[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.908 views

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Finally is mn verificatie bij kraken goedgekeurd, kan dus eindelijk euros overmaken. Zal wel ff duren met t weekend en nieuwjaar, maar in elk geval geen extra hoge koersen zoals bij litebit of anycoin meer.

En voor iedereen die al een tijd op 'processing' staat bij kraken, heb geduld, het wordt vanzelf behandeld.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is dan ook geen cryptocurrency. Tuurlijk gaat het zonder een blockchain te gebruiken sneller.

• Rene L
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:27
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:00:
Finally is mn verificatie bij kraken goedgekeurd, kan dus eindelijk euros overmaken. Zal wel ff duren met t weekend en nieuwjaar, maar in elk geval geen extra hoge koersen zoals bij litebit of anycoin meer.

En voor iedereen die al een tijd op 'processing' staat bij kraken, heb geduld, het wordt vanzelf behandeld.
Wanneer heb je aangemeld ? wacht als sinds zondag op tier 2, heb sinds woensdag tier 1

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 20:22

paradoXical

The ParadoX

Guus Leeuwis schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:24:
Interessant om te delen: een Youtube-filmpje over het nieuwe Loopring-protocol (3m34s). https://www.youtube.com/watch?v=Wbvukangiyw

Het Loopring-protocol (LRC) maakt het mogelijk om niet alleen off-chain in coins te handelen, maar tevens off-exchange zodat je je coins in eigen beheer houdt. Hun roadmap stelt dat ze in april 2018 een wallet willen uitbrengen om mee te kunnen handelen.

Volgens mij is het een interessant concept. Want volgens mij bestaat hier een latente behoefte aan, n.l.: géén gedoe met de SEC over "securities", géén ID's om jezelf te moeten legitimeren, géén exchanges die airdrops of forks achterhouden.

Ik heb er een plukje van gekocht (hold). Ben benieuwd naar hun verdere resultaten.
Bij ARDR/NXT/IGNIS kan dit ook al, ik weer verder niet precies de ins en outs, maar het komt naar mijn idee zeer overeen..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Rene L schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:02:
[...]

Wanneer heb je aangemeld ? wacht als sinds zondag op tier 2, heb sinds woensdag tier 1
Had me de 23e aangemeld en ook de registratie voor 1 en 2 gedaan, had op de 26e tier 1 en nu net tier 2.

Edit: ik kreeg de mail van de tier2 upgrade trouwens precies toen ik net inlogde om te kijken of hij al goedgekeurd was, dus misschien dat ook ff doen, hoewel de kans groot is dat het toeval is.

[ Voor 23% gewijzigd door mark-k op 29-12-2017 14:07 ]

Verwijderd

Basxt schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:31:
[...]

Is dit niet alleen het geval als je je verifieerd met ID's? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem nu..
Volgens mij niet. Dat is gewoon de manier waarop de wallet werkt. Heeft xrp nodig om te transferen en anders heb je nog een holding wallet maar de naam zegt het al bij die.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-12 23:49
Wat is er an de hand met ignis. 8)7
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Wow, Ripple is Ethereum voorbij in de market cap _/-\o_

Ripple $71.657.345.789
Ethereum $71.604.837.836

• metofzonder
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:13:

Ripple $71.657.345.789
Ethereum $71.604.837.836
Uurtje geleden ook, tot ie weer terug zakte. Spannend.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:13:

Ripple $71.657.345.789
Ethereum $71.604.837.836
Dat is de tweede keer al ;)
Gok dat het nog wel een paar keer heen en weer gaat komende dagen.

Verwijderd

kneusteun schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:14:
[...]

Dat is de tweede keer al ;)
Gok dat het nog wel een paar keer heen en weer gaat komende dagen.
Ohja idd, Ripple heeft vandaag een klein dipje gehad. Volume is wel 2x zo groot momenteel, gaat nog wel uitlopen lijkt me.

Wat maakt het eigenlijk uit. Ik heb ze allebei :)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:35
BCH streefde ETH ook onlangs even voorbij in marketcap. Kijk hoe de verhoudingen nu zijn. Kan zo snel gaan dat het weinig zegt nog.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Kunnen jullie mij uitleggen wat jullie in XRP zien. Mijn inziens is het een gecentraliseerde munt die in handen is van de banken + de tokens hebben geen intrinsieke waarde omdat hun systeem ook werkt zonder de tokens. Of zitten jullie er puur in voor de hype?

• Rene L
  • Laatst online: 20:27
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:05:
[...]

Had me de 23e aangemeld en ook de registratie voor 1 en 2 gedaan, had op de 26e tier 1 en nu net tier 2.

Edit: ik kreeg de mail van de tier2 upgrade trouwens precies toen ik net inlogde om te kijken of hij al goedgekeurd was, dus misschien dat ook ff doen, hoewel de kans groot is dat het toeval is.
Bedankt dat trucje werkt bij mij niet :'( hopen dat ze een beetje doorwerken dan bij Kraken zodat ik voor het weekend nog kan overmaken maar ik ben bang

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Rene L schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:18:
[...]

Bedankt dat trucje werkt bij mij niet :'( hopen dat ze een beetje doorwerken dan bij Kraken zodat ik voor het weekend nog kan overmaken maar ik ben bang
Tier 2 duurde bij mij 4 werkdagen, dus je hebt kans dat het pas 2 januari wordt voor je :)

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:17:
Kunnen jullie mij uitleggen wat jullie in XRP zien. Mijn inziens is het een gecentraliseerde munt die in handen is van de banken + de tokens hebben geen intrinsieke waarde omdat hun systeem ook werkt zonder de tokens. Of zitten jullie er puur in voor de hype?
Precies, voor de hype.. ik hodl een breed spectrum altcoins en day trade met de hypes

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Kun je mij de intrinsieke waarde van Bitcoin aangeven?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat zien we in Ripple?
Dit onder andere;

https://www.xrpchat.com/t...i-powered-by-interledger/

• Blue_Fear
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:21:
[...]

Bitcoin kan gebruikt worden als valuta. XRP is een token die de fee van een transactie opvangt. Dat maakt de huidige waarde echt veel te hoog.
Contrary to popular belief, XRP currency is different than the Ripple protocol. XRP is a token or a native currency that works under Ripple Transaction Protocol. XRP protects the Ripple network from DDOS attacks, and prevents spam.
Why Did XRP Skyrocketed?

To summarize:

1. Majority of people do not understand that Ripple payment protocol and XRP are different. When a private investor invests in Ripple company, people assume that the valuation of XRP should also increase. However, XRP token's valuation and Ripple company's financial situation are irrelevant.

2. Due to the fact that there are 100 billion XRPs created, the XRP price is low compared to other cryptocurrencies. As a result, new people who invest in cryptocurrencies ignore the market cap, and they think that XRP is very cheap and should go way higher.

3. As Ripple company holds 62% percent of all XRPs, the amount of XRPs in circulation is significantly low.

4. Since XRP price increased to unexpected levels, those who shorted XRP got liquidated and had to buy back from higher prices. These short squeezes caused the price move even higher.

5. With the price increase, the volume also increased to astronomical levels. Some prominent exchange sites in different countries (such as Coinone from South Korea) began to list XRP.

[ Voor 61% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 14:26 ]

Verwijderd

Dat is een future. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen “gratis” (haha) IGNIS krijgt. Do the math.

• hmr

hmr

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:24:
[...]

Bitcoin kan gebruikt worden als valuta. XRP is een token die de fee van een transactie opvangt. Dat maakt de huidige waarde echt veel te hoog.

[...]
Dat heeft toch 0 invloed op de intrinsieke waarde van de munt?

*edit: ik ben totaal niet gehinderd door enige diepgaande kennis van de economie behalve mijn VWO een poos geleden, maar volgens mij is intrinsieke waarde hier niet relevant voor wat jij zegt..

[ Voor 27% gewijzigd door hmr op 29-12-2017 14:32 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

[quote]Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:24:
[...]

[...]

XRP kan je ook gewoon "gebruiken" als valuta?, Als ik jou een taartje laat bakken en stuur je daarvoor 50 xrp. Heb ik een duur gebakken taartje, maar gei bent blij

• Blue_Fear
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:28:
[...]

Dat heeft toch 0 invloed op de intrinsieke waarde van de munt?
Lijkt me toch waarde hebben als je er mee kunt betalen (o.a. thuisbezorgd.nl)? Met XRP zul je nooit kunnen betalen aangezien de makers van de munt dat niet voor ogen hebben.

@Verwijderd Ja, maar XRP is niet bedoeld als valuta en dat is de misvatting die heel veel mensen maken blijkt wel weer. Feit blijft dat de meeste mensen geen idee hebben wat ze nu kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 14:35 ]

• hmr

hmr

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:32:
[...]

Lijkt me toch waarde hebben als je er mee kunt betalen (o.a. thuisbezorgd.nl)? Met XRP zul je nooit kunnen betalen.
Zie de comment hierboven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Misschien beetje newbie vraag, maar wat bepaalt de waarde van de Ripple?
Als ik het zo lees is er gigantisch veel van, is het geen valuta, maar waarop is de prijs gebaseerd? puur vraag en aanbod? Waardoor stijgt de koers van de ripple? Puur omdat meer mensen nu ripple kopen? :?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:28:
[...]

Dat heeft toch 0 invloed op de intrinsieke waarde van de munt. Als die al aanwezig is bij crypto currency?
Wat bedoel je met intrinsiek? Jouw briefje van 50 euro kost misschien een cent om te maken. Geld heeft waarde als er consensus is dat het waarde heeft. Die waarde van geld, goud en crypto's varieert dan ook continu.

Van alle crypto's heeft Bitcoin het langst bewezen dat het werkt, veilig en volledig gedecentraliseerd is. Daarmee heeft het meer waarde dan andere coins op het moment. Ook vooral omdat er geen eigenaar of leiderschap is en er de meeste ontwikkelaars mee bezig zijn. Dit kan uiteraard nog veranderen in de toekomst, maar Bitcoin staat er op dit moment verreweg het beste voor, zeker omdat het Litecoin heeft als mooie playground waar nieuwe technologie het eerst op getest kan worden.

Maar het is een open markt en iedereen kan met iets beters komen. Dat gaan we allemaal nog zien, we zitten nog heel erg vroeg in alle ontwikkelingen.

• hmr

hmr

Grotman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:34:
[...]

Wat bedoel je met intrinsiek? Jouw briefje van 50 euro kost misschien een cent om te maken. Geld heeft waarde als er consensus is dat het waarde heeft. Die waarde van geld, goud en crypto's varieert dan ook continu.
Dat is precies mijn punt.... Daar probeer ik degene op wie ik reageer te wijzen...?

*Ik zie dat Blue Fear mijn punt door heeft.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 29-12-2017 14:38 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Blue_Fear
Grotman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:34:
[...]

Van alle crypto's heeft Bitcoin het langst bewezen dat het werkt, veilig en volledig gedecentraliseerd is. Daarmee heeft het meer waarde dan andere coins op het moment. Ook vooral omdat er geen eigenaar of leiderschap is en er de meeste ontwikkelaars mee bezig zijn. Dit kan uiteraard nog veranderen in de toekomst, maar Bitcoin staat er op dit moment verreweg het beste voor, zeker omdat het Litecoin heeft als mooie playground waar nieuwe technologie het eerst op getest kan worden.

Maar het is een open markt en iedereen kan met iets beters komen. Dat gaan we allemaal nog zien, we zitten nog heel erg vroeg in alle ontwikkelingen.
Intrinsiek is inderdaad niet het juiste woord. Ik bedoel de waarde die het zou hebben bij massale adoptie.

I.e. stel dat er massale adoptie plaatsvindt.
Dan is een wereldwijde valuta (bitcoin) meer waard dan een token die fees van transacties betaald (XRP).

Veel mensen denken dat XRP de uiteindelijke valuta gaat worden die alle banken gaan gebruiken omdat ze geen idee hebben waar ze in hebben geinvesteerd.

Neemt niet weg dat het nog steeds veel waarde kan hebben, maar om het nu op #2 te zetten van alle cryptovaluta...

[ Voor 11% gewijzigd door Blue_Fear op 29-12-2017 14:40 ]

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:21:
[...]

Ik ben benieuwd naar wat jij bedoeld met intrinsieke waarde, bedoel je dan de intrinsieke waarde die bedoeld word in de financiële wereld met een aandeel van een bedrijf of een intrinsieke waarde zoals we bedoelen met menselijke waarden en hoe breed (of juist niet) het gedragen wordt?

Edit: ik zie dat discussie al gestart is over 'intrinsieke waarde' :9

[ Voor 7% gewijzigd door CM-Centurion op 29-12-2017 14:39 ]

• hmr

hmr

CM-Centurion schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:38:
[...]

Ik ben benieuwd naar wat jij bedoeld met intrinsieke waarde, bedoel je dan de intrinsieke waarde die bedoeld word in de financiële wereld met een aandeel van een bedrijf of een intrinsieke waarde zoals we bedoelen met menselijke waarden en hoe breed (of juist niet) het gedragen wordt?
Ik reageer op het onderstaande bericht........ lees even de reacties door als je ergens op ingaat...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zolang je er niet simpel mee in de supermarkt kunt betalen is het allemaal niet echt valuta. Uiteindelijk is het gewoon (net zoals elk betaalmiddel btw) verzonnen door iemand en zijn de mensen die het gebruiken de reden dat het waarde heeft.
Zie het een beetje als flippo's ruilen. Vroeger als kind was de ene flippo meer 'waard' dan de andere (of pokemonkaarten of wat dan ook), en gaf je er geld aan uit om m te krijgen.

Vergeet ook niet dat de hele aandelenmarkt van dezelfde 'wat een grote groep gekken ervoor geeft' aan elkaar hangt. De cryptomarkt is simpel gezegd een coked-up aandelenmarkt.

En om nog maar even door te gaan over dingen die opeens veel meer waard zijn dan je zou verwachten, er is ook een kerel die van een stel potten pindakaas n ton heeft gemaakt ( Wikipedia: Pindakaasvloer ), zoals gezegd, waarde is wat iemand ervoor betaalt.

Misschien is de bitcoin en alle andere coins volgend jaar wel helemaal niks meer waard. Misschien verneukt een van de zuidelijke landen zijn economie weer waardoor de euro inkakt, of misschien nuked de beschimmelde sinaasappel die tegenwoordig president van de USA is Iran en NK wel waardoor de hele wereldeconomie bananas gaat. Waarde is wat men op dat moment betaalt.

• CM-Centurion
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:39:
[...]

Ik reageer op het onderstaande bericht........ lees even de reacties door als je ergens op ingaat...

[...]
Dan blijft mijn vraag nog steeds een goede vraag aan jou, je doelt op een mogelijk verkeerde woordkeuze maar er zijn naar mijn weten 2 "intrinsieke waarden". Het menselijke aspect en een berekenbaar intrinsieke waarde van een bedrijfsaandeel.

• hmr

hmr

CM-Centurion schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:44:
[...]

Dan blijft mijn vraag nog steeds een goede vraag aan jou, je doelt op een mogelijk verkeerde woordkeuze maar er zijn naar mijn weten 2 "intrinsieke waarden". Het menselijke aspect en een berekenbaar intrinsieke waarde van een bedrijfsaandeel.
Zoals eerder aangegeven, op grond van mijn beperkte 6 VWO Economie kennis weet ik dat je intrinsieke waarde kan uitleggen op verschillende manieren. Maar ik kan beide manieren niet toepassen op de post die Blue Fear doet. Ik vond het daarom een vreemde post en was benieuwd wat zijn uitleg was voor Bitcoin, zodat we de in mijn ogen verkeerd gebruikte term konden aanpassen.

Nogmaals, ik heb niet aangegeven dat XRP geen "intrinsieke waarde" heeft.

Ter aanvulling is het misschien goed dat wij in het achterhoofd houden dat er verschil is tussen een 'wettig betaalmiddel' en iets waarmee je kunt betalen? Dat kunnen geiten, kippen, sex, bitcoins, noem het maar op zijn... Wat voor de een waarde heeft, heeft voor de ander geen waarde. Etc..

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 29-12-2017 14:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 14:47
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:43:
Zolang je er niet simpel mee in de supermarkt kunt betalen is het allemaal niet echt valuta. Uiteindelijk is het gewoon (net zoals elk betaalmiddel btw) verzonnen door iemand en zijn de mensen die het gebruiken de reden dat het waarde heeft.
Supermarkten is een, op marktplaats en andere websites zie ik regelmatig de mogelijkheid om met bitcoins of andere coins te betalen. Dus dat veranderd wel langzaam :) ondanks alles wat er gebeurd is met koersen, is 2017 denk ik wel het jaar dat cryptocurrency (en de technologie) zichzelf echt goed op de kaart heeft gezet. Wie weet overleeft geen enkele van de huidige coins of tokens in de toekomst, ik denk dat we in 2017 wel de fundering hebben gelegd dat er serieus naar cryptocurrency zal worden gekeken.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Widow schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:46:
[...]

Supermarkten is een, op marktplaats en andere websites zie ik regelmatig de mogelijkheid om met bitcoins of andere coins te betalen. Dus dat veranderd wel langzaam :) ondanks alles wat er gebeurd is met koersen, is 2017 denk ik wel het jaar dat cryptocurrency (en de technologie) zichzelf echt goed op de kaart heeft gezet. Wie weet overleeft geen enkele van de huidige coins of tokens in de toekomst, ik denk dat we in 2017 wel de fundering hebben gelegd dat er serieus naar cryptocurrency zal worden gekeken.
Hier kan je betalen met Ripple :)

https://www.myhomecoin.com/en/

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Verwijderd

Ondertussen is de marketcap van BTC onder de 42 procent gezakt.
Over een jaar zal dat onder de 30 procent zijn denk ik.

• CM-Centurion
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:46:
[...]

Zoals eerder aangegeven, op grond van mijn beperkte 6 VWO Economie kennis weet ik dat je intrinsieke waarde kan uitleggen op verschillende manieren. Maar ik kan beide manieren niet toepassen op de post die Blue Fear doet. Ik vond het daarom een vreemde post en was benieuwd wat zijn uitleg was voor Bitcoin, zodat we de in mijn ogen verkeerd gebruikte term konden aanpassen.

Nogmaals, ik heb niet aangegeven dat XRP geen "intrinsieke waarde" heeft.

Ter aanvulling is het misschien goed dat wij in het achterhoofd houden dat er verschil is tussen een 'wettig betaalmiddel' en iets waarmee je kunt betalen? Dat kunnen geiten, kippen, sex, bitcoins, noem het maar op zijn... Wat voor de een waarde heeft, heeft voor de ander geen waarde. Etc..
Alright ;)

Intrinsieke waarde (van een aandeel) in de financiële wereld kan maar op 1 manier berekend worden naar mijn weten, vandaar mijn reactie. De andere variant heeft met normen en waarden te maken, dus deze laatste betrekken in cryptocurrency lijkt mij apart alsook de eerste variant :9. Maar mss heb ik het compleet mis 8)7

Ben dan ook nog steeds nieuwschierig wat hij er mee bedoelt zoals jouw eerste vraag _/-\o_

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Deze al gedeeld: http://myviralonline.com/...h-protocol-countdown-mvo/

Nog 9 uur voor release.

Nu nog interessant om wat te investeren in XVG , voor die straks BOOM gaat ;)

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:16
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:43:
Zolang je er niet simpel mee in de supermarkt kunt betalen is het allemaal niet echt valuta. *KNIP*
Dus de Dollar is geen valuta volgens jou redenatie, als ik met een Dollar hier naar de supermarkt ga kan ik er toch echt niets mee kopen...

Cryptocoin is wel degelijk valuta, en op steeds meer digitale "supermarkten" kun je er mee betalen. Het mooie aan crypto currency is dat het niet land gebonden is maar internationaal.

Internationaal dus mijn cryptocoin kan ik hier in NL omzetten naar analoge valuta om er hier in "analoge" winkels mee te betalen en mijn cryptocoin kan ik in bijv. Amerika omzetten naar Dollars om er daar in "analoge" winkels mee te betalen.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:44

FlyEragon

Alien Monkeys

MaStar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:00:

Nog 9 uur voor release.

KABOOM!
https://twitter.com/vergecurrency

Check your facts:

"This year we had one too many countdowns and we are not launching those ever again. Whatever you find out there is FAKE, like this one: http://myviralonline.com/...h-protocol-countdown-mvo/ …"

[ Voor 23% gewijzigd door FlyEragon op 29-12-2017 15:03 ]

• hmr

hmr

Acidrain schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:01:
[...]

Dus de Dollar is geen valuta volgens jou redenatie, als ik met een Dollar hier naar de supermarkt ga kan ik er toch echt niets mee kopen...

Cryptocoin is wel degelijk valuta, en op steeds meer digitale "supermarkten" kun je er mee betalen. Het mooie aan crypto currency is dat het niet land gebonden is maar internationaal.

Internationaal dus mijn cryptocoin kan ik hier in NL omzetten naar analoge valuta om er hier in "analoge" winkels mee te betalen en mijn cryptocoin kan ik in bijv. Amerika omzetten naar Dollars om er daar in "analoge" winkels mee te betalen.
Man man man wat lullen we hier langs elkaar heen door het lukraak gebruiken van gedefinieerde financiële termen.... |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 10:37

Nog 9 uur voor release.

Is nep. Ze doen geen counters.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:55:
Logisch natuurlijk als er steeds meer nieuwe tokens, forks en ICO's bijkomen.
Dat zegt dus niet zoveel.

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:36
Echt, de hoeveelheid fake informatie die hier continue opnieuw geplaatst wordt over Verge is niet te geloven.
Fake countdown timers, fake github commits, fake github PRs, dat Verge een fork van DogeCoin is. etc etc.

Het is allemaal al 5x hier benoemd.

YASH! - Yet Another Smart Home

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Luuk schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:03:
[...]

Logisch natuurlijk als er steeds meer nieuwe tokens, forks en ICO's bijkomen.
Dat zegt dus niet zoveel.
Sowieso zegt het niet veel. Als de bitcoin prijs een sprong naar boven maakt, gaat het weer hard in percentage omhoog, zonder dat nieuwe coins daar wat aan doen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-12 23:49
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:27:
[...]

Dat is een future. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen “gratis” (haha) IGNIS krijgt. Do the math.
Dat snap ik, maar dan zou die toch bijna niks moeten zijn. Als deze 1 januari live gaat en dan idd deze waarde nog zou hebben wordt-ie direct gedumpt. Daarnaast zou je van een (nog) niet verhandelbare coin toch nooit een prijs kunnen tonen? :X

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Waardes, intrinsiek of niet, lees u in op Wikipedia: Piramidespel

Denk dan aan het potentieel van de huidige wereld (het aantal internetaansluitingen).
*Mompelt iets van grote sommen geld eenvoudig over de grens krijgen*
Dan het stukje dat er redelijk anoniem mee gewerkt kan worden...

Bepaal of velen van €100,- / 200,- willen maken, zo lang we instappers hebben, stijgen ze allemaal

Het spijt mij zeer, maar zo zie ik alle crypto op heden.
En zo lang ik meelift op de geldstromen... doe ik mee,

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 10:37
PTish schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:05:
Echt, de hoeveelheid fake informatie die hier continue opnieuw geplaatst wordt over Verge is niet te geloven.
Fake countdown timers, fake github commits, fake github PRs, dat Verge een fork van DogeCoin is. etc etc.

Het is allemaal al 5x hier benoemd.
Het is de eerste keer dat ik hier reageer. Topic daarentegen volg ik weken. Ik moest even reageren over dat iemand niets ervan weet.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:36
Dmp1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:08:
[...]

Het is de eerste keer dat ik hier reageer. Topic daarentegen volg ik weken. Ik moest even reageren over dat iemand niets ervan weet.
Jouw reactie was in orde hoor :)
Het is die fake informatie van Verge die men continue maar blijft verspreiden overal.

YASH! - Yet Another Smart Home

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Acidrain schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:01:
[...]

En ik kan hier een kerstboom kopen voor euros en die in Amerika weer omzetten in dollars om iets in een winkel te kopen. Is een kerstboom dan ook opeens valuta?

Zou jij het accepteren als er iemand je auto kwam kopen en die wilde betalen in US dollars? Wat als het Chinese Yuan is, of Russische roebels? Ook allemaal valuta in hun eigen land, hier heb je er geen bal aan.
Cryptocurrency heeft waarde en nut, maar een echt betaalmiddel/valuta zou ik t nog niet noemen. Een ruilmiddel zeker, maar dat zijn pokemonkaarten in zekere zin ook (geweest).

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:55:
BTC gaat niet meer omhoog. Behoud zijn waarde nog omdat alle currencies aan gekoppeld zijn maar is te traag, duur qua prijs en transactie kn. Ook de LN zie ik geen oplossing. Is alleen een laag bovenop en te laat uitgebracht.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Nog 9 uur voor release.

https://twitter.com/verge...s/946019556623114240?s=17

Fakenews my friend

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Een nieuwe coin die gisteren beschikbaar is gemaakt op KuCoin, DeepBrain Chain (DBC), een AI cloud platform die zich focust op audio en onderwijs voor kinderen. NEO heeft hier al 1mil in gepompt. Wat denken jullie hierover? Ik heb zelf de whitepaper nog niet volledig doorgenomen.

https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html#yj

Vroeg inslaan?

https://coinmarketcap.com/currencies/deepbrain-chain/

[ Voor 9% gewijzigd door TRK op 29-12-2017 15:18 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:10:
[...]

En ik kan hier een kerstboom kopen voor euros en die in Amerika weer omzetten in dollars om iets in een winkel te kopen. Is een kerstboom dan ook opeens valuta?

Zou jij het accepteren als er iemand je auto kwam kopen en die wilde betalen in US dollars? Wat als het Chinese Yuan is, of Russische roebels? Ook allemaal valuta in hun eigen land, hier heb je er geen bal aan.
Cryptocurrency heeft waarde en nut, maar een echt betaalmiddel/valuta zou ik t nog niet noemen. Een ruilmiddel zeker, maar dat zijn pokemonkaarten in zekere zin ook (geweest).
En hoe zit dat als je iets als Tenx gebruikt? Daarmee kan je je cryptocurrencies gebruiken met een MasterCard in bijvoorbeeld een supermarkt, wat real-time wordt omgezet in fiat.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
Danny.G schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:17:
[...]

En hoe zit dat als je iets als Tenx gebruikt? Daarmee kan je je cryptocurrencies gebruiken met een MasterCard in bijvoorbeeld een supermarkt, wat real-time wordt omgezet in fiat.
Jullie hebben natuurlijk allebei ergens wel gelijk. Ja je kunt met meerdere crypto's al realtime betalen via een pasje, maar hij heeft ook een punt door te zeggen dat het nog niet zo mainstream geadopteerd is om echt te kunnen zeggen dat het een betaalmiddel is.

Laten we gewoon zeggen dat het er op lijkt dat we aan een (lange) overgangsfase zijn begonnen waarin die mainstream betaaloptie wél gaat komen.

• Grotman
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:11:
[...]

BTC gaat niet meer omhoog. Behoud zijn waarde nog omdat alle currencies aan gekoppeld zijn maar is te traag, duur qua prijs en transactie kn. Ook de LN zie ik geen oplossing. Is alleen een laag bovenop en te laat uitgebracht.
'Alleen een laag bovenop' zegt weinig natuurlijk, en wat is te laat? Het is allemaal nog zo vroeg in de technologie. Er zijn nog meer technieken die Bitcoin goedkoper en sneller kunnen maken. Op dit moment is het nog zeker te duur en te traag voor allerdaagse transacties, maar ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in dat Bitcoin de meest gebruikte crypto zal blijven.

Het gaat sowieso nog wel even duren voor welke crypto dan ook echt als dagelijkse currency gebruikt zal worden.

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 17:12
TRK schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:16:
Een nieuwe coin die gisteren beschikbaar is gemaakt op KuCoin, DeepBrain Chain (DBC), een AI cloud platform die zich focust op audio en onderwijs voor kinderen. NEO heeft hier al 1mil in gepompt. Wat denken jullie hierover? Ik heb zelf de whitepaper nog niet volledig doorgenomen.

https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html#yj

Vroeg inslaan?

https://coinmarketcap.com/currencies/deepbrain-chain/
Ook goede verhalen over gehoord :) Gisteren een beetje gekocht en probeer nu weer wat bij te kopen maar kucoin werkt niet mee |:( |:(

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-12 13:25
TRK schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:16:
Hier van herzelfde. Ik denk een goede keuze.
Probleem is dat ik al een uur of wat probeer in te loggen op KuCoin helaas zonder positief resultaat -> overbelast.

Edit: lijkt weer opgelost te zijn! :)

[ Voor 12% gewijzigd door technorabilia op 29-12-2017 15:30 ]

Verwijderd

Hoe kom ik in het slack kanaal? De link is dood. Wil juist weten wat goed is om te daytraden. Vind het leuk en verslavend. Wat er voor team en alles achter een coin zit interesseert me vrij weinig. Daar mogen anderen zich in verdiepen en dan aan mij vertellen wat ik het beste kan kopen momenteel.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Grotman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:21:
[...]
ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in dat Bitcoin de meest gebruikte crypto zal blijven.
Een leuk plaatje over de eerste zoekmachines. Dit is niet hetzelfde natuurlijk maar de eerste is niet altijd de beste...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DR-XqG4VwAAfSxI.jpg

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Zat vol in de icx en deze vanmorgen op het hoogtepunt weten te verkopen. Heeft me heel wat centjes opgeleverd. Ik zal deze munt niet uit het oog verliezen maar heb Alles uit laten betalen en een klein gedeelte 1500 dollar geherinvesteerd in de xrp aka ripple. De reden hiervoor is simpel;

Huidige machthebbers in de wereld hebben geen grip op de cryptomarkt. Volg de mainstream media en je weet ongeveer wat ze daarvan vinden. Piramide spel, fraude, witwassen ect ect ect.

De ripple daarentegen krijgt louter positieve kritiek en dat is om 1 reden; de huidige machthebbers zitten hier in.
Dus met alle respect, of we krijgen inderdaad een volledige revolutie zonder de ripple op financieel gebied, en wat wint er dan? Uitkomst is overheden.

En in het andere geval van de ripple ook overheden.

Noem me een landverrader het zei zo maar ik ga toch vol in de ripple.

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
vvilco schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:27:
[...]

Een leuk plaatje over de eerste zoekmachines. Dit is niet hetzelfde natuurlijk maar de eerste is niet altijd de beste...

[afbeelding]
True!

Maar..... Verschil is wel dat de BTC dé valuta is waar ook alle exchanges mee rekenen om waardes van andere stocks te bepalen. Wat dat betreft kan je de BTC meer vergelijken met de USD, die wereldwijd ook min of meer als de wereldvaluta gezien wordt en dus ook leidend is voor de rest van de markt.

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 17:12
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:29:
Zat vol in de icx en deze vanmorgen op het hoogtepunt weten te verkopen. Heeft me heel wat centjes opgeleverd. Ik zal deze munt niet uit het oog verliezen maar heb Alles uit laten betalen en een klein gedeelte 1500 dollar geherinvesteerd in de xrp aka ripple. De reden hiervoor is simpel;

Huidige machthebbers in de wereld hebben geen grip op de cryptomarkt. Volg de mainstream media en je weet ongeveer wat ze daarvan vinden. Piramide spel, fraude, witwassen ect ect ect.

De ripple daarentegen krijgt louter positieve kritiek en dat is om 1 reden; de huidige machthebbers zitten hier in.
Dus met alle respect, of we krijgen inderdaad een volledige revolutie zonder de ripple op financieel gebied, en wat wint er dan? Uitkomst is overheden.

En in het andere geval van de ripple ook overheden.

Dat je wat extra in ripple stopt snap ik wel maar de rest van je verhaal...

• Ferra
  • Niet online
Het laatste XVG nieuws via telegram:

https://www.reddit.com/r/...onfirms_will_be_released/

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

kraades schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:25:
[...]

Hier van herzelfde. Ik denk een goede keuze.
Probleem is dat ik al een uur of wat probeer in te loggen op KuCoin helaas zonder positief resultaat -> overbelast.

Edit: lijkt weer opgelost te zijn! :)
Ervaar ook hetzelfde op KuCoin... Hopelijk kunnen we nog laag inslaan.

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12 10:34
Man man man wat is dit topic in een trieste staat sinds de laatste dagen. Talloze shills, fake nieuws over coins, mensen die met glazen bollen etc.

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:40

bloody

0.000 KB!!

Wen week geleden wat $$ in Particl (PART) gestoken, zeker geen spijt van!
Het is een wat onopvallende coin, maar met een steady climb over de afgelopen week. (ong +100%) :)

Voor zover ik het als leek kan beoordelen hebben ze ook een redelijk goed verhaal erachter, blijkbaar moet het sentiment bij het gros van de investeerders nog even op gang komen?

nope

• ADR3
  • Laatst online: 14-11 12:31
loki53221 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:16:
Wat zijn de bevindingen over ETHlend,

Lijkt met een coin die wel snel richting de dollars gaat?
xeoMe schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:22:
[...]

15 december toevallig op de gok gekocht voor $0.042379 (4591 stuks) tot heden geen spijt van gehad. (125eu-170eu profit zien komen en gaan)
Ik hoop dat jullie Lend gehodld hebben? We gaan naar de maan! 140% _/-\o_

• Outis11
  • Laatst online: 31-01-2021
ben al een tijdje bezig met het volgen van alle cryptocurrencies en ben pas geleden in gestapt. IK heb een account op kraken en wat geld ingestoken in bitcoin met het doel dit te verplaatsen naar Binance, echter kwam ik er achter dat hiervoor een fee betaalt moet worden is dit altijd zo of is er een bepaald bedrag wanneer je geen fee meer betaald? Wie oh wie kan deze beginner helpen... ;w _/-\o_

Verwijderd

RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:47:
[...]

Cypherium, ShipChain, Thrive
ShipChain ziet er inderdaad op eerste gezicht goed uit. Dit weekend de whitepaper doornemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2017 15:38 ]

Verwijderd

ADR3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:35:
[...]

[...]

Ik hoop dat jullie Lend gehodld hebben? We gaan naar de maan! _/-\o_
Nee, had Lend al verkocht weer dagen terug. Denk erover om nu in te stappen, maar dat dacht ik gisteren en vanochtend ook al.

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:37:
[...]

ShipChain ziet er inderdaad op eerste gezicht goed uit. Dit weekend de whitepaper doornemen.
Januari 2018 staat op de site...

Als je nu al wilt inkopen kost het minimaal 25.000 dollar heb ik voor gepast 8)7

Whitepaper goed doorlezen is enorm interessant project

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:27:
[...]

Ok, maar wie koopt deze futures? Ik wil best wat ignis voor dit bedrag verkopen. Hoe doe ik dat? Ik ben wat aan het Googlen, maar wordt er niet wijzer van

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Outis11 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:37:
ben al een tijdje bezig met het volgen van alle cryptocurrencies en ben pas geleden in gestapt. IK heb een account op kraken en wat geld ingestoken in bitcoin met het doel dit te verplaatsen naar Binance, echter kwam ik er achter dat hiervoor een fee betaalt moet worden is dit altijd zo of is er een bepaald bedrag wanneer je geen fee meer betaald? Wie oh wie kan deze beginner helpen... ;w _/-\o_
Geen BTC verplaatsen maar ETH, dan is het veel lager.

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12 17:06
bloody schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:35:
Wen week geleden wat $$ in Particl (PART) gestoken, zeker geen spijt van!
Het is een wat onopvallende coin, maar met een steady climb over de afgelopen week. (ong +100%) :)

Voor zover ik het als leek kan beoordelen hebben ze ook een redelijk goed verhaal erachter, blijkbaar moet het sentiment bij het gros van de investeerders nog even op gang komen?
Aan dit soort posts hebben we dus helemaal niets.

Misschien dat je even een samenvatting kan geven van het fundament van deze coin (o.a. visie, team, supply, consensus mechanisme) en daarbij beargumenteert wat je er zo goed aan vind.

Daarnaast is de coin met ongeveer 100% gestegen, maar het sentiment van het gros van de investeerders moet nog op gang komen?

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:29:

Best laat ;). Die analyse had je drie weken geleden al kunnen hebben. Huidige machthebbers schakelen overigens net zo snel weer door naar de volgende coin hè. Aan de andere kant maken die analyses niet zoveel uit. Zolang je profiteert is het allemaal prima. Die ripple gaat nog wel even door verwacht ik.

Wat hebben mensen toch met de Verge? Zijn dat allemaal reddit'ers die wat twitter kanalen volgen? Dat ding knalt nog eens hard tegen de vlakte met alle 'rommel' die eromheen verspreidt wordt. Kwestie van tijd.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nickelodeon schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:39:
[...]

Januari 2018 staat op de site...

Als je nu al wilt inkopen kost het minimaal 25.000 dollar heb ik voor gepast 8)7

Whitepaper goed doorlezen is enorm interessant project
Ik snap nog steeds niet hoe hun model nou precies werkt, er zijn best wat gaten in te schieten voor mn gevoel. Aan de ene kant zeggen ze dat alle transacties openbaar zijn, maar dat de partijen anoniem blijven. Daarnaast zeggen ze wel dat je kunt kijken wat je vervoerder de vorige keren vervoerd heeft om te zien of hij aan je eisen (voedselveiligheid bijv) voldoet. Echter, dan is het toch niet meer zo anoniem.

Daarnaast, wat weerhoudt die vervoerder om tussendoor nog een keer een lading koemest te vervoeren buiten ShipChain om? Kom je daarna met je steriele lading aanzetten.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18
[...]

[...]

Zeker, voor mij 168% rendement met LEND _/-\o_
Deze ga ik lekker hodl'en en hopen dat LEND vroeg of laat op hetzelfde niveau als SALT terecht komt O-)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Veur een groep investerende Hollandeurs is het hier wel apart genoeg stil omstrent NLG.
Verdeurrie die Nederlandse Gulden doet niet onder veur een XRP

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:44:
Veur een groep investerende Hollandeurs is het hier wel apart genoeg stil omstrent NLG.
Verdeurrie die Nederlandse Gulden doet niet onder veur een XRP
Sup with the "eu"?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:42:
[...]

Ik snap nog steeds niet hoe hun model nou precies werkt, er zijn best wat gaten in te schieten voor mn gevoel. Aan de ene kant zeggen ze dat alle transacties openbaar zijn, maar dat de partijen anoniem blijven. Daarnaast zeggen ze wel dat je kunt kijken wat je vervoerder de vorige keren vervoerd heeft om te zien of hij aan je eisen (voedselveiligheid bijv) voldoet. Echter, dan is het toch niet meer zo anoniem.

Daarnaast, wat weerhoudt die vervoerder om tussendoor nog een keer een lading koemest te vervoeren buiten ShipChain om? Kom je daarna met je steriele lading aanzetten.
Je zou dit kunnen vragen in hun telagr groep. Hun reactie op deze vraag kan ook al veelzeggend zijn.

• Grotman
  • Niet online
[...]

[...]

Ik zie dat je nieuw bent, maar probeer even op te letten in de toekomst. Uit de topicwarning over wat we niet willen zien hier:
"Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer

• ADR3
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:39:
[...]

Nee, had Lend al verkocht weer dagen terug. Denk erover om nu in te stappen, maar dat dacht ik gisteren en vanochtend ook al.
AI! :F Nietemin nog steeds een goede keuze om er geld in te stoppen en te hodlen. Hij staat nog op de 90ste plaats en kan potentieel richting de grootte van SALT gaan. Dat is nog steeds 400% aan rek wat er in zit. Hij is op dit moment een kleine correctie aan het maken. Hou het op de minuten in de gaten en je kunt misschien iets lager instappen.

[ Voor 8% gewijzigd door ADR3 op 29-12-2017 15:57 ]

• xeoMe
  • Laatst online: 12:06
[...]

[...]

net de 317% zien komen, nu weer op 290% maar mag niet klagen.

Verwijderd

ggle transl

• ADR3
xeoMe schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:47:
[...]

net de 317% zien komen, nu weer op 290% maar mag niet klagen.
Ja ik had het over de 24 uurs stijging. Ik heb ook 300%. Ik ben het ook niet van plan te verkopen tot het op het niveau van SALT is.
Edit: Ik haal het hier overigens nog eens aan omdat er nog steeds groeipotentie in de coin zit als je hodl't ondanks de huidige stijging. Ik raad iedereen aan om zowel SALT en Ethlend goed door te lezen en te vergelijken misschien kom je tot eenzelfde conclusie als ik en kun je er je voordeel mee doen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door ADR3 op 29-12-2017 15:56 ]

• Rookert25
  • Laatst online: 14-12 10:09
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003699452

Je kan een BMW i8 winnen als je tenminste voor 1 BTC handelsvolume in VeChain doet komende dagen :+

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-12 10:47
Een mooi voorbeeld van hoe de whales in crypto currency niet alleen maar winst boeken maar zo nu en dan ook wel eens een foutje maken. Door een kleine typo in de order is hier even een slordige 2 miljoen verdampt.

https://www.reddit.com/r/...s_going_on_in_this_chart/

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
Typhone schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:42:
[...]

Wat hebben mensen toch met de Verge? Zijn dat allemaal reddit'ers die wat twitter kanalen volgen? Dat ding knalt nog eens hard tegen de vlakte met alle 'rommel' die eromheen verspreidt wordt. Kwestie van tijd.
FOMO ;). Ik net zo goed hoor, als eigenlijk een hodler van een andere veelbelovende 2018 munt. Maar weet je, dat hij keihard crashed maakt me geen donder uit. Als ik daarvoor maar uitgestapt ben _/-\o_

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:46:
[...]

Je zou dit kunnen vragen in hun telagr groep. Hun reactie op deze vraag kan ook al veelzeggend zijn.
Hun wat groep?

Ik had ditzelfde (en meer) ook al in het normale bicoin/crypto topic gevraagd maar daar is het akelig stil gebleven. Ik heb wel vaker zoiets van, ja leuk verhaal, maar geloven mensen hier echt in? Is dit nou daadwerkelijk nuttiger dan oplossing X die al jaren bestaat? (zoals bijvoorbeeld met ReddCoin (?) die zich als social media donatie coin wil opstellen? Dat kan letterlijk met eender welke andere coin zolang de zender en ontvanger die maar allebei hebben. Niemand die voor elk soort platform een andere coin gaat kopen. Oh het is een social media donatie, dan moet ik ff ReddCoin kopen. Oh nee dit is een livestreamer, jammer maar die coin heb ik nu niet. Uiteindelijk zal er gewoon een van de bekendere coins voor gebruikt gaan worden lijkt me, zoals nu al met BTC, ETH, en LTC gebeurt voor zover ik weet).

Met ShipChain lijkt het me ook niet echt prettig als elke random Chinees weet waar mijn pakketje zich bevindt door ff de blockchain te checken. Plus, het moet nog steeds op de een of andere manier ingevuld worden dus wat is de meerwaarde tov normale tracking die nu al bestaat (en handmatig invullen betekent dat het net zo vatbaar is voor fraude als elk andere vorm van tracking). En als 1 vervoerder wel meedoet met ShipChain en de volgende niet op het traject van verkoper naar koper dan zit je meteen met een gat.

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
ADR3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:47:
[...]

AI! :F Nietemin nog steeds een goede keuze om er geld in te stoppen en te hodlen. Hij staat nog op de 90ste plaats en kan potentieel richting de grootte van SALT gaan. Dat is nog steeds 400% aan rek wat er in zit. Hij is op dit moment een kleine correctie aan het maken. Hou het op de minuten in de gaten en je kunt misschien iets lager instappen.
edit: :X Hmm lijkt al weer te gaan willen stijgen.
Toch benieuwd op basis waarvan je denkt dat hij het potentieel van SALT heeft en er dus nog zo'n 400% rek in zit.

• lighting_
  • Laatst online: 21-12 15:48
Grotman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:21:
[...]

'Alleen een laag bovenop' zegt weinig natuurlijk, en wat is te laat? Het is allemaal nog zo vroeg in de technologie. Er zijn nog meer technieken die Bitcoin goedkoper en sneller kunnen maken. Op dit moment is het nog zeker te duur en te traag voor allerdaagse transacties, maar ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in dat Bitcoin de meest gebruikte crypto zal blijven.

Het gaat sowieso nog wel even duren voor welke crypto dan ook echt als dagelijkse currency gebruikt zal worden.
Een letterlijk laag boven. De traagheid wordt niet in de code aangepast. Met LN maak je een connectie met degene die je wilt betalen. Alleen wanneer je de connectie verbreekt wordt de saldo dus pas werkelijk geboekt en geverifieerd. Voor de meeste eenmalig transacties is dit niet de oplossing.

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 10:27

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Zijn er mensen die ook mee willen gaan doen met de beetoken ICO? https://medium.com/@thebe...oken-presale-6cf1629fcfc0 En waarom wel/niet? Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Hier meer info: https://icobench.com/ico/the-bee-token en natuurlijk hun eigen site: https://www.beetoken.com/

Misschien is het al langs gekomen maar ik loop een paar tiental pagina's achter in dit topic. Ik ben nog niet helemaal bij. Gaat soms veel te hard met het aantal posts.

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:54:
[...]

Hun wat groep?

Ik had ditzelfde (en meer) ook al in het normale bicoin/crypto topic gevraagd maar daar is het akelig stil gebleven. Ik heb wel vaker zoiets van, ja leuk verhaal, maar geloven mensen hier echt in? Is dit nou daadwerkelijk nuttiger dan oplossing X die al jaren bestaat? (zoals bijvoorbeeld met ReddCoin (?) die zich als social media donatie coin wil opstellen? Dat kan letterlijk met eender welke andere coin zolang de zender en ontvanger die maar allebei hebben. Niemand die voor elk soort platform een andere coin gaat kopen. Oh het is een social media donatie, dan moet ik ff ReddCoin kopen. Oh nee dit is een livestreamer, jammer maar die coin heb ik nu niet. Uiteindelijk zal er gewoon een van de bekendere coins voor gebruikt gaan worden lijkt me, zoals nu al met BTC, ETH, en LTC gebeurt voor zover ik weet).

Met ShipChain lijkt het me ook niet echt prettig als elke random Chinees weet waar mijn pakketje zich bevindt door ff de blockchain te checken. Plus, het moet nog steeds op de een of andere manier ingevuld worden dus wat is de meerwaarde tov normale tracking die nu al bestaat (en handmatig invullen betekent dat het net zo vatbaar is voor fraude als elk andere vorm van tracking). En als 1 vervoerder wel meedoet met ShipChain en de volgende niet op het traject van verkoper naar koper dan zit je meteen met een gat.
Ik bedoelde de telegram group van hen. Je kan joinen en de boardmembers zitten er ook in. Je kan de vraag er in gooien en kijken of ze antwoorden, en wat hun antwoord is.
Ik zal je vraag in mn achterhoofd meenemen als ik de whitepaper lees

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:48

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Weet iemand waarom UBQ zo omhoog gaat? Pumpers? Kan niks vinden.

Usenet handleidingen

• sjorremans
  • Laatst online: 14:18
Noedels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:55:
[...]

Toch benieuwd op basis waarvan je denkt dat hij het potentieel van SALT heeft en er dus nog zo'n 400% rek in zit.
Omdat LEND de tegenhanger is van SALT en i.t.t. SALT al een werkend product heeft :)
Wil nog niet zeggen dat LEND SALT achterna gaat maar de potentie is er dus wel.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:01:
[...]

Ik bedoelde de telegram group van hen. Je kan joinen en de boardmembers zitten er ook in. Je kan de vraag er in gooien en kijken of ze antwoorden, en wat hun antwoord is.
Ik zal je vraag in mn achterhoofd meenemen als ik de whitepaper lees
Ik heb laatst voor de lol (een stuk, weet niet meer of ik m helemaal gelezen had) hun whitepaper gelezen en daaruit formuleerde ik die vragen. Ik heb verder geen telegram dus om hiervoor nou dat te gaan installeren etc vind ik ook weer zowat.

• ADR3
Noedels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:55:
[...]

sjorremans schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:02:
[...]

Omdat LEND de tegenhanger is van SALT en i.t.t. SALT al een werkend product heeft :)
Wil nog niet zeggen dat LEND SALT achterna gaat maar de potentie is er dus wel.
SALT heeft zijn leenapplicatie een paar dagen geleden vrijgegeven. Ethlend heeft al enkele maanden een werkend product en daar zijn ook al veel leningen mee gedaan. Wat ethlend ook interessant maakt is dat het een zeer interessante adviseur heeft, namelijk: Jon Matonis.
"Jon Matonis is a Founding Director of the Bitcoin Foundation and his career includes senior influential posts at VISA International, VeriSign, Sumitomo Bank, and Hushmail."

Ethlend lijkt ook wat ambitieuzer. Ze denken eraan om in de toekomst AI in te gaan zetten om de betrouwbaarheid van mensen die willen lenen in te schatten. Dat is misschien te ambitieus maar kan in een markt die sterk op speculatie leunt op de middellange termijn een boost geven ten opzichte van SALT. Ze willen mogelijk daarvoor gebruik gaan maken van GNOSIS; ook een blockchain protocol.

Bedenk ook dat zolang nog niet echt duidelijk is welke van de twee beter is men de waarde van ethlend en SALT op ongeveer dezelfde hoogte zal inschatten. Omdat ethlend nog zo'n achterstand heeft is er dus een redelijke kans dat het naar SALT toegroeit naarmate ethlend bekender wordt. SALT heeft ook meer marketing gedaan wat verklaart waarom het nu veel groter is. Nu ethlend een top 100 coin is geworden is de kans groot dat ze snel in bekendheid gaan groeien, ik gok erop dat investeerders dezelfde conclusie trekken als ik en het dezelfde waarde geven als SALT. Ik kan dat moeilijk helemaal uitleggen waarom het dezelfde waarde zou moeten zijn. Daarvoor zul je zelf de whitepapers/teams/website/applicatie moeten gaan vergelijken.

[ Voor 34% gewijzigd door ADR3 op 29-12-2017 16:17 ]

• Swerfer
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:06:
[...]

Ik heb verder geen telegram dus om hiervoor nou dat te gaan installeren etc vind ik ook weer zowat.
2 minuten en er zijn veel meer goede Telegram groups die crypto-related zijn...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:47
Ik ben wel is benieuwd. Sinds een half jaar zit ik in de crypto wereld. Waar ik mij over blijf verbazen is dat ik alleen maar positieve verhalen lees over het in waarde stijgen van de portfolio's over de mid/lange termijn.

Zijn er ook mensen die in een half jaar/jaar hun portofolio behoorlijk zien dalen en dus verlies draaien? Of is het écht allemaal slapend rijk worden :+
Pagina: 1 ... 190 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]