[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.967 views

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:24
jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:06:
XVG wraith protocol staat op github, prijs is aan het stijgen👍
https://twitter.com/RexFonseca88/status/946382210344587264

Staat een reactie van sunerok onder dat het fake is:
https://twitter.com/justinvendetta/status/946392030191783937

[ Voor 19% gewijzigd door PTish op 28-12-2017 21:54 ]

YASH! - Yet Another Smart Home

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:48:
[...]

Waarom begin je niet gewoon op Litebit? Ze zullen binnenkort wel weer nieuwe accounts aannemen
Litebit is gewoon het stomste wat er is en je werkt het alleen maar in de hand door maar te blijven kopen daar.

Doe het gewoon in 1x keer goed en kap met die "brokers".

1. Maak Bitstamp account aan en doe gelijk de verificatie. Kost nu even wat tijd.
2. Morgenochtend gelijk verificatie bij Bitonic doen, ben je dezelfde dag nog verified.
3. Maak een Binance account aan, ship je BTC van Bitonic daar heen en je bent up en running in 1 dag.

Tegen de tijd dat je Bitstamp verified is, kan je ook spelen met echte euros/dollars en SEPA boekingen doen.

Is bovenstaande echt zo moeilijk?

Verwijderd

Klopt, die url was ook enkele minuten later offline..
Twitter ontploft wel laatste 30-60 minuten omtrent verge...
Er staat wel "iets" te gebeuren maar kan me vinger er nog niet op leggen wat het is..
Veel FOMO lijkt het op dit moment.

Verwijderd

Myblock schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:49:
[...]

Ikzelf heb xvg gekocht op litebit en overgezet naar binance, koste me 5xvg
En hoeveel XVG had je gekocht? Werkt het niet met percentages?
Snap er weinig van, eerlijk gezegd. Laten we zeggen dat ik 200 eu aan LTC koop, bijvoorbeeld. Hoeveel gaat dat kosten als ik het overmaak naar Binance?
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:48:
[...]

Waarom begin je niet gewoon op Litebit? Ze zullen binnenkort wel weer nieuwe accounts aannemen
Binnenkort = ?
Verder leek Binance me handig aangezien bijna heel reddit het gebruikt, en kom daar vaak.

Verwijderd

Trent900 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:55:
[...]

Litebit is gewoon het stomste wat er is en je werkt het alleen maar in de hand door maar te blijven kopen daar.

1. Maak Bitstamp account aan en doe gelijk de verificatie. Kost nu even wat tijd.
2. Morgenochtend gelijk verificatie bij Bitonic doen, ben je dezelfde dag nog verified.
3. Maak een Binance account aan, ship je BTC van Bitonic daar heen en je bent up en running in 1 dag.

Tegen de tijd dat je Bitstamp verified is, kan je ook spelen met echte euros/dollars en SEPA boekingen doen.

Klinkt simpel inderdaad, maar hoe zit het met de fees? Op Coinbase waren ze echt hoog bijvoorbeeld.

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Heb je en link naar de commit/pull request. Kan het niet vinden.

Edit: gaat om XVG

[ Voor 14% gewijzigd door styx1 op 28-12-2017 22:00 ]

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:56:
[...]
Snap er weinig van, eerlijk gezegd. Laten we zeggen dat ik 200 eu aan LTC koop, bijvoorbeeld. Hoeveel gaat dat kosten als ik het overmaak naar Binance?
Zojuist heb ik 2 LTC overgezet van Kraken naar Binance, kosten = 0.98 euro

EDIT: Is geloof ik 0.24% voor mij, als je net start is het 0.26%

[ Voor 8% gewijzigd door ik weet niks op 28-12-2017 22:00 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:57:
[...]

Klinkt simpel inderdaad, maar hoe zit het met de fees? Op Coinbase waren ze echt hoog bijvoorbeeld.
Coinbase is ook gewoon de meeste achterlijke exchange op de markt.

Bij Bitonic betaal je wel een lichte premium boven de marktprijs, maar je kunt in ieder geval aan de slag. Zodra je Bitstamp is geverifieerd, betaal je gewoon marktprijzen.

Binance fee is 0.05%/0.1% van je order.

• Myblock
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-02 17:53
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:56:
[...]

5000 en 4995 zijn er standaard 5 volgens mij

Verwijderd

Myblock schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:01:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:56:
[...]

5000 en 4995 zijn er standaard 5 volgens mij
Ook met 50.000 overzetten naar Binance was maar 5 xvg

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:01
Trent900 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:59:
[...]

Coinbase is ook gewoon de meeste achterlijke exchange op de Markt.
Nee, Coinbase is briljant. Geld overmaken via SEPA. Volgende dag binnen. Kosteloos overzetten naar GDAX en vrijwel transactieloos coins aanschaffen via GDAX... vanuit daar verplaatsen naar andere Exchanges voor andere alts.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 18:43
RobbieB schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:03:
[...]

Nee, Coinbase is briljant. Geld overmaken via SEPA. Volgende dag binnen. Kosteloos overzetten naar GDAX en vrijwel transactieloos coins aanschaffen via GDAX... vanuit daar verplaatsen naar andere Exchanges voor andere alts.
Zo heb ik het ook gedaan, werkte prima en redelijk snel.

I hide at work because good employees are hard to find.

Verwijderd

RobbieB schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:03:
[...]

Was ik ook van plan ja. Echter moet je nog een ID showen voor GDAX, had die niet tot mn beschikking helaas..

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Trent900 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:55:
[...]

Is er dan een manier om verified te raken bij Bitstamp met een id-kaart waar je een watermark overheen gezet hebt? Merk zelf tot dusver dat de meeste exchanges (zonder enigerlei goede reden) daar problemen mee hebben en het weigeren.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Verwijderd

styx1 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:58:
Heb je en link naar de commit/pull request. Kan het niet vinden.

Edit: gaat om XVG
https://github.com/vergec...3392b0626ad4d853de7061b97

Verwijderd

Stop loss, take profit. Kan ik dit ook instellen op de Binance app (android) ?

• Dobey
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-10 11:15
Zag hem ook staan, coin liep weer omhoog maar zodra er iemand begint over "fake" news zakt hij ook weer hard.. Denk dat iedereen het beste gewoon kan afwachten (mocht je ze toch al hebben) en zien wat er 30/31 gebeurd.

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-12 21:31
neokarasu schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:09:
[...]

Is er dan een manier om verified te raken bij Bitstamp met een id-kaart waar je een watermark overheen gezet hebt? Merk zelf tot dusver dat de meeste exchanges (zonder enigerlei goede reden) daar problemen mee hebben en het weigeren.
En terecht dat ze het weigeren. Ze handelen geldzaken af in Euro's en Dollars, dan zijn ze aan regels gebonden. Ze doen het niet omdat ze je willen pesten hoor.

Accepteer het of laat het voor wat het is.

Verwijderd

Dobey schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:26:
[...]

Zag hem ook staan, coin liep weer omhoog maar zodra er iemand begint over "fake" news zakt hij ook weer hard.. Denk dat iedereen het beste gewoon kan afwachten (mocht je ze toch al hebben) en zien wat er 30/31 gebeurd.
Punt is dat er heel veel mensen onzeker zijn geworden, die zullen gelijk uitstappen wanneer ze quite of iets winst behalen nu,,
Andere kant heb je de daytraders. die pakken 10-20% en zijn dan weer out..

We zulllen zien waar dit eindigd.

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 20:27
Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als het Wraith protocol 30/31 december niet wordt uitgebracht... denk dat er dan veel mensen uitstappen.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zhou schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:31:
Ik zou zeggen houd RISE in de gaten! Dev Team is meer dan verdubbeld en gaat ergens in Januari de eerste incubator lanceren. RISE houders krijgen 20% van de incubator tokens.

Ook gaat RISE meedoen aan de "Community Coin of the Month - Round 5".

RISE is een Dpos token en houders krijgen net als NEO passive inkomsten (GAS). 8)
Thanks! _/-\o_
Zag dat mijn RISE al 400% gestegen waren de laatste maand en wilde deze week gaan verkopen.
Ga nog lekker even afwachten dus!

http://www.avfoto.nl

Verwijderd

Nickelodeon schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:30:
Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als het Wraith protocol 30/31 december niet wordt uitgebracht... denk dat er dan veel mensen uitstappen.
Eens, al laat ik het persoonlijk afhangen van het excuus (en hoe geloofwaardig dit is).
Ik heb de laatste weken de community goed meegemaakt en ook bekeken hoe het precies in elkaar steekt qua team..

Alles is community driven, er zit geen bedrijf of winst oogmerk achter, gewoon een stel techies die iets moois willen maken.. Marketing zuigt, maar je moet even door alle FUD en rotzooi heen kijken..

Maar het is nu wel kwart voor 12 en men moet nu laten zien waar ze voor staan.
Ik heb nog niet echt een exit-strategie.. En hoop die eigenlijk ook niet nodig te hebben wanneer alles in elkaar klapt..

• LadyDaily
  • Laatst online: 27-12-2023
Was dat de up voor vandaag?

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 20:27
Helemaal met je eens!

Misschien wel 5 voor 12, mensen wachten al heel lang in tegendeel tot de mensen die er pas sinds kort inzitten. (Die virusscanner prutser...)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jay-v schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:57:
[...]

Ether is wel zo hoog geweest. De ATH ligt op 881 USD: https://coinmarketcap.com...ethereum/historical-data/

Dat is met de huidige koers 737.15 EUR. Tel daar de Coinbase fees bij op: https://support.coinbase....y-sell-bank-transfer-fees

Wil je geen premium betalen? Maak dan geld over naar Kraken/Bitstamp/GDAX en koop het via een exchange. Dan betaal je ongeveer 0.25% fee over de transactie.
Hoi ik ben een beetje confuus van deze reactie...

Ik betaal toch gewoon de prijs van vandaag en niet van gister...... of een jaar geleden....
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:40:
[...]

Ik heb geen idee wat de koers van eth precies heeft gedaan, maar op het moment dat je het kocht kreeg je vast al de prijs te zien en op dat moment wist je toch of je (ongeveer) het juiste bedrag betaalde? Ik zie het probleem niet zo...
Hoi snowdog, ik betaal op dat moment de prijs van Ethereum, dat snap ik... sjonge leer nou eens lezen. Etherenis in die paar seconden geen 10% gedaald???? Het is de hele dag niet zo gefluctueerd... 8)7

Ik zie zelf op coinbase dat de prijs maar op dat moment echt niet zoveel is gedaald.

[ Voor 31% gewijzigd door FrankGuthrie op 28-12-2017 22:44 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:40:
[...]

Ik heb geen idee wat de koers van eth precies heeft gedaan, maar op het moment dat je het kocht kreeg je vast al de prijs te zien en op dat moment wist je toch of je (ongeveer) het juiste bedrag betaalde? Ik zie het probleem niet zo...
Hoi snowdog, ik betaal op dat moment de prijs van Ethereum, dat snap ik... sjonge leer nou een slezen. Etherenis in die paar seconden geen 10% gedaald???? Het is de hele dag niet zo gefultueerd... 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Dobey
  • Laatst online: 20-10 11:15
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:30:
[...]

Punt is dat er heel veel mensen onzeker zijn geworden, die zullen gelijk uitstappen wanneer ze quite of iets winst behalen nu,,
Andere kant heb je de daytraders. die pakken 10-20% en zijn dan weer out..

We zulllen zien waar dit eindigd.
Eens eens hij is heel instabiel op het moment en er is een hoop gaande om die coin. Tuurlijk daytraders hou je altijd, ik hou ze voor nu nog even aan en wacht zoals de meeste waarschijnlijk doen tot 30/31 en misschien zelf begin volgend jaar.

Persoonlijk hoop ik dat ze het waar maken, zou mooi zijn. Nieuw stukje tech en wellicht hoop centjes voor iedereen die lang genoeg (wil) wachten.

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:43:
[...]

Hoi snowdog, ik betaal op dat moment de prijs van Ethereum, dat snap ik... sjonge leer nou een slezen. Etherenis in die paar seconden geen 10% gedaald???? Het is de hele dag niet zo gefultueerd... 8)7
zit je nu bij een broker te kopen en vervolgens te klagen dat het daar duurder is dan op een exchange?

Verwijderd

Zojuist ingestapt op ETHLend, is vrij recent. Uiteraard pump en dump, dus nu wat verlies, maar ik vind dit wel een interessante token. Het is wel "1 of a kind" maar deze mensen uit Estland zitten er wel achteraan als jet het mij vraagt... Paar dagen gelden beetje review naar gedaan, was ik toen maar ingestapt ;) Ben benieuwd of dit wat gaat worden.

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Voor mensen die nog iets nieuws zoeken: DeepBrain Coin DBC op kucoin 100% gestegen vandaag.
Dit is volgens mij pas het begin

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

kwarktaart schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:47:
[...]

zit je nu bij een broker te kopen en vervolgens te klagen dat het daar duurder is dan op een exchange?
Nou dan heb ik dat niet goed begrepen. Dus het klopt dus dat de prijs een stuk hoger ligt dan waar ie voor wordt verhandelt. Zie het plaatje hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/e0/97/SfYOhlI2_o.png
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/8c/ab/Ku7pvtT5_o.png

Dus dit betekent dat coinbase een hoger bedrag kan vragen voor Etheruem. Ik was onder de veronderstelling dat ze alleen een Fee pakte, maar niet Ethereum voor een hogere prijs beschikbaar stelde.... Lesje geleerd.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:55:
Ik was onder de veronderstelling dat ze alleen een Fee pakte, maar niet Ethereum voor een hogere prijs beschikbaar stelde.... Lesje geleerd.
Dat heb ik je toch al een paar uur geleden verteld?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Jeumig twitter gaat los op verge: https://twitter.com/hashtag/XVG?src=hash

maar blijft steken op 0.16?

Meh

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Taro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:00:
[...]

Dat heb ik je toch al een paar uur geleden verteld?
Dat zeg ik dus, denk dat het kwartje nu pas valt met betrekking tot wat Coinbase dan doet. Ik dacht dat ze alleen ene Fee pakte (wat je ook ziet in de order screenshot), maar ze pakken dus ook een marge op ETH zelf. Dit was me dan niet duidelijk |:(

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

dano_nl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:01:
Jeumig twitter gaat los op verge: https://twitter.com/hashtag/XVG?src=hash

maar blijft steken op 0.16?
Dit was nog maar de warming up.. :+

https://steemit.com/bitco...y-mommy-and-papa-fractals

Die kerel heeft het laatste tijd vaak bij het goede eind omtrent Verge..

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02 21:18
Mogelijk wat info over Verge! Op Github is er 8uur geleden een mapje geupload genaamd Wraith!

https://github.com/vergec...cdf9fb0be2d286/src/wraith

Doe ermee wat je wil, mogelijk is Verge toch geen shitcoin ;) .

*mogelijk fake github of wat ook, geen verstand van dit soort zaken!

[ Voor 11% gewijzigd door Wilco88nl op 28-12-2017 23:08 ]

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-12 14:43
intouss schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:51:
Voor mensen die nog iets nieuws zoeken: DeepBrain Coin DBC op kucoin 100% gestegen vandaag.
Dit is volgens mij pas het begin
Heb deze gekocht in de ico. Had wel verwacht dat deze zou gaan stijgen maar zo snel.... begin januari komt deze ook op huobi en ze verwachten dat binance ook snel zal volgen. Ben benieuwd waar het het naar toe gaat, voorlopig alles maar hodlen. 8)

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:03:
[...]

Dit was nog maar de warming up.. :+

https://steemit.com/bitco...y-mommy-and-papa-fractals

Die kerel heeft het laatste tijd vaak bij het goede eind omtrent Verge..
verdikkies, eens even kijken waar ik de limit op ga zetten, zou 0.70 werkelijk kunnen?

Meh

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
doe ik ook, i.d. red pulse
MazZz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:07:
[...]

Heb deze gekocht in de ico. Had wel verwacht dat deze zou gaan stijgen maar zo snel.... begin januari komt deze ook op huobi en ze verwachten dat binance ook snel zal volgen. Ben benieuwd waar het het naar toe gaat, voorlopig alles maar hodlen. 8)

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 24-12 16:21
Ik lees hier heel weinig over de Bankera ICO (BNK), ze beloven in 2018 deze naar de exchange te brengen. Ziet er veel belovend uit, meerdere Tweakers die hieraan mee doen?

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007

Rouwette

Rouwette.com

Ik ben ook een best newby, veel gelezen enzo.
Ik heb een 90 NXT gekocht begin december maar hoe zit het met de ignis, krijg ik die op m’n nxt account of moet ik daar toch weer wat voor doen?

https://www.rouwette.com/

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Rouwette schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:19:
Ik heb een 90 NXT gekocht begin december maar hoe zit het met de ignis, krijg ik die op m’n nxt account of moet ik daar toch weer wat voor doen?
Lees ook even terug in dit topic, of gebruik de zoekfunctie, dan vind je je antwoord.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12 12:34
Rouwette schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:19:
Mocht je deze op 1 van de ondersteunende exchanges hebben staan dan wordt de Ignis automatisch toegevoegd aan je wallet (volgens mij 1 januari wanneer ze live gaan).

Ik heb zojuist NXT gedumpt voor XVG, NXT lijkt aardig dood te bloeden en gok toch een beetje op goed nieuws voor Verge!

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
er staan zulke grote buy orders op de huidige koers van verge is dit niet vreemd? het lijkt wel of hij telkens omhoog word gepusht.

heeft iemand nog het adres van die grote verge whale?
ben wel benieuwd of hij nu nog steeds koopt

Verwijderd

banaanbanaan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:26:
er staan zulke grote buy orders op de huidige koers van verge is dit niet vreemd? het lijkt wel of hij telkens omhoog word gepusht.

heeft iemand nog het adres van die grote verge whale?
ben wel benieuwd of hij nu nog steeds koopt
JA,

https://verge-blockchain....yNNnoEZDf5Cb3QVazh4FuPRs9

• Clashmaster
  • Laatst online: 28-10 08:43
Daar kan je wel echt hééééél veel theorieën achter bedenken.. Waarom HODL'd die niet gewoon? Dat die wat verkoopt lijkt logisch, maar terug aankopen terwijl de koers stijgt.. idd raar

Verwijderd

Het gaat inderdaad de hele tijd op en neer.. weet niet wat ik hiervan moet denken

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:30:
[...]

Het gaat inderdaad de hele tijd op en neer.. weet niet wat ik hiervan moet denken
Exchange wallet?

Nu groot inkopen en later met veel winst verkopen? Zoals Litebit het ook doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 23:32 ]

• Clashmaster
  • Laatst online: 28-10 08:43
Maar wrm zou de xvg whale zelf heel de tijd verkopen en terug zelfde amount aankopen?

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
DaYwaLkUr schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:16:
Ik lees hier heel weinig over de Bankera ICO (BNK), ze beloven in 2018 deze naar de exchange te brengen. Ziet er veel belovend uit, meerdere Tweakers die hieraan mee doen?
Yep. Ik heb ze al.

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Clashmaster schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:32:
[...]

Maar wrm zou de xvg whale zelf heel de tijd verkopen en terug zelfde amount aankopen?
Kleine winsten pakken op een portfolio van $300m :F

"That's what I do. I drink and I know things."

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007

Rouwette

Rouwette.com

Bandeleros schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:23:
[...]

Mocht je deze op 1 van de ondersteunende exchanges hebben staan dan wordt de Ignis automatisch toegevoegd aan je wallet (volgens mij 1 januari wanneer ze live gaan).

Ik heb zojuist NXT gedumpt voor XVG, NXT lijkt aardig dood te bloeden en gok toch een beetje op goed nieuws voor Verge!
Ik heb ze op de online wallet van Jeruda zelf. Ik krijg alleen een foutmelding. Bij Http en https
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

https://www.rouwette.com/

Verwijderd

Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:36:
[...]

Het boeit me geen reet.. :+
Komende 2-3 dagen zullen nog vol met FOMO en pumps zitten.
Ik kijk het nog 2-3 dagen aan en bekijk ik wel hoe de vlag erbij hangt.

Win big, or go home is nog steeds mijn insteek..
Ik ga slapen, benieuwd hoe het er morgenvroeg bij staat..

• Frozenhands
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:40:
[...]

Het boeit me geen reet.. :+
Komende 2-3 dagen zullen nog vol met FOMO en pumps zitten.
Ik kijk het nog 2-3 dagen aan en bekijk ik wel hoe de vlag erbij hangt.

Win big, or go home is nog steeds mijn insteek..
Ik ga slapen, benieuwd hoe het er morgenvroeg bij staat..
Sorry maar waarom reageer je erop? Ik beantwoord iemand zijn vraag en dan krijg je dit ;w

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Raiblocks brengt me lekker omhoog zeg, komt geen eind aan!

• Frozenhands
Voor de mensen die Ripple hebben en volgen:

Ripple CEO Brad Garlinghouse was Amazing on CNBC & Bloomberg Financial Shows
https://www.reddit.com/r/...ouse_was_amazing_on_cnbc/

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Sta echt op het punt om 1000 euro aan VEN te verkopen en de XVG portofeuille nog even te spekken... FOMO :(

Heb zelf nog 10k verge op dit moment :) maar heb het gevoel dat het meer had kunnen zijn ;)

[ Voor 31% gewijzigd door hmr op 28-12-2017 23:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja iedereen weet XVG gaat naar the moon met Wraith Protocol!

• Frozenhands
Edman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:53:
Ja iedereen weet XVG gaat naar the moon met Wraith Protocol!
Niet relevant voor het topic.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12 09:37
Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:36:
[...]

Dat is gewoon strategie. Misbruik maken van de onzekerheid van nieuwkomers. Het feit dat na de dump van afgelopen week een behoorlijk aantal is gekocht door een grote koper is niet zonder reden. Als Wraith op 31-12 inderdaad komt, en hier zijn steeds meer bewijzen voor, dan gaat Verge de lucht in :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Frozenhands
Daacuso schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:57:
[...]

Dat is gewoon strategie. Misbruik maken van de onzekerheid van nieuwkomers. Het feit dat na de dump van afgelopen week een behoorlijk aantal is gekocht door een grote koper is niet zonder reden. Als Wraith op 31-12 inderdaad komt, en hier zijn steeds meer bewijzen voor, dan gaat Verge de lucht in :P
Ja, natuurlijk is dit strategie en wat zou jij doen als je bezitter bent van deze aantallen? Ik zou exact hetzelfde doen namelijk.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12 09:37
Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:59:
[...]

Ja, natuurlijk is dit strategie en wat zou jij doen als je bezitter bent van deze aantallen? Ik zou exact hetzelfde doen namelijk.
Klopt, en totdat Wraith komt is het hangen en wurgen. Boven de 1200 sats zal ie niet gaan tot die tijd.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Crasheeee schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:29:
[...]

En terecht dat ze het weigeren. Ze handelen geldzaken af in Euro's en Dollars, dan zijn ze aan regels gebonden. Ze doen het niet omdat ze je willen pesten hoor.

Accepteer het of laat het voor wat het is.
Eerlijk gezegd vind ik dat toch een wat aparte reactie. Tuurlijk: ik ben het er mee eens dat er verificatie plaatsvindt en men je idkaart of paspoort wil zien, prima en logisch. Doen alle bedrijven waar het om geldzaken gaat

Dat ze ook per definitie je bsn willen hebben en een subtiel watermerkje niet willen accepteren heeft echter niks meer met externe regels te maken. De meeste bedrijven die geldzaken afhandelen hebben daar ook geen moeite mee, alleen exchanges doen moeilijk. Komt toch vreemd over, ook als je kijkt wat er in het verleden gelekt werd aan dergelijke documenten.

Maar je hebt gelijk: accepteren dan maar met risico's van dien of er van weg blijven. Het privacy-vraagstuk blijft me iig wel boeien, vandaar mijn eerdere vraag.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Meer mensen die naar de maan gaan?

Loop serieus de bioscoop uit (star wars) om te zien dat koers +25% up is. Gaat eigenlijk debiel hard dit. Toch heb ik liever een steady rise in plaats van dit geweld, misschien dat een coin als STRAT straks beter is voor me ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Even een update.

Slack is dus volledig up en running. Er is nog wat work in progress kwestie van enkele zaken werkende te krijgen zoals we willen (bv automatische twitter feeds in het main channel (zodoende krijgen we info van de grote spelers met een max delay van 5 minuten rechtstreeks in slack), maar dat komt vanzelf goed.

Ik had de link hier al een keertje neergepoot maar ik ga hem nog eens meegeven.

Je kan hem HIER joinen

Heb een DM gestuurd naar de TS om de openingspost en de warning te updaten zodat de links naar de nieuwe slack over komen te staan. Als mensen teveel slowchatten kunnen jullie ze dus hier naartoe verwijzen.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-12 12:28
paradoXical schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 01:06:
Meer mensen die naar de maan gaan?

Loop serieus de bioscoop uit (star wars) om te zien dat koers +25% up is. Gaat eigenlijk debiel hard dit. Toch heb ik liever een steady rise in plaats van dit geweld, misschien dat een coin als STRAT straks beter is voor me ;)
Dan heb je vast XVG haha. Maar mijn ICX en TRX gaan ook wel lekker vanavond. Maar goed, zit er in voor de HODL, dus weet ook dat ik straks weer een daling kan verwachten...

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
De "To the moon" houding bij een aardig deel van de XVG community is echt enorm. Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden en vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk inzitten omdat ze erin geloven, of alleen maar omdat ze een quick flip willen.

Je ziet het natuurlijk wel vaker, maar XVG is de eerste coin in afgelopen 3 maanden waar ik dat zo extreem bij heb gezien. Iemand een idee hoe dat kan? :P

• Wouter
  • Niet online
Iets dat ik na vele uren browsen op vele websites niet heb kunnen vinden, is het antwoord op de vraag waarom Wraith eigenlijk zo fantastisch zou moeten zijn. Ik heb deze vraag ook op Reddit al vaak voorbij zien komen, maar het enige antwoord dat erop komt is iets kinderachtigs en ontwijkend als 'je bent gewoon zuur omdat je geen xvg hebt'.

Is er iemand hier die er antwoord op kan geven? Is het zo'n uniek en revolutionair protocol? En waarom dan? Doet het iets dat andere privacy coins als Monero, Dash of NAV niet kunnen?

Probeer de huidige hype gewoon een beetje te begrijpen. Komt op mij over dat iedereen denkt dat Wraith het ultieme antwoord is, maar niemand weet eigenlijk op welke vraag. Een grootaandeelhouder in pyjama heeft op YouTube gezegd dat die Sunerok een hele slimme gast is, dus dan geven we hem een paar miljard. Hypothetisch hoeft ie straks alleen maar een Tweet te posten dat Wraith er is, samen met een commit op Github met garbage en voordat iemand het door heeft is XVG al over de dollar.

Naja, zal wel een gevalletje 'welcome to crypto' zijn.

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-12 21:42
XVG blijft een onvoorspelbare achtbaan.
Staat ie straks op 1 januari op €1,00 of €0,01? Beide zijn heel goed mogelijk. Er zitten veel mensen in die rond het ATH gekocht hebben en alleen nog maar holden om straks hun inleg er ten minste uit te halen. Die hebben grote procentuele verliezen gezien en gaan niet wachten tot €1 maar zullen rond de €0,30 blij zijn de inleg weer terug te hebben.
Erg interessant. Ik hold ze nog maar. No guts, no glory :)

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Wouter schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 01:37:
Iets dat ik na vele uren browsen op vele websites niet heb kunnen vinden, is het antwoord op de vraag waarom Wraith eigenlijk zo fantastisch zou moeten zijn. Ik heb deze vraag ook op Reddit al vaak voorbij zien komen, maar het enige antwoord dat erop komt is iets kinderachtigs en ontwijkend als 'je bent gewoon zuur omdat je geen xvg hebt'.

Is er iemand hier die er antwoord op kan geven? Is het zo'n uniek en revolutionair protocol? En waarom dan? Doet het iets dat andere privacy coins als Monero, Dash of NAV niet kunnen?

Probeer de huidige hype gewoon een beetje te begrijpen. Komt op mij over dat iedereen denkt dat Wraith het ultieme antwoord is, maar niemand weet eigenlijk op welke vraag. Een grootaandeelhouder in pyjama heeft op YouTube gezegd dat die Sunerok een hele slimme gast is, dus dan geven we hem een paar miljard. Hypothetisch hoeft ie straks alleen maar een Tweet te posten dat Wraith er is, samen met een commit op Github met garbage en voordat iemand het door heeft is XVG al over de dollar.

Naja, zal wel een gevalletje 'welcome to crypto' zijn.
Ik heb hetzelfde gedaan en ik zie geen toekomst in XVG als privacy coin. Wraith moet wel baanbrekend zijn, om die gedachte bij mij te veranderen. Mooi stukje om hierover te lezen: https://monero.stackexcha...-monero-xmr-and-verge-xvg

Grootste probleem wat XVG nu heeft, is dat er te veel hype achter de coin zit. Omdat veel mensen de belachelijke stijging na de Mcafee tweet gezien hebben en hopen dat hetzelfde gaat gebeuren. Door deze hype, zijn veel mensen gaan geloven dat het echt een coin met een goed product is.

Opvallend is dat Sunerok al 2x wraith uitgesteld had en er helemaal niks voor eind 2017 gepland was meer (Geen info). Daardoor was een groot deel van de 'oude' community ook wel klaar met Sunerok en XVG. Maar nadat de coin explodeerde in waarde, ging Sunerok ineens aangeven dat het Wraith Protocol nog dit jaar komt. Waarom kon hij dat niet zeggen, in de periode dat hij het protocol 2 maal uitstelde? Waarom stap je pas zo naar buiten, op het moment dat je community en de coin zelf zo exploderen?

Ik verwacht daarom ook een "Buy the rumour, sell the news" actie straks. XVG naar een dollar na wraith release? Eerst zien, dan geloven. Ik verwacht het zelf van niet.

Klein extra puntje: Met XVG lijken veel nieuwelingen in cryptocoaster gestapt te zijn. Lees eens 1 dag mee met de NL/BE en internationale telegram groep en je snapt dat waarschijnlijk 90% geen flauw idee hebben waar ze in geïnvesteerd hebben.

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Nog even een tip: de devs bij SmartCash roepen al een tijdje dat zij dit jaar nog SmartNodes gaan lanceren. Met 10k SmartCash kan je zo'n node beheren (tegen de huidige koers = 4000 dollar per node). Er is al een tijdje een grote inkoop gaande wat de prijs behoorlijk heeft opgedreven (ik zit nu op x20 mijn initiële investering van 3,5mnd terug). De grootste stijging is echter van de afgelopen dagen.

Als de nodes inderdaad de lucht in gaan dit jaar is de verwachting van de SmartCash community dat de prijs nog stevig doorgroeit. Wat hier wel bijzonder aan is, is dat de devs / het team net als bij XVG niet gewoon een datum noemen maar het nog steeds over 'dit jaar' hebben terwijl het jaar bijna om is... Hoe dan ook, wellicht het overwegen waard!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Raiblocks brengt me lekker omhoog zeg, komt geen eind aan!
Gaat inderdaad lekker, wordt tijd voor een fatsoenlijke wallet , houd ze nu nog op mercatorix staan. Hopelijk ook snel op binance e.d.

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-12 15:02
Toch zou ik de Slack, die in de beschrijving van dit topic te vinden is, meer aanraden. Ook een stuk gezelliger!

[ Voor 115% gewijzigd door masterjorie op 29-12-2017 08:18 ]

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
masterjorie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:18:
Nog een linkje naar een discord groep, bij voldoende leden zijn ze waarschijnlijk interessant om te volgen voor daytraders.
Ik doe hier principieel niet aan mee.
Mijn ouders hebben me fatsoen bijgebracht, of het nu wel of niet mag volgens de wet...

• Thommie.nl
Als ik even geen risico wil lopen op Binance, in welke munt kan ik dan het beste gaan zitten?
Dus als ik volgende week kijk moet het nog ongeveer hetzelfde zijn...

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:21:
[...]

Mijn ouders hebben me fatsoen bijgebracht, of het nu wel of niet mag volgens de wet...
mag je niet van je ouders met vreemde praten? :+

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Beetje oud nieuws maar wilde het graag delen met jullie:

Blockchain Leaders Coinfirm, NEO and QRC Partner to Build Smart Economy Ecosystem
Mooie dingen voor AMLT

http://markets.businessin...nomy-Ecosystem-1011230158

• Thommie.nl
nemesis2212 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:34:
[...]

mag je niet van je ouders met vreemde praten? :+
Ja sorry het klinkt roomser dan de paus, maar dit soort praktijken hou ik zelf gewoon niet van of iedereen het nou doet of niet dat is voor die mensen zelf.

De wereld is al rot genoeg toch:)?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:55
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:34:
Als ik even geen risico wil lopen op Binance, in welke munt kan ik dan het beste gaan zitten?
Dus als ik volgende week kijk moet het nog ongeveer hetzelfde zijn...
USDT waarschijnlijk

• Thommie.nl
Is dat Tab USDT en dan de BCT/USD?

• masterjorie
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:21:
[...]

In de aandelen wereld gebeurt hetzelfde, maar is het effect kleiner.
Het grote nadeel eraan is dat meestal alleen de hogere rangen er op tijd vanaf weten en daardoor de lagere rangen er te laat bij zijn.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Sam2013 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:36:
[...]

Ja sorry het klinkt roomser dan de paus, maar dit soort praktijken hou ik zelf gewoon niet van of iedereen het nou doet of niet dat is voor die mensen zelf.

De wereld is al rot genoeg toch:)?
Wat doen ze daar precies dan :-)?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:39:
[...]

Er zijn zat discords, slacks, telegrams waarin bepaalde trading-signalen of andere "afspraken" worden gemaakt waardoor de koers wordt beinvloed.

In essentie; het is een soort handel met voorkennis.

Leuk als je het kan/wil en bepaalde winst wil boeken; in NL is het strafbaar (in ieder geval voor de gewone AEX-handel).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• masterjorie
Sbakker1982 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:39:
[...]

Helemaal niet bijgezet, wat ze er doen, zal het even aanpassen.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34
Jebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:39:
[...]

Ik had er nog niet over gehoord; maar kan interessant zijn op het eerste zicht (nog niet in detail bekeken, misschien vanavond).

Ik stel me wel enkele vragen, maar vooral deze:
Gaan de devs hier wel in meegaan zoals jij zegt (waar komt de info vandaag dan EA eraan meewerkt bv?)? Ik heb de indruk dat dit de grote studio's geld zal kosten ipv opbrengen?

In-game purchase van 3 dollar (bv 1 FLP) gedaan. Jij gebruikt dit niet meer dus wilt dit doorverkopen aan iemand anders voor 1,5 dollar (bv 0,5 FLP dus). Dit zorgt er toch voor dat de dev in plek van 2 potentiële sales van 3 dollar maar 1 keer 3 dollar krijgt en niets verdient aan de trade.

Hun advisors lijken me inderdaad wel dik OK te zijn, het team daarintegen... Ik zie niet direct veel ervaring met bv blockchain

(maar ik ben er maar heel snel doorgegaan, dus ik kan me vergissen, maar wou deze punten toch direct even aanhalen)
Ik heb eerst even de whitepaper gelezen voor ik met een antwoord kom.
Wat zij zeggen is dat devs geld gaan verdienen door/met:
- hogere verkoopprijzen, met de gedachte dat gamers een deel ervan terug kunnen krijgen, zijn ze geneigd meer te betalen
- per trade gaat een commisie naar de bewuste dev
- Meer verkoop, gezien gamers meer ownership hebben over de goods, zullen ze meer invested zijn in de game en de gamers lifetime value zal toenemen en zodoende meer aankopen doen.

Ik ben het eens met jullie kritische punt over in-game aankopen, dat is uit de hand het lopen ( Battlefront.... ) maar er is wel degelijk al een grote markt hiervoor. Momenteel al over de 100 miljard dollar per jaar en prognose is 128 miljard in 2020.

Men richt zich ook op free-to-play games, waar in-game aankopen erg populair zijn ( Clash of Clans, Clash Royale etc > 2,3 miljard in 2016)

Daarnaast is er NU al een grote markt (die ze geen windeieren legt!) voor de trade van deze game goodies op de Gameflip site, met 2 miljoen users. Momenteel nog met fiat, maar FLP zal in 2018 geïmplementeerd worden als betaalmiddel.
Het is en blijft natuurlijk de vraag, hoeveel devs gaan hierin mee.
* metallicattim mompelt iets over vissen en dat het niet vangen heet... :9

P.s. wat EA betreft, dat heb ik verkeerd gelezen, het betreft co-founder Richard Melmon van EA die als advisor in het team zit.

• robb.
  • Laatst online: 24-12 23:55
Nog een tip voor de onervaren daytraders (zoals ik): vanochtend is Trig gelanceerd op Binance. Bij de lancering (eerste 5-10 min.) op de exchange fluctueert de prijs enorm. Als je geluk hebt koop je laag in en kan je snel daarna met winst verkopen.
Ik dacht Trig te kopen voor 0.0001 terwijl deze op bijv bittrex voor 0.00038 staat. Maar door mijn gretigheid maakte ik een fout en kocht de coin op 0.001 :-( |:(
Kostte mij wat centen, iemand anders wel blij gemaakt....

• robb.
robb. schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:51:
Nog een tip voor de onervaren daytraders (zoals ik): vanochtend is Trig gelanceerd op Binance. Bij de lancering (eerste 5-10 min.) op de exchange fluctueert de prijs enorm. Als je geluk hebt koop je laag in en kan je snel daarna met winst verkopen.
Ik dacht Trig te kopen voor 0.0001 terwijl deze op bijv bittrex voor 0.00038 staat. Maar door mijn gretigheid maakte ik een fout en kocht de coin op 0.001 :-( |:(
update: de coin staat een half uur later al op .0007 Dus best lucratief zo'n introductie, als je het goed doet....

• Nicap
  • Laatst online: 12:22

Nicap

Tsssk....

masterjorie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:39:
[...]

In de aandelen wereld gebeurt hetzelfde, maar is het effect kleiner.
Het grote nadeel eraan is dat meestal alleen de hogere rangen er op tijd vanaf weten en daardoor de lagere rangen er te laat bij zijn.
Dus het is wel een piramidespel?

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
robb. schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:51:
Interessant om te lezen.

Ik denk dat je bij dit soort launches dus best een limit order uitvoert. In de situatie die je beschrijft heb jij waarschijnlijk gewoon de 'marktprijs' betaald?

Ik zou het althans zo doen, limit order voor buy & vervolgens limit op sell instellen.

Correct me if wrong pls

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Clashmaster schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:30:
[...]

Daar kan je wel echt hééééél veel theorieën achter bedenken.. Waarom HODL'd die niet gewoon? Dat die wat verkoopt lijkt logisch, maar terug aankopen terwijl de koers stijgt.. idd raar
Zou het een hidden exchange zijn....

• masterjorie
Nicap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:59:
[...]

Hier een artikel van Business insider over pump and dump groups. Netjes is het in ieder geval niet, bij nader inzien zal ik mijn link verwijderen.

• robb.
Rubberen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:05:
[...]

Interessant om te lezen.

Ik denk dat je bij dit soort launches dus best een limit order uitvoert. In de situatie die je beschrijft heb jij waarschijnlijk gewoon de 'marktprijs' betaald?

Ik zou het althans zo doen, limit order voor buy & vervolgens limit op sell instellen.

Correct me if wrong pls
Ik heb idd een market order geplaatst, dit moet je dus niet doen. Te veel risico.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 13:27
Twitter ontplofte gisteren omtrent Verge. Even steeg hij ook en ik werd met grote verwachtingen wakker.

Valt dan toch tegen ;). Benieuwd naar 31-12

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:24
Steefmeister schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:49:
Twitter ontplofte gisteren omtrent Verge. Even steeg hij ook en ik werd met grote verwachtingen wakker.

wordt ook altijd met grote verwachtingen wakker tot ik opzij kijk

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Inderdaad, hoopte op een stijgende lijn weer richting de 25 cent... maar ben benieuwd of dat uberhaubt nog een keer zal gebeuren. Hopen maar op de Wraith protocol, maarja wanneer...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12 10:18
Iemand een idee wat nou precies zorgt voor de absurde stijging van Lend? Ik ben er een week geleden op 400 satoshi ingestapt omdat ik er op lange termijn veel potentie in zag, maar zo'n snelle stijging had ik echt niet verwacht en lijkt me ook niet helemaal gezond.

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Bmfd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:52:
Iemand een idee wat nou precies zorgt voor de absurde stijging van Lend? Ik ben er een week geleden op 400 satoshi ingestapt omdat ik er op lange termijn veel potentie in zag, maar zo'n snelle stijging had ik echt niet verwacht en lijkt me ook niet helemaal gezond.
Was undervalued. Is dus een correctie omhoog. Tuurlijk zal er wel weer een correctie omlaag komen.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Nicap schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:59:
[...]

Absoluut!

XRP = trash

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-12 12:09

+25% in 1 dag en dan nog ontevreden, sommige mensen 8)7

Wees blij dat hij niet terug geschoten is.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-12 21:58
Bartske schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:17:
[...]

+25% in 1 dag en dan nog ontevreden, sommige mensen 8)7

Wees blij dat hij niet terug geschoten is.
Dat doet 'ie nu..... ;w
Pagina: 1 ... 187 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]