[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.904 views

Verwijderd

3dmaster schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:07:
[...]

Dat snap ik, maar dan zou die toch bijna niks moeten zijn. Als deze 1 januari live gaat en dan idd deze waarde nog zou hebben wordt-ie direct gedumpt. Daarnaast zou je van een (nog) niet verhandelbare coin toch nooit een prijs kunnen tonen? :X
De eerste handelprijs van BCH op Coinbase was $9300. Toen ging de handel stil. Waar staat die nu?

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:42

orf

ThijsM schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:16:
Ik ben wel is benieuwd. Sinds een half jaar zit ik in de crypto wereld. Waar ik mij over blijf verbazen is dat ik alleen maar positieve verhalen lees over het in waarde stijgen van de portfolio's over de mid/lange termijn.

Zijn er ook mensen die in een half jaar/jaar hun portofolio behoorlijk zien dalen en dus verlies draaien? Of is het écht allemaal slapend rijk worden :+
Iedereen is een goede trader in een bull market. Ik zit al wat langer in bitcoin en heb een jaar lang op ~60% verlies gestaan. Destijds werd daar lacherig over gedaan, "natuurlijk sta je op verlies, het heeft geen intrinsieke waarde", "dit kon alleen maar fout gaan", etc. Dit jaar is het astronomisch gegroeid en vindt iedereen dát weer heel logisch.

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 21:52
Ik heb het topic een beetje doorzocht, maar ik heb toch niet echt gevonden waar ik naar op zoek was. Ik ben namelijk op zoek naar goede software (het liefst gewoon windows/osx/linux, niet mobiel) waar je dingen kan doen als je portfolio bijhouden en de charts goed in beeld kan brengen. Wat ik vooral tegenkom zijn goede websites en redelijke apps (gewoon dingen als coinmarketcap of Delta), maar de websites laten je geen eigen profiel maken met een select aantal charts en de apps zijn apps, ik heb het liever op een groot scherm. Hebben jullie software die jullie aanraden?

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik ben wel is benieuwd. Sinds een half jaar zit ik in de crypto wereld. Waar ik mij over blijf verbazen is dat ik alleen maar positieve verhalen lees over het in waarde stijgen van de portfolio's over de mid/lange termijn.

Zijn er ook mensen die in een half jaar/jaar hun portofolio behoorlijk zien dalen en dus verlies draaien? Of is het écht allemaal slapend rijk worden :+
Afgelopen jaar is natuurlijk wel een gigantisch goed jaar geweest voor Crypto. Daarom zijn de meeste long term portfolios enorm in waarde gestegen. Wat de toekomst brengt, weet niet. Je portfolio kan exploderen naar ongekende hoogtes of over een jaar geen reet meer waard zijn.

Persoonlijk heb ik mijn inleg dik eruit en nog steeds een voor mijn doen substantiele portfolio. Crasht die, dan is jammer maar helaas, wordt die tig keer meer waard, kan ik hier toch hele leuke dingen van doen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18

Toen ik begon afgelopen juli en nog in teveel pump&dump groepen zat op Telegram heb ik heel lang zo'n 2000 euro verlies gestaan.
Sinds een maandje of 2 sta ik weer redelijk in de plus. Zit niet meer in pump&dump groepen, doe zelf onderzoek naar munten waar ik iets in zie etc.

Dat gaat een stuk beter :+

Nog 1500 dollar en dan haal ik mijn inleg er uit en speel ik verder met de winst die ik heb. Dat zal ook een stukje rust :)

[ Voor 7% gewijzigd door sjorremans op 29-12-2017 16:21 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Eerste weken na aankoop knalde alles wat ik had omlaag. Ethereum, Litecoin, Bitcoin. Dat was niet positief. Toen tijdlang niks meer mee gedaan tot ik opeens weer eens keek.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
Infectious schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:20:
Ik heb het topic een beetje doorzocht, maar ik heb toch niet echt gevonden waar ik naar op zoek was. Ik ben namelijk op zoek naar goede software (het liefst gewoon windows/osx/linux, niet mobiel) waar je dingen kan doen als je portfolio bijhouden en de charts goed in beeld kan brengen. Wat ik vooral tegenkom zijn goede websites en redelijke apps (gewoon dingen als coinmarketcap of Delta), maar de websites laten je geen eigen profiel maken met een select aantal charts en de apps zijn apps, ik heb het liever op een groot scherm. Hebben jullie software die jullie aanraden?
Zoek je misschien iets als tradingview.com?

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:48

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Er zijn niet heel veel coins die super slecht gaan. Het gaat alleen slecht met de mensen die op het verkeerde tijdstip inkopen en die dag handel doen (niet altijd uiteraard).

Het gaat alleen een keer klappen de vraag is alleen wanneer. En dan zal je wel een hoop op hun bek gaan. Het gaat nu ook redelijk goed op de beurs. Maar over een paar jaar zal dat ook niet meer zo zijn.

Usenet handleidingen

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:44

Mensen die eind 2013 gekocht hebben stonden meer dan 2 jaar in de -, dus dat kan zeker wel ja. Als we in een bear markt komen dan gaan veel mensen heel veel geld verliezen. Niet om pessimistisch te zijn (ben zeker positief over de toekomst), maar dat is een scenario waar veel mensen niet aan (willen) denken.

Even een plaatje snel van google geplukt:

Afbeeldingslocatie: https://bullbearanalytics.com/uploads/7/5/9/0/75902423/btc-weekly-pillar-1-10-10-2016_orig.png

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 29-12-2017 16:26 ]

Verwijderd

Boy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:39:
[...]

Ok, maar wie koopt deze futures? Ik wil best wat ignis voor dit bedrag verkopen. Hoe doe ik dat? Ik ben wat aan het Googlen, maar wordt er niet wijzer van
Ben je de enige die wil verkopen? Of zal er ook nog iemand anders willen verkopen?

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:25:
[...]

Ben je de enige die wil verkopen? Of zal er ook nog iemand anders willen verkopen?
ik vraag me gewoon af, hoe werkt dat nou? Waarom is die prijs zo hoog als niemand het kan verkopen? Het is dan toch totaal nutteloos om zo'n prijs weer te geven? Of kan ik ook roepen "IK GEEF ER EEN MILJOEN VOOR!" en dan komt dit ook in die statistieken, en achteraf hoef ik dat toch niet te betalen?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 10:27

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Iets als https://www.exodus.io/? Het is een desktop app.

Verwijderd

Mensen die in 2013/14 op de top zijn ingestapt hebben daarna lang moeten wachten..

Zelf half jaar geleden ingestapt met een maandsalaris. 50% btc en 50% alts. Vooral de alts hebben 4 maanden wat op verlies gestaan, maar de meeste zijn nu 4 a 5 keer zoveel waard geworden. Ik ga/ging toch voor long term en zag het als een loterij ticket, of het wordt een ton of het zakt naar 0.

• ADR3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-11 12:31
Voor de mensen die interesse hebben in (dag)handelen in crypto heb ik nog een ontzettend goede tip: YouTube: Bullish: TRX XLM ICX ENJ BNB QTUM * BITCOIN & Crypto Trading - L...

Rick zet hier charts op van verschillende coins en past hier Fibonacci driehoeken op. De groene blokjes zijn de punten waar je moet gaan zoeken naar een buy in. De rode driehoeken zijn de punten waar je moet zoeken naar een sell out. Het geeft natuurlijk geen zekerheid maar verhoogt van je "gok" wel je winstkansen. Er staan verder ook supportlijnen en targets (sell point) op.
Daarnaast hoor je ook traders (sommige zeer ervaren sommige nieuw) hun mening geven over verschillende coins en vertellen over wat ze doen met handelen. Ik heb hier ontzettend veel van geleerd.
Let ook op een zekere Britse jongen met de naam "united" deze is zeer ervaren en intelligent.

PS. Negeer de chat daar, dat zit vol met totaalidioten en trolls.

[ Voor 3% gewijzigd door ADR3 op 29-12-2017 16:32 ]

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:28:
[...]

Mensen die in 2013/14 op de top zijn ingestapt hebben daarna lang moeten wachten..

Zelf half jaar geleden ingestapt met een maandsalaris. 50% btc en 50% alts. Vooral de alts hebben 4 maanden wat op verlies gestaan, maar de meeste zijn nu 4 a 5 keer zoveel waard geworden. Ik ga/ging toch voor long term en zag het als een loterij ticket, of het wordt een ton of het zakt naar 0.
Ik ben dan toch wel benieuwd naar waar je het meeste ROI mee hebt gehad. BTC of ALTS? En wat voor ALTS heb je?*

*P.s. als je daarover niet wilt praten respecteer ik dat ;)

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Raiblocks (XRB), waarom dit de vervanger van bitcoin wordt.

Ik heb vandaag Raiblocks gekocht na er een week over in te hebben gelezen, opgesomd de redenen:
  • Feeless --> letterlijk 0 euro kost het om een transactie te doen. Dit maakt het geschikt voor microtransacties (een reep chocolade kopen)
  • Instant --> in 2 seconden is de transactie voltooid. Dit maakt het geschikt om ter plekke met cryptocurrency te betalen
  • Netwerk is getest op 7000 transacties --> Ripple momenteel slechts op 1.5K
  • Geen mining door DAG principe en daardoor een minimale footprint
DAG uitgelegd: https://hackernoon.com/iota-vs-raiblocks-413679bb4c3e

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/www.cryptocipher.net/wp-content/uploads/2017/12/Screen-Shot-2017-12-27-at-7.46.33-PM.png?resize=590%2C328&ssl=1

Verder:
  • Nu alleen nog beschikbaar op Bitgrail en Mercatox --> 2 erg kleine exchanges en als het op Binance/Bittrex komt dan ontploft het
  • Het is al een volledig werkend product met jaren aan development. Het ontbreek zich alleen nog aan marketing
  • Colin LeMahieu heeft vorige week aangegeven er full time aan te gaan werken. Colin heeft een indrukwekkend profiel: Dell/AMD/Qualcomm en het is iemand die zijn eten koud laten worden om de code eerst af te maken --> https://www.linkedin.com/in/clemahieu
  • Nu nog relatief klein, als het net zo groot wordt als Bitcoin nu is dan zou de 15$ van nu $2.000 waard zijn!

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5kinp9l3nj301.png

[ Voor 5% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 16:46 ]

Verwijderd

ADR3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:28:
Voor de mensen die interesse hebben in (dag)handelen in crypto heb ik nog een ontzettend goede tip: YouTube: Bullish: TRX XLM ICX ENJ BNB QTUM * BITCOIN & Crypto Trading - L...

Rick zet hier charts op van verschillende coins en past hier Fibonacci driehoeken op. De groene blokjes zijn de punten waar je moet gaan zoeken naar een buy in. De rode driehoeken zijn de punten waar je moet zoeken naar een sell out. Het geeft natuurlijk geen zekerheid maar verhoogt van je "gok" wel je winstkansen. Er staan verder ook supportlijnen en targets (sell point) op.
Daarnaast hoor je ook traders (sommige zeer ervaren sommige nieuw) hun mening geven over verschillende coins en vertellen over wat ze doen met handelen. Ik heb hier ontzettend veel van geleerd.
Let ook op een zekere Britse jongen met de naam "united" deze is zeer ervaren en intelligent.
Ik heb een daytrading ( futures/opties) achtergrond en heb zo mijn gedachten over Fibonacci/TA...
( alleen simpele S/R werkt een klein beetje, imo)

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:25:
Hoe kom ik in het slack kanaal? De link is dood. Wil juist weten wat goed is om te daytraden. Vind het leuk en verslavend. Wat er voor team en alles achter een coin zit interesseert me vrij weinig. Daar mogen anderen zich in verdiepen en dan aan mij vertellen wat ik het beste kan kopen momenteel.
https://tweakerscrypto.slack.com/messages/C8KCN7HNU/

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 21:52
Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:31:
Raiblocks (RBX), waarom dit de vervanger van bitcoin wordt.

Ik heb vandaag Raiblocks gekocht na er een week over in te hebben gelezen, opgesomd de redenen:
Ik ben ook erg geïnteresseerd in Raiblocks, maar ik twijfel zelf of dit het moment is om in te stappen. Het is zo enorm aan het groeien deze week, komt er geen correctie aan denk je? Dat zodra het op een grote exchange komt men er massaal vanaf wil? Als je denkt van niet, waarom niet?

Verwijderd

bac0tje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:29:
[...]

Ik ben dan toch wel benieuwd naar waar je het meeste ROI mee hebt gehad. BTC of ALTS? En wat voor ALTS heb je?*

BTC had beste ROI over die periode.
Verder had ik sia, maid, nem en strat. Paar weken terug tevens ada, ven,ethos en bitdegree erbij genomen.

• Blue_Fear
Infectious schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:34:
[...]

Ik ben ook erg geïnteresseerd in Raiblocks, maar ik twijfel zelf of dit het moment is om in te stappen. Het is zo enorm aan het groeien deze week, komt er geen correctie aan denk je? Dat zodra het op een grote exchange komt men er massaal vanaf wil? Als je denkt van niet, waarom niet?
Meestal zie je juist het tegenovergestelde bij coins die gelist worden op bijv. Binance. Kijk naar Neblio/NAV vorige week. Die zijn beiden gegroeid met 70% toen ze op Binance gelist werden. Daarnaast, ik geloof dat Raiblocks de munt is met de beste tech en dat er geen 1 munt is die daar aan kan tippen. Als je over een jaar terugkijkt is 15$ een koopje. Dit is mijn ultieme HODL.

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik heb een probleem en weet niet of jullie dat hebben meegemaakr, en ao ja hie dat is opgelost.

Ik heb wat staan bij gdax. Ik log in met 2fa.
Om te withdrallen moet ik nogmaals 2fa code ingeven en vervolgens ontvang ik een sms.

Nou vergeet het die sms krijg ik niet.
Contact gehad met de provider en die legt het probleem bij de verzender, want ze kunnen niet zien dat er een sms wordt verzonden.

Kortom...ik,kan niet aan mijn centen

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:31:
[...]

Ik heb een daytrading ( futures/opties) achtergrond en heb zo mijn gedachten over Fibonacci/TA...
Een extended fib kan helpen met het nemen van profit, vooral als er nieuwe ATH gezet worden. Je hebt dan immers geen S/R. :)

edit: Er is geen tool de heilige graal, maar basic S/R, wellicht een RSI en een major FIB level en je komt een heel eind.

[ Voor 13% gewijzigd door DJTimo op 29-12-2017 16:48 ]

• ADR3
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:31:
[...]

Ik ben iets minder ervaren. Maar heb er wel een duidelijk voordeel meegedaan. Je moet inderdaad niet hersenloos op de charts afgaan heb ik gemerkt. Soms geraakt de koers op de fibonacci een mooi prijspunt maar is het toch geen goed idee om in te kopen omdat de coin de dagen ervoor overbought is geraakt. Litecoin is een mooi voorbeeld de week na de grote stijging van een paar weken geleden. Je moet dus zeker rekening houden met wat de coin in de laatste paar dagen/uren gedaan heeft en de redenen waarom de koers omhoog gegaan is in het hoofd houden. Echter als je als hodler een mooi punt zoekt om in een munt te stappen is het een goed idee om even naar de fibonacci's te kijken of het een geschikt moment is in plaats van blind in te stappen. Als daytrader is het inderdaad belangrijk dat je de fibonacci snapt en een goed idee hebt over waarom een bepaalde coin de huidige koers en koersbeweging heeft die het heeft.

De support en resistance levels staan ook op de kaarten. Rick houdt hier ook rekening mee met zijn buy/sell points (groene/rode blokjes).

[ Voor 8% gewijzigd door ADR3 op 29-12-2017 16:44 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:35
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door The Redman op 29-12-2017 16:45 ]

Verwijderd

ADR3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:41:
[...]

Ik ben iets minder ervaren. Maar heb er wel een duidelijk voordeel meegedaan. Je moet inderdaad niet hersenloos op de charts afgaan heb ik gemerkt. Soms geraakt de koers op de fibonacci een mooi prijspunt maar is het toch geen goed idee om in te kopen omdat de coin de dagen ervoor overbought is geraakt. Litecoin is een mooi voorbeeld de week na de grote stijging van een paar weken geleden. Je moet dus zeker rekening houden met wat de coin in de laatste paar dagen/uren gedaan heeft en de redenen waarom de koers omhoog gegaan is in het hoofd houden. Echter als je als hodler een mooi punt zoekt om in een munt te stappen is het een goed idee om even naar de fibonacci's te kijken of het een geschikt moment is in plaats van blind in te stappen. Als daytrader is het inderdaad belangrijk dat je de fibonacci snapt en een goed idee hebt over waarom een bepaalde coin de huidige koers en koersbeweging heeft die het heeft.
Als je andere percentages neemt zullen deze waarschijnlijk net zo goed of slecht werken. Als er iets is wat ik heb geleerd is dat je meer principes leert zoals nooit instappen na een sterke stijging etc, we kennen ze wel. Maar om daar nou exacte percentages met extensions aan te verbinden.. Prijs wordt gedreven door een horde mensen, het is geen exacte wiskunde. Een achtergrond in statistiek is wel handig though

Verwijderd

Boy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:27:
[...]

ik vraag me gewoon af, hoe werkt dat nou? Waarom is die prijs zo hoog als niemand het kan verkopen? Het is dan toch totaal nutteloos om zo'n prijs weer te geven? Of kan ik ook roepen "IK GEEF ER EEN MILJOEN VOOR!" en dan komt dit ook in die statistieken, en achteraf hoef ik dat toch niet te betalen?
Het is een niet verhandelbare future. Gebakken lucht. Fried air. Als je er 16,50 voor krijgt doe ik hetzelfde wat John McAfee altijd inzet bij weddenschappen. ;)

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:39:
[...]

Meestal zie je juist het tegenovergestelde bij coins die gelist worden op bijv. Binance. Kijk naar Neblio/NAV vorige week. Die zijn beiden gegroeid met 70% toen ze op Binance gelist werden. Daarnaast, ik geloof dat Raiblocks de munt is met de beste tech en dat er geen 1 munt is die daar aan kan tippen. Als je over een jaar terugkijkt is 15$ een koopje. Dit is mijn ultieme HODL.
Met welke huidige Exchange heb je inzake xrb de beste ervaring? Mercatox of Bitgrail? Ben van beide niet te spreken maar dat terzijde.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
bac0tje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:29:
[...]

Ach, mijn Bitcoins deden het leuk, de Litecoins nog beter.
Van 4 dollar naar 240 dollar :)

• ADR3
DJTimo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:40:
[...]
Een extended fib kan helpen met het nemen van profit, vooral als er nieuwe ATH gezet worden. Je hebt dan immers geen S/R. :)
Een goede daytrader houdt een combinatie van vooral drie verschillende dingen aan voor zijn kaartanalyse (we kijken even niet naar goed/slecht nieuws).
De candles op een dag-, 4uurs-, 1uurs-schaal, de support/resistance levels en de fibonacci's. Vervolgens als je
een mooi coin op het oog hebt kijk je ook nog naar de 5 minuten schaal en kan je bijvoorbeeld gaan scalpen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

• Feeless --> letterlijk 0 euro kost het om een transactie te doen. Dit maakt het geschikt voor microtransacties (een reep chocolade kopen)
  • Instant --> in 2 seconden is de transactie voltooid. Dit maakt het geschikt om ter plekke met cryptocurrency te betalen

[afbeelding]

Verder:
  • Nu alleen nog beschikbaar op Bitgrail en Mercatox --> 2 erg kleine exchanges en als het op Binance/Bittrex komt dan ontploft het
  • Het is al een volledig werkend product met jaren aan development. Het ontbreek zich alleen nog aan marketing
  • Colin LeMahieu heeft vorige week aangegeven er full time aan te gaan werken. Colin heeft een indrukwekkend profiel: Dell/AMD/Qualcomm en het is iemand die zijn eten koud laten worden om de code eerst af te maken --> https://www.linkedin.com/in/clemahieu
  • Nu nog relatief klein, als het net zo groot wordt als Bitcoin nu is dan zou de 15$ van nu $2.000 waard zijn!
[video]

[afbeelding]
Met die 15 dollar koop je dan zo'n main Raiblock? Dus 10^30 units?

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:48:
[...]

Het is een niet verhandelbare future. Gebakken lucht. Fried air. Als je er 16,50 voor krijgt doe ik hetzelfde wat John McAfee altijd inzet bij weddenschappen. ;)
Wat zie ik dan op hitbtc ? Zijn dat geen echte koop/verkoop van die futures?

https://hitbtc.com/IGNIS-to-ETH

• Blue_Fear
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:51:
[...]

Met die 15 dollar koop je dan zo'n main Raiblock? Dus 10^30 units?
Mrai are XRB, 1rai = 1000krai = 1,000,000mrai = 0,000001 XRB
Voor 15$, nu al weer $16,20 koop je dus 1 XRB = 1 miljoen Mrai

Wellicht dat als de munt > $1000 waard is dat we dan in Mrai gaan praten net zoals we nu in satoshis praten.

[ Voor 25% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 16:56 ]

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
EVILSalami schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:57:
Zijn er mensen die ook mee willen gaan doen met de beetoken ICO? https://medium.com/@thebe...oken-presale-6cf1629fcfc0 En waarom wel/niet? Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Hier meer info: https://icobench.com/ico/the-bee-token en natuurlijk hun eigen site: https://www.beetoken.com/

Misschien is het al langs gekomen maar ik loop een paar tiental pagina's achter in dit topic. Ik ben nog niet helemaal bij. Gaat soms veel te hard met het aantal posts.
Wat maakt deze service "op de blockchain" beter dan reeds bestaande services? "Beetoken" zal dan moeten concurreren met Airbnb, Belvilla, Homeaway, etc. Ik laat 'm lopen, thnx :*)

• ADR3
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:46:
[...]

Als je andere percentages neemt zullen deze waarschijnlijk net zo goed of slecht werken. Als er iets is wat ik heb geleerd is dat je meer principes leert zoals nooit instappen na een sterke stijging etc, we kennen ze wel. Maar om daar nou exacte percentages met extensions aan te verbinden.. Prijs wordt gedreven door een horde mensen, het is geen exacte wiskunde. Een achtergrond in statistiek is wel handig though
Daar ben ik het zeker mee eens (sell high/buy low, buy the rumour/sell the news). Het is ook echt bedoeld voor daytraden en je gokkans een beetje mee te verhogen nadat je met de bekende principes in je hoofd zoekt naar een instapmoment. Ik merk dat het een voordeel geeft omdat je niet de enige bent die hiervan gebruik maakt. Op een markt die sterk op speculatie is gebasseerd heeeft de fibonacci toch een duidelijke meerwaarde omdat er voldoende mensen zijn die deze gebruiken en hetzelfde doen als jezelf. Het gaat dan wel echt om de zeer korte termijn (minuten/uren) niet over de algemene richting over verschillende dagen die is echt afhankelijk van nieuws, marketing en de werkelijke onderliggende waarde (zie ethlend waarvan men een paar weken terug kon weten dat hij sterk zou stijgen gebasseerd op de werkelijke onderliggende waarde).

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

LEND wat een feest vandaag, net gekeken wat het team is op de website. mijn gevoel is goed.
blij dat ik er genoeg heb :)

bizar hoeveel transacties er nu zijn

[ Voor 14% gewijzigd door sourcecode op 29-12-2017 17:00 ]

Prepare for the next ATH

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:53:
[...]

Mrai are XRB, 1rai = 1000krai = 1,000,000mrai = 0,000001 XRB
Voor 15$, nu al weer $16,20 koop je dus 1 XRB = 1 miljoen Mrai

Wellicht dat als de munt > $1000 waard is dat we dan in Mrai gaan praten net zoals we nu in satoshis praten.
Dan klopt dit verhaaltje van die eerdere link niet (en je eigen verhaal is ook wat vaag qua eenheden)
Their actual max supply is about 133,248,290 MXRB, where 1 MXRB represents 10³⁰ (or 1 nonillion) raw RaiBlock units.
https://hackernoon.com/iota-vs-raiblocks-413679bb4c3e

M is Mega (10^6), k is kilo (10^3), m is milli (10^-3), met die logica is 1 MXRB dus 10^6 XRB. 1XRB is dus 1Mrai en dus 10^6 rai, en 1 rai is dus 10^3 mrai. Dan zou je uitkomen op 1MXRB = 10^5 mrai. Dus om aan die 10^30 te komen moet je dat hele verhaaltje nog een keer door.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

[afbeelding]

Verder:
[video]

[afbeelding]
Je vergeet een aantal argumenten voor / tegen XRB die in deze Reddit zijn opgesomd.
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7lbupo/cons_of_railblocks_xrb/

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Basxt schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:31:
[...]

Is dit niet alleen het geval als je je verifieerd met ID's? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem nu..
Ik heb het ook.
Voor wat euros aan ripple gekocht en naar gatehub gezet maar wil het doorzetten naar Kraken waar ik ook een account heb.
Iedere keer te weinig in de wallet geeft hij aan, vaak geprobeert en ze halen er wel iedere keer 0.00015 xrp af verdomme.
Moet ik gewoon wachten tot ze de 20 xrp erbij zetten en dan kan het totaal pas weg?
Of moet ik nu totaal -20 xrp en later die 20 los boeken als er ineens 40 op blijkt te staan?
Tnxs voor het advies, ben nog beetje Noob maar krijg de smaak te pakken:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Blue_Fear
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:02:
[...]

Je vergeet een aantal argumenten voor / tegen XRB die in deze Reddit zijn opgesomd.
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7lbupo/cons_of_railblocks_xrb/
Ja sorry maar 'het is nieuw', 'het is slechts verkrijgbaar op enkele exchanges' en 'het focust zich op slechts 1 ding --> transacties' dat vind ik geen cons maar juist pro's. Zo ken ik er nog wel een paar. Anyway, de pros wegen het voor mij zelf op tegen alle cons en dat is de reden waarom IK het heb gekocht.

Mijn grootste con, die ik overigens in dat topic niet eens zie, is dat de masternodes geen incentives krijgen en daarom vrijwillig onderhouden moeten worden door XRB holders.

[ Voor 11% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 17:10 ]

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27
Typhone schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:42:
[...]

Best laat ;). Die analyse had je drie weken geleden al kunnen hebben. Huidige machthebbers schakelen overigens net zo snel weer door naar de volgende coin hè. Aan de andere kant maken die analyses niet zoveel uit. Zolang je profiteert is het allemaal prima. Die ripple gaat nog wel even door verwacht ik.

Wat hebben mensen toch met de Verge? Zijn dat allemaal reddit'ers die wat twitter kanalen volgen? Dat ding knalt nog eens hard tegen de vlakte met alle 'rommel' die eromheen verspreidt wordt. Kwestie van tijd.
Pas op met Ripple. Er zitten vele miljoenen XRP in escrow, vanaf januari komen er maandelijks vele miljoenen XRP vrij die op de markt belanden, dat zal de prijs wel eens flink kunnen drukken.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

stefan1988 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:10:
[...]

Pas op met Ripple. Er zitten vele miljoenen XRP in escrow, vanaf januari komen er maandelijks vele miljoenen XRP vrij die op de markt belanden, dat zal de prijs wel eens flink kunnen drukken.
Bron ?

Prepare for the next ATH

• ADR3
sourcecode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:59:
LEND wat een feest vandaag, net gekeken wat het team is op de website. mijn gevoel is goed.

Ja de FOMO is er goed ingeslagen bij mensen. Het is wel even belangrijk voor de mensen die ook gegrepen worden door de FOMO en er aan denken om in te stappen om goed na te denken of je nu wilt instappen. 200% stijgingen zijn vaak wel echt het maximum wat gehaald kan worden. Daytraders verzekeren hun winst al snel op dergelijk prijspunten. Hou er rekening mee dat het mogelijk een aardige correctie kan krijgen en daarmee een mogelijkheid komt om weer lager in te stappen. Het is erg moeilijk nu te zeggen of het deze stijging vasthoudt, zoals ik al eerder zei is ethlend mogelijk nog sterk ondergewaardeerd. De vraag is in hoeverre degene die nu massaal inkopen hier nu al rekeningen mee houden op dit moment of dat ze zich juist nog moeten inlezen en nu alleen maar aan het FOMOén zijn geslagen.

• Vincentvdh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:26:
[...]

Als het goed is heb je 20xrp hiervoor van gatehub gekregen. Bij mij duurde het een week maar had daarna ineens 20 xrp van hun gekregen voor de wallet. Er moet minimaal 20 opstaan anders kan je alleen ontvangen.
Ik heb er een tijd geleden ook XRP gekocht en verplaatst naar de Gatehub wallet. Momenteel staan ze deels op exchange. Maar ik heb nooit die 20 gratis XRP ontvangen? Zou dat wel moeten? Zo ja, hoe krijg ik deze alsnog?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wait, dus iemand heeft nog voor 55 miljard dollar aan XRP in een escrow staan en dat gaat geleidelijk verkocht worden? Damn, dat is geen verkeerd businessmodel geweest.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Stomme vraag misschien maar is het overal zo dat je bij het traden van coins altijd hele aantallen moet plaatsen in een buy order?

Ik wilde net een halve BNB coin kopen voor de transactiekosten die daarmee betaald kunnen worden. Maar ik mag dus geen 0.5 intikken bij de coin amount.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Een over artikel over de ripple en dan cherrypicken en negatief uitleggen? Alsof er iets mis is met gecontroleerd uitgeven.

Dacht dat die fud alleen op de cryptofora de ronde deed, maar hier ook al?

Waarom is er zoveel ongefundeerde haat en nijd tussen cryptocurrencies? Doe pas een weekje mee, maar het is wel opvallend, heb ik bij iex toch nooit meegemaakt.

"Weet je wel hoe diep die olie bij Exxon zit??? Dat mensen daar nog aandelen van kopen?!?!? Amateurs!" :+

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 29-12-2017 17:27 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

oldgrumpy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:52:
[...]

Wat zie ik dan op hitbtc ? Zijn dat geen echte koop/verkoop van die futures?

https://hitbtc.com/IGNIS-to-ETH
Dat noemen ze een pump. Kijken wat er gebeurt als je miljoenen ignis op de grote beurs kan verhandelen. Ik denk dat het één kant op gaat.

• RmNL90
Therapy777 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:21:
Stomme vraag misschien maar is het overal zo dat je bij het traden van coins altijd hele aantallen moet plaatsen in een buy order?

Ik wilde net een halve BNB coin kopen voor de transactiekosten die daarmee betaald kunnen worden. Maar ik mag dus geen 0.5 intikken bij de coin amount.
Bij enkele is dit idd het geval. Bij mij sowieso altijd, maar dat komt meer door m’n OCD. 7(8)7

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
Flagg schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:26:
[...]

Een over artikel over de ripple en dan cherrypicken en negatief uitleggen? Alsof er iets mis is met gecontroleerd uitgeven.
Ik denk omdat het een beetje tegen het idee van decentralisatie in gaat. Althans, dat wordt gezegd hè. :P

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-12 11:15
Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:16:
[...]

Ik heb er een tijd geleden ook XRP gekocht en verplaatst naar de Gatehub wallet. Momenteel staan ze deels op exchange. Maar ik heb nooit die 20 gratis XRP ontvangen? Zou dat wel moeten? Zo ja, hoe krijg ik deze alsnog?
Volgens mij moet je minimaal 20 ripple hebben in gatehub om je wallet te kunnen houden...

...

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12 22:07
sourcecode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:59:

Ik ook. Helaas maar met 800. Maar die zijn toch van 0.0003 nu 0.014

Achteraf altijd jammer dat je niet meer had.

https://po.et/ Deze gaat ook goed vandaag. Al 50% gestegen.

En nog een extra tip

https://htmlcoin.com/

Staat nu nog heel laag. Ik heb ze ooit voor 1 statoshi gekocht. Staat nu al op 5.

[ Voor 12% gewijzigd door Mich op 29-12-2017 17:44 ]

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:39

me1299

$ondertitel

Ik ben nu 3 weekjes serieus bezig met cryptocurrencies. Mijn grootste probleem is als ik in een leuke altcoin wil stappen ik dat als volgt moet doen:

Naja ik heb geld zitten in een alt coin daarvan wil ik iets afsnoepen en naar een andere exchange sluizen.

Dan moet ik eerst naar bitcoin om te verkopen
Fee nummer 1
Daarna koop ik een coin die ik snel kan verplaatsen (litecoin bv) die moet ik kopen met die btc
Fee nummer 2
Daarna moet ik die overmaken naar de andere exchange wallet
Fee nummer 3
Daarna heb ik op die andere exchange litecoin staan
daarvan moet ik daar dan weer BTC kopen
Fee nummer 4
Dan koop ik eindelijk de munt die ik wil hebben
Fee nummer 5

Aan het eind van de rit blijft er veel aan de strijkstok hangen en moet die alt munt eerst flink renderen om überhaupt op mijn oude niveau terug te komen.

Zijn hier handigheden voor? Want dit is wat er voor heeft gezorgd dat ik al een week lang stil sta qua winst.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12 09:37
Bericht op Twitter zojuist van Justin Vendetta.

we'd only post if it wasn't on track anymore. the next tweet about it from us will be when we announce it's out

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Blue_Fear
DeathKnight24 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:43:
Ik ben nu 3 weekjes serieus bezig met cryptocurrencies. Mijn grootste probleem is als ik in een leuke altcoin wil stappen ik dat als volgt moet doen:

Naja ik heb geld zitten in een alt coin daarvan wil ik iets afsnoepen en naar een andere exchange sluizen.

Fee nummer 1
Daarna koop ik een coin die ik snel kan verplaatsen (litecoin bv) die moet ik kopen met die btc
Fee nummer 2
Fee nummer 3
Fee nummer 4
Fee nummer 5

Aan het eind van de rit blijft er veel aan de strijkstok hangen en moet die alt munt eerst flink renderen om überhaupt op mijn oude niveau terug te komen.

Zijn hier handigheden voor? Want dit is wat er voor heeft gezorgd dat ik al een week lang stil sta qua winst.
Raiblocks kopen, dan heb je 0 fees.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Danny.G schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:38:
[...]

Ik denk omdat het een beetje tegen het idee van decentralisatie in gaat. Althans, dat wordt gezegd hè. :P
Oh okay decentralisatie zal me een worst wezen eerlijk gezegd. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• DRuw

DRuw

koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:38:
[...]

Volgens mij moet je minimaal 20 ripple hebben in gatehub om je wallet te kunnen houden...
Lijkt me stug.. ben je sowieso nu 30 euro kwijt om daar een wallet te hebben??

• Ranora
  • Laatst online: 30-04-2024

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:19
Flagg schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:49:
[...]

Oh okay decentralisatie zal me een worst wezen eerlijk gezegd. :P
Is een van de beloftes waar de meeste crypto's gebouwd zijn: kill the middleman. Maar ik kan mij voorstellen dat dat allemaal niet interessant is als je gewoon geld wil verdienen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:50:
[...]

Lijkt me stug.. ben je sowieso nu 30 euro kwijt om daar een wallet te hebben??
Was bij mij ook wallet werd pas geactiveerd wanneer er minimaal 20 rxp op gezet werd. En volgens mij wanneer je alles wil verkopen en je wil je wallet houden moet er 20 rxp achter blijven. Maar ben nog niet geverifieerd, dus kan het nog niet echt testen.

• RmNL90
Mich schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:40:
[...]

En nog een extra tip

Staat nu nog heel laag. Ik heb ze ooit voor 1 statoshi gekocht. Staat nu al op 5.
Hoezo?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zojuist de Telegram groep gejoined van Verge.
Ze worden ineens actief op social media https://twitter.com/vergecurrency/status/946784195732525057

Nu ze wat meer naar buiten komen vandaag zou het, lijkt mij, wel erg dom zijn als ze de belofte om Wraith uit te rollen in Q4 2017 niet waarmaken.

• Limbeckx
Wie gebruikt de binance app op android trouwens kreeg net een update via apk binnen ipv de app store. Fishy.... vertrouw t niet helemaal

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Limbeckx schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:55:
Wie gebruikt de binance app op android trouwens kreeg net een update via apk binnen ipv de app store. Fishy.... vertrouw t niet helemaal
Ik heb geen update gezien, zou sws geen apk gaan installeren buiten de store om, heb m gewoon uit de play store.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Limbeckx schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:52:
[...]

Is een van de beloftes waar de meeste crypto's gebouwd zijn: kill the middleman. Maar ik kan mij voorstellen dat dat allemaal niet interessant is als je gewoon geld wil verdienen.
Ja de meeste mensen zitten coins te verhandelen om de wereld een beetje beter te maken. Vooral de Bitcoin draagt veel bij. _/-\o_ De meeste hebben straks een plaatsje vlak naast moeder Theresa. _O-

Ach ik heb geen hekel aan banken, met een beetje historisch besef weet je wat banken hebben gedaan voor de maatschappij, tenzij je nu nog graag met koeien zou willen betalen. 8) Al hebben ze het de laatste 20 jaar wel een beetje zitten verklooien zo her en der. :+

Verwijderd

DeathKnight24 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:43:

Fee nummer 1
Fee nummer 2
Fee nummer 3
Fee nummer 4
Fee nummer 5

Koop litecoin of ethereum bij je favoriete dealer
Stuur deze naar je exchange
Ruil ze om voor bitcoin
Koop je favoriete drukgs/coins

Verwijderd

Limbeckx schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:55:
Ik kreeg hem ook. Niet geinstalleerd

• akaQ
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:01:
[...]

Ik kreeg hem ook. Niet geinstalleerd
even via de appstore doen.

• Limbeckx
App store heeft ook een update. Die er maar op gedaan :)

• Vincentvdh
koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:38:
[...]

Klopt, plus daarbij 5 XRP per gateway. Kocht mijn aantal destijds via Litebit en rechtstreeks naar de Gatehub wallet gestuurd, maar nooit 20 'gratis' gekregen. Lees op reddit dat ze er mee gestopt zijn.

Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Of kun je je Gatehub wallet opheffen en dan de resterende XRP naar een andere wallet sturen?

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:01:
[...]

Koop litecoin of ethereum bij je favoriete dealer
Stuur deze naar je exchange
Ruil ze om voor bitcoin
Koop je favoriete drukgs/coins
Ik wil niet altijd met FIAT instappen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• DRuw

DRuw

Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:10:
[...]

Klopt, plus daarbij 5 XRP per gateway. Kocht mijn aantal destijds via Litebit en rechtstreeks naar de Gatehub wallet gestuurd, maar nooit 20 'gratis' gekregen. Lees op reddit dat ze er mee gestopt zijn.

Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Of kun je je Gatehub wallet opheffen en dan de resterende XRP naar een andere wallet sturen?
Daar staat dat als je je account afsluit hij leeg moet zijn...
Maar ik heb alleen xrp actief maar moet dus 25 achterlaten.. had ik gelijk naar kraken moeten zetten dammit. Ook via Litebit gedaan overigens

Ik kom die 5 overigens nergens tegen....?

[ Voor 3% gewijzigd door DRuw op 29-12-2017 18:16 ]

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

GG85

.......

WishmasterNL schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:54:
Zojuist de Telegram groep gejoined van Verge.
Ze worden ineens actief op social media https://twitter.com/vergecurrency/status/946784195732525057

Nu ze wat meer naar buiten komen vandaag zou het, lijkt mij, wel erg dom zijn als ze de belofte om Wraith uit te rollen in Q4 2017 niet waarmaken.
Nieuwe video: [Video: https://t.co/nOgdIUQeTC]

update: toch niet zo nieuw...

Official anouncment Telegram:
https://t.co/giPYXydGeP

• pven
  • Niet online
Iemand een idee of de grotere exchanges IGNIS gaan ondersteunen? Ik kan er niets over vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Vincentvdh
DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:14:
[...]

Maar ik heb alleen xrp actief maar moet dus 25 achterlaten.. had ik gelijk naar kraken moeten zetten dammit. Ook via Litebit gedaan overigens

Hoe krijg je je account leeg om af te sluiten als er een minimum saldo vereist is? Bijzonder lijkt me.

• DRuw

DRuw

Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:27:
[...]

Hoe krijg je je account leeg om af te sluiten als er een minimum saldo vereist is? Bijzonder lijkt me.
Vandaar mijn vraag he;)
Ik snap er ook geen hol van.
Als je alles min die 25xrp eraf haalt en probeert vervolgens andere afschrijvingen te doen gaat er iedere keer 0.000015 aan fee af.
Als je dat vaak genoeg doet gaat hij ook op 0....

Verwijderd

Zat ik gisteren te twijfelen om in Cindicator (CND) te investeren, schiet die vandaag met 40% omhoog 8)7 .
Ik wacht nog even op de correctie (als die komt) en sla dr dan in paar in.

Lijkt me een boeiend jong project dat toch al een paar werkende producten heeft geleverd.
Wat zijn ervaringen/gedachten van anderen die al geïnvesteerd hebben of dat ook van plan zijn?

Verwijderd

Roadmap 2018 voor Iconomi (ICN).

Ik vind het nog steeds een interessant project. Wat betreft de token utility is het nog even afwachten hoe het gaat uitpakken. Voorlopig blijf ik ze houden.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:42
pven schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:26:
Iemand een idee of de grotere exchanges IGNIS gaan ondersteunen? Ik kan er niets over vinden.
Gewoon te vinden op de site van Ardor; https://www.ardorplatform.org/

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:32

gws24

Thinking is hard!

DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:14:
[...]

Even hier kijken over de limiet van 20 en de 5 voor elk object: https://ripple.com/build/reserves/. Dit is ooit ingesteld om spam te voorkomen maar toen was 1 xrp natuurlijk bijna niks waard ;). Geen idee of je die 20 er ooit nog uit kan krijgen. Gatehub zal er inderdaad trouwens mee gestopt zijn om 20 gratis xrp te geven aangezien dat nu natuurlijk 20$ waard is, kunnen ze natuurlijk niet blijven doen.

Edit: Op de Ledger nano s kan je bv ook de laatste 20 xrp er niet vanaf halen dus dit is gewoon inherent aan het systeem van Ripple. https://ripple.com/build/fee-voting/ geeft aan hoe dan aantal eventueel veranderd kan worden maar daar hebben jij en ik op het moment niks aan.

[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 29-12-2017 19:01 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• akaQ
  • Laatst online: 16:57
Mooi om te zien hoe VEN steeds weer door die sellwall heen vreet en langzaam maar zeker door blijft stijgen.

• Vincentvdh
DRuw schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:32:
[...]

Vandaar mijn vraag he;)
Ik snap er ook geen hol van.
Als je alles min die 25xrp eraf haalt en probeert vervolgens andere afschrijvingen te doen gaat er iedere keer 0.000015 aan fee af.
Als je dat vaak genoeg doet gaat hij ook op 0....
Volgens hun FAQ zou je dan alles behalve de vereiste reserve in jouw geval kunnen opnemen. Dit betekent dus dat er altijd (minimaal) 25*het aantal actieve wallets aan XRP verloren gaat voor trading.

Ik blijf het bijzonder vinden. Het is dan een soort abonnementsgeld. Is dit bij andere wallets ook gebruikelijk? Naast Gatehub heb ik er verder nog nooit iets van vernomen.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:03:
[...]

Volgens hun FAQ zou je dan alles behalve de vereiste reserve in jouw geval kunnen opnemen. Dit betekent dus dat er altijd (minimaal) 25*het aantal actieve wallets aan XRP verloren gaat voor trading.

Ik blijf het bijzonder vinden. Het is dan een soort abonnementsgeld. Is dit bij andere wallets ook gebruikelijk? Naast Gatehub heb ik er verder nog nooit iets van vernomen.
Bij de Ledger Nano S is dat 20 stuks min. Ga het toch eens opzoeken....Mss eind 2018 $8,- waard, heb je een kleine $160,- vast waarde wat niet weg kan....

"In XRP protocol, to create a new account you need to initialize it with a funding of at least 20 XRP. An account under 20 XRP is considered as not exiting. Thus, your balance must always be at minimum 20 XRP and you are not allowed to make transactions that would result in your balance going under this limit."

Zal wel aangepast worden in de code....Vorige maand stond XRP nog $0,28

[ Voor 23% gewijzigd door jorisdeket op 29-12-2017 19:08 ]

• Ferra
  • Niet online
21000+ mensen in de XVG telegram groep... pfoe... het is een flinke hype...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-12 13:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

Haha, dat je niet alles moet geloven wat er gezegd wordt, lijkt me voor zich spreken.
4 maanden geleden was ik erg bezig met het lezen / zoeken naar goede Telegram groepen, want toen vond ik het leuk om dat allemaal op m'n mobiel te lezen. Voor de grap een Excelletje gemaakt van wat een pump & dump groep riep, om eens te zien hoe ze presteerden. Toevallig kom ik dat sheetje net even tegen en check hoe ze het gedaan hebben.. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4V6Hw02aHEGSbhi8TgR89xVs/full.jpg

Als ik in alles rucksichtslos geld had gepompt, was ik er weinig positief uitgekomen..
Het belang van eigen research kan hier niet vaak genoeg herhaald worden..
Mich schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:40:
[...]

En nog een extra tip
Ja, pumpen graag!
Daar heb ik er 950k van gekocht in een dolle bui toen hij op 1 sat stond. 8)7
Omgerekend heb ik er $100 voor betaald denk ik..

[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 29-12-2017 19:25 ]

Dividend for Starters

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
Naar aanleiding van onder andere dit topic ga ik toch even ongegeneerd reclame maken voor een coin die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Ik zie enkel al in dit topic zoveel, naar mijn inziens, simpele vragen wat maar weer eens aantoont dat crypto van nu een beetje hetzelfde is als het internet 20 jaar geleden. Veel mensen hebben er wel eens van gehoord, maar hebben nog weinig idee wat je ermee kan en er gaat veel mis met dingen als wallet-adressen, transacties die door gebruikersfouten vastlopen, gedoe met registraties, etc.
Wat zou er nodig zijn om de mainstream persoon aan de crypto te krijgen? Wat zou crypto kunnen verbinden met iets wat we al gebruiken? Juist, een fysieke kaart (waar mensen vertrouwd mee zijn) met crypto erop die al te gebruiken is. Een coin die dat heeft is Monaco (MCO), met als doel via een fysieke kaart betalingen mogelijk te maken waar je als het ware saldo op zet. Het aantrekkelijke van deze coin is dat ze al een werkend product hebben en een samenwerking met Visa(!). De fysieke kaarten die ze hebben zijn gebaseerd op Visa kaarten. Volgens hun roadmap gaan de kaarten januari verstuurd worden (op dit moment ca. 50.000 reserveringen al). Daarnaast hebben ze nog een relatief lage marketcap (rank 86, 225 miljoen) en op basis van verschillende technische analyses op het moment van break-out.

Overigens is dit slechts mijn mening, doe vooral zelf verder onderzoek op: https://mona.co/

Wot-stats

• RmNL90
poderosoo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:11:
Naar aanleiding van onder andere dit topic ga ik toch even ongegeneerd reclame maken voor een coin die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Ik zie enkel al in dit topic zoveel, naar mijn inziens, simpele vragen wat maar weer eens aantoont dat crypto van nu een beetje hetzelfde is als het internet 20 jaar geleden. Veel mensen hebben er wel eens van gehoord, maar hebben nog weinig idee wat je ermee kan en er gaat veel mis met dingen als wallet-adressen, transacties die door gebruikersfouten vastlopen, gedoe met registraties, etc.
Wat zou er nodig zijn om de mainstream persoon aan de crypto te krijgen? Wat zou crypto kunnen verbinden met iets wat we al gebruiken? Juist, een fysieke kaart (waar mensen vertrouwd mee zijn) met crypto erop die al te gebruiken is. Een coin die dat heeft is Monaco (MCO), met als doel via een fysieke kaart betalingen mogelijk te maken waar je als het ware saldo op zet. Het aantrekkelijke van deze coin is dat ze al een werkend product hebben en een samenwerking met Visa(!). De fysieke kaarten die ze hebben zijn gebaseerd op Visa kaarten. Volgens hun roadmap gaan de kaarten januari verstuurd worden (op dit moment ca. 50.000 reserveringen al). Daarnaast hebben ze nog een relatief lage marketcap (rank 86, 225 miljoen) en op basis van verschillende technische analyses op het moment van break-out.

Overigens is dit slechts mijn mening, doe vooral zelf verder onderzoek op: https://mona.co/
In je eerste zin ga je al de fout in. Ik raad je aan de zoekfunctie eens te gebruiken. :)

Verwijderd

Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:10:
[...]

Klopt, die 20 XRP blijft staan, die ben je dus gewoon 'kwijt'.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:26
Ik had nog 50 Ripple in mijn Gatehub wallet staan. Die was ik al een tijdje vergeten.
Aangezien de Ripples steeds meer waard worden heb ik 25 Ripple naar Binance over laten zetten. Die andere 25 kon ik niet meesturen ivm de regels van Ripple. Is op dit moment toch 30 euro, en wie weet hoeveel dat waard is over 2 jaar... Beetje rare gang van zaken..

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
hodl greet tevreden
Na een dikke maand handelen stop ik
Althans ik ga er niet meer naar omkijken.
En dat allemaal door XRP 50 hele munten
Gekocht op 20 eurocenten. Verkocht op 80 cent. Das knap op een maand.
Ja nu anderhalve week later 140 centen.

Dus hodl greet tevereden. Het is allemaal voorbijgekomen.
Dus met speelgeld kun je dingen leren en ervaren. Nu kan ik door.

Ik weet mijn tacktiek. Bedankt voor de wijze lessen tips trucs en inkijkjes.
Ik zal de tips nig wel volgen en dan af en toe een ritje meemaken.
Maar de bulk gaat vast en weg.

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Hebben hier mensen Sia??

Is deze alleen te verhandelen op Bittrext?

• me1299

me1299

$ondertitel

Cogy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:37:
Hebben hier mensen Sia??

Is deze alleen te verhandelen op Bittrext?
https://coinmarketcap.com/currencies/siacoin/#markets

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Egbert1907 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:32:
hodl greet tevreden
Na een dikke maand handelen stop ik
Althans ik ga er niet meer naar omkijken.
En dat allemaal door XRP 50 hele munten
Gekocht op 20 eurocenten. Verkocht op 80 cent. Das knap op een maand.
Ja nu anderhalve week later 140 centen.

Dus hodl greet tevereden. Het is allemaal voorbijgekomen.
Dus met speelgeld kun je dingen leren en ervaren. Nu kan ik door.

Ik weet mijn tacktiek. Bedankt voor de wijze lessen tips trucs en inkijkjes.
Ik zal de tips nig wel volgen en dan af en toe een ritje meemaken.
Maar de bulk gaat vast en weg.
Doe jezelf een lol, koop er nog 50 en kijk over een jaartje nog eens op je account.

• Thommie.nl
Zit er een serieuze kans in dat RIpple op Coinbase komt?

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:59

Jebus4life

BE User

Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:43:
Zit er een serieuze kans in dat RIpple op Coinbase komt?
Die geruchten doen toen al een weekje ofzo de ronde inderdaad

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Thommie.nl
Jebus4life schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:43:
[...]

Die geruchten doen toen al een weekje ofzo de ronde inderdaad
Stel dat dit gebeurd, wat is dan de realistische verwachting van dit muntje op korte termijn en lange?
Pagina: 1 ... 191 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]