https://coin.red-pulse.com/rpx-pa-*******/ de link kopieren, weet niet of het nummer in de link uniek is maar de link kopieren naar een browser werkt wel.xmarvinx schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:41:
Je krijgt een mail met een link om iets in te vullen om die 0x hash te krijgen maar site geeft nu de cloud fare pagina aan
Verwijderd
Geeft dezelfde fout. Er zullen wel 10k mensen op de site hameren, jammer dat ze dit niet voorzien hadden.migila schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:43:
[...]
https://coin.red-pulse.com/rpx-pa-*******/ de link kopieren, weet niet of het nummer in de link uniek is maar de link kopieren naar een browser werkt wel.
Ik heb wel het form ingevuld, klik op submit maar dan gebeurd er nog niksVerwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Geeft dezelfde fout. Er zullen wel 10k mensen op de site hameren, jammer dat ze dit niet voorzien hadden.
Yeah beetje lame idd... Maar ze zullen vast de Hash rondmailen als het zo crap blijft. Bovendien heb je zo een heel uur om je "aankoop" te doen omdat er toch een cap op zit van 27 NEO pp het eerste uurmigila schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:46:
[...]
Ik heb wel het form ingevuld, klik op submit maar dan gebeurd er nog niksZal idd overbelast zijn, slecht dat ze dat niet konden bedenken...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
p0st schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:50:
[...]
Yeah beetje lame idd... Maar ze zullen vast de Hash rondmailen als het zo crap blijft. Bovendien heb je zo een heel uur om je "aankoop" te doen omdat er toch een cap op zit van 27 NEO pp het eerste uur
Verwijderd
waarheen? niemand krijgt een hash?unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:54:
moeten we nog wachten of mogen we al zenden?
Ik heb een hash gekregen, er zijn er nog bij wie het gelukt is. Ik heb de url even opnieuw geopent dan submitte hij wel.
Verwijderd
Kun je 'm niet delen?unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:56:
[...]
Ik heb een hash gekregen, er zijn er nog bij wie het gelukt is. Ik heb de url even opnieuw geopent dan submitte hij wel.
Ik probeer uit te
zoeken of hij uniek is of niet, als nog iemand hem heeft:
begin:0xecc6
einde:6b1df9
blijkbaar toch uniek, sorry
[ Voor 5% gewijzigd door unrealbe op 08-10-2017 14:58 ]
niet uniek denk ik dan:unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Ik probeer uit te
0xecc6b20d3ccac1ee9ef109af5a7cdb85706b1df9
Ik heb deze gekregen: 0xecc6b20d3ccac1ee9ef109af5a7cdb85706b1df9unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Ik probeer uit te
Verwijderd
Mijn code is 0xecc6b20d3ccac1ee9ef109af5a7cdb85706b1df9unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Ik probeer uit te
neem je eigen conclusie..
Heb dezelfde hash als jouw en heb de hash inmiddels ook via mail gehad.unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Ik probeer uit te
Ka-tjing
De hash code is dus niet uniek, iedereen lijkt hetzelfde te hebben.
Verwijderd
Ik zie nog niets..
Anders nog snel even neo bijkopen voor 2de uur:P
Ka-tjing
Dacht het dat zoiets was :
AQcxz************************rFX6y
dammit, idem!MaZo schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:07:
Ik vrees het ergste. Ik begon zodra de counter op hun website op 0 stond, maar nu zie ik dat mijn transactie 25 seconden voor 15:00 verzonden is...
Hier ook de tokens binnen na zo'n ~5 min. Dacht dat je er 1000 per NEO kreeg, maar het zijn er dus ietsje meer (1300). Ben benieuwd naar het vervolg de komende maanden en in 2018!Th@_M@ster schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:07:
Heb de tokens ontvangen 27 neo = 35100 rpx
Je krijgt 30% extra.p0st schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:10:
[...]
Hier ook de tokens binnen na zo'n ~5 min. Dacht dat je er 1000 per NEO kreeg, maar het zijn er dus ietsje meer (1300). Ben benieuwd naar het vervolg de komende maanden en in 2018!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2017 15:11 ]
Verwijderd
Naja nu maar hopen dat alles verkocht is 1e uur haha
"Please fill out the RPX Purchase Agreement above however, otherwise we will be forced to invalidate your participation."
Je krijgt een mail met de volgende titel als het gelukt is: "Red Pulse Purchase Agreement Form"
ik niet, en heb helaas niet genoeg neo om het nogmaals te proberen.
Verwijderd
Om verwarring te voorkomen: je bedoelt dat je teveel neo hebt..?unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:17:
[...]
ik niet, en heb helaas niet genoeg neo om het nogmaals te proberen.
nee geen meer, diegene die ik had heb ik verstuurd maar heb geen tokens teruggekregen.Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:19:
[...]
Om verwarring te voorkomen: je bedoelt dat je teveel neo hebt..?
Zat een beetje research te doen naar Crypto20, en kwam toen ook het niet langer bestaande ('overgenomen' door anonieme investeerder) Rhea Crypto20 tegen,spartacusNLD schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Gisteren avond een stukje eth over gezet naar dit fund. De support is goed en snel in hun slack en vindt de website goed werkzaam. In januari gaat de E20 token naar de beurs. Het is een closed cap fund dus als je wil investeren in een index fund moet je het nu doen.![]()
Ze hebben tot nu tot meer dan twee miljoen opgehaald.
Verhaal hier op de website van Rhea: https://rheatoken.io/
De whitepaper komt verder ook niet overeen, andere hoeveelheden coins / fees etc.
Of hebben deze 2 partijen niets met elkaar te maken en is het toeval dat ze deels dezelfde naam hebben (omdat ze beiden dezelfde top20 cryptocoins gebruiken als basis)?
Staat je transactie nog op unconfirmed? Hoeveel seconden voor 15:00 is deze verstuurd?unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:20:
[...]
nee geen meer, diegene die ik had heb ik verstuurd maar heb geen tokens teruggekregen.
14:59:42 was het, ja alles confirmed.Ben nu indexen aan het restoren maar heb niet echt hoop erop.MaZo schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:21:
[...]
Staat je transactie nog op unconfirmed? Hoeveel seconden voor 15:00 is deze verstuurd?
Jammer dat ik mijn neo maar terug ga krijgen na de sale
Vaag, de mijne is van 2:59:35 PM, en ik heb de tokens ontvangen rond 15:10.unrealbe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
14:59:42 was het, ja alles confirmed.Ben nu indexen aan het restoren maar heb niet echt hoop erop.
Jammer dat ik mijn neo maar terug ga krijgen na de sale
Hopelijk blijft er nog wat over voor het 2e uur
[ Voor 34% gewijzigd door Th@_M@ster op 08-10-2017 15:28 ]
Ka-tjing
Blijft de hash code en adres dezelfde in ronde 2 ?
Heb het even voor je gevraagd op slack, het antwoord:Gaargod schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:20:
[...]
Zat een beetje research te doen naar Crypto20, en kwam toen ook het niet langer bestaande ('overgenomen' door anonieme investeerder) Rhea Crypto20 tegen,
Verhaal hier op de website van Rhea: https://rheatoken.io/
De whitepaper komt verder ook niet overeen, andere hoeveelheden coins / fees etc.
Of hebben deze 2 partijen niets met elkaar te maken en is het toeval dat ze deels dezelfde naam hebben (omdat ze beiden dezelfde top20 cryptocoins gebruiken als basis)?
''No. They have some kind of platform that trades derivatives and are entirely unrelated to us.
We own the trademark for CRYPTO20''
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Never mind, nu eindelijk wel binnen!
[ Voor 9% gewijzigd door opa_winfriet op 08-10-2017 15:47 ]
Ja, is hetzelfde.xmarvinx schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:29:
Bij de volgende moet je dus snel erbij zijn.
Blijft de hash code en adres dezelfde in ronde 2 ?
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd of het is gelukt om extra te kopen.
https://neotracker.io/tx/...3ed803b8e4a5c00338d47d303MaZo schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:26:
[...]
Vaag, de mijne is van 2:59:35 PM, en ik heb de tokens ontvangen rond 15:10.
nog steeds niks
Ka-tjing
Bij mij duurde het de eerste keer wel 20 minuten voordat ik ze zag, dus ik zou de hoop nog niet opgeven.Th@_M@ster schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:10:
Denk dat het hier niet gelukt is 2e ronde. Precies om 16:00 verstuurd. Neo is wel uit mn wallet maar geen tokens bijgeschreven...helaas
Verwijderd
In verschillende Slacks wordt gesproken over een extra minuut. Dat de 2e ronde pas van start ging om 16:01 en niet om 16:00. Veel mensen zijn daar nogal pissed over omdat ze nu moeten wachten totdat ze hun NEO terug ontvangen.Th@_M@ster schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:10:
Denk dat het hier niet gelukt is 2e ronde. Precies om 16:00 verstuurd. Neo is wel uit mn wallet maar geen tokens bijgeschreven...helaas
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:27:
[...]
In verschillende Slacks wordt gesproken over een extra minuut. Dat de 2e ronde pas van start ging om 16:01 en niet om 16:00. Veel mensen zijn daar nogal pissed over omdat ze nu moeten wachten totdat ze hun NEO terug ontvangen.
Helaas zit ik ook in block 1,445,025 en geen tokens ontvangen..
Ps. zojuist ook al mijn Trig verkocht. Een tijd geleden besloten alleen nog op BTC/ETH/NEO te richten, gaandeweg weer afgedwaald en nu weet ik weer waarom ik die keuze destijds heb gemaakt
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 08-10-2017 17:24 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Maar wat er niet is, kan nog komen, we zien wel.
[ Voor 22% gewijzigd door RaptorXS op 08-10-2017 17:53 ]
p.s. Er was hier ook iemand die 50k euro in NAV had gestoken, met veel zelfvertrouwen. Enkele weken geleden stond het nog op het dubbel van de prijs. Mensen praten graag over hun winsten hier met altcoins, maar over de verliezen is men algemeen stil. De dagelijkse succesverhalen hier geven dus een vertekend beeld. Zeker voor "nieuwkomers" goed om te weten (die slechte "eerste ervaringen" kunnen vermijden door voorzichtig te zijn).
Om zelf het goede voorbeeld te geven: ik had enkele BATS, investering +/- 1000 EURO, waarde vorige week 1800 EURO. Afgelopen twee dagen is er een zo'n 600 euro (of 33%) afgegaan (kan best wel nog even doorgaan).
===
p.p.s. Waar kopen jullie je hardware wallets? Is https://cryptomaan.nl/ betrouwbaar. Indien men extreem paranoïde is kan men denken dat een bepaalde verkoper een scam is en met hardware geknoeid heeft. Dat is wel ver gezocht, maar het gaat om "veel geld" dus best even polsen wat een betrouwbare bron/verkoper is. (rechtstreeks bij producent kopen gaat niet in Europa veronderstel ik)
[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 08-10-2017 17:57 ]
Heb zelf een Ledger Nano S gekocht via de officiële website van Ledger.kristof1234 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:55:
^^ Veel altcoins staan in het rood. Mogelijk zijn mensen alles aan het omzetten in BTC omdat bitcoin: a) nu stijgt, b) mensen willen bitcoin voor hardfork.
p.s. Er was hier ook iemand die 50k euro in NAV had gestoken, met veel zelfvertrouwen. Enkele weken geleden stond het nog op het dubbel van de prijs. Mensen praten graag over hun winsten hier met altcoins, maar over de verliezen is men algemeen stil. De dagelijkse succesverhalen hier geven dus een vertekend beeld. Zeker voor "nieuwkomers" goed om te weten (die slechte "eerste ervaringen" kunnen vermijden door voorzichtig te zijn).
Om zelf het goede voorbeeld te geven: ik had enkele BATS, investering +/- 1000 EURO, waarde vorige week 1800 EURO. Afgelopen twee dagen is er een zo'n 600 euro (of 33%) afgegaan (kan best wel nog even doorgaan).
===
p.p.s. Waar kopen jullie je hardware wallets? Is https://cryptomaan.nl/ betrouwbaar. Indien men extreem paranoïde is kan men denken dat een bepaalde verkoper een scam is en met hardware geknoeid heeft. Dat is wel ver gezocht, maar het gaat om "veel geld" dus best even polsen wat een betrouwbare bron/verkoper is. (rechtstreeks bij producent kopen gaat niet in Europa veronderstel ik)
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
Was binnen een maand ongeveer binnen.
cryptomaan is zeer betrouwbaar, nadat ik een ledger blue wou kopen en dat steeds werd uitgesteld(niet in voorraad destijds), heb ik ze gebeld en hebben ze heel snel op verzoek de bestelling gecanceld en het geld terug gestuurd op mijn bank(+/- 280 euro's). dit was in augustus. daarna heb ik een trezor bij ze besteld en die was wel in voorraad en die is in goede orde ontvangen en tijdig.kristof1234 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:55:
===
kortom, mocht er iets fout gaan zijn ze te bellen en wordt het snel opgelost
p.s. ik had ook eerst mijn twijfels
Is een mythe.RaptorXS schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:50:
Ik blijf toch maar evenmijn Bitcoins hodlen ondanks de vaak genoemde "weekenddip".
Maar wat er niet is, kan nog komen, we zien wel.
Achteraf is er voor alles een 'reden', maar wat er allemaal voorspeld werd in dit topic en daarbuiten zijn allemaal verzonnen waarheden.
[ Voor 20% gewijzigd door NickChange op 08-10-2017 18:14 ]
Heb het ook gelezen. Erg onprofessioneel als na al die e-mails en een maand uitstel uiteindelijk op een gesloten Slack kanaal vitale informatie wordt gedeeld dat het tijdslot is uitgesteld. Begreep dat NEO misschien wel 2 weken vastzit bij RPX team voordat het wordt 'teruggeboekt'. Mooi klote als Chinees partijcongres half oktober slecht nieuws brengt en NEO koers instort ...Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:27:
[...]
In verschillende Slacks wordt gesproken over een extra minuut. Dat de 2e ronde pas van start ging om 16:01 en niet om 16:00. Veel mensen zijn daar nogal pissed over omdat ze nu moeten wachten totdat ze hun NEO terug ontvangen.
De NEO koers is op dit moment al aan het dalen...Rookert25 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:46:
[...]
Heb het ook gelezen. Erg onprofessioneel als na al die e-mails en een maand uitstel uiteindelijk op een gesloten Slack kanaal vitale informatie wordt gedeeld dat het tijdslot is uitgesteld. Begreep dat NEO misschien wel 2 weken vastzit bij RPX team voordat het wordt 'teruggeboekt'. Mooi klote als Chinees partijcongres half oktober slecht nieuws brengt en NEO koers instort ...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is een retailer van leder zelf.kristof1234 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:55:
https://www.ledgerwallet.com/retailers
Ik dacht dat er een ICO meuk telegram groep of forum aangemaakt zou worden ??
Verwijderd
Alles is flink aan het dalen behalve btc en ripple. Net wat Zcash ingekocht maar wellicht had ik beter kunnen wachten.Taro schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:47:
[...]
De NEO koers is op dit moment al aan het dalen...
Soit, als je altijd maar moet wachten gebeurt er ook niks. Zcash is iig goedkoop over te boeken naar Bittrex vanaf Kraken en dat was eigenlijk met name de reden van aankoop.
Ripple blijft maar gaan. Wat is daar eigenlijk de reden van?
Waarschijnlijk de aanwas naar SWELL event 16 -18 okt.Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:52:
[...]
Ripple blijft maar gaan. Wat is daar eigenlijk de reden van?
Als je dit artikel over NAV hebt gelezen, dan kun je misschien betere beslissingen maken. Er staat nog heel wat te gebeuren. Link. Bijkopen met alle toestand rondom de bitcoin-fork is mss ook een optie?Taro schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:22:
Tijd geleden erg veel NAV's gekocht, met staken komt er ook wel redelijk wat binnen, maar door de dalende koers loont het staken uiteindelijk niet. Ik wilde ze zojuist verkopen, maar nu is NAV in onderhoud op Bittrex. Weet iemand of er de komende tijd nog mooie nieuwe ontwikkelingen volgen en dus waard om te wachten, of uitstappen?
Ps. zojuist ook al mijn Trig verkocht. Een tijd geleden besloten alleen nog op BTC/ETH/NEO te richten, gaandeweg weer afgedwaald en nu weet ik weer waarom ik die keuze destijds heb gemaaktToch een soort FOMO blijkbaar.
Mooi verhaal, maar wel allemaal tot eerder dit jaar. Na vandaag zie ik weinig spannende dingen, op het hopen van het stijgen van de koers na. Ik koop liever BTC bij dan NAV op dit momentGuus Leeuwis schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:04:
[...]
Als je dit artikel over NAV hebt gelezen, dan kun je misschien betere beslissingen maken. Er staat nog heel wat te gebeuren. Link. Bijkopen met alle toestand rondom de bitcoin-fork is mss ook een optie?
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 08-10-2017 21:37 ]
https://www.change.org/p/..._message_1%3Areal_control
Die keldert hard omlaag. Q4 komt er weer wat ontwikkelingen. Maar deze daling kan ik niet verklaren.
Die ontwikkelingen schijnen er op dit moment niet toe te doen. Ik zit redelijk in Waves die veel gaat doen in Q4 maar het is ook daar een bloedbad vandaag.ApC_IcE schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:20:
Zelfde verhaal met de omg.
Die keldert hard omlaag. Q4 komt er weer wat ontwikkelingen. Maar deze daling kan ik niet verklaren.
Het gekke is dat alle altcoins zwaar in het rood staan maar dat de de totale altcoins-marketcap vandaag helemaal niet gedaald is:
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

Ik kan dat alleen verklaren doordar er heel veel geld aan het verschuiven is naar nieuwe altcoins, maar als ik dan naar de gainers en losers kijk, kan ik dat daar niet in terugzien.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Verwijderd
Er wordt gewoon weer geswitcht van alts naar BTC. En aangezien de waarde van de altcoins (grotendeels) bepaald wordt via BTC blijft de marketcap bijna gelijk. Ik zie dit ook terug in mijn portfolio. Meeste coins zijn down maar de fiatwaarde is bijna gelijk aan gisteren.Anders schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:36:
[...]
Die ontwikkelingen schijnen er op dit moment niet toe te doen. Ik zit redelijk in Waves die veel gaat doen in Q4 maar het is ook daar een bloedbad vandaag.
Het gekke is dat alle altcoins zwaar in het rood staan maar dat de de totale altcoins-marketcap vandaag helemaal niet gedaald is:
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage
[afbeelding]
Ik kan dat alleen verklaren doordar er heel veel geld aan het verschuiven is naar nieuwe altcoins, maar als ik dan naar de gainers en losers kijk, kan ik dat daar niet in terugzien.
Nav is inderdaad een beetje riskant op het moment. Verge gaat ook gebukt onder wat FUD door trolls en whales, maar zal binnenkort weer lekker stijgen door het Wraith protocol dat bijna klaar is om gebruikt te wordenTaro schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
Mooi verhaal, maar wel allemaal tot eerder dit jaar. Na vandaag zie ik weinig spannende dingen, op het hopen van het stijgen van de koers na. Ik koop liever BTC bij dan NAV op dit momentBij Bittrex staat NAV nog steeds in onderhoud, ik ga ze het voordeel van de twijfel gunnen. Alle andere munten, op XVG na, heb ik naar BTC omgezet.
Ik verwacht redelijk veel van Verge en hodl deze dus (nav trouwens ook want ik heb daar nu redelijk wat verlies op, wil eerst wat geld terug, of winst, voor ik het verkoop).
Ik HODL en heb besloten mijn Blockfolio alleen nog maar ter info te bekijken de komende weken, sinds gisteravond. Man man wat een bloedbad inderdaad, veel in de -10%+.... Denk dat ik rond de 25e wat extra ETH/BTC koop om dan mijn altcoin portfolio nog wat verder aan te vullen, daarna zien we het wel weeryinx84 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:22:
Pfoe... aangezien de fork pas de 25e is kan de boel nog ver wegzakken. Ik geloof zelf niet in BTCG dus ga in iedergeval niet meedoen aan die gekte. Nu maar overwegen wat wijsheid is... holden of even uitstappen naar fiat.
Verwijderd
Dear X,
I know there's been a lot of frustration and unhappiness regarding start of the second period of our RPX sale. As stated previously, during this first period, the cap was set at 1,000USD (27 NEO). At the conclusion of this first hour, the cap was lifted to 50,000USD (1,352 NEO). Consequently, many people who wanted to invest more, waited until the second period to invest more.
People who contributed NEO as part of block 1445025, were not considered by the smart contract to be part of the second period of participation yet. However, those that were part of block 144026, and going forward, were included. The reason for this is because smart contract timestamps are deterministic, meaning that it must output the same result, given the same input. In NEP-5 standard, the code used is:
uint now = Blockchain.GetHeader(Blockchain.GetHeight()).Timestamp;
Executing this line gets the timestamp of the PREVIOUS block, because that is the only way all the nodes can agree on what "now" actually means, since the current block 1445025 was still in progress. For everyone that contributed as part of block 144025, the "now" parameter was returned as 2017-10-08 13:59:50 GMT, outside the window of the second period. When the next block 1445026 began, the "now" parameter was then returned as 2017-10-08 14:01:44 GMT, which is within the window of the second period.
Regarding automatic refunds, we were unable to do this as a refund function could only be accomplished with implicit transaction outputs. The NEO blockchain was not designed to have implicit transaction outputs for global assets (such as NEO), because it would bring a number of problems and risk to the SPV protocol. After consulting with the NEO core dev team, the next steps for them are: NEO will provide a trigger mechanism, so that future smart contracts can refuse a transaction upon receiving a global asset transfer at a certain condition. This way, there is no need for refund, because the asset would not be accepted in the first place.
For Red Pulse our next steps are to focus on refunds. I understand the sensitivity regarding having your NEO tied up, so I'm prioritizing the refunds above all else, and personally working around the clock to process them. I aim to have these completed within a week.
Thank you everyone for your understanding, and I apologize for any misunderstanding and inconvenience caused.
Best regards,
Jonathan Ha
Founder & CEO, Red Pulse
Mooi verhaal wat technisch wel zal kloppen maar natuurlijk gewoon bij de FAQ had moeten staan of in instructie e-mails. PR-wise een duur leermomentje en zuur als je NEO wou omwisselen naar BTC als je niet binnen kwam. Jammer, had graag een foutloze ICO gezien op de NEO 'techniek'.MaZo schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:06:
Update t.a.v. de ongelukkige 2e ronde van de Red Pulse token sale:
[...]
Wanneer ik kijk naar de koers, dan lijkt er echter geen vertrouwen te zijn. Koers is momenteel atl maar daardoor wel potentieel interessant om mee te pakken in de portefeuille. benieuwd naar jullie mening hierover.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Hier ook een slachtoffer van block 025. Geen NEO meer maar ook geen RPX. Had de ene helft van mijn NEO net gedumpt op Binance voor .0082 en de andere helft, tsja, die gebruikt Red Pulse nu mooi om GAS te farmenRookert25 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:10:
[...]
Mooi verhaal wat technisch wel zal kloppen maar natuurlijk gewoon bij de FAQ had moeten staan of in instructie e-mails. PR-wise een duur leermomentje en zuur als je NEO wou omwisselen naar BTC als je niet binnen kwam. Jammer, had graag een foutloze ICO gezien op de NEO 'techniek'.
Nog meer slachtoffers hier van block 025? Ik voel me zeker redelijk hard genaaid, want dat ze er een block tussenuit laten tijdens een ICO is gewoon bullsh*t nadat het Red Pulse team 10x verteld heeft dat ronde 2 timebased is en niet blockbased.
Mafkezen hebben ook gewoon 3x zoveel NEO opgehaald als ze nodig hadden. Automatische refund mag je toch wel in je smart contract zetten, zou niet moeilijk moeten zijn..
Daar zeggen ze dus van dat het nog niet in NEO zit.. Kan het me ook wel voorstellen dat er bij de eerste ICO de nodige problemen optreden, zou raar zijn als alles in 1x werkt de eerste keer! Natuurlijk wel flink balen, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwachtGrazendeKoe schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Hier ook een slachtoffer van block 025. Geen NEO meer maar ook geen RPX. Had de ene helft van mijn NEO net gedumpt op Binance voor .0082 en de andere helft, tsja, die gebruikt Red Pulse nu mooi om GAS te farmen
Nog meer slachtoffers hier van block 025? Ik voel me zeker redelijk hard genaaid, want dat ze er een block tussenuit laten tijdens een ICO is gewoon bullsh*t nadat het Red Pulse team 10x verteld heeft dat ronde 2 timebased is en niet blockbased.
Mafkezen hebben ook gewoon 3x zoveel NEO opgehaald als ze nodig hadden. Automatische refund mag je toch wel in je smart contract zetten, zou niet moeilijk moeten zijn..
Regarding automatic refunds, we were unable to do this as a refund function could only be accomplished with implicit transaction outputs. The NEO blockchain was not designed to have implicit transaction outputs for global assets (such as NEO), because it would bring a number of problems and risk to the SPV protocol. After consulting with the NEO core dev team, the next steps for them are: NEO will provide a trigger mechanism, so that future smart contracts can refuse a transaction upon receiving a global asset transfer at a certain condition. This way, there is no need for refund, because the asset would not be accepted in the first place.
Mijn visie:
BTC zal nog flink gaan stijgen deze maand, altcoins zullen (flink) verder zakken. Na de hardfork zal iedereen weer over stappen en stijgen de altcoins sky high en zakt de BTC weer terug naar >4250$.
Jep. Juli was ook helemaal klote.migila schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:40:
Zullen alle altcoins nu blijven zakken tot de hardfork in november? Dat is nog zeker 4 weken, dan blijft er toch niks van de altcoins over? Wat is jullie gedachten daarin?
Mijn visie:
BTC zal nog flink gaan stijgen deze maand, altcoins zullen (flink) verder zakken. Na de hardfork zal iedereen weer over stappen en stijgen de altcoins sky high en zakt de BTC weer terug naar >4250$.
Ik twijfel zelf om al mijn WTC in BTC om te zetten, toch staan er nog belangrijke dingen op de agenda deze maand, dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet
Daar geloof ik helemaal niets van, 4 weken is in cryptoworld een eeuwigheid.migila schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:40:
Zullen alle altcoins nu blijven zakken tot de hardfork in november? Dat is nog zeker 4 weken
Snap ik, dan worden mensen ongeduldig. Daarom ben ik benieuwd naar jullie visie. Mensen zijn nu al begonnen met overstappen naar BTC, dat is naar mijn idee de reden van dit overzichtRVE_NL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Daar geloof ik helemaal niets van, 4 weken is in cryptoworld een eeuwigheid.
https://coinmarketcap.com/#BTC
Ik denk dat je jezelf hierin vergist en we zeker wel lering kunnen trekken uit het verleden. Iedereen probeert de massa voor te zijn waardoor vier weken niet eens zo heel veel is.RVE_NL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

En dat de datum waarschijnlijk in november is maar de precieze dag ook niet bekend is?
Als beide kloppen hoe zit het dan qua datum dat ze een kopie van de blockchain maken om de wallet balance te checken..
Zie er zoveel berichten van en zover ik heb gezien is het komen van de hardfork niet zeker maar ook ik kan ergens overheen hebben gelezen natuurlijk
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
25 oktober is ook de Bitcoin Gold fork.RVE_NL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Of die is mogelijk al geweest en mensen worden genaaid:Tutti-frutti schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
25 oktober is ook de Bitcoin Gold fork.
Ik las op Reddit dat de BTC Gold-fork mogelijk al plaats heeft gevonden en dat ontwikkelaars op achtergrond al aan het pre-minen zijn:
https://www.reddit.com/r/...pened_a_week_ago_and_the/
Iemand hier meer zicht op?Considering their official website has NO info right now, i went ahead and checked an archive:
http://web.archive.org/web/20170915035211/http://btcgpu.org/
According to the archive (barely legible English):
BTCGPU will create 16000 blocks after forked from No 478558th Blcock. every block 12.5 BTG. it will be sold to ico investor. 1BTC=10BTG.
We are currently on 488973 block for BTC right now...so the fork has already happened? And now they are in the process of adding a pre-mine of 16,000 blocks to the end of the chain (200,000 bitcoin gold in total)?
Either that or they have changed the block number for the fork? Who know's because there is no info. Personally Seems like a big scam to me.
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]