[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:30
Even iets anders: de Hardwallet. Ik heb er 1 gekocht maar krijg er een vreemd gevoel bij er niet "a la minute" bij te kunnen wanneer nodig is. Stel, je bent op vakantie en de koersen kelderen of de bitcoin bubbel treedt in. Dan ben je mooi de aap gelogeerd, voordat je weer thuis bent en kunt verkopen is de waarde waarschijnlijk al verdampt. Dan geeft een wallet app toch een fijner gevoel omdat je meteen kunt reageren. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:24:
Iemand die weet hoe ik mijn btg in bittrex of binance krijg zonder Coinomi of andere android wallet? Is er al een wallet pc/mac, ios die btg support en paperwallet kan importent?
Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Mijn bitcoin stonden op het moment van de fork in een bitpay/copay wallet. Als ik het allemaal goed begrijp kun je met die coinomi wallet een sweep doen met je private keys van copay/bitpay zodat je de btg in die wallet krijgt. Maarrr, ik heb geen android device.
Dus, volgens mij zoeken we een (mac/windows/ios) wallet die een sweep kan doen en bitcoin gold ondersteund.
Klopt dat? Of praat ik complete onzin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bitcoin ter waarde van $165 miljoen van [url="3D2oetdNuZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r"]3D2oetdNuZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r[/url] , dat is de bitfinex cold wallet zijn in batches van 1000 bitcoin naar andere adressen gegaan.

Zie hier --> https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/Bitfinex-coldwallet

Discussie op reddit --> https://www.reddit.com/r/..._cold_wallet_in_1000_btc/

Ik dacht ik vermeld het eventjes. Waarschijnlijk klanten die geschrokken zijn door te tether hack en hun bitcoin bij bitfinex weg halen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BabyRattle schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:47:
Tsja ik benoemde powr paar dagen geleden op 0.52 degene die gekocht had heeft 50% winst nu
Ik heb m gekocht op 0.23 morgen een week geleden. :D
Maar ik hou m goed vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48
Matadores schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:11:
Even iets anders: de Hardwallet. Ik heb er 1 gekocht maar krijg er een vreemd gevoel bij er niet "a la minute" bij te kunnen wanneer nodig is. Stel, je bent op vakantie en de koersen kelderen of de bitcoin bubbel treedt in. Dan ben je mooi de aap gelogeerd, voordat je weer thuis bent en kunt verkopen is de waarde waarschijnlijk al verdampt. Dan geeft een wallet app toch een fijner gevoel omdat je meteen kunt reageren. Hoe denken jullie hierover?
Het hangt dus van je strategie af. De coins die ik wil hodlen gaan op mijn Nano S (LTC, BTC, XMR zodra die ondersteund wordt). Al mijn ‘speelgeld’ waar ik voor de gein een beetje mee daytrade natuurlijk niet. Als je lange tijd weggaat moet je je afvragen wat je wil. Ik ga in januari 2 maanden naar Nieuw-Zeeland en laat alles lekker op mn Ledger staan. We zien het wel weer als ik thuis ben. Ik zit er niet in om bakken met geld te verdienen... Een keuze, maar wel een heel bewuste. Zo moet je die voor jezelf ook maken...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die penny stock brokers zijn nog altijd meer gereguleerd dan een crypto exchange dat op tether draait zodat het niks met fiat te maken heeft en dus niet hoeft te voel doen aan de regulatie en ook geen goede contacten met banken nodig heeft. En als zo een broker uiteindelijk de gevangenis in gaat dan kan alles van hem afgepakt worden, met bitcoin kan dat niet als de enige kopie van een private sleutel die in je hoofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Haha, ik stond een tijdje terug op het punt om all-in te gaan op RDN. Baal nu wel dat ik het niet gedaan heb. Had een x3 kunnen zijn

[ Voor 9% gewijzigd door rvT op 22-11-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:58
Lijkt wel of sommige altcoins weer door het dak vliegen. Zelf mee gedaan aan de quantstamp ico en deze is ook al x 1,76%

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

toineneman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:29:
[...]

Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Mijn bitcoin stonden op het moment van de fork in een bitpay/copay wallet. Als ik het allemaal goed begrijp kun je met die coinomi wallet een sweep doen met je private keys van copay/bitpay zodat je de btg in die wallet krijgt. Maarrr, ik heb geen android device.
Dus, volgens mij zoeken we een (mac/windows/ios) wallet die een sweep kan doen en bitcoin gold ondersteund.
Het is mij gelukt mijn Electrum Private Key met BTG-balance te sweepen naar Coinomi (eerst natuurlijk de BTC naar een nieuw adres gestuurd). Ik heb ook geen Android device, maar heb een emulator gebruikt op m'n Mac (Bluestacks). Kwestie van downloaden, installeren en dan Coinomi installeren uit de Google Play store. Heb daarna vanuit Coinomi de BTG naar HitBTC gestuurd en die staan daar nu te wachten tot een mooi verkoopmoment. ;)

Hoor overigens wisselende verhalen, bij de ene lukt het wel, de ander krijgt foutmeldingen in Coinomi.

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 22-11-2017 18:08 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:30:
[...]

Het kan toch wel wat ingetogener (en korter) als je het mij vraagt.
Als hij op die manier ook de mis standen in de huidige "gangbare" financiële sector zou belichten dan staat er geen bank meer overeind. gen keuze die ik heb gemaakt aan de hand van eigen onderzoek, ik zet geen pistool tegen je hoofd :P .
Ik wou nog eventjes de opmerking maken dat er een groot verschil is tussen een bank en een foreign currency exchange ook wel forex genoemd. Op zo een exchange worden valuata verhandelt. Het verhandelen van valuta is ook anders dan het verhandelen van aandelen.

Stel je eens voor dat de waarde van de euro ten op zicht van de dollar op dag basis soms 20% omhoog of omlaag zou gaan. Stel dat jij producten verkoopt in euro's maar om die producten te maken heb je een grondstof nodig die je alleen kunt kopen met dollars, zoals bijvoorbeeld olie. Stel dat nu de kosten om je product te maken voor 50% afhankelijk zijn van de prijs van olie. Nu gaat opeens de dollar omhoog met 20% op een dag. De kosten van jou product gaan nu ook omhoog, met 10%. Nu moet je dus je klanten een 10% hogere prijs vragen.

Dit soort extreme schommelingen kom je niet tegen bij de euro en de dollar en maar goed ook want het zou het leven van heel veel mensen heel lastig maken.

Stel je nu eens voor dat er een bedrijf is die de macht heeft om de waarde van een euro op een weekje tijd met 20% te verhogen of te verlagen. Ja, dat is een heel machtige bedrijfje.

Dat is dus het gevaar waar ik het over heb. Bij bitcoin ben je juist je eigen bank. Wanneer er een economie is die volledig op bitcoin kan draaien waar je dus je loon ontvangt in bitcoin en om je producten te maken alleen maar kosten hebt in bitcoin dan maakt het niet zo erg veel meer uit hoeveel bitcoin een dollar of een euro waard is. Zolang het maar niet te extreem schomelt. Immers bijvoorbeeld de Canase dollar is ook 20% minder waard, maar dat is over 4 of 5 jaar en daar is mee om te gaan.

Het probleem met crypto is dat de huidige waarde misschien 99% speculatie is en 1% effectief gebruik.

Als men in crypto voor 99% geinteresseert is omdat de prijs zo snel omhoog gaat en maar voor 1% geinteresseert is om het te gebruiken als instrument, bijvoorbeeld om online mee te betalen dan is er toch wel iets mis.

Want de waarde is dan voornamelijk gebaseerd op het geloof in die waarde en in het geloof in het geloof. Geloven in een waarde omdat iets bepaalde voordelen heeft is iets anders dan geloven in een waarde omdat alle andere mensen ook in een waarde geloven. Snap je de nuance?

Crypto heeft prijs stabiliteit nodig en crypto heeft gebruikers groei nodig. Anders komt het er nooit van en is de kans groot dat de markt ooit heel erg in elkaar zakt. Dus als iemand kritisch is tegen over crypto en het over een bubbel heeft hoeft dan niet meteen te betekenen dat deze persoon tegen het concept crypto is of de uitvinding maar dom vind. Hij heeft het dan over de markt prijs en de markt. En dat dat een bubbel aan het vormen is daar heeft hij gelijk in. Wil dat zeggen dat als die bubbel openbarst dat het dan gedaan is met crypto? Nee natuurlijk niet, kijk maar naar het verleden want crypto heeft echt wel waarde op zichzelf.

De markt is die waarde aan het ontdekken en het kan nog wel een tijdje duren voordat de markt het erover eens is waar die waarde moet liggen. Maar dan hebben we het dus over een vrije markt en niet een gemanipuleerde markt. En dat is nu juist mijn hele punt. Welke crimineel wil er nu niet in crypto zitten? Immers zelfs als je gepakt word is er een kans dat ze je crypto fortuin niet van je kunnen afpakken. Met fiat is dat wel anders.

Ik ben een crypto realist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Tourniquet schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:59:
[...]

Het is mij gelukt mijn Electrum Private Key met BTG-balance te sweepen naar Coinomi (eerst natuurlijk de BTC naar een nieuw adres gestuurd). Ik heb ook geen Android device, maar heb een emulator gebruikt op m'n Mac (Bluestacks). Kwestie van downloaden, installeren en dan Coinomi installeren uit de Google Play store. Heb daarna vanuit Coinomi de BTG naar HitBTC gestuurd en die staan daar nu te wachten tot een mooi verkoopmoment. ;)

Hoor overigens wisselende verhalen, bij de ene lukt het wel, de ander krijgt foutmeldingen in Coinomi.
Thanks, dat ga ik proberen. Maar, ik begreep dat sweepen een minersfee kost? Moet er dan toch nog een klein beetje BTC opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th@_M@ster schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:48:
Lijkt wel of sommige altcoins weer door het dak vliegen. Zelf mee gedaan aan de quantstamp ico en deze is ook al x 1,76%
x 1,76 of 1,76% gestegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb je een aandeel in de website die je steeds aanhaalt? Zeg niet dat het erg is hoor, maar valt me op dat je er relatief veel linkjes heen plaatst. De datum van het aanmaken van je account en de start van de website vallen ook redelijk samen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 22-11-2017 19:02 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:02:
[...]

Heb je een aandeel in de website die je steeds aanhaalt? Zeg niet dat het erg is hoor, maar valt me op dat je er relatief veel linkjes heen plaatst. De datum van het aanmaken van je account en de start van de website vallen ook redelijk samen :)
Nee gaan aandeel, maar is wel een goede informatie bron voor mij, naast de andere bronnen, als jullie vooral een goede nederlandse bron hebben dan hoor ik het graag van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
Excuses x 1,76

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
toineneman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:25:
[...]

Thanks, dat ga ik proberen. Maar, ik begreep dat sweepen een minersfee kost? Moet er dan toch nog een klein beetje BTC opstaan?
Ik heb BTG gesweept in Coinomi met men private key van BTC in Exodus-wallet.

Maar dan krijg je gewoon via coinomi toegang tot dat adres, de BTC verplaats je niet, tenzij je echt overzet naar een adres dat hoort bij de wallet-seed ja, dat kost natuurlijk wel minerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Rakward schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:12:
[...]

Ik heb BTG gesweept in Coinomi met men private key van BTC in Exodus-wallet.

Maar dan krijg je gewoon via coinomi toegang tot dat adres, de BTC verplaats je niet, tenzij je echt overzet naar een adres dat hoort bij de wallet-seed ja, dat kost natuurlijk wel minerkosten.
Ja tot er iemand van bitcoin gold software schrijft die expres je bitcoin gold private keys lekt, dan zijn je btc dus ook weg zodra je een bitcoin gold transactie uitvoert.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 22-11-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

toineneman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:25:
[...]

Mijn BTC Private Key bevatte geen enkele satoshi aan BTC meer en het sweepen in Coinomi lukte gewoon, dus nee dat is niet nodig. De enige fee die het mij heeft gekost is het veiligstellen van mijn BTC door het eerst naar een ander adres te sturen.

Gelukkig was op dat moment 30 sat/byte voldoende, dus heb maar 0,0001 BTC aan fee betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een emulator geinstalleerd op mijn mac en mijn privekey van mijn paperwallet via wallet sweep ingegeven op coinomi. Na de sweep heb ik de btg doorgestuurd naar bittrex (duurde wel even tegen dat deze confirmed was). Voor alle duidelijkheid op de paperwallet stond enkel nog de BTG mijn BTC stuurde ik al eerder naar een nieuwe wallet.. ik denk dat er een kleine fee werd afgetrokken voor het versturen van de BTG naar bittrex..
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoincore en hardware , interessant..voor de BTC/BTH discussie.

https://bitcoinmagazine.c...mining-hardware-industry/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een vraagje;
Sinds begin oktober ben ik me in gaan lezen in de bitcoin/crypto's en ik heb besloten om o.a. in Lisk te investeren en om dat een tijdje vast te houden. Nu geeft het me geen fijn gevoel om alles op een exchange als Bittrex te laten staan en voor zover ik weet is er geen hardware wallet die Lisk ondersteunt. Mijn vraag is dus wat jullie zouden adviseren (Een goede desktopwallet?). Bij voorbaat dank!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 20:26 . Reden: spelfout verbeterd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:37
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:25:
Hallo allemaal,

Een vraagje;
Sinds begin oktober ben ik me in gaan lezen in de bitcoin/crypto's en ik heb besloten om o.a. in Lisk te investeren en om dat een tijdje vast te houden. Nu geeft het me geen fijn gevoel om alles op een exchange als Bittrex te laten staan en voor zover ik weet is er geen hardware wallet die Lisk ondersteunt. Mijn vraag is dus wat jullie zouden adviseren (Een goede desktopwallet?). Bij voorbaat dank!
Wallets -> andere topic.

Maar in het algemeen geldt dat de officiele wallet-software van het project zelf meestal een behoorlijke veilige keuze is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 19:39
Heeft iemand enig idee hoe ik in kraken kan zien of ik op 24 oktober Bitcoin in mijn bezit had ivm de bitcoin gold fork?

Ik zit te kijken tussen mijn trades maar ik wordt er eigenlijk even niet veel wijzer uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:28:
Heeft iemand enig idee hoe ik in kraken kan zien of ik op 24 oktober Bitcoin in mijn bezit had ivm de bitcoin gold fork?

Ik zit te kijken tussen mijn trades maar ik wordt er eigenlijk even niet veel wijzer uit :?
Gooi je trades in cointracking en je kunt het heel makkelijk opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:15

996

Met BlueStacks kun je android emuleren onder windows10. Zo heb ik mijnn coinomi wallet aangemaakt.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Lisk heeft nu een beurs in Berlijn en de waarde daalt best wel, geen goed nieuws daar? Je zou toch verwachten dat het met zo een beurs, waarbij de rebranding besproken wordt, de koers stijgt. En niet zo hard keldert als het nu aan het doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

migila schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:42:
Lisk heeft nu een beurs in Berlijn en de waarde daalt best wel, geen goed nieuws daar? Je zou toch verwachten dat het met zo een beurs, waarbij de rebranding besproken wordt, de koers stijgt. En niet zo hard keldert als het nu aan het doen is.
Ten eerste, buy the rumour sell the news. Ten tweede bekijk eens deze graph en zoom dan uit naar 1 maand.

https://coinmarketcap.com/currencies/lisk/#charts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
bolleh schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:28:

Maakt het uit? Kraken support BTG niet dus je kunt er sowieso naar fluiten. Als ze ooit besluiten om het toch wel te supporten, dan zullen ze je account crediten met het juiste aantal BTG dat je hebt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:45:
[...]

Ten eerste, buy the rumour sell the news. Ten tweede bekijk eens deze graph en zoom dan uit naar 1 maand.

Inderdaad. Ik vond het juist een prima verhaal en een realistische planning imho.

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/1O1M3t161C2f/Screen%20Shot%202017-11-22%20at%2020.45.43.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:45:
[...]

Klopt, ik heb hem al een tijdje in bezit hoor. En zo bijdehand hoef je niet te doen... jij richt je nu alleen op PUMP en DUMP, lijkt me niet dat dit een echte pump en dump is. Maar ieder zijn mening, ik vind het vreemd dat hij nu tijdens de beurs even 35% zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
migila schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:42:
ze hebben rebranding voor Feb aangekondigd, blijkbaar zijn de munthouders te ongeduldig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
MP_Z4 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:53:
[...]

ze hebben rebranding voor Feb aangekondigd, blijkbaar zijn de munthouders te ongeduldig ...
Yes. Waaronder ik dus.
Of nouja.. niet ongeduldig. Ik heb ze verkocht tegen $10 omdat ik ze ergens in Januari vast en zeker goedkoper kan terugkopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Wat zijn jullie top picks voor long term hold? Ik zelf heb Iota, Neo, Eth en Litecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
ik kreeg de Legolas ICO onder ogen:
https://legolas.exchange/
met een uitleg:
http://www.the-blockchain...-institutional-investors/

Ze willen blockchain gebruiken om een 'eerlijke en transparante' crypto/fiat exchange op te zetten, met name gericht op grote investeerders. De fundamentals lijken me op het eerste oog aannemelijk, maar ik ben technisch onvoldoende onderlegd om hier een goed oordeel over te vellen. Iemand?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Batsiaan schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:57:
Wat zijn jullie top picks voor long term hold? Ik zelf heb Iota, Neo, Eth en Litecoin.
Bitcoin.

Edit: Iets ander antwoord. Ik denk dat meer dan 95% van alle altcoins op lange termijn zal falen en dood zullen bloeden. Mogelijk zitten er wel een paar winnaars bij, maar het grootste deel moet falen. Op dit monent worden heel veel altcoins gebruikt om op korte termijn geld mee te verdienen. Er is geen plek voor al die verschillende coins op lange termijn denk ik. Kijk voor de gein eens naar altcoins uit 2013 toen BTC naar de 1000 ging.

[ Voor 54% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
RLC (nog steeds net boven ICO prijs) maar nog onopgemerkt,
BAT (mooi instapmoment nu de prijs in de kelder zit)

voor de rest wil ik niet meer dan 1/3 in altcoins (mijn pijnlijke learning van deze zomer), en idd bitcoin is en blijft koning

[ Voor 4% gewijzigd door MP_Z4 op 22-11-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migila schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:50:
[...]

Klopt, ik heb hem al een tijdje in bezit hoor. En zo bijdehand hoef je niet te doen... jij richt je nu alleen op PUMP en DUMP, lijkt me niet dat dit een echte pump en dump is. Maar ieder zijn mening, ik vind het vreemd dat hij nu tijdens de beurs even 35% zakt.
Nee dat heb je verkeerd begrepen. Ik bedoelde slechts dat de koers al bijna 3x keer is gestegen in slechts 3 weken tijd, dus grote kans dat flink veel nieuws al verpakt zat in de prijs. Ik heb nergens de woorden pump en dump in de mond genomen. Maar mooi dat je Lisk al enige tijd in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin en een mandje Litecoins for the fun.
Al die snellopende? ICO's heb ik weinig mee, meestal wordt het dan stil na de pump en dump. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Ik heb de Bitcoin growth bot hier nog niet voorbij zien komen. Is een nieuw lending platform met de Nucleus coin. Wordt het eerste lending platform die volledig transparant wil zijn. CEO bekend met naam en foto. Ervaren trader. Dit zou wel eens the next big thing kunnen zijn. Als je naar beneden scrollt kun je bij Pre-register je email registreren en krijg je wanneer de ICO live gaat automatisch 20 tokens. Lekkerrrr. Wat denken jullie over dit platform? Het feit dat ze volledig transparant zijn kan wel eens voor veel hype zorgen, want daarmee onderscheiden ze zich van alle andere lending platforms/coins.

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 22-11-2017 22:21 . Reden: Unreferrald ]

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
BCH weer aan het pumpen? BTC unconfirmed loopt in ongeveer een half uur op va 30k naar 45k.

Ik wacht rustig op m'n confirmation :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:20:
BCH weer aan het pumpen? BTC unconfirmed loopt in ongeveer een half uur op va 30k naar 45k.
Ja, gelukkig wel, gisteravond all in gegaan :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik heb m'n Bitcoin Gold zojuist ook maar verkocht. Had geen idee dat die dingen nog 240 dollar per stuk deden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Luuk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:42:
Ik heb m'n Bitcoin Gold zojuist ook maar verkocht. Had geen idee dat die dingen nog 240 dollar per stuk deden. :D
Ik zit nog een beetje te bedenken wat ik ermee ga doen. BCH had ik ook vrij vroeg verkocht en die ging een tijdje later nog aardig omhoog.
De specs van BTG zijn toch niet heel slecht? De grootste verschillen: Equihash en de diff adjust bij elke block.
Volgens mij is dat alleen maar een vooruitgang. Maar ik weet er ook niet veel vanaf..

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
Luuk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:42:
Ik behoud ze, ik zet een sell order op €1000 en zie het wel.

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Th@_M@ster schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:51:
[...]

Ik behoud ze, ik zet een sell order op €1000 en zie het wel.
Ja kan ook maar ik vergroot er op dit moment liever m'n BTC stash van. Daarin is mijn vertrouwen toch iets groter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
ETH, OMG, PPT. ik zie ETH groter dan BTC worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
PilatuS schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:50:
[...]

Dat was wel even iets ingewikkelder.
Tuurlijk zat er een ander verhaal achter, maar bankrun blijft bankrun he. Dit was digitaal, maar in Griekenland gebeurde het fysiek, mocht je nog een voorbeeld willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Kain_niaK schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:15:
[...]

Ja tot er iemand van bitcoin gold software schrijft die expres je bitcoin gold private keys lekt, dan zijn je btc dus ook weg zodra je een bitcoin gold transactie uitvoert.
Huh?

Hoe kan iemand de private keys zien van BTG? Een transactie word gesigned en aan de hand van de signature kan men afleiden of de opdrachtgever houder was van de private key of niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Rakward schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:24:
[...]

Huh?

Hoe kan iemand de private keys zien van BTG? Een transactie word gesigned en aan de hand van de signature kan men afleiden of de opdrachtgever houder was van de private key of niet toch?
http://gavinandresen.ninja/practice-safe-signing
Why?

Because sooner or later I think somebody will create a BadCoin (or a wallet) with a transaction signature algorithm designed to leak your private keys in the signature data that is broadcast to the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:39:
[...]

Why?

Because sooner or later I think somebody will create a BadCoin (or a wallet) with a transaction signature algorithm designed to leak your private keys in the signature data that is broadcast to the world
Als je de BTC eerst naar een ander adres verplaatst is dat toch opgelost ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV

RvV

Maar dat is toch vrij logisch om je "good coins" eerst naar een andere wallet te moven? Ik ben veel te bang dat de wallet van de nieuwe geforkte coin mijn BTC wallet zou slopen. :p

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:46:
[...]

Als je de BTC eerst naar een ander adres verplaatst is dat toch opgelost ?
Klopt. Kost een beetje fee maar is wel de veiligste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Ga als ik tijd heb eens fantsoenlijk lezen, maar spijtig genoeg kan ik Exodus niet forceren een nieuw BTC-adres aan te maken dus moet ik al een her-install doen dan.

Anders had ik mijn coins al verplaatst.

Mss voorlopig even overzetten naar Bittrex ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
Luuk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:48:
[...]

Klopt. Kost een beetje fee maar is wel de veiligste optie.
Of met een Ledger Nano S.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
Rakward schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:24:
[...]

Huh?

Het doel van het signature-proces is het mogelijk maken om de afzender te valideren zonder dat de private key uit de signature te herleiden is. Maar als het signature-algoritme niet op de juiste manier ontworpen is (door incompetentie of kwade opzet), dan is het mogelijk dat informatie over de private key in de signature opgenomen wordt. Iemand die op de hoogte is hiervan kan vervolgens transacties bekijken en de private key achterhalen.

In open-source projecten is het mogelijk om te verifieren dat het algoritme OK is, maar niet veel mensen hebben de technische kennis om dit goed te cheken. Zeker als het gaat om een bewuste aanval en de aanvaller gebruikt obfuscatie-technieken.

Zo kan het gebeuren dat er een fork-coin komt die hele nette replay-protection belooft door het gebruik van een ander signature-algoritme dan de oorspronkelijke coin (bv Bitcoin), maar zodra je een transactie van deze nieuwe coin verstuurt, kan de aanvaller jouw private key achterhalen en daarmee de oorspronkelijke coins stelen.

Een zeer eenvoudige, maar effectieve manier om je hier tegen in te dekken is om in het geval van het verzenden van een fork-coin met replay-protection eerst je hele saldo van de oorspronkelijke coins te versturen naar een nieuw adres in je wallet. Deze transactie is niet geldig op het fork-coin netwerk. Daarna kun je de fork-coin transactie uitvoeren. Zelfs al bestaat er een lek in de fork-coin waardoor je private key te achterhalen is, dan nog heeft een aanvaller er niets aan, omdat er geen coins meer gekoppeld zijn aan deze key.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Voor de zekerheid toch maar Exodus leeggemaakt, deel naar Bitpanda voor uit te cahen indien nodig en deel naar bittrex indien ik nog wil investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Misschien ook een les voor sommige mensen hier: Trevon James, een bekende youtuber, heeft in het verleden regelmatig op youtube zijn vermogen laten zien. O.a. zijn holdings en wallet kwamen regelmatig in het zicht.

Toch iets om even achter je oren te krabben, hij is zojuist bestolen voor 111 Bitcoin. ($915.750)

Never tell about your holdings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Rannasha schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:50:
[...]

Het doel van het signature-proces is het mogelijk maken om de afzender te valideren zonder dat de private key uit de signature te herleiden is. Maar als het signature-algoritme niet op de juiste manier ontworpen is (door incompetentie of kwade opzet), dan is het mogelijk dat informatie over de private key in de signature opgenomen wordt. Iemand die op de hoogte is hiervan kan vervolgens transacties bekijken en de private key achterhalen.

In open-source projecten is het mogelijk om te verifieren dat het algoritme OK is, maar niet veel mensen hebben de technische kennis om dit goed te cheken. Zeker als het gaat om een bewuste aanval en de aanvaller gebruikt obfuscatie-technieken.

Zo kan het gebeuren dat er een fork-coin komt die hele nette replay-protection belooft door het gebruik van een ander signature-algoritme dan de oorspronkelijke coin (bv Bitcoin), maar zodra je een transactie van deze nieuwe coin verstuurt, kan de aanvaller jouw private key achterhalen en daarmee de oorspronkelijke coins stelen.

Een zeer eenvoudige, maar effectieve manier om je hier tegen in te dekken is om in het geval van het verzenden van een fork-coin met replay-protection eerst je hele saldo van de oorspronkelijke coins te versturen naar een nieuw adres in je wallet. Deze transactie is niet geldig op het fork-coin netwerk. Daarna kun je de fork-coin transactie uitvoeren. Zelfs al bestaat er een lek in de fork-coin waardoor je private key te achterhalen is, dan nog heeft een aanvaller er niets aan, omdat er geen coins meer gekoppeld zijn aan deze key.
Precies Rannasha legt het wat beter uit dan ik zelf kan. Momenteel proberen scammers een slaatje te slaan uit de fear of missing out.

1) Verspreid het nieuws dat je bitcoin gaat forken.

2) Zorg ervoor dat je op exchanges terecht komt met een markt prijs of future prijs zelfs al heb je nog niks

3) Fork bitcoin en wijzig wat code

4) Mensen met bitcoins zijn de koers van de komende nieuwe bitcoin fork en worden bang dat ze gratis geld gaan missen.

5) Deze mensen uit angst dat ze gratis geld gaan missen maken nu misschien een fout waardoor ze hun private keys lekken.

6) Smokkel code in je project met de bedoeling om private keys te stelen, open websites waar je probeert mensen uit hun private keys of zelfs wallet seeds probeert te fishen.

Dat is dus de nieuwste scam. :(
En het werkt, want momenteel is er al ten waarde van een miljoen dollar aan coins gestolen van mensen die bang waren dat ze gratis geld zouden missen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 22-11-2017 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:30:
[...]

Precies Rannasha legt het wat beter uit dan ik zelf kan. Momenteel proberen scammers een slaatje te slaan uit de fear of missing out.

1) Verspreid het nieuws dat je bitcoin gaat forken.
2) Maak een wallet voor die fork die de boel jat.

Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat er puur een fork komt om coins te jatten, en dat is ook helemaal niet nodig. Puur een wallet voor die fork maken die coins jat is genoeg. Voor zover ik weet is dat ook wat hier gebeurt is. Er is een wallet op de site van BTG gekomen die coins gestolen heeft.

Je wekt trouwens weer de suggestie dat BTG puur gemaakt is om coins te jatten. Zolang ik geen bewijs zie dat dit daadwerkelijk zo is vind ik het ongepast wat je post. Je zegt hier dat BTG gemaakt is om coins te jatten en je geeft ook niet aan dat het een wallet is geweest die deze coins gejat heeft, niet BTG zelf. Probeer je nou gewoon mensen bang te maken om BTG te claimen of wil je BTG slopen ?

Ik vind het zeer misleidend en niet Tweakerswaardig wat je post. Je weet dat het een wallet geweest is die coins gejat heeft en niet BTG zelf, maar dit zeg je bewust niet.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 23-11-2017 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
https://twitter.com/Excellion/status/933455839540649984
#DragonMint miners are just the start. Another manufacturer with miners more efficient than Bitmain’s is coming soon. Expect more news in the next few days. It’s time to decentralize mining.
Goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Het is tijd dat PoW wordt vervangen door betere alternatieven als het echt decentraal moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Mitsah schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:26:
[...]

Kan ik aannemen dat cashen via Bitonic (iDeal) ongunstiger is vanwege een hogere fee dan via Coinbase / Kraken (Sepa)?
Dat klopt, maar..tjah...als je naar die paar euro gaat kijken... Ik niet, ik ga voor gemak :) Bovendien cash ik zelden iets uit. Ben een lange termijn investeerder. O+

K20A daily :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Meer info over de BTG wallet scam: https://www.coindesk.com/...million-illicit-earnings/

Iemand die vanuit het BTG team iets teveel vertrouwen genoot dus. Tot nu toe is er $3,3M aan coins gejat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Zou het BTG team aansprakelijk kunnen worden gesteld voor deze schade. Het stond tenslotte op hun website en geplaatst door één van hun medewerkers.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
rvT schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:28:
Misschien ook een les voor sommige mensen hier: Trevon James, een bekende youtuber, heeft in het verleden regelmatig op youtube zijn vermogen laten zien. O.a. zijn holdings en wallet kwamen regelmatig in het zicht.

Toch iets om even achter je oren te krabben, hij is zojuist bestolen voor 111 Bitcoin. ($915.750)

Never tell about your holdings!
''Bestolen''. Hij zegt het met een soort van glimlach telkens. Ze moeten zijn e-mail wachtwoord hebben, simkaart gejat hebben en Google Authenticator app hebben overgenomen om tot die Bitcoins te komen.

Hij speelt gewoon even de domme bestolen jongen om de belastingdienst bewijs te leveren dat hij ''niks'' meer heeft. Verschillende YouTubers hebben al transactions op de Blockchain aangegeven dat het geld grotendeels allemaal mooi samenkomt.

In Nederland moet je ook je Bitcoins als 'vermogen' aangeven. Even naar een andere wallet heensturen en ''ik ben bestolen'' roepen zal wel vaker voorkomen.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:30
AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:20:

Ik wacht rustig op m'n confirmation :p
Mijn gevoel zegt dat BCH stiekum steeds gepumpt wordt, zonder dat het snel opgemerkt wordt. Binnenkort staat 'ie ineens op 3000 dollar. En dan komt de ultieme powerpump die 'm binnen 24 uur naar 6000 dollar drukt. In diezelfde tijdsduur zakt de BTC in onder de 6000 dollar en staat BCH op nr 1 positie........
Het is een beetje glazenbol, maar toch, het zal maar gebeuren.... :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Matadores schreef op donderdag 23 november 2017 @ 05:37:
[...]

Mijn gevoel zegt dat BCH stiekum steeds gepumpt wordt, zonder dat het snel opgemerkt wordt. Binnenkort staat 'ie ineens op 3000 dollar. En dan komt de ultieme powerpump die 'm binnen 24 uur naar 6000 dollar drukt. In diezelfde tijdsduur zakt de BTC in onder de 6000 dollar en staat BCH op nr 1 positie........
Vergeet niet dat Noord Korea dan ook zijn kernwapens afvuurt. Belangrijk detail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik heb mijn COSS stack vergroot na het lezen van dit medium artikel van de cofounder. https://medium.com/@runeevensen/coss-io-7379b7628d93

Nieuwe UI die over een maand komt, daarnaast kan er al direct meegedaan worden aan een ICO en zodra die afloopt kun je direct traden op het COSS platform.

Fiat traden zal in januari-februari 2018 worden geïntroduceerd als de wetten rond zijn die over crypto en fiat exchanges gaan.

• DarkShadow
  • Laatst online: 09:03
Verschillende alts die dubbeldigitis omhoog gaan, zoals power ledger (weer!) en Augur (maar die kende ook veel dips).

Wat is de beste exchange om de wat meer exotische coins te verhandelen. Ik denk dat BTC voorlopig wel een safe bet blijft, maar dat de grote goks toch meer bij alts te vinden zijn. Zou er dit jaar weer een coin zijn die net als ETH eventjes x30 doet?

Het blijft natuurlijk heel lastig, maar dat maakt het ook wel leuk :)

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
DarkShadow schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:41:
Verschillende alts die dubbeldigitis omhoog gaan, zoals power ledger (weer!) en Augur (maar die kende ook veel dips).
Eindelijk ook Request Network omhoog (REQ). Met backing van eigen bodem; ING bank.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik keek enige tijd geleden (begin van de week?) naar Monero maar had geen fiat achter de hand. Inmiddels van $100 naar $150 gegaan :F Pump of adoptie? Ik zag wel diverse nieuwsberichten waarin XMR gebruikt wordt (o.a. bail bond in USA en een betaaldienst in Australie).

Het voordeel voor veel mensen is de privacy/anonimiteit. Nadeel is dat de munt relatief moeilijk te krijgen is in vergelijk met Bitcoin en men heeft minder sterke PR dan Dash/Zcash.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• RvV

RvV

Monero is in mijn optiek nog steeds een van de betere coins en goed voor de lange termijn. Er is tenminste geen mining monopoly. Daarnaast is hij los van de recente stijging, relatief stabiel geweest met de waarde en ik zou hem weer opnieuw aankopen als hij weer een stukje zakt.

Y'24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 17:24
Ik ben al een ruime tijd dit topic aan het bijhouden, met heel soms een reactie, maar als ik het een beetje "goed" in de gaten heb zijn er verschillende coins die - zeer waarschijnlijk - de moeite waard zijn om in te investeren voor de lange termijn: BTC, ETH, XMR, STRAT en mogelijk LSK en POWR? Heb ik dit een beetje goed begrepen of zit ik er naast?

En ja, niemand zal een eenduidig en 100% zekerheid antwoord kunnen geven omdat niemand weet wat de toekomst zal brengen. Dat snap ik... ;)

Ben dus aan het onderzoeken hoe Bittrex werkt en hoe ik daar het beste gebruik van zou kunnen maken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
RustStorm schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:26:
Ik ben al een ruime tijd dit topic aan het bijhouden, met heel soms een reactie, maar als ik het een beetje "goed" in de gaten heb zijn er verschillende coins die - zeer waarschijnlijk - de moeite waard zijn om in te investeren voor de lange termijn: BTC, ETH, XMR, STRAT en mogelijk LSK en POWR? Heb ik dit een beetje goed begrepen of zit ik er naast?

En ja, niemand zal een eenduidig en 100% zekerheid antwoord kunnen geven omdat niemand weet wat de toekomst zal brengen. Dat snap ik... ;)

Ben dus aan het onderzoeken hoe Bittrex werkt en hoe ik daar het beste gebruik van zou kunnen maken. :)
BTC, ETH en XMR zijn inderdaad veilige opties. LTC past ook mooi in dit rijtje. Genoeg groeipotentie en stabiel... je zal niet snel grote verliezen lijden, maar verwacht niet snel rijk te worden. LISK, STRAT en POWR zijn respectievelijk iets vatbaarder voor schommelingen, maar nog steeds relatief veilige alts.

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Same here as @RustStorm , voor mij dezelfde coins atm. Maar ook QSP. Ik begrijp alleen niet waarom daar hier niet over gepraat wordt.

Eergisteren had ik al mijn funds al op gemaakt aan POWR, en kwam ik net te laat op QSP...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bcRALFU.png

Zooo pijnlijk! haha

Edit: Ik zit trouwens ook mee in de run voor de BCH. Ondanks dat het langer termijn best wat kan doen in waarde, zit er voor mij wel te veel risico (en ongeloof) aan waardoor ik dit maar heel kort vasthoud.

Edit 2: Ik lees nu mijn eigen reactie terug en zie dat ik eigenlijk alleen antwoord geef op short term :+

[ Voor 34% gewijzigd door RoelZ op 23-11-2017 08:53 . Reden: Whoops! ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Heb ik iets gemist op het gebied van BCH? Is er weer een pump aan de gang? Afgelopen 24 uur meer dan 30% gestegen.

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Cancun schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:53:
Heb ik iets gemist op het gebied van BCH? Is er weer een pump aan de gang? Afgelopen 24 uur meer dan 30% gestegen.
Ik las eerst "BTC" in je post :P
Maar inderdaad. En dat is het hele ding met BCH.. Dit is "re-de-lijk" voorspelbaar imo.
Dit heeft een andere Tweaker hier ook al ooit gepost..

Wanneer de BTC daalt, stijgt de BCH.. Tja patronen.. we willen het graag geloven, maar het kan ook een misser zijn. :X

Edit: wat de daadwerkelijke reden is weet ik eerlijk gezegd ook niet

[ Voor 6% gewijzigd door RoelZ op 23-11-2017 08:59 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
RoelZ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:55:
[...]

Ik las eerst "BTC" in je post :P
Maar inderdaad. En dat is het hele ding met BCH.. Dit is "re-de-lijk" voorspelbaar imo.
Dit heeft een andere Tweaker hier ook al ooit gepost..

Wanneer de BTC daalt, stijgt de BCH.. Tja patronen.. we willen het graag geloven, maar het kan ook een misser zijn. :X

Edit: wat de daadwerkelijke reden is weet ik eerlijk gezegd ook niet
BTC daalt amper, staat m.i. compleet los van deze BCH rally.

Echt zo stom dat ik mijn BCH na die eerste 2 pumps heb verkocht.... scheelt zo 400-500 euro. :'(

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Heb laatst al mijn BCH verkocht toen hij op 1050 stond. Er zit wat mij betreft iets te veel rurring in.
Je kan leuke klappers maken maar dan moet je er wel 24/7 bij blijven en bij kunnen. Een coin die in een ochtend 50% kan zakken brengt voor mij net iets te veel risico met zich mee omdat ik niet constant de koers volg. Daardoor was ik de afgelopen keer te laat met uitstappen.

In ieder geval niet met verlies verkocht. Daar gaat het uiteindelijk om. Ik merk soms dat deze absurde wereld van bit en altcoins je hebberig maken :)

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 21:26
uNoTopia schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:00:
[...]

BTC daalt amper, staat m.i. compleet los van deze BCH rally.

Echt zo stom dat ik mijn BCH na die eerste 2 pumps heb verkocht.... scheelt zo 400-500 euro. :'(
Ja, maar dat kun je niet weten. Voor hetzelfde geld zit BCH nu op 600 dollar en zat je dan hier te pochen hoe perfect je timing wel niet was (niets persoonlijk, enkel een algemene trend die hier opgaat).

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
NickChange schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:02:
[...]

Ja, maar dat kun je niet weten. Voor hetzelfde geld zit BCH nu op 600 dollar en zat je dan hier te pochen hoe perfect je timing wel niet was (niets persoonlijk, enkel een algemene trend die hier opgaat).
Klopt ook helemaal, en dat verklaart ook waarom ik destijds verkocht heb. Het is alleen soms lastig om je keuzes niet meer te herevalueren haha. Pochen doe ik liever niet. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Zelfde geldt voor de mensen die zeggen te gaan kopen als de koers weer zakt. Als je ballen had kocht je in de drop van 2 weken terug van 6200 naar 4600. Dan is het opeens niet meer betrouwbaar :P

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
Cancun schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:02:
Heb laatst al mijn BCH verkocht toen hij op 1050 stond. Er zit wat mij betreft iets te veel rurring in.
Je kan leuke klappers maken maar dan moet je er wel 24/7 bij blijven en bij kunnen. Een coin die in een ochtend 50% kan zakken brengt voor mij net iets te veel risico met zich mee omdat ik niet constant de koers volg. Daardoor was ik de afgelopen keer te laat met uitstappen.

In ieder geval niet met verlies verkocht. Daar gaat het uiteindelijk om. Ik merk soms dat deze absurde wereld van bit en altcoins je hebberig maken :)
Dan zet je er toch een trailing stop op

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
Ik speel inmiddels gratis mee met WTC, maar de koersontwikkeling baart me al enige weken zorgen. Zijn hier langetermijn hodlers van WTC te vinden? Of moet ik dit zien als een verschuiving van kapitaal naar IOTA?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Taro
  • Niet online

Taro

Matadores schreef op donderdag 23 november 2017 @ 05:37:
[...]
Dit is waar ik al langere tijd rekening mee houd en op die manier kijk ik ook naar de markt. Eergisteravond had ik het gevoel dat ik all-in moest gaan op BCH (heb ik hier ook gepost) en op de een of andere manier heb ik dan geluk dat het ook zo uitpakt. Het was in ieder geval nergens op gebaseerd :) Met sommige munten heb je dat, met andere niet. Tot nu toe past BCH wat voorspelbaarheid betreft bijvoorbeeld goed bij mij, al sta ik niet achter de munt zelf. En ik denk dat iedereen daarom wel zijn favoriete munten heeft, omdat de timing per persoon verschilt en dat wel of niet kan matchen met de bewegingen die een munt maakt.

Ik zie wel dat heel veel mensen tegen BCH zijn en terecht, maar, ik kan mijn principes daarvoor wel overboord gooien, want als ik echt in een ICO of andere bestaande munt op de lange termijn zou geloven dan zou ik daar ook wel in blijven zitten. Dit is misschien de 2e generatie smart coins, maar voor echte toepassingen moeten we denk ik nog een aantal generaties wachten. Dus is het voor nu het beste om je te richten op de plekken waar de klappen vallen (BCH vs BTC) als je een mooi rendement wil maken (of een groter verlies.., maar dat hoort nou eenmaal bij risico nemen).

Je kunt aan tig ICO's meedoen, maar los van een incidenteel gelukje die dan je andere ICO verliezen weer goedmaakt, maar waardoor je gemiddeld gezien geen winst maakt, kan je met BTC, BCH, NEO en ETH de grootste stappen maken.

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 13:43

f.h

alki schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:49:
[...]

Nergens last van gehad van coinbase naar bittrex binnen 10 min stonden er 2 orders
Was dat ook ETH?
jack_ schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:38:
[...]

Heeft dat misschien met die smart contracts te maken. Vorige week wilde ik iets over maken van ik meen bitstamp naar bittrex. Omdat er melding kwam dat de receiving party smart contracts moet ondersteunen, heb ik het via mijn eigen wallen gedaan en van daaruit weer verder overgemaakt. Eth inmiddels over?
Ik durf het niet te zeggen. Heb het op dezelfde manier gedaan zoals ik al vaker ETH heb overgemaakt naar andere wallets. Het is helaas nog steeds niet binnen, support ticket staat open. Gelukkig was het maar een eerste kleine transactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik zie de koers dit jaar nog wel de 10.000 dollar grens bereiken.
Zou een mooi einde zijn van het jaar :-)

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Hoor hier erg weinig over de nieuwe coin ''Quantstamp'', terwijl deze in mijn ogen toch wel eens voor verrassingen kan zorgen.

Zelf meegedaan aan de ICO, klaag dus niet tot nu toe maar misschien wel goed om naar te kijken. Zit een goed en serieus team achter.

Overigens andere vraag, Ik heb bitcoins staan op een blockchain.info Wallet, niets meer mee gedaan maar ik dacht vandaag ineens dat ik ook nog recht heb op die BTG van de fork toen. Het is voor mij echter een compleet raadsel hoe eraan te komen, laat staan hoe ze te verkopen. Iemand van jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

hansdegit schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:20:
Ik speel inmiddels gratis mee met WTC, maar de koersontwikkeling baart me al enige weken zorgen. Zijn hier langetermijn hodlers van WTC te vinden? Of moet ik dit zien als een verschuiving van kapitaal naar IOTA?
Mijn mening is dat de WTC koers een tijdje boven zijn stand heeft geleefd voor wat zij op dit moment hebben bereikt. Natuurlijk een geweldig product, maar weinig partnerships.

Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Vechain, is wel iets anders op sommige punten maar heeft ook veel raakvlakken. Vechain heeft inmiddels al meerdere samenwerkingen gesloten met een aantal multinationals.

-> http://lifeofcrypto.nl/vechain-gerucht/

WTC heeft er op dit moment nog maar één.

Kijk daarnaast even naar de marketcap en de prijs. Ik zet mijn geld op VEN.

Verwijderd

BekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:19:
Hoor hier erg weinig over de nieuwe coin ''Quantstamp'', terwijl deze in mijn ogen toch wel eens voor verrassingen kan zorgen.

Zelf meegedaan aan de ICO, klaag dus niet tot nu toe maar misschien wel goed om naar te kijken. Zit een goed en serieus team achter.

Overigens andere vraag, Ik heb bitcoins staan op een blockchain.info Wallet, niets meer mee gedaan maar ik dacht vandaag ineens dat ik ook nog recht heb op die BTG van de fork toen. Het is voor mij echter een compleet raadsel hoe eraan te komen, laat staan hoe ze te verkopen. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Waarschijnlijk omdat mensen die mee doen aan een ico vaak afwachten tot de prijs gestegen is om dan te melden dat het een goede coin is en de prijs flink gestegen is. Als hij zakt blijkt het toch geen goede coin te zijn en hoor je niets.

• gerardNRG
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03-2018
Heeft iemand meer informatie over Crypto's die de blockchain gebruiken voor duurzame projecten? Dus zijn er nog meer zoals Power Ledger (POWR)?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
BekSide schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:19:

Wat is het dan? :)

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
https://financieel.infonu...owereld-veilig-maken.html
Maar ook QSP. Ik begrijp alleen niet waarom daar hier niet over gepraat wordt.
Ik had het voor de ICO er al over maandag 6 november 2017 16:20 om precies te zijn :)
Pvesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:20:
Hi, Iemand al eens gehoord van Quantstamp? Gaat over de security van Smartcontracts.
'Quantstamp is a must for the technology and more specifically for Ethereum based smart contracts'

Website

Bronnen; Veeeel bronnen

[ Voor 90% gewijzigd door Son Gohan op 23-11-2017 11:07 ]

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

gerardNRG schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:37:
Heeft iemand meer informatie over Crypto's die de blockchain gebruiken voor duurzame projecten? Dus zijn er nog meer zoals Power Ledger (POWR)?
Binnen de energiewereld wordt al heel serieus gewerkt aan decentrale oplossingen met de blockchain om energie te verhandelen zonder leverancier. CGI heeft hier bijvoorbeeld het concept energie eilanden voor ontwikkeld, de gemeent Lochem is er ook mee bezig. Welke blockchain erachter zit weet ik niet, maar wel een al bestaande.
Het is maar de vraag of je een Crypto nodig hebt voor een specifiek doel, of dat je hiervoor netzogoed een al bestaande kunt gebruiken.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Is er eigenlijk iemand hier die alle coins bijhouden die mensen roepen Ik zie er zoveel voorbijkomen en zit dan wel eens te denken.
Wie roept welke coin en hoeveel procent maakt die coin dan.
Kortom wie roept het beste?

En ja ik weet dat geeft geen garantie. Maar gewoon puur onderzoek.

O ja en dan zag ik nog een vraag vaniemand wat is momenteel de fijnste beurs om altcoins te kopen.
Dus qua beschikbaarheid

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
wat mensen hier roepen heeft mij alleen nog maar verlies opgelevert. tegen de tijd dat mensen hier iets posten, is het vaak al te laat om in een pump in te stappen. dat heb ik reeds wel geleerd.....

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
jasper7878 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:15:
wat mensen hier roepen heeft mij alleen nog maar verlies opgelevert. tegen de tijd dat mensen hier iets posten, is het vaak al te laat om in een pump in te stappen. dat heb ik reeds wel geleerd.....
"Buy the rumors, sell the news" ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 49 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]