[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 215 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.152 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Hoe zit het precies met de tweets van Donald Trump? Ook toch best invloedrijk. Ik zou eye-opener vertalen naar blik-opener >:)
Ik zou Trump niet als algemene maatstaf houden, tenzij je in Disneyland woont. :P

Lol@blikopener. :)

Maar je kan misschien de hele cc markt zien als de Trump van de beleggingswereld. :+

Ik ben me overigens sterk aan het verbazen over xrp, ik bedoel, ik heb ze niet zomaar gekocht, maar dit gaat me eigenlijk net iets té snel.

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 03-01-2018 16:15 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Pas op met Lumens inkopen, ik heb het gevoel dat er een enorme pump bezig is op Binance. Als ik zo zie hoe ver Poloniex achterblijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:31

Jebus4life

BE User

Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:13:
Pas op met Lumens inkopen, ik heb het gevoel dat er een enorme pump bezig is op Binance. Als ik zo zie hoe ver Poloniex achterblijft!
Kopen, verschepen en verkopen? : :o

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
bramb0 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:08:
Zit met een dilemma,

Van mijn wederhelft moet ik ons ingelegd bedrag opnieuw uit de crypto halen, dit na +500%, Zodat verlies geen optie meer is. Nu is de vraag hoe jullie dat aanpakken, ik dacht aan verschillende scenario's?

- Alles uit 1 munt verkopen?
- Stukje per stukje afhalen, bv na een nieuwe ATH...
- Van alle alts een bepaald percentage.
- Van de alts die momenteel meest waard zijn..

Liefst van al laat ik alles erin zitten, want alles gaat lekker momenteel ;)
Maar zoals we weten kan alles snel keren en kunnen de donkere dagen snel terug komen en zal ik mijn vriendin dankbaar zijn :>

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn met gedeeltelijk uitcashen?
Het geld bedrag dat je er in hebt gestopt eruit halen, in theorie verlies je niks behalve mogelijke behaalde winst.

Weet niet welke coins je hebt, maar elk in wat houden is wel goed.
Meeste laten in die je denkt, daar maak ik de meeste kans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Jebus4life schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Kopen, verschepen en verkopen? : :o
Als ik zie hoe hard ie opeens achteruit gaat op Binance... Ik zit zelf op polo atm,

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
bramb0 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:08:
Zit met een dilemma,

Van mijn wederhelft moet ik ons ingelegd bedrag opnieuw uit de crypto halen, dit na +500%, Zodat verlies geen optie meer is. Nu is de vraag hoe jullie dat aanpakken, ik dacht aan verschillende scenario's?

- Alles uit 1 munt verkopen?
- Stukje per stukje afhalen, bv na een nieuwe ATH...
- Van alle alts een bepaald percentage.
- Van de alts die momenteel meest waard zijn..

Liefst van al laat ik alles erin zitten, want alles gaat lekker momenteel ;)
Maar zoals we weten kan alles snel keren en kunnen de donkere dagen snel terug komen en zal ik mijn vriendin dankbaar zijn :>

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn met gedeeltelijk uitcashen?
Ik zou een andere vriendin opzoeken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Releases schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Mjah.. ik heb ooit mijn Bitcoins verkocht op aanraden van mijn vriendin.. 8)7
Je kan wel raden hoe dat afgelopen is natuurlijk.
Vriendin eruit, bitcoin erin. Denk dat dat de beste keuze is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zonde, die heb ik gemist. Het is niet anders. :'(

Vandaag ook na kort uitstappen het instapmoment gemist door werk en even afk,. Had op 4900 willen instappen, nu op 5900. 8)7 Eigen schuld, zonde van de winst die ik nu mis.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Als ik zie hoe hard ie opeens achteruit gaat op Binance... Ik zit zelf op polo atm,
Hard achteruit? Mis ik iets? Heb ze wel op Bittrex overigens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Thalent schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Ik zou een andere vriendin opzoeken.
Nee voortaan alleen met eigen geld gokken en niet met dat van je vriendin. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
RmNL90 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Hard achteruit? Mis ik iets? Heb ze wel op Bittrex overigens.
van 6800 satoshi naar 6200 in een paar minuten misschien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Vriendin eruit, bitcoin erin. Denk dat dat de beste keuze is.
Als je voldoende bitcoins hebt komen die nieuwe vriendinnen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Mijn eerste stappen op Binance gezet, via Litebit LTC gekocht en die verscheept naar Binance, volgens mij was dat fout 1 want met LTC kun je niet zoveel en daarom de boel omgezet naar BTC op Binance om vanuit daar andere coins te kopen...

Bij gevolg zit ik nu met een kleine hoeveelheid LTC (0.0021) en BTC (0.00004) waarmee ik niks meer lijk te kunnen... te weinig om andere coins te kopen of naar een andere wallet te verhuizen. Is dit een gevolg van het systeem? En hoe zou ik dit in het vervolg het beste kunnen voorkomen?

Mocht er winst gemaakt worden, wat is dan de beste manier om deze uit te keren? Alles weer naar Litebit verplaatsen of zijn er betere opties?

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:25:
Mijn eerste stappen op Binance gezet, via Litebit LTC gekocht en die verscheept naar Binance, volgens mij was dat fout 1 want met LTC kun je niet zoveel en daarom de boel omgezet naar BTC op Binance om vanuit daar andere coins te kopen...

Bij gevolg zit ik nu met een kleine hoeveelheid LTC (0.0021) en BTC (0.00004) waarmee ik niks meer lijk te kunnen... te weinig om andere coins te kopen of naar een andere wallet te verhuizen. Is dit een gevolg van het systeem? En hoe zou ik dit in het vervolg het beste kunnen voorkomen?

Mocht er winst gemaakt worden, wat is dan de beste manier om deze uit te keren? Alles weer naar Litebit verplaatsen of zijn er betere opties?
Kun je voorkomen door binance coins te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:25:

Fees zijn hoger met BTC dus je had beter naar ETH kunnen gaan waarschijnlijk. => fout 2?
voor de overige vraag, gebruik het zoekertje eens... meerdere keren gevraagd afgelopen dagen.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Sanalologo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:26:
[...]

en dat had je weer kunnen weten door even een paar pagina's terug te kijken en onderzoek te plegen :X

Succes met handelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Fees zijn hoger met BTC dus je had beter naar ETH kunnen gaan waarschijnlijk. => fout 2?
voor de overige vraag, gebruik het zoekertje eens... meerdere keren gevraagd afgelopen dagen.
Hoezo zijn fees met btc hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Sanalologo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Maar met de hoeveelheid die ik nu nog heb kan ik zelfs geen BNB kopen, dus LTC en BTC aanvullen en dan BNB kopen?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Releases schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Mjah.. ik heb ooit mijn Bitcoins verkocht op aanraden van mijn vriendin.. 8)7
Je kan wel raden hoe dat afgelopen is natuurlijk.
Leeft ze nog wel? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat zolang je op de exchange zelf zit de fee per transactie altijd hetzelfde is (als percentage van de waarde in USD) ongeacht welk paar je trade?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:53
Ach ja, ik wilde ooit in 2010 voor 500 euro inkopen en dat is door mijn vrouw afgeraden. Die wilde daarmee op wintersport. Grootste fout uit mijn leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:18:
[...]

van 6800 satoshi naar 6200 in een paar minuten misschien?
en sindsdien stijgt hij gewoon weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 10:58
DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Maar met de hoeveelheid die ik nu nog heb kan ik zelfs geen BNB kopen, dus LTC en BTC aanvullen en dan BNB kopen?
Met die restjes heb je een euro ofzo "verloren"?! Met de munten die je nu hebt een beetje BNB kopen voor de fees en als je ooit terug in BTC of LTC gaat zitten kun je het daarna mee eruit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:14
DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Nu is het al te laat. Maar ja, om BNB te kopen zul je iets moeten hebben waarmee je BNB kopen kan, zoals ETH, BTC of bijv NEO.

Voor nu mooi laten, volgende keer als je wat gaat kopen/verkopen uitzoeken hoe je aan BNB kan komen. Je hoeft niet perse nieuwe LTC of BTC te kopen met je EUR, je kan ook gewoon wat altcoin terugruilen voor bijv ETH en dan daarmee BNB kopen.

Je bent "gewoon" geld aan het wisselen, net als vroeger op vakantie :z

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

deppenboks schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:28:
[...]

en dat had je weer kunnen weten door even een paar pagina's terug te kijken en onderzoek te plegen :X

Succes met handelen!
Even een oproep van mij om newbies vriendelijk en respectvol te behandelen.
Wat denk je dat er gebeurt als iemand tegen al zijn vrienden roept:
Ik heb honderd euro bitcoins gekocht, was 10 euro transactiekosten kwijt, 35 euro fees en toen ik ze om wou zetten naar Ripple duurde het vier dagen en was de koers met 20 procent gedaald. Koop geen bitcoins!

Vergeet niet dat we veel newbies nodig hebben om straks onze altcoins tegen woekerprijzen te kunnen verkopen.

Newbies zijn de nieuwe koningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Prosac schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:31:
[...]

en sindsdien stijgt hij gewoon weer
Blijf het raar vinden dit verschil en de groei die zwaar achterblijft (op 't moment van typen)

Poloniex : 5829
Binance: 6270

Arbitragetrade durf ik nu eerlijk gezegd niet aan omdat ik denk dat 't een grote pump is atm.

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:34:
[...]

Blijf het raar vinden dit verschil en de groei die zwaar achterblijft (op 't moment van typen)

Arbitragetrade durf ik nu eerlijk gezegd niet aan.
Dat is dagelijks het geval bij Gatehub vs Bitstamp. Heb vandaag 20% verschil gezien (XRP / EUR trade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Dat komt, omdat de volume op Binance veel hoger is dan op bittrex en poloniex.

Gisteren volume:
Binance: 280.000 BTC / 850.000 ETH
Bittrex: 177.000 BTC / 89.000 ETH
Poloniex: 72.000 BTC / 11.000 ETH

Binance groeit alleen maar door, het lijkt er op dat Binance de to-go-to trade platform is/gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Kwebie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:36:

Gisteren volume:

Binance groeit alleen maar door, het lijkt er op dat Binance de to-go-to trade platform is/gaat worden.
Komt ook omdat Bittrex nog steeds geen nieuwe accounts aanneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

Kwebie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:36:

Gisteren volume:

Dat is niet zo raar wanneer je nergens accounts aan kan maken en Binance gewoon een top platform is imo. Altijd snel, actueel, handelen gaat in-the-blink-of-an-eye.

Ik ben erg content iig. :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:32:
[...]

Ik heb honderd euro bitcoins gekocht, was 10 euro transactiekosten kwijt, 35 euro fees en toen ik ze om wou zetten naar Ripple duurde het vier dagen en was de koers met 20 procent gedaald. Koop geen bitcoins!

Vergeet niet dat we veel newbies nodig hebben om straks onze altcoins tegen woekerprijzen te kunnen verkopen.

Lol maar het is verder geen piramide spel. :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
NeoflexNL schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:39:
[...]

Dat is niet zo raar wanneer je nergens accounts aan kan maken en Binance gewoon een top platform is imo. Altijd snel, actueel, handelen gaat in-the-blink-of-an-eye.

Ik ben erg content iig. :)
Jammer dat anderen er met jouw geld gaan feesten alleen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Dank voor de ITC tips jongens. De zoveelste parel (lange termijn) die dankzij jullie door mij is aangeschaft. Uiteraard doe ik elke keer opnieuw het onderzoek zelf, maar dankzij de tips van dit topic kan ik mij beperken tot 5 munten per week. Vorige week Raiblocks/XRB (+70% voor mij nu) gekocht, de week daarvoor ICX (+40%) en vandaag dan ITC gekocht. Weliswaar na een flinke stijging al vandaag, maar ik had voorheen IOTA en denk dat op korte termijn er meer groeipotentieel in ITC zit. Nieuwe coins kennen meer volatiliteit. Ook even opgezocht op de google lookup (dank aan @_Christiaan_ ) en dan zie je dat ITC nog erg in de beginnende hype zit, daar waar IOTA bijna niet meer gezocht wordt.

Het zegt allemaal niks, maar ik wilde toch even de mensen die deze tips delen danken via dit bericht. Heb toch een stuk meer vertrouwen in de medetweaker dan een willekeurige redditer die niet verder komt dan hodl, shitcoin en fud. _/-\o_

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:07

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:32:
[...]

Als ik 1 van die vrienden ben lach ik hem uit. Er zijn heel wat goedkopere wegen. Daarbij, wie geeft er iets om fee's? Je gaat toch niet met 100 euro lopen konkelen in de marge als je 35 euro fee moet betalen en dan hoopt op rendement?
Hele markt zit keihard in de lift dus dan ga je er serieus zitten of je koopt normale aandelen. Want tegen de tijd dat je netto rendement dan in de plus komt heb je het over 60%. Dan heb je flink vertrouwen nodig. Hier is alles zo volatiel dat je met 100 euro niet serieus moet gaan mekkeren over fee's en dergelijke.

Aan de andere kant... als je ripples gaat kopen moet je zeker geen bitcoin kopen. Heb ik niks aan. Ripple wel! Maar alle nieuwe aanwas is welkom. Ik begroet ze liever in de koersen zelf dan hier in dit topic. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:42
Tijdens mijn nachtdienst echt weer even zitten genieten toen ik naar XLM/XRP en ADA aan het kijken was.
En vervolgens wakker worden om te zien dat ze ook niet gestopt zijn met stijgen, 3 hele mooie projecten naar mijn mening.

Alleen nog twijfels over ADA gezien zij speciale beloftes hebben, maar nog geen speciaal product.
In iedergeval heb ik daar wel ook goede winst mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021

Arbitragetrade durf ik nu eerlijk gezegd niet aan omdat ik denk dat 't een grote pump is atm.
Omdat het netwerk overbelast is. ;-) Ik durf het wel aan, sterker nog ik heb het al gedaan. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
B-Bandit schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:41:
Dank voor de ITC tips jongens. De zoveelste parel (lange termijn) die dankzij jullie door mij is aangeschaft. Uiteraard doe ik elke keer opnieuw het onderzoek zelf, maar dankzij de tips van dit topic kan ik mij beperken tot 5 munten per week. Vorige week Raiblocks/XRB (+70% voor mij nu) gekocht, de week daarvoor ICX (+40%) en vandaag dan ITC gekocht. Weliswaar na een flinke stijging al vandaag, maar ik had voorheen IOTA en denk dat op korte termijn er meer groeipotentieel in ITC zit. Nieuwe coins kennen meer volatiliteit. Ook even opgezocht op de google lookup (dank aan @_Christiaan_ ) en dan zie je dat ITC nog erg in de beginnende hype zit, daar waar IOTA bijna niet meer gezocht wordt.

Het zegt allemaal niks, maar ik wilde toch even de mensen die deze tips delen danken via dit bericht. Heb toch een stuk meer vertrouwen in de medetweaker dan een willekeurige redditer die niet verder komt dan hodl, shitcoin en fud. _/-\o_
Mooi om te zien hoe je toch wel een kleine sneeuwbal ziet ontstaan die is gaan rollen. Zowel hier als op Reddit en wat andere kanalen zie ik de naam wel vaker vallen. Zelf op 1 januari ingestapt dus ik pak die golf ook mooi mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Omdat het netwerk overbelast is. ;-) Ik durf het wel aan, sterker nog ik heb het al gedaan. :+
Hoelang duurde het overzetten?

Kan ook geen BNB kopen met m'n BTG op Binance omdat ik 0.011643 BTG heb en krijg steeds de melding minimal is 0.01 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

mark-k schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat zolang je op de exchange zelf zit de fee per transactie altijd hetzelfde is (als percentage van de waarde in USD) ongeacht welk paar je trade?
Excuus, je hebt gelijk.
De initiele stap om BTC te kopen en over te zetten was wellicht niet de slimste maar die had hij zelf al gezien dus...
Sowieso voordat je alts gaat kopen kijken wat de pairs is... die beginnersfout heb ik gelukkig kunnen voorkomen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker, nog geen maand bezig en als het nog even blijft, sta ik op een maand toch x3.
En de helft van mijn inleg is ook al terug gestort.
Veel geluk gehad met XRP op O,2€ en daar af en toe wat geld van afgeroomd om het portfolio wat uit te breiden naar munten waar ik wel iets in zie voor 2018.
Je kan ze niet allemaal achterna springen, bij ADA, NEO en TRX had ik het gevoel dat ik te hoog zou instappen, dus doe het voorlopig met de coins die ik wel heb.
Ga wel nog proberen in WAN in te stappen als die op Binance zou verschijnen, daar gaat zo'n hype rond zijn volgens mij.

XRP / ICX / XLM / VEN / POWR / WABI / AION / FUN / WAVES (de enige in de min)

Zijn er die in de ICO van WAN zaten? Wat zijn jullie verwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:43:
[...]

Als ik 1 van die vrienden ben lach ik hem uit. Er zijn heel wat goedkopere wegen. Daarbij, wie geeft er iets om fee's? Je gaat toch niet met 100 euro lopen konkelen in de marge als je 35 euro fee moet betalen en dan hoopt op rendement?
Hele markt zit keihard in de lift dus dan ga je er serieus zitten of je koopt normale aandelen. Want tegen de tijd dat je netto rendement dan in de plus komt heb je het over 60%. Dan heb je flink vertrouwen nodig. Hier is alles zo volatiel dat je met 100 euro niet serieus moet gaan mekkeren over fee's en dergelijke.

Aan de andere kant... als je ripples gaat kopen moet je zeker geen bitcoin kopen. Heb ik niks aan. Ripple wel! Maar alle nieuwe aanwas is welkom. Ik begroet ze liever in de koersen zelf dan hier in dit topic. 8)
Dan zul je ze soms wel op weg moeten helpen om die koersen te vinden ;)

Er wordt soms heel denigrerend gedaan tegen nieuwelingen, maar iedereen heeft ergens moeten beginnen.
Ik ben zelf ook nog aardig nieuw op gebied van cryptocurrency, en leer elke dag weer wat nieuws. Ik lees de reacties hier dan ook graag door. Maar als ik soms de reacties lees op nieuwelingen dan vraag ik me wel af of mensen wel eens door hebben dat hun ook niet alle wijsheid hebben en de desbetreffende informatie ook hebben gekregen van anderen of hebben opgezocht.

Ja mensen kunnen ook zelf wat meer tijd steken in het opzoeken van informatie, maar je kunt ze geen ongelijk geven om te proberen er zo snel mogelijk aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29
Heeft iemand weleens gekocht via Bitrush? Mijn litecoin is al 32 uur niet aangekomen op binance.
Wilde mijn portfolio even uitbreiden met een nieuwe alt, of mn huidige portfolio bijkopen. Maargoed dat gaat lastig zo :(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:31

Jebus4life

BE User

B-Bandit schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:41:

Klopt inderdaad. Het valt me op dat als je de (onderbouwde) posts ziet die hier soms gemaakt worden dat daar wel echt een lijn inzit. Natuurlijk is het momenteel vrij makkelijk voorspellen, je roept maar wat want zowat alles stijgt toch :+

Maar vooral de onderbouwde posts zie ik als een echt dikke meerwaarde. Posts over ICX, ADA, XLM, XVG, XRP en meer die de voorbije 2 weken zijn voorbijgekomen waren meestal spot-on als het om inhoud ging; of dat daarom aangeeft of iets (op korte termijn) explosief gaat stijgen is toch bijna niet te voorspellen, maar ik heb het gevoel dat we hier toch wel weten waar we mee bezig zijn :*)

Natuurlijk zit er veel slowchat bij, en beginnersvragen van mensen die nu instappen, maar dat moeten we er nu ook maar bijnemen (ik slowchat zelf bovendien ontzettend graag). Als ik zie dat ik de voorbije 2 dagen 1000 € in de plus sta heb dan neem ik dat er wel bij om daardoor te waden.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jtewelde
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
Korkss schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:53:
Heeft iemand weleens gekocht via Bitrush? Mijn litecoin is al 32 uur niet aangekomen op binance.
Wilde mijn portfolio even uitbreiden met een nieuwe alt, of mn huidige portfolio bijkopen. Maargoed dat gaat lastig zo :(
Beste Klant,

Er is op dit moment een vertraging bij onze exchange waardoor uw order later arriveert dan normaal. Wij verwachten dit om 17:40 opgelost te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.
T*** from Bitrush :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Vanmiddag nog, al gearriveerd ook.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 18:32
GENETX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:00:
Wat zijn hier de meningen over Enigma? Die gaat nu wel erg hard, maar je zou denken dat de rek er uit is. Op zich geen events kunnen vinden, geen roadmap, whatsoever. Maar wel veel mensen van MIT er achter, een aantal papers (nog niet echt gelezen, maar ziet er iig verzorg uit) en een goede uitstraling. Ik mis op dit moment nog een beetje waarom je hier een dApp voor nodig zou hebben (wellicht omdat ik het nog niet gelezen heb).

Vraag me af of hij nu nog verder doorschiet of eerst weer naar aarde moet terugkeren...
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de meningen hierover inderdaad.

Lijkt behoorlijk populair te worden in de afgelopen maand.
In combinatie met het relatief lage aantal munten in omloop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Yep, vanmorgen nog, van bitrush -> binance. Duurde al met al een uurtje of 2 :) Is het je eerste aankoop daar? dan moet je nog een paar bevestigingen door met codes voor verificatie nadat je de betaling gedaan hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 03-01-2018 17:01 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:07

Typhone

Who Dares Wins

Andyk125 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:52:
[...]

Dan zul je ze soms wel op weg moeten helpen om die koersen te vinden ;)

Er wordt soms heel denigrerend gedaan tegen nieuwelingen, maar iedereen heeft ergens moeten beginnen.
Ik ben zelf ook nog aardig nieuw op gebied van cryptocurrency, en leer elke dag weer wat nieuws. Ik lees de reacties hier dan ook graag door. Maar als ik soms de reacties lees op nieuwelingen dan vraag ik me wel af of mensen wel eens door hebben dat hun ook niet alle wijsheid hebben en de desbetreffende informatie ook hebben gekregen van anderen of hebben opgezocht.

Ja mensen kunnen ook zelf wat meer tijd steken in het opzoeken van informatie, maar je kunt ze geen ongelijk geven om te proberen er zo snel mogelijk aan te komen.
Er is weinig aversie tegen nieuwe volgers. Het probleem zit hem bij de gelukszoekers.
Hoe kom ik met zo min mogelijk moeite aan zoveel mogelijk informatie op Tweakers? Alles wat eigenlijk haaks tegen staat op de grondbeginselen van Tweakers (qua eigen input) gebeurt inmiddels in dit topic.

Ik weet ook niet alles maar info zoeken hier is reeds een maand onmogelijk vanwege het gebrul om mensen die 50 euro willen gaan inzetten in wat coins en dan struikelen over fee's en de rest. Zo snel mogelijk eraan komen zonder eigen input komt je hier op kritiek te staan.... en dat is niet meer dan terecht (imo). Daarbij doel ik nu niet specifiek op jou uiteraard maar dat begrijp je zelf wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Hoelang duurde het overzetten?
Geen idee, hij is nog bezig. Dat is het risico wat je loopt maar met een munt als xlm vind ik dat niet zo heel boeiend. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 09:26
Ik heb moeite met het vullen van mijn Delta app,
Hoe kan je vermelden dat je van exchange naar exchange bent gegaan en dan weer terug bijvoorbeeld.

Of kent iemand een makkelijkere manier om je altfolio bij te houden :),
Ook de import die eerder vernoemd is in dit topic werkt niet met de transactions tussen de verschillende exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Geen idee, hij is nog bezig. Dat is het risico wat je loopt maar met een munt als xlm vind ik dat niet zo heel boeiend. :)
Begint nu weer af te nemen.

Weet wel dat er twee pumps gepland staan op Binance vandaag. Eentje om 19:00 en eentje om 19.30. (van twee discord pumpkanalen die ik volg.)
welke coins durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
[...]

Geldt voor meer coins. Ik heb bijna 10/15% verschil in Ripple waarde bijvoorbeeld, per exchange

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Er is weinig aversie tegen nieuwe volgers. Het probleem zit hem bij de gelukszoekers.
Hoe kom ik met zo min mogelijk moeite aan zoveel mogelijk informatie op Tweakers? Alles wat eigen haaks tegen staat op de grondvesten van Tweakers gebeurt inmiddels in dit topic.

Ik weet ook niet alles maar info zoeken hier is reeds een maand onmogelijk vanwege het gebrul om mensen die 50 euro willen gaan inzetten in wat coins en dan struikelen over fee's en de rest. Zo snel mogelijk eraan komen zonder eigen input komt je hier op kritiek te staan.... en dat is niet meer dan terecht (imo). Daarbij doel ik nu niet specifiek op jou uiteraard maar dat begrijp je zelf wel :).
Hoewel ik het absoluut met je eens ben zet ik er wel een kanttekening bij...
Ook ik ben redelijk nieuw in de cryptos en heb zeker de afgelopen week enorm veel geleerd omdat ik vrij ben en er de tijd voor heb gehad.
Dat gezegd hebbende is dit topic inmiddels 858 paginas lang en compleet onoverzichtelijk om in te zoeken.
Hier komt bij dat de TS verouderd is en ook dit is al een aantal keer aangegeven.
Ikzelf heb een aantal paginas terug een overzichtje gemaakt: DRuw in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Ook is er meerdere keren gevraagd om dingen toe te voegen middels PM maar daar zijn 4 reacties op gekomen.
Wellicht hebben mensen daar geen zin in of is het volledig ondergesneeuwd maar nogmaals, zoeken is bijna niet te doen, laat staan alle paginas doorlezen.
Ik heb veel gehad aan YT filmpjes kijken maar om een exchange te zoeken die goed is kom je hier niet uit en wordt ook iedere 4 paginas wel een keer gevraagd.

Ik stel hierbij voor een nieuw deel te openen en de TS hierbij bij te werken. Indien gewenst werk ik daar graag aan mee, hoofdzakelijk om van te leren want het gros hier heeft veel meer kennis en kunde dan ikzelf.
Vandaar, ik probeer wat ik geleerd heb te delen en als het niet correct is hoor ik dat graag, en dan het liefst zonder dat men gelijk met pitchforks klaarstaat....

just my 0,02 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Weet wel dat er twee pumps gepland staan op Binance vandaag. Eentje om 19:00 en eentje om 19.30. (van twee discord pumpkanalen die ik volg.)
Wellicht TRX? Er zit iemand met erg veel geld een buy wall te creëren, grappig om te zien.
TRX/ETH, begon met 9 mil trx zit nu op 6. Ik vraag me eigenlijk af wat men hiermee bereiken wil. Ik heb even
de uitleg gelezen van reddit welke eerder vandaag gepost was, maar daarmee snap ik het nut nog niet helemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Jebus4life schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:53:
[...]

Klopt inderdaad. Het valt me op dat als je de (onderbouwde) posts ziet die hier soms gemaakt worden dat daar wel echt een lijn inzit. Natuurlijk is het momenteel vrij makkelijk voorspellen, je roept maar wat want zowat alles stijgt toch :+

Maar vooral de onderbouwde posts zie ik als een echt dikke meerwaarde. Posts over ICX, ADA, XLM, XVG, XRP en meer die de voorbije 2 weken zijn voorbijgekomen waren meestal spot-on als het om inhoud ging; of dat daarom aangeeft of iets (op korte termijn) explosief gaat stijgen is toch bijna niet te voorspellen, maar ik heb het gevoel dat we hier toch wel weten waar we mee bezig zijn :*)

Natuurlijk zit er veel slowchat bij, en beginnersvragen van mensen die nu instappen, maar dat moeten we er nu ook maar bijnemen (ik slowchat zelf bovendien ontzettend graag). Als ik zie dat ik de voorbije 2 dagen 1000 € in de plus sta heb dan neem ik dat er wel bij om daardoor te waden.
Jazeker, ik bedoel, hier zitten toch veelal mensen die verstand van zaken heb. Is ook wel een beetje nodig. Kwam vandaag een scamsite tegen waar de registratie begon met het opgeven van je walletseed...sjah. Zelf zit ik dan niet in de ICT maar beleg al 3 jaar op de beurs dmv optiehandel, dus ik ben wel wat volatiliteit gewend.

Als ik gewerkt heb, neem ik elke avond even een halfuur op de iPad om 5 pagina's van dit topic door te lezen. Het is voor mij genieten geblazen dan. Ik bedoel, dit is letterlijk de kroeg in Alaska waarin iedereen vertelt waar hij zojuist zijn klompje heeft gevonden. Dan ben ik toch de gek als ik daar ook niet ga kijken. En dan moet je wel weten wie er geloofwaardig is (haha!).

Ben benieuwd wat er allemaal nog meer gaat komen, maar merk dat momenteel de meeste koerswinsten te behalen valt met Aziatische munten...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TaZTeD
Tribunus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Wellicht TRX? Er zit iemand met erg veel geld een buy wall te creëren, grappig om te zien.
TRX/ETH, begon met 9 mil trx zit nu op 6. Ik vraag me eigenlijk af wat men hiermee bereiken wil. Ik heb even
de uitleg gelezen van reddit welke eerder vandaag gepost was, maar daarmee snap ik het nut nog niet helemaal.
Een buy wall is waardeloos als je plant om een pump te creëren. (Sowieso een hekel aan deze groepen.)
Ook kiezen ze altijd kleinere coins uit, TRX krijgt de laatste tijd best veel aandacht dus dat zal het niet worden.

(Toch is TRX kopen geen slecht idee atm :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
[...]

Puur een pyramidespel. Opzetters van de Pump halen vaak 100% winst en de bots rond de 80%.
De normale mensen kunnen een leuke 20-25% er op verdienen.

Ik doe zelf niet actief mee met deze onzin maar houd het wel in de gaten om zo toch een klein winstje te pakken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

B-Bandit schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Als ik gewerkt heb, neem ik elke avond even een halfuur op de iPad om 5 pagina's van dit topic door te lezen. Het is voor mij genieten geblazen dan. Ik bedoel, dit is letterlijk de kroeg in Alaska waarin iedereen vertelt waar hij zojuist zijn klompje heeft gevonden.
_/-\o_

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 09:48
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Bij mij ook, kan 'm helaas nog nergens zien maar heb wel goede hoop, prijs op Binance stort in wat betekent dat de mensen die me voor waren, hun coins al erop hebben staan 8) Helaas niet meer van het arbitragevoordeel kunnen profiteren.

Wilde sowieso al naar Binance om daar binnenkort XRB in te slaan om mijn portfolio uit te breiden.

[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:52:
Gaat lekker, nog geen maand bezig en als het nog even blijft, sta ik op een maand toch x3.
En de helft van mijn inleg is ook al terug gestort.
Veel geluk gehad met XRP op O,2€ en daar af en toe wat geld van afgeroomd om het portfolio wat uit te breiden naar munten waar ik wel iets in zie voor 2018.
Je kan ze niet allemaal achterna springen, bij ADA, NEO en TRX had ik het gevoel dat ik te hoog zou instappen, dus doe het voorlopig met de coins die ik wel heb.
Ga wel nog proberen in WAN in te stappen als die op Binance zou verschijnen, daar gaat zo'n hype rond zijn volgens mij.

XRP / ICX / XLM / VEN / POWR / WABI / AION / FUN / WAVES (de enige in de min)

Zijn er die in de ICO van WAN zaten? Wat zijn jullie verwachtingen?
Hoezo een hype inzake WAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Laatst online: 18:17
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:12:
[...]

Puur een pyramidespel. Opzetters van de Pump halen vaak 100% winst en de bots rond de 80%.
De normale mensen kunnen een leuke 20-25% er op verdienen.

Ik doe zelf niet actief mee met deze onzin maar houd het wel in de gaten om zo toch een klein winstje te pakken :P
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe werkt deze winst dan? Er word ingekocht op 9000 op dit moment. Als deze buy wall weg is zal de prijs binnen een aantal minuten weer oplopen? Gaan ze dan op 9500 weer verkopen? Ik vind het wel intrigerend maar ik zie zelf nog niet hoe ik hier winst uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tribunus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe werkt deze winst dan? Er word ingekocht op 9000 op dit moment. Als deze buy wall weg is zal de prijs binnen een aantal minuten weer oplopen? Gaan ze dan op 9500 weer verkopen? Ik vind het wel intrigerend maar ik zie zelf nog niet hoe ik hier winst uit kan halen.
Er wordt gemanipuleerd met berichten op social media om de vraag onnatuurlijk te laten stijgen, de groep koopt binnen 10 min VEEL coins in waardoor mensen gaan hypen en sellen, zodra de prijs flink gestegen is wordt signaal gegeven om te dumpen en kakt de prijs weer enorm in.

Voor meer info kun je beter op internet terecht : https://www.onlinebelegge...beleggen-de-penny-stocks/

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:16:
[...]

Bij mij ook, kan 'm helaas nog nergens zien maar heb wel goede hoop, prijs op Binance stort in wat betekent dat de mensen die me voor waren, hun coins al erop hebben staan 8) Helaas niet meer van het arbitragevoordeel kunnen profiteren.

Wilde sowieso al naar Binance om daar binnenkort XRB in te slaan om mijn portfolio uit te breiden.
Ach tsja, dat is het risico. Hier ging hij 5 minuten geleden na ruim 40 minuten pas er doorheen en moet nu nog geconfirmed worden. Mocht ik nu meteen verkopen dan sta ik exact op 0,0. :+

Edit: alweer op winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:21:
[...]

Er wordt gemanipuleerd met berichten op social media om de vraag onnatuurlijk te laten stijgen, de groep koopt binnen 10 min VEEL coins in waardoor mensen gaan hypen en sellen, zodra de prijs flink gestegen is wordt signaal gegeven om te dumpen en kakt de prijs weer enorm in.
Die berichten worden massaal op twitter gedeeld, echt mega irritant. Dit soort zalen is ook echt niet goed voor de crypto markt!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TaZTeD
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:21:
[...]

Iets wat extreem kut is voor de crypto markt, voor desbetreffende coin, en alle mensen die joinen voor de fomo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Dat iedereen zeer positief reageert over hun stijgingen wil ik jullie waarschuwen voor vele alt-coins die explosief stijgen maar zeker geen toekomst bieden. `Dus wees altijd alert.
https://www.bitcoinmarket...-coin-offering-investing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
TaZTeD schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:22:
[...]

Iets wat extreem kut is voor de crypto markt, voor desbetreffende coin, en alle mensen die joinen voor de fomo.
Inderdaad, en op de normale beurs ook volstrekt illegaal. Kijk de Wolf of Wallstreet maar eens, precies dat wordt er hier op de cryptomarkt gedaan. :9

Ben er zelf geen fan van maar zit wel in het channel om zo te kijken welke munt wat kan doen om een winstje uit te trekken.

[ Voor 14% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
En al het spam dat er wordt gegenereerd.
Op Twitter, Reddit, diverse forums, wordt verteld dat deze coin voor wereldvrede zorgt terwijl de developers al een jaar geen update hebben geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact mijn portefeuille. Gaat als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

deppenboks schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Succes met handelen!
Ik heb toch aardig wat terug gelezen, maar die laatste stap, het cashen van je coins (vanaf binance) lees ik toch nergens.. zoek ik verkeerd?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:22:
[...]

Ach tsja, dat is het risico. Hier ging hij 5 minuten geleden na ruim 40 minuten pas er doorheen en moet nu nog geconfirmed worden. Mocht ik nu meteen verkopen dan sta ik exact op 0,0. :+

Edit: alweer op winst.
Anderhalf uur geleden nu en nog steeds pending op Poloniex :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:36:
[...]

Anderhalf uur geleden nu en nog steeds pending op Poloniex :(
Geen ervaring met polo, blijft wel irritant maar goed. Het hoort er ook bij helaas... Hij stabiliseert nu redelijk dus ik hoop dat je daarmee alsnog uit de kosten komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
DeFeCt schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:30:
[...]

Ik heb toch aardig wat terug gelezen, maar die laatste stap, het cashen van je coins (vanaf binance) lees ik toch nergens.. zoek ik verkeerd?
Goed, nog een keertje met wat zoektermen er bij :)

Zoektermen: cashen, incasseren, omzetten naar euro, rijk worden, innen, uitstappen, converteren, inwisselen.

Exact de tegenovergestelde route als het inkopen van munten. Als je altcoins hebt, zul je ze eerst naar een gangbare munt moeten omzetten. Check daarom welke coins je kan omzetten naar euro's bij de munten wissel website van jou keuze (zoals litebit, zie TS). Dat doe je dus door je altcoinsop de beurs te ruilen (zoals op Binance). Vervolgens moet je dat geld overmaken, dat is ook wel een "withdrawal", waarop je dus het "rekeningnummer" van de wissel website waar je deze gangbare munten wil ontvangen moet opgeven (net de andere kant op vergeleken hoe je er in stapte). Als je geld dan is aangekomen, kun je vervolgens daar kiezen om je geld om te zetten naar keiharde euro's en deze te laten storten op je normale, achterhaalde :+ , bankrekening.

Let wel, ik heb hier ook geen ervaring mee (2,5 dag bezig nu :+ ), maar het lijkt me vrij logisch. Hoe, wat en waar je dit het beste kan doen weet ik ook niet. Wel zou ik het niet zo snel met bitcoin doen, maar eerder met ethereum of litecoin. Maarja, alles is een momentopname. Dus vergelijk wat, kijk wat het op de diverse wisselsites kost en bereken wat voor jou het voordeligst is (in termen van fees).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Excuus, je hebt gelijk.
De initiele stap om BTC te kopen en over te zetten was wellicht niet de slimste maar die had hij zelf al gezien dus...
Sowieso voordat je alts gaat kopen kijken wat de pairs is... die beginnersfout heb ik gelukkig kunnen voorkomen }:O
Kan je deze beginner, misschien uitleggen wat je bedoelt met pairs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

jorisdeket schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:22:
Dat iedereen zeer positief reageert over hun stijgingen wil ik jullie waarschuwen voor vele alt-coins die explosief stijgen maar zeker geen toekomst bieden. `Dus wees altijd alert.
https://www.bitcoinmarket...-coin-offering-investing/
Juist prima voor daytraden;)
Dyna20 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:46:
[...]

De munt waaraan hij gelinkt is.
Als je een bepaalde alt in gedachten hebt om te kopen kun je op coinmarketcap zien wat de markt ervoor is.
Als jou exchange ertussen zit (bijv. binance) kun je die dat hij daar te traden is tegen bijv. ETH en BTC.
Als je dan je LTC naar binance overmaakt en je wilt die altcoin hebben gaat dat dus niet en moet je een extra stap nemen met dus een conversie, lees geld, verliesje.
Op de langer termijn zal het niet veel uitmaken maar het blijft zonde.s

[ Voor 45% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Handelspaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
[...]

De koppeling tussen je alt en bv BTC, ETH of Litecoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GENETX
[...]

Je wisselt de ene munt voor de andere. zoals bijvoorbeeld Bitcoins tegen Euro's (BTC/EUR). Dat is een pair. Niet elke munt kun je rechtstreeks naar een andere omzetten. Zo heb je bij Binance maar 4 munten eigenlijk: BTC, ETH, LTC en BNB waar je mee kan omzetten. Daarnaast is het ook nog selectief, je hebt ruimere keuze bij omzetting van/naar ETH dan van/naar BNB.

Hieer heb je bijv alle pairs op Binance: https://coinmarketcap.com/exchanges/binance/

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 03-01-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:03
Ugh, ik moet me eens gaan focussen denk ik...

Ik zit nu in 10 altcoins (dus naast LTC en BTC en ook BNB reken ik niet mee, gebruik ik voor de fees) en dat wordt een beetje onoverzichtelijk... daarnaast merk ik dat ik alles wil houden.

Mijn portfolio (percentages trouwens btc waarde tov totaal op moment van tikken ;) ):

TRX 19%
FUN 6%
FUEL 5%
XLM 8%
REQ 5%
VEN 6%
ADX 6%
XRP 3%
NAV 12%
BNB 2%
LTC 6%
BTC 6%
XEM 16%

(Ik koop van alles zo'n beetje hetzelfde qua dollars, behalve TRX en XEM... daar had ik het dubbele van gekocht ongeveer en XRP had ik maar de helft van ivm ongunstig moment van kopen)

LTC, BTC en BSD zie ik niet als handelsmunten... XEM staat niet op binance dus dat is wat minder handig (gekocht via litebit) en ook NAV staat niet volledig op binance, wil ik wel nog overhevelen want dat is de enige coin die ik nog op de litebit wallet heb staan.

Maar het is een beetje lastig in de gaten houden allemaal dus 1 optie is 'lekker laten staan en over een maand nog eens kijken' maar de andere optie is 'winst pakken en doorpakken'.

Oftewel, ik heb nog geen duidelijk plan en kan niet kiezen (en wil alles hebben), meer mensen daar last van? :P

Ondanks mij slechte moment van instappen in de cryptobusiness (vlak voor kerst, btc/ltc is vergeleken met toen tenminste zo'n 15% gedaald, gelukkig nog wel in de plus. Maar net zoals je geen verlies hebt zolang je niet verkocht hebt, heb je ook geen winst zolang je dat nog niet hebt gedaan ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door m0ridin op 03-01-2018 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Mijn god, hoezo slowchat? dit is sneller dan een normale chat :o
Ik was mijn reactie aan het typen op hem en er zijn in de tussentijd al 3 reacties :?
Nouja, gelukkig dat er mensen tenminste goed reageren ipv ZOEK MAAR OP ofzo... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
[...]

Inmiddels zie ik wel een sell wall op Binance bij TRX, die je volgens mij verwacht? (ik ben ook nog een newb ;) ). Maar is dat er echt één, of verkijk ik me er op omdat het een relatief grote order is ten opzichte van de rest? Ik heb me nog niet verdiept in de assen namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Geen ervaring met polo, blijft wel irritant maar goed. Het hoort er ook bij helaas... Hij stabiliseert nu redelijk dus ik hoop dat je daarmee alsnog uit de kosten komt. ;)
Inmiddels completed :D Helaas als ik nu verkoop maak ik juist verlies minder winst ;w Heb hoog moeten inkopen nadat een sell order op 5790 satoshi getriggered was. Daarna op 5790 ingekocht omdat Binance nog steeds 500 satoshi hoger stond. Na overzetten sta ik zelfs op verlies dus. Eerste keer arbitrage maar ook nooit weer.

[ Voor 32% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo vrienden, ik lurk hier al wat dagen rond (en heb heel wat pagina's gelezen, loop er inmiddels ook al wat achter :z)
Mooi topic, welke best op een slowchat lijkt maar ook mooie discussies en tips bevat.

Anyway, ik heb EUR overgemaakt naar Bitstamp (middels SEPA), bedacht me net echter dat ik het dubbele over had willen maken.
Mijn vraag: kan ik nogmaals (hetzelfde) bedrag overmaken met dezelfde referentie, of is de ref voor iedere deposit anders? Bij GDAX is hij iedere keer hetzelfde, maar heb nog geen ervaring bij BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

GENETX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Inmiddels zie ik wel een sell wall op Binance bij TRX, die je volgens mij verwacht? (ik ben ook nog een newb ;) ). Maar is dat er echt één, of verkijk ik me er op omdat het een relatief grote order is ten opzichte van de rest? Ik heb me nog niet verdiept in de assen namelijk O-)
Waar zie je die? ik zie geen grote iig... screenshotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Iemand enig idee voor welke prijs WanChain op de markt zal komen deze maand? ICO prijs was 0,34 dollar per WAN. Ik heb begrepen dat je deze reeds kunt verhandelen op ED, maar de tokens niet verwisselbaar zijn voor coins dus daar heb je niet veel aan... Ook zie ik op Delta dat de prijs 0,00074 dollar is. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Hoe lang duren zo'n pumps doorgaans? Ze moesten maar eens één van m'n munten raken, dan kan ik toch even uitstappen bovenaan nu ik toch thuis ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:03:
[...]

Hoe lang duren zo'n pumps doorgaans? Ze moesten maar eens één van m'n munten raken, dan kan ik toch even uitstappen bovenaan nu ik toch thuis ben
Zet dan een sell order vast. Profiteer je ook als je niet thuisbent...

Zo heb ik vorige week een bergje XVG verkocht precies op 1700 terwijl ik lag te pitten. Hoger is ie bijna niet (meer) gekomen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 12:48
Nu de meeste alts een beetje aan het afkoelen zijn begint VeChain met een redelijke klim. Ben benieuwd of deze eindelijk eens gaat doorzetten, want sinds het recente nieuws en alle partnerships verbaasd het mij dat deze nog niet makkelijk op de 30k satoshi staat. Mogelijk dus een hele leuke voor mensen die nu twijfelen, aangezien hij heel dichtbij is om de 20k satoshi te passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:04:
[...]

Zet dan een sell order vast. Profiteer je ook als je niet thuisbent...

Zo heb ik vorige week een bergje XVG verkocht precies op 1700 terwijl ik lag te pitten. Hoger is ie bijna niet (meer) gekomen.
Heb al m'n huidige munten voor de middellange of lange termijn, dus hou ze liever bij.
Maar als ze gepumpt zouden worden, dan kan even uitstappen voor de dump natuurlijk geen kwaad.
Ga niet op al m'n coins sell orders plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

dog4life schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:01:

Anyway, ik heb EUR overgemaakt naar Bitstamp (middels SEPA), bedacht me net echter dat ik het dubbele over had willen maken.
Mijn vraag: kan ik nogmaals (hetzelfde) bedrag overmaken met dezelfde referentie, of is de ref voor iedere deposit anders? Bij GDAX is hij iedere keer hetzelfde, maar heb nog geen ervaring bij BS.
Je heb een andere ref nodig. Elke ref geeft een bedrag door. BistStamp verwacht ook dit bedrag. Als je nog een storting wilt doen vraag dan opnieuw aan in BitStamp. Je krijgt een andere referentie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 12:48
Vechain gaat nu flink los, ben benieuwd of de sell wall van 80 BTC op 20180 satoshi blijft of dat hij wordt weggehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Heb al m'n huidige munten voor de middellange of lange termijn, dus hou ze liever bij.
Maar als ze gepumpt zouden worden, dan kan even uitstappen voor de dump natuurlijk geen kwaad.
Ga niet op al m'n coins sell orders plaatsen.
Ik snap het waarschijnlijk weer niet?

- je hebt 10 coins, elk 10000 eenheden en voor het gemak allemaal op 14000SAT
- zet op elke coin een (conditional) sell van 1000 eenheden tegen een prijs van 15300SAT
- en zet op elk coin een (conditional) buy van 1000 eenheden op 14000SAT

Resultaat; bij een pump verkoop je voor 15.300.000 SAT en zodra de dump begint, koop je weer terug voor 14.000.000 SAT. Netto-resultaat (tijdens slapen, werk, whatever): 1.300.000SAT winst. En je hebt je originele aantal van 10000 coins nog in bezit en "grofweg" 150 Euro gescoord (en ja, ik reken alles tegen BTC).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:02:
[...]

Waar zie je die? ik zie geen grote iig... screenshotje?
Zoals ik al zei, ik ben een newb. Was er blijkbaar niet eentje. Moet misschien toch even inlezen op candlesticks en hoe die grafieken te lezen. Als techneut mis ik echt een legenda bij de assen... :/ Ik heb wel een vermoeden, maarja.... assumptions |:(

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 03-01-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:29

Therapy777

Metal!

MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:18:
[...]

Ik snap het waarschijnlijk weer niet?

- je hebt 10 coins, elk 10000 eenheden en voor het gemak allemaal op 14000SAT
- zet op elke coin een (conditional) sell van 1000 eenheden tegen een prijs van 15300SAT
- en zet op elk coin een (conditional) buy van 1000 eenheden op 14000SAT

Resultaat; bij een pump verkoop je voor 15.300.000 SAT en zodra de dump begint, koop je weer terug voor 14.000.000 SAT. Netto-resultaat (tijdens slapen, werk, whatever): 1.300.000SAT winst. En je hebt je originele aantal van 10000 coins nog in bezit en "grofweg" 150 Euro gescoord (en ja, ik reken alles tegen BTC).
Stomme vraag misschien, maar als die dingen al 14000 SAT waard zijn en je zet een buy van 1000 op 14000SAT dan koopt ie toch gewoon automatisch 1000 coins? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Ben nu al een tijdje dit topic aan het volgen, ben onlangs ingestapt met wat alt-coins. Heb eigenlijk vooral gespreid naar: ADA, REQ, TRX, XLM, XRP, DBC & DENT. Denk dat vasthouden voor de lange termijn best leuk kan zijn (tot dus ver alles positief behalve DBC).

Binnenkort maar eens kijken of ik wat kan traden op de ups en downs van een coin. Als ik zo vandaag kijk naar ADA of XLM dan zijn er zat en valt daar wel wat mee te doen. Nu ben ik ergens deze week een Pump&Dump groep gejoind op Discord, en vanavond ga ik zien wat voor effect z'n pump groep heeft! Volgens mij zie ik overdag namelijk redelijk wat P&D's gebeuren, maar ben eigenlijk meestal te laat om er wat mee te kunnen doen.

Ja, ik zit voor de centen in cryptocurrencies! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Therapy777 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:33:
[...]

Stomme vraag misschien, maar als die dingen al 14000 SAT waard zijn en je zet een buy van 1000 op 14000SAT dan koopt ie toch gewoon automatisch 1000 coins? 8)7
Zat ik ook net naar te kijken... los dat hij het aantal bct moet hebben om de order te plaatsen moet je ook in kunnen stellen dat hij de buy order doet nadat hij die top heeft gehad... toch?
en je gaat er vanuit dat hij na de pump weer terug komt op de 140000 waarmee hij begon...

[ Voor 8% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Zojuist een account gemaakt op huobi om wat van die iota chain te kopen (met eth). Kom ik er achter dat je alleen hele stuks kunt kopen en verkopen. Nu heb ik dus zowel een restje ether als een 0,9 itc over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blord schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:08:
[...]

Je heb een andere ref nodig. Elke ref geeft een bedrag door. BistStamp verwacht ook dit bedrag. Als je nog een storting wilt doen vraag dan opnieuw aan in BitStamp. Je krijgt een andere referentie.
Thanks, dan wacht ik het even af aangezien mijn geld al onderweg is en ik dus niet zo'n zin heb om te cancellen..
Hopelijk gaat het net zo snel als bij GDAX, daar stond het er de volgende ochtend al op.
Met al die handel wordt het tijd voor een extra extern scherm, mijn FHD laptop begint wat tekort te schieten :D

Overigens, zit ik nu in de volgende coins, allemaal in de plus maar dat is niet zo moeilijk op dit moment...
ETH,BTC,XRPVEN,BNB,XVG,TRX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:33
Blord schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:08:
[...]

Is dat nieuw?

Ik heb al vele stortingen naar Bitstamp gedaan, de laatste een maand of 7-8 geleden, maar telkens dezelfde referentie gehad.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 215 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]