Ze bedoelt 97 IOTA denk ik. Dan was het nog 270 euro waard.mark-k schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:26:
[...]
Dat zou betekenen dat hij meer dan 90% van zn geld kwijt is geraakt dus ergens gaat je verhaal mis. Verder gewoon niet bij litebit kopen, en al helemaal geen BTC want dan betaal je je blauw aan fees.
Sowieso met limit orders gaan werken, want IOTA heb je vandaag meerdere kansen gehad om onder de 3$ te kopen. Zit zelf met IOTA op bitfinex, daar kan ik ook met ETC IOTA kopen.. scheelt een stukje ten opzichte van BTCVerwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:23:
Hey, vraagje hoor.
Een vriend van me had op Litebit 300 eu aan LTC ingekocht. Die had hij vandaag doorgestuurd naar Binance, wat 0,03 LTC kostte. Vervolgens had hij het omgezet naar BTC, waarmee hij 9,7 IOTA's kon kopen van 3,34 dollar per stuk. Maar als je dit omrekent naar euro's heeft 't toch best veel 'gekost' zegmaar, die transactie.
Ik wil dat dus voorkomen. Wat kan ik het beste doen? Gewoon BTC's kopen op Litebit en daarna sturen naar Binance of? Zag ook XVG voorbijkomen hier..
Ben trouwens van plan om grotendeels te investen in IOTA en eventueel een andere kleinere altcoin.
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
Ik zou denken dat gezien transactiekosten BTC niet de handigste coin in dit geval is. Dan toch eerder LTC of ETH. (Zie https://bitinfocharts.com...nfees-btc-eth-ltc.html#3m ). En dan beter degene waar al een handelspaar met IOTA voor is bij binance, dan hoef je niet 2 x te handelen en 2 x fees te betalen daarvoor. Conclusie zou dan ETH zijn.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:23:
Hey, vraagje hoor.
Een vriend van me had op Litebit 300 eu aan LTC ingekocht. Die had hij vandaag doorgestuurd naar Binance, wat 0,03 LTC kostte. Vervolgens had hij het omgezet naar BTC, waarmee hij 9,7 IOTA's kon kopen van 3,34 dollar per stuk. Maar als je dit omrekent naar euro's heeft 't toch best veel 'gekost' zegmaar, die transactie.
Ik wil dat dus voorkomen. Wat kan ik het beste doen? Gewoon BTC's kopen op Litebit en daarna sturen naar Binance of? Zag ook XVG voorbijkomen hier..
Ben trouwens van plan om grotendeels te investen in IOTA en eventueel een andere kleinere altcoin.
En besef dat Litebit een behoorlijke eigen marge over de koers heen gooit. Vergelijk hun koersen maar eens met een exchange. Dan kan je beter naar een exchange kijken waar je een dergelijke munt kunt aankopen.
(disclaimer, ik ben hier nog nieuw in maar het bovenstaande moet wel kloppen)
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Verwijderd
Sorry, ik bedoelde 99,7.Tim de Jong schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:27:
[...]
Ze bedoelt 97 IOTA denk ik. Dan was het nog 270 euro waard.
Tja, ten eerste is litebit niet de goedkoopste zeg maar.. Op binance zou ik aanraden BNB te kopen, dit is een currency die je kan gebruiken om je fees te betalen en naast het feit dat dit zorgt dat je geen 'restjes' overhoudt krijg je ook nog eens korting op de fees, 0,05% ipv 0,1%.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:23:
Hey, vraagje hoor.
Direct BTC kopen is niet ideaal want duurt langer (uren tot dagen) en kost vaak ook extra in fees. Dus LTC/ETH kopen en die direct storten op binance (dit kan direct trouwens, weet niet of dat was gebeurd? Tenminste, geen ervaring met litebit maar bij btcdirect en anycoindirect kun je geowon je binance wallet invullen als ontvanger.) is wat mij betrreft dus het handigst.
Dank!Alfa90_Buttje schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:25:
[...]
redelijk wat met Changelly gedaan de afgelopen 2 weken en dat ging supersimpel en vlot. Toch niet misschien een f*ck up gedaan bij het invullen van je wallet adres?! Misschien kun je nog het transaction number achterhalen via je http geschiedenis in de adresbalk? En je kunt sommige transfers terugzoeken waar ze uithangen in de blockchain-fase (of hoe je dat noemt)
deze misschien .. ?
https://xrpcharts.ripple.com/#/transactions
Het adres klopt, deze stond nog in de auto-fill. Ik heb zojuist een mail gestuurd en gelijk een automated response ontvangen:
"Dear customer,
Sorry for making you wait! We are currently having some issues with XRP.
Our engineers are dealing with the issue without a break so that you will receive your money as soon as possible."
Zal dat het wel zijn.
Uitgaande dat LTC nu 186.5 kost bij Litebit, dan heeft je gehele transactie naar Binance ongeveer 6 euro gekost. Aangezien Litebit een broker is betaal je hier de hoofdprijs, dus een paar % boven de normale marktwaarde.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:23:
Hey, vraagje hoor.
Grootste probleem in jouw voorbeeld is dat een litecoin op Binance heel laag staat qua waarde, namelijk 207.6$ wat dus zo'n 172 euro is.
Je hebt gelijk. Mijn verwoording is incorrect. Iets te snel op post gedrukt. Aangepast!ik weet niks schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:11:
[...]
Heb jezelf ook Google translate gebruikt?
"That might mean we can aim higher than we previously planned."
Hier staat echt niet dat ze hun strategie gaan aanpassen, hooguit her overwegen is mijn interpretatie.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd
Hmm, ja ik snap wat je bedoelt.. Misschien dat ETH wat handiger is, moet ik morgen checken. En ik ben op dit moment gedwongen om Litebit te gebruiken, aangezien Kraken en die andere sites op dit moment overbelast zijn.Junia schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:31:
[...]
Uitgaande dat LTC nu 186.5 kost bij Litebit, dan heeft je gehele transactie naar Binance ongeveer 6 euro gekost. Aangezien Litebit een broker is betaal je hier de hoofdprijs, dus een paar % boven de normale marktwaarde.
Grootste probleem in jouw voorbeeld is dat een litecoin op Binance heel laag staat qua waarde, namelijk 207.6$ wat dus zo'n 172 euro is.
Hoe kom je hier bij?Junia schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:31:
[...]
LTC doet momenteel 0.01667 BTC bij Binance
Als ik Kraken neem voor BTC--> EURO (Kraken is doorgaans laag voor BTC) kom ik uit op 181 euro. Dit is toch niet lager dan gemiddeld?
Ik keek puur in het overzicht van Binance, hier liet hij dat bedrag zien in $. Geen idee waar dit op wordt gebaseerd... misschien USDT?ik weet niks schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:40:
[...]
Hoe kom je hier bij?
LTC doet momenteel 0.01667 BTC bij Binance
Als ik Kraken neem voor BTC--> EURO (Kraken is doorgaans laag voor BTC) kom ik uit op 181 euro. Dit is toch niet lager dan gemiddeld?
Geen idee.Junia schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:44:
[...]
Ik keek puur in het overzicht van Binance, hier liet hij dat bedrag zien in $. Geen idee waar dit op wordt gebaseerd... misschien USDT?
Maar LTC lijkt me bij Binance niet overdreven laag, eerder gemiddeld
Verwijderd
Maar lager dan bij Litebit? Aangezien je er behoorlijk een verschil is tussen 278-280 en 294 euro.(dus met 0,03 LTC eraf)ik weet niks schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:47:
[...]
Geen idee.
Maar LTC lijkt me bij Binance niet overdreven laag, eerder gemiddeld
Voor de #XVG lovers, koers gaat skyhigh uit het niets. Gelukkig heb ik mezelf vermand en er weer 5 BTC in gezet op 1100 
Beetje activiteit van een dev is schijnbaar reden voor een stijging van 300+ sat. Gaat nog een ware soap worden dit, ripple achterna qua stijging?
Beetje activiteit van een dev is schijnbaar reden voor een stijging van 300+ sat. Gaat nog een ware soap worden dit, ripple achterna qua stijging?
[ Voor 37% gewijzigd door paradoXical op 31-12-2017 05:31 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Nog steeds geen wraith zo te zien dus geen idee waar dit nog weer vandaan komt...paradoXical schreef op zondag 31 december 2017 @ 05:30:
Voor de #XVG lovers, koers gaat skyhigh uit het niets. Gelukkig heb ik mezelf vermand en er weer 5 BTC in gezet op 1100
Blijft een gek muntje...
Waar handel jij trouwens?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Bittrex, zit te kijken en te genieten hoe de muurtjes omvallenDRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 05:57:
[...]
Nog steeds geen wraith zo te zien dus geen idee waar dit nog weer vandaan komt...
Blijft een gek muntje...
Waar handel jij trouwens?
Ondertussen dit interview aan het luisteren: YouTube: The Importance of Privacy & Economics in Blockchain /
The Importance of Privacy & Economics in Blockchain.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
ik ben ook aan het genieten en de UFC kijkenparadoXical schreef op zondag 31 december 2017 @ 06:13:
[...]
Bittrex, zit te kijken en te genieten hoe de muurtjes omvallen
Ondertussen dit interview aan het luisteren: YouTube: The Importance of Privacy & Economics in Blockchain /
The Importance of Privacy & Economics in Blockchain.
[ Voor 5% gewijzigd door bie100 op 31-12-2017 06:19 ]
2 uurtjes eerder me bed uit dan normaal op zondag ... Op naar de $0,75 of meer graag.bie100 schreef op zondag 31 december 2017 @ 06:18:
[...]
ik ben ook aan het genieten en de UFC kijken![]()
voorspelling waar die gaat eindigen vandaag verge?
Waar ik nog niet over uit ben is of ik na de spike die vandaag zal komen ga uitstappen en winst pakken, of ga holden.paradoXical schreef op zondag 31 december 2017 @ 05:30:
Wraith protocol is leuk maar om een of andere reden zit de community en de drama afgelopen periode rond XVG me niet lekker... niet goed voor de stabiliteit long term.
hij zakt alweerTurbo-Puppy schreef op zondag 31 december 2017 @ 06:49:
[...]
2 uurtjes eerder me bed uit dan normaal op zondag ... Op naar de $0,75 of meer graag.
Verwijderd
Same here, al ben ik wel ingestapt voor alle heisa met mcaffee begon. Toen had ik al wel vertrouwen in de munt. Community was toen ook prima. Geen mooning en lambo’s. Dat is iets wat mcaffee heeft aangewakkerd door zijn tweets.InstantKarma schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:19:
[...]
Waar ik nog niet over uit ben is of ik na de spike die vandaag zal komen ga uitstappen en winst pakken, of ga holden.
Wraith protocol is leuk maar om een of andere reden zit de community en de drama afgelopen periode rond XVG me niet lekker... niet goed voor de stabiliteit long term.
Ik haal er straks een klein deel uit (20-30%) dan heb ik nog 5x mijn inleg en de rest laat ik staan tot begin maart.
Als je ziet wat wraith met de koers gedaan heeft. War zal smart contracts dan wel niet kunnen doen?
Hij blijft een beetje hangen op 1470 ongeveer... ik denk dat mensen een beetje wakker aan het worden zijn.
Ja mcafee heeft het aardig vergalt naar mijn mening maar ook die xvgwhale die iedereen schijnt te kennen maar dit nergens kan bewijzen verpest een hoop hoor.
Het enige wat je nu leest is "to the moon!" wachtende op wraith en het zal er ook wel komen naar mijn idee maar gaat dat de boel verdubbelen? ik twijfel daaraan.
Het enige wat het aantoont is dat ze iets hebben gedaan wat ze al heeeel lang beloven..
Maargoed, de markt is zo goed als de laatste roddel dus we gaan het zien
idd kijken hoe het vandaag gaat kan alle kanten opDRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:35:
[...]
Hij blijft een beetje hangen op 1470 ongeveer... ik denk dat mensen een beetje wakker aan het worden zijn.
Ja mcafee heeft het aardig vergalt naar mijn mening maar ook die xvgwhale die iedereen schijnt te kennen maar dit nergens kan bewijzen verpest een hoop hoor.
Het enige wat je nu leest is "to the moon!" wachtende op wraith en het zal er ook wel komen naar mijn idee maar gaat dat de boel verdubbelen? ik twijfel daaraan.
Het enige wat het aantoont is dat ze iets hebben gedaan wat ze al heeeel lang beloven..
Verwijderd
Maar zonder die McAfee was die niet 10 keer over de kop gegaan. En het blijft vreemd dat ze hem toch financieel daar voor vergoeden.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:35:
[...]
Dat was de discussie gisteren... is hij nu wel betaald en wilde hij meer of is hij uberhaubt niet betaald?Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:39:
[...]
Maar zonder die McAfee was die niet 10 keer over de kop gegaan. En het blijft vreemd dat ze hem toch financieel daar voor vergoeden.
Bedrijven hebben ook een marketingbudget en onze Doutzen is ook het gezicht van H&M nu dus op zich vind ik het niet vreemd dat ze een promo "kopen" van iemand met een hoop volgers.
De afperspraktijken gaan dan wel uiteraard te ver
"If you are good at something, never do it for free"
Edit: nu gaat hij weer verder omhoog.... geen pijl op te trekken vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door DRuw op 31-12-2017 07:44 ]
Is aan de orde van de dag bij heel veel coins...... zie het als een reclamefilmpje/endorsement.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:39:
[...]
Maar zonder die McAfee was die niet 10 keer over de kop gegaan. En het blijft vreemd dat ze hem toch financieel daar voor vergoeden.
McAfee heeft zichzelf wel flink de das om gedaan en is al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Verwijderd
Ja, maar hij berokkent de crypto community veel schade.deppenboks schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:44:
[...]
Is aan de orde van de dag bij heel veel coins...... zie het als een reclamefilmpje/endorsement.
McAfee heeft zichzelf wel flink de das om gedaan en is al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Zijn Coin of the Day effect was ook al nihil bij Tron, dus hij gooit het op de Coin of the Week. Morgen kunnen we kijken welke club zich bij hem heeft ingekocht. En als het effect nul is, dan stopt hij daarmee en richt hij zich op de Coin of the Month.
Maar wie neemt hem nu nog serieus als het inderdaad alleen maar ingekochte reclame is?Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:50:
[...]
Ja, maar hij berokkent de crypto community veel schade.
Zijn Coin of the Day effect was ook al nihil bij Tron, dus hij gooit het op de Coin of the Week. Morgen kunnen we kijken welke club zich bij hem heeft ingekocht. En als het effect nul is, dan stopt hij daarmee en richt hij zich op de Coin of the Month.
Die xvgwhale krijgt ook een veeg uit de pan over die tweet maar intrekken heeft ook geen zin op het huidige internet...
tot nu toe zie ik xvg er verder niet onder lijden iig..
Is hier echt bewijs voor?Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 07:39:
[...]
Verwijderd
Nee natuurlijk niet, maarja waar rook is, is vuur..
Persoonlijk denk ik dat als er geen mcafee effect was geweest dat we nu rond de 600-800 sat's zouden zijn geweest.
Het leefde namelijk wel, en je zag begin december al een stijgende lijn, FOMO nam al toe op de community.
Of deze laatste 2 weken schade hebben gebracht aan de munt? Geen idee, wanneer wraith gewoon uit komt dan trekken ze een lange neus naar alle 'haters' en laten ze zien dat ze niet zwichten onder druk. Ze houden zich vast aan hun plan en laten hun kop niet gek maken.
Ik verwacht in de loop van de dag nog een nieuwe ATH, maar hoe hoog die zal zijn durf ik niet te zeggen.
Voordeel in cryptoland is wel dat alle fud en hate binnen enkele uren/dagen gewoon vergeten wordt.
Heeft er iemand überhaupt nog wel bitcoins?
Heb nog ~0.016 voor ~12000 gekocht maar daar blijft niks meer van over zo..
Misschien toch maar omzetten naar ETH of LTC en het verlies plus exchange fee voor lief nemen.
Misschien toch maar omzetten naar ETH of LTC en het verlies plus exchange fee voor lief nemen.
qua usd zak je ja maar je blijft evenveel satoshi houdenvinno86 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:20:
gewoon even vasthouden komt goed
Ik heb ruim 60% in btc zitten en dat is in deze dagen best pijnlijk. Helemaal omdat ik net 2 weken geleden ben begonnen. Heb min waarde dus alleen maar zien dalen.vinno86 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:20:
Maar heb 100% vertrouwen in btc dat hij in januari vanzelf weer terug komt.
Ik hoop het voor je.Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:28:
[...]
Ik heb ruim 60% in btc zitten en dat is in deze dagen best pijnlijk. Helemaal omdat ik net 2 weken geleden ben begonnen. Heb min waarde dus alleen maar zien dalen.
Maar heb 100% vertrouwen in btc dat hij in januari vanzelf weer terug komt.
Vergis je er ook niet in dat veel mensen heel veel geld hebben verdiend en daar een gedeelte van cashen aan het einde van het jaar.....
Verwijderd
Klopt, maar ik denk dat de FOMO nu ook flink zal toenemen, het is volop in het nieuws geweest dat het 20k in dollars waard is geweest, nu zitten we op 12.6k$Sam2013 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:34:
[...]
Ik hoop het voor je.
Vergis je er ook niet in dat veel mensen heel veel geld hebben verdiend en daar een gedeelte van cashen aan het einde van het jaar.....
Mensen ruiken straks weer winst, want wie zegt dat we nog verder zakken? Mensen willen weer die 20k zien..
Zeker de starters die met BTC beginnen
Is iemand van jullie ook op HitBTC bezig toevallig?
ik bennu general user maar ik snap de tiers niet helemaal.
Ik kan nu onbeperkt cryptos storten en opnemen maar ik snap die verification thresholds niet helemaal...?
Weet iemand wat dit precies inhoud?
Volgens mij kan ik vrij handelen zonder verdere registratie (les paspoort etc) zolang ik maar geen FIAT op wil nemen... toch?
ik bennu general user maar ik snap de tiers niet helemaal.
Ik kan nu onbeperkt cryptos storten en opnemen maar ik snap die verification thresholds niet helemaal...?
Weet iemand wat dit precies inhoud?
Volgens mij kan ik vrij handelen zonder verdere registratie (les paspoort etc) zolang ik maar geen FIAT op wil nemen... toch?
True!Sam2013 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:34:
[...]
Ik hoop het voor je.
Maar mijn theorie is dat mensen deze maand gecashed hebben een dat veel mensen in het nieuwe jaar weer willen instappen na de dure feestmaand.
Ik in ieder geval wel. alles verkocht eergisteren en dik in de XVG gaan zitten als eindejaars knaller.Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:43:
[...]
True!
Maar mijn theorie is dat mensen deze maand gecashed hebben een dat veel mensen in het nieuwe jaar weer willen instappen na de dure feestmaand.
Flinke winst nu al, alleen nu hopen dat hij uitgegeven wordt die Wraith dan koop ik nog een Bus vuurwerk erbij voor vanavond
Ik denk het andersom: als je nu cashed ziet ome belastingdienst het en gaat er vermogensbelasting af.... januari komt naar mijn idee de dip (al is die belasting in verhouding niet veel natuurlijk maar geld is geld).Noedels schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:43:
[...]
True!
Ik heb bij mijn post over brokers en exchanges trouwens een vergelijkingssite bijgevoegd dit ik net tegenkwam.
Wellicht informatief om te delen: http://www.bitcointrading...res/without-verification/
mijn postje: (input nog steeds welkom!!) DRuw in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Met een beetje geluk wordt vandaag idd Wraight uitgegeven en knalt de koers omhoog richting 70 cent, volgend jaar naar 1 a 2 euro en in 2019 naar 5 euro. Voor diegene die niet hun winsten straks gelijk verkopen zit er dan veel in het verschietSam2013 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:46:
[...]
Ik in ieder geval wel. alles verkocht eergisteren en dik in de XVG gaan zitten als eindejaars knaller.
Flinke winst nu al, alleen nu hopen dat hij uitgegeven wordt die Wraith dan koop ik nog een Bus vuurwerk erbij voor vanavond***Klopt af***
Goeie site.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:49:
[...]
Ik denk het andersom: als je nu cashed ziet ome belastingdienst het en gaat er vermogensbelasting af.... januari komt naar mijn idee de dip (al is die belasting in verhouding niet veel natuurlijk maar geld is geld).
Ik heb bij mijn post over brokers en exchanges trouwens een vergelijkingssite bijgevoegd dit ik net tegenkwam.
Wellicht informatief om te delen: http://www.bitcointrading...res/without-verification/
mijn postje: (input nog steeds welkom!!) DRuw in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Dat je bij Bitfinex crypto kon traden zonder ID wist ik niet, dit soort sites zijn wel handig voor mensen die met een laag bedrag "spelen" en de kriebels krijgen van heel dat ID gebeuren.
hoop het de staatsloterij zal ook wel niks worden vanavondMatadores schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:57:
[...]
Met een beetje geluk wordt vandaag idd Wraight uitgegeven en knalt de koers omhoog richting 70 cent, volgend jaar naar 1 a 2 euro en in 2019 naar 5 euro. Voor diegene die niet hun winsten straks gelijk verkopen zit er dan veel in het verschiet
Naar wat ik begrepen heb is januari traditioneel geen al te vette maand voor cryptos
[ Voor 83% gewijzigd door Rebbelx op 31-12-2017 09:04 ]
Leuk filmpje van de ripple op coinbase, fake of niet fake, volgens veel mensen op reddit ziet het er goed uit.
https://www.reddit.com/r/...coinbase_beta_site_video/
https://streamable.com/teoww
Verwijderd
Tja "Geluk"..Matadores schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:57:
[...]
Met een beetje geluk wordt vandaag idd Wraight uitgegeven en knalt de koers omhoog richting 70 cent, volgend jaar naar 1 a 2 euro en in 2019 naar 5 euro. Voor diegene die niet hun winsten straks gelijk verkopen zit er dan veel in het verschiet
Waarom denk je dat die naar 1-2 euro zal schieten volgend jaar? OF zelfs 5 euro in 2019?
Ik zit zelf redelijk diep in XVG (gekocht op 100 sat, 1,4ct), en 5 euro zal voor mij zeer welkom zijn. Maar dat zie ik komende tijd nog niet gebeuren. Ik denk dat 1-2 euro eind volgend jaar haalbaar kan zijn als ze het nu goed aanpakken.
5 euro zal 2020-2022 zijn mocht het goed blijven gaan met de munt.
Onderbouw eens waarom je dat denkt dan?Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:07:
[...]
Tja "Geluk"..
Waarom denk je dat die naar 1-2 euro zal schieten volgend jaar? OF zelfs 5 euro in 2019?
Ik zit zelf redelijk diep in XVG (gekocht op 100 sat, 1,4ct), en 5 euro zal voor mij zeer welkom zijn. Maar dat zie ik komende tijd nog niet gebeuren. Ik denk dat 1-2 euro eind volgend jaar haalbaar kan zijn als ze het nu goed aanpakken.
5 euro zal 2020-2022 zijn mocht het goed blijven gaan met de munt.
Verwijderd
Je moet gewoon je totale vermogen opgeven per 1 januari. In cash of crypto maakt dus geen verschil.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:49:
[...]
Ik denk het andersom: als je nu cashed ziet ome belastingdienst het en gaat er vermogensbelasting af.... januari komt naar mijn idee de dip (al is die belasting in verhouding niet veel natuurlijk maar geld is geld).
welke keuze zouden jullie makzn? Heb op dit moment ETH(78%) en VEN(22%). Ik heb nu terug wat geld om te investeren. Zoek ik een mooie 3de currency uit om toe te voegen aan mn portfolio of investeer ik bij in de bestaande?
Verwijderd
Technisch onderbouwen kan ik het niet, maar we zitten nu rond de 20ct, na wraith misscien op 25-30ct wanneer iedereen de winst heeft gepakt.. (ATH zal denk ik rond de 40ct liggen vannacht).Sanalologo schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:08:
[...]
Onderbouw eens waarom je dat denkt dan?
Samenwerking met TokenPay, smart contracts zal de prijs flink laten stijgen, mijn vermoeden is dat we rond de 50-60ct zullen zitten eind van Q1.
Verdere roadmap is nog onduidelijk, maar als je kijkt naar evt flinke stijging van de BTC dan is 1 euro niet onwaarschijnlijk.
BTC moet nog 40% stijgen om de ATH van 2 weken geleden te evenaren, dat is ook weer 40% meer in euro's voor XVG.
Ik geloof niet dat we het daarover mogen hebben... zie regels in roze vak.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:10:
[...]
Je moet gewoon je totale vermogen opgeven per 1 januari. In cash of crypto maakt dus geen verschil.
Maar ik vraag me wel af hoe ze daarmee omgaan... als ik naar de bankafschriften kijken heb ik niets... op de site van litebit staat momenteel iets heel anders qua waarde maar dat kan ook in een paar minuten naar 0 reduceren. Daarnaast, wat je als contant geld in huis hebt geef je ook niet op toch? er wordt altijd naar banksaldos gevraagd en uitdraaien daarvan.
Maargoed dat is dus offtopic hier (wellicht iemand die dit weet een PM naar mij?)
OT vraagje: verschrikkelijke noobvraag natuurlijk maar waarom wordt bijna alles in satoshi aangegeven?
Dit is gewoon bitcoin en net zo volatiel als de rest...
komt dit puur omdat het een universele coin is en de rest (vaak) niet direct naar EUR is te zetten?
Nice, dat zou best overtuigend uit. Na de jaarwisseling de volgende boom van xrp. Mensen kunnen weer fiat storten op hun Exchange en als coinbase xrp gaat verkopen zal dat een flinke markt aanboren.Dacuuu schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:06:
Leuk filmpje van de ripple op coinbase, fake of niet fake, volgens veel mensen op reddit ziet het er goed uit.
Weinig verandering in het technische plaatje van BTC. Er is volgens mij nog steeds een grotere kans op lagere koersen dan op hogere. Gaan we vandaag onder 11.730 dan wordt het spannend.
https://ibb.co/dOrZrb
https://ibb.co/dOrZrb
Verwijderd
Dit is al meerdere keren besproken in dit en andere topics.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:15:
[...]
Ik geloof niet dat we het daarover mogen hebben... zie regels in roze vak.
Maar ik vraag me wel af hoe ze daarmee omgaan... als ik naar de bankafschriften kijken heb ik niets... op de site van litebit staat momenteel iets heel anders qua waarde maar dat kan ook in een paar minuten naar 0 reduceren. Daarnaast, wat je als contant geld in huis hebt geef je ook niet op toch? er wordt altijd naar banksaldos gevraagd en uitdraaien daarvan.
Maargoed dat is dus offtopic hier (wellicht iemand die dit weet een PM naar mij?
Hij heeft het zelf geschreven in Tweets dat hij dat doet. Wie weet is dat ook onzin, maar iig niet heel vergezocht.
@DRuw, als je het echt afvraagt kan je het in het andere topic vragen, maar belasting over cryptocurrency is gewoon duidelijk, en alleen 'onduidelijk' voor degene die belasting willen ontduiken.
[ Voor 27% gewijzigd door Sissors op 31-12-2017 09:21 ]
Belastingontduiking dus...DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:15:
[...]
Daarnaast, wat je als contant geld in huis hebt geef je ook niet op toch?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Waardoor het, hoe gek het ook klinkt, het voor een grote groep deelnemers niet per definitie ongunstig is dat de trend "op dit moment" neerwaarts is.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:10:
[...]
Je moet gewoon je totale vermogen opgeven per 1 januari. In cash of crypto maakt dus geen verschil.
Ja laat maar jongens, Het was niet de bedoeling om een discussie/slowchat te starten en ik snap echt wel dat ik dingen aanmoet geven echter vraag ik me af hoe je de boel moet aantonen qua waarde... deze verschilt per minuut en per exchange/broker waar ik geen uitdraai van krijg.
Maargoed, OT maarweer...
Maargoed, OT maarweer...
Fake.https://www.reddit.com/r/...beta_site_video/?sort=newDacuuu schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:06:
Verwijderd
Gewoon op coinmarketcap kijken naar historical data zoals hier voor BTC: https://coinmarketcap.com.../bitcoin/historical-data/DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:26:
Ja laat maar jongens, Het was niet de bedoeling om een discussie/slowchat te starten en ik snap echt wel dat ik dingen aanmoet geven echter vraag ik me af hoe je de boel moet aantonen qua waarde... deze verschilt per minuut en per exchange/broker waar ik geen uitdraai van krijg.
Maargoed, OT maarweer...
Laagste waarde op 1 januari telt voor de belastingdienst.
Printscreen van maken en uitprinten.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2017 09:34 ]
Ben wel benieuwd hoeveel mensen in het filmpje trappen
[ Voor 83% gewijzigd door deppenboks op 31-12-2017 09:37 ]
Ik kwam toevallig dit tegen
https://mobile.twitter.co...status/947343474214412288
Binance zorgt elke maand voor de community token van de maand. Dit zorgt ervoor dat er een nieuwe coin gelist word die gekozen word door de community. Nu zag ik dus dat RaiBlocks(XRB) er tussen staat en dankzij de grote community waarschijnlijk gaat winnen. Ik denk dat dit een groote boost in de prijs van XRB gaat geven.
Binance zorgt elke maand voor de community token van de maand. Dit zorgt ervoor dat er een nieuwe coin gelist word die gekozen word door de community. Nu zag ik dus dat RaiBlocks(XRB) er tussen staat en dankzij de grote community waarschijnlijk gaat winnen. Ik denk dat dit een groote boost in de prijs van XRB gaat geven.
Heel irritant ADA kopen als je LTC hebt
Eerst van gdax naar bitrex en dan van ltc naar btc om vervolgens ada te kopen, lekker verdienen zo voor die exchanges
waarom niet gewoon met alle coins en ada kunnen kopen
btc zit in downtrend dus denk je te verdienen in ada ben je de winst weer kwijt door de daling btc
Eerst van gdax naar bitrex en dan van ltc naar btc om vervolgens ada te kopen, lekker verdienen zo voor die exchanges
waarom niet gewoon met alle coins en ada kunnen kopen
btc zit in downtrend dus denk je te verdienen in ada ben je de winst weer kwijt door de daling btc
ook net gelezenNickkok schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:39:
Ik kwam toevallig dit tegen
https://www.binance.com/vote.html stemmen mensen
[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 31-12-2017 09:49 ]
stemmen kost wel 0.1 binance coin.jorisdeket schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:48:
[...]
ook net gelezenheb hem in me leeslijst gezet. community van XRB is groot, dus dat moet wel goed komen. Mij stem krijgen ze.
Het lijkt er op dat ze wraith aan het compilen zijn: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE
Verwijderd
Dat is niet de orginele.Markprinsen schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:57:
Het lijkt er op dat ze wraith aan het compilen zijn: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE
Dit is de orginele: https://github.com/vergecurrency/VERGE
Verwijderd
Wat willen we hier **NIET** zien?
* Vragen over wallets
* Discussies over coins en blockchain
* Welke coin je moet kopen
* Opmerkingen over de huidige koers van
Ik heb topic instructies gelezen maar ben een echte beginner met een super stomme fout gemaakt wegens overbezetting van alle kanalen om crypto te kopen met ideal en hoop dat iemand mij kan helpen om eea te repareren?
Ik heb dit vannacht gedaan op bitrush, ging goed dacht ik, maar heb lite-coins gekocht via Bitrush,2 maal, 1e x voor 500,- en 2e x voor 1000,- euro, die in de oververhit stand zijn gekomen.
Ik had net met veel moeite m'n ledger nano s wallet geinstalleerd en was hier trots op.
ECHTER: ik heb litecoins gekocht en alleen m'n bitcoin adres geactiveerd in mn wallet,en die dus opgegeven..
Geld is van m'n rekening, bevestiging van de eerste transaktie heb ik per mail ontvangen,maar achterraf uiteraard dus, niets in m'n zorgvuldig geinstalleerde wallet.. van de 2e transaktie,de grotere, dus niet waarschijnlijk wegens die 'oververhit' stand?
Alles kwijt? heb iets gevonden v cryptomaan, maar dat is erg ingewikkeld en blijkbaar met risico.
Hopelijk is er iemand die een bemoedigend bericht heeft..
* Vragen over wallets
Ik heb topic instructies gelezen maar ben een echte beginner met een super stomme fout gemaakt wegens overbezetting van alle kanalen om crypto te kopen met ideal en hoop dat iemand mij kan helpen om eea te repareren?
Ik heb dit vannacht gedaan op bitrush, ging goed dacht ik, maar heb lite-coins gekocht via Bitrush,2 maal, 1e x voor 500,- en 2e x voor 1000,- euro, die in de oververhit stand zijn gekomen.
Ik had net met veel moeite m'n ledger nano s wallet geinstalleerd en was hier trots op.
ECHTER: ik heb litecoins gekocht en alleen m'n bitcoin adres geactiveerd in mn wallet,en die dus opgegeven..
Geld is van m'n rekening, bevestiging van de eerste transaktie heb ik per mail ontvangen,maar achterraf uiteraard dus, niets in m'n zorgvuldig geinstalleerde wallet.. van de 2e transaktie,de grotere, dus niet waarschijnlijk wegens die 'oververhit' stand?
Alles kwijt? heb iets gevonden v cryptomaan, maar dat is erg ingewikkeld en blijkbaar met risico.
Ook daar is net een update in de building... nog even afwachtenVerwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:59:
[...]
Dat is niet de orginele.
Dit is de orginele: https://github.com/vergecurrency/VERGE
https://github.com/vergec...a2cfa0e98675a7c06fca65d9d
-const std::string CLIENT_NAME("XVG");
+const std::string CLIENT_NAME("VVraith");
zit er nu echt aan te komen...
[ Voor 27% gewijzigd door Yerap op 31-12-2017 10:04 ]
Mijn broer heeft een account op kraken maar wil graag meedoen met een ICO, inkoop gaat op basis van ETH.
Een sepa betaling gaat niet lukken, is het een optie om via anycoindirect (of een alternatief) een ideal betaling te doen en dan ETH kopen zodat je die naar kraken kan sturen?
Met andere woorden, is het mogelijk om zo last minute eth aan te schaffen? Uiteraard snap ik dat de fees in dit geval hoger ligggen.
Een sepa betaling gaat niet lukken, is het een optie om via anycoindirect (of een alternatief) een ideal betaling te doen en dan ETH kopen zodat je die naar kraken kan sturen?
Met andere woorden, is het mogelijk om zo last minute eth aan te schaffen? Uiteraard snap ik dat de fees in dit geval hoger ligggen.
waarom zou dit niet kunnen?BertP schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:04:
Mijn broer heeft een account op kraken maar wil graag meedoen met een ICO, inkoop gaat op basis van ETH.
Maak geen gebruik van kraken, maar vaak moet je met ico's versturen vanuit een etherwallet en niet vanaf een exchange.
In dit geval, dan op litebit kopen, versturen naar bijv. myetherwallet, en vanaf daar versturen naar het adres van de ICO.
Welke ico gaat hij investeren?
Ja hoor dat kan. IDEAL wordt meteen verwerkt en anycoindirect is snel. Je kunt tot 400 euro kopen bij anycoindirect zonder uitgebreide verificatie.BertP schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:04:
Thanx, gaan we hem bovenstaande ff uitleggen! 😊
Verwijderd
Zijn er nog mensen die tokens hebben van sphere? Een nieuw 'social network' waarvan de ico gelanceerd word binnen 15 dagen. Ik heb totaal geen ervaring in ico's en ik heb er hier ook nog niets over gelezen , vandaar mijn vraag
Klinkt niet als een nuttig gebruik van de blockchain, meer als goede marketing. Ik zou er ver bij weg blijven.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:15:
Zijn er nog mensen die tokens hebben van sphere? Een nieuw 'social network' waarvan de ico gelanceerd word binnen 15 dagen. Ik heb totaal geen ervaring in ico's en ik heb er hier ook nog niets over gelezen , vandaar mijn vraag
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Kon er net nog op, maar pagina lijkt nu verwijderd te zijn.Yerap schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:03:
[...]
Ook daar is net een update in de building... nog even afwachten
https://github.com/vergec...a2cfa0e98675a7c06fca65d9d
-const std::string CLIENT_NAME("XVG");
+const std::string CLIENT_NAME("VVraith");
zit er nu echt aan te komen...
Wat dacht je toen je de eerste keer voor 500 euro bestelde en niets ontving? Laat ik er nog maar 1000 euro tegenaan gooien misschien dat die de 500 euro er dan wel door kan drukken!? Als ik jouw verhaal zo lees heb je helemaal geen instructies gelezen maar zo maar wat gedaan.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:02:
* Vragen over wallets
Past prima hoor bij de naam 'beginnerjoris'.Thalent schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:22:
[...]
Wat dacht je toen je de eerste keer voor 500 euro bestelde en niets ontving? Laat ik er nog maar 1000 euro tegenaan gooien misschien dat die de 500 euro er dan wel door kan drukken!? Als ik jouw verhaal zo lees heb je helemaal geen instructies gelezen maar zo maar wat gedaan.
Thalent schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:22:
[...]
Wat dacht je toen je de eerste keer voor 500 euro bestelde en niets ontving? Laat ik er nog maar 1000 euro tegenaan gooien misschien dat die de 500 euro er dan wel door kan drukken!? Als ik jouw verhaal zo lees heb je helemaal geen instructies gelezen maar zo maar wat gedaan.
Ondanks dat hij misschien niet goed heeft ingelezen en waarschijnlijk een grote fout heeft begaan, hoopt hij wel op een oplossing en stelt terecht hier de vraag...Wietsee. schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:35:
[...]
Past prima hoor bij de naam 'beginnerjoris'.
[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 31-12-2017 10:38 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik ben ook maar een beginner, maar je kan toch geen litebit naar een bitcoin adres sturen?Wietsee. schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:35:
[...]
Past prima hoor bij de naam 'beginnerjoris'.
Inderdaad, ik weet helaas het antwoord niet op zijn vraag, maar met jullie reacties schiet hij toch ook niets op..Swerfer schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:37:
[...]
[...]
Ondanks dat hij misschien niet goed heeft ingelezen en waarschijnlijk een grote fout heeft begaan, hoopt hij wel op een oplossing en stelt terecht hier de vraag...
Litebits zijn sowieso lastig te versturenBlue Knight schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:37:
[...]
Ik ben ook maar een beginner, maar je kan toch geen litebit naar een bitcoin adres sturen?
Litebit is een dienst/broker waar je crypto's kunt kopen, bijvoorbeeld Bitcoins. Als je Litecoins (dus niet Litebit!) naar een Bitcoin adres stuurt zullen die nooit aankomen. Grote kans dat Litebit de verstuurde Litecoins weer terug zal krijgen als de transactie tig keer is afgekeurd en ze ze dan opnieuw kunnen versturen naar het juiste adres. Hij moet dus gewoon contact opnemen met Litebit en ze de 2 ID's doorgeven + het juiste adres, dan kunnen ze dit ergens 1e week 2018 hopelijk alsnog naar het juiste adres versturen. En mocht dat niet mogelijk zijn, dan is hij zijn geld kwijt, erg jammer, maar daarom is het ook belangrijk je goed in te lezen en goed op te letten.Blue Knight schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:37:
[...]
Ik ben ook maar een beginner, maar je kan toch geen litebit naar een bitcoin adres sturen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Een half jaar geleden waren hier meerdere vrij actief bezig met modum. Deze maakt vandaag een flinke sprong na een paar weken stabiele stijging.
Mogelijk komt het door laatste update van ceo over nieuwe partnership. https://modum.io/ceo-update-december-2017/
Zijn er nog mensen met modum in hun portfolio?
Mogelijk komt het door laatste update van ceo over nieuwe partnership. https://modum.io/ceo-update-december-2017/
Zijn er nog mensen met modum in hun portfolio?
https://twitter.com/DadaBanal/status/947400913429266432
zou het dan toch?
enneh, we kunnen de beginner ook helpen jongens... niet zo aardig dit.
Ik heb geen antwoord voor je helaas maar litecoins naar een bitcoin adres sturen gaat volgens mij niet.
Geen idee of je dan een bounce krijgt en het naar je retour adres gaat... heb je die ingevuld?
zou het dan toch?
Ik heb geen antwoord voor je helaas maar litecoins naar een bitcoin adres sturen gaat volgens mij niet.
Geen idee of je dan een bounce krijgt en het naar je retour adres gaat... heb je die ingevuld?
Verwijderd
Probeer hem eens te helpen, ipv dit zo te stellen, door zijn vraag te beantwoorden.Thalent schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:22:
[...]
Hij geeft zelf al aan een domme fout te hebben gemaakt.
Er zijn dus coins naar een ontvangstadres verzonden welke deze niet kan registreren.
Bij mijn weten ben je ze dan inderdaad voorgoed kwijt (helaas Joris), maar zijn vraag is of iemand dit kan bevestigen of er toch een manier is dat hij zijn investering welke niet is aangekomen goed kan krijgen.
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:02:
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Respect voor de verge devs, nadat ze de hele nacht live hebben lopen testen en builden. Geen woorden, maar daden. Master file wordt geloof ik als het goed is nu geupload naar github. We gaan zien wat de Wraith release gaat doen. Het is nog niet te laat om te boarden.
Als ik naar www.litebit.eu/volumes kijk dan wordt er voornamelijk veel verge gedumpt. Zullen die zich staks om de oren krabben of...tanh92 schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:44:
Respect voor de verge devs, nadat ze de hele nacht live hebben lopen testen en builden. Geen woorden, maar daden. Master file wordt geloof ik als het goed is nu geupload naar github. We gaan zien wat de Wraith release gaat doen. Het is nog niet te laat om te boarden.
Verwijderd
Ja, maar wat gebeurt er als je dat toch doet? Ben je dat dan kwijt?pirodr01 schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:40:
[...]
Litebits zijn sowieso lastig te versturen...maar litecoins kun je idd beter niet naar een bitcoin adres sturen
Ik kan me namelijk voorstellen dat iemand per ongeluk LTC naar ETH stuurt of BCC naar BTC.
Zit er geen enkele foutmelding in, zoals “ geen bestaand XXX-coin “ adres?
Wederom: geen officieel communicatiekanaal... Eerst maar eens afwachten.
Verwijderd
Veel mensen die het zweet tussen de bilnaad hadden afgelopen 1-2 weken, hoog gekocht, en nu de kans zien om met weinig verlies of zelfs met iets winst te kunnen verkopen..Nicap schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:46:
[...]
Als ik naar www.litebit.eu/volumes kijk dan wordt er voornamelijk veel verge gedumpt. Zullen die zich staks om de oren krabben of...
Daarnaast zijn er weer grote machten bezig om de prijs rond de 1500 sat te houden voordat wraith uitkomt.
Wat er dan gaat gebeuren weet ik niet, kan skyhigh gaan (en blijven), of even pieken en dan terugvallen naar 1000-1400 sat..
We zullen het weten binnen 24 uur...
Damn... waarom zijn die gasten allen verge aan het dumpen? https://www.litebit.eu/volumesNicap schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:46:
[...]
Als ik naar www.litebit.eu/volumes kijk dan wordt er voornamelijk veel verge gedumpt. Zullen die zich staks om de oren krabben of...
wraith gaat er nu net op zo te zien... Twitter ontploft zowat
Durf ik niet te zeggen...is mezelf nog nooit overkomen. Maar er wordt wel voor gewaarschuwd dat als je dit doet, je je geld kwijtraakt.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:49:
[...]
Ja, maar wat gebeurt er als je dat toch doet? Ben je dat dan kwijt?
Ik kan me namelijk voorstellen dat iemand per ongeluk LTC naar ETH stuurt of BCC naar BTC.
Zit er geen enkele foutmelding in, zoals “ geen bestaand XXX-coin “ adres?
Zonder McAfee zou Verge een stijging hebben gekregen van bijvoorbeeld 70 -> 300 sats door het Wraith protocol dat hier maanden geleden ook al is gemeld en waar toen nagenoeg niemand (enthousiast) op reageerde. Nu volgt er mogelijk een stijging van bijvoorbeeld 1500 -> 2700 sats. Daarna bedenkt iedereen zich dat dat alsnog 9x teveel is, pakt iedereen zijn winst en keldert de koers.Nicap schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:46:
[...]
Ik heb ooit 27.500 XVG gekocht voor 250 Euro, ze na een paar maanden verkocht toen ze van 70 -> 170 sats waren gestegen, dus ik vind het erg jammer om deze boot gemist te hebben, maar, Wraith stond er toen ook al aan te komen en hoger dan 210 sats heeft hij toen nooit gestaan. Ik denk dus dat veel mensen de piek niet eens afwachten, want na die piek komt misschien wel een grote daling en ze strijken dan liever nu iets meer dan straks minder op door een verkeerde timing.
Uiteraard een grote aanname van mijn kant...
Je ziet nu toch ook wel weer wat meer aankopen verschijnen van Verge
Ben echt benieuwd wat het gaat doen. Heb er niet zo heel veel, maar hou ze toch lekker vast de komende tijd.
Ben echt benieuwd wat het gaat doen. Heb er niet zo heel veel, maar hou ze toch lekker vast de komende tijd.
Verwijderd
Ik heb nergens een retouradres moeten of kunnen invullen. via ideal betaald op de bitrush siteDRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:42:
https://twitter.com/DadaBanal/status/947400913429266432
zou het dan toch?
Verwijderd
Buy the rumour, sell the fact.DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:51:
[...]
Damn... waarom zijn die gasten allen verge aan het dumpen? https://www.litebit.eu/volumes
wraith gaat er nu net op zo te zien... Twitter ontploft zowat
Verwijderd
Heel vervelend inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:02:
* Vragen over wallets
Het is geen 10 euro wat je over hebt gemaakt, dus lees en check alles 2 keer voordat je zoiets doet.
Waarschijnlijk krijgt Bitrush nu de litecoins terug, alleen ze hebben het daar ook giga druk.
Je moet even contact met hun opnemen en dan kunnen ze wellicht je coins alsnog naar de juiste wallet versturen.
Maar voordat dit in orde is gemaakt, ben je wel een paar dagen verder.
Succes
Verwijderd
Hij kocht via Bitrush lees ik...niet Litebit, maar wel litecoinsBlue Knight schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:37:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]