[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.823 views

• Asclepius8
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-12 15:47
hampeleman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:20:
Ik zelf zie weinig terug komen over mensen met BAT(Basic Attention Token en niet de BATcoin) in hun portfolio. ik vind BAT een interessante munt en heb deze een paar maanden geleden dan ook toegevoegd aan mijn portfolio. Zal vast nog verder stijgen naar hopelijk een paar dollar. Veel meer zal deze niet worden maar goedkoop gekocht dus dat is altijd mooi meegenomen:)
Op basis waarvan trek je de conclusie dat deze munt "interessant"? Is het het prijspeil en de (wan?)hoop dat hij door het dak gaat, of zit er een goed plan achter?

Mij om het even, maar toch :+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Crypts schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:15:
[...]

Ik zit met je mee, van een redelijk huppelmuntje is de koers van xvg voor crypto begrippen ineens rock steady sinds gisteravond. Geen idee waarom eigenlijk? :?
Even "heel snel"; grote kans op een stijging bij 1193 en 1200 met een mogelijke dip op 1238 tot 1245. Major walls aan beide kanten van de orderbooks dus het kan alle kanten op gaan

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Asclepius8 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Op basis waarvan trek je de conclusie dat deze munt "interessant"? Is het het prijspeil en de (wan?)hoop dat hij door het dak gaat, of zit er een goed plan achter?

Ze hebben iig wel een werkend product. De Brave browser geloof ik. Is alweer tijdje terug dat ik erin gedoken ben en wat gekocht heb. Nu ongeveer inleg x 3 maar het is geleidelijk, geen p&d.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-12 19:50
Asclepius8 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Ik vind het concept goed in elkaar zitten met een degelijke visie. Natuurlijk komt het ook gedeeltelijk door de oprichter(s) waardoor ik geneigd ben te denken/hopen dat deze munt verder zal groeien. Zelf vind ik de BRAVE browser(product behorende bij BAT) goed werken.
Dit alles zegt natuurlijk niet alles maar laten we het maar bij mijn gevoel houden 8)7 (niet altijd goed om dat altijd te volgen maar goed. dit keer doe ik het wel)

[ Voor 4% gewijzigd door hampeleman op 02-01-2018 13:28 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-12 16:09

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:22:
@Malarky

Mag ik jouw glazen bol een keertje lenen ? ;)
Haha, ik zei het toch, lol :)

Nee, maar ETC voldoet gewoon aan de criteria voor een goede pump, ik hou hem in ieder geval tot die 50USD is.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-12 20:55
Zijn er nog veel mensen die eigenlijk met bitcoins alt coins aankopen?

Ik zit namelijk op bitstamp & binance. Ik koop altijd ethereum aan op bitstamp en stuur het vervolgens naar binance. Daar koop ik ook de coin die ik wil in ethereum.

Snelheid is beter & fee is minder. Daarom dat ik mij afvraag of mensen nog veel in BTC handelen.
Echter is het nu wel zo dat ik eth wou aankopen, maar er net een piek is geweest.. daarom dat ik nu toch even twijfel om eens BTC aan te schaffen om mijn coins aan te kopen.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
hampeleman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Ik vind het concept goed in elkaar zitten met een degelijke visie. Natuurlijk komt het ook gedeeltelijk door de oprichter(s) waardoor ik geneigd ben te denken/hopen dat deze munt verder zal groeien. Zelf vind ik de BRAVE browser(product behorende bij BAT) goed werken.
Dit alles zegt natuurlijk niet alles maar laten we het maar bij mijn gevoel houden 8)7 (niet altijd goed om dat altijd te volgen maar goed. dit keer doe ik het wel)
Volg je ook de roadmap? Die op hun website is heel erg algemeen. Duik er eens in, klinkt wel interessant.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

nemesis2212 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:13:
[...]

als je kijkt naar de grafieken van ongeveer elke coin het afgelopen jaar, dan spreek je jezelf al direct tegen...
Zucht. Ik ga dan ook niet eens meer de discussie met je aan. Ik wens je veel tradegeluk en hoop dat je inmiddels die 3 lambo's al in bezit heb.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
(jarig!)
hmr schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Zucht. Ik ga dan ook niet eens meer de discussie met je aan. Ik wens je veel tradegeluk en hoop dat je inmiddels die 3 lambo's al in bezit heb.
we hoeven ook geen discussie aan te gaan. ik leg alleen de feiten op tafel.

maar als jij 1 of 2 coins weet, van de top 50 met de hoogste marketcap, die daadwerkelijk op dit moment lager staat qua waarde dan 2 januari 2017, dan hoor ik het graag

[ Voor 19% gewijzigd door nemesis2212 op 02-01-2018 13:40 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:31:
Zijn er nog veel mensen die eigenlijk met bitcoins alt coins aankopen?

Ik zit namelijk op bitstamp & binance. Ik koop altijd ethereum aan op bitstamp en stuur het vervolgens naar binance. Daar koop ik ook de coin die ik wil in ethereum.

Snelheid is beter & fee is minder. Daarom dat ik mij afvraag of mensen nog veel in BTC handelen.
Echter is het nu wel zo dat ik eth wou aankopen, maar er net een piek is geweest.. daarom dat ik nu toch even twijfel om eens BTC aan te schaffen om mijn coins aan te kopen.
Ik, sommige pairs zijn er alleen in BTC, en om naar verschillende exchanges te versturen gebruik ik LTC aangezien dat een currency is en lagere fees dan ETH heeft dat meer als platvorm bedoeld is

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

AtlonXP1800 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Wat is dan eigenlijk de handigste crypto om waarde van de ene naar de andere exchange over te zetten? Ik deed dit in het verleden met bitcoin, maar vanwege de kosten doe ik dit nu met litecoin. Werkt op zich prima, maar het duurt al snel een half uur voordat de transactie er door is. Zijn er snellere manieren, of moet ik gewoon geduldig zijn?
Kunt beter ETH, LTC, DASH oid gebruiken ja, en dan op de exchange weer omzetten naar BTC zodat je weer kunt traden.

• MAX3400

MAX3400

nemesis2212 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:35:
[...]

maar als jij 1 of 2 coins weet van de top 50 met de hoogste marketcap die daadwerkelijk op dit moment lager staat qua waarde dan 2 januari 2017 dan hoor ik het graag
Mag dit dan teruggerekend worden in Euro's op 2 januari 2017 of in relatieve BTC?

Wil hier best even over nadenken en voorbeelden geven maar aangezien BTC op dit moment 1200% hoger staat dan in januari 2017, weet ik absoluut niet of jij andere coins kent die in een jaar 1200% vermeerderd zijn in waarde.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
MAX3400 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:25:
[...]

Even "heel snel"; grote kans op een stijging bij 1193 en 1200 met een mogelijke dip op 1238 tot 1245. Major walls aan beide kanten van de orderbooks dus het kan alle kanten op gaan
Vooral de buy walls stellen me gerust alhoewel dat niet alles zegt maar kelderen gaat denk ik minder snel gebeuren dan stijgen. Moet hij niet te lang 'stabiel' blijven natuurlijk want dan gaat de boel snel verschuiven.

Ik heb helemaal niks met ico's maar ik kwam deze tegen en die klinkt op zich wel interessant en er zit daadwerkelijk een al bestaand bedrijf achter: https://lh-crypto.io

Het idee is om een brug te slaan tussen forex en crypto's uit oogpunt van kostenbesparing en deze uit te keren aan participanten. Minimum inleg valt ook wel mee met $30 en de roadmap ziet er ook niet gek of onhaalbaar uit. Ik denk dat ik hier wel iets in ga steken voor de lange termijn. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:33:
Helaas weer op emoties gehandeld, gisteren redelijk duur lumen ingekocht, met een heel klein verlies verkocht en nu staan ze 30% hoger:( ga even wachten op een dipje want nu staan ze echt te hoog.
waarom zou je met verlies verkopen?

Alleen bij scams misschien waar de waarde 0 blijkt.

Heb paar dagen geleden Paccoin gekocht. Ging helaas iets van 40% omlaag. Echter dag erna weer bijna hersteld en nu is mijn inleg verdrievoudigd. NOOIT verkopen onder je inkoop.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 20:22

paradoXical

The ParadoX

Crypts schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Kleine nuancering en ik weet niet of het klopt maar volgens sommigen is de eigenaar een rus en als dat klopt dan kunnen de huidige problemen ook veroorzaakt worden door de vakantieperiode die ze nu daar hebben. t/m 7 januari (orthodox kerstmis) zijn veel bedrijven daar dicht. Ik ga het alleen niet afwachten, heb er iets teveel geld staan om het risico te lopen dat de boel klapt want het begint er (voor mij althans) nu wel uit te zien dat dit niet geheel onmogelijk is...

Edit: nog een kleine nuancering, omdat 7 januari op een zondag valt hebben ze daar iig de maandag erop ook vrij om dit te compenseren (zouden ze hier ook moeten doen! :+ ) en ik moet het nog even navragen maar waarschijnlijk zijn 9 en 10 januari ook nog vrije dagen dus als de probleem daarmee te maken hebben moet je een redelijk hele lange adem hebben...

Ik ga iig even kijken met welke munt ik daar het snelst (of uberhaubt) nog weg kan. Maak me nog geen zorgen maar hou jullie wel op de hoogte hoe dit uit gaat pakken.
Lior Yafe
Co-Founder
Managing Director
Senior Developer

As a 3 years old kid, Lior used to multiply double digits numbers in his head in a split second.
At 13, he got his first computer and developed programs for fast prime calculations, finding Pythagorean triples and calculating polynomial approximations. Lior has a B.A. in computer science from the Technion in Haifa. He eats and drinks programming and technology and has worked in various companies from startups to large corporations, specializing in software development of enterprise applications. He is a true believer in Blockchain technology and its potential to change the world.

Dit bedrijf is legit hoor, en ze zitten niet in Rusland. Kijk eens op hun site zou ik zeggen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:48:
[...]

waarom zou je met verlies verkopen?

Alleen bij scams misschien waar de waarde 0 blijkt.

Heb paar dagen geleden Paccoin gekocht. Ging helaas iets van 40% omlaag. Echter dag erna weer bijna hersteld en nu is mijn inleg verdrievoudigd. NOOIT verkopen onder je inkoop.
Echt slecht advies dit, er zijn genoeg situaties waarin verkopen onder de inkoopprijs wel een goed idee is.

• hmr

hmr

nemesis2212 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:35:
[...]

we hoeven ook geen discussie aan te gaan. ik leg alleen de feiten op tafel.

maar als jij 1 of 2 coins weet, van de top 50 met de hoogste marketcap, die daadwerkelijk op dit moment lager staat qua waarde dan 2 januari 2017, dan hoor ik het graag
Er is maar een feit: niet alle investeringen in crypto's worden meer waard. Dat je nu zelf premisses gaat bedenken, dat is allemaal leuk. Maar mijn stelling haal je daarmee niet onderhoud. Je houdt, obviously, geen rekening met mensen die op een ATH hebben ingekocht en daarna een dump meemaken, of mensen die hebben geinvesteerd in een scamcoin, etc etc.

(nu ga ik toch in op je verhaal |:( )

*edit: ik zie dat ik in mijn eerste reactie op jouw sprak over: niet alle crypto's worden meer waard. Maar ook dat heb je m.i. niet onderuit gehaald door de 50 grootste crypto's erbij te betrekken. Zie mijn onderstreping.

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 02-01-2018 13:56 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rubberen
Slux schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Ik, sommige pairs zijn er alleen in BTC, en om naar verschillende exchanges te versturen gebruik ik LTC aangezien dat een currency is en lagere fees dan ETH heeft dat meer als platvorm bedoeld is
Op binance heb je maar 4 mogelijkheden om coins op de exchanghe aan te kopen:
Btx/eth/bnb/usdt

Maw als ik litecoin zou kopen op bitstamp, en doorsturen naar binance, kan ik er helemaal niets mee..

Daarom denk ik dat als je binance gebruikt, het best is om ethereum te gebruiken.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Echt slecht advies dit, er zijn genoeg situaties waarin verkopen onder de inkoopprijs wel een goed idee is.
Ja, als je een andere kans ziet, en geen BTC/USDT/ETH beschikbaar hebt om die te kopen.

Zo heb ik nog wat Salt in de min staan, en Ven ging moon. Dus deel van Salt met verlies verkocht, om Ven mee te kunnen betalen. Daarmee winst gepakt, dus compenseert het verlies op Salt weer wat.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 13:27
Het is inderdaad een achtbaanrit met XVG en de beloofde deadlines zijn niet gehaald. Jammer! Ik zie wel veel gebruikers die het protocol aan het testen zijn op windows en OSX en het werkt blijkbaar perfect.

Toch nog goed nieuws ondanks de vertraging. Ben benieuwd wat het met de waarde had gedaan als ze de boel WEL voor de deadline gehaald hadden.

Vooralsnog ga ik hem nog in mijn bezit houden. Iig niet met verlies verkopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Steefmeister op 02-01-2018 13:55 ]

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Er is maar een feit: niet alle investeringen in crypto's worden meer waard. Dat je nu zelf premisses gaat bedenken, dat is allemaal leuk. Maar mijn stelling haal je daarmee niet onderhoud. Je houdt, obviously, geen rekening met mensen die op een ATH hebben ingekocht en daarna een dump meemaken, of mensen die hebben geinvesteerd in een scamcoin, etc etc.

(nu ga ik toch in op je verhaal |:( )
De ATH's zijn wellicht helemaal nog niet bereikt en betreft het op heden enkel de huidige ATH's.

Maar 1 feit?

Het betreft een forum, waar je van gedachte wisselt en elkander helpt ipv onderuit haalt :)

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:39
Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Op binance heb je maar 4 mogelijkheden om coins op de exchanghe aan te kopen:
Btx/eth/bnb/usdt
Nee hoor. Je kan op binance elke coin deposit doen. Ook Ltc

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 09:10
Als n00b 19 dec flink ingestapt op BTC rond de 19.000 dollar. De dagen erna BTC flink naar beneden zoals jullie weten.
Ik lees hier nooit verkopen met verlies, maar het jeukt iedere keer om dit verlies met altcoins proberen goed te maken. Gok wagen of wachten totdat BTC weer op dat niveau is?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:53
Tito129 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij de base currency van het trade-pair. Dat kan alleen maar in de vier genoemde munten.

• Rubberen
[...]

Klopt maar je kan er niet mee traden. Dus zie ik geen reden om LTC te depositen op binance. Toch?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

[...]

Dat wel, maar dan moet je dus een paar keer van munt wisselen

Huidige munt -> LTC, die LTC versturen.
LTC ontvangen, omzetten naar BTC/ETH/USDT.
Met BTC/ETH/USDT de coin naar keuze kopen.

• GENETX
  • Laatst online: 08:37
[...]

Ja, maar niet exchangen voor andere altcoins. Je kan niet van ltc naaf neo op binanace afaik. Of je moet van ltc > eth > neo gaan traden.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:35:
Nieuwsgierigheid...

Hoeveel coins per dag zou je kunnen minen met een Raspberry Pi 3 ?

Het is geen krachtig apparaat I know maar ik ben nieuwsgierig :)

Zou het winstgevend zijn als je geen stroom zou betalen voor de Pi ? :X
Coins minen kan je wel shaken. Wat wel een optie is, is om bijvoorbeeld NAV te staken, mits je er voldoende hebt. Ze hebben speciaal daarvoor NAVPI, een Raspberry Pi 2/3 image die je kunt gebruiken om je NAV in op te slaan en daar krijg je dan dividend voor. Pas boven een paar honderd stuks loont dit. Ik heb zelf 1500 kWh per jaar aan stroom over ivm panelen en had een Pi 3b over, maar na een maand had ik met 287 NAV's pas 1-2 stuks gestaked, terwijl de koers daalde en heb ze toen verkocht. Maar kan voor jou dus wel een optie zijn, mits je voldoende in NAV wil en kunt investeren omdat je nog wel die +-7 Euro per jaar aan stroom moet goedmaken voordat het loont.
Malarky schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:00:
ETC is om de gaten te houden. Afgelopen weken nauwelijks een pump gehad, kan nu mee profiteren van alle komende ICO's op het Ethereum platform. Zit binnen enkele minuten tegen zijn 32USD ATH aan, dan verwacht ik een mooie pump.
Ik begrijp niet zo goed waarom ETC van een ETH ICO meeprofiteert, je zou verwachten dat alleen ETH daarvan profiteert, of is de ETC waarde altijd een afspiegeling van de ETH waarde? Uiteraard begrijp ik de relatie tussen ETC en ETH, maar het zijn nu in principe wel afzonderlijke coins.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
Korkss schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:37:
Zo, mn portfolio gaat ineens als de brandweer. Geen idee waarom, kan niet echt vinden of er nieuws ofzo uit is. Maargoed ik klaag niet ;)

NEO
ETHOS (BQX)
POWR
Voor NEO waarschijnlijk Elastos ICO, plus meer ICO's er langzaam aan aangekondigd ervoor.

Wot-stats

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Vincent17 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:00:
Als n00b 19 dec flink ingestapt op BTC rond de 19.000 dollar. De dagen erna BTC flink naar beneden zoals jullie weten.
Ik lees hier nooit verkopen met verlies, maar het jeukt iedere keer om dit verlies met altcoins proberen goed te maken. Gok wagen of wachten totdat BTC weer op dat niveau is?
Naar mijn mening heeft BTC op lange termijn geen echte usecase en daarom brand geen enkel bedrijf zijn handen eraan, behalve de handelaren en de miners. Waarom dan inderdaad niet eens kijken naar altcoins die wel toepassing zullen krijgen met echte, grote bedrijven. Kijk naar IOTA, kijk naar Steller, kijk naar VeChain; allemaal echte, klinkende namen als partners die producten van deze ontwikkelaars willen toepassen. Daar zit toch meer muziek in - en is ook leuker imo - dan oude, early adopter, producten zoals BTC.

BTC is een beetje de Nokia N95 terwijl links en rechts de iPhone 1 en HTC Desire hem inhaalde. En ja, HTC is nu beetje shitty, dus je weet inderdaad niet wie het van de altcoins overleeft. Je weet echter wel dat het momenteel beter is dan BTC. :)

Over VeChain gesproken: over een klein uur begint de AMA op YouTube, livestream met de CEO: YouTube: VeChain THOR Power Forged AMA

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 02-01-2018 14:05 ]

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-12 15:39
Je kan wachten, niemand weet of die en wanneer die terug gaat naar die waarde.
Soms is het verstandig om je verlies te accepteren en verder te gaan met een altcoin, dat blijft een gok zoals de hele cryptohandel een gok is. Je kan nu verkopen, in een munt stappen die overmorgen +100% staat dan weer verkopen in de volgende die +100% gaat aantikken. Achteraf is het makkelijk te zeggen wat je had moeten doen, vooraf uitzoeken is een risico en dat maakt het leuk.

Ik denk dat het verstandig is om te verkopen maar je weet nooit zeker wat verstandig is.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Persoonlijk zou ik idd naar alts overstappen, maar ook daarbij moet je uitkijken niet de verkeerde keuze te maken. Instappen op een munt die daarna flink keldert bv. BTC zit wel weer enigzins in de up, maar voordat ie de 19.000 voorbij is kunnen we al tijdje verder zijn. Weet niet hoe groot je investering is, wellicht de moeite waard om te splitsen in 3 of 4 alts?

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 15:22

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Persoonlijk zou ik nu wachten.

Tenzij er een goede dip is. En dan meerdere alts kopen en wat btc houden.

Usenet handleidingen

• MAX3400

MAX3400

Gok wagen of wachten totdat BTC weer op dat niveau is?
Ligt eraan op welke exchange. Op Kraken kan je gewoon EUR-BTC handelen dus als je nu je "minder waardevolle" BTC verkoopt en middels order-limits, leverage en andere zaken handig inkoopt & verkoopt, lijkt het me absoluut niet ondoenlijk om de "relatieve" 6K verlies goed te maken.

Dit houdt wel in (waarschuwinkje): dat je goed de trade-systemen op jouw exchange moet kennen, dat je fees uit je hoofd moet kennen, dat je voldoende tijd kan besteden aan aktief traden en orderbooks "lezen".

In tegenstelling tot sommige drama-verhalen de afgelopen week/weken; zelfs op coins waar men vandaag nog redelijk hard op spuugt vanwege dalingen, geruchten of ander gedoe; ik zit nog steeds dik in de + ondanks dalingen van 50 tot 70% op sommige coins.

Let wel; dat ik dik in de + zit, wil niet zeggen dat ik de 6K verlies goed kan maken of dat ik letterlijk (tien)duizenden Euro's winst heb. Nee, ik zit dik in de + ten opzichte van mijn initiele inleg. Maar als ik 70% in de + zou zitten op BTC van 13K (nu), heb ik effectief 1500 Euro winst t.o.v. instapmoment van 19K.

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
poderosoo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:03:
[...]

Voor NEO waarschijnlijk Elastos ICO, plus meer ICO's er langzaam aan aangekondigd ervoor.
4 januari is de G3. Bijeenkomst van NEO + Elastos + Bitmain
Daar verwachten mensen ook heel veel van.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 02-01-2018 14:18 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
Kwebie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:06:
[...]

4 januari is de G3. Bijeenkomst van NEO + Elastos + Bitmain
Daar verwachten mensen ook heel veel van.
Sowieso gaat (naar mijn mening) 2018 het jaar van NEO worden door de complete decentralisatie die eraan komt. Wat meteen betekent dat het GAS dividend over je NEO hoger wordt. Daarnaast lijkt de Chinese overheid het ook eindelijk te omarmen. En dan natuurlijk nog de ico's die eraan komen met oa. apex, ontology, elastos, thekey en onaangekondigde.

Wot-stats

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:56:
[...]

De ATH's zijn wellicht helemaal nog niet bereikt en betreft het op heden enkel de huidige ATH's.

Maar 1 feit?

Het betreft een forum, waar je van gedachte wisselt en elkander helpt ipv onderuit haalt :)
Dat klopt. Maar een advies aan iemand geven dat verkopen met verlies te allen tijde een dom idee is, slaat natuurlijk nergens op....

Je hoopt natuurlijk dat het slechts een tijdelijk ATH is. Daarom zitten we in dit spelletje, maar je kan er niet blind vanuit gaan, dat is mijn boodschap. Wees reëel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• louwhaaima
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-11 12:13
Als je op Binance kijkt wat er gemiddeld allemaal op een dag het groen staat dan zou je bijna overwegen om gewoon van alle coins 10 euro in te kopen. Er staan gemiddeld veel hogere percentages in de plus dan in de min en ook meer in het groen dan in het rood.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:41
Kwebie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Doe je wel onderzoek naar een coin, voor je er in investeert?

XLM is een coin waar heel veel geruchten over zijn en welke zijn raketmotortje aan het opwarmen is nu. Als ik daar veel geld in zou investeren, zou ik er geen probleem mee hebben om de correctie er in uit te zitten. Hij blijft namelijk constant wel ATH's zoeken.
Natuurlijk, heb XLM al zo'n twee maanden op het oog en steeds blijven twijfelen. Uiteindelijk 600 euro ingestoken begin december. Geruchten wil ik graag geloven maar ook graag maximaal beleggen. De crash van gisteren was zo groot dat ik 'm toch een beetje kneep. achteraf had ik de stop-loss hoger moeten zetten. Ben een student die bijna klaar is en wil met m'n portfolio graag in een huis steken. Ooit eens begonnen met 25 euro en zit nu op een portfolio van ongeveer 45k. Hierin heb ik drie coins zitten met alleen 33% aandeel (BTC/XLM/Ripple) Als er dan eentje 30% waarde verliest dan knijp ik 'm inderdaad wel :+

Zit ondertussen te kijken om mijn Ripples de deur uit te doen en Raiblocks van te kopen. Zie het alleen niet zitten om me aan te melden op Mercatox.

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 02-01-2018 14:19 . Reden: Nulletje vergeten ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
pven schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:08:
Ik probeer om op cointracking mijn export van mijn trades van Binance te importeren. 'Vroeger' ging dat goed, maar nu eindig ik met:
code:
1
Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a timestamp. This trade will not be imported.Error: We couldn't find a buy or a sell value. This trade will not be imported.

Is er dit jaar iets gewijzigd? :?
Komt het doordat je je order history op Binance hebt geexporteerd? Je moet namelijk je trade history exporteren. Dit genereert een ander Excel-bestand.

Wat bij mij nu fout gaat, is dat de munt LEND niet correct wordt geimporteerd in cointracking. Hij maakt er om één of andere reden LEN van. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
radem205 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Komt het doordat je je order history op Binance hebt geexporteerd? Je moet namelijk je trade history exporteren. Dit genereert een ander Excel-bestand.
Inderdaad, dat was het. CoinTracking support reageerde binnen een paar minuten. _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12 14:06
Net even gedaan en gaat bij mij goed.
Misschien zoals radem205 zegt, verkeerde overzicht geëxporteerd?

Edit: Ah het is je al gelukt :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Cafun op 02-01-2018 14:19 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Stel je voor dat je vandaag begonnen was met die Bitcoins? Zou je ze dan houden of verkopen? Dat je verlies hebt is jammer, maar voor de beste strategie vanaf dit moment doet het er niet toe of je ze op 19 december voor 19000 of vandaag voor 14000 gekocht hebt. Je hebt ze nu, en je moet dus nu doen wat het beste is.

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-12 22:45
https://mobile.twitter.co...s/948098142569762816?s=09

India zegt dat crypto's illegaal zijn. FUD, of zal dit weer hetzefde effect hebben als de China ban vorige jaar zomer? Indien zo, mooi koopmoment.

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

louwhaaima schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:14:
Als je op Binance kijkt wat er gemiddeld allemaal op een dag het groen staat dan zou je bijna overwegen om gewoon van alle coins 10 euro in te kopen. Er staan gemiddeld veel hogere percentages in de plus dan in de min en ook meer in het groen dan in het rood.
Tuurlijk kan dat... en dan heb je alles gekocht wat in het groen STOND...
net als mensen die instappen bij een munt die 80% omhoog is gegaan.. beter van niet om te kopen na een enorme top.
Je kunt beter de top daler kopen (er vanuitgaande dat het gemiddelde over een maand hoger is bijvoorbeeld) want dan heb je een grotere kans dat hij omhoog gaat.

Net als dat ik net las dat je nooit moet verkopen met verlies... zou ik sneller doen dan met verlies blijven zitten, tenzij het geld is wat me niet interesseert of iets dat heeeeel laag staat.
Verlies nemen is ook een deel van het spel wat je eigenlijk zou moeten beheersen.

Maargoed, dit is bij aandelen en opties.... altcoins kunnen gewoon iedere kant op gaan als mr mcaf#ck weer gaat tweeten bijvoorbeeld...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Misschien nog een leuke. Stel, je spreidt je geld over 40 coins. Als nu *gemiddeld* die coins elke dag evenveel verlies als winst maken heb je uiteindelijk nog winst! Want, stel:
Coin 1 gaat elke dag met 10% omlaag:
1 -> 0.9 -> 0.81

Coin 2 gaat elke dag met 10% omhoog:
1 -> 1.1 -> 1.21

Als je ze dan optelt na 2 dagen heb je .81 + 1.21 = 1.02! Dus winst.

• Ligone
  • Laatst online: 16-12 19:25

Ligone

Moeha!

Iksie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:23:

India zegt dat crypto's illegaal zijn. FUD, of zal dit weer hetzefde effect hebben als de China ban vorige jaar zomer? Indien zo, mooi koopmoment.
Hij zegt dat crypto's geen legaal betaalmiddel zijn en zodoende kunnen de banken en overheid geen bescherming bieden. Lijkt me wel een verschil met "crypto's zijn illegaal".

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Iksie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:23:

Gelijk heeft ie, BTC moet ook geen valuta worden :O

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:36
Specy schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:29:
Misschien nog een leuke. Stel, je spreidt je geld over 40 coins. Als nu *gemiddeld* die coins elke dag evenveel verlies als winst maken heb je uiteindelijk nog winst! Want, stel:
Coin 1 gaat elke dag met 10% omlaag:
1 -> 0.9 -> 0.81

Coin 2 gaat elke dag met 10% omhoog:
1 -> 1.1 -> 1.21

Als je winst-verlies verdeling perfect is over 2 verschillende coins is heb je gelijk, als eenzelfde coin op dag 1 10 procent stijgt en de dag erna 10 procent daalt heb je alsnog verlies.

• MAX3400

MAX3400

Specy schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:29:
Niet als je currency-pair in het "nadeel" van je coins is gedaald; je kan dan totaal wel 1.02 hebben maar als je pair met 5% gedaald is, heb je over je hele linie dus 96.9 gehaald oftewel 3.1% verlies.

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
GENETX schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Ja, maar niet exchangen voor andere altcoins. Je kan niet van ltc naaf neo op binanace afaik. Of je moet van ltc > eth > neo gaan traden.
Ik zou met de huidige eth prijs eerder ltc->bnb doen. Met bnb kan je op binance ook alles kopen. Anders koop je nu eth op een hoogtepunt in.

Verwijderd

Benieuwd of Monaco de komende dagen eindelijk eens gaat losbreken van het zweven tussen 14 en 17 dollar. Volgens verschillende analyses kun je daar rustig een target op zetten van 50 dollar du moment hij de 20 dollar weet te doorbreken.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:14:
[...]
Zit ondertussen te kijken om mijn Ripples de deur uit te doen en Raiblocks van te kopen. Zie het alleen niet zitten om me aan te melden op Mercatox.
Ik zeg doen. Die kwaadaardige XRP is nu aan het stijgen namelijk, perfect moment om jezelf wat te kort te doen. :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Lucky0wn
Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Ik zeg doen. Die kwaadaardige XRP is nu aan het stijgen namelijk, perfect moment om jezelf wat te kort te doen. :)
Bedankt voor de tip, had ik nog niet gezien.
Raiblocks stijgen wel harder, dus ligt er maar net aan hoe je 't bekijkt :P

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-12 21:22
Iemand had hier ooit een URL gegeven van een website waar je een overzicht hebt van coin events in kalender vorm. Er zijn tientallen te vinden, maar juist die ene kan ik niet vinden. Die vond ik heel prettig. Volgens mij was de site paars vormgegeven. Als iemand hier ooit een link heeft gegeven van zo'n site, meld u! Dank! :)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Mercatox ligt eruit al de hele dag, daar kun je dus ook nog even niks.

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-12 14:47
GENETX schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Wat is dan het beste om te doen? Ik ben pas begonnen, en had ook LTC overgemaakt naar Binance. LTC weer om gezet naar Bitcoin en daarna de munten gekocht die ik wilde. Vraag me alleen af of je hier niet veel mee verliest?

• Damien

Damien

-iwnl-

Lucky0wn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Laat ik even onderbouwing geven vanwaar de stijging momenteel plaatsvind: Er is een sterk gerucht dat Coinbase woensdag/donderdag XRP gaat toevoegen. Oftewel mensen springen nog even aan boord om een eventuele winst te behalen.

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Aurora schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:44:
Iemand had hier ooit een URL gegeven van een website waar je een overzicht hebt van coin events in kalender vorm. Er zijn tientallen te vinden, maar juist die ene kan ik niet vinden. Die vond ik heel prettig. Volgens mij was de site paars vormgegeven. Als iemand hier ooit een link heeft gegeven van zo'n site, meld u! Dank! :)
www.coinmarketcal.com ?

• Karakter1
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01 21:14
Dat was http://cryptocalendars.com/ denk ik ;)

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Laat ik even onderbouwing geven vanwaar de stijging momenteel plaatsvind: Er is een sterk gerucht dat Coinbase woensdag/donderdag XRP gaat toevoegen. Oftewel mensen springen nog even aan boord om een eventuele winst te behalen.
Ik snap dat niet zo goed. Verwacht iedereen dat hetzelfde gebeurd als met Bcash?
Ik denk persoonlijk dat de waarde al mee gerekend in de huidige prijs. Er gaan echt niet gigantisch veel mensen ineens instappen, zoals met Bcash.

• BillMcNeal
  • Laatst online: 28-11 09:37
Uhmm combineer calender en coin? ;)
http://www.coincalendar.info/

• Lucky0wn
[...]

Heb je hier ook een bron voor?

• Aurora
  • Laatst online: 05-12 21:22
Dit is 'm inderdaad!!!!! Super, dank! _/-\o_

----
En @Pierlala, dank voor het meedenken! :)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:36
Iemand die hier ENG in z'n portfolio heeft, ben er zojuist voor 50 procent uitgestapt om wat winst te pakken. Om straks in te stappen bij een dipje.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[...]

Dat is geen sterk gerucht.....Pure speculatie, en niet eens sterk te noemen.Het is wat jij ervan maakt/hoopt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Dat is geen sterk gerucht.....Pure speculatie, en niet eens sterk te noemen.Het is wat jij ervan maakt/hoopt.
Mee eens. Die zelfde speculatie vindt plaats over de PAY token (TenX). Eerst zien dan geloven.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:58:
[...]

mwa, speculatie is het ook niet meer hoor....

https://www.finder.com.au/ripple-on-coinbase
en dan met name het stukje
Further to that, some individuals have been leaking the fact that they've been involved in the beta tests for the addition of Ripple to Coinbase. Perhaps the most compelling evidence is in the video below from a self-proclaimed crypto insider.

www.degroot-it.nl

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Een goeie twee weken geleden ben ik ook van start gegaan met cryptovaluta.

Maar na twee weken 'spelen' kom ik tot de conclusie dat ik beter beslagen ten ijs moet komen om hier echt structureel aan te kunnen verdienen.

Ik heb nu op basis van gezond verstand en puur geluk mijn 150 dollar kunnen laten stijgen tot 270 dollar. Maar ik heb behoefte aan meer kennis en informatie.

Wie weet goede resources (online of boeken) die het fenomeen 'handelen op een exchange markt' helder uit de doeken doet. Dus echt grondslagen, basisinformatie en strategieën.

Ik merk dat er wel veel sites vindbaar zijn voor regulier handelen in aandelen. Alhoewel de achterliggende basis grotendeels identiek is, zijn dit vaak sites van beleggingsbedrijven, dus erg gekleurd.
V.w.b. cryptovaluta is het een wirwar aan sites.

Als iemand goede tips heeft, dan hoor ik dat graag. Kan ik me als een pitbull gaan invreten in de materie :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

degroot schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:01:
[...]

mwa, speculatie is het ook niet meer hoor....

https://www.finder.com.au/ripple-on-coinbase
en dan met name het stukje
[...]
Volgens mijn zijn deze screenshots, bewezen fake te zijn. Een screenshot is makkelijk te photoshoppen. De video die is gelekt schijnt ook niet echt te zijn. Iemand die diep in Ripple zit kan dit soort dingen lekken om de prijs omhoog te drijven.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
Iemand nog tips voor een IOS app / windows programma waarbij ik mijn coins kan bijhouden?
Ik zou graag mijn aankoop / aantal kunnen toevoegen zodat ik kan zien hoe mijn waardes zijn in realtime.
Blockfolio lijkt niet echt optimaal te werken in mijn ogen.

Ik heb een 10 tal coins maar kan natuurlijk nooit bij houden voor welke prijs ik deze heb gekocht en wanneer ik ze wil verkopen.

bvd

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:36

Jebus4life

BE User

seadogg schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:06:
Iemand nog tips voor een IOS app / windows programma waarbij ik mijn coins kan bijhouden?
Ik zou graag mijn aankoop / aantal kunnen toevoegen zodat ik kan zien hoe mijn waardes zijn in realtime.

Ik heb een 10 tal coins maar kan natuurlijk nooit bij houden voor welke prijs ik deze heb gekocht en wanneer ik ze wil verkopen.

bvd
Delta gebruik ik, maar veel manueel werk...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Damien

Damien

-iwnl-

FrankGuthrie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Volgens mijn zijn deze screenshots, bewezen fake te zijn. Een screenshot is makkelijk te photoshoppen. De video die is gelekt schijnt ook niet echt te zijn. Iemand die diep in Ripple zit kan dit soort dingen lekken om de prijs omhoog te drijven.
Volgens mij is het bij geruchten zo dat het aan JOU is om te bepalen of je er wat mee doet of niet? Dus snap niet helemaal waarom je hier zo fel op reageert? Niemand maakt claims dat het waar is. Enige wat ik doe is aangeven waarom de prijs momenteel WAARSCHIJNLIJK stijgt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bvd
Delta App is hier al vele malen langsgekomen en een goede optie.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik heb mijn VeChain maar even omgezet naar ETH
Als de ETH weeer stabiliseert ruil ik ze weer om :)

https://cointrackr.com/s/UBdZFeUkptM0S

[ Voor 17% gewijzigd door Worstkaas op 02-01-2018 15:09 ]

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-12 11:38
Mooi dat NEO vandaag ineens zo hard stijgt, de enige munt waar ik tot voor kort in zat (nee, idd geen risico spreiding/all eggs in 1 basket etc). Ik volg het nauwgelet maar verkoop niet, gewoon rustig hodlen.

Ik begrijp echter niet, ook niet obv reddit, waar deze plosteling stijging vandaan komt. Iemand enig idee? Of is dit puur vanwege die G3 (NEO, elastos, bitmain) bijeenkomst? Heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.

• Lucky0wn
Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Volgens mij is het bij geruchten zo dat het aan JOU is om te bepalen of je er wat mee doet of niet? Dus snap niet helemaal waarom je hier zo fel op reageert? Niemand maakt claims dat het waar is. Enige wat ik doe is aangeven waarom de prijs momenteel WAARSCHIJNLIJK stijgt.
Ripple is gelukkig al een kleine week stabiel op de 1.90/2.00 dollar. Kleine stijgende lijn te zien. Kan dus ook gewoon natuurlijke groei zijn. Vandaar dat ik ook om een bron vroeg want kan zelf niets betrouwbaars vinden.

• FitTiv
  • Laatst online: 10:44

bvd
Ik gebruik cointracking.info. kan je alles vanuit de grote exchanges in importeren

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Hebben er nog meer mensen problemen met het inloggen op kraken?
Ik krijg ineens invalid login...

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12 09:12
Kleine felicitatie voor de investeerders van Utrust, vandaag de 0.50$ gehaald (gisteren meest getrade coin op Kucoin!). Mooie investering die 9 keer groter is geworden. Komt binnenkort ook op HitBTC. 2018 begint lekker! Ik HODL die coin tot 2018 Q2 omdat in Q1 nog niks is gepland en enkel op exchanges wordt geplaatst. Ga iets leuks kopen voor de familie hier met een deel van de winsten van afgelopen week.

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-12 10:18
iNSANiTi schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:14:
Hebben er nog meer mensen problemen met het inloggen op kraken?
Ik krijg ineens invalid login...
Ik krijg weer heerlijke foutmeldingen van Cloudflare...

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Damien schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Ik reageer niet fel, maar blijkbaar vat jij dat zo wel op..... Geeft ook aan hoe iedereen iets anders beleeft.

Ik geeft netjes aan dat het niet te vertrouwen is. Er wordt ontzettend veel gepost om crypto's koersen te manipuleren. En je moet ermee oppassen dat je niet straks flinke verliezen draait omdat je in een munt bent gestapt vanwege geruchten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:36

Jebus4life

BE User

PhrancK schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:09:
Mooi dat NEO vandaag ineens zo hard stijgt, de enige munt waar ik tot voor kort in zat (nee, idd geen risico spreiding/all eggs in 1 basket etc). Ik volg het nauwgelet maar verkoop niet, gewoon rustig hodlen.

Ik begrijp echter niet, ook niet obv reddit, waar deze plosteling stijging vandaan komt. Iemand enig idee? Of is dit puur vanwege die G3 (NEO, elastos, bitmain) bijeenkomst? Heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
Ik denk dat er heel veel te maken heeft met oftewel pumps oftewel FOMO (of een combinatie).

Gisteren zag je ook zo'n stijging van ICX (die koers is inmiddels terug genormaliseerd).
Aangezien ik diep in ICX zit had ik wel door dat er iets niet klopte (een stijging kan altijd. Maar er was geen announcement, niets op de roadmap komende week of 2/3, niets wat ik kon vinden wat de stijging verklaart).

Wel het risico genomen en m'n winst ermee vergroot; op +10% de helft verkocht en dan vannacht met een buy order automatisch terug ingekocht op een lager punt. Al een aantal keer dat trucje toegepast om m'n totale buy in waarde toen met 12,5% te laten zakken (ik behoud evenveel coins, de "winst" steek ik dan gewoon in andere zaken, zoals VEN in dit geval).

*Dat blijft altijd een risico want als de boel niet zakt sta je daar wel, maar ik had wel het gevoel dat ik de koers van ICX voldoende "begreep" om een goede inschatting te maken.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-12 10:03
pirodr01 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Het is inderdaad niet een heel goed advies, maar op gebied van cryptocurrency is het wel erg dom om meteen je verlies te nemen. De fluctuaties zijn nu eenmaal zo groot, dat het de ene dag verlies is van 20% en de volgende dag een winst van 50%. Geduld is een schone zaak, en je moet niet meteen schrikken als het 10% daalt, ook al wil je misschien snel naar ingrijpen.

Daarnaast is het toch ook afhankelijk met hoeveel geld je speelt en of je het risico wil nemen. Soms kun je beter je verlies nemen, maar je weet gewoon dat er bepaalde bedragen bereikt worden dat veel mensen de boel verkopen omdat ze hun punt bereikt hebben en de winst willen pakken.

• Rubberen
Die koersstijging van ethereum is echt een ramp voor mij.

Wou vandaag al men alts kopen met etherum, maar nu zie ik dat hij in een nacht +100euro is gegaan. Vanwaar komt deze plots piek vandaan??

Kan echter niet beslissen wat te doen;
-Nu kopen, met gevolg dat er een correctie kan zijn.
-Wachten tot hij weer daalt (als hij al daalt)

Verder heb ik ook nog btc staan (aangekocht op 13.172euro), dit kan ik eventueel gebruiken gebruiken om alts te kopen - maar voelt aan als verkopen terwijl hij in de min staat.

Verwijderd

Dacide schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:02:
Een goeie twee weken geleden ben ik ook van start gegaan met cryptovaluta.

Maar na twee weken 'spelen' kom ik tot de conclusie dat ik beter beslagen ten ijs moet komen om hier echt structureel aan te kunnen verdienen.

Ik heb nu op basis van gezond verstand en puur geluk mijn 150 dollar kunnen laten stijgen tot 270 dollar. Maar ik heb behoefte aan meer kennis en informatie.

Wie weet goede resources (online of boeken) die het fenomeen 'handelen op een exchange markt' helder uit de doeken doet. Dus echt grondslagen, basisinformatie en strategieën.

Ik merk dat er wel veel sites vindbaar zijn voor regulier handelen in aandelen. Alhoewel de achterliggende basis grotendeels identiek is, zijn dit vaak sites van beleggingsbedrijven, dus erg gekleurd.
V.w.b. cryptovaluta is het een wirwar aan sites.

Als iemand goede tips heeft, dan hoor ik dat graag. Kan ik me als een pitbull gaan invreten in de materie :)
Zou de topics hier en op FOK gewoon doorlezen. Er wordt veel geshillt, maar door veel te lezen weet je welke coins het goed doen en waarom (van de niet shitcoins). Het overige is vaak geluk hebben en op hypes springen. Er zijn soms geen echte redenen waarom coins groeien en waarom niet.

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
FitTiv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Ik gebruik cointracking.info. kan je alles vanuit de grote exchanges in importeren
Gebruik zelf ook met veel plezier cointracking.info. Op je computer kan je alles inladen (tradehistory importeren) waardoor het meeste direct goed staat. Geeft veel details weer en een ruime overzicht van wat je heb. Enige nadeel; bij een gratis account kan je maar 250 trades invoeren, bij veel handelen zit je hier vrij snel aan.

Delta heb ik ook gebruikt, voor mij iets te omslachtig en de cijfers weken altijd een beetje uit van de werkelijkheid. Wel heb ik een bevestiging gekregen dat ze Q1 van 2018 met een API ondersteuning komen (veel grote exchanges worden ondersteund). Dit maakt de app wel erg aantrekkelijk!

Verwijderd

Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:21:

Wou vandaag al men alts kopen met etherum, maar nu zie ik dat hij in een nacht +100euro is gegaan. Vanwaar komt deze plots piek vandaan??

Verder heb ik ook nog btc staan (aangekocht op 13.172euro), dit kan ik eventueel gebruiken gebruiken om alts te kopen - maar voelt aan als verkopen terwijl hij in de min staat.
Wat maakt die correcyie uit als je het meteen trade?

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Zou de topics hier en op FOK gewoon doorlezen. Er wordt veel geshillt, maar door veel te lezen weet je welke coins het goed doen en waarom (van de niet shitcoins). Het overige is vaak geluk hebben en op hypes springen. Er zijn soms geen echte redenen waarom coins groeien en waarom niet.
Beste manier is om een twitter account aan te maken en iedere coin te volgen van de exchange waarop je zit. Zo kan je direct bij goed nieuws een coin bijkopen en verkopen nadat de rest het nieuws heeft binnengekregen. Leg marges op de winst die je acceptabel vindt (10% bij onverwachte meetings, 20% bij andere exchanges toegevoegd, 30% bij werkend product etc.). Cash uit en kijk niet meer terug.

Enkel de goede coins eruit vissen uit forums is lastig omdat dit platform naloopt op het nieuws. En enkel goed nieuws wordt meestal gepost, terwijl er vaak zoveel mis gaat bij diverse coins (cough Verge cough).

[ Voor 11% gewijzigd door Jaïr.exe op 02-01-2018 15:26 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Weet iemand de reden van de harde stijging van TRX (Tron)?

Verwijderd

radem205 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:25:
Er kwam een game aan met de coin geloof ik?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Rubberen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:21:

Waarschijnlijk kan je voor dezelfde EURO/Dollar hoeveelheid ETH nog steeds evenveel alts kopen, mits die tov ETH niet zijn gestegen. Dus koop je voor 1000 Dollar ETH, dan krijg je nog steeds dezelfde hoeveelheid alts. Koop je 1 hele ETH vanuit EURO/Dollar, dan ben je inderdaad duurder uit, maar kan je in verhouding meer alts kopen. Bij een ICO kan dit soms wel iets anders werken omdat ze dan x ETH gelijk stellen aan y ICO coins.

Kortom, gewoon direct omzetten in alts, dan maakt het als het goed is niets uit.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-12 11:40
Binance lijkt trx niet bij te kunnen houden gaag eea mis qua verversen,,,

• MAX3400

MAX3400

Fighting for getting our main net ready at Q1 2018 #TRON #TRX $TRX ?

Oh, en ze hebben aangekondigd welke nieuwe hondjes je kan kopen en wat ze gaan kosten in TRX; lees mij die "Aziaten" kennen en hun virtuele huisdieren/vriendjes... :+

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@Rubberen
anessie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:52:
[...]

YouTube: Ethereum Price Rises With Casper Protocol - Price Surge Coming for ETH?

Ethereum is seeing a price surge after news of the new Casper protocol for staking coming in as a upgrade to the proof of work mining that Ethereum currently does.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Boy
  • Laatst online: 10:06

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb die coin per toeval gekregen om een exchange. 500 stuks en die waren toen 1 euro, verder niet naar gekeken. En opeens ging ie gestaag groeien. Nu is m'n waarde 30 euro.

Misschien dat ze met airdrops bekendheid veroorzaken?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Beste manier is om een twitter account aan te maken en iedere coin te volgen van de exchange waarop je zit. Zo kan je direct bij goed nieuws een coin bijkopen en verkopen nadat de rest het nieuws heeft binnengekregen. Leg marges op de winst die je acceptabel vindt (10% bij onverwachte meetings, 20% bij andere exchanges toegevoegd, 30% bij werkend product etc.). Cash uit en kijk niet meer terug.

Enkel de goede coins eruit vissen uit forums is lastig omdat dit platform naloopt op het nieuws. En enkel goed nieuws wordt meestal gepost, terwijl er vaak zoveel mis gaat bij diverse coins (cough Verge cough).
Dat is meer een tip voor daytraden.

Als beginner beter HODLEN.

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Er kwam een game aan met de coin geloof ik?
Cryptodogs! Daarnaast is die Justin Sun (https://twitter.com/justinsuntron) goed actief bezig met het promoten van de coin en een goed team aan het vormen. Soort van Aziatische Zuckerberg. Wel een beetje aan het pochen met het goede nieuws en stijgingen van de prijs, maar blijkbaar wordt dat positief ontvangen in Azië.
Januari wordt zeker een goede maand voor Tron (meer exchanges, Matchpool Partnership, de game) en het zit geeneens in de top 10 terwijl het daar echt een plaats op aast.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaïr.exe op 02-01-2018 15:30 ]

• Rubberen
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Wat maakt die correcyie uit als je het meteen trade?
Ik heb voor 60euro die ik wil kopen aan ethereum.

Gisteren stond ethereum (voor de pump) aan iets van 620euro.
Vandaag staat ethereum aan een bedrag van 718euro.

Maw gisteren kon ik meer ethereum kopen voor men geld dan vandaag. Daar aan gekoppeld kon ik dus gisteren ook meer alts kopen aangezien ik meer ethereum zou hebben gehad.

Ja toch?
Pagina: 1 ... 207 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]