Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Plaatje is een paar dagen oud, we zijn nu voorbij de bull trap, rond fear.....
Ben nu XRP, XLM en NEO aan het bekijken, maar wacht even af of ze niet allemaal mee gaan met BTC...
[ Voor 12% gewijzigd door ixl85 op 02-01-2018 18:56 ]
Dat plaatje kan je zowel op elk moment van het grafiek toepassen. Het plaatje is gebaseerd op 'echte' koersen, dus minder fluctuaties dan bij crypto.ixl85 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:55:
Ben een tijdje bezig met ETH, LTC en BTC. Ben wel uit BTC gegaan na de vergelijking tussen de classic bubble en de BTC koers.
[afbeelding]
Plaatje is een paar dagen oud, we zijn nu voorbij de bull trap, rond fear.....![]()
Ben nu XRP, XLM en NEO aan het bekijken, maar wacht even af of ze niet allemaal mee gaan met BTC...
Ik zie nu al dat je veel te behoudend bent voor de altcoin market, ik zou lekker alles uitcashen.ixl85 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:55:
Ben een tijdje bezig met ETH, LTC en BTC. Ben wel uit BTC gegaan na de vergelijking tussen de classic bubble en de BTC koers.
[afbeelding]
Plaatje is een paar dagen oud, we zijn nu voorbij de bull trap, rond fear.....![]()
Die lijnen zijn hulpmiddelen om een koop- of verkoopbeslissing te maken. Want alles gaat altijd op en neer jaFlagg schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:55:
[...]
Dus in a nutshell, vroeg of laat kan hij omhoog of omlaag gaan? Is wel duidelijk dat ik een noob ben, dit volg ik niet meer.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Als iedereen nou gewoon óók in Bitcoin blijft investeren is deze onzekerheid helemaal niet nodig ;pJoostw24 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:01:
Wat denken jullie dat de alts doen als de btc extreem gaat dalen? Juist stabiel of verhoging door geld wat uit de btc wegloopt of zal het mee dalen? Ik verwacht niet dat jullie in een glazen bol kijken, ben gewoon benieuwd wat jullie visie op zaken is.
<knip> Op de manSanalologo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Ik zie nu al dat je veel te behoudend bent voor de altcoin market, ik zou lekker alles uitcashen.
Er is niks mis met even uit een coin stappen en de rest lekker laten hangen. Jouw strategie is niet op iedereen van toepassing, hé.
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 02-01-2018 22:16 ]
Veel plezier met je 30% ROI op jaarbasis.ixl85 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:05:
[...]
Whow, dank voor je waardevolle advies. Je bent een man met veel inzicht.
Er is niks mis met even uit een coin stappen en de rest lekker laten hangen. Jouw strategie is niet op iedereen van toepassing, hé.
Je mag alleen meedoen als je wolf of wall street skills hebt en hele dag thuis zit met 6 schermen voor je neus met allemaal grafieken en een headset voor communicatie met je Crypto brothers over welke coins naar "the moon" gaan.ixl85 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:05:
[...]
Whow, dank voor je waardevolle advies. Je bent een man met veel inzicht.
Gelukkig geeft Sanalologo ons hier waardevol advies over. Dus..vinno86 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:09:
[...]
Je mag alleen meedoen als je wolf of wall street skills hebt en hele dag thuis zit met 6 schermen voor je neus met allemaal grafieken en een headset voor communicatie met je Crypto brothers over welke coins naar "the moon" gaan.
Om terug te keren waarom ik hier ben (positiviteit);
Voor mij nu dus XPR, XLM en wellicht NEO. Ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren als Coinbase straks Bitcoin cash gaat verkopen.
<knip> Zo kan die wel weer.. Graag wat minder vijandigixl85 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:11:
[...]
Gelukkig geeft Sanalologo ons hier waardevol advies over. Dus..
Om terug te keren waarom ik hier ben (positiviteit);
Voor mij nu dus XPR, XLM en wellicht NEO. Ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren als Coinbase straks Bitcoin cash gaat verkopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 02-01-2018 22:16 ]
Even los van of ik het wel of niet eens ben met de grafiek: Hoeveel mensen zouden er net als jou hebben gereageerd toen deze grafiek voor de eerste keer in de praktijk van toepassing is geweest, anderen daarvoor waarschuwden en men mogelijk inderdaad in een periode voorafgaand aan de neerwaarde lijn zat. En wat is de kans dat jij over een aantal maanden denkt: Shit, die gozer die zijn kop boven het maaiveld uit durfde te steken op dat forum had toch gelijk en ik ben nu 90% van mijn geld kwijt. Had ik maar naar hem geluisterd in plaats van hem respectloos te behandelen...
Laten we eerlijk zijn: We hopen allemaal dat het niet zo is, maar zonder mensen die waarschuwen zijn er minder mensen alert of bewust van die mogelijkheid en als de mensen die waarschuwen wel gelijk hebben, dan ben je maar al te blij dat ze je daar vooraf bewust van hebben gemaakt.
Dit dus even los van mijn eigen mening of we wel of niet op een daling afkoersen: Ga er altijd van uit dat iemand anders wél gelijk kan hebben, hou daar rekening mee en ga daar ook op zo'n manier mee om.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Toevallig gisteren nog een bak ingeslagen! Erg mooi, project was ook zwaar ondergewaardeerd leek me.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:15:
Meer mensen met een glimlach naar hun AION voorraad aan het kijken? Bijna 50% binnen een uur!
Als je dat plaatje bekijkt, en je kijkt boven de i op het watermerk van coinbase. Dat had ook de ''New paradigm'' kunnen zijn. Daarnaast is het vrij lachwekkend dat je dan wel in andere coins wilt investeren. Als bitc keihard downgaat moet je het heel goed managen al wil je dan nog profits halen met andere alts.Taro schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:15:
[...]
Even los van of ik het wel of niet eens ben met de grafiek: Hoeveel mensen zouden er net als jou hebben gereageerd toen deze grafiek voor de eerste keer in de praktijk van toepassing is geweest, anderen daarvoor waarschuwden en men mogelijk inderdaad in een periode voorafgaand aan de neerwaarde lijn zat. En wat is de kans dat jij over een aantal maanden denkt: Shit, die gozer die zijn kop boven het maaiveld uit durfde te steken op dat forum had toch gelijk en ik ben nu 90% van mijn geld kwijt. Had ik maar naar hem geluisterd in plaats van hem respectloos te behandelen...
Laten we eerlijk zijn: We hopen allemaal dat het niet zo is, maar zonder mensen die waarschuwen zijn er minder mensen alert of bewust van die mogelijkheid en als de mensen die waarschuwen wel gelijk hebben, dan ben je maar al te blij dat ze je daar vooraf bewust van hebben gemaakt.
Dit dus even los van mijn eigen mening of we wel of niet op een daling afkoersen: Ga er altijd van uit dat iemand anders wél gelijk kan hebben, hou daar rekening mee en ga daar ook op zo'n manier mee om.
Ik kan mij niet voorstellen dat XRP ooit meer dan 5 dollar waard zal zijn. Zal betekenen dat de marketcap hoger dan BTC zal zijn. Er zullen dus velen uitstappen en op zoek gaan naar nieuw goud.Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Ik zeg doen. Die kwaadaardige XRP is nu aan het stijgen namelijk, perfect moment om jezelf wat te kort te doen.
Lachen is prima, maar houd de toon gewoon normaal. Jouw menig vs mijn post. Prima. Je bent geen god hier en weet niet hoeveel winst ik heb. Gezien BTC van 16.871,- euro naar 11.661,- is gegaan, is het imo slecht om te blijven zitten (als je er op 16.871 lekker in de zon zat).Sanalologo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:14:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon lekker je geld laten investeren door je lokale bank voor een mooie 8% return on investment.
Je hebt namelijk totaal geen gevoel voor dit. Moet echt hard op lachen om die twee plaatjes die je poste.
Verkopen om verder verlies te voorkomen, kopen op een goede dip. Werkt voor mij. Ik post hier mijn visie voor andere en zit hier niet alleen voor jou.
Dat had je dan ook met iets meer respect kunnen brengen:Sanalologo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Als je dat plaatje bekijkt, en je kijkt boven de i op het watermerk van coinbase. Dat had ook de ''New paradigm'' kunnen zijn. Daarnaast is het vrij lachwekkend dat je dan wel in andere coins wilt investeren. Als bitc keihard downgaat moet je het heel goed managen al wil je dan nog profits halen met andere alts.
Ik denk persoonlijk niet dat we daar of daar zitten, maar mogelijk zitten we nu pas boven de i van Coindesk. Bedankt voor je waarschuwing, ik vind het echter vreemd dat je dan nu wel in andere crypto's gaat investeren, kan je die keuze toelichten?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Makkelijk haalbaar.Matadores schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:18:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat XRP ooit meer dan 5 dollar waard zal zijn. Zal betekenen dat de marketcap hoger dan BTC zal zijn. Er zullen dus velen uitstappen en op zoek gaan naar nieuw goud.
https://bitcoinist.com/coinbase-send-ripple-moon/
Weg
Maar waarop is die stijging gebaseerd. Er gaan genoeg tegenberichten dat vanwege de hoeveelheid aan tokens dit nooit hoger kan gaan dan 5 dollar.New Yorker schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:25:
[...]
Makkelijk haalbaar.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ripple heeft zn grootste groei al gehad, vanaf hier is 5 nog maar een verdubbeling.New Yorker schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:25:
[...]
Makkelijk haalbaar.
Werd tijd! Al dat gezever rond BTC. Meteen als de prijs weer omhoog gaat is iedereen het weer vergeten en gaat de trein weer verder
Ik heb namelijk een voorgevoel als BTC zijn ATH niet meer haalt deze maand, het wel eens heel lang zou kunnen duren.. en de rest mee naar beneden sleurt vanwege de media belangstelling in een 'bubble crash'.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Zodra ETH 1000 dollar bereikt, is dat de nieuwe hype. Daarna gaat media inzien dat er op het moment bijna echt gewerkt kan worden met crypto en het praktisch bruikbaar is voor veel mensen en ontstaat er weer een stormrun. BTC is echt verleden tijd. Kijk dan naar het marktaandeel, blijft maar dalen. Ook al verdubbelen ze in een dag, dan nog is het marktaandeel geen schim van wat het was. Het is en blijft gewoon een ontzettend slecht product leveren t.o.v. de andere coins.Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:30:
[...]
Werd tijd! Al dat gezever rond BTC. Meteen als de prijs weer omhoog gaat is iedereen het weer vergeten en gaat de trein weer verder![]()
Ik heb namelijk een voorgevoel als BTC zijn ATH niet meer haalt deze maand, het wel eens heel lang zou kunnen duren.. en de rest mee naar beneden sleurt vanwege de media belangstelling in een 'bubble crash'.
https://bitrush.nl/nlMaStar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:48:
Op Bitstamp en Kraken moet ik nog geverifieerd worden. Wat is op dit moment een andere (omweg, zonder verificaties) om ETH/LTC aan te kopen? Bitonic vind ik gemakkelijk maar veel fee.
Iemand een tip?
Paar dagen geleden LTC gekocht en overgezet naar Binance.
De voorraad bij Bitrush is variabel dus je moet af en toe kijken wat ze hebben.
Geen idee waarom er nu zo weinig voorraad is.
Ben je sarcastisch?pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:32:
Jemig, meer mensen bij wie de alts een snoekduik omlaag aan het maken zijn? Zijn mensen massaal aan het overstappen naar BTC?
Ik hou hem juist even gezien de agenda. Morgen announcement samenwerking met Matchpool / GUP en 7 januari releasen ze een game blijkbaar.3dmaster schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:30:
Tron was een leuk ritje de laatste 24 uur. Nu bijna verdubbeld. De rek lijkt er nu wel een beetje uit en ik twijfel of ik het zal blijven hodlen of ga inwisselen voor eth of ripple. Tot er weer een leuke trein voorbij komt
Kijk eens naar VEN, ADA, ICX, QSP...En BTC is binnen een uur bijna 1K gestegen..
[ Voor 10% gewijzigd door pirodr01 op 02-01-2018 19:36 ]
We gaan het zien. Vandaar dat ik het een maand geef om zijn status terug te claimen (onder meer BCH terug in de hoek zetten). Als het ze na een maand niet lukt zie ik het redelijk somber in, maar misschien zit ik er helemaal naastMalawolar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:32:
[...]
Zodra ETH 1000 dollar bereikt, is dat de nieuwe hype. Daarna gaat media inzien dat er op het moment bijna echt gewerkt kan worden met crypto en het praktisch bruikbaar is voor veel mensen en ontstaat er weer een stormrun. BTC is echt verleden tijd. Kijk dan naar het marktaandeel, blijft maar dalen. Ook al verdubbelen ze in een dag, dan nog is het marktaandeel geen schim van wat het was. Het is en blijft gewoon een ontzettend slecht product leveren t.o.v. de andere coins.
Als ik op moonstats kijk ja, als ik op cryptomarketcap kijk nee.
ADA gaat omhoog?pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:36:
[...]
Kijk eens naar VEN, ADA, ICX, QSP...En BTC is binnen een uur bijna 1K gestegen..
Gekeken, niks aan de hand? Misschien is je blockfolio stuk. Staan nog steeds hoger dan gisteren.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:36:
[...]
Edit: beetje jammer alleen dat ltc naar beneden duikt. Nou ja, heeft geen haast om deze te verkopen dus dat zal vast wel weer goedkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 02-01-2018 19:40 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik kijk op binance naar de actuele koers...op 24 uur staan ze idd nog net in de plus maar meerdere die de laatste 10 minuten opeens onwijs aan het dalen zijn...maar wellicht toeval. Ben in iig binnen een paar minuten honderden euro's lichter, maar goed, hoort erbijMalawolar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:38:
[...]
Gekeken, niks aan de hand? Misschien is je blockfolio stuk. Staan nog steeds hoger dan gisteren.
Zie het hier ook hoor...pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:36:
[...]
Maar meestal, snelle stijging BTC = snelle daling alt-coins (deels omdat de altcoins een bepaalde dollar-waarde vertegenwoordigen volgens mij, en als de BTC duurder is je er dus ook minder voor de alt-coin nodig hebt)
Maar lijkit erop dat de BTC misschien dan toch weer de weg omhoog aan het inzetten is?
Ah merk het ook nu, viel te verwachten. Zulke stijgingen krijgen altijd hun terugslag. Veel mensen die hun heil dan ineens in 'stabiele' coins gaan zoeken.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Ik kijk op binance naar de actuele koers...op 24 uur staan ze idd nog net in de plus maar meerdere die de laatste 10 minuten opeens onwijs aan het dalen zijn...maar wellicht toeval. Ben in iig binnen een paar minuten honderden euro's lichter, maar goed, hoort erbij
BinanceSunri5e schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:40:
Waar kopen jullie Cardano en welke Wallet gebruiken jullie?
Verwijderd
BinanceSunri5e schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:40:
Waar kopen jullie Cardano en welke Wallet gebruiken jullie?
Als iemand tips heeft kan ik me even inlezen
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Zelfde zag ik 2 weken geleden gebeuren
[ Voor 8% gewijzigd door JorzoR op 02-01-2018 19:46 ]
Geen ico maar wel eentje die je waarschijnlijk een leuk zakcentje op gaat leveren,paradoXical schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:43:
Iemand nog leuke tip's voor ICO's? Deze zijn zo hot, dat daar gigantisch rendement op te halen is. Ik heb wat speelgeld uit mijn XVG overgehouden om mee te speculeren.
Als iemand tips heeft kan ik me even inlezen
Crystal007 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:24:
[video]
[video]
Het team achter ARK heeft twee nieuwe video's gemaakt, waarin ze uitleg geven hoe ark werkt en waarom het een toekomst heeft.
Ik ben persoonlijk heel erg geintresseerd in deze alt, heb er dan ook veel van. Het heeft een sterk team dat heldere doelen heeft, maar nog weinig aan marketing doet omdat ze eerst het product af willen hebben.
Voor degene die nog niet van ark heeft gehoord zijn de video's wel de moeite waard
Bitcoin is aan het stijgen, dan zie je alle alts het omgekeerde doen.JorzoR schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:45:
Ok, ik vraag me nu toch af wat dit is. Ik zag in m'n portfolio een coin heel hard kelderen. Kijk ik naar meerdere coins in mijn portfolio, dan kelderen die EXACT op hetzelfde moment, en ook best hevig. Wat is er nu weer aan de hand?
@vvilco mooi voorzien
Verwijderd
Iedereen stapt in Bitcoin. Maar wees gerust. Het is tijdelijk.JorzoR schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:45:
Ok, ik vraag me nu toch af wat dit is. Ik zag in m'n portfolio een coin heel hard kelderen. Kijk ik naar meerdere coins in mijn portfolio, dan kelderen die EXACT op hetzelfde moment, en ook best hevig. Wat is er nu weer aan de hand?
Goeie coin, had er graag tijdje geleden al van gekocht.Outis11 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:47:
Heb het idee dat Electroneum aan het stijgen is op het moment, geen idee waarom maar ik denk ik meld het ff.
Spijtig genoeg enkel & alleen te krijgen op cryptopia (exchanghe waar ik niet aan begin)
Dit is heel simpel. Het is niet zo dat als coin a stijgt coin b daalt of andersom. Coins zijn juist gelinkt aan elkaar maar vooral aan bitcoin.JorzoR schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:45:
De vraag is echter waarom?Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:49:
[...]
Iedereen stapt in Bitcoin. Maar wees gerust. Het is tijdelijk.
De laatste dagen zie je dit wel vaker, pieken en dalen volgen elkaar op.
Ben ik stiekem blij om. Kan ik mijn alts toch nog aan kerstprijzen inkopen!Junia schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:46:
[...]
Bitcoin is aan het stijgen, dan zie je alle alts het omgekeerde doen.
Hopelijk komt mijn ETH vanavond nog binnen op Binance.. Van bitstamp naar binance, duurt nu al 2 uur!
Ik heb dan ook geen geduld..
Wat is de relatie dan tussen de Bitcoin en altcoins?j0ppie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:50:
[...]
Dit is heel simpel. Het is niet zo dat als coin a stijgt coin b daalt of andersom. Coins zijn juist gelinkt aan elkaar maar vooral aan bitcoin.
Het zijn toch compleet gescheiden coins?
Beter zou het dus zijn de relatie tegen de USD of Euro te houden ipv tegen de Bitcoin.
Grote fout, die je veel geld gaat kosten. Je moet in pairings van ETH/BTC denken.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:
[...]
Wat is de relatie dan tussen de Bitcoin en altcoins?
Beter zou het dus zijn de relatie tegen de USD of Euro te houden ipv tegen de Bitcoin.
Russian Blue Neji
Kate Bush
De relatie is dat het geld of in BTC zit, of in Alts. Beweegt de meute dus naar BTC, dan trekt men daarvoor geld vanuit Alts naar BTC, waardoor er verschuiving plaatsvindt. Het gekke van zojuist is wel het tempo waarin dit gebeurde. Gelukkig lijkt de plotselinge groei van BTC enigszins te stagneren en de alts weer terug te veren.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door pirodr01 op 02-01-2018 19:54 ]
Verwijderd
Je kunt elke coin traden tegen BTC. Niet tegen Fiat.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:
[...]
Dus als je in altcoins zit dan ga je short op BTC.
En vice versa.
Helaas geen voorraad op btcdirectRubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Ben ik stiekem blij om. Kan ik mijn alts toch nog aan kerstprijzen inkopen!
Dat ligt er toch aan waarmee je ze koopt? Op Binance koop je (bijvoorbeeld) met BTC en dan vind ik de relatie t.o.v. BTC's (die je er ook weer voor krijgt als je de altcoins verkoopt) geen gekke keuze. USD en Euro doen ook niet dezelfde dingen, dus als je het in USD uitdrukt zal een val van de euro (of dollar) ons als Europeanen ook een raar effect geven.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Soms denk ik dat het afgesproken werk is. Met grote hoeveelheden de koers van btc omhoog krijgen waardoor alts dalen.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:51:
[...]
De vraag is echter waarom?
De laatste dagen zie je dit wel vaker, pieken en dalen volgen elkaar op.
Daarna weer goedkoop alts kopen met een groter vermogen (btc was immers gestegen).
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
vrees ik ook...sinds steeds grotere spelers mee gaan doen vermoed ik dat we dit wel vaker gaan zien.madmaus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:55:
[...]
Soms denk ik dat het afgesproken werk is. Met grote hoeveelheden de koers van btc omhoog krijgen waardoor alts dalen.
Daarna weer goedkoop alts kopen met een groter vermogen (btc was immers gestegen).
Ik weet dat Binance bijvoorbeeld de BTC, ETH en BNB pairs heeft.Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:55:
[...]
Dat ligt er toch aan waarmee je ze koopt? Op Binance koop je (bijvoorbeeld) met BTC en dan vind ik de relatie t.o.v. BTC's (die je er ook weer voor krijgt als je de altcoins verkoopt) geen gekke keuze. USD en Euro doen ook niet dezelfde dingen, dus als je het in USD uitdrukt zal een val van de euro (of dollar) ons als Europeanen ook een raar effect geven.
Er bestaat echter geen EURO/XRP of USD/XRP om maar iets te noemen.
Je kunt ook geen EUR naar Binance overmaken maar stel dat dit wel zo zou zijn, zet je de BTC daarmee buiten spel?
Bitstamp heeft wel XRP/EURO en XRP/USD.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Ik weet dat Binance bijvoorbeeld de BTC, ETH en BNB pairs heeft.
Je kunt ook geen EUR naar Binance overmaken maar stel dat dit wel zo zou zijn, zet je de BTC daarmee buiten spel?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Wat een nonsens, zo creëer je inderdaad een 'goud' positie voor Bitcoin die totaal ongerechtvaardigd is. In dollars denken is vele malen effectiever. Het omruilen wat je uiteindelijk wil (of je moet altijd willen blijven leven van altcoins en verwacht daarmee over 10 jaar alles mee te betalen) doe je direct in ETH of BTC en laat je per direct uitcashen.FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:54:
[...]
Grote fout, die je veel geld gaat kosten. Je moet in pairings van ETH/BTC denken.
Op bitfinex kan je je btc omzetten in dollars en dan alle altcoins ook in dollars kopen.HoppyF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Ik weet dat Binance bijvoorbeeld de BTC, ETH en BNB pairs heeft.
Dat is toch beter want als je paired met btc gaan de schommelingen nog harder. Stijgt btc dan is je alt sneller minder waard.
Niet echt selectief, zijn de BTC pairs. Volg er zo'n 20 en hebben allemaal een dip. Heel apart. Kan me dus voorstellen dat het niet daar bij is geblevenpirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:58:
Wat wel opvallend is hoeveel alts tegelijk leeg liepen te bloeden...heel selectief want sommigen totaal niet, maar een groot aantal tegelijk leeggetrokken
[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 02-01-2018 20:01 ]
Wat mij net opviel dat de grootste stijgers afgelopen week nu het hardst aan dalen waren.JorzoR schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Niet echt selectief, zijn de BTC pairs. Volg er zo'n 20 en hebben allemaal een dip. Heel apart. Kan me dus voorstellen dat het niet daar bij is gebleven
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
https://coinmarketcap.com/currencies/magnet/
Happy
[ Voor 26% gewijzigd door tomtom901 op 02-01-2018 20:40 ]
Belasting hier,
Bedankt voor de info.
Hier kunnen we wel wat mee
[ Voor 35% gewijzigd door ApC_IcE op 02-01-2018 21:08 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Was even aan het eten, deden ICON en Vechain dat ook? Valt me sowieso op dat coins die populair zijn in Azie daar minder last van hebben doorgaans.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:58:
Wat wel opvallend is hoeveel alts tegelijk leeg liepen te bloeden...heel selectief want sommigen totaal niet, maar een groot aantal tegelijk leeggetrokken
In dit geval brak BTC, voor de mensen die met TA werken, door een duidelijke lange downtrend / triangle, en daardoor kochten veel mensen deze break-out. Als BTC daardoor vervolgens hard stijgt, dan daalt de waarde van altcoins uitgedrukt in BTC vaak, omdat de waarde van de altcoins uitgedrukt in fiat anders zou stijgen puur omdat BTC in waarde toeneemt.madmaus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:55:
[...]
Soms denk ik dat het afgesproken werk is. Met grote hoeveelheden de koers van btc omhoog krijgen waardoor alts dalen.
Daar komen dan mensen bij die panicsellen omdat ze de daling zien, en ook mensen die van altcoins naar de BTC pump springen, waardoor dit effect versterkt wordt en veel altcoins tegelijk hard dalen, ook in fiat waarde.
Kortom, een daling van altcoins die door TA op BTC aan te zien komen was. Of je nou zelf in de werking van TA gelooft of niet, hij was enigszins te voorspellen omdat veel mensen hiernaar kijken.
Coins waarvan een groter aandeel van hun markten fiat markten zijn in plaats van BTC paired markten, zoals LTC, hebben dit effect vaak een minder.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Ja, beideVerwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:12:
[...]
Was even aan het eten, deden ICON en Vechain dat ook? Valt me sowieso op dat coins die populair zijn in Azie daar minder last van hebben doorgaans.
Gisteren nog al mijn Bitcoins verkocht om te investeren in altcoins. De markt is wel heel gevoelig voor geruchten.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:18:
Jemig wat een bloedbad...
aanleiding: https://twitter.com/CNBC/status/948265722555371521
Gaat hodlen worden ipv day traden
[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 02-01-2018 20:21 ]
Waar gaat dat over? Ik schijn geen toestemming te hebben om dat te mogen lezen.pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:18:
Jemig wat een bloedbad...
aanleiding: https://twitter.com/CNBC/status/948265722555371521
Hoe gaat het in Verge-land btw? De koers leek wat te stabiliseren.
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-01-2018 20:22 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
"Bitcoin rises to high of the day after Dow Jones reports that Peter Thiel's fund is buying millions of dollars of bitcoin."Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:21:
[...]
Waar gaat dat over? Ik schijn geen toestemming te hebben om dat te mogen lezen.
Bitcoin rises to high of the day after Dow Jones reports that Peter Thiel's fund is buying millions of dollars of bitcoin. (link: http://cnbc.com/id/104924245) cnbc.com/id/104924245Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:21:
[...]
Waar gaat dat over? Ik schijn geen toestemming te hebben om dat te mogen lezen.
Ik heb ze toch ff snel verkocht net. Koop ze straks wel terug. Dit is bizar.Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:20:
Ai ai ai ik heb daarstraks voor 1btc aan Lumens terug ingekocht en nu een daling van bijna 40%
Gaat hodlen worden ipv day traden
Wat logisch is want die trekken de meeste daytraders/gelukzoekers.madmaus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Wat mij net opviel dat de grootste stijgers afgelopen week nu het hardst aan dalen waren.
Ik krijg voor die ene BTC op dit moment 0.58 BTC terug. Dat ga ik echt niet doen.madmaus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:23:
[...]
Ik heb ze toch ff snel verkocht net. Koop ze straks wel terug. Dit is bizar.
Aan het orderboek te zien worden ze nu echt massaal gedumpt.
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 02-01-2018 20:27 ]
Als jouw glazen bol dat zegt. Ik wacht in ieder geval even lekker af.Noedels schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:27:
Is het een logisch gevolg dat na deze btc stijging morgen de alts mee gaan stijgen?
Mensen die nu dik aan BTC verdienen wachten tot de stijging stil ligt en gaan dan massaal in de Alts omdat die weer goedkoop zijn. Velen zullen er goed aan verdienen.. Maar hodl nu en over een paar dagen sta je weer op het zelfde niveau als nu net voor de daling van de Alts.
Pff mijn verhaal is wat ik verwacht.. Deze daling is wel pijnlijk!
wellicht nog een keer op en neer mee gaan als hij verder zakt en gaat stuiteren.
Wel aardig wat uitgehaald gelukkig maar toch jammer dat ik niet weekje geleden verkocht heb achteraf.
Hij gaat wel weer omhoog maar ff het gestuiter zat.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Zat er idd aan te komen, al had ik 'm pas morgen/overmorgen verwacht. Ik had juist gehoopt op Stellar wat te pakken vannacht en dan morgen alles in BTC te gooien. Helaas blijft dit speculeren ipv toekomstvoorspelling.technoaddict schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:29:
Nu verkopen geeft je verlies. Zoals het vaak te laat is om in te stappen op een munt die al een tijdje stijgt is het ook vaak te laat om te verkopen als de daling al een tijdje gaande is.
Mensen die nu dik aan BTC verdienen wachten tot de stijging stil ligt en gaan dan massaal in de Alts omdat die weer goedkoop zijn. Velen zullen er goed aan verdienen.. Maar hodl nu en over een paar dagen sta je weer op het zelfde niveau als nu net voor de daling van de Alts.
Pff mijn verhaal is wat ik verwacht.. Deze daling is wel pijnlijk!
Behalve de grotere waar de meesten hier hun winst mee maken. Ik dacht speculeerde dat ik goedkoop Lumens inkocht op 4061 satoshi, als ik had gewacht had ik nu een winst kunnen pakken met daytraden door ze nu in te kopen. Nu moet ik wachten totdat ik weer in de + sta voordat ik ze verkoop. Uiteindelijk is er grote kans dat ik er weer winst uit haal maar dat is nu helaas nog niet te zeggen. Iedereen gaat toch voor de grootste winst en dan worden mensen pessimistisch. We blijven Hollanders he!Malawolar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:32:
Wat een pessimisme hier. Zowat elke altcoin staat nog boven het niveau waarop die gisteren stond...
[ Voor 28% gewijzigd door Lucky0wn op 02-01-2018 20:38 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]