[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 199 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.860 views

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12 17:18
Ik heb mijn Verge coins aangeschaft via Litebit in de Litebit wallet. Nu ben ik sinds kort aan de slag gegaan met Binance en wil nu eigenlijk die coins transferen naar Binance dus.

Is er een risico dat ze lang blijven "hangen" en ik ze straks niet kan verkopen als het nodig is?

En weet iemand of hier veel kosten/fees aan zitten?

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Kalloewase schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:00:
Ik heb mijn Verge coins aangeschaft via Litebit in de Litebit wallet. Nu ben ik sinds kort aan de slag gegaan met Binance en wil nu eigenlijk die coins transferen naar Binance dus.

Is er een risico dat ze lang blijven "hangen" en ik ze straks niet kan verkopen als het nodig is?

Kan makkelijk moet niet langer dan wat minuten duren.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-12 11:18
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:02:

Ik heb topic instructies gelezen maar ben een echte beginner met een super stomme fout gemaakt wegens overbezetting van alle kanalen om crypto te kopen met ideal en hoop dat iemand mij kan helpen om eea te repareren?

Ik heb dit vannacht gedaan op bitrush, ging goed dacht ik, maar heb lite-coins gekocht via Bitrush,2 maal, 1e x voor 500,- en 2e x voor 1000,- euro, die in de oververhit stand zijn gekomen.

Ik had net met veel moeite m'n ledger nano s wallet geinstalleerd en was hier trots op.
ECHTER: ik heb litecoins gekocht en alleen m'n bitcoin adres geactiveerd in mn wallet,en die dus opgegeven..

Geld is van m'n rekening, bevestiging van de eerste transaktie heb ik per mail ontvangen,maar achterraf uiteraard dus, niets in m'n zorgvuldig geinstalleerde wallet.. van de 2e transaktie,de grotere, dus niet waarschijnlijk wegens die 'oververhit' stand?

Alles kwijt? heb iets gevonden v cryptomaan, maar dat is erg ingewikkeld en blijkbaar met risico.
Hopelijk is er iemand die een bemoedigend bericht heeft..
Het schijnt mogelijk te zijn om het nog te recoveren, maar ik ben zelf helaas niet technisch genoeg om te begrijpen hoe het moet. Er zijn verschillende fora met een uitleg, zoals deze; https://bitcointalk.org/index.php?topic=2575911.0

Er zijn er ook nog met een uitgebreidere uitleg, maar dan denk ik dat je zelf even goed moet gaan zoeken. Wel vraag ik me af of dit je gaat lukken, aangezien het me best een lastig proces lijkt en je jezelf omschrijft als een beginner. Als het je zelf niet lukt kun je misschien nog proberen een Tweaker te vinden die er wel verstand van heeft en hopelijk zo vriendelijk is om je te helpen tegen een beloning (met een beloning van 20% hou je nog altijd €1200 zelf over, wat me een stuk beter lijkt dan niks).

Voor de rest raad ik je aan om voorlopig uit crypto te stappen, je goed inlezen over hoe alles werkt en dan opnieuw te beginnen. Succes en hopelijk zit het mee.

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12 21:34

Ik verstuur soms XVG via bittrex naar Litebit (makkelijk omzetten naar EUR)
Meestal binnen 15min aangekomen.

De fees zie je vanzelf staan bij Litebit wilt versturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:55:
[...]

Heel vervelend inderdaad.

Het is geen 10 euro wat je over hebt gemaakt, dus lees en check alles 2 keer voordat je zoiets doet.

Waarschijnlijk krijgt Litebit nu de litecoins terug, alleen ze hebben het daar ook giga druk.
Je moet even contact met hun opnemen en dan kunnen ze wellicht je coins alsnog naar de juiste wallet versturen.
Maar voordat dit in orde is gemaakt, ben je wel een paar dagen verder.
Succes
klopt. ben er ook goed ziek van. komt doordat ik atechnisch ben,veel moeite had om de ledger wallet te installeren, en uiteindelijk,wegens topdrukte, nergens vertcoin kon kopen daar overal een klantenstop op zit,maar niet op bitrush. Ik had ergens gelezen om eerst litecoin te kopen om vervolgens op een exchange, om te zetten naar bv vertcoin..
en het was 2.00 vanochtend.
Nog niets gedronken maar idd flinke kater van het voorlopig afgeschreven 'investeringsgeld'...
onkunde,hebzucht,stommiteit, het is allemaal waar.

Maar ik had gehoopt dat hier iemand was met ervaring met soortgelijk verhaal, met Bitrush. of zouden ze net als litebit, coins terug krijgen?

nogmaals dank voor reacties

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Nickkok schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:39:
Ik kwam toevallig dit tegen
https://mobile.twitter.co...status/947343474214412288

Binance zorgt elke maand voor de community token van de maand. Dit zorgt ervoor dat er een nieuwe coin gelist word die gekozen word door de community. Nu zag ik dus dat RaiBlocks(XRB) er tussen staat en dankzij de grote community waarschijnlijk gaat winnen. Ik denk dat dit een groote boost in de prijs van XRB gaat geven.
Ik ga voor RISE! De enige DPoS munt op de lijst.

Ik wil graag een oproep doen voor iedereen die tijdens de RISE rain hebben meegedaan begin augustus op RISE te stemmen. Het is wel het minste wat je terug kan doen voor de RISE community. ;)

Anderen mogen ook op RISE stemmen, omdat Bittrex nu geen nieuwe leden toelaat. 8)

https://www.binance.com/vote.html Het is begonnen!
.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Verwijderd

Normaal enkele minuten, echter toen ik de week voor kerst mijn munten van litebit naar binance wilde sturen duurde het 40 uur... 8)7

Litebit niet bereikbaar... Heb toen wel even gezweet..
Maar uiteindelijk kwam het gewoon goed.
Vriend van me deed het van de week ook en duurde 2 minuten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Taro schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:53:
[...]

Uiteraard een grote aanname van mijn kant...
Aannames zijn absoluut niet erg maar het belangrijkste hierin is dat "jij" in je eigen aannames moet blijven geloven en pas je aanname bijstelt als daar daadwerkelijk bewijzen voor komen. In het geval van XVG is de afgelopen weken voldoende geschreven en geroepen door verschillende personen met/zonder aanzien en met/zonder onderbouwing en dat heeft een aanzienlijke invloed gehad op de enorme pieken en dalen in het volume en de koers.

De grap is (als je het grappig kan noemen); de roadmap van coins is dus een relatief belangrijk iets om te lezen en snappen alvorens te investeren. Ik zal ruiterlijk toegeven; XVG was voor mij een beetje abracadabra toen 'ie gelanceerd werd maar gelukkig waren er andere sites die bepaalde zaken iets versimpeld uitlegden. En ik zou aanraden dat anderen (in dit topic voornamelijk) misschien ook iets meer gaan lezen om zich heen en niet alle posts/hype van "enkele personen" geloven en daarop je investeringen/aannames gaan baseren.

Voor de (beginnende) crypto-traders: over een paar uurtjes moet je je goede voornemens weer prevelen. Als je dan grote korrels zout en leren lezen bovenaan je lijstje zet, heb je zomaar kans dat 2018 een goed jaar voor "jou" wordt en daarmee anderen in dit topic iets meer kan sturen/voorlichten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Nicap schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:53:
Je ziet nu toch ook wel weer wat meer aankopen verschijnen van Verge >:)

Ben echt benieuwd wat het gaat doen. Heb er niet zo heel veel, maar hou ze toch lekker vast de komende tijd.
Sorry hoor maar alsof het volume van litebit kenmerkend is m.b.t. dumpen of aankopen van Verge of wat voor andere coin. Op een exchange als bijv. Binance worden per seconde al meer transacties gedaan dan bij litebit in een paar minuten.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
MAX3400 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:07:
[...]

Aannames zijn absoluut niet erg maar het belangrijkste hierin is dat "jij" in je eigen aannames moet blijven geloven en pas je aanname bijstelt als daar daadwerkelijk bewijzen voor komen. In het geval van XVG is de afgelopen weken voldoende geschreven en geroepen door verschillende personen met/zonder aanzien en met/zonder onderbouwing en dat heeft een aanzienlijke invloed gehad op de enorme pieken en dalen in het volume en de koers.

De grap is (als je het grappig kan noemen); de roadmap van coins is dus een relatief belangrijk iets om te lezen en snappen alvorens te investeren. Ik zal ruiterlijk toegeven; XVG was voor mij een beetje abracadabra toen 'ie gelanceerd werd maar gelukkig waren er andere sites die bepaalde zaken iets versimpeld uitlegden. En ik zou aanraden dat anderen (in dit topic voornamelijk) misschien ook iets meer gaan lezen om zich heen en niet alle posts/hype van "enkele personen" geloven en daarop je investeringen/aannames gaan baseren.

Voor de (beginnende) crypto-traders: over een paar uurtjes moet je je goede voornemens weer prevelen. Als je dan grote korrels zout en leren lezen bovenaan je lijstje zet, heb je zomaar kans dat 2018 een goed jaar voor "jou" wordt en daarmee anderen in dit topic iets meer kan sturen/voorlichten.
Amen! _/-\o_

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:03:
[...]

klopt. ben er ook goed ziek van. komt doordat ik atechnisch ben,veel moeite had om de ledger wallet te installeren, en uiteindelijk,wegens topdrukte, nergens vertcoin kon kopen daar overal een klantenstop op zit,maar niet op bitrush. Ik had ergens gelezen om eerst litecoin te kopen om vervolgens op een exchange, om te zetten naar bv vertcoin..
en het was 2.00 vanochtend.
Nog niets gedronken maar idd flinke kater van het voorlopig afgeschreven 'investeringsgeld'...
onkunde,hebzucht,stommiteit, het is allemaal waar.

Maar ik had gehoopt dat hier iemand was met ervaring met soortgelijk verhaal, met Bitrush. of zouden ze net als litebit, coins terug krijgen?

nogmaals dank voor reacties
Stap 1) probeer de private key van je BTC wallet te exporteren.
Stap 2) Download iets zoals Electrum litecoin wallet en importeer de private key van je BTC wallet. Bij het aanmaken van je wallet in Electrum krijg je de optie om een wallet te genereren op basis van Private key.

Ik vermoed dat het niet al te moeilijk hoeft te zijn, maar heb er zelf geen ervaring mee en weet niet wat voor private key ledgers gebruiken.

Verwijderd

2018 staat voor de deur en ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie porto's eruit zien.

Mijne zelf ziet er als volgt uit:

30% Neo
25% XRP
20% BTC
15% ADA
10% ICO en daytrading

Verwijderd

Ik adviseer iedereen wel om wat Bitcoins in te slaan.
Want als deze laag staat, dan zijn de Cryptos ook niet al te best.
Iedereen dus verplichten om 10% van zijn alts in BTC te stoppen ;)

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-12 17:45
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:11:
2018 staat voor de deur en ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie porto's eruit zien.

Mijne zelf ziet er als volgt uit:

30% Neo
25% XRP
20% BTC
15% ADA
10% ICO en daytrading
100% XVG ;)

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
De hele markt daalt nog steeds en Verge ontploft al. Kun je nagaan wat dit in het nieuwe jaar gaat doen. M'n tactiek blijft voorlopig werken (zit wel in veel coins), de stijgers van de dag voor de helft verkopen en direct instappen bij de dalers van de dag (die meestal die dag daarvoor stijgers waren) waar je potentie in ziet.

M'n portfolio:

NGC (beetje gehyped, maar vroeg ingestapt voor de winst)
Verge (zat er al heel vroeg in en nu is het makkelijk winst maken door gewoon steeds het tegenovergestelde van iedereen te doen)
DRGN
DNA (vroeg gekocht, interessant concept voor het sharen van medische data)
XRB (Werkt, en is super snel, dat willen mensen zien)
OMG
TRX
BQX
ENG
LEND (actieve community, leningsplatform werkt)
NEO (Gaat nog groot worden, GAS leuk systeem, enorm vriendelijk voor developers)
WABI (zit goed bedrijf achter, laat gekochte producten authenticiteit behouden, zeer interessant)
REQ
BNB (logische stijger op lange termijn)
ETN (als dit uitgerold wordt, gaat het naar de maan)
ICX (Koreanen en tech, do I need to say more)
AION
IOTA (Denk dat dit de coin wordt die machines gaat laten communiceren, moet nog wel veel aan gebeuren, langetermijn hold)
SUB
ADA (Meest geavanceerde team wat er is i.m.o. maar gaat nog lang duren)
ARK (bruggenbouwer van blockchains, valt en staat bij het groeien van de markt)
Navcoin (werkende privacycoin)
XMR (of deze of Navcoin gaat het maken)
Vechain (Aan de hand van de Chinezen, bizar mooie partnerships)
XRP (Beetje fomo...)
XLM (Geweldig project, veilig, goedkope en snelle transfers naar landen waar geld een issue is)

ICO: INS (enige ICO waar ik echt wat in zag, uitschakelen van handelaren en profit bij zowel consument als fabrikant leggen)

**Zit inmiddels in zoveel coins dat ik even niet precies meer de werking van alles weet, maar alles is minstens een uur onderzocht en zodoende aangekocht, tuurlijk gaan er wat floppen. Maar denk dat hier op lange termijn enorme winnaars tussen zitten.**

Verwijderd

hartelijk dank voor je positieve reactie, maar klinkt voor mij erg ingewikkeld. Heb nog nooit met dit soort zaken te maken gehad,en vind het al moeilijk om een app te 'downloaden', laat staan privacy key exporteren etc.

Is er iemand 'liefst in het noorden', die zoiets voor mij kan doen, tegen betaling?
Junia schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:08:
[...]

Stap 1) probeer de private key van je BTC wallet te exporteren.
Stap 2) Download iets zoals Electrum litecoin wallet en importeer de private key van je BTC wallet. Bij het aanmaken van je wallet in Electrum krijg je de optie om een wallet te genereren op basis van Private key.

Ik vermoed dat het niet al te moeilijk hoeft te zijn, maar heb er zelf geen ervaring mee en weet niet wat voor private key ledgers gebruiken.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Kan het kloppen dat transfers echt enorm lang duren op het moment? Gisteren ltc van Bittrex naar Coinbase gestuurd en die kwam pas net aan. Transfer van xem van Bittrex naar Cryptopia is nog steeds onderweg. Beiden rond 23 uur gestuurd gisteravond....

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:42:
[...]

Probeer hem eens te helpen, ipv dit zo te stellen, door zijn vraag te beantwoorden.
Hij geeft zelf al aan een domme fout te hebben gemaakt.

Er zijn dus coins naar een ontvangstadres verzonden welke deze niet kan registreren.
Bij mijn weten ben je ze dan inderdaad voorgoed kwijt (helaas Joris), maar zijn vraag is of iemand dit kan bevestigen of er toch een manier is dat hij zijn investering welke niet is aangekomen goed kan krijgen.
Die sites harken toch bakken met geld binnen zo niet normaal joh.. hoeveel mensen zullen zo'n fout of soortgelijk wel niet maken per dag..

• Malawolar
Aansluitend bij bovenstaande post; en natuurlijk BTC mijden als de pest. Wat een wanproduct is dat zeg. Langzaam, duur... (en ja leuk die grote community, maar sinds 2009 is er nog nauwelijks iets bereikt waar anderen in een jaar op elk vlak een betere coin hebben geproduceerd) Het is een beetje alsof een heel team raketwetenschappers de eerste spaceshuttle weer in de ruimte probeert te sturen, werkt niet jongens, gewoon opnieuw beginnen!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Crypts schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:15:
Kan het kloppen dat transfers echt enorm lang duren op het moment? Gisteren ltc van Bittrex naar Coinbase gestuurd en die kwam pas net aan. Transfer van xem van Bittrex naar Cryptopia is nog steeds onderweg. Beiden rond 23 uur gestuurd gisteravond....
Ik las op Reddit dat tenminste één user zijn coins omzet in Verge of Lumens en die dan verstuurt, daar dat sneller en goedkoper is dan welke andere top coins. Just my 0,02 btc ;)

• UltraSub
  • Laatst online: 18-12 16:58
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:02:
Ik heb topic instructies gelezen maar ben een echte beginner met een super stomme fout gemaakt wegens overbezetting van alle kanalen om crypto te kopen met ideal en hoop dat iemand mij kan helpen om eea te repareren?

Ik heb dit vannacht gedaan op bitrush, ging goed dacht ik, maar heb lite-coins gekocht via Bitrush,2 maal, 1e x voor 500,- en 2e x voor 1000,- euro, die in de oververhit stand zijn gekomen.

Ik had net met veel moeite m'n ledger nano s wallet geinstalleerd en was hier trots op.
ECHTER: ik heb litecoins gekocht en alleen m'n bitcoin adres geactiveerd in mn wallet,en die dus opgegeven..

Geld is van m'n rekening, bevestiging van de eerste transaktie heb ik per mail ontvangen,maar achterraf uiteraard dus, niets in m'n zorgvuldig geinstalleerde wallet.. van de 2e transaktie,de grotere, dus niet waarschijnlijk wegens die 'oververhit' stand?

Alles kwijt? heb iets gevonden v cryptomaan, maar dat is erg ingewikkeld en blijkbaar met risico.
Hopelijk is er iemand die een bemoedigend bericht heeft..
Lees hier eens, misschien heb je er wat aan.
https://www.reddit.com/r/...lations_everyone/dleu77d/

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 31-12-2017 11:23 ]

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:13:
Ik adviseer iedereen wel om wat Bitcoins in te slaan.
Want als deze laag staat, dan zijn de Cryptos ook niet al te best.
Iedereen dus verplichten om 10% van zijn alts in BTC te stoppen ;)
Kan het zijn dat ik zowel een waarheid als onwaarheid lees?

Juist als BTC laag gaat, zie je dat andere coins omhoog gaan. Ja, als het currency-pair tegen de BTC is, maak je "effectief" in Euro weinig winst maar als je op een alt kan traden en daar van 0.1BTC in een dag 0.15BTC weet te maken (50% winst dus), is dat allicht minder erg dan een daling van de BTC zelf met 14%.

Sterker nog; als je door niche / alt trading je BTC-voorraadje weet te verdubbelen en de BTC zelf blijft gelijk, heb je zometeen een zeer fijne winst als de BTC ook nog eens 10% stijgt ten opzichte van je laatste alt-trade.

En zoals ik eerder postte; lees eens goed wat de analysten en de markt zien & doen. Ik heb even de bronnen niet bij de hand maar volgens mij zijn er meerdere artikelen die de BTC in de loop van 2018 waarderen op ~ $6000 low tot ~$45000 high. Waarom zou ik dan nu in BTC stappen? Er is dus een gerede kans dat ik mijn directe EUR-BTC aankoop met 50% zie dalen de komende tijd.

Persoonlijk advies, maar dat is op basis van lezen & denken; BTC is pas interessant om aan te kopen zodra deze rond de $9500 komt te liggen. Tot die tijd, maak alsjeblieft gebruik om zoveel mogelijk alts te traden en zo je voorraad BTC (of na overhevelen USDT) op te bouwen.

• Sanalologo
Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:22:
Aansluitend bij bovenstaande post; en natuurlijk BTC mijden als de pest. Wat een wanproduct is dat zeg. Langzaam, duur... (en ja leuk die grote community, maar sinds 2009 is er nog nauwelijks iets bereikt waar anderen in een jaar op elk vlak een betere coin hebben geproduceerd) Het is een beetje alsof een heel team raketwetenschappers de eerste spaceshuttle weer in de ruimte probeert te sturen, werkt niet jongens, gewoon opnieuw beginnen!
Sorry ik moet even heel hard lachen om deze onwetendheid.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verge lijkt inderdaad de weg omhoog weer gevonden te hebben. Laten we hopen dat Wraith inderdaad uitgevracht gaat worden en dat de community dit dan ook voldoende vertrouwen geeft.
Ik zit gemengt in deze munt. De privacy staat me tegen maar ik verwacht wel dat een hoop mensen dit toch willen.
3000 coins aangekocht voor $0,0050 en ik heb ze nog steeds. Zit er aan te denken om 500 te verkopen op 0,299 . En de rest laat ik staan en zie wel wat er gebeurd. (Heb ik in ieder geval mijn investering weer terug)

[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 31-12-2017 11:25 ]

• Zhou
  • Niet online
Beter voortaan ETH versturen. Gisteravond heb ik ETH verstuurd vanaf Bittrex naar Binance. Het is binnen 10min aangekomen.

Check ook de TxID nadat je verstuurd hebt. Dit is voor ETH.
.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• RisingSun
  • Laatst online: 22-12 21:34
Toch nog maar wat XVG ingeslagen, wie weet word het nog een mooi uiteinde zo! _/-\o_

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
RisingSun schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:25:
Toch nog maar wat XVG ingeslagen, wie weet word het nog een mooi uiteinde zo! _/-\o_
Me2 haha...wat een bizarre loop heeft deze munt gehad zeg

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
GeeMoney schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:24:
Verge lijkt inderdaad de weg omhoog weer gevonden te hebben. Laten we hopen dat Wraith inderdaad uitgevracht gaat worden en dat de community dit dan ook voldoende vertrouwen geeft.
Ik zit gemengt in deze munt. De privacy staat me tegen maar ik verwacht wel dat een hoop mensen dit toch willen.
3000 coins aangekocht voor $0,0052 en ik heb ze nog steeds. Zit er aan te denken om 500 te verkopen op 0,299 . En de rest laat ik staan en zie wel wat er gebeurd. (Heb ik in ieder geval mijn investering weer terug)
Verge zal sowieso hard gaan vandaag. Dat is onderdeel van het spel. Ze hebben nog ongeveer 12 uur Europese tijd om de Wraith vrij te geven. Amerikaans natuurlijk iets meer. Als ze m vanmiddag uitgeven dan is de aziatische markt ook een van de eerste die er weer keihard op inspringt.

ik zet mijn stoplimit op iets onder wat het nu is; laat maar komen.

Verwijderd

Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:15:
De hele markt daalt nog steeds en Verge ontploft al. Kun je nagaan wat dit in het nieuwe jaar gaat doen. M'n tactiek blijft voorlopig werken (zit wel in veel coins), de stijgers van de dag voor de helft verkopen en direct instappen bij de dalers van de dag (die meestal die dag daarvoor stijgers waren) waar je potentie in ziet.

M'n portfolio:

...
Mooie lijst! Geen "traditionelen" (BTC/LTC/ETH)? Je hebt neem ik aan wel alles op Exchanges staan ivm snel kunnen schakelen per dag?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:22

Nicap

Tsssk....

Sahara schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:07:
[...]

Sorry hoor maar alsof het volume van litebit kenmerkend is m.b.t. dumpen of aankopen van Verge of wat voor andere coin. Op een exchange als bijv. Binance worden per seconde al meer transacties gedaan dan bij litebit in een paar minuten.
Ja, het is wel een indicatie. Uiteraard zijn er op de grote exchanges meer volume. Maar dat zegt niks over het beeld.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:00
vinno86 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:17:
[...]

Die sites harken toch bakken met geld binnen zo niet normaal joh.. hoeveel mensen zullen zo'n fout of soortgelijk wel niet maken per dag..
Denk dat dit tegenvalt.
"Die Sites" worden helemaal platgebombardeerd met supportvragen en handmatig werk om dit allemaal recht te trekken.
Als ze iedere order die fout gaat en dus teruggestuurd wordt in hun eigen zak steken kunnen ze snel de deuren sluiten. Dat verhaal gaat dan rond als een lopend vuurtje en zal dan weinig animo meer zijn voor deze firma.

Tig supportmedewerkers die alleen maar "dom" werk moeten doen kost serieus geld!
Waarom denk je dat Litebit het minimumbedrag heeft bijgesteld naar boven toe :? Als 1 op de 25? orders fout gaat (en dat lijkt me best reëel met alle newbies) en dit een shitstorm aan supportvragen oplevert kunnen al die kleine orders bij elkaar wel eens geld kosten ipv opleveren.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-12 22:57

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:15:
hartelijk dank voor je positieve reactie, maar klinkt voor mij erg ingewikkeld. Heb nog nooit met dit soort zaken te maken gehad,en vind het al moeilijk om een app te 'downloaden', laat staan privacy key exporteren etc.

Is er iemand 'liefst in het noorden', die zoiets voor mij kan doen, tegen betaling?

[...]
Installeer eerst eens de litecoin app op de ledger nano s door middel van de ledger manager. Aangezien de seed hetzelfde is (de 24 woorden) is het mogelijk dat dan je litecoins te voorschijn komen. Geen idee of dit lukt maar lijkt me de makkelijkste eerste stap om uit te proberen.

edit: waarschijnlijk werkt het niet omdat het afleidingspad anders zal zijn verwaxcht ik maar goed, niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 31-12-2017 11:50 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• FreeShooter
  • Laatst online: 18:11
Ik heb mijn Verge verkocht. Ik zie een herhaling van wat we al zovaak hebben gezien: Heel veel hype en vervolgens valt het uiteraard tegen.

Er zijn zoveel mooie coins waarbij er grote teams aan werken. Ik zie niet hoe één developer, die tot op de laatste dag van het jaar nog bezig is om zijn belofte waar te maken, daar tegenop kan. Ik kan me zeker niet voorstellen dat hij nu een goed werkend product op gaat leveren die de enorme hype kan waarmaken.

• Malawolar
Sanalologo schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:24:
[...]

Sorry ik moet even heel hard lachen om deze onwetendheid.
Ik om de Bitcoinhype, Ook al wordt die twee keer zoveel waard, dan is het rendement nog lager dan ik nu in drie weken met al die andere coins heb gehaald. En dat lightning network gaat ook echt niet world changing zijn.

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021

M'n portfolio:

Verge (zat er al heel vroeg in en nu is het makkelijk winst maken door gewoon steeds het tegenovergestelde van iedereen te doen)
DRGN
OMG
TRX
BQX
ENG
NEO (Gaat nog groot worden, GAS leuk systeem, enorm vriendelijk voor developers)
WABI (zit goed bedrijf achter, laat gekochte producten authenticiteit behouden, zeer interessant)
REQ
AION
IOTA (Denk dat dit de coin wordt die machines gaat laten communiceren, moet nog wel veel aan gebeuren, langetermijn hold)
SUB
XRP (Beetje fomo...)
XLM (Geweldig project, veilig, goedkope en snelle transfers naar landen waar geld een issue is)

ICO: INS (enige ICO waar ik echt wat in zag, uitschakelen van handelaren en profit bij zowel consument als fabrikant leggen)

**Zit inmiddels in zoveel coins dat ik even niet precies meer de werking van alles weet, maar alles is minstens een uur onderzocht en zodoende aangekocht, tuurlijk gaan er wat floppen. Maar denk dat hier op lange termijn enorme winnaars tussen zitten.**
Slimme tactiek, die ben ik ook gaan volgen nadat bleek dat het echte daytraden meer verlies oplevert dan winst....

Heb diverse potjes van €25 gemaakt. Zodra ze verdubbeld zijn, haal ik mijn inleg eruit om niet meer naar het potje te kijken tot.....?
De inleg die ik eruit heb gehaald stop ik dan weer in een andere munt waarin ik potentie zie om te groeien en daar doe ik dan hetzelfde mee.

Verwijderd

Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:32:
[...]

Ik om de Bitcoinhype, Ook al wordt die twee keer zoveel waard, dan is het rendement nog lager dan ik nu in drie weken met al die andere coins heb gehaald. En dat lightning network gaat ook echt niet world changing zijn.
Moet je eens kijken wat er gebeurt met je rendement op je alts als BTC klapt.

• Ranora
FreeShooter schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:32:
Ik zie niet hoe één developer, die tot op de laatste dag van het jaar nog bezig is om zijn belofte waar te maken, daar tegenop kan. Ik kan me zeker niet voorstellen dat hij nu een goed werkend product op gaat leveren die de enorme hype kan waarmaken.
Misschien is het allang af; en wacht hij expres zo lang. Mensen gaan nu toch als een gek kopen. Ze willen de boot niet missen. Zo verdient hij er nog meer aan, zit hij lekker aan de champagne als vanmiddag rond een uur of 15/16 Wrait gelanceerd word, piest hij helemaal in zijn broek!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021

M'n portfolio:

DRGN
OMG
TRX
BQX
ENG
REQ
AION
SUB
XRP (Beetje fomo...)

Laat je die allemaal op een exchange staan. Welke exchange? En lukt het om overzicht te houden.

• Malawolar
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:28:
[...]

Mooie lijst! Geen "traditionelen" (BTC/LTC/ETH)? Je hebt neem ik aan wel alles op Exchanges staan ivm snel kunnen schakelen per dag?
ETH wel, is al tijden stabiel (of stijgt), dus die gebruik ik om m'n trades te doen. 60% staat ongeveer op exchanges inderdaad, dat zijn er ook een stuk of 8 inmiddels haha. Helaas dat er nog geen exchange is die alles dekt, Binance komt in de buurt :) Litecoin was ik fan van, maar daalt nu al een tijd dus even vanaf gestapt. Hoewel het de veel betere versie van de BTC is. Maar BTC, zoals ik hiervoor al met 2 posts zei, nee daar waag ik me niet aan.

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:33:
[...]

Misschien is het allang af; en wacht hij expres zo lang. Mensen gaan nu toch als een gek kopen. Ze willen de boot niet missen. Zo verdient hij er nog meer aan, zit hij lekker aan de champagne als vanmiddag rond een uur of 15/16 Wrait gelanceerd word, piest hij helemaal in zijn broek!
Genieten _/-\o_ 8)7

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:27:
[...]

Verge zal sowieso hard gaan vandaag. Dat is onderdeel van het spel. Ze hebben nog ongeveer 12 uur Europese tijd om de Wraith vrij te geven. Amerikaans natuurlijk iets meer. Als ze m vanmiddag uitgeven dan is de aziatische markt ook een van de eerste die er weer keihard op inspringt.

ik zet mijn stoplimit op iets onder wat het nu is; laat maar komen.
Ze hebben toch overal even veel tijd? Ik neem aan dat hij het over lokale tijd voor 00:00 had?

• Malawolar
Egbert1907 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:34:
[...]

Laat je die allemaal op een exchange staan. Welke exchange? En lukt het om overzicht te houden.
Exchanges: Binance (veruit de beste vind ik, werkt altijd, snel, veel coins, geen geauwehoer). Bitfinex, Kucoin, Kraken (om euro's te ontvangen), Litebit (wel handig als je snel in wil stappen en het werkt), Anycoindirect (als alles er weer eens uit ligt en je wil snel LTC/ETH krijgen, cryptopia, HitBTC, Mercatox en Etherdelta.

Overzicht wordt ouderwets op papier gedaan. Wachtwoorden op je computer ben ik geen fan van. Overal een ander wachtwoord voor ook. Ook de wallets hebben allemaal een ander wachtwoord. Plus overal zit 2FA achter, maargoed ik heb nu even twee maanden vakantie dus had er de tijd voor ;) Voorlopig geen extra aankopen meer, tenzij het echt iets heel goeds is.

• Ranora
Machlah schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:37:
[...]

Ze hebben toch overal even veel tijd? Ik neem aan dat hij het over lokale tijd voor 00:00 had?
Ja, dat zal. Maar dan kan het bij ons dus al 2018 zijn? Door tijdzones kan het wel 26 uur later zijn voordat het 2018 is. De eerste landen zijn om 11.00 uur Nederlandse tijd 2018 in gegaan. Dan kan het dus tot morgen 1 januari 13:00 duren voor de laatste landen binnen zijn.

De window van 26 uur is blijkbaar spannend genoeg om munten bij te kopen nu.

• lighting_
  • Laatst online: 21-12 15:48
Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:33:
[...]

Dat is totaal onprofessioneel. En blijkbaar zelf heel veel aan te verdienen.

• MAX3400

MAX3400

Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:41:
[...]

Je weet dat de wereld maar in 24 uur rekent? Afhankelijk van hoe je kijkt rekent; in Samoa was het om 11:00 onze tijd als 1 januari. Dus over 23 uur en 15 minuten is het laatste land dus ook 1 januari.

Verwijderd

FreeShooter schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:32:
Ik heb mijn Verge verkocht. Ik zie een herhaling van wat we al zovaak hebben gezien: Heel veel hype en vervolgens valt het uiteraard tegen.

Er zijn zoveel mooie coins waarbij er grote teams aan werken. Ik zie niet hoe één developer, die tot op de laatste dag van het jaar nog bezig is om zijn belofte waar te maken, daar tegenop kan. Ik kan me zeker niet voorstellen dat hij nu een goed werkend product op gaat leveren die de enorme hype kan waarmaken.
Het is geen 1 developer, er zit een hele opensource community achter, ook enkele bekende dev'ers, kan alleen niet zo snel de namen naar boven toveren.
Echter hij is het gezicht van de coin en zal op de laatste knop drukken voordat het live gaat..
Het is echt niet zo dat hij alle code zelf schrijft.

Maar we zullen het zien hoe de komende uren zich ontvouwen. Al verwacht ik wel een flinke dip na het nieuws dat het live is. Maarja dat zijn we ondertussen wel gewend..

• Matadores
  • Laatst online: 22-12 22:35
lighting_ schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:42:
[...]

Marketing is part of the game

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
[...]

Hoezo is het onprofessioneel om zelf te willen verdienen aan een product waar je maanden, zo niet jaren, hard aan hebt gewerkt? Ze maken slim gebruik van de hype rondom hun coin...nu maar hopen dat het product het waarmaakt...zo niet weet ik niet zeker of deze knapen nog veilig over straat kunnen haha.

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:38:
[...]

Exchanges: Binance (veruit de beste vind ik, werkt altijd, snel, veel coins, geen geauwehoer). Bitfinex, Kucoin, Kraken (om euro's te ontvangen), Litebit (wel handig als je snel in wil stappen en het werkt), Anycoindirect (als alles er weer eens uit ligt en je wil snel LTC/ETH krijgen, cryptopia, HitBTC, Mercatox en Etherdelta.

Overzicht wordt ouderwets op papier gedaan. Wachtwoorden op je computer ben ik geen fan van. Overal een ander wachtwoord voor ook. Ook de wallets hebben allemaal een ander wachtwoord. Plus overal zit 2FA achter, maargoed ik heb nu even twee maanden vakantie dus had er de tijd voor ;) Voorlopig geen extra aankopen meer, tenzij het echt iets heel goeds is.
Ja die 2fa daar zit in nog even mee.Heb een telefoon van het werk. Dit app GA zit die nu simkaart gekoppeld of googleaccount. Daarnaast ontvang ik niet altijd sms berichten ter bevestiging. Sommige exchage s doen dat bijv. Gdax.
De wallets zijn er ook een flink aantal denk ik. Ik ben van het ouderwets papierwerk. Maar heb soms ook iets met bomen en bos....en laten ze daar nu net paier van maken.

• lighting_
Matadores schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:43:
[...]

Marketing is part of the game
dit is geen marketing. Dit zou dan bewust de markt manipuleren.
En nog wel vanuit het team.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:04

p0st

Dutch Reefer

https://twitter.com/TheSa...status/947389897031249920

Het gerucht is dat WRAITH om 3u vanmiddag onze tijd wordt gereleased (9 am EST). Build progress ziet er goed uit: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE

Het blijft gewoon speculeren totdat het zover is, en zelfs daarna is het helemaal niet zeker dat er een mega grote pump of dump gaat komen... Gewoon afwachten dus en als je het niet aan kunt of verkopen of gezellig met je familie/vrienden oudjaar gaan vieren :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• UltraSub
p0st schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:47:

Het gerucht is dat WRAITH om 3u vanmiddag onze tijd wordt gereleased (9 am EST). Build progress ziet er goed uit: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE

Het blijft gewoon speculeren totdat het zover is, en zelfs daarna is het helemaal niet zeker dat er een mega grote pump of dump gaat komen... Gewoon afwachten dus en als je het niet aan kunt of verkopen of gezellig met je familie/vrienden oudjaar gaan vieren :+
https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE/branches

Kweenie hoor, maar als ik de commits bekijk zie ik niet zo heel veel wijzigen.

• DRuw
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

p0st schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:47:

die heb ik net ook gezien vanuit een volledig onbetrouwbare bron en wordt klakkeloos overgenomen...
Geen idee wat klopt maar het gaat momenteel verge voor de wind:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Sanalologo
Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:32:
[...]

''bitcoin hype'', zonder bitcoin waren al die andere coins er niet. Daarnaast heeft bitcoin meer rendement gehaald dan jij in je laatste ''drie weken''.

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:10
Ben blij voor degene die verge duur gekocht hebben dat de koers terug omhoog gaat.

Mijn raad is verkopen die handel, verge is gewoon 1 luchtbel.

• Ranora
MAX3400 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:43:
[...]

Je weet dat de wereld maar in 24 uur rekent? Afhankelijk van hoe je kijkt rekent; in Samoa was het om 11:00 onze tijd als 1 januari. Dus over 23 uur en 15 minuten is het laatste land dus ook 1 januari.
Het spijt mij, maar de window is echt 26 uur. Je hebt namelijk +14 UTC, dat is Samoa, maar je hebt ook -12 UTC

Baker Island and Howland Island (uninhabited islands belonging to the United States)
Vallen beide onder -12 uur.

Ik zeg niet dat hij het dan gaat uitbrengen, of wat mijn vermoedens zijn. Maar het is dus technisch mogelijk.
[...]

Tja. Maar als je er aan kan verdienen... Wie zegt dat het eerlijk is?

[ Voor 6% gewijzigd door Ranora op 31-12-2017 11:54 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Net van gdax naar britrex LTC verstuurd stond er vrijwel direct op, na +/- 5 minuten confirmed

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:43:
Dat was de discussie gisteren... is hij nu wel betaald en wilde hij meer of is hij uberhaubt niet betaald?
Bedrijven hebben ook een marketingbudget en onze Doutzen is ook het gezicht van H&M nu dus op zich vind ik het niet vreemd dat ze een promo "kopen" van iemand met een hoop volgers.
/me ziet Doutzen al viral gaan in haar H&M lingerie de NLG promoten! :+

Too the moon!!! :9 :Y)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:29
En dat baseer je op .... ?
Iedere gek kan wel wat roepen, en doet dat ook, maar kom eens met wat onderbouwing.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
Ik lees er niet veel over maar wat vinden jullie een mooie site om even snel naar wat grafieken te kijken en de koersen te volgen?
Ik vind deze wel mooi waarbij je ook even uit kunt laten rekenen hoeveel de waarde is wat je hebt.
Bv 1000 XVG.
https://www.moonstats.com/xvg

• lighting_
Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:52:
[...]

[...]

Tja. Maar als je er aan kan verdienen... Wie zegt dat het eerlijk is?
Heb ik ook niet gezegd. Met zo een team wil ik niks mee te maken hebben Je moet alleen zelf de grens trekken.Ik kan ook zeggen wil je dat je pensioenfonds investeert in kinderarbeid bommen granaten rookwaren bedrijven die niet nauw nemen met milieu verontreiniging omdat ze veel euro's op kunnen verdienen?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Wraith protocol is bezig met het uploaden naar GitHub duurt nog ongeveer 30 min. Wat de devs doen in de tussen tijd? Effe een powernap en dan de officiële bekendmaking!! Was een week :*) FUD FOMO SCAM SHITCOIN MC LIAR KOUDE WALLET BIG WHALE Gelukkig nieuwjaar :*)

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ranora schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:41:
[...]

Ja, dat zal. Maar dan kan het bij ons dus al 2018 zijn? Door tijdzones kan het wel 26 uur later zijn voordat het 2018 is. De eerste landen zijn om 11.00 uur Nederlandse tijd 2018 in gegaan. Dan kan het dus tot morgen 1 januari 13:00 duren voor de laatste landen binnen zijn.

Verge zit in Florida, dus als ze het hebben over voor 2018, dan is dat dus US tijdzone, en waarschijnlijk de tijdzone in Florida. Houdt dus in uiterlijk rond 06.00 uur morgen ochtend onze tijd dat hun deadline verloopt....

• DRuw
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

HoppyF schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:55:
Ik lees er niet veel over maar wat vinden jullie een mooie site om even snel naar wat grafieken te kijken en de koersen te volgen?
Ik vind deze wel mooi waarbij je ook even uit kunt laten rekenen hoeveel de waarde is wat je hebt.
Bv 1000 XVG.
https://www.moonstats.com/xvg
Maar waar baseren die het op?
dat haal ik er niet uit....

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
jorisdeket schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:00:
Wraith protocol is bezig met het uploaden naar GitHub duurt nog ongeveer 30 min. Wat de devs doen in de tussen tijd? Effe een powernap en dan de officiële bekendmaking!! Was een week :*) FUD FOMO SCAM SHITCOIN MC LIAR KOUDE WALLET BIG WHALE Gelukkig nieuwjaar :*)
30 min gebaseerd op wat?

of gewoon weer gelul waar mensen weer intrappen en dit weer op andere forums e.d. plaatsen en so on..

dit is dus dat slowchat wat geen toegevoegde waarde heeft :)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:04:
[...]

Maar waar baseren die het op?
dat haal ik er niet uit....
Staat wel wat over in de FAQ:
How are the price and exchange rate for Moonstats calculated/determined?
The prices shown on Moonstats pages are based on supply and demand at exchanges. Moonstats shows you the BTC price of the last buy or sell order that was filled on the Bittrex exchange for a cryptocurrency. The BTC rate for cryptocurrencies that are not listed on Bittrex are retrieved through CoinMarketCap.

The bitcoin rate for the selected cryptocurrency is then calculated to EUR and USD value through the BTC-EUR and BTC-USD markets on Bitfinex, Bitstamp and Kraken exchanges. Other supported fiat currencies offer an estimated price based on the exchange rates that are being published by the European Central Bank.

A preciser calculation of the market price by combining and comparing different exchanges will be added in a future update of Moonstats.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:18
pirodr01 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:44:
[...]

Hoezo is het onprofessioneel om zelf te willen verdienen aan een product waar je maanden, zo niet jaren, hard aan hebt gewerkt? Ze maken slim gebruik van de hype rondom hun coin...nu maar hopen dat het product het waarmaakt...zo niet weet ik niet zeker of deze knapen nog veilig over straat kunnen haha.
Als het product wat je in de markt wilt zetten voor 100% afhankelijk is van vertrouwen, is het inderdaad niet handig om de boel teveel te hypen of om 'slim gebruik te maken van de hype'.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
banaanbanaan schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:04:
[...]

30 min gebaseerd op wat?

of gewoon weer gelul waar mensen weer intrappen en dit weer op andere forums e.d. plaatsen en so on..

https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE Mijn excuses

• Ranora
banaanbanaan schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:04:
[...]

30 min gebaseerd op wat?

Doet nog niets momenteel met de prijs.

• mark-k
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Gisteren nog rond 1 uur (ofja eigenlijk dus vanochtend) gedacht om in XVG te stappen. Uiteindelijk dipte ADA weer wat dus toen daar mn geld maar ingestoken aangezien ik niet echt vertrouwen in Verge heb, helaas achteraf gezien de verkeerde keuze dus.

Maarja, achteraf is makkelijk praten. Nu met dat hele wraith gedoe is t me te risicovol, las het wel komt zal het wel omhoog schieten weer, maar komt t om wat voor reden toch niet hou je waarschijnlijk niks meer over en is XVG afgeschreven.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:57
Shit man, m’n portfolio is al 2 weken stabiel. Schiet de ene omhoog, gaat de rest omlaag. En Vince versa. Nu is het REQ die de boel op niveau houdt door de dip van BTC en alles wat hij meetrekt.

Als alle sterren nu eens even goed gaan staan, dan zou het flink omhoog moeten knallen...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:28
RobbieB schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:37:
Als alle sterren nu eens even goed gaan staan, dan zou het flink omhoog moeten knallen...
Dat denk ik ook heel vaak, valt meestal tegen. :P

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12 15:22

me1299

$ondertitel

Shit man, m’n portfolio is al 2 weken stabiel. Schiet de ene omhoog, gaat de rest omlaag. En Vince versa. Nu is het REQ die de boel op niveau houdt door de dip van BTC en alles wat hij meetrekt.

Ik weet je wat je bedoeld, mijn portfolio wordt redelijk in evenwicht gehouden maar er zit geen serieuze beweging in.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:00

Je kan ook blij zijn...
Er heeft redelijk wat bloed gevloeid laatste tijd, als je dan rond de 0 blijft hangen is toch prima :?
En, wat is 2 weken nou, wil je elke 4 dagen +50%?

Zou ik ook wel willen en is mogelijk maar dat moet je beschikken over een hele beste dosis geluk :Y

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-12 06:42
Zijn er mensen die hier ervaring hebben met de EXMO exchange?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ybos schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:41:
[...]

Je kan ook blij zijn...
Er heeft redelijk wat bloed gevloeid laatste tijd, als je dan rond de 0 blijft hangen is toch prima :?

Zou ik ook wel willen en is mogelijk maar dat moet je beschikken over een hele beste dosis geluk :Y
Ik denk dat iedereen wel zou willen verdubbelen per week ja :P Maar echt realistisch is het niet tenzij je er de halve dag aan zit en elke keer de juiste calls maakt.

Ik merk dat ik niet veel slechte calls gemaakt heb, ook niet enorm veel goede, maar heb toch het 'verlies' van bij een broker er al een aantal dagen uit en schommel zo rond de 10% winst tov mn inleg. Vooral te wijten aan het feit dat de europrijs van ETH en BTC gezakt zijn. Het zou echt een stuk overzichtelijker zijn als je elke coin voor USDT kon traden ipv voor BTC.

Verwijderd

Leuk die hele VERGE soap, ik zou in elk geval ook even kijken wat NXT aan het doen is.

• kneusteun
  • Laatst online: 10:56
ybos schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:41:
[...]

Je kan ook blij zijn...

Zit deze week met Funfair wel weer op 59%.
En ja dat was puur geluk.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Ben benieuwd of er ook mensen zijn die van ETH/EUR naar ETH/USD traden en omgekeerd?
Ik kan even niet zo snel zien of het nu handig is of niet op kraken.
Just a thought...

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17

Rustig aan hé. Het is geen gratis geldboom. Bizar zijn de rendementen van de afgelopen weken en maanden. Dit is niet wat continue aan kan blijven houden. Besef dat even. En vergelijk het eens met spaargeld of de normale beurs.

[ Voor 10% gewijzigd door MaStar op 31-12-2017 12:55 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

kneusteun schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:49:
[...]

Zit deze week met Funfair wel weer op 59%.
En ja dat was puur geluk.
FunFair ging opeens wel lekker ja, nog bedankt aan degene die daarover gepost had hier. *O*

• kneusteun
  • Laatst online: 10:56
mark-k schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:55:
[...]

FunFair ging opeens wel lekker ja, nog bedankt aan degene die daarover gepost had hier. *O*
Destijds voor 0.0419 gekocht en nu 0.0956 het lijkt niks, maar het is dus nu al meer dan 60% :)

• audiojunk
  • Laatst online: 12:56
mark-k schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:35:
Gisteren nog rond 1 uur (ofja eigenlijk dus vanochtend) gedacht om in XVG te stappen. Uiteindelijk dipte ADA weer wat dus toen daar mn geld maar ingestoken aangezien ik niet echt vertrouwen in Verge heb, helaas achteraf gezien de verkeerde keuze dus.

Maarja, achteraf is makkelijk praten. Nu met dat hele wraith gedoe is t me te risicovol, las het wel komt zal het wel omhoog schieten weer, maar komt t om wat voor reden toch niet hou je waarschijnlijk niks meer over en is XVG afgeschreven.
Achteraf had je beter in Xp kunnen stappen +200% maar niemand heeft een glazen bol.
Soms zit je goed en soms ziet je fout.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jorisdeket schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:00:
30 minuten om te uploaden naar Github? Heeft die dev een touwtjes telefoon als internet ofzo? Hoe krijg je het voor elkaar dat het 30 minuten duurt om wat source code te uploaden naar Github? Bij je Travis link zie ik ook nog weinig significants. (Maar misschien mis ik nu iets)

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Oke en waar kan je hier zien dat hij bezig is om het Wraith protocol te uploaden? Deze commits hebben daar namelijk niets mee te maken.

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-12 18:17
Ik had begrepen dat deze de originele source is:
https://github.com/vergecurrency/VERGE

Daar gebeurt niets nog :)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• Bmfd
daxy schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:04:
[...]

https://twitter.com/vergecurrency/status/947290188916588545

Ik ben zelf niet ingestapt in Verge, maar het lijkt er toch op dat het Wraith Protocol uitgebracht gaat worden. Wel vraag ik me af hoe Verge er over een paar maanden voorstaat. Het Wraith Protocol had normaal gezien nooit zo'n groei voortgebracht, de huidige koers heeft toch vooral te maken met de hype die is ontstaan door onder meer McAfee, en dat zijn mensen die verwachten dat Verge wel eventjes de 15$ gaat aantikken.

Ik vind het overigens wel erg slecht dat ze zo lang wachten met het uit te brengen. Ik krijg persoonlijk meer en meer het idee dat ze in eerste instantie niet van plan zijn geweest om het WP voor 2018 te releasen, maar dat ze er toen de hele hype ontstond niet meer omheen konden en dat het nu last-minute werk wordt.

• Kwikbolojabi
  • Laatst online: 06-11-2021
https://bittrex.com/Home/Markets

Cannabiscoin + 277%
Dopecoin + 137%

Grappig om zien, heb verder niks met die munten.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
De discussie is ook niet of dat hun Travis is, dat staat wel vast. Het punt is dat er helemaal niks interessants daarop gebeurd.

Verder kunnen we het er heel lang over hebben of hij wel of niet vandaag gereleased gaat worden, maar dat blijft afwachten. Ik heb iig ook bijvoorbeeld genoeg crowdfunding acties gezien waarbij de release altijd bijna eraan zat te komen, en dan werd het toch weer uitgesteld. Uiteraard altijd om het nog beter te maken en geen concessies op kwaliteit te doen. Maar onder de streep kwam er nooit iets.

• UltraSub
daxy schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:04:
[...]

Dat is de source. Ze doen builds met travis, vandaar die travis-ci link. Als ze een build aftrappen op de source github zie je die dus in de travis-ci build straat.

• Bmfd
Kwikbolojabi schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:19:
https://bittrex.com/Home/Markets

Cannabiscoin + 277%
Dopecoin + 137%

Grappig om zien, heb verder niks met die munten.
Je hebt ook nog Tokes +94% en Potcoin +46%. Al de wiet-gerelateerde coins doen het goed op dit moment, heeft te maken met de legalisering van wiet in Californië.

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:40
Nnoitra schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:54:
Yarisken schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:52:
verge is gewoon 1 luchtbel.

En dat baseer je op .... ?
Iedere gek kan wel wat roepen, en doet dat ook, maar kom eens met wat onderbouwing.
Dat baseert Yarisken op zijn vorige posts ;). Meer dan 80% van de posts in dit topic is slowchat of ongefundeerde onzin. Indien je investeert in een cryptocoin doe alstublieft zelf even onderzoek alvorens te investeren. Lees de whitepaper, check bitcointalk forum, check reddit, etc.
Yarisken schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:20:
Hmm ik heb voor 67 euro een 10K verge gekocht. Staat nu dik 800 euro.
Gewoon zot :p. Denk dat het nog wel 10000 euro gaat worden. Holden ....
Yarisken schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:40:
Ik heb mijn verge verkocht rond de 0.13 met dikke winst. Dacht echt dat het niet hoger kon gaan als je max supply bekijkt. Nu bijna verdubbeld nog ...

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Iemand een idee waar de flinke stijging van DRGN (dragonchain) ineens vandaan komt?

• Malawolar
Pierlala schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:38:
Iemand een idee waar de flinke stijging van DRGN (dragonchain) ineens vandaan komt?
Alles trekt weer een beetje aan, deze stond al lang stil en was redelijk ondergewaardeerd. Verder weet ik niet of er een aankondiging is geweest o.i.d. ?

Verwijderd

D-Ed schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:31:
Vervelend verhaal..:

Vriend van mij is vandaag zijn ingelegde bedrag bij Binance kwijtgeraakt.. Hij heeft er gisteren vanaf Bitonic wat voorraad btc naar toe gestuurd. Deze zijn aangekomen.

Vandaag zat hij op het werk en wilde in de pauze even wat andere munten aanschaffen maar zijn complete voorraad was verdwenen! Hij heeft nog een mailtje van Binance ontvangen met de opmerking "If this transaction is not done by you please contact support' (of iets in die trant).

Hij heeft ook 2FA aanstaan, blijkbaar ging het daar ergens fout want die heeft hij twee keer in moeten voeren.. Hij zit op een Windows10 computer die helemaal up-to-date is en op een zeer goed (en gesloten) bedrijfsnetwerk (ik ga verder niet in op wat voor netwerk en de bedragen). Zéér vervelende voor hem! Ik voel me ook schuldig omdat ik hem ook op weg heb geholpen..)

Iemand dit ook wel eens meegemaakt bij Binance? Kan hij nog hopen of teruggave van het bedrag? Juist omdat Binance hem nog een mailtje heeft gestuurd (omdat ze misschien een compleet andere IP Adres zien bv?)
Hoe is dit verder afgelopen?

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Malawolar schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:39:
[...]

Alles trekt weer een beetje aan, deze stond al lang stil en was redelijk ondergewaardeerd. Verder weet ik niet of er een aankondiging is geweest o.i.d. ?
In 1 nacht 65% is nogal een stijging opeens uit het niets.

• Nnoitra
  • Laatst online: 15:29
KeiFront schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:27:
Indien je investeert in een cryptocoin doe alstublieft zelf even onderzoek alvorens te investeren. Lees de whitepaper, check bitcointalk forum, check reddit, etc.
Dat is (goed) generiek advies en ik ga er gemakshalve maar even van uit dat het op mij persoonlijk gericht is ;)
(ik heb mij namelijk ingelezen en weet enigszins wat ik doe 8) )

Het topic zou een stukje informatiever, schoner en behulpzamer zijn als men niet zomaar een stukje 'advies' zonder enige onderbouwing neer zou plempen. Iemand's posthistorie doorzoeken om tot een onderbouwing te komen is ook niet echt handig :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-12 21:27
Pierlala schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:38:
https://www.binance.com/vote.html
Zal hier deels mee te maken hebben denk ik. Hoewel ze er niet erg goed voorstaan tov XP en XRB.
Hopen dat XRB er als winnaar uit komt :o

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Twijfels schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:47:
[...]

https://www.binance.com/vote.html
Zal hier deels mee te maken hebben denk ik. Hoewel ze er niet erg goed voorstaan tov XP en XRB.
Hopen dat XRB er als winnaar uit komt :o
Ah ja dat zou kunnen inderdaad. Mijn stem is ook naar XRB gegaan trouwens. Die gaat moonen komend jaar!
XRB gaat wel winnen, USA wordt nu wakker en dan zijn we XP zo voorbij.

[ Voor 8% gewijzigd door Pierlala op 31-12-2017 13:53 ]

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12 14:06
tanh92 schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:44:
Respect voor de verge devs, nadat ze de hele nacht live hebben lopen testen en builden. Geen woorden, maar daden. Master file wordt geloof ik als het goed is nu geupload naar github. We gaan zien wat de Wraith release gaat doen. Het is nog niet te laat om te boarden. ;)
Ah dat verklaard dan waarom de aankondiging die ze gisteravond om 23:15 op Telegram deden, verwijderd hebben.
Pagina: 1 ... 199 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]