[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.890 views

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

technoaddict schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:29:
Ik had nog 50 Ripple in mijn Gatehub wallet staan. Die was ik al een tijdje vergeten.
Aangezien de Ripples steeds meer waard worden heb ik 25 Ripple naar Binance over laten zetten. Die andere 25 kon ik niet meesturen ivm de regels van Ripple. Is op dit moment toch 30 euro, en wie weet hoeveel dat waard is over 2 jaar... Beetje rare gang van zaken..
Nou wat ik niet snap ik dat dus volgens mij niet bij Kraken is of dergelijke... dus die 25 ben je kwijt aan de wallet maar niet in een exchange. sterker nog, als dat wel het geval is ben je bij iedere wallet die je ergens aanmaakt 25xrp kwijt??

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-12 21:27
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:45:
[...]

Stel dat dit gebeurd, wat is dan de realistische verwachting van dit muntje op korte termijn en lange?
Dat hij stijgt naar $1000 in een week, daarom is iedereen hier miljonair want wij hebben een glazen bol thuis.
Dit weet niemand natuurlijk.. Lees de topic warnings :O

OT: Zijn er hier mensen die toevallig met Gatehub contact hebben opgenomen inzake de 20 XRP die in je account moet staan / 20 XRP fund die vroeger gedaan werd. Ik heb zojuist de support een bericht gedaan over deze fund en of ze dit nog uitgeven en/of er nog verandering in gaat komen gezien met deze stijgingen 20 XRP vrij fors is om aan te houden als minimum. Benieuwd of er positieve reacties vanuit Gatehub zijn gekomen naar anderen toe.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:47:
[...]

Nou wat ik niet snap ik dat dus volgens mij niet bij Kraken is of dergelijke... dus die 25 ben je kwijt aan de wallet maar niet in een exchange. sterker nog, als dat wel het geval is ben je bij iedere wallet die je ergens aanmaakt 25xrp kwijt??
Staat in de protocol van ripple zo geschreven waarschijnlijk om de fee die je gebruikt te waarborgen maar met de prijs die 1 ripple nu waard is, beetje overdreven mss zal dit aangepast worden in de code voor 2018. Hoop ik.

Verwijderd

Twijfels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:49:
[...]

OT: Zijn er hier mensen die toevallig met Gatehub contact hebben opgenomen inzake de 20 XRP die in je account moet staan / 20 XRP fund die vroeger gedaan werd. Ik heb zojuist de support een bericht gedaan over deze fund en of ze dit nog uitgeven en/of er nog verandering in gaat komen gezien met deze stijgingen 20 XRP vrij fors is om aan te houden als minimum. Benieuwd of er positieve reacties vanuit Gatehub zijn gekomen naar anderen toe.
Ik, vanmiddag, maar nog geen reactie.

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-12 11:04
poderosoo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:11:
Naar aanleiding van onder andere dit topic ga ik toch even ongegeneerd reclame maken voor een coin die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Ik zie enkel al in dit topic zoveel, naar mijn inziens, simpele vragen wat maar weer eens aantoont dat crypto van nu een beetje hetzelfde is als het internet 20 jaar geleden. Veel mensen hebben er wel eens van gehoord, maar hebben nog weinig idee wat je ermee kan en er gaat veel mis met dingen als wallet-adressen, transacties die door gebruikersfouten vastlopen, gedoe met registraties, etc.
Wat zou er nodig zijn om de mainstream persoon aan de crypto te krijgen? Wat zou crypto kunnen verbinden met iets wat we al gebruiken? Juist, een fysieke kaart (waar mensen vertrouwd mee zijn) met crypto erop die al te gebruiken is. Een coin die dat heeft is Monaco (MCO), met als doel via een fysieke kaart betalingen mogelijk te maken waar je als het ware saldo op zet. Het aantrekkelijke van deze coin is dat ze al een werkend product hebben en een samenwerking met Visa(!). De fysieke kaarten die ze hebben zijn gebaseerd op Visa kaarten. Volgens hun roadmap gaan de kaarten januari verstuurd worden (op dit moment ca. 50.000 reserveringen al). Daarnaast hebben ze nog een relatief lage marketcap (rank 86, 225 miljoen) en op basis van verschillende technische analyses op het moment van break-out.

Overigens is dit slechts mijn mening, doe vooral zelf verder onderzoek op: https://mona.co/
Leuk, kijk anders eerst eens naar Tenx (PAY token), die zijn lichtjaren verder.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Vandaag veel gelezen op forums, Reddit, youtube, telegram. met me huidige portfolio
ICX,XVG,TRX,AMLT,XRP,NEO
Bij me aankoop komt XRB
Ben alleen wat te laat voor een mooie positie..Wachten op een daling want deze munt is veel FOMO bij...
https://raiblocks.net Mochten er geïnteresseerden zijn.
https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/
https://mercatox.com/exchange/XRB/BTC exchange voor XRB

[ Voor 16% gewijzigd door jorisdeket op 29-12-2017 20:04 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ictnoob schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:58:
[...]

Je doet je nick wel eer aan. Lichtjaar is een meeteenheid voor lengte, geen "voorsprong" in technologie en tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2017 20:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ripple over de 2 dollar heen. Ben toch blij dat ik deze coin 2 weken geleden heb gekocht.

Heeft er iemand aan de ICO van GUTS meegedaan? Ik heb nu GET tokens, wanneer kan ik deze verhandelen?

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:06:
[...]

Je doet je nick wel eer aan. Lichtjaar is een meeteenheid voor lengte, geen "voorsprong" in technologie en tijd.
Je kent de engelse term ' light years ahead ' niet?

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
jorisdeket schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:00:
Vandaag veel gelezen op forums, Reddit, youtube, telegram. met me huidige portfolio
ICX,XVG,TRX,AMLT,XRP,NEO
Bij me aankoop komt XRB
Ben alleen wat te laat voor een mooie positie..Wachten op een daling want deze munt is veel FOMO bij...
https://raiblocks.net Mochten er geïnteresseerden zijn.
https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/
https://mercatox.com/exchange/XRB/BTC exchange voor XRB
Mooie portefeuille.
Verwacht dat XRB niet verder gaat dalen ;)

Juist alleen maar stijgen als die de nieuwe exchanges hit, zoals Binance.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:24:
Bitcoin kan gebruikt worden als valuta. XRP is een token die de fee van een transactie opvangt. Dat maakt de huidige waarde echt veel te hoog.
Zie punt 1.
1. Majority of people do not understand that Ripple payment protocol and XRP are different. When a private investor invests in Ripple company, people assume that the valuation of XRP should also increase. However, XRP token's valuation and Ripple company's financial situation are irrelevant.
“ XRP was never intended to be a functional digital currency the way that bitcoin was. It is merely a utility: the banks or financial institutions that use Ripple conduct their transactions in XRP.” …”Never mind the fact that XRP is merely a back-end settlement token.”

This is very untrue. It is a functional digital currency that has real-world uses, unlike Bitcoin as a matter of fact. Ripple is powering forward to develop uses of XRP well beyond bank-to-bank. Future uses include:
XRP investment funds
Non-financial companies using XRP
Web payments (this is HUGE news which just came out)
2. Due to the fact that there are 100 billion XRPs created, the XRP price is low compared to other cryptocurrencies. As a result, new people who invest in cryptocurrencies ignore the market cap, and they think that XRP is very cheap and should go way higher.
There are too many XRP coins for it to ever be valuable

First, since I first posted about the fact that XRP will rise in value, it has gone from 20 cents to today’s all time high of $1.90. The price is increasing. FACT.
Second, to solve a trillion dollar liquidity issue, where SWIFT alone handles 5 trillion PER DAY (see previous blog post about this), the value and market cap of XRP will need to be high.
3. As Ripple company holds 62% percent of all XRPs, the amount of XRPs in circulation is significantly low.
“Ripple Labs owns 60 billion of the 100 billion XRP in existence (when you look up XRP’s market cap, those 60 billion are not included).”

This is very misleading and was one of the initial reasons why many in the cyrptoland were unwilling to invest – because it’s manipulated, centralized and controlled by Ripple. It’s poor writing and reporting, as the writer didn’t include the fact that Ripple has locked up the majority of this (55 billion).

Voor het gehele artikel:

https://zerpening.com/201...ainstream-misconceptions/

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• DRuw

DRuw

Evan samenvattend hoor...
ik heb dus 375XRP aangeschaft maar feitelijk zijn dat er 350 dus omdat ik er met 25 niets kan...
dus hij moet over de 1,6 gaan (op litebit bijv.) om op winst te staan zo te zien... gekocht voor 1,47 (jaja had veel eerder moeten kopen |:( )

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:11:
Ripple over de 2 dollar heen. Ben toch blij dat ik deze coin 2 weken geleden heb gekocht.

Heeft er iemand aan de ICO van GUTS meegedaan? Ik heb nu GET tokens, wanneer kan ik deze verhandelen?
Over de 2 dollar? Staat toch echt op 1.80 ongeveer.

Maar inderdaad, gaat lekker zo, zit inmiddels op +67% met XRP, achteraf altijd jammer dat ik er niet meer in gestoken had (was maar 10% van mn geld), maar toch prettige winst zo in 2 dagen tijd.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wtf..

ik heb net een withdraw gecancelled op kraken.. die te lang op initiaded stond.. succesfull stond er.

nu mis ik mijn 15 ltc in mijn balance.. en staat alles op 0. wat een brakke zooi zeg.. heeft iemand dit ooit gehad ? 3kwartier geleden

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Geen idee, Kraken had net ook wel ff moeite met inloggen dus misschien dat er wat dingetjes mislopen.

Ik zie ook wel mijn deposit als success staan die ik vanmiddag gedaan heb via SEPA, maar ik heb nog geen funds beschikbaar. Ik had wel gedacht dat het ff zou duren voor ze het zouden krijgen dus vind het snel dat ze de transactie al zien, maar wel vreemd dat ik dan nu nog mn geld niet beschikbaar heb.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Machlah schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:17:
[...]

Je kent de engelse term ' light years ahead ' niet?
Dus omdat de Engelsen het zeggen, is "lichtjaar" dus een meet-instrument voor development & technologische vooruitgang?

Dit topic staat toch al redelijk bol van onwaarheden en klakkeloos gewauwel; als je dan toch een coin wil aanprijzen, doe het dan in ieder geval goed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:28:
[...]

Dus omdat de Engelsen het zeggen, is "lichtjaar" dus een meet-instrument voor development & technologische vooruitgang?

Dit topic staat toch al redelijk bol van onwaarheden en klakkeloos gewauwel; als je dan toch een coin wil aanprijzen, doe het dan in ieder geval goed.
Het is een spreekwoord, als hier iemand roept dat Wraith morgen komt en je zegt 'maak dat de kat wijs' betekent dat niet dat hij een powerpoint moet gaan geven in de dierenwinkel.

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:11:

Je doet mee aan een ico maar weet niet wanneer je dit kan verhandelen?

• Tominatie
  • Niet online
Vandaag heb ik de magische grens van 1000 euro bereikt. 2 maanden geleden toen ik zocht naar een bijbaan om wat centjes te verdienen naast school kwam ik er niet uit. Ik had al een tijd in de horeca gewerkt, elk weekend stond ik in de afwas en na een jaar tijd ben je daar wel klaar mee. Toen hoorde ik van bitcoin en na het eerste uurtje dat ik me erin verdiept had raakte ik steeds meer geïnteresseerd. Uiteindelijk kwam ik bij Tweakers uit en begon ik met lezen van alle berichten uit de crypto forums. Dit kostte me dagen en het was soms wel even doorbijten maar ik ben jullie allemaal enorm dankbaar voor de goede informatie en hulp op deze forums.

Dankzij deze community heb ik eigenlijk geen beginnersfouten gemaakt en weet ik nu hoe het wereldje werkt, bedankt iedereen! O+

Aan iedereen die net nieuw is in de crypto space is het een aanrader om de oudere forums te lezen, je snapt er dan zoveel meer van. (kost wel veel tijd)

btw ik begon 2 maanden geleden met 100 euro

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:39:
Vandaag heb ik de magische grens van 1000 euro bereikt. 2 maanden geleden toen ik zocht naar een bijbaan om wat centjes te verdienen naast school kwam ik er niet uit. Ik had al een tijd in de horeca gewerkt, elk weekend stond ik in de afwas en na een jaar tijd ben je daar wel klaar mee. Toen hoorde ik van bitcoin en na het eerste uurtje dat ik me erin verdiept had raakte ik steeds meer geïnteresseerd. Uiteindelijk kwam ik bij Tweakers uit en begon ik met lezen van alle berichten uit de crypto forums. Dit kostte me dagen en het was soms wel even doorbijten maar ik ben jullie allemaal enorm dankbaar voor de goede informatie en hulp op deze forums.

Dankzij deze community heb ik eigenlijk geen beginnersfouten gemaakt en weet ik nu hoe het wereldje werkt, bedankt iedereen! O+

Aan iedereen die net nieuw is in de crypto space is het een aan een aanrader om de oudere forums te lezen, je snapt er dan zoveel meer van. (kost wel veel tijd)

Well done

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 16:40
Die 20 XRP die in een wallet moet staan zal in de loop der tijd waarschijnlijk wel aangepast worden, bij de start was die 50 XRP maar omdat de prijs dusdanig gestegen was is het verlaagd naar 20. Grote kans dus dat hij in de toekomst verlaagd gaat worden.

Mooie dag vandaag, heb er 2500,- voor 30,- eurocent gekocht :+

IG MarkMeisner

• ictnoob
[...]
als je dan toch een coin wil aanprijzen, doe het dan in ieder geval goed.
Serieus? Mijn bondige reactie dat een specifieke coin een stuk verder is dan het aangeprezen commerciele verhaal van een eerdere tweaker valt niet in goede aarde bij meneer max3399, omdat "lichtjaar verder" letterlijk gezien niet klopt. Gelukkig draag jij op deze manier wel bij aan constructieve discussies.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Tominatie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:39:
Bravo! En als je het echt goed wilt doen moet je nu €500 cashen en doorspelen met de rest.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-12 11:15
GenesiZ schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:42:
Die 20 XRP die in een wallet moet staan zal in de loop der tijd waarschijnlijk wel aangepast worden, bij de start was die 50 XRP maar omdat de prijs dusdanig gestegen was is het verlaagd naar 20. Grote kans dus dat hij in de toekomst verlaagd gaat worden.

Mooie dag vandaag, heb er 2500,- voor 30,- eurocent gekocht :+
Vandaag 2500 voor 0,30 per stuk?

...

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:43:
[...]
Haha nee waarschijnlijk komt hij er vandaag achter dat zn Ripples tot € 1.60 zijn gestegen :D

• GenesiZ
koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:43:
[...]

Ja, op de zwarte markt :D

Neen, vorige maand ergens. Een deel voor 20cent en een deel voor 40/45 cent. Gemiddeld ongeveer 30cent. Zit nu over de E 4000,- heen volgens mij.

Maar deze laat ik nog wel een langere tijd staan, jaartje of twee. Geen idee wat de markt gaat brengen. Ik wil in januari & februari nog wel in een 3/4 ICO's stappen, maar daar heb nog niet genoeg voor ingelezen.

IG MarkMeisner

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Ik lees vandaag dat er een ios app komt/is van Vechain. Was dit hun announcement? Of heeft dit niks hiermee te maken?

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:39:
[...]

Doe jezelf een lol, koop er nog 50 en kijk over een jaartje nog eens op je account.
Wel wat meer ook..
Nu lesje geleerd. En nee geen kapitalen erin maar hodl is hodl

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
ictnoob schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:58:
[...]

Mooi, sterk onderbouwd ook. Top! Kan iedereen erg veel mee.

[ Voor 5% gewijzigd door poderosoo op 29-12-2017 20:52 ]

Wot-stats

• Tominatie
  • Niet online
vvilco schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:42:
[...]

Bravo! En als je het echt goed wilt doen moet je nu €500 cashen en doorspelen met de rest.
Haha ik cash pas wat uit als ik miljonair ben :+ !
Nee maar je hebt inderdaad gelijk, die 1000 euro zegt ook helemaal niks aangezien ik het nog niet heb in harde euro's die ik kan uitgeven en het kan zomaar allemaal weer verdampen maar op het moment denk ik niet dat dat gaat gebeuren en blijf ik er gewoon met mijn volle bedrag inzitten. Ik verwacht dat 2018 een mooi jaar gaat worden door de enorme toestroom van mensen :9.

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 18:43
Ik verwacht dat Verge wel weer iets gaat stijgen zo.
Bittrex XVG/USDT

At this moment it is possible to buy Verge (XVG) at Bittrex with USDT
This is amazing for the whole community as people now can buy and sell our great coin.
We hope this makes trading for alot of you easier and faster!

Link : https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=USDT-XVG

Greetings

Verge team

I hide at work because good employees are hard to find.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Tominatie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:52:
[...]

Nee maar je hebt inderdaad gelijk, die 1000 euro zegt ook helemaal niks aangezien ik het nog niet heb in harde euro's die ik kan uitgeven en het kan zomaar allemaal weer verdampen maar op het moment denk ik niet dat dat gaat gebeuren en blijf ik er gewoon met mijn volle bedrag inzitten. Ik verwacht dat 2018 een mooi jaar gaat worden door de enorme toestroom van mensen :9.
Wat is je portefeuille nu? Ook wel even benieuwd naar natuurlijk ;)

Verwijderd

[...]

Ik had mijn inleg ook x 10 verdubbeld na 3 maanden.
Ik zou je inleg in elk geval eruit halen en een stukje winst, speelt toch een stuk fijner.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
poderosoo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:52:
[...]

Naja, je lange betoog was uiteindelijk ook niet erg informatief hoor. Monaco is erg gehyped nog maar hebben nog geen bruikbaar product. TenX heeft dat nu al een tijd en is gewoonweg een stuk verder daardoor, sowieso wat betreft scaling, hoe de markt ermee om gaat enzovoort. Waar Monaco nog bezig is met het product überhaupt op de markt te brengen, is TenX al bezig met het geleidelijk aan te verspreiden over de hele wereld.

Ik moet ook nog maar zien hoe Monaco dat gaat doen, TenX zit nu ook met allemaal reguleringen en ze gaan uiterst voorzichtig om met letterlijk alles. Zij hebben het geluk dat ze dus al iets hebben, dus het is afwachten hoe Monaco dat gaat doen terwijl ze ook nog bezig zijn met het lanceren van iets.

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 29-12-2017 20:59 ]

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:56:
[...]

Ik zou je inleg in elk geval eruit halen en een stukje winst, speelt toch een stuk fijner.
Dus eigenlijk x20 :P

• vvilco
[...]
die 1000 euro zegt ook helemaal niks aangezien ik het nog niet heb in harde euro's die ik kan uitgeven
Dat bedoel ik niet. Als je alle cryptografieken van de laatste maand er bij pakt dan is je rendement puur te wijten aan geluk! Je was er op het juiste moment. Alles blijft helaas niet altijd maar stijgen.... (sommigen wel misschien maar welke?)

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:56:
[...]

Same here: ik heb mijn inleg eruit gehaald en speel met de winst verder:)
Zo zie ik het ook: spelen.
Ik had jaren geleden 500 euro ingelegd in LTC en die zakte en daardoor vergeten.
Tot hij een half jaar geleden op 40 stond en ik ze verkocht ( |:( |:( |:( |:( )
Inleg eruit gehaald en met de winst doorgegaan en dat is verder gestegen (tnx xvg:))
vandaag wat stratis verkocht en zo de inleg die in in totaal heb gedaan laten uitbetalen.
Xvg, Xrp, Rdd en Dgb over 8)

• Tommytentje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-11 14:02
shakespeare schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:22:
wtf..

ik heb net een withdraw gecancelled op kraken.. die te lang op initiaded stond.. succesfull stond er.

nu mis ik mijn 15 ltc in mijn balance.. en staat alles op 0. wat een brakke zooi zeg.. heeft iemand dit ooit gehad ? 3kwartier geleden
Hier hetzelfde stond 1,5 uur op initiated. Half uur geleden gecanceld. Cancelation succesvol, maar ook geen beschikking over mijn coins. Maw ze staan niet op m'n balans.

Het zal wel weer druk zijn, dus gewoon maar even afwachten denk ik.

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
vvilco schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:42:
[...]

Wat een onzin zeg. Gewoon door investeren. Investeren in een droom.

500 euro is na een avondje in de VIP er ook weer doorhee .

Verwijderd

je hebt een punt

• shakespeare
Tommytentje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:01:
[...]

Hier hetzelfde stond 1,5 uur op initiated. Half uur geleden gecanceld. Cancelation succesvol, maar ook geen beschikking over mijn coins. Maw ze staan niet op m'n balans.

ah oke.. mooi ben de enige niet. schrok al.. ;) gaat wel om 3k. heb ze al een ticket gedaan.. kreeg een vage response terug. zal wel goedkomen. punt is wel dat je niet kan traden nu en als het in 1x dropt en je wilt sellen ben je het bokje.

• Vincentvdh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Vanaf welk (portfolio) bedrag zijn jullie een hardware wallet gaan gebruiken? Heb een groot deel nu gewoon op een exchange staan wat hoofdzakelijk hodl is. De Verge app met fingerprint/password voelt al iets veiliger, maar alsnog staat het online en dus kan het gehackt worden :P.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:54:
[...]

Ik, vanmiddag, maar nog geen reactie.
Ik ben benieuwd! Is ook van mij van toepassing. Wat is trouwens het meest lucratief: ripple via gatehub of litebit verkopen? Dus exchangen naar euro’s op je rekening.

Verwijderd

Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:03:
Vanaf welk (portfolio) bedrag zijn jullie een hardware wallet gaan gebruiken? Heb een groot deel nu gewoon op een exchange staan wat hoofdzakelijk hodl is. De Verge app met fingerprint/password voelt al iets veiliger, maar alsnog staat het online en dus kan het gehackt worden :P.
Niet, ik cash regelmatig en begin dan opnieuw

• Damien

Damien

-iwnl-

https://xrpcharts.ripple....A44BD85E734051B33E34B272C

Zo gaat het natuurlijk wel wat sneller met XRP ;).

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

10 keer verdubbeld is 2*2*..*2, oftewel zn inleg maal 1024 :P

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Incolumis schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:53:
Ik verwacht dat Verge wel weer iets gaat stijgen zo.

[...]
Maak me gek!!! vandaag een L3+ extra aangeschaft om hier om te gaan speculeren. Had niet zo'n zin om m'n winst af te romen, althans ... ik stop het liever terug in de vorm van een miner ... ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Heb persoonlijk erg veel vertrouwen in die xvg .... O-)

• Luca
Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:03:
Is heel persoonlijk denk ik. Je leest vaak dat mensen rond de $1000 gaan overwegen zoiets te nemen. Ikzelf zou het nemen op het moment dat je er oprecht van zou balen als je het verliest. Of nog een: zodra het bedrag hoger ligt dan waar je je comfortabel bij zou voelen als het in je 'normale' portemonnee zit.

Maarja, die laatste is ook heel persoonlijk. Sommige mensen hebben echt enorm veel geld in hun portemonnee. :P

• ictnoob
poderosoo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:52:
[...]

Mooi, je blind staren op je eigen investering. Ik wil best wat meer onderbouwing geven. Jij noemt Monaco als uniek bedrijf om crypto's uit te geven, met een roadmap waarbij in januari de visa-creditcards verstuurd gaan worden: Tenx heeft al honderdduizenden kaarten verstuurd (ook op Visa gebaseerd), en dagelijks betalen al mega veel mensen met de Tenx kaarten:
https://www.reddit.com/r/tenx

Daarnaast kan ik mij de launch van het werkende product van Monaco nog goed herinneren: een app waarbij je niet verder kwam dan het splash screen.

Nee, Tenx is een stuk verder. Het verschil is dat Monaco liever roept dat ze verder zijn.

• DRuw

DRuw

Danny.G schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:07:
[...]

Is heel persoonlijk denk ik. Je leest vaak dat mensen rond de $1000 gaan overwegen zoiets te nemen. Ikzelf zou het nemen op het moment dat je er oprecht van zou balen als je het verliest. Of nog een: zodra het bedrag hoger ligt dan waar je je comfortabel bij zou voelen als het in je 'normale' portemonnee zit.

Maarja, die laatste is ook heel persoonlijk. Sommige mensen hebben echt enorm veel geld in hun portemonnee. :P
Tja, een hardware wallet ondersteund niet alles helaas dus dan moet je wel online blijven of met apps
of mis ik er een?

• Tominatie
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:54:
[...]

Wat is je portefeuille nu? Ook wel even benieuwd naar natuurlijk ;)
Op het moment heb ik alles in BTC staan om even weer in rust alles te bekijken. XLM had me vandaag naar de 1000 euro gepusht en toen besloot ik even weer uit te stappen. Op dit moment weet ik zeker dat ik in deze coins ga: BTC, XLM, SUB.
Ik stap weer in bij een stijging van BTC want denk dat die echt wel weer naar $18-20k gaat.
Waarom ik heel veel vertrouwen heb in Stellar lees hieronder even. SUB is een gokje, vind het project heel ambitieus maar of dat echt realiteit gaat worden... verder moet ik nog even verder kijken naar pareltjes. Ik zie Verge veel voorbijkomen maar dat lijkt me niks en over TRON weet ik nog niet veel. Nog genoeg uit te zoeken dus =)
Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:55:
Hoi, ik wil even wat melden over Stellar Lumens. Ik zelf ben erg fan van deze coin en zie er erg veel potentie in. Jed McCaleb, de stichter van Stellar is een enorm ervaren programmeur met veel ervaring in de crypto space, hij is bijvoorbeeld ook stichter van Ripple die hij in 2014 verliet voor dit nieuwe project (fork). Stellar en Ripple en Stellar lijken eigenlijk niet erg op elkaar, ook al wordt dat vaak gezegd. Een paar verschillen, ik ga er niet te diep op in als je het interessant vindt vooral googelen!
- Stellar is minder gericht op enkel banken maar ook op de 'normale mens'
- Stellar is meer gedecentraliseerd
- Stellar is non-profit. Terwijl Ripple geld wil verdienen aan zijn oplossingen voor banktransacties etc.

Nu kom ik bij het interessante voor de echte beleggers. Er gaat een gerucht dat https://fairx.io/ een gloednieuwe gedecentraliseerde fiat <-> crypto exchange gaat worden met XLM als tradingspaar; dus X/XLM. Dit kan ik ondersteunen met een paar feiten: Stellar heeft sinds kort een partnership met IBM. De eigenaar van IBM, Michael Dowling is ook de 'eigenaar' van het project: fairx.io
Een ondersteunend argument dat dit waar kan zijn is de laatste uitgevoerde 'stresstest' waar ze $2 triljoen door het Stellar netwerk lieten gaan. Waarschijnlijk om te testen of XLM de drukte wel aan zou kunnen eenmaal een bepalende factor geworden op fairx.io.

Ik ben in iedergeval super hyped voor dit project en van Stellar dus ga er 100% zeker meer bijkopen.
Daarbij komt er ook nog een partnership met http://yicex.com/ die Stellar nog toegankelijker gaan maken.

Ik zeg niet dat je moet kopen, het blijft een gok.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
XVG kan je nu halen met USDT op bittrex? Net geannounced.

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 18:43
Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:13:
Zie mijn bericht ietsje boven

I hide at work because good employees are hard to find.

• Luca
DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:11:
[...]

Tja, een hardware wallet ondersteund niet alles helaas dus dan moet je wel online blijven of met apps
of mis ik er een?
Ze ondersteunen niet alle coins en tokens inderdaad. Maar een beetje decent coin zorgt daar wel voor. :)

Hier kan je zien wat de Ledger Nano S bijvoorbeeld ondersteunt. Ook alle ERC20-based tokens worden ondersteund.

Paper wallets zijn ook altijd een optie natuurlijk. Dan ben je niet afhankelijk van hardware. Dat kan je ook zo gek maken als je zelf wil. Cold storage is ook een optie. Een oude telefoon gebruiken, de wallet apps installeren, de adressen onthouden en de telefoon zo min mogelijk laten verbinden met het internet.

[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 29-12-2017 21:18 ]

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 19:07
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:05:
[...]

10 keer verdubbeld is 2*2*..*2, oftewel zn inleg maal 1024 :P
haha sterk!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik twijfel wat om lange termijn een betere investering zou kunnen zijn: XRP of XRB. XRB heb ik een goed gevoel over, XRP heb ik enkele maanden geleden 5k gekocht op 0,2... en verkocht op 0,5... maak me gek :'(

Verder bestaat m’n protefolio uit: XLM, ADA, TRX, DBC, VEN, XCG. De laatste vliegt er wss uit rond januari.

Suggesties?

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:13:
Jupz. Is ook we te merken ja. Verge gaat lekker nu. Maar goed, het blijft een grote gok voor de korte termijn zolang wraith niet bevestigd wordt.

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-12 23:09
45BTC sell wall op 1200 sats :o . Eenmaal hier doorheen gaat XVG richting 1250. Heb het gevoel dat Wraith eraan komt!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Beste Tweakers,

Ik heb een prangende vraag. Ben nu al geruime tijd aan het daytraden, een beetje HODL'en etc. Heeft me geen windeieren gelegd en ik heb veel aan de input gehad van sommigen op dit forum. Normaal heb ik het niet zo op ICO's, maar in INS ben ik toch gestapt. Echter snap ik er zeer weinig van hoe dit nou in zijn werk gaat met de tokens die naar je wallet gestuurd worden. De support heeft het over een erc20 compatible wallet. Dus heb ik myetherwallet op aanraden van de support maar gedownload. Heb vervolgens het ETH adres op de website van INS ingevuld. Maar dan? Hoe krijg ik uiteindelijk die INS tokens te zien? Een INS wallet o.i.d. bestaat nog niet namelijk. Ik weet dat dit waarschijnlijk een ontzettende noob vraag is, maar hoop heel erg dat iemand me een beetje wegwijs kan maken. Gaat dit allemaal vanzelf? voordat ik zometeen 500 euro lichter ben door een stom foutje.

Overigens; vergeet niet toe te slaan vandaag op ICX en BNB jongens, buitenkansje. Staar je niet blind op de winsten van vandaag.

Bij voorbaat dank!

• GenesiZ
Ik vind dat een beetje een enge aankoop, zo onwijs veel. Geen idee of ik iets zie wat er niet is, maar wat als die order in één keer in de verkoop gegooid wordt. Kan dat voor een flinke dump zorgen?

IG MarkMeisner

• DRuw

DRuw

Danny.G schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:15:
[...]
Paper wallets zijn ook altijd een optie natuurlijk. Dan ben je niet afhankelijk van hardware. Dat kan je ook zo gek maken als je zelf wil. Cold storage is ook een optie. Een oude telefoon gebruiken, de wallet apps installeren, de adressen onthouden en de telefoon zo min mogelijk laten verbinden met het internet.
Volgens mij lukt dat ook niet met alle coins toch?
Hoedanook niet mijn ding... al is het alleen al dat als je koffie ompleurt je je geld kwijt bent;)
Anyweg, ledger ook al eens naar gekeken maar XVG bijvoorbeeld mist en daar heb ik wel wat in zitten momenteel en ben ik een beetje aan het hodlen...

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Malawolar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:24:
Beste Tweakers,

Ik heb een prangende vraag. Ben nu al geruime tijd aan het daytraden, een beetje HODL'en etc. Heeft me geen windeieren gelegd en ik heb veel aan de input gehad van sommigen op dit forum. Normaal heb ik het niet zo op ICO's, maar in INS ben ik toch gestapt. Echter snap ik er zeer weinig van hoe dit nou in zijn werk gaat met de tokens die naar je wallet gestuurd worden. De support heeft het over een erc20 compatible wallet. Dus heb ik myetherwallet op aanraden van de support maar gedownload. Heb vervolgens het ETH adres op de website van INS ingevuld. Maar dan? Hoe krijg ik uiteindelijk die INS tokens te zien? Een INS wallet o.i.d. bestaat nog niet namelijk. Ik weet dat dit waarschijnlijk een ontzettende noob vraag is, maar hoop heel erg dat iemand me een beetje wegwijs kan maken. Gaat dit allemaal vanzelf? voordat ik zometeen 500 euro lichter ben door een stom foutje.

Overigens; vergeet niet toe te slaan vandaag op ICX en BNB jongens, buitenkansje. Staar je niet blind op de winsten van vandaag.

Bij voorbaat dank!
Volgens mij worden deze zichtbaar in je MEW. Kun je checken door je saldo te checken middels je public key. Correct?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 19:09
Danny.G schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:57:
[...]

Naja, je lange betoog was uiteindelijk ook niet erg informatief hoor. Monaco is erg gehyped nog maar hebben nog geen bruikbaar product. TenX heeft dat nu al een tijd en is gewoonweg een stuk verder daardoor, sowieso wat betreft scaling, hoe de markt ermee om gaat enzovoort. Waar Monaco nog bezig is met het product überhaupt op de markt te brengen, is TenX al bezig met het geleidelijk aan te verspreiden over de hele wereld.

Ik moet ook nog maar zien hoe Monaco dat gaat doen, TenX zit nu ook met allemaal reguleringen en ze gaan uiterst voorzichtig om met letterlijk alles. Zij hebben het geluk dat ze dus al iets hebben, dus het is afwachten hoe Monaco dat gaat doen terwijl ze ook nog bezig zijn met het lanceren van iets.
Liquiditeit van Monaco is veel te laag.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
poderosoo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:11:
Naar aanleiding van onder andere dit topic ga ik toch even ongegeneerd reclame maken voor een coin die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Ik zie enkel al in dit topic zoveel, naar mijn inziens, simpele vragen wat maar weer eens aantoont dat crypto van nu een beetje hetzelfde is als het internet 20 jaar geleden. Veel mensen hebben er wel eens van gehoord, maar hebben nog weinig idee wat je ermee kan en er gaat veel mis met dingen als wallet-adressen, transacties die door gebruikersfouten vastlopen, gedoe met registraties, etc.
Wat zou er nodig zijn om de mainstream persoon aan de crypto te krijgen? Wat zou crypto kunnen verbinden met iets wat we al gebruiken? Juist, een fysieke kaart (waar mensen vertrouwd mee zijn) met crypto erop die al te gebruiken is. Een coin die dat heeft is Monaco (MCO), met als doel via een fysieke kaart betalingen mogelijk te maken waar je als het ware saldo op zet. Het aantrekkelijke van deze coin is dat ze al een werkend product hebben en een samenwerking met Visa(!). De fysieke kaarten die ze hebben zijn gebaseerd op Visa kaarten. Volgens hun roadmap gaan de kaarten januari verstuurd worden (op dit moment ca. 50.000 reserveringen al). Daarnaast hebben ze nog een relatief lage marketcap (rank 86, 225 miljoen) en op basis van verschillende technische analyses op het moment van break-out.

Overigens is dit slechts mijn mening, doe vooral zelf verder onderzoek op: https://mona.co/
Kijk anders ook even naar https://tenx.tech/. Die hebben het al werkend en al meer dan 100k users (waar ze verwachten 50k users te hebben in december), waaronder ook ik. Lopen al een groot stuk voor op deze markt.

Edit: Een paar waren mij al voor :>

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Tering, op dat account staat nu ongeveer n miljard dollar aan XRP? :o
Welke oliesjeik heeft hier een wilde dag gehad zeg.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik heb eergisteren al mijn verge verkocht. Twijfelde wel een beetje, maar op de lange termijn zie ik toch meer heil in de ripples. Wel wat verlies gemaakt en misschien niet het beste moment om mijn xvg te verkopen, maar had toch liever nog meer ripples erbij. Goede keus, de ripples hebben het verlies al weer goed gemaakt :*)

• Damien

Damien

-iwnl-

GenesiZ schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:25:
[...]

Ik vind dat een beetje een enge aankoop, zo onwijs veel. Geen idee of ik iets zie wat er niet is, maar wat als die order in één keer in de verkoop gegooid wordt. Kan dat voor een flinke dump zorgen?
Lijkt erg veel op een exchange, wat de meesten ook verwachten. Dus dit zou zo maar eens Coinbase kunnen zijn (als voorbeeld).

Overigens omtrent Market cap ook nog een mooi artikel voor mensen die dat continu gebruiken als argument waarom sommige coins nooit in waarde zullen stijgen.

https://www.wsj.com/artic...ins-market-cap-1513015626

Verwijderd

Heey. Kraken en Litebit doen kut, dus heb een andere betrouwbare exchange nodig met lage fees(om over te zetten naar Binance). Tips?

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-12 11:24
tanh92 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:20:
45BTC sell wall op 1200 sats :o . Eenmaal hier doorheen gaat XVG richting 1250. Heb het gevoel dat Wraith eraan komt!
TA technisch kom ik uit ~1440sats.
En die wallen hebben hun nut voor grote jongens om hun doel te bereiken, die smelten in een blink of an eye .. let maar op.
De jongens zijn nog aan het laden van stukken van angsthazen, voordat ze hem door laten stomen .. let op mijn woorden.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Het is wel bijzonder dat die XRP in enkele dagen 3x zoveel waard is geworden. Achteraf denk je natuurlijk had ik maar op tijd gekocht en verkocht, maar dat is altijd zo. Ik had niet verwacht dat deze snel ver over de 1 euro zou gaan.

Maar kunnen we dit vergelijken met wat de bitcoin heeft gedaan? Eerst een enorme stijging, en daarna bijna in waarde halveren?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
[...]

In het engels zou je de term er voor kunnen gebruiken ja. Het is geen meet-instrument maar een term. Je gebruikt zelf engels en nederlands door elkaar dus zie het probleem niet. Ik had het niet over de coin alleen over de term.

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-12 21:48
Onbekend schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:36:
Het is wel bijzonder dat die XRP in enkele dagen 3x zoveel waard is geworden. Achteraf denk je natuurlijk had ik maar op tijd gekocht en verkocht, maar dat is altijd zo. Ik had niet verwacht dat deze snel ver over de 1 euro zou gaan.

Maar kunnen we dit vergelijken met wat de bitcoin heeft gedaan? Eerst een enorme stijging, en daarna bijna in waarde halveren?
Het antwoord staat in je gebruikersnaam.

Verwijderd

Boltinus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:36:
[...]

TA technisch kom ik uit ~1440sats.
En die wallen hebben hun nut voor grote jongens om hun doel te bereiken, die smelten in een blink of an eye .. let maar op.
De jongens zijn nog aan het laden van stukken van angsthazen, voordat ze hem door laten stomen .. let op mijn woorden.
TA op welke termijn? Na deze run? of tot de release van Wrait op mogelijk 31/12?

Ik begin er nu wel meer vertrouwen in te krijgen dat het nu echt wel gaat gebeuren.
Blij dat ik alle FUD doorstaan heb, hopelijk wordt het vertrouwen nu beloond en gaan we een mooi 2018 tegemoet waarin de munt echt verder aan de weg kan timmeren.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
True. Ik zei nog tegen een maat begin december, je moet ripple kopen joh! Hij heeft direct voor 3k ripples gekocht voor ik meen iets van 0.21. Ik had zelf wat fam omstandigheden dus dacht doe ik volgende week wel. Gingen toch 3 weken overheen. Ik kon ze kopen voor 0.71 en 0.94. | :X

Maar goed we hebben geen glazen bol natuurlijk :+

• GenesiZ
Damien schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:29:
[...]

Lijkt erg veel op een exchange, wat de meesten ook verwachten. Dus dit zou zo maar eens Coinbase kunnen zijn (als voorbeeld).

Overigens omtrent Market cap ook nog een mooi artikel voor mensen die dat continu gebruiken als argument waarom sommige coins nooit in waarde zullen stijgen.

https://www.wsj.com/artic...ins-market-cap-1513015626
Ah dat klinkt al fijner in de oren! Dat lucht wel wat op :)

IG MarkMeisner

• Boltinus

De afgelopen dagen heeft hij 10x zonder noemenswaardige correctie, dus je zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
TA-technisch zou het wel eens meer dan 50% kunnen zijn, blijft opletten wanneer dit gaat worden ingezet.

1000% winst is wel extreem veel voor een coin welke iedereen eerst verafschuwde.

Verwijderd

Alcje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:42:
[...]

True. Ik zei nog tegen een maat begin december, je moet ripple kopen joh! Hij heeft direct voor 3k ripples gekocht voor ik meen iets van 0.21. Ik had zelf wat fam omstandigheden dus dacht doe ik volgende week wel. Gingen toch 3 weken overheen. Ik kon ze kopen voor 0.71 en 0.94. | :X

Maar goed we hebben geen glazen bol natuurlijk :+
Same, in oktober zelf voor 11.7ct gekocht en op 23ct verkocht tijdens de Swell conferentie die hard tegenviel
Idem met IOTA, ooit gekocht voor 37ct, bij 50ct verkocht nadat deze ingestort was na een mogelijk security lek.. ;w

Daarna besloten om nu gewoon te hodlen tot in een ons weeg en de stekker eruit gaat, of dat ik een goede winst heb waarmee ik echt tevreden mee ben.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En nu is het helemaal klaar met de slowchat. Lees de topicwaarschuwing, en handel er ook naar. Doe je dit niet, dan kan je de toegang tot Tweakers.net ontzegd gaan worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Boltinus
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:40:
[...]

TA op welke termijn? Na deze run? of tot de release van Wrait op mogelijk 31/12?

Ik begin er nu wel meer vertrouwen in te krijgen dat het nu echt wel gaat gebeuren.
Blij dat ik alle FUD doorstaan heb, hopelijk wordt het vertrouwen nu beloond en gaan we een mooi 2018 tegemoet waarin de munt echt verder aan de weg kan timmeren.
Denk dat dit niet voor 31/12/17 zal zijn, maar in crypto is alles mogelijk.
Kan alleen aangeven dat er zich een positieve trend aan het opbouwen is gezien de koersbewegingen, die mij op die waarde uit laten komen.

Zoals je nu al ziet, die wall is al aan het afbouwen en zich aan het 'uitsmeren' :)

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-12 23:47

k53

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:34:
Zat ik gisteren te twijfelen om in Cindicator (CND) te investeren, schiet die vandaag met 40% omhoog 8)7 .
Ik wacht nog even op de correctie (als die komt) en sla dr dan in paar in.

Lijkt me een boeiend jong project dat toch al een paar werkende producten heeft geleverd.
Wat zijn ervaringen/gedachten van anderen die al geïnvesteerd hebben of dat ook van plan zijn?
Ik zit in CND en vind het een geweldig project. Het gebruikt "Hybrid intelligence" (waarbij het input van pro traders en crowd combineert met AI).

Dikke plus ook dat je als CND token houder gebruik kan maken van de signalen die het systeem uitstuurt en je dus beter kan crypt-traden.

Tussen alle bestaande coins en tokens vind ik het een verademing om een echt werkend product en een goed team aan te treffen. Volgens mij is CND nog zwaar ondergewaardeerd. Denk vooral dat ze hun voorspellingsalgoritmes gaan kunnen inzetten in veel meer dan enkel crypto en stock trading. Ik denk dan in de eerste plaats ook aan de verzekeringsindustrie.

• vvilco
Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:55:
Hoi, ik wil even wat melden over Stellar Lumens. Ik zelf ben erg fan van deze coin en zie er erg veel potentie in. Jed McCaleb, de stichter van Stellar is een enorm ervaren programmeur met veel ervaring in de crypto space, hij is bijvoorbeeld ook stichter van Ripple die hij in 2014 verliet voor dit nieuwe project (fork). Stellar en Ripple en Stellar lijken eigenlijk niet erg op elkaar, ook al wordt dat vaak gezegd. Een paar verschillen, ik ga er niet te diep op in als je het interessant vindt vooral googelen!
- Stellar is minder gericht op enkel banken maar ook op de 'normale mens'
- Stellar is meer gedecentraliseerd
- Stellar is non-profit. Terwijl Ripple geld wil verdienen aan zijn oplossingen voor banktransacties etc.

Nu kom ik bij het interessante voor de echte beleggers. Er gaat een gerucht dat https://fairx.io/ een gloednieuwe gedecentraliseerde fiat <-> crypto exchange gaat worden met XLM als tradingspaar; dus X/XLM. Dit kan ik ondersteunen met een paar feiten: Stellar heeft sinds kort een partnership met IBM. De eigenaar van IBM, Michael Dowling is ook de 'eigenaar' van het project: fairx.io
Een ondersteunend argument dat dit waar kan zijn is de laatste uitgevoerde 'stresstest' waar ze $2 triljoen door het Stellar netwerk lieten gaan. Waarschijnlijk om te testen of XLM de drukte wel aan zou kunnen eenmaal een bepalende factor geworden op fairx.io.

Ik ben in iedergeval super hyped voor dit project en van Stellar dus ga er 100% zeker meer bijkopen.
Daarbij komt er ook nog een partnership met http://yicex.com/ die Stellar nog toegankelijker gaan maken.

Ik zeg niet dat je moet kopen, het blijft een gok.
Bedankt! Dit ziet er veelbelovend uit. IBM notabene.

• Tommytentje
  • Laatst online: 15-11 14:02
Spammen doen we niet op GoT.

[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2017 21:59 ]

Verwijderd

- spam -

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 29-12-2017 23:52 ]

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:07

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik ben nog vrij nieuw met coins maar misschien kan iemand hiermee helpen ..!?

Ik zou graag wat meer STRAT en XVG kopen (€50 elk zegmaar) .. maar Litebit accepteert geen nieuwe leden zoals jullie weten, bovendien had die ze nu ook al niet meer.. ik heb zelf wat met Coinbase en Binance geprobeerd, maar dan kom je niet om Bitcoins kopen heen, met € 20 fee enzo .. :/

Zijn er andere sites waar je relatief gemakkelijk dit zou kunnen bereiken? Ik vind Changelly.com erg handig maar die heeft ze niet, Anycoin verkoopt ze niet enzenz. Ik kom er niet uit :'(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• shakespeare
Tommytentje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:01:
[...]

ik heb mijn funds terug.. doe nu weer een withdraw.. zal wel weer blijven hangen maar goed..

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 23:32
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:58:

Ik zou graag wat meer STRAT en XVG kopen (€50 elk zegmaar) .. maar Litebit accepteert geen nieuwe leden zoals jullie weten, bovendien had die ze nu ook al niet meer.. ik heb zelf wat met Coinbase en Binance geprobeerd, maar dan kom je niet om Bitcoins kopen heen, met € 20 fee enzo .. :/

Zijn er andere sites waar je relatief gemakkelijk dit zou kunnen bereiken? Ik vind Changelly.com erg handig maar die heeft ze niet, Anycoin verkoopt ze niet enzenz. Ik kom er niet uit :'(
GDAX.com (werkt met je Coinbase account) 0% fee. Of gebruik zelf wgeens iDeal liever BL3P maar die accepteren geen nieuwe leden. Koop LTC en stuur naar Binance. Bittrex of een andere exchange.

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 29-12-2017 22:04 ]

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-12 16:05
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:28:
[...]

Tering, op dat account staat nu ongeveer n miljard dollar aan XRP? :o
Welke oliesjeik heeft hier een wilde dag gehad zeg.
Is dat niet gewoon ook een Exchange?

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:58:

Bitcoins moet je ook niet direct kopen. Traden is veel goedkoper. Wat ik nu twee keer succesvol gedaan heb, is 50 euro overmaken naar Bitstamp via bankrekening. Vervolgens daar litecoin kopen. Deze coins withdrawen van Bitstamp naar Binance. Vervolgens op Binance litecoin --> btc traden. Met de bitcoins kun je vervolgens de altcoins naar keuze traden. Ik was elke keer max 2-3 euro kwijt inclusief fees.

Bij zowel Binance en Bitstamp was ik binnen enkele uren resp. een dag aangemeld en geverifieerd.

Als iemand anders een efficiëntere weg kent heb ik één en al oor trouwens :)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Therapy777 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:20:
[...]

Bitcoins moet je ook niet direct kopen. Traden is veel goedkoper. Wat ik nu twee keer succesvol gedaan is, is 50 euro overmaken naar Bitstamp via bankrekening. Vervolgens daar litecoin kopen. Deze coins withdrawen van Bitstamp naar Binance. Vervolgens op Binance litecoin --> btc traden. Met de bitcoins kun je vervolgens de altcoins naar keuze traden. Ik was elke keer max 2-3 euro kwijt inclusief fees.

Bij zowel Binance en Bitstamp was ik binnen enkele uren resp. een dag aangemeld en geverifieerd.

Als iemand anders een efficiëntere weg kent heb ik één en al oor trouwens :)
LTC kopen bij Anycoindirect, deze vervolgens verkopen voor BTC op Binance (of een andere exchange).

Totale kosten: € 0,42. >:)

En dit allemaal doorgaans binnen 10 minuten voor elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Juhrat op 29-12-2017 22:22 ]

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Juhrat schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:22:
[...]

LTC kopen bij Anycoindirect, deze vervolgens verkopen voor BTC op Binance (of een andere exchange).

Totale kosten: € 0,42. >:)
Ik vermoed alleen dat de LTC in verhouding duurder is als je ze direct koopt ipv traden zoals op Bitstamp. Dus daar verlies je indirect ook wat op lijkt mij :) Plus je vergeet ltc --> btc fee. Maar bedankt voor de tip!

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 29-12-2017 22:26 ]

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:24
k53 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:51:
[...]

Ik zit in CND en vind het een geweldig project. Het gebruikt "Hybrid intelligence" (waarbij het input van pro traders en crowd combineert met AI).

Dikke plus ook dat je als CND token houder gebruik kan maken van de signalen die het systeem uitstuurt en je dus beter kan crypt-traden.

Tussen alle bestaande coins en tokens vind ik het een verademing om een echt werkend product en een goed team aan te treffen. Volgens mij is CND nog zwaar ondergewaardeerd. Denk vooral dat ze hun voorspellingsalgoritmes gaan kunnen inzetten in veel meer dan enkel crypto en stock trading. Ik denk dan in de eerste plaats ook aan de verzekeringsindustrie.
Ik ben zelf ook ingestapt naar aanleiding van verschillende goede berichten. Heb je effectief ook al succesvol gebruik gemaakt van de signalen?

Het team lijkt me ook groot voor de bekendheid van de coin op dit moment.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:07

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

dank voor de snelle! en diverse reacties! :)
The Redman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:02:
GDAX.com (werkt met je Coinbase account) 0% fee. Of gebruik zelf wgeens iDeal liever BL3P maar die accepteren geen nieuwe leden. Koop LTC en stuur naar Binance. Bittrex of een andere exchange.
Gdax was ik even afgehaakt omdat ze een camera vroegen .. vind het sowieso niet zo fris om overal maar je ID heen te uploaden btw .. maar jullie zien daar niet zoveel kwaad in?! Mooie target om te hacken zou je zeggen .. of als ze zelf niet helemaal fris zijn, mooie manier om aan dit soort gevoelige info te komen :o of ben ik te paranoid dan?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Die Ripple is echt enorm gestegen zeg. Coin nummer twee van de wereld.
Dat betekent zeer waarschijnlijk dat Coinbase hem snel zal introduceren. Zal vermoedelijk ook een boost geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:32:
Heey. Kraken en Litebit doen kut, dus heb een andere betrouwbare exchange nodig met lage fees(om over te zetten naar Binance). Tips?
Wil hier niet spammen ofzo - doe dat dan ook niet }:| -

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 29-12-2017 23:59 ]

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:50:
[...]

Wil hier niet spammen ofzo, maar heeft niemand tips hier? :)
Bitstamp. Europees, snelle deposits en withdrawals, en de gratis BTC withdrawals zijn voor jou handig om naar Binance te sturen. Als je geen fouten maakt en duidelijke foto's van je ID instuurt zonder weggestreepte informatie, dan is de verificatie op dit moment nog steeds binnen 24 uur gedaan, naar horen zeggen.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12 09:09
Evianon schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:09:
[...]

Bitstamp. Europees, snelle deposits en withdrawals, en de gratis BTC withdrawals zijn voor jou handig om naar Binance te sturen. Als je geen fouten maakt en duidelijke foto's van je ID instuurt zonder weggestreepte informatie, dan is de verificatie op dit moment nog steeds binnen 24 uur gedaan, naar horen zeggen.
Binnen 24 uur? Dan moet je wel heel veel geluk hebben. Voor vrijwel iedereen duurt het minimaal een maand momenteel.

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vraag me af of NXT weer gaat stijgen op het moment dat IGNIS uit komt en dropt in prijs. Ardor is iig mooi geklommen.
Moet ik Ardor nou zien als een vervanging van NXT of meer als een parallel met een ander doel/bestaansrecht?

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-12 17:28
Zojuist al mijn bij- en afschrijvingen uit mijn bankomgeving gedownload. Ik zit 4 maanden in crypto, heb best wel wat geïnvesteerd en was het overzicht kwijt. Onder de streep had ik €1000 te veel kosten ingecalculeerd; mijn theoretische winst valt nu dus €1000 hoger uit. Meevaller!

Tevens een eyeopener dat ik nu echt moet stoppen met investeren, ook al zijn het kleine bedragen :P. Die tikken op de lange termijn best wel aan.

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Voor de Verge volgers:
https://twitter.com/thevergewhale/status/946832111281025025

It’s now possible to buy Verge at Bittrex with USDT! Bittrex knows it’s about to go down once Wraith Protocol is released!

"That's what I do. I drink and I know things."

Pagina: 1 ... 192 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]