[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.912 views

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-12 12:53
hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:36:
[...]

Bizar dit.... Ben inderdaad erg benieuwd wat #2 voor Ripple gaat betekenen.. Al zie ik ze niet heel snel bij de Bitcoin marketcap in de buurt komen. Ondertussen heb ik bijna 400% rendement op mijn XRPtjes!
Zit ook op 150% :) should have bought more
Maar wat bedoelen jullie met ETH voorbij? Zit nog niet in de buurt toch?

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:21:
[...]

Hé??
1 dev = enorm actief team van devs?
Berichten met inhoud? Waar dan?

Het is louter hype, ik heb nog geen inhoud gezien vanuit XVG. Iedereen doet alsof Wraith the next big thing is maar kunnen niet zeggen wat het is. Crypto wordt steeds enger haha. :X
Precies wat ik dacht. Men vaart hier blind op Twitterberichten van anderen die ook een coin proberen te hypen waar ze mee in hun maag zitten. Ik snap inmiddels wel waar alle ergenis vandaan komt bij menig poster. Dat gehype zonder fatsoenlijke onderbouwing is dermate irritant om door heen te filteren. Net als zogenaamde verwachte dips, terwijl als je de ontwikkeling van de desbetreffende munt erop na slaat je amper een dip ziet van meer dan 20 cent. Maar ja dan heeft John McAfee erover getweet he, dus zal het wel gebeuren.

Gelukkig zijn er nog investeerders met gezond verstand die niet blind varen op uitspraken van een gesponsorde Twitteraar.

Sporadisch komt hier een post voorbij met een goede suggestie met daaronder wat feiten waarom het een goede investering zou kunnen zijn.

Wat dus in mijn ogen een slechte onderbouwing is: "coin X is op de markt gekomen jongens en heeft nu al een 100% groei in marktwaarde gehad".

Leuk nieuws, maar wat ik hier aan mis?
- techniek achter coin X;
- roadmap team coin X;
- whitepaper coin X;
- fatsoenlijk team achter coin X; (ipv 1 developer)

En zo zijn er nog genoeg manieren om toe te spitsen waarom iets een goede investering zou kunnen zijn.

Dat een term trending is op Twitter is dat in mijn ogen niet.

Tevens de uitbetalingen, midden in de feestdagen en mensen raken in paniek omdat de betalingen langer duren. En dat gaat helpen? Wat mij betreft maak een topic aan omtrent Coinbase/GDAX/Litebit problemen aan en post daar al jullie problemen. Is het in 1 oogopslag te zien waar momenteel de vertragingen zitten en hoef je een ander topic niet te vervuilen.

Just my 2 cents.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Beste allen,

Ik hou er van om vooruit te kijken en handelsgedrag van tevoren aan te zien komen, vaak is dit van positieve invloed op het daytraden van me. Echter, is er nu iets wat ik totaal niet in kan schatten, namelijk het volgende; de jaarwisseling. Zullen jullie denken, wat boeit dat? Nou, als je belastingtechnisch kijkt ontzettend veel. Alle crypto's waren in begin 2017 minder waard dan nu. Als iemand nu (of 30e c.q. 31e) zijn crypto's om laat zetten in fiat (of aangeeft bij de belasting), dan betaalt diegene over bijvoorbeeld de Bitcoin, de belasting over de waarde die de BTC op 1 januari 2017 had (gokje; rond de 1000 euro per btc). Die belasting is dus vele malen lager dan dat diegene zal betalen op 1 januari 2018 (want dan is die rond de 15.000 dollar).

Wat denken jullie hierover? Zullen er whales zijn die denken ik moet dit voor zijn, of gaan er geen verschuivingen plaatsvinden?

Disclaimer: Ben geen belastingexpert, maar feit is in ieder geval dat de opgave op 31 dec 2017 t.o.v. 1 januari 2018 een groot verschil gaat maken.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:38:
[...]

Maar waarom dan? Zoals eerder gemeld, staat de coin toch los van het Ripple netwerk? Welke functionele waarde heeft XRP dan, behalve de ruilwaarde?
Waar lees jij in officiele bron dat XRP los staat? er is net een interview geweest met de CEO die zelf zegt dat XRP gebruikt wordt. Zie ook een post van mij gisteren met filmpje van het interview.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

El_V schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:39:
[...]

Zit ook op 150% :) should have bought more
Maar wat bedoelen jullie met ETH voorbij? Zit nog niet in de buurt toch?
4MLD. Het is niet weinig, maar niet in de buurt valt wel mee... De groei is significant. Ik wacht rustig af en HODL lekker. Al zorgt de enorme supply en het feit dat er veel spul in Escrow zit er voor dat we niet, op korte termijn, hoeven te dromen over een waarde van meer dan 3$ denk ik ...

EDIT: we zijn er al.... Zo moeilijk was het dus ;)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 29-12-2017 11:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:42

watercoolertje

Untertitel

Malawolar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:40:
Beste allen,

Ik hou er van om vooruit te kijken en handelsgedrag van tevoren aan te zien komen, vaak is dit van positieve invloed op het daytraden van me. Echter, is er nu iets wat ik totaal niet in kan schatten, namelijk het volgende; de jaarwisseling. Zullen jullie denken, wat boeit dat? Nou, als je belastingtechnisch kijkt ontzettend veel. Alle crypto's waren in begin 2017 minder waard dan nu. Als iemand nu (of 30e c.q. 31e) zijn crypto's om laat zetten in fiat (of aangeeft bij de belasting), dan betaalt diegene over bijvoorbeeld de Bitcoin, de belasting over de waarde die de BTC op 1 januari 2017 had (gokje; rond de 1000 euro per btc). Die belasting is dus vele malen lager dan dat diegene zal betalen op 1 januari 2018 (want dan is die rond de 15.000 dollar).

Wat denken jullie hierover? Zullen er whales zijn die denken ik moet dit voor zijn, of gaan er geen verschuivingen plaatsvinden?

Disclaimer: Ben geen belastingexpert, maar feit is in ieder geval dat de opgave op 31 dec 2017 t.o.v. 1 januari 2018 een groot verschil gaat maken.
Maar wat verwacht je precies wat ze gaan doen dan? Elke vorm van vermogen moet je opgeven (mits 25K/50K of meer)?

Of ik nou 1 bitcoin heb a 15000 euro of 15000 euro maakt voor de belastingdienst niet uit. Wel is het makkelijker om die bitcoin te verzwijgen, hoewel natuurlijk heel onverstandig. Ik zou dus stellen dat het niet uit maakt.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• hmr

hmr

Malawolar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:40:
Beste allen,

Wat je vergeet is dat de cryptomarkt internationaal is en alle belastingstelsels anders werken :). Ik heb daar totaal geen inzicht op/in. Maar er zullen veel verschillen zijn! Om nog maar te zwijgen over de waarschijnlijkheid dat veel mensen met crypto's het niet gaan aangeven bij de belastingdienst..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-10 10:17
JorzoR schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:36:
Hi guys, ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik probeer het toch maar even.

Zelf handel ik al een aantal maanden voornamelijk via Bittrex. Maar de Bittrex website vind ik echt afschuwelijk werken, en dan met name op mobiele devices. Alles is traag, niet geoptimaliseerd en werkt gewoon niet lekker op mobiel. Ik mis essentiele informatie die voor mij dagelijks belangrijk is en volgens mij zijn er velen met mij die dit vinden.

Dat kan dus beter en daarom heb ik de afgelopen dagen gewerkt aan het inzichtelijker maken van m'n trades met behulp van de Bittrex API, zodat deze "on the go" beschikbaar zijn en mij direct de juiste informatie geven. Handelen in coins moet snel kunnen, ook als je niet achter een computer zit. Dus vandaar de focus op mobiel.

Zie screenshots: https://www.dropbox.com/s...5lbx2/collection.png?dl=0

Enkele features die ik had genoteerd:
  • Instantly see the current status of your balances and orders. Am I making a profit? Or am I losing money?
  • Fast selling and buying. Instantly react on market movements and quickly sell or buy a crypto coin. (in progress)
  • Optimized for mobile screens and mobile performance. Always there with you.
  • Overview open orders. How are my orders performing? Should I cancel or adjust them?
  • Better live candlestick chart by TradingView.com
  • Live updates all market data. No need to refresh yourself.
De reden dat ik dit hier plaats is omdat ik benieuwd ben of hier animo voor is én of er web developers hier meekijken met ervaring met VueJS en NodeJS. Ik kan namelijk wel wat hulp gebruiken. Alle code staat op Github (nu nog een private repo). Dus je kan zo meehelpen!

Het uiteindelijke doel is dit publiekelijk beschikbaar maken, maar momenteel moeten er nog een paar essentiele onderdelen uitgewerkt worden :)

Als je een Javascript developer bent stuur mij even een PM voor meer details :)
Hoi JorzoR, animo is er en ik ben ook developer, ik zal je PM'en. :)

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:37:
Houd Monaco (MCO) in de gaten. Geruchten dat het op meerdere exchanges gereleased (31 December) gaat worden.
Ja... Want hij is niet al op 28 exchanges te vinden. Gelieve eerst onderzoek te doen voor je wat roept alsjeblieft.

Verwijderd

sjorremans schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:07:
[...]

Het gaat er meer om dat iedereen euforisch is op dit moment in deze markt. Die mensen vergeten alleen dat het niet alleen hosanna is.
Kijk alleen maar terug naar vorige week vrijdag toen alles de goot in ging.

Als ik om me heen kijk en mensen hoor denken ze allemaal morgen miljonair te zijn. Als ze een munt hebben gekocht en die de volgende dag niet 38534732% gestegen is, is het een kut munt en verkopen ze die munt weer |:(
Terwijl die betreffende munt de afgelopen weken al 100/200/300/400/500% gestegen is :+
Maar het kan wel met de juiste beslissingen/tactieken en wat geluk. Ik als newbie heb 7200 winst gemaakt en ook gecashed op slechts 3 maanden tijd, ben er toch een beetje trots op...

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-12 14:36
Omdat LTC maar bleef zakken heb ik gisterenavond mijn LTC omgezet naar Ripples.
Op dit moment goede zaak geweest en geraak nu terug bij mijn start kapitaal van inbreng.
Hopelijk blijft het nog even doorgaan.

Nu op juiste moment verkopen voor de mogelijke drop? :)

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ripple is $2 over op de koreaanse markt 8)
en ook tweede market cap volgens https://coinmarketcap.com/

[ Voor 40% gewijzigd door Yerap op 29-12-2017 11:56 ]

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:22
Yerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:53:
En nu nummer 2 van alle cryptovaluta.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
Wilde gisteren mijn ripples gaan omruilen voor icx. Blij dat ik ze heb laten staan!

• larsc
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
Volgens mij kan dit nooit een gezonde groei zijn voor Ripple, en komt er dan ook nog een (grote) correctie.
Tot die tijd profiteren we lekker mee!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:26

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Yerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:53:
XRP vind ik toch wel een interessante munt. Gister nog over getwijfeld toen hij op €1,12 stond. Niet gedaan. Achteraf is natuurlijk makkelijk praten.

Echter vind ik het nu geen goede tijd om te kopen. Puur onderbuik gevoel.

Al denk ik wel dat XRP een mooie tijd tegemoet gaat.

• 0xygen
  • Laatst online: 22-12 07:49
VEN / VET krabbelt ook weer lekker overeind.
Mocht je nog voordelig willen instappen is nu denk ik nog een goed moment.

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:48:
[...]

Maar het kan wel met de juiste beslissingen/tactieken en wat geluk. Ik als newbie heb 7200 winst gemaakt en ook gecashed op slechts 3 maanden tijd, ben er toch een beetje trots op...
Ben wel benieuwd wat je initiële inleg was. Als dat 50 euro was heb je het heel goed gedaan, als het een ton was heb je nauwelijks winst gemaakt ;)

• Lucky0wn
WishmasterNL schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:57:
[...]

XRP vind ik toch wel een interessante munt. Gister nog over getwijfeld toen hij op €1,12 stond. Niet gedaan. Achteraf is natuurlijk makkelijk praten.

Echter vind ik het nu geen goede tijd om te kopen. Puur onderbuik gevoel.

Al denk ik wel dat XRP een mooie tijd tegemoet gaat.
Ik wacht toch even op de correctie, zodoende kan ik er meer inslaan :)

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
larsc schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:57:
Volgens mij kan dit nooit een gezonde groei zijn voor Ripple, en komt er dan ook nog een (grote) correctie.
Tot die tijd profiteren we lekker mee!
Ripple heeft de afgelopen maand al verschillende keren forse groei gehad zonder daarna te corrigeren.

• Wietsee.
Lucky0wn schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:59:
[...]

Jaa, sommige wachten bij Bitcoin al een jaar :*) .

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:26

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Lucky0wn schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:59:
[...]

Dat is dus ook waar ik momenteel op wacht.

Zoals ik al zei, ik denk dat XRP een mooie tijd tegemoet gaat.
Geen keiharde stijgingen laten zien de afgelopen tijd. Maar steady omhoog.

• Wietsee.
WishmasterNL schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:01:
[...]

Dat is dus ook waar ik momenteel op wacht.

Zoals ik al zei, ik denk dat XRP een mooie tijd tegemoet gaat.
Geen keiharde stijgingen laten zien de afgelopen tijd. Maar steady omhoog.
Klopt, maar 729% afgelopen maand :O ;w .

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

pffffff blijft maar pompen die Ripple.....

vannacht verkocht op leuke limit die ik had staan, 1.388$ bijna 5000$ in een maand.
ben toch weer ingestapt net op 1.46 wat een gekte

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
prelude36a schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:08:
pffffff blijft maar pompen die Ripple.....

vannacht verkocht op leuke limit die ik had staan, 1.388$ bijna 5000$ in een maand.
ben toch weer ingestapt net op 1.46 wat een gekte
Wat bedoel je met 5000$ per maand? En waarom verkoop je op 1.388 om vervolgens op 1.46 weer in te kopen ?!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 12:40
Machlah schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:09:
[...]

Wat bedoel je met 5000$ per maand? En waarom verkoop je op 1.388 om vervolgens op 1.46 weer in te kopen ?!
"In een maand" en niet per maand. Deze zijn automatisch verkocht omdat hij dit zo had ingesteld. En nu heeft hij er eigenlijk spijt van oftewel hij heeft nog zodanig vertrouwen erin dat hij ze toch maar weer bijkoopt omdat hij niet verwacht dat er een correctie zal komen.

Dat denk ik tenminste wat hij bedoeld.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:42
[...]

Winst pakken, vervolgens zien dat het verder omhoog schiet, en dan toch weer instappen.

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 09:58
[...]

$5000 in 1 maand... Lezen... Verkocht op 1.388 want sell order, inkopen wegens FOMO.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
jesse111 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:12:
[...]

$5000 in 1 maand... Lezen... Verkocht op 1.388 want sell order, inkopen wegens FOMO.
5000$ in 1 maand wat?! Winst, verlies? Ingekocht? Verkocht? Niet echt duidelijk zo. Helemaal niet als je verkoopt en vervolgens duurder weer inkoopt.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Mensen die openbaar gaan maken wat ze hieraan verdienen :’)

Hodl XRP voor mij. Gaan mooie tijden aankomen

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

kauwgomballen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:59:
[...]

Ben wel benieuwd wat je initiële inleg was. Als dat 50 euro was heb je het heel goed gedaan, als het een ton was heb je nauwelijks winst gemaakt ;)
900 euro

Verwijderd

Gisteren circa 15000 verloren door verge in de dip te verkopen door een panic sell.... :( :(

Iemand enig idee met welke munt ik dit op kan lossen?

alvast bedankt

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 13:27
uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:21:
[...]

Hé??
1 dev = enorm actief team van devs?
Berichten met inhoud? Waar dan?

Het is louter hype, ik heb nog geen inhoud gezien vanuit XVG. Iedereen doet alsof Wraith the next big thing is maar kunnen niet zeggen wat het is. Crypto wordt steeds enger haha. :X
YouTube: IS VERGE (XVG) A SCAM? CRYPTO PUMP AND DUMP?

Ik ben het volledig eens met hem zijn mening omtrent XVG.

Overigens ook helemaal eens met je laatste opmerking: " Crypto wordt steeds enger " ;)

Verwijderd

Mensen, kijk dus alsjeblieft uit met Verge.

Maak de juiste keuzes en trap niet zomaar ergens in

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Machlah schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:23:
[...]

5000$ in 1 maand wat?! Winst, verlies? Ingekocht? Verkocht? Niet echt duidelijk zo. Helemaal niet als je verkoopt en vervolgens duurder weer inkoopt.
5000 dollar winst inderdaad, en die limiet was al lang geleden gesteld.

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:10
Ik snap niet dat mensen zo veel te vertellen hebben over Verge. ^_^

Waarom zo erg bezig houden met een munt dat het volgens velen van jullie het niet gaat halen? Wraith Protocol etc etc...

N i e m a n d weet het en laat iedereen toch lekker zijn/haar eigen gang gaan. Iedereen weet welke risico's er aan verbonden zijn. En dat geldt niet alleen bij Verge, maar ook bij Bitcoin, Ripple, Monero, en noem ze allemaal maar één voor één op.

Als Verge het niet gaat halen, dan zal dat wel blijken over enkele dagen. Als Verge het wel gaat halen (lees: Wraith), dan zal dat wel blijken over enkele dagen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

Waarom denk je dat VEN goed kan gaan?

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Zijn er nogRipple/XRP brokers/handelaren die nieuwe klanten registreren? Litebit neemt geen nieuwe klanten aan en een maat van me wil graag kopen.

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12 16:52
Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:30:
[...]

YouTube: IS VERGE (XVG) A SCAM? CRYPTO PUMP AND DUMP?

Ik ben het volledig eens met hem zijn mening omtrent XVG.

Overigens ook helemaal eens met je laatste opmerking: " Crypto wordt steeds enger " ;)
Okee dus in plaats van een antwoord op de vragen linkdump je een filmpje van 17 minuten van een nobody die dingen zegt. Ga ik wel kijken ja 8)7 na dat filmpje zijn er wel ineens meer devs en heeft het team achter XVG wel ineens inhoudelijk veel updates geplaatst.

Hou toch op

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-12 14:18
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:38:
[...]

Waarom denk je dat VEN goed kan gaan?
Doe zelf eens onderzoek en lees je in? Valt genoeg over te vinden op internet ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:33:
Mensen, kijk dus alsjeblieft uit met Verge.

Maak de juiste keuzes en trap niet zomaar ergens in
een munt die van hoogtepunt naar 60% gedaald is.
En zoals iedereen zegt. 1 dev kan gewoon niet.
Ik vermoed dat ze opeens werkelijk wat vaart achter gingen maken met de wraith protocol omdat ze in de picture staan en het momentum proberen te pakken.
En de wraith protocol is opeens hot terwijl weinige er maar wat van snappen.
Komt de wraith protocol dan is voor velen een verdere ontwikkeling van XVG en dat klinkt voor de meeste weer goed. Alleen op hun eigen website staat het niet eens in de roadmap.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:42
BFmango schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:38:
Zijn er nogRipple/XRP brokers/handelaren die nieuwe klanten registreren? Litebit neemt geen nieuwe klanten aan en een maat van me wil graag kopen.
Kraken geloof ik.

• Lucky0wn
RustStorm schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:37:
Ik snap niet dat mensen zo veel te vertellen hebben over Verge. ^_^

Waarom zo erg bezig houden met een munt dat het volgens velen van jullie het niet gaat halen? Wraith Protocol etc etc...

N i e m a n d weet het en laat iedereen toch lekker zijn/haar eigen gang gaan. Iedereen weet welke risico's er aan verbonden zijn. En dat geldt niet alleen bij Verge, maar ook bij Bitcoin, Ripple, Monero, en noem ze allemaal maar één voor één op.

Als Verge het niet gaat halen, dan zal dat wel blijken over enkele dagen. Als Verge het wel gaat halen (lees: Wraith), dan zal dat wel blijken over enkele dagen.
Afgelopen week 450 euro winst gemaakt toen Verge naar 1920 satoshi ging, had ingekocht op 431 satoshi. Uit laten betalen en op 826 satoshi weer ingestapt met de winst. Inmiddels weer winst ermee gemaakt dus erg vind ik het niet. Zodoende hodl ik die nog even en is het niet erg als dat geld verdwijnt.

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-10 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:29:
Gisteren circa 15000 verloren door verge in de dip te verkopen door een panic sell.... :( :(
EUR 15.000,00?? |:(

Regel 1: Stop alleen geld erin wat je kan missen. Vooral op speculatieve coins, of je moet er zelf in geloven maar dan moet je zelf op onderzoek uit. Waarschijnlijk was je in de hypo meegegaan (FOMO).
En nu vraag je eigenlijk: Wat is de volgende hype waar ik weer in mee kan gaan?? :F 8)7

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

BFmango schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:38:
Snelste weg is denk ik Anycoin ETH of LTC kopen en dan op Binance omzetten naar XRP.

• Steefmeister
uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:38:
[...]

Okee dus in plaats van een antwoord op de vragen linkdump je een filmpje van 17 minuten van een nobody die dingen zegt. Ga ik wel kijken ja 8)7 na dat filmpje zijn er wel ineens meer devs en heeft het team achter XVG wel ineens inhoudelijk veel updates geplaatst.

Hou toch op
Ik zeg alleen dat ik het eens ben met zijn bevindingen. Ik heb ze wel bekeken jij niet. Nou ja jouw keuze.

Er is zoveel te lezen, zoveel meningen, ideeën en alles wat daar op lijkt. Waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden als ik simpel aangeef het eens met iemand te zijn en dezelfde hoop koester? We weten het onder aan de streep allemaal niet.

Ga lekker op iemand anders flamen.

[ Voor 3% gewijzigd door Steefmeister op 29-12-2017 12:41 ]

• lighting_
van zowat elke coin is er wel iemand positief over.
Maak je eigen keuze en gok op een paar. Want je bent met een rally vrijwel te laat.

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:41:
[...]

Ik zeg alleen dat ik het eens ben met zijn bevindingen. Ik heb ze wel bekeken jij niet. Nou ja jouw keuze.

Er is zoveel te lezen, zoveel meningen, ideeën en alles wat daar op lijkt. Waarom moet ik me tegenover jou verantwoorden als ik simpel aangeef het eens met iemand te zijn en dezelfde hoop koester? We weten het onder aan de streep allemaal niet.

Wakker schudden =/= flamen

Hoop koester je hopelijk op feiten en niet op uitspraken. Er is genoeg informatie te vinden als je daadwerkelijk ZOEKT.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:40:
[...]

Snelste weg is denk ik Anycoin ETH of LTC kopen en dan op Binance omzetten naar XRP.
Anycoin neemt ook geen nieuwe registraties aan.

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:41

alvast bedankt
De minimale koers gisteren was 20% lager dan op dit moment. Wil je zeggen dat met meer dan 50.000€ in XVG ben gestapt zonder enige kennis van cryptocurrencies?

En vervolgens waarschuw je dat we moeten uitkijken dat we nergens 'intrappen'? Het heeft niets met 'intrappen' te maken. We zijn hier allemaal verantwoordelijk voor onze investeringen en keuzes.

[ Voor 18% gewijzigd door FreeShooter op 29-12-2017 12:49 ]

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27
lighting_ schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:41:
[...]

van zowat elke coin is er wel iemand positief over.
Maak je eigen keuze en gok op een paar. Want je bent met een rally vrijwel te laat.
We zullen zien in een paar dagen :) spreken we elkaar dan weer en zullen we dan zien of we te laat waren met "een rally"

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38

alvast bedankt
klote voor je maar denk dat er weinig muntjes zijn die dat verlies goed kunnen maken

• lighting_
stefan1988 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:45:
[...]

We zullen zien in een paar dagen :) spreken we elkaar dan weer en zullen we dan zien of we te laat waren met "een rally"
ik suggereer niet dat vet/ven slecht is. Ga googlen over diverse coins en je ziet altijd ergens postieve verhalen. Iedereen promoot zijn/haar coin. Het is daardoor niet makkelijk de juiste te kiezen.
Ook alleen op basis van teams roadmap etc kan je dat niet zeggen. Een shitcoin stijgt zelfs op basis van geruchten. Een goede weer niet omdat de promotie waardeloos is.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-12 14:18
lighting_ schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:48:
[...]

ik suggereer niet dat vet/ven slecht is. Ga googlen over diverse coins en je ziet altijd ergens postieve verhalen. Iedereen promoot zijn/haar coin. Het is daardoor niet makkelijk de juiste te kiezen.
Ook alleen op basis van teams roadmap etc kan je dat niet zeggen. Een shitcoin stijgt zelfs op basis van geruchten. Een goede weer niet omdat de promotie waardeloos is.
Daarom, zelf onderzoek doen en bepalen of je in die bepaalde munt 'geloofd' of niet. Zijn een aantal goede munten die potentie hebben maar wat je zegt, als de promotie klote is kunnen ze nog zo'n goed product hebben :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• hmr

hmr

FreeShooter schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:45:
[...]

De minimale koers gisteren was 20% lager dan op dit moment. Wil je zeggen dat met meer dan 50.000€ in XVG ben gestapt zonder enige kennis van cryptocurrencies?

En vervolgens waarschuw je dat we moeten uitkijken dat we nergens 'intrappen'? Het heeft niets met 'intrappen' te maken. We zijn hier allemaal verantwoordelijk voor onze investeringen en keuzes.
Of hij heeft 15k "winst" verloren... en zijn verlies genomen door te verkopen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik snap IGNIS even niet.

Ik heb de Ardor-block-chain-app gedownload. Ik had net geen 400 NXT-coins. In die app vind ik terug dat ik ongeveer 100 IGNIS-coins en ongeveer 100 AEUR-coins heb. Dit zou toch ongeveer 200 IGNIS-coins moeten zijn? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
pven schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:53:
Ik snap IGNIS even niet.

Ik heb de Ardor-block-chain-app gedownload. Ik had net geen 400 NXT-coins. In die app vind ik terug dat ik ongeveer 100 IGNIS-coins en ongeveer 100 AEUR-coins heb. Dit zou toch ongeveer 200 IGNIS-coins moeten zijn? :?
De IGNIS coins worden toch pas op 1 januari uitgedeeld ???

Heeft de prijs van de IGNIS futures iets te maken met de prijs van de IGNIS COINS ?
Zo ja, me happy :
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/

[ Voor 15% gewijzigd door oldgrumpy op 29-12-2017 12:56 ]

• mark-k
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Welke candles kun je trouwens het beste naar kijken om te day traden? Ik dacht eerst de 1m aangezien je dan het meeste detail ziet in de markt, maar dat is ook meteen weer het nadeel, een kleine sprong een kant, bijvoorbeeld naar beneden) op lijkt dan meteen significant terwijl als je dan op 5/15m candles kijkt het nog steeds naar boven gaat.

Uiteindelijk zal alles wel zijn nut hebben en zal het beeld van de verschillende samen het beeld van de markt vormen, maar at the moment is iets meer duidelijkheid wel prettig.

• pven
  • Niet online
oldgrumpy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:55:
[...]

De IGNIS coins worden toch pas op 1 januari uitgedeeld ???

Heeft de prijs van de IGNIS futures iets te maken met de prijs van de IGNIS COINS ?
Zo ja, me happy :
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/
Volgens hen zelf is het afgerond.
The IGNIS Token Sale and Airdrop are now over. The Ardor Genesis Snapshot was taken at block height 1636363 on the Nxt blockchain. The Ardor Blockchain Platform is expected to launch as planned, on January 1st 2018, 00:00:00 UTC.

All NXT holders and ICO participants will find their ARDOR and IGNIS tokens on the Ardor blockchain, accessible using the same account number and password as for the Nxt blockchain.

Note that trading of ARDR, Bitswift and Janus assets is no longer possible on the Nxt blockchain, as these tokens are now transitioned to the Ardor blockchain.
Zou ik te ongeduldig zijn? In hun app duikt het dus al wel op.

[ Voor 44% gewijzigd door pven op 29-12-2017 12:57 ]

• jesse111
  • Laatst online: 15-12 09:58
uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:38:
[...]

Hou toch op
Precies. Ik heb de helft gekeken naar wat hij zei, maar wat hij zei sloeg helemaal nergens op.

Hoe dan ook, als mensen in XVG willen stappen: veel plezier, ik ga niemand meer waarschuwen/tegenhouden.

• leendertv
Een flinke commit door de verge ontwikkelaar mbt het wraith protocol: https://github.com/vergec...8063c43a52ccdf9fb0be2d286

Dat biedt toch wel wat hoop op een release van het wraith protocol de komende dagen.

edit: of is dit het werk van een troll?

[ Voor 8% gewijzigd door leendertv op 29-12-2017 13:00 ]

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
leendertv schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:59:
Een flinke commit door de verge ontwikkelaar mbt het wraith protocol: https://github.com/vergec...8063c43a52ccdf9fb0be2d286

Dat biedt toch wel wat hoop op een release van het wraith protocol de komende dagen.
22 uur geleden was er ook een fake repo geadd op die Github. Weet niet zeker of deze het is, maar ik denk het wel.

• oldgrumpy
hoe afgerond??
Er staat toch duidelijk :

Half of the IGNIS coins will be reserved and distributed automatically to the NXT holders based on their account balances at the time of the Ardor Genesis Snapshot, at 1 NXT = 0.5 IGNIS ratio

Dus moet je toch de helft hebben IGNIS coins voor NXT krijgen?

• leendertv
bac0tje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:00:
[...]

22 uur geleden was er ook een fake repo geadd op die Github. Weet niet zeker of deze het is, maar ik denk het wel.
Ik ben bang van wel!

• pven
  • Niet online
oldgrumpy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:00:
[...]

hoe afgerond??
Er staat toch duidelijk :

Half of the IGNIS coins will be reserved and distributed automatically to the NXT holders based on their account balances at the time of the Ardor Genesis Snapshot, at 1 NXT = 0.5 IGNIS ratio

Dus moet je toch de helft hebben IGNIS coins voor NXT krijgen?
Dat zeg ik: dus ik ben blijkbaar te ongeduldig?

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-12 18:02
Wat denken jullie hiervan: https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7molzn/salt_buy_for_13_sell_for_2750/?

[ Voor 31% gewijzigd door toorts op 29-12-2017 13:02 ]

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:52:
[...]

Of hij heeft 15k "winst" verloren... en zijn verlies genomen door te verkopen...
Of het is 15000 satoshi }:O

XRP = trash

• oldgrumpy
pven schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:01:
[...]

Dat zeg ik: dus ik ben blijkbaar te ongeduldig?
Geen idee, de vraag is, hoe kom je aan die IGNIS coins, heb je al lang NXT coins?

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12 16:52
Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:41:
[...]

Jij zit hier gewoon onwaarheden te verkondigen richting je medetweakers. Dat vind ik echt niet okee.
Vraag ik om een toelichting en dan kom je met een lulverhaal. Doe dit soort onzin lekker op Twitter ofzo, ga daar maar je muntjes de hemel inprijzen. Misschien levert het 0.01% extra op.

En natuurlijk is het prima als je je mening post (please do!), maar kom dan alsjeblieft eens met wat (eigen) inhoud.

• pven
  • Niet online
oldgrumpy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:02:
[...]

Geen idee, de vraag is, hoe kom je aan die IGNIS coins, heb je al lang NXT coins?
Ja, al maanden (in de NXT-wallet). Het verbaast me dat ik al IGNIS zie, en wat AEUR is is mij een raadsel.

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 29-12-2017 13:03 ]

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:36
leendertv schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:59:

edit: of is dit het werk van een troll?
Als je naar beneden scrollt zie je dat het fake is.

YASH! - Yet Another Smart Home

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-12 14:31
Ach, ik hou wat XVG achter de hand, heb eigenlijk al langer heel weinig vertrouwen in de munt maar hou er voor een paar tientjes van vast en mocht het alsnog wat worden (daadwerkelijke release wraith bijv) zie ik hem weer achterlijk boosten (enorme hypemunt) en kan het nog wat leuks opleveren... mocht het niks worden, prima.

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
ik ga voor het eerst crypto's omruilen naar fiat, hoe kan ik het beste Stratis op mijn rekening laten storten ?
Ledger -> Binance , omruilen naar BTC/Ether en dan BTC/ETH naar Coinbase om naar mijn rekening te sturen?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Het lijkt wel een WhatsApp/Telegram groep hier tegenwoordig :) Leuk, maar is daar de Slack niet voor?

Ben vandaag in DeepBrain (DBC) gestapt op Kucoin. Blijkbaar volgt Huobi volgende week en is er in de loop van Q1/Q2 2018 meer aandacht voor marketing. Het project loopt al ruim 2 jaar, ga deze 6 maanden vasthouden.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
BTC moddert nog wat door. Ziet er niet echt sterk uit imho.

https://ibb.co/gFUNsG

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik wil graag wat euro's bij storten op kraken, maar krijg de volgende melding:

This action is not available for tier level 3
Your current funding tier level (3) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.

:? :?

• RideWithUz
Ik ben momenteel trier 2 bij Kraken maar als ik bijvoorbeeld ETH ( of een andere crypto) wil depositen staat er:

This action is not available for tier level 2
Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.

Apart toch, want met trier 2 moet je toch gewoon kunnen traden en depositen ??

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
RideWithUz schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:15:
Ik ben momenteel trier 2 bij Kraken maar als ik bijvoorbeeld ETH ( of een andere crypto) wil depositen staat er:

This action is not available for tier level 2
Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.

Apart toch, want met trier 2 moet je toch gewoon kunnen traden en depositen ??
haha toevallig, zie mijn reactie boven die van jou :) ik ben tier 3

• RideWithUz
XippIX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:16:
[...]

haha toevallig, zie mijn reactie boven die van jou :) ik ben tier 3
:)

trier 3 nog in verificatie maar idd apart

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
XippIX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:14:
Ik wil graag wat euro's bij storten op kraken, maar krijg de volgende melding:

This action is not available for tier level 3
Your current funding tier level (3) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.

:? :?
Gewoon een paar keer refreshen. Het is Kraken |:(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:11
Gisteren is er een mailing geweest van Kraken "New Year's Holiday Schedule for SMBC Deposits and Withdrawals", wellicht dat dit er iets mee te maken heeft. (quote: The deadline for receiving fiat deposits is Thursday, December 28th 2017 at 11:59PM (JST).)

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

• Ranora
  • Laatst online: 30-04-2024
Kraken newsletter
This message is regarding the schedule for fiat deposit and withdrawal processing around the New Year’s holiday.

Please note that for clients who use SMBC to fund their accounts, fiat deposits and withdrawals to and from your Kraken account will be impacted by the the New Year’s holiday as described below. We recommend that you plan your fiat funding activities accordingly. Cryptocurrency deposits and withdrawals will not be affected.

All dates/times mentioned below are Japan Standard Time (JST).

New Year’s holiday fiat deposits:

The deadline for receiving fiat deposits is Thursday, December 28th 2017 at 11:59PM (JST). Deposits not received by this time will not be received until after Thursday, January 4th. Please note that we cannot guarantee that deposits sent before this day will be received by the cut-off time.

New Year’s holiday fiat withdrawals:

The deadline for sending fiat withdrawals is no later than Thursday, December 28th 2017 at 3 PM (JST). Withdrawal requests made after this cutoff time will not be processed until January 4th.

Any deposits and withdrawals made after the above dates will not be processed until on or after January 4th, 2018. Also, please note that if there are issues with your deposits or withdrawals, such as missing reference codes or account name mismatches your funding request may be delayed until January 4th.

Finally, we are anticipating a surge in the number of deposit/withdrawal applications on January 4th, so please be aware that it may take slightly longer than usual for some funding applications to be processed.

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-12 19:43
Momenteel nog een aantal ripples op mijn gatehub staan (33 stuks)
Ik wil deze overzetten naar mijn Binance account, alleen krijg ik deze melding:
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT
Insufficient XRP balance to send

Nu heb ik op internet gelezen dat je minimaal 20XRP op je account moet hebben. Wil dit zeggen dat ik deze als ''verloren'' moet beschouwen?

Verwijderd

Rookert25 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:08:
Het lijkt wel een WhatsApp/Telegram groep hier tegenwoordig :) Leuk, maar is daar de Slack niet voor?

Ben vandaag in DeepBrain (DBC) gestapt op Kucoin. Blijkbaar volgt Huobi volgende week en is er in de loop van Q1/Q2 2018 meer aandacht voor marketing. Het project loopt al ruim 2 jaar, ga deze 6 maanden vasthouden.
Ook ingestapt, ziet er veelbelovend uit, ook vanwege NEO investment, grote bedrijven als partner (zal wel beetje overdreven worden, maar goed). Alleen weet ik niet of AI projecten succesvol zullen zijn, maar we wachten rustig af.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

hazecase schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:23:
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Nu heb ik op internet gelezen dat je minimaal 20XRP op je account moet hebben. Wil dit zeggen dat ik deze als ''verloren'' moet beschouwen?
Gatehub vereist ook 5 XRP per 'trust.

Zie: https://support.gatehub.n...9345-What-is-XRP-reserve-

www.google.nl

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-12 14:16
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Jep. GateHub vereist (min.) 20 XRP om account te activeren, en daarbovenop nog eens 5 XRP per GateWay die je erop aansluit.

Edit: MisteRMeesteR was me net voor zie ik :). Dat dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Gaargod op 29-12-2017 13:25 ]

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

vvilco schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:13:
BTC moddert nog wat door. Ziet er niet echt sterk uit imho.

https://ibb.co/gFUNsG
Zul je altijd zien, XRP straks naar 50 dollar, BTC naar 5 dollar, zit iedereen nog steeds dik in de min. 8)7

XRP = trash

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27
Ik kom helemaal niet verder op Kraken behalve inloggen :*) en TFA ingesteld,
Get verified om naar tier 1 en 2 te gaan gaat niet lukken, Feature Disabled / This feature is not currently available.
De bedoeling was om wat XPR's te kopen maar nu dus al 25% koersstijging gemist :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Verwijderd

Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Als het goed is heb je 20xrp hiervoor van gatehub gekregen. Bij mij duurde het een week maar had daarna ineens 20 xrp van hun gekregen voor de wallet. Er moet minimaal 20 opstaan anders kan je alleen ontvangen.

• Ranora
audiojunk schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:25:
Ik kom helemaal niet verder op Kraken behalve inloggen :*) en TFA ingesteld,
Get verified om naar tier 1 en 2 te gaan gaat niet lukken, Feature Disabled / This feature is not currently available.
De bedoeling was om wat XPR's te kopen maar nu dus al 25% koersstijging gemist :(
Kraken, heeft net zoals vele andere, momenteel een stop in het aannemen van leden.

Je kan het proberen via binance.com, daar hoef je geen verf. en kun je nog aanmelden.
Alleen kun je hier weer niet direct geld storten.

• Steefmeister
uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:03:
[...]

Jij zit hier gewoon onwaarheden te verkondigen richting je medetweakers. Dat vind ik echt niet okee.
Vraag ik om een toelichting en dan kom je met een lulverhaal. Doe dit soort onzin lekker op Twitter ofzo, ga daar maar je muntjes de hemel inprijzen. Misschien levert het 0.01% extra op.

En natuurlijk is het prima als je je mening post (please do!), maar kom dan alsjeblieft eens met wat (eigen) inhoud.
Nogmaals ik mag mij toch bij een mening aansluiten? Ik lees hun twitteraccount en daar komen met enige regelmaat interessante zaken voorbij. Niet alleen op twitter maar ook meerdere media. Dusdanig veel dat ik slecht kan geloven dat er maar één persoon nadrukkelijk bij betrokken is.

Enige tijd geleden werd LTC helemaal afgekraakt omdat de oprichter zijn coins verkocht zou hebben. Blijkt nu ook allemaal niet helemaal terecht te zijn.

Ik predik geen waarheden. Ik reageer of ga mee in dingen die ik zie, hoor en/of lees of juist niet. Wat dat gaat opleveren weet ik niet, maar wie kan dat überhaupt wel?

Veel negatieve reacties kwamen na het eerder genoemde bericht op redddit over XVG. Persoonlijk had ik dan weer mijn bedenkingen bij dat bericht.

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 23:06
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:26:
[...]

Als het goed is heb je 20xrp hiervoor van gatehub gekregen. Bij mij duurde het een week maar had daarna ineens 20 xrp van hun gekregen voor de wallet. Er moet minimaal 20 opstaan anders kan je alleen ontvangen.
Is dit niet alleen het geval als je je verifieerd met ID's? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem nu..

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27
Ranora schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:28:
[...]

Kraken, heeft net zoals vele andere, momenteel een stop in het aannemen van leden.

Je kan het proberen via binance.com, daar hoef je geen verf. en kun je nog aanmelden.
Alleen kun je hier weer niet direct geld storten.
Dat is dus een nadeel voor mij want ben beginner in cryptocoins (niet in beleggen).
Wel raar dat je dan wel een account kan aanmaken bij Kraken als er een ledenstop is, bij Litebit kan dat bv niet.

[ Voor 11% gewijzigd door audiojunk op 29-12-2017 13:35 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Ranora
audiojunk schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:31:
[...]

Dat is dus een nadeel voor mij want ben beginner in cryptocoins (niet in beleggen).
Ja, dat is zeker een nadeel. Maar als je via Binance gaat handelen kan het nog wel. Koop je via een iDeal exchange in Nederland bijvoorbeeld ETH, kost je iets meer. Kan je wel starten.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSNuEv6UQAA9Hes.jpg:large

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Is er toevallig al een Telegram Channel voor Crypto voor de slowchat van de Tweakers crypto thread?

Heb even snel deze aangemaakt, maar als er al een is dan kan die natuurlijk beter worden gebruikt....

t.me/tweakerscrypto

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12 13:59

Jebus4life

BE User

GustavSan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:51:
Is er toevallig al een Telegram Channel voor Crypto voor de slowchat van de Tweakers crypto thread?

Heb even snel deze aangemaakt, maar als er al een is dan kan die natuurlijk beter worden gebruikt....

t.me/tweakerscrypto
Geen telegram naar mijn weten. Wel een slack kanaal, kan je HIER vinden

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02

gws24

Thinking is hard!

rmathijssen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:18:
Gisteren is er een mailing geweest van Kraken "New Year's Holiday Schedule for SMBC Deposits and Withdrawals", wellicht dat dit er iets mee te maken heeft. (quote: The deadline for receiving fiat deposits is Thursday, December 28th 2017 at 11:59PM (JST).)
Dit betreft alleen de Japanse bank SMBC en gaat niet over SEPA en hebben wij dus niks mee te maken. (als je een EUR withdraw doet bij Kraken kan je kiezen tussen SEPA of SMBC (swift) ). Wel is het natuurlijk zo dat in het weekend en 1 januari ook in nederland de banken geen transacties uitvoeren.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-12 06:42
gws24 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:55:
[...]

Dit betreft alleen de Japanse bank SMBC en gaat niet over SEPA en hebben wij dus niks mee te maken. (als je een EUR withdraw doet bij Kraken kan je kiezen tussen SEPA of SMBC (swift) ). Wel is het natuurlijk zo dat in het weekend en 1 januari ook in nederland de banken geen transacties uitvoeren.
Hier op Kraken.com ook de melding dat Tier 2 niet voldoende is voor een Deposit of Withdraw. Ik vermoed i.v.m. het betalingsverkeer wat straks in Nederland ook stil ligt.
Pagina: 1 ... 189 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]