GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Zo lang mensen blijven verkopen, zal de grote jongen die gisteren 14,4 % van alle XVG coins bezit alleen maar rijker worden...nu Staat hij op 15,65% hij verkoopt hoog en koopt laag in.....
https://verge-blockchain....yNNnoEZDf5Cb3QVazh4FuPRs9
Hij is beginnen traden 29th Dec 2017 04:46:33
Total Sent (XVG)
1095102806.43366671
Total Received (XVG)
3348954294.44739580
Balance (XVG)
2253851488.01372910
[ Voor 39% gewijzigd door jorisdeket op 29-12-2017 09:34 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53716667T-8one schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:22:
[...]
De invite link uit de startpost is niet meer geldig. Welke link bedoel jij?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:49:
Twitter ontplofte gisteren omtrent Verge. Even steeg hij ook en ik werd met grote verwachtingen wakker.
Valt dan toch tegen. Benieuwd naar 31-12
Kijk even naar de chart. De top en de grote winsten is al geweest. De munt heeft te weinig developers en partners om dit nog een keer te doen binnen 3 maanden. Je moet of geduld hebben of ergens anders kijken voor mooie winsten.
Ik twijfel om meer ripple aan te schaffen echter staat hij zo hoog.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Wordt er weer een "coinbaseje" gedaan?madmaus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:30:
Ripple gaat lekker.
Dat betwijfel ik. Ik ben dan nog wel nieuw in dit spelletje, maar XVG is de meest besproken currency op twitter en 95% daarvan is positief! Daarnaast was de opwaartse mars van gisteren enkel op basis van geruchten en verwachtingen. Wacht maar tot Wraith daadwerkelijk komt, dan zal de winst van afgelopen avond/nacht enkel op een klein voorproefje lijken.Rookert25 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:25:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/
Kijk even naar de chart. De top en de grote winsten is al geweest. De munt heeft te weinig developers en partners om dit nog een keer te doen binnen 3 maanden. Je moet of geduld hebben of ergens anders kijken voor mooie winsten.
(of wraith komt niet en de boel klapt in....)
ondertussen op 231% profit en hopelijk meer in de toekomst.
Zekers! Zojuist door de 0.0001 BTC heenmadmaus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:30:
Ripple gaat lekker.
www.google.nl
https://oracletimes.com/w...sd-sooner-than-you-think/
DisclaimerIf the crypto market actually reaches the trillion-dollar mark as soon as I expect it to, in February we’ll see Stellar easily making their way to the top 10 in coinmarketcap. If these predictions come true then we will see Stellar (XLM) on the $1 USD by as early as late January.
Let op dit is slechts een gerucht, investeer je eerst in de munt voordat je iets koopt. Je kan met zo'n gerucht snel rijk worden of het tegenovergestelde bereiken.
[ Voor 15% gewijzigd door freestyler2 op 29-12-2017 09:42 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik ben blij dat ik m gisteren toch nog van de hand gedaan heb!Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:49:
Twitter ontplofte gisteren omtrent Verge. Even steeg hij ook en ik werd met grote verwachtingen wakker.
Valt dan toch tegen. Benieuwd naar 31-12
Many of you are looking at the rich list no.1 holder. It has more than 2 billion Verge in their wallet.
Sunerok has told that this is an exchange wallet. This is used for a website(s) to sell Verge.
So there is no whale and no need to panic
dit is vanuit de officiele Verge telegram.
Digibyte was in juni ook de meest besproken op Twitter. Klapte van 20 dollar cent naar 1 dollarcent. RISE was ook megapopulair enkele maanden terug net als OMG. Grote klappers zijn er niet meer geweest. Het is gewoon de waan van dag/maand.Noedels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:34:
[...]
Dat betwijfel ik. Ik ben dan nog wel nieuw in dit spelletje, maar XVG is de meest besproken currency op twitter en 95% daarvan is positief! Daarnaast was de opwaartse mars van gisteren enkel op basis van geruchten en verwachtingen. Wacht maar tot Wraith daadwerkelijk komt, dan zal de winst van afgelopen avond/nacht enkel op een klein voorproefje lijken.
(of wraith komt niet en de boel klapt in....)
Verwijderd
RISE is +500% gegaan sinds vorige maandRookert25 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:42:
[...]
Digibyte was in juni ook de meest besproken op Twitter. Klapte van 20 dollar cent naar 1 dollarcent. RISE was ook megapopulair enkele maanden terug net als OMG. Grote klappers zijn er niet meer geweest. Het is gewoon de waan van dag/maand.
http://www.avfoto.nl
okie, super voor de informatie! Dank jebanaanbanaan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:41:
The 2 billion rich list sensation
Many of you are looking at the rich list no.1 holder. It has more than 2 billion Verge in their wallet.
Sunerok has told that this is an exchange wallet. This is used for a website(s) to sell Verge.
Heb het bericht ondertussen gevonden.
[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 29-12-2017 09:52 ]
Volgens mij is DGB nooit 20 cent geweest? Stond van de week op een ATH van 0.09$Rookert25 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:42:
[...]
Digibyte was in juni ook de meest besproken op Twitter. Klapte van 20 dollar cent naar 1 dollarcent. RISE was ook megapopulair enkele maanden terug net als OMG. Grote klappers zijn er niet meer geweest. Het is gewoon de waan van dag/maand.
Ben ook relatief vroeg ingestapt op ETHlend en die is eindelijk wat gaan doen sinds gistermiddagxeoMe schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:37:
Destijds (15 dec) LEND gekocht op de gok voor een 200eu maar deze blijft toch wel knallen.
ondertussen op 231% profit en hopelijk meer in de toekomst.
150% voor mij
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Iedereen is positief, omdat 90% daarvan denkt miljonair te worden.Noedels schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:34:
[...]
Dat betwijfel ik. Ik ben dan nog wel nieuw in dit spelletje, maar XVG is de meest besproken currency op twitter en 95% daarvan is positief!
Ik twijfel heel erg over XVG, of houden en tot 31-12 wachten of dumpen... pffff 🤓Ranora schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:41:
[...]
Ik ben blij dat ik m gisteren toch nog van de hand gedaan heb!
Kijk naar Satoshi waarde. Ik ben ook veel te hoog ingestapt, en hold nu al bijna een half jaar een shitcoinMTBreak schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:48:
[...]
Volgens mij is DGB nooit 20 cent geweest? Stond van de week op een ATH van 0.09$
Nu dumpen of de 31 maakt ook niet veel verschil. Kan je beter hodlen tot meer nieuws over Wraith.Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:53:
[...]
Ik twijfel heel erg over XVG, of houden en tot 31-12 wachten of dumpen... pffff 🤓
XRP gaat zeker lekker.. 25 cent meer dan gisteren.Yerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:50:
Volgens mij zijn er vandaag een paar hele grote daytraders of investeerders bij XRP gekomen. Ik zie opeens buy orders verschijnen op sale price van $ 200k + dus die lopen de prijs flink op te drijven. Ben benieuwd of die dropt en hoe ver dan.
Kleine twijfel hier om er nog wat meer in te kopen.
De enige reden om ze te houden is de Wraith afwachten. Er zullen heus nog geruchten gelanceerd worden vandaag. Als ik zie hoeveel er gisteren verhandeld is. De kleinste geruchten over het wel of niet lanceren zullen genoeg zijn om de koers te laten veranderen.technoaddict schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:55:
[...]
Nu dumpen of de 31 maakt ook niet veel verschil. Kan je beter hodlen tot meer nieuws over Wraith.
[ Voor 34% gewijzigd door Ranora op 29-12-2017 09:58 ]
Same here, maar het probleem is dus kopen op all time high is zelden een juiste beslissing, zeker omdat er niet spectaculair niews is geweest over Ripple.Ranora schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:56:
[...]
XRP gaat zeker lekker.. 25 cent meer dan gisteren.
Kleine twijfel hier om er nog wat meer in te kopen.
Storm token is wel maal 2 gegaan sinds mijn bericht... just saying....Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:29:
[...]
Ja, vergeten erbij te zetten wat het doet
1) Meteen twee extra vragen erbij: Is er een "blockchain" nodig bij dit specifieke idee? Meestal is het antwoord nee. 2) Zo ja, waarom rechtvaardigt het een eigen token en kan er geen gebruik worden gemaakt van een bestaande blockchain/token? Het eerlijke antwoord hierop is vrijwel altijd "we willen graag geld binnenharken met een ICO".
Next.
Nee, dat wil niet zeggen dat het een goed token is, of dat ie de bitcoin gaat overnemen.
Maar daar gaat het in deze crypto bubble niet om, het is allemaal emotie
Verwijderd
Zou het? haha
Voor piramiden waren ook vele handen (investeerders) en vele stenen (munten) nodig voordat de bovenste steen (de top) werd behaald. Kies je instap moment en bepaal hoeveel stenen je dragen wil/kan en houd in je achterhoofd dat niet perse jij die laatste steen hoeft te plaatsen
ik heb er ook weinig vertrouwen meer in. met al dat wraith geblaat wat steeds uitgesteld wordt begint dit steeds meer op een shitcoin te lijken.Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:53:
[...]
Ik twijfel heel erg over XVG, of houden en tot 31-12 wachten of dumpen... pffff 🤓
Hoeveel euro heb je erin gestopt? Wanneer heb je gekocht? Voor hoeveel euro/cent per Verge en wat is je doel ?!Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:53:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik heb ze nog voor 17 cent gekocht, kan me nu wel weer voor mijn kop slaan dat ik er niet veel meer gekocht heb.Yerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:59:
[...]
Same here, maar het probleem is dus kopen op all time high is zelden een juiste beslissing, zeker omdat er niet spectaculair niews is geweest over Ripple.
Maar gisteren kocht meteen iedereen. Dat was niet normaal. Dan zal het voornamelijk wel zijn om te cashen dus te verkopen. Ik denk dat van de transacties van gisteren heel veel verkocht worden als we richting 31-12 gaan, of op de dag zelf als de aarde langzaam 2018 inrolt en wraith nog niet gelanceerd is.nemesis2212 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:03:
[...]
ik heb er ook weinig vertrouwen meer in. met al dat wraith geblaat wat steeds uitgesteld wordt begint dit steeds meer op een shitcoin te lijken.
Begint te lijken?... Ik zei het al sinds het begin, maar mensen willen niet luisteren en kopen (zoals gewoonlijk) in met de hype, zonder te lezen over de geschiedenis van de coinnemesis2212 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:03:
[...]
ik heb er ook weinig vertrouwen meer in. met al dat wraith geblaat wat steeds uitgesteld wordt begint dit steeds meer op een shitcoin te lijken.
Gisteren nog 50% gepaktRanora schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:06:
[...]
Maar gisteren kocht meteen iedereen. Dat was niet normaal. Dan zal het voornamelijk wel zijn om te cashen dus te verkopen. Ik denk dat van de transacties van gisteren heel veel verkocht worden als we richting 31-12 gaan, of op de dag zelf als de aarde langzaam 2018 inrolt en wraith nog niet gelanceerd is.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Top! Iemand met een glazen bol die wel werkt. Heb je tips?jesse111 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:09:
[...]
Begint te lijken?... Ik zei het al sinds het begin, maar mensen willen niet luisteren
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zo heb ik de afgelopen maanden flink wat €€€ gestoken in XLM, DENT, ADA, SAFEX en TRX. Telkens net voor of tijdens een eerste stijging en hopende dat de echte plus nog gaat komen. Tis voor lange termijn dus heb ze niet eens in Blockfolio staanVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:43:
Wat ik toch veel zie is dat er er te vaak coins worden besproken die al gestegen zijn. De key tot succesvol investeren is er in te zitten voor deze stijging. Juist wanneer het rustig gaat met een coin is dat vaak het beste moment om in te stappen.
Verwijderd
Op tijd poetsen, anders word de uitslag minder zekerSwerfer schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:13:
[...]
Top! Iemand met een glazen bol die wel werkt. Heb je tips?
Wraith is in het eindstadium. Er moeten nog wat kleine dingen aangepast worden. Daarnaast is er geen whale aanwezig (die 2 bil aan Verge coins heeft). Dit blijkt een website te zijn die Verge koopt en verkoopt aan klanten (zoals bijvoorbeeld Litebit ook is).
Blijf hopen op Wraith. Heb er, ondanks de slechte berichten, nog steeds vertrouwen in.
Same here. Maar wist toen niet wat ik nu weet en vond die paar honderd euro toen een hele dikke investeringVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:05:
[...]
Ik heb ze nog voor 17 cent gekocht, kan me nu wel weer voor mijn kop slaan dat ik er niet veel meer gekocht heb.
Ik bleef hangen op 12%
Maar mijn timing met oversturen van BTC/ETH naar Binance liep een beetje scheef.
Verwijderd
Laten we gewoon ervanuit gaan dat ie binnen een jaar op 200 euro staat ;-)GustavSan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:16:
[...]
Same here. Maar wist toen niet wat ik nu weet en vond die paar honderd euro toen een hele dikke investering. Toch nog wel rond €0,23 een vergelijkbare hoeveelheid bijgekocht, maar wordt het idd wachten op een dip waarvan ik eigenlijk hoop dat ie nooit meer komt
Je zou bijna gaan denken; het maakt niet uit hoe erg een (shit)coin per dag stijgt/daalt; als je erbij bent en enige moeite wil doen, kan je er best leuk aan verdienen. Enige nadeel, maar dat weten we allemaal, is dat je trade tegen een andere crypto waarvan de waarde ook constant daalt/stijgt.
* MAX3400 gaat toch maar eens Bollinger en stop-loss inzetten voor automatisch traden
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het was toch een anonieme coin?banaanbanaan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:41:
The 2 billion rich list sensation
Ow zit er niet zo heel ruim in, 3K stuks. Staat nu nog op 50 euro winst.hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:04:
[...]
Hoeveel euro heb je erin gestopt? Wanneer heb je gekocht? Voor hoeveel euro/cent per Verge en wat is je doel ?!
Nav coin! Wacht even tot hij zakt naar +- 20k satoshi per stuk en koop ze dan in. Hij is net gereleased op Binance dus er was even een sterke pump. Het volume en bedrag per stuk loopt nu ook terug, maar dit is een erg mooie coin die in 2018 een hele mooie roadmap heeft. Ook is het dev team van deze coin goed en hebben ze toegang tot een community fundSwerfer schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:13:
[...]
Top! Iemand met een glazen bol die wel werkt. Heb je tips?
Sorry, in de war met BTC waarde.MTBreak schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:48:
[...]
Volgens mij is DGB nooit 20 cent geweest? Stond van de week op een ATH van 0.09$
https://coinmarketcap.com/currencies/digibyte/ Het gaat me vooral om de periode tussen de twee pieken. Met XVG zou je zomaar 3.5 maand kunnen wacht tot volgende piek bij een daling en dat is best wel lastig (vond ik ook met NEO in zelfde periode).
Ja achteraf is het altijd voor je kop slaan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:05:
[...]
Ik heb ze nog voor 17 cent gekocht, kan me nu wel weer voor mijn kop slaan dat ik er niet veel meer gekocht heb.
Ik ben al blij dat ik voor 8k XRP heb gekocht op 0.34. Heb nu spijt dat ik niet minimaal het dubbele heb gedaan
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik ga er even vanuit dat je hopelijk investeert met geld dat je zonder problemen kwijt kan raken. Jouw investering is (met 50 euro winst nu) minder dan 500 euro. 50 winst is nou niet echt life-changing (c.q. opzienbarend). HODL gewoon en probeer te gaan voor een leuke winst. Neem die gok.Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:19:
[...]
Ow zit er niet zo heel ruim in, 3K stuks. Staat nu nog op 50 euro winst.
Als je echt die 50 euro wilt hebben, stap dan uit de crypto game want dat heb je het geld gewoon te hard nodig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteren mijn NAV inleg even overgezet naar XVG op de gok dat die Wraith toch nog gaat komen. Zodra het de 31ste is geweest en er een lekkere winst is, dan zet ik zeker een deel terug op NAV, want het ziet er zeker goed uit.jesse111 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:20:
[...]
Nav coin! Wacht even tot hij zakt naar +- 20k satoshi per stuk en koop ze dan in. Hij is net gereleased op Binance dus er was even een sterke pump. Het volume en bedrag per stuk loopt nu ook terug, maar dit is een erg mooie coin die in 2018 een hele mooie roadmap heeft. Ook is het dev team van deze coin goed en hebben ze toegang tot een community fundLees je maar in over deze coin. Succes!
Zeldzaam wijze opmerking in dit topichmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:24:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik ga er even vanuit dat je hopelijk investeert met geld dat je zonder problemen kwijt kan raken. Jouw investering is (met 50 euro winst nu) minder dan 500 euro. 50 winst is nou niet echt life-changing. HODL gewoon en probeer te gaan voor een leuke winst. Neem die gok.
Als je echt die 50 euro wilt hebben, stap dan uit de crypto game want dat heb je het geld gewoon te hard nodig.
Niet iedereen zit in de 'crypto game' om life changing profits te maken. Sommigen vinden het gewoon leuk om mee te doen. Dat hij er misschien met minder dan 500 euro in zit zegt niet dat dit al zijn geld is wat hij kan missen...hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:24:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik ga er even vanuit dat je hopelijk investeert met geld dat je zonder problemen kwijt kan raken. Jouw investering is (met 50 euro winst nu) minder dan 500 euro. 50 winst is nou niet echt life-changing. HODL gewoon en probeer te gaan voor een leuke winst. Neem die gok.
Gisteren was ik de repo in de gaten aan het houden, direct na wat activiteit schoot de koers van XVG met bijna 40% omhoog, en dan is er nog geen officiële aankondiging geweest. Als wraight daadwerkelijk released wordt, dan schiet XVG naar ongelooflijke hoogtes. Kijk maar naar Bitcoin begin december, dat was ook zo'n debiele stijging, puur omdat BTC zo hyped was dat moment.
My 2 cents; heb je Verge, dan verdubbel je minimaal voor 1 januari.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik heb ze ook maar QLC kende ik niet. Wacht wel op de ICO van NEX.Ben mij nu in aan het lezen Loopring LRC.Rookert25 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:40:
Kucoin heeft nu paar NEO ICO's gelist. Red Pulse was er al (ruim 350% gestegen), nu ook Deep Brain (AI, cloud computing in blockchain) en Qlink. Ik ga daar eens naar kijken, wordt de start van het NEO ecosysteem. 2018 wordt heel tof voor NEO.
Waarschijnlijk komt er nog wel een pump aan met Wraith, maar als iedereen zo denk zal je weer zien dat juist het tegenovergesteld werkelijkheid is in deze gekke cryptowereld
Life-changing is een redelijk overdreven uitdrukking. Meer om aan te geven dat het allemaal niet zo spannend is. Gezien de reacties van die meneer/mevrouw/weetikveelwelkegender (zijn er nog al wat) merk ik dat het allemaal maar een beetje te spannend is en zijn hartslag de hele tijd de pan uit rijst...Machlah schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:26:
[...]
Niet iedereen zit in de 'crypto game' om life changing profits te maken. Sommigen vinden het gewoon leuk om mee te doen. Dat hij er misschien met minder dan 500 euro in zit zegt niet dat dit al zijn geld is wat hij kan missen...
En ik zeg toch ook helemaal niet dat dit al zijn geld is. Je moet mijn post maar even lezen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik snap uiteraard dat er geen standaardmodel 'hoe winst te maken' is, maar ik verwacht dat je met de juiste inzichten de odds wel kunt vergroten.
Leer mij Nederlanders kennen. Die denken totaal niet na en iedereen denkt dat er gratis geld voor het oprapen ligt. Die waarschuwing zou elke 10 posts terug moeten komen in het handelstopic.Machlah schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:26:
[...]
Niet iedereen zit in de 'crypto game' om life changing profits te maken. Sommigen vinden het gewoon leuk om mee te doen. Dat hij er misschien met minder dan 500 euro in zit zegt niet dat dit al zijn geld is wat hij kan missen...
Het aantal 'newbies' is schrikbarend hoog maar dat zijn de risico's ook.
Bollinger bands & RSI zijn handig voor day trading, lees daar maar over in. Verder kan ik je adviseren om Discords te joinen van day traders.mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:33:
Iemand van de daytraders hier nog tips? Ik wil het graag leren en een groot deel zal uiteraard ervaring zijn, gecombineerd met geluk en niet in paniek raken als het mis gaat (en bij je beslissing blijven ook al gaat hij nog verder omhoog). Maar iets als patroonherkenning of welke instellingen je het beste kunt gebruiken als beginner? Ik hoor @MAX3400 over Bollinger praten dus ik ga zo eens lezen wat dat is, maar misschien dat @RedHat ook nog tips heeft?
Ik snap uiteraard dat er geen standaardmodel 'hoe winst te maken' is, maar ik verwacht dat je met de juiste inzichten de odds wel kunt vergroten.
Verwijderd
Ja niet daytraden, eerder gokken op 2 a 3 maanden strategie. Althans bij werkt dat het beste.mark-k schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:33:
Iemand van de daytraders hier nog tips? Ik wil het graag leren en een groot deel zal uiteraard ervaring zijn, gecombineerd met geluk en niet in paniek raken als het mis gaat (en bij je beslissing blijven ook al gaat hij nog verder omhoog). Maar iets als patroonherkenning of welke instellingen je het beste kunt gebruiken als beginner? Ik hoor @MAX3400 over Bollinger praten dus ik ga zo eens lezen wat dat is, maar misschien dat @RedHat ook nog tips heeft?
De patronen ga je vanzelf zien. Ik denk dat er 1 ding is dat nog belangrijker is als geld hebben om in te kunnen zetten, namelijk tijd, veel tijd.
Ik gebruik zelf Binance als exchange en koop mijn eth via Coinbase, vervolgens zet ik deze over Binance. Ik weet niet of er een goedkopere/snellere methode is voor zover.alfredpot schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:36:
Ik lees al een tijdje mee en zie veel mensen die ETH kopen en wisselen voor XRP of andere alts. Reden is dat de fees lager zijn dan bij BTC. Welke Exchange gebruiken jullie daarvoor? Wat is het voordeligste?
[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 29-12-2017 10:41 ]
Zolang je op de exchange blijft zijn alle fees gewoon hetzelfde, X procent van de transactie. Ga je het echter naar adressen versturen (van exchange naar wallet bijvoorbeeld, of van exchange naar exchange) dan betaal je je blauw aan fees bij bitcoin tov andere coins. Daarom kun je beter je geld omzetten naar ETH of LTC en dat versturen, en dan op de exchange pas omzetten naar BTC.alfredpot schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:36:
Ik lees al een tijdje mee en zie veel mensen die ETH kopen en wisselen voor XRP of andere alts. Reden is dat de fees lager zijn dan bij BTC. Welke Exchange gebruiken jullie daarvoor? Wat is het voordeligste?
Doe je even een geluksdansje voor me; heb sell-orders vanaf 2100SAT (en hoger) staanparadoXical schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:27:
@mark-k goed lezen https://tradingsim.com/blog/bollinger-bands/
Wil je iets anders handelen, kan je eventueel ook inlezen op ping-pong. De opbrengst per trade kan hoger zijn maar de doorlooptijd vaak ook wat langer. Het is maar net hoe je erin zit en of je eventueel wat (kleine) coins hebt om mee te spelen. Zeg maar, tientjeswerk aan coins van 150SAT ofzo, weekje je eigen strategie uitdenken/volgen en pas later met wat meer geld in bekendere/nieuwere coins investeren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Sell orders op 2100, ik dans. Ik zou ze echter eerder op 3000 / 4000 zettenMAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:39:
[...]
Doe je even een geluksdansje voor me; heb sell-orders vanaf 2100SAT (en hoger) staan
@mark-k goed lezen https://tradingsim.com/blog/bollinger-bands/Het is nog niet eens dat je voor jezelf percentages gaat vaststellen maar in ieder geval voor een groot aantal marktschommelingen kan "zien" wat er gaande is en een iets meer educated guess kan maken of je kan instappen of juist moet verkopen. Voor alle gevallen: hou je fees in de gaten!
Wil je iets anders handelen, kan je eventueel ook inlezen op ping-pong. De opbrengst per trade kan hoger zijn maar de doorlooptijd vaak ook wat langer. Het is maar net hoe je erin zit en of je eventueel wat (kleine) coins hebt om mee te spelen. Zeg maar, tientjeswerk aan coins van 150SAT ofzo, weekje je eigen strategie uitdenken/volgen en pas later met wat meer geld in bekendere/nieuwere coins investeren.
Maar serieus, mensen die tijdens de FUD een stop loss hadden kunnen wel janken, zo denk ik ook over die sell orders. Nee, trade liever zelf!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
En u als ervaren rot in het vak baalt daar natuurlijk heel erg van he? Al dat nieuwe kapitaal is namelijk helemaaaaal niet goed voor de koerstenTyphone schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:34:
[...]
Leer mij Nederlanders kennen. Die denken totaal niet na en iedereen denkt dat er gratis geld voor het oprapen ligt. Die waarschuwing zou elke 10 posts terug moeten komen in het handelstopic.
Het aantal 'newbies' is schrikbarend hoog maar dat zijn de risico's ook.
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar vond het met de paniek en hartslag (zo ver ik dat op afstand kan meten) wel meevallen van meneer (Ik ga er van uit dat het een meneer is gezien de voornaam).hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:33:
[...]
Life-changing is een redelijk overdreven uitdrukking. Meer om aan te geven dat het allemaal niet zo spannend is. Gezien de reacties van die meneer/mevrouw/weetikveelwelkegender (zijn er nog al wat) merk ik dat het allemaal maar een beetje te spannend is en zijn hartslag de hele tijd de pan uit rijst...
En ik zeg toch ook helemaal niet dat dit al zijn geld is. Je moet mijn post maar even lezen.
Kijk, hier heb ik wat aan. Ik ga meteen all-in! Bedankt alvast he?paradoXical schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:27:
Verwijderd
Markten - vooral deze nu - hebben wel fat tails. Daarom werken deze banden toch nooit heel goed. Prijs distributie is niet normaal verdeeld. Ze kunnen echter wel een globaal beeld geven.jesse111 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:35:
[...]
Bollinger bands & RSI zijn handig voor day trading, lees daar maar over in. Verder kan ik je adviseren om Discords te joinen van day traders.
Ik heb niet de ilussie dat het Wraight daadwerkelijk gereleased gaat worden. AparadoXical schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:27:
Voor de de mensen omtrent XVG (Verge). Als er iets helpt in de crypto wereld dan zijn het hypes. XVG leeft ontzettend onder jonge mensen, kijk alleen al naar Reddit. Daarnaast de grote FUD afgelopen week, slecht nieuws is ook nieuws, en zodra een koers 50% is iedereen dat slechte nieuws al lang weer vergeten.
Gisteren was ik de repo in de gaten aan het houden, direct na wat activiteit schoot de koers van XVG met bijna 40% omhoog, en dan is er nog geen officiële aankondiging geweest. Als wraight daadwerkelijk released wordt, dan schiet XVG naar ongelooflijke hoogtes. Kijk maar naar Bitcoin begin december, dat was ook zo'n debiele stijging, puur omdat BTC zo hyped was dat moment.
Ligt eraan. Voor de fun ooit 22 bitcoins gekocht voor nog geen 50 euro.appelflap1992 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:41:
[...]
En u als ervaren rot in het vak baalt daar natuurlijk heel erg van he? Al dat nieuwe kapitaal is namelijk helemaaaaal niet goed voor de koersten
Ik lig niet wakker van 10.000 euro verlies.
Jij wel van 500 euro?
Dat kan zomaar gebeuren namelijk maar daar lijkt het gros zich hier niet om te bekommeren.
Als ik hoor wat voor vragen er gesteld worden om wat voor luttele bedragen dan zou wat meer onderzoek geen kwaad kunnen. In het beleggingstopic is het mega rustig trouwens... goh.
Waar het risico op 100% stijging mogelijk is, is dat ook met de daling zo maar nu alles 'to the mooooon' lijkt te gaan beseft niemand dat meer.
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 29-12-2017 10:50 ]
Weet niet of het mag, maar ik zag in de app van investing.com dat die tegenwoordig ook een aantal cryptocoins listen en daar ook behoorlijk wat technische analyse op toepassen. Dit is voor de newbies weer uit te lezen op een zeer makkelijke wijze in de vorm van een advies voor 5-minuten, 30 minuten, per uur, dagelijks en maandelijks. Weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, maar je kan er je voordeel mee doen als het een gedegen analyse is.jesse111 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:35:
[...]
Bollinger bands & RSI zijn handig voor day trading, lees daar maar over in. Verder kan ik je adviseren om Discords te joinen van day traders.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Jep viel mij ook op, ik heb mijn winst maar gelijk gepakt en 50% verkocht.. Nu fingers crossed voor de drop zodat ik weer kan kopenYerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:50:
Volgens mij zijn er vandaag een paar hele grote daytraders of investeerders bij XRP gekomen. Ik zie opeens buy orders verschijnen op sale price van $ 200k + dus die lopen de prijs flink op te drijven. Ben benieuwd of die dropt en hoe ver dan.
Maar zo te zien had ik beter nog ff kunnen HODL
[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 29-12-2017 10:53 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik neem aan dat je met ping-pong niet de sport die ik al 12 jaar doe bedoelt, anders hadden ze me wel eerder mogen vertellen dat je daar bitcoins mee kon verdienenMAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:39:
[...]
Doe je even een geluksdansje voor me; heb sell-orders vanaf 2100SAT (en hoger) staan
@mark-k goed lezen https://tradingsim.com/blog/bollinger-bands/Het is nog niet eens dat je voor jezelf percentages gaat vaststellen maar in ieder geval voor een groot aantal marktschommelingen kan "zien" wat er gaande is en een iets meer educated guess kan maken of je kan instappen of juist moet verkopen. Voor alle gevallen: hou je fees in de gaten!
Zit nu 2 dagen in de cryptocurrency en dacht mijn allereerste fout (niet opletten bij inkopen van ICX die net toen op bijna een ATH stond) te kunnen rechtzetten. Boy was I wrong
In elk geval bedankt voor de tips, ik ga eens lezen.
Die illusie heb ik ook niet, een zekerheid is het allerminst. Speculeren blijft speculeren. Ik ben echter wel positief. De kans om veel geld te verliezen is er, en accepteer ik.MaStar schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:47:
[...]
Ik heb niet de ilussie dat het Wraight daadwerkelijk gereleased gaat worden. A
[ Voor 8% gewijzigd door paradoXical op 29-12-2017 10:51 ]
Lichtpuntje...
Beste Hans, kun je me uitleggen hoe ik YOYOW aan MEW toevoeg? Ik heb de transfer al gemaakt, maar de coins worden zoals gezegd niet zichtbaar in MEW. Als ik Google op "how to send YOYOW to Myetherwallet" krijg ik geen duidelijk antwoord. Wat bedoelde je met "token path"?hansdegit schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:11:
Ledger Nano S vraagje:
'k Wil mijn YOYOW tokens verzenden naar HitBTC via MyEtherwallet. Alleen: MyEtherwallet ziet het saldo niet, blijft op 0 staan. Ik heb het token al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar nog steeds geen saldo.
Wat kan ik hier aan doen? (op ethplorer.io staat gelukkig wél het juiste saldo).
Wanneer ik het saldo overneem van ethplorer, zegt MyEtherwallet dat het over te schrijven bedrag niet ok is...
Zou ik ook met de originele ledger apps die tokens kunnen overschrijven?
Juist...Even het juiste Token path selecteren. Pannenkoek.
Edit: laat maar zitten, ik heb al een antwoord gevonden op deze website: https://bitsharestalk.org/index.php?topic=24926.0
[ Voor 8% gewijzigd door Guus Leeuwis op 29-12-2017 11:00 ]
mag ik vragen waar jij dat zie en hoe ?Yerap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:50:
Prepare for the next ATH
TA zou ik helemaal niemand aanraden om te gebruiken. Er bestaat geen enkele indicator of analyse die met zekerheid de toekomst kan voorspellen. En al helemaal niet door nieuwkomers die geen flauw idee hebben waar ze nu eigenlijk naar zitten te kijken.thunder8 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:47:
[...]
Weet niet of het mag, maar ik zag in de app van investing.com dat die tegenwoordig ook een aantal cryptocoins listen en daar ook behoorlijk wat technische analyse op toepassen. Dit is voor de newbies weer uit te lezen op een zeer makkelijke wijze in de vorm van een advies voor 5-minuten, 30 minuten, per uur, dagelijks en maandelijks. Weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, maar je kan er je voordeel mee doen als het een gedegen analyse is.
De trend van een koers haal je uit het verleden, niet uit de toekomst. Om een succesvolle (day)trader te worden moet je weten/berekenen wat je kansen zijn. Geen enkele koers is gelijk. Besteed daarom ook tijd om de koers uit het verleden te analyseren. Is de coin nog maar een week oud? Dan kun je daar vrijwel niks mee en moet je dus ook niet in investeren.
Zie traden als een casino waarbij jijzelf het casino bent. Als je er voor zorgt dat de kansen altijd in jouw voordeel zijn maak je op lange termijn altijd winst. Dat betekent wel dat je deze kansen van te voren moet berekenen.
Er is maar een enkeling in dit topic die daadwerkelijk structureel winst maakt door te traden. De meeste mensen hebben toevallig op het juiste moment ingekocht en denken vervolgens dat ze een goede trader zijn.
Dat is ook juist het gevaar van traden. Veel mensen worden overmoedig in een bull market. Winsten zijn op dit moment erg makkelijk te realiseren. Je kunt bijna simpelweg gewoon een willekeurige coin kopen en er is altijd wel eentje die een paar 100% pakt. Maar dat heeft niks met traden maken.
Lijstje van buy orders als daar opeens blokken van 200k bij komen op de prijs waarop op dat moment gehandeld wordt. Het kunnen ook meerdere kleine spelers zijn, maar als het in een keer geplaatst wordt dan is de kans groot dat het één persoon is. Je ziet dan ook in market depth een zogenaamde buy muur staan.sourcecode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:57:
[...]
mag ik vragen waar jij dat zie en hoe ?
YouTube: Ripple Price Could Easily Hit $5.00 to $10.00 in 2018?
Verwijderd
Helaas is dit 'm niet. Ik herinner me dat het een vrij strakke en informatiedichte tabel is.LuisjeNL schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:53:
Rsihunter? Die rolt iig uit google, vond je vraag eigenlijk wel een mooie tip
Stoer, dus omdat u voor de grap dat toen kocht heeft u het recht nieuwkomers uit te maken voor "newbies", weten we dat ook weer. U doet net of u niet blij bent met de "newbies" maar zonder die newbies waren die 22 BTC van u nooit zoveel waard als dat ze dat nu zijn.Typhone schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:47:
[...]
Ligt eraan. Voor de fun ooit 22 bitcoins gekocht voor nog geen 50 euro.
Ik lig niet wakker van 10.000 euro verlies.
Jij wel van 500 euro?
Dat kan zomaar gebeuren namelijk maar daar lijkt het gros zich hier niet om te bekommeren.
Als ik hoor wat voor vragen er gesteld worden om wat voor luttele bedragen dan zou wat meer onderzoek geen kwaad kunnen. In het beleggingstopic is het mega rustig trouwens... goh.
Waar het risico op 100% stijging mogelijk is, is dat ook met de daling zo maar nu alles 'to the mooooon' lijkt te gaan beseft niemand dat meer.
En of ik wel of niet wakker lig van 500 euro doet er toch helemaal niet toe?
Het gaat er meer om dat iedereen euforisch is op dit moment in deze markt. Die mensen vergeten alleen dat het niet alleen hosanna is.appelflap1992 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:03:
[...]
Stoer, dus omdat u voor de grap dat toen kocht heeft u het recht nieuwkomers uit te maken voor "newbies", weten we dat ook weer. U doet net of u niet blij bent met de "newbies" maar zonder die newbies waren die 22 BTC van u nooit zoveel waard als dat ze dat nu zijn.
Kijk alleen maar terug naar vorige week vrijdag toen alles de goot in ging.
Als ik om me heen kijk en mensen hoor denken ze allemaal morgen miljonair te zijn. Als ze een munt hebben gekocht en die de volgende dag niet 38534732% gestegen is, is het een kut munt en verkopen ze die munt weer
Terwijl die betreffende munt de afgelopen weken al 100/200/300/400/500% gestegen is
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Persoonlijk twijfel ik, maar neig ik naar de eerste kant. Waarom? Er zit een enorm actief team van developers achter en XVG is dusdanig veel actief op sociale media (met relevante content) dat ik hier wel vertrouwen in blijf houden. Activiteit op sociale media kan ook duiden op hypen, maar het zijn over het algemeen berichten met daadwerkelijk inhoud. Ook dusdanig veel dat ik niet kan geloven dat één persoon dit zou doen.
We gaan het weer meemaken.
[ Voor 27% gewijzigd door Steefmeister op 29-12-2017 11:09 ]
Newbies is gewoon een term voor mensen die ergens net mee beginnen. Ik zie niet in waarom dat per se erg is. Ik ben zelf ook een n00b op het gebied van cryptocurrency maar vermaak mij er kostelijk mee.appelflap1992 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:03:
[...]
Stoer, dus omdat u voor de grap dat toen kocht heeft u het recht nieuwkomers uit te maken voor "newbies", weten we dat ook weer. U doet net of u niet blij bent met de "newbies" maar zonder die newbies waren die 22 BTC van u nooit zoveel waard als dat ze dat nu zijn.
Of jij wel of niet wakker ligt van 500 euro doet er inderdaad niet toe.
Wat, en ik blijf dit tot in den treure herhalen, wel belangrijk is. Dat het geld wat je belegt/investeert/mee gokt - geld is dat je kan veroorloven te verliezen. Als morgen jou 500, 10000 of 5 euro weg is, dan kan dit vervelend zijn, maar moet dit geen onoverkomelijk probleem zijn. Anders ben je aan het speculeren met geld dat je gewoon nodig hebt en heb je kennelijk de financiële ruimte niet om jezelf hiermee bezig te houden...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat een aannames, wat een aannames.appelflap1992 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:03:
[...]
Handelsvolume is ruim in de miljoenen dus of ik daar newbies voor mag 'newben' is de vraag. In de ogen van enkele bekenden (daytraders) ben ik zelfs newbie dus til niet te zwaar aan die definitie.
Of je er wel of niet wakker van ligt is inderdaad niet relevant maar je zit hier niet in dit topic omdat je 500 euro gaat schenken maar omdat je aan het investeren, speculeren c.q. beleggen bent.
Loop dus a.u.b. niet zo te blazen en jezelf aangevallen te voelen. Als ik namelijk alle newbies hier eens fijntjes op de regels ging wijzen in dit topic dan vallen er binnen 1 seconde 10.000 posts weg. Maar ik ben geen moderator en gewoon op zoek naar informatie hier. Door al diezelfde 'newbs' (2 maanden geleden was het leesbaar en ging het ook goed met de handel) is die leesbaarheid en de informatie die ik 'anders misloop' niet of nauwelijks meer te vinden.
Het grote verschil is dat mijn investering dermate klein was dat ik allang akkoord ben met eventueel (fors) verlies aangezien het netto nog altijd om winst blijft gaan. De meeste hier denken dat de sky the limit is maar komen er straks achter dat van crypto naar fiat geld wel even andere koek is. Doe ermee wat je wil. En de chickens sellen maximaal als het iets minder gaat dus dat trekt mijn koers ook omlaag.
Geld is niet nodig, dus verliezen mag. Maar winst is mooier uiteraard 😎hmr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:24:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik ga er even vanuit dat je hopelijk investeert met geld dat je zonder problemen kwijt kan raken. Jouw investering is (met 50 euro winst nu) minder dan 500 euro. 50 winst is nou niet echt life-changing (c.q. opzienbarend). HODL gewoon en probeer te gaan voor een leuke winst. Neem die gok.
Ik heb me er nooit in verdiept, dus misschien klopt het wel niet wat er wordt gezegd hoor. Maar was nu juist niet één van de kritiekpunten dat er een totaal van één developer achter zit en die Github niet bepaald actief is? Of bedoel je actief op Twitter? Want actief op Github lijkt me zinvoller.Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:09:
XVG.. er is al veel over geschreven. De ene gelooft er in de andere totaal niet.
Persoonlijk twijfel ik, maar neig ik naar de eerste kant. Waarom? Er zit een enorm actief team van developers achter
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 29-12-2017 11:20 ]
Hé??Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:09:
XVG.. er is al veel over geschreven. De ene gelooft er in de andere totaal niet.
Persoonlijk twijfel ik, maar neig ik naar de eerste kant. Waarom? Er zit een enorm actief team van developers achter en XVG is dusdanig veel actief op sociale media (met relevante content) dat ik hier wel vertrouwen in blijf houden. Activiteit op sociale media kan ook duiden op hypen, maar het zijn over het algemeen berichten met daadwerkelijk inhoud. Ook dusdanig veel dat ik niet kan geloven dat één persoon dit zou doen.
We gaan het weer meemaken.
1 dev = enorm actief team van devs?
Berichten met inhoud? Waar dan?
Het is louter hype, ik heb nog geen inhoud gezien vanuit XVG. Iedereen doet alsof Wraith the next big thing is maar kunnen niet zeggen wat het is. Crypto wordt steeds enger haha.
Het Loopring-protocol (LRC) maakt het mogelijk om niet alleen off-chain in coins te handelen, maar tevens off-exchange zodat je je coins in eigen beheer houdt. Hun roadmap stelt dat ze in april 2018 een wallet willen uitbrengen om mee te kunnen handelen.
Volgens mij is het een interessant concept. Want volgens mij bestaat hier een latente behoefte aan, n.l.: géén gedoe met de SEC over "securities", géén ID's om jezelf te moeten legitimeren, géén exchanges die airdrops of forks achterhouden.
Ik heb er een plukje van gekocht (hold). Ben benieuwd naar hun verdere resultaten.
Waar staat die lijst me developers, kon er maar 1 vinden.Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:09:
Persoonlijk twijfel ik, maar neig ik naar de eerste kant. Waarom? Er zit een enorm actief team van developers achter
[ Voor 14% gewijzigd door Wietsee. op 29-12-2017 11:28 ]
TA is toch juist de historische informatie gebruiken om kansen voor de toekomst te bepalen? Bij TA kijk je naar patronen in het historische koersverloop.biggydeen2 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:02:
[...]
TA zou ik helemaal niemand aanraden om te gebruiken. Er bestaat geen enkele indicator of analyse die met zekerheid de toekomst kan voorspellen. En al helemaal niet door nieuwkomers die geen flauw idee hebben waar ze nu eigenlijk naar zitten te kijken.
De trend van een koers haal je uit het verleden, niet uit de toekomst. Om een succesvolle (day)trader te worden moet je weten/berekenen wat je kansen zijn. Geen enkele koers is gelijk. Besteed daarom ook tijd om de koers uit het verleden te analyseren. Is de coin nog maar een week oud? Dan kun je daar vrijwel niks mee en moet je dus ook niet in investeren.
Zie traden als een casino waarbij jijzelf het casino bent. Als je er voor zorgt dat de kansen altijd in jouw voordeel zijn maak je op lange termijn altijd winst. Dat betekent wel dat je deze kansen van te voren moet berekenen.
Er is maar een enkeling in dit topic die daadwerkelijk structureel winst maakt door te traden. De meeste mensen hebben toevallig op het juiste moment ingekocht en denken vervolgens dat ze een goede trader zijn.
Dat is ook juist het gevaar van traden. Veel mensen worden overmoedig in een bull market. Winsten zijn op dit moment erg makkelijk te realiseren. Je kunt bijna simpelweg gewoon een willekeurige coin kopen en er is altijd wel eentje die een paar 100% pakt. Maar dat heeft niks met traden maken.
Precies wat jij zegt met "de trend van een koers haal je uit het verleden".
Bizar dit.... Ben inderdaad erg benieuwd wat #2 voor Ripple gaat betekenen.. Al zie ik ze niet heel snel bij de Bitcoin marketcap in de buurt komen. Ondertussen heb ik bijna 400% rendement op mijn XRPtjes!Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:29:
[...]
Ja, de flippening is gaande. Maar wel een andere dan Roger Ver zich had voorgesteld.
Oh ja, en dan moet Coinbase deze munt over een paar weken nog opnemen.
Krijgt hij nog een extra boost.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zelf handel ik al een aantal maanden voornamelijk via Bittrex. Maar de Bittrex website vind ik echt afschuwelijk werken, en dan met name op mobiele devices. Alles is traag, niet geoptimaliseerd en werkt gewoon niet lekker op mobiel. Ik mis essentiele informatie die voor mij dagelijks belangrijk is en volgens mij zijn er velen met mij die dit vinden.
Dat kan dus beter en daarom heb ik de afgelopen dagen gewerkt aan het inzichtelijker maken van m'n trades met behulp van de Bittrex API, zodat deze "on the go" beschikbaar zijn en mij direct de juiste informatie geven. Handelen in coins moet snel kunnen, ook als je niet achter een computer zit. Dus vandaar de focus op mobiel.
Zie screenshots: https://www.dropbox.com/s...5lbx2/collection.png?dl=0
Enkele features die ik had genoteerd:
- Instantly see the current status of your balances and orders. Am I making a profit? Or am I losing money?
- Fast selling and buying. Instantly react on market movements and quickly sell or buy a crypto coin. (in progress)
- Optimized for mobile screens and mobile performance. Always there with you.
- Overview open orders. How are my orders performing? Should I cancel or adjust them?
- Better live candlestick chart by TradingView.com
- Live updates all market data. No need to refresh yourself.
Het uiteindelijke doel is dit publiekelijk beschikbaar maken, maar momenteel moeten er nog een paar essentiele onderdelen uitgewerkt worden
Als je een Javascript developer bent stuur mij even een PM voor meer details
Verwijderd
Maar waarom dan? Zoals eerder gemeld, staat de coin toch los van het Ripple netwerk? Welke functionele waarde heeft XRP dan, behalve de ruilwaarde?Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:29:
[...]
Ja, de flippening is gaande. Maar wel een andere dan Roger Ver zich had voorgesteld.
Oh ja, en dan moet Coinbase deze munt over een paar weken nog opnemen.
Krijgt hij nog een extra boost.
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]