[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 208 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.465.065 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
De TRX crypto doggies:

https://www.reddit.com/r/...rypto_doggies_is_intense/

Vandaar denk ik de stijging.. Paar uur geleden ingestapt op 445, even kijken waar het heen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Iksie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:23:
https://mobile.twitter.co...s/948098142569762816?s=09

India zegt dat crypto's illegaal zijn. FUD, of zal dit weer hetzefde effect hebben als de China ban vorige jaar zomer? Indien zo, mooi koopmoment.
Daar staat toch nergens dat crypto's illegaal zijn? Er staat dat crypto's (nog) niet als wettelijk betaalmiddel wordt erkend. Dat is iets compleet anders. Begrijpend lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Jaïr.exe schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Beste manier is om een twitter account aan te maken en iedere coin te volgen van de exchange waarop je zit. Zo kan je direct bij goed nieuws een coin bijkopen en verkopen nadat de rest het nieuws heeft binnengekregen. Leg marges op de winst die je acceptabel vindt (10% bij onverwachte meetings, 20% bij andere exchanges toegevoegd, 30% bij werkend product etc.). Cash uit en kijk niet meer terug.

Enkel de goede coins eruit vissen uit forums is lastig omdat dit platform naloopt op het nieuws. En enkel goed nieuws wordt meestal gepost, terwijl er vaak zoveel mis gaat bij diverse coins (cough Verge cough).
Thanks voor de tips. (tevens dank aan de andere forumleden die reageerde op mijn post).

De tweaker topics lezen, en accounts volgen etc. dat doe ik al. Ik ben meer op zoek naar algemeen overkoepelende info over handelen, aandelen etc. Maar juist ook zaken als: hoe verdeel ik onderdelen in een portfolio, wanneer betaal ik mezelf uit.

Uiteindelijk wil ik keuzes maken op basis van bewezen strategieën en kennis, ipv handelen op onderbuikgevoel en 'zomaar iets doen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:29:
Maw gisteren kon ik meer ethereum kopen voor men geld dan vandaag. Daar aan gekoppeld kon ik dus gisteren ook meer alts kopen aangezien ik meer ethereum zou hebben gehad.
Nee, want waarschijnlijk is de alt die je wilde kopen tov ETH in verhouding minder waard geworden en dus krijg je er per EURO/Dollar nog steeds evenveel. Maar kijk anders even naar de ETH koers(en) van de alt(s) die het betreft, grote kans dat die tijdens de stijging van ETH een daling hebben laten zien, dan maakt het dus niet uit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• o-TANK-o
VeChain partners met Healtcare Co .Ltd:

https://medium.com/@vecha...hcare-co-ltd-84bba69c95fb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Joostw24 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:53:
Iemand die hier ENG in z'n portfolio heeft, ben er zojuist voor 50 procent uitgestapt om wat winst te pakken. Om straks in te stappen bij een dipje.
Vanochtend juist ingestapt om in 2018 even te monitoren. Relatief klein bedrag, maar genoeg om bij een stijging van een leuke winst te spreken. Heb hem gekocht voor de middellange termijn. Oftewel, ik kijk het minstens een halfjaar aan. Heb dan ook niet strak gekeken naar de huidige koers. Zag wel dat het een ATH was, maar goed, op dit moment dipt ie zo een 5% en daar maak ik me dan ook niet druk over. Tov vanochtend doet de koers bijna 60%, dus ik reken toch wel op enige winst eind van de maand.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-06 07:47
Top! vind de foto wel een beetje misleidend XD dacht eerst: Oeh manchester united..

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o-TANK-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:30
seadogg schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:06:
Iemand nog tips voor een IOS app / windows programma waarbij ik mijn coins kan bijhouden?
Ik zou graag mijn aankoop / aantal kunnen toevoegen zodat ik kan zien hoe mijn waardes zijn in realtime.
Blockfolio lijkt niet echt optimaal te werken in mijn ogen.

Ik heb een 10 tal coins maar kan natuurlijk nooit bij houden voor welke prijs ik deze heb gekocht en wanneer ik ze wil verkopen.

bvd
Ik gebruik https://coinlib.io/ en die vind ik erg fijn en overzichtelijk. Heb echter geen ervaring met andere dus kan 't niet vergelijken voor je. :P

Een informative yet simple tool zoals de makers het zelf omschrijven. Je vult je buys/sells zelf in en ziet dan verloop van je portfolio, winst/verlies, verhoudingen, wijzigingen afgelopen 24u per munt.

[ Voor 54% gewijzigd door Alamo op 02-01-2018 15:46 . Reden: verkeerd gequote, aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene L
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05 23:50
Heb van het weekend een sepa overschrijving gedaan naar kraken,iemand ervaring hoe lang dit normaal duurt voordat het zichtbaar is op kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Ik heb voor 60euro die ik wil kopen aan ethereum.

Gisteren stond ethereum (voor de pump) aan iets van 620euro.
Vandaag staat ethereum aan een bedrag van 718euro.

Maw gisteren kon ik meer ethereum kopen voor men geld dan vandaag. Daar aan gekoppeld kon ik dus gisteren ook meer alts kopen aangezien ik meer ethereum zou hebben gehad.

Ja toch?
nee, want de waarde van ETH stijgt ook t.o.v. andere munten (bij echt grote stijging). Dus is afhankelijk van welke je munt je wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Rene L schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:45:
Heb van het weekend een sepa overschrijving gedaan naar kraken,iemand ervaring hoe lang dit normaal duurt voordat het zichtbaar is op kraken?
gisteravond laat een SEPA transfer gedaan. uurtje geleden bevestiging gekregen dat het binnen is en bijgeschreven op mijn account.

SEPA's zijn tegenwoordig dezelfde dag nog binnen, binnen EU dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zaterdag gedaan net ontvangen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:07
Hier had ik het vandaag overschreven en binnen 6 uurtjes erop staan. Heb je wel de juiste referentie opgegeven bij de overschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
_ferry_ schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:01:
[...]

Dat wel, maar dan moet je dus een paar keer van munt wisselen

Huidige munt -> LTC, die LTC versturen.
LTC ontvangen, omzetten naar BTC/ETH/USDT.
Met BTC/ETH/USDT de coin naar keuze kopen.
Ben je veel fees kwijt via deze weg? Ik wil met een relatief klein bedrag beginnen in altcoins omdat ik het interessant vind maar niet veel geld kwijt wil raken (e.g. 100 euro).

Ik ben praktisch al de hele dag bezig om geld op Kraken te krijgen, na een paar kliks weer de bekende errors. Denk dat ik Kraken maar op ga geven, welke exchange is aan te raden om vanaf een Nederlandse rekening geld op te krijgen (en dan via LTC naar Binance is mijn plan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Normaliter 1 werkdag, soms 2, kan nu langer zijn, omdat ze tussen Kerst en vandaag afwezig waren.
Daar hebben we eerder een mailtje over gehad.
This message is regarding the schedule for fiat deposit and withdrawal processing around the New Year’s holiday.

Please note that for clients who use SMBC to fund their accounts, fiat deposits and withdrawals to and from your Kraken account will be impacted by the the New Year’s holiday as described below. We recommend that you plan your fiat funding activities accordingly. Cryptocurrency deposits and withdrawals will not be affected.

All dates/times mentioned below are Japan Standard Time (JST).

New Year’s holiday fiat deposits:

The deadline for receiving fiat deposits is Thursday, December 28th 2017 at 11:59PM (JST). Deposits not received by this time will not be received until after Thursday, January 4th. Please note that we cannot guarantee that deposits sent before this day will be received by the cut-off time.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 21:05
basdv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:49:
[...]

. Denk dat ik Kraken maar op ga geven, welke exchange is aan te raden om vanaf een Nederlandse rekening geld op te krijgen (en dan via LTC naar Binance is mijn plan)?
Ik heb net het pad coinbase -> gdax -> binance gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Dacuuu schreef op maandag 1 januari 2018 @ 09:48:
Zitten de meeste XRB eigenaren op bitgrail?
En hoe kijken jullie tegen de 10 XRB as minimum deposit / withdrawal aan?
Het minimale bedrag voor een withdraw is per vandaag verlaagd naar 1 XRB. Fijn als je 9,7 XRB hebt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:31
vanisher schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Ik heb net het pad coinbase -> gdax -> binance gedaan.
Waarom heb je Gdax er nog tussen? Coinbase -> Binance kan namelijk ook.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

micmulder schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Waarom heb je Gdax er nog tussen? Coinbase -> Binance kan namelijk ook.. ;)
Om gratis je Euro's in ETH/BTC/LTC om te zetten waarschijnlijk.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene L
  • Laatst online: 23-05 23:50
Bedankt allen! aan de reacties te zien wordt het een beetje random bijgewerkt, ik heb zondag en vandaag een bedrag overgemaakt beide nog niet zichtbaar. Omschrijving mee gegeven zoals staat vermeld bij kraken met persoonlijke code.. Nog even afwachten dan maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostw24
  • Laatst online: 19-04 13:22
[...]

Ik ben praktisch al de hele dag bezig om geld op Kraken te krijgen, na een paar kliks weer de bekende errors. Denk dat ik Kraken maar op ga geven, welke exchange is aan te raden om vanaf een Nederlandse rekening geld op te krijgen (en dan via LTC naar Binance is mijn plan)?
Het is helaas bekend dat Kraken een ramp is qua inloggen, de SEPA's zijn ze dan echter wel weer snel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanisher
Taro schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Om gratis je Euro's in ETH/BTC/LTC om te zetten waarschijnlijk.
Juist + ETH is goedkoper via gdax dan rechtstreeks inkopen via coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:27
*knip* Referrals zijn niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 02-01-2018 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]
welke exchange is aan te raden om vanaf een Nederlandse rekening geld op te krijgen (en dan via LTC naar Binance is mijn plan)?
Bitstamp, SEPA staat meestel binnen 1 werkdag op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

Vincent17 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:00:
Als n00b 19 dec flink ingestapt op BTC rond de 19.000 dollar. De dagen erna BTC flink naar beneden zoals jullie weten.
Ik lees hier nooit verkopen met verlies, maar het jeukt iedere keer om dit verlies met altcoins proberen goed te maken. Gok wagen of wachten totdat BTC weer op dat niveau is?
Omzetten naar ETH of LTC , versturen naar een exchange en omzetten naar drie coins

ICX, Ripple, TRX, XLM, ADA, VEN zijn goede coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10
*knip* Voor dit soort zaken kan je beter een topicreport aanmaken door op "Rapporteer" te klikken, dan erop reageren

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 02-01-2018 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
"Mlily will be utilizing VeChain Thor for Proof of Origin, Proof of Authenticity and Supply chain management. It is estimated that this project will add at least 20 million RFID chips every year for the next five years (blockchain data entry points) on chain. "

Lekker hoor, even 100 miljoen stuks afzetten van je product :9 Er komen nog meer grote partnerships, maar die zijn nog onder NDA aldus de CEO. Daarnaast is bevestigd dat je Thor Power, (GAS a la NEO) ook zou moeten krijgen wanneer je VET op exchange houdt, mits deze natuurlijk wil meewerken. Binance en Kucoin doen dit voor NEO ook, dus lijkt me goed om te weten dat je voor het pure houden van VET je Thor Power tokens krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
vanisher schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Juist + ETH is goedkoper via gdax dan rechtstreeks inkopen via coinbase.
Als ik het goed begrijp koop je LTC op Coinbase met EUR, zet je de LTC vervolgens naar gdax, LTC -> ETH op gdax en dan de ETH naar Binance?

Thanks allemaal voor de reacties btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

Iksie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:23:
https://mobile.twitter.co...s/948098142569762816?s=09

India zegt dat crypto's illegaal zijn. FUD, of zal dit weer hetzefde effect hebben als de China ban vorige jaar zomer? Indien zo, mooi koopmoment.
Nee, de roepie is een lekkere munt. Wat kost een roti in India? 1 miljoen roepies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jesse111
Anoniem: 172803 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:03:
[...]

Nee, de roepie is een lekkere munt. Wat kost een roti in India? 1 miljoen roepies?
Los daarvan, hoeveel $$ stromen er vanuit India richting cryptos? Denk dat dit geen/weinig impact heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Iemand nog tips voor een IOS app / windows programma waarbij ik mijn coins kan bijhouden?
Ik zou graag mijn aankoop / aantal kunnen toevoegen zodat ik kan zien hoe mijn waardes zijn in realtime.

Ik heb een 10 tal coins maar kan natuurlijk nooit bij houden voor welke prijs ik deze heb gekocht en wanneer ik ze wil verkopen.

bvd
Ik gebruik Google Sheets met de CRYPTOFINANCE addon. Op iOS dan ook nog BlockFolio.

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 04-01-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Even 2 practische vraagjes:
Weet iemand of je bij binance die 7/25/99 gemiddelde lijnen kan aanpassen? (geel/paars/magenta gekeurde lijnen in de grafiek)
Dergelijke hulpmiddelen kon je vrij instellen bij hitbtc en is best handig vind ik.

Weet iemand ook nog een app waarmee je je portfolio kunt bijhouden welke toevallig ook op de "normale" pc te openen is???
Bijhouden is leuk op de foon maar spelen met orders etc doe ik toch echt op een pc:)

ps: blockfolio heeft bij mij issues met het ophalen van de XVG data uit hitbtc... iemand anders ook toevallig?

[ Voor 11% gewijzigd door DRuw op 02-01-2018 16:07 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925971

Rookert25 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Daarnaast is bevestigd dat je Thor Power, (GAS a la NEO) ook zou moeten krijgen wanneer je VET op exchange houdt, mits deze natuurlijk wil meewerken.
Zal wel wat met de prijs doen, als men wordt beloond als men niet verkoopt maar vasthoudt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 08:25
Anoniem: 925971 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Zal wel wat met de prijs doen, als men wordt beloond als men niet verkoopt maar vasthoudt..
Op het moment is er nog bijzonder weinig met de prijs gebeurd sinds de bekendmaking van THOR tokens. Ik zou iedereen willen adviseren om toch even nog snel in VeChain in te lezen, het zal mij niet verbazen als VeChain over niet al te lang flink omhoog zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Ik las in het forum (enkele dagen terug )...
"Op binance zou ik aanraden BNB te kopen, dit is een currency die je kan gebruiken om je fees te betalen .."
Betekent dat dat je als je op Binance bijv. ripples koopt/verkoopt dat je de fees apart kan betalen in BNB's ??
Of lees ik het gewoon verkeerd.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 22:01
H6nsvV379 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:11:
"Op binance zou ik aanraden BNB te kopen, dit is een currency die je kan gebruiken om je fees te betalen .."
Betekent dat dat je als je op Binance bijv. ripples koopt/verkoopt dat je de fees apart kan betalen in BNB's ??
Het klopt dat je de fee dan betaald met BNB. Dit voorkomt dat je met fracties komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-06 15:06

Jebus4life

BE User

Klopt.

Als je BNB koopt gaan al je fees af van je BNB wallet ipv een percentage van je coin + je betaalt maar de helft van de fee (het eerste jaar, het jaar nadien 30% ofzo, dan 20, ...)

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 02-01-2018 16:12 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Klopt, de fees betaal je idd met BNB, dit lost ook gelijk het , probleem op bij Binance.
Met BNB zijn de fees ook lager trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door jesse111 op 02-01-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 20-11-2024

bvd
Ik gebruik sinds deze week Coin Stats, simpel eenvoudig en er is ook nieuws te vinden.
Enige nadeel is het is in USD, maar dat moet niet zo'n probleem zijn lijkt me. Je hoeft geen account aan te maken of ergens mee te koppelen en het is uitgebreid genoeg.

[ Voor 38% gewijzigd door Andyk125 op 02-01-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Andyk125 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Ik gebruik sinds deze week Coin Stats, simpel eenvoudig en er is ook nieuws te vinden.
Enige nadeel is het is in USD, maar dat moet niet zo'n probleem zijn lijkt me. Je hoeft geen account aan te maken of ergens mee te koppelen en het is uitgebreid genoeg.
Je kunt in coin stats elke valuta toevoegen, dus ook EUR. (bij settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 20-11-2024
Pierlala schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Je kunt in coin stats elke valuta toevoegen, dus ook EUR.
Inderdaad bij de settings staat het gewoon |:( Had het alleen geprobeerd bij het plus teken en dan kun je enkel cryptovaluta toevoegen.

Bedankt, dit maakt het weer iets eenvoudiger :)

[ Voor 13% gewijzigd door Andyk125 op 02-01-2018 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
Jay-v schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Bitstamp, SEPA staat meestel binnen 1 werkdag op je rekening.
Is het mogelijk om naar Bitstamp XRP te sturen vanuit een wallet en deze op Bitstamp direct om te zetten naar EURO om het vervolgens naar je bankrekening te sturen? Of moet op Bitstamp dan eerst XRP naar bijv BTC worden omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05:32
In 10minuten tijd nog altijd geen mail gekregen over de bevestiging voor het uitvoeren van mijn transactie van ETH naar binance.

Vorige keer was dit binnen de minuut.

Nu panikeer ik niet, maar ik wou even weten of andere mensen ook toevallig niet lang geleden een withdraw hebben gedaan op bitstamp en hoe lang ze hebben gewacht op een email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Ik zit inmiddels al vanaf de 26e december jl. op een BTC transactie te wachten van Litebit naar Bittrex. De transactie staat op blockchain.org als onbevestigd, en in de transactie zit nog een andere transactie naar een ander adres dan mijn Bittrex adres. Is dit normaal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-06 21:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Synn7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Is het mogelijk om naar Bitstamp XRP te sturen vanuit een wallet en deze op Bitstamp direct om te zetten naar EURO om het vervolgens naar je bankrekening te sturen? Of moet op Bitstamp dan eerst XRP naar bijv BTC worden omgezet?
Ja, er is een XRP/EUR market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Jay-v schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:27:
[...]

je kan gewoon ripple kopen en verkopen bij litebit.eu met/voor euro's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:21:
In 10minuten tijd nog altijd geen mail gekregen over de bevestiging voor het uitvoeren van mijn transactie van ETH naar binance.

Nu panikeer ik niet, maar ik wou even weten of andere mensen ook toevallig niet lang geleden een withdraw hebben gedaan op bitstamp en hoe lang ze hebben gewacht op een email.
eergisteren . Ene keer een kwartier. Andere keer bijna een halfuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06 04:24
DRuw schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:06:

ps: blockfolio heeft bij mij issues met het ophalen van de XVG data uit hitbtc... iemand anders ook toevallig?
Yup, maar niet alleen met xvg. Alles van hitbtc lijkt vast te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
Jay-v schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
nemesis2212 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:29:
[...]

je kan gewoon ripple kopen en verkopen bij litebit.eu met/voor euro's
Verkopen van Ripple kan al een hele tijd niet via Litebit, staat steeds op "onderhoud". Daarnaast krijg je er bij Litebit ook minder voor dan de marktprijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ok,

ik ben dus per "ongeluk" in TRX terecht gekomen (gebruikt voor een BTC arbitrage order) en maak nu een leuk titje mee, +20% in 3 uur tijd.

dus ik denk "laat ik het ritje even uitzitten en me in de tussentijd een beetje verdiepen in deze coin...."

blijkt dat ze net een crypto-hondje spel dinges gemaakt hebben, het is nu in China het jaar van de hond. Verder zijn er geruchten dat ze een grote exchange gaan listen (naast OKex en Binance) binnenkort.

Ik weet niet hoe lang dit ritje gaat duren maar just saying....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
deppenboks schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:31:
Ok,

ik ben dus per "ongeluk" in TRX terecht gekomen (gebruikt voor een BTC arbitrage order) en maak nu een leuk titje mee, +20% in 3 uur tijd.

dus ik denk "laat ik het ritje even uitzitten en me in de tussentijd een beetje verdiepen in deze coin...."

blijkt dat ze net een crypto-hondje spel dinges gemaakt hebben, het is nu in China het jaar van de hond. Verder zijn er geruchten dat ze een grote exchange gaan listen (naast OKex en Binance) binnenkort.

Ik weet niet hoe lang dit ritje gaat duren maar just saying....
Zag hem ook gaan, had nog XVG met een minimale profit en die wilde ik verkopen en inruilen maar TRX is zo hard gegaan dat ik niet denk dat nu het juiste moment is om nog in te stappen. Overigens, puur onderbuik gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Utke56 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:25:
Ik zit inmiddels al vanaf de 26e december jl. op een BTC transactie te wachten van Litebit naar Bittrex. De transactie staat op blockchain.org als onbevestigd, en in de transactie zit nog een andere transactie naar een ander adres dan mijn Bittrex adres. Is dit normaal?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tradesatoshi altcoin verkocht staat al een tijdje op " held for orders" Ticket aangemaakt maar geen reactie van hun helpdesk. Volgens mij mag ik dag zeggen naar mijn geld ;w

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-06 21:52
Los van het Bank of America gebeuren, is de volgende quote op de Beta pagina natuurlijk ook interessant:
FairX is a new way to safely and legally trade cryptocurrency for fiat, as well as transact in various Cryptocurrencies with immediate settlement and zero per-transaction fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
Hoeveel fee per byte heeft de transactie meegekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ja dat is normaal, transacties worden gebundeld. Het zal wel traag zijn omdat er een lage fee gegeven is door de verzender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06 14:45
Die tweede transactie output is vermoedelijk een change address waarop Litebit het wisselgeld ontvangt. Stuur eens een link naar de transactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Junia schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Op het moment is er nog bijzonder weinig met de prijs gebeurd sinds de bekendmaking van THOR tokens. Ik zou iedereen willen adviseren om toch even nog snel in VeChain in te lezen, het zal mij niet verbazen als VeChain over niet al te lang flink omhoog zal gaan.
Ja, er is tevens in de AMA bevestigd door de CEO dat VeChain tevens een platform is waarop dApps en ICO's gerund kunnen worden. Dit verbreed de toepassing van VeChain enorm en is mijn inziens groot nieuws. Ben blij dat ik hem 2 maanden terug spotte :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

basdv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:02:
[...]

Als ik het goed begrijp koop je LTC op Coinbase met EUR, zet je de LTC vervolgens naar gdax, LTC -> ETH op gdax en dan de ETH naar Binance?

Thanks allemaal voor de reacties btw
Nee, Euro storten op Coinbase, dan naar GDAX gaan, die Euro's omzetten in LTC via een post order, dan is het gratis. Als je ze al op Coinbase omzet betaal je meer voor LTC met daarnaast aanvullend nog een stukje overhead. Coinbase dus echt alleen gebruiken om Euro's van/naar je rekening over te maken.

Op GDAX kan je inloggen met je Coinbase account, het is hetzelfde bedrijf. Kijk anders even op YouTube, genoeg voorbeelden van deze handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Hele dag al aan het proberen om Lumen te kopen onder de 3950 satoshi, kwam vanmiddag even dicht bij m'n order op 3911 maar helaas net niet (3917) hopelijk daalt ie vanavond nog even zoals de trend van drie voorgaande dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
https://twitter.com/BitGrail/status/948204439403417602

Bitgrail geeft hier dus aan dat de melding van 'invalid block' niet aan hen ligt, maar aan XRB zelf ligt door overbelasting van de nodes. Ik zei het hier laatst al dat ik me afvroeg hoe ze genoeg nodes zouden krijgen.

Volgens raiwallet.com zijn er de afgelopen 24 uur 4000 transacties geweest. Ik weet niet of dit alleen naar de raiwallet is, of ook van exchange naar andere wallets. Maar met de aankomende listing op grotere exchanges en daardoor ook een toename van het aantal transacties vraag ik me af hoe dit verder gaat lopen.

Ik vind het idee super tof, maar zonder incentive om nodes te runnen denk ik dat er een tekort optreedt. Het idee dat winkeliers uiteindelijk de nodes gaan runnen is leuk, maar als het al gebeurt, zijn we daar nog een aantal jaar van verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-05 08:49
Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:00:
Hele dag al aan het proberen om Lumen te kopen onder de 3950 satoshi, kwam vanmiddag even dicht bij m'n order op 3911 maar helaas net niet (3917) hopelijk daalt ie vanavond nog even zoals de trend van drie voorgaande dagen...
Gezien de hype rondt xlm ben ik bang dat dit misschien niet meer gaat lukken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben vlak voor de jaarwisseling begonnen met 100 euro aan bitcoins op Binance. Ik heb de gok genomen met Verge en moet op de blaren zitten. Vandaag verkocht en inmiddels het verlies wel goedgemaakt met ICX, ADA en CDN. Verge was een leermomentje, maar vandaag was een prima dag. Bij ICX en ADA stapte ik relatief laat in, maar met CDN heb ik in een halfuur tijd toch zo'n 15-20% marge gedraaid.

Al met al heb ik redelijk quitte gespeeld (lichte winst vanaf instap), wat ik niet had verwacht gezien het verlies dat ik moest nemen op XVG :X Zo zie je maar: je kunt beter met verlies uitstappen en je geld stoppen in iets wat wel rendeert dan hopen dat je ooit terugkrijgt wat je in iets verliesgevends hebt gestopt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 02-01-2018 17:06 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-05 08:49
Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:05:
Ik ben vlak voor de jaarwisseling begonnen met 100 euro aan bitcoins op Binance. Ik heb de gok genomen met Verge en moet op de blaren zitten. Vandaag verkocht en inmiddels het verlies wel goedgemaakt met ICX, ADA en CDN. Verge was een leermomentje, maar vandaag was een prima dag. Bij ICX en ADA stapte ik relatief laat in, maar met CDN heb ik in een halfuur tijd toch zo'n 15-20% marge gedraaid.

Al met al heb ik redelijk quitte gespeeld (lichte winst vanaf instap), wat ik niet had verwacht gezien het verlies dat ik moest nemen op XVG :X Zo zie je maar: je kunt beter met verlies uitstappen en je geld stoppen in iets wat wel rendeert dan hopen dat je ooit terugkrijgt wat je in iets verliesgevends hebt gestopt :)
XVG Was een extreem groot risico, shady developer, weinig communicatie, niet echt een roadmap.
Maar had Wraith goed gereleased en had dit gedaan wat het moest doen had je hier echt wel je winst uit gehaald.

Zelf gelukkig alles op 0.17 verkocht en zo nog een goede 9 cent per xvg gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Nu online
TaZTeD schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Gezien de hype rondt xlm ben ik bang dat dit misschien niet meer gaat lukken,
Ben er zelf ook bang voor. Maar zodra Azië opent is de trend de afgelopen dagen dat ie flink daalt. Daar zit ik toch even op af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:26
Steefmeister schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Ik zie deze weinig terugkomen. Waarom volgens jou wel geld erin stoppen?

Apps voor DENT zijn pas live gegaan op diverse platformen.

https://twitter.com/dentcoin?lang=nl

Wellicht een gokje waard..
Nog niet supergoed in verdiept maar er zijn landen waar data zeer omslachtig te kopen is. Ik kan mij zo voorstellen dat ze vooral in Azie best kunnen groeien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:32
DRuw schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:06:
Weet iemand ook nog een app waarmee je je portfolio kunt bijhouden welke toevallig ook op de "normale" pc te openen is???
Bijhouden is leuk op de foon maar spelen met orders etc doe ik toch echt op een pc
Las hier vd week in dit topic dat Delta ook werkt aan een pc versie van hun app :) die maar in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:11

hmr

TaZTeD schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:07:
[...]

XVG Was een extreem groot risico, shady developer, weinig communicatie, niet echt een roadmap.
Maar had Wraith goed gereleased en had dit gedaan wat het moest doen had je hier echt wel je winst uit gehaald.

Zelf gelukkig alles op 0.17 verkocht en zo nog een goede 9 cent per xvg gepakt.
Hij keldert nu wel weg hard... was even niet aan het opletten en we staan weer op 11 cent.. oef.. ik zit hem nog even uit, maar dat is meer omdat ik mijn grootste winst al gepakt heb op Verge. Had liever gister alles omgezet in VEN. Maarja, mijn glazen bol deed het niet.. :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 15-06 21:26
Jebus4life schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat er heel veel te maken heeft met oftewel pumps oftewel FOMO (of een combinatie).

Gisteren zag je ook zo'n stijging van ICX (die koers is inmiddels terug genormaliseerd).
Aangezien ik diep in ICX zit had ik wel door dat er iets niet klopte (een stijging kan altijd. Maar er was geen announcement, niets op de roadmap komende week of 2/3, niets wat ik kon vinden wat de stijging verklaart).

Wel het risico genomen en m'n winst ermee vergroot; op +10% de helft verkocht en dan vannacht met een buy order automatisch terug ingekocht op een lager punt. Al een aantal keer dat trucje toegepast om m'n totale buy in waarde toen met 12,5% te laten zakken (ik behoud evenveel coins, de "winst" steek ik dan gewoon in andere zaken, zoals VEN in dit geval).

*Dat blijft altijd een risico want als de boel niet zakt sta je daar wel, maar ik had wel het gevoel dat ik de koers van ICX voldoende "begreep" om een goede inschatting te maken.
En wat verwacht je nu? Zelfde top als gisteren. Alleen nu wel veel vroeger op de dag. Amerikanen zijn net bij de eerste koffiepauze en de aziaten moeten nog wakker worden. Denk dat we nog even doorstijgen!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Grrrrrene schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:05:

+ voor het gebruik van Binance, zeker als beginner. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de app of site traag is, ik vind het echt ideaal.

Ik stapte net voor de BTC dip in met kerst, na ongv 3jr Crypto-pauze, maar ben gelukkig uit de vergeproblemen weggebleven na inlezen. Mooie spurt van ripple en tron meegepakt, en zit nu met veel plezier naar de tron orderbooks te kijken :+

Laat dat cryptodoggie gebeuren maar ff doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08-2024

Het team achter ARK heeft twee nieuwe video's gemaakt, waarin ze uitleg geven hoe ark werkt en waarom het een toekomst heeft :).

Ik ben persoonlijk heel erg geintresseerd in deze alt, heb er dan ook veel van. Het heeft een sterk team dat heldere doelen heeft, maar nog weinig aan marketing doet omdat ze eerst het product af willen hebben.

Voor degene die nog niet van ark heeft gehoord zijn de video's wel de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Gefeliciteerd aan alle Tron hodlers, het gaat keihard vandaag!
Kijk eens op Binance, je ziet constant sell en buy orders van 10+ BTC weggesnoept worden binnen een paar seconden, bizar om te zien voor een coin met een satoshi waarde van dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:02:

Bitgrail geeft hier dus aan dat de melding van 'invalid block' niet aan hen ligt, maar aan XRB zelf ligt door overbelasting van de nodes. Ik zei het hier laatst al dat ik me afvroeg hoe ze genoeg nodes zouden krijgen.

Volgens raiwallet.com zijn er de afgelopen 24 uur 4000 transacties geweest. Ik weet niet of dit alleen naar de raiwallet is, of ook van exchange naar andere wallets. Maar met de aankomende listing op grotere exchanges en daardoor ook een toename van het aantal transacties vraag ik me af hoe dit verder gaat lopen.

Ik vind het idee super tof, maar zonder incentive om nodes te runnen denk ik dat er een tekort optreedt. Het idee dat winkeliers uiteindelijk de nodes gaan runnen is leuk, maar als het al gebeurt, zijn we daar nog een aantal jaar van verwijderd.
Het probleem is volgens mij niet dat er te weinig nodes in het netwerk zijn, het probleem is dat er een bug in de node van Bitgrail zit waardoor deze steeds crashed. Hierdoor kan Bitgrail geen transacties versturen/ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
Xvg net onder ath punt verkocht, daarmee oa 30k Trx ingeslagen :D Afgelopen dagen overigens bijna weer verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik wil extra eth/btc/ltc kopen om te verhandelen op binance. Wat is op dit moment de weg met de minste fees?

Mijn eerste aankoop heb ik gedaan via bitonic met bitcoins maar hierbij heb ik achteraf een behoorlijke fee betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
Kijk even een blz terug daar heb ik het neergezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

az4zuf schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:38:
Ik wil extra eth/btc/ltc kopen om te verhandelen op binance. Wat is op dit moment de weg met de minste fees?

Mijn eerste aankoop heb ik gedaan via bitonic met bitcoins maar hierbij heb ik achteraf een behoorlijke fee betaald.
Je kan het beste ETH inkopen bij BTCdirect oid en vervolgens ETH inwisselen bij Binance voor je favo alt coin. Voor ETH betaal je nl lage fees. Tip: check eerst vantevoren bij Binance of je alt gepaired kan worden met ETH.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

Orange_Dirk schreef op maandag 1 januari 2018 @ 22:24:
[...]

Ik heb altijd begrepen dat Kraken de lumens zou claimen en die zou verspreiden onder de mensen die op het moment van de snapshot BTC hadden. Eigenlijk net zoals nu gebeurd met NXT en Ignis.

Nu lijkt het er echter op alsof kraken de coins in eigen zak heeft gestoken.
Stellar heeft exchanges uitstel tot 31-12-2017 gegeven om de XLM te claimen:
https://www.stellar.org/c...gram-extension-exchanges/

Ik heb toevallig vorige week nagevraagd bij Kraken wat de status is en of ze uberhaupt nog wel gaan uitkeren en kreeg net het volgende antwoord:
Hello,

Thank you for your message.

Kraken hasn't distributed the Stellar Lumens (XLM) for the giveaway as of yet. Nor have they released any further information to us here on the support channel.

Please, note that even we currently do not have an ETA this does not mean that the Stellar Lumens (XLM) will not be distributed even if it is after the deadline that was set earlier.

Kind Regards,

Marco
Client engagement specialist
Kraken
Eigenlijk een non-antwoord dus en je dan wel "client engagement specialist" noemen. :F Het eerste was ik zelf ook al achter en nogal makkelijk om als supportafdeling je klanten af te wimpelen met "ja, wij hebben zelf de info ook niet gekregen". Spreek gewoon namens je bedrijf en wimpel het niet af op interne non-communicatie. 8)7

Maargoed, ik hou toch nog maar een sprankje hoop. Met de stijging van XLM van de laatste tijd begint het best een leuk bedrag te worden.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40
All,

ik kan wel wat hulp gebruiken.
Het is bijna nergens mogelijk om Ethereum in te wisslen voor euro's.
Meeste accepteren geen registratie meer of hebben even geen handel in ETH.

Tip anyone?

Gaat maar om een kleine 100 euro, maarja wil het toch gaan innen...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 15-06 21:46

Nicap

Tsssk....

Valandil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:48:
All,

Tip anyone?

Litebit ook niet?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
All,

Tip anyone?

Eerlijk zou ik het zelf even houden, het stijgt immers nog.
Maar anycoin ook al gestopt met registratie? of btcdirect?

Anders stuur maar door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40
nope, beide sites niet...

hou ze anders nog wel even aan. Maar na 110% stijging wilde ik het wel verzilveren. :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
coinbase kan toch nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
Valandil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:52:
nope, beide sites niet...

hou ze anders nog wel even aan. Maar na 110% stijging wilde ik het wel verzilveren. :)
Niemand kan het voorspellen maar lijkt me dat ie nog wel rustig doorgaat.
Het gaat ook om een klein bedrag dus misschien eerder interessant om alt coins mee te gaan doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-06 21:38
BTC heeft nog steeds geen richting gekozen maar de ruimte wordt kleiner.. nog 1 à 2 dagen:

https://ibb.co/eEsrPw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CND ineens omhoog geschoten? De blockfolio app toont geen koersen meer van CND.....

Maar volgens Coinmarketcap +20%?
Ik heb helemaal geen weet van nieuws/events ivm CND?

/edit;
In blockfolio de coin opnieuw toegevoegd, toont weer koersen. (En gaat hard! Mooi zo.) 😉

[ Voor 23% gewijzigd door hanzer op 02-01-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Nu online
Eindelijk Lumens terug kunnen kopen op 4061 satoshi, en nu hodlen tot ze weer wat gestegen zijn. Want in de tijd dat ik kocht zijn ze weer gezakt onder de prijs waarvoor ik ze al de hele dag wil kopen... 3921 satoshi...

[ Voor 39% gewijzigd door Lucky0wn op 02-01-2018 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 19:40
vvilco schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:01:
BTC heeft nog steeds geen richting gekozen maar de ruimte wordt kleiner.. nog 1 à 2 dagen:

ben van mening dat je de trendlijnen door de close moet tekenen en niet vanaf de high of low
Ben altijd wel blij met je plaatjes, thx!

De kans omhoog uit zo'n driehoek is net zo groot als omlaag, toch?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvilco
hansdegit schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:10:
[...]

ben van mening dat je de trendlijnen door de close moet tekenen en niet vanaf de high of low
Ben altijd wel blij met je plaatjes, thx!

De kans omhoog uit zo'n driehoek is net zo groot als omlaag, toch?
Ja, in principe 50% maar als ik zo naar de koers kijk bekruipt me het gevoel dat hij omhoog wil... gevoel is altijd gevaarlijk dus ik wacht af tot de uitbraak een feit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

All,

Tip anyone?

Ook GDAX/Coinbase niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
vvilco schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:01:

Idd, heel erg bedankt voor deze plaatjes! Moet echter eerlijk bekennen dat ik niet geheel alle lijnen snap :P
Misschien is het een idee om deze op te nemen in de TS met uitleg van de lijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05:32
Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:21:

Ter info;

Na een uur had kreeg ik dan toch een mail van Bitstamp voor het bevestigen van mijn order. Echter toen ik op Bitstamp keek, was deze order uit zichzelf gecanceld..

Toen ik de order opnieuw plaatste kreeg ik binnen de minuut een mail van Bitstamp om de order te bevestigen. Momenteel is de order dus finished.

Na een uur wachten helaas nog niet ontvangen op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvilco
Junia schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:24:
[...]

Idd, heel erg bedankt voor deze plaatjes! Moet echter eerlijk bekennen dat ik niet geheel alle lijnen snap :P
Misschien is het een idee om deze op te nemen in de TS met uitleg van de lijnen?
Er is genoeg basisinfo te vinden als je even googled.

Ik probeer zo simpel mogelijk parallelle lijnen van toppen en dalen te maken. Zo ontstaat een kanaal dat vroeg of laat een keer gebroken wordt. Dit 'breken' geeft vaak een richting aan het 'breken' kan ook een behoorlijk koers-sprong/daling opleveren. Aan de andere kant is het raken na een lange stijging een mooi moment om te verkopen (27-12).

Wat er nu gebeurt is dat hij langzaam steeds dichter bij de bovenste dalende lijn van het kanaal komt. Een scenario dat hier goed bij past is dat hij hier naar boven uitbreekt. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Op Bitstamp en Kraken moet ik nog geverifieerd worden. Wat is op dit moment een andere (omweg, zonder verificaties) om ETH/LTC aan te kopen? Bitonic vind ik gemakkelijk maar veel fee.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bmfd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:02:

Hoe het technisch in elkaar steekt weet ik niet. Maar Bitgrail had enkele dagen geleden ook al een fikse bug. En om eerlijk te zijn ziet dat hele Bitgrail er wat shabby uit. Plus het feit dat ze dit op Twitter uitvechten door met vingers te wijzen, het komt op mij allemaal wat amateuristisch over van de kant van Bitgrail. Ik ben blij als XRB op Binance komt, die lijken hun zaakjes heel wat beter op orde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Laatst online: 19-04 13:22
De website en app van binance werken inderdaad heel goed, ik kan met de kraken app regelmatig niet eens m'n balance laden.
Pagina: 1 ... 208 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]