[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.465.800 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-07 15:47
Eindelijk is mijn ETH aangekomen op Binance.

momenteel voor 25% op REQ geplaats, op 0.0008(limit). Na de historiek te zien, zou hij dit wel moeten aanraken ergens vandaag.

Verder ook 25% op ETC geplaats, op 0.0345(limit). Na de historiek te zien en de lijn door te trekken, hoop ik dat hij dit aantikt.

Momenteel nog 50% van mijn eth over dus. Zeer jammer dat ik dit gisteren niet ter beschikking had tijdens de BTC takeoff.. Dan kon ik van de TRX dip profiteren.

Momenteel dus even kijken waar ik verder in zal investeren. XLM was een keuze, maar aangezien deze al zo hard gestegen is, blijf ik hier liever even af. Als hij eventueel zou dippen, dan ben ik wel bereid om hier op in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:19
Anoniem: 694168 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Kun jij mij vertellen hoe en waar ik deze kan kopen?
Accountje aanmaken op huobi.pro. Daar kan je BTC heen sturen en omwisselen in ITC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Of okex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 06:12
3dmaster schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Ze hebben hem verstopt in maar hier staat hij:
https://support.binance.c...inance-Launches-PC-Client

Een downloadlinkje op de hoofdpagina zou handig zijn.
Handig, dankje!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07 23:04
Anoniem: 694168 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Kun jij mij vertellen hoe en waar ik deze kan kopen?
Let wel op: als je OKEX gaat gebruiken, zet ZSM de SMS authenticatie uit! De eerste dag werkt deze perfect, daarna zijn er veel issues mee, andere mensen hebben er ook last van. Google auth is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:40:
Hoe lang duurde dat bij jou?
ik heb net via coinbase verstuurd naar hun... tnx!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-07 23:27
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Deed ik daarnet ook. Kleine 5 minuten van mij (wel via GDAX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
[...]

+/- 8uur, wel vanuit bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:51
[...]

Gister bij mij een half uurtje, zelfde route

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:23
Mijn investering in XRP heeft voor mij voldoende verdient en wil ze nu graag uit laten betalen.
Al mijn coins staan momenteel op bitfinex, hier moet ik een miljoen dingen opsturen om het uit te laten betalen in euro's. Nu heb ik op kraken een account maar krijg na anderhalve week nog steeds "Service not available" als ik mijn account wil verifieren. Heeft iemand voor mij nog een site waar ik makkelijk zonder al te veel geklooi mijn XRP uit kan laten betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 19:37
Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Je hebt het nog niet helemaal door geloof ik, een invloedrijk persoon gooit geen lullig tweetje eruit als "nieuws" jaarcijfers, kwartaalcijfers, prognoses voor komende periode, en gebacked met cijfers en meetbare redenen waarom. Dàt doet een invloedrijk persoon over de olieprijs.

Ja je weet nu hoe het in elkaar steekt, als een kaartenhuis gebaseerd op tweetjes en prima als je daar geld mee kan verdienen, maar noem het geen volwassen markt. Hangt aan elkaar van kleuters, lees voor de grap de fora op cryptocompare eens. Soort ballenbak. Ik vermaak er prima maar er komt geen greintje serieuze info vandaan. :+

(oh en eye-opener kan je niet direct naar NL vertalen, niveau make that the cat wise)
Hoe zit het precies met de tweets van Donald Trump? Ook toch best invloedrijk. Ik zou eye-opener vertalen naar blik-opener >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 06:45
Wat zijn hier de meningen over Enigma? Die gaat nu wel erg hard, maar je zou denken dat de rek er uit is. Op zich geen events kunnen vinden, geen roadmap, whatsoever. Maar wel veel mensen van MIT er achter, een aantal papers (nog niet echt gelezen, maar ziet er iig verzorg uit) en een goede uitstraling. Ik mis op dit moment nog een beetje waarom je hier een dApp voor nodig zou hebben (wellicht omdat ik het nog niet gelezen heb).

Vraag me af of hij nu nog verder doorschiet of eerst weer naar aarde moet terugkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
quick question;

Ik heb nu 3 limit orders staan om te kopen. Blijven deze gewoon staan tot de limit bereikt is, of vervallen deze na bepaalde tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
GENETX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:00:
Wat zijn hier de meningen over Enigma? Die gaat nu wel erg hard, maar je zou denken dat de rek er uit is. Op zich geen events kunnen vinden, geen roadmap, whatsoever. Maar wel veel mensen van MIT er achter, een aantal papers (nog niet echt gelezen, maar ziet er iig verzorg uit) en een goede uitstraling. Ik mis op dit moment nog een beetje waarom je hier een dApp voor nodig zou hebben (wellicht omdat ik het nog niet gelezen heb).

Vraag me af of hij nu nog verder doorschiet of eerst weer naar aarde moet terugkeren...
Volgens mij is de ELI5 uitleg dat ze privacy features combineren met de mogelijkheden van ethereum. Je kan dus decentrale code draaien zonder dat de nodes weten wat ze doen. Althans dat is wat ik er van heb begrepen na een snelle kijk. Catalyst is simpelweg de eerste app die ze hebben ontwikkeld voor het platform.

(Ik denk dat het project veel potentie heeft, zeker met het team dat erachter zit.)

[ Voor 4% gewijzigd door onionchopper op 03-01-2018 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 21:39

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:03:
quick question;

Ik heb nu 3 limit orders staan om te kopen. Blijven deze gewoon staan tot de limit bereikt is, of vervallen deze na bepaalde tijd?
Deze blijven staan totdat ie vervuld is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 20-11-2024
m0ridin schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:23:
[...]

[...]

Nee, alleen de fees gaan dan van je bnb af. Ik heb gewoon zo'n 20 dollar aan bnb voor puur de fees. Voor het traden zelf gebruik ik gewoon btc :)
Ah op die manier, Binance gebruikt automatisch de bnb voor je transacties.
Goed om te weten inderdaad, bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
onionchopper schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:03:
[...]

Volgens mij is de ELI5 uitleg dat ze privacy features combineren met de mogelijkheden van ethereum. Je kan dus decentrale code draaien zonder dat de nodes weten wat ze doen. Althans dat is wat ik er van heb begrepen na een snelle kijk. Catalyst is simpelweg de eerste app die ze hebben ontwikkeld voor het platform.

(Ik denk dat het project veel potentie heeft, zeker met het team dat erachter zit.)
Bedankt voor je uitleg. FOMO slaat toe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:21
Bolko schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:56:
Mijn investering in XRP heeft voor mij voldoende verdient en wil ze nu graag uit laten betalen.
Al mijn coins staan momenteel op bitfinex, hier moet ik een miljoen dingen opsturen om het uit te laten betalen in euro's. Nu heb ik op kraken een account maar krijg na anderhalve week nog steeds "Service not available" als ik mijn account wil verifieren. Heeft iemand voor mij nog een site waar ik makkelijk zonder al te veel geklooi mijn XRP uit kan laten betalen?
Misschien is gatehub dan een optie. Heeft een pair xrp/eur maar las net dat de xrp koers daar lager is dus daar moet je even naar kijken of dat echt waar is. En je bent 25 XRP kwijt omdat het daar op moet blijven staan.

Oke toch maar geen gatehub 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
Bolko schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:56:
Volgens mij is die er bijna niet, je kunt het beste je XRP omzetten naar BTC, LTC of ETH en die uit laten betalen. Maar als er betere opties zijn hoor ik die ook graag.

Al laat ik de XRP nog mooi even staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of het vertrouwen in een Tweaker hebben met een verified account links of rechts. Je XRP of BTC naar dat account mikken en dan SEPA laten regelen.

Maar ja, alles kost tijd & geld (helaas)...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
GENETX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:00:

ENG of XNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malortje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 09:16
deimos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:04:
Heeft er iemand enig idee waarom de wisselkoers XRP/USD zo laag is op Gatehub vergeleken met andere markten? (https://xrpcharts.ripple.com/#/)

Op coinmarketcap (die volgens mij het gemiddelde van alle marketen pakt) is de koers zelfs $2.72 op het moment van schrijven. Bij Gatehub $1.85 en Bitstamp $2.39 (zie eerste link).

Lijkt mij dus verstandig om een wallet aan te maken bij een exchange die gunstig is en daar alle XRP naar op te sturen en daar uit te laten cashen?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Waarom staat ze zo goedkoop op GateHub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022231

Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:40:

momenteel voor 25% op REQ geplaats, op 0.0008(limit). Na de historiek te zien, zou hij dit wel moeten aanraken ergens vandaag.

Verder ook 25% op ETC geplaats, op 0.0345(limit). Na de historiek te zien en de lijn door te trekken, hoop ik dat hij dit aantikt.

Momenteel nog 50% van mijn eth over dus. Zeer jammer dat ik dit gisteren niet ter beschikking had tijdens de BTC takeoff.. Dan kon ik van de TRX dip profiteren.

Momenteel dus even kijken waar ik verder in zal investeren. XLM was een keuze, maar aangezien deze al zo hard gestegen is, blijf ik hier liever even af. Als hij eventueel zou dippen, dan ben ik wel bereid om hier op in te zetten.
We zijn geen helpdeskforum en dit soort zaken zijn prima zelf uit te zoeken met Google, Youtube, de startpost of andere sites.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-07 15:45
Rubberen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:51:
[...]

+/- 8uur, wel vanuit bitstamp
Oh my... Dank!!! Ik was vergeten dat ik nog ETH en XRP op bitstamp had staan. :')
Snel naar Binance doorgesluist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 1022231 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Kan je mij misschien uitleggen hoe dat werkt met de limits? Snap de functie er niet van 7(8)7 alvast bedankt :)
Staat uitgelegd op de startpagina:
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 20:19
Raiblocks zakt helemaal weg op bitgrail, misschien leuk momentje om te kopen? Ben benieuwd of dit te maken heeft met het nieuws van mercatox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Junia schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:21:
Raiblocks zakt helemaal weg op bitgrail, misschien leuk momentje om te kopen? Ben benieuwd of dit te maken heeft met het nieuws van mercatox.
Tijd dat dit op binance komt. De exchange ziet er een beetje louche uit:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Anoniem: 992889 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Tijd dat dit op binance komt. De exchange ziet er een beetje louche uit:p.
Zit zelf met Raiblocks op Mercatox, maar wat een ramp is dat zeg. Het is dat ik er enorm veel winst uit gehaald heb en er wat in zag, anders had ik het niet gedaan. Bitgrail is ook een ramp. Snap de ontwikkelaars van de coin zelf ook niet dat ze niet een degelijke exchange opzoeken (Binance, Bittrex, Kucoin, Cryptopia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221517

Malawolar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Zit zelf met Raiblocks op Mercatox, maar wat een ramp is dat zeg. Het is dat ik er enorm veel winst uit gehaald heb en er wat in zag, anders had ik het niet gedaan. Bitgrail is ook een ramp. Snap de ontwikkelaars van de coin zelf ook niet dat ze niet een degelijke exchange opzoeken (Binance, Bittrex, Kucoin, Cryptopia)
Zit in hetzelfde schuitje hier, wat een ellende, NOOIT meer dit. XRB zal wel weer opklimmen, maar Mercatox zal toch echt voor de avond weer in de lucht moeten zijn!
Twitterbericht van 56 min geleden:

@MercatoxCom
56m56 minutes ago
The service will be restored within 15 minutes. All coins are safe!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 221517 op 03-01-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 11:31
Ben momenteel in bezit van de XRP en wil graag de REQ aanschaffen.
Nu weet ik dat Binance een wallet is die de REQ ondersteund, maar ik vroeg me af hoe jullie de REQ dan hebben aangeschaft.

Van BTC of ETH bijvoorbeeld omgezet naar REQ of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
mark-k schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Als je wilt uitbetalen in euros moet je nog het bedrag naar een exchange als Kraken oid sturen ja, maar dat doe je niet elke trade. Dan zit je alleen aan 1x de ETH transaction fee (nog geen euro) en de fee van Kraken om het naar euro te zetten en op je rekening te storten, respectievelijk 0.16% en 0.09 euro.
Je hebt gelijk dit doe je niet elke trade, maar ik ben dan ook niet dagelijks aan het switchen van coins.
Daarnaast moet je ook kijken wat de conversie is van je coin naar ETH.

Nu is die voor sommige coins bij Kraken hoger dan bij Binance bijv., maar dit is ook afhankelijk van de exchange die je gebruikt. Ook is het voor bijvoorbeeld XRP niet overal mogelijk om deze over te zetten naar ETH, maar wel naar BTC. Alles bij elkaar gerekend is het wel iets meer dan die lage percentages die jij daar noemt, vooral als je het wil overzetten naar fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StoOker schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:29:
Nu weet ik dat Binance een wallet is die de REQ ondersteund, maar ik vroeg me af hoe jullie de REQ dan hebben aangeschaft.

Eerst even omzetten naar ETH dan naar REQ. Wellicht eerst wat BNB kopen zoals in eerdere topics is besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XRP op Binance zetten, omwisselen naar ETH.
Vervolgens met ETH, REQ aanschaffen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023

Sorry hoor, maar dit soort vragen kunnen echt niet hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Beetje BNB kopen (1 stuks) van de ETH
Fixed that for you. Je wilt niet met die fractions blijven zitten. Eventueel kun je ook een stukje BNB omzetten in NEO bijvoorbeeld.

Toch maar in ENG gestapt, nu al 8% er bij in 30 min, hopelijk stijgt ie verder door ipv dat het weer verdampt :+

[ Voor 30% gewijzigd door GENETX op 03-01-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
[...]

Bitgrail werkt vooralsnog gewoon goed. Het ziet er inderdaad allemaal een beetje houtje touwtje uit, maar verder geen problemen mee.
Ook fijn dat ze het minimum voor een withdraw hebben verlaagd naar 1 XRB ipv 10 XRB.

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 03-01-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

[...]

Het voordeel is wel dat ze zelf als Pair worden gebruikt. Zullen wel een dikke samenwerking hebben met deze partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:31:
[...]

De fee blijft toch gewoon het zelfde, dus of je nou btc doet of eth.. maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Lol, wilde voor de grap een Gatehub account aanmaken maar hij blijft de code weigeren die zij me zelf via sms hebben toegestuurd. :P

En heeft iemand hier recente ervaringen met deposits van euro naar Bitstamp of hun support? Ik heb iets niet zo heel handigs gedaan vrees ik.. Gisteren twee bedragen overgeschreven, eerste van zakelijke rekening en deze ook als zodanig met screenshot aangemeld bij Bitstamp. De tweede kon ik niet vooraf aanmelden omdat ze er maar eentje per keer toestaan en het bedrag was ook verschillend maar afkomstig van de rekening die ik normaal ook gebruik.

Iets zegt me dat ik het iets te lastig voor ze heb gemaakt en dit wel even kan gaan duren...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:39
Als ik de afgelopen 50 pagina's even kort samenvat gaat 90% van de posts over:

- ik wil beginnen met handelen, maar is exchange x beter dan y
- ik raak niet geverifieerd op exchange xyz
- mijn coins hangen ergens in limbo tussen litebit en exchange y
- litebit heeft geen voorraad

Oftewel, een heleboel users die vragen hebben om te beginnen met handelen. Nu ben ik van mening dat bovenstaande weinig toevoegd aan dit topic (wellicht vinden jullie dat van deze post ook wel) en het erg lastig maakt om de echte kwaliteitsposts zoals we die vroeger gewend waren van bijv. een .oysin, rannasha, dennazz te spotten.

Is het wellicht een idee om een apart topic te maken voor de startende crypto belegger, zodat ze daar lekker kunnen slowchatten en vragen naar de bekende weg? Dan hoeven de mensen die wel al lang en breed op weg zijn met traden (of wel de moeite nemen om eea zelf uit te vinden mbv google en de topicstart) niet elke dag door tientallen posts zonder toegevoegde waarden te worstelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Interessante informatie om te weten als je in XRP zit, informatie die ik niet zo snel op de xrp website zelf kon terug vinden

35% van XRP is momenteel in bezit van 3 mensen
Bron
https://news.bitcoin.com/...tcoin-ushering-rippening/

Je zou maar 1 van die 3 personen zijn denk dat zij de snelste miljardairs ooit zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-07 16:17
Slux schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:52:
Je zou maar 1 van die 3 personen zijn denk dat zij de snelste miljardairs ooit zijn geweest
Op papier dan :)
Maar idd, snel geld verdienen op die manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk84 op 03-01-2018 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

35% van XRP IN OMLOOP is momenteel in bezit van 3 mensen
Afgerond bezitten ze net aan 10% van het totaal aantal beschikbare XRP ooit.

Dacht toch dat in een crypto-topic en trades, percentages extreem belangrijk waren om te melden en begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Als MERSCAMTOX ooit nog online gaat, verkoop ik me XRB pump munt naar RLX, PIVX of naar ICX. Gelukkig niet veel :*) 18 XBR wat winst van XRP om XRB gezet. Met dit voorval toch alles vanochtend op me Ledger Nano S gezet. Stel je voor dat je alles online hebt staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

jorisdeket schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:58:
Als MERSCAMTOX ooit nog online gaat, verkoop ik me XRB pump munt naar RLX, PIVX of naar ICX. Gelukkig niet veel :*) 18 XBR wat winst van XRP om XRB gezet. Met dit voorval toch alles vanochtend op me Ledger Nano S gezet. Stel je voor dat je alles online hebt staan?
Is weer terug online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Interessante informatie om te weten als je in XRP zit, informatie die ik niet zo snel op de xrp website zelf kon terug vinden

Bron

Ik ben ook benieuwd, net als bij XRP, hoeveel whale wallets er zijn waar niemand meer bij kan. Dat er een is die onaangeraakt is kan betekenen dat iemand of HODL't of er gewoon echt niet meer bij kan omdat z'n harde schijf/nano-ledger/wachtwoord weg is. Ik gok dat er tenminste een half miljoen BTC ronddwaalt waar nooit iemand meer bij komt (gelukkig, want mochten die ineens verkocht worden dan is het einde zoek ;) ). Zodra de dag aanbreekt dat mensen op een of andere manier hun wachtwoord kunnen recoveren ben ik de eerste die al m'n crypto dumpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Dacht toch dat in een crypto-topic en trades, percentages extreem belangrijk waren om te melden en begrijpen...
Je kan niet iets hebben van wat niet in omloop is toch, oh wacht het is xrp :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Kun je dat uitleggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 19:37
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Dat klopt toch gewoon wat er staat. Hoe kan je iets bezitten dat niet in omloop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Dat klopt toch gewoon wat er staat. Hoe kan je iets bezitten dat niet in omloop is?
Artikel gelezen? Er staat dat er nog een bak met XRP in "escrow" is. Nou moet je daar maar eens op Googlen i.c.m. Amerikaanse toestanden omtrent huis / auto / aandelen / Western union / etc. Escrow is een beleefde term voor "financiele gijzeling totdat...."

Bot gezegd, maar dat is een mogelijkheid (en dus zeker geen waarheid): de XRP die niet in omloop zijn, kunnen al "gereserveerd" zijn door 1 of meerdere partijen. Met of zonder winst-oogmerk. En daar kunnen die 3 genoemde personen ook al bij zitten.

Ik weet het niet, wij weten het niet en waarschijnlijk zullen we het ook nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Ik ben ook benieuwd, net als bij XRP, hoeveel whale wallets er zijn waar niemand meer bij kan. Dat er een is die onaangeraakt is kan betekenen dat iemand of HODL't of er gewoon echt niet meer bij kan omdat z'n harde schijf/nano-ledger/wachtwoord weg is. Ik gok dat er tenminste een half miljoen BTC ronddwaalt waar nooit iemand meer bij komt (gelukkig, want mochten die ineens verkocht worden dan is het einde zoek ;) ). Zodra de dag aanbreekt dat mensen op een of andere manier hun wachtwoord kunnen recoveren ben ik de eerste die al m'n crypto dumpt.
Wat dacht je van de 200.000 bitcoins waar Bulgarije op zit te wachten tot ze ze kunnen dumpen.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:50:
Als ik de afgelopen 50 pagina's even kort samenvat gaat 90% van de posts over:

- ik wil beginnen met handelen, maar is exchange x beter dan y
- ik raak niet geverifieerd op exchange xyz
- mijn coins hangen ergens in limbo tussen litebit en exchange y
- litebit heeft geen voorraad

Oftewel, een heleboel users die vragen hebben om te beginnen met handelen. Nu ben ik van mening dat bovenstaande weinig toevoegd aan dit topic (wellicht vinden jullie dat van deze post ook wel) en het erg lastig maakt om de echte kwaliteitsposts zoals we die vroeger gewend waren van bijv. een .oysin, rannasha, dennazz te spotten.

Is het wellicht een idee om een apart topic te maken voor de startende crypto belegger, zodat ze daar lekker kunnen slowchatten en vragen naar de bekende weg? Dan hoeven de mensen die wel al lang en breed op weg zijn met traden (of wel de moeite nemen om eea zelf uit te vinden mbv google en de topicstart) niet elke dag door tientallen posts zonder toegevoegde waarden te worstelen.
Jouw observaties kloppen wel en dat zien wij ook. Aparte topics zullen daar zeker bij helpen. Er is op dit moment een nieuw themforum in de maak waarin dit soort topics zeker een rol kunnen vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

deppenboks schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Wat dacht je van de 200.000 bitcoins waar Bulgarije op zit te wachten tot ze ze kunnen dumpen.....
1.1% van de circulating supply... Spannend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:15:
[...]

1.1% van de circulating supply... Spannend?
Is wel meer hoor. Zijn ook miljoenen BTC's kwijt/onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
[...]

Vaak worden deze partijen ook off market verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

[...]

Verklaar je nader, wat heb ik gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

jesse111 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Is wel meer hoor. Zijn ook miljoenen BTC's kwijt/onbruikbaar.
Circulating Supply: 16,779,475 BTC

Je hebt gelijk; 200.000BTC in Bulgarije is net aan 1.2% van de circulating supply.

Wederom; spannend? Zelfs als zou ik jou geloven dat er miljoenen BTC kwijt zijn (zeg de helft), houden we evne een bizarre hoeveelheid van 50% "kwijt. Heeft Bulgarije 200.000BTC van de 8 miljoen; kom je net aan aan 2.5%.

Misschien dat ik iets mis maar hoe "spannend" is het nou werkelijk dat een land zoveel muntjes heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 417500

Bron

https://www.rtlz.nl/crypt...explosieve-waardestijging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 22:21
Pierlala schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Verklaar je nader, wat heb ik gemist?
Bulgarije heeft ooit eens 200000 BTC in beslag genomen van criminelen en die willen ze vast een keer gaan verkopen netzo als ze in beslag genomen auto's e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Tuurlijk, maar wat het met de waarde doet als hij die allemaal probeert te slijten is weer een heel ander verhaal

Ik zit overigens heerlijk in de ripple. Ik vind het de minste-stress-coin van het moment. Geen mega-dips, geen vreemd nieuws, stabiele lijn omhoog over het gemiddelde genomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 03-01-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 22:42
ik heb een euro deposit gedaan bij kraken en nu zie ik dat hij bij recent deposits op succes staat maar bij mijn balance staat hij nog niet bijgeschreven. iemand ervaring mee? gewoon kwestie van tijd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
iemand ook last van dat de SELL knop niet werkt bij MERCATOX?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik snap dat sommigen moe worden van de beginnersvragen, maar dit soort reacties gaan niet helpen en zorgen alleen maar voor meer werk voor ons.

[ Voor 78% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
LTTFF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:23:
ik heb een euro deposit gedaan bij kraken en nu zie ik dat hij bij recent deposits op succes staat maar bij mijn balance staat hij nog niet bijgeschreven. iemand ervaring mee? gewoon kwestie van tijd neem ik aan?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 22:42
Voortaan topicreport aub

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:18
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:22:
[...]

Tuurlijk, maar wat het met de waarde doet als hij die allemaal probeert te slijten is weer een heel ander verhaal

Ik zit overigens heerlijk in de ripple. Ik vind het de minste-stress-coin van het moment. Geen mega-dips, geen vreemd nieuws, stabiele lijn omhoog over het gemiddelde genomen.
Als iemand ook maar ziet dat hij tokens begint te verschuiven naar exchanges zal de hel al losbreken. Enige wat hij dan nog hoeft te doen is short gaan. Maar ja, dat is dan weer koersmanipulatie. Nee, virtueel is hij heel rijk, maar hij kan er geen snars mee.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:54

Jebus4life

BE User

Waar gaat XLM naartoe jongens?
Ik doe Delta open en dacht even dat er iets fout was, maar m'n tweede grootste holding op +40% de afgelopen 24 uur ^^

En zeggen dat ik pas echt grote verwachtingen had naar het einde van de maand toe met 3 van m'n top-4 coins :9~

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

LED-Maniak schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Als iemand ook maar ziet dat hij tokens begint te verschuiven naar exchanges zal de hel al losbreken. Enige wat hij dan nog hoeft te doen is short gaan. Maar ja, dat is dan weer koersmanipulatie. Nee, virtueel is hij heel rijk, maar hij kan er geen snars mee.
Als dat de tokens in escrow zijn, worden die maximaal 1 miljard per maand op de markt gezet. Tegen de circulating supply is dat in het begin 3.3% en afnemend elke maand. Zo kan je maximaal cashen over 55 maand. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Je hebt gelijk; 200.000BTC in Bulgarije is net aan 1.2% van de circulating supply.

Wederom; spannend? Zelfs als zou ik jou geloven dat er miljoenen BTC kwijt zijn (zeg de helft), houden we evne een bizarre hoeveelheid van 50% "kwijt. Heeft Bulgarije 200.000BTC van de 8 miljoen; kom je net aan aan 2.5%.

Misschien dat ik iets mis maar hoe "spannend" is het nou werkelijk dat een land zoveel muntjes heeft?
Vind het idee wel leuk, maar inderdaad zullen ze deze gewoon via een alternatieve manier gaan verkopen ipv op een beursje te gaan traden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
LTTFF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:24:
[...]

reageer dan niet man.... |:(
Sorry maar ik word moe van al die slowchat, wat moeten wij nou met die vraag? We konden Ja of Nee antwoorden. 'Nee' werd blijkbaar niet gewaardeerd dus je wist het antwoord op je eigen vraag al. Het kan mij (ons?) niet zoveel schelen dat jouw transactie ietsjes langer duurt.

Edit: Excuses mod, ik houd op

[ Voor 3% gewijzigd door Theniers op 03-01-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Circulating supply =/= daadwerkelijke supply.

Als 200.000 BTC gedumpt wordt gaat dat wel degelijk impact hebben ;) Laatst was er al een crash van 3k omdat iemand 150 BTC verkocht en een red candle veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

jesse111 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Circulating supply =/= daadwerkelijke supply.

Als 200.000 BTC gedumpt wordt gaat dat wel degelijk impact hebben ;) Laatst was er al een crash van 3k omdat iemand 150 BTC verkocht en een red candle veroorzaakte.
Denk je dat die Bulgaren achterlijk zijn en 200.000 in een keer gaan dumpen?
Nee, die worden netjes per 200 per dag over een periode van drie jaar verkocht.
Stellar heeft net de zesde plek van Litecoin overgenomen en is hard op weg naar de derde plek achter Ripple.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 172803 op 03-01-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Anoniem: 172803 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:31:
[...]

[...]

Stellar heeft net de zesde plek van Litecoin overgenomen en is hard op weg naar de derde plek achter Ripple.
En anders off market aan een of meerdere grote investeerders.

nieuws: Amerikaanse overheid zoekt kopers voor Silk Road-bitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-07 21:14
[...]

[...]

Gaat op deze manier geen maand meer duren. Helemaal niet als er in de tussentijd nog een announcement komt. Als sinds oktober het enige paard waar ik op gewed heb. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Een paar weken geleden vond ik Stellar niet hard genoeg gaan en heb ik de boel maar weer verkocht om verder te gaan op Ripple, die daarna wel heel lekker ging.
Achteraf had ik toch maar moeten HODLen :+ hij gaat echt heel hard. Tegelijkertijd denk ik dat dit wel gevolgd moet gaan door een correctie binnenkort.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 21:40
[...]

Wordt een race samen met Cardano oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Richh schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:44:
[...]

Een paar weken geleden vond ik Stellar niet hard genoeg gaan en heb ik de boel maar weer verkocht om verder te gaan op Ripple, die daarna wel heel lekker ging.
Achteraf had ik toch maar moeten HODLen :+ hij gaat echt heel hard. Tegelijkertijd denk ik dat dit wel gevolgd moet gaan door een correctie binnenkort.
Ripple gaat anders ook nog steeds heel erg hard. Zullen de geruchten uitkristallseren en zal coinbase inderdaad XRP gaan toevoegen? Ben benieuwd. :)

Liever wat minder hard maar gestaagd omhoog dan even een pomp, die marketcap getallen hebben we vaker gezien... en ook de afloop hiervan.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Weet niet of het hier al gedeeld was, maar HMQ, XRP en XLM worden volgende week op coinbase toegevoegd. Bevestigd door de devs van HMQ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-07 22:37
Kwebie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:55:
Weet niet of het hier al gedeeld was, maar SHMQ, XRP en XLM worden volgende week op coinbase toegevoegd. Bevestigd door de devs van SHMQ.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1015035

Graag wil ik op binance handelen

Op dit moment zit ik op litebit.

Is het handig om ETH te kopen en dan naar binance te sturen?

Of is er een makkelijker/goedkopere oplossing.

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
Weet niet of het hier al gedeeld was, maar SHMQ, XRP en XLM worden volgende week op coinbase toegevoegd. Bevestigd door de devs van SHMQ.
Wat is shmq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

Zo, dat zal dan een nog grotere boost geven aan Ripple en XLM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

peterhhh schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Gaat op deze manier geen maand meer duren. Helemaal niet als er in de tussentijd nog een announcement komt. Als sinds oktober het enige paard waar ik op gewed heb. :-)
Dus volgens jou gaat XLM nog maal 6 deze maand alleen al... ?
Ben toch een klein beetje sceptisch dan? :P

*Laat hem maar doen he, ik heb 1000 coins die ik op de helft van de huidige koers gekocht heb momenteel dus ik klaag niet. Enkel jammer dat ik er niet nóg meer heb :+ En ondanks je optimisme ga ik een deel m'n SEPA transfer die ik morgen verwacht toch niet in XLM in steken (of toch niet veel :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dit gerucht gaat nu al dagen, misschien door het topic lezen...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Anoniem: 1015035 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:59:

Alvast bedankt
Dit gaat hetzelfde antwoord geven als dat je op 24 december hebt gehad hoor.
gebruik de search eens of google/YT eens wat :X

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Anoniem: 1015035 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:59:

Alvast bedankt
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5=

Welkom op got! Zoek eerst even in dit topic. Waarom zou het wel en waarom zou het niet kunnen? Waar loop je tegenaan? Waar twijfel je over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat is SHMQ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 24-07 12:44
Serieuze financiële nieuwssites noemen nu ook Ripple naast de Bitcoin.
Daarmee lijkt Ripple echt door te gaan breken.
In het artikel cijfers e.d.
https://www.marketwatch.c...ypto-dominance-2018-01-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
Een inmiddels weggehaalde tweet op het humaniq twitter.

Vraag is dus ook: Zijn ze te vroeg geweest OF zijn ze gehackt geweest? Ze hebben in ieder geval na verwijderen tweet, geen clarificatie tweet er achteraan gegooid. Ik houd het even in de gaten in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwebie
T
Typfoutje, zal het even editten. HMQ bedoelde ik : -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:10

orf

Ik heb zojuist maar weer een support ticket ingediend bij Kraken over de XLM giveaway. Met de huidige koers gaat het nu wel om erg veel geld (meer dan €10k) en dat wil ik graag snel ontvangen. Ik vind het vooral vervelend dat Kraken genoemd werd als participerende Exchange. Bij de vorige airdrop heeft Kraken de XLM snel gecrediteerd aan account-houders, dus ik had die verwachting in juni 2017 ook.

Eerder gaven ze nog aan dat voor 31 december 2017 de XLM verdeeld zou worden. Op internet/fora vind ik maar weinig recente berichten. Alleen dit topic: https://www.reddit.com/r/...ibuting_the_giveaway_xlm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ken de coin HMQ ook niet, dus zou het wel wat verrassend vinden als die op Coinbase komen?

Ik bedoel. BTC, XRP, LTC, XML, BCC, ETH zouden 6 van de top-7 coins zijn. En dan nmr 188 daarbij nemen?
(nuja, ik ken de use-case niet, dus wie weet heeft het wel een reden. Maar toch... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Zit met een dilemma,

Van mijn wederhelft moet ik ons ingelegd bedrag opnieuw uit de crypto halen, dit na +500%, Zodat verlies geen optie meer is. Nu is de vraag hoe jullie dat aanpakken, ik dacht aan verschillende scenario's?

- Alles uit 1 munt verkopen?
- Stukje per stukje afhalen, bv na een nieuwe ATH...
- Van alle alts een bepaald percentage.
- Van de alts die momenteel meest waard zijn..

Liefst van al laat ik alles erin zitten, want alles gaat lekker momenteel ;)
Maar zoals we weten kan alles snel keren en kunnen de donkere dagen snel terug komen en zal ik mijn vriendin dankbaar zijn :>

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn met gedeeltelijk uitcashen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
bramb0 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:08:
Zit met een dilemma,

Van mijn wederhelft moet ik ons ingelegd bedrag opnieuw uit de crypto halen, dit na +500%, Zodat verlies geen optie meer is. Nu is de vraag hoe jullie dat aanpakken, ik dacht aan verschillende scenario's?

Maar zoals we weten kan alles snel keren en kunnen de donkere dagen snel terug komen en zal ik mijn vriendin dankbaar zijn :>

Zelfde vraag is vanochtend ook al gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-07 12:20
orf schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:07:
Ik heb zojuist maar weer een support ticket ingediend bij Kraken over de XLM giveaway. Met de huidige koers gaat het nu wel om erg veel geld (meer dan €10k) en dat wil ik graag snel ontvangen. Ik vind het vooral vervelend dat Kraken genoemd werd als participerende Exchange. Bij de vorige airdrop heeft Kraken de XLM snel gecrediteerd aan account-houders, dus ik had die verwachting in juni 2017 ook.

Eerder gaven ze nog aan dat voor 31 december 2017 de XLM verdeeld zou worden. Op internet/fora vind ik maar weinig recente berichten. Alleen dit topic: https://www.reddit.com/r/...ibuting_the_giveaway_xlm/
XLM Give away?
Waar kan ik hier meer over vinden, voorwaarden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
bramb0 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:08:
Zit met een dilemma,

Zeggen dat je hebt uitgecasht en het stiekem niet doen? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:10

orf

maniac_1979 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:10:
[...]

XLM Give away?
Waar kan ik hier meer over vinden, voorwaarden?
https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021

Ik hoor het graag, paar dagen geleden ook deze vraag gesteld hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 13:38

Releases

Ja maar!

deppenboks schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Zeggen dat je hebt uitgecasht en het stiekem niet doen? 7(8)7
Mjah.. ik heb ooit mijn Bitcoins verkocht op aanraden van mijn vriendin.. 8)7
Je kan wel raden hoe dat afgelopen is natuurlijk.
Pagina: 1 ... 214 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]