[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.881 views

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:24:
Beste Tweakers,

Ik heb een prangende vraag. Ben nu al geruime tijd aan het daytraden, een beetje HODL'en etc. Heeft me geen windeieren gelegd en ik heb veel aan de input gehad van sommigen op dit forum. Normaal heb ik het niet zo op ICO's, maar in INS ben ik toch gestapt. Echter snap ik er zeer weinig van hoe dit nou in zijn werk gaat met de tokens die naar je wallet gestuurd worden. De support heeft het over een erc20 compatible wallet. Dus heb ik myetherwallet op aanraden van de support maar gedownload. Heb vervolgens het ETH adres op de website van INS ingevuld. Maar dan? Hoe krijg ik uiteindelijk die INS tokens te zien? Een INS wallet o.i.d. bestaat nog niet namelijk. Ik weet dat dit waarschijnlijk een ontzettende noob vraag is, maar hoop heel erg dat iemand me een beetje wegwijs kan maken. Gaat dit allemaal vanzelf? voordat ik zometeen 500 euro lichter ben door een stom foutje.

Overigens; vergeet niet toe te slaan vandaag op ICX en BNB jongens, buitenkansje. Staar je niet blind op de winsten van vandaag.

Bij voorbaat dank!
Check dit eens: https://triaconta.com/tokenszien/

Ik heb deze handleiding gedaan om mijn combicoins in te kunnen zien. Is ook een erc20.

[ Voor 30% gewijzigd door IUser op 29-12-2017 23:24 ]

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
VEN komt morgen (over 15 uurtjes) met nieuws en hebben hier zelfs een countdown voor. Kan dus groot nieuws zijn.

Wat zijn jullie ideeën hier over?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Noedels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:34:
VEN komt morgen (over 15 uurtjes) met nieuws en hebben hier zelfs een countdown voor. Kan dus groot nieuws zijn.

Buy the rumours, sell the news

Ik denk reforge.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 29-12-2017 23:34 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 11:42

Flashback naar Einsteinium :+
Ik kan die counters moeilijk serieus nemen. Meestal is het een counter richting een keiharde facepalm.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Net een heerlijk ritje gehad in de XRp en ik ga even twee dagen volop in de XVG. Mocht de release goed zijn dan dikke vette winst.
EN anders hoop ik op tijd te kunnen verkopen om mijn verlies te kunnen beperken:D :9

ROI is onzeker maar groot.

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:35:
Net een heerlijk ritje gehad in de XRp en ik ga even twee dagen volop in de XVG. Mocht de release goed zijn dan dikke vette winst.
EN anders hoop ik op tijd te kunnen verkopen om mijn verlies te kunnen beperken:D :9

ROI is onzeker maar groot.
Weet je eigenlijk wel wat de munt doet of dit zon zinloze comment? ;w

"That's what I do. I drink and I know things."

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 16:21

BLACKfm

O_o

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:50:
[...]

Wil hier niet spammen ofzo, maar heeft niemand tips hier? :)
Wat is er k*t aan litebit? Als je de voorraad bedoelt heb ik daar een mooi tooltje voor gemaakt (over spammen gesproken :P).

http://litebit.omega-thunder.nl. Het is gebouwd voor de google chrome browser (daar werkt het in ieder geval redelijk in). En geeft je een seintje als je coin beschikbaar is (wel even het filter instellen, anders werkt die reminder niet). Voorraad op litebit gaat 'op en neer' (waarschijnlijk een soort van overload bescherming voor de orders), dus redelijk vaak per uur is er een window waarin je de munten kunt kopen.
Niks zo handig als je daar op de achtergrond een reminder van krijgt wanneer die window is :).

[ Voor 3% gewijzigd door BLACKfm op 29-12-2017 23:49 ]

Verwijderd

Hoe laat exact is dt nieuws (nederlandse tijd) en waar kunnen we dit het best volgen?

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:19:
[...]

Over de 2 dollar? Staat toch echt op 1.80 ongeveer.

Maar inderdaad, gaat lekker zo, zit inmiddels op +67% met XRP, achteraf altijd jammer dat ik er niet meer in gestoken had (was maar 10% van mn geld), maar toch prettige winst zo in 2 dagen tijd.
Staat nu gewoon op bijna 2,20 op coinmarketcap hoor. Waarschijnlijk kijk jij in euro?
Sanalologo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:38:
[...]

Je doet mee aan een ico maar weet niet wanneer je dit kan verhandelen?
GUTS heb ik gekocht op het moment dat ik net begon aan de hand van een tip van een vriend van mij. Heb jij wel enig idee, aangezien ik het inderdaad niet weet.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:58:
[...]

Staat nu gewoon op bijna 2,20 op coinmarketcap hoor. Waarschijnlijk kijk jij in euro?

[...]

GUTS heb ik gekocht op het moment dat ik net begon aan de hand van een tip van een vriend van mij. Heb jij wel enig idee, aangezien ik het inderdaad niet weet.
Nope, ik kijk gewoon naar het getalletje op binance en dat komt vrijwel overeen met dit https://www.cryptocompare.com/coins/xrp/overview/USD

Coinmarketcap.com staat hij idd 25 cent hoger, vreemd. Hopelijk moet die stijging nog komen dan op binance :+

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 19:07
mark-k schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:09:
[...]

Nope, ik kijk gewoon naar het getalletje op binance en dat komt vrijwel overeen met dit https://www.cryptocompare.com/coins/xrp/overview/USD

Coinmarketcap.com staat hij idd 25 cent hoger, vreemd. Hopelijk moet die stijging nog komen dan op binance :+
Coinmarketcap is gemiddelde van alle exchanges en Binance is er slechts 1 ;)

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:02
coachmans schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:15:
[...]

Coinmarketcap is gemiddelde van alle exchanges en Binance is er slechts 1 ;)
Al die Koreanen betalen ruim over de $2 nu, voraal XRP/KRW pairs.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:07

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Therapy777 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:20:
Bitcoins moet je ook niet direct kopen. Traden is veel goedkoper. Wat ik nu twee keer succesvol gedaan heb, is 50 euro overmaken naar Bitstamp via bankrekening.

[...]

Bij zowel Binance en Bitstamp was ik binnen enkele uren resp. een dag aangemeld en geverifieerd.
:')
Status: Pending

Due to the increase in user requests your verification request may take more than 24 hours to resolve. Thank you for understanding.

Thank you for submitting your request. Unfortunately, we are currently experiencing high volumes of verification requests, causing backlogs of up to 2 weeks before they are processed. We are working very hard to approve your request as quickly as possible. Thank you for your patience.
of ..
:')
Dear new users:

We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.

To our new users, we will keep you posted on when we open up registration. We apologize for the inconvenience!

The Bittrex Team
Maargoed, GDAX ben ik nu op *O* ... en nu?
The Redman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:02:
[...]

GDAX.com (werkt met je Coinbase account) 0% fee.
Koop LTC en stuur naar Binance. Bittrex of een andere exchange.
Dus EURO's naar GDAX doen met SEPA en dan LTC kopen? .. tegen € 0 fee?
LTC kopen kan ook op Anycoindirect .. Miners fee € 0.12 + Kosten betaalmethode € 0.3

Bij Binance dan de LTC traden voor BTC? Want met LTC kan ik niks kopen..

[ Voor 43% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-12-2017 00:53 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:35

Therapy777

Metal!

Pred87 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:13:
[...]

Binnen 24 uur? Dan moet je wel heel veel geluk hebben. Voor vrijwel iedereen duurt het minimaal een maand momenteel.
Ik heb me net na kerst aangemeld. Bij mij was het binnen 24 uur geregeld.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:10
Richh schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:08:
https://www.reddit.com/r/...our_seatbelts_xrp_is_the/

Ripple gaat samenwerken met de grote Japanse cardbedrijven om blockchaintech beschikbaar te maken als betaalmiddel voor iedereen.
Iedereen lijkt erg positief en het is nu nog vers nieuws, ik heb er wat geld op ingezet iig ;)
Precies 3 dagen geleden Ripple gekocht. Zo goed als +100% op dit moment. Heb nog nooit in zo'n korte tijd met zo weinig moeite geld verdiend :P

Ja, eerlijk is eerlijk; daar staan ook een hoop verliesjes tegenover; verkeerd gegokt in andere crypto. Maar deze bonus maakt het dubbel en dwars goed! En eerlijk gezegd denk ik dat we er nog niet eens zijn, laten we hopen dat Coinbase zich er ook nog mee gaat bemoeien. Leuke bonus voor begin 2018 :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ben zojuist all-in gegaan op ELIXIR.

Deze coin verzorgt leningen tussen personen met een rentepercentage dat je zelf kunt bepalen. Zie dit nog wel iets groots worden. Mensen die veel geld hebben kunnen wel wat geld uitlenen en hier nog rente over verdienen ook.

De marketcap staat nog lekker laag op zo’n 20 miljoen en is nog niet op alle exchanges verkrijgbaar.
Heb hem zelf verkregen bij kucoin en je hoeft je niet eens te verifiëren. Aanmelden en je bent gelijk startklaar.

• REPLAY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

REPLAY

Tik een eitje

Nickkok schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:39:
Ben zojuist all-in gegaan op ELIXIR.

Deze coin verzorgt leningen tussen personen met een rentepercentage dat je zelf kunt bepalen. Zie dit nog wel iets groots worden. Mensen die veel geld hebben kunnen wel wat geld uitlenen en hier nog rente over verdienen ook.

De marketcap staat nog lekker laag op zo’n 20 miljoen en is nog niet op alle exchanges verkrijgbaar.
Heb hem zelf verkregen bij kucoin en je hoeft je niet eens te verifiëren. Aanmelden en je bent gelijk startklaar.
Is dit nou reclame?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

AlexFL schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:16:
[...]

Al die Koreanen betalen ruim over de $2 nu, voraal XRP/KRW pairs.
Waar haal je die info vandaan?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:02
FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:44:
[...]

Dat kun je hier zien, https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

Bithumb, Coinone.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29

Tourniquet

Hiya, fellas!

FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:44:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

KRW = South Korean Won

Bithumb, Coinone en Korbit zijn Koreaanse exchanges en staan allemaal boven de $2.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tourniquet schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:48:
[...]

KRW = South Korean Won

Bithumb, Coinone en Korbit zijn Koreaanse exchanges en staan allemaal boven de $2.
Bedankt beiden. Maar waarom betalen ze daar $2.51 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Denk niet dat ik daar echt wat mee opschiet. Of we moeten hier echt grote whale tweakers hebben. Denk gewoon dat dit een leuke coin is die op dit moment nog onder de radar zit en dat wil ik graag delen met mijn mede-tweakers. Iedereen winst, iedereen blij. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Nickkok op 30-12-2017 00:59 ]

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik vroeg mij af of meer mensen dit ooit hebben meegemaakt?

Eerder deze maand heb ik een bedrag in een ico geïnvesteerd. De transactie is 4 dagen later bevestigd en ik heb mijn tokens ontvangen.. Nu kijk ik net weer naar mijn token balans en ik zie dat er opeens een hele hoop tokens zijn bijgekomen. Ook zie ik bij transacties dat er een 2e transactie heeft plaatsgevonden...

Waar het dus op neer komt is dat ik nu gratis tokens heb ontvangen. De transactie heeft een andere hash, wel de zelfde waarde in bitcoin die ik toen heb geïnvesteerd... Heel raar verhaal dit... Mijn transactie is dus hoe het er na uit ziet 2 x verstuurd terwijl ik maar 1x betaald heb.

Iemand dit ooit eerder heeft gehoord of zelf heeft ervaren? Ik vraag mijzelf echt af hoe dit mogelijk kan zijn. Kan dit een fout van de Blockchain zelf zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door MichawwZki op 30-12-2017 01:47 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

een vraagje voor de gevordereden,

Op Gdax staat het volgende over fees als je geld wilt sturen naar je bank:
SEPA Deposit: €0.15 EUR
SEPA Withdrawal: €0.15 EUR

https://support.gdax.com/...hat-are-the-fees-on-gdax-

Is dat €0.15 EUR per iedere Euro...? Dus 15% fee?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-12 21:48
MichawwZki schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:44:
Ik vroeg mij af of meer mensen dit ooit hebben meegemaakt?

Eerder deze maand heb ik een bedrag in een ico geïnvesteerd. De transactie is 4 dagen later bevestigd en ik heb mijn tokens ontvangen.. Nu kijk ik net weer naar mijn token balans en ik zie dat er opeens een hele hoop tokens zijn bijgekomen. Ook zie ik bij transacties dat er een 2e transactie heeft plaatsgevonden...

Waar het dus op neer komt is dat ik nu gratis tokens heb ontvangen. De transactie heeft een andere hash, wel de zelfde waarde in bitcoin die ik toen heb geïnvesteerd... Heel raar verhaal dit... Mijn transactie is dus hoe het er na uit ziet 2 x verstuurd terwijl ik maar 1x betaald heb.

Iemand dit ooit eerder heeft gehoord of zelf heeft ervaren? Ik vraag mijzelf echt af hoe dit mogelijk kan zijn. Kan dit een fout van de Blockchain zelf zijn?
Ik heb zelf een keer 6 uur moeten wachten op 0,2 eth en toen kreeg ik om 1 of andere reden vrij vlot achter elkaar 2 keer 0,2 eth gestort.

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:45:
een vraagje voor de gevordereden,

Op Gdax staat het volgende over fees als je geld wilt sturen naar je bank:
SEPA Deposit: €0.15 EUR
SEPA Withdrawal: €0.15 EUR

https://support.gdax.com/...hat-are-the-fees-on-gdax-

Is dat €0.15 EUR per iedere Euro...? Dus 15% fee?
Nee, per boeking.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat is dan weer weinig :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
Lijkt wel alsof Ripple gepumpt wordt op het moment, in nog geen 20 minuten 2000 satoshi omhoog... Zit echt te twijfelen waar ik m'n limit order op ga zetten vannacht...

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:00:
Lijkt wel alsof Ripple gepumpt wordt op het moment, in nog geen 20 minuten 2000 satoshi omhoog... Zit echt te twijfelen waar ik m'n limit order op ga zetten vannacht...
Loopt nu tegen een bepaalde hoogte aan en iedereen is nu aan het dumpen, waardoor ' ie nu beetje blijft hangen. Ik vraag me af of dit FOMO's zijn die bang zijn dat ie weer daalt en dus nu willen cashen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Lucky0wn
FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:07:
[...]

Loopt nu tegen een bepaalde hoogte aan en iedereen is nu aan het dumpen, waardoor ' ie nu beetje blijft hangen. Ik vraag me af of dit FOMO's zijn die bang zijn dat ie weer daalt en dus nu willen cashen.
Nou heb er inmiddels genoeg winst uit, leeuwendeel gekocht voor 23 cent per stuk. En wil ze toch ook wel HODLen. Twee dagen terug nog 190 ripples verloren door proberen met een crash mee te doen maar steeg net voordat ik de buy order kon doen met 700 satoshi.... Daarom dat ik nu ook in dubio zit. Absoluut geen probleem, wel jammer uiteraard.

Crash/correctie zit er sowieso aan te komen, zoveel stijging is absoluut niet gezond. Op het juiste moment uitstappen en instappen is lastig in mijn ogen met zo'n snelle koers.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 30-12-2017 02:12 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:10:
[...]

Nou heb er inmiddels genoeg winst uit, leeuwendeel gekocht voor 23 cent per stuk. Twee dagen terug wel 190 ripples verloren door proberen met een crash mee te doen maar steeg net voordat ik de buy order kon doen met 700 satoshi.... Daarom dat ik nu ook in dubio zit. Absoluut geen probleem, wel jammer uiteraard.

Crash/correctie zit er sowieso aan te komen, zoveel stijging is absoluut niet gezond. Op het juiste moment uitstappen en instappen is lastig in mijn ogen met zo'n snelle koers.
Het is grappig dat iedereen in Satoshi's praat, maar ik heb een ETH pairing. Hoe moet ik dat dan zien? Satoshi slaat toch alleen op een BTC pairing?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Lucky0wn
FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:13:
[...]

Het is grappig dat iedereen in Satoshi's praat, maar ik heb een ETH pairing. Hoe moet ik dat dan zien? Satoshi slaat toch alleen op een BTC pairing?
Klopt inderdaad, alleen geen idee hoe je dan weer de conversie ETH/BTC doet. Merendeel van de mensen zal altijd naar BTC rekenen als ze daytraden/koersen checken.
Heb zelf geen ETH en handel op Poloniex, daar kun je geen Ripples naar ETH ruilen.

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 30-12-2017 02:16 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:15:
[...]

Klopt inderdaad, heb zelf geen ETH en handel op Poloniex, daar kun je geen Ripples naar ETH ruilen.
Waarom kiest men er bijvoorbeeld voor om in BTC pair te traden inplaats van ETH? Ik dacht dat ETH transacties sneller en goedkoper zijn dan BTC.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:30
FrankGuthrie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:16:
[...]

Waarom kiest men er bijvoorbeeld voor om in BTC pair te traden inplaats van ETH? Ik dacht dat ETH transacties sneller en goedkoper zijn dan BTC.
Uiteindelijk wil je meer BTC hebben dan je eerder had. BTC kun je makkelijker cashen in fiat. Natuurlijk zijn er omwegen om ook in te cashen per ETH/Ripple naar Nederlandse bank maar vereist een omweg.

• Junia
<knip> Slowchat, lees topicwarning en hou je aan de regels

[ Voor 147% gewijzigd door Grotman op 30-12-2017 15:23 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jaïr.exe schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:18:
[...]

Uiteindelijk wil je meer BTC hebben dan je eerder had. BTC kun je makkelijker cashen in fiat. Natuurlijk zijn er omwegen om ook in te cashen per ETH/Ripple naar Nederlandse bank maar vereist een omweg.
Bedankt, at begreep ik inderdaad al uit het feit dat op Binance de waarde van je portfolio wordt uitgedrukt in BTC.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Lucky0wn
Junia schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:34:
XRP 2.67 op binance... echt hoe kan dit _/-\o_ _/-\o_
Ik zit ook met ongeloof te kijken, durf daarom eigenlijk ook geen limit order neer te zetten.

Correctie hiervan gaat hard aankomen!

• Junia
Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:36:
[...]

Ik zit ook met ongeloof te kijken, durf daarom eigenlijk ook geen limit order neer te zetten.

Correctie hiervan gaat hard aankomen!
En binnen 2 minuten is hij alweer 20 cent lager.... dit is echt te bizar, zelfs voor crypto :p

• Lucky0wn
Junia schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:37:
[...]

En binnen 2 minuten is hij alweer 20 cent lager.... dit is echt te bizar, zelfs voor crypto :p
Op Poloniex staat ie ruim 2000 satoshi lager geprijst. Misschien toch even versturen naar Binance voor een arbitrage :D

Verwijderd

Junia schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:34:
XRP 2.67 op binance... echt hoe kan dit _/-\o_ _/-\o_
Geen idee, waarschijnlijk wordt er op coinbase geanticipeerd? Heb de gok genomen om hoog nog wat bij te kopen ondanks dat dat was bedoeld voor een andere coin waar ik een break out van verwacht. 50/50 gedaan om het risico enigzins binnen de perken te houden.

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:39:
[...]

Geen idee, waarschijnlijk wordt er op coinbase geanticipeerd? Heb de gok genomen om hoog nog wat bij te kopen ondanks dat dat was bedoeld voor een andere coin waar ik een break out van verwacht. 50/50 gedaan om het risico enigzins binnen de perken te houden.
Ik blijf nog even wakker, verwacht dat de correctie er zo aan zit te komen :/

• Junia
Junia schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:37:
[...]

En 2 minuten later is hij alweer 2.71 en staat hij op 19k satoshi, gaat alweer richting een ATH zelfs 8)7

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:40:
[...]

Ik blijf nog even wakker, verwacht dat de correctie er zo aan zit te komen :/
Wat denk je dat er aan correctie gaat komen. Heb namelijk een limit order (buy) staan die ongeveer 30% onder de huidige waarde staat, ik denk alleen dat deze niet vervuld gat worden, want hij blijft maar stijgen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ik laat me wel verrassen morgen of niet, om daar nou de hele nacht voor waker te blijven. Verwacht geen dramatische terugval, coin is tot nu toe redelijk stabiel wanneer BTC dipt. Wellicht zijn sommige grote spelers al op de hoogte dat coinbase de munt gaat opnemen binnen haar assortiment.

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:47:
Ik laat me wel verrassen morgen of niet, om daar nou de hele nacht voor waker te blijven. Verwacht geen dramatische terugval, coin is tot nu toe redelijk stabiel wanneer BTC dipt. Wellicht zijn sommige grote spelers al op de hoogte dat coinbase de munt gaat opnemen binnen haar assortiment.
Alleen het grote verschil tussen Poloniex en Binance is niet te verklaren...

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-12 12:17
Pfff, dacht toen ik ruim 200% had op xrp "weet je wat, laat ik mn winst pakken"... Weer een foute keuze :p

Wil ook niet alsnog bijkopen omdat dat tot nu toe ook nooit goed heeft uitgepakt (iets met folo,. Buy low en sell high enzo), maar sit is wel bizar hoor.

Ging btw om slechts 50 munten, had natuurlijk gewoon de helft moeten houden maar ok.

• Junia
Lucky0wn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 02:49:
[...]

Alleen het grote verschil tussen Poloniex en Binance is niet te verklaren...

Dat valt nog mee... kijk maar naar Bithumb (3x zo veel volume in XRP als Binance) daar staat hij nu 3.29$

• Lucky0wn
Jezus dat gaat nergens meer over! Dan ga ik inderdaad geen limit zetten en gewoon slapen, staat gewoon als laagste in de markt daar, lijkt me alleen maar positief.

Verwijderd

Hoop dat ie niet te ver terugvalt en ik iets van het verlies wat ik op mijn LTC voorraad heb gemaakt kan terug verdienen op deze wijze. We shall see, you win some you lose some. LTC leuk geprijst momenteel voor wie nu wil bijkopen, verwacht daar veel van in 2018.

Verwijderd

Ripple gaat het langzaam van BTC overnemen. Dit is een flippening in progress. BTC marketcap al minder dan 39 procent van het totaal.

Een maand geleden was de marketvalue van BTC 160 miljard dollar en Ripple 9 miljard dollar.

Nu is het 227 miljard versus 95 miljard (!)

De grote winnaars uit de top 30 van de laatste dagen zijn Ripple (nu op #2) , Stellar ( nu in de top 10) en ICON ( nieuw binnen op #21) en Railblocks (maar op slechts twee beurzen te koop)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2017 05:36 ]

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Raiblocks (XRB) is aan het dalen.....staat nu op $12,25/50. Waarschijnlijk XRP wat mee te maken en winst verkoop. Zoek een mooi instap momentje. https://mercatox.com/exchange/XRB/BTC
Maar je ziet http://coinmarketcal.com/..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D= op de kalender staan er mooie dingen te gebeuren 3 exchanges erbij en een mobiele Wallet..

[ Voor 42% gewijzigd door jorisdeket op 30-12-2017 07:35 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-12 11:18
Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:31:
Raiblocks (XRB), waarom dit de vervanger van bitcoin wordt.

Ik heb vandaag Raiblocks gekocht na er een week over in te hebben gelezen, opgesomd de redenen:
  • Feeless --> letterlijk 0 euro kost het om een transactie te doen. Dit maakt het geschikt voor microtransacties (een reep chocolade kopen)
  • Instant --> in 2 seconden is de transactie voltooid. Dit maakt het geschikt om ter plekke met cryptocurrency te betalen
  • Netwerk is getest op 7000 transacties --> Ripple momenteel slechts op 1.5K
  • Geen mining door DAG principe en daardoor een minimale footprint
DAG uitgelegd: https://hackernoon.com/iota-vs-raiblocks-413679bb4c3e

[afbeelding]

Verder:
  • Nu alleen nog beschikbaar op Bitgrail en Mercatox --> 2 erg kleine exchanges en als het op Binance/Bittrex komt dan ontploft het
  • Het is al een volledig werkend product met jaren aan development. Het ontbreek zich alleen nog aan marketing
  • Colin LeMahieu heeft vorige week aangegeven er full time aan te gaan werken. Colin heeft een indrukwekkend profiel: Dell/AMD/Qualcomm en het is iemand die zijn eten koud laten worden om de code eerst af te maken --> https://www.linkedin.com/in/clemahieu
  • Nu nog relatief klein, als het net zo groot wordt als Bitcoin nu is dan zou de 15$ van nu $2.000 waard zijn!
[video]

[afbeelding]
Sorry, maar dit is naar mijn mening toch wel heel erg optimistisch. Ik ben ingestapt in xrb toen die nog onder 1 dollar zat, maar ik ben op 15 dollar uitgestapt. Ik heb het idee dat iedereen veel te positief is over xrb op dit moment.

Er is geen incentive om nodes te runnen. De founder van xrb gaat er vanuit dat xrb straks in gebruik wordt genomen door winkeliers en omdat zij een zodanig voordeel hebben bij xrb zullen zij de nodes gaan runnen. In theorie een leuk plan, maar of het in de praktijk ook zo gaat is nog maar de vraag. Daarnaast zal het nog een tijd duren voordat xrb echt in gebruik wordt genomen door winkeliers (als het al gebeurt), hoe zit het in de tussentijd dan met de nodes?

Daarnaast heeft xrb een hele tijd op een aantal kleine exchanges gestaan en komen daar nu langzamerhand een aantal bij. Er wordt de hele tijd gezegd 'nu is xrb al X-bedrag waard, laat staan als hij op een grotere exchange komt.' maar waarom is hij nog niet op een grotere exchange gekomen? Iemand uit het team van xrb heeft gezegd dat ze het bij 70 (!) exchanges geprobeerd hebben, maar daar allemaal zijn afgewezen. De laatste tijd krijgen mensen vaker een melding 'invalid block', en dit is een bug die er al langere tijd is. Ik kan me voorstellen dat dit (of iets anders) ervoor zorgt dat exchanges het nog niet aandurven met xrb.

Het is een veelbelovend project wat heel erg ver kan gaan komen, maar er zijn naar mijn mening nog een aantal grote uitdagingen voordat xrb zich überhaupt een stabiele coin kan noemen, laat staan de opvolger van bitcoin.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik dacht dat XRP dit jaar nog een miljard muntjes zou uitgeven ?
is dat weer veranderd ? wat gebeurt er met de +/-60Miljard coins die ze nog op de plank hebben ?

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 30-12-2017 08:15 ]

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
Slux schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:15:
Ik dacht dat XRP dit jaar nog een miljard muntjes zou uitgeven ?
is dat weer veranderd ? wat gebeurt er met de +/-60Miljard coins die ze nog op de plank hebben ?
Zit vast in een soort kluis. Dit wordt maar langzaam en jaarlijks volgens een planning vrijgegeven

• Slux
  • Niet online
BillMcNeal schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:16:
[...]

Zit vast in een soort kluis. Dit wordt maar langzaam en jaarlijks volgens een planning vrijgegeven
Dat wist ik dus het klopt dat er vandaag of morgen een miljard bijkomen ?

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom is iedereen in het crypto wereldje op zoek naar een BTC opvolger? Omdat de transactiekosten zo hoog zijn en het dus niet meer voor dagelijks gebruik geschikt is? Dat is toch de "main-driver"?

Dan gaan we telkens van de ene hype naar de volgende hype hoppen, want iedere munt heeft wel iets unieks:

Twee maanden geleden was het nog Bitcoin Cash, toen Litecoin, nu Ripple... ik laat dit hoofdstuk aan mij voorbij gaan, merk ik.

Dit schrijf ik terwijl ik naar NPO Cultura (Top 2000) kijk. Gerard Ekdom is zo soepel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Guus Leeuwis op 30-12-2017 08:24 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Guus Leeuwis schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:21:
Waarom is iedereen in het crypto wereldje op zoek naar een BTC opvolger? Omdat de transactiekosten zo hoog zijn en het dus niet meer voor dagelijks gebruik geschikt is? Dat is toch de "main-driver"?

Dan gaan we telkens van de ene hype naar de volgende hype hoppen, want iedere munt heeft wel iets unieks:

Twee maanden geleden was het nog Bitcoin Cash, toen Litecoin, nu Ripple... ik laat dit hoofdstuk aan mij voorbij gaan, merk ik.

Dit schrijf ik terwijl ik naar NPO Cultura (Top 2000) kijk. Gerard Ekdom is zo soepel ;)
#Metoo }:O 8)7

XRP = trash

Verwijderd

Guus Leeuwis schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:21:

Ik snap er geen reet van dat echte grote munten met potentie zoals POWR, ADA, VEN, IOTA, RCN het zo slecht doen in vergelijking met XRP. Het lijkt wel dat mensen als schaapjes op een stijging inspringen en de rest hun totaal niet uitmaakt meer. Soort popsterren waarbij reclame belangrijker is dan het product.

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:21:
[...]

Dat wist ik dus het klopt dat er vandaag of morgen een miljard bijkomen ?
Wat wel interessant wordt is het volgende.
Hoe lang duurt het nog voordat de MSM (mainstream media) het niet meer dagelijks heeft over de prijs van de Bitcoin, maar dat ze over de Ripple gaan praten?
Marketcap Ripple is nu al vrijwel 50% van BTC.
En bij BTC komen nog 25% coins bij (21 miljoen vs 17 miljoen nu)
Bij Ripple is dat 150% (100 miljard vs 39 miljard nu).

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 17:29
Mijn broertje heeft een half jaar geleden voor 500 eurie Ripple gekocht. Want een vriend van hem zei hem Ripple wordt de shit!
Dus, ik wou ook wel meedoen. Voor 70 euro Ripple gekocht.
Sinds een maand ben ik volop bezig met meerdere munten, daytraden, etc. Gekocht, verkocht (fiat), om nu ook rond -500 te staan op mijn bankrek. Maar ik heb een euro of 1300 in Crypto zitten. Dus je zou kunnen zeggen 800 euro in de plus.
Toch moet ik mijn situatie vaak vergelijken met die van mn broertje. Mn broertje zegt al sinds het begin, "ik doe er niks mee, over een paar jaar is het misschien 10 dollar waard!". Zelfs de laatste dagen gewoon de verleiding weerstaan en alles lekker laten staan. Dat in tegenstelling tot ik.. Ik weet nog wel dat ik gisteravond dacht "Wtf, Ripple is nu zo hard gestegen, dus bij het 1e paarse blockje dacht ik "Nu een deel verkopen!!", maar het bleef maar door stijgen.. Dus ik weer terugkopen met als resultaat 13 Ripple kwijt.. Dat deed ik helaas.... 8)7 nog een keer!!!!! Weer wat Ripple kwijt, want de daling zette niet door!!
Handelen uit emotie.. Killing!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Er komt één dezer dagen een moment dat mensen hun Ripple-winst gaan pakken en dan zal er, zoals gewoonlijk, paniek ontstaan en zal de koers flink zakken, oftewel corrigeren.

Waarschijnlijk geeft dit een boost aan BTC, omdat de meeste mensen die Ripple verkopen eerst naar BTC omzetten. Die boost wordt weer gezien en een grote stijging van BTC is dan niet onwaarschijnlijk.

Vooral omdat de marketcap van Ripple zo hoog is geworden, zal BTC daar waarschijnlijk flink van profiteren.

Puur mijn gedachtegang, hoeft geen waarheid te zijn, doe er mee wat je wilt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12 09:09
Therapy777 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:25:
[...]

Ik heb me net na kerst aangemeld. Bij mij was het binnen 24 uur geregeld.
Ik en een aantal vrienden en kennissen hebben het allemaal weken voor de kerst gedaan en staan allemaal nog op pending. In mijn geval wel een account van 2013 die ik destijds niet verified heb. Blijkbaar checken ze niet in chronologische volgorde dan.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

technoaddict schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:49:
Mijn broertje heeft een half jaar geleden voor 500 eurie Ripple gekocht. Want een vriend van hem zei hem Ripple wordt de shit!
Dus, ik wou ook wel meedoen. Voor 70 euro Ripple gekocht.
Sinds een maand ben ik volop bezig met meerdere munten, daytraden, etc. Gekocht, verkocht (fiat), om nu ook rond -500 te staan op mijn bankrek. Maar ik heb een euro of 1300 in Crypto zitten.

Handelen uit emotie.. Killing!
Weet je wat pas echt killing is? Rood staan bij je bank.
Ik zou in ieder geval zorgen dat je uit de rode cijfers komt bij je bank. Mocht Ripple ineens instorten heb je helemaal niks meer behalve je schuld bij de bank.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05:43
Swerfer schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:50:
Er komt één dezer dagen een moment dat mensen hun Ripple-winst gaan pakken en dan zal er, zoals gewoonlijk, paniek ontstaan en zal de koers flink zakken, oftewel corrigeren.

Waarschijnlijk geeft dit een boost aan BTC, omdat de meeste mensen die Ripple verkopen eerst naar BTC omzetten. Die boost wordt weer gezien en een grote stijging van BTC is dan niet onwaarschijnlijk.

Vooral omdat de marketcap van Ripple zo hoog is geworden, zal BTC daar waarschijnlijk flink van profiteren.

tja zo werkt het vaak wel uitstappen en winst pakken ook wel zou ik ook doen btw :)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-12 16:14
Er komt één dezer dagen een moment dat mensen hun Ripple winst gaan pakken en dan zal er, zoals gewoonlijk, paniek ontstaan en zal de koers flink zakken, oftewel corrigeren.

Ik snap je gedachten gang maar ik bedenk het ook anders.

Men is met Bitcoin bekend, en dan vooral de waarde welke het heeft bereikt. Volume verschuift richting Ripple voor mn gevoel, en die mensen houden bij Ripple keihard de coin vast met bitcoin in het achterhoofd. Ik verwacht voorlopig geen grote dip.
Als je kijkt naar de technologie van Ripple (waar het eigenlijk om gaat 8) ) dan zie je dat heel Azië er vol op zit, de stijging komt ook doordat men het systeem is gaan gebruiken in Zuid Korea, en American Express zich heeft gecommiteert US/UK transfers naar ik begrepen heb.

p.s. iemand die nog een Exchange kan aanraden voor IOTA Cardano Dash liefst EU waar het aanmelden niet is stil gezet?

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-12-2017 09:02 ]

• technoaddict
WishmasterNL schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:56:
[...]

Weet je wat pas echt killing is? Rood staan bij je bank.
Ik zou in ieder geval zorgen dat je uit de rode cijfers komt bij je bank. Mocht Ripple ineens instorten heb je helemaal niks meer behalve je schuld bij de bank.
Rood staan doe ik niet :) De bedragen die ik nog zijn allemaal crypto gerelateerd. Dus -500 is de balans op mijn bank rek. op gebied van Crypto.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

technoaddict schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:01:
[...]

Rood staan doe ik niet :) De bedragen die ik nog zijn allemaal crypto gerelateerd. Dus -500 is de balans op mijn bank rek. op gebied van Crypto.
Mijn excuus, Dan las ik je post verkeerd ;)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

technoaddict schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:01:
[...]

Dan kan je beter aangeven dat je 500€ in Crypto hebt zitten qua investering. Zoals jij het schreef, dacht ik ook dat je rood stond om coins te kopen.

Ontopic: De koersstijging van XRP verrast mij behoorlijk, vooral dat hij ook vannacht gewoon is doorgestegen. Ben benieuwd of en wanneer die correctie gaat komen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 10:37
Frank J. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:59:
[...]

Men is met Bitcoin bekend, en dan vooral de waarde welke het heeft bereikt. Volume verschuift richting Ripple voor mn gevoel, en die mensen houden bij Ripple keihard de coin vast met bitcoin in het achterhoofd. Ik verwacht voorlopig geen grote dip.
Als je kijkt naar de technologie van Ripple (waar het eigenlijk om gaat 8) ) dan zie je dat heel Azië er vol op zit, de stijging komt ook doordat men het systeem is gaan gebruiken in Zuid Korea, en American Express zich heeft gecommiteert US/UK transfers naar ik begrepen heb.
Precies dit. En zodra andere banken dit systeem ook gaan omarmen, en er dus steeds meer transacties gedaan gaan worden, dan zal het wellicht alleen maar gaan stijgen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-12 16:15

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ripple zakt nu weer redelijk na de megapiek van 1,94 verkoopwaarde per stuk. Een winst van 1000% als ik ze verkocht had. Maar ik houd ze. Het geeft niet als ze dalen. Ik heb er vertrouwen in na al het nieuws gelezen te hebben dat deze nog flink verder gaat stijgen. Al moet ik jaren wachten, we'll see! De dip zal nog wel even doorzetten. Denk dat veel vanmorgen hebben verkocht.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Over 6 uur, 15:00 NL tijd, komt er update van VeChain over de volgende stap in hun Apotheosis, laatste keer gaf het een boost van 20-30% :) Ben benieuwd of ze opnieuw verwachtingen kunnne waarmaken.

Daarnaast zullen ze in Japan beschikbaar komen op gereguleerde, legale ATMs, best wel tof.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Correctie XRP komt er hoe dan ook. Ik zou aanraden dan in te kopen. Gaat sowieso op coinbase toegevoegd worden en dan vliegt ie terug omhoog. Coinbase heeft BTC, ETH, LTC en BTH... wie ontbreekt er uit de top 5 van coinmarketcap? Juist ja... Ripple

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Rookert25 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:07:
Over 6 uur, 15:00 NL tijd, komt er update van VeChain over de volgende stap in hun Apotheosis, laatste keer gaf het een boost van 20-30% :) Ben benieuwd of ze opnieuw verwachtingen kunnne waarmaken.

Daarnaast zullen ze in Japan beschikbaar komen op gereguleerde, legale ATMs, best wel tof.
Fingers crossed :p

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12 21:34
Rebbelx schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:07:
Correctie XRP komt er hoe dan ook. Ik zou aanraden dan in te kopen. Gaat sowieso op coinbase toegevoegd worden en dan vliegt ie terug omhoog. Coinbase heeft BTC, ETH, LTC en BTH... wie ontbreekt er uit de top 5 van coinmarketcap? Juist ja... Ripple
Vind dit een goede beredenering, wacht nu op de dip _/-\o_
Ben trouwens benieuwd hoe/wat er nog met Verge gaat gebeuren, en of het protocol er ook daadwerkelijk gaat komen. 2017 loopt nu wel echt ten eind..

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Of Ethereum = op Bittrex ook een trading pair.

• Slux
  • Niet online
[...]

XRP is het tegenovergestelde waar cryptocurency voor is bedoeld, er zijn er 100Miljard van het is niet decentraal het is niet te minen en de meerderheid van de munten is in bezit van de makers
Kortom het is een FOMO coin momenteel die heel hard onderuit zal gaan, XRP zal de cryptowereld een hoop schade opleveren denk ik.

Verwijderd

Ik denk dat xrp ook zwaar omlaag zal gaan, de boost is gewoon te groot, daarom al mijn xrp verkocht met leuke profit, helft daarvan verge van aangekocht.

Blijft een grote gok, en ergens verwacht ik vandaag nieuws, naar mijn gevoel hebben ze nog veel te bieden en hodl ik ze gewoon tot er een leuke profit op zit.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
NeFoRcE schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:07:
Ripple zakt nu weer redelijk na de megapiek van 1,94 verkoopwaarde per stuk. Een winst van 1000% als ik ze verkocht had. Maar ik houd ze. Het geeft niet als ze dalen. Ik heb er vertrouwen in na al het nieuws gelezen te hebben dat deze nog flink verder gaat stijgen. Al moet ik jaren wachten, we'll see! De dip zal nog wel even doorzetten. Denk dat veel vanmorgen hebben verkocht.
Ik heb een deel verkocht , om tijdens een eventuele correctie weer goed in te slaan ;)
Correctie gaat in ieder geval komen.

Verwijderd

[...]

Hulde, idd, zo denk ik er ook over, denk aan het instap potentieel over de gehele wereld.
Wij zijn niet het enige forum welke vriendjes en vriendinnetjes wegwijs maken in de crypto wereld.
Er zijn miljarden mensen met een mobiel en internet welke toegang hebben.
Wij zijn niet de enige met dollartekens in het vizier.
De Ripple is "nog" erg laagdrempelig instappen, men koop er zo een paar duizend ipv 0,00004321...

Bedoel... waarom bent u ingestapt, zo denken er velen op het moment

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12 09:09
Je zou maar vol in ADA, XLM en XRP zitten :+
Ik ben zelf net volledig uit XRP gestapt met 150% winst (voor deze trade). Ook de helft van mn XLM weg gedaan. ADA gaat ook lekker, die laat ik nog even staan. Als ICX nu ook even gaat lopen.. Nu 12 uur het vliegtuig in, zie wel hoe het er straks voor staat. XRP koop ik bij de (verwachte) correctie weer in.

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:40

sjoe

Klik hier

Ik heb nog wat LTC op Coinbase staan, gebeurd al even niks bijzonders mee. Ik kan deze eenvoudig verplaatsen naar de LTC wallet op Kraken, maar hoe koop ik daar dan XRP van? Moet ik dat eerst weer verkopen voor BTC, USD of EUR?
Tot nu toe alleen getrade met EUR / coin.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:11:
[...]

XRP is het tegenovergestelde waar cryptocurency voor is bedoeld, er zijn er 100Miljard van het is niet decentraal het is niet te minen en de meerderheid van de munten is in bezit van de makers
Kortom het is een FOMO coin momenteel die heel hard onderuit zal gaan, XRP zal de cryptowereld een hoop schade opleveren denk ik.
Kikker in de pan methode, wie erin wil springen kan het nu nog doen, het water is nog niet heet genoeg.
Gemeentes passen al decennia deze tactiek toe.
Kijk maar naar milieu zones, eerst mocht vrachtverkeer er alleen niet komen en was iedereen blij dat die vieze dingen er niet meer mochten komen.
Maar daar begint het, voor je het weet mag geen enkele verbrandingsmotor daar nog komen.

XRP = trash

Verwijderd

Iemand nog op de trein gestapt van Qlink of overweeg dit te gaan doen? Is gisteren op de markt gekomen, enkel op Kucoin. Heb zelf wat onderzoek gedaan, maar ik zie hier zelf weinig potentie in.

Redenen:
Nog geen werkend product en het feit dat je gewoonweg moeilijk in dat Telecom wereldje ertussen komt en ze hebben al weinig voet aan de grond las ik. Team ziet er wel oké uit overigens, al vraag ik me af hoe succesvol YouYou Mobile is als al je mensen weghollen. Mocht het slagen, dan hebben ze een "long way to go".

Verwijderd

Pred87 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:24:
Je zou maar vol in ADA, XLM en XRP zitten :+
Ik ben zelf net volledig uit XRP gestapt met 150% winst (voor deze trade). Ook de helft van mn XLM weg gedaan. ADA gaat ook lekker, die laat ik nog even staan. Als ICX nu ook even gaat lopen.. Nu 12 uur het vliegtuig in, zie wel hoe het er straks voor staat. XRP koop ik bij de (verwachte) correctie weer in.
Waarom zou er een correctie op XRP plaatsvinden, op basis van gedachten van mensen (forumberichtjes?)?
De gegevens (het middel, de capaciteit en de nieuwsberichten) vertellen anders.
De exorbitante piek in de grafiek, is over een maandje wellicht een stip op de lijn, het is maar net hoe je het ziet.

Verwijderd

Goedemorgen :) even een vraagje wat ik niet helemaal begrijp.. stel je hebt een munt gekocht voor 100 euro en deze is nu 200 euro waard. Als je de winst nou even "veilig" wilt weg zetten binnen je extchange (in mijn geval poloniex) wat kun je dan het beste doen? Want de meeste zetten het om naar hun favoriete munt maar deze kan ook dalen waardoor je winst weer minder word? Hoe doen jullie dat?

• technoaddict
Rookert25 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:07:

Ik ga ook all in. XRP verkocht en alles op VEN gezet. Blijft een spelletje. VEN stijgt nu al lekker.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:43:
Goedemorgen :) even een vraagje wat ik niet helemaal begrijp.. stel je hebt een munt gekocht voor 100 euro en deze is nu 200 euro waard. Als je de winst nou even "veilig" wilt weg zetten binnen je extchange (in mijn geval poloniex) wat kun je dan het beste doen? Want de meeste zetten het om naar hun favoriete munt maar deze kan ook dalen waardoor je winst weer minder word? Hoe doen jullie dat?
USDT

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:28:
Ik snap er geen reet van dat echte grote munten met potentie zoals POWR, ADA, VEN, IOTA, RCN het zo slecht doen in vergelijking met XRP.
ADA doet het ook erg goed, iets minder goed als XRP, maar tov de markt stoomt die ook lekker door. Vannacht LTC voorbij wbt coinmarketcap.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 07:49
technoaddict schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:43:
[...]

Ik ga ook all in. XRP verkocht en alles op VEN gezet. Blijft een spelletje. VEN stijgt nu al lekker.
Dat wildde ik nou ook doen, maar XRP zit juist nu in een dipje...
Toch maar even afwachten met hoe zich dat weer gaat herstellen.

[ Voor 9% gewijzigd door 0xygen op 30-12-2017 09:53 ]

Verwijderd

Maar USDT staat niet in poloniex?

• technoaddict
0xygen schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:52:
[...]

Dat wildde ik nou ook doen, maar XRP zit juist nu in een dipje...
Ik dacht net zo. Maar ik heb al zo vaak gewacht op een nieuw piekje om te verkopen, en dan blijft die piek uit. Ondertussen zie je die andere munt hard stijgen en krijg je steeds meer het FOMO gevoel. Met 3 uur vanmiddag (toespraak VeChain) int achterhoofd de gok genomen.

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:53:
[...]
Klik rechtsboven onder MARKETS op USDT

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:40:
[...]

Waarom zou er een correctie op XRP plaatsvinden, op basis van gedachten van mensen (forumberichtjes?)?
De gegevens (het middel, de capaciteit en de nieuwsberichten) vertellen anders.
De exorbitante piek in de grafiek, is over een maandje wellicht een stip op de lijn, het is maar net hoe je het ziet.
Omdat de ervaring leert dat zulke stijgingen altijd gepaard gaan met een correctie. Verder heb je denk ik nog niet heel veel kaas gegeten van crypto ? Het gaat iets verder dan de hype die nu heerst. Morgen is het weer een ander.
Overigens is de correctie al ingezet lijkt het..

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12 16:13
[...]
Ik heb geen Poloniex, maar wel even Poloniex en USDT door Google gehaald. Dat gaf dit als eerste resultaat:
https://poloniex.com/exchange/#usdt_btc

Is dit niet wat je zoekt?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[...]
Ik zit niet op poloniex dus weet niet of ze m hebben, maar normaal kun je alleen BTC, ETH, en misschien nog een paar omzetten naar USDT, dus je coin eerst naar BTC en dan naar USDT om redelijk veilig te zitten. Als ze die echt niet hebben dan blijf je met risico van flinke schommelingen (zowel positief als negatief) zitten.

Verwijderd

hgeert schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:55:
[...]

Klik rechtsboven onder MARKETS op USDT
Ja die tab zie ik wel maar daaronder staan allemaal munten die niet constant ''veilig'' zijn toch?
Waarschijnlijk een ontzettend domme vraag maar ik kan simpelweg even het antwoord niet vinden.

Waar kan ik dus een gedeelte van mn winst het best in traden zodat hij ook die waarde blijft houden?

Verwijderd

mark-k schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:57:
[...]

Ik zit niet op poloniex dus weet niet of ze m hebben, maar normaal kun je alleen BTC, ETH, en misschien nog een paar omzetten naar USDT, dus je coin eerst naar BTC en dan naar USDT om redelijk veilig te zitten. Als ze die echt niet hebben dan blijf je met risico van flinke schommelingen (zowel positief als negatief) zitten.
oke duidelijk :)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:57:
[...]

Ja die tab zie ik wel maar daaronder staan allemaal munten die niet constant ''veilig'' zijn toch?
Waarschijnlijk een ontzettend domme vraag maar ik kan simpelweg even het antwoord niet vinden.

Waar kan ik dus een gedeelte van mn winst het best in traden zodat hij ook die waarde blijft houden?
Ja in USDT... Zet bijvoorbeeld je XRP om in BTC en dan die BTC in USDT.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Al enige tijd lees ik deze topic op dagelijkse basis. Ook zie ik diverse berichten in Telegramgroepen voorbij komen. Verder bekijk ik een en ander op YouTube. Ik lees wel eens wat op Reddit. Het bijhouden van dit alles begint echt veel tijd te kosten. Daarbij heb ik het gevoel dat de kwaliteit van deze topic terugloopt. Mogelijk denken jullie ook regelmatig: deze vraag had echt niet gehoeven als iemand z'n huiswerk beter had gedaan of überhaupt de zoekfunctie had gebruikt. Wellicht dat deze reactie diezelfde reactie teweegbrengt, maar dat is niet mijn intentie.

Over huiswerk gesproken: ik vermoed dat een hoop Tweakers autodidact zijn. Er is gewoon ontzettend veel bruikbare informatie beschikbaar. Het kost alleen veel tijd om die informatie te vinden. Dat neemt niet weg dat ik niet wil leren. Graag zelfs. Ik wil de charts bijvoorbeeld veel beter kunnen lezen. Wat zie ik nou precies? De koers schommelt tussen een bepaalde hoeveelheid Satoshi, so? Hoe leer ik de informatie die zo wijdverspreid is correct te interpreteren?

Misschien dat voor crypto's hetzelfde geldt als hoe ik denk over bijvoorbeeld iets als krachttraining/bodybuilding/fitness (ja, het zijn verschillende disciplines): bepaalde principes zijn simpel, maar dat maakt het niet makkelijk. Denk aan bijvoorbeeld afvallen: de basis is minder calorieën binnenkrijgen dan dat je verbrandt. Maar hoeveel mensen hebben werkelijk een idee van hoeveel ze binnenkrijgen, of verbranden, of hebben de discipline om verandering teweeg te brengen? Via een YouTubekanaal als AhtleanX leer ik enorm veel over spieroefeningen die nuttiger zijn dan die door vele bros in de gym worden gedaan. Ik wil geen 'crypto bro' worden. Ik merk dat succesvolle mensen vaak precies kunnen vertellen hoe zij succesvol zijn geworden. Alleen hebben anderen geen zin om dezelfde stappen te nemen. Die zoeken naar een shortcut en door FOMO zullen veel mensen een hoop onzin voor waarheid aannemen.

Zouden jullie mij en anderen kunnen helpen aan nuttige links (YouTube, web, ebooks, elearning, etc) die een wezenlijke bijdrage hebben geleverd aan jullie kennisniveau? Even los van ervaring: hoe kan iemand anders zo snel mogelijk op jouw kennisniveau komen? Wat zouden jullie aanraden en/of wat zou je anders hebben gedaan? Hebben jullie essentiële bronnen die iedereen (eigenlijk) tot zich zou moeten nemen alvorens men aan crypto's en met name trading begint (wellicht onderscheid in beginner, intermediate, advanced, etc.)?

Ik heb bijvoorbeeld al iets voorbij zien komen over Bollinger Bands en Fibonaccireeksen. Daar ga ik straks meer over lezen. Adviezen van anderen kunnen praktisch zijn, maar zoals vaker hier gezegd: niemand heeft een glazen bol. Het is belangrijk om kritisch te blijven, want het is en blijft ons geld/onze portfolio's.

Flickr

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Op youtube heeft Datadash wel een aantal interessante filmpjes over traden. Zijn er meerdere die wat inzicht geven in het traden en de technische analyses.
Daarnaast zijn er veel interessante boeken te vinden over blockchain. Ik vond Mastering Blockchain van Imran Bashir een goed (wel enigzins technisch) boek.
Daarnaast, als je geïnteresseerd bent in een coin, lees de whitepaper en volg ze op alle social media outlets.
Pagina: 1 ... 193 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]