Wat bedoel je met uitbetalen? omzetten in cash?seadogg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:06:
hoe doen jullie het eigenlijk met winst?
Ik heb een coin die is bijvoorbeeld +60 dollar waard geworden in totaal met mijn aantal.
Ik wil dus eigenlijk die 60 uit cashen en de rest laten staan. Is dat een optie? Of moet ik echt 100% verkopen en weer inkopen?
Ben wel benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik pak liever 10 keer een beetje dan 1 keer heel veel.
Je kan verkopen/cashen wat je wil... Hou wel rekening met fees en dergelijke.seadogg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:06:
hoe doen jullie het eigenlijk met winst?
Ik heb een coin die is bijvoorbeeld +60 dollar waard geworden in totaal met mijn aantal.
Ik wil dus eigenlijk die 60 uit cashen en de rest laten staan. Is dat een optie? Of moet ik echt 100% verkopen en weer inkopen?
Ben wel benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik pak liever 10 keer een beetje dan 1 keer heel veel.
Eerste ICO op XLM netwerk aangekondigd:
https://twitter.com/mobiu...s/948280785479467008?s=09
Gaan nog meerdere volgen de komende weken. Ik verwacht zelf dat dit nog niet het einde van de XLM rit omhoog is.
https://twitter.com/mobiu...s/948280785479467008?s=09
Gaan nog meerdere volgen de komende weken. Ik verwacht zelf dat dit nog niet het einde van de XLM rit omhoog is.
Let er bij coinlib.io op dat je de fees zelf berekent. Als je dus b.v. 1 LTC koopt voor een X bedrag, dan krijg je er door de fees meestal dus maar 0,995. Daar houdt coinlib geen rekening mee, dus moet je invullen dat je voor het totale aanschafbedrag 0,0995 LTC gekocht hebt (en dus niet 1).Alamo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Ik gebruik https://coinlib.io/ en die vind ik erg fijn en overzichtelijk. Heb echter geen ervaring met andere dus kan 't niet vergelijken voor je.
Een informative yet simple tool zoals de makers het zelf omschrijven. Je vult je buys/sells zelf in en ziet dan verloop van je portfolio, winst/verlies, verhoudingen, wijzigingen afgelopen 24u per munt.
Geen onzin aub, dit topic is al lastig genoeg te moderaten zonder deze onzin. Plaats gewoon een topicreport en lees de topicwarning nou eens.
[ Voor 78% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 12:03 ]
Cash of eventueel btc.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:09:
[...]
Wat bedoel je met uitbetalen? omzetten in cash?
Als ik het om wil zetten naar btc, is het gewoon een kwestie van een x-coins verkopen?
Dat is wel een goed puntpirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:57:
[...]
Klopt, heb het geld niet nodig, heb mijn inleg er al uit dus 'speel' met gewonnen geld...aan de andere kant begint het een dusdanig bedrag te worden, dat ik er wel van zou balen mocht het opeens verdwenen zijn...ik zeg maar wat, bij het wegvallen van een exchange of zo, of bij het opeens opgedoekt worden van BTC. I know, beetje vergezocht misschien, aan de andere kant voelt het soms een beetje to good to be true, en wil ik graag porties gaan veilig stellen. Mijn eigen idee is om een vast bedrag te laten staan (zeg bv 10K) en elke keer als dat bedrag 10% gegroeid is, die 10%, dus 1K, eruit te halen en 'veilig te stellen'.
Verwijderd
Is €60,- letterlijk €60,-?seadogg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Cash of eventueel btc.
Als ik het om wil zetten naar btc, is het gewoon een kwestie van een x-coins verkopen?
Bitcoin kan natuurlijk ook zaken of ETH. Je kunt het wel in sommige wallets/exchanges omzetten naar euro/dollar (zonder uit te betalen). Echter voor zulke kleine bedragen is uitbetalen niet interessant. Ik zou Holden indien je vertrouwen hebt en afwachten. Ik weet niet wat je doel is? Wellicht handig om je inleg er op enig moment uit te halen.
Vind het eigenlijk best wel apart dat je jezelf niet eens een kleeeeein beetje hebt ingelezen.seadogg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Cash of eventueel btc.
Toch maar mijn rdd verkocht net. Wil van Litebit af en hij stond op een ath (net eronder verkocht).
Wellicht weer kopen bij een dip want het blijft een geinig muntje waar de Koreanen verliefd op lijken te zijn:)
Wellicht weer kopen bij een dip want het blijft een geinig muntje waar de Koreanen verliefd op lijken te zijn:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Dank voor je reactie.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:18:
[...]
Is €60,- letterlijk €60,-?
Bitcoin kan natuurlijk ook zaken of ETH. Je kunt het wel in sommige wallets/exchanges omzetten naar euro/dollar (zonder uit te betalen). Echter voor zulke kleine bedragen is uitbetalen niet interessant. Ik zou Holden indien je vertrouwen hebt en afwachten. Ik weet niet wat je doel is? Wellicht handig om je inleg er op enig moment uit te halen.
60 euro is letterlijk 60 euro ja. Ik heb een paar coins die aardig gestegen zijn in waarde en wil mijn "winst" nemen voordat de coin weer gaat inzakken.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb veel op binance staan en heb geen stop/loss gemaakt dus moet er een beetje op blijven zitten.
Ik heb naar mijn menig mezelf aardig ingelezen, uiteraard weet ik nog niet de helft van crypto, maar het begin is volgens mij gemaakt.Sanalologo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Vind het eigenlijk best wel apart dat je jezelf niet eens een kleeeeein beetje hebt ingelezen.
Het enige waar ik nog onbekend mee ben is het binnen halen van mijn winst. Ik heb geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.
[ Voor 22% gewijzigd door seadogg op 03-01-2018 11:25 ]
Verwijderd
Je kunt overigens zoveel traden zoveel je wilt op binance. Bijvoorbeeld je winst in ETH/BTC omzetten en dat weer in een andere munt zetten. Indien je wilt cashen heb je ook weer transactiekosten. Ben je al flink deel kwijt.seadogg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:24:
[...]
Dank voor je reactie.
60 euro is letterlijk 60 euro ja. Ik heb een paar coins die aardig gestegen zijn in waarde en wil mijn "winst" nemen voordat de coin weer gaat inzakken.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb veel op binance staan en heb geen stop/loss gemaakt dus moet er een beetje op blijven zitten.
[...]
Ik heb naar mijn menig mezelf aardig ingelezen, uiteraard weet ik nog niet de helft van crypto, maar het begin is volgens mij gemaakt.
Het enige waar ik nog onbekend mee ben is het binnen halen van mijn winst. Ik heb geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Wat zijn jullie echte predictions voor 2018? En dan heb ik het lekker simpel over de market cap, niet per coin.
Ik denk zelf dat de total market cap een keer 4 a 5 gaat doen dit jaar. Afgelopen jaar is echt een bizarre stijging geweest, dat gaan we niet nog een keer zien. Wel blijven een hoop munten steeds positief in het nieuws komen, en er worden dit jaar voor veel munten belangrijke zaken op de roadmaps afgevinkt. Meer mensen zullen instappen want fear of missing out, en steeds meer bedrijven zullen gebruik gaan maken van crypto's.
Ik denk overigens wel dat sommigen behoorlijk overgewaardeerd zijn. Ik profiteer op het moment extreem van de koersstijging van cardano bijvoorbeeld, echter, het is nog niks, nog geen product. Dat is wel enigszins eng imo.
Ik denk zelf dat de total market cap een keer 4 a 5 gaat doen dit jaar. Afgelopen jaar is echt een bizarre stijging geweest, dat gaan we niet nog een keer zien. Wel blijven een hoop munten steeds positief in het nieuws komen, en er worden dit jaar voor veel munten belangrijke zaken op de roadmaps afgevinkt. Meer mensen zullen instappen want fear of missing out, en steeds meer bedrijven zullen gebruik gaan maken van crypto's.
Ik denk overigens wel dat sommigen behoorlijk overgewaardeerd zijn. Ik profiteer op het moment extreem van de koersstijging van cardano bijvoorbeeld, echter, het is nog niks, nog geen product. Dat is wel enigszins eng imo.
Verwijderd
Ik denk dat de totale marketcap wel x5 a x10 kan gaan..Ruw ER schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:29:
Wat zijn jullie echte predictions voor 2018? En dan heb ik het lekker simpel over de market cap, niet per coin.
afgelopen jaar 1 januari van 18 miljard naar bijn 700 miljard vandaag was echt waanzinnig..
Ik verwacht eind 2018 een totale marketcap van 2,5 a 3,5 biljoen. tot misschien wel 7 biljoen.. Maar dan ben ik zeer positief
RDD staat helemaal niet op een ATH. Hij stond 40-50% hoger op 25-12-2017.DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
Toch maar mijn rdd verkocht net. Wil van Litebit af en hij stond op een ath (net eronder verkocht).
Zullen we dit soort glazenbol-werk lekker in het slowchat slack/discord houden?Ruw ER schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:29:
Dank.
[ Voor 55% gewijzigd door uNoTopia op 03-01-2018 11:34 ]
Over wat voor transactiekosten hebben we het, wanneer je van ETH wil cashen? Valt wel iets mee toch? Traden zelf is 0,1% en zelfs 0,05% als je het met de binance currency zelf doet. Das geen flink deel zou ik zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:27:
[...]
Je kunt overigens zoveel traden zoveel je wilt op binance. Bijvoorbeeld je winst in ETH/BTC omzetten en dat weer in een andere munt zetten. Indien je wilt cashen heb je ook weer transactiekosten. Ben je al flink deel kwijt.
toevallig zag ik gister dat er 1 order wel op uitgevoerd staat maar er staat geen avg price enzo in de history ook heb ik (volgens mij) de BTC hiervoor niet ontvangen en staat in mijn funds overzicht nog steeds dat ik zoveel van coin X heb en dat die allemaal in order zijn.errrrrnie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:34:
Iemand weleens funds "kwijtgeraakt" na trades op binance?
Ik had toevallig nog een "oude" pagina van gisteravond op mijn telefoon openstaan waarop alle coins (7 verchillende altcoins) die op dat moment in mijn bezit waren zijn weergegeven (incl. de BTC waarde per type altcoin). Voordat ik vanmorgen de trades heb gemaakt was de totale BTC waarde (dus de waarde van de altcoins) van mijn portfolio iets gestegen t.o.v. deze "oude" pagina.
Nu heb ik vanmorgen 2 van de altcoins volledig verkocht, hiervoor heb ik een 'x' bedrag aan BTC ontvangen. Vervolgens heb ik een deel van deze ontvangen BTC weer in een andere coin gestopt.
Toen ik echter mijn totale portfolio bekeek was de waarde hiervan aanzienlijk gezakt (ca. 6%) t.o.v. voor de trades..
Als ik kijk naar de waarde van mijn BTC-bezit (dus excl. altcoins) kom ik na deze trades volgens mij een 'x' bedrag aan BTC tekort.. Iemand enig idee?
Ter illustratie een afbeelding bijgevoegd met fictieve waarden:
[afbeelding]
Voor de aan- en verkopen heb ik de werkelijke waarden uit mijn trade history gepakt. De BTC waarde welke ik dan zou moeten hebben volgens deze berekening (dus die in het rood is weergegeven, alleen dan op basis van de juiste aantallen en waarden) wijkt echter af van de BTC waarde welke binance weergeeft in mijn portfolio..
Maak ik nou ergens een denkfout/zie ik iets over het hoofd? Of zou dit een fout van hun kant zijn?
Verder ook geen open orders meer coin X... hmmmm
Heb nog geen tijd gehad om mailtje naar support te sturen.
Dus ff checken of je de coins die je dacht verkocht te hebben ook niet meer in je funds staan.
Beetje jaar van de waarheid. Roadmaps lopen af in 2018 en dan moeten de kaarten op tafel komen. Verge (XVG) ging daar hard op achteruit. Tastbare resultaten zullen verschil maken met hier en daar een hypecoin en een paar flinke crashes van 30% in 24 uur tijd. Ook zal er meer regulering komen. Ripple is nu echt een grote jongen aan het worden en de boeken zullen daar binnenkort wel een keer worden gechecked.Ruw ER schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:29:
Precies, 2018 is pas de start van de 'mass adoption' kijk maar naar de piek van oktober november december. Bizar veel nieuwe instappersVerwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Ik denk dat de totale marketcap wel x5 a x10 kan gaan..
afgelopen jaar 1 januari van 18 miljard naar bijn 700 miljard vandaag was echt waanzinnig..
Ik verwacht eind 2018 een totale marketcap van 2,5 a 3,5 biljard. tot misschien wel 7 biljard.. Maar dan ben ik positief
En zakelijke investeerders die er bij gaan komen, het word allemaal nog veel gekker
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
Ja klopt maar die stijging van alle munten op kerst klopte voor geen meter mijns inziens.uNoTopia schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:32:
[...]
RDD staat helemaal niet op een ATH. Hij stond 40-50% hoger op 25-12-2017.
Niet voor niets dat er daarna een correctie kwam..
Margoed, je hebt gelijk;)
#glazenbol aan#
Ik zie RDD ook wel weer stijgen hoor op den duur, maar deze week niet meer.
#glazenbol uit#
[quote]DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
[/quote]
Ik weet niet waar je kijkt voor RDD, maar (bijna) ATH is ie zeker nog niet.
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/
[/quote]
Ik weet niet waar je kijkt voor RDD, maar (bijna) ATH is ie zeker nog niet.
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Overige aantallen van de gekochte/verkochte coins zijn wel gewoon bij-/afgeschreven.JJ16v schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:34:
[...]
toevallig zag ik gister dat er 1 order wel op uitgevoerd staat maar er staat geen avg price enzo in de history ook heb ik (volgens mij) de BTC hiervoor niet ontvangen en staat in mijn funds overzicht nog steeds dat ik zoveel van coin X heb en dat die allemaal in order zijn.
Verder ook geen open orders meer coin X... hmmmm
Heb nog geen tijd gehad om mailtje naar support te sturen.
Dus ff checken of je de coins die je dacht verkocht te hebben ook niet meer in je funds staan.
Heb inderdaad al een ticket gemaakt, zal alleen wel een tijdje duren voordat ze reageren
Zo ADA flink aan het dippen, zo dus instappen!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Op één dag 22% in de plus, en net als alle andere munten zo'n beetje nu een paar procent in de min. Wat een dip zeg!paradoXical schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:43:
Minder slowchat aub en alleen informatieve zaken...
[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 12:49 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Hij zit zwaar boven zn average en heeft een behoorlijke stijging gehad met nu een klein dipje en dan ga je kopen?paradoXical schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:43:
slim plan....

Edit, ook een kopersmarkt haal ik persoonlijk niet uit de depth grafieken... jij wel dan?
[ Voor 13% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 11:48 ]
Ik krijg de bitfinex app niet aan de praat. (Qua inloggen)
Volgens mij moet ik een API aanmaken op de desktop en vervolgens de QR scannen van het scherm.
Nu loop het fout bij de 2fa. De token is altijd fout? Dus ik klik de rechten aan, druk op API aanmaken en dan moet ik de Google auth invullen.
Iemand die weet wat ik fout doe?
Volgens mij moet ik een API aanmaken op de desktop en vervolgens de QR scannen van het scherm.
Nu loop het fout bij de 2fa. De token is altijd fout? Dus ik klik de rechten aan, druk op API aanmaken en dan moet ik de Google auth invullen.
PSN: Space-o-saurus
Ja ik was tot ie gaat crashenDRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Hij zit zwaar boven zn average en heeft een behoorlijke stijging gehad met nu een klein dipje en dan ga je kopen?
slim plan....
Edit, ook een kopersmarkt haal ik persoonlijk niet uit de depth grafieken... jij wel dan?
Sorry, maar trekt al weer aan zie ik.
Bij mij pakt hij de token pas in het laatste "kwart" van de timer... eerste 3 kwart is altijd foutColonelSanders schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:48:
Ik krijg de bitfinex app niet aan de praat. (Qua inloggen)
Edit: probleem heb ik alleen bij Bitfinex
[ Voor 3% gewijzigd door TVG88 op 03-01-2018 11:52 ]
Mee eens. Als TenX bijvoorbeeld op tijd die banklicentie(s) binnen haalt en COMIT start, dan kunnen "Henk en Ingrid" super eenvoudig mee doen. App downloaden, geld overmaken en beginnen maar.prelude36a schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:36:
[...]
Precies, 2018 is pas de start van de 'mass adoption' kijk maar naar de piek van oktober november december. Bizar veel nieuwe instappers
En zakelijke investeerders die er bij gaan komen, het word allemaal nog veel gekker
Sowieso moet alles nog een stuk eenvoudiger worden voordat de massa adoptie start. Want als ik aan iemand uitleg wat een "paper-wallet" is, dan is dat nog een "nerd" verhaal.
Daarnaast kun je als stevige belegger (€100M+) nu nog niet zomaar instappen. Daar zijn de fiat-ingangen en exchanges nog niet echt geschikt voor, denk ik.
Dan moet je de tijd op je telefoon even syncen.thijsheerst schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Bij mij pakt hij de token pas in het laatste "kwart" van de timer... eerste 3 kwart is altijd fout
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
@ VERGE-discussie...
Heren/dames, leer nou eens koersen inschatten en begrijpen en blijf nou eens weg van elkaars "hype!!!!11" en/of van bronnen als Whale of McAfee.
Heb vandaag gewoon 4x 3.8% winst gepakt op XVG. En voor de mensen die dat niet kunnen doorrekenen; leg 500 Euro in, pak 580 terug.
Vanzelfsprekend, de currency-pair kan varieren in nominale waarde maar heeel eerlijk gezegd, word ik een beetje simpel van het constante weglopen van "rode percentages" en de overtrokken reakties van sommigen op het feit dat ze "denken" verlies te hebben gepakt.
Heren/dames, leer nou eens koersen inschatten en begrijpen en blijf nou eens weg van elkaars "hype!!!!11" en/of van bronnen als Whale of McAfee.
Heb vandaag gewoon 4x 3.8% winst gepakt op XVG. En voor de mensen die dat niet kunnen doorrekenen; leg 500 Euro in, pak 580 terug.
Vanzelfsprekend, de currency-pair kan varieren in nominale waarde maar heeel eerlijk gezegd, word ik een beetje simpel van het constante weglopen van "rode percentages" en de overtrokken reakties van sommigen op het feit dat ze "denken" verlies te hebben gepakt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De verge discussie is puur op HODL basis.MAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:52:
@ VERGE-discussie...
gezien de grillen van het muntje is het een prima daytrade dingetje (waarbij het alleen niet echt stabiel is om een schatting omhoog te verzekeren mijns inziens).
Je kunt met snelle handel prima geld halen uit XVG! absoluut met je eens!
@Verwijderd hierboven: exact mijn punt
@Grotman : ik had het nog wel met een # gedaan

[ Voor 7% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 11:58 ]
Verwijderd
Dat kan op iedere willekeurige munt in de top 50DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:55:
[...]
De verge discussie is puur op HODL basis.
gezien de grillen van het muntje is het een prima daytrade dingetje (waarbij het alleen niet echt stabiel is om een schatting omhoog te verzekeren mijns inziens).
Je kunt met snelle handel prima geld halen uit XVG! absoluut met je eens!
Sinds jouw ATH RDD-verhaal kan ik je niet meer serieus nemen.DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Hij zit zwaar boven zn average en heeft een behoorlijke stijging gehad met nu een klein dipje en dan ga je kopen?
slim plan....

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Let op dat op Bittrex de deposits en withdrawals het niet doen voor ADA.paradoXical schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:43:
Tussen Binance (deposits wel, withdrawals niet) en Bittrex (beide niet) zit nu 5-10% prijsverschil. Als je dan toch ergens de "dip" koopt, doe het dan op Bittrex...
Zojuist zowaar 0.001 BTC gepakt met arbitrage
Zojuist dan eindelijk wat coins kunnen kopen en naar Binance verstuurd. Keurig aangekomen binnen enkele minuten. Dus vanavond denk ik maar eens gaan kijken naar de exchange en zien of ik er wat mee kan bereiken.
Maar, eerste indruk is dat er een hoop te zien is waar je wijs uit zou kunnen worden.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Geen idee waarom, PM me gerust (voordat we weer de zoveelste flamebattle in dit topic hebben).pven schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:58:
[...]
Sinds jouw ATH RDD-verhaal kan ik je niet meer serieus nemen.
Ik ben hier ook maar om te leren hoor.
Als ik geen gelijk heb, corrigeer me gerust.
RDD zakt momenteel volgens mij nog steeds en IK ben van mening dat de kerstpiek een abnormality was die IKZELF niet direct gebruik als referentie... maargoed, dat ben IK dus

Ach als iemand mijn oude rdd wallet eletrum aan de praat krijgt ben ik zeker niet beroert om 500 euro schenkenDRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Geen idee waarom, PM me gerust (voordat we weer de zoveelste flamebattle in dit topic hebben).
Ik ben hier ook maar om te leren hoor.
Als ik geen gelijk heb, corrigeer me gerust.
RDD zakt momenteel volgens mij nog steeds en IK ben van mening dat de kerstpiek een abnormality was die ikzelf niet direct gebruik als referentie... maargoed, dat ben IK dus
AnimeAdicted
Doe je het ietsjes beter dan ik maar je punt is weldegelijk valide. Heb het hier ook meermalen gezegd maar winst maken is niet afhankelijk van een bear of bull market. Winst maken doe je op koersverschillen althans in daytrading. Heb je soms stalen ballen voor nodigMAX3400 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:52:
@ VERGE-discussie...
Iets daar tussenin bestaat imho niet in de cryptomarkt, dan kun je beter je geld steken in een traditioneel fonds of gewone aandelen die vele malen minder volatiel zijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik handel zelf alleen in de "goedkopere" coin die je alleen kunt kopen/verkopen in hele coins.iNSANiTi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:35:
[...]
Hoe gaat het dan precies in de praktijk?
Stel ik koop eerst 1 ETH en daarna verkoop ik er weer 1?
Koop je dan in feite 0,99 ETH en verkoop je er maar 0,9801?
Snap namelijk niet hoe je dan ''dust'' overhoudt.
En trouwens BNB wordt toch steeds meer waard?
Lijkt mij dan alleen handig bij grotere transacties.
Volgens mij is het "exacte" lijst van de minimums hier te vinden: https://support.binance.c...115000594711-Trading-Rule
Voorbeeld, zonder BNB:
Ik koop 10x FUN , dan betaal ik 0.1% aan BTC fee, ik ontvang 10 FUN
Ik verkoop daarna de 10x FUN, Fee is dan 0.1% FUN, daardoor ik daadwerkelijk maar 9,9xxxx FUN kan verkopen. Door het minimum van 1 coin, verkoop ik op dat moment dus maar 9 FUN, en houd een rest van 0,9xxx FUN over waar ik dus niks meer mee kan en dus eigenlijk al direct 0,9xx FUN "verlies" maak.
Als ik BNB had gebruikt dan had ik 10 FUN verkocht, en was de 0.1% transactie fee ingehouden op mijn BNB wallet. Het is niet zo dat als BNB meer waarde is ik dan ook meer transactie fee betaal. De fee word berekend op de dat moment geldende BTC/BNB koers.
Dat wordt dan berekend aan de marktprijs van : FUN / BTC en vervolgens BNB / BTC. Dus ja, klein risico is er wel. maar aan de andere kant betaal je het eerst jaar ook 50% minder fee als je via BNB de fees uitvoert.
Bij elke trade pakt binance 0.1%. Wanneer je dus 10 ETH koopt pakt binance 0.1% van die 10ETH en ontvang je dus 9.99 ETH . Nu is dat bij ETH minder een punt omdat die ook in fracties verhandeld kan worden, bij sommige munten kan dat niet en kun je dus maar 9 verkopen en blijf je met 0.99 zitten omdat die niet in fracties verhandeld kunnen worden.iNSANiTi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:35:
[...]
Hoe gaat het dan precies in de praktijk?
Stel ik koop eerst 1 ETH en daarna verkoop ik er weer 1?
Koop je dan in feite 0,99 ETH en verkoop je er maar 0,9801?
Snap namelijk niet hoe je dan ''dust'' overhoudt.
En trouwens BNB wordt toch steeds meer waard?
Lijkt mij dan alleen handig bij grotere transacties.
Met BNB krijg je EN 50% korting op de fee (in het eerste jaar) EN wordt de fee van de BNB betaald en blijf je dus nooit met fracties zitten.
*edit* Of zoals hierboven, dacht dat het ook bij aankopen mis ging maar daar kan ik me dus in vergissen
[ Voor 7% gewijzigd door m0ridin op 03-01-2018 12:18 ]
Dit dus, zo denk ik er ook over!Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:10:
[...]
Doe je het ietsjes beter dan ik maar je punt is weldegelijk valide. Heb het hier ook meermalen gezegd maar winst maken is niet afhankelijk van een bear of bull market. Winst maken doe je op koersverschillen althans in daytrading. Heb je soms stalen ballen voor nodigen het is bij lange na niet voor iedereen weggelegd. Doe je niet aan daytrading dan is het absoluut zinloos koersen regelmatig te checken, dat maakt je alleen maar onrustig en ondermijnt het principe wat hodlers verkondigen. Als je geloofd in de lange termijn leg je je telefoon weg cq klapt je laptop dicht en gaat leuke dingen doen. Eens in de zoveel tijd bouw je een beslismomentje in en kijkt er weer eens naar.
Iets daar tussenin bestaat imho niet in de cryptomarkt, dan kun je beter je geld steken in een traditioneel fonds of gewone aandelen die vele malen minder volatiel zijn.
Maar als je een app op je telefoon hebt kun je het toch niet laten om in de dooie uurtjes toch eens te gaan kijken. Ik bedoel het is maar paar seconden dat je er na kijkt. Elke ochtend betrap ik mezelf er toch op dat ik meteen me telefoon pak en kijk.
Ik ben aardig nieuw in cryptocurrency. Maar ik zit er vooral op de lange termijn in.
Daytrading met een paar honderd euro lijkt me nu niet bepaald winstgevend met al die fees, vooral als je weer terug gaat naar EUR of USD.
Maar als je fiat er uit wilt halen zul je de BNB weer moeten traden voor BTC, LTC of wat anders toch? Dan zit je waarschijnlijk toch nog met die fracties of zie ik dit verkeerd?m0ridin schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:17:
[...]
Bij elke trade pakt binance 0.1%. Wanneer je dus 10 ETH koopt pakt binance 0.1% van die 10ETH en ontvang je dus 9.99 ETH . Nu is dat bij ETH minder een punt omdat die ook in fracties verhandeld kan worden, bij sommige munten kan dat niet en kun je dus maar 9 verkopen en blijf je met 0.99 zitten omdat die niet in fracties verhandeld kunnen worden.
Met BNB krijg je EN 50% korting op de fee (in het eerste jaar) EN wordt de fee van de BNB betaald en blijf je dus nooit met fracties zitten.
*edit* Of zoals hierboven, dacht dat het ook bij aankopen mis ging maar daar kan ik me dus in vergissenConclusie blijft hetzelfde in ieder geval!
[ Voor 24% gewijzigd door Andyk125 op 03-01-2018 12:25 ]
"Al die fees"... Als je op Binance trade kost een trade van 100 euro je 5 cent.Andyk125 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Dit dus, zo denk ik er ook over!
Maar als je een app op je telefoon hebt kun je het toch niet laten om in de dooie uurtjes toch eens te gaan kijken. Ik bedoel het is maar paar seconden dat je er na kijkt. Elke ochtend betrap ik mezelf er toch op dat ik meteen me telefoon pak en kijk.
Ik ben aardig nieuw in cryptocurrency. Maar ik zit er vooral op de lange termijn in.
Daytrading met een paar honderd euro lijkt me nu niet bepaald winstgevend met al die fees, vooral als je weer terug gaat naar EUR of USD.
Maar dan heb ik toch nog steeds geen EUR die ik kan besteden?mark-k schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:25:
[...]
"Al die fees"... Als je op Binance trade kost een trade van 100 euro je 5 cent.
An sich ligt het eraan, als je bijv als doel stelt dat je elke dag 2% winst wilt maken, met een fee van 0,16% (op het moment op Kraken) dan kan je toch met 20 dagen per maand een mooie winst van 36% neerzetten... Als je dat consequent vol kunt houden voor een jaartje is toch een mooie 400+%...Andyk125 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Dus als je begon met een paar honderd euro is dat alweer je eerste duizendje geworden...
Voor de instappers die redelijk voordelig en snel LTC, BTC, ETH met iDeal willen kopen doet Bitrush het vandaag weer. Er is weer voorraad.
https://bitrush.nl/nl
De kosten zijn daar toch flink lager dan bij Coinbase om maar iets te noemen.
Op één Litecoin scheelt dat zo maar 12 euro en dat is best veel.
Daarbij komt dat met je met de bekende kortingscode ook nog eens ongeveer 2 euro korting krijgt (1%).
Toch mooi meegenomen, alle kleine beetjes helpen.
Daarbij komt dat met je met de bekende kortingscode ook nog eens ongeveer 2 euro korting krijgt (1%).
Misschien kan ik een aantal mensen helpen met deze tip.
Er zijn API's waarmee je heel snel de waarde kunt zien van een aantal coins, die je zelf selecteert. Zo zie je alleen de gegevens die voor jou van belang zijn, en het werkt super snel. Dit kan o.a. handig zijn op je telefoon.
Pas onderstaande url aan met je eigen coins, en plak hem in je browser:
https://min-api.cryptocom...XRP,XLM,ADA,TRX&tsyms=EUR
Dit krijg je dan als resultaat:
{"BTC":{"EUR":12501.39},"XRP":{"EUR":2},"XLM":{"EUR":0.6386},"ADA":{"EUR":0.8129},"TRX":{"EUR":0.06172}}
Het zal niet voor iedereen zijn, maar ik vind het zelf erg handig en wilde het toch even delen.
(probeer ook eens de api van Kraken: https://api.cryptowat.ch/markets/kraken/xrpeur/summary)
Er zijn API's waarmee je heel snel de waarde kunt zien van een aantal coins, die je zelf selecteert. Zo zie je alleen de gegevens die voor jou van belang zijn, en het werkt super snel. Dit kan o.a. handig zijn op je telefoon.
{"BTC":{"EUR":12501.39},"XRP":{"EUR":2},"XLM":{"EUR":0.6386},"ADA":{"EUR":0.8129},"TRX":{"EUR":0.06172}}
Het zal niet voor iedereen zijn, maar ik vind het zelf erg handig en wilde het toch even delen.
(probeer ook eens de api van Kraken: https://api.cryptowat.ch/markets/kraken/xrpeur/summary)
En dat ligt eraan hoe je het berekent en dat is wel essentieel voor 99% van de antwoorden hier.TIGER79 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:26:
[...]
An sich ligt het eraan, als je bijv als doel stelt dat je elke dag 2% winst wilt maken, met een fee van 0,16% (op het moment op Kraken) dan kan je toch met 20 dagen per maand een mooie winst van 36% neerzetten... Als je dat consequent vol kunt houden voor een jaartje is toch een mooie 400+%...
Dus als je begon met een paar honderd euro is dat alweer je eerste duizendje geworden...
Kijk, we weten allemaal dat je niet moet inzetten wat je niet kan missen. En we hebben volgens mij allemaal wel door, dat als je gebruik maakt van panic-sells van anderen, dat je in grote dipjes leuk kan inkopen.
Als je 2% netto per dag pakt en met je resultaat de volgende dag all-in gaat, heb je dus na je 20e dag een resultaat (op resultaat op resultaat) van 45,6%. Begon je met 250 Euro, dan is dat 364,20 Euro geworden.
En als je oook durft om verder te gaan, haal je met 240 handelsdagen een resultaat van inleg 250, resultaat 29K.
Maar ja, er is een groooot verschil hoe iedereen hier in het topic op zijn/haar centen zit. Of hoe gespreid je portfolio is. Of wanneer je afroomt. Of hoe aktief je bent. Of hoe groot je stalen ballen zijn om meerdere trades per dag te maken tegen 2% of 10% (afhankelijk van je coin). Etc...
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2018 12:32 ]
Als je wilt uitbetalen in euros moet je nog het bedrag naar een exchange als Kraken oid sturen ja, maar dat doe je niet elke trade. Dan zit je alleen aan 1x de ETH transaction fee (nog geen euro) en de fee van Kraken om het naar euro te zetten en op je rekening te storten, respectievelijk 0.16% en 0.09 euro.Andyk125 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Maar dan heb ik toch nog steeds geen EUR die ik kan besteden?
Dus eerst je ETH/ BTC stack omzetten naar BNB en met BNB traden?m0ridin schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:17:
[...]
Bij elke trade pakt binance 0.1%. Wanneer je dus 10 ETH koopt pakt binance 0.1% van die 10ETH en ontvang je dus 9.99 ETH . Nu is dat bij ETH minder een punt omdat die ook in fracties verhandeld kan worden, bij sommige munten kan dat niet en kun je dus maar 9 verkopen en blijf je met 0.99 zitten omdat die niet in fracties verhandeld kunnen worden.
*edit* Of zoals hierboven, dacht dat het ook bij aankopen mis ging maar daar kan ik me dus in vergissenConclusie blijft hetzelfde in ieder geval!
Je kan 1 BNB kopen, en daar worden dan de fees van betaalt bij alle andere trades. Die andere trades kan je gewoon van BTC of ETH naar de gewenste currency doen.Mozes123 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Dus eerst je ETH/ BTC stack omzetten naar BNB en met BNB traden?
Nee, gewoon je eerste aankoop 1BNB laten zijn, daarna kun je traden met welk paar je ook wilt en gaat de fee van je BNB af.Mozes123 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Je moet zorgen dat je een beetje BNB aanhoudt, verder kun je in ETH of BTC traden, of BNB als je dat wilt.Mozes123 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:
[...]
BC:HoppyF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:27:
Voor de instappers die redelijk voordelig en snel LTC, BTC, ETH met iDeal willen kopen doet Bitrush het vandaag weer. Er is weer voorraad.
12933 op RB en 12358 op CB
LC:
213 op RB en 205 op CB..
zie ik hier iets over het hoofd?
De transactiekosten zijn misschien laag. Maar de koers op bitrush voor ETH is €760 terwijl deze op Coinbase slechts €725 is. Daar zitten je transactiekosten en het veelvoudige daarvan;).HoppyF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:27:
Als ik voor 100 euro LTC koop op Anycoindirect en naar bijv. Binance stuur, dan trade naar BTC en dan trade naar een altcoin. Dan krijg ik uiteindelijk 117,8 dollar aan altcoins. Dat is omgerekend €98.04.HoppyF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:27:
Hoe dat dan 12 euro kan schelen?? Dan is Coinbase ontzettend duur!
Vergeet de fee's niet mee te tellen ....DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:39:
[...]
BC:
12933 op RB en 12358 op CB
LC:
213 op RB en 205 op CB..
zie ik hier iets over het hoofd?
Op Coinbase zie ik nu bv LTC voor 205 maar kopen voor 223. Nogal een verschil.
Bitrush op het zelfde moment 214.
Verwijderd
Je moet ook niet kopen van Coinbase, maar verkopen aanmetallicattim schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Als ik voor 100 euro LTC koop op Anycoindirect en naar bijv. Binance stuur, dan trade naar BTC en dan trade naar een altcoin. Dan krijg ik uiteindelijk 117,8 dollar aan altcoins. Dat is omgerekend €98.04.
Hoe dat dan 12 euro kan schelen?? Dan is Coinbase ontzettend duur!
De prijzen bij Coinbase zijn meestal veel hoger dan elders. Geweldig voor verkopen dus! (Dus dat doe ik ook altijd via daar).
Wel opletten: Zonder meer aan te vragen kun je max. 10.000 euro per dag naar je bankrekening overmaken (via gdax).
Wel opletten: Zonder meer aan te vragen kun je max. 10.000 euro per dag naar je bankrekening overmaken (via gdax).
Dat klopt, vandaar dat ik ook het instappen noemde voor mensen die snel via iDeal willen kopen.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:44:
[...]
Je moet ook niet kopen van Coinbase, maar verkopen aan
Dus niet verkopen.
Goeie tip!Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:44:
[...]
Je moet ook niet kopen van Coinbase, maar verkopen aan
Maar dat zie ik volgend jaar ergens wel zodra ik wil uitbetalen, voorlopig denk ik daar nog niet eens aan dus zie wel hoe het er dan uitziet qua uitbetalen
Maar voor iedereen die wil kopen, zeker niet via Coinbase doen! En, niet geheel onbelangrijk en mag best elke pagina herhaald worden, want dat is i.m.o. wat nieuwelingen direct moeten weten: niet BTC als 1e munt kopen!
Koop LTC/ETH/o.i.d. en zet die op een exchange om naar BTC als je die perse wilt. Dat scheelt enorm!
Bij jullie Kraken.com ook al dagen offline en geen orders door kunnen zetten?

Groene knopje BUY, refresh, dan naar 10 min worden uitgelogd.. sessie verlopen, en start again.
In de ochtend, middag, avond, nacht, maakt allemaal geen verschil...

Groene knopje BUY, refresh, dan naar 10 min worden uitgelogd.. sessie verlopen, en start again.
In de ochtend, middag, avond, nacht, maakt allemaal geen verschil...
[ Voor 49% gewijzigd door XippIX op 03-01-2018 12:51 ]
Nope; het is wel ontzettend (!!!!!! understatement !!!!!!) langzaam. Gister 45 minuten bezig geweest om uberhaupt 1 SEPA te kunnen uitvoeren.XippIX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:50:
Bij jullie Kraken.com ook al dagen offline en geen orders door kunnen zetten?![]()
Ik merk dat Kraken het fijnste werkt in Firefox; aanzienlijk minder timeouts dan in Chrome
Waar haal jij je ETH/LTC vandaan dan?Specy schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:44:
De prijzen bij Coinbase zijn meestal veel hoger dan elders. Geweldig voor verkopen dus! (Dus dat doe ik ook altijd via daar).
ff een simpele site (nee schiet me er niet op af maar er zijn meer vergelijkingen) https://goedkoopbitcoinkopen.nl/ of https://bitcoinprijzen.nl/
komt hij best aardig uit (ja excl fees)
EDIT: ik haal nu ff BTC en ETH/LTC door elkaar zie ik.. oepsie....
[ Voor 5% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 12:53 ]
Meer mensen die op de $ITC trein zijn gestapt?
Lees her en der dat IOT in 2018 volwassen wordt...
Dus beetje $MIOTA gekocht maar vooral veel $ITC :
- Nog redelijk low cap. Veel ruimte naar boven
- Chinees.
- Al paar grote samenwerkingsverbanden
Nadeel.. nog niet op grote exchanges... maar dat kan je ook een voordeel noemen.
Stel je voor dat deze op binance komt
- Chinees.
Nadeel.. nog niet op grote exchanges... maar dat kan je ook een voordeel noemen.

Verwijderd
LETTERLIJK uit de topicwarning:
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Slowchat... Kom op jongens, die topicwarning in het rood staat er niet voor niks. En graag niet meerdere posts achter elkaar plaatsen maar je laatste bericht wijzigen in het vervolg
[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 12:56 ]
<knip>Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:52:
LETTERLIJK uit de topicwarning:
Maare.. heb je andere tip waar je zonder verificatie snel doorheen komt? en wat wel lekker loopt?
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 12:57 ]
Verwijderd
Twee dagen geleden 400 euro in ITC gestopt, twijfel om dat te verdubbelen nu... vooral omdat de meer gebruikelijke ADA, TRX, XLM nu zo hoog staan en ik daar niet meer in durf te zetten nu.Guff_ schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:52:
- Chinees.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 12:55 ]
Op basis van dit soort gegevens heb ik ook mijn voorraad check van litebit gemaakt.EAI schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:30:
Misschien kan ik een aantal mensen helpen met deze tip.
Er zal vast wel een site zijn waar alle coins op diverse beurzen al met elkaar vergeleken worden (waar je dus het meeste krijgt voor je coin). Maar zo niet dan zou een dergelijke tool heel makkelijk gemaakt kunnen worden op basis van dit soort API gegevens.
Je bent er op zich niet eens zo lang mee bezig
Snipit uit een stukje van mijn eigen code (voor de litebit api):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <?php $coin = "btc"; // De munt die je wilt weten $coinapi = file_get_contents("https://api.litebit.eu/market/".$coin); $crypto = json_decode($coinapi); echo $crypto->result->name.' (' . ($crypto->result->abbr).')'; ?> |
Wel wat eigen code gedelete, maar dit geeft dan de naam en afkorting van de bewuste munt weer
Door op basis hiervan alle api's uit te lezen per munt van diverse beurzen kun je snel alle prijsverschillen in kaart brengen. Ik zeg, wie bied zich aan ?
Zonder verificatie heb ik goede ervaringen met KuCoin.XippIX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:53:
[...]
teveel azijn gedronken?![]()
![]()
Maare.. heb je andere tip waar je zonder verificatie snel doorheen komt? en wat wel lekker loopt?
BinanceXippIX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:53:
[...]
teveel azijn gedronken?![]()
(zal het liev houden
)
enneh, in je vorige post staat nog een tip dat FF beter werkt dan chrome;)
Iemand al opgevallen dat het aantal subscribers op VeChain's reddit inmiddels op 10k+ ligt? Was vorige week nog minder dan 5K.
Ik ben er ook ingestapt. Ik weet dat ze overwegen om volgende maand mee te doen met de community coin of the month bij Binance, dus hopelijk gaat dat door. Ik heb er veel verwachtingen van in ieder geval.Guff_ schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:52:
- Chinees.
Ik merk dat ik me de afgelopen tijd steeds vaker begin af te vragen hoe lang de huidige groei in dit tempo door kan gaan en wat er gebeurt als de groei eenmaal afneemt en het meer naar standaard rendementen gaat die je bij de aandelenmarkt hebt.
Tot een paar dagen terug gingen er een heleboel mensen vanuit dat XVG de 15$ zou gaan halen in 2018. In de Telegram-groepen waar ik inzit verwacht iedereen bij eigenlijk iedere coin wel minimaal X10 in een jaar tijd, maar vaak nog wel een stuk meer. Ik keek net even op het forum bij CryptoCompare, en daar zei iemand over Stellar "Love the slow and steady increase". Hij staat op dit moment 3 keer zo hoog ten opzichte van een week geleden.. Rare definitie van slow and steady.
Ik ben zelf pas laat ingestapt in crypto, dus ik heb de jaren waarin de koers alleen maar naar beneden ging niet meegemaakt, maar ik vraag me echt af hoe de markt er nu op zou reageren als er iets soortgelijks gebeurt, al is het maar voor een aantal weken/maanden.
Tot een paar dagen terug gingen er een heleboel mensen vanuit dat XVG de 15$ zou gaan halen in 2018. In de Telegram-groepen waar ik inzit verwacht iedereen bij eigenlijk iedere coin wel minimaal X10 in een jaar tijd, maar vaak nog wel een stuk meer. Ik keek net even op het forum bij CryptoCompare, en daar zei iemand over Stellar "Love the slow and steady increase". Hij staat op dit moment 3 keer zo hoog ten opzichte van een week geleden.. Rare definitie van slow and steady.
Ik ben zelf pas laat ingestapt in crypto, dus ik heb de jaren waarin de koers alleen maar naar beneden ging niet meegemaakt, maar ik vraag me echt af hoe de markt er nu op zou reageren als er iets soortgelijks gebeurt, al is het maar voor een aantal weken/maanden.
Heeft er iemand enig idee waarom de wisselkoers XRP/USD zo laag is op Gatehub vergeleken met andere markten? (https://xrpcharts.ripple.com/#/)
Op coinmarketcap (die volgens mij het gemiddelde van alle marketen pakt) is de koers zelfs $2.72 op het moment van schrijven. Bij Gatehub $1.85 en Bitstamp $2.39 (zie eerste link).
Lijkt mij dus verstandig om een wallet aan te maken bij een exchange die gunstig is en daar alle XRP naar op te sturen en daar uit te laten cashen?
Op coinmarketcap (die volgens mij het gemiddelde van alle marketen pakt) is de koers zelfs $2.72 op het moment van schrijven. Bij Gatehub $1.85 en Bitstamp $2.39 (zie eerste link).
Lijkt mij dus verstandig om een wallet aan te maken bij een exchange die gunstig is en daar alle XRP naar op te sturen en daar uit te laten cashen?
Verwijderd
De afgelopen twee weken zijn er twee crashes geweest. De eerste was in vrijwel een dag hersteld, gisteren de tweede (mini)crash, dat duurde drie uur.Bmfd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:00:
Ik merk dat ik me de afgelopen tijd steeds vaker begin af te vragen hoe lang de huidige groei in dit tempo door kan gaan en wat er gebeurt als de groei eenmaal afneemt en het meer naar standaard rendementen gaat die je bij de aandelenmarkt hebt.
Er staat zo waanzinnig veel geld langs de zijkant te wachten. Zodra het 10,15,20 procent naar beneden gaat stroomt er nieuw geld binnen. Er zijn nog steeds exchanges waar mensen geen lid van meer kunnen worden.
Dus enjoy de trip naar boven.
Komt omdat dit gewoon een goede coin is. Zij kwamen met “veelbelovend” nieuws en zij maakten het ook waar, de coin staat hoger dan een paar dagen geleden toen zij met het nieuws kwamen.stefan1988 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:55:
Iemand al opgevallen dat het aantal subscribers op VeChain's reddit inmiddels op 10k+ ligt? Was vorige week nog minder dan 5K.
In tegenstelling tot EMC2 die als een pudding in elkaar stortte na hun “nieuws”.
VeChain is een mooie munt om te HODLen in 2018!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 13:09 ]
Dat kan ik niet maar ik ga wel even snel een tool voor eigen gebruik in elkaar flansen, heel stom dat ik niet aan cryptocompare heb gedacht maar die biedt precies wat ik zoek, heb nu een hele ingewikkelde tool die info van tig verschillende exchanges ophaalt maar dit is veel makkelijker en de data is accuraat genoeg voor mijn doel. Thanks!BLACKfm schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:55:
Door op basis hiervan alle api's uit te lezen per munt van diverse beurzen kun je snel alle prijsverschillen in kaart brengen. Ik zeg, wie bied zich aan ?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mag ik vragen wat je precies bedoelt met niet bij coinbase kopen? Via Sepa stuur ik naar coinbase vervolgens euro -> gdax en op gdax verkoop ik euro voor eth/ltc. Bedoel je dit of wat andersmetallicattim schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Goeie tip!
Maar dat zie ik volgend jaar ergens wel zodra ik wil uitbetalen, voorlopig denk ik daar nog niet eens aan dus zie wel hoe het er dan uitziet qua uitbetalen
Maar voor iedereen die wil kopen, zeker niet via Coinbase doen! En, niet geheel onbelangrijk en mag best elke pagina herhaald worden, want dat is i.m.o. wat nieuwelingen direct moeten weten: niet BTC als 1e munt kopen!
Koop LTC/ETH/o.i.d. en zet die op een exchange om naar BTC als je die perse wilt. Dat scheelt enorm!
Geen idee infeite waar we op dit moment zitten, niemand kan in de toekomst kijken maar het gaat de laatste weken wel extreem snel dat ik me ook wel afvraag hoelang dit nog kan blijven duren...Ik ben eveneens vrij laat ingestapt...Begin december vorig jaar...Ondertussen al een pak winst gemaakt...Het is wel leuk natuurlijk maar ik hou altijd in het achterhoofd "If something sounds too good to be true, it probably isn't true"Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:05:
[...]
De afgelopen twee weken zijn er twee crashes geweest. De eerste was in vrijwel een dag hersteld, gisteren de tweede (mini)crash, dat duurde drie uur.
Er staat zo waanzinnig veel geld langs de zijkant te wachten. Zodra het 10,15,20 procent naar beneden gaat stroomt er nieuw geld binnen. Er zijn nog steeds exchanges waar mensen geen lid van meer kunnen worden.
Dus enjoy de trip naar boven.
[ Voor 14% gewijzigd door Rebbelx op 03-01-2018 13:10 ]
Had in april 2017 nog 7 euro op mijn kraken account staan omdat ik ergens nog een fractie bitcoins had staan en toen had verkocht op Kraken. Lumens was het enige wat ik er nog van kon kopen, dus toen voor $0,00368 maar ca. 192 gekocht. Ik kon ze in de tussentijd nooit verkopen omdat ze te weinig waard waren.Bmfd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:00:
Ik keek net even op het forum bij CryptoCompare, en daar zei iemand over Stellar "Love the slow and steady increase". Hij staat op dit moment 3 keer zo hoog ten opzichte van een week geleden.. Rare definitie van slow and steady.
Intussen al een goede $0,74 per stuk waard wat het nu 120 euro waard maakt. Is toch een leuke stijging in nog geen jaar tijd
Verwijderd
Binance.XippIX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:53:
[...]
[mbr]<knip>[/]
Waarom GDAX en niet direct op Coinbase?sakurakilla schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:08:
[...]
Mag ik vragen wat je precies bedoelt met niet bij coinbase kopen? Via Sepa stuur ik naar coinbase vervolgens euro -> gdax en op gdax verkoop ik euro voor eth/ltc. Bedoel je dit of wat anders
zou dezelfde verificatie moeten zijn qua account maar om een of andere reden ben ik wel bij CB en niet bij GDAX goedgekeurd

Edit: ik krijg ook op geen enkele manier een optie om daadwerkelijk contact op te nemen met ze...?
[ Voor 9% gewijzigd door DRuw op 03-01-2018 13:13 ]
Gefeliciteerd iedereen die gisteren ITC had gekocht na mijn reactie op dit topic
Ik zit er nu al sinds de 31e in en heb een zeeeer mooie profit behaald.
Als ik via gdax koop krijg ik meer voor mijn euro dan via coinbaseDRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:11:
[...]
Waarom GDAX en niet direct op Coinbase?
zou dezelfde verificatie moeten zijn qua account maar om een of andere reden ben ik wel bij CB en niet bij GDAX goedgekeurd
Edit: ik krijg ook op geen enkele manier een optie om daadwerkelijk contact op te nemen met ze...?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
TRX weer mooi in de lift.
Justin Sun maakte zojuist via twitter bekend dat ze een nieuwe collab hebben met game.com
Justin Sun maakte zojuist via twitter bekend dat ze een nieuwe collab hebben met game.com
Justin Sun
@justinsuntron
10 min10 minuten geleden
We are pleased to announce our partnership with http://Game.com , a leading online gaming platform and launch first #TRON dogs games http://tron.game.com/ , where users can use #TRX to purchase various pets and enjoy the companion of virtual pets. https://medium.com/@Tronf...ce-in-gaming-5e8ee92e8dea …
Tron gaat echt de hele tijd omhoog. De eerste munt die ik lang geleden kocht om te holden. Gaat niet verkeerd.3dmaster schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:19:
https://twitter.com/justinsuntron/status/948527252584595456
Tron zal wel weer omhoog gaan nu.
Je zou het beter hebben gedaan als je in TRON geinvesteerd had.jesse111 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:12:
Gefeliciteerd iedereen die gisteren ITC had gekocht na mijn reactie op dit topic![]()
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Mozes123 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Nee, alleen de fees gaan dan van je bnb af. Ik heb gewoon zo'n 20 dollar aan bnb voor puur de fees. Voor het traden zelf gebruik ik gewoon btcAndyk125 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Dit dus, zo denk ik er ook over!
[...]
Maar als je fiat er uit wilt halen zul je de BNB weer moeten traden voor BTC, LTC of wat anders toch? Dan zit je waarschijnlijk toch nog met die fracties of zie ik dit verkeerd?
Mooie uitleg over sell walls:
https://www.reddit.com/r/..._what_they_do_and_how_to/
Sell walls: What they are, what they do, and how to spot them.
Je hebt het nog niet helemaal door geloof ik, een invloedrijk persoon gooit geen lullig tweetje eruit als "nieuws" jaarcijfers, kwartaalcijfers, prognoses voor komende periode, en gebacked met cijfers en meetbare redenen waarom. Dàt doet een invloedrijk persoon over de olieprijs.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Je kan het bizar vinden, ik vind het meer een ogen opener hoe ééa in elkaar steekt.
Sheep will follow, and we got a lot of sheep on the internet these days.
Als een invloedrijk persoon iets tweet over de olieprijs, dan start dat wel degelijk wat.
Of het daadwerkelijk resultaat geeft valt te betwijfelen, maar er zullen investeerders gaan zweten of dromen
Ja je weet nu hoe het in elkaar steekt, als een kaartenhuis gebaseerd op tweetjes en prima als je daar geld mee kan verdienen, maar noem het geen volwassen markt. Hangt aan elkaar van kleuters, lees voor de grap de fora op cryptocompare eens. Soort ballenbak. Ik vermaak er prima maar er komt geen greintje serieuze info vandaan.
(oh en eye-opener kan je niet direct naar NL vertalen, niveau make that the cat wise)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee hoor, meer groei in ITC dan in TRX.Adamoland schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Je zou het beter hebben gedaan als je in TRON geinvesteerd had.
Daarnaast kan de marketcap van ITC veel harder groeien dan TRX
Verwijderd
Kun jij mij vertellen hoe en waar ik deze kan kopen?jesse111 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:12:
Gefeliciteerd iedereen die gisteren ITC had gekocht na mijn reactie op dit topic![]()
Verwijderd
Begrijpend lezen is ook een onderwerpFlagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Je hebt het nog niet helemaal door geloof ik, een invloedrijk persoon gooit geen lullig tweetje eruit als "nieuws" jaarcijfers, kwartaalcijfers, prognoses voor komende periode, en gebacked met cijfers en meetbare redenen waarom. Dàt doet een invloedrijk persoon over de olieprijs.
Ja je weet nu hoe het in elkaar steekt, als een kaartenhuis gebaseerd op tweetjes en prima als je daar geld mee kan verdienen, maar noem het geen volwassen markt. Hangt aan elkaar van kleuters, lees voor de grap de fora op cryptocompare eens. Soort ballenbak. Ik vermaak er prima maar er komt geen greintje serieuze info vandaan.
(oh en eye-opener kan je niet direct naar NL vertalen, niveau make that the cat wise)
Mister niveau make that the cat wise, de vertaling ging prima.
Moraal van het verhaal: die sell orders worden nooit gehaald waardoor de prijs omlaag gaat, dan cancellen ze de order van de sell wall en kopen ze hem daadwerkelijk.stefan1988 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:24:
Mooie uitleg over sell walls:
Mooie reactie eronder ook: Lets call him Dick
Je kan ze kopen op Huobi, Bibox en OKEx, aldus https://coinmarketcap.com/currencies/iot-chain/#marketsVerwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:38:
[...]
Kun jij mij vertellen hoe en waar ik deze kan kopen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]