[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.033 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54
Tutti-frutti schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

25 oktober is ook de Bitcoin Gold fork.
Wat een compleet non-event is.

Bitcoin Gold heeft om een of andere reden redelijk wat publiciteit te pakken gekregen, maar het is een obscuur initiatief dat weinig echte steun heeft.

De echte fork om naar uit te kijken is de SegWit2X fork mid-november.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Wat ik begrijp is dat veel mensen nu al hun alts omzetten naar Bitcoin om bitcoin gold te krijgen. Er is maar weinig informatie hierover te vinden, alleen dit bericht op twitter:

https://twitter.com/btcgpu/status/912122750952652800

Nu lees ik verschillende berichten dat dit niet klopt.

Dat de bitcoin gold fork al een week geleden is gebeurt.

De officiële website heeft geen informatie maar in het archief word dit verteld:

http://web.archive.org/web/20170915035211/http://btcgpu.org/

in slecht engels staat er dus:

BTCGPU will create 16000 blocks after forked from No 478558th Blcock. every block 12.5 BTG. it will be sold to ico investor. 1BTC=10BTG

We zitten op block 489027 momenteel met BTC wat betekent dat de fork al is gebeurt? En nu zijn ze dus 16.000 blocks aan het pre-minen? (ongeveer 200k btc gold?)
Of ze moeten het block nummer hebben veranderd als het pas de 25e gebeurt maar er is geen informatie over te vinden. Veel mensen spreken daarom ook over een scam..t.

Hier nog een interessante goed onderbouwde post op reddit erover:

https://www.reddit.com/r/..._is_shady_and_a_scam_you/

Om het nu nog even over de alts te hebben..
Het zou zomaar kunnen zijn dat bovenstaand verhaal klopt en dat mensen hier dadelijk achter komen en de alts weer omhoog vliegen.. Er staan ook veel dingen te gebeuren het laatste kwartaal dit jaar voor veel verschillende munten wat nog eens een boost zou moeten geven. Als je alles terug zet naar Btc/ fiat zou ik de markt maar goed in de gaten houden omdat er grote fomo kan uitbreken. Ik blijf in ieder geval alles lekker holden en probeer de komende tijd maar wat minder naar blockfolio te kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Iemand problemen met Kraken op dit moment? Probeer wat Bitcoin te traden (buy) maar krijg iedere keer de melding: "Insufficient funds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchellHearth schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:33:
Iemand problemen met Kraken op dit moment? Probeer wat Bitcoin te traden (buy) maar krijg iedere keer de melding: "Insufficient funds".
Had ik gisteren ook, kijk even in je orders of hij toch niet al geplaatst is. Dat was mijn issue gisteren.

Ik heb wat anders met Kraken maar wellicht zie ik het verkeerd. Kraken geeft rechts bovenin aan hoeveel je gehandeld hebt en op welke fee trede je nu zit. Nu valt mij op dat ik daar ineens een bedrag mis tov vanmorgen. Deze berekening gaat toch over absolute bedragen die je (hebt) verhandelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Had ik gisteren ook, kijk even in je orders of hij toch niet al geplaatst is. Dat was mijn issue gisteren.

Ik heb wat anders met Kraken maar wellicht zie ik het verkeerd. Kraken geeft rechts bovenin aan hoeveel je gehandeld hebt en op welke fee trede je nu zit. Nu valt mij op dat ik daar ineens een bedrag mis tov vanmorgen. Deze berekening gaat toch over absolute bedragen die je (hebt) verhandelt?
30 dagen teller trades van 31dagen geleden of langer tellen niet meer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
lekker dan, denk je voor een mooi lage prijs een dipje op NEO te kopen en wil je hiervoor je BLX --> BTC van ICONOMI afhalen, werkt withdrawen niet omdat je hiervoor 2FA nodig hebt en dit niet werkt, zowel Lastpass als Google Authenticator.

Je zou haast denken dat er iets achter zit met al die scams die je tegenwoordig tegenkomt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
deppenboks schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:15:
lekker dan, denk je voor een mooi lage prijs een dipje op NEO te kopen en wil je hiervoor je BLX --> BTC van ICONOMI afhalen, werkt withdrawen niet omdat je hiervoor 2FA nodig hebt en dit niet werkt, zowel Lastpass als Google Authenticator.

Je zou haast denken dat er iets achter zit met al die scams die je tegenwoordig tegenkomt. >:)
Ik heb voor €1000 aan BTC op Iconomi gezet en dan BLX gekocht, tot nu toe enkel verlies gemaakt.

Toch binnenkort eens die 2FA checken voor ze echt met de centen weg zijn.

Ik vond het concept toch veel geloofwaardiger dan bitconnect, waar ze ongelooflijke winsten beloven. Gewoon een gespreidde investering, iets wat ik zelf al van plan was.

Spijtig dat Exodus niet alle munten heeft die ik zou willen anders hield ik daar alles zelf in bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:15

Ik heb het een paar uur geleden ook nog gedaan, en dat werkte prima. Enige wat ik niet zo snel doorhad was dat ik eerst met Google Authenticator mijn 2FA moest doen, en vervolgens nog in mijn mail de withdrawal moest accepteren.

Ik ben een week of 5 geleden ook ingestapt, en vanaf dat moment alleen maar drama op de markt. Dom ongeluk, een lesje geleerd over het moment van instappen :0

Vooralsnog vraag ik me nu af of het nou een voordeel is om die spreiding over alle alts te hebben of niet. Er is zo'n ongelooflijke afhankelijkheid met de BTC koers dat ik me afvraag of het uberhaupt zin heeft om alts te sparen. Als BTC keldert zijn de alts toch ook niets meer waard?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Update: na wat heen en weer gemail met de helpdesk is het in orde nu. Snelle reacties en niks dan lof over de afwikkeling. Dat wekt vertrouwen.

Ik zag trouwens dat de afgelopen paar weken een aantal andere indexen zichtbaar zijn, ben benieuwd of deze allemaal toegevoegd gaan worden, straks worden ze de Blackrock van de crypto 8)7 . Ik ben het inderdaad wel eens met de toegevoegde waarde... ik heb met mijn "HODL en als ik een keer zin heb een beetje traden" strategie een hoger rendement dan de tracker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally228 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

30 dagen teller trades van 31dagen geleden of langer tellen niet meer mee
Ah okee, dat zou op zich wel kunnen kloppen. :)
Dat was een optie die ik nog niet had bedacht. :P

OKcash gaat weer omhoog na weer een sell dipje gehad te hebben. Eigenlijk wil ik toch wel van deze munt af maar de logica in het orderbook (op Bittrex) ontgaat mij op dit moment... Is er iemand die ook eens een kijkje wil nemen en wellicht kan voorspellen of en wat er nog van te verwachten is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 12-09 09:58
Case schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Ik heb het een paar uur geleden ook nog gedaan, en dat werkte prima. Enige wat ik niet zo snel doorhad was dat ik eerst met Google Authenticator mijn 2FA moest doen, en vervolgens nog in mijn mail de withdrawal moest accepteren.

Ik ben een week of 5 geleden ook ingestapt, en vanaf dat moment alleen maar drama op de markt. Dom ongeluk, een lesje geleerd over het moment van instappen :0

Vooralsnog vraag ik me nu af of het nou een voordeel is om die spreiding over alle alts te hebben of niet. Er is zo'n ongelooflijke afhankelijkheid met de BTC koers dat ik me afvraag of het uberhaupt zin heeft om alts te sparen. Als BTC keldert zijn de alts toch ook niets meer waard?
Bij mij liep het prima bij ICONOMI om wat BTC te verplaatsen.

En inderdaad, de spreiding is erg relatief. Echt indekken kan niet bij heel dit Crytpocurrency gebeuren. Als er iets ergens goed mis gaat, heeft dat gevolg op al de rest (toch zeker als BTC wordt 'getroffen'.)

Het feit dat de koersen steeds zo hevig bewegen op (nep)nieuws geeft aan dat er bijna geen kat is dat echt doet aan HODL. Anders zou de koers veel minder bewegen zoals bij normale aandelen het geval is. De meeste zijn nu gewoon opportunisten die speculeren. In die zin speculeer je met ICONOMI natuurlijk ook en heb je het voordeel dat je tracker omhoog gaat als BTC omhoog gaat, maar ook als 1 van de andere kleinere coins een grote groei doormaakt, die je anders zou missen doordat je alleen maar BTC aanhoud bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
Hmm, een hoop FOMO op NAVCoin :)

[ Voor 13% gewijzigd door Boltinus op 09-10-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee achter de pump van OKcash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:20:
Iemand een idee achter de pump van OKcash?
Woei! Ik zie dat sinds mijn post het ordervolume bijna verdubbelt is weer... Ben nog steeds niet uit de kosten maar het gaat lekker zo. Beeld is wel vertekend want gisteren is de waarde behoorlijk gekelderd, waarschijnlijk ook de reden van de pump nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Laatst online: 10-09 15:45
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Helaas niet het geval. Kan nog steeds niks kopen. Ben bang dat het dan een support ticket wordt. Niemand anders problemen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
MitchellHearth schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Helaas niet het geval. Kan nog steeds niks kopen. Ben bang dat het dan een support ticket wordt. Niemand anders problemen vandaag?
geen problemen vandaag met kraken :-)

het volgende nog ergens teruggevonden
??Oct 10 PLR meet up in London
??Oct 10 XLM global money transfer summit, London
??Oct 10 WAVES waves ng protocol
??Oct 11 WINGS ico enent London
??Oct 11-14 ADA visiting Tokyo
??Oct 12 XEM meet up in Bangkok Thailand
??Oct 12 PTOY venture act finals
??Oct 12 XLM meet up in London
??Oct 13 PIVX wallet upgrade enforced
??Oct 14 KORE wallet and rebranding
??Oct 14-16 NEO gnome Asia summit 2017
??Oct 16-18 XRP swell by rippe, Toronto
??Oct 16-18 PIVX zerocoin protocol activated
??Oct 16-19 XLM sibos 2017 in Toronto and meet up
??Oct 17 ETH Byzantium
??Oct 17-18 MLN agenda
??Oct 21 NEO neojoy
??Oct 22-25 XLM money 20/20 in Las Vegas speaking
??Oct 23-24 XLM Hong Kong fintech week speaking
??Oct 25 EMC2 hard fork
??Oct 26 NEO inaugural global fintech, blockchain China summit 2017
??Oct 28 ZEC birthday
??Oct 28 GAME MGO ESL dota tournament
?? follow this table and buy before 24 hrs & sell before 3-6 hrs of announcement

de laatste zin niet te letterlijk nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pagina is down. Wat is de samenvatting van het nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Wel jammer, wilde de daling vandaag nog even afwachten en dan instappen (na het werk), maar dus te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Nog mensen die via JAXX geen ETC meer kunnen verzenden naar gelijk welk adres? Ik ben in contact met hun support maar daar zitten ze ook een beetje met de handen in het haar.

Vooralsnog lukt het me niet op IOS, Mac OS & Android.

Enige input is altijd welkom.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-09 15:10
Voor alle dates mbt tot events (ook Altcoins):

http://coinmarketcal.com/

Het is mede opgebouwd door de users van de website. Heel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik erachter ben waarom OKcash zo stijgt vandaag maar eerst moet ik even de rest kwijt voor een goeie prijs. :P Net de helft verkocht om voor dat deel uit de kosten te komen, heb nu nog de helft over waar ik nog even mee achterover leun. Elke keer lijkt de daling weer in en door te zetten maar dan ineens schiet de boel weer naar boven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag gespreid altcoins ga kopen tot de prijzen weer omhoog gaan. :9
Zo sick hoe snel alles dropt vanwege de fork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
Amarog schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:38:
Nog mensen die via JAXX geen ETC meer kunnen verzenden naar gelijk welk adres? Ik ben in contact met hun support maar daar zitten ze ook een beetje met de handen in het haar.

Vooralsnog lukt het me niet op IOS, Mac OS & Android.

Enige input is altijd welkom.

Greetz
Ik kon laatst geen BTC verzenden, heb toen de Pair/Restore Wallet procedure doorlopen met de Backup Phrase die je in het begin van Jaxx krijgt.
(Als je die niet hebt opgeslagen kun je hem ook nog opvragen in Jaxx zelf.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Denk dat deze man wel redelijjk doorheeft als je het stukje bekijkt hoe hij als market spec naar BTC en BTCG kijkt.

Bitcoin To $5K? Altcoins Dive, Bitcoin Gold, Binance, Getting to $10K BTC - CMTV Ep59

De beste uitspraak van Carter Thomas:
"The main purpose of markets is to take money from people who do not know what they are doing, and give it to people who do know what they are doing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Balen ik had wel een stijging verwacht van BTC maar pas over twee weken.
Wilde nog paar BTC bijkopen op eind om weer na de fork en binnenhalen BTCG te verkopen.
Had leuk winstje kunnen opleveren. Hij is me nu al iets te snel gestegen. Twijfel om nu nog in te stappen denk dat ik nog op tijd ben maar paar dagen eerder was gewoon slimmer geweest.
Gelukkig nog wel winst gemaakt door de alt's die ik had in BTC te steken.

Wel verbaasd dat alle alt's zakten behalve ripple die gaat maar door omhoog langzaam maar gestaag. Waarom geen idee. Toch niet een munt waar ik alles op zou willen inzetten altijd stil en nu ineens in beweging. De langzaamste pump (en dump) ooit?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchellHearth schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Ik heb vanavond veel problemen met het instellen van een verkooporder op DASH. Al veel geprobeerd en gecheckt en alles lijkt OK te zijn. Dat is aantallen, bedrag waarvoor ik de order plaats, etc. Maar keer op keer dezelfde fout.

"Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary."

Voorheen alle fouten op kunnen lossen maar hier ontbreekt het me ff aan kennis en kunde. Iemand ideeën? Anders wordt dit ook een ticket...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Op dit tempo gaan we de 5000$ wel halen vanavond

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:13:
Dat dacht ik ook, gaat lekker hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Zijn er mensen die hun ETH en LTC hebben omgezet naar BTC? Ik zit te twijfelen maar denk toch dat ik het laat staan, en nu al helemaal na het zien van bovenstaande youtube film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:15
ErikRo schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:00:
Wel verbaasd dat alle alt's zakten behalve ripple die gaat maar door omhoog langzaam maar gestaag. Waarom geen idee. Toch niet een munt waar ik alles op zou willen inzetten altijd stil en nu ineens in beweging. De langzaamste pump (en dump) ooit?
Hierdoor gaat het goed met Ripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Gaat plots een heel stuk minder goed met Ripple. Duikt in elkaar als een kaartenhuisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Aiaiaiai wat een pijnlijke dagen. Ik dacht te profiteren van de alt-panic door de dips te kopen, maar ze blijven alleen maar verder instorten. Terwijl iedereen juicht om de stijgende bitcoin sta ik zelf zeer zwaar in het rood :( Waves had op ingezet voor oktober, maar die is 30% kwijt in 2 dagen en het blijft alleen maar verder dalen. Had niet verwacht dat het overstappen van alts naar BTC ivm de forks opeens in 24-36 uur zou plaatsvinden.

Ben nu echt aan het balen van mijn eigen keuzes. Heb nu alles in alts zitten dus ik profiteer op dit moment niet van de forks, en ondertussen daalt mijn portfoliowaarde (omgerekend naar fiat) met bijna 10% per uur. Ik kan nou wel uit alts stappen maar zul je net zien dat dan opeens wel een correctie van de panic komt.

Iemand damage control tips?

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:13:
Als jarenlang Bitcoin hodler bekijk ik het met verbazing, alhoewel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Anders schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:28:
Aiaiaiai wat een pijnlijke dagen. Ik dacht te profiteren van de alt-panic door de dips te kopen, maar ze blijven alleen maar verder instorten. Terwijl iedereen juicht om de stijgende bitcoin sta ik zelf zeer zwaar in het rood :( Waves had op ingezet voor oktober, maar die is 30% kwijt in 2 dagen en het blijft alleen maar verder dalen. Had niet verwacht dat het overstappen van alts naar BTC ivm de forks opeens in 24-36 uur zou plaatsvinden.

Ben nu echt aan het balen van mijn eigen keuzes. Heb nu alles in alts zitten dus ik profiteer op dit moment niet van de forks, en ondertussen daalt mijn BTC-waarde ook nog eens met 5% per uur. Ik kan nou wel uit alts stappen maar zul je net zien dat dan opeens wel een correctie van de panic komt.

Als je vertrouwen hebt in je gekozen altcoins, zou ik zeggen gewoon aanhouden.
De gekozen altcoins heb je gedegen onderzocht en je weet dat ze toekomst hebben, gewoon aanhouden.

Als er een adere reden is/was waarom je deze altcoins had ... dan ben ik niet degene die je het gaat uitleggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:21:
Zijn er mensen die hun ETH en LTC hebben omgezet naar BTC? Ik zit te twijfelen maar denk toch dat ik het laat staan, en nu al helemaal na het zien van bovenstaande youtube film.
Ja gedaan ik vermoedde dat de BTC ging stijgen en de ETH en LTC stonden maar stil en zal denk ik nog tijd blijven staan. Dan is BTC toch meer winst ook al verkocht ik onder de koopprijs. Ook de gas en neo verkocht trouwens met wat winst.
Kan altijd later weer terugkopen als ik meer opwaartse beweging verwacht bij Neo.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:53
Ik bezit wel nog mijn Ether. Verder wel alle altcoins omgezet in BTC. Ether blijft echter het grootste deel van m'n portefeuille en nu gaat die toch wel veel omlaag - ondanks dat ik meer robuustheid had verwacht wegens de aanstaande update. Wat adviseren jullie te doen met Ether?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
Boltinus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:35:
Als je vertrouwen hebt in je gekozen altcoins, zou ik zeggen gewoon aanhouden.
De gekozen altcoins heb je gedegen onderzocht en je weet dat ze toekomst hebben, gewoon aanhouden.
Dat is idd waar ik naar neig. Ik ben idd wel bewust verder in alts gestapt waar ik op lange termijn veel vertrouwen in heb (met name platformcrypto's als NEO, KMD, Waves en verder o.a. OMG, TKN en Ptoy), en heb vandaag de enkele kleine tijdelijke mini-correcties gebruikt om het wat meer te spreiden. Zit naar mijn zin alleen wat te zwaar in Steem waar ik niet helemaal zeker over ben. Ik denk echter dat ik dat maar zo hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je leven nog wat spannender wil maken kun je gokken op koerswijzigingen, wat alts verkopen en weer lager terugkopen maar goed, kans is er ook dat hij 'blijvend' daalt.

Anders gewoon even niet meer aan denken en over een tijdje weer naar kijken. Toch kan met verlies verkopen en lager weer terugkopen best een goede strategie zijn als de boel zo weer aantrekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Anders schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:46:
[...]

Dat is idd waar ik naar neig. Ik ben idd wel bewust verder in alts gestapt waar ik op lange termijn veel vertrouwen in heb (met name platformcrypto's als NEO, KMD, Waves en verder o.a. OMG, TKN en Ptoy), en heb vandaag de enkele kleine tijdelijke mini-correcties gebruikt om het wat meer te spreiden. Zit naar mijn zin alleen wat te zwaar in Steem waar ik niet helemaal zeker over ben. Ik denk echter dat ik dat maar zo hou.
Als je erin geloofd en wilt holden zou je alles nu moeten opkopen wat je budget toelaat. Lijkt me vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
The Redman schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:42:
Ik bezit wel nog mijn Ether. Verder wel alle altcoins omgezet in BTC. Ether blijft echter het grootste deel van m'n portefeuille en nu gaat die toch wel veel omlaag - ondanks dat ik meer robuustheid had verwacht wegens de aanstaande update. Wat adviseren jullie te doen met Ether?
Ondanks dat hij zakt, lees ik wel uit je verhaal dat je er vertrouwen in hebt.
Als je middelen hebt, zou ik zeggen probeer deze dip te gebruiken om bij te kopen.
Hiermee trek je je gemiddelde aankoop ook nog eens omlaag en heb je eerder het punt bereikt dat je weer positief gaat ... maar dan wel met meer ETH.
Kijk niet naar de waarde, maar kijk naar het aantal .. hoe meer ETH's, des te sneller gaat je winst.

Het gaat altijd om aantallen i.p.v. om een waarde binnen een market.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Huub huub, barba truc. Deel #5 alweer :7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Om een goed beeld te krijgen dat de altcoins leeglopen Total Market Capitalization (Excluding Bitcoin)
Zet de schalen maar op 7 dagen en je zie een forse terugval binnen de altcoins gemeenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraken kraakt... lijkt het momenteel niet meer aan te kunnen het aantal gebruikers en transacties op de site.

Het 'tijdelijk' stoppen van de geavanceerde orders heeft nagenoeg geen impact at all gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:48:
Als je je leven nog wat spannender wil maken kun je gokken op koerswijzigingen, wat alts verkopen en weer lager terugkopen maar goed, kans is er ook dat hij 'blijvend' daalt.

Anders gewoon even niet meer aan denken en over een tijdje weer naar kijken. Toch kan met verlies verkopen en lager weer terugkopen best een goede strategie zijn als de boel zo weer aantrekt. ;)
Ja, dat ben ik nu aan het proberen. As we speak is er altbreed een correctie aan de gang. Ik ga kijken of ik er met zo'n 25-30% uit kan stappen naar BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

BTC 180 graden de hoek om en alle alts met een sprong(etje) omhoog. Ik denk dat het verloop nu anders gaat dan met bitcoin cash. Het is net of iemand de btc omhoog forceerd om iedereen mee te krijgen om vervolgens als de alts een beetje laag staan het geld daarheen over te sluisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:16:
BTC 180 graden de hoek om en alle alts met een sprong(etje) omhoog. Ik denk dat het verloop nu anders gaat dan met bitcoin cash. Het is net of iemand de btc omhoog forceerd om iedereen mee te krijgen om vervolgens als de alts een beetje laag staan het geld daarheen over te sluisen.
Manipulatie? Wat je voorspelt lijkt ook logisch. Sellwall @ $5000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Den_John schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:28:
Gaat plots een heel stuk minder goed met Ripple. Duikt in elkaar als een kaartenhuisje.
Nou nou dat valt ook wel mee. Ik hoop dat hij halveert in waarde wil graag lager bijkopen.
Allemaal top financiele figuren bij Swell, Echt een van de weinig betere kwaliteit coins naar mijn bescheiden mening .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rush op BTC lijkt weer iets te dalen. altcoins stijgen weer in waarde. wat een hectische dagen in mijn beginperiode met crypto.. en helaas met een aardige percentage in rode getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:16:
Dat is ook wat er zeker gaat gebeuren, helemaal omdat Bitcoin Gold steeds meer onbetrouwbaar begint te worden.

Je kan blijkbaar als je zelf een flink vermogen hebt en in alts wil investeren een bitcoin fork aankondigen, zonder enige technische details te verstrekken. De goudzoekers gaan dan massaal in BTC ipv alts en als de meute er dan achterkomt dat de fork waardeloos is heb jij al lang je slag geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
DutchMan schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:21:
Gisteren alles wat ik heb omgezet naar BTC zelfs, behalve Substratum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ahh nog niemand heeft dit gepost: http://thecryptosyndicate.com/bittrex-done-goofed-op-ed/

Iedereen is dwalende wat de reden is van de surge van Bitcoin en daling van alts. Geloven jullie nou echt dat zo'n non-event als BTCG er voor zorgt dat Bitcoin stijgt omdat dit gestackt wordt?

BTCG riekt naar dikke onzin, een scam. Heb je de website bekeken? Activiteit op Github? Activiteit op social media? Om nog maar niet te praten over of de snapshot al plaatsgevonden heeft of niet. En het preminen? En het waarderen van de coin op 10% van Bitcoin? Even gedachten erbij mensen.

Wat gebeurde er voor de BCH split (die overigens geleid werd door 'Bitcoin Jesus', wat zorgt voor een soort van hype)? Bitcoin steeg, alts daalden. En toen de split geweest was? Bitcoin binnen no time naar een nieuwe ATH en alts die herstelden. Ik denk dat we dát scenario weer gaan meemaken, maar dan na de fork van B2X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Klinkt interessant, en mij lijkt de enorme dump ook erg onnatuurlijk. Alleen vind ik het wel wat te makkelijk. Ik zat gisteren bijna de hele dag met Waves voor mijn neus, en daar werd wel degelijk enorm geschoven met sell-walls en (en bij 1-2 correcties een tijdelijke buy-wall). Er was dus niet alleen sprake van een partij die massaal verkocht, maar van een partij die bewust de prijs probeerde te drukken. Als je echter enkel van je coins afwil wil je de prijs juist niet drukken maar er zoveel mogelijk voor vangen.

Ook bij enkele andere coins zag ik dat geschuif met grote walls. Ik kan dat niet goed rijmen met het artikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anders schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Ja, dat ben ik nu aan het proberen. As we speak is er altbreed een correctie aan de gang. Ik ga kijken of ik er met zo'n 25-30% uit kan stappen naar BTC
Mjah, net na mijn vorige post her en der wat aangekocht en meteen sell orders aangemaakt. Knikkert alles eerst weer naar beneden. :+ Komt goed maar daar had dus meer in gezeten, alle orders zijn weer vervuld en ik kom er met een bescheiden 7,3% mee weg maar je 'schrikt' toch even als net na je 'lage' inkoop de boel zomaar een extra 5~10% daalt. :P

Houdt het leven spannend denk ik dan maar en het is maar geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ben nu echt aan het balen van mijn eigen keuzes. Heb nu alles in alts zitten dus ik profiteer op dit moment niet van de forks, en ondertussen daalt mijn portfoliowaarde (omgerekend naar fiat) met bijna 10% per uur. Ik kan nou wel uit alts stappen maar zul je net zien dat dan opeens wel een correctie van de panic komt.

Gewoon niks doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23

Ik houd ook al mijn altcoin vast. De meeste mensen die nu in-/overstappen naar BTC zullen minimale profit krijgen.

Al mijn alts zijn inmiddels net iets onder de prijs waarvoor ik het ingekocht heb. Geen probleem mij betreft. Straks kort na de hard fork zakt BTC weer in mekaar en zullen alts ruim stijgen. Drie keer raden wie er dan echt winst maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
intouss schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

Nou nou dat valt ook wel mee. Ik hoop dat hij halveert in waarde wil graag lager bijkopen.
Allemaal top financiele figuren bij Swell, Echt een van de weinig betere kwaliteit coins naar mijn bescheiden mening .
Klopt helemaal. Zag er naar uit dat hij ging blijven dalen maar blijft nu toch al een hele tijd op €0.2x steken. Van mij mag hij inderdaad nog harder dalen zodat ook ik nog wat XRP kan inkomen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
Hiroj schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:43:
[...]

Ik houd ook al mijn altcoin vast. De meeste mensen die nu in-/overstappen naar BTC zullen minimale profit krijgen.

Al mijn alts zijn inmiddels net iets onder de prijs waarvoor ik het ingekocht heb. Geen probleem mij betreft. Straks kort na de hard fork zakt BTC weer in mekaar en zullen alts ruim stijgen. Drie keer raden wie er dan echt winst maakt....
Nu nog overstappen van alts naar BTC, lijkt mij ook niet echt verstandig.

De mensen die echt winst gaan maken zitten al een kleine week volledig of voor het grootste deel in de BTC stappen voor 25 oktober over van BTC naar alts (dan pak je namelijk beide piekmomenten).

Zelf zou het mij niet verbazen als na de fork de BTC oppermachtig blijft en de weg vrij is naar een gestage stijging richting de $7000,00/$7500,00. BTC is populair iedereen kent het. Het nieuwe geld komt uit de nieuwe 'massa' aan aanwas en die kopen als eerste de 'gewone' Bitcoin.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Laatst online: 04-09 14:23
Jumpman schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

De mensen die echt winst gaan maken zitten al een kleine week volledig of voor het grootste deel in de BTC stappen voor 25 oktober over van BTC naar alts (dan pak je namelijk beide piekmomenten).

Zelf zou het mij niet verbazen als na de fork de BTC oppermachtig blijft en de weg vrij is naar een gestage stijging richting de $7000,00/$7500,00. BTC is populair iedereen kent het. Het nieuwe geld komt uit de nieuwe 'massa' aan aanwas en die kopen als eerste de 'gewone' Bitcoin.
Klopt! BTC zal vrijwel altijd het meest dominant blijven op de markt.

Dat men nu een zooitje BTC Gold cadeau krijgt door hun move is heel leuk voor hun (geldt dus eigenlijk voor mensen die al langer op de markt zitten). Zij zullen hun "gratis" BTC Gold zeer waarschijnlijk in altcoins gaan stoppen, waardoor mensen die nu altcoins kopen de lachende derde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:51
Jumpman schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Na 25 okt bedoel je? Is iedereen hier die daadwerkelijk btc heeft van plan om na 25 okt te verkopen?

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
Th@_M@ster schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Na 25 okt bedoel je? Is iedereen hier die daadwerkelijk btc heeft van plan om na 25 okt te verkopen?
Nee, ik niet.Voorlopig houdt ik BTC nog vast, het genereert een redelijk goed rendement en komt er tot nog toe er steeds weer beter uit.

Ik houd wel een portfolio alts er naast, maar dat zie ik meer om de markt te leren kennen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Interessante informatie over de NEO netwerk performance tijdens de Red Pulse ICO token sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, misschien lees ik iets niet goed maar nu heb ik wel een probleem met Kraken. Wil wat Zcash overboeken naar Bittrex maar mijn daily limit staat op 0, bij mijn monthly limit staat het totaalbedrag wat ik heb en dus maximaal kan overboeken. Of ik nu het maximale bedrag invul of iets minder maakt niet uit, ik krijg (logischerwijs?) een foutmelding met invalid amount...

Iemand een idee waar dat aan ligt? :?
Ik heb eigenlijk weinig zin om het eerst om te zetten in btc en dan weer in bijv. xrp eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Maar in midden november is nog eens een BTC fork dus kun je beter je BTC houden tot die is geweest?

Ik was eigenlijk aant denken om mijn BTC te verkopen op 25 oktober, alt coins kopen omdat ze dan waarschijnlijk op het laagste zitten en dan vlak na de 26ste de alts trg verkopen voor goedkope BTC.

Als BTC echt drop want zoals ik hierboven zei, in november is de Segwit2x fork dus wat als iedereen zen BTC bijhoudt. En dan loop ik gratis BTCGold en BTCSW2 mis.

Moeilijke keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Iedereen heeft het er over dat iedereen nu in btc zit en iedereen uitstapt uit altcoins.

Echter vraag ik mij af of iedereen echt zo lang gaat wachten zeker nu dat het lijkt dat die btc gold een scam is en toch blijven mensen zeggen dat ze de 25e btc gaan verkopen.. ik denk dat het allemaal nog wel eens heel anders kon gaan uitpakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Breaking: Russia Will Block Bitcoin Exchange Websites, Says Central Bank Official

Daar gaan we weer. Toen China dat nieuws bracht stortte de BTC redelijk in. Lach me dood als mensen nu weer massaal naar de altcoin gaan. Als er nog crimineel geld in bitcoin zit dan is dat grotendeels Russisch. Misschien toch maar snel de dipjes kopen?

[ Voor 22% gewijzigd door Theniers op 10-10-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Laatst online: 29-07-2024
Theniers schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:
Breaking: Russia Will Block Bitcoin Exchange Websites, Says Central Bank Official

Daar gaan we weer. Toen China dat nieuws bracht stortte de BTC redelijk in. Lach me dood als mensen nu weer massaal naar de altcoin gaan. Als er nog crimineel geld in bitcoin zit dan is dat grotendeels Russisch. Misschien toch maar snel de dipjes kopen?
Dit zal de koersen inderdaad wel weer wat gaan opschudden denk ik. Ik kan alleen niet goed inschatten of het over de hele linie klappen zal opleveren of dat met name BTC zelf de klappen gaat vangen. Als ik het me goed herinner van de tijd rondom het nieuws uit China ging toen alles naar beneden. Ik hoop zelf overigens op alleen de BTC, aangezien ik vanochtend een derde van mijn BTC holdings heb omgezet naar alts :+

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azaruc schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Dit zal de koersen inderdaad wel weer wat gaan opschudden denk ik. Ik kan alleen niet goed inschatten of het over de hele linie klappen zal opleveren of dat met name BTC zelf de klappen gaat vangen. Als ik het me goed herinner van de tijd rondom het nieuws uit China ging toen alles naar beneden. Ik hoop zelf overigens op alleen de BTC, aangezien ik vanochtend een derde van mijn BTC holdings heb omgezet naar alts :+
Ik denk dat t wel mee zal vallen. Rusland is in cryptoland niet te vergelijken met China of Korea. We zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
Ik heb mijn inzet zojuist verkocht in ieder geval, mijn doel was boven de 4000 euro uitchecken en dat is goed gelukt :) Rond de China dip ingekocht.. Nu wachten op de volgende dip en ondertussen met de winst heen en weer schuiven op Binance }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Theniers schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:

Deja vu... over een maand zal blokkeren vertaald worden naar reguleren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Acidrain schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:50:
Ik heb mijn inzet zojuist verkocht in ieder geval, mijn doel was boven de 4000 euro uitchecken en dat is goed gelukt :) Rond de China dip ingekocht.. Nu wachten op de volgende dip en ondertussen met de winst heen en weer schuiven op Binance }:O
Item hier. Nu wachten tot er serieuze dip komt om terug goedkoper in te stappen.
Denk zelf niet dat Bitcoin voor nu nog veel hoger kan doorsteken. Zoals vaker aangehaald heeft de daytrader echt niet het geduld om tot ergens november niets te doen en bitcoins bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat btc een klein klappie gaat krijgen (er zal een 'ineens' een licht overschot btc op de markt komen) en, afhankelijk van de rest van de plannen, eth (toch een beetje hun nationale crypto) een schop onder den kont. Ik ga er overigens niet op gokken, de kans dat er na het China voorbeeld echt verschuivingen gaan plaatsvinden acht ik veel kleiner. Niet in de laatste plaats omdat Chinezen veel meer van gokken houden dan Russen en ik dus denk dat er ook veel minder geld omgaat. :)

Het druist geheel tegen de achterliggende gedachte in maar wat zou het handig zijn als je kon inzien waar nu precies geografisch gezien op een zeker moment de meeste handel vandaan komt. :P
Maar misschien vergis ik me en is zo'n overzicht/tracker er wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:04:
Ik gok dat btc een klein klappie gaat krijgen (er zal een 'ineens' een licht overschot btc op de markt komen) en, afhankelijk van de rest van de plannen, eth (toch een beetje hun nationale crypto) een schop onder den kont. Ik ga er overigens niet op gokken, de kans dat er na het China voorbeeld echt verschuivingen gaan plaatsvinden acht ik veel kleiner. Niet in de laatste plaats omdat Chinezen veel meer van gokken houden dan Russen en ik dus denk dat er ook veel minder geld omgaat. :)

Het druist geheel tegen de achterliggende gedachte in maar wat zou het handig zijn als je kon inzien waar nu precies geografisch gezien op een zeker moment de meeste handel vandaan komt. :P
Maar misschien vergis ik me en is zo'n overzicht/tracker er wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat t wel mee zal vallen. Rusland is in cryptoland niet te vergelijken met China of Korea. We zullen zien..
Eerste vraag wat in me op kwam inderdaad. Wat is het marktaandeel van Rusland in crypto? Iemand die dat weet?

EDIT: https://bitcoincharts.com/charts/volumepie/

Zo'n 2% uit Rusland, oke doei Rusland! :)

[ Voor 58% gewijzigd door GrazendeKoe op 10-10-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
GrazendeKoe schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

[...]

Eerste vraag wat in me op kwam inderdaad. Wat is het marktaandeel van Rusland in crypto? Iemand die dat weet?
Het tegenstrijdige is ook nog dat er momenteel in Rusland overal atms geplaatst worden, waaronder alleen al 100 in Moskou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Laatst online: 09-09 14:09
BTC sell order book is vrij leeg als ik bij Kraken kijk. Prijs schommelt enorm op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
[...]

[...]

Een tweet van halve maand geleden zegt dit (let ff niet op die rode omlijning):

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJ7B10NVYAEGCip.jpg

RUB (Russische roebel) staat op #13. Valt mee, maar dit kan wel signalen afgeven naar andere landen e.d. Dat is zo jammer.

Edit: ah, je had het zelf ook al gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 10-10-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
[...]

[...]

EDIT: https://bitcoincharts.com/charts/volumepie/

Zo'n 2% uit Rusland, oke doei Rusland! :)
Zetten Russen het niet eerst om naar USD? Ken zat Nederlanders die dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Theniers schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

Zetten Russen het niet eerst om naar USD? Ken zat Nederlanders die dat ook doen.
Goede vraag waar ik geen antwoord op heb. Weet ook niet of er in bronnen daarmee rekening gehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorss schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Het tegenstrijdige is ook nog dat er momenteel in Rusland overal atms geplaatst worden, waaronder alleen al 100 in Moskou..
Dat wist ik niet en ik kom er regelmatig. Heb het mijn (Russische) vrouw even gevraagd en het zegt haar ook niks. Enige idee waarom en welke bank het doet? Ze hebben in verhouding tot ons al echt een overschot aan pinautomaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zijn de wisselende standpunten die je hoort m.b.t. Rusland niet gewoon hetzelfde wat je bij meer landen ziet? Enerzijds zien dat de handel interessant kan worden voor institutionele beleggers en traders, anderzijds dat het een vorm van 'geld' / 'waardepapieren' is die voor bij gaat aan de nationale bank? En daarmee er dus minder controle mogelijkheden zijn voor een overheid?
Deels blijft Rusland natuurlijk Rusland met een kleine groep mensen die de meeste macht hebben. Anderzijds is het ook niet zo lang geleden dat de Bank of England waarschuwde voor cryptocoins, wat in de UK destijds een behoorlijke discussie gaf.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Dat wist ik niet en ik kom er regelmatig. Heb het mijn (Russische) vrouw even gevraagd en het zegt haar ook niks. Enige idee waarom en welke bank het doet? Ze hebben in verhouding tot ons al echt een overschot aan pinautomaten. :P
Moet even zoeken op welke site het voorbij kwam

edit: https://news.bitcoin.com/bitcoin-atms-rise-russia/

[ Voor 6% gewijzigd door zorss op 10-10-2017 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
Ik kan me herinneren dat we in Juni een prachtige post hadden gekregen van Rannasha over de toenmalige BTC fork, super eenvoudig te begrijpen voor iedereen in jip en janneke taal.

Ik weet niet hoe @Rannasha zit qua drukte, maar kunnen we zoiets weer verwachten over de komende fork in mid november? Denk dat iedereen daar wel veel wijsheid uit kan halen om de komende weken hun strategie/tactiek daarop aan te passen :) :) :) Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 12-09 09:54
imani schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:19:
Ik kan me herinneren dat we in Juni een prachtige post hadden gekregen van Rannasha over de toenmalige BTC fork, super eenvoudig te begrijpen voor iedereen in jip en janneke taal.

Ik weet niet hoe @Rannasha zit qua drukte, maar kunnen we zoiets weer verwachten over de komende fork in mid november? Denk dat iedereen daar wel veel wijsheid uit kan halen om de komende weken hun strategie/tactiek daarop aan te passen :) :) :) Alvast bedankt!!!!
Morgen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Handig om te weten:
Metal komt binnenkort met hun eigen wallet uit. Die kan verschillende currencies houden. Waarschijnlijk zal er een groot aantal gebruikers van MEW overstappen naar Metalwallet...ik in ieder geval wel.

Stratis komt deze week met nieuws over de masternodes (alleen de 250k variant), waarschijnlijk geven ze er ook een release datum aan. (Waarschijnlijk betekend dit ook nieuws over tumblebit?)

Misschien is dit een interessante ico:
Op de slack van Salt heb ik net gezien over een P2P lending platform. Mensen kunnen via de blockchain geld lenen of uitlenen. Team ziet er iig goed uit. Vanavond ga ik de WP maar eens lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
pvink schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:29:
Misschien is dit een interessante ico:
Op de slack van Salt heb ik net gezien over een P2P lending platform. Mensen kunnen via de blockchain geld lenen of uitlenen. Team ziet er iig goed uit. Vanavond ga ik de WP maar eens lezen
Het eerste waar ik dan aan denk en wat als iemand niet terugbetaald. Waar gaat die chain in helpen dat geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
ErikRo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Het eerste waar ik dan aan denk en wat als iemand niet terugbetaald. Waar gaat die chain in helpen dat geld terug te krijgen.
Meestal gebeurt dat via collateral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
pvink schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:29:
Handig om te weten:
Metal komt binnenkort met hun eigen wallet uit. Die kan verschillende currencies houden. Waarschijnlijk zal er een groot aantal gebruikers van MEW overstappen naar Metalwallet...ik in ieder geval wel.
Kun je uitleggen waarom je denkt dat "een groot aantal gebruikers waarschijnlijk zal overstappen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

bjoost schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Kun je uitleggen waarom je denkt dat "een groot aantal gebruikers waarschijnlijk zal overstappen"?
Vraag ik me ook af :) ik vind MEW namelijk heel fijn werken en ben benieuwd wat de beweegredenen zijn om dan over te stappen op iets anders (in het kader van; if it ain't broken don't fix it)

Verder gelukkig weer wat alts die aan het recoveren zijn, werd tijd na gisteren haha!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
bjoost schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Je kan meerdere currencies erop houden (BTC / LTC / ETH / ERC20 / meer volgen) en je kan er later je bank/debitcard eraan koppelen. Mij lijkt het wel fijn om meerdere currencies op één plek te houden. Het gebruiks gemakt lijkt mij adhv hun verhaal/screenshots ook fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bluepenguin schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:51:
Zijn de wisselende standpunten die je hoort m.b.t. Rusland niet gewoon hetzelfde wat je bij meer landen ziet? Enerzijds zien dat de handel interessant kan worden voor institutionele beleggers en traders, anderzijds dat het een vorm van 'geld' / 'waardepapieren' is die voor bij gaat aan de nationale bank? En daarmee er dus minder controle mogelijkheden zijn voor een overheid?
Deels blijft Rusland natuurlijk Rusland met een kleine groep mensen die de meeste macht hebben. Anderzijds is het ook niet zo lang geleden dat de Bank of England waarschuwde voor cryptocoins, wat in de UK destijds een behoorlijke discussie gaf.
Rusland is een heel ander verhaal, als iemand daarin geinteresseerd is kan ik dat wel nader toelichten maar met mbt btc en aanverwanten kan ik je met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op een briefje geven dat dat op zijn minst gereguleerd gaat worden en wel snel ook. :)
De reden is stabiliteit en, dat zal voor ons lastig zijn voor te stellen, ook steun krijgen van de normale bevolking.

Rusland is echt een compleet andere wereld. Niet beter of slechter maar wel echt heel anders. Ik verbaas me er elke keer weer over (positief en negatief) als ik daar ben maar het werkt. De gemiddelde inwoner is ook prima gelukkig met hoe het nu is, zij willen onze 'vrijheid' niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Veel over Rusland, maar nog steeds niemand die Universa kent? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

:+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLxznjYW4AEy6Qm.jpg

bron: https://twitter.com/Sonnenshein/status/917735552631394304

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 10-10-2017 16:08 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Zijn er hier nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de AirSwap ico?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Nice ! de context voor degenen die sliepen laatste maand:
JPMorgan Chase chief executive officer Jamie Dimon said he would fire any employee trading in bitcoin for being "stupid.
http://www.straitstimes.c...ng-in-bitcoin-youre-fired

en : http://fortune.com/2017/0...bitcoin-ceo-callingfraud/

[ Voor 6% gewijzigd door Rdegoede op 10-10-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de mensen met een mobiele foon wallet met 2FA, is uwes hiervan op de hoogte:
http://anonymous-news.com...ail-empty-bitcoin-wallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
zorss schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:53:
Zijn er hier nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de AirSwap ico?
Ik ben er op dit moment mee bezig, maar ik kom niet verder dan stap 2 via Parity i.c.m. een Nano S. De Airswap launcher geeft een verkeerd ETH-adres in stap 2 met 0 ETH balance, het is niet het adres dat ik opgegeven heb en whitelised mee ben. Hoe gaat het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
RaptorXS schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:10:
Voor de mensen met een mobiele foon wallet met 2FA, is uwes hiervan op de hoogte:
2FA op basis van SMS was al onveilig verklaard. 2FA met Google Authenticator is niet impacted, voor zover ik gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem met Kraken is opgelost. |:(
Ik handel bijna niet via Kraken dus bij een buy order maak ik meteen een sell order aan 'just in case' en die was ik dus vergeten. Inmiddels is mijn tegoed onderweg naar Bittrex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
RaptorXS schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:10:
Eng stukje zeg, 2fa moeten uitzetten en telnr weghalen van je google account als oplossing daar was 2fa toch juist voor.

Pagina: 1 ... 3 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]