Ik was gisteren op 1302 uitgestapt en baalde vanochtend goed toen ik zag welke piek hij had bereikt. Gelukkig daalde hij erg hard. Ik verwachte dat het dal rond de 1450 zou liggen, heb rond 1505 2 stuks gekocht. Toen hij door daalde tot ergens in de 1320 range zat ik wel even met samengeknepen billen op de bank HODL te roepen naar mijzelf

Maar uiteindelijk op 1692 beide weer verkocht, je moet niet té greedy worden.
Je kunt voor of tegen BCH/BCC zijn, maar, het patroon is wel redelijk te doorzien. Je ziet ze een soort testdrive maken om een ATH te halen, dan dalen ze en je ziet hem weer meerdere keren de dalen en pieken aantikken. Blijf ook goed de bids bekijken, je ziet duidelijk wanneer de pump bots aangezet worden, die stoppen soms even 30 seconden, dan moet je vertrouwen houden. Ineens beginnen ze weer om gewoon 100-200 Dollar hoger weer even iets gas terug te nemen.
Wat mij bij BCC/BCH wel duidelijk is, dat als de bots uitgezet worden dat hij als een baksteen door keldert. Dat zorgt er bij mij voor dat ik alleen als ik achter de laptop kan blijven zitten mee doe, maar anders niet, je kunt er goed het schip mee ingaan...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen