Ugh, ik moet me eens gaan focussen denk ik...
Ik zit nu in 10 altcoins (dus naast LTC en BTC en ook BNB reken ik niet mee, gebruik ik voor de fees) en dat wordt een beetje onoverzichtelijk... daarnaast merk ik dat ik alles wil houden.
Mijn portfolio (percentages trouwens btc waarde tov totaal op moment van tikken

):
TRX 19%
FUN 6%
FUEL 5%
XLM 8%
REQ 5%
VEN 6%
ADX 6%
XRP 3%
NAV 12%
BNB 2%
LTC 6%
BTC 6%
XEM 16%
(Ik koop van alles zo'n beetje hetzelfde qua dollars, behalve TRX en XEM... daar had ik het dubbele van gekocht ongeveer en XRP had ik maar de helft van ivm ongunstig moment van kopen)
LTC, BTC en BSD zie ik niet als handelsmunten... XEM staat niet op binance dus dat is wat minder handig (gekocht via litebit) en ook NAV staat niet volledig op binance, wil ik wel nog overhevelen want dat is de enige coin die ik nog op de litebit wallet heb staan.
Maar het is een beetje lastig in de gaten houden allemaal dus 1 optie is 'lekker laten staan en over een maand nog eens kijken' maar de andere optie is 'winst pakken en doorpakken'.
Oftewel, ik heb nog geen duidelijk plan en kan niet kiezen (en wil alles hebben), meer mensen daar last van?
Ondanks mij slechte moment van instappen in de cryptobusiness (vlak voor kerst, btc/ltc is vergeleken met toen tenminste zo'n 15% gedaald, gelukkig nog wel in de plus. Maar net zoals je geen verlies hebt zolang je niet verkocht hebt, heb je ook geen winst zolang je dat nog niet hebt gedaan

)
[
Voor 13% gewijzigd door
m0ridin op 03-01-2018 17:56
]