Ivm die betalingen. Ik zelf heb bij litebit op 23/12 en op 25/12 een uitbetaling aangevraagd. Vandaag heb ik de uitbetaling van 25/12 ontvangen. Die van 23/12 is nog onderweg denk ik. Maar aangezien de feestdagen en dergelijke wacht ik nog even voor te panikeren
.
Dit dus en ze verdienen hun geld met de trades die je doet, dus haal je het eraf verliezen ze inkomsten. Dus ze kunnen vragen wat ze willen. Edit ja er zitten ook mining fees in maar sommige exchanges knallen hier een percentage bovenop.Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:35:
[...]
Coinbase is geen non-profit ze mogen ervoor vragen wat ze willen? Als er mensen bereid zijn dat te betalen, dan is het prima?
[ Voor 10% gewijzigd door Danster op 28-12-2017 18:48 ]
Ik heb geen idee wat de koers van eth precies heeft gedaan, maar op het moment dat je het kocht kreeg je vast al de prijs te zien en op dat moment wist je toch of je (ongeveer) het juiste bedrag betaalde? Ik zie het probleem niet zo...FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:39:
[...]
Dus als je op onverklaarbare redenen een bak kwijt ben moet je je mond maar houden.... Ik denk dat je goed moeten lezen wat ik heb neergezet. Ik zet hier niet zomaar een reactie neer. Vorig week niks aan de hand, deze week ontbreekt er gewoon 10%. Als jij dat normaal vindt, dan is dat jou recht, ik vind het niet normaal en probeer te achterhalen waar dat vandaan komt. Als je niks kan onderbouwen en zomaar dit zsoort dingen roept, laat dan lekker je reactie weg.
Ether is wel zo hoog geweest. De ATH ligt op 881 USD: https://coinmarketcap.com...ethereum/historical-data/FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:28:
Heren,
Kan iemand mijn dit verklaren:
[afbeelding]
Waarom vraagt Coinbase zo'n hoge exchange rate.
Ethereum is niet zo hoog geweest. Dit lijkt me een beetje gortig.
Dit is namelijk hoeveel ik heb betaald voor Ethereum, en dat terwijl Ethereum niet zo hoog staat?
Dat is met de huidige koers 737.15 EUR. Tel daar de Coinbase fees bij op: https://support.coinbase....y-sell-bank-transfer-fees
Wil je geen premium betalen? Maak dan geld over naar Kraken/Bitstamp/GDAX en koop het via een exchange. Dan betaal je ongeveer 0.25% fee over de transactie.
Verwijderd
Verstuur je ethereum van coinbase GRATIS naar gdax. Duurt één seconde.Jay-v schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:57:
[...]
Ether is wel zo hoog geweest. De ATH ligt op 881 USD: https://coinmarketcap.com...ethereum/historical-data/
Dat is met de huidige koers 737.15 EUR. Tel daar de Coinbase fees bij op: https://support.coinbase....y-sell-bank-transfer-fees
Wil je geen premium betalen? Maak dan geld over naar Kraken/Bitstamp/GDAX en koop het via een exchange. Dan betaal je ongeveer 0.25% fee over de transactie.
Doe dan een LIMIET ORDER en als die wordt uitgevoerd, betaal je NIETS!
Bij Coinbase betaal je 1,5 procent en de koers wijkt ook af.
Mbt withdrawal van GDAX uit eigen ervaring.
Je krijgt zelfs een mail met een verwachting wanneer het op je bank account komt ?
Bij mij staat 30 dec. (3 dagen later)
Dus voor mij nog 2 a 3 dagen wachten vanaf gisteren.
Je krijgt zelfs een mail met een verwachting wanneer het op je bank account komt ?
die mail zegt niks.. meeste transacties staan nog op pending soms.xmarvinx schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:04:
Mbt withdrawal van GDAX uit eigen ervaring.
Ik heb wel geduld.
Status is bij mij ook completed.
Maar nog geen slechte ervaringen tot nu toe.
1e withdrawal ging ook goed (was om te testen)
Status is bij mij ook completed.
Maar nog geen slechte ervaringen tot nu toe.
1e withdrawal ging ook goed (was om te testen)
meeste staan nog op pending soms... hmmmm... dat zegt net zo weinig als die mail dan...shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:06:
[...]
meeste transacties staan nog op pending soms.
Hahaha waarheid als een koe. Je moet eerst goed lezen en het begrijpen voor je er iets mee gaat doen. Er wordt vervolgend héél hard geschreeuwd in dit topic op het moment dat coins naar beneden gaan of men niet weet wat ze moeten doen. Vergelijk het met aandelen, daar is ook geen peil op te trekken en dat gaat ook up en down. Zo werkt de coinexchange ook, heel af en toe stijgt een coin hard vanwege wat "fake" nieuws om hem de week daarop weer te zien kelderen. Zet je te laat in, verlies je.. Zo simpel kan het zijn..macapple82 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:31:
Ben blij om te horen dat er steeds meer mensen zich ergeren aan dit forum vanwege die nieuwelingen die amper onderzoek doen, denken snel rijk te worden, de zoekfunctie niet gebruiken ( hoe vaak heb ik wel niet dezelfde vragen voorbij zien komen), in de stress raken als een coin daalt etc. Het is ook een kwestie van zelf uitproberen en je inlezen zo heb ik het ook geleerd.
Ik wil niet alle nieuwelingen over een kam scheren, want er zijn ook vast genoeg nieuwe mensen die wel gedegen onderzoek doen, alles zelf uitproberen en met nuttige tips komen.
Als er een topic komt met meer verdieping dan houd ik mij aanbevolen.
Zorg gewoon dat je dit doet met geld wat je kan missen en denk niet dat je gouden bergen binnen kan harken met 1x coins kopen. Die golden unicorns zijn allang gevlogen.
Want toen jij coin inkocht had je ook geen idee wat de prijs was en een week later kwam je op het idee om te kijken wat de werkelijke prijs was ivm wat jij had betaald? Sorry, misschien kan je even beter uitleggen wat die waarheid als een koe is.... Ja, je kan geld verliezen door te investeren in crypto, dat is absoluut geen geheim... Maar hoe kan je een week later klagen dat de prijs waarvoor je crypto kocht hoger lag dan de ATH? Dan heb je je huiswerk gewoon niet goed gedaan of gespeculeerd op een enorme stijging.Dobey schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:13:
[...]
Hahaha waarheid als een koe. Je moet eerst goed lezen en het begrijpen voor je er iets mee gaat doen. Er wordt vervolgend héél hard geschreeuwd in dit topic op het moment dat coins naar beneden gaan of men niet weet wat ze moeten doen. Vergelijk het met aandelen, daar is ook geen peil op te trekken en dat gaat ook up en down. Zo werkt de coinexchange ook, heel af en toe stijgt een coin hard vanwege wat "fake" nieuws om hem de week daarop weer te zien kelderen. Zet je te laat in, verlies je.. Zo simpel kan het zijn..
Zorg gewoon dat je dit doet met geld wat je kan missen en denk niet dat je gouden bergen binnen kan harken met 1x coins kopen. Die golden unicorns zijn allang gevlogen.
Voor alle paniekzaaiers, het eerste dat ik lees op Coinbase:
Ze hebben het gewoon erg druk daar.
Mijn twee withdrawals van een paar duizend euro gedaan op 21 en 22 dec. zijn vandaag tegelijk binnengekomen.Partially Degraded Service: Wire deposits and withdrawals may be delayed by up to 5 business days. We apologize for any inconvenience this may cause.
Verwijderd
Zie de tweet van Litebit, er was een technisch probleem en dat is nu opgelost dus uitbetaling volgt zsm.Myblock schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:39:
Ivm die betalingen. Ik zelf heb bij litebit op 23/12 en op 25/12 een uitbetaling aangevraagd. Vandaag heb ik de uitbetaling van 25/12 ontvangen. Die van 23/12 is nog onderweg denk ik. Maar aangezien de feestdagen en dergelijke wacht ik nog even voor te panikeren.
Je hoort mij niet klagen. Ik koop coins die weinig waard zijn en verdeel de kans. Heel soms stijgt zon coin (neem RDD als voorbeeld) een aardig stuk en heb je een leuke winst. Een andere coin (neems Doge als voorbeeld) doet dat niet en daar verlies je dan wat op. Zo werkt het hele spel toch?Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:17:
[...]
Want toen jij coin inkocht had je ook geen idee wat de prijs was en een week later kwam je op het idee om te kijken wat de werkelijke prijs was ivm wat jij had betaald? Sorry, misschien kan je even beter uitleggen wat die waarheid als een koe is.... Ja, je kan geld verliezen door te investeren in crypto, dat is absoluut geen geheim... Maar hoe kan je een week later klagen dat de prijs waarvoor je crypto kocht hoger lag dan de ATH? Dan heb je je huiswerk gewoon niet goed gedaan of gespeculeerd op een enorme stijging.
Ik speculeer hier niks, in tegendeel ik kijk wat de coin de afgelopen tijd gedaan heeft en steek er een paar euro in.
"waarheid als een koe" sloeg op de quote van macapple.
Klopt en die SEPA vertraging/ meldin staat al een week ofzo op Coinbase/GDAX dus dat hadden ze kunnen weten.Luuk schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:19:
[...]
Mijn twee withdrawals van een paar duizend euro gedaan op 21 en 22 dec. zijn vandaag tegelijk binnengekomen.
Bovendien zat kerst er tussen. Dit is gewoon 2 werkdagen dus super netjes.Luuk schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:19:
[...]
Mijn twee withdrawals van een paar duizend euro gedaan op 21 en 22 dec. zijn vandaag tegelijk binnengekomen.
Ter info, ik heb 22ste geld van Kraken gehaald en tegelijkertijd bij Bitstamp gestort. Beiden waren de 27ste binnen (1 werkdag!).
Is hier inderdaad al voorbijgekomen. Wou maar aangeven dat ze er inderdaad ook mee bezig zijn. En dat mensen mss minder moeten panikeren. Voor elke onbenulligheid een ticket openen gaat volgens mij ook niet helpen om de site beter te laten werken.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:20:
[...]
Zie de tweet van Litebit, er was een technisch probleem en dat is nu opgelost dus uitbetaling volgt zsm.
Ik zie hier overigens veel klachten over slow chat.
Gezien het bestaande slack kanaal al een tijdje onbeschikbaar/down is heb ik snel een nieuwe environment gemaakt.
https://join.slack.com/t/...g4MGMyOTc4MGI3NmU3YTNiMDM
Er staat verder ook nog niets in ofzo, geen idee of dat in het oude kanaal wel het geval was.
Mensen mogen deze gewoon joinen en als de oude niet meer zal terugkomen mag dan deze aan de topicstart toegevoegd worden van mij...
*Tenzij er iemand anders al eentje gemaakt had en ik het niet heb zien passeren, link mij de naam dan iemand pls
Gezien het bestaande slack kanaal al een tijdje onbeschikbaar/down is heb ik snel een nieuwe environment gemaakt.
https://join.slack.com/t/...g4MGMyOTc4MGI3NmU3YTNiMDM
Er staat verder ook nog niets in ofzo, geen idee of dat in het oude kanaal wel het geval was.
Mensen mogen deze gewoon joinen en als de oude niet meer zal terugkomen mag dan deze aan de topicstart toegevoegd worden van mij...
*Tenzij er iemand anders al eentje gemaakt had en ik het niet heb zien passeren, link mij de naam dan iemand pls
[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 28-12-2017 20:05 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Kom op...Sanalologo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:32:
Iemand nog suggesties voor een veel belovende ico?
Ik zal je vraag anders stellen zodat hij duidelijker is:
Iemand nog tips voor gratis geld
Verwijderd
Lezen en research doen, instappen op die ICO's waar jij in gelooftSanalologo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:32:
als ik jou was zou ik NXT kopen.Sanalologo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:32:
Ik blijf het wel interessant vinden om te zien hoe snel alle coins continu worden verkocht op (in dit geval) LiteBit. Gaat echt nog steeds als een malle; dat betekent gewoon dat echt heel veel mensen er vertrouwen in hebben dat de koersen weer omhoog zullen gaan. Ook Verge wordt nog steeds als een malle gekocht, dit terwijl het enkel en alleen dalende is laatste tijd. Wie weet wat dit jaar nog gaat brengen voor Verge; meer bergafwaarts of zal het toch to the moon gaan?
Ik heb er voor nu geen vertrouwen meer in helaas en heb dan ook "ontzettende spijt"(kan het even niet anders uitdrukken dan dat
) dat ik een deel van m'n winst heb geherinvesteerd in Verge... Ik ga duimen dat het weer "to the moon" gaat en ik m'n investering weer terug kan halen.
Ik heb er voor nu geen vertrouwen meer in helaas en heb dan ook "ontzettende spijt"(kan het even niet anders uitdrukken dan dat
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 28-12-2017 19:34 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Volgens mij moet je voor slack invites versturen.Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:25:
Ik zie hier overigens veel klachten over slow chat.
https://tweakerscrypto.slack.com
Kan ik jou in Dm mijn mailadres sturen. Ik heb wel interesse
Je kunt het ook inwisselen voor ADA, die gaat mooi omhoog op dit moment.RustStorm schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:32:
Ik heb er voor nu geen vertrouwen meer in helaas en heb dan ook "ontzettende spijt"(kan het even niet anders uitdrukken dan dat) dat ik een deel van m'n winst heb geherinvesteerd in Verge... Ik ga duimen dat het weer "to the moon" gaat en ik m'n investering weer terug kan halen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Die Pump & Dump server is wel voor real zeg.. Kreeg om 15:59 melding: We gaan ICN pompen. Succes met de profits... Daarna: 100% omhoog
Link?RedHat schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:39:
Die Pump & Dump server is wel voor real zeg.. Kreeg om 15:59 melding: We gaan ICN pompen. Succes met de profits... Daarna: 100% omhoog
*Niet langer relevant. Link naar het slack kanaal bestaat inmiddels: HIER*
[ Voor 89% gewijzigd door Jebus4life op 28-12-2017 19:50 ]
Ik lees als newbie al een tijdje mee en ik moet zeggen dat ik erg leuke en vermakelijke zaken lees. Ook lees ik nog al eens "paniek", maar dat hoort blijkbaar bij deze cryptowereld...
Zo ook het nieuws van vanochtend over Korea en mogelijke "verboden". Dan kun je zie hoe makkelijk is een verkeerd beeld te schetsen:
https://www.reddit.com/r/...d_a_closer_look_at_recent
Zo ook het nieuws van vanochtend over Korea en mogelijke "verboden". Dan kun je zie hoe makkelijk is een verkeerd beeld te schetsen:
https://www.reddit.com/r/...d_a_closer_look_at_recent
Zelf ben ik ook een newbe hier, maar niet in de coins. Ik probeer zo veel mogelijk slowchat te voorkomen. Echter blijft het een interessant onderwerp.
Echter, denk ik dat het afreageren op stomme vragen zeer weinig effect heeft en het niets toevoegt aan het forum, of alles wat met cryptocurrency te maken heeft.
De mensen die de vragen stellen over welke coin er nu gekozen moet worden of waar ze hun coins kunnen omwisselen willen niet zoeken. Die willen nu geld; nu ATH's op de munten die ze kopen en gisteren het geld terugverdiend hebben. Deze mensen lezen de regels niet, maar die gaan zeker een bericht over die regels ook niet lezen! Sterker nog, ik denk dat je ze kan adviseren wat je wil, maar ook dat lezen ze niet. Eigenlijk willen ze liever dat ze die 25 euro die ze van moeders de vrouw mogen investeren aan jou geven, maar dat je er morgen wel 250 euro voor teruggeeft, want dat neefje van de buurjongen heeft ook 10 keer zijn inzet verdient.
Dat hier meer mensen komen is inherent aan het aantal mensen wat stijgt op trade platformen en in de algehele handel.
Echter, denk ik dat het afreageren op stomme vragen zeer weinig effect heeft en het niets toevoegt aan het forum, of alles wat met cryptocurrency te maken heeft.
De mensen die de vragen stellen over welke coin er nu gekozen moet worden of waar ze hun coins kunnen omwisselen willen niet zoeken. Die willen nu geld; nu ATH's op de munten die ze kopen en gisteren het geld terugverdiend hebben. Deze mensen lezen de regels niet, maar die gaan zeker een bericht over die regels ook niet lezen! Sterker nog, ik denk dat je ze kan adviseren wat je wil, maar ook dat lezen ze niet. Eigenlijk willen ze liever dat ze die 25 euro die ze van moeders de vrouw mogen investeren aan jou geven, maar dat je er morgen wel 250 euro voor teruggeeft, want dat neefje van de buurjongen heeft ook 10 keer zijn inzet verdient.
Dat hier meer mensen komen is inherent aan het aantal mensen wat stijgt op trade platformen en in de algehele handel.
[ Voor 5% gewijzigd door Ranora op 28-12-2017 19:44 ]
is dat icoin of iconomi ....ICNRedHat schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:39:
ik voel me lekkaah !!!
Aha, na even zoeken. Je kan hier klikken voor op de slack workspace te raken normaal gezien!
De mensen die al een DM gestuurd hebben zouden ook een invite binnen moeten hebben inmiddels.
De mensen die al een DM gestuurd hebben zouden ook een invite binnen moeten hebben inmiddels.
Die wallet gaat -correct me if i'm wrong- pas live op 1 januari, als ook Ardor daadwerkelijk live gaat. Dus dan zou je 'm ook pas kunnen downloaden.BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:34:
Heeft iemand hier zijn IGNIS al geclaimed?
Volgens is stap 1 om de ARDOR wallet te installeren met dezelfde pass phrase als die van de NXT wallet?
Werkt dit?
Ik kwam toevallig een leuk project tegen en die wou ik graag delen met de community.
https://bounty0x.io
Hier moet je bepaalde opdrachten uitvoeren en bounty0x krijgt hiervoor munten van de opdrachtgever. De verkregen munten worden dan weer verspreid onder de mensen die de opdracht hebben uitgevoerd.
Jammer genoeg niet op binance of bittrex verkrijgbaar. De mensen die er aan kunnen komen, veel plezier met de winst!
https://bounty0x.io
Hier moet je bepaalde opdrachten uitvoeren en bounty0x krijgt hiervoor munten van de opdrachtgever. De verkregen munten worden dan weer verspreid onder de mensen die de opdracht hebben uitgevoerd.
Jammer genoeg niet op binance of bittrex verkrijgbaar. De mensen die er aan kunnen komen, veel plezier met de winst!
Je zegt wordt IGNIS, maar betekend dit dat NXT helemaal gaat verdwijnen? Dat het ontwikkel team helemaal geen support meer voor NXT gaat hebben?Jumpman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:07:
[...]
Wordt IGNIS, de Airdrop voor NXT HODL'ers zal vandaag zijn geweest.
Op dit moment 50/50 (qua huidige waarde) LTC en ICX, andere coins heb ik nog wel, maar nagenoeg niks. Die twee houden mijn portfolio mooi in balans haha.
LTC raak ik sowieso niet aan (gekocht op zon 100,- per stuk). ICX monitor ik actief want die heb ik vrij duur ingekocht. Vanavond 23:00 dus het Chinese Exchange verhaal, ben benieuwd. Wat dat doet.
LTC raak ik sowieso niet aan (gekocht op zon 100,- per stuk). ICX monitor ik actief want die heb ik vrij duur ingekocht. Vanavond 23:00 dus het Chinese Exchange verhaal, ben benieuwd. Wat dat doet.
nu stijgenGiant87 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
Op dit moment 50/50 (qua huidige waarde) LTC en ICX, andere coins heb ik nog wel, maar nagenoeg niks. Die twee houden mijn portfolio mooi in balans haha.
Vanavond kunnen ze alleen deposits doen, morgen kunnen ze pas handelen, dus verwacht eigenlijk vandaag nog niet zo veel actie...al hebben we natuurlijk al het een en ander gehad vandaag.Giant87 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
Wat gebeurd er precies om 23:00 dan ?Giant87 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
Ik heb me er niet zo in verdiept, alleen de run van 6000 naar 11500 Sat gepakt. Maar volgens mij is dat wel het plan.j0ppie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:01:
[...]
Je zegt wordt IGNIS, maar betekend dit dat NXT helemaal gaat verdwijnen? Dat het ontwikkel team helemaal geen support meer voor NXT gaat hebben?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Nee NXT blijft gewoon bestaanj0ppie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:01:
[...]
Je zegt wordt IGNIS, maar betekend dit dat NXT helemaal gaat verdwijnen? Dat het ontwikkel team helemaal geen support meer voor NXT gaat hebben?
https://www.reddit.com/r/..._to_be_the_ico_launchpad/
Nee, het blijft wel live. Zie ook; https://www.jelurida.com/ignis-airdropJumpman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:07:
[...]
Ik heb me er niet zo in verdiept, alleen de run van 6000 naar 11500 Sat gepakt. Maar volgens mij is dat wel het plan.
laatste zin.
Morgen komt die open source van tron toch?
Denken jullie dat het de prijs laat stijgen?
link? Wist hier niks van...LadyDaily schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:15:
Morgen komt die open source van tron toch?
Net op tv, Journaal NL1 ging het uitgebreid over de Bitcoin.
https://nos.nl/artikel/22...ging-energieverbruik.html
Tal van eco-friendly altcoins die al klaar staan om te gaan, maar slechts de laatste zin van het artikel die er een beetje naar hint. Dit is net als de tijd dat een URL nog volledig werd opgelezen in het nieuws.RaptorXS schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:19:
Net op tv, Journaal NL1 ging het uitgebreid over de Bitcoin.![]()
Zou het wat met de prijs doen?
Of ligt het nu echt op zn ''gat'' dat zelfs dit niks meer uithaalt.
Het was sowieso al lang duidelijk dat de NPO (Nederlandse populistische omroep) anti cryptocurrencies is. Grote mensen van banken aan het woord laten die vertellen hoe riskant het allemaal wel niet is, terwijl ze volgens mij allemaal zelf ook flink wat cryptovaluta bezitten.RSP schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:22:
[...]
Tal van eco-friendly altcoins die al klaar staan om te gaan, maar slechts de laatste zin van het artikel die er een beetje naar hint. Dit is net als de tijd dat een URL nog volledig werd opgelezen in het nieuws.
Vanaf hoe laat cet is er handelcoachmans schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:05:
[...]
Vanavond kunnen ze alleen deposits doen, morgen kunnen ze pas handelen, dus verwacht eigenlijk vandaag nog niet zo veel actie...al hebben we natuurlijk al het een en ander gehad vandaag.
mogelijk in China in de icx?
Als ik goed heb 15.00 uur hun tijd.Sam2013 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:26:
[...]
Vanaf hoe laat cet is er handel
mogelijk in China in de icx?
Deposits are available from 17:00, December 28, 2017 (KST/UTC+9). ICX/BTC and ICX/ETH trading will be available on the platform from 15:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9). Of note, withdrawals will be available from 17:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9).
[ Voor 36% gewijzigd door coachmans op 28-12-2017 20:28 ]
Hij is toch al bijna 10% omhoog vandaag?LadyDaily schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:24:
[...]
Zou het wat met de prijs doen?
Of ligt het nu echt op zn ''gat'' dat zelfs dit niks meer uithaalt.
Thanks, wat kan ik hiervan verwachten en wat is verstandig om te doen? Vind het lastig heb dit nog niet eerder meegemaakt nml.coachmans schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:27:
[...]
Als ik goed heb 15.00 uur hun tijd.
Deposits are available from 17:00, December 28, 2017 (KST/UTC+9). ICX/BTC and ICX/ETH trading will be available on the platform from 15:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9). Of note, withdrawals will be available from 17:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9).
Zit nu goed in positie vanaf 2.10.
Morgen om 7 uur in de ochtend volgens mijn berekeningen. Het is nu 29 december 3:30 op gmt +8 dus tel daar 10:30 bij op dan is het daar 14:00.Giant87 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
Van welke site is dat? Op huobi staat die voor 14:00 GMT +8 gepland. Heb ik een Exchange gemist?coachmans schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:27:
[...]
Als ik goed heb 15.00 uur hun tijd.
Ik begin ook net, heb ook vanaf toen mijn ICX, dus sta er ook goed voor.Sam2013 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:30:
[...]
Thanks, wat kan ik hiervan verwachten en wat is verstandig om te doen? Vind het lastig heb dit nog niet eerder meegemaakt nml.
Zit nu goed in positie vanaf 2.10.
Ik ga er zelf vanuit dat hij iets zal stijgen, al heb ik sowieso het gevoel, dat dat zonder de chinese beurs ook zou gebeuren, als ik de "flow" van de graph doortrek, misschien niet morgen maar zeker zeer binnenkort. Krijgt ook een steeds hoger steunpunt, lijkt op een gezonde groei, voor zover ik het kan beoordelen...
Maar zoals ik al zei, ik ben echt een newbie en dit is nieuw voor me
Dit is Huobi, geplaats door Icon zelf:Nickkok schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:34:
[...]
Van welke site is dat? Op huobi staat die voor 14:00 GMT +8 gepland. Heb ik een Exchange gemist?
https://medium.com/helloi...ble-on-huobi-4a13570a74bb
en 14.00 gmt+8 is hetzelfde als 15.00 gmt+9
[ Voor 6% gewijzigd door coachmans op 28-12-2017 20:37 ]
Bitcoins minen kost gewoon gigantisch veel energie, precies waar het artikel over gaat. Dat er een paar irrelevante coins een alternatief hebben veranderd er niks aan dat het bitcoin minen veel energie kost.j0ppie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:25:
[...]
Het was sowieso al lang duidelijk dat de NPO (Nederlandse populistische omroep) anti cryptocurrencies is. Grote mensen van banken aan het woord laten die vertellen hoe riskant het allemaal wel niet is, terwijl ze volgens mij allemaal zelf ook flink wat cryptovaluta bezitten.
En als je niet in de gaten hebt hoe riskant cryptocurrency is, dan is dat precies de reden dat ze het dus nog moeten vertellen.
Volgens mij is dat deze Discord groep. Ben er wel sceptisch over hoor, hoe hoger je rank hoe eerder je info over de pump & dump krijgt, wat dus eigenlijk altijd betekent dat mensen met lage rank geld verliezen aan degenen met hogere rank.
Wellicht niet het juiste topic hiervoor, maar even een technische vraag die jullie wellicht kunnen beantwoorden:
Zijn er hardware requirements aan het hosten van een Master Node voor cryptocurrency? Ik zie dit vaak voorbij komen als een manier om geld te verdienen, maar het is volgens mij niet gelijk aan minen. Zou ik hier "gewoon" oude hardware voor in kunnen zetten, of is er iets speciaals voor nodig? Ik kan het in de diverse setup-guides niet echt vinden, omdat het eigenlijk alleen gaat over hoe je het moet installeren / configureren.
Zijn er hardware requirements aan het hosten van een Master Node voor cryptocurrency? Ik zie dit vaak voorbij komen als een manier om geld te verdienen, maar het is volgens mij niet gelijk aan minen. Zou ik hier "gewoon" oude hardware voor in kunnen zetten, of is er iets speciaals voor nodig? Ik kan het in de diverse setup-guides niet echt vinden, omdat het eigenlijk alleen gaat over hoe je het moet installeren / configureren.
Thanks voor de uitleg! Dit is erg handig.Acidrain schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:58:
[...]
Pff ff van de pc weg en meteen 5 pagina's verder...Geen idee of er al antwoord op gegeven is in die 5 pagina's maar ik zie dat je tegenwoordig inderdaad wel gedeeltes van NEO kan verkopen op Binance dan kon in het begin niet, wel maar tot max 2 decimalen.
Wat het afsnoepen van de coins die je wil hebben betreft, koop een paar BNB en zet het vinkje aan dan betaal je geen 0,10% maar 0,05% fee en het gaat dan niet af van de coin die je wil hebben maar van de BNB stapel.
Verder als je een coin echt richting 0 wil krijgen kun je dit misschien nog voor elkaar krijgen door naar de Market order tab te gaan en daar op 100% te klikken, let er wel op dat de ondergrens (het hoogste groene cijfertje links) wel op een niveau is waar je voor wil kopen want die wordt gehit. (En als jou market order groter is dan het bovenste groene getalletje zal het getalletje daaronder ook gehit worden net zolang tot je order is gevuld)
Weet niet waarom maar met market orders krijg je op Binance nog vaak wel de "restjes" weg maar met limit orders niet.
Edit: Op Binance krijg je elke maand netje je GAS betaald naar rato over het aantal NEO (of delen van NEO) die je bezit.
Ik ga mijn NEO dan even aanvullen. Wat kan je precies met GAS?
Totaal mee oneens, als cryptocurrencies aan het monetaire systeem gekoppeld zouden worden en je naast contant geld via banken in cryptovaluta kunt traden dan vind ik 0.1% van al het energyverbruik voor het draaien van het geldsysteem zo gek nog niet. Daarnaast mogen ze best de risico's vertrellen, maar ze zijn niks meer dan negatief over bitcoin. Daarnaast is de oplossing voor het vele minen ook heel simpel. Stroomprijzen verhogen.Sissors schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:37:
[...]
Bitcoins minen kost gewoon gigantisch veel energie, precies waar het artikel over gaat. Dat er een paar irrelevante coins een alternatief hebben veranderd er niks aan dat het bitcoin minen veel energie kost.
En als je niet in de gaten hebt hoe riskant cryptocurrency is, dan is dat precies de reden dat ze het dus nog moeten vertellen.
Zojuist een binance accountje gemaakt voor icx, voorheen gebruikte ik bitfinex. K heb nogal moeite met het lezen vn charts uitgedrukt in btc. Iemand tips wellicht?
lees deze en andere topics.Amponsah98 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:43:
Zojuist een binance accountje gemaakt voor icx, voorheen gebruikte ik bitfinex. K heb nogal moeite met het lezen vn charts uitgedrukt in btc. Iemand tips wellicht?
Ze hebben zeker een punt en ik denk dat de BTC uiteindelijk ook faalt als ze niets met het energieverbruik gaan doen.j0ppie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:25:
[...]
Het was sowieso al lang duidelijk dat de NPO (Nederlandse populistische omroep) anti cryptocurrencies is. Grote mensen van banken aan het woord laten die vertellen hoe riskant het allemaal wel niet is, terwijl ze volgens mij allemaal zelf ook flink wat cryptovaluta bezitten.
Ik denk dat ze de difficulty ontzettend omlaag moeten brengen, zo snel mogelijk alle 21 miljoen coins minen en dan stabiel met lage fees transacties berekenen waarmee de 'gewone man' een klein zakcentje kan verdienen...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Wat bedoel je precies? Het nut van charts uitgedrukt in btc begrijp ik wel hoor. Het gaat me vooral om de transitie vn usd charts naar btc charts
Niet veel momenteel, tekst van google gejat: "GAS is de brandstof van de NEO-economie. Voor alles wat er op het NEO-platform gebeurd moet een kleine fee worden betaald dat wordt uitgedrukt in GAS en betaald in fiat. Hierbij kan je denken aan data schrijven op het platform en het uitvoeren van transacties. GAS is dus enkel een deelbare rekeneenheid. Het is mogelijk om de waarde tot in acht cijfers achter de komma uit te drukken. Het is daarmee mogelijk om 0,00000001 GAS te hebben."DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:41:
[...]
Thanks voor de uitleg! Dit is erg handig.
Ik ga mijn NEO dan even aanvullen. Wat kan je precies met GAS?
En GAS is niet alleen een 'NEO dingetje'...BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:46:
[...]
Niet veel momenteel, tekst van google gejat: "GAS is de brandstof van de NEO-economie. Voor alles wat er op het NEO-platform gebeurd moet een kleine fee worden betaald dat wordt uitgedrukt in GAS en betaald in fiat. Hierbij kan je denken aan data schrijven op het platform en het uitvoeren van transacties. GAS is dus enkel een deelbare rekeneenheid. Het is mogelijk om de waarde tot in acht cijfers achter de komma uit te drukken. Het is daarmee mogelijk om 0,00000001 GAS te hebben."
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Thanks, wel iets duidelijker.BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:46:
[...]
Niet veel momenteel, tekst van google gejat: "GAS is de brandstof van de NEO-economie. Voor alles wat er op het NEO-platform gebeurd moet een kleine fee worden betaald dat wordt uitgedrukt in GAS en betaald in fiat. Hierbij kan je denken aan data schrijven op het platform en het uitvoeren van transacties. GAS is dus enkel een deelbare rekeneenheid. Het is mogelijk om de waarde tot in acht cijfers achter de komma uit te drukken. Het is daarmee mogelijk om 0,00000001 GAS te hebben."
Misschien straks meer NEO kopen. Wil ook nog TRX en ICX halen.
*Dit is verslavend ;w*
Linksboven staat de dollarprijs en als je rechtsboven met je de muis op de coin staat zie je ook de dollarprijs.Amponsah98 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:45:
[...] Wat bedoel je precies? Het nut van charts uitgedrukt in btc begrijp ik wel hoor. Het gaat me vooral om de transitie vn usd charts naar btc charts
Denk dat het deze discord server is. Volgens mij vooral gericht op binance. Het werkt wel met een ranking systeem, dus of je er op tijd bij bent is de vraag.RedHat schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:39:
Word TRON nu echt gepumped door alleen een release van een open source code? Snap niet wat hier zo speciaal aan is.
Ik heb de code niet gelezen maar geeft aan dat de developers goed op gang zijn en misschien staan er interessante zaken in de code die aantonen dat ze kunnen waarmaken wat ze geloven.Nickkok schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:00:
Word TRON nu echt gepumped door alleen een release van een open source code? Snap niet wat hier zo speciaal aan is.
XVG wraith protocol staat op github, prijs is aan het stijgen👍
Maar je kan er nu een leuk centje aan verdienen. Gaat als een raket nuNickkok schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:00:
Volgens mij komt de code pas over 12 uur...Oepsje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:03:
[...]
Ik heb de code niet gelezen maar geeft aan dat de developers goed op gang zijn en misschien staan er interessante zaken in de code die aantonen dat ze kunnen waarmaken wat ze geloven.
Lees net 10:00 GMT +8
[ Voor 3% gewijzigd door coachmans op 28-12-2017 21:09 ]
Verwijderd
Werd een keer tijd..jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:06:
XVG wraith protocol staat op github, prijs is aan het stijgen👍
Verwijderd
Ik ook, hou het nog lekker vast.. na alle FUD eindelijk een beetje zonneschijn..jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:13:
[...]
Echt hé, had er alle vertouwen in. 😅
Zeker weten, wordt een mooie avond! 😉Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:16:
[...]
Ik ook, hou het nog lekker vast.. na alle FUD eindelijk een beetje zonneschijn..
Verwijderd
Ik hoop het, veel mensen zullen nog wantrouwend zijn en waarschijnlijk een sell limit ingesteld hebben, denk dat er nog aardig wat muren doorbroken moeten worden voor een nieuw ATH.jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:17:
[...]
Zeker weten, wordt een mooie avond! 😉
Verwijderd
Word er ook behoorlijk blij van! Hopelijk lukt het me bij de piek XVG weer om te zetten in BTC en dat vervolgens die laatste weer gaat stijgen. Dat heb ik geleerd hier de laatste dagen.
Idd. Daarbij kan die whale toch ook nog als een duvel uit een doosje tevoorschijn komen om zijn winst te pakken.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:20:
[...]
Ik hoop het, veel mensen zullen nog wantrouwend zijn en waarschijnlijk een sell limit ingesteld hebben, denk dat er nog aardig wat muren doorbroken moeten worden voor een nieuw ATH.
Ath was €0,29 toch? Nog een lange weg te gaan.
Verwijderd
1920 satoshi, geen idee hoeveel cent dat op dat moment was.GustavSan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:23:
[...]
Idd. Daarbij kan die whale toch ook nog als een duvel uit een doosje tevoorschijn komen om zijn winst te pakken.
Ath was €0,29 toch? Nog een lange weg te gaan.
Die gast of groep met 15-16% van alle coins is een gevaarlijke.. Dit bepaald de markt idd..
Al denk ik dat wanneer wraith echt officieel wordt 2018 een mooi jaar kan worden...
1 ding is zeker, mocht die rond de ATH komen dan pak ik 50-75%.. De rest laat ik staan..
Ik vertrouw het zaakje echt niet. Was ingestapt en heb m'n 10% winst gepakt en ben eruit.
Er wordt waanzinnig veel verkocht op een moment dat iedereen zou moeten kopen. Something is fishy
Er wordt waanzinnig veel verkocht op een moment dat iedereen zou moeten kopen. Something is fishy
Tghoja iedereen heeft nog open orders staan héJebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:29:
Ik vertrouw het zaakje echt niet. Was ingestapt en heb m'n 10% winst gepakt en ben eruit.
Verwijderd
Er zijn idd rare dingen rondom XVG bezig..Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:29:
Ik heb initieel 750 euro ingestopt op 1,5 ct (50.000 verge)
Sta nog op redelijke winst, had een sell order op 2000 sat staa, maar die is net niet gehaald afgelopen week..
Er is zoveel FUD laatste dagen waar je echt van in je broek schijt. Veel fake nieuws, veel bangmakerijk..
Ik zit er momenteel heel relaxed in, Win big or go home... All or nothing.
Waarom zoveel moeite doen om FUD te verspreiden? De Pump is gelukt, maar de massale dump nog niet..
De kracht van Wraith? Ik hoop het, als het uitkomt dan verdient het niet de schoonheids prijs maar dan heb ik 1000% vertrouwen dat het een goede munt is die nog veel meer kan stijgen..
Mocht het niet uitkomen, dan was het een mooie rollercoaster waar ik veel van geleerd heb, en haal ik er nog een kleine winst uit. (Sell order op 400 ingesteld)
Verwijderd
https://www.cryptoconsult.nl/termenbetekenissenafkortingen/Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:36:
Is er een lijst waar alle afkortingen zoals fud en ath worden toegelicht?
https://www.cryptopoint.nl/termen-en-afkortingen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 21:37 ]
Is nu nog een goed moment om XVG bij te kopen (0,12) ?Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:35:
[...]
Er zijn idd rare dingen rondom XVG bezig..
Ik heb initieel 750 euro ingestopt op 1,5 ct (50.000 verge)
Sta nog op redelijke winst, had een sell order op 2000 sat staa, maar die is net niet gehaald afgelopen week..
Er is zoveel FUD laatste dagen waar je echt van in je broek schijt. Veel fake nieuws, veel bangmakerijk..
Ik zit er momenteel heel relaxed in, Win big or go home... All or nothing.
Waarom zoveel moeite doen om FUD te verspreiden? De Pump is gelukt, maar de massale dump nog niet..
De kracht van Wraith? Ik hoop het, als het uitkomt dan verdient het niet de schoonheids prijs maar dan heb ik 1000% vertrouwen dat het een goede munt is die nog veel meer kan stijgen..
Mocht het niet uitkomen, dan was het een mooie rollercoaster waar ik veel van geleerd heb, en haal ik er nog een kleine winst uit. (Sell order op 400 ingesteld)
Verwijderd
Geen idee, kan ik je helaas niet in adviseren..Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:37:
[...]
Is nu nog een goed moment om XVG bij te kopen (0,12) ?
Wanneer jij er vertrouwen in hebt, doen.. zo niet, niet doen..
Echt zeg, hoe vaak moet de Topicwarning door forum members gequote worden hier?Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:37:
[...]
Is nu nog een goed moment om XVG bij te kopen (0,12) ?
Ik stop bij deze met het volgen van dit topic. Dit is gewoon een chatbox geworden!
- Ja ik koop bij
- ik heb nu 20 euro winst of verlies
- wat doe jij dan koop ik ook
- nog tips?
Mensen, doe je onderzoek zelf eens. Chatten? Ga naar de slack link. Het is een forum. Meer dan 3500 berichten in 3 dagen. Dit gaat nergens meer over
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Tot morgenochtend gaan er 3 belangrijke ontwikkelingen gebwuren:
1. ICX komt morgen beschikbaar op een chineze exchange
2. Wraith protocol wordt gereleased XVG. Wraith protocol kun je daadwerkelijk anoniem transacties uitvoeren
3. TRX stelt de code beschikbaar. Hiermee kan een ieder de kwaliteit zien en de community kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling
Wat deze ontwikkelingen met de prujs zullen doen? Geen idee? Ik zelf zit nu 80% trx en 20% xvg.
1. ICX komt morgen beschikbaar op een chineze exchange
2. Wraith protocol wordt gereleased XVG. Wraith protocol kun je daadwerkelijk anoniem transacties uitvoeren
3. TRX stelt de code beschikbaar. Hiermee kan een ieder de kwaliteit zien en de community kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling
Wat deze ontwikkelingen met de prujs zullen doen? Geen idee? Ik zelf zit nu 80% trx en 20% xvg.
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Ik ben van plan om te gaan handelen in Alt-Coins, wat niet overal kan. Was het van plan om het bij Binance te doen, wat vooral op reddit populair is. Echter, moet je eerst ergens anders coins (ETH/LTC bijv) kopen om ze vervolgens op Binance te zetten. Wilde dit eerst via Coinbase doen, maar deze heeft wel hele hoge fees. (Via GDAX is voor mij geen optie, aangezien je 2 ID's nodig hebt..)
Heeft een van jullie suggesties voor me, om coins te 'transferen' naar Binance voor lage fees? Ik zag bijvoorbeeld ook Kraken als exchange, maar wat zijn de fees daar als je wilt verplaatsen naar Binance? Kon niet echt een duidelijk bedrag vinden op internet.
Alvast bedankt.
Heeft een van jullie suggesties voor me, om coins te 'transferen' naar Binance voor lage fees? Ik zag bijvoorbeeld ook Kraken als exchange, maar wat zijn de fees daar als je wilt verplaatsen naar Binance? Kon niet echt een duidelijk bedrag vinden op internet.
Alvast bedankt.
In de praktijk betekent FUD gewoon dat iemand iets over je favoriete coin zegt waar je het niet mee eens bent, dus dan schreeuw je dat het FUD is.Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:36:
Is er een lijst waar alle afkortingen zoals fud en ath worden toegelicht?
Verwijderd
Waarom begin je niet gewoon op Litebit? Ze zullen binnenkort wel weer nieuwe accounts aannemenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:47:
Ik heb een vraagje. Ik ben van plan om te gaan handelen in Alt-Coins, wat niet overal kan. Was het van plan om het bij Binance te doen, wat vooral op reddit populair is. Echter, moet je eerst ergens anders coins (ETH/LTC bijv) kopen om ze vervolgens op Binance te zetten. Wilde dit eerst via Coinbase doen, maar deze heeft wel hele hoge fees. (Via GDAX is voor mij geen optie, aangezien je 2 ID's nodig hebt..)
Alvast bedankt.
Ikzelf heb xvg gekocht op litebit en overgezet naar binance, koste me 5xvgVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:47:
Alvast bedankt.
https://support.kraken.co...-are-the-withdrawal-fees-Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:47:
Alvast bedankt.
Op dit moment heb ik mijn coins op kraken staan. Dat is natuurlijk niet de veiligste manier.
Voorheen gebruikte ik Coinomi (android) en dat vond ik erg fijn werken.
Ik heb nu het volgende aan munten:
XRP
XLM
LTC
Het liefste zou ik alles in Coinomi bewaren, maar helaas ondersteund deze geen XRP en XLM wel legio andere vage muntjes.
Ik heb zitten zoeken maar ik kan geen wallet vinden die deze alledrie ondersteund. Het liefste gebruik ik een android wallet.
Iemand een suggestie?
Voorheen gebruikte ik Coinomi (android) en dat vond ik erg fijn werken.
Ik heb nu het volgende aan munten:
XRP
XLM
LTC
Het liefste zou ik alles in Coinomi bewaren, maar helaas ondersteund deze geen XRP en XLM wel legio andere vage muntjes.
Ik heb zitten zoeken maar ik kan geen wallet vinden die deze alledrie ondersteund. Het liefste gebruik ik een android wallet.
Iemand een suggestie?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]