Hij heeft zijn verlies genomen en opnieuw ingelegd.. Dure les geweest! Ik weet niet of hij nog bericht van Binance heeft gekregen. Vraag ik hem vanavond
Verwijderd
Ik ben even bezig mijn watchlist bij te werken en mijn portfolio aan het controleren. Ik gebruik tegenwoordig Delta app op mijn iPhone hiervoor. Moet zeggen dat ik deze een stuk prettiger vind dan Blockfolio, maar dat zal een persoonlijke voorkeur zijn. Ik vraag me echter af wat nu de beste methode is om je watchlist te configureren. Ik heb momenteel alles op "Global average" staan per coin/token en als trading pair .../USD.
Dit terwijl ik mijn actieve coins in mijn portfolio allemaal tegen .../ETH heb geconfigureerd staan, omdat ik altijd ETH gebruik voor het wisselen. Nu vraag ik mezelf af of ik hiermee niet de mist in ga...
Ben benieuwd hoe jullie dit ingesteld hebben.
Dit terwijl ik mijn actieve coins in mijn portfolio allemaal tegen .../ETH heb geconfigureerd staan, omdat ik altijd ETH gebruik voor het wisselen. Nu vraag ik mezelf af of ik hiermee niet de mist in ga...
Bij Binance moet je een withdrawal toch bevestigen d.m.v. het klikken op een link in een e-mail die je van ze krijgt?D-Ed schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:56:
[...]
Hij heeft zijn verlies genomen en opnieuw ingelegd.. Dure les geweest! Ik weet niet of hij nog bericht van Binance heeft gekregen. Vraag ik hem vanavond
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de Telegram app?Cafun schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:55:
[...]
Ah dat verklaard dan waarom de aankondiging die ze gisteravond om 23:15 op Telegram deden, verwijderd hebben.
Dat is toch gewoon een soort Whatsapp? Hoe verhoudt de Telegram app zich tot de crypto trades?
#IkkeNietSnap
Idd, Ik zie hem vanavond dus kan het vragen. Misschien hebben ze zijn email aangepast in het account? (Ze hadden ook 2FA overgenomen)praliwi schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:00:
[...]
Bij Binance moet je een withdrawal toch bevestigen d.m.v. het klikken op een link in een e-mail die je van ze krijgt?
Telegram is inderdaad gewoon een soort Whatsapp, populair in Amerika o.a.Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:00:
[...]
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de Telegram app?
Dat is toch gewoon een soort Whatsapp? Hoe verhoudt de Telegram app zich tot de crypto trades?
#IkkeNietSnap
Heeft verder niks met Crypto te maken, maar blijkbaar gebruiken ze het voor de communicatie.
Kan je op Binance je mailadres aanpassen dan? Ik doe ook altijd voorzichtig. Maar als je ik je vriend zo hoor was hij ook voorzichtig. Hoe kunnen hackers je 2FA overnemen? Is toch gekoppeld aan je mail? Of heeft hij op een spoof website ingelogd, dus een clone van Binance?D-Ed schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:03:
[...]
Idd, Ik zie hem vanavond dus kan het vragen. Misschien hebben ze zijn email aangepast in het account? (Ze hadden ook 2FA overgenomen)
[ Voor 27% gewijzigd door BlacKstaR- op 31-12-2017 14:09 ]
Klopt - gewoon communicatiemiddel. Voordeel is dat je op Telegram groepen kan aanmaken. Veel van de cryptos hebben dus eigen groepen (channels)Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:00:
[...]
#IkkeNietSnap
Dat is een soort Whatsapp inderdaad.Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:00:
[...]
#IkkeNietSnap
Dit kanaal zou hun officiële aankondigingsgroep zijn: https://t.me/vergeXVGannouncement (je kan ook Twitter volgen, komen dezelfde berichten op.
check ook eens https://itunes.apple.com/...rtfolio/id1247849330?mt=8 Delta app is een goeie appVerwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:59:
Ik ben even bezig mijn watchlist bij te werken en mijn portfolio aan het controleren. Ik gebruik tegenwoordig Delta app op mijn iPhone hiervoor. Moet zeggen dat ik deze een stuk prettiger vind dan Blockfolio, maar dat zal een persoonlijke voorkeur zijn. Ik vraag me echter af wat nu de beste methode is om je watchlist te configureren. Ik heb momenteel alles op "Global average" staan per coin/token en als trading pair .../USD.
Tot nog toe bevalt Delta. Alleen erg veel handmatig werk.jorisdeket schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:16:
[...]
check ook eens https://itunes.apple.com/...rtfolio/id1247849330?mt=8 Delta app is een goeie app
Ik gebruik beideRanora schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:18:
[...]
Tot nog toe bevalt Delta. Alleen erg veel handmatig werk.
Gisteravond op +100% (1700 sat geloof ik) ingestapt. Beetje FOMO natuurlijk, maar had wat gelezen over legalisering en meer positieve berichten, dus ik verwachtte nog wel een verdubbeling. Lekker geslapen en vanmorgen op 4000 sat ook weer snel uitgestapt. Kan nog alle kanten op, maar ik vond het wel genoeg zo. Munt en doelstelling zijn verder niet mijn kopje thee...Kwikbolojabi schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:19:
https://bittrex.com/Home/Markets
Cannabiscoin + 277%
Dopecoin + 137%
Grappig om zien, heb verder niks met die munten.
Ik heb gisteren mijn handel er niet ingezet, dus helaas klopt mijn app al niet meer. Morgen maar eens opnieuw instellen.wielhelm schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:20:
[...]
Ik gebruik beidedelta voor daytrade, blockfolio voor de hodl portfolio
Beste keuze: portfolio uitbreiden van 2 naar 3 cryptos of geld bijpompen bij de huidige 2? (Eth en Vet)
Weet er iemand wat er aan de hand is met ReddCoin (RDD)? De munt blijft al enige tijd rond de 0.00000070 BTC hangen. Het lijkt wel of dit gemanipuleerd is/werd. Ik kocht een 7000 tal munten voor zo'n lage prijs met de hoop dat een of andere pump&dump groep deze binnenkort even in actie laat komen.
Heb een sell order klaarstaan zodat ik er misschien nog wat uithaal :-)
Met zo'n kleine portfolio zou ik altijd voor diversificatie gaan.Rebbelx schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Beste keuze: portfolio uitbreiden van 2 naar 3 cryptos of geld bijpompen bij de huidige 2? (Eth en Vet)
Niemand kan daarvoor een bindend advies geven. Het blijft uiteindelijk een soort van Russisch Roulette deze markt... Ik zelf doe echter aan kans spreiding. Dus meerdere kleine potjes. Uiteindelijk stijgen de stijgers (meestal/vaak) harder dan de dalers dalen.... So far at least...Rebbelx schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Was vorige week coin of the day uitgeroepen door McAfee. Ging omhoog. Nu de correctieargon007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Weet er iemand wat er aan de hand is met ReddCoin (RDD)? De munt blijft al enige tijd rond de 0.00000070 BTC hangen. Het lijkt wel of dit gemanipuleerd is/werd. Ik kocht een 7000 tal munten voor zo'n lage prijs met de hoop dat een of andere pump&dump groep deze binnenkort even in actie laat komen.
Verwijderd
Die was voor de kerst heel langzaam aan het klimmen naar 1 cent.argon007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Na een John tweet schoot ie naar 2 cent en meteen weer terug.
Denk dat ie leuk is voor de hele lange termijn, maar op korte termijn haal je er niks uit. Zal wel nog iets bijtrekken zodra we uit het algehele dipje zijn.
Niet om lullig te doen, maar in een coin als RedCoin zie ik nu echt helemaal niets. Komt op mij over als zo'n project waarop gebrainstormed is op 'wat kunnen we doen als thema' met daarachter een marketing verhaaltje.argon007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Toch kan zo'n coin lucratief zijn, zeker bij een hype. Een vriend van me kocht voor de McAfee pump 65000 (90 euro) RedCoin. Deze hebben we direct na de pump getrade naar XRP. Deze hebben we vervolgens op de piek gekocht, om 20.000 Verge mee te kopen. Volgende plan is kijken wat Verge doet, om hem om de winst om te zetten naar een ander project, ik denk aan ARDR momenteel.
Eens kijken wat er uit te halen valt, beetje mazzel noodzakelijk natuurlijk
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Deze al gelezen? https://t.co/ZCwHs4Svu8argon007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Zelf overigens net alles voor die 70 verkocht. Zie er ook niet echt meer veel beweging in.
[ Voor 8% gewijzigd door Revodrone op 31-12-2017 14:48 ]
correctie van een week lang? sure..... het ging al downhill even na mcafee, het is verder ook niet meer gestegen ofzosakurakilla schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:44:
[...]
Was vorige week coin of the day uitgeroepen door McAfee. Ging omhoog. Nu de correctie
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 31-12-2017 14:48 ]
Tip: niet meteen in de paranoia stand schieten en manipulatie gedachten het web opslingeren.argon007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:42:
Er zijn zat crypto's die weken en misschien wel maanden op hetzelfde niveau blijven. Kan net zo goed een kwestie van weinig nieuws, nieuwe ontwikkelingen, vooral veel Hodlers, etc etc zijn.
Veel crypto's (iig die waar ik mee speel) gaan pas echt los als er geruchten of announcements circuleren.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Meer mensen last van Blockfolio i.c.m. Binance en Verge dat de waarde al de hele dag op 1540 sat staat?
De rest van de coins worden wel geupdate, maar Verge niet!?
Andere Exchanges updaten wel, dus heb hem maar even op Bittrex gezet om een actueler beeld te krijgen, maar ik heb alles op Binance staan, dus hoop dat het tijdelijk is.
Andere Exchanges updaten wel, dus heb hem maar even op Bittrex gezet om een actueler beeld te krijgen, maar ik heb alles op Binance staan, dus hoop dat het tijdelijk is.
Ik vrees dat ik je hiermee niet kan helpen, anders dan je adviseren contact op te nemen met de broker waar je de LTC hebt gekocht, maar ik zou je vraag ook even plaatsen in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:15:
hartelijk dank voor je positieve reactie, maar klinkt voor mij erg ingewikkeld. Heb nog nooit met dit soort zaken te maken gehad,en vind het al moeilijk om een app te 'downloaden', laat staan privacy key exporteren etc.
Is er iemand 'liefst in het noorden', die zoiets voor mij kan doen, tegen betaling?
[...]
Dat topic is beter geschikt voor het probleem wat jij hebt.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
BURST gekocht via Bittrex, dacht een munt met potentie aangezien het een millieu vriendelijke manier van mijnen heeft via de HDD.
Wallet geinstaleerd ,maar dan wat een ellende zeg,bedelen om er wat op te laten storten door anderen voordat je een adress krijgt etc.
Zijn er mensen hier met dezelfde ervaring?
Nee dan beter RPX/NEO
Wallet geinstaleerd ,maar dan wat een ellende zeg,bedelen om er wat op te laten storten door anderen voordat je een adress krijgt etc.
Nee dan beter RPX/NEO
Heb ik ook laat van. Toeval dat de koers niet actueel is? ;-)metallicattim schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:52:
Meer mensen last van Blockfolio i.c.m. Binance en Verge dat de waarde al de hele dag op 1540 sat staat?
Weten jullie wat die ICOBI ICO is op HitBTC?
dat gaat vandaag 1200% up???
https://hitbtc.com/exchange/ICO-to-BTC
dat gaat vandaag 1200% up???
https://hitbtc.com/exchange/ICO-to-BTC
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ook mijn xrp balance komt niet overeen. Staat al hele tijd op $1,92 terwijl hij rond de 2,02 verhandeld wordt.rsmits007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:11:
[...]
Heb ik ook laat van. Toeval dat de koers niet actueel is? ;-)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Google anders even op burst coin faucet. Volgens mij zijn er overigens meer coins die dat principe hanteren. Bij xrp moet je ten alle tijden 20 xrp hebben staan op je wallet zelfsintouss schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:08:
BURST gekocht via Bittrex, dacht een munt met potentie aangezien het een millieu vriendelijke manier van mijnen heeft via de HDD.
Nee dan beter RPX/NEO
Klopt, die ligt ook achter! ICX zit ook wel wat verschil in zie ik. Van deze coins zijn ook geen stats op te vragen, dus denk dat er wat mis is met de server...Michaelg schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:15:
[...]
Ook mijn xrp balance komt niet overeen. Staat al hele tijd op $1,92 terwijl hij rond de 2,02 verhandeld wordt.
Even een vraagje aan de VeChain en WTC holders. Ik bezit op het moment beiden munten in mijn portofolio maar vraag me nu af of VeChain niet een flinke voorsprong heeft op WTC. In principe willen ze ongeveer hetzelfde op de markt brengen. Zit er dus aan te twijfelen of ik mijn WTC moet omzetten naar VeChain.. Ben benieuwd hoe andere VeChain en WTC holders hier over denken..
Volgens de Telegram van Verge leven ze in de tijdzone EST (ETC -5).
Goed dat ze dit even melden. Scheelt nogal wat uurtjes met Europa en Azie.
Wat een bedrijf zeg.AlxRoelofs schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:29:
Volgens de Telegram van Verge leven ze in de tijdzone EST (ETC -5).
Verge.
Niet transparant. Geen goede basis wat mij betreft.
Ik weet het,maar het is heel onlogisch als je de coin op bittrex hebt en je kan ze niet naar je eigen wallet overmaken omdat je pas een adress krijgt als er al burst opj account staat. Een soort kip/ei situatieLimbeckx schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:18:
[...]
Google anders even op burst coin faucet. Volgens mij zijn er overigens meer coins die dat principe hanteren. Bij xrp moet je ten alle tijden 20 xrp hebben staan op je wallet zelfs
Wat is er dan precies niet transparant?MaStar schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:30:
[...]
Wat een bedrijf zeg.
Verge.
Niet transparant. Geen goede basis wat mij betreft.
Je kan twijfelen over de vraag of Wraith komt ja of nee, dat is ieder zijn mening. Echter heeft Verge aangegeven dat het voor 1 januari komt, en ze geven nu aan wanneer het in hun tijdzone 1 januari is.
Tot nu toe liggen ze dus nog steeds op schema.
Ik kan wel een burst naar je toe sturen; geen probleem.intouss schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:31:
[...]
Ik weet het,maar het is heel onlogisch als je de coin op bittrex hebt en je kan ze niet naar je eigen wallet overmaken omdat je pas een adress krijgt als er al burst opj account staat. Een soort kip/ei situatie
Heb je hier mogelijk een bron van? Ik zie nergens iets dat ze claimen het voor 1 januari te doen.AlxRoelofs schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:31:
[...]
Wat is er dan precies niet transparant?
Je kan twijfelen over de vraag of Wraith komt ja of nee, dat is ieder zijn mening. Echter heeft Verge aangegeven dat het voor 1 januari komt, en ze geven nu aan wanneer het in hun tijdzone 1 januari is.
Tot nu toe liggen ze dus nog steeds op schema.
Wel grappig om alle hashtags bij het laatste twitter bericht te zien:
https://twitter.com/vergecurrency/status/947474694030184448
Interessante portfolio, maar hoeveel K's moet je wel niet hebben om zoiets te investeren.Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:15:
De hele markt daalt nog steeds en Verge ontploft al. Kun je nagaan wat dit in het nieuwe jaar gaat doen. M'n tactiek blijft voorlopig werken (zit wel in veel coins), de stijgers van de dag voor de helft verkopen en direct instappen bij de dalers van de dag (die meestal die dag daarvoor stijgers waren) waar je potentie in ziet.
M'n portfolio:
NGC (beetje gehyped, maar vroeg ingestapt voor de winst)
Verge (zat er al heel vroeg in en nu is het makkelijk winst maken door gewoon steeds het tegenovergestelde van iedereen te doen)
DRGN
DNA (vroeg gekocht, interessant concept voor het sharen van medische data)
XRB (Werkt, en is super snel, dat willen mensen zien)
OMG
TRX
BQX
ENG
LEND (actieve community, leningsplatform werkt)
NEO (Gaat nog groot worden, GAS leuk systeem, enorm vriendelijk voor developers)
WABI (zit goed bedrijf achter, laat gekochte producten authenticiteit behouden, zeer interessant)
REQ
BNB (logische stijger op lange termijn)
ETN (als dit uitgerold wordt, gaat het naar de maan)
ICX (Koreanen en tech, do I need to say more)
AION
IOTA (Denk dat dit de coin wordt die machines gaat laten communiceren, moet nog wel veel aan gebeuren, langetermijn hold)
SUB
ADA (Meest geavanceerde team wat er is i.m.o. maar gaat nog lang duren)
ARK (bruggenbouwer van blockchains, valt en staat bij het groeien van de markt)
Navcoin (werkende privacycoin)
XMR (of deze of Navcoin gaat het maken)
Vechain (Aan de hand van de Chinezen, bizar mooie partnerships)
XRP (Beetje fomo...)
XLM (Geweldig project, veilig, goedkope en snelle transfers naar landen waar geld een issue is)
ICO: INS (enige ICO waar ik echt wat in zag, uitschakelen van handelaren en profit bij zowel consument als fabrikant leggen)
**Zit inmiddels in zoveel coins dat ik even niet precies meer de werking van alles weet, maar alles is minstens een uur onderzocht en zodoende aangekocht, tuurlijk gaan er wat floppen. Maar denk dat hier op lange termijn enorme winnaars tussen zitten.**
27 coins. Als je overalr 200 euro opzet zit je al op bijna 5K investering. Hoe doe jij dit?
https://www.timeanddate.com/countdown/newyear?p0=3919
voila, de verge countdown.... volgens sommige....
Ze zitten op UCT-5 en ze zouden in 2017 Wraith releasen.
ben benieuwd wat het gaat doen met de koers
@MaStar vraag je nou echt waar @Malawolar zn geld vandaan haalt?
[ Voor 14% gewijzigd door DRuw op 31-12-2017 15:37 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Hij hij de verdeling maakt. Omdat dat volgens mij bijna niet te doen is met zoveel munten.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:36:
Is dit dan wel officieel?DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:36:
Ik heb zelf geen Twitter dus kan het niet terughalen (je moet inloggen om antwoorden te zien). @justinvendetta heeft al een aantal keren op mensen reageageert dat het in 2017 live komt.Junia schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:33:
[...]
Heb je hier mogelijk een bron van? Ik zie nergens iets dat ze claimen het voor 1 januari te doen.
Wel grappig om alle hashtags bij het laatste twitter bericht te zien:
https://twitter.com/vergecurrency/status/947474694030184448
Mocht je Twitter hebben kan je het makkelijk opzoeken. Ik kan dat helaas niet omdat ik geen Twitter heb.
Gisteren had iedereen het over ripple dus ik ben gaan lezen.
Het is al een wat ouder bericht maar hoe gedecentraliseerd en anoniem is ripple als er funds geblokkeerd kunnen worden?
https://cointelegraph.com...er-co-founder-jed-mccaleb
Of is dit inmiddels opgelost?
Het is al een wat ouder bericht maar hoe gedecentraliseerd en anoniem is ripple als er funds geblokkeerd kunnen worden?
https://cointelegraph.com...er-co-founder-jed-mccaleb
Of is dit inmiddels opgelost?
Dit is een countdown naar UCT-5, niets van Verge zelf. Alhoewel ze wel wat zeggen op twitter..DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:36:
Spanning en sensatie jongens! Straks zitten we rond 00.00 niet bij onze familie maar proberen we alsnog onze coins te droppen.
[ Voor 114% gewijzigd door Ranora op 31-12-2017 15:41 ]
Mmm, effe BTC nieuws, de 4 grootste Australische banken bevriezen rekeningen van crypto eigenaren..
https://www.zerohedge.com...ze-accounts-bitcoin-users
Had het ook al op Reddit gelezen en verbaas me dat het hier zo weinig aandacht krijgt.
Had het ook al op Reddit gelezen en verbaas me dat het hier zo weinig aandacht krijgt.
Net op twitter: de verge timezone is UTC -5. Ze hebben tot 06:00 NL tijd :-)
Dat laatste idd (terug te lezen toen ik het onderwerp starte)BlacKstaR- schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:07:
[...]
Kan je op Binance je mailadres aanpassen dan? Ik doe ook altijd voorzichtig. Maar als je ik je vriend zo hoor was hij ook voorzichtig. Hoe kunnen hackers je 2FA overnemen? Is toch gekoppeld aan je mail? Of heeft hij op een spoof website ingelogd, dus een clone van Binance?
Verwijderd
Verwachten jullie een direct prijsstijging na de wraith release? Ik ben compleet nieuw in de alt coins maar voor zover ik kan zien is de stijging al geweest. Ik verwacht wel een flinke daling als de release niet door gaat.
Je hebt hier drie keer gelijk.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:55:
Verwachten jullie een direct prijsstijging na de wraith release? Ik ben compleet nieuw in de alt coins maar voor zover ik kan zien is de stijging al geweest. Ik verwacht wel een flinke daling als de release niet door gaat.
- Ik verwacht een flinke stijging bij release in 2017
- We hebben een flinke stijging gehad de afgelopen tijd
- Ik verwacht een flinke daling bij afhaken van de release.
Slowchat, slowchat everywhere.....
[ Voor 88% gewijzigd door Grotman op 31-12-2017 16:55 ]
Sorry hoor, maar dit kan toch prima via DM..
[ Voor 88% gewijzigd door Grotman op 31-12-2017 16:54 ]
Net even een account aangemaakt op poloniex omdat die toch wat meer (kleinere) altcoins verkopen. echter kan je de altcoins niet met ETH kopen. Mijn vraag is dan ook welke coin ik hier het best voor kan gebruiken in verband met fees ect.
Verwijderd
Doet de ING ook als ze de boel niet vertrouwen. Die zijn over het algemeen wel wat minder resoluut en zullen niet snel je volledige rekening afsluiten (al mogen ze dat wel).RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:48:
Mmm, effe BTC nieuws, de 4 grootste Australische banken bevriezen rekeningen van crypto eigenaren..
Beste tip, overleg met de bank voordat je grote overboekingen van en naar Bitcoin gerelateerde rekeningnummers stuurt.
Op de exchange zelf zit je alleen vast aan de exchange fees, er worden niet daadwerkelijk coins heen en weer gestuurd tussen adressen, maar de exchange houdt bij wie wat heeft.Outis11 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:11:
Net even een account aangemaakt op poloniex omdat die toch wat meer (kleinere) altcoins verkopen. echter kan je de altcoins niet met ETH kopen. Mijn vraag is dan ook welke coin ik hier het best voor kan gebruiken in verband met fees ect.
Oké top! Ik wil coins van kraken naar cryptopia sturen kan ik dan het best LTC of ETH gebruiken.. ?mark-k schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:13:
[...]
Op de exchange zelf zit je alleen vast aan de exchange fees, er worden niet daadwerkelijk coins heen en weer gestuurd tussen adressen, maar de exchange houdt bij wie wat heeft.
Als jij gewoon netjes je belastingaangifte elk jaar aanvult loopt dat allemaal wel los. Misschien als je meer dan 200K in 1 keer laat storten zullen ze misschien meteen actie ondernemen. Bij stortingen boven de 10K zul je een briefje in de bus krijgen om het eea uit te leggen, maar dat zal geen probleem zijn als je gewoon volgens de belastingregels speelt.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:12:
[...]
Doet de ING ook als ze de boel niet vertrouwen. Die zijn over het algemeen wel wat minder resoluut en zullen niet snel je volledige rekening afsluiten (al mogen ze dat wel).
Beste tip, overleg met de bank voordat je grote overboekingen van en naar Bitcoin gerelateerde rekeningnummers stuurt.
Moet je even op Kraken kijken wat de fees zijn van die coins, geven ze van te voren aan.Outis11 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:27:
[...]
Oké top! Ik wil coins van kraken naar cryptopia sturen kan ik dan het best LTC of ETH gebruiken.. ?
En ligt er ook wel aan wat je met die coins wil gaan doen. Hou ook rekening met trading pairs als je ze weer verhandeld voor een andere coin.
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:12:
[...]
Doet de ING ook als ze de boel niet vertrouwen. Die zijn over het algemeen wel wat minder resoluut en zullen niet snel je volledige rekening afsluiten (al mogen ze dat wel).
was dat ik overwacht gebeld werd door mijn? persoonlijke accountmanager
Pin me er niet op vast, maar volgens mij is het het goedkoopste om BTC te kopen op Kraken, die dan om te zetten naar ETH, en die dan door te sturen naar Cryptopia. Klinkt stom, maar de koers vanuit euros op Kraken is voor alle coins hoger. Dit verschil lijkt procentueel meer voor de goedkopere coins. Aangezien BTC de duurste coin is betaal je dus het minste 'teveel' bij omzetten vanuit euros, maar aangezien BTC verzenden tussen exchanges nogal hoge fees heeft kun je dan beter nog naar een andere coin omzetten. Kost je wel de dubbele exchange fee maar die ligt stukken lager.Outis11 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:27:
[...]
Oké top! Ik wil coins van kraken naar cryptopia sturen kan ik dan het best LTC of ETH gebruiken.. ?
Nogmaals, reken het zelf even uit, dit is wat ik net ff bekeken had. Kraken crasht bij mij at the moment de hele tijd, ik had diezelfde route willen doen richting cryptopia maar dat lukt me dus ff niet.
Ik geloof dat de grens officieel iets van 10-15k is.RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:33:
[...]
De enige reaktie die ik van de ING kreeg, en maak soms 10K+ over van coins naar fiat en andersom,
was dat ik overwacht gebeld werd door mijn? persoonlijke accountmanager
Gewoon een 2e zakelijke rekening aanmaken, geen problemen. Als particulier vallen dit soort transacties vrij vlot op kennelijk. (Bij SNS wordt je ook actief benadert)Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:12:
[...]
edit .. aanvullend, alle transacties boven de €15000 worden geregistreerd, wellicht iets om over na te denken, ik weet niet wat ze met de informatie doen, wel dat het gebeurd.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 31-12-2017 16:39 ]
Het is niet alleen de grootte van de transactie maar ook de hoeveelheid van de transacties. In 2014 belde de ING mij ook op een gegeven moment omdat ik meer dan 20 transacties via Bitonic had gedaan, zowel verkoop als koop, in een maand en elk was <1000 euro. Na het belletje werd mijn rekening weer vrijgegeven. Ze hebben gewoon systemen lopen die ongebruikelijke transacties detecteren en bellen voor controle om er zeker van te zijn dat JIJ niet je geld kwijtraakt door fraude of iets dergelijks. Sindsdien geen problemen meer gehad en de bedragen zijn wel iets hoger geworden (niet meer zoveel transacties per maand echter).Turbo-Puppy schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:37:
[...]
Gewoon een 2e zakelijke rekening aanmaken, geen problemen. Als particulier vallen dit soort transacties vrij vlot op kennelijk. (Bij SNS wordt je ook actief benadert)
edit .. aanvullend, alle transacties boven de €15000 worden geregistreerd, wellicht iets om over na te denken, ik weet niet wat ze met de informatie doen, wel dat het gebeurd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hoi, daarnet maakte ik 500 XLM over van Bittrex naar Kraken en in de deposit history van kraken is te zien "succes", maar al een uur staat mijn balans op "0,0000". Iemand anders die dit een keer heeft gehad? En waaraan kan dit liggen? Misschien een deposit maximum?
De afgelopen maanden een aantal 15k+ withdrawals gedaan op mijn Rabobank rekening. Ging prima. Nog niks van ze gehoord
afgelopen maand een aanzienlijk bedrag in 5min bijgeschreven vanaf mijn pa's rekening en daarvan bitcoins gekocht. Ook nooit wat van gehoord
Bij mij duurde het ook een paar uur voor mijn SEPA transactie van Success naar daadwerkelijk euros op Kraken ging, Kraken is gewoon brak, geef het wat tijd.Tominatie schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:50:
Hoi, daarnet maakte ik 500 XLM over van Bittrex naar Kraken en in de deposit history van kraken is te zien "succes", maar al een uur staat mijn balans op "0,0000". Iemand anders die dit een keer heeft gehad? En waaraan kan dit liggen? Misschien een deposit maximum?
Onzin natuurlijk... Hoe ga je ergens geld claimen terwijl 1000% duidelijk is dat crypto-beleggingen gewoon speculeren met gebakken lucht is (bot gezegd).Dacide schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:58:
Iemand dit al gelezen? (Verge)
https://mobile.twitter.com/VergeClaim
Gokje, om mee te doen aan de claimz moet je zeker 0.01BTC overmaken?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is een en al speculatie. Heel Wraith is speculatie.Dacide schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:58:
Ik denk dat je in een rechtszaak niets kan tegen deze praktijken. En waarom zou je dit in het Nederlands doen, als je wereldwijd wil waarschuwen?
Edit:
Dit is natuurlijk wel heel grappig. Hij refereert in zijn tweet naar VergeWhale. Dat is helemaal niet het officiele Verge kanaal.
https://mobile.twitter.co...status/947454252263333888
[ Voor 24% gewijzigd door Sandert98 op 31-12-2017 17:06 ]
Sorry, maar je weet dat je geld kan verliezen in de cryptomarkt. Snap niet wat het punt/nut is van dat twitter account.Dacide schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:58:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Gewoon triest als mensen zich hierbij aansluiten, meer kan ik er wel over zeggen maar geen zin om energie in te steken.Dacide schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:58:
[ Voor 22% gewijzigd door Idanue op 31-12-2017 17:03 ]
Topicwarning...
[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 31-12-2017 18:53 ]
Afgelopen dagen ook even bezig geweest met een mooie gevarieerde portofolio al zeg ik het zelf.
Sta nu nog negatief, o.a. door het laat instappen in ADA en VEN, en de slechte LTC koers. LTC grotendeels verkocht om altcoins mee te kunnen kopen. Wellicht niet het meest handige moment maar je moet wat.
De DOGE komt nog uit 2014 toen ik dat een tijdje gemined heb voor de lol. Blijkt nu toch wel wat van waarde in te zitten. Staat nu op KRAKEN maar krijg daar constant 520's dus kan het nog niet overzetten naar een andere exchange om te verhandelen.

Plaatje is van CoinTracking.info, wat mij betreft een uitstekende tool om de waarde van je coins in de gaten te houden.
Sta nu nog negatief, o.a. door het laat instappen in ADA en VEN, en de slechte LTC koers. LTC grotendeels verkocht om altcoins mee te kunnen kopen. Wellicht niet het meest handige moment maar je moet wat.
De DOGE komt nog uit 2014 toen ik dat een tijdje gemined heb voor de lol. Blijkt nu toch wel wat van waarde in te zitten. Staat nu op KRAKEN maar krijg daar constant 520's dus kan het nog niet overzetten naar een andere exchange om te verhandelen.

Plaatje is van CoinTracking.info, wat mij betreft een uitstekende tool om de waarde van je coins in de gaten te houden.
Zojuist maar weet eens bewezen dat de koersen elk moment groots kunnen afwijken. Gisteren dacht ik “laat ik nog maar even wachten met XRB, deze schommelt als een paar dagen rond de 10 dollar”. Vandaag geen tijd gehad om te traden.. staat ie op 16 dollar. Achja.. instappen ga ik alsnog doen.
Gisteren was de koers laag omdat Bitgrail down was om een kritieke bug op te lossen.RmNL90 schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:21:
Zojuist maar weet eens bewezen dat de koersen elk moment groots kunnen afwijken. Gisteren dacht ik “laat ik nog maar even wachten met XRB, deze schommelt als een paar dagen rond de 10 dollar”. Vandaag geen tijd gehad om te traden.. staat ie op 16 dollar. Achja.. instappen ga ik alsnog doen.
Ach ik had het andersom. Was al een paar dagen aan het azen op TRX, ik dacht als tegenhanger van Verge zonder alle drama. Zag een leuke dip, ingestapt. komt snachts Korea met dat half begrepen nieuwsbericht, vandaag staat ie voor het eerst weer in het groenRmNL90 schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:21:
Precies op het goede moment, had mijn xlm verkocht voor btc en even zo laten staan:)pirodr01 schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:13:
Bitcoin trekt een sprintje!
Denk later weer (meer
Xlm was ook een tip een tijdje geleden hier op het forum, weet niet meer wie het was maar geeft mooi extra saldo.
Lichtpuntje...
Haha ja, TRX zit ik reeds diep in, muntje voor 2018! Nu maar blijven hopen dat XVG knallend het jaar uit gaat. Knallend omhoog uiteraard zoals een vuurpijl. Maargoed.. als die de juiste hoogte hebben spatten die ook uit elkaar....Schuey schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:23:
[...]
Ach ik had het andersom. Was al een paar dagen aan het azen op TRX, ik dacht als tegenhanger van Verge zonder alle drama. Zag een leuke dip, ingestapt. komt snachts Korea met dat half begrepen nieuwsbericht, vandaag staat ie voor het eerst weer in het groen
Heb ergens gelezen dat de Bitcoin gaat terug schalen volgend jaar naar mBTC ivm de hoge prijs van 1 BTC.
Ben benieuwd, een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe prijzen
BIP ..?
Kon helaas de link niet terugvinden maar Luuk Dashjr. bevestigde het volgens mij.
Ben benieuwd, een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe prijzen
Kon helaas de link niet terugvinden maar Luuk Dashjr. bevestigde het volgens mij.
Wat bedoel je hier precies mee?RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:36:
Heb ergens gelezen dat de Bitcoin gaat terug schalen volgend jaar naar mBTC ivm de hoge prijs van 1 BTC
Zou geen gek idee zijn voor de nieuwkomers denk ik.RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:36:
Heb ergens gelezen dat de Bitcoin gaat terug schalen volgend jaar naar mBTC ivm de hoge prijs van 1 BTC.
Ben benieuwd, een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe prijzenBIP ..?
Het voelt zo lullig om 0,05BTC te kopen als eerste order. 50mBTC kopen klinkt dan beter
Toch blijf ik het een vreemd wereldje vinden. BTC stijgt, LTC stijgt direct mee
Lijkt mij juist beter dat 1 BTC straks 1000 BTC wordt. Dan is 1 BTC 'maar' $15 ipv $15.000ybos schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:40:
[...]
Zou geen gek idee zijn voor de nieuwkomers denk ik.
Het voelt zo lullig om 0,05BTC te kopen als eerste order. 50mBTC kopen klinkt dan beter
Toch blijf ik het een vreemd wereldje vinden. BTC stijgt, LTC stijgt direct meeLijkt wel alsof ze hard gekoppeld zijn
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
nou verge nog anders weer gehaktballen volgende weekybos schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:40:
[...]
Toch blijf ik het een vreemd wereldje vinden. BTC stijgt, LTC stijgt direct meeLijkt wel alsof ze hard gekoppeld zijn
pfoeh opeens veel rood bij de alts...bie100 schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:41:
[...]
nou verge nog anders weer gehaktballen volgende week
Dat komt toch op hetzelfde neerSwerfer schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:41:
[...]
Lijkt mij juist beter dat 1 BTC straks 1000 BTC wordt. Dan is 1 BTC 'maar' $15 ipv $15.000
ach ff geduld we komen er van zelf wel achter
50mBTC is nog steeds 0.05 BTC. Ik heb liever 50 BTC dan 0.05 BTC bij gelijke fiat prijs...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dan druk je alles uit in satoshi? Dan ben je gelijk miljonairSwerfer schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:45:
[...]
50mBTC is nog steeds 0.05 BTC. Ik heb liever 50 BTC dan 0.05 BTC bij gelijke fiat prijs...
BIP 176, hehe...
https://github.com/bitcoi...master/bip-0176.mediawiki
En https://github.com/bitcoin/bips/pull/618
https://github.com/bitcoi...master/bip-0176.mediawiki
En https://github.com/bitcoin/bips/pull/618
[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 31-12-2017 18:00 ]
Wat ik niet snap van Verge is. De zogenaamde release staat al weken zo niet maanden gepland.
Maar nu zijn ze enkele uren voor release nog druk met 5/6 man aan het programmeren om het in orde te krijgen net voor de valreep.. En telkens met updates als "ja we zijn bijna klaar hoor, nog de puntjes op de i zetten" ..
Aan alles ruik je dat er iets niet klopt.. Maar voor de fun doe ik wel mee met de hype.
Net genoeg zodat ik achteraf niet mijzelf voor de kop sla..
Ben benieuwd wat jaarwisseling brengt. Of vannacht alles inelkaar stort oid.
Maar nu zijn ze enkele uren voor release nog druk met 5/6 man aan het programmeren om het in orde te krijgen net voor de valreep.. En telkens met updates als "ja we zijn bijna klaar hoor, nog de puntjes op de i zetten" ..
Aan alles ruik je dat er iets niet klopt.. Maar voor de fun doe ik wel mee met de hype.
Net genoeg zodat ik achteraf niet mijzelf voor de kop sla..
De FOMO is zo hard hier. Alle munten die ik ' wilde' kopen zijn nu 50%-100% gestegen: REQ/uTRUST/FUN.
BTC was even kort naar 14.2K gestegen en daalt nu weer. Morgen maar eens kijken of de altcoins terugvallen. Iig niet nu op ATH kopen. Arghhhh have to stay strong.
BTC was even kort naar 14.2K gestegen en daalt nu weer. Morgen maar eens kijken of de altcoins terugvallen. Iig niet nu op ATH kopen. Arghhhh have to stay strong.
[ Voor 36% gewijzigd door Blue_Fear op 31-12-2017 18:04 ]
en bedankt .. sta ik dan met me 0.00702883 BTCybos schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:40:
.. dat is toch doodnormaal voor devvers?!KRDVT schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:01:
Wat ik niet snap van Verge is. De zogenaamde release staat al weken zo niet maanden gepland.
voor mijzelf trouwens ook hoor, och nog even dit .. ah en dat nog even .. nu dit nog .. en dan is het 03:00
Ik ook ... ik verwacht dat door alle ellende met de registratie stops op Bittrex, Litebit enz. dat er straks ineens een hele grote nieuwe schare mensen instapt die in december hadden willen instappen, maar dat niet voor elkaar kregen (ik wel met wat omwegen) dus dan is er straks een massale toeloop op BTC .. en automatisch ook op de rest gok ik. Dus flinke stijging vanaf dat alles weer online komt/op gang komt.Ben benieuwd wat jaarwisseling brengt. Of vannacht alles inelkaar stort oid.
De vraag is alleen hoelang dat nog duren gaat..
/me zelf ook nog steeds geen Litebit account heeft
[ Voor 67% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-12-2017 18:22 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat het voor nieuwe instappers leuker kopen is, als ze 13 euro betalen voor 1 mBTC ipv. 0,001BTC.
Iets psychologisch ofzo, je ziet het elke dag hier op het forum met mensen die investeren op veel coins met weinig geld.
Waar de coin voor staat ,maakt ze niet uit, als ze in aantal er maar veel van hebben
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 31-12-2017 18:15 ]
Dat zegt natuurlijk ook iets over de doelgroep waar ze zich op richten. Als je op die manier je "product" moet opleuken waar is je waarde dan op gebaseerd?RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:11:
[...]
Dat het voor nieuwe instappers leuker kopen is, als ze 13 euro betalen voor 1 mBTC ipv. 0,001BTC.
Iets psychologisch ofzo, je ziet het elke dag hier op het forum met mensen die investeren op veel coins met weinig geld.
Waar de coin voor staat ,maakt ze niet uit, als ze in aantal er maar veel van hebben
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik vind het ook een erg rare gang van zaken. Vooral wanneer je leest dat het hoofd team blijkbaar bestaat uit 1 developer en een boel marketing en community managers en dergelijke. Waar zijn die mensen in hemelsnaam mee bezig gezien de bar slechte communicatie vanuit het team?KRDVT schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:01:
Net genoeg zodat ik achteraf niet mijzelf voor de kop sla..![]()
![]()
Er zijn zoveel waarschuwingssignalen rondom deze munt dat ik m'n vingers er niet aan durf te branden.
Beetje vreemde actie idd. Aangezien je ook 0,0000x BTC kunt kopen. In de regulieren aandelenhandel worden aandelen gesplitst onder andere op het moment dat de handelswaarde niet meer interessant is voor particuliere belegger omdat ze simpelweg te duur zijn. En de particuliere beleggers zijn er best veel en dan heeft de splitsing dus een positief effect op de liquiditeit van het aandeel.Flagg schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:31:
[...]
Dat zegt natuurlijk ook iets over de doelgroep waar ze zich op richten. Als je op die manier je "product" moet opleuken waar is je waarde dan op gebaseerd?
Goud wordt nu verhandelt per ounce ipv een kilo, ongeveer hetzelfde idee.Flagg schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:31:
[...]
Dat zegt natuurlijk ook iets over de doelgroep waar ze zich op richten. Als je op die manier je "product" moet opleuken waar is je waarde dan op gebaseerd?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]