Check dit eens: https://triaconta.com/tokenszien/Malawolar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:24:
Beste Tweakers,
Ik heb een prangende vraag. Ben nu al geruime tijd aan het daytraden, een beetje HODL'en etc. Heeft me geen windeieren gelegd en ik heb veel aan de input gehad van sommigen op dit forum. Normaal heb ik het niet zo op ICO's, maar in INS ben ik toch gestapt. Echter snap ik er zeer weinig van hoe dit nou in zijn werk gaat met de tokens die naar je wallet gestuurd worden. De support heeft het over een erc20 compatible wallet. Dus heb ik myetherwallet op aanraden van de support maar gedownload. Heb vervolgens het ETH adres op de website van INS ingevuld. Maar dan? Hoe krijg ik uiteindelijk die INS tokens te zien? Een INS wallet o.i.d. bestaat nog niet namelijk. Ik weet dat dit waarschijnlijk een ontzettende noob vraag is, maar hoop heel erg dat iemand me een beetje wegwijs kan maken. Gaat dit allemaal vanzelf? voordat ik zometeen 500 euro lichter ben door een stom foutje.
Overigens; vergeet niet toe te slaan vandaag op ICX en BNB jongens, buitenkansje. Staar je niet blind op de winsten van vandaag.
Bij voorbaat dank!
Ik heb deze handleiding gedaan om mijn combicoins in te kunnen zien. Is ook een erc20.
[ Voor 30% gewijzigd door IUser op 29-12-2017 23:24 ]