Volgens mij heeft het hele BCH gedoe met de BCH hardfork te maken die over 2 dagen plaats gaat vinden:
https://cash.coin.dance/
Met als doel:
The new DAA algorithm seeks to accomplish the following objectives:
1.Adjust difficulty to hash rate to target a mean block interval of 600 seconds.
2.Avoid sudden changes in difficulty when hash rate is fairly stable.
3.Adjust difficulty rapidly when hash rate changes rapidly.
4.Avoid oscillations from feedback between hash rate and difficulty.
5.Be resilient to attacks such as timestamp manipulation.
Plus dat het op dit moment gunstiger is voor miners om BCH te minen ipv BTC.
Mijn glazen bol concludeert daaruit dat BCH nog verder zal stijgen de komende 2 dagen en dan is het de vraag wat bovenstaande hardfork voor miners gaat betekenen.
Daarnaast zal BCH niet de bovenliggende chain worden. Anders was dat tijdens de hardfork van BTC naar BCH wel gebeurt. De implementatie van SegWit is niet voor niks afgedwongen door de community zodat de miners wel over moesten stappen naar SegWit op de orginele chain. Het zou vreemd zijn als iedereen straks vrolijk overstapt naar BCH. Maargoed tot zover mijn glazenbol voorspelling.
Overigens moet je NOOIT kopen op een ATH. Tenzij je wilt gokken met je geld.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:17:
[...]
Waarom niet? Het is een prima manier om keihard een (forse) daling af te dwingen. Ook geeft het een enorme knauw in het vertrouwen en zullen er veel panic sells volgen die de prijs nog verder laten dalen. Prijs zit nu op 0.178 dus dat is gelukt.

Een bid welke hoger is dan een ask kan niet voorkomen in een orderboek. Als een bid hoger is als de ask wordt de ask direct ingevuld. Met andere woorden de bid zal nooit in het orderbook komen. In het orderboek staan dus alleen orders omdat de kopende en verkopende partij het (nog) niet eens zijn over de prijs.
[
Voor 21% gewijzigd door
biggydeen2 op 11-11-2017 15:21
]