[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 210 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.805 views

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Malawolar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:35:
Dat zo'n twitterberichtje ook een verschil maakt. Zo'n Wallstreet fonds pompt er een keer 1 of 2 miljard in? Dat is nog geen halve procent van de waarde van BTC.... En mensen panicken direct zonder even te relativeren.
Mooi toch? Goed moment om in te stappen op wat alts ;)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:33:
Iemand nog wat nieuws omtrent LTC opgevangen? Er zou toch nog een verrassing komen ergens als ik de berichten moet geloven. Blijf ze sowieso vasthouden, zit nog veel groei in.
Hier ook een paar LTC ingeslagen paar dagen terug.

Er zou in 2018 nieuws komen ja maar er is niet gezegd wanneer in 2018

Merchant processor
Popular online wallet
Goods trading platform
One huge unexpected surprise.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:47
FitTiv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Mooi toch? Goed moment om in te stappen op wat alts ;)
zo is dat elk nadeel heeft zijn voordeel

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Malawolar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:35:
Dat zo'n twitterberichtje ook een verschil maakt. Zo'n Wallstreet fonds pompt er een keer 1 of 2 miljard in? Dat is nog geen halve procent van de waarde van BTC.... En mensen panicken direct zonder even te relativeren.
Nee nee, mensen willen mee op de boost, waardoor ze inkopen, waardoor de boost groter wordt, waardoor mensen inkopen, FOMO, en zo stijgt het flink. Zakt nu ook alweer redelijk dus iedereen die te laat FOMO't is zn geld kwijt. Dit keer gelukkig niet de emotionele fout gemaakt en fijn een HODL gedaan, is nu allemaal wel wat gezakt maar dat komt morgen wel weer terug. Inmiddels wel wat VEN redelijk goedkoop in kunnen kopen, hoewel ICX beter was geweest als ik wat sneller had gereageerd.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je altcoins houden geeft je nu ook verlies. Ik zei het al eerder: je moet in dingen zitten die NU stijgen, niet morgen. Anders kon je ze morgen ook wel kopen. Nu verlies nemen, meeliften, morgen meer komen van wat je nu wil houden en harder stijgen dan je anders zou stijgen als je zou holden :)

Ben het wel met je eens dat het heel plots en heel pijnlijk is. Heb je de daling compleet gemist (ik was er snel bij omdat ik achter m'n laptop zat), dan kun je de gok inderdaad nemen om in je dalende altcoins te blijven, maar dan nog vraag ik me af of je dat meer brengt dan nu uitstappen en als BTC uitlevelt weer in te stappen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:57
Ik ben benieuwd naar welke koppeling iedereen kijkt
*altcoin/btc koers of *altcoin/dollarkoers. Want het is namelijk heel logisch dat iedere munt daalt als je deze met Btc vergelijkt. (daar komt het leegtrekken ook nog bij)

Ik maakte eerdwr deze fout door de Neo/eth koers te vergelijken. Ik dacht dat er weinig gebeurde, maar ze bleken allebei procentueel evenveel meer waard te worden. Sindsdien kijk ik alleen naar de dollarwaarde (de dollar fluctueert niet zo snel)

Ik heb vanochtend mijn Neo a 102 dollar verkocht en deze op $12.800 en in btc gestopt. Het duurde even een halve dag dat hij de 13.500 voorbij was, maar is het waard gebleken.

[ Voor 6% gewijzigd door VySio op 02-01-2018 20:42 ]

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:
[...]

Wat is de relatie dan tussen de Bitcoin en altcoins?
Het zijn toch compleet gescheiden coins?
Beter zou het dus zijn de relatie tegen de USD of Euro te houden ipv tegen de Bitcoin.
Ze zijn wel degelijk linked tot vandaag de dag. Daarmee bedoel ik dat de bitcoin koers invloed heeft op de alts in het algemeen. Tuurlijk zijn er wel eens alts die de andere kant op gaan ten opzichte van bitcoin. Maar in het algemeen is er wel degelijk een link.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 20:02
Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Je altcoins houden geeft je nu ook verlies. Ik zei het al eerder: je moet in dingen zitten die NU stijgen, niet morgen. Anders kon je ze morgen ook wel kopen. Nu verlies nemen, meeliften, morgen meer komen van wat je nu wil houden en harder stijgen dan je anders zou stijgen als je zou holden :)

Ben het wel met je eens dat het heel plots en heel pijnlijk is. Heb je de daling compleet gemist (ik was er snel bij omdat ik achter m'n laptop zat), dan kun je de gok inderdaad nemen om in je dalende altcoins te blijven, maar dan nog vraag ik me af of je dat meer brengt dan nu uitstappen en als BTC uitlevelt weer in te stappen.
Positieve is: heel veel limit orders zijn nu getriggered waardoor de profiteurs van deze daling ervoor zorgen dat de prijzen binnen no-time weer omhoog gaan :*)

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Mn blockfolio loopt er zelfs van vast, doet helemaal niks meer :/

• EAI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:34

EAI

Ik heb de laatste 500 posts gezien en vind het zo raar dat de meeste mensen zo afgeven op XRP (Ripple).
Natuurlijk mag je dat gewoon zeggen, maar je kunt berichten over XRP toch gewoon negeren? Ik zie dat veel mensen echt de behoefte hebben om XRP helemaal af te maken. Het lijkt wel alsof men intense woede heeft, en dat heel graag wil verkondigen. Wat zit daar toch achter?

Komt dat puur alleen doordat hier een bedrijf achter zit (Ripple)?
Is het omdat banken hier gebruik van maken?
Dacht je dat banken niet mee zouden gaan in de Crypto revolutie, en ben je bang dat Banken (en de overheid die graag de regie wil voeren) niet gaan verdwijnen?

Als je dat denkt dan ben je m.i. erg naïef. De overheid zal altijd de regie wil voeren, en willen weten wat de waarde is van iemand zijn bezit. Belastingen zullen betaald moeten worden.

Voor degene die wél geïnteresseerd zijn in XRP raad ik aan om je goed in te lezen. (Zoals bij elke coin!)
Lees bijvoorbeeld eens de goed onderbouwde artikelen op deze blog: https://xrphodor.wordpres...d-to-become-digital-gold/
Daarnaast is het handig om https://www.reddit.com/r/Ripple/ en https://www.xrpchat.com in de gaten te houden.

Zelf bezit ik XRP, XLM, ADA en TRX. In alle gevallen is mijn hoofdreden om in te te stappen gebaseerd op het team dat erachter zit. Mijn mening is dat uiteindelijk het team er voor zorgt dat een coin het wel of niet gaat halen.

Heb je iets zinnigs te zeggen over een coin? Laat lekker van je horen! _/-\o_
Maar zit coins niet af te kraken zonder enige onderbouwing. Mocht je dat toch willen, lees je dan op zijn minst in, zodat je geen onzin zit te verkondigen. |:(

Verwijderd

En gelijk weer even 22 bitcoins op bitonic.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:44:
Die willen geen verlies maken

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:44:
gelijk weer even bijkopen ;)
BTC zit in een mooie stijging nu...

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12 11:31
PTish schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Ik vind het mooi hoe ze het blijven afschuiven. Ik heb 3 dagen lang het discord channel van Verge gevolgd. Je wil niet weten hoe vaak men iedereen er op wees dat het echt in 2017 klaar zou zijn. Het was lang en breed getest, de UI had nog een paar dingetjes nodig, maar alles was tip top in orde. Als je ook maar durfde te denken dat het niet opgeleverd werd, werd je gebanned.
Ik vind het typerend voor vele <insert your favourite altcoin here> crypto's. IMHO zijn er echt maar een handjevol crypto's die solide werk afleveren. Kan me voorstellen dat beginners door de bomen het bos niet meer zien. Heb ook de github commits en pull requests gezien en dan weet je al genoeg...

Moet telkens een beetje aan de analogie met de Antonov versnellingsbakken denken :+ :D

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27

tomtom901

Moderator General Chat
MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:45:
[...]

gelijk weer even bijkopen ;)
BTC zit in een mooie stijging nu...
Ze zijn ze alweer kwijt geloof ik, lol.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Mogen voorraadmeldingen voor Litebit, Bitonic of andere brokers ook in het roze [ZERO TOLERANCE] vak? Als je daar echt op zit te wachten kun je beter in het slack kanaal zijn IMO.

Verwijderd

En weer weg.

• MaStar
tomtom901 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:45:
[...]

Ze zijn ze alweer kwijt geloof ik, lol.
Nu kopen en BTC stijgt nog wel door. Gaat hard ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
:?

Helemaal prima die discussies over koersstijgingen/-dalingen hier, maar wat bedoel je met "en weer weg"? Ik kan dat niet ruiken, maar ik ben dan ook maar een n00b. De Bitcoin stijgt toch nog steeds? ~5% erbij in een uurtje tijd ofzo.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11 08:12
MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Stijging vlakt alweer af ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-12 13:34

Jebus4life

BE User

Ik ben een paar uurtjes uit geweest en zie inderdaad dat m'n winst wat weg is, maar er is toch geen gigantische shift gebeurd? Ik sta nog altijd 4-5% in de plus de afgelopen 24 uur (met enkel alt coins) (XLM, ICX, VEN, ..)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• pirodr01
Jebus4life schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:50:
Ik ben een paar uurtjes uit geweest en zie inderdaad dat m'n winst wat weg is, maar er is toch geen gigantische shift gebeurd? Ik sta nog altijd 4-5% in de plus de afgelopen 24 uur (met enkel alt coins) (XLM, ICX, VEN, ..)
Het scheelt als je niet op het moment zelf kijkt maar er zijn de afgelopen 45 minuten heel veel dollars heen en weer gevlogen...

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:48:
[...]

:?

Helemaal prima die discussies over koersstijgingen/-dalingen hier, maar wat bedoel je met "en weer weg"? Ik kan dat niet ruiken, maar ik ben dan ook maar een n00b. De Bitcoin stijgt toch nog steeds? ~5% erbij in een uurtje tijd ofzo.
Voorraad bitcoins die even op bitonic stond.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12 23:15

FaceDown

Storende factor.

MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Dan ben je toch echt alweer te laat. Na een dergelijke rally volgt meestal toch wel weer een correctie. En over de afgelopen weken zitten we toch in een neerwaartse trend wat btc betreft.

Groetjes, FaceDown.

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12 11:31
EAI schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:42:

Heb je iets zinnigs te zeggen over een coin? Laat lekker van je horen! _/-\o_
Maar zit coins niet af te kraken zonder enige onderbouwing. Mocht je dat toch willen, lees je dan op zijn minst in, zodat je geen onzin zit te verkondigen. |:(
XRP = centraal gemanaged, mogelijkheid om accounts te blokkeren, enorme hoeveelheid aantal coins (gewoon gegenereerd zonder proof of work). Zo'n beetje alles wat niet bitcoin is. Geen probleem als je er op wilt speculeren maar als techneut / wereldverbeteraar zie ik hier dus helemaal niets in.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:02
Ik heb vorige week mijn Monero vanaf mijn Wallet (op telefoon) naar m'n Monero wallet gestuurd op Binance. Kan daar meer dan een week over heen gaan? Van wat ik lees zou dat binnen een half uurtje op de bestemming moeten zijn. De transactions staan op completed. Ik kan wat details opvragen, maar daar word ik niet echt wijzer van. Iemand ervaring met Monero verzenden?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:54
Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Niet waar. Je hebt pas verlies wanneer je het verkoopt terwijl je rood staat. Je kan uitstappen, BTC zijn gang laten gaan en weer terug instappen maar dat geeft je hoogstens meer winst. Of nou ja, dat geldt natuurlijk alleen als de altcoin niet weer omhoog is gegaan na de dip.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:16
technoaddict schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:53:
Ik heb vorige week mijn Monero vanaf mijn Wallet (op telefoon) naar m'n Monero wallet gestuurd op Binance. Kan daar meer dan een week over heen gaan? Van wat ik lees zou dat binnen een half uurtje op de bestemming moeten zijn. De transactions staan op completed. Ik kan wat details opvragen, maar daar word ik niet echt wijzer van. Iemand ervaring met Monero verzenden?
Op completed in Binance? Dan staan ze gewoon bij je funds > withdrawals / deposits in binance.

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
Heb 2 stortingen gedaan van Monero Wallet naar Binance, en die stonden er binnen 1-2 uur op. Belangrijk is wel dat je het Payment ID adres ook invult.

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 08:42
""Depositing Monero to Binance requires BOTH a deposit address and a deposit Payment ID.If you fail to include the Payment ID with your deposit the funds will be lost forever.""

Beide ingevuld tijdens het overmaken naar Binance?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 20:02
Danny.G schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Niet waar. Je hebt pas verlies wanneer je het verkoopt terwijl je rood staat. Je kan uitstappen, BTC zijn gang laten gaan en weer terug instappen maar dat geeft je hoogstens meer winst. Of nou ja, dat geldt natuurlijk alleen als de altcoin niet weer omhoog is gegaan na de dip.
Of je verkoopt ze in de daling met verlies, en koopt op het laagste punt veel meer in, daarna wacht je op de stijging. Zo maak je imho het meeste winst.

• Slux
  • Niet online
EAI schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:42:
Ik heb de laatste 500 posts gezien en vind het zo raar dat de meeste mensen zo afgeven op XRP (Ripple).
Natuurlijk mag je dat gewoon zeggen, maar je kunt berichten over XRP toch gewoon negeren? Ik zie dat veel mensen echt de behoefte hebben om XRP helemaal af te maken. Het lijkt wel alsof men intense woede heeft, en dat heel graag wil verkondigen. Wat zit daar toch achter?

Komt dat puur alleen doordat hier een bedrijf achter zit (Ripple)?
Is het omdat banken hier gebruik van maken?
Dacht je dat banken niet mee zouden gaan in de Crypto revolutie, en ben je bang dat Banken (en de overheid die graag de regie wil voeren) niet gaan verdwijnen?

Als je dat denkt dan ben je m.i. erg naïef. De overheid zal altijd de regie wil voeren, en willen weten wat de waarde is van iemand zijn bezit. Belastingen zullen betaald moeten worden.

Voor degene die wél geïnteresseerd zijn in XRP raad ik aan om je goed in te lezen. (Zoals bij elke coin!)
Lees bijvoorbeeld eens de goed onderbouwde artikelen op deze blog: https://xrphodor.wordpres...d-to-become-digital-gold/
Daarnaast is het handig om https://www.reddit.com/r/Ripple/ en https://www.xrpchat.com in de gaten te houden.
Je plaats alleen maar linkjes die xrp de hemel in prijzen en het allemaal mooier maken dan het is.
Het is niet decentraal
Er zijn te veel coins in omloop waarvan de meeste in eigen beheer, dat is geen goed teken.
prijs zal door emissies gedrukt worden, emissies zijn nooit goed

Het is leuk om nu wat mee te verdienen maar het gaat geen 100 of zelfs 10 euro coin worden er zullen straks alleen maar mensen achter blijven die door pro xrp verhalen te hoog zijn ingestapt en straks met een hoop verlies zitten.

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-12 16:22
Welke monero wallet heb jij op je telefoon dan? Wist niet dat die bestonden voor monero.

PSN: bryanlost

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12 23:22
Bizar hoe rap het kan gaan als BTC stijgt.
Leuk om te zien hoe snel TRON (TRX) zich weer zo goed als herstelt ook, andere ook trouwens. Gaat veel geld heen en weer

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:42:
Mn blockfolio loopt er zelfs van vast, doet helemaal niks meer :/
De app rookt aardig. Ach, dan maar even rust.

• pirodr01
HansAnders07 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:57:
Leuk om te zien hoe snel TRON (TRX) zich weer zo goed als herstelt ook, andere ook trouwens. Gaat veel geld heen en weer
pfoeh vond dit tempo wel wat beangstigend...zit best wel heavy in alts en dit was wel ff schrikken. Heb liever dat het vanuit USD naar BTC gaat en niet vanuit alts ;) maar ze lijken weer de goede kant op te klimmen.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:54
Ik had mijn tron verkocht op 0.000089 eth en weer teruggekocht op 0.000077 eth net. Dat was wel een leuke winstgevende actie B-)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Prijsverschil is nu wel erg groot op bitonic met iex.nl. Ruim 500, iets eerder 200 euro.

• EAI

EAI

Eindhovenfinest schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:52:
[...]

XRP = centraal gemanaged, mogelijkheid om accounts te blokkeren, enorme hoeveelheid aantal coins (gewoon gegenereerd zonder proof of work). Zo'n beetje alles wat niet bitcoin is. Geen probleem als je er op wilt speculeren maar als techneut / wereldverbeteraar zie ik hier dus helemaal niets in.
Ripple is er bij gebaat dat de XRP een hoge waarde heeft en betrouwbaar is. Op het moment dat ze dat verliezen door een account te blokkeren zal de XRP massaal gedumpt worden. Dat gaat dus niet gebeuren. Een wereldverbeteraar is natuurlijk een heel breed begrip, maar als je kijkt hoeveel stroom het kost om een bitcoin te genereren dan schrik je daar toch van.
Maar ik ben het met je eens dat de bitcoin als techneut vele malen interessanter is.

• technoaddict
BlacKstaR- schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:56:
[...]

""Depositing Monero to Binance requires BOTH a deposit address and a deposit Payment ID.If you fail to include the Payment ID with your deposit the funds will be lost forever.""

Beide ingevuld tijdens het overmaken naar Binance?
Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt.. Bij Binance staat "XMR Deposits" dus voor het Payment ID. Ik denk dat ik dat dus niet linkte aan Payment ID en dat adres niet heb ingevuld. Ik weet ook dat ik wat pilsjes op had :) En ook dacht aan een andere munt waar een Payment ID niet verplicht was... Oops 8)7
Eurotje of 80 pleitte. Zonde.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12 23:22
pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:59:
[...]

pfoeh vond dit tempo wel wat beangstigend...zit best wel heavy in alts en dit was wel ff schrikken. Heb liever dat het vanuit USD naar BTC gaat en niet vanuit alts ;) maar ze lijken weer de goede kant op te klimmen.
Same, heb maar een deeltje btc en eth. Was aan het eten en zag delta vrij rood staan, schrok ook even maar krabbelt gelukkig op.

Zo zie je maar weer hoe dominant btc toch nog altijd is ondanks alle negatieve verhalen die je af en toe leest

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Dit was een typisch momentje waarop er de afgelopen weken al veel zijn geweest en ook nog gaan komen; zoals Warren Buffet al zei: Sla toe als anderen in paniek raken, wees voorzichtig als anderen vreugdevol zijn.

Oftewel; zojuist alle alts ingeslagen. Uit principe heb ik geen BTC, maar anders was die verkocht.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Het scheelt als je niet op het moment zelf kijkt maar er zijn de afgelopen 45 minuten heel veel dollars heen en weer gevlogen...
Inmiddels staat het allemaal in het rood ja :+

• technoaddict
bryanvan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Welke monero wallet heb jij op je telefoon dan? Wist niet dat die bestonden voor monero.
Op Android in de market heb je een Monero wallet.

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Jebus4life schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:02:
[...]

Inmiddels staat het allemaal in het rood ja :+
Valt reuze mee: http://cryptomaps.org/ ;)

\O/ weeeee =[specs]=

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:58
It was reported that Peter Thiel, early investor in Facebook, has bought millions of dollars in Bitcoin and Bitcoin is rising now.

https://www.cnbc.com/2018/01/02/bitcoin-rises-after-report-says-early-facebook-investor-peter-thiel-is-buying-massive-amounts.html

Verwijderd

Eindhovenfinest schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Ik verdien liever een paar duizend euro met foute clubs dan dat ik een euro verlies maak met goede doelen.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Heb net ook wat extra bijgekocht >:)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• EAI

EAI

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Je plaats alleen maar linkjes die xrp de hemel in prijzen en het allemaal mooier maken dan het is.
Het is niet decentraal
Er zijn te veel coins in omloop waarvan de meeste in eigen beheer, dat is geen goed teken.

Het is leuk om nu wat mee te verdienen maar het gaat geen 100 of zelfs 10 euro coin worden er zullen straks alleen maar mensen achter blijven die door pro xrp verhalen te hoog zijn ingestapt en straks met een hoop verlies zitten.
Thnx, dit is precies waarom ik uit frustratie toch maar een keer reageer op dit forum, wat ik zelden doe. Zonder enige onderbouwing zit je de XRP af te kraken. Wat bedoel je met TE veel coins? En wat bedoel je met emissies? Dat heb ik nog nergens gelezen dus wil dat graag weten. Ik ben met je eens dat de XRP nooit 100 euro waard gaat worden. Ik denk dat 10 euro nog wel haalbaar is. Maar dat weet niemand.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Het is niet decentraal

Ik heb hier een paar dagen geleden een voorbeeld gegeven van een tweaker in dit forum die 150.000 euro is misgelopen doordat hij zijn ripples dit jaar verkocht heeft. Dat deed hij dus 7 weken geleden. Dit soort adviezen om te verkopen kan je duur komen te staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2018 21:13 ]

Verwijderd

Hij stijgt! Vlakt weer af... De daling is ingezet..!

Lijkt af en toe wel alsof je hier op formule 1 forum zit.

• Grrrrrene
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Wat is er "niet waar"? Dat je alt-coins verlies geven als de bitcoin stijgt? Dat je beter direct kunt verkopen en later voor minder terugkopen als ze weer stijgen? Wat is er "niet waar"?

Na een dip gaat een coin toch altijd omhoog, anders is de dip niet over. Net zoals het na de regen altijd droog wordt, anders is het niet "na de regen" :P

• MaStar
ADA (Cardano) ook even een dip gehad vandaag. Goed punt om bij te kopen nu ;)
Veelbelovende coin met mooie roadmap en top-team.

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:12
Hebben jullie dan constant usdt of btc op een exchange klaar staan moest dit gebeuren.?

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:37
MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:11:
Hij staat op dit moment zo'n 3 cent van z'n ATH. Eergisteren toen hij corrigeerde naar circa 60 cent, dat was een koopmoment. Nu zou ik het aankijken wat 'ie doet.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:15
vvilco schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:01:
BTC heeft nog steeds geen richting gekozen maar de ruimte wordt kleiner.. nog 1 à 2 dagen:

https://ibb.co/eEsrPw
Kan nu de prullenbak in.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zit te kijken om mijn eerste TRON (TRX) aan te schaffen, nu nog het juiste moment vinden. :X
Het is zowieso voor de lange duur, maanden, wellicht langer.

[ Voor 24% gewijzigd door Dacuuu op 02-01-2018 21:16 ]

• MaStar
Dacuuu schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:16:
Zit te kijken om mijn eerste TRON (TRX) aan te schaffen, nu nog het juiste moment vinden. :X
Het is zowieso voor de lange duur, maanden, wellicht langer.
Lijkt nu een eerste interessant moment voor

• MaStar
geelers schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:14:
[...]

Hij staat op dit moment zo'n 3 cent van z'n ATH. Eergisteren toen hij corrigeerde naar circa 60 cent, dat was een koopmoment. Nu zou ik het aankijken wat 'ie doet.
Acht -als de waarde doorstijgt naar 5$ in 2019 maakt dat niet meer uit ;)

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
Dit is mindblowing, kijk helemaal, als je dat niet wilt, vanaf 41:00 :

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Acht -als de waarde doorstijgt naar 5$ in 2019 maakt dat niet meer uit ;)
Huidige marketcap al gezien..

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Vandaag besloten een deel van mijn winst af te romen en om te zetten naar LTC en te versturen naar coinbase om terug te zetten naar FIAT. Nu heb ik een stuk of 6 coins waarvan ik van 3 (ADA, WABI en SUB) besloten heb een deel te cashen. Wanneer ik echter de deposit/withdrawal en de exchange van Binance open, heb ik volgens binance nog steeds het aantal munten van voor deze transactie in bezit, terwijl ik alles omgezet heb naar LTC en heb verzonden naar coinbase. Hierdoor staat mijn saldo dus +- 300,- te hoog.

Is dit een van jullie eerder overkomen? Wellicht handig om een berichtje naar Binance te sturen om zo latere verrekeningen te voorkomen of is dit puur een tijdelijk foutje vanuit jullie ervaring?

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
MaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Lijkt nu een eerste interessant moment voor
Hoezo? omdat btc stijging in is gezet en tron klein beetje heeft ingeleverd?

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
miikebtc schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:20:
Vandaag besloten een deel van mijn winst af te romen en om te zetten naar LTC en te versturen naar coinbase om terug te zetten naar FIAT. Nu heb ik een stuk of 6 coins waarvan ik van 3 (ADA, WABI en SUB) besloten heb een deel te cashen. Wanneer ik echter de deposit/withdrawal en de exchange van Binance open, heb ik volgens binance nog steeds het aantal munten van voor deze transactie in bezit, terwijl ik alles omgezet heb naar LTC en heb verzonden naar coinbase. Hierdoor staat mijn saldo dus +- 300,- te hoog.

Is dit een van jullie eerder overkomen? Wellicht handig om een berichtje naar Binance te sturen om zo latere verrekeningen te voorkomen of is dit puur een tijdelijk foutje vanuit jullie ervaring?
Ja heb ik oo kwel eens gehad, wordt wel recht getrokken.

Wel een slecht moment om sub af te romen.

• Matadores
  • Laatst online: 19:40
Zit ook over te denken om mijn positie in Cardano (500 stuks) te verstevigen, maar dat zou betekenen dat ik mijn positie in Ripple (1500 stuks) zal moeten verzwakken. Is het verstandig om hiervan 500 Ripples om te zetten in Cardano?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:54
Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Wat is er "niet waar"? Dat je alt-coins verlies geven als de bitcoin stijgt? Dat je beter direct kunt verkopen en later voor minder terugkopen als ze weer stijgen? Wat is er "niet waar"?

Na een dip gaat een coin toch altijd omhoog, anders is de dip niet over. Net zoals het na de regen altijd droog wordt, anders is het niet "na de regen" :P
Dat als je je coins houdt, je verlies maakt. Dat is niet waar. Je maakt op dat moment enkel niet de meest haalbare winst omdat je op het hoogtepunt had kunnen verkopen voor BTC en weer lager had kunnen instappen. Maar dat is iets anders dan verlies. :P Het maximaliseren van je winst dankzij dips is zeker tof, maar ook niet voor iedereen weggelegd omdat je niet weet tot waar hij zal dippen.

• miikebtc
Sanalologo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:21:
[...]

Ja heb ik oo kwel eens gehad, wordt wel recht getrokken.

Wel een slecht moment om sub af te romen.
Ah gelukkig. Bedankt voor de snelle reactie!
Ja ik heb erg lang getwijfeld over SUB, maakt nog steeds een groot deel van mijn portfolio dus vandaar de keuze. Momenteel dus nog een portfolio met ICX, ADA, NEO en het overgebleven deel SUB.

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:36
Matadores schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Zit ook over te denken om mijn positie in Cardano (500 stuks) te verstevigen, maar dat zou betekenen dat ik mijn positie in Ripple (1500 stuks) zal moeten verzwakken. Is het verstandig om hiervan 500 Ripples om te zetten in Cardano?
Zit op precies dezelfde gedachte, denk dat er meer rek zit in cardano dan in ripple.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Ik heb hier een paar dagen geleden een voorbeeld gegeven van een tweaker in dit forum die 150.000 euro is misgelopen doordat hij zijn ripples dit jaar verkocht heeft. Dat deed hij dus 7 weken geleden. Dit soort adviezen om te verkopen kan je duur komen te staan.
Ach, misschien hadden we allemaal massaal in PAC & CFT moeten investeren. Dat was + 1000% & + 850% de afgelopen 7 dagen... Of SLEVIN gisterneavond; +450% op 24 uur.

Niemand heeft een glazen bol ;)

• EAI

EAI

Matadores schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Het is beide een coin die omhoog gaat. Zit er voor de lange termijn in?
Voor Ripple zou je dit even kunnen lezen:
https://www.reddit.com/r/...ws_for_2018_with_sources/

• Grrrrrene
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Dat als je je coins houdt, je verlies maakt.
Dat heb ik dan ook niet gezegd, maar mensen lezen hier heel slecht :X Er werd beweerd dat je pas verlies had als je je altcoins verkocht, dat is je kop in het zand steken. Ik gaf enkel aan dat je door vast te houden aan je altcoins nu ook verlies maakt. Maar het woordje "nu" is kort en klein in een paar regels tekst en wordt blijkbaar over het hoofd gezien.

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Jebus4life schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Ach, misschien hadden we allemaal massaal in PAC & CFT moeten investeren. Dat was + 1000% & + 850% de afgelopen 7 dagen... Of SLEVIN gisterneavond; +450% op 24 uur.

Niemand heeft een glazen bol ;)
Ik heb nog wel wat PAC liggen... Het is niet meer zoveel als vanmorgen, ook hier een leuk arbitrage spel mee gespeeld vandaag. Helaas wel een erg lange confirm tijd nodig gehad 5 uur.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 10:37
EAI schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Thnx, dit is precies waarom ik uit frustratie toch maar een keer reageer op dit forum, wat ik zelden doe. Zonder enige onderbouwing zit je de XRP af te kraken. Wat bedoel je met TE veel coins? En wat bedoel je met emissies? Dat heb ik nog nergens gelezen dus wil dat graag weten. Ik ben met je eens dat de XRP nooit 100 euro waard gaat worden. Ik denk dat 10 euro nog wel haalbaar is. Maar dat weet niemand.
Er is duidelijk een tweedeling. De ene helft lijkt haast religieus te zijn tov de bitcoin en het gedachtegoed daarbij. En de andere helft kijkt naar oplossing voor problemen die op korte termijn goed op te lossen is. Puur praktische zaken. Die twee botsen enorm vooral op xpr gebied aangezien die twee lijnrecht tegenover elkaar staan. Tot welke groep ik behoor is niet van belang. Maar duidelijk is wel dat deze groepen botsen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
https://ibb.co/cP7sxG

Hij lijkt nu definitief uitgebroken. De kans dat hij vandaag voor het sluiten van de dagcandle weer terugvalt in het kanaal is klein en dit zou een enorme bear trap zijn.

Uitbraak van dit kanaal heeft als koersdoel 25k. Google flag + pole

• Slux
  • Niet online
EAI schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Het is al meerdere keren uitgelegd, ik denk dat je het gewoon niet wilt lezen.
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Het is aan iedereen zelf om te kopen of verkopen mensen die pro xrp zijn moeten ook tegen kritiek kunnen.
En het wordt genoeg onderbouwd alleen wordt het door sommige niet gelezen en blijft alles in herhaling vallen.
Het wordt zelf beter uitgelegd dan de meeste roze brilletjes hier doen

150k misgelopen ,... Tja als ik 4 jaar geleden niet mijn had n BTC verkocht ... of een paar weken terug 600x LTC niet precies voor de ATH had verkocht ...

Ik vind de reacties van de ''pro'' xrp mensen trouwens een stuk harder dan de mensen die er anders naar kijken en het ook proberen te leggen waarom het volgens hun niet iets is

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 02-01-2018 21:39 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:48
toineneman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:19:

[video]
Dat minen is in deze tijd pure verspilling van energie.

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

[video]
Ik las laatst al over een of andere ICO die deze techniek zou gebruiken, ben alleen kwijt hoe dat heette.
Iemand?

Verwijderd

vvilco schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:34:
https://ibb.co/cP7sxG

Hij lijkt nu definitief uitgebroken. De kans dat hij vandaag voor het sluiten van de dagcandle weer terugvalt in het kanaal is klein en dit zou een enorme bear trap zijn.

Uitbraak van dit kanaal heeft als koersdoel 25k. Google flag + pole
Even serieus, wat moeten we met dit soort posts.

• Joostw24

[video]
Is er een roadmap te vinden ergens?

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:22
Klopt ik wil ze ook aanschaffen. Via welke weg koop je ze?

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:13
Ik gebruik Kraken om met euro's bijv Ripple te kopen, deze stuur ik dan door naar bijv. Bittrex.

Echter, probeer ik dat vandaag weer maar ondanks dat ik Tier 2 ben, en de daily trading limits nog lang niet bereikt heb, krijg ik de melding dat ik moet upgraden naar Tier 3. Hebben meer mensen dit?

• HoppyF
  • Laatst online: 19:49
manii schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:04:
It was reported that Peter Thiel, early investor in Facebook, has bought millions of dollars in Bitcoin and Bitcoin is rising now.

https://www.cnbc.com/2018/01/02/bitcoin-rises-after-report-says-early-facebook-investor-peter-thiel-is-buying-massive-amounts.html
Heeft hij al BTC gekocht of gaat hij dit nog doen?
Stel dat hij inderdaad van plan zou zijn grote aantallen dollars voor BTC in te ruilen dan ga je dit toch niet publiek maken? Je beïnvloedt daarmee immers de koers.
Gewoon tussendoor wat in een dip kopen levert meer op.
Een investeerder die denkt te verdienen omdat er door zijn actie een sterke stijging volgt is ook niet logisch omdat door veel verkoop de prijs juist daalt ipv stijgt.

Hoe dan ook heb ik wel wat geleerd vanwege de koppeling BTC en altcoins.
Deze is sterker dan ik dacht. ;)

• MaStar
Sunri5e schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Klopt ik wil ze ook aanschaffen. Via welke weg koop je ze?
Bittrex

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Gents,
ik heb net bij GDAX een account aangemaakt en ben aan het verifieren.
die verificatie loopt via Coinbase en dat lukt.... behalve dat Coinbase hem goedkeurd en GDAX niet???
Ik kan bij coinbase nu wel doorgaan en heb een overboeking gedaan voor mijn aankoop later maar dat GDAX het niet pikt snap ik niet...
Nu is de prijs lager bij coinbase dan bij GDAX valt me op (ook geen idee waarom) maar toch is het gek?
Iemand die weet hoe dit werkt?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:45
Ondertussen staat tron weer op 81 cent. Nieuwkomers kiezen er steeds vaker voor om gelijk in de alts te gaan omdat deze momenteel veel meer worden gezien als snel geld. Ik geloof dat Bitcoin stijgingen steeds vaker voor korte duur zijn
pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:59:
[...]

• Sunri5e
  • Laatst online: 14:22
Maar welke coin koop je eerst met Euro's? Of kan je via Bittrex inkopen via je ideal?

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12 09:09
ruudonline schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:45:
Ik gebruik Kraken om met euro's bijv Ripple te kopen, deze stuur ik dan door naar bijv. Bittrex.

Echter, probeer ik dat vandaag weer maar ondanks dat ik Tier 2 ben, en de daily trading limits nog lang niet bereikt heb, krijg ik de melding dat ik moet upgraden naar Tier 3. Hebben meer mensen dit?
Had dezelfde melding met Litecoin doorsturen. Opnieuw inloggen en nog eens proberen (en nog eens en mss nog eens ;-)).

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
alive schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Had dezelfde melding met Litecoin doorsturen. Opnieuw inloggen en nog eens proberen (en nog eens en mss nog eens ;-)).
https://twitter.com/krakensupport/status/947914581409705986

Ze hadden/hebben problemen met het def. maken van deposits.

• HoppyF
  • Laatst online: 19:49
DRuw schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:47:
Gents,
die verificatie loopt via Coinbase en dat lukt.... behalve dat Coinbase hem goedkeurd en GDAX niet???
Ik kan bij coinbase nu wel doorgaan en heb een overboeking gedaan voor mijn aankoop later maar dat GDAX het niet pikt snap ik niet...
Nu is de prijs lager bij coinbase dan bij GDAX valt me op (ook geen idee waarom) maar toch is het gek?
Ik had eerst een succesvolle verificatie gedaan bij Coinbase en daarna ook bij GDAX.
GDAX vroeg om een tweede ID die eerst werd afgewezen maar na nog een keer opsturen ging het wel goed.
Zelfde ID uiteraard dus ik weet niet wat er mis was, niets eigenlijk foto was prima.

• Fr33z
  • Laatst online: 18:22
Gents,
waarschijnlijk loop je tegen het volgende aan:
coinbase wil verificatie met 1 pas/document, daarna ben je "verified" , GDAX zijn er 2 nodig. Je kunt dit doen door in de coinbase-app nog een document te uploaden, deze zal dan hopelijk binnen paar minuten geverifieerd worden en dan kun je ook in GDAX

• DRuw

DRuw

Fr33z schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:51:
[...]

waarschijnlijk loop je tegen het volgende aan:
coinbase wil verificatie met 1 pas/document, daarna ben je "verified" , GDAX zijn er 2 nodig. Je kunt dit doen door in de coinbase-app nog een document te uploaden, deze zal dan hopelijk binnen paar minuten geverifieerd worden en dan kun je ook in GDAX
ik heb het al gezien... het ding heeft iets gevonden waardoor ik onder de 18 ben.... das geinig...
Amerikaanse notering kom ik uit 02.... in de beschaafde wereld ui 82... zal ik ze moeten uitleggen geloof ik.
eikels
tnx voor je reactie, ik klim in de email :X

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:03
Veel goede berichten afgelopen tijd over Binance, en meestal werkt het ook goed. Maar met hoge volumes gaat (bij mij) het niet al te best.. Met die run van btc net heb ik wat btc verkocht en teruggekocht maar mijn trade grafiek werd zwart of bleef hangen.. Ook als ik trx/btc aanklik en ik ga met de muis over het grafiekje dan gaat mijn muis traag, of soms crasht het Binance venster.

Anderen hier ook last van? Of is het tijd voor een nieuwe computer 8)7

• miikebtc
Gents,
Kort vraagje tussendoor, hoe lang duurde bij jou deze verificatie? Ik ben nog op de mijne aan het wachten momenteel maar probeer het een beetje in te schatten.

• Joostw24

[video]
Is hier een road map van te vinden ergens?

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:18
voil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:55:
Veel goede berichten afgelopen tijd over Binance, en meestal werkt het ook goed. Maar met hoge volumes gaat (bij mij) het niet al te best.. Met die run van btc net heb ik wat btc verkocht en teruggekocht maar mijn trade grafiek werd zwart of bleef hangen.. Ook als ik trx/btc aanklik en ik ga met de muis over het grafiekje dan gaat mijn muis traag, of soms crasht het Binance venster.

Ik had daarnet hetzelfde met trx/btc wanneer ik de grafiek per minuut bekeek, eerder nog niet meegemaakt op Binance.

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-12 17:38

Ja de hele website is erg traag

I hide at work because good employees are hard to find.

• miikebtc

Bij zeer hoge volumes merk ik dit inderdaad ook wel eens met een toch vrij nieuwe laptop, echter is dit vaak dan maar voor een paar minuutjes. Echter kan dit natuurlijk bij crashes/runs natuurlijk net het verschil maken.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Het is al meerdere keren uitgelegd, ik denk dat je het gewoon niet wilt lezen.

[...]

Het is aan iedereen zelf om te kopen of verkopen mensen die pro xrp zijn moeten ook tegen kritiek kunnen.
En het wordt genoeg onderbouwd alleen wordt het door sommige niet gelezen en blijft alles in herhaling vallen.
Het wordt zelf beter uitgelegd dan de meeste roze brilletjes hier doen

150k misgelopen ,... Tja als ik 4 jaar geleden niet mijn had n BTC verkocht ... of een paar weken terug 600x LTC niet precies voor de ATH had verkocht ...

Ik vind de reacties van de ''pro'' xrp mensen trouwens een stuk harder dan de mensen die er anders naar kijken en het ook proberen te leggen waarom het volgens hun niet iets is
Ik vind wel een groot verschil tussen “als ik 3 jaar geleden 10 butcoins had gekocht” en iemand die 7 weken geleden (!) 60.000 ripples verkocht voor 20 cent terwijl ze nu op ruim 2 dollar staan.....

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Gaat BCC snel van je wallet naar Bitgrail?
Arbitragerondje BCC->Bitgrail->BTC->ETH->Binance->BCC levert momenteel na aftrek van fees zo'n 15% op. Maar als het een uur duurt voordat mijn BCC op Bitgrail staan ga ik daar niet aan beginnen.

• DRuw

DRuw

miikebtc schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Kort vraagje tussendoor, hoe lang duurde bij jou deze verificatie? Ik ben nog op de mijne aan het wachten momenteel maar probeer het een beetje in te schatten.
2 minuten... een goede foto nemen was lastiger
en ja, dan geld overmaken.... 2 dagen erbij.

Pagina: 1 ... 210 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]