[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:50:
[...]

Dat Tether verhaal is gebakken lucht. Zo gaat het ook met echt geld bij de banken. Alsof nog steeds ieder biljet of munt gelijk staat aan fysiek goud. Dat was vroeger maar nu allang niet meer. Jouw bankrekening bestaat alleen uit digitale cijfers waarmee je alsnog goederen kan kopen. Dan kan ook met crypto. Neem als voorbeeld Ripple die samenwerkt met American Express.
Wat een misinformatie. Klok, klepel. :O

Achter 'echt geld' zit tenminste nog een overheid als vangnet, dat zorgt voor vertrouwen. Daarnaast gelden er allerlei strikte regels die voor Tether niet gelden.
Als het bedrijf achter tether verdwijnt of insolvent wordt kan je fluiten naar je geld of heb je waardeloze USDT.
Leuk dat je AmEx en Ripple noemt maar waar is dat een voorbeeld van en hoe zou dat voorbeeld in godsnaam jouw verhaal kracht bijzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uNoTopia schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:10:
[...]

Wat een misinformatie. Klok, klepel. :O

Achter 'echt geld' zit tenminste nog een overheid als vangnet, dat zorgt voor vertrouwen. Daarnaast gelden er allerlei strikte regels die voor Tether niet gelden.
Als het bedrijf achter tether verdwijnt of insolvent wordt kan je fluiten naar je geld of heb je waardeloze USDT.
Leuk dat je AmEx en Ripple noemt maar waar is dat een voorbeeld van en hoe zou dat voorbeeld in godsnaam jouw verhaal kracht bijzetten?
Een overheid voor vertrouwen en een vangnet? Als er een bankrun aan zit te komen bij bijvoorbeeld de Rabobank of ABN AMRO dan gaan de pinautomaten offline. Denk maar niet dat je bij je spaarcenten kan. Alleen de mensen die op tijd waren dagen ervoor met leegtrekken maar daarna gaat alles op slot.
https://www.geotrendlines...omen-spaargeld-blokkeren/

Is al oud nieuws. Dan nog niet te spreken over spaarcenten bij de banken. Meer belasting betalen dan dat je rente vangt. Niet zo gek dat mensen dan liever een BTC kopen en uitspreiden over stabiele altcoins zoals Ripple en dergelijke.

Op 13 juli heeft Estland aan de EU leden voorgesteld autoriteiten de mogelijkheid te geven geldopnames door rekeninghouders minimaal 5 tot 20 werkdagen te blokkeren als een bank in problemen is. Ondanks de prachtige stress testuitslagen blijken Europese banken nog erg gemakkelijk te kunnen omvallen. Kijk naar Banco Popular. Banken moeten tegenwoordig aan de eisen van Basel III voldoen, er moet bijvoorbeeld een gezonde verhouding zijn tussen het geleende geld en het eigen vermogen. Ieder jaar worden zij daarop beoordeeld door de Europese Centrale Bank en worden er stress testen gehouden.

Daarnaast is de opname van cash geld al in tal van Europese landen aan banden gelegd. In verschillende landen gelden maximum bedragen die per dag contant kunnen worden opgenomen.

In de toekomst is er geen cash geld meer. Dat zien mensen dat er nog maar weinig verschil is met de crypto. Uiteraard veel risico's in de crypto nog om alles kwijt te raken als je op de verkeerde gokt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:15:
[...]

Een overheid voor vertrouwen en een vangnet? Als er een bankrun aan zit te komen bij bijvoorbeeld de Rabobank of ABN AMRO dan gaan de pinautomaten offline. Denk maar niet dat je bij je spaarcenten kan. Alleen de mensen die op tijd waren dagen ervoor met leegtrekken maar daarna gaat alles op slot.

Is al oud nieuws.
Okee dus jouw logica is: dit is zo, dus is Tether ook geen probleem? Vind ik heel raar, er zit geen enkele vorm van audit op Tether. Je kan een 'echte' bank niet vergelijken met een bedrijf achter Tether.

Waar was je voorbeeld van AmEx en Ripple nou voor bedoeld? Die vat ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Misschien een noob vraag maar hoe verhoudt het volume zich met de prijs nou eigenlijk?

Als ik bv naar Dash kijk is die aan het stijgen terwijl het volume afloopt. Is dit een teken dat de prijs dadelijk gaat dalen of staat dit los van elkaar?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:48

zomertje

Barisax knorretje

De Stratis Breeze wallet is uit op mainnet:
https://stratisplatform.c...let-mainnet-beta-release/

11 december komt het tumblebit gedeelte erbij en de masternodes moeten dan ook operationeel zijn.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-09 19:15
[...]

Ja zeker. Toen in oktober 2009 de DSB bank failliet ging was er een garantie van 100.000,- euro per rekeninghouder. Ook is 93% van de schuldeisers die daarnaast nog een vordering had openstaan volledig gecompenseerd. De rekeningen werden inderdaad even bevroren maar goed dit lijkt me vrij logisch aangezien iemand van buitenaf de schade moet gaan opnemen.
Is al oud nieuws. Dan nog niet te spreken over spaarcenten bij de banken. Meer belasting betalen dan dat je rente vangt. Niet zo gek dat mensen dan liever een BTC kopen en uitspreiden over stabiele altcoins zoals Ripple en dergelijke.
Voor die belasting krijg jij indirect veel terug. Goede gezondheidszorg, goede wegen, een goede internet verbinding wat het mede mogelijk maakt om te traden in cryptocurrency. Een overheid die garant staat voor jou spaargeld. Het is dus logisch dat het belastingtarief in box 3 los staat van de te ontvangen rente bij je bank.
Op 13 juli heeft Estland aan de EU leden voorgesteld autoriteiten de mogelijkheid te geven geldopnames door rekeninghouders minimaal 5 tot 20 werkdagen te blokkeren als een bank in problemen is. Ondanks de prachtige stress testuitslagen blijken Europese banken nog erg gemakkelijk te kunnen omvallen. Kijk naar Banco Popular. Banken moeten tegenwoordig aan de eisen van Basel III voldoen, er moet bijvoorbeeld een gezonde verhouding zijn tussen het geleende geld en het eigen vermogen. Ieder jaar worden zij daarop beoordeeld door de Europese Centrale Bank en worden er stress testen gehouden.

Daarnaast is de opname van cash geld al in tal van Europese landen aan banden gelegd. In verschillende landen gelden maximum bedragen die per dag contant kunnen worden opgenomen.
In welke landen is opnamen van cash geld in banden gelegd? Dit heb ik even gemist volgens mij. Het is daarnaast logisch dat er een maximum geld aan bedragen die per dag opgenomen mogen worden. Dit is een soort bewaking van het ecosysteem. De meeste crypto exchanges hanteren ook gewoon een cash withdrawal limit en geloof me ook deze gaat in de toekomst verder gereguleerd worden aangezien de belangen immers langzaam aan te groot worden.

De industrie staat nog in zijn kinderschoenen en met vallen en opstaan zal ook de crypto markt dus net zoals iedere andere financiele markt steeds verder gereguleerd worden (indien de markt het overleeft).

[ Voor 3% gewijzigd door 49euro op 22-11-2017 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Zoooo! Kijk EVX en MOD eens gaan! :(

Bij de eerste gelegenheid ga ik die krengen dumpen. Miskoop. Eigen schuld, had ik maar niet moeten luisteren naar die geweldige tip.

SALT is ook zo'n succesnummer....Was helemaal op eigen initiatief, overigens.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Postte vorige week dat ik wat kleinere munten op EtherDelta had gekocht. Eèn daarvan was Horizon State, die blockchain wil inzetten voor stemmen. Op Telegram werd er al gesproken over een grote geïnteresseerde partij... en aangezien er adviseur aan boord is die tevens voor de Verenigde Naties werkt kun je wel raden waar iedereen aan dacht/op hoopte.

Vannacht heeft de CEO genoemd dat er een 'Unites Nations related' announcement komt, dus het lijkt nu wel een kwestie van 1+1. Prijs ook meteen 85% de lucht in natuurlijk.

https://i.imgur.com/el4ZegT.jpg

Blijf het een interessant fenomeen vinden, dat EtherDelta. Hoge drempel door traagheid, ongebruiksvriendelijkheid. Maar je kan daarom ècht heel vroeg juweeltjes oppakken, zolang je zelf goed je onderzoek doet. 99% is pure bagger wat daar verhandeld wordt. Afgelopen weekend is HST ook live gegaan op KuCoin, hun eerste 'echte' exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
yinx84 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
Postte vorige week dat ik wat kleinere munten op EtherDelta had gekocht. Eèn daarvan was Horizon State, die blockchain wil inzetten voor stemmen. Op Telegram werd er al gesproken over een grote geïnteresseerde partij... en aangezien er adviseur aan boord is die tevens voor de Verenigde Naties werkt kun je wel raden waar iedereen aan dacht/op hoopte.

Vannacht heeft de CEO genoemd dat er een 'Unites Nations related' announcement komt, dus het lijkt nu wel een kwestie van 1+1. Prijs ook meteen 85% de lucht in natuurlijk.

https://i.imgur.com/el4ZegT.jpg

Blijf het een interessant fenomeen vinden, dat EtherDelta. Hoge drempel door traagheid, ongebruiksvriendelijkheid. Maar je kan daarom ècht heel vroeg juweeltjes oppakken, zolang je zelf goed je onderzoek doet. 99% is pure bagger wat daar verhandeld wordt. Afgelopen weekend is HST ook live gegaan op KuCoin, hun eerste 'echte' exchange.
Dit is juist waarom ik soms een hekel aan dit wereldje heb. Iemand hoeft maar een scheet te laten en de prijzen schieten omhoog. Een 'meeting' met een bepaald persoon, of een announcement van een announcement, stellen in het echt niet zo veel voor. Als mijn bedrijf een meeting heeft met een ander bedrijf betekent dat niet gelijk dat we miljarden gaan verdienen, zulke dingen kosten tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11
Theniers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:39:
[...]

Dit is juist waarom ik soms een hekel aan dit wereldje heb. Iemand hoeft maar een scheet te laten en de prijzen schieten omhoog. Een 'meeting' met een bepaald persoon, of een announcement van een announcement, stellen in het echt niet zo veel voor. Als mijn bedrijf een meeting heeft met een ander bedrijf betekent dat niet gelijk dat we miljarden gaan verdienen, zulke dingen kosten tijd.
Met reguliere aandelen is het niet anders hoor... als Apple gesprekken voert met Qualcomm om de boel over te nemen zullen ze beiden gaan stijgen. (om maar een voorbeeld te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Knielen schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:17:
[...]

Via ETH versturen naar Kraken en dan omzetten naar Euro's
Tnx! Ik vind het alleen irritant dat ik de waarde van mijn coins in Bittrex alleen maar tegen BTC koers kan zien in mijn wallet. Is er ook mogelijkheid om dit in EHT aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
Utke56 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:45:
[...]

Tnx! Ik vind het alleen irritant dat ik de waarde van mijn coins in Bittrex alleen maar tegen BTC koers kan zien in mijn wallet. Is er ook mogelijkheid om dit in EHT aan te geven?
https://chrome.google.com...jddckamffnphohkknfgbdnham

wel in USD hiermee, ETH weet ik niet eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizeerik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:29
Ik lees hier al een tijdje mee en zit enige tijd ook met wat klein geld in enkele top 20 altcoins (LTC/XRP etc).

Nu lees ik berichten over veelbelovende nieuwe coins, die bijvoorbeeld gebruikt gaan worden voor stemsystemen etc: EtherDelta bijv.. Maar wat is hier de financiële waarde van? waarom zou een dusdanige coin/token een waarde moeten vertegenwoordigen? Wat heeft het op lange termijn voor zin om hier in te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
hansdegit schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:06:

Bij de eerste gelegenheid ga ik die krengen dumpen. Miskoop. Eigen schuld, had ik maar niet moeten luisteren naar die geweldige tip.

Wat is er mis mee met SALT? Als je er op tijd bij was is het goed winstgevend en het platform komt nog dit jaar uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
Te duur gekocht. Dus ms is er niet zoveel mis met SALT en van alles mis met mijn timing

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Dank! Er staat in de beschrijving: Enhance your Bittrex experience by including USD values alongside BTC & ETH prices, and using the TradingView chart widget instead.

Iemand enig idee hoe ik de ETH kan inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
hansdegit schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:57:
Te duur gekocht. Dus ms is er niet zoveel mis met SALT en van alles mis met mijn timing
Bekijk het op lange termijn. Coins zoals SALT gaan echt nog wel stijgen als hun systeem uit is. Die doen nu namelijk vrij weinig qua marketing tov andere coins waar ook nog geen product van uit is. Hetzelfde geldt voor Stratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipi
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-10-2020
pvink schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:01:
[...]

Bekijk het op lange termijn. Coins zoals SALT gaan echt nog wel stijgen als hun systeem uit is. Die doen nu namelijk vrij weinig qua marketing tov andere coins waar ook nog geen product van uit is. Hetzelfde geldt voor Stratis.
Ik hoop dat je gelijk krijgt mbt stratis. Daar heb ik ook nog wat van liggen op Bittrex... rond de 5$ gekocht dus moet nog even opkrabbelen om daarmee gelijk te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53

Ik weet niet hoor maar zowel EVX, MOD en vooral SALT hebben nog enorm veel potentie.
Als je alleen kijkt naar korte termijn is het investeren in Altcoins niets voor jou en kan je beter gewoon alles investeren in Bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht even handig te zijn en een beetje btg te kopen om over te hevelen van Bittrex naar Binance vanwege het enorme verschil in waarde maar helaas staat funding/withdrawal op Binance uit en staat de block update volgens Bittrex op 30 minuten. Dat gaat dus niet lukken. :)

Gelukkig maar een heel klein ordertje en die kosten haal ik er wel weer uit. Soms denk ik te lang over keuzes na en ontschiet me de mogelijkheid, soms handel ik te snel en loop ik tegen dit soort dingen aan. De keren dat het wel lukt zijn het alleen wel dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

In de toekomst is er geen cash geld meer. Dat zien mensen dat er nog maar weinig verschil is met de crypto. Uiteraard veel risico's in de crypto nog om alles kwijt te raken als je op de verkeerde gokt.
Jouw bankrun verhaal gaat natuurlijk ook op voor de BTC, hè. Eigenlijk met alles van waarde wat plotseling door iedereen wil worden verzilverd.

Nog niet te zwijgen over Kraken tijdens drukke dagen ;) daar is geen bankrun nodig om de boel te ontregelen.

Goed om je nogmaals te beseffen waar op korte en langere termijn alle risico's zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:06

Ik heb anders best een leuke winst al met SALT :D Maar wat de andere Tweakers zeggen is het echt een kwestie van timing. Zo ben ik bijvoorbeeld veel te duur ingestapt op BAT, daar baal ik nog wel eens van. Aan de andere kant moet je alleen coins kopen (imo) als je er echt in gelooft. Vandaar dat mijn portfolio bestaat uit bijv. Lisk, Salt, OMG, BAT en Powerledger. Allemaal projecten waar ik zeker wat in zie. Verwacht alleen niet met zo'n portfolio snel te kunnen cashen! :P Maar dat is ook niet mijn intentie. Lekker vasthouden die hap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 22:36
Bah... Tweede nacht op rij dat ik m'n BTC buy orders te laag heb ingeschat. Nu kleine verlies op m'n ETH want die is inmiddels weer gestegen sinds die vannacht had verkocht met een verwachte dip.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Vanavond zal er een Lisk bijeenkomst plaats vinden waar veel mensen op hebben gewacht.
Hier een link naar de livestream op youtube:

YouTube: Lisk Berlin Meetup Livestream - November 22, 2017

Programma:

• 19:00 - 19:10 Introduction
• 19:10 - 19:30 Marketing
• 19:30 - 19:50 Lisk Ecosystem
• 19:50 - 20:05 Lisk JS
• 20:05 - 20:15 Break
• 20:15 - 20:30 Lisky
• 20:30 - 21:00 Dev Roadmap
• 21:00 - 21:20 Relaunch Announcement
• 21:20 - 22:30 Networking

Vanavond zal worden aangekondigd wanneer de rebranding (Relaunch) zal plaatsvinden. Er word overigens nog geen datum gegeven voor de SDK begreep ik op het forum.

Ik kijk er naar uit :)!

Edit: Lisk is net ook toegevoegd op Binance.

[ Voor 3% gewijzigd door o-TANK-o op 22-11-2017 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Theniers schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:00:
[...]

Volgens mij wil de CrowdWiz ICO hetzelfde doen.

[afbeelding]

Ik heb me nog niet ingelezen en in principe blijf ik van ICO's af, maar dit vond ik wel een interessant idee. Stel je voor dat je een groepje kan vormen met experts. Of dat je een gewoon mee kan doen met de beslissingen van een cryptogoeroe (dat je zijn beslissingen volgt met een kleiner bedrag)... lekker makkelijk.

Edit: bedenk met net dat, als dit platform ooit van de grond komt, hoe ontzettend makkelijk hey wordt om de markt te manipuleren. Wordt wel erg gemakkelijk om met grote bedragen te schuiven als je fonds groot genoeg is... Fonds 1 verkoopt massaal BTC, fonds 2 koopt de dip weer op.
Als je ICO's vervangt door blockchain projecten is dat al eens geprobeerd en heette de DAO :P. Er was toen veel draagvlak voor omdat de deelnemers $$ zagen. Het project faalde doordat het project te ambitieus was voor de status van de tech op dat moment. En met het uitblijven van betere talen als solidity en het volwassen worden van de security community rondom dit soort tech denk ik eigenlijk nog steeds. Waarschijnlijk is er wel eem markt voor dit soort (hopelijk) decentrale investeringsfondsen maar het is jammer dat het allemaal weer ICO gebaseerd is.

Ik wil binnenkort een Ethereum hobby project gaan doen waar iemand een verhaal start en iedereen vervolgens het volgende hoofdstuk kan schrijven.Op die manier ontstaan er alternatieve verhaallijnen. Dmv een tip systeem kunnen auteurs beloond worden en ontstaat er een goed gewaardeerde verhaallijn zodat "forks" die niet gewaardeerd worden vanzelf afsterven. Uiteraard komt er een ICO, denk aan de naam fairycoin. Iemand die al wil investeren? Je krijgt 5% bonus :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
xos schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:
[...]

Als je ICO's vervangt door blockchain projecten is dat al eens geprobeerd en heette de DAO :P. Er was toen veel draagvlak voor omdat de deelnemers $$ zagen. Het project faalde doordat het project te ambitieus was voor de status van de tech op dat moment. En met het uitblijven van betere talen als solidity en het volwassen worden van de security community rondom dit soort tech denk ik eigenlijk nog steeds. Waarschijnlijk is er wel eem markt voor dit soort (hopelijk) decentrale investeringsfondsen maar het is jammer dat het allemaal weer ICO gebaseerd is.

Ik wil binnenkort een Ethereum hobby project gaan doen waar iemand een verhaal start en iedereen vervolgens het volgende hoofdstuk kan schrijven.Op die manier ontstaan er alternatieve verhaallijnen. Dmv een tip systeem kunnen auteurs beloond worden en ontstaat er een goed gewaardeerde verhaallijn zodat "forks" die niet gewaardeerd worden vanzelf afsterven. Uiteraard komt er een ICO, denk aan de naam fairycoin. Iemand die al wil investeren? Je krijgt 5% bonus :*).
Haha als iemand die leest voor zijn plezier vind ik dat best wel een gaaf idee. Gebruik de munt om verhalen te unlocken / als patreon systeem voor je favoriete schrijvers. Denk dat de Writing Prompt community op Reddit er wel warm van wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
o-TANK-o schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:
Vanavond zal er een Lisk bijeenkomst plaats vinden waar veel mensen op hebben gewacht.

Programma:

Vanavond zal worden aangekondigd wanneer de rebranding (Relaunch) zal plaatsvinden. Er word overigens nog geen datum gegeven voor de SDK begreep ik op het forum.

Ben zelf ook zeer benieuwd hier na wegens een gering aantal lisk coins die ik bezit. Goed dat je het ook even onder de aandacht brengt hier ik was net te laat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
o-TANK-o schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:

Programma:

Binance toont LSK 89% gezakt in waarde de laatste 24 uur. Is er wat bijzonders gebeurd? Klopt dat wel?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
ErikRo schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:35:
[...]

Binance toont LSK 89% gezakt in waarde de laatste 24 uur. Is er wat bijzonders gebeurd? Klopt dat wel?
Lijkt een bug te zijn , de koers is juist gestegen als je kijkt naar coinmarketcap naar 8.88 euro op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsN90
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09 10:01
[...]

Lisk staat al dagen rond de $ 10,00 dus dat klopt niet helemaal. Zal wel met de integratie bij Binance te maken hebben.

# Te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:09
[...]

Ja, ze hebben LSK met een zeer onrealistische 0.0125BTC/LSK gelanceerd terwijl de prijs op Bittrex momenteel ongeveer 0.00125BTC/LSK staat. Vandaar de 'plotse' daling.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/cc62V6/Schermafbeelding_2017_11_22_om_11_38_46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotterdam
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 18:17
Ik zou graag jullie mening over Ripple, Reddcoin en Decision Token willen weten.

Goedkope tokens kun je namelijk het meeste van verdienen, centen stijgen sneller dan euro's. De organisatie hoeft een klein activiteit uit te voeren en de koers is opeens 50% meer geworden..

[ Voor 58% gewijzigd door Rotterdam op 22-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

pven schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:19:
Ik let even niet op, en zie dat mijn NXT-coins de afgelopen dagen verdubbeld zijn. Iemand een idee wat daar achter zit?
Dit waarschijnlijk, IGNIS airdrop:

"IGNIS distribution
The total amount of IGNIS coins issued will be equal to half of the amount of NXT coins existing on the Nxt blockchain at the time of the Ardor Genesis Snapshot, plus 500 M (five hundred million).
Half of the IGNIS coins will be reserved and distributed automatically to the NXT holders based on their account balances at the time of the Ardor Genesis Snapshot, at 1 NXT = 0.5 IGNIS ratio."

"The Ardor Genesis Snapshot is currently planned for Nxt block height 1630000, expected to occur around Dec 25th, 2017"

https://www.jelurida.com/ico

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 07:45
Rotterdam schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:42:
Ik zou graag jullie mening over Ripple, Reddcoin en Decision Token willen weten.

Goedkope tokens kun je namelijk het meeste van verdienen, centen stijgen sneller dan euro's. De organisatie hoeft een klein activiteit uit te voeren en de koers is opeens 50% meer geworden..
Ik denk dat je je huiswerk wat beter moet doen. Ripple (XRP) heeft een marketcap van 9 miljard, die gaat echt niet door het laten van een scheet met 50% omhoog.

Daarnaast, hoe kom je bij Reddcoin en Decision token? Er zijn honderden andere coins van een paar cent,dus waarom deze 2?

ps, 50% blijft 50%, dus waarom zou dat bij een coin die centen waard is anders zijn dan bij een coin van 100 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84

Vanmorgen toevallig een post gemaakt over Decision Token... zo heet de token van Horizon State (afkorting HST). Zie hier. 30 miljoen circulating supply, 48 miljoen totaal. Denk dat hier nog groei in zit, zeker als de Verenigde Naties samenwerking officieel bevestigd gaat worden.

Supply vs. prijs is geen zekere wetenschap, dus neem het met een korrel zou, maar het is vaak wel een graadmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dus. Market cap is waar je dan op moet letten. Lage market caps zijn makkelijker te bewegen omhoog dan grote gevestigde munten.

De prijs van 1 munt is totaal irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotterdam
paul-s83 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat je je huiswerk wat beter moet doen. Ripple (XRP) heeft een marketcap van 9 miljard, die gaat echt niet door het laten van een scheet met 50% omhoog.

Daarnaast, hoe kom je bij Reddcoin en Decision token? Er zijn honderden andere coins van een paar cent,dus waarom deze 2?

ps, 50% blijft 50%, dus waarom zou dat bij een coin die centen waard is anders zijn dan bij een coin van 100 dollar?
Ik ben vrij nieuw, echter volg ik Ripple al een hele lange tijdje. en moet zeggen dat ik vertrouwen heb in Ripple, ik ben van mening dat deze de komende maanden wel zal groeien. Echter word het afwachten waar het naar toe gaat, het is in ieder geval een stabiele cryptocurrency die naar mijn mening wel enorm zal stijgen.

Probleem van Ripple is dat ze teveel tokens hebben op het markt, zodra ze dit beperken zal de waarde ook gaan stijgen.

Betreft Reddcoin en Decision coin was ik toevallig tegengekomen, Decision coins verwacht ik wel wat stijging maar Reddcoin heb ik niet echt onderzocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Rotterdam op 22-11-2017 12:13 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Rotterdam schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:10:
[...]

Ik ben vrij nieuw, echter volg ik Ripple al een hele lange tijdje. en moet zeggen dat ik vertrouwen heb in Ripple, ik ben van mening dat deze de komende maanden wel zal groeien. Echter word het afwachten waar het naar toe gaat, het is in ieder geval een stabiele cryptocurrency die naar mijn mening wel enorm zal stijgen.

Betreft Reddcoin en Decision coin was ik toevallig tegengekomen, Decision coins verwacht ik wel wat stijging maar Reddcoin heb ik niet echt onderzocht.
[...]

en moet zeggen dat ik vertrouwen heb in Ripple
Oke, waarom dan?
[...]

ik ben van mening dat deze de komende maanden wel zal groeien
Again, waarom dan?
[...]

Echter word het afwachten waar het naar toe gaat
Je meent het, zal het naar beneden of naar boven zijn?
[...]

het is in ieder geval een stabiele cryptocurrency
Grapje zeker?
[...]

die naar mijn mening wel enorm zal stijgen.
Again, waarom?

Niet om je post volledig af te zeiken of zo, maar het enige wat je komt zeggen is dat je denkt dat ripple naar de maan gaat. Verder mis ik volledig de onderbouwing. Er is hier al vaak genoeg aangehaald waarom de kans klein is dat ripple naar bijv een euro zal gaan. Als jij denkt dat dat wel zo is zou je dat misschien eens moeten proberen te onderbouwen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
[...]

Ik blijf het bijzonder vinden dat ripple zo populair is, misschien kun je me toelichten waarom je er veel van verwacht.
Ik ben zelf namelijk nooit zo van de gecentraliseerde crypto waarvan de helft van de munten in handen zijn van het bedrijf wat er achter zit. De techniek die Ripple labs ontwikkeld heeft heeft wel potentie echter staat de munt los van Ripple labs zelf geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotterdam
beepee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:19:
[...]

[...]

Oke, waarom dan?

[...]

Again, waarom dan?

[...]

Je meent het, zal het naar beneden of naar boven zijn?

[...]

Grapje zeker?

[...]

Again, waarom?

Niet om je post volledig af te zeiken of zo, maar het enige wat je komt zeggen is dat je denkt dat ripple naar de maan gaat. Verder mis ik volledig de onderbouwing. Er is hier al vaak genoeg aangehaald waarom de kans klein is dat ripple naar bijv een euro zal gaan. Als jij denkt dat dat wel zo is zou je dat misschien eens moeten proberen te onderbouwen. :+
Ik snap je reactie, ik geef je zeker gelijk. Maar misschien een crypto die je kan adviseren en onderbouwen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
[...]

Probleem van Ripple is dat ze teveel tokens hebben op het markt, zodra ze dit beperken zal de waarde ook gaan stijgen.

Ik ben zelf een paar weken geleden uit XRP (ripple) gestapt. Ik ben zeer positief over het bedrijf Ripple zelf. Maar na veel onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat XRP niet echt nut heeft om te hebben. Ik begreep dat Banken die met Ripple in zee gaan met een grote korting XRP kunnen aanschaffen. Dus veel goedkoper dan waar wij het voor kopen op een beurs. En ik begreep dat er maar heel weinig XRP nodig is voor Banken om met Ripple te werken.
Dus je koopt in principe een soort van aandeel (XRP) wat geen nut voor ons investeerders heeft? Puur de waarde die wij er nu aan geven. Een rechtstreeks aandeel in Ripple zou vele malen groter zijn qua waarden. Dat is in ieder geval wat ik begreep na wat onderzoek te hebben gedaan.
Ben er zelf in Augustus ingestapt op 23ct en heb het sindsdien alleen maar zien schommelen tussen 23-15ct ongeveer.
De doorslag om uit te stappen voor mij was vooral het feit dat Banken tegen een grote korting XRP kunnen inslaan als ze met Ripple in zee gaan. (Lees; ver onder markt waarde).
Maar goed, het is en blijft crypto.. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Voor het zelfde geldt staat ripple over een jaar op 1 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
Rotterdam schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:25:
[...]

Ik snap je reactie, ik geef je zeker gelijk. Maar misschien een crypto die je kan adviseren en onderbouwen dan ?
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je doel is rendementen dan: Bitcoin. Daytraden lijkt leuk, maar het blijkt heel lastig om daar consistent in te zijn. De markt timen zal je af en toe lukken maar echt niet altijd. Dan blijf je achter de feiten aanlopen, raak je in een gedachtegoed van "wat als ik dit of dit had gedaan" en ga je daarvoor proberen te compenseren.

Als je gewoon bij wilt dragen in leuke projecten, zoek dan coins op die echt iets kunnen veranderen, die baanbrekend zijn of waar je gewoon een goed gevoel bij hebt. Maar doe dat dan niet voor de winst.

Tot slot: als je de koers van bitcoin vandaag met die van een jaar geleden vergelijkt kom je uit op een rendement van meer dan 800%, succes met dat cijfer te verslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 13:43

f.h

Ik heb nu 1 dag en 16 uur geleden een plukje ETH van Binance naar Bittrex gestuurd. Adressen kloppen 100%, transactie/block is al tig duizend keer confirmed, maar verschijnen op Bittrex ho maar. Niet eens bij pending.

Echt waardeloos, als je ook (altijd achteraf) gaat Googlen zie je een enorme rode draad in deposit problemen met (vooral) ETH op Bittrex. Helaas wel wat kansen/deals misgelopen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
f.h schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:42:
Ik heb nu 1 dag en 16 uur geleden een plukje ETH van Binance naar Bittrex gestuurd. Adressen kloppen 100%, transactie/block is al tig duizend keer confirmed, maar verschijnen op Bittrex ho maar. Niet eens bij pending.

Echt waardeloos, als je ook (altijd achteraf) gaat Googlen zie je een enorme rode draad in deposit problemen met (vooral) ETH op Bittrex. Helaas wel wat kansen/deals misgelopen hierdoor.
Nergens last van gehad van coinbase naar bittrex binnen 10 min stonden er 2 orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
o-TANK-o schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:29:
[...]

Ik ben zelf een paar weken geleden uit XRP (ripple) gestapt. Ik ben zeer positief over het bedrijf Ripple zelf. Maar na veel onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat XRP niet echt nut heeft om te hebben. Ik begreep dat Banken die met Ripple in zee gaan met een grote korting XRP kunnen aanschaffen. Dus veel goedkoper dan waar wij het voor kopen op een beurs. En ik begreep dat er maar heel weinig XRP nodig is voor Banken om met Ripple te werken.
Dus je koopt in principe een soort van aandeel (XRP) wat geen nut voor ons investeerders heeft? Puur de waarde die wij er nu aan geven. Een rechtstreeks aandeel in Ripple zou vele malen groter zijn qua waarden. Dat is in ieder geval wat ik begreep na wat onderzoek te hebben gedaan.
Ben er zelf in Augustus ingestapt op 23ct en heb het sindsdien alleen maar zien schommelen tussen 23-15ct ongeveer.
De doorslag om uit te stappen voor mij was vooral het feit dat Banken tegen een grote korting XRP kunnen inslaan als ze met Ripple in zee gaan. (Lees; ver onder markt waarde).
Maar goed, het is en blijft crypto.. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Voor het zelfde geldt staat ripple over een jaar op 1 euro.
Ik heb zelfs begrepen dat banken hun eigen private blockchains krijgen, met behulp van het bedrijf Ripple en hun tech. Die maken onderling dus überhaupt niet gebruik van XRP. De Ripple die wij kennen is niets meer dan een tech demo zonder echte toepassing. Maar goed, heb me er niet in verdiept om te bepalen of dit een FUD verhaal is of feit. Ik investeer er in ieder geval niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glast
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-03 09:07
Ziet eruit als een handige aanvulling! Ik heb er over gedacht maar ik ga hem niet gebruiken omdat ik het vanuit security-oogpunt niet prettig vind om een extensie/plugin toegang te geven tot mijn exchange-omgeving. Just a thought. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Glast schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:55:
[...]

Ziet eruit als een handige aanvulling! Ik heb er over gedacht maar ik ga hem niet gebruiken omdat ik het vanuit security-oogpunt niet prettig vind om een extensie/plugin toegang te geven tot mijn exchange-omgeving. Just a thought. :)
Same here. Mijn vraag blijft echter hoe ik de waarde van mijn coins in andere coin dan BTC uitgedrukt kan zien. Het lieftst zie ik natuurlijk de waarde in keiharde euro's maar dat zit er via Bittrex volgens mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIReaperS
  • Laatst online: 07-11-2024
Utke56 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:44:
[...]

Same here. Mijn vraag blijft echter hoe ik de waarde van mijn coins in andere coin dan BTC uitgedrukt kan zien. Het lieftst zie ik natuurlijk de waarde in keiharde euro's maar dat zit er via Bittrex volgens mij niet in.
Jou alts zijn op BTC gebaseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
[...]

Waar wil je het zien? In bittrex zelf? Anders kan je de stuksprijs van een coin zien in bijv blockfolio. Of je kan de app Coin Ticker (iOS, geen idee of deze er ook voor android is) gebruiken, daar je bittrex api invoeren en dan leest hij automatisch alles uit plus weergeeft hij wat het waard is (totaal en per coin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monero stijgt ook lekker door. Als ik een kandidaat aan moest wijzen die de potentie heeft om bitcoin van de troon te stoten danwel dicht in de buurt te komen, is het deze cryptocurrency. Als je mensen vraagt hoe een anonieme internetmunt zou moeten werken, dan voldoet Monero beter aan dat plaatje dan bitcoin. Het politieke klimaat is ook gunstiger. De main developers zijn actief op reddit. Ze hebben aangegeven binnenkort bezig te gaan met een second layer (zoals Lightning Network) om te schalen, omdat de transacties behoorlijk groot zijn vergeleken met een publieke blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Ik hoor weer FUD berichten over Bittrex, dat ze de maximum withdrawal per dag omlaag hebben gebracht van 2 btc naar 0.04. Oftewel, je geld zit op slot.

Iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Hallo allemaal,

In het andere topic heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ik wil graag gaan handelen in alt coins met een klein bedrag. Nu vraag ik me af hoe ik dat het beste kan doen. Ik heb op Bl3p een verified account om BTC te kopen. Ik kan vanuit Bl3p overzetten naar Binance? (Bl3p withraw --> Deposit Binance).

Is dit de goedkoopste manier? Of zijn er betere/snellere manieren of exchanges om alts te kunnen verhandelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37

MOD -5%, zohow :O Zitten jullie echt met zo'n toegenepen billen naar de koersen te staren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Theniers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:13:
Ik hoor weer FUD berichten over Bittrex, dat ze de maximum withdrawal per dag omlaag hebben gebracht van 2 btc naar 0.04. Oftewel, je geld zit op slot.

Iemand hier last van?
Misschien als je 2fa niet aan hebt staan? Kan het helaas niet voor je checken want heb enhanced verification.

Op de website staat in ieder geval:
Basic accounts can withdrawal up to 3 BTC worth of digital currency equivalent per day if they have two-factor enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:15

Iemand hier last van?
Net even voor je gecontroleerd en inderdaad maximum withdrawal voor basic verification met 2fa ingeschakeld is nu 0.4 BTC ipv 2 BTC geworden ... Ben hier ook niet blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-03 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:56:
Monero stijgt ook lekker door. Als ik een kandidaat aan moest wijzen die de potentie heeft om bitcoin van de troon te stoten danwel dicht in de buurt te komen, is het deze cryptocurrency. Als je mensen vraagt hoe een anonieme internetmunt zou moeten werken, dan voldoet Monero beter aan dat plaatje dan bitcoin. Het politieke klimaat is ook gunstiger. De main developers zijn actief op reddit. Ze hebben aangegeven binnenkort bezig te gaan met een second layer (zoals Lightning Network) om te schalen, omdat de transacties behoorlijk groot zijn vergeleken met een publieke blockchain.
En lisk is dat voor ethereum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:17:
Hallo allemaal,

In het andere topic heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ik wil graag gaan handelen in alt coins met een klein bedrag. Nu vraag ik me af hoe ik dat het beste kan doen. Ik heb op Bl3p een verified account om BTC te kopen. Ik kan vanuit Bl3p overzetten naar Binance? (Bl3p withraw --> Deposit Binance).

Is dit de goedkoopste manier? Of zijn er betere/snellere manieren of exchanges om alts te kunnen verhandelen?
Snelste manier is gewoon lekker direct op bitonic kopen en direct naar je wallet van je exchange laten sturen. dit is echter niet de goedkoopste manier. Als je voor een klein bedrag koopt, zou ik zelf dit wel gewoon lekker doen. bespaart je een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 17:24
ItsValium schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:38:
[...]

Net even voor je gecontroleerd en inderdaad maximum withdrawal voor basic verification met 2fa ingeschakeld is nu 0.4 BTC ipv 2 BTC geworden ... Ben hier ook niet blij mee.
En de beste mannen/vrouwen hebben er zeker ook geen reden voor gegeven? Is nogal een verschil namelijk. :-/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 13:32

Iemand hier last van?
Als enhanced hier ook nog gewoon 100 BTC per dag (is ook maar net genoeg, maar we doen het er maar mee ;)), dus het lijkt me gewoon regelgeving die dit verder limiteert. Bittrex zit in de USA en daar zitten de autoriteiten er redelijk strak op. Zonder verification withdrawen maakt witwassen ook wel wat te makkelijk natuurlijk, verbaasd me eigenlijk dat het überhaupt (nog) kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:31
Zit zelf alleen met het probleem dat ik de 2fa niet werkend krijg bij bittrex omdat mijn email van de registratie niet het zelfde is als mijn google account waarmee die authenticator automatisch wil checken.
Toevallig suggesties? Of mogelijke work arounds?

Vind mijn id uploaden an sich geen probleem, maar je mag bij hun je bsn niet afschermen.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

RustStorm schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:53:
[...]

En de beste mannen/vrouwen hebben er zeker ook geen reden voor gegeven? Is nogal een verschil namelijk. :-/
Als de datum van deze blogpost klopt (Oktober 2016) dan is dit al een hele tijd zo. Maar als reden geven ze dit:

"Bittrex enforces withdrawal limits to protect customer accounts and to comply with federal and state laws and regulations. "

en

"Basic accounts can currently withdrawal .4 (or equivalent) BTC per day. This number is configured to be approximately $3000 per day and will periodically change to further align with that target."

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/231701788

[ Voor 4% gewijzigd door RTB op 22-11-2017 14:58 . Reden: URL ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Laatst online: 31-08 12:41
RustStorm schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:53:
[...]

Dit hebben ze al een tijd geleden aangekondigd en het is nu daadwerkelijk uitgevoerd... reden was meen ik qua veiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glast
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-03 09:07
[...]

Ik gebruik zelf Blockfolio (de laatste versie is een stuk verbeterd) en cointracking.com. Die laatste heb ik via read-only api-calls gekoppeld aan de exchanges waarop ik handel waardoor ik elke nacht alle trades netjes automatisch binnen krijg. In hun app schakel ik de saldo's tussen EUR en BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Laatst online: 09-10-2021
bch blijft even doorgaan voor zij die het willen verkopen en winst nemen ... wat je hebt heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De Bcash pumpmachine is ook weer even aangezet hoor. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Laatst online: 09-10-2021
Luuk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:10:
De Bcash pumpmachine is ook weer even aangezet hoor. _O-
profiteer ervan
geld is geld

[ Voor 3% gewijzigd door wally228 op 22-11-2017 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
wally228 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:11:
[...]

profiteer ervan
geld is geld
Al gedaan, stond nog een verkoop klaar met 10% winst.
Had meer kunnen zijn, maar ach.

Enige wat zo jammer is, is dat omdat ik maar met peanuts zit te spelen ik er ook niet veel mee verdien ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Morelleth op 22-11-2017 15:16 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipi
en meteen zie je BTC wat dalen... hoe voorspelbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wally228 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:11:
[...]

profiteer ervan
geld is geld
Ik heb er goed geld voor gekregen net na de fork. Daar blijft het bij.
BCH is de kanker binnen de crypto community als je het mij vraagt. Daar wil ik niks mee te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Sanalologo schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:44:
[...]

Snelste manier is gewoon lekker direct op bitonic kopen en direct naar je wallet van je exchange laten sturen. dit is echter niet de goedkoopste manier. Als je voor een klein bedrag koopt, zou ik zelf dit wel gewoon lekker doen. bespaart je een hoop tijd.
Ahh, je bedoelt van Bitonic of BTCDirect gelijk naar Binance? Scheelt inderdaad een transactie, zal eens rekenen wat goedkoper is. :) thanks voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:56:
Eens. Monero is wat Bitcoin ooit ambieerde en pretendeerde te zijn.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Leipi schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:14:
en meteen zie je BTC wat dalen... hoe voorspelbaar
Voorspelbaar indd. Morgen/overmorgen als er gedumpt is BCH kopen, over een week ofzo gaan ze weer pumpen, dan BTC voor je BCH kopen. Profit :)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipi
ook voorspelbaar: Bittrex site ineens HEEL traag ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
Guus Leeuwis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:44:
[...]

Jouw bankrun verhaal gaat natuurlijk ook op voor de BTC, hè. Eigenlijk met alles van waarde wat plotseling door iedereen wil worden verzilverd.

Nog niet te zwijgen over Kraken tijdens drukke dagen ;) daar is geen bankrun nodig om de boel te ontregelen.

Goed om je nogmaals te beseffen waar op korte en langere termijn alle risico's zitten.
Nog een beter voorbeeld: MTGox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 21:54
f.h schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:42:

Heeft dat misschien met die smart contracts te maken. Vorige week wilde ik iets over maken van ik meen bitstamp naar bittrex. Omdat er melding kwam dat de receiving party smart contracts moet ondersteunen, heb ik het via mijn eigen wallen gedaan en van daaruit weer verder overgemaakt. Eth inmiddels over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SlqmLqck schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:37:
[...]

Nog een beter voorbeeld: MTGox.
Dat was wel even iets ingewikkelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:07
Leipi schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:37:
ook voorspelbaar: Bittrex site ineens HEEL traag ...
Nergens last van hier. iig niet buiten gewoon "traag".
Ik vind het over de afgelopen dagen wel redelijk gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand hier https://blockk.nl/ ?
Ik kreeg een vraag hierover van een familielid of het geen scamsite is of zo ?
Beetje look and feel van Binance overgenomen maar ik heb er zelf nooit eerder van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:15:
Kent iemand hier https://blockk.nl/ ?
Ik kreeg een vraag hierover van een familielid of het geen scamsite is of zo ?
Beetje look and feel van Binance overgenomen maar ik heb er zelf nooit eerder van gehoord.
Lekkere vertaling:
Wat is bitcoin

Leer wat maakt bitcoin zo revolutionair
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pictogram
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik heb snel gezocht middels de zoekfunctie maar vindt nog geen post over:
https://simpletoken.org

Prachtig duidelijke en overzichtelijke documentatie, goed team, bonussen als de pre-sale behaald wordt en ga zo maar door.

EDIT: Presale is bijna uitverkocht!

[ Voor 7% gewijzigd door pictogram op 22-11-2017 16:21 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uNoTopia
pictogram schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:20:
Ik heb snel gezocht middels de zoekfunctie maar vindt nog geen post over:
https://simpletoken.org

Prachtig duidelijke en overzichtelijke documentatie, goed team, bonussen als de pre-sale behaald wordt en ga zo maar door.

EDIT: Presale is bijna uitverkocht!
Oh wow echt supergeweldig. Heel revolutionair concept. Ik ga er meteen in investeren. Dank je wel en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pictogram
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10-2021
uNoTopia schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:24:
[...]

Oh wow echt supergeweldig. Heel revolutionair concept. Ik ga er meteen in investeren. Dank je wel en ga zo maar door.
Jij bent echt een simpel figuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:18
pictogram schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:20:

Deze containerbegrippen kun je onder elke ICO plakken. Wat is de added-value van deze token?

[ Voor 16% gewijzigd door josshem op 22-11-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 08:00

Ethirty

Who...me?

pictogram schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:25:
[...]

Jij bent echt een simpel figuur.
Sorry hoor, maar er komen hier wekelijks figuren zoals jij langs die niks bijdragen aan de discussie, maar wel de volgende gouden berg beloven. Dit soort taal zorgt er denk ik niet voor dat we je knip-en-plak verkooppraatje verder heel serieus nemen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
POWR wordt echt keihard gepumpt op het moment zeg. Ik heb gisteren een 'fake order' voor $0,6 USD in mn Excel staan, nuop 50% in de plus.

Ik denk alleen dat er een dipje komt zometeen, al heeft hij al een aantal sell walls overeleefd.

Ik vind het volgen van coins erg leuk, vanavond of morgen maar eens wat centjes erin steken voor het eerst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Laatst online: 27-06 21:35
Tsja ik benoemde powr paar dagen geleden op 0.52 degene die gekocht had heeft 50% winst nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
BabyRattle schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:47:
Tsja ik benoemde powr paar dagen geleden op 0.52 degene die gekocht had heeft 50% winst nu
Is ook een mooi concept, als het geen klassieke pump is maar puur vanwege het concept stijgt dan zal deze echt ontploffen volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Laatst online: 27-06 21:35
AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:49:
[...]

Is ook een mooi concept, als het geen klassieke pump is maar puur vanwege het concept stijgt dan zal deze echt ontploffen volgend jaar.
Partnerships zijn gaande goede fundamentals. Team goed bereikbaar. Zelfs op telegram komt Jemma 1 van de founders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:46:
POWR wordt echt keihard gepumpt op het moment zeg. Ik heb gisteren een 'fake order' voor $0,6 USD in mn Excel staan, nuop 50% in de plus.

Ik denk alleen dat er een dipje komt zometeen, al heeft hij al een aantal sell walls overeleefd.

Ik vind het volgen van coins erg leuk, vanavond of morgen maar eens wat centjes erin steken voor het eerst.
Zit nu toch wel een beetje te balen dat ik mijn niet zo fake order van 0,000065 BTC verkocht heb voor 0.000075 BTC. En alles wat ik vanmorgen bijgekocht had voor 0,00008 ook alweer verkocht had omdat ik dacht dat die absoluut niet voorbij de 0,000095 ging. Ding stond net op 0,00011

Zit nu heel de tijd al te wachten op een correctie die maar niet komt. |:(

Oh well, That's the game zullen we maar zeggen.
Risico's mijden is ook geen grote klappers maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekend met de Binance api? Ik probeer via https://api.binance.com/api/v1/ticker/24hr/ prijzen op te vragen maar dan moet ik aangeven van welke munt(e) ik deze wil en op eea manier krijg ik het niet voor elkaar. Ik heb het ooit ook bij een andere exchange voor elkaar gekregen maar ik weet zo niet meer hoe...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beepee
Kom nou voortaan ook even terug om te vertellen welke coins je allemaal wel niet hebt aangeraden die niet met weet ik het hoeveel procent zijn gestegen.

Ik kan ook wel de hele top 500 van CMC opnoemen en iedere dag terugkomen en roepen van: "Ja maar echt jongens, die coin had ik toen aangeraden. Als je toen was ingestapt had je minstens 100% gepakt".

Hou gewoon je mond of draag inhoudelijk iets bij aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik heb wat centjes staan bij bitstamp.
Ik wil graag instappen in monero.
Welke manier is de beste...en bij voorkeur ook de snelste goedkoopste betrouwbaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
croc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:30:
[...]

MOD -5%, zohow :O Zitten jullie echt met zo'n toegenepen billen naar de koersen te staren?
Nou, eerder min 40% sinds aanschaf. En mijn billen zijn heel ontspannen hoor. Gewoon besloten dat het m.i. niet hard genoeg gaat. Dan moet je snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Of als je hier tof komt verkondigen dat je 50.000 euro in een dag hebt verdiend met NEO. Prima, maar kom dan ook even melden dat je vervolgens 2 dagen later weer 30.000 daarvan hebt zien verdampen vanwege de dalende koers.

Mijn punt is, je mag van mij best af en toe zeggen wat je allemaal wel niet hebt. Je hebt er alleen een handje van gekregen om constant te pochen dat je gestopt bent met werken, bergen met crypto hebt en achteraf roepen welke coins (die in de plus staan) je allemaal wel niet aangeraden hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door beepee op 22-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
beepee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:58:
[...]

Of als je hier tof komt verkondigen dat je 50.000 euro in een dag hebt verdiend met NEO
Als je met zulke bedragen gaat strooien op een openbaar forum zijn er sowieso maar 2 mogelijkheden. Of je liegt, of je bent dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
AFCAjax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:46:

Ja bij mij is die x3,5 gegaan in waarde ongelooflijk.

Gekocht aan 3080Sat, nu over de 10800 SAT.

Had em gekocht met "hoop" op lange termijn winst.

Ook Monero pas gekocht deze week, nu al 25% omhoog.

Natuurlijk ga ik mijn verlies op andere munten niet vermelden maar de winst weegt wel op ertegen. >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beepee
PilatuS schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:59:
[...]

Als je met zulke bedragen gaat strooien op een openbaar forum zijn er sowieso maar 2 mogelijkheden. Of je liegt, of je bent dom.
Of beide :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:07
Rakward schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:01:
[...]

Natuurlijk ga ik mijn verlies op andere munten niet vermelden maar de winst weegt wel op ertegen. >:)
Haha, we leren van onze fouten toch ;)

Verlies heeft iedereen wel gemaakt maar is niet zo leuk te benoemen als de winsten :p
Pagina: 1 ... 48 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]