[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 217 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Oogje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Kun je zelf uitrekenen adhv de fees, Ik gok dat optie 4 t goedkoopste...en snelste is.
Ik zou optie 1 en 2 niet eens overwegen door de hoge fees op BTC.
Ik heb nog nooit Kraken gebruikt, geen idee of zij nog bepaalde fees en dergelijke vragen. Daarnaast viel het mij op dat hun (toen ik keek) maar $2,60 voor Ripple betaalden terwijl hij op coinmarketcap.com op $2,91 stond.

Er zijn vast wel mensen in dit topic die allang de beste/goedkoopste manier hebben uitgevogeld, daarom vraag ik het ook. Heb zelf nog nooit iets uit laten betalen qua crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
(jarig!)
Vandaag mijn eerste stappen gezet in het handelen, maar het begin is niet fraai. Een paar uur geleden Litecoins gekocht via Kraken en deze over proberen te zetten naar Binance. Na een paar uur nog niets te zien bij Binance, adres uiteraard gecheckt en klopt. Status op Kraken stond op "initiated". Omdat dit maar niet veranderde gekozen om de transactie te cancelen, toen begon de sh*t.

Mijn withdrawal heeft weliswaar de status "cancelled" echter mijn LTC coins zijn foetsie, nooit aangekomen bij Binance en de balance op Kraken is leeg. ;w

Ik heb na een uur wachten maar een supportformulier van Kraken ingevuld, maar hun snelheid kennende zal dit wel weer een paar dagen duren. Eerste kennismaken met crypto currency en gelijk dit, zucht..

Wellicht iemand die hier ervaring mee heeft?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
JunkO schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:20:
Vandaag mijn eerste stappen gezet in het handelen, maar het begin is niet fraai. Een paar uur geleden Litecoins gekocht via Kraken en deze over proberen te zetten naar Binance. Na een paar uur nog niets te zijn bij Binance, adres uiteraard gecheckt en klopt. Status op Kraken stond op "initiated". Omdat dit maar niet veranderde gekozen om de transactie te cancelen, toen begon de sh*t.

Mijn withdrawal heeft weliswaar de status "cancelled" echter mijn LTC coins zijn foetsie, nooit aangekomen bij Binance en de balance op Kraken is leeg. ;w

Ik heb na een uur wachten maar een supportformulier van Kraken ingevuld, maar hun snelheid kennende zal dit wel weer een paar dagen duren. Eerste kennismaken met crypto currency en gelijk dit, zucht..

Geduld hebben, meer kun je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik zoek een manier om Litecoin te kopen zonder een account te maken waarbij ik mijn paspoort moet inscannen.

De volgende sites zijn op dit moment down/registratiestop
- Litebit
- Bitrush
- Anycoin direct

Heeft iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Larkinzzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Ik heb nog nooit Kraken gebruikt, geen idee of zij nog bepaalde fees en dergelijke vragen. Daarnaast viel het mij op dat hun (toen ik keek) maar $2,60 voor Ripple betaalden terwijl hij op coinmarketcap.com op $2,91 stond.

Er zijn vast wel mensen in dit topic die allang de beste/goedkoopste manier hebben uitgevogeld, daarom vraag ik het ook. Heb zelf nog nooit iets uit laten betalen qua crypto.
Kraken betaalt helemaal niets voor je XRP, het is een exchange ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Vandaag mijn eerste stappen gezet in het handelen, maar het begin is niet fraai. Een paar uur geleden Litecoins gekocht via Kraken en deze over proberen te zetten naar Binance. Na een paar uur nog niets te zien bij Binance, adres uiteraard gecheckt en klopt. Status op Kraken stond op "initiated". Omdat dit maar niet veranderde gekozen om de transactie te cancelen, toen begon de sh*t.

Ik heb precies hetzelfde gehad vorige week. Ik weet niet meer precies hoelang het geduurd heeft maar zal een paar uur geweest zijn toen de LTC's weer op mijn balans aanwezig waren.
Momenteel kan de 'initiated' status wel een uur of nog langer duren.
Kwestie van geduld, komt allemaal weer goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

az4zuf schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:24:
...mijn paspoort moet inscannen.
Ik ga even een vraag stellen; je wil nergens een verified account maken. Maar als nou morgen jouw 200 Euro aan coins stijgen naar 2 ton; hoe ga je dat uitbetalen dan voordat de koers weer daalt? Elke keer 0.4BTC ergens withdrawen? Of zoek je dan een partij waar je "bekend" bent en wel duizenden, zo niet tienduizenden Euro's per dag fluitend kan laten storten?

Leuk hoor dat instappen maar bijt dan ook door de zure appel heen; registreer je op enkele sites, doorloop de verificaties en zorg voor een solide basis om geld bij/af te halen als dat nodig is.

Ik reken net voor dat dit soort sites 2.5% (of meer) aan fees rekenen. Jij koopt voor 100 Euro? Is goed, krijg je omgerekend voor 94 Euro op je wallet gestort (na network-fees etc. etc. etc). Of koop je liever zelf geverifieerd voor 100 Euro ook daadwerkelijk 100 Euro aan crypto?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2018 20:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wel bizar hoe de markt aan het veranderen is, alle coins waar er miljarden van in omloop zijn of komen en niet te minnen staan mega in de plus, het lijkt wel een beetje dat iedereen alles wat laag staat maar koopt in de hoop dat het zelfde waardes as BTC gaat krijgen.

Ben benieuwd hoe lang dit zo doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Spanning van de eerste keer. Heb geduld, jouw verhaal is al meerdere keren hier in het topic voorbij gekomen. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:03:
[...]

Ik zat even te kijken naar het verschil tussen een stop-loss en stop limit.
Zoals ik het lees is stop-loss een manier dat als je crypto een waarde X bereikt hij direct verkoopt op de marktwaarde.
Stop-limit is dat een manier waarop als je crypto waarde X bereikt hij een limit order actief maakt die je bijvoorbeeld waarde X-1 sat geeft.
De laatste is toch op alle manieren slimmer of zie ik dat verkeerd?
Dat hoeft niet per se, als de daling enorm snel gaat en je het verschil tussen de limit en ask prijs te klein maakt, dan kan het zijn dat je order niet uitgevoerd wordt omdat je ask prijs te hoog is in tegenstelling tot andere orders die inmiddels al lager liggen en daardoor wél uitgevoerd worden. Dan heb je dus effectief niets verkocht. Bij de eerste weet je zeker dat je verkoopt, met een risico dat dat voor een erg lage prijs is. Bij de tweede weet je niet zeker of je (alles) verkoopt, maar als het wel lukt weet je wel tegen welke prijs.

Stukje risico bij beiden dus, de vraag is wat je belangrijker vindt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47
Ik heb ook zojuist al mijn bitcoins overgezet naar Ripple. Betaalde vanochtend nog 2,60. Nu was het zojuist 2,80 voor Ripple. Zolang Coinbase nog niet definitief besloten heeft om Ripple erin of eruit te laten, zal de waarde blijven stijgen. Na de aankondiging zal het vast en zeker dalen of stagneren. Dus tot die tijd zal die wel blijven stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larkinzzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Je moet coinmarketcap even negeren in xrp. Dat is tegenover KRW (korea) en niet representatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Volgens mij is er nieuws omtrent XVG bekend gemaakt zojuist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:48
pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:30:
Verge stijgt inderdaad behoorlijk ineen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:30:
[...]

Je moet coinmarketcap even negeren in xrp. Dat is tegenover KRW (korea) en niet representatief.
Ik zie het inderdaad, ik vond het al gek dat XPR op Kraken zoveel lager stond. In Korea trade hij gewoon voor $0,75 meer dan op de 'gewone' exchanges. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Taro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:28:
[...]

Dat hoeft niet per se, als de daling enorm snel gaat en je het verschil tussen de limit en ask prijs te klein maakt, dan kan het zijn dat je order niet uitgevoerd wordt omdat je ask prijs te hoog is in tegenstelling tot andere orders die inmiddels al lager liggen en daardoor wél uitgevoerd worden. Dan heb je dus effectief niets verkocht. Bij de eerste weet je zeker dat je verkoopt, met een risico dat dat voor een erg lage prijs is. Bij de tweede weet je niet zeker of je (alles) verkoopt, maar als het wel lukt weet je wel tegen welke prijs.

Stukje risico bij beiden dus, de vraag is wat je belangrijker vindt.
Ja dar dacht ik aan maar als hij je trigger raakt en hij stopt instant die order erin kan de markt toch niet door tot je order is vervuld of zie ik dat verkeerd?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Larkinzzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:35:
[...]

Ik zie het inderdaad, ik vond het al gek dat XPR op Kraken zoveel lager stond. In Korea trade hij gewoon voor $0,75 meer dan op de 'gewone' exchanges. 8)7
Maar dan heb je Koreaanse Wong, volgens mij ondersteunt de Rabobank dat niet op je rekening. Als je het gaat omruilen krijg je wss nog zoveel kosten erbij dat die 75 cent zo weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:30:
lekker handige post... wellicht ook melden WAT en bron?
hij is al ana het stijgen vanaf een uurtje of 8...

je bedoeld de roddel dat hij op coinbase komt in Q1... ik zie dingen op twitter maar heb geen bron verder...

EDIT: Fake account bron... ik ga er niet vanuit dat dat die piek veroorzaakte althans dat hoop ik... anders zijn ze wel HEEL gevoelig voor onzin

[ Voor 31% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:37:
[...]

Ik heb geen idee welke bron, ik zie de grafiek gewoon de lucht inschieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Even ter mijner informatie hoor; wat is er mis met quick wins?
Daar is niets mis mee. Echter moet je, na het zien van het filmpje niet instappen als het >1 uur oud is omdat je dan i.p.v. gains tegen flinke losses kan lopen vanwege de pump 'n dumpers.

Overigens zijn vanaf half december alle altcoins heel hard gestegen dus wellicht had je de gains ook wel gemaakt door te HODLen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:34
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:37:
[...]

En sowieso, wat voor stijging... Die gradient hebben we al een paar keer gezien vandaag en hij blijft tot nu toe gewoon rond hetzelfde niveau. Kijk over 2 uur maar weer eens, maar de huidige stijging is gewoon de normale schommeling op dit moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 21:51
pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:38:
[...]

Ik heb geen idee welke bron, ik zie de grafiek gewoon de lucht inschieten
bron: twitter

https://twitter.com/vergecurrency/status/948631880424935425

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Die gebruik ik; transfer-fees hou je "altijd" maar Kraken rekent maar 9 Eurocent voor de uitbetaling (natuurlijk nadat je je BTC hebt verkocht tegen 0.16% tegen Euro).

Bot gezegd; een site als Litebit of andere "direct payments", rekenen ongeveer 2.5% over je totaal BTC. Tenminste, als ik nu snel kijk zie ik dat dat soort sites nu minder dan 12349,47 per BTC bieden terwijl de koers op 12465,83 ligt.
Dus eigenlijk betaal ik op die manier alleen de withdrawal fee van Binance + 0.16% fee over het totale crypto bedrag dat ik omzet in EUR + €0,09 voor SEPA uitbetaling?

Als dat het geval is hangt de goedkoopste/beste manier dus puur af van de withdrawal fee van Binance toch? Even rekenen welke van de 3 het goedkoopste is (BTC / ETH / XRP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
uhuh...alleen dit staat er al een tijdje op. Dacht dat misschien iemand iets anders opgemerkt had, maar nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik gaf gisteren hier een tip ivm CND.
hanzer in "Bitcoin en overige cryptocurrencies #3"

Die lijkt vandaag dan toch gelanceerd te zijn...

// Ik blijf het bizar vinden dat niemand hier over wil praten. Het lijkt wel net of jullie CND niet zien staan op exchanges. Of wachten jullie tot hij op de maan zit? :-)

[ Voor 33% gewijzigd door hanzer op 03-01-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:05:
[...]

En ja, ik kan ook info missen in mijn hoofd; ik doe in 99% van mijn trade directe limits. Kopen bij waarde X (per coin) en verkopen bij waarde Y (per coin).
En verkoop je dan naar EUR of naar een andere coin?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:42:
[...]

uhuh...alleen dit staat er al een tijdje op. Dacht dat misschien iemand iets anders opgemerkt had, maar nvm
Wel geinig dat de officiele vercurrency daar nu WEL op lijkt te hebben gereageerd,,, nu ineens wel.
Al vertrouw ik er geen hol meer van. Ik weet nu echt niet meer wat er wel of niet officieel is aan die twitter accounts 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Ja dar dacht ik aan maar als hij je trigger raakt en hij stopt instant die order erin kan de markt toch niet door tot je order is vervuld of zie ik dat verkeerd?
Gisteren zag je mooie voorbeelden van een dergelijke situatie toen BTC hard steeg, complete pagina's in het buy lijstje van vele alts verdampten ineens omdat mensen hun alts tegen BTC verkochten voor bedragen die lager dan de hoogste bid prijs van die alt lag. Puur om zeker te weten dat ze alles ineens konden verkopen. Het gevolg is dat de spread erg groot wordt en de mensen daarna hun ask prijs snel enorm laag instellen om maar zeker te weten dat die wordt uitgevoerd, als dat bedrag lager is dan de ask die wordt geplaatst door jouw stop limit order, dan mis je dus de boot. Daarom is het niet handig om de vraag prijs op limit prijs - 1 te zetten, je kunt beter een iets groter verschil aanhouden, maar dat verschilt ook per coin. Bij BTC moet daar echt wel een paar Euro tussen zitten, misschien wel 10-20 Euro of meer. Bij de meeste alts is 5-10 sats veilig genoeg, maar ook 10-20 lager is geen garantie dat je verkoop 100% zeker wordt uitgevoerd. Zit je er met 10 Euro in, dan gewoon 2 sats ofzo aanhouden. Zit je er met 10.000 Euro in en betreft het je pensioen, dan zou ik minimaal 20-30 sats of meer aanhouden. Maar dat is uiteindelijk aan jezelf om aan te voelen of te bepalen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Taro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:46:
[...]

Gisteren zag je mooie voorbeelden van een dergelijke situatie toen BTC hard steeg, complete pagina's in het buy lijstje van vele alts verdampten ineens omdat mensen hun alts tegen BTC verkochten voor bedragen die lager dan de hoogste bid prijs van die alt lag. Puur om zeker te weten dat ze alles ineens konden verkopen. Het gevolg is dat de spread erg groot wordt en de mensen daarna hun ask prijs snel enorm laag instellen om maar zeker te weten dat die wordt uitgevoerd, als dat bedrag lager is dan de ask die wordt geplaatst door jouw stop limit order, dan mis je dus de boot. Daarom is het niet handig om de vraag prijs op limit prijs - 1 te zetten, je kunt beter een iets groter verschil aanhouden, maar dat verschilt ook per coin. Bij BTC moet daar echt wel een paar Euro tussen zitten, misschien wel 10-20 Euro of meer. Bij de meeste alts is 5-10 sats veilig genoeg, maar ook 10-20 lager is geen garantie dat je verkoop 100% zeker wordt uitgevoerd. Zit je er met 10 Euro in, dan gewoon 2 sats ofzo aanhouden. Zit je er met 10.000 Euro in en betreft het je pensioen, dan zou ik minimaal 20-30 sats of meer aanhouden. Maar dat is uiteindelijk aan jezelf om aan te voelen of te bepalen.
Top reactie, dank je, erg duidelijk.
nog even een Super NooB vraagje.
Ik heb een buts ETH naar Binance gestuurd en moet even wat BNB traden met de ETH.
Wat is nou een beetje een hoeveelheid BNB om een tijdje mee vooruit te kunnen?
Ik heb echt geen idee... ik zie dat het minimale aantal 1 moet zijn per order maar dat is ongeveer 7,5 euro (0,00964 ETH) en wat kost een transfer ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Ik heb een buts ETH naar Binance gestuurd en moet even wat BNB traden met de ETH.
Ik heb echt geen idee... ik zie dat het minimale aantal 1 moet zijn per order maar dat is ongeveer 7,5 euro (0,00964 ETH) en wat kost een transfer ongeveer?
Een transfer is 0.05%...als je niet al te grote bedragen op en neer schuift kun je daar best ff mee, maar het gaat sneller als je veel transacties maakt ipv hodlt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Fees kun je vrij simpel op Binance zelf vinden en is het eerste jaar 0,05%. Dat betekent dus dat je met 1BNB ongeveer 15k waarde aan transacties kunt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

@mark-k @pirodr01
Super reactie gents!
ik zal er voor de zekerheid 2 of 3 doen kan ik gelijk wat spelen met die ordermachine:)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/#markets

IGNIS duikt op bij AEX. Betekent dit iets?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:45:
[...]

Wel geinig dat de officiele vercurrency daar nu WEL op lijkt te hebben gereageerd,,, nu ineens wel.
Al vertrouw ik er geen hol meer van. Ik weet nu echt niet meer wat er wel of niet officieel is aan die twitter accounts 8)7
Wat bedoel je met nu wel opeens? Als ik naar het bericht van @vergetips kijk staat dat er ongeveer 30 minuten op. Eerdere fake berichten zijn ook altijd op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Wat bedoel je met nu wel opeens? Als ik naar het bericht van @vergetips kijk staat dat er ongeveer 30 minuten op. Eerdere fake berichten zijn ook altijd op gereageerd.
@vergecurrency (de echte schijnt het) maakt zelf reactie op het feit dat er tussendoor een website werdt vermeld die van hun zou zijn maar dat niet is.
Vervolgens kwamen er een aantal bovenop met de reactie HEY WAAROM REAGEER JE NU WEL en wanneer het protocol nu echt uit komt enzo.
Enige reactie van @vergeprotocol was dat ze sinds 1 januari meer aan het communiceren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:53
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Briljant gesproken:)
@MAX3400 zo te zien is het hetzelfde op binance echter is conditional niet beschikbaar als optie.
Ook stop-limit staan op Sats ipc percentages maar dat is een gevalletje rekenen.

Ik wil dat mijn coins ook wat doen als ik slaap en niet dat ik wakker wordt met nog maar 20% van mijn coin door een of andere kim-jung-trump die weer een tweetje heeft gelaten... :r
@MAX3400 heeft een voorbeeld gegeven waarbij je een order opgeeft om bij een piek te gaan verkopen en daarna als de koers zakt, weer een order uit te voeren om voor een lagere koers terug te kopen.
Theoretisch klopt dit alleen is de praktijk anders.
Bij Binance kun je wel een limit sell opgeven voor een X waarde maar het gaat mis bij de terugkoop.
Hoe moet je immers aangeven dat de terugkoop (eigenlijk een gewone koop order) pas NA de verkoop moet worden gedaan?
Volgens mij kan dit niet als zou dit wel heel wenselijk zijn.
Je stelt dat wat in en kunt het resultaat dan afwachten.
Als ik het mis heb hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:58:
[...]

@vergecurrency (de echte schijnt het) maakt zelf reactie op het feit dat er tussendoor een website werdt vermeld die van hun zou zijn maar dat niet is.
Vervolgens kwamen er een aantal bovenop met de reactie HEY WAAROM REAGEER JE NU WEL en wanneer het protocol nu echt uit komt enzo.
Enige reactie van @vergeprotocol was dat ze sinds 1 januari meer aan het communiceren zijn...
@vergecurrency bestaat niet. De enige die ik tegen kom is de volgende: https://twitter.com/vergecurrency/with_replies

En zoals je ziet.. redelijk actief

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
Dag allemaal,

Ik ben redelijk nieuw met cryptocurrency en heb 4 weken geleden een x-aantal Ripple gekocht op Litebit.

Al snel bleek deze website de mogelijkheid tot verkoop uit gezet te hebben. Men reageert niet op support vragen (ook niet op die van mijn collega die ook wat gekocht heeft). Dit komt waarschijnlijk door 'de drukte'.

Nu de koers goed stijg wil ik langzaamaan wat inwisselen. Echter wil ik geen paspoort identificatie gebruiken en een 'gewone' uitbetaling via iDeal.
Tot op heden kom ik niet echt verder dan Litebit zelf.

De grotere plekken zoals, Binance, Bitstamp, Coinbase, Kraken e.d. lijken niet te voldoen aan mijn eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Enige wat ik zie staan op @vergecurrency (dit is idd de officiele verge twitter) is een bericht waarin word gemeld dat het coinbase bericht FAKE is. Maar jouw bericht was dus gebaseerd op antwoorden op een twitter bericht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:45
Zojuist wat Etherium overgemaakt van Bitstamp naar Huobi.pro. Dit duurt echter veel langer dan dat ik gewend ben dan bij het versturen naar andere exchanges (Bittrex en Binance), zijn hier meer mensen die deze ervaring delen.

Om 19:00 uur heb ik de transactie vanaf Bitstamp gestart maar ik heb nog niks ontvangen, daarnaast kan ik deze keer ook niks terug vinden op bijv. etherscan.io.

Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen of ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:40
hanzer schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:43:

// Ik blijf het bizar vinden dat niemand hier over wil praten. Het lijkt wel net of jullie CND niet zien staan op exchanges. Of wachten jullie tot hij op de maan zit? :-)
Het zou best een interessante coin kunnen zijn voor de toekomst, en hij heeft een grote sprong gemaakt in de afgelopen dagen, maar "vandaag... gelanceerd"?. Zo spectaculair is het niet in vergelijking met bijvoorbeeld XLM.*

Een klein vergelijk:

Koers 24 uur:
CND: +26%
XLM: +74%

Koers 7 dagen:
CND: +103%
XLM: +309%

Bron: https://coinmarketcap.com/all/views/all/

Edit: * 103% in een week is natuurlijk wel ENORM veel. Zeker als je het verglijkt met de 0,01% die je per week krijgt op je spaarrekening.

[ Voor 13% gewijzigd door Steamwitz op 03-01-2018 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 00:26
NLRev0lution schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:04:
[...]

@vergecurrency bestaat niet. De enige die ik tegen kom is de volgende: https://twitter.com/vergecurrency/with_replies

Dat is allebei hetzelfde, de link die je stuurt is @vergecurrency.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
NLRev0lution schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:04:
[...]

dat is toch @vergecurrency ??? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

HoppyF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:03:
[...]

@MAX3400 heeft een voorbeeld gegeven waarbij je een order opgeeft om bij een piek te gaan verkopen en daarna als de koers zakt, weer een order uit te voeren om voor een lagere koers terug te kopen.
Bij Binance kun je wel een limit sell opgeven voor een X waarde maar het gaat mis bij de terugkoop.
Hoe moet je immers aangeven dat de terugkoop (eigenlijk een gewone koop order) pas NA de verkoop moet worden gedaan?
Stop limit met de stop op je sales price en de limit je nieuwe buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
CuBras schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:04:
Dag allemaal,

Ik ben redelijk nieuw met cryptocurrency en heb 4 weken geleden een x-aantal Ripple gekocht op Litebit.

Al snel bleek deze website de mogelijkheid tot verkoop uit gezet te hebben. Men reageert niet op support vragen (ook niet op die van mijn collega die ook wat gekocht heeft). Dit komt waarschijnlijk door 'de drukte'.

Nu de koers goed stijg wil ik langzaamaan wat inwisselen. Echter wil ik geen paspoort identificatie gebruiken en een 'gewone' uitbetaling via iDeal.

De grotere plekken zoals, Binance, Bitstamp, Coinbase, Kraken e.d. lijken niet te voldoen aan mijn eis.

same problem here
en litebit hanteert ook nog lagere prijzen voor verkoop (vanuit ons perspectief) dan koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42
Dag allemaal,

Tja, wat ik vandaag heb gedaan is de Ripples naar Binance verstuurd. En ze daar vervolgens omgewisseld voor Dash. Dash vervolgens via Litebit verkocht. Niet ideaal, maar ik ben ook nog het e.e.a. aan het uitvogelen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 21:35
Bandeleros schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:06:
Zojuist wat Etherium overgemaakt van Bitstamp naar Huobi.pro. Dit duurt echter veel langer dan dat ik gewend ben dan bij het versturen naar andere exchanges (Bittrex en Binance), zijn hier meer mensen die deze ervaring delen.

Om 19:00 uur heb ik de transactie vanaf Bitstamp gestart maar ik heb nog niks ontvangen, daarnaast kan ik deze keer ook niks terug vinden op bijv. etherscan.io.

Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen of ervaring heeft?
Idem hier van Coinbase naar Binance.... ff geduld hebben... :O

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanzer schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:43:

Iedereen heeft zn eigen gedachtes en gevoel bij elke coin. Zo zit ik heel graag aan XRP vast, voelt voor mij stabiel, relatief veilig (maar zo is alles in Crypto relatief).

Daar veranderd een berichtje op tweakers weinig aan. Soms voel ik even wat anders, heb ik een TRX sprintje meegepakt toen ik hem zag gaan en XRP bleef stabiel, dus kon daarna gewoon weer op hetzelfde nivo inkopen.

Ik denk dat er gewoon te veel is, om een forum je keuze te laten maken. 8)7 1000000altcoins.

Ik hou het nu iig lekker bij wat Binance aanbied, omdat ik de app en website erg prettig vind werken.
Nooit gezeur dat je niet bij je coins kan op cruciale momenten, en de statistieken van de website die ik las, kan een veelvoud van gebruikers aan tegenover Kraken.

Ik snap dat zowiezo niet, waarom dat niet wat geupdate wordt. Dan verdienen ze zelf toch ook veel meer, zou je denken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

[...]

ff uittypen....
Als ik 100 heb en ik wil 25 verkopen op 1000 geef ik een sell stop-limit op 950 met een limit van 1000 en 25 units.
Vervolgens een buy stop-limit van 25 units met trigger 1000 maar een limit op 750 en 25 units.

denk ik... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dag allemaal,

dit geprobeerd?
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets en dan kijken waar je XRP/EUR hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
@Bandeleros Hier idem dito. Om 18:30 eth overgezet van Binance naar CoinExchange en het tx id is vooralsnog niet terug te vinden.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
True!
Maar vergeet ook niet dat CND nog niet bekend is bij het echte grote publiek.

24h Volume:
XLM: 22,653.08280214 BTC
CND: 1,038.39568255 BTC

Ik zit er rustig in aan 0,00000729. WOOPS foutje. Ik zit er in aan 0.00000600.
Straks nog wat btc overzetten naar Binance en dan koop ik een kleine schijf bij.

[ Voor 5% gewijzigd door hanzer op 03-01-2018 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Niet, je kunt alleen orders zetten als je daadwerkelijk tegoed hebt. Niet geheel onlogisch ook denk ik? Anders wordt een orderbook vervuilt met mogelijk ongedekte koop en verkooporders. Als je namelijk niet verkoopt voor de limit prijs kun je namelijk ook niet terugkopen want er is geen geld. :)

Ik snap het idee maar dat is als je ervan uitgaat dat je toch wel verkoopt en dus met dat tegoed weer lager in kunt kopen. Conditional als in stel ik verkoop toch en wil dan lager inkopen heb je bots voor, dat is volgens mij niet eens wenselijk als exchanges dat gaan aanbieden en waarom zouden ze ook?

Anders bekeken, wat als je je limit haalt en de koers ramt gewoon door? Dan komt er nooit meer een terugkoop moment. Of hij haalt het niet en gaat ramsj naar beneden en knalt door je buy heen? Nogmaals ik snap het idee maar het klinkt in theorie leuker dan het waarschijnlijk in de praktijk gaat zijn. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:21:
[...]

Niet, je kunt alleen orders zetten als je daadwerkelijk tegoed hebt. Niet geheel onlogisch ook denk ik? Anders wordt een orderbook vervuilt met mogelijk ongedekte koop en verkooporders. Als je namelijk niet verkoopt voor de limit prijs kun je namelijk ook niet terugkopen want er is geen geld. :)

Ik snap het idee maar dat is als je ervan uitgaat dat je toch wel verkoopt en dus met dat tegoed weer lager in kunt kopen. Conditional als in stel ik verkoop toch en wil dan lager inkopen heb je bots voor, dat is volgens mij niet eens wenselijk als exchanges dat gaan aanbieden en waarom zouden ze ook?

Anders bekeken, wat als je je limit haalt en de koers ramt gewoon door? Dan komt er nooit meer een terugkoop moment. Of hij haalt het niet en gaat ramsj naar beneden en knalt door je buy heen? Nogmaals ik snap het idee maar het klinkt in theorie leuker dan het waarschijnlijk in de praktijk gaat zijn. ;)
Tja die risicos hou je altijd, zolang je je sell als stop limit instelt voor je lagere buy gebeurt er sowieso niks verkeerds, anders heb je of minder winst dan je had kunnen hebben of hetzelfde verlies als zonder die orders. Het is maar net of je die extra winst wilt mislopen voor een optie op extra winst als je het niet zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:21:
[...]

Lukt mij idd ook niet via kraken.

Heb net 1.000 XPR verkocht op een koers van 2.35 per stuk, maar kon voordat die order was uitgevoerd geen kooporder inleggen voor 1.000 XPR tegen een koers van 1.99 vanwege insufficient funds idd. Zou mooi zijn als er zo'n soort functie kon worden ingebouwd waarbij een order actief wordt op het moment dat een andere als is uitgevoerd, maar goed.

Vooralsnog dus maar ff handmatig doen nadat de initiele order is uitgevoerd.

(en nu nog ff wachten op een lekkere XPR dip :P )

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Klopt maar dit is in het geval je een korte winst wil pakken en dan gaat het om een deel van je walleet wat dan wel kan.
Probleem is als je dit wilt combineren met een stop-limit als loss prevention want dan heb je er 2 om een pump en dump te profiteren (laten we zeggen 10%) en 1 om op 80% van de huidige waarde als crash prevention en ten eerste zijn dat 3 orders wat niet kan bij Binance maar ook dat je altijd 20% blijft holden als hij pleurt...

Denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Heb net 1.000 XPR verkocht op een koers van 2.35 per stuk, maar kon voordat die order was uitgevoerd geen kooporder inleggen voor 1.000 XPR tegen een koers van 1.99 vanwege insufficient funds idd. Zou mooi zijn als er zo'n soort functie kon worden ingebouwd waarbij een order actief wordt op het moment dat een andere als is uitgevoerd, maar goed.

Je bedoelt XRP die nu ruim op 2.85 staat? :P

Die zou ik even goed vasthouden tot 5+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Je bedoelt XRP die nu ruim op 2.85 staat? :P

Die zou ik even goed vasthouden tot 5+
Oh ik heb er nog veel meer heur ;)

Gekocht toen ze nog <20 cent per stuk waren dus ik lach sowieso al vrij hard om de huidige koersen :)

24h low staat op 1.79, dus ik zie m nog wel weer terugdippen de komende week naar onder de 2. Let's see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 12:41
kamstra schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Op 19650 zou een licht keerpunt kunnen zijn aan de hand van onderstaande analyse. Echter als ik het zo zie, gaat die koers gewoon door het dak heen. Zelf zit ik al 2 dagen te twijfelen om er toch nog in te gaan.. Het is in theorie gekkenwerk om niet te wachten op een correctie maar zoals die koers blijft gaan, lijkt er gewoon geen correctie te komen..

(helemaal onderin scrollen)
https://www.tradingview.c...lenty-of-Room-for-Growth/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wow! Wat een stijgingspercentages de laatste week voor de coins waar ik het meeste in zit:

NEO
ICX
ADA
XLM
VEN
TRX

Vanaf het begin (vorig jaar juni) nooit BTC vastgehouden, maar goede resultaten behaald met alts.
Maar zo sterk als alles nu stijgt is me nog niet eerder overkomen, komt vast nog een aardige correctie op.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Weer een noob vraag.. ik blijf aan de gang sorry...
Ik zit in de desktop app van binance (erg lekker proggie trouwens) en ik handel met etherium.
voor de omrekening naar sat gewoon de koers pakken van de BTC/ETH in excell ofzo of kan ik dit ergens makkelijker terugvinden om het iets overzichtelijker te maken.
Of natuurlijk de boel in BTC gaan handelen maar dat heeft niet de voorkeur.
Ik begin een beetje gewend te raken aan sats maar de ???/ETH staat natuurlijk in ETH fracties...
hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Op 19650 zou een licht keerpunt kunnen zijn aan de hand van onderstaande analyse. Echter als ik het zo zie, gaat die koers gewoon door het dak heen. Zelf zit ik al 2 dagen te twijfelen om er toch nog in te gaan.. Het is in theorie gekkenwerk om niet te wachten op een correctie maar zoals die koers blijft gaan, lijkt er gewoon geen correctie te komen..

Ik ben van plan een deel van mijn winst in stellar te stoppen, die is nog relatief goedkoop en lijkt me samen met NEO, ADA en XPR de grote 2018 winnaars...let's see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:33:
Weer een noob vraag.. ik blijf aan de gang sorry...
Ik zit in de desktop app van binance (erg lekker proggie trouwens) en ik handel met etherium.
voor de omrekening naar sat gewoon de koers pakken van de BTC/ETH in excell ofzo of kan ik dit ergens makkelijker terugvinden om het iets overzichtelijker te maken.
Of natuurlijk de boel in BTC gaan handelen maar dat heeft niet de voorkeur.
Ik begin een beetje gewend te raken aan sats maar de ???/ETH staat natuurlijk in ETH fracties...
hoe doen jullie dat?
Dan moet je daar ook weer de huidige BTC/ETH koers op loslaten. Als je het in sats wil hebben, waarom niet gewoon in BTC pair traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
weststar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Idem hier van Coinbase naar Binance.... ff geduld hebben... :O
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Bij mij was dit binnen 5 minuten toegankelijk op Binance.

Heb je GDAX gebruikt?

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen0000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-09 02:10
Sorry voor de spam. Noob wat betreft crypto. XRP gaat momenteel 'naar de maan' (mag niet maar ik wilde het toch even zeggen want dit is wel heel uniek) naast XLM, XEM en SNT. Kan er iemand zeggen waarom nou juist deze crypto's zo lekker lopen. Wat zit daarachter? Ik ben benieuwd waar de sell wall voor XRP ligt. Bestaat er een website die dit laat zien van alle exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Dan moet je daar ook weer de huidige BTC/ETH koers op loslaten. Als je het in sats wil hebben, waarom niet gewoon in BTC pair traden?
Klopt, ik had alleen ETH gekocht om te traden...
ik hou er wel een excelletje naast totdat ik mijn waller volledig op munten staat die ook in BTC staan.

lekker slim btw, hbe ik een testordertje op een lage koers staan met 150 XRP, krijg ik een bericht op mijn Web-Whatsapp en ram ik op enter. Is het net de marktprijs en heb ik er direct dus 150 gekocht... oepsie
nouja, het is een HODL muntje maar had hem niet op deze reizende lijn willen kopen...
Leermomentje #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Volgens mij gaan we 2018 in met zeer goede resultaten, zo goed dat ik verwacht dat er veel mensen gaan cashen. De cash periode zal zeker in januari gebeuren. Ik heb uitgerekend dat ik nog 2 weken nodig heb mijn hele portfolio te verdubbelen (sommige coins daarin zijn dan 4x-6x gegaan). Dat zou ca. 17 januari zijn. Is jullie prognose dat dit te laat is? M.a.w. moet ik eerder cashen?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:45
@weststar @kraades ; Zie zojuist iets verschijnen op etherscan.io, nu nog wachten tot hij de aantal blocks heeft behaald en dan kan ik snel de ITC in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:38:
Klopt, ik had alleen ETH gekocht om te traden...
Waarom? Ben gewoon benieuwd. Er zijn heel licht betere winsten te behalen met handelen in eth maar je hebt dus wel drievoudig valuta risico. Ik ben erg benieuwd naar je overweging om het zo aan te pakken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Adamoland schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:38:
Volgens mij gaan we 2018 in met zeer goede resultaten, zo goed dat ik verwacht dat er veel mensen gaan cashen. De cash periode zal zeker in januari gebeuren. Ik heb uitgerekend dat ik nog 2 weken nodig heb mijn hele portfolio te verdubbelen (sommige coins daarin zijn dan 4x-6x gegaan). Dat zou ca. 17 januari zijn. Is jullie prognose dat dit te laat is? M.a.w. moet ik eerder cashen?
Ik denk juist de andere kant op. Ik zie veel mensen de crypto in gaan dit jaar - cashen in januari, waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

kamstra schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Ik ben van plan een deel van mijn winst in stellar te stoppen, die is nog relatief goedkoop en lijkt me samen met NEO, ADA en XPR de grote 2018 winnaars...let's see :)
Ben ik ook van plan. Ik vraag me alleen af of het nu een goed moment is om in te stappen...stijgt vrij hard dus wellicht een correctie binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Ik denk juist de andere kant op. Ik zie veel mensen de crypto in gaan dit jaar - cashen in januari, waarom?
Ik heb meerdere forums en referenties gezien de heb hebben over januari dip. zie ook hier over 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Therapy777 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Ben ik ook van plan. Ik vraag me alleen af of het nu een goed moment is om in te stappen...stijgt vrij hard dus wellicht een correctie binnenkort.
Dat riepen ze over BTC ook een maand of 6 geleden [skelet achter computer.gif]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Therapy777 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:40:
stijgt vrij hard dus wellicht een correctie binnenkort.
No offense maar dit soort dingen lees je hier regelmatig en niemand die het echt weet, het is net als al die voetbalcoaches die thuis op de bank zitten als oranje moet spelen.

Als je een correctie verwacht geef dan aan waar je dit op baseert. Dit is geleuter in de ruimte, er is vaak niet eens sprake van een correctie. Zijn gewoon panic sells en dat vind ik daar niet onder vallen als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
Adamoland schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:38:
Cashen? Nee man, HODL. De coins waar ik in zit hebben echt nog zeer goede roadmaps voor 2018 en ook aangetoond te kunnen leveren (REQ, STRAT, VEN, ARK). Mogelijk dat we een dip krijgen, maar dan sta ik nog zwaar in de plus en ik verwacht dat die 4 zeker nog flink gaan stijgen in de loop vh jaar. En als het er 2/3 vd 4 zijn ben ik ook een tevreden man. Met REQ zit ik inmiddels op +1150% 8)7

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

RobbieB schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Cashen? Nee man, HODL. De coins waar ik in zit hebben echt nog zeer goede roadmaps voor 2018 en ook aangetoond te kunnen leveren (REQ, STRAT, VEN, ARK). Mogelijk dat we een dip krijgen, maar dan sta ik nog zwaar in de plus en ik verwacht dat die 4 zeker nog flink gaan stijgen in de loop vh jaar. En als het er 2/3 vd 4 zijn ben ik ook een tevreden man. Met REQ zit ik inmiddels op +1150% 8)7
Ik zeg dus 50% cashen (heb mijn portfolie vanaf 30 december opgebouwd

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 03-01-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Waarom? Ben gewoon benieuwd. Er zijn heel licht betere winsten te behalen met handelen in eth maar je hebt dus wel drievoudig valuta risico. Ik ben erg benieuwd naar je overweging om het zo aan te pakken. :)
Dat was er maar 1tje... ik vind de koers stabieler op het moment van ETH t.o.v. BTC..

maarre ik zit nog even naar die order te kijken.
Bij de orders in Binance rekent hij ook het totaalbedrag eerst om naar BNB... en hij haalt wel de ETH eraf maar je ziet niet hoeveel dus.. (ja uit te rekenen maar ze laten het alleen zien om aan te tonen dat de Fee klopt denkik). weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Cashen is geld weggooien als je stijgingen van je coins verwacht.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik heb mijn inleg er al uit. Rest HODL ik lekker. Ga 2 maanden reizen. Ff geen Crypto aan mn kop... we zien het dan wel weer

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Wat te doen met xrp ( Ripple ) Hodlen? Verkopen of traden met andere coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
De zoveelste newbie hier. Zelfs nog geen crypto-currency aangeschaft maar wel al een vraag:

Probeer een account aan te maken bij zowel Kraken als Coinbase. Bij Coinbase kan ik me in ieder geval nog identificeren maar lukt het koppelen van bankgegevens niet. Dat verzoek is nu al een half uur aan het laden zonder enig resultaat!

Bij Kraken krijg ik mezelf nog geen eens geïdentificeerd, die feature is (na herhaalde pogingen) currently not available!
Nu heb ik wel de melding gezien bij Kraken over trage service en dat ze er mee bezig zijn maar ik mag toch aannemen dat ze niet gestopt zijn met het verwerken van aanmeldingen?

Is dit het gevolg van de FOMO gekte die bij steeds meer mensen (zoals ik) heerst?
Momenteel ook maar een poging aan het wagen bij Bitstamp.
Voordat ik ze allemaal heb geprobeerd, zijn er nog betrouwbare exchanges die niet lijden onder de enorme aanloop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RisingSun schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Verge stijgt inderdaad behoorlijk ineen
In ieder geval hoog genoeg; zoals eerder aangegeven speel ik tegen de markt in; kopen als het rood wordt en procentjes pakken als 'ie weer opkrabbelt (al is het maar een paar procent).
DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:44:
[...]

En verkoop je dan naar EUR of naar een andere coin?
Ik trade alleen tegen BTC... Ondanks dat deze de laatste tijd (14 maanden) relatief volatile is en zeker de afgelopen maanden een aantal mensen de kop heeft gekost.

Het voordeel (voor mij) is dat BTC bijna overal currency-pair is dus binnen een half uurtje ofzo kan ik mijn winst verplaatsen van exchange A naar B als ik op B ineens iets interessants zie.

En ja, het is een risico als BTC morgen naar $500 dondert en nooit meer opkrabbelt. En dan is de les (vanaf dag 1 trouwens): niet beleggen met geld wat je niet kan missen!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 12:41
Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Zoals ik aangaf, op 19650 correctie. Nu afwachten of het drempel of een put is. (zal wel eerder een drempel zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48

Heb precies hetzelfde op dit moment.. ETH en BTC willen overboeken naar wallet op Binance, maar bleef maar op initiated staan.. Dus ook één van de twee gecanceld, om maar te kijken wat het zou doen. Nu lijken de coins ook spoorloos. Zullen vanzelf wel weer terug op de balans verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:56

Typhone

Who Dares Wins

Arrien schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:32:
Wow! Wat een stijgingspercentages de laatste week voor de coins waar ik het meeste in zit:

NEO
ICX
ADA
XLM
VEN
TRX

Vanaf het begin (vorig jaar juni) nooit BTC vastgehouden, maar goede resultaten behaald met alts.
Maar zo sterk als alles nu stijgt is me nog niet eerder overkomen, komt vast nog een aardige correctie op.
Hoeveel zit je erin?
Je noemt mijn lijstje coins zo'n beetje op al heb ik nog 8000 XRP erbij zitten.
VEN is samen met 15 anderen m'n 100 euro p/stuk coin voor de lange termijn hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:33
Dazzling Dwild schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:48:
Bij Coinbase kan ik me in ieder geval nog identificeren maar lukt het koppelen van bankgegevens niet. Dat verzoek is nu al een half uur aan het laden zonder enig resultaat!
ff andere browser proberen, bij mij wilde het niet in firefox, in chrome ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Empirical2159 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:06:
[...]

Dat is allebei hetzelfde, de link die je stuurt is @vergecurrency.
Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:07:
[...]

dat is toch @vergecurrency ??? |:(
Excuus, ik slaap nog een beetje denk ik. Anyways, ik doelde meer op het feit dat er wel degelijk activiteit is op het twitter account..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

rickstant85 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:47:
Vraag het aan de tweaker die zeven weken geleden hier 60.000 stuks voor 0,20 cent heeft verkocht. Misschien heeft hij nog een goed advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:31
kamstra schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Waarom denk je dat deze 3 de grote winnaars van 2018 zullen zijn? Ok, van XPR snap ik het, dat vind ik nu al een winnaar, maar de andere twee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Vraag het aan de tweaker die zeven weken geleden hier 60.000 stuks voor 0,20 cent heeft verkocht. Misschien heeft hij nog een goed advies.
:D :D :D :D :D

Wat echt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:44:
Dat was er maar 1tje... ik vind de koers stabieler op het moment van ETH t.o.v. BTC..
Daarentegen zijn transfers in eth doorgaans trager en duurder dan bijv. ltc. Ik snap je overweging hoor maar zodra je wil uitcashen of arbitrage wil doen gaat het mis met een beetje pech. Het ligt dus echt aan je manier van handelen. :)

No need to say dat ik eth paren links laat liggen. Het mogelijke verschil in rendement wordt keihard teniet gedaan door de nadelen. Blijf je binnen dezelfde exchange en swap je af en toe heen weer met btc dan is het best een aardig idee maar veel werk en dat drievoudige valuta risico blijft aanwezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Matadores schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Waarom denk je dat deze 3 de grote winnaars van 2018 zullen zijn? Ok, van XPR snap ik het, dat vind ik nu al een winnaar, maar de andere twee?
Cardano heeft veel backup van grote boys en doet het in Azië erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:49:
[...]

In ieder geval hoog genoeg; zoals eerder aangegeven speel ik tegen de markt in; kopen als het rood wordt en procentjes pakken als 'ie weer opkrabbelt (al is het maar een paar procent).
Altijd leuk om zelf als ex trader dit te lezen. Wat zijn je rules om verlies te nemen bij deze strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickstant85 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:47:
Er waren er die zeiden verkopen op 0,2€, 0,5€, op 1,5€, op 2€, op ...
Niemand die het weet, ik heb gekocht op 0,2€ en verkoop zeker nog niet.
Heb wel eens een klein deel gewisseld om portfolio uit te breiden met andere alts, zoals XLM, POWR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Daarentegen zijn transfers in eth doorgaans trager en duurder dan bijv. ltc. Ik snap je overweging hoor maar zodra je wil uitcashen of arbitrage wil doen gaat het mis met een beetje pech. Het ligt dus echt aan je manier van handelen. :)

No need to say dat ik eth paren links laat liggen. Het mogelijke verschil in rendement wordt keihard teniet gedaan door de nadelen. Blijf je binnen dezelfde exchange en swap je af en toe heen weer met btc dan is het best een aardig idee maar veel werk en dat drievoudige valuta risico blijft aanwezig. ;)
Klopt... ik wil de spullen gaan verdelen in muntjen om mijn portfolio samen te stellen voor de HODL.
als ik dat gedaan heb wil ik met 25% ervan gaan daytraden en wellicht dat ik dat eerst omzet naar BTC.. moet nog even kijken, ben net begonnen en moet eerst even ballen kweken om het gewoon te DOEN zegmaar...
ik ben met geld aan het spelen wat ik met XVG heb gewonnen grof gezegd dus ik kan het als leergeld zien maar liever niet natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:49
Dazzling Dwild schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:48:
De zoveelste newbie hier. Zelfs nog geen crypto-currency aangeschaft maar wel al een vraag:

Probeer een account aan te maken bij zowel Kraken als Coinbase. Bij Coinbase kan ik me in ieder geval nog identificeren maar lukt het koppelen van bankgegevens niet. Dat verzoek is nu al een half uur aan het laden zonder enig resultaat!

Bij Kraken krijg ik mezelf nog geen eens geïdentificeerd, die feature is (na herhaalde pogingen) currently not available!
Nu heb ik wel de melding gezien bij Kraken over trage service en dat ze er mee bezig zijn maar ik mag toch aannemen dat ze niet gestopt zijn met het verwerken van aanmeldingen?

Is dit het gevolg van de FOMO gekte die bij steeds meer mensen (zoals ik) heerst?
Momenteel ook maar een poging aan het wagen bij Bitstamp.
Voordat ik ze allemaal heb geprobeerd, zijn er nog betrouwbare exchanges die niet lijden onder de enorme aanloop?
bankgegevens kan wel even duren, soms een paar dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Wellicht heeft die tweaker er xvg voor teruggekocht en kiest hij op dit moment zijn eerste Ferrari uit? :P

Mijn hold lijstje voor 2018 trouwens:

ADA
ICX
VEN
TRX
IOTA
XLM

Verwacht het meeste van VEN komend jaar.

en nog wat coins die ik wellicht nog ga verkopen t.z.t.:

FUN
KIN
OST
EDO (deze gaat er vrij vlot uit denk ik)
WAVES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Er waren er die zeiden verkopen op 0,2€, 0,5€, op 1,5€, op 2€, op ...
Niemand die het weet, ik heb gekocht op 0,2€ en verkoop zeker nog niet.
Heb wel eens een klein deel gewisseld om portfolio uit te breiden met andere alts, zoals XLM, POWR
Ik verwachte van Ripple toch wel heel wat. Vooral op de lange termijn. Dat de Ripple zo snel omhoog zou gaan had ik zelf ook niet verwacht. Dus alleen maar goed. Gewoon lekker houden.

Zelf net toch nog wat redcoin erbij gekocht. Verwacht er niet veel van op de korte termijn. Maar als ze langzaam omhoog krabbelen is het ook prima. Verwacht nog wel een paar flinke drops. Vreet geen brood toch? 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Alcje op 03-01-2018 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Matadores schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:52:
[...]

De filosofie erachter, de mensen die er aan mee werken en de backers waar nu al mee gewerkt wordt.

Een andere die ik een grote toekomst zie krijgen is Omisego, waar o.a. Buterin (co founder ETH) van zegt dat dat een grote b00m wordt voor 2018...

We shall see :)

Pagina: 1 ... 217 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]