Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Daarom moet je ook niet af gaan op wat mensen roepen op een forum. Gewoon zelf zoveel mogelijk onderzoek doen en je eigen plan trekken. Werkt veel beter.jasper7878 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:15:
wat mensen hier roepen heeft mij alleen nog maar verlies opgelevert. tegen de tijd dat mensen hier iets posten, is het vaak al te laat om in een pump in te stappen. dat heb ik reeds wel geleerd.....
Verwijderd
Je moet sowiso niet te veel naar anderen luisteren en zelf op zoek gaan naar een project dat jij ziet zitten.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:10:
Is er eigenlijk iemand hier die alle coins bijhouden die mensen roepen Ik zie er zoveel voorbijkomen en zit dan wel eens te denken.
Wie roept welke coin en hoeveel procent maakt die coin dan.
Kortom wie roept het beste?
En ja ik weet dat geeft geen garantie. Maar gewoon puur onderzoek.
O ja en dan zag ik nog een vraag vaniemand wat is momenteel de fijnste beurs om altcoins te kopen.
Dus qua beschikbaarheid
Bittrex heeft verreweg de meeste listings, dus qua opties zit je daar wel goed. Over het algemeen werk het ook best aardig.
Niet zeker, maar ik vind het wel primaAmelandbor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:36:
Iemand enig idee waarom ETH de laatste dagen zo enorm gestegen is?
Ik denk dat er een aantal legitieme redenen zijn waarom je zou kunnen stoppen met BTC. De transactietijden, transactiekosten, gezeik met forks, het verhaal rond Tether; of het nou waar is of niet: ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen weggaan (terwijl anderen nu juist op BTC gaan inzetten omdat er weer regelmatig nieuws over is).
BCH is natuurlijk onstabiel en vertoont heel wisselvallige schommelingen. Daar zou ik het niet op inzetten in ieder geval.
En stabiel op twee staat nog altijd Ethereum. Op een prijs lager dan z'n ATH, terwijl vrijwel alle coins in de top 10 op dit moment rond de ATH-prijs schommelen (muv Ripple, dat lijkt me ook een goede investering).
Ben blij met mijn ethers in ieder geval
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zie zelf op dit moment nog echt geen rede om de stoppen met BTC, met name wat er gaat komen in december ivm CME en coinbase. Voor investeerders maakt het niet uit of de transacties traag of duur zijn. Wat is duur als je bijv. 20 euro moet betalen om 50.000.000. over te maken?
Ik ben de "trotse" bezitter van BCH en deze gaan we lekker HODL'en.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
al het nieuws is altijd een boost of drop, Mike Novogratz voorspelde een eth op 500 en een btc op 10k dit jaar. is hij ook wel bij gebaat want hij gaat er 500 mil in pompen. mensen zijn daar gevoelig voor en willen mee op de hypetrainAmelandbor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:36:
Bears and Bulls
Nou, als ik wat grafiekjes naast elkaar houd van die twee, dan zit daar echt een gigantisch verschil tussen jaDutchMan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:56:
BCH onstabiel? Wat dacht je van BTC?
BCH is in de afgelopen maand alleen al 2x over de kop gegaan, terwijl er een piek van 4x is geweest en een dal naar 1,5. Dat vind ik echt een gigantisch verschil...
Klopt. Maar juist HODL zou ik op BCH niet durven. Als op 1 januari verschillende traders de BCH vrij gaan geven die tot dusver niemand kon verhandelen, zie ik 'm zo weer terugvallen.De hele cryptomarkt is zo goed als onstabiel. Dat maakt het natuurlijk ook zo leuk. heb je geen zin om te (day)traden in deze markt? Gewoon lekker HODL doen.
Eens, begrijp me goedIk zie zelf op dit moment nog echt geen rede om de stoppen met BTC, met name wat er gaat komen in december ivm CME en coinbase. Voor investeerders maakt het niet uit of de transacties traag of duur zijn. Wat is duur als je bijv. 20 euro moet betalen om 50.000.000. over te maken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen. Was nog een heel gedoe, weet niet of dat komt omdat het in bitpay stond. Maar, als je het weet is het makkelijk.996 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:36:
Met BlueStacks kun je android emuleren onder windows10. Zo heb ik mijnn coinomi wallet aangemaakt.
[...]
Misschien heeft iemand anders er wat aan:
Op deze pagina: https://iancoleman.io/bip39/ heb ik mijn bip39 code(de 12 woorden) ingevoerd(wel eerst mijn BTC naar een andere wallet gezet).
Dan staan er onder "Derived Addresses" 20 private keys(en kun je uitbreiden). Deze heb ik van boven naar beneden in Coinomi in Bluestacks gesweept, en bij verschillende waren er BTG beschikbaar. Deze heb ik vanuit Coinomi weer naar een andere wallet gezet.
Dit geeft toch een beetje het gevoel van gratis geld..
[ Voor 1% gewijzigd door two-one op 23-11-2017 12:18 . Reden: sweepen toegevoegd ]
https://twitter.com/bitcoincashplus
Wat vinden we daar nou van...?

Mijn bestekbak ligt al vol. Ben een hele avond bezig geweest om alle forked coins van cold storage af te krijgen, samen met alle airdrops van ERC20 token. Maarja, free money, toch?PixelJunkie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:28:
Volgens mij komt er weer een nieuwe Bitcoin fork... Bitcoin Cash Plus:
https://twitter.com/bitcoincashplus
Wat vinden we daar nou van...?
Goed nieuws! Delta ondersteunt nu ook LiteBit!MrBlueEyes schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 02:45:
Wel jammer dat Litebit niet te kiezen is in Blockfolio/Delta als buy optie.
(Hallo trouwens iedereen, Nicolas hier, co-founder van Delta!)
Naarmate we groter worden, gaat dat hopelijk beter. Is ook regio-gebonden. Sowieso kan je er geraken via https://getdelta.io - daar staan de Store buttons.ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Thnx, ik zal hem dan eens proberen, net geïnstalleerd. Ik irriteer me al een tijdje aan dingen die niet handig zijn in PF. De moeizame wissel tussen euro en dollarwaarde. Het niet kunnen meegeven van dollarwaarde aankoop naast btc waarde zodat je voorgeschotelde winst niet juist is per coin.
Het niet consequent op kunnen halen coins/exchange bv neo van binance maar niet de btc van binance zodat ik biitrex moet gebruiken terwijl de btc op binance staan.
Hopelijk doet Delta dat beter moest overigens wel zoeken in de app store want op delta komt alleen delta loyd pas als je Opus toevoegt toonde hij hem, misschien tip voor de maker
Super bedankt voor de mooie woorden! Delta PRO is trouwens iets wat we dit weekend gaan lanceren, maar zoals in onze blogpost aangehaald, gaat niets wat momenteel gratis is, plots betalend worden en zijn de features die onderdeel (zullen) zijn van PRO sowieso geavanceerde zaken zijn. Het grote deel van de nieuwe features die we gaan toevoegen zullen gratis zijn.jkool07 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:20:
[...]
Ik gebruik ook delta. Was even een klus om alle historische orders in te geven met de fee in de koers verwerkt zodat de btc balans in mijn portfolio ook exact overeenkomt met mijn portfolio in bittrex. In de nieuwe versie kan je de fee automatisch verwerken.
Nu is het eenvoudig bijwerken en heb ik een mooi all time overzicht in euro en btc. De alerts werken ook prima. Je vragen of bugs kan je direct kwijt via oa telegram aan de ontwikkelaars. Zijn erg actief. En er is ook een desktopversie in ontwikkeling. Sommige extra features zijn straks alleen beschikbaar in een proversie waarvoor wel abonnementskosten worden gerekend.
Dit maakt het dus mogelijk om met Bitcoin/BitConnnect te betalen dalijk op veel plaatsen
[ Voor 3% gewijzigd door rvT op 23-11-2017 12:38 ]
Dit zat er natuurlijk al 3 maanden aan te komen. ETH is nauwelijks mee gestegen de afgelopen maanden door dat iedereen massaal BTC inging. Nu het stijgen van BTC gestopt is gaan mensen weer kijken naar ALTS die ondergewaardeerd zijn. De grootste/veiligste daarvan is ETH.Amelandbor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:36:
Als je daarnaast naar ETH kijkt zie je dat:
- Er op de ETH chain al meer transacties per dag verwerkt worden dan alle andere crypto's bij elkaar (tegen lage prijs!).
- Geen andere coin door zoveel bedrijven gebacked wordt (ETH alliance).
- Dat er een duidelijke lijn zit in de ontwikkelingen zonder gezeik in de community (geen hostile hardforks).
- Er ontzettend groot eco systeem gebouwd wordt op het ETH platform (DAPPS)
[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 23-11-2017 12:41 ]
Zijn er nog andere stabiele munten die de laatste maanden niet zijn meegestegen?Mirved schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:41:
[...]
Dit zat er natuurlijk al 3 maanden aan te komen. ETH is nauwelijks mee gestegen de afgelopen maanden door dat iedereen massaal BTC inging. Nu het stijgen van BTC gestopt is gaan mensen weer kijken naar ALTS die ondergewaardeerd zijn. De grootste/veiligste daarvan is ETH.
Als je daarnaast naar ETH kijkt zie je dat:.
- Er op de ETH chain al meer transacties per dag verwerkt worden dan alle andere crypto's bij elkaar (tegen lage prijs!).
- Dat er een duidelijke lijn zit in de ontwikkelingen zonder gezeik in de community (geen hostile hardforks).
Verwijderd
Dat ETC uberhaubt nog stijgt is een wonder. Die munt heeft toch totaal geen toekomst. Geen development, geen ICO's, geen userbase.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:01:
Etc leek even mee te stijgen maar wordt weer gedropt, jammer want daar zitten mijn tethers nu in. De laatste week weet ik elke keer wel winst te maken maar zit ik telkens in die munten die het minst stijgen. Beetje jammer maar goed, je kunt niet elke dag de jackpot pakken.
https://www.tradingview.c...:BTCUSD%2bBCHUSD%2bBTGUSD
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Die BTG kreeg je omdat je op een bepaalde dag voor die waarde aan BTC in je wallet had staan.BekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:09:
Nog steeds heb ik geen idee hoe ik aan mijn BTG kom, laat staan hoe het dan te verkopen. Gebruik een Blockchain.info wallet.
Via Coinomi, check dit artikel: https://coinomi.freshdesk...are-services-with-coinomiBekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:09:
Nog steeds heb ik geen idee hoe ik aan mijn BTG kom, laat staan hoe het dan te verkopen. Gebruik een Blockchain.info wallet.
Dezelfde methode zou moeten werken voor BTG (denk ik, gebruik zelf geen blockchain.info).
LET OP: verplaats eerst je BTC naar een nieuw adres voor je je private keys importeert in Coinomi!
[ Voor 19% gewijzigd door Tourniquet op 23-11-2017 13:18 ]
in de FAQ van blockchain staat dit: At this time sending to Ethereum contract addresses is disabled. If you need to send ethereum to a contract address then you will need to export the private key associated with your ethereum address. You can then import your private key into a different ethereum wallet that supports this feature.
wil dat zeggen dat het alleen via een omweg (andere wallet) kan?
Vergeet ook niet te vermelden dat de onderliggende ETH/BTC ratio op +- 1/3 ligt toen ETH zijn vorige ATH had. Toen tikte we ook de 400 dollar aan, maar stond de bitcoin 3 x zo laag als nu. Een ETH doet nu nog geen 0,05 BTC, terwijl dit in Juni 0,15 was. Dus qua fiat bijna gelijk, maar mensen die destijds met een aantal BTC zijn ingestapt hebben omgerekend wel wat potentiele winst zien verdampen.Mirved schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:41:
[...]
Dit zat er natuurlijk al 3 maanden aan te komen. ETH is nauwelijks mee gestegen de afgelopen maanden door dat iedereen massaal BTC inging. Nu het stijgen van BTC gestopt is gaan mensen weer kijken naar ALTS die ondergewaardeerd zijn. De grootste/veiligste daarvan is ETH.
Als je daarnaast naar ETH kijkt zie je dat:.
Correct. Blijkbaar wil blockchain.info geen transacties versturen naar smart-contracts. Ik heb een zeer sterk vermoeden dat de reden hiervoor is dat mensen de blockchain.info wallet wooden gebruiken voor het beheer van allerlei ICO-tokens die middels smartcontracts verdeeld worden, terwijl de wallet dat niet (goed) ondersteunt. Dan krijgt de support opeens te maken met allerlei vragen van mensen die niet bij hun ICO-tokens kunnen.LTTFF schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:23:
Als ik ethereum vanaf blockchain.info wil overzetten naar bittrex krijg ik de melding: Sending to contract addresses is disabled
in de FAQ van blockchain staat dit: At this time sending to Ethereum contract addresses is disabled. If you need to send ethereum to a contract address then you will need to export the private key associated with your ethereum address. You can then import your private key into a different ethereum wallet that supports this feature.
wil dat zeggen dat het alleen via een omweg (andere wallet) kan?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dank voor jouw info,Tourniquet schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:15:
[...]
Via Coinomi, check dit artikel: https://coinomi.freshdesk...are-services-with-coinomi
Dezelfde methode zou moeten werken voor BTG (denk ik, gebruik zelf geen blockchain.info).
LET OP: verplaats eerst je BTC naar een nieuw adres voor je je private keys importeert in Coinomi!
Gebruik zelf alleen maar mac en iOS apparatuur.... dus kon de Wallet er alleen met een omweg ''bluestacks'' op mijn mac krijgen. Tot nu nog niet gelukt maar we gaan het zien. Dank
Heb overigens alvorens mijn private keys op te vragen en te gebruiken mijn bitcoins naar een andere Wallet gedaan. Moet niet hebben dat ermee gerommeld wordt uiteraard.
[ Voor 10% gewijzigd door BekSide op 23-11-2017 14:07 ]
Gisteren ook al ;-). Een paar transacties toegevoegd en ziet er top uit zo op het eerste gezicht! Werkt ook erg makkelijk!NicolasVH schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:32:
[...]
Goed nieuws! Delta ondersteunt nu ook LiteBit!
Meer development dan de meeste coins. Check even de de officiële twitter of YouTube: ETC Interview with Charles Hoskinson Hong Kong Part 1 voor wat info over welke richting ETC gaat t.o.v. ETH. Daarnaast in 18 dagen 20% daling in mining reward.Mirved schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:06:
[...]
Dat ETC uberhaubt nog stijgt is een wonder. Die munt heeft toch totaal geen toekomst. Geen development, geen ICO's, geen userbase.
Veel forked coins doen het goed op het moment. Als anderen er waarde in zien, waarom het uitsluiten van je trading stack? Daar heb ik in de jaren wel van geleerd, als ik een coin niks vind, betekent nog niet dat het niet in waarde kan stijgen. Traden zonder emoties gaat beter.
Hang loose and let the funk ride...
Verwijderd
Jazeker! Ik heb 1755 gekocht op 0.23. Coin gaat zeker nog groeien dit is nog het begin ik heb er nu 1600 en die ga ik holden (155 verkocht op 0.70) die heb ik in Sia gegooid want dat is ook 1 met een zekere groei in 2018.AFCAjax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:19:
Zijn er meer mensen die in POWR gaan holden? Ik zit eraan te denken om er 100$ in te steken, en dan 1x per dag te checken wat de koers doet.
Succes!!
Dat is netjesVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:24:
[...]
Jazeker! Ik heb 1755 gekocht op 0.23. Coin gaat zeker nog groeien dit is nog het begin ik heb er nu 1600 en die ga ik holden (155 verkocht op 0.70) die heb ik in Sia gegooid want dat is ook 1 met een zekere groei in 2018.
Succes!!
Ik twijfel nog of ik 50/50 moet doen met QSP. Al heb ik me daar nog niet echt goed op ingelezen.
[ Voor 10% gewijzigd door AFCAjax op 23-11-2017 14:26 ]
Ik heb het ook voor elkaar gekregen met Bluestacks en het importen van m'n Privatekey.BekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:06:
[...]
Dank voor jouw info,
Gebruik zelf alleen maar mac en iOS apparatuur.... dus kon de Wallet er alleen met een omweg ''bluestacks'' op mijn mac krijgen. Tot nu nog niet gelukt maar we gaan het zien. Dank
Heb overigens alvorens mijn private keys op te vragen en te gebruiken mijn bitcoins naar een andere Wallet gedaan. Moet niet hebben dat ermee gerommeld wordt uiteraard.
Tourniquet in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Hoop dat je wel hebt onthouden op welke van de private keys er balans stond, anders moet je ze allemaal proberen.
Volgens mij zijn dit soort vragen over wallets en importeren van keys hier wel offtopic en kunnen beter in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 worden besproken.
Ja het is gelukt! Heb ze staan, wist inderdaad het adres niet meer, maar had bij de 2e al beet haha.Tourniquet schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:27:
[...]
Ik heb het ook voor elkaar gekregen met Bluestacks en het importen van m'n Privatekey.
Tourniquet in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Hoop dat je wel hebt onthouden op welke van de private keys er balans stond, anders moet je ze allemaal proberen.
Volgens mij zijn dit soort vragen over wallets en importeren van keys hier wel offtopic en kunnen beter in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 worden besproken.
Klopt het echter dat ik ze nog nergens naartoe kan sturen om te verkopen?
Ik heb ze naar HitBTC verstuurd en verkocht. HitBTC wil wel 5 confirmaties, dus duurde wel even voor ik ze in m'n account had.BekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:29:
[...]
Ja het is gelukt! Heb ze staan, wist inderdaad het adres niet meer, maar had bij de 2e al beet haha.
Klopt het echter dat ik ze nog nergens naartoe kan sturen om te verkopen?
Verwijderd
Dat moet je dan zeker gaan doen.AFCAjax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:25:
[...]
Dat is netjesFlinke procenten gepakt al dus!
Ik twijfel nog of ik 50/50 moet doen met QSP. Al heb ik me daar nog niet echt goed op ingelezen.
Eigenlijk is voor mij POWR mijn eerste eigen beslissing. Vaak liet ik mij mee slepen met de hype heb ik ook aardig wat van geprofiteerd maar POWR kwam ik tegen in een lijst.. Ben ik gaan onderzoeken en vandaag een week geleden gekocht 400 dollar ingestoken en nu al x3 dus ja hier ben ik super blij mee want voor een vrouw is het soms allemaal moeilijk te begrijpen/volgen
Fixed that for youVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:31:
[...]
Ben ik gaan onderzoeken en vandaag een week geleden gekocht 400 dollar ingestoken en nu al x3 dus ja hier ben ik super blij mee want voor een vrouw is het is soms allemaal moeilijk te begrijpen/volgen![]()
![]()
[ Voor 21% gewijzigd door Rookert25 op 23-11-2017 14:37 ]
Ik heb er nog even over nagedacht, maar is het Tether verhaal nou echt zo'n ramp. Het komt er in wezen op neer dat als iedereen zijn crypto in fiat gaat verzilveren dit niet kan omdat er bij de exchanges niet genoeg fiat aanwezig is. Echter als men dit massaal gaat doen dan stort de prijs ook meteen in dus is er ook veel minder fiat nodig.
Maakt het niet minder fout, maar hoeft niet direct verkeerd te gaan. Ergens vind ik het zelfs grappig, want in wezen creëer je een eigen munt waarvan je eerst garandeert dat die aan de dollar is gekoppeld. Dan laat je die koppeling los. Nu ben je in wezen je eigen centrale bank en men trapt er nog in ook
Verder deel ik je mening dat BTC nu enigszins overgewaardeerd is en ik ben echt een groot fan van de technologie.
Zo vaak meegemaakt dat de rumors niet waar bleken kun je lang wachten op een goed verkoopmoment
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Heb de live stream gekeken gisteren en vond het een aanfluiting voor een product waar ik meer achter had gehoopt qua team. Misschien als de prijs weer terug zakt naar 4 euro dat ik terug in koop maar voor nu niet.
Iemand nog een leuke coin om te onderzoeken ?
[ Voor 17% gewijzigd door JustC op 23-11-2017 15:07 ]
daarom ook verkopen vóór het nieuws, niet op het moment dat het naar buiten komt. Vaak valt het idd tegen en dan dropt de koers meteen. Stijgt de koers nog een beetje door na het nieuws dan is dit een gemiste kans.ErikRo schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:54:
[...]
Zo vaak meegemaakt dat de rumors niet waar bleken kun je lang wachten op een goed verkoopmoment
ik heb me een beetje in POWR verdiept maar ik snap nog steeds niet helemaal hoe die energie dan verkocht kan worden? waar wordt dit opgeslagen bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:24:
[...]
Jazeker! Ik heb 1755 gekocht op 0.23. Coin gaat zeker nog groeien dit is nog het begin ik heb er nu 1600 en die ga ik holden (155 verkocht op 0.70) die heb ik in Sia gegooid want dat is ook 1 met een zekere groei in 2018.
Succes!!
Is dit toevallig een vriendengroep uit regio Brabant?hmr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:32:
Ben zojuist met wat vrienden een klein fondsje begonnen en ben nu aan het uitzoeken waar we in gaan investeren. Het idee is: 100 euro pp storten met 13 man en kijken waar wij over een jaar staan en dan wellicht uiteten en door investeren of wellicht wel ons verlies nemen. Gewoon een leuk projectje! Nu dus aan het genieten van al deze informatie en spannend welke keuze we nemen
Leuk idee, maar wie gaat die coins bijhouden, 1 persoon? krijg je geen ruzie als ze gehackt/gestolen worden?hmr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:32:
Ben zojuist met wat vrienden een klein fondsje begonnen en ben nu aan het uitzoeken waar we in gaan investeren. Het idee is: 100 euro pp storten met 13 man en kijken waar wij over een jaar staan en dan wellicht uiteten en door investeren of wellicht wel ons verlies nemen. Gewoon een leuk projectje! Nu dus aan het genieten van al deze informatie en spannend welke keuze we nemen
@Theniers - neesuperpolm schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:06:
[...]
Leuk idee, maar wie gaat die coins bijhouden, 1 persoon? krijg je geen ruzie als ze gehackt/gestolen worden?
En @superpolm. De coints zitten in mijn wallet en ik houd ze ook bij. Voor zover HODL-en bijhouden is... gehackt/gestolen is een risico waar men van op de hoogte is. Staat bomvol bescherming, maar indien bittrex platgaat dan hebben we een probleem.... Dit risico is ingecalculeerd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Staat bomvol bescherming maar staat wel bij bittrex? online coins bewaren lijkt me juist het grootste risico.hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:12:
[...]
@Theniers - nee. Uit Amsterdam
En @superpolm. De coints zitten in mijn wallet en ik houd ze ook bij. Voor zover HODL-en bijhouden is... gehackt/gestolen is een risico waar men van op de hoogte is. Staat bomvol bescherming, maar indien bittrex platgaat dan hebben we een probleem.... Dit risico is ingecalculeerd.
Ben ik met je eens.. maar voor de 1300 euro die we nu hebben vind ik een hardware wallet niet de moeite waard. Mocht hij naar de maan gaan, dan hebben we het er wel een keer oversuperpolm schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:16:
[...]
Staat bomvol bescherming maar staat wel bij bittrex? online coins bewaren lijkt me juist het grootste risico.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb kort gezocht, maar kon het even niet zo snel vinden, dus vandaag de vraag aan jullie kenners
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Lijkt dan een paper wallet je niet een heel stuk veiliger?hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:18:
[...]
Ben ik met je eens.. maar voor de 1300 euro die we nu hebben vind ik een hardware wallet niet de moeite waard. Mocht hij naar de maan gaan, dan hebben we het er wel een keer over
Yep en 800 gekocht op slechts 3050 SAT/stukAFCAjax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:19:
Zijn er meer mensen die in POWR gaan holden? Ik zit eraan te denken om er 100$ in te steken, en dan 1x per dag te checken wat de koers doet.
Eigenlijk 1600 maar de helft is al met winst verkocht op 7000 SAT ofzoiets, de rest blijft ngo lang staan, denk dat het project echt potentieel heeft.
Heb 1500 POWR gekocht en ga deze zeker een jaar HODLen!Rakward schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:46:
[...]
Yep en 800 gekocht op slechts 3050 SAT/stuk![]()
Eigenlijk 1600 maar de helft is al met winst verkocht op 7000 SAT ofzoiets, de rest blijft ngo lang staan, denk dat het project echt potentieel heeft.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er valt mij alleen iets op op bittrex. Er bestaat een afhankelijkheid tussen USDT en BTC, eentje tussen USDT en BCC, en eentje tussen BTC en BCC.
Ik zat vanmiddag eens even de koersen te volgen en te picken en de USDT-BTC 'koers' blijft gelijk, de USDT-BCC 'koers' blijft gelijk, maar de BTC-BCC 'koers' ging met best grote sprongen naar het voordeel van BCC.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?
Zo juist ook 1800 stuks gekocht om vast te houdenhmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:50:
[...]
Heb 1500 POWR gekocht en ga deze zeker een jaar HODLen!
Zie op dit moment geen heil in Lisk meer voor investering tot februari.
[ Voor 13% gewijzigd door JustC op 23-11-2017 15:57 ]
Verwijderd
Dat is Bitfinex (een andere exchange).DarkShadow schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:14:
Waar kan je powr kopen? En wat is de meest fijne exchange voor wat onbekendere alt coins. Ik hoorde dat bittrex niet enorm betrouwbaar is (met tether gebeuren).
gewoon op een usb stickje, kost maar een paar euro maar wel heel wat veiliger.hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:18:
[...]
Ben ik met je eens.. maar voor de 1300 euro die we nu hebben vind ik een hardware wallet niet de moeite waard. Mocht hij naar de maan gaan, dan hebben we het er wel een keer over
Ik bewaar XMR voorlopig gewoon in de desktop wallet van de ontwikkelaars zelf: https://getmonero.org/downloads/RustStorm schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:24:
In welke wallet (geen hardware wallet) bewaren jullie XMR-houders jullie XMR? Is er een desktop en/of Android versie beschikbaar? Kan het natuurlijk ook gewoon op Bittrex kwijt, maar toch even informeren of er een wallet-vorm is als gevraagd.
Heb kort gezocht, maar kon het even niet zo snel vinden, dus vandaag de vraag aan jullie kenners
Heb vandaag m'n Ledger Nano S binnen gekregen, dus ga daar mijn andere coins die ik hodl naar overzetten. Nu nog wachten op Monero support waar al aan gewerkt wordt.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Het belangrijkste dat ik je mee kan geven is dat je je zelf er echt in moet verdiepen. Hoe ziet de Whitepaper eruit? Klinkt het vernieuwend of is het de volgende rip-off van BitCoin/Ethereum? Is de code opensource? Zijn de developers actief op sociale kanalen (twitter/telegram/IRC/etc.)? Is er een realistische roadmap? etc.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:33:
4 dec is de token sale van een nieuwe coin: INS (https://ins.world/). Twijfel om daar direct in mee te doen, maar dat zou een eerste keer worden. Hebben jullie goede ervaringen met instappen in ICO's? En meer mensen die INS interessant vinden? Of staat INS ergens op een zwarte lijst waar ik nog niet vanaf weet?
Stap nooit in een ICO met de gedachte dat deze nieuw en goedkoop is en misschien wel ooit naar 'the moon' zal gaan zonder zelf onderzoek te hebben gedaan.. dan kun je je geld beter overmaken naar een goed doel...
Tenzij je van gokken houd! Genoeg mensen die het daarvoor doen. Zal dan persoonlijk niet meer dan 100.00 eur erin stoppen.RobbieB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:39:
[...]
Het belangrijkste dat ik je mee kan geven is dat je je zelf er echt in moet verdiepen. Hoe ziet de Whitepaper eruit? Klinkt het vernieuwend of is het de volgende rip-off van BitCoin/Ethereum? Is de code opensource? Zijn de developers actief op sociale kanalen (twitter/telegram/IRC/etc.)? Is er een realistische roadmap? etc.
Stap nooit in een ICO met de gedachte dat deze nieuw en goedkoop is en misschien wel ooit naar 'the moon' zal gaan zonder zelf onderzoek te hebben gedaan.. dan kun je je geld beter overmaken naar een goed doel...
De munten op mijn wishlist (munten die ik heb gevolgd):
- Bitcoin - all time high - wil niet kopen op een high - maar blijft een goede hold munt.
- Dash - all time high - wil niet kopen op een high - maar ik verwacht een sterke stijging (x5) op lange termijn.
- Decred - zit dichtbij de all time high - hype begint te komen maar ben niet overtuigd over het platform.
- Ethereum - all time high - wil niet kopen op een high - maar blijft een goede hold munt.
- IOTA - veel hype - leuke toepassingen - ruimte om te groeien.
- Lisk - wordt sterk gemanipuleerd - gisteren een slechte livestream - verwacht een daling naar de 4 dollar.
- Litecoin - all time high - wil niet kopen op een high - maar blijft een goede hold munt.
- Substratum - heel gaaf project - als het ze lukt... zit momenteel op een all time high.
- Walton - veel hype - heeft potentie - flink gezakt sinds all time high.
De munten in mijn huidige portfolio:
- ARK
- Bitcoin
- Cardano
- KickIco
- Neo
- OmiseGo
- Stratis
- Tenx
- VertCoin
LTC en XMR. Zitten nu wel beide op/rond hun ATH, dus vanuit dat perspectief misschien minder aantrekkelijk, maar het zijn wel veilige keuzes. LTC waarde is zwaar ondergewaardeerd t.o.v. BTC. Of BTC gaat een zware correctie maken, maar dit zal nadelig zijn voor alle Alts, Of LTC gaat het komende jaar flink omhoog.Theniers schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:43:
Nieuw loonstrookje, nieuwe investering. Wie kan mij helpen bij het maken van een keuze...Ik ben een holder.
XMR is voor mij een principe kwestie. Eigenlijk alles wat BitCoin pretendeerde te zijn, maar dan beter. Heeft nu vooral een 'slechte' reputatie vanwege Darkweb-transacties, maar zo is BitCoin ook begonnen. Als je gelooft in decentralisatie en anonieme betalingen, dan is XMR voor mij op dit moment de meestbelovende coin met een grote, goede en sterk groeiende community..
Ik zit niet in de crypto voor de investering, maar vooral om kennis op te doen en omdat ik daadwerkelijk geloof in het concept. Ik beperk mijn risico's dan ook graag en spring liever wat later op de wagen dan dat ik ga 'gokken' op nieuwe ICO's zonder track record. Dat het gros tegenwoordig er geld mee wil verdienen vind ik prima en dat ik daar dan van mee profiteer is mooi meegenomen...Batsiaan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:50:
Ik ben persoonlijk ook meer van de long term. Zit nog even alles in de gaten te houden want zoals je zegt ATH. Ik zou Neo nog even bekijken als ik jou was. Als je wat meer risico wilt is BAT misschien een leuke optie. Ik zie persoonlijk wat haken en ogen in BAT maar ze hebben een heel sterk team en zijn sinds kort te gebruiken door youtubers.
Ik ben gisteren ook met 2/3 van mijn Lisk stack uitgestapt halverwege de presentatie. Zie nog steeds veel potentie voor de toekomst maar had meer gehoopt voor Q4 2017. Ik vond de presentatie waar ik erg naar uitkeek ook erg tegen vallen. Denk dat ik eind december / januari weer instap voor de rebranding in Februari om toch wat winst mee te pakken hier.corneedebruin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:57:
Toch lisk maar verkocht naar de meeting van gisteren.
Heb de live stream gekeken gisteren en vond het een aanfluiting voor een product waar ik meer achter had gehoopt qua team. Misschien als de prijs weer terug zakt naar 4 euro dat ik terug in koop maar voor nu niet.
Iemand nog een leuke coin om te onderzoeken ?
Heb 2/3 van mijn Lisk stack gisteren verkocht voor 9 dollar. En direct omgezet naar BCH op 1290 dollar. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er dit weekend een flinke pump komt. Nu al wat winst gepakt aangezien BCH op 1500 staat, stop loss op 1400.. Dus wat er ook gebeurt winst is gegarandeerd
Hmm ik kom Monero vrijwel overal tegen maar ik heb nooit echt de moeite genomen om mij echt in te lezen. Misschien dat ik vanavond even een momentje pak. Thanks.RobbieB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:49:
[...]
LTC en XMR. Zitten nu wel beide op/rond hun ATH, dus vanuit dat perspectief misschien minder aantrekkelijk, maar het zijn wel veilige keuzes. LTC waarde is zwaar ondergewaardeerd t.o.v. BTC. Of BTC gaat een zware correctie maken, maar dit zal nadelig zijn voor alle Alts, Of LTC gaat het komende jaar flink omhoog.
XMR is voor mij een principe kwestie. Eigenlijk alles wat BitCoin pretendeerde te zijn, maar dan beter. Heeft nu vooral een 'slechte' reputatie vanwege Darkweb-transacties, maar zo is BitCoin ook begonnen. Als je gelooft in decentralisatie en anonieme betalingen, dan is XMR voor mij op dit moment de meestbelovende coin met een grote, goede en sterk groeiende community..
Wannneer zit BTC niet op een ATH ? Tuurlijk komt het wel eens voor dat ie een tijdje wat lager zit, maar dat is vrij zeldzaam. Sowieso stelt de correctie na een ATH tegenwoordig ook weinig voor. Er gaat dan wel heel snel 1500 of meer vanaf, maar 2 dagen later zit ie weer net onder de ATH. Persoonlijk vind ik BTC de afgelopen tijd juist heel stabiel. BCH gaat flink omhoog, maar BTC gaat niet echt omlaag. Het kan heel goed zijn dat juist nu kopen een goed plan is en als je een maand wacht dat ie dan op 9000+ staat.Theniers schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:43:
• Bitcoin - all time high - wil niet kopen op een high - maar blijft een goede hold munt.
Ik denk trouwens dat als je BTC wil holden dat er geen slecht moment is om in te stappen, ook niet op een nieuwe ATH.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 23-11-2017 17:04 ]
Verwijderd
Ik wil heel graag ook een Ledger Nano s bestellen. Ik snap het alleen niet helemaal. Je kan er rond de 20 coins in opslaan maar niet alle coins worden ondersteund?RobbieB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:23:
[...]
Ik bewaar XMR voorlopig gewoon in de desktop wallet van de ontwikkelaars zelf: https://getmonero.org/downloads/
Heb vandaag m'n Ledger Nano S binnen gekregen, dus ga daar mijn andere coins die ik hodl naar overzetten. Nu nog wachten op Monero support waar al aan gewerkt wordt.
En waar heb jij die besteld?
Danku!!
Plus al de erc-20 tokens.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:12:
[...]
Ik wil heel graag ook een Ledger Nano s bestellen. Ik snap het alleen niet helemaal. Je kan er rond de 20 coins in opslaan maar niet alle coins worden ondersteund?
En waar heb jij die besteld?
Danku!!
Ik heb hem zelf besteld via de officiële website van Ledger:
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
[ Voor 14% gewijzigd door o-TANK-o op 23-11-2017 17:17 ]
Verwijderd
Als je wacht tot a.s. weekend dan heb je volgens mij 21% korting via de officiële site.o-TANK-o schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:15:
[...]
Plus al de erc-20 tokens.
Ik heb hem zelf besteld via de officiële website van Ledger:
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
Ik zit nu een poosje te kijken om in de stappen en vervolgens mij de komende tijd in te lezen over hoe alles werkt. Nu lijkt het mij goed om PWR te kopen en vervolgens die te bestuderen om te kijken wat deze doet.
Wat kan ik vervolgens als beste programma gebruiken om deze te kopen en eventueel te verkopen en om in te stappen in andere currencies?
Staat op de planning voor de 24ste? Oftewel morgen?
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002980192
Dit is naast OMG, ARK en NEO de vierde coin in m'n portfolio waar ik zwaar op inzet voor 2018. Sommige mensen noemen het 't "OMG van het westen", maar zelf zeggen ze een Paypal 2.0 te willen worden. Een hub voor betalingverzoeken tussen alle mogelijke currencies... fiat en crypto. Leuk detail is dat ING èèn van de backers is. Ook YCombinator... een funding fonds/incubator voor start ups uit Silicon Valley die o.a. achter AirBNB, Dropbox, Twitch en Reddit zitten.
Meer info:
https://request.network/#/
Sorry als het shillerig overkomt, maar ben erg enthousiast over dit project en de potentie. Heb hem hier nog niet eerder voorbij zien komen.
Verwijderd
hebben ze al n werkend product?yinx84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:29:
Zijn er hier ook Request Network (REQ) hodlers? Die heeft de afgelopen 24 uur een +33% gedaan. Zie ook dat Reddit volstroomt met posts er over. Eindelijk, want die zijn door de slechte timing van hun ICO een beetje onder de radar gegaan.
Dit is naast OMG, ARK en NEO de vierde coin in m'n portfolio waar ik zwaar op inzet voor 2018. Sommige mensen noemen het 't "OMG van het westen", maar zelf zeggen ze een Paypal 2.0 te willen worden. Een hub voor betalingverzoeken tussen alle mogelijke currencies... fiat en crypto. Leuk detail is dat ING èèn van de backers is. Ook YCombinator... een funding fonds/incubator voor start ups uit Silicon Valley die o.a. achter AirBNB, Dropbox, Twitch en Reddit zitten.
Meer info:
https://request.network/#/
Sorry als het shillerig overkomt, maar ben erg enthousiast over dit project en de potentie. Heb hem hier nog niet eerder voorbij zien komen.
Verwijderd
Oooh super tnx voor de tip!!! scheelt me weer wat..Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:23:
[...]
Als je wacht tot a.s. weekend dan heb je volgens mij 21% korting via de officiële site.
Ik zit nu een poosje te kijken om in de stappen en vervolgens mij de komende tijd in te lezen over hoe alles werkt. Nu lijkt het mij goed om PWR te kopen en vervolgens die te bestuderen om te kijken wat deze doet.
Wat kan ik vervolgens als beste programma gebruiken om deze te kopen en eventueel te verkopen en om in te stappen in andere currencies?
Ik zag het! Goed nieuws!NicolasVH schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:32:
[...]
Goed nieuws! Delta ondersteunt nu ook LiteBit!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ja dat begrijp ik. Maar hoe reken jij dan je winst (in valuta uit)? Maak je zelfs steeds rekensom?
Gedeeltelijk idd. mee eens, de LTC is ondergewaardeerd en HODL ze ookRobbieB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:49:
[...]
LTC en XMR. Zitten nu wel beide op/rond hun ATH, dus vanuit dat perspectief misschien minder aantrekkelijk, maar het zijn wel veilige keuzes. LTC waarde is zwaar ondergewaardeerd t.o.v. BTC. Of BTC gaat een zware correctie maken, maar dit zal nadelig zijn voor alle Alts, Of LTC gaat het komende jaar flink omhoog.
Echt wel, paar uurtjes geleden nog:yinx84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:29:
Zijn er hier ook Request Network (REQ) hodlers?
(...)
yinx84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:53:
[...]
Eindelijk ook Request Network omhoog (REQ). Met backing van eigen bodem; ING bank.

Q4 nog willen ze de alpha versie uitbrengen. Ze geven regelmatig updates van de onwikkeling hier:
https://blog.request.network
Morgen wordt er een belangrijke update verwacht... met info over de alpha.
Had op wat discussie gehoopt dus vandaar nog een iets meer elaborate postbjoost schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:11:
[...]
Echt wel, paar uurtjes geleden nog:
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door yinx84 op 23-11-2017 18:15 ]
Maar wat me het meest tegen staat is dat ze nog geen enkel werkend product hebben... Leuke ideeën, leuke website, leuke whitepaper, maar dat kan ik ook in 2 dagen in elkaar draaien.
http://www.telegraph.co.u...ands-sign-direct-selling/
interessant idee, boodschappen direct bij de fabrikant kopen. tot 30% goedkoper, aldus INS.
[ Voor 25% gewijzigd door superpolm op 23-11-2017 18:57 ]
Sterker nog, hier van 1337 BTC (legacy account) naar 0 BTC. Oftewel er valt helemaal niks meer af te halen.Theniers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:13:
Ik hoor weer FUD berichten over Bittrex, dat ze de maximum withdrawal per dag omlaag hebben gebracht van 2 btc naar 0.04. Oftewel, je geld zit op slot.
Iemand hier last van?
Heb ze vriendelijk verzocht mijn account nog éénmalig te unlocken (zonder de complete verificatie procedure) en dan is het einde bittrex voor mij.
edit: snel antwoord, maar krijg uiteraard een standaard antwoord terug, dat ik de verificatie procedure moet doen
[ Voor 9% gewijzigd door savale op 23-11-2017 20:03 ]
Waar koop je tegenwoordig ICO's? Soms ook via de website van de crypto zelf?
[ Voor 95% gewijzigd door Zjemm op 23-11-2017 20:21 ]
De Bitcoin Diamond fork staat gepland voor blok 495866 en we zitten nu op blok 495790. Zal dus ergens morgen gebeuren. Hij trade op het moment voor rond de $9.50 en je krijgt 10x BCD voor elke BTC die je hebt.Acidrain schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:26:
Binance heeft een statement geplaatst over de nieuwe fork van Bitcoin genaamd Bitcoin Diamond (BCD)
Staat op de planning voor de 24ste? Oftewel morgen?
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002980192
[ Voor 9% gewijzigd door JackDashwood op 23-11-2017 22:25 ]
In een lokale wallet zal je hier wel aanspraak op kunnen maken. Op andere exchanges dan Binance hangt het van hun beleid af. Ik verwacht dat de meeste deze fork zullen negeren en je niets zullen uitkeren. De vraag is hoe erg dat is.Egbert1907 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:30:
En wat als je btc niet bij binance staan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Iets niet krijgen wat gratis is..... is altijd jammer.
Ik zit bij bitstamp. En ik stap er niet voor over naar binance.
Je moet het in verhouding zien, de meeste mensen hebben een zeer kleine hoeveelheid BTC en dus zullen ze een heel kleine hoeveelheid BCD krijgen, die per stuk geen +-8.000 Dollar waard wordt, maar waarschijnlijk maar een fractie daarvan. 0.01 BTC is een leuk bedrag, 0.01 BCD is waarschijnlijk een paar dubbeltjes of Euro waard, maar, je moet er wel moeite voor doen, misschien weer een transactie fee betalen, etc.Egbert1907 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:37:
[...]
Iets niet krijgen wat gratis is..... is altijd jammer.
Ik zit bij bitstamp. En ik stap er niet voor over naar binance.
BTG was leuk, BCH is leuk, ik twijfel aan BCD.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Ik ga er iig geen btc voor overzetten naar Binance of een lokale wallet. :-)
Zojuist extended verification gedaan, 5 minuten en klaar. 100 BTC daily limit.Theniers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:13:
Ik hoor weer FUD berichten over Bittrex, dat ze de maximum withdrawal per dag omlaag hebben gebracht van 2 btc naar 0.04. Oftewel, je geld zit op slot.
Iemand hier last van?
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]