[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.852 views

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
vanisher schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:42:
[...]

Beetje vreemde actie idd. Aangezien je ook 0,0000x BTC kunt kopen. In de regulieren aandelenhandel worden aandelen gesplitst onder andere op het moment dat de handelswaarde niet meer interessant is voor particuliere belegger omdat ze simpelweg te duur zijn. En de particuliere beleggers zijn er best veel en dan heeft de splitsing dus een positief effect op de liquiditeit van het aandeel.
Wellicht dat hierdoor ook de fees lager kunnen worden? Al verwacht ik dat dat een nadelig effect voor de miners op zou leveren en dus ook niet echt houdbaar is...Even afwachten aangezien het nergens te vinden is?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

--- Foutje ---

[ Voor 192% gewijzigd door Swerfer op 31-12-2017 18:56 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Over verge maak ik me nog steeds geen zorgen, we zien wel hoe het loopt...

Maar wel zo handig dat ze bij litebit plots alle verkopen uitgeschakeld hebben... Stel dat er plots overal hoge stijgingen komen kan je ze niet dumpen en cashen dan is overzetten ook te laat...

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:00:
Over verge maak ik me nog steeds geen zorgen, we zien wel hoe het loopt...

Maar wel zo handig dat ze bij litebit plots alle verkopen uitgeschakeld hebben... Stel dat er plots overal hoge stijgingen komen kan je ze niet dumpen en cashen dan is overzetten ook te laat...
je kan ze gewoon verkopen hoor bij litebit, als je de wallet van litebit gebruikt

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

rickstant85 schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:05:
[...]

je kan ze gewoon verkopen hoor bij litebit, als je de wallet van litebit gebruikt
Is het dan het handigst om verge in de litebitwallet te zetten, daarvan credits te kopen en die uit te laten betalen?

Of eerst omzetten naar btc of eth?

Meh

Verwijderd

rickstant85 schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:05: Inderdaad, alleen staat het uitgeschakeld bij mij... voor iedere munt die ik heb...
Volgende week maar eens uitkijken naar een goede exchange waar ik ook wat kan daytraden.
[...]

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
dano_nl schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:08:
[...]

Is het dan het handigst om verge in de litebitwallet te zetten, daarvan credits te kopen en die uit te laten betalen?

Hoe minder stappen hoe goedkoper...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-12 23:21

lasharor

7 december 2004

Grappig, kwam er zojuist achter dat ik ooit in 2014 wat Stellar muntjes heb gekregen. Toch wel een aardige afsluiter van dit jaar.

Gelijk ook een reminder voor anderen. Mocht je je in 2014 aangemeld hebben bij stellar dan heb je nu waarschijnlijk een aantal duizend muntjes in een wallet staan.

Zie ook: https://medium.com/@marck...forgot-about-c9787e788730

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
dano_nl schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:08:
[...]

ik denk als je de winst wilt pakken, zodra verge wel morgen veel is gestegen, en je wilt snel verkopen, zou ik dat gewoon via de litebit wallet doen. is makkelijk en staat snel op je rekening

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pirodr01 schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:43:
[...]

pfoeh opeens veel rood bij de alts...
Watskeburt? Alle alts die ik op dit moment bezit (ICX, XRB, REQ, MOD) gaan heerlijk? :9

• pirodr01
MaZo schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:16:
[...]
Watskeburt? Alle alts die ik op dit moment bezit (ICX, XRB, REQ, MOD) gaan heerlijk? :9
Je quote een bericht dat 2 uur oud is, in cryptowereld zeg maar equivalent aan een halve week...nu doen ze idd weer vrolijk mee :)

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-12 23:48
RobbieB schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:37:
Shit man, m’n portfolio is al 2 weken stabiel. Schiet de ene omhoog, gaat de rest omlaag. En Vince versa. Nu is het REQ die de boel op niveau houdt door de dip van BTC en alles wat hij meetrekt.

Als alle sterren nu eens even goed gaan staan, dan zou het flink omhoog moeten knallen...
And so it begins... :)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-12 22:35
rickstant85 schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:12:
[...]

ik denk als je de winst wilt pakken, zodra verge wel morgen veel is gestegen, en je wilt snel verkopen, zou ik dat gewoon via de litebit wallet doen. is makkelijk en staat snel op je rekening
Ach joh, maak mij geen zorgen over de release. Komt 'ie niet nu, dan komt ie komende week wel. Koers zakt in, maar zal zich herstellen en alsnog naar 1-2 euro koersen.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Matadores schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:35:
[...]

Ach joh, maak mij geen zorgen over de release. Komt 'ie niet nu, dan komt ie komende week wel. Koers zakt in, maar zal zich herstellen en alsnog naar 1-2 euro koersen.
Wil je mijn muntjes voor €0,99 alvast overnemen dan? Win-win. 8)7

www.google.nl

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:45:
[...]

Goud wordt nu verhandelt per ounce ipv een kilo, ongeveer hetzelfde idee.
Per troy ounce om precies te zijn scheelt toch een paar gram :+

zegt mierenneuker slux

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 31-12-2017 19:43 ]

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Het lijkt alsof Verge richting sky vertrokken is.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Mozes123 schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:57:
Het lijkt alsof Verge richting sky vertrokken is.
Gezien alle discussie denk ik dat we mondjesmaat richting de $0,5-$1 gaan in 2018, maar alle moon-sessies zijn welkom :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Adamoland schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:01:
[...]

Gezien alle discussie denk ik dat we mondjesmaat richting de $0,5-$1 gaan in 2018, maar alle moon-sessies zijn welkom :)
Haha, ja... hou die gedachten vast. Als het vanavond uitkomt kom ik je hoogst persoonlijk al kruipend een krat champagne brengen. 😬

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:45:
[...]

Goud wordt nu verhandelt per ounce ipv een kilo, ongeveer hetzelfde idee.
Nope niet hetzelfde idee. Ook niet ongeveer. Maar jij bent de doelgroep dan waarschijnlijk. :P

Als ze een gram goud nu een 1 mkilo gingen noemen zodat wat meer lijkt, dan begint het erop te lijken. En dat doen ze niet omdat ze dan als een complete retard gezien zouden worden. Maar in Cryptoland is het "best een goed idee". :P

[ Voor 37% gewijzigd door Flagg op 31-12-2017 20:08 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• MAX3400
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Turbo-Puppy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:04:
[...]

Haha, ja... hou die gedachten vast. Als het vanavond uitkomt kom ik je hoogst persoonlijk al kruipend een krat champagne brengen. 😬
Mag je wel flink cashen voor een kratje uit http://store.champagne-carbon.com ;)

Kweenie hoe lang ik nog online ben; ondanks het roze vakje, alvast een fijne jaarwisseling! d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:58

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

MAX3400 schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:12:
[...]
Kweenie hoe lang ik nog online ben; ondanks het roze vakje, alvast een fijne jaarwisseling! d:)b
Dat het maar een fantastisch crypto jaar mag worden :Y)

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Even een kleine poll voor de Verge mensen hier.

Ik ben vast niet de enige die nadenkt over verkopen op een bepaald punt.

Als Verge gaat stijgen de komende uren, wat is jullie verkoop punt? Of houden jullie vast dat het nog hoger kan?

Denk dat als hij 0.29 haalt, dit misschien wel max zal zijn.

Wat jullie?

Ik heb ook een leuke computer..

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-12 20:10
Is het een idee om in de topicstart of warning een klein lijstje te maken met websites waat je Bitcoins kunt kopen?

Dan dus de website, minimale inleg, betaalmethodes en eventueel of registreren nog kan. Scheelt een hoop onnodige vragen hier denk ik?

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Tranzy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:35:

Als Verge gaat stijgen de komende uren, wat is jullie verkoop punt? Of houden jullie vast dat het nog hoger kan?

Wat jullie?
Als je een positie hebt doe je er goed aan om 2 verkooppunten te hebben: één stop ter bescherming en één koers waarbij je winst neemt. Als je dit niet weet terwijl de koers heen en weer schiet ontstaat het 'konijntje in de schijnwerpers' scenario en blijf je waarschijnlijk met gebakken peren zitten.

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11:52
vvilco schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:39:
[...]

Als je een positie hebt doe je er goed een om 2 verkooppunten te hebben: één stop ter bescherming en één koers waarbij je winst neemt. Als je dit niet weet terwijl de koers heen en weer schiet ontstaat het 'konijntje in de schijnwerpers' scenario en blijf je waarschijnlijk met gebakken peren zitten.
Nou ik heb al een paar keer een stop ingesteld. Helaas dipt hij dan steeds net daarop en verkoop ik dus mijn coins. Dus ben hier maar mee opgehouden.....

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021

Wat jullie?
Ik denk dat ik alleen een sell order instel voor een minimale prijs van 1000 sat ofzo als ik naar bed ga.

• Tranzy
vvilco schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:39:
[...]

Als je een positie hebt doe je er goed een om 2 verkooppunten te hebben: één stop ter bescherming en één koers waarbij je winst neemt. Als je dit niet weet terwijl de koers heen en weer schiet ontstaat het 'konijntje in de schijnwerpers' scenario en blijf je waarschijnlijk met gebakken peren zitten.
Begrijp ik. Ik ben een startende reader en heb Verge op net nog geen cent gekocht met 10000. Heb er al 1000 van verkocht bij de vorige piek om te investeren in andere Coins.

Maar daarna 1000 euro weg na de dip. Dit zou ik zonde vinden als dit weer gebeurd. Ik weet dat het koffiedik kijken is maar zocht naar andere meningen waardoor ik mijn keuze kan maken.

• Tranzy
Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:41:
[...]

Ik denk dat ik alleen een sell order instel voor een minimale prijs van 1000 sat ofzo als ik naar bed ga.
Dat dacht ik ook. Weet alleen op Bittrex no niet goed hoe. 1000 is ook mijn verkoop punt.

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021

Wat jullie?
minimaal verdubbeling wat voor mij in zou houden plusminus 2300. Maar heb al zo vaak coins verkocht die de dagen daarna door moonen dat ik er over denk gewoon te gaan slapen en het morgen en komende dagen wel zie.

• Tranzy
Het is een beetje erop of eronder voor de soap coin Verge.

Wraith protocol zorgt voor een moon of ze maken het niet waar en er komt een mega dump.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Tranzy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:47:

Wraith protocol zorgt voor een moon of ze maken het niet waar en er komt een mega dump.
Buy the rumour, sell the news. Misschien is het dus slim om er uit te gaan vlak voor het nieuws.

• ttb_82
  • Nu online
Tranzy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:47:

Yup. Verkoop maar als je zekerheid wilt (en doe dan ook de rest van je coins). Als je van een gokje houdt, dan kan je misschien wel met een big smile het nieuwe jaar in.

Respectfully, TTB.

• Mozes123
Tranzy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:44:
[...]

Dat dacht ik ook. Weet alleen op Bittrex no niet goed hoe. 1000 is ook mijn verkoop punt.
Klik op Type, limit en conditional.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wat jullie?
Dit soort advies is hier niet toegestaan, maar met een omweggetje.

Ik geloof zo sterk in Verge dat ik er van overtuigd ben dat de $0,70 kan worden aangetikt. Dat is voor mij het moment ze in te ruilen voor mijn thuisbasis. (Ltc)

Verkopen / cashen doe ik niet aan mee tenzij de btc en equiv’s er echt heel slecht voor staan. Fiat is een tijdelijke uitweg als er niets voor handen is of investeren met crypto meer lonend lijkt voor de lange duur dan geld er in stoppen.

Dit is geen advies, slechts mijn strategie. 🙂

• Offens1490
  • Laatst online: 08:04
vvilco schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:48:
[...]

Buy the rumour, sell the news. Misschien is het dus slim om er uit te gaan vlak voor het nieuws.
Tja in slechtste geval een dus in gunstige geval blijft prijs gewoon steken.

Ik heb destijds gekocht voor 10000 coins 40 euro ofzo.

Maar als ik lees wat andere heen en weer duwen zoals 10k ben ik maar een kleine speler.

Ik ben voornamelijk een holder en ben al blij als ik gewoon mijn hypotheek volledig kan aflossen :)

AnimeAdicted

• Tranzy
Mozes123 schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:49:
[...]

Klik op Type, limit en conditional.
Dus max of aantal kiezen en conditional price op 00001000 zetten?

Voelt even eng aan om die knop te klikken.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Offens1490 schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:52:
[...]
Ik ben voornamelijk een holder en ben al blij als ik gewoon mijn hypotheek volledig kan aflossen :)
Dat lijkt me al een groot bedrag?
Hoe ziet je verdere portefeuille er nu uit?

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:33
Tijd niets gedaan met crypto’s. Altijd op kraken gezeten maar ben eigenlijk op zoek naar een andere betere exchange om alt coins te handelen. Welke is op het moment het beste en heeft de meest brede aanbod?

Binance een goede optie?

You only live once, so enjoy the ride.

• Offens1490
  • Laatst online: 08:04
MaStar schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:55:
[...]

Dat lijkt me al een groot bedrag?
Hoe ziet je verdere portefeuille er nu uit?
Op zich al netjes idd maar 1 van de weinige waar ik veel van heb.
Rest <200 over alts gesmeerd. Next, cloak,

3 dode wallets die wel pijn doen 100000 coins dgb slechte wallet en als noob(2014) geen backupgemaakt. En heb nog 1 mil. ReddCoin maar heb oude eletrum wallet wel aan de praat gekregen naar nieuwe software maar vraagt hij opeens naar een wachtwoord die ik nooit heb gemaakt.

10000 csc coin in oude androidwallet ook dood.

AnimeAdicted

• Mozes123
Tranzy schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:55:
[...]

Dus max of aantal kiezen en conditional price op 00001000 zetten?

Voelt even eng aan om die knop te klikken.
Conditional en dan less or equal kiezen en daar 0.0001000 zetten. Dan op max klikken en bvb 0.0000995 bij ask price zetten.

Als de prijs dan onder 0.0001000 zakt verkoop je automatisch voor 0.0000995.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:42
wie durft er nog te slapen vannacht? :*)

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Boyd schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:38:
Is het een idee om in de topicstart of warning een klein lijstje te maken met websites waat je Bitcoins kunt kopen?

Dan dus de website, minimale inleg, betaalmethodes en eventueel of registreren nog kan. Scheelt een hoop onnodige vragen hier denk ik?
Zie mijn post iets van 3 pagina's terug. Was er al aan begonnen. Wellicht ff quoten om te refreshen?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-12 20:10
DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 21:26:
[...]

Zie mijn post iets van 3 pagina's terug. Was er al aan begonnen. Wellicht ff quoten om te refreshen?
Jah daarom dus ergens centraal..

• Joostw24
  • Laatst online: 21-09 07:36
Ik durf wel te gaan slapen, ben al een tijdje wat alts aan het hodl'en, twijfel alleen nog of ik nog wat in xrp stap vanavond. Niet alleen voor vanavond maar om die ook een tijdje vast te houden. Hodl er iemand btc of juist xrp vanavond?

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 23:32
worldfastest schreef op zondag 31 december 2017 @ 21:02:
Tijd niets gedaan met crypto’s. Altijd op kraken gezeten maar ben eigenlijk op zoek naar een andere betere exchange om alt coins te handelen. Welke is op het moment het beste en heeft de meest brede aanbod?

Binance een goede optie?
Ik had exact hetzelfde, ben afgelopen week ook op binance begonnen. Alleen account aanmaken met 2factor security en je bent klaar.

Ik stuur mijn coins vanaf kraken door en dat gaat vlot :)

Lichtpuntje...

• DRuw

DRuw

Boyd schreef op zondag 31 december 2017 @ 21:28:
[...]

Jah daarom dus ergens centraal..
En daarom dus overnemen in de ts...

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12 13:12
worldfastest schreef op zondag 31 december 2017 @ 21:02:

Binance een goede optie?
Ik ben ook net naar binance geswitched van kraken omdat de stop-limit en trailing opties etc uitstaan door de drukte. Waardeloos als je wat actiever wilt handelen. Een belangrijk punt om in de gaten te houden is dat je op binance alleen een sell kan uitvoeren in hele coins en bij het kopen dus ook altijd een klein percentage voor de fee vanaf gaat waardoor je veel kleine beetjes overhoud tenzij je bnb (binance tokens) aanschaft om de fee van te betalen (staat automatisch aan en gebeurt automatisch). Scheelt ook gelijk 50% van de fee als "beloning" van binance.

En idd veel meer keus, alleen niet alles. Nadeel vind ik wel dat het allemaal handel is van/naar btc, eth of usdt. Je kunt dus nooit volledig uit de markt stappen omdat je altijd een cryptocurrency hebt.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Arg... Mijn xem is nog steeds niet gearriveerd op Cryptopia... En nu dit weer, withdraw van Coinbase geeft dit:

Uw middelen worden bijgeschreven op vrijdag, 5-1-2018. :X

Waarom duurt het allemaal zo lang?

[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 31-12-2017 22:04 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
Joostw24 schreef op zondag 31 december 2017 @ 21:30:
Ik durf wel te gaan slapen, ben al een tijdje wat alts aan het hodl'en, twijfel alleen nog of ik nog wat in xrp stap vanavond. Niet alleen voor vanavond maar om die ook een tijdje vast te houden. Hodl er iemand btc of juist xrp vanavond?
Ik heb een limit buy order op poloniex staan van 13091 satoshi, mocht die niet vervuld worden stap ik er ook niet in :)

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:02:
En nu dit weer, withdraw van Coinbase geeft dit:

Uw middelen worden bijgeschreven op vrijdag, 5-1-2018. :X

Waarom duurt het allemaal zo lang?
Sepa uitbetaling ? soms duurt het wat langer wegens drukte en vakantie dagen.
de datum die ze aangeven is meestal korter is mijn ervaring
langste wat ik heb moeten wachten op een sepa was 3 werkdagen en kreeg toen mailtjes dat het wegens drukte wel 10 dagen kon duren

• Crypts
Slux schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:07:
[...]

Sepa uitbetaling ? soms duurt het wat langer wegens drukte en vakantie dagen.
de datum die ze aangeven is meestal korter is mijn ervaring
langste wat ik heb moeten wachten op een sepa was 3 werkdagen en kreeg toen mailtjes dat het wegens drukte wel 10 dagen kon duren
Ah ja sorry, gaat om sepa uitbetaling idd maar goed om te horen dat het doorgaans iets sneller gaat. Liever dat dan dat ze beloven het snel te doen en het langer duurt. :)

Ik snap dat het rond oudjaar ietsjes langer kan duren, vond 5 dagen alleen wel erg royaal...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 23:54
Nou me verge net maar verkocht op 0,23 ben benieuwd hoop dat ik niet te vroeg ben geweest. Nu hopen dat icx het nog gaat waarmaken.

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
theorganiser schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:17:
Nou me verge net maar verkocht op 0,23 ben benieuwd hoop dat ik niet te vroeg ben geweest. Nu hopen dat icx het nog gaat waarmaken.
Zonde!

• MaStar
theorganiser schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:17:
Zonde. Gaat nog wel verder stijgen. Hodl-en

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-12 06:42
Ik heb op kraken LTC ingekocht voor 180 EUR en eerder voor 200 EUR.
Weet iemand of er de mogelijkheid is om juist alleen die LTC die voor 180 EUR is gekocht te verkopen tegen de huidige koers van 200 EUR?

Pakt hij automatisch de laagst aangekochte?

• pirodr01
PSP123 schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:34:
Weet iemand of er de mogelijkheid is om juist alleen die LTC die voor 180 EUR is gekocht te verkopen tegen de huidige koers van 200 EUR?

Dat maakt toch weinig uit?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Wat maakt dat nou uit? Waarom zou je bijvoorbeeld alleen de dollars die je 2 jaar terug hebt gekocht voor je vakantie nu verkopen en de dollars die je vorige week kocht houden? Dat zijn toch dezelfde dollars?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Jij wordt een topbelegger!

• Heisenbug
  • Laatst online: 02:03

Wat jullie?
Ik zou persoonlijk Verge niet voor de lange termijn vasthouden. Kijk eens in hun Github repository en je zult zien dat er al in geen tijden een significante codewijziging is gemaakt. Het zijn allemaal nutteloze pushes waar er een plaatje, stylesheet of een tekstje wordt aangepast. Het geeft mij absoluut niet het idee dat er ervaren devs op dat project zitten.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04
Ignis staat op 20 dollar. Vind ik heel hoog. Morgen komen alle nxt airdrops volgens mij beschikbaar en zal er toch een deel gedumpt gaan worden ??

Ik heb er 68. Erg veel gratis geld. Zullen vast mensen zijn met nog veel meer

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42

Helaas hij pakt om en om maar alleen als je exact net zo veel op 180 hebt gekocht als op 200...

Mag deze trouwens op nummer 1 van de beste crypto vragen in 2017?
Goed uiteinde allemaal! }:O

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Joostw24
  • Laatst online: 21-09 07:36
Acidrain schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:08:
[...]

Helaas hij pakt om en om maar alleen als je exact net zo veel op 180 hebt gekocht als op 200...

Mag deze trouwens op nummer 1 van de beste crypto vragen in 2017?
Goed uiteinde allemaal! }:O
Deze mag op 1!

• pattatje
  • Laatst online: 29-09 11:37

Huh? 😂

• Crypts

Ik wil hier graag in adviseren je ltc voortaan te labelen met de aankoopwaarde. Het is echt verdraaid lastig om bij te houden welke je nou precies voor welke prijs hebt gekocht. :/

Lang 's nachts van wakker gelegen maar labelen was echt de uitkomst! _/-\o_

• BmwM5F10v8
  • Laatst online: 02-08-2021
Basxt schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:31:
[...]

Dank!

Het adres klopt, deze stond nog in de auto-fill. Ik heb zojuist een mail gestuurd en gelijk een automated response ontvangen:

"Dear customer,
Sorry for making you wait! We are currently having some issues with XRP.
Our engineers are dealing with the issue without a break so that you will receive your money as soon as possible."

Zal dat het wel zijn.
Ik heb Nog steeds mijn ripple,s niet gehad. Heeft er echt niemand anders een slechte ervaring met changelly gehad? Of heeft iemand nog een idee? Ik Krijg echt het gevoel dat we opgelicht worden. Bedankt.

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Hij verkoopt als eerste degene die het dichtstbij het bedrag waarvoor je verkoopt. Tenzij het volle maan is, dan is het andersom. 8)7

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Crypts schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:23:
[...]

Ik wil hier graag in adviseren je ltc voortaan te labelen met de aankoopwaarde. Het is echt verdraaid lastig om bij te houden welke je nou precies voor welke prijs hebt gekocht. :/

Toch heeft ie deels een punt. Ik vind het heel irritant dat Kraken bij de historie van orders niet laat zien tegen welke rate je gekocht hebt. Als je dus niet zoiets als Blockfolio gebruikt kan het pittig zijn bij te houden wat voor profit je nu precies gepakt hebt..

• Crypts
MuFFIN 007 schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:27:
[...]

Toch heeft ie deels een punt. Ik vind het heel irritant dat Kraken bij de historie van orders niet laat zien tegen welke rate je gekocht hebt. Als je dus niet zoiets als Blockfolio gebruikt kan het pittig zijn bij te houden wat voor profit je nu precies gepakt hebt..
Kijk eens bij 'orders-closed orders'? :?

Volgens mij wordt daar echt heel netjes opgesomd voor hoeveel je een munt hebt gekocht?

• DRuw

DRuw

[...]

Snap ik niet helemaal... Je koopt iets en daarna hetzelfde erbij maar dan wil je eerst het eerste verkopen?
Gaat gewoon in 1 potje hoor...
Ik koop gewoon met ronde bedragen om het bij te houden:)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:47
DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:46:
[...]

Snap ik niet helemaal... Je koopt iets en daarna hetzelfde erbij maar dan wil je eerst het eerste verkopen?
Gaat gewoon in 1 potje hoor...
Ik koop gewoon met ronde bedragen om het bij te houden:)
De eerste partij heeft natuurlijk zijn glans verloren, logisch dat hij daar dan vanaf wil...

@PSP123 oud en nieuw bestaan niet. Wordt gewoon op een hoop gegooid in 'totaal'. Zie het als twee mensen die 5 euro overmaken naar jouw bankrekening en een derde maakt 10 euro over. Er staat dan gewoon 20 euro op je rekening

• PSP123
[...]

Ik schrijf het apart op, bij de aankoop. Het gaat mij er meer om om die LTC van 200 euro niet voor exact dezelfde prijs te verkopen ;)

• PSP123
Crypts schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:32:
[...]

Kijk eens bij 'orders-closed orders'? :?

Volgens mij wordt daar echt heel netjes opgesomd voor hoeveel je een munt hebt gekocht?
Klopt, per order kan je het aankoopbedrag terugvinden

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Ik weet dat we hier geen slowchat willen zien, maar toch.. Iedereen een super 2018 crypto jaar gewenst!! Laat iedereen miljonair worden :+ :)

• MaStar
Allemaal de beste wensen.
Zojuist mijn positie i Verge nog even versterkt.
Hopelijk komt er goed nieuws.

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:35
o-TANK-o schreef op maandag 1 januari 2018 @ 00:45:
Ik weet dat we hier geen slowchat willen zien, maar toch.. Iedereen een super 2018 crypto jaar gewenst!! Laat iedereen miljonair worden :+ :)
Lees aub ff de regels..
heheh grapje! Beste wensen een gelukkig nieuw jaar!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Beste wensen. Zie net dat wabi naar de maan schieten na nieuws over integratie in wechat. Moet zeggen dat 2018 goed begint dus. Benieuwd of ie nog verder gaat straks als China wakker is.

• Matadores
  • Laatst online: 22-12 22:35

Troll alert :D

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:42
allemaal de beste wensen en ik ben nog geen miljonair dus blijf voorlopig hier maar rond hangen

• Slux
  • Niet online
Belangrijkste is een gezond jaar, geld maakt echt niet gelukkig, het is nooit genoeg zodra je het eerste doel hebt bereikt kom het het volgende doel en daarna het volgende ga zo maar door, verlies het genot van het leven niet, want hoe cliché het ook klink met geld wordt je echt niet gelukkig wees tevreden met de dingen je je hebt ;) .

Happy 2018 trading everyone ;)

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
TRX gaat los, verre oosten wordt wakker.
Wordt dat de nieuwe ripple qua stijging? Volumes zijn er in ieder geval.

[ Voor 48% gewijzigd door Worstkaas op 01-01-2018 01:24 ]

Verwijderd

Worstkaas schreef op maandag 1 januari 2018 @ 01:21:
Hoop het zit er vuist diep in

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 23:54
Worstkaas schreef op maandag 1 januari 2018 @ 01:21:
Ben benieuwd, had het eerder op de avond verkocht. Net toch maar weer opnieuw gekocht.

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
BmwM5F10v8 schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:26:
[...]

Ik heb Nog steeds mijn ripple,s niet gehad. Heeft er echt niemand anders een slechte ervaring met changelly gehad? Of heeft iemand nog een idee? Ik Krijg echt het gevoel dat we opgelicht worden. Bedankt.
Changelly is sinds midden December niet vooruit te branden met XRP. Ik heb sindsdien twee transacties uit laten voeren om XRP te krijgen. Duurde bij beide erg lang voordat de funds werden verwerkt. Op een gegeven moment bleef de transactie hangen. Twitter ontplofte zowat met allemaal gedupeerden.

Een paar dagen later kwam het goed. Vervelend om nu te lezen dat ze dus nog steeds problemen hebben. Dus de tip: vermijd Changelly als je je XRP snel wilt hebben of wilt omwisselen. Gebruik hiervoor Shapeshift.

Wat is de status van je transactie?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Crypts
Dat doel staat op augustus en zoals het nu gaat is dat prima te doen. :)
Ik ga voor de 3 tegen het einde van het jaar. :D
Je moet iets te wensen hebben toch?

Jullie ook allemaal de beste wensen! Laat 2018 een goed crypto jaar worden voor iedereen!

Verwijderd

Mich schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:07:
Ignis staat op 20 dollar. Vind ik heel hoog. Morgen komen alle nxt airdrops volgens mij beschikbaar en zal er toch een deel gedumpt gaan worden ??

Ik heb er 68. Erg veel gratis geld. Zullen vast mensen zijn met nog veel meer
Ik krijg 225 X 20 dollar dan, ik geloof er niks van ;)

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-12 19:43
Volgens Reddit wordt wraith in 15 min gelanceerd.. vraag me af of het dan ook daadwerkelijk zo is.

We zullen zien, zal een leuk begin zijn van 2018

(Gelukkig nieuwjaar allemaal)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

hazecase schreef op maandag 1 januari 2018 @ 02:23:
Volgens Reddit wordt wraith in 15 min gelanceerd.. vraag me af of het dan ook daadwerkelijk zo is.

Bring it on! .... vanavond geen drank noch gekkigheid om deze coin, laat het het waard zijn. +1 milj.in hands O-)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
hazecase schreef op maandag 1 januari 2018 @ 02:23:

Mm ben benieuwd. Geloof er nog niet echt wat van eigenlijk.

Morgen stap ik eruit maar een leuke stijging is dan natuurlijk nog wel even meegenomen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-12 19:43
Alle aankondigen zijn alweer verdwenen.. wat een soap. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze niet droppen..

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-12 19:46
Kaolo Litebit moet even coins vrijgeven zodat ik nog een schepje XVG bij kan doen. Maar volgens mij is de crew bezopen momenteel ;)

Of voor mijn eigen bestwil toch sluiten die handel als ik het boven zo lees. :X

[ Voor 24% gewijzigd door KRDVT op 01-01-2018 02:38 ]

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben uit XVG gestapt op 1650.
Het blijft een bizarre marketing strategie... Tot op de laatste uren van de deadline beweren dat je code aan het schrijven bent, dan is er iets mis...

Ik blijf het in ieder geval volgen, ben echt reuze benieuwd wat dit gaat doen!

CND kreeg net een klap, hoewel ik niet weet waarom...

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Pierlala schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:52:
[...]

Ah ja dat zou kunnen inderdaad. Mijn stem is ook naar XRB gegaan trouwens. Die gaat moonen komend jaar!
XRB gaat wel winnen, USA wordt nu wakker en dan zijn we XP zo voorbij.
Ik heb niet gelogen! Jaar is goed begonnen. :9~

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:35
Ik ben ook volledig uit xvg gestapt, is mij een beetje drama. Als wraith wel of niet uitkomt. Mijn vertrouwen zijn ze kwijt. Niet alleen is het zeer onprofessioneel maar het heeft mij nu geen zekerheid meer in de toekomst. Ik geloof niet meer

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-12 19:50
Hou nu:
- Litecoin
- Verge
- Ripple
- IOTA
- Lisk
- Substratum
- Digibyte

Twijfel over NEO of Vertcoin. Suggesties?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
sakurakilla schreef op maandag 1 januari 2018 @ 06:34:
Ik ben ook volledig uit xvg gestapt, is mij een beetje drama. Als wraith wel of niet uitkomt. Mijn vertrouwen zijn ze kwijt. Niet alleen is het zeer onprofessioneel maar het heeft mij nu geen zekerheid meer in de toekomst. Ik geloof niet meer
Als ze het fixen is het toch wel en van de betere munten met echt een toegevoegde waarde.
Compleet onzichtbaar versturen is iets unieks wat geen andere munt heeft.

Ik hou nog effe vast

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
anessie schreef op maandag 1 januari 2018 @ 07:36:
Hou nu:
- Litecoin
- Verge
- Ripple
- IOTA
- Lisk
- Substratum
- Digibyte

Twijfel over NEO of Vertcoin. Suggesties?
Genoeg, o.a. RaiBlocks (XRB), ICON (ICX), Request Network (REQ), Stellar Lumens (XLM), Modum (MOD).

[ Voor 14% gewijzigd door MaZo op 01-01-2018 08:04 ]

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
sakurakilla schreef op maandag 1 januari 2018 @ 06:34:
Same here, om bovenstaande redenen.
Vanochtend de status op twitter ed gelezen en uitgestapt nu ik nog op (een paar procent) winst zat.
De feature mag mooi zijn, alles valt of staat met de professionaliteit van een team...

Had het idee om de eth die ik nu weer in binance heb in Stellar te steken, maar die is nu behoorlijk aant pieken.
Heb ik wat gemist?

• Thommie.nl
Het is gemaakt wraith komt eraan!!!!
Koop nu als een dolle en maak mega winst?

justinvforvendetta commented 18 seconds ago
ha fixed.

• Thommie.nl
@justinvforvendetta justinvforvendetta removed the bug label 2 minutes ago
@justinvforvendetta justinvforvendetta locked as resolved and limited conversation to collaborators 2 minutes ago

GOGOGO KOM ERIN EN VERDUBBEL:)!

eigen risico natuurlijk.... maar is een no brainer lijkt me:)

[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2018 08:08 ]

Verwijderd

Sam2013 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 08:07:
@justinvforvendetta justinvforvendetta removed the bug label 2 minutes ago
@justinvforvendetta justinvforvendetta locked as resolved and limited conversation to collaborators 2 minutes ago

GOGOGO KOM ERIN EN VERDUBBEL:)!

eigen risico natuurlijk.... maar is een no brainer lijkt me:)
Het is al nieuw jaar in Montana USA. Ze zitten straks al in het nieuwe jaar in California. Gaan ze “dit jaar” nog releasen?
Pagina: 1 ... 201 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]