[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 212 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.798 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bedankt voor de IoT chain tip van gister _/-\o_

Via Okex gekocht registratie ging vrij makkelijk bij ze en werkt best goed, wel een beetje mijn vraagtekens bij een exchange die in Belize gevestigd is en correspondentie adres in Hong Kong heeft maar het werkt.
Geen idee hoe de tier/level werken maar je kan met een paar k zo handelen bij ze zonder iets in te hoeven vullen

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34
Voor alle nieuwelingen:

https://itsblockchain.com/six-best-cryptocurrency-exchanges/

https://itsblockchain.com...pto-coins-to-buy-in-2018/

Titels spreken voor zich lijkt me. Het is een mooie basis om mee te beginnen lijkt me :)

Verwijderd

metallicattim schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:09:
Voor alle nieuwelingen:

Titels spreken voor zich lijkt me. Het is een mooie basis om mee te beginnen lijkt me :)
India's Most Trusted Authority On
Cryptocurrency And Blockchain 8)7 }:O

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Voor alle nieuwelingen:

Interessant - maar wel al de bekende coins.
Voor ons zijn de interessante ICO's Q1 natuurlijk veel leuker ;) :9

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01
Interessant dat kucoin exchange langzaam meer aandacht krijgt en zodoende ook hun eigen shares.

Wel vind ik het wel leuk beloningssysteem als je veel laat staan bij hun.

AnimeAdicted

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Weer eens een domme vraag van mij. :X

Wat ik nog steeds niet echt snap is hoe kan ik nu precies kan zien of ik een goede trade doe als het in BTC of in ETH wordt uitgedrukt?

Kan ik gewoon de procentuele stijging/daling van elkaar aftrekken dus bijvoorbeeld:
BTC is met 15% gestegen vandaag en RDD 12% gestegen. RDD is dus 3% goedkoper geworden?

Moet ik nog ergens rekening mee houden? bijvoorbeeld alleen van dezelfde markt/site de waarden pakken?
Of zijn er nog andere haken en ogen?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
Ik heb op bittrex basic information ingevuld omdat ik mijn ADA weg wil halen. Ik had maar gewoon iets ingevuld omdat ik dacht dat het toch niet gechekt werd. Nu krijg ik deze melding:

We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account. Upgrade to enhanced.

Wat kan ik nu het beste doen? Ik kan nergens mijn adres meer veranderen? Of duurt dit ook een aantal dagen?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28
iNSANiTi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:19:
Weer eens een domme vraag van mij. :X

Wat ik nog steeds niet echt snap is hoe kan ik nu precies kan zien of ik een goede trade doe als het in BTC of in ETH wordt uitgedrukt?

Kan ik gewoon de procentuele stijging/daling van elkaar aftrekken dus bijvoorbeeld:
BTC is met 15% gestegen vandaag en RDD 12% gestegen. RDD is dus 3% goedkoper geworden?

Moet ik nog ergens rekening mee houden? bijvoorbeeld alleen van dezelfde markt/site de waarden pakken?
Of zijn er nog andere haken en ogen?
Je hebt er waarschijnlijk niets aan, maar ik zet de betreffende munt om naar USD.
Dat doe ik omdat dat voor mij een bekende waarde is waar je alles tegen aan kan zetten.
Ook is het makkelijker en sneller dan eerst alles naar BTC en dan weer naar USD/Euro's rekening houdend met alle schommelingen.
Ik heb ook een hekel aan exchanges die alle currencies alleen in BTC ondersteunen :P .

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Mich schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:24:
Ik heb op bittrex basic information ingevuld omdat ik mijn ADA weg wil halen. Ik had maar gewoon iets ingevuld omdat ik dacht dat het toch niet gechekt werd. Nu krijg ik deze melding:

We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account. Upgrade to enhanced.

Wat kan ik nu het beste doen? Ik kan nergens mijn adres meer veranderen? Of duurt dit ook een aantal dagen?
Ik handel alleen in euro paren. XRP/EUR. Maar als het goed is kun je vrij simpel een excelletje maken waarin je de EUR of USD waarde van de betreffende munten zet en hiermee de procentuele winst & EUR / USD winst ziet.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mich schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:24:

Basic verificatiemethode werkt niet voor nonUS residents. Je zult dus enhanced moeten doen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
merSCAMtox....bye bye. https://mercatox.com/exchange/XRB/BTC
https://twitter.com/MercatoxCom/status/948257495960702976

[ Voor 87% gewijzigd door jorisdeket op 03-01-2018 09:35 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:30
Gisteren nog een melding van "we zijn dingen aan het fixen" .. nu krijg ik dit. Of dit nog goed komt? Joost mag het weten, ik had een tijdje geleden daar een account aangemaakt, maar niks mee gedaan, vond het te shady uit zien.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BwX8v1U.png

Verwijderd

Verklaar je nader? Bron? Ik denk het persoonlijk ook, maar "hoop" dat ze toch nog even terugkomen. Kan ik mn muntjes er nog even weghalen :) En anders 500 EU kwijt, maar goed, risico van deze handel.

• jorisdeket
Met de noorde wind vertrokken....mss nog hoop...had gelukkig alleen 18 XRB op staan. Was te lui om het op de Ledger Nano S te zetten...Wilde deze verkopen naar Ethos. Die XRB is maar een hype munt...

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:04
Ik heb ook een vraagje. Ik heb het misschien volledig fout en ben dus benieuwd naar jullie mening.

Stel ik koop voor €500 aan HTML coin ( https://coinmarketcap.com/currencies/html-coin/#charts )
Daar kan je zien dat deze coin momenteel continue schommelt tussen 0.00000008 BTC & 0.00000009 BTC

Even de rekening:
0.00000008 BTC = €0,001017
0.00000009 BTC = €0,001145
Bovenstaande is dus een verschil van €0,000128

Ik koop dus bvb voor €500 van deze coin aan 0.00000008BTC. Dan komt dit op €500 / €0.001017 = 491 642 stuks

Ik wacht tot de coin terug op 0.00000009 staat qua waarde en verkoop terug:
491 642 * €0.000128 = €63 gewonnen.

Klopt bovenstaand verhaal? Ik heb even geen rekening gehouden met de Exchange fees, maar dan nog blijven we sterk in de plus.

Benieuwd naar jullie reactie :-)

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:08
lxz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:49:
[...]

Ik heb in het verleden (begin december) Ether via anycoin direct besteld zonder problemen. Maar ik zou zeker niet te veel in 1x bestellen, aangezien ze momenteel nogal wat problemen hebben. Zo heb ik 1 Dash besteld op 30 december en heb nog niets ontvangen (wel betaald.. :( ). Ook op hun facebook-pagina regent het klachten over orders die niet automatisch kunnen worden uitgevoerd. Je wordt in die gevallen gevraagd contact op te nemen, maar daar wordt vervolgens totaal niet op gereageerd wegens capaciteitsproblemen.
Ja anycoin is een drama als iets fout gaat, ze negeren je gerust 2 weken. Ik had er NEO besteld en betaald maar kwam ook niks in mijn wallet. Elke dag zo ongeveer een mail en bericht op fb gestuurd maar na 2 weken kreeg ik pas antwoord.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie dat RDD weer wat stijgt. Heb ik het goed dat die coin eigenlijk alleen populair is doordat MacAfee er wat over heeft gemeld? De coin zelf is verder helemaal niet zo interessant denk ik.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jorisdeket
Niet echt informatief. Zou je sowieso iets minder kunnen slowchatten? Zie topicwarning :)

[ Voor 145% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 11:57 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

argon007 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:39:

Nee, want als tegelijkertijd de BTC inkakt met 6 promille, ben je je winst al kwijt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:45
Ik heb ook een vraagje. Ik heb het misschien volledig fout en ben dus benieuwd naar jullie mening.

Stel ik koop voor €500 aan HTML coin ( https://coinmarketcap.com/currencies/html-coin/#charts )
Daar kan je zien dat deze coin momenteel continue schommelt tussen 0.00000008 BTC & 0.00000009 BTC

Even de rekening:

Ik koop dus bvb voor €500 van deze coin aan 0.00000008BTC. Dan komt dit op €500 / €0.001017 = 491 642 stuks

Klopt bovenstaand verhaal? Ik heb even geen rekening gehouden met de Exchange fees, maar dan nog blijven we sterk in de plus.

Dit lijkt idd te kloppen wat mij betreft. Hou er wel rekening mee dat hele volksstammen dit truucje proberen uit te voeren, dus kopen op 0.00000008, maar dat er niet genoeg buy orders zijn om alle sell orders op 0.00000009 te kunnen supporten. Dus dan heb je kans dat jouw sell order niet wordt geraakt omdat je onderaan de rij staat.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Voor alle nieuwelingen:

Beetje oude informatie. Binance is momenteel met een grote voorsprong de grootste exchange qua volume (USD 5.5 miljard afgelopen 24 uur) en indrukwekkend stabiel. Bovendien hebben ze een app die best aardig werkt als je bedenkt wat voor data/snelheid vereist is en een mooie collectie altcoins.

Die lijst met beste munten is slecht onderbouwed en vertegenwoordigd vooral hun eigen portfolio denk ik. Duik vooral zelf in Reddit en lees whitepapers en pols je eigen conclusie her en der, dat helpt.

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:11

Even de rekening:

Ik zou die coin lekker hodl-en, veel goedkoper ga je 'm niet krijgen nu ;-)

• argon007
  • Laatst online: 14:04
paul-s83 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Dit lijkt idd te kloppen wat mij betreft. Hou er wel rekening mee dat hele volksstammen dit truucje proberen uit te voeren, dus kopen op 0.00000008, maar dat er niet genoeg buy orders zijn om alle sell orders op 0.00000009 te kunnen supporten. Dus dan heb je kans dat jouw sell order niet wordt geraakt omdat je onderaan de rij staat.
Daar zit ook waarheid in. Maar als ik kijk naar de orderlist dan zou ik daaruit ook eventueel wel al kunnen afleiden als het al dan niet lukt. Hmm ... :-)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Even de rekening:

En wat als de stijging komt doordat BTC daalt? :P

Ik heb hier met euro's NLG gekocht vervolgens met NLG Digibyte en volg de koers in dollars.

Dus dollar daalt waarop dus de digibyte "stijgt" met 10% en ik heb alsnog verlies. Great fun. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• LED-Maniak
  • Laatst online: 14:14
Heeft iemand van jullie al eens een rate limit gekregen op de website van bitfinex? Ik start mijn computer op en plots ben ik rate limited :F

[edit]
Werkt plots weer :?
Hopsa, Ripple weer op 2.5 euro :)

[ Voor 19% gewijzigd door LED-Maniak op 03-01-2018 09:53 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• metallicattim
Rookert25 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Beetje oude informatie. Binance is momenteel met een grote voorsprong de grootste exchange qua volume (USD 5.5 miljard afgelopen 24 uur) en indrukwekkend stabiel. Bovendien hebben ze een app die best aardig werkt als je bedenkt wat voor data/snelheid vereist is en een mooie collectie altcoins.

Die lijst met beste munten is slecht onderbouwed en vertegenwoordigd vooral hun eigen portfolio denk ik. Duik vooral zelf in Reddit en lees whitepapers en pols je eigen conclusie her en der, dat helpt.
pfff denk je eens een post te maken met enigszins wat handige info voor NIEUWELINGEN (had ik toch vermeld dat het een basis is om verderop te bouwen of niet?), wordt het allemaal afgekraakt... Nee gelukkig kunnen we enkele posts verderop weer lezen over hoelang een transfer van BTC duurt en of het verstandig is om in X coin te investeren.... ;w

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:17

Typhone

Who Dares Wins

metallicattim schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:55:
[...]

pfff denk je eens een post te maken met enigszins wat handige info voor NIEUWELINGEN (had ik toch vermeld dat het een basis is om verderop te bouwen of niet?), wordt het allemaal afgekraakt... Nee gelukkig kunnen we enkele posts verderop weer lezen over hoelang een transfer van BTC duurt en of het verstandig is om in X coin te investeren.... ;w
Rustig mijnheer :).
Zo rolt het nu eenmaal. Wat weet Reddit wat jij en ik niet weten? Die vraag kun je jezelf ook stellen.

En het antwoord is: niks meer dan jij en ik.
Zodra er 1 zekerheidje zou zijn (100% garantie) van 25% in een dag, dan zouden er miljarden op komen te staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 03-01-2018 09:59 ]

• Rookert25
[...]

Sorry, dank voor de moeite :) De wereld draait zo snel hier, het is van belang om actueel te blijven.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

LED-Maniak schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:48:
Heeft iemand van jullie al eens een rate limit gekregen op de website van bitfinex? Ik start mijn computer op en plots ben ik rate limited :F

[edit]
Werkt plots weer :?
Hopsa, Ripple weer op 2.5 euro :)
2.5 dollar ;) die 2.5€ over een uurtje ws in dit tempo. Hij gaat goed. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

[...]

Geheel afgekraakt word het niet, maar google geeft gelijkende hits. Met allen diverse pagina's welke eigenlijk hetzelfde vertellen maar net iets anders. Veel is reclame en geeft een richting naar sites met reclame. Al dan niet voor eigen portfolio's etc..

Maar India's "best" is vast niet in het engels ;).

Als de presidentsverkiezingen van America beïnvloed kunnen worden de ja de nee, kan een site als deze jou dan wellicht ook beïnvloeden....

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 10:48
Overgestapt op Binance, werkt best fijn. Ik heb na lang zoeken gekeken met coins met een hoge volume, hoge market cap en lage waarde per coin. Daarnaast ook met enige technologische potentie. Dit leken mij logische criteria, welke gebruiken jullie?

Kwam uit op:
Cardano
TRON
Stellar Lumen

Hoe denken jullie over deze coins? Moet zeggen dat de uitkomst extreem gebaseerd is op de tijd van kijken, deze hebben namelijk de afgelopen week grote groei meegemaakt. Het gaat in tegen alle lessen die ik heb geleerd vanuit de meer "klassieke wereld" van aandelen handelen en moet zeggen dat het mij moeite kost om die lessen los te laten. De wereld van crypto handel lijkt gebaseerd op andere principes (mits het gaat om day trade).

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

• Rookert25
Totale marketcap is in 24 uur met ruim 50 miljard gestegen, nu ruim boven 700 miljard dollar. Denk dat correctie van de altcoins er binnenkort weer aankomt, zou wel even goed zijn.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 14:01
Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:59:
[...]

2.5 dollar ;) die 2.5€ over een uurtje ws. Hij gaat goed. :)
En het jammere is: ik ben hele tijd al aan het proberen Ripple te kopen, zodat ik deze kan doorzenden naar Binance... Maar het is gewoon steeds niet op voorraad.... haha, ik wil eens beginnen met Binance te onderzoeken hoe het werkt etc. etc.

Och, dan nog maar even geduld en hopen dat het tijdens een dipje wel weer beschikbaar komt.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

LED-Maniak schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:48:
Van Cloudflare bedoel je? Niet op Bitfinex, wel op Bittrex. Kwam toen omdat ik via WiFi probeerde in te loggen, dat ging traag, waardoor mijn 2FA niet binnen 1 minuut lukte en ik iedere keer een melding kreeg dat die niet goed was. Toen een temp ban gekregen, paar uur gewacht en daarna kon ik er weer bij. Was wel even spannend :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

th4k1ck3r schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:29:
[...]

Ik handel alleen in euro paren. XRP/EUR. Maar als het goed is kun je vrij simpel een excelletje maken waarin je de EUR of USD waarde van de betreffende munten zet en hiermee de procentuele winst & EUR / USD winst ziet.
Waar doe je dat dan?
Zoveel EUR tradepairs zijn er niet volgens mij... of kijk ik verkeerd.
Ja litebit maar die zitten er ook meer voor hun winst dan voor de jouwe;)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 06:47

Steefanus

StefanJ

RustStorm schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:01:
[...]

En het jammere is: ik ben hele tijd al aan het proberen Ripple te kopen, zodat ik deze kan doorzenden naar Binance... Maar het is gewoon steeds niet op voorraad.... haha, ik wil eens beginnen met Binance te onderzoeken hoe het werkt etc. etc.

Och, dan nog maar even geduld en hopen dat het tijdens een dipje wel weer beschikbaar komt.
Je kunt ook Ethereum kopen, dit verplaatsen naar Binance en dat traden voor Ripple.. als je heel graag wilt instappen nu. :)

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:00:
Totale marketcap is in 24 uur met ruim 50 miljard gestegen, nu ruim boven 700 miljard dollar. Denk dat correctie van de altcoins er binnenkort weer aankomt, zou wel even goed zijn.
We komen net uit een correctie

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RustStorm schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:01:
[...]

Als je al geregistreerd bent bij litebit is het gewoon een kwestie van f5'en enkele keren per dag komt er wel wat beschikbaar. Ja is niet de goedkoopste, maar werkt wel. Vorige week 538 ripples daar gekocht tegen .90 en dat was eigenlijk 10 cent te veel. Achteraf niet zo boeiend. ;)

@DRuw voordeel van litebit is natuurlijk wel dat je met Ideal kan betalen. En het is redelijk logisch dat zij vooral naar hun eigen winst kijken,of handel jij in coins om die coins een steuntje in de rug te geven? :P Ik gun iedereen zijn winst, vooral als ze dingen makkelijker voor mij maken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 03-01-2018 10:10 ]

• th4k1ck3r
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Waar doe je dat dan?
Zoveel EUR tradepairs zijn er niet volgens mij... of kijk ik verkeerd.
Ja litebit maar die zitten er ook meer voor hun winst dan voor de jouwe;)
Ik handel ook alleen maar in XRP :)
Deze doe ik op Gatehub en Bitstamp

• DRuw

DRuw

th4k1ck3r schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Ik handel ook alleen maar in XRP :)
Deze doe ik op Gatehub en Bitstamp
Ah, vandaar.
Wel rot op gatehub van die 25xrp die je standaard kwijt bent aan de wallet... volgens mij niet bij de andere exchangers of zie ik dat verkeerd?

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 14:01
@Flagg @Steefanus ; zeker waar, LiteBit ben ik volledig geverifieerd etc etc dus daar kan ik inderdaad makkelijk kopen mits er voorraad is. Ethereum, zou ook nog kunnen natuurlijk... Hmmmz, eens goed alles op een rijtje zetten en zien hoe het aan te pakkne op Binance. Als ik me niet vergis: handig om daar een currency om te zetten naar wat BNB zodat fees-kosten beperkter zijn he...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• appelflap1992
DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:08:
[...]

Ah, vandaar.
Wel rot op gatehub van die 25xrp die je standaard kwijt bent aan de wallet... volgens mij niet bij de andere exchangers of zie ik dat verkeerd?
Bij sommige niet, bij sommige wel, bij binance bv niet maar bij cryptonator wel

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 22:04
Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Als je al geregistreerd bent bij litebit is het gewoon een kwestie van f5'en enkele keren per dag komt er wel wat beschikbaar. Ja is niet de goedkoopste, maar werkt wel. Vorige week 538 ripples daar gekocht tegen .90 en dat was eigenlijk 10 cent te veel. Achteraf niet zo boeiend. ;)

@DRuw voordeel van litebit is natuurlijk wel dat je met Ideal kan betalen. En het is redelijk logisch dat zij vooral naar hun eigen winst kijken,of handel jij in coins om die coins een steuntje in de rug te geven? :P Ik gun iedereen zijn winst, vooral als ze dingen makkelijker voor mij maken. :)
helaas werkt het verkopen van Ripples niet op Litebit :( dat staat al een hele tijd "in onderhoud"

• AceAlpha
RustStorm schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:08:
@Flagg @Steefanus ; zeker waar, LiteBit ben ik volledig geverifieerd etc etc dus daar kan ik inderdaad makkelijk kopen mits er voorraad is. Ethereum, zou ook nog kunnen natuurlijk... Hmmmz, eens goed alles op een rijtje zetten en zien hoe het aan te pakkne op Binance. Als ik me niet vergis: handig om daar een currency om te zetten naar wat BNB zodat fees-kosten beperkter zijn he...
Ja klopt met BNB. Dan krijg je 50% korting op je fees. Gaan van 0.1% naar 0,05%.

• DRuw

DRuw

Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:05:
[...]
@DRuw voordeel van litebit is natuurlijk wel dat je met Ideal kan betalen. En het is redelijk logisch dat zij vooral naar hun eigen winst kijken,of handel jij in clubs om die clubs een steuntje in de rug te geven? :P Ik gun iedereen zijn winst, vooral als ze dingen makkelijker voor mij maken. :)
Tuurlijk!
maar litebit gebruiken voor daytraden (waar ik nu aan ga beginnen) zou ik niet doen... tenzij je het geluk hebt dat je iedere keer de coins pakt die +10% per keer gaan wordt het geen winst..
Iedereen verdient zn brood plus beleg maar litebit is mijns inziens om OF direct in te springen of te HODLen maar niet voor de dag...

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:30
[...]

Ah, vandaar.
Het is 20 xrp op dit moment, en men verwacht dat dit omlaag gaat.

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:18
AceAlpha schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Ja klopt met BNB. Dan krijg je 50% korting op je fees. Gaan van 0.1% naar 0,05%.
En belangrijker nog, dan houd je geen dust van je coins over waar je later niets meer mee kunt

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Tuurlijk!
maar litebit gebruiken voor daytraden (waar ik nu aan ga beginnen) zou ik niet doen... tenzij je het geluk hebt dat je iedere keer de coins pakt die +10% per keer gaan wordt het geen winst..
Iedereen verdient zn brood plus beleg maar litebit is mijns inziens om OF direct in te springen of te HODLen maar niet voor de dag...
Oh das zeker waar voor daytraiders absoluut oninteressant. Hoogstens voor de initiële aankoop waar je vervolgens ergens anders mee gaat spelen. :)

• DRuw

DRuw

Dacuuu schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Het is 20 xrp op dit moment, en men verwacht dat dit omlaag gaat.
+5xrp per item in je wallet toch?
Ik heb alleen XRP dus +5 maar ook EUR en USD kan waardoor je dan op 20+5+5+5 uitkomt en je minimum op 35 moet zitten..
Ik dacht iig dat het zo werkte als ik het goed begreep.

enneh over dat verwachten... ik dacht dat XVG niet meer lager kon zakken gisteren... :+ (wel verkocht gister overigens dus schade is beperkt)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DRuw schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:14:
[...]

enneh over dat verwachten... ik dacht dat XVG niet meer lager kon zakken gisteren... :+ (wel verkocht gister overigens dus schade is beperkt)
XVG is de grootste hoax munt die er is. Pure hype vanwege de beruchte Tweet een maandje terug.
Verder is dat rotzooi.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:16:
[...]

XVG is de grootste hoax munt die er is. Pure hype vanwege de beruchte Tweet een maandje terug.
Verder is dat rotzooi.
Dus nu kopen, tweeten alsof je er bij neervalt.

Om er dan achter te komen dat je net te weinig followers hebt. :P

Maar het is toch bizar dat een tweetje van een psychopaat een coin/markt überhaupt zo kan beïnvloeden?

Zie je het al voor je dat hij tweet dat de olieprijs gaat verdubbelen en dat er ook maar het geringste effect te zien is op de beurs? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Flagg op 03-01-2018 10:19 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12 13:12
Isaya schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:12:
[...]

En belangrijker nog, dan houd je geen dust van je coins over waar je later niets meer mee kunt
+1 Belangrijkste tip voor het gebruik van Binance :) De fracties van de vele coins die je anders overhoud telt al snel op .. Dus eerst een van de crypto op de BNB tak van binance verkopen die daar gelist is (minimum verkoop is 1 bnb aan waarde, dus +- $9).

Vervolgens gaan al je transactie kosten standaard van je BNB tegoed af tenzij je dit expliciet uitzet.

En nog een tip voor al die mensen met veel fracties van de verschillende coins:
De volgende keer dat je die coin wilt verkopen: zet dan die BNB transacties uit, dan gaat het van je die coin af waardoor de fractie weer wat kleiner wordt (zolang je meer dan die 0.1% transactie fee extra hebt)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Maar het is toch bizar dat een tweetje van een psychopaat een coin/markt überhaupt zo kan beïnvloeden?

Zie je het al voor je dat hij tweet dat de olieprijs gaat verdubbelen en dat er ook maar het geringste effect te zien is op de beurs? :P
Helemaal mee eens. Maar in de aanloop had hij al genoeg cryptoboys verzameld. In de telegram groepen zag ik opeens allemaal berichten voorbij komen: buy verge, buy buy buy. Enz enz enz. Zonder enige fundering behalve die tweet. En was John McAfee opeens de grote ziener.
Die $700.000 aan Verge had vòòr z'n tweet }:O

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Helemaal mee eens. Maar in de aanloop had hij al genoeg cryptoboys verzameld. In de telegram groepen zag ik opeens allemaal berichten voorbij komen: buy verge, buy buy buy. Enz enz enz. Zonder enige fundering behalve die tweet. En was John McAfee opeens de grote ziener.
Die $700.000 aan Verge had vòòr z'n tweet }:O
Waarom is XVG rotzooi? Zag bij jou post ook geen onderbouwing.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Die staan er genoeg, maar dateren alweer van voor de grote hype (begin-midden oktober).
Toen circa 90% hier nog niet aanwezig was. Zoekt en gij zult vinden.
Reddit is niet je antwoord.

Zitten wat andere stimuli achter dan bij de meeste andere coins. Dus wegwezen (bij de XVG dus hè) niet naar jou persoonlijk hehe.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 03-01-2018 10:30 ]

• th4k1ck3r
[...]

Ah, vandaar.
Ja, dat is op dit moment inderdaad erg rot maar dit zou kunnen worden aangepast in de toekomst. Hoe hoger die munt komt te staan hoe vaker de vraag om die reserve aan te passen voorbij komt.
Het werkt inderdaad zo dat iedere trading pair 5 XRP als reserve wordt aangehouden. Heb je dus 5 trading pairs aangezet, dan is de reserve 20+25=45 XRP. Wil je een order inleggen, wordt opnieuw 5 XRP als reserve aangehouden, per order. Heb je dus 2 orders instaan, stijgt de reserve naar 55 XRP.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Volgens mij is die tweet + aftermath toch een prima bewijs dat het een bende is?

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Iemand weleens funds "kwijtgeraakt" na trades op binance?

Ik had toevallig nog een "oude" pagina van gisteravond op mijn telefoon openstaan waarop alle coins (7 verchillende altcoins) die op dat moment in mijn bezit waren zijn weergegeven (incl. de BTC waarde per type altcoin). Voordat ik vanmorgen de trades heb gemaakt was de totale BTC waarde (dus de waarde van de altcoins) van mijn portfolio iets gestegen t.o.v. deze "oude" pagina.

Nu heb ik vanmorgen 2 van de altcoins volledig verkocht, hiervoor heb ik een 'x' bedrag aan BTC ontvangen. Vervolgens heb ik een deel van deze ontvangen BTC weer in een andere coin gestopt.
Toen ik echter mijn totale portfolio bekeek was de waarde hiervan aanzienlijk gezakt (ca. 6%) t.o.v. voor de trades..

Als ik kijk naar de waarde van mijn BTC-bezit (dus excl. altcoins) kom ik na deze trades volgens mij een 'x' bedrag aan BTC tekort.. Iemand enig idee?

Ter illustratie een afbeelding bijgevoegd met fictieve waarden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9mw494w.png

Voor de aan- en verkopen heb ik de werkelijke waarden uit mijn trade history gepakt. De BTC waarde welke ik dan zou moeten hebben volgens deze berekening (dus die in het rood is weergegeven, alleen dan op basis van de juiste aantallen en waarden) wijkt echter af van de BTC waarde welke binance weergeeft in mijn portfolio..

Maak ik nou ergens een denkfout/zie ik iets over het hoofd? Of zou dit een fout van hun kant zijn? :o

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 20:03

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb op dit moment nog 2000 Verge staan, alleen baal er ontzettend van dat het zo'n bende binnen het team is. Er is totaal geen communicatie. Maar kijk ik op een andere manier dan zie ik 1 persoon de afgelopen dagen buffelen en builds eruit gooien als een malle.

BTC €94.837,08

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Helza schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:19:
[...]

+1 Belangrijkste tip voor het gebruik van Binance :) De fracties van de vele coins die je anders overhoud telt al snel op .. Dus eerst een van de crypto op de BNB tak van binance verkopen die daar gelist is (minimum verkoop is 1 bnb aan waarde, dus +- $9).

Vervolgens gaan al je transactie kosten standaard van je BNB tegoed af tenzij je dit expliciet uitzet.

En nog een tip voor al die mensen met veel fracties van de verschillende coins:
De volgende keer dat je die coin wilt verkopen: zet dan die BNB transacties uit, dan gaat het van je die coin af waardoor de fractie weer wat kleiner wordt (zolang je meer dan die 0.1% transactie fee extra hebt)
Hoe gaat het dan precies in de praktijk?
Stel ik koop eerst 1 ETH en daarna verkoop ik er weer 1?
Koop je dan in feite 0,99 ETH en verkoop je er maar 0,9801?

Snap namelijk niet hoe je dan ''dust'' overhoudt.

En trouwens BNB wordt toch steeds meer waard?
Lijkt mij dan alleen handig bij grotere transacties.

[ Voor 4% gewijzigd door iNSANiTi op 03-01-2018 10:37 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• DRuw

DRuw

Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Die staan er genoeg, maar dateren alweer van voor de grote hype (begin-midden oktober).
Toen circa 90% hier nog niet aanwezig was. Zoekt en gij zult vinden.
Reddit is niet je antwoord.

Zitten wat andere stimuli achter dan bij de meeste andere coins. Dus wegwezen (bij de XVG dus hè) niet naar jou persoonlijk hehe.
Dat is nu alles wat <knip> Jij mag ook gewoon McAfee zeggen hoor.
Hij had weer een coin van de wek opgegeven per tweet.
Volledig de grond ingetraps in de comments dat ie op moest rotten maar 2 mins na zn tweet wel ontploft met +idioot veel% (FCT, 1 januari om ongeveer 16:00 uur kijk maar na....)
Bizar

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 11:55 ]

Verwijderd

koelebobes schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:35:
Ik heb op dit moment nog 2000 Verge staan, alleen baal er ontzettend van dat het zo'n bende binnen het team is. Er is totaal geen communicatie. Maar kijk ik op een andere manier dan zie ik 1 persoon de afgelopen dagen buffelen en builds eruit gooien als een malle.
En daar zit juist de zwakte van Verge, alles hangt af van 1 persoon die al maanden roept dat het echt klaar is, kwestie van code uploaden en het werkt..

Laatste 2-3 dagen heeft hij meer commits gedaan dan 2-3 maanden ervoor..

Zegt mij genoeg..
Ik had er 50k, heb ze nog voor een redelijke prijs kunnen slijten vlak de mislukte release.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
koelebobes schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:35:
Heb er ook nog een aantal staan...nog steeds op flinke winst dus gelukkig nog lang geen verlies ten opzichte van instappen...ik zie de munt nog wel weer terugkomen.

• Andyk125
  • Laatst online: 14-12 10:03
iNSANiTi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Hoe gaat het dan precies in de praktijk?
Stel ik koop eerst 1 ETH en daarna verkoop ik er weer 1?
Koop je dan in feite 0,99 ETH en verkoop je er maar 0,9801?

Snap namelijk niet hoe je dan ''dust'' overhoudt.

En trouwens BNB wordt toch steeds meer waard?
Lijkt mij dan alleen handig bij grotere transacties.
Nee je koopt er 1, maar als je deze wilt omzetten in een andere coin of currency moet je fees betalen en dan hou je er niet 1 over maar miss 0,99.

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Je kan het bizar vinden, ik vind het meer een ogen opener hoe ééa in elkaar steekt.
Sheep will follow, and we got a lot of sheep on the internet these days.

Als een invloedrijk persoon iets tweet over de olieprijs, dan start dat wel degelijk wat.
Of het daadwerkelijk resultaat geeft valt te betwijfelen, maar er zullen investeerders gaan zweten of dromen

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
Probleem wat ik heb met VGX is dat ik gewoon totaal geen vertrouwen in de munt (meer) heb, idee klinkt misschien prachtig en wie weet is het product zelf ook prima maar door alle gemiste deadlines, niet nagekomen beloftes en brakke communicatie is het gewoon een onbetrouwbaar geheel geworden..

Dan investeer ik nog liever in UET, een complete transparante en eerlijke munt!

(Nah, niet waar... als er winst te halen is met XVG ga ik daar gewoon weer voor hoor ;) )

*Edit*

Baal btw wel dat ik geen ADA heb gekocht in de dip gisteren, was daar net te laat voor maar om nu nog in te stappen... probeer juist mijn FOMO te onderdrukken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door m0ridin op 03-01-2018 10:42 ]

• appelflap1992
errrrrnie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:34:
Iemand weleens funds "kwijtgeraakt" na trades op binance?

Ik had toevallig nog een "oude" pagina van gisteravond op mijn telefoon openstaan waarop alle coins (7 verchillende altcoins) die op dat moment in mijn bezit waren zijn weergegeven (incl. de BTC waarde per type altcoin). Voordat ik vanmorgen de trades heb gemaakt was de totale BTC waarde (dus de waarde van de altcoins) van mijn portfolio iets gestegen t.o.v. deze "oude" pagina.

Nu heb ik vanmorgen 2 van de altcoins volledig verkocht, hiervoor heb ik een 'x' bedrag aan BTC ontvangen. Vervolgens heb ik een deel van deze ontvangen BTC weer in een andere coin gestopt.
Toen ik echter mijn totale portfolio bekeek was de waarde hiervan aanzienlijk gezakt (ca. 6%) t.o.v. voor de trades..

Als ik kijk naar de waarde van mijn BTC-bezit (dus excl. altcoins) kom ik na deze trades volgens mij een 'x' bedrag aan BTC tekort.. Iemand enig idee?

Ter illustratie een afbeelding bijgevoegd met fictieve waarden:
[afbeelding]

Voor de aan- en verkopen heb ik de werkelijke waarden uit mijn trade history gepakt. De BTC waarde welke ik dan zou moeten hebben volgens deze berekening (dus die in het rood is weergegeven, alleen dan op basis van de juiste aantallen en waarden) wijkt echter af van de BTC waarde welke binance weergeeft in mijn portfolio..

Maak ik nou ergens een denkfout/zie ik iets over het hoofd? Of zou dit een fout van hun kant zijn? :o
Misschien een domme suggestie van mijn kant maar de waarde in BTC van de andere alts waar je niet mee gehandeld hebt zijn in die tijd exact even veel BTC waar gebleven? De balance in BTC veranderd constant als je in alts zit door koerswijzigingen van de alts en de BTC. Maar ik kan mij bijna niet voorstellend dat je dat zelf niet bedacht had.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Heb er ook nog een aantal staan...nog steeds op flinke winst dus gelukkig nog lang geen verlies ten opzichte van instappen...ik zie de munt nog wel weer terugkomen.
Nahja ik niet ben te laat ingestapt en sta op 300 verlies... :| Hoop nog op een flinke knaller als ze wraith echt daadwerkelijk aankondigen

BTC €94.837,08

• pirodr01
Een vraag, momenteel zit ik in ong 10 alts, en ik kom langzaam op het totaalbedrag waarop ik stukjes terug wil gaan halen naar fiat. Hoe doen jullie dit? Nemen jullie afstand van een alt in dit proces, halen jullie van al jullie alts 10% waarde af, keren jullie helemaal niet uit naar fiat? Ik merk dat ik het lastig vind om mijn alts die lekker in het groen staan af te moeten staan, aan de andere kant is het ook goed om af en toe winst eruit te trekken...vind ik een lastige merk ik...

• pirodr01
koelebobes schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Nahja ik niet ben te laat ingestapt en sta op 300 verlies... :| Hoop nog op een flinke knaller als ze wraith echt daadwerkelijk aankondigen
hmm dat is wel vervelend ja...ik zie wel een positieve verandering op twitter in de manier waarop ze communiceren en ik zie het product ook wel snel op tafel komen...de vraag is dan of het vertrouwen weer hersteld kan worden, maar als er geld te halen valt, denk ik dat er genoeg mensen uiteindelijk wel weer overstag gaan.

• yinx84
  • Laatst online: 02-12 17:15
Gisteren over IoTChain (ITC) gepost... vandaag een mooi artikel met duidelijke uitleg in de Huffington Post. Ze lijken DAG tech (ala IOTA/RAI) met blockchain technologie te combineren. Begint nu echt momentum te creëren... 1 januari wat gekocht en inmiddels al 65% winst op. Is nu alleen te verkrijgen op OKEx en Huobi.pro... die laatste heb ik gebruikt en beviel prima. Aangezien er 120k tokens verstuurd zijn naar de Binance testwallet lijkt een listing daar er ook aan te komen. Kan wel de moeite waard zijn om er vroeg bij te zijn op die twee Chinese exchanges.

Hoop natuurlijk dat dit een RaiBlockje doet de komende tijd, gezien de populariteit van dit soort projecten O-)

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:43:
Een vraag, momenteel zit ik in ong 10 alts, en ik kom langzaam op het totaalbedrag waarop ik stukjes terug wil gaan halen naar fiat. Hoe doen jullie dit? Nemen jullie afstand van een alt in dit proces, halen jullie van al jullie alts 10% waarde af, keren jullie helemaal niet uit naar fiat? Ik merk dat ik het lastig vind om mijn alts die lekker in het groen staan af te moeten staan, aan de andere kant is het ook goed om af en toe winst eruit te trekken...vind ik een lastige merk ik...
Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:44:
[...]

hmm dat is wel vervelend ja...ik zie wel een positieve verandering op twitter in de manier waarop ze communiceren en ik zie het product ook wel snel op tafel komen...de vraag is dan of het vertrouwen weer hersteld kan worden, maar als er geld te halen valt, denk ik dat er genoeg mensen uiteindelijk wel weer overstag gaan.
Ach ik Hold gewoon en kan het missen we zien wel waar het schip strand uitstappen met verlies en op een andere coin lijkt mij ook niet verstandig

BTC €94.837,08

• AceAlpha
Je alt verhandelen voor een coin die goed om te ruilen is naar fiat: BTC / ETH / LTC bijvoorbeeld.

Ik zou zelf gaan voor ETH / LTC vanwege de transactiekosten. Mijn weg is sturen naar Kraken en dan omzetten naar Euro, redelijk goedkoop qua fee. Nadeel is dat je continue errors heb vanwege de overbelasting bij Kraken.

• pirodr01
AceAlpha schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Je alt verhandelen voor een coin die goed om te ruilen is naar fiat: BTC / ETH / LTC bijvoorbeeld.

Ik zou zelf gaan voor ETH / LTC vanwege de transactiekosten. Mijn weg is sturen naar Kraken en dan omzetten naar Euro, redelijk goedkoop qua fee. Nadeel is dat je continue errors heb vanwege de overbelasting bij Kraken.
Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde meer het keuzeproces van het kiezen van een alt, een deel van je alts, om uit te keren naar fiat...niet zozeer de praktische route om uit te keren...

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
Zit een beetje met hetzelfde, ik weet dat sommigen hun 'investering' in de alts eruit halen en dan met de rest (=gratis alts) lekker verder gaan. Op die manier heb je dus extra gratis geld waarop je nooit meer verlies kan lijden en alleen maar winst.

Ik merk dat ik continu zit te twijfelen tussen lange en korte termijn... Nu de winst eruit halen, maar aan de andere kant heb ik het idee dat het op de lange termijn alleen maar beter wordt dus wil ze ook weer laten staan, etc.

Mijn conclusie gisternacht was nog wat extra storten en daarmee zien of ik actief kan daytraden, en dan dus steeds kopen in de dip en alles verkopen bij een stijging van x, rinse and repeat. Kijken of dat betere resultaten oplevert,

Ik zit er eerlijk gezegd dan ook niet uit idealisme in, maar vooral omdat dit een betere investering is voor (een deeltje van) je spaargeld dan het op de bank laten staan ;)

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
appelflap1992 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Misschien een domme suggestie van mijn kant maar de waarde in BTC van de andere alts waar je niet mee gehandeld hebt zijn in die tijd exact even veel BTC waar gebleven? De balance in BTC veranderd constant als je in alts zit door koerswijzigingen van de alts en de BTC. Maar ik kan mij bijna niet voorstellend dat je dat zelf niet bedacht had.
Die waarde is uiteraard ook veranderd, echter puur kijkend naar de waarde van mijn BTC bezit kom ik tekort als ik de verkopen en de aankopen vanuit mijn trade history pak en bij elkaar optel..

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde meer het keuzeproces van het kiezen van een alt, een deel van je alts, om uit te keren naar fiat...niet zozeer de praktische route om uit te keren...
Waarom niet gewoon bijvoorbeeld overal 20% van verkopen en dat ten gelde maken. Dan blijf je overal evenveel qua percentages inzitten.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
yinx84 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:45:
Gisteren over IoTChain (ITC) gepost... vandaag een mooi artikel met duidelijke uitleg in de Huffington Post. Ze lijken DAG tech (ala IOTA/RAI) met blockchain technologie te combineren. Begint nu echt momentum te creëren... 1 januari wat gekocht en inmiddels al 65% winst op. Is nu alleen te verkrijgen op OKEx en Huobi.pro... die laatste heb ik gebruikt en beviel prima. Aangezien er 120k tokens verstuurd zijn naar de Binance testwallet lijkt een listing daar er ook aan te komen. Kan wel de moeite waard zijn om er vroeg bij te zijn op die twee Chinese exchanges.

Hoop natuurlijk dat dit een RaiBlockje doet de komende tijd, gezien de populariteit van dit soort projecten O-)
Is het makkelijk registreren op huobi?

• pirodr01
thunder8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Waarom niet gewoon bijvoorbeeld overal 20% van verkopen en dat ten gelde maken. Dan blijf je overal evenveel qua percentages inzitten.
Dank voor je reactie, is de optie idd die ik zelf ook overweeg, vroeg me af of meerderen het op deze manier doen. Qua fees is het bijvoorbeeld wel duurder om van al je coins een deel af te romen ipv afstand van 1 coin te nemen.

Verwijderd

Ik ben al enkele maanden bezig, en voel me nog steeds een newbie die me soms teveel laat gaan met FOMO en FUD.
Daardoor enkele keren te vroeg eruit gestapt en de boot gemist (XRP & Iota zeer laag aangekocht afgelopen zomer).

Totale investering die ik heb gedaan was toen 300 euro en heb er 600 van kunnen maken.
Toen tijdelijk uitgestapt en op aanraden van een ander in Verge gestapt, hiermee volledig naar de maan en halverwege terug gegaan.
Uiteindelijk met 7000 euro eruit gestapt.
Nu 2000 euro afgeroomd en terughaald naar fiat.
de 5000 euro staat nog als BTC, en zit nu te kijken naar andere projecten die iets minder stress veroorzaken van de verge rollercoaster..

Heb als 1e project REQ (Request Network), een zeer nieuwe munt die pas sinds oktober op de beurs is.. Roadmap, Team en communicatie is glashelder en heeft een duidelijke visie, daarnaast liggen ze voor op schema qua ontwikkeling wat mij meer vertrouwen geeft. Ook de kennis van het team lijkt me top.

Qua winst heb ik nu mezelf voorgehouden om nu echt een hodl strategie toe te passen.. Nu kopen en om de 3 of 6 maanden evalueren hoe de munt het doet.
Tussentijds een beetje het nieuws in de gaten houden en bij rare dingen misschien ingrijpen. En zolang het goed gaat lekker laten staan..
Ik heb geen eind bedrag staan, maar werk wel met stop-losses.. die zet ik op 50% van de laatste correctie.. Dit wil ik eens per 2 weken evalueren en evt naar boven bijstellen. (niet naar beneden).

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik zou de alt verkopen waar je het minste rendement op hebt gehad of nog op verwacht te krijgen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• thunder8

thunder8

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Dank voor je reactie, is de optie idd die ik zelf ook overweeg, vroeg me af of meerderen het op deze manier doen. Qua fees is het bijvoorbeeld wel duurder om van al je coins een deel af te romen ipv afstand van 1 coin te nemen.
Als je er in totaal bijvoorbeeld 0,1btc uithaalt, maakt het geen zak uit of je 1 of 10 trades maakt. Je fee is bijvoorbeeld 0,25% van je trade.

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Ik ben al enkele maanden bezig, en voel me nog steeds een newbie die me soms teveel laat gaan met FOMO en FUD.
Daardoor enkele keren te vroeg eruit gestapt en de boot gemist (XRP & Iota zeer laag aangekocht afgelopen zomer).

Totale investering die ik heb gedaan was toen 300 euro en heb er 600 van kunnen maken.
Toen tijdelijk uitgestapt en op aanraden van een ander in Verge gestapt, hiermee volledig naar de maan en halverwege terug gegaan.
Uiteindelijk met 7000 euro eruit gestapt.
Nu 2000 euro afgeroomd en terughaald naar fiat.
de 5000 euro staat nog als BTC, en zit nu te kijken naar andere projecten die iets minder stress veroorzaken van de verge rollercoaster..

Heb als 1e project REQ (Request Network), een zeer nieuwe munt die pas sinds oktober op de beurs is.. Roadmap, Team en communicatie is glashelder en heeft een duidelijke visie, daarnaast liggen ze voor op schema qua ontwikkeling wat mij meer vertrouwen geeft. Ook de kennis van het team lijkt me top.

Qua winst heb ik nu mezelf voorgehouden om nu echt een hodl strategie toe te passen.. Nu kopen en om de 3 of 6 maanden evalueren hoe de munt het doet.
Tussentijds een beetje het nieuws in de gaten houden en bij rare dingen misschien ingrijpen. En zolang het goed gaat lekker laten staan..
Ik heb geen eind bedrag staan, maar werk wel met stop-losses.. die zet ik op 50% van de laatste correctie.. Dit wil ik eens per 2 weken evalueren en evt naar boven bijstellen. (niet naar beneden).
thnx, klinkt goed...REQ bevalt mij trouwens prima, heb m nu ongeveer 2 weken in mijn portfolio en vind het een prettige alt.

• metallicattim
pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Iets anders, zolang je het geld niet perse nodig hebt, waarom eraf halen? Met geld maak je geld ;)
Ik snap dat de gedachte van handelen zonder risico erg aanlokkelijk is, maar als er wat risico achter zit, maak je misschien wat betere beslissingen en zoals gezegd, met 100 munten kun je meer winst maken dan als je er maar nog 80 hebt.

Ikzelf zal het geld pas eruit halen zodra ik het echt nodig heb (zodra ik mijn auto wil gaan opknappen over 1 a 1,5 jaar).

• pirodr01
thunder8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Als je er in totaal bijvoorbeeld 0,1btc uithaalt, maakt het geen zak uit of je 1 of 10 trades maakt. Je fee is bijvoorbeeld 0,25% van je trade.
sterk punt :F

• pirodr01
metallicattim schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Iets anders, zolang je het geld niet perse nodig hebt, waarom eraf halen? Met geld maak je geld ;)
Ik snap dat de gedachte van handelen zonder risico erg aanlokkelijk is, maar als er wat risico achter zit, maak je misschien wat betere beslissingen en zoals gezegd, met 100 munten kun je meer winst maken dan als je er maar nog 80 hebt.

Ikzelf zal het geld pas eruit halen zodra ik het echt nodig heb (zodra ik mijn auto wil gaan opknappen over 1 a 1,5 jaar).
Klopt, heb het geld niet nodig, heb mijn inleg er al uit dus 'speel' met gewonnen geld...aan de andere kant begint het een dusdanig bedrag te worden, dat ik er wel van zou balen mocht het opeens verdwenen zijn...ik zeg maar wat, bij het wegvallen van een exchange of zo, of bij het opeens opgedoekt worden van BTC. I know, beetje vergezocht misschien, aan de andere kant voelt het soms een beetje to good to be true, en wil ik graag porties gaan veilig stellen. Mijn eigen idee is om een vast bedrag te laten staan (zeg bv 10K) en elke keer als dat bedrag 10% gegroeid is, die 10%, dus 1K, eruit te halen en 'veilig te stellen'.

Zou je alsjeblieft willen stoppen met meerdere posts achter elkaar te plaatsen. Dit is niet de eerste keer..

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 12:01 ]

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:54:
[...]

thnx, klinkt goed...REQ bevalt mij trouwens prima, heb m nu ongeveer 2 weken in mijn portfolio en vind het een prettige alt.
Het lijkt mij ook een prima munt, helaas gisteren net iets te hoog ingestapt op 5600 sat (nu -10%), maar op de lange termijn komt dit wel weer goed..
Vind het nu belangrijker om gewoon in de boot te zitten dan proberen te timen wanneer precies de koers het laagst staat.

• Blord
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

Bij BitStamp krijg je momenteel 75% korting op je fee als je in BCH handelt. Als je normale fee bijvoorbeeld 0,25% is dan wordt het 0,06% fee. Vorige maand december was het zelfs 100% korting dus kon je zonder fee handelen in Bitcoin Cash.

https://www.bitstamp.net/...rading-limited-time-only/

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 09:06

paradoXical

The ParadoX

<knip> Pffff, lees alsjeblieft de topicwarning. Als je niet eens tijd hebt om je in te lezen en onderzoek te doen, dan ga je maar gewoon lukraak doen wat anderen denken? Daar is dit topic dus niet voor.

[ Voor 71% gewijzigd door Grotman op 03-01-2018 11:59 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• yinx84
oldgrumpy schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Is het makkelijk registreren op huobi?
Vond van wel. Het kostte me wel wat tijd om uit te vogelen hoe ik moest withdrawen. Hierbij moet je SMS verificatie en 2FA aanzetten.

Je krijgt bij het withdrawen een code via sms, via de mail EN je moet je 2FA code geven 8)7 Kunt zien dat ze in China zeer strict te werk moeten gaan, waarschijnlijk opgelegd vanuit de overheid.

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Het lijkt mij ook een prima munt, helaas gisteren net iets te hoog ingestapt op 5600 sat (nu -10%), maar op de lange termijn komt dit wel weer goed..
Vind het nu belangrijker om gewoon in de boot te zitten dan proberen te timen wanneer precies de koers het laagst staat.
klopt volgens mij, volgens mij is het op de langere termijn beter om gewoon in te stappen (tenzij op een bijzonder hoog piekmoment) dan om een dip af te wachten. Een paar dagen geleden was ik erg aan het twijfelen over XLM omdat ie flink aan het pieken was op 55 cent, toch gekocht en zit nu op 74 cent...

• yinx84
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zit in REQ met meer dan de helft van m'n portfolio. Dit is er echt één voor de langere termijn. Geen zorgen over die -10% nu :) Vrijdag komt er weer een product update en verwacht dat de bijbehorende pump morgen zoals gewoonlijk weer van start gaat.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

paradoXical schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:59:
Iemand nog een aanrader om zo mijn bitcoin in te zetten? Helaas geen tijd om te kijken!
Dragon Chain. Gaat al als een malle de afgelopen dagen en ik verwacht dat hij nog wel door zal stijgen komende tijd.

• Oogje
  • Niet online
pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:44:
[...]

FUD en FOMO zijn de waan van de dag en iedereen wil snel rijk worden. Mocht de meute dat met XVG denken te bereiken dan stijgt t vast wel weer.
Lees voor de gein dit topic maar eens terug vanaf september ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• thunder8

thunder8

pirodr01 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:01:
[...]

klopt volgens mij, volgens mij is het op de langere termijn beter om gewoon in te stappen (tenzij op een bijzonder hoog piekmoment) dan om een dip af te wachten. Een paar dagen geleden was ik erg aan het twijfelen over XLM omdat ie flink aan het pieken was op 55 cent, toch gekocht en zit nu op 74 cent...
Ik heb mijn XLM nu even verkocht en mijn winst gepakt. Denk dat er een correctie gaat komen, ging wel heel hard ineens omhoog. Koop later wel weer in. Maar kan ook miszitten, zal niet de eerste keer zijn. :P

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-12 09:10
thunder8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Ik heb mijn XLM nu even verkocht en mijn winst gepakt. Denk dat er een correctie gaat komen, ging wel heel hard ineens omhoog. Koop later wel weer in. Maar kan ook miszitten, zal niet de eerste keer zijn. :P
Deed ik ook met Decent, lekkere winst op gepakt, daarna is ie alleen maar meer en meer gaan stijgen en blijft toch nog hooveren op een hoger niveau.. Ik hodl mn XLM wel een jaartje denk ik.

• pirodr01
thunder8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:03:
[...]

tja, het is echt een bizarre markt...XLM houd ik zelf toch nog even vast, staan aantal grote aankondigingen aan te komen volgens mij...en Cardano is de 1 dollar grens op dit moment aan het aanvallen oOo

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
hoe doen jullie het eigenlijk met winst?
Ik heb een coin die is bijvoorbeeld +60 dollar waard geworden in totaal met mijn aantal.
Ik wil dus eigenlijk die 60 uit cashen en de rest laten staan. Is dat een optie? Of moet ik echt 100% verkopen en weer inkopen?

Ben wel benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik pak liever 10 keer een beetje dan 1 keer heel veel.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-12 16:37
Stellar hou ik ook nog even vast. Wel een stop limit gezet bij binance. Daarnaast een gokje genomen door wat CyberMiles (CMT) te kopen. Die is al leuk gestegen. :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Pagina: 1 ... 212 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]