uNoTopia schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:21:
[...]
Hé??
1 dev = enorm actief team van devs?
Berichten met inhoud? Waar dan?
Het is louter hype, ik heb nog geen inhoud gezien vanuit XVG. Iedereen doet alsof Wraith the next big thing is maar kunnen niet zeggen wat het is. Crypto wordt steeds enger haha.

Precies wat ik dacht. Men vaart hier blind op Twitterberichten van anderen die ook een coin proberen te hypen waar ze mee in hun maag zitten. Ik snap inmiddels wel waar alle ergenis vandaan komt bij menig poster. Dat gehype zonder fatsoenlijke onderbouwing is dermate irritant om door heen te filteren. Net als zogenaamde verwachte dips, terwijl als je de ontwikkeling van de desbetreffende munt erop na slaat je amper een dip ziet van meer dan 20 cent. Maar ja dan heeft John McAfee erover getweet he, dus zal het wel gebeuren.
Gelukkig zijn er nog investeerders met gezond verstand die niet blind varen op uitspraken van een gesponsorde Twitteraar.
Sporadisch komt hier een post voorbij met een goede suggestie met daaronder wat feiten waarom het een goede investering zou kunnen zijn.
Wat dus in mijn ogen een slechte onderbouwing is: "coin X is op de markt gekomen jongens en heeft nu al een 100% groei in marktwaarde gehad".
Leuk nieuws, maar wat ik hier aan mis?
- techniek achter coin X;
- roadmap team coin X;
- whitepaper coin X;
- fatsoenlijk team achter coin X; (ipv 1 developer)
En zo zijn er nog genoeg manieren om toe te spitsen waarom iets een goede investering zou kunnen zijn.
Dat een term trending is op Twitter is dat in mijn ogen niet.
Tevens de uitbetalingen, midden in de feestdagen en mensen raken in paniek omdat de betalingen langer duren. En dat gaat helpen? Wat mij betreft maak een topic aan omtrent Coinbase/GDAX/Litebit problemen aan en post daar al jullie problemen. Is het in 1 oogopslag te zien waar momenteel de vertragingen zitten en hoef je een ander topic niet te vervuilen.
Just my 2 cents.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.