[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 211 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.803 views

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-12 16:22
technoaddict schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Op Android in de market heb je een Monero wallet.
Aah oke, hoe heet die dan als ik vragen mag? Ik meen dat ik gelezen had dat freewallet.org een scam was laatst. Dus wees voorzichtig.

PSN: bryanlost

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

DRuw schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:54:
[...]
tnx voor je reactie, ik klim in de email :X
ruk, die ligt er dus uit...
Ik kan dus met GDAX niets..
nouja, is toch duurder dan coinbase zo te zien en die pikken de verificatie wel (EN DAT IS HETZELFDE SYSTEEM???)
raar verhaal dit

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik vind wel een groot verschil tussen “als ik 3 jaar geleden 10 butcoins had gekocht” en iemand die 7 weken geleden (!) 60.000 ripples verkocht voor 20 cent terwijl ze nu op ruim 2 dollar staan.....
En waar stond de bitcoin 4 jaar terug dan op ?

Waarom is het anders als ik 3 jaar geleden niet mijn bitcoins had verkocht, lees..verkocht dus niet gekocht .

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12 23:44

RvV

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik vind wel een groot verschil tussen “als ik 3 jaar geleden 10 butcoins had gekocht” en iemand die 7 weken geleden (!) 60.000 ripples verkocht voor 20 cent terwijl ze nu op ruim 2 dollar staan.....
Leuk, maar wat is je punt?

In een ver verleden maakte mijn servertje ongeveer 50 van jouw "butcoins" per maand. Dat was toen. Daar heb je nu niets meer aan.

Een tijdje geleden heb ik iets van 6000 xlm gekregen uit een airdrop. Gewoon gedumpt voor 80 euro oid omdat ik er toch niets in zag. Inmiddels was dat 3000+ usd geweest. Lekker belangrijk.

Ofwel, je moet niet naar het verleden kijken en gewoon tevreden zijn met de keuzes die je hebt gemaakt. Anders gaat crypto je enkel diep ongelukkig maken.

Y'24

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12 13:12
voil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:55:
Veel goede berichten afgelopen tijd over Binance, en meestal werkt het ook goed. Maar met hoge volumes gaat (bij mij) het niet al te best.. Met die run van btc net heb ik wat btc verkocht en teruggekocht maar mijn trade grafiek werd zwart of bleef hangen.. Ook als ik trx/btc aanklik en ik ga met de muis over het grafiekje dan gaat mijn muis traag, of soms crasht het Binance venster.

Anderen hier ook last van? Of is het tijd voor een nieuwe computer 8)7
Gebruik je wel de desktop applicatie? Die is vele malen sneller en stabieler dan de web applicatie..

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:13
alive schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Had dezelfde melding met Litecoin doorsturen. Opnieuw inloggen en nog eens proberen (en nog eens en mss nog eens ;-)).
Thnx...ik had het kunnen weten :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

voil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:55:
Veel goede berichten afgelopen tijd over Binance, en meestal werkt het ook goed. Maar met hoge volumes gaat (bij mij) het niet al te best.. Met die run van btc net heb ik wat btc verkocht en teruggekocht maar mijn trade grafiek werd zwart of bleef hangen.. Ook als ik trx/btc aanklik en ik ga met de muis over het grafiekje dan gaat mijn muis traag, of soms crasht het Binance venster.

Anderen hier ook last van? Of is het tijd voor een nieuwe computer 8)7
Als er sterke schommelingen zijn, dan zijn veel exchanges traag, laad blockfolio niet meer, etc. Wen er maar aan :+

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:03
Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:05:
[...]

Gebruik je wel de desktop applicatie? Die is vele malen sneller en stabieler dan de web applicatie..
Dat wist ik niet, thanks voor de tip! :*)

Misschien kan deze tip toegevoegd worden aan de topicstart?

[ Voor 10% gewijzigd door voil op 02-01-2018 22:13 ]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[...]

Zeker bedankt voor de tip. Was niet op de hoogte dat er een desktop app was. Bij mij loopt ie sinds een paar dagen ook vast via het web.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Helza
voil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Dat wist ik niet, thanks voor de tip! :*)
Np, ik snap nog steeds niet waarom die desktop versie ergens in de support pagina's verstopt zit 😁 vooral de multiwindow optie is ook erg handig als je 4 coins tegelijkertijd volgt om te willen kopen/verkopen

• Famous
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

_ferry_ schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:07:
[...]

Als er sterke schommelingen zijn, dan zijn veel exchanges traag, laad blockfolio niet meer, etc. Wen er maar aan :+
Daarom blij dat ik laatst overgestapt ben naar Delta, beste verademing was dat :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:34:
[...]
Ik vind de reacties van de ''pro'' xrp mensen trouwens een stuk harder dan de mensen die er anders naar kijken en het ook proberen te leggen waarom het volgens hun niet iets is
Ik heb zelf maar een beperkt aantal XRP in mijn bezit. Echter als ik hier op het forum lees en ik termen voorbij zie komen als "shitcoin" dit, banken-corruptie dat. Dan vraag ik mij ten eerste af met wat voor leeftijdscategorie ik te maken heb, aangezien ik toch mag hopen dat het eerste niet uit de strot komt van een volwassene en bij de tweede opmerking denk ik. Jongens, jullie handelen in cryptocurrency, die al jaren geen gezonde naam heeft qua marktpartijen. En dan gaan jullie praten over corruptie? Tevens geven jullie zo enorm op banken af, maar ondertussen heeft 99% van jullie hier vrolijk een bankrekening en waarschijnlijk 50% een hypotheek die bij een bank onder handen is.

Wil je dat in de toekomst liever laten plaatsvinden via een circuit waarvan je helemaal niet meer weet wie de uiteindelijke vertrekker is? Willen jullie liever dat alle handel via een doofpot gaat? Want dat gaat dus niet alleen jullie "legale" handel worden, maar ook alle handel waarvan ik zeker ben dat de meeste van jullie denken dat die personen gewoon netjes achter de tralies horen en dat het geen ramp is als hun tegoeden worden bevroren.

Kortom je hoeft geen fan te zijn van Ripple en hun currency XRP, maar voordat je allemaal dingen uitkraamt omtrent corruptie of hoe zo'n shitcoin het is, denk dan ook eens dat we niet maar met 1 cryptocurrency hoeven te zitten.

Overigens heeft Ripple ook nog een iets duidelijker verhaal opgesteld omtrent escrow. Vond het persoonlijk wel de moeite waard om te lezen. Ze gooien dus niet zomaar lukraak zoveel extra XRP op de markt.

Mocht je interesse hebben om het te lezen: https://ripple.com/insigh...ty-into-total-xrp-supply/

Nogmaals ik heb meerdere altcoins in mijn bezit en ik verklaar Ripple en/of XRP niet heilig. Maar er valt momenteel simpelweg nog geld mee te verdienen. Volgens mij heeft iedereen daar wel interese in.

En hou er rekening mee, ICX wordt hier ook regelmatig genoemd. Die hebben dus een soort van partnership met Ripple.
Icon is created by DAYLI financial group. Here, Ripple announces a partnership with DAYLI Financial Group (DFG)
https://twitter.com/Ripple/status/907426321650692096

Here's proof that DFG is the company backing Icon
https://twitter.com/hello...07461923330863105?lang=en
Dus koop wat je wil kopen en verkoop wat je wilt verkopen, echter volgens mij is er niets mis met een gespreide markt die op verschillende manieren wordt geïmplementeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 02-01-2018 22:18 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:42:
[...]
Even serieus, wat moeten we met dit soort posts.
Tienduizend megaton koopditkoopdatshit en dat van mij heb je last van?

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-12 16:50
vvilco schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Het is niet zozeer last, maar ik snap er gewoon niks van :+

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:46
[...]

Die andere posts zijn ook storend, maar die van jou komt elke keer terug en is dus extra irritant :)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:31
[...]

Ik heb eerder last van al het gezeik over wat we wel of niet mogen posten. De moderators kunnen het prima af zonder al het gezever over wat men wel of niet mag posten. Overigens wordt zo'n klaagzang over vijf pagina's toch niet meer gelezen en herhaald zich het patroon gewoon weer.

Idempotent.

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Is het normaal dat bijvoorbeeld 1 Ether verkocht wordt voor 730 terwijl de verschillende koerssites hem zetten op 710? Of kan ik beter doorzoeken naar een andere site?

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
az4zuf schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:22:
Is het normaal dat bijvoorbeeld 1 Ether verkocht wordt voor 730 terwijl de verschillende koerssites hem zetten op 710? Of kan ik beter doorzoeken naar een andere site?
Dat is juist leuk. Als je de funds hebt op beide sites kan je hier mooi wat winst mee pakken.

Je verkoopt het op site 1 voor 730 en je koopt het op site 2 voor 710. Hop 20 winst.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nu weet ik het zeker dat Ripple wordt toegevoegd aan coinbase

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/b6/f6/2sCc2aha_o.jpg
:+

Russian Blue Neji
Kate Bush

• DRuw
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

[...]

KIJK HIER HEBBEN WE WAT AAN!
dank voor de tip! _/-\o_

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Damien

Damien

-iwnl-

FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:35:

[afbeelding]
Had je niet even XVG erbij kunnen doen? Daar worden de meeste hier een stuk blijer van :+

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:40:
[...]

Had je niet even XVG erbij kunnen doen? Daar worden de meeste hier een stuk blijer van :+
Dan Beter TRX, XVG vaarwel gezegd vanmiddag en in TRX gesprongen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Slux
  • Niet online
Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Ik heb zelf maar een beperkt aantal XRP in mijn bezit. Echter als ik hier op het forum lees en ik termen voorbij zie komen als "shitcoin" dit, banken-corruptie dat. Dan vraag ik mij ten eerste af met wat voor leeftijdscategorie ik te maken heb, aangezien ik toch mag hopen dat het eerste niet uit de strot komt van een volwassene en bij de tweede opmerking denk ik. Jongens, jullie handelen in cryptocurrency, die al jaren geen gezonde naam heeft qua marktpartijen. En dan gaan jullie praten over corruptie? Tevens geven jullie zo enorm op banken af, maar ondertussen heeft 99% van jullie hier vrolijk een bankrekening en waarschijnlijk 50% een hypotheek die bij een bank onder handen is.

Wil je dat in de toekomst liever laten plaatsvinden via een circuit waarvan je helemaal niet meer weet wie de uiteindelijke vertrekker is? Willen jullie liever dat alle handel via een doofpot gaat? Want dat gaat dus niet alleen jullie "legale" handel worden, maar ook alle handel waarvan ik zeker ben dat de meeste van jullie denken dat die personen gewoon netjes achter de tralies horen en dat het geen ramp is als hun tegoeden worden bevroren.

Kortom je hoeft geen fan te zijn van Ripple en hun currency XRP, maar voordat je allemaal dingen uitkraamt omtrent corruptie of hoe zo'n shitcoin het is, denk dan ook eens dat we niet maar met 1 cryptocurrency hoeven te zitten.

Overigens heeft Ripple ook nog een iets duidelijker verhaal opgesteld omtrent escrow. Vond het persoonlijk wel de moeite waard om te lezen. Ze gooien dus niet zomaar lukraak zoveel extra XRP op de markt.

Mocht je interesse hebben om het te lezen: https://ripple.com/insigh...ty-into-total-xrp-supply/

Nogmaals ik heb meerdere altcoins in mijn bezit en ik verklaar Ripple en/of XRP niet heilig. Maar er valt momenteel simpelweg nog geld mee te verdienen. Volgens mij heeft iedereen daar wel interese in.

En hou er rekening mee, ICX wordt hier ook regelmatig genoemd. Die hebben dus een soort van partnership met Ripple.

[...]

Dus koop wat je wil kopen en verkoop wat je wilt verkopen, echter volgens mij is er niets mis met een gespreide markt die op verschillende manieren wordt geïmplementeerd.
Je trekt het een beetje uit verband.

Crypto is o.a. bedoeld voor een nieuwe manier van bankieren, ik ben het wel eens met de meeste dat het huidige bank systeem corrupt is.

Als ik zonder een bank rekening zou kunnen leven dan zou ik dat ook direct doen maar helaas gaat dat niet en dat weten zij ook, daarom mag ik zelfs betalen om een rekening bij ze te hebben of extra rente op een hypotheek betalen

Het klopt je hoeft geen fan te zijn van XRP maar laat die mensen dan ook lekker in hun waarde door vele wordt hier xrp de hemel in geprezen alsof er niks anders meer is en als er dan kritiek op komt dan worden ze direct op een kinderachtige manier de grond ingetrapt

De mensen die het niks vinden geven hun mening waarom het niks is en het wordt meer onderbouwd dan de mensen die zeggen xrp to the moon.

Heb zelf ook een paar xrp puur om er nu geld aan te verdienen maar ik roep niet dat iedereen ze moet kopen want er zijn er 100miljard van ook al staan ze in escrow ze zullen op de marktkomen daardoor doen ze eigenlijk het zelfde wat de banken nu doen.
Geef het vrij dan zijn ze goed bezig, nu zeggen ze dit maar je moet ze maar geloven met coins die je kunt minen is het een stuk transparanter iets wat de meeste mensen willen een transparant systeem.
Dat maakt o.a. xrp voor vele dus een shitcoin.

Maar zo hangen er aan de huidige blockchain cryptos ook een hoop gevaren zoals quantum computing

• _Christiaan_
  • Laatst online: 07-12 20:27

_Christiaan_

Master of SOG

Misschien wel een interessant iets, wat ik tegenkwam in een video review voor DeepBrainChain (DBC): Google trends. Hiermee kan je zien hoe 'trending' een bepaalde zoekterm is in google. Dit geeft een indicatie van hoeveel interesse er is in een munt.

Bijv. IOTA:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hlZLW1W.png

Ripple:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nI3rfZD.png

Bij Deepbrainchain zie je dat die nu nog heel erg aan interesse aan het winnen is:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y6Ckm3r.png

Vond het wel grappig bij die laatste dat het grootste deel van de searches uit Nederland afkomstig is :)

NOSIG

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-12 15:14
technoaddict schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:29:
Nu verkopen geeft je verlies. Zoals het vaak te laat is om in te stappen op een munt die al een tijdje stijgt is het ook vaak te laat om te verkopen als de daling al een tijdje gaande is.
Mensen die nu dik aan BTC verdienen wachten tot de stijging stil ligt en gaan dan massaal in de Alts omdat die weer goedkoop zijn. Velen zullen er goed aan verdienen.. Maar hodl nu en over een paar dagen sta je weer op het zelfde niveau als nu net voor de daling van de Alts.
Pff mijn verhaal is wat ik verwacht.. Deze daling is wel pijnlijk!
Je had gelijk. Ben inmiddels weer ingestapt en de koersen zijn weer gestegen maar ik heb minder volume dan voor de daling.

Het is toch een soort paniek die het dan overneemt.
Daarnaast dacht ik als de daling door zou zetten dat ik meer zou kunnen terugkopen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

DRuw schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:37:
[...]

KIJK HIER HEBBEN WE WAT AAN!
dank voor de tip! _/-\o_
Vergeet ook niet de mobiele app van Binance. Werkt ook super en kan je ook mee handelen.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:40:
[...]

U roept ... wij wensen.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/354893/2zYkZWEW.jpg

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wauw. Ik koop effe wat XVG terug en ga dit plaatje overal (reddit etc....) aanprijzen :+

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:47:
[...]

Wauw. Ik koop effe wat XVG terug en ga dit plaatje overal (reddit etc....) aanprijzen :+
Heb jij even geluk ... sta er net een mooi aantal naar binance te verzenden.
20% op de coinbase prijs ...doen we niet moeilijk over vanavond. :o

• Slux
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:35:

[afbeelding]
Waarom zou die niet op coinbase/gdax komen ?vond het altijd al vreemd dat ie er nog niet op stond zelfs bitstamp heeft hem

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:49:
[...]

Waarom zou die niet op coinbase/gdax komen ?vond het altijd al vreemd dat ie er nog niet op stond zelfs bitstamp heeft hem
Omdat Ripple niet aan alle voorwaarden van coinbase voldoet..

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11 08:12
_ferry_ schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:07:
[...]

Ik kan er maar niet aan wennen. De Binance website hebben ze echt slecht geoptimaliseerd. Ben voor Bittrex met een snelle mobiele trade/portfolio interface bezig omdat die website van hun helemaal kak is. Geoptimaliseerd voor performance en snel "on the go" trading en inzicht in je exchange portfolio. Zie forum signature. In de toekomst wellicht meerdere exchanges ondersteunen.

Wel afhankelijk van de API snelheid natuurlijk, maar alles daarbuiten ben ik snel snel snel aan het maken. PM voor interesse, project is nog in de beginfase. Zoek Javascript ontwikkelaars die mee willen helpen (VueJS/NodeJS) :)

[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 02-01-2018 22:59 ]

• Helza
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:45:
[...]

Vergeet ook niet de mobiele app van Binance. Werkt ook super en kan je ook mee handelen.
Ik gebruik zelf de android app, maar deze heeft geen stop-limit functionaliteit wat het voor mij een absolute no-no maakt en hij bugged vaak op de 25/50/100% functie om een % totaal van je wallet te gebruiken voor een buy/sell en moet je vaak er meerdere keren op klikken voordat hij het pakt. Ook kunt je het order book niet in een oogopslag zien tenzij je in de buy/sell window zit wat hier toch wat minder makkelijk maakt. Ik gebruikt het soms om als er een gigantische dip is geweest (-10%) om snel een positie te nemen. Maar dan loop ik snel naar de pc om de stop-limit in te stellen :P

• Damien

Damien

-iwnl-

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:44:
[...]

Je trekt het een beetje uit verband.

Crypto is o.a. bedoeld voor een nieuwe manier van bankieren, ik ben het wel eens met de meeste dat het huidige bank systeem corrupt is.

Als ik zonder een bank rekening zou kunnen leven dan zou ik dat ook direct doen maar helaas gaat dat niet en dat weten zij ook, daarom mag ik zelfs betalen om een rekening bij ze te hebben of extra rente op een hypotheek betalen

Het klopt je hoeft geen fan te zijn van XRP maar laat die mensen dan ook lekker in hun waarde door vele wordt hier xrp de hemel in geprezen alsof er niks anders meer is en als er dan kritiek op komt dan worden ze direct op een kinderachtige manier de grond ingetrapt

De mensen die het niks vinden geven hun mening waarom het niks is en het wordt meer onderbouwd dan de mensen die zeggen xrp to the moon.

Heb zelf ook een paar xrp puur om er nu geld aan te verdienen maar ik roep niet dat iedereen ze moet kopen want er zijn er 100miljard van ook al staan ze in escrow ze zullen op de marktkomen daardoor doen ze eigenlijk het zelfde wat de banken nu doen.
Geef het vrij dan zijn ze goed bezig, nu zeggen ze dit maar je moet ze maar geloven met coins die je kunt minen is het een stuk transparanter iets wat de meeste mensen willen een transparant systeem.
Dat maakt o.a. xrp voor vele dus een shitcoin.

Maar zo hangen er aan de huidige blockchain cryptos ook een hoop gevaren zoals quantum computing
Ik denk dat we hier meer op het punt zitten van, wat het beste in je straatje past zal ook wel het beste klinken. Lees als je wilt dat escrow verhaal nog maar eens, ik vond dat persoonlijk een stuk beter klinken dan de originele gedachte die de meeste hadden op dit forum, inclusief ikzelf.

Laten we het dan er maar op houden "we agree to disagree" ;). Nogmaals ik zal net als jij niemand aansporen om x-coin aan te schaffen mits ze zelf hebben ingelezen. Heb zelf momenteel maar 4 varianten die ik zelf interessant vond voor verschillende redenen. REQ, TRX, XLM en XRP. Raiblocks vind ik zeer interessant, maar teveel gedoe om het momenteel aan te schaffen anders was dat zeker mijn favoriet geweest.

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:26
iemand ervaring met de tijd wanneer je kraken gebruikt? is die snachts of smorgens bv sneller? geen beginnen aan nu.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:45:
[...]

Je kan spijtig genoeg wel geen stoplimit toepassen op de app in android.

De ios app is geblokkeerd in itunes, dit altans voor mijn ipad. Deze zou nog in beta zijn.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Je kan spijtig genoeg wel geen stoplimit toepassen op de app in android.

De ios app is geblokkeerd in itunes, dit altans voor mijn ipad. Deze zou nog in beta zijn.
Heb um net geïnstalleerd op mijn iPhone via de site van Binance zelf.

https://support.binance.c...ersion-Update-2017-12-27-
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115001507811

[ Voor 18% gewijzigd door FrankGuthrie op 02-01-2018 22:58 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Helza
LTTFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:55:
iemand ervaring met de tijd wanneer je kraken gebruikt? is die snachts of smorgens bv sneller? geen beginnen aan nu.
https://status.kraken.com/

ellende begint rond 14:00 zo te zien :)

• H6nsvV379
  • Laatst online: 03-10 17:06
Durf het bijna niet te vragen ..maar is er dan voor je pc ook een Binance app (?)
Voor mijn tel. weet ik het wel....maar voor je pc ??? :? Of begrijp ik het verkeerd .

Heb het terug gelezen en gezocht bij binance maar ik vind het niet ...sorry 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door H6nsvV379 op 02-01-2018 23:01 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

H6nsvV379 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:59:
Durf het bijna niet te vragen ..maar is er dan voor je pc ook een Binance app (?)
Voor mijn tel. weet ik het maar voor je pc ??? :?
Lees een paar pagina's terug.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• LTTFF
een paar berichtjes terug staat het.... 8)7

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:54
Ze hebben hem verstopt in maar hier staat hij:
https://support.binance.c...inance-Launches-PC-Client

Een downloadlinkje op de hoofdpagina zou handig zijn.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Helza
Voor mijn tel. weet ik het wel....maar voor je pc ??? :? Of begrijp ik het verkeerd .
Ik had ook de link in het vorige comment moeten toevoegen: https://ftp.binance.com/pc_pack/Binance.exe

was misschien handiger geweest :P

• mark-k
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

3dmaster schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Staat er ook op de voorpagina, linkt naar deze https://www.binance.com/clientDownloads.html

• H.Spuybroek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:38
Zoeken jullie ook naar "gratis" airdrops? zoals: https://bitcoinforum.com/...ted-creative-new-economy/

• LTTFF
als het net zo gaat als gisteren dan zou het over 15 min beter moeten gaan.... :) :)

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
LTTFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:55:
In de ochtend is het meestal goed te doen. Vanaf een uur of 2 's middags (good morning USA) wordt het meestal minder.

• Helza
[...]

+1 :) en een waarschuwing over hele coin koop/verkoop en dat je eerst ff wat bnb aanschaft voordat je een normale trade doet. Het aantal coins waar je er maar 0.xxxx van hebt en dan niks meer mee kan doen kan snel oplopen in het totaal bedrag (als je veel trade) :)

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Waarom zou je eigenlijk de Binance app gebruiken op je desktop? Voor mobiel snap ik het maar die gebruik ik ook niet. Vraag het me gewoon af. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Helza
Crypts schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:06:
Waarom zou je eigenlijk de Binance app gebruiken op je desktop? Voor mobiel snap ik het maar die gebruik ik ook niet. Vraag het me gewoon af. :)
De desktop applicatie van binance is een stuk sneller/stabieler dan de website en je kunt eenvoudig multi-window doen etc. Gaat dus niet om een "mobiele" app.

Gebruikt een fractie van het geheugen en cpu ten opzichte van de advanced website

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 02-01-2018 23:09 ]

• Slux
  • Niet online
Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Ik denk dat we hier meer op het punt zitten van, wat het beste in je straatje past zal ook wel het beste klinken. Lees als je wilt dat escrow verhaal nog maar eens, ik vond dat persoonlijk een stuk beter klinken dan de originele gedachte die de meeste hadden op dit forum, inclusief ikzelf.

Laten we het dan er maar op houden "we agree to disagree" ;). Nogmaals ik zal net als jij niemand aansporen om x-coin aan te schaffen mits ze zelf hebben ingelezen. Heb zelf momenteel maar 4 varianten die ik zelf interessant vond voor verschillende redenen. REQ, TRX, XLM en XRP. Raiblocks vind ik zeer interessant, maar teveel gedoe om het momenteel aan te schaffen anders was dat zeker mijn favoriet geweest.
Ik heb het gelezen de pro's en con's doe ik met alle coins die ik koop
Maar maakt dit stukje jouw dan geen zorgen ?
The escrow consists of independent on ledger escrows that release a total of one billion XRP each month over the next 55 months. This provides an upper limit on the amount of new XRP that can be brought into circulation. The amount of XRP actually released into circulation will likely be much less than this. Any additional XRP leftover each month will be placed into a new escrow to release in the first month in which no escrow currently releases.
Het blijft een emissie imo en er komt een verwatering aan, daar kan je op wachten een xrp nu heeft niet dezelfde waarde als er straks 55miljard bijkomen.

• Crypts
Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:07:
[...]

De desktop applicatie van binance is een stuk sneller/stabieler dan de website en je kunt eenvoudig multi-window doen etc. Gaat dus niet om een "mobiele" app.
Okee vroeg het me gewoon af, uiteindelijk draait volgens mij alles op de api en die spreek ik al direct aan. Misschien zit ik ernaast hoor, geen idee. Ik heb iig min of meer het besluit genomen grotendeels te stoppen met daytraden, het gaat meer dan prima maar het kost gewoon teveel tijd en tijd is geld. Er zijn makkelijkere manieren om rendement te maken en wellicht wat minder maar met veel minder risico. :)

Ik zie nu je edit dus dat is best een aardig punt maar ik importeer de boel automatisch in good old excel en die heb ik toch al openstaan dus voor mij maakt dat geen verschil.

[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 02-01-2018 23:14 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Helza
Crypts schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:11:
[...]

Okee vroeg het me gewoon af, uiteindelijk draait volgens mij alles op de api en die spreek ik al direct aan. Misschien zit ik ernaast hoor, geen idee. Ik heb iig min of meer het besluit genomen grotendeels te stoppen met daytraden, het gaat meer dan prima maar het kost gewoon teveel tijd en tijd is geld. Er zijn makkelijkere manieren om rendement te maken en wellicht wat minder maar met veel minder risico. :)
Het is voornamelijk het feit dat de website behoorlijk traag kan worden als er een gigantische volume/trades plaatsvinden op een coin. Hier heeft de desktop app nagenoeg geen last van.

offtopic: lol, binance heeft wat issues met het funds overzicht op dit moment. De xlm die ik kocht/verkocht tijdens de dip staan nog steeds in het funds overzicht, terwijl ik deze netjes in het trade history zie :)

• LTTFF
als je een euro deposit doet bij kraken wordt die dan alleen tijdens kantooruren verwerkt? net als die niet in het weekend verwerkt worden? ik heb vanmiddag om 15.00 geld overgemaakt maar dat zal dan wel morgen worden en niet meer vanavond of vannacht? niet dat het veel uitmaakt maar just curious.

• Damien

Damien

-iwnl-

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Het blijft een emissie imo en er komt een verwatering aan, daar kan je op wachten een xrp nu heeft niet dezelfde waarde als er straks 55miljard bijkomen.
Verwatering ben ik met je eens. Echter zoals ik het lees zal dit in mindere mate zijn dan jij waarschijnlijk verwacht. Misschien zit ik er naast, maar ik zie dit maar in minimale mate de prijs aantasten. Echter dit is ook maar een voorspelling, het kan uiteraard ook zo lopen zoals jij zegt en dat XRP alleen maar verder daalt. Zou ik persoonlijk niet slim vinden van Ripple, maar vreemde keuzes zijn deze organisaties ook niet vies van.

• Slux
  • Niet online
LTTFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:15:
als je een euro deposit doet bij kraken wordt die dan alleen tijdens kantooruren verwerkt? net als die niet in het weekend verwerkt worden? ik heb vanmiddag om 15.00 geld overgemaakt maar dat zal dan wel morgen worden en niet meer vanavond of vannacht? niet dat het veel uitmaakt maar just curious.
Klopt, als je in de middag wat overmaakt staat het er pas de volgende dag op, vaak als je i de ochtend overmaakt dan staat het er eind van de dag op.
Ligt volgens mij ook meer aan je bank hier sommige verwerken niks meer na 15:00 dacht ik zoals ING

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zie reddcoin in 1x stijgen; is daar iets gaande?

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-12 19:25

Ligone

Moeha!

[...]

Schitterend maar zijn er meer die er niet in geraken? Blijft zeuren dat het mis is maar ik heb het ondertussen in de webapp ook 3 keer geprobeerd dus ben wel zeker dat het juist is.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Sbakker1982 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:19:
Azië?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• LTTFF
Ligone schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:20:
[...]

Schitterend maar zijn er meer die er niet in geraken? Blijft zeuren dat het mis is maar ik heb het ondertussen in de webapp ook 3 keer geprobeerd dus ben wel zeker dat het juist is.
dan denk ik toch dat je ergens een typo maakt, mij lukte het net in 1 keer.

• Ligone

Ligone

Moeha!

LTTFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:21:
[...]

dan denk ik toch dat je ergens een typo maakt, mij lukte het net in 1 keer.
Dat dacht ik ook, daarom dat ik ondertussen reeds nog eens 2 keer heb uit en ingelogd in de webapp. :'(

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Ik heb me al geregistreerd bij Coinbase en ik ben al geverifieerd.
Daarvoor had ik me ook aangemeld bij GDAX. Ik kom echter niet door de paspoort verificatie heen.
Als ik hun site echter goed lees, dan zou de verificatie bij GDAX niet eens meer nodig zijn, omdat dat dat al bij Coinbase is gebeurd? :S

Verwijderd

Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:03:
[...]

+1 :) en een waarschuwing over hele coin koop/verkoop en dat je eerst ff wat bnb aanschaft voordat je een normale trade doet. Het aantal coins waar je er maar 0.xxxx van hebt en dan niks meer mee kan doen kan snel oplopen in het totaal bedrag (als je veel trade) :)
Wat doet Binance straks met al die niet geclaimde coins? Juist ja.

• H6nsvV379
  • Laatst online: 03-10 17:06
Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Ik had ook de link in het vorige comment moeten toevoegen: https://ftp.binance.com/pc_pack/Binance.exe

was misschien handiger geweest :P
Dank je wel mannen, ik had de link niet gevonden ...wat een prima tip _/-\o_ scheelt weer een boel inlogwerk... |:(

• Helza
Ligone schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:20:
[...]

Datzelfde had ik ook de eerste keer nadat ik hem installeerde. Opnieuw gestart en toen deed ie het wel 8)7

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:54
Sbakker1982 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:19:
Waarschijnlijk door https://steemit.com/bitco...0821-800-profit-potential
RedCoin (RDD) is RED HOT!! Target is $0.0821 (>800% Profit Potential!!)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-12 13:34

Jebus4life

BE User

Ik heb echter een groter scherm nodig man. Ik krijg niet eens de helft van de data die ik wil op m'n scherm. Hoe gaan jullie daarmee om? Momenteel heb ik logischerwijs de candlesticks met de moving average lijnen + Volume (maar geen idee of ik volume altijd correct gebruik/interpreteer, dat staat er omdat dat er default stond en ik er dus aan gewend ben)

Maar ik zou eigenlijk ook StochRSI & RSI daaronder willen krijgen.
En als ik eindelijk een beetje "defig" DMI kan interpreteren zou ik dat er ook nog wel bijwillen eigenlijk.

Jebus begint te begrijpen waarom traders altijd zo'n 6 gigaschermen voor zich hebben hangen, en dat zelfs als noob...

*Vermoedelijk weet ik dan nog altijd niet wat ik eigenlijk aan het doen ben, maar het voelt wel aan alsof ik het allemaal begint te begrijpen, dat is wel leuk :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 02-01-2018 23:34 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Iemand ervaring met aankopen van Ether via anycoin direct?
Snel en betrouwbaar?

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-12 16:09
Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:03:
[...]

He bah, zojuist een transactie gedaan waarbij ik 39 wabi zou krijgen, maar ik heb er nu maar 38,8889 in bezit. Die BNB's werken zeker niet met terugwerkende kracht |:(

• mark-k
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

az4zuf schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:33:
Snel en betrouwbaar?
Me, het wachten op verificatie van de chain bij Binance duurde langer dan dat hij geregistreerd was daar. Prijs is wel wat hoger dan op een exchange uiteraard, maar verder prima betrouwbaar.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heb deze app ook geïnstalleerd op mijn iPhone maar krijg een melding bij het opstarten dat de "Niet vertrouwde bedrijfsontwikkelaar, iPhone distribution Hunan Shito Technology Development Co. Ltd. Is niet vertrouwd op deze iPhone.... enz"
Nu kan dit wel toegevoegd worden bij de Instellingen op de iPhone maar wie zegt mij dat de ontwikkelaar wel te vertrouwen is?
Binance maakt dit ook niet duidelijk op hun site WIE de ontwikkelaar is die vertrouwd moet worden.

Ander punt is, waarom zetten ze die app niet in de App store van Apple?
Daar is deze toch voor?

• Ligone

Ligone

Moeha!

Helza schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Datzelfde had ik ook de eerste keer nadat ik hem installeerde. Opnieuw gestart en toen deed ie het wel 8)7
nope, nul nada niks. Pc herstart, paswoord reset en nieuw paswoord. Hij laat me er nie in! Weer typisch iets voor mij! 8)7

• deragger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-12 09:43
Snel en betrouwbaar?
Ja ging prima, naar wallet en dan naar binance. Was binnen 10 minuten geregeld...

• voil
  • Laatst online: 11:03
En over die binance desktop app:
Bovenin heb je een knopje Settings waar je kan kiezen tussen verschillende nodes. En de us.binance.com node pingt bij mij het snelst, +-110ms.

Weet iemand wat dit precies inhoud?
Ik geloof graag dat orders net een fractie van een seconde sneller binnenkomen. :)
Alleen merk nu wel dat ik om de paar minuten een melding Connection list krijg, dus toch maar weer terug gezet op www.binance.com.

Verwijderd

Snel en betrouwbaar?
Super ! binnen het uur

• Crypts
Jebus4life schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:32:
Ik heb echter een groter scherm nodig man. Ik krijg niet eens de helft van de data die ik wil op m'n scherm. Hoe gaan jullie daarmee om?
1 enkel 42" uhd scherm maar voor daytraden is dat niet genoeg vaak. Heb deze er dus uitgegooid voor het daytraden en gebruikte een enkel FHD scherm, 2 laptops en een vast systeem waartussen ik schakel + ipad, vooral dat laatste was een uitkomst. Klinkt niet erg logisch maar voor mij werkte het een stuk beter en mijn ogen waren me erg dankbaar. :)

Ik blijf bij het voornemen om te stoppen met daytraden dus ik heb zo voldoende aan een ipad voor sepa transacties en wat in- en verkoop en dat geeft echt een berg meer rust.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:18
Hey, das handig... wist niet dat die binance desktop app bestond. Even zien of ik het prettiger vind dan de site (lijkt wel sneller te reageren), ook aangezien ik vooral kijk/analyseer in coinigy (maar daadwerkelijk traden moet dus op de site of deze applicatie dus).

Net tijdens de dip van de alts nog net op tijd wat XLM en FUN kunnen scoren trouwens, geluk bij een 'ongeluk'. De rest is ook weer aardig bijgetrokken ondertussen gelukkig.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 22:09
Het was vandaag eigenlijk een behoorlijk goede dag, de totale market cap heeft vandaag weer een mooie sprong gemaakt. De hele top 10 is meer dan 5% gestegen (behalve IOTA).
Ik ben benieuwd hoelang deze groei weer gaat aanhouden.

Ik wilde mijn inleg sowieso wat verhogen. Ik heb het maar gedaan via Litecoin, omdat die momenteel nog relatief laag staat. Ether heeft zich in vergelijking veel beter kunnen herstellen van de 'crash'.

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 12:35
Ik vond het een interessant avondje door de plotselinge stijging van BTC. Als ik naar mijn portfolio kijk, dan lijken de populairdere en veelbelovende altcoins goed te herstellen, maar de minder bekende en de coins die op hun retour lijken te zijn, lijken toch wat meer moeite te hebben.
Wat dat betreft lijkt het er dus op dat BTC even aan de altcoin-boom heeft geschud en de slechtere coins eruit zijn gevallen of in ieder geval een tak lager hangen.

* Het is misschien een te snelle conclusie en ik kan er best naast zitten, maar ik vind het er op dit moment wel op lijken.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:35:
[...]

Heb deze app ook geïnstalleerd op mijn iPhone maar krijg een melding bij het opstarten dat de "Niet vertrouwde bedrijfsontwikkelaar, iPhone distribution Hunan Shito Technology Development Co. Ltd. Is niet vertrouwd op deze iPhone.... enz"
Nu kan dit wel toegevoegd worden bij de Instellingen op de iPhone maar wie zegt mij dat de ontwikkelaar wel te vertrouwen is?
Binance maakt dit ook niet duidelijk op hun site WIE de ontwikkelaar is die vertrouwd moet worden.

Ander punt is, waarom zetten ze die app niet in de App store van Apple?
Daar is deze toch voor?
Tja, deze keuze is aan jou. Geef alleen aan hoe het je lukt. De reden waarom deze niet in de apple store is te verkrijgen weet ik niet. Maar goed, je kan je ook afvragen of je geld op Binance dan veilig staat, aangezien het een Chinese exchange is....Ergens moet het vertrouwen beginnen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Kwikbolojabi
  • Laatst online: 06-11-2021
toineneman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:19:
Dit is mindblowing, kijk helemaal, als je dat niet wilt, vanaf 41:00 :

[video]
Probeer me daar beetje in te verdiepen maar stel me wel de vraag dat de man die de hashgraph schreef er een patent op heeft genomen en nog niet direct zinnens is een munt uit te brengen. Doet me beetje denken aan de video tijdperk met VHS, v2000 en betamax waarbij de laatste kwalitatief het beste was maar uiteindelijk VHS de standaard werd.

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Ik zat te kijken naar wat ticker data van Poloniex voor GAS/ETH, en zag het volgende voorbij komen: een extreme stijging in prijs (15x) van de ene ticker (price=0.05911633) op de volgende (price=0.96). Zie:
https://imgur.com/a/8DgXJ

Dit gebeurt op 23:15:23 en gaat door tot 23:17:39, daarna gaat alles weer normaal verder rond de 0.06. Deze situatie treedt niet op voor GAS/BTC.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Wat denken we trouwens van NAV.

Op een niet zo denderend moment ingestapt (FOMO momentje...) en sta op zo'n 20-25% verlies momenteel.
Gezien m'n mooie gecombineerde winsten met andere alts maakt het maar zo'n 6% van m'n portfolio uit momenteel dus stoort het niet echt, maar niet zeker wat ermee te doen.

Ik weet er te weinig van om te weten wat ik er echt van moet denken. En zelfs na wat opzoekwerk krijg ik het er eigenlijk niet direct warm van in vergelijking met enkele andere zaken (nuja, met XLM heb ik dat ook wel een beetje, maar dat ding gaat omhoog dus just riding the hype) dus betwijfel of ik eruit moet of gewoon nog wat moet hodlen.

Heb ook niet direct iets waar ik het bij in wil steken TBH; 2 van m'n kleinere alt coins hebben zo weinig trading volume (20-25 BTC/24 uur) dat ik er niet teveel in wil steken. Kom een ICO aan waar ik veel interesse in heb over enkele weken maar tot die tijd niet echt iets waar ik op de termijn van 14-21 dagen echt veel geloof in heb.

Op langere termijn lijkt REQ me nog leuk dus ik denk vooral in die richting, al lang spijt dat ik vorige week niet ben ingestapt toen ik er ook aan twijfelde (mja, captain hindsight) maar ik vind dat er toch behoorlijk veel overlap is tussen REQ & XLM, en op dit moment lijkt XLM me meer tractie te hebben...
*Nuja, m'n portfolio staat mooi op plus bij XLM, dus van die 9% naar 15% gaan lijkt me misschien ook geen slechte move...

*Decisions*Decisions*

[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2018 01:27 ]

Verwijderd

Jebus4life schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 01:24:

Op een niet zo denderend moment ingestapt (FOMO momentje...) en sta op zo'n 20-25% verlies momenteel.
Gezien m'n mooie gecombineerde winsten met andere alts maakt het maar zo'n 6% van m'n portfolio uit momenteel dus stoort het niet echt, maar niet zeker wat ermee te doen.

Ik weet er te weinig van om te weten wat ik er echt van moet denken. En zelfs na wat opzoekwerk krijg ik het er eigenlijk niet direct warm van in vergelijking met enkele andere zaken (nuja, met XLM heb ik dat ook wel een beetje, maar dat ding gaat omhoog dus just riding the hype) dus betwijfel of ik eruit moet of gewoon nog wat moet hodlen.

Heb ook niet direct iets waar ik het bij in wil steken TBH; 2 van m'n kleinere alt coins hebben zo weinig trading volume (20-25 BTC/24 uur) dat ik er niet teveel in wil steken. Kom een ICO aan waar ik veel interesse in heb over enkele weken maar tot die tijd niet echt iets waar ik op de termijn van 14-21 dagen echt veel geloof in heb.

Op langere termijn lijkt REQ me nog leuk dus ik denk vooral in die richting, al lang spijt dat ik vorige week niet ben ingestapt toen ik er ook aan twijfelde (mja, captain hindsight) maar ik vind dat er toch behoorlijk veel overlap is tussen REQ & XLM, en op dit moment lijkt XLM me meer tractie te hebben...
*Nuja, m'n portfolio staat mooi op plus bij XLM, dus van die 9% naar 15% gaan lijkt me misschien ook geen slechte move...

*Decisions*Decisions*
Heb zelf ook NAV gekocht toen deze rond de 2700 satoshi was, maar ik ben van plan het een tijdje te laten staan. Tenzij je dringend ergens in wil investeren op de korte termijn waarvan je zeker weet dat het zal stijgen, zou ik gewoon hodlen.

P.S. In welke ICO ben jij geïnteresseerd trouwens?

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

*NVM; heb een PM gestuurd*

[ Voor 96% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2018 01:58 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-12 16:09

Malarky

Wils voor wat ieder

Jebus4life schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 01:24:

*Decisions*Decisions*
NAV stijgt en daalt altijd heel typisch. Hard omhoog, hard naar beneden en dan weer lang stabiel. Als je kijkt naar heel 2017 zit er een mooi lijn omhoog in (oke de hype van mei in BTC is nig ver weg maar dat geldt en zeker gold 3 weken geleden voor 90% van de alts inclusief XRP en ETH)

Nu weet een Nederlandse dev uit het NAV team, dus dan hou je een coin sowieso al langer vast.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 09:06

paradoXical

The ParadoX

Malarky schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 02:13:
[...]

NAV stijgt en daalt altijd heel typisch. Hard omhoog, hard naar beneden en dan weer lang stabiel. Als je kijkt naar heel 2017 zit er een mooi lijn omhoog in (oke de hype van mei in BTC is nig ver weg maar dat geldt en zeker gold 3 weken geleden voor 90% van de alts inclusief XRP en ETH)

Nu weet een Nederlandse dev uit het NAV team, dus dan hou je een coin sowieso al langer vast.
Officiële wraith release komt zo, dus pak wat winst en dan druk ik wat geld in NAV. XVG is nog hyped genoeg om wat % te pakken nu.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
paradoXical schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 02:49:
[...]
Officiële wraith release komt zo
Bron?

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 09:06

paradoXical

The ParadoX

Net de aankondiging op GitHub gelezen, zijn nu aan het compileren en afronden.
Kan nog wel even duren, maar ik ga het even in de gaten houden, staat niet echt een tijd, als het af is lijkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door paradoXical op 03-01-2018 03:25 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
de laatste tijd zie ik weer veel reclame voorbijkomen voor bitconnect.

Nu meen ik me te herinneren dat er ook een exchange oid was waar je op dagbasis je btc kon “uitlenen”
Is die er nog en belangrijker welke was dat.

Alvast bedankt

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:17

Typhone

Who Dares Wins

Anton.net schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:00:
Het was vandaag eigenlijk een behoorlijk goede dag, de totale market cap heeft vandaag weer een mooie sprong gemaakt. De hele top 10 is meer dan 5% gestegen (behalve IOTA).
Ik ben benieuwd hoelang deze groei weer gaat aanhouden.

Ik wilde mijn inleg sowieso wat verhogen. Ik heb het maar gedaan via Litecoin, omdat die momenteel nog relatief laag staat. Ether heeft zich in vergelijking veel beter kunnen herstellen van de 'crash'.
25.12 flink hard geïnvesteerd in XRP, ADA, XLM.

Enige waar ik €500 op heb staan is die Iota en die komt maar niet los op een early spike in december na.

@Steamwitz kijk maar eens over een week dan is het zo slecht nog niet. Dogecoin is ook een held. Elke keer als ie onder de .***5 zakt gekocht voor €2000 en twee weken later rond de .***8 weer verkocht. Moneymaker ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 03-01-2018 07:33 ]

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Typhone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:30:
[...]

25.12 flink hard geïnvesteerd in XRP, ADA, XLM.

Enige waar ik €500 op heb staan is die Iota en die komt maar niet los op een early spike in december na.
Je bent laat ingestapt naar verwacht wel dat je na amper een week dik winst maakt. Gewoon geduld hebben. Of: HODL.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:17

Typhone

Who Dares Wins

BFmango schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:33:
[...]
Je bent laat ingestapt naar verwacht wel dat je na amper een week dik winst maakt. Gewoon geduld hebben. Of: HODL.
Te laat? 14k winst!
Ik hold helemaal niks. Hit & runs all day long.
Twee BTC geruild voor € en in heel wat andere crypto’s gestopt. Ook de Tronix is van €1500 naar €3000 gegaan in een paar dagen. Ik vind dat niet te laat. Buy high, sell higher.

[ Voor 31% gewijzigd door Typhone op 03-01-2018 07:36 ]

Verwijderd

De mini crash van gisteravond duurde drie uur. Toen stond vrijwel alles weer gelijk.
De vorige crash van twee weken geleden duurde iets van een dag.
Het gaat dus steeds sneller weer up tegenwoordig, omdat er zoveel nieuw geld instroomt.

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 11:43
Even een vraagje omdat ik momenteel all in sta op een coin en ik wil diversiferen.

Ik heb 9k request tokens gekocht op 0,06 cent en die staan momenteel erg goed en hier van verwacht ik nog meer maar nu zelfs de telegraaf gaat berichten over monero heb ik het idee dat deze natuurlijk meer aandacht op zich gaat trekken.

Ik heb al vaker meerdere munten in mijn portofolio gehad en elke keer trok request mij mijlen ver voor uit en de rest dropt als een baksteen ( verge , lisk , powr , iota) die laatste 3 te vroeg verkocht notabene,

Misschien toch maar 1000 euro afsnoepen van request en in monero stoppen of hebben jullie toevallig een mooie stijger op het oog met een lage marktetcap ?

Verwijderd

Iemand met XRB op Mercatox?
Die Mercatox is volgens mij de grootste scam Exchange die er is. Meer down als online.
Ben bang dat ik mijn XRB muntjes kwijt ben.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-12 18:33
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:42:
Die Mercatox is volgens mij de grootste scam Exchange die er is. Meer down als online.
Zelf niet, maar zag dit net precies voorbij komen:
https://www.reddit.com/r/...t5da/mercatox_withdrawal/
Er zijn wat probleempjes met XRB waar hard aan gewerkt wordt, maar ik ben wel blij als Binance vote door komt, geeft toch een veiliger gevoel om alles daar te hebben staan :+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

corneedebruin schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:34:
Misschien toch maar 1000 euro afsnoepen van request en in monero stoppen of hebben jullie toevallig een mooie stijger op het oog met een lage marktetcap ?
Voor 250 Euro vertel ik het je...

Als ik een glazen bol had op mooie stijgers, was ik niet op werk om geld te verdienen :)
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:42:
Dear Users, we found what is the problem, we thought it was DDoS, but our domain registrator put our domain on hold. We took all steps needed to unlock access to our site. But it can take some time. Don't worry. All coins are safe. We are doing our best to solve the situation.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• lxz
  • Laatst online: 14:45

lxz

Snel en betrouwbaar?
Ik heb in het verleden (begin december) Ether via anycoin direct besteld zonder problemen. Maar ik zou zeker niet te veel in 1x bestellen, aangezien ze momenteel nogal wat problemen hebben. Zo heb ik 1 Dash besteld op 30 december en heb nog niets ontvangen (wel betaald.. :( ). Ook op hun facebook-pagina regent het klachten over orders die niet automatisch kunnen worden uitgevoerd. Je wordt in die gevallen gevraagd contact op te nemen, maar daar wordt vervolgens totaal niet op gereageerd wegens capaciteitsproblemen.

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

AtlonXP1800 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Wat is dan eigenlijk de handigste crypto om waarde van de ene naar de andere exchange over te zetten? Ik deed dit in het verleden met bitcoin, maar vanwege de kosten doe ik dit nu met litecoin. Werkt op zich prima, maar het duurt al snel een half uur voordat de transactie er door is. Zijn er snellere manieren, of moet ik gewoon geduldig zijn?
Gisteren even de proef op de som genomen. Ik moest eea overbrengen van binance naar bitstamp. Ik wilde dit met ETH doen in plaats van LTC, maar ik kwam er achter dat de fee 0.01 ETH was, terwijl het bij LTC 0.01 LTC was, dat scheelt toch al snel een factor 3, dus toch maar weer gewoon met LTC getransferred.
Pagina: 1 ... 211 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]