[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.991 views

• Fast_coin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-02-2023
Anycoin heeft ook een registratiestop voor nieuwe leden....zucht
[b]Je had ze naar mijn inzien beter kunnen kopen bij anycoin.. direct via ideal betalen en lage fees.
Daarbij krijg je ze gewoon per stuk (volgens mij zijn NEO's ook niet op te delen?)
Gooi ze in een wallet om GAS te generaten wat je weer kunt gebruiken voor het evt overschrijven van de coins.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:21:

[...]
Ik heb zojuist nog een account aangemaakt en ETH gekocht.
Dit was ongeveer een uur geleden.

• Fast_coin
Door de enorme toename aan zowel nieuwe klanten als orders, hebben wij besloten om tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stop te zetten op onze website.

We willen er zeker van zijn dat onze achterstand is bijgewerkt voordat we nieuwe klanten verwelkomen. We hebben gemerkt dat onze achterstand blijft groeien, zelfs met de constante uitbreiding van ons team. Hierdoor kunnen wij niet de service verlenen, die wij onze klanten willen geven. Wij hopen dat u dit begrijpt en wij willen hiervoor ook onze oprechte excuses aanbieden.
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:23:
[...]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:18:
[...]

Euuhmm, sorry, maar ik heb vorig week voor hetzelfde bedrag op coinbase euro's omgezet naar ETH, en dat was bij langen na geen 10%. Ik ga aan de bel trekken bij Coinbase, want dit klopt niet. Bij het kopen vond ik het al verdacht. De prijs van Eth stond op 590, maar bij het kopen ga ie aan dat ze voor @639 euro aangekocht worden. Waar dat prijs verschil in wat ze laten zien in de dashboard en wat je daadwerkelijk koopt...

De redenen dat ik het niet via GDax heb gedaan is dat ik het een week geleden naar Binance heb overgemaakt en toen was alles binnen de prijs. Nu ben ik 10% kwijtgeraakt bij mijn aankoop van Ethereum op Coinbase zelf.....Viorig week was dat 1 procent.....
Ze hanteren een marge per munt en wat overhead op de aankoop. Er is altijd een verschil tussen de prijs op het dashboard en tijdens het kopen. Dat is inderdaad een groot verschil, maar denk niet dat je daar reactie op zult gaan krijgen.

Die 1% kan je jezelf ook besparen he :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-12 13:47
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:21:
[...]
Litecoin ook en Kraken gaat ook niet makkelijk.
Iedereen in de cryptocoins?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Fast_coin
Lijkt toch mogelijk te zijn om een account bij anycoin aan te maken ondanks de melding.

wat moet ik aangeven bij mijn Neo adres? kan ik mijn Neo binance wallet adres hier vermelden? Moeten natuurlijk wel op de juiste plek terecht komen :-). neem aan dat coinbase wallet niet mogelijk is voor neo.
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:23:
[...]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:23
FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:18:
[...]

Euuhmm, sorry, maar ik heb vorig week voor hetzelfde bedrag op coinbase euro's omgezet naar ETH, en dat was bij langen na geen 10%. Ik ga aan de bel trekken bij Coinbase, want dit klopt niet. Bij het kopen vond ik het al verdacht. De prijs van Eth stond op 590, maar bij het kopen ga ie aan dat ze voor @639 euro aangekocht worden. Waar dat prijs verschil in wat ze laten zien in de dashboard en wat je daadwerkelijk koopt...

De redenen dat ik het niet via GDax heb gedaan is dat ik het een week geleden naar Binance heb overgemaakt en toen was alles binnen de prijs. Nu ben ik 10% kwijtgeraakt bij mijn aankoop van Ethereum op Coinbase zelf.....Viorig week was dat 1 procent.....
Dat was mij ook al opgevallen.
Coinbase is niet de goedkoopste.
Ik wacht nog op mijn GDAX verificatie. Duurt ook al lang. Mijn rijbewijs was al bekend via Coinbase maar nu moet er een tweede ID geverifieerd worden. Maar weer wachten. Die genoemde 3-5 minuten klopt echt niet. En een uurtje is het ook niet.
Toch zal Coinbase en GDAX plus daarna Binance wel de beste optie zijn van LiteBit laat geen nieuwe klanten toe en al zou dat wel zo zijn hebben ze nagenoeg geen voorraad.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Taro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:26:
[...]

Ze hanteren een marge per munt en wat overhead op de aankoop. Er is altijd een verschil tussen de prijs op het dashboard en tijdens het kopen. Dat is inderdaad een groot verschil, maar denk niet dat je daar reactie op zult gaan krijgen.

Dat van het prijsverschil bedacht ik ook, maar ik ben 10% kwijtgeraakt. ETH is echt niet zoveel gedaald in die milliseconden dat ik ze heb gekocht. Ik weet wat de Fees zijn van Coinbase en Binance (vandaar dat ik liever vanuit Binance trade), maar ze hebben gewoon 10% weggesnoept door mijn ETH veel duurder te verkopen dan dat er in de dashboard staat.... Zo kunnen ze inderdaad behoorlijk wat geld verdienen.

Lijkt er wel op dat ze me in de "val" hebben gelokt. Ik ben niet tevreden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
Heeft iemand hier zijn IGNIS al geclaimed?

Volgens is stap 1 om de ARDOR wallet te installeren met dezelfde pass phrase als die van de NXT wallet?

Werkt dit?

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Wow flash crash op binance met vet naar 8500 8)7

• DaanDH
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:31:
Lijkt toch mogelijk te zijn om een account bij anycoin aan te maken ondanks de melding.

wat moet ik aangeven bij mijn Neo adres? kan ik mijn Neo binance wallet adres hier vermelden? Moeten natuurlijk wel op de juiste plek terecht komen :-). neem aan dat coinbase wallet niet mogelijk is voor neo.

[...]
Klopt, via Binance je wallet link naar voren halen en die bij anycoin plakken.

• larsc
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
o-TANK-o schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:35:
Ik zag het ook ja, hoe kan dit? Iemand die "per ongeluk" al zijn VET verkoopt voor een veel te lage prijs?

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Taro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:26:
[...]

1% is normaal, 10% niet....

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met validatie op Gatecoin? Ik wil dan met name weten hoe snel dit ging.

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Net over ShipChain gelezen.

Leuk team. Partners zeggen mij niet zo veel, Perdue Farms is de meest belangrijk, daar doen ze de partnership pilot mee. De andere zijn Marketing/Crypto partners, maar ik kijk vooral naar links naar 'echt' business. Direct Outbound is er ook een van, maar de CEO is hetzelfde, dus je gebruikt eigenlijk jezelf als partner. Maar het DO is ook legit business dus daar heb ik geen problemen mee. Ze zijn niet publically traded dus geen idee of het goed gaat daar.

Maar wat ik altijd over struikel, is dat veel van deze coins ETH gebruiken als backend. En zover ik weet, is ETH nog maar op 15 transactions een second? Zolang ETH niet goed werkt, waarom zou ik een coin backen die ETH als backend gebruik? Mis ik iets, of hoopt iedereen dat dit magisch wordt opgelost? Is er een 2018 roadmap? Is er een 2017 roadmap, met reflectie erbij van hoe het was geplanned vs hoe het development echt is gegaan? Ik vind alleen links via nieuws websites die hun talks analyseert, maar hebben ze geen officiële website?

[ Voor 12% gewijzigd door jerkitout op 28-12-2017 15:52 ]

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Doet iemand toevallig wat met de Trade.io ICO? Loopt ergens volgende week af en ik ben me aardig aan het inlezen, maar heb het idee dat het een slimme club is, maar kom er niet achter hoe uniek het product nu eigenlijk is of gaat worden, behalve dat je blijkbaar ook aan de coins zelf verdient (passief).

Ik zat te denken om er 0.3ETH in te steken en te zien waar het schip strand vaart.

Meteen een vraag over de betaalroute van de ICO's. Ik kom vaak de ETH route tegen, dus via MyEtherWallet en dan naar de ICO direct overmaken.

Begrijp ik het goed dat ik eerst dan bv naar Coinbase fiat overmaak, dan dit even naar Gdax overzet ivm de fees en van Gdax vervolgens kan withdrawen naar MyEtherWallet? Zijn er nog transactiefees van MyEtherWallet naar de ICO of is dat net zo verwaarloosbaar als de fees van Gdax naar MyEtherWallet?

• Fast_coin
Bij anycoin kan ik er niet 1 kopen want minimum is EUR 100 en ook geen 2, want maximum is EUR 101, als ik via ideal will aftikken.... :?
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:36:
[...]

Klopt, via Binance je wallet link naar voren halen en die bij anycoin plakken.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Koers ICX wordt kunstmatig laag gemaakt nu voor de release in China.... zie ik dit verkeerd?
elke keer wordt er een nieuwe wall opgetrokken en een flinke ook:o

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
GustavSan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:42:
Doet iemand toevallig wat met de Trade.io ICO? Loopt ergens volgende week af en ik ben me aardig aan het inlezen, maar heb het idee dat het een slimme club is, maar kom er niet achter hoe uniek het product nu eigenlijk is of gaat worden, behalve dat je blijkbaar ook aan de coins zelf verdient (passief).

Ik zat te denken om er 0.3ETH in te steken en te zien waar het schip strand vaart.

Meteen een vraag over de betaalroute van de ICO's. Ik kom vaak de ETH route tegen, dus via MyEtherWallet en dan naar de ICO direct overmaken.

Begrijp ik het goed dat ik eerst dan bv naar Coinbase fiat overmaak, dan dit even naar Gdax overzet ivm de fees en van Gdax vervolgens kan withdrawen naar MyEtherWallet? Zijn er nog transactiefees van MyEtherWallet naar de ICO of is dat net zo verwaarloosbaar als de fees van Gdax naar MyEtherWallet?
Dat van Gdax en coinbase weet ik niet, want gebruik ik niet. Maar vanuit MEW zijn de fees verwaarloosbaar aangezien je zelf gas price en gas limit in kan stellen en het dus gewoon een 'normale' transactie over ethereum netwerk is. Voor de meest optimale huidige gasprice zie: https://ethgasstation.info/

Wot-stats

• DaanDH
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:46:
Bij anycoin kan ik er niet 1 kopen want minimum is EUR 100 en ook geen 2, want maximum is EUR 101, als ik via ideal will aftikken.... :?

[...]
Wat ik heb gedaan is voor €100 aan ETH gekocht, die naar Binance gestuurd en er dan NEO van gekocht.

Verwijderd

o-TANK-o schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:35:
Alle stop lossers goedkoop opkopen. Iemand wil dus heel graag goedkoop inslaan. Omdat er blijkbaar grootse dingen gaan gebeuren met deze coin.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Sam2013 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:49:
Koers ICX wordt kunstmatig laag gemaakt nu voor de release in China.... zie ik dit verkeerd?
elke keer wordt er een nieuwe wall opgetrokken en een flinke ook:o
Kunstmatig laag?

De koers is in vrije val omdat er niemand koopt lijkt mij (toch op de ICX/LTC exchange van Binance); Amper 10.000 coins nodig om de koers met 15% de hoogte in te duwen.

De wall daarachter is een andere kwestie, een half miljoen dollar voor een stijging van 0,5% ofzo te krijgen 8)7 (ik vermoed ook dat dat je punt zal zijn?)

[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 28-12-2017 16:02 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
poderosoo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:53:
[...]

Dat van Gdax en coinbase weet ik niet, want gebruik ik niet. Maar vanuit MEW zijn de fees verwaarloosbaar aangezien je zelf gas price en gas limit in kan stellen en het dus gewoon een 'normale' transactie over ethereum netwerk is. Voor de meest optimale huidige gasprice zie: https://ethgasstation.info/
Begrijp ik het goed dat het ook mogelijk is om direct vanuit bv. btcdirect ETH over te maken naar je MEW? Om vervolgens, indien je deel wilt nemen aan een ICO, deze te betalen vanuit je MEW?

Ik ben namelijk van plan om in 2018 deel te nemen aan diverse ICO's.. liever vooraf ff checken dan achteraf een gevalletje ledenstop mee te maken.

Verwijderd

Graag hoor ik toch tips van mensen hier wat te kopen voor korte termijn. Eerdere aanbevelingen hebben mij zeker geholpen. De enige fout die ik heb gemaakt is om sommige niet een dag langer te Holden..

Misschien kunnen we hier een coin of the day noemen? Heb nu even alles op BTC staan, totdat hij weer op 16 staat ofzo.

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:08:
Graag hoor ik toch tips van mensen hier wat te kopen voor korte termijn. Eerdere aanbevelingen hebben mij zeker geholpen. De enige fout die ik heb gemaakt is om sommige niet een dag langer te Holden..

Misschien kunnen we hier een coin of the day noemen? Heb nu even alles op BTC staan, totdat hij weer op 16 staat ofzo.
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Verwijderd

Excuses

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:08:

Ik verwacht wel wat van ICON ook nog wel op de korte termijn.
Als je wat laatste pagina's van dit topic door akkert, zul je zien dat ik niet de enige ben die dat denkt.

• Fast_coin
maar dan zit je weer met die 0,9 ETH waar je niks mee kan toch?
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:57:
[...]

Wat ik heb gedaan is voor €100 aan ETH gekocht, die naar Binance gestuurd en er dan NEO van gekocht.

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-12 21:48
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:19:

[...]
Jawel daar kun je gewoon aankopen meedoen op binance. Dat hoeft geen hele te zijn.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 11:58
RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:04:
[...]

Begrijp ik het goed dat het ook mogelijk is om direct vanuit bv. btcdirect ETH over te maken naar je MEW? Om vervolgens, indien je deel wilt nemen aan een ICO, deze te betalen vanuit je MEW?

Ik ben namelijk van plan om in 2018 deel te nemen aan diverse ICO's.. liever vooraf ff checken dan achteraf een gevalletje ledenstop mee te maken.
Ja, dit is naar mijn inziens ook de meest logische manier om te doen zodat je slechts één enkele transactie doet. Bij ICO's moet je inderdaad altijd je resp. ethereum-walletadres opgeven of je neo-wallet (zijn er nog niet zoveel tot nu toe) die dan in het smart-contract van de ICO wordt gezet.

Wot-stats

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:19:

[...]
Zou je alsjeblieft willen antwoorden onder de quote zoals iedereen doet? Dat leest wat makkelijker :)

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-12 10:57
SEGWIT2X voortgang

https://blockchain.info/blocks/

block 501451 komt de fork.

Wat betreft icon, het is een veelbelovende munt, maar we moeten nog even de ontwikkelingen afwachten in Zuid Korea.
Biersteker schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:44:
[...]

Het is wat handig om te benoemen dat dit dus niet de segwit2x fork van Jeff Garzik is . (https://github.com/btc1/bitcoin ) maar een bitcoin fork met dezelfde naam, die regelrecht uit https://forkgen.tech/ komt.

[ Voor 140% gewijzigd door Monkeydancer op 28-12-2017 16:58 . Reden: Extra info ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben gewend dat Bitmymoney mijn BTC binnen, laten we zeggen 15-30 minuten, doorstuurt naar mijn Binance account. Maar nu duurt het toch een stuk langer. (wel verzonden, maar 0 bevestigingen). Meer mensen die hier last van hebben?

[never mind, ik zie dat ik in het verkeerde topic zit. Mijn excuus, zal er beter op letten]

[ Voor 64% gewijzigd door Dacide op 28-12-2017 16:36 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-12 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Dacide schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:34:
Ik ben gewend dat Bitmymoney mijn BTC binnen, laten we zeggen 15-30 minuten, doorstuurt naar mijn Binance account. Maar nu duurt het toch een stuk langer. (wel verzonden, maar 0 bevestigingen). Meer mensen die hier last van hebben?
*knip* na edit vorige post.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 28-12-2017 16:36 ]

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Dacide schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:34:

[never mind, ik zie dat ik in het verkeerde topic zit. Mijn excuus, zal er beter op letten]
Heeft met de enorme drukte te maken :) hou rekening met 24 uur :)

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-12 12:47
Het is wat handig om te benoemen dat dit dus niet de segwit2x fork van Jeff Garzik is . (https://github.com/btc1/bitcoin ) maar een bitcoin fork met dezelfde naam, die regelrecht uit https://forkgen.tech/ komt.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
vraag, welke site checken jullie voor altcoins news ? coincalendar, die ligt plat. En ICO's etc..

• shakespeare
Monkeydancer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:29:
SEGWIT2X voortgang

https://blockchain.info/blocks/

block 501451 komt de fork.

Wat betreft icon, het is een veelbelovende munt, maar we moeten nog even de ontwikkelingen afwachten in Zuid Korea.
hoe krijg je deze fork ? ik heb nu btc op GDAX staan.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:48:
vraag, welke site checken jullie voor altcoins news ? coincalendar, die ligt plat. En ICO's etc..
Onder andere:
https://coindar.org/ en https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/.
Voor de rest nog wat altcoin specifieke subreddits als ik iets met een bepaalde munt doe.

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:48:
Cryptopanic.com. Erg fijne site als je het mij vraagt, vooral vanwege nieuwssortering op coin...

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12 14:06
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:05:
[...]

Hmm, zojuist via Binance 1 NEO gekocht, daar blijft 0.99900000 van over.
Dit kan ik nu dus niet verkopen? Even kijken of ik nog wat erbij koop op toch op 1 te komen.

Zie de NEO wel als betrouwbare munt die nog erg kan groeien in de toekomst.
Pff ff van de pc weg en meteen 5 pagina's verder... :X Geen idee of er al antwoord op gegeven is in die 5 pagina's maar ik zie dat je tegenwoordig inderdaad wel gedeeltes van NEO kan verkopen op Binance dan kon in het begin niet, wel maar tot max 2 decimalen.

Wat het afsnoepen van de coins die je wil hebben betreft, koop een paar BNB en zet het vinkje aan dan betaal je geen 0,10% maar 0,05% fee en het gaat dan niet af van de coin die je wil hebben maar van de BNB stapel.

Verder als je een coin echt richting 0 wil krijgen kun je dit misschien nog voor elkaar krijgen door naar de Market order tab te gaan en daar op 100% te klikken, let er wel op dat de ondergrens (het hoogste groene cijfertje links) wel op een niveau is waar je voor wil kopen want die wordt gehit. (En als jou market order groter is dan het bovenste groene getalletje zal het getalletje daaronder ook gehit worden net zolang tot je order is gevuld)

Weet niet waarom maar met market orders krijg je op Binance nog vaak wel de "restjes" weg maar met limit orders niet.

Edit: Op Binance krijg je elke maand netje je GAS betaald naar rato over het aantal NEO (of delen van NEO) die je bezit.

[ Voor 4% gewijzigd door Acidrain op 28-12-2017 16:59 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Begrijp ik het nu goed.... Laat de dev van Verge nu weten dat Wraith er zeker komt in 2017.

https://twitter.com/justinvendetta/status/946389282540916736

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27
Tussenstand:

Poll: Welke coin HODL je in 2018?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Bitcoin Cash
Litecoin
Cardano
IOTA
Dash
NEM
Monero
Bitcoin Gold
NEO
Qtum
Stellar
Ethereum Classic
BitConnect
Lisk
Verge
Zcash
RaiBlocks
Stratis
BitShares
Waves
Hshare
Bytecoin
Dogecoin
Komodo
Siacoin
Nxt
Steem
Ark
PIVX
MonaCoin
Decred
DigiByte
VeChain
Byteball Bytes
ZCoin
Syscoin
Electroneum
BitcoinDark
Factom
ReddCoin
Vertcoin
GameCredits
NAV Coin
Skycoin
Cryptonex
GXShares
KuCoin Shares
BitBay
Einsteinium
Rise
Nexus
Ubiq
Blocknet
Particl
Voxels
SmartCash
DigitalNote
CloakCoin
ZenCash
Peercoin
Emercoin
Metaverse ETP
Asch
Groestlcoin
Achain
Burst
Viacoin
DECENT
XTRABYTES
Neblio
HempCoin
Counterparty
Pura
Experience Po...
LBRY Credits
SIBCoin
Feathercoin
PotCoin
BlackCoin
SaluS
ZClassic
Shift
WhiteCoin
BridgeCoin
Gulden
Lykke
Aeon
Namecoin
ION
FairCoin
Elastic
Omni
MonetaryUnit
Crown
MinexCoin
I/O Coin
Expanse
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399855&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Dacide schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:01:
Begrijp ik het nu goed.... Laat de dev van Verge nu weten dat Wraith er zeker komt in 2017.

https://twitter.com/justinvendetta/status/946389282540916736
Dat is wat hij schrijft, hij heeft dus nog een dikke 3 dagen om het waar te maken.

Nu krijg ik plots zoveel zin om 1000 XVG ofzo te kopen, gewoon voor de lol, als die z'n belofte nakomt is dat waarschijnlijk *2,5 ofzo met de huidge koers :+ Maar volgens mij doet hij nog alles wat hij kan om de koers nog even te pumpen en er zoveel mogelijk uit te sleuren.

Zou me niet verbazen mochten we straks of morgen een post krijgen die zegt dat het binnen de 24 uur komt om de citroen nog 1 laatste keer uit te persen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-12 20:16
Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:05:
[...]

Dat is wat hij schrijft, hij heeft dus nog een dikke 3 dagen om het waar te maken.

Nu krijg ik plots zoveel zin om 1000 XVG ofzo te kopen, gewoon voor de lol, als die z'n belofte nakomt is dat waarschijnlijk *2,5 ofzo met de huidge koers :+ Maar volgens mij doet hij nog alles wat hij kan om de koers nog even te pumpen en er zoveel mogelijk uit te sleuren.

Zou me niet verbazen mochten we straks of morgen een post krijgen die zegt dat het binnen de 24 uur komt om de citroen nog 1 laatste keer uit te persen
Nou ja wie denkt dat xvg gaat vallen is denk ik heel kortzichtig. Ik verwacht een stijgende lijn voor 2018. Het is een mooi moment om nu in te stappen. :)

• B-Bandit
  • Laatst online: 26-12 14:11
stefan1988 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:04:
Tussenstand:

Ik mis ICX/ICON?

Verbaasde me al dat hij niet in de top 10 stond.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Imperium
  • Niet online
Thaam schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:14:
[...]

Nou ja wie denkt dat xvg gaat vallen is denk ik heel kortzichtig. Ik verwacht een stijgende lijn voor 2018. Het is een mooi moment om nu in te stappen.
Ik heb 200 euro gekocht @ 1800 :F :X

Beter stijgt ie wat zeg maar O+

• bac0tje
Relatief weinig mensen die Cardano(ADA) hodlen. Jammer jongens..... :9

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:57:
[...]

Maak je er zelf gebruik van? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het "echt" werkt.
Dat is nou net de reden waarom ik wil testen. Ik doe zelf vaker aan arbitrage trading nadat ik een verlies heb gemaakt om mijn verlies zoveel mogelijk in te perken. Winsten die ik daarmee haal zijn voor mijn gevoel betrouwbaarder dan speculeren.

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:01:
[...]

Alle stop lossers goedkoop opkopen. Iemand wil dus heel graag goedkoop inslaan. Omdat er blijkbaar grootse dingen gaan gebeuren met deze coin.
vond dit ook wel een opvallend verschijnsel. was wel een heel abrupte crash.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:41
Weet iemand de status van DASH?

20 december gekocht maar helaas op 28.75% verlies hij blijft dalen, zien jullie nog potentie hierin?

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
xeoMe schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:27:
Weet iemand de status van DASH?

20 december gekocht maar helaas op 28.75% verlies hij blijft dalen, zien jullie nog potentie hierin?
De markt is gewoon aan het dippen in zijn totaal. Dash is geen ander verhaal. Dash kruipt wel weer op denk ik.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:40:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met validatie op Gatecoin? Ik wil dan met name weten hoe snel dit ging.
Validatie gaat snel (paar dagen terug). Je kunt niet je BSN-nummer blokken want dan accepteren ze je niet (op rijbewijs wel, op paspoort niet). Zit nu nog te wachten of mijn eerste transactie binnenkomt op mijn bankrekening, zo ja dan kan ik wat grotere bedragen gaan wegsluizen. De 0.01 cent overmaken naar daar had ik voor de kerst gedaan (maar duurde dus dagen voordat het aankwam, banken zijn dicht :( ). Eerste overmaking van gisterenmiddag is nu nog niet binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 28-12-2017 17:31 ]

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Iemand nog suggesties voor een veel belovende ico?

• Chris.nl
  • Niet online
bac0tje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:21:
[...]

Een maat van me stapt daar als beginner graag in en is aan het inlezen hoe dat moet. Ik hoor um al dagen klagen... Registratie en aanschaf schijnt een hel te zijn.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
Chris.nl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:35:
[...]
Een maat van me stapt daar als beginner graag in en is aan het inlezen hoe dat moet. Ik hoor um al dagen klagen... Registratie en aanschaf schijnt een hel te zijn.
???

je koopt het op een exchange en laat het daar staan.. Je kunt het evt op je Deadulus wallet zetten.

• Chris.nl
  • Niet online
banaanbanaan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:37:
[...]

???

je koopt het op een exchange en laat het daar staan.. Je kunt het evt op je Deadulus wallet zetten.
Als beginner hé.. Vanaf stap 1 alles leren en accounts aanmaken / registreren. Even ADA kopen via iDeal zit er niet in.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12 12:21

GG85

.......

Chris.nl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:38:
[...]

Als beginner hé.. Vanaf stap 1 alles leren en accounts aanmaken / registreren. Even ADA kopen via iDeal zit er niet in.
Uhm best makkelijk:

1. Binance account maken
2. Met Ideal Bitcoin kopen en direct naar Binance wallet sturen
3. Op Binance ADA kopen dmv Bitcoin
4. Evt. de ADA naar je eigen wallet sturen

half uurtje werk max :)

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Chris.nl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:38:
[...]

Op youtube staat van alles wel een filmpje met uitleg hoe het werkt, gewoon even een avondje voor gaan zitten.

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Ripple krijgt er vandaag ook niet genoeg van he :+

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
GG85 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:41:
[...]

Uhm best makkelijk:

1. Binance account maken
2. Met Ideal Bitcoin kopen en direct naar Binance wallet sturen
3. Op Binance ADA kopen dmv Bitcoin
4. Evt. de ADA naar je eigen wallet sturen

half uurtje werk max :)
Zou zelf litecoin of eth kopen ipv bitcoin, maar goed.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

j0ppie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:29:
[...]

De markt is gewoon aan het dippen in zijn totaal. Dash is geen ander verhaal. Dash kruipt wel weer op denk ik.
Maar er is 1 dapper muntje dat weerstand biedt. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-12 14:18
Flagg schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:44:
[...]

Maar er is 1 dapper muntje dat weerstand biedt. :P
Hier valt de schade ook wel mee moet ik zeggen :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-10 10:17
[...]

Je kunt maar op 1 munt je stem uitbrengen. Dus ik moet nog stemmen op mijn 8 andere munten (waaronder ADA). Straks onderweg naar huis kan ik weer vaker stemmen :*)

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12 12:20
Tussenstand:

Bitcoin
Ethereum
Ripple
Bitcoin Cash
Litecoin
Cardano
IOTA
Dash
NEM
Monero
Bitcoin Gold
NEO
Qtum
Stellar
Ethereum Classic
BitConnect
Lisk
Verge
Zcash
RaiBlocks
Stratis
BitShares
Waves
Hshare
Bytecoin
Dogecoin
Komodo
Siacoin
Nxt
Steem
Ark
PIVX
MonaCoin
Decred
DigiByte
VeChain
Byteball Bytes
ZCoin
Syscoin
Electroneum
BitcoinDark
Factom
ReddCoin
Vertcoin
GameCredits
NAV Coin
Skycoin
Cryptonex
GXShares
KuCoin Shares
BitBay
Einsteinium
Rise
Nexus
Ubiq
Blocknet
Particl
Voxels
SmartCash
DigitalNote
CloakCoin
ZenCash
Peercoin
Emercoin
Metaverse ETP
Asch
Groestlcoin
Achain
Burst
Viacoin
DECENT
XTRABYTES
Neblio
HempCoin
Counterparty
Pura
Experience Po...
LBRY Credits
SIBCoin
Feathercoin
PotCoin
BlackCoin
SaluS
ZClassic
Shift
WhiteCoin
BridgeCoin
Gulden
Lykke
Aeon
Namecoin
ION
FairCoin
Elastic
Omni
MonetaryUnit
Crown
MinexCoin
I/O Coin
Expanse
Tussenstand:
[afbeelding]
Je mist Tron (TRX) ;)

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:52
Tussenstand:

Bitcoin
Ethereum
Ripple
Bitcoin Cash
Litecoin
Cardano
IOTA
Dash
NEM
Monero
Bitcoin Gold
NEO
Qtum
Stellar
Ethereum Classic
BitConnect
Lisk
Verge
Zcash
RaiBlocks
Stratis
BitShares
Waves
Hshare
Bytecoin
Dogecoin
Komodo
Siacoin
Nxt
Steem
Ark
PIVX
MonaCoin
Decred
DigiByte
VeChain
Byteball Bytes
ZCoin
Syscoin
Electroneum
BitcoinDark
Factom
ReddCoin
Vertcoin
GameCredits
NAV Coin
Skycoin
Cryptonex
GXShares
KuCoin Shares
BitBay
Einsteinium
Rise
Nexus
Ubiq
Blocknet
Particl
Voxels
SmartCash
DigitalNote
CloakCoin
ZenCash
Peercoin
Emercoin
Metaverse ETP
Asch
Groestlcoin
Achain
Burst
Viacoin
DECENT
XTRABYTES
Neblio
HempCoin
Counterparty
Pura
Experience Po...
LBRY Credits
SIBCoin
Feathercoin
PotCoin
BlackCoin
SaluS
ZClassic
Shift
WhiteCoin
BridgeCoin
Gulden
Lykke
Aeon
Namecoin
ION
FairCoin
Elastic
Omni
MonetaryUnit
Crown
MinexCoin
I/O Coin
Expanse
Tussenstand:
[afbeelding]
POWR ook

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:46
[...]

Hier wel 'n ADA hodler :)
Heb echter op NEO gestemd omdat ik maar 1 mocht kiezen. Heb mooi wat gespreid over XRP, ADA & NEO voor de hodl.

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Ik vrees een beetje dat dit topic slachtoffer is geworden van zijn eigen succes. Als ik een middagje niet kijk kan ik zo’n 300 Posts terug gaan lezen. Niet te doen.

Zijn er alternatieven? Kleinere club met echt inhoudelijk goede Posts? PM mij aub :)

• bac0tje
Cancun schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:57:
Ik vrees een beetje dat dit topic slachtoffer is geworden van zijn eigen succes. Als ik een middagje niet kijk kan ik zo’n 300 Posts terug gaan lezen. Niet te doen.

Zijn er alternatieven? Kleinere club met echt inhoudelijk goede Posts? PM mij aub :)
Ik denk dat we er goed aan doen om te beginnen met een topic voor de beginners onder ons. Daarnaast zou iets strengere of frequentere moderatie ook wel fijn zijn... Maar ik begrijp dat dat dweilen met de kraan open is nu, gezien alle nieuwkomers.

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Iemand die me kan zeggen waarom NXT bijna 50% zakt?

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:51
buffel1997 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:06:
Iemand die me kan zeggen waarom NXT bijna 50% zakt?
Wordt IGNIS, de Airdrop voor NXT HODL'ers zal vandaag zijn geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 28-12-2017 18:08 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23
bac0tje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:04:
[...]

Ik denk dat we er goed aan doen om te beginnen met een topic voor de beginners onder ons. Daarnaast zou iets strengere of frequentere moderatie ook wel fijn zijn... Maar ik begrijp dat dat dweilen met de kraan open is nu, gezien alle nieuwkomers.
Yep het is al tijden een zero tolerance topic, maar ik zie elke dag 300 newb posts voorbij komen... Wat dat betreft zijn de mods super inconsistent hoe ze op sommige gebieden posts gewoon dichtgooien als er te weinig onderzoek is gedaan... In dit topic lijkt dat geen enkel probleem te zijn en komen er elke dag vele posters voorbij met belachelijke vragen... Beetje jammer....

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:51
Weet iemand hoe lang je normaal moet wachten op een SEPA van Gdax? Bij 2 withdrawals staat dat ze completed zijn op de 24/12, echter is er nog niks bijgeschreven.

Ik weet dat dit al vaker naar voren gekomen is, echter staat mij enkel bij dat er werd gezegd dat als er 'completed' staat dat het normaal een dagje later binnenkomt want nu niet het geval is.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Imperium schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:15:
[...]

Ik heb 200 euro gekocht @ 1800 :F :X

Beter stijgt ie wat zeg maar O+
Paths to account destruction:

A losing trade? No Problem just keep adding to it until it comes back. It will eventually come back, right?

The bigger the better; if you are right, you can make a lot of money, as long as you are never wrong.

Short bull markets and go long in bear markets. You can pick all the right reversals, right?

You are smarter than the market. You are so special you can predict the future. Trade your predictions, they have an edge, right?

Be stubborn with losing trades. The losses can’t get too big, can they?

Cut winning trades short while the profits are there. Can big losses and small wins lead to profitability?

Follow someone else in their trades, not knowing their position size or stop losses. What could go wrong?

Spend a ton of money on snake oil salesmen that promise you the Holy Grail of trading. I wonder why these can’t lose money machines are so affordable?

• Snowdog
Junia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:08:
Weet iemand hoe lang je normaal moet wachten op een SEPA van Gdax? Bij 2 withdrawals staat dat ze completed zijn op de 24/12, echter is er nog niks bijgeschreven.

Ik weet dat dit al vaker naar voren gekomen is, echter staat mij enkel bij dat er werd gezegd dat als er 'completed' staat dat het normaal een dagje later binnenkomt want nu niet het geval is.
dit zijn precies het soort posts die we hier imo niet nodig hebben.... who gives a shit, wacht het een weekje af als het er dan nog niet is, stuur eens een emailtje naar hun support... wat heeft dit nou voor toegevoegde waarde hier?

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Hebben mensen ook rondom Kerst withdrawals gedaan bij coinbase? Ik heb op 23 dec een opname gedaan en zou op 26 dec het bedrag moeten hebben ontvangen. Heb nog steeds niks ontvangen. Snap dat de feestdagen voor wat vertraging hebben gezorgd.

Hoe lang duurde het bij jullie?

• Junia
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:10:
[...]

dit zijn precies het soort posts die we hier imo niet nodig hebben.... who gives a shit, wacht het een weekje af als het er dan nog niet is, stuur eens een emailtje naar hun support... wat heeft dit nou voor toegevoegde waarde hier?
Heeft met crypto handel te maken en is nog niet concreet beantwoord d.m.v. de topic search. Mooi voorbeeld waarom dit topic niet goed te modereren valt, aangezien er een flink grijs gebied is. Deze vraag heeft te maken met arbitrage en hoe snel je dit dus kan doen met bijvoorbeeld gdax.

Ben het verder met je eens dat er wel verbetering moet komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 28-12-2017 18:14 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PieterK123 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:10:
Hebben mensen ook rondom Kerst withdrawals gedaan bij coinbase? Ik heb op 23 dec een opname gedaan en zou op 26 dec het bedrag moeten hebben ontvangen. Heb nog steeds niks ontvangen. Snap dat de feestdagen voor wat vertraging hebben gezorgd.

Hoe lang duurde het bij jullie?
Dit topic heeft gelukkig net als vele andere topics een zoekfunctie...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• shakespeare
Junia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:08:

duurt de laatste tijd erg lang.. staan bij mij nog op pending. als ze op completed staan moet je ze wel hebben eigenlijk.. hun support reageert ook nergens op. schiet niet op op deze manier.

ik wacht nog op 6k totaal.

• shakespeare
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:10:
[...]

Hoezo? dan weten we toch dat er withdraw issues zijn bij coinbase. wat heeft jou opmerking voor zin ? wie bepaald wat hier gepost wordt.

• Snowdog
Junia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:14:
[...]

Heeft met crypto handel te maken en is nog niet concreet beantwoord d.m.v. de topic search. Mooi voorbeeld waarom dit topic niet goed te modereren valt, aangezien er een flink grijs gebied is. Deze vraag heeft te maken met arbitrage en hoe snel je dit dus kan doen met bijvoorbeeld gdax.
Want je gaat dan elke keer het geld afschrijven naar je bankrekening? Ik denk niet dat dat een handige aanpak is. Dit topic valt best te modereren maar dan neemt het aantal posts wel af.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:16:
[...]
Hoezo? dan weten we toch dat er withdraw issues zijn bij coinbase. wat heeft jou opmerking voor zin ? wie bepaald wat hier gepost wordt.
Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je dat zelf ook al kunnen constateren... Dit topic wordt inderdaad steeds meer vervuild met mensen die even snel hun vraag neerplempen en weer verder gaan met hun dagelijkse zaken, in plaats van zelf moeite te doen en zelf bij te dragen aan de inhoud.

• Snowdog
shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:16:
[...]

Wat heeft een withdrawal issue te maken met handel en koers van cryptos? Ik neem aan dat als je actief handelt dat je in crypto blijft (dat is wel zo snel) en als je overboekt naar je bankrekening dat je dit doet omdat je dr klaar mee bent. Dus wat maakt het precies uit als het wat langer duurt en waarom zouden wij hier het antwoord op dat soort vragen moeten weten?

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Ik begrijp al die vragen hoe lang dit en dan weer dat duurt ook niet.
Dan hoor je hier dat er bijvoorbeeld issues zijn en dat iets langer duurt dan normaal, en dan, wordt de actie die je vervolgens gaat ondernemen hierdoor anders?

Ik vind het geen groot probleem, scroll er wel snel doorheen, maar ik snap de toegevoegde waarde niet.

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:20:
[...]

Wat heeft een withdrawal issue te maken met handel en koers van cryptos? Ik neem aan dat als je actief handelt dat je in crypto blijft (dat is wel zo snel) en als je overboekt naar je bankrekening dat je dit doet omdat je dr klaar mee bent. Dus wat maakt het precies uit als het wat langer duurt en waarom zouden wij hier het antwoord op dat soort vragen moeten weten?
Met het vragen naar andermans ervaringen lijkt me niks mis. Vooral als support van Coinbase niet bereikbaar is...

• Snowdog
PieterK123 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:23:
[...]

Met het vragen naar andermans ervaringen lijkt me niks mis. Vooral als support van Coinbase niet bereikbaar is...
Als je de enige was zou het niet zo'n probleem zijn, maar zoals je ziet zie je elke dag vele posts over deze rommel voorbij komen. Wellicht apart topic voor maken als dit zo interessant is, want het hoort hier imo niet thuis.

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
[...]

Wel als die vragen al 20 keer zijn gevraagd ofzo

• shakespeare
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:20:
[...]

dus jij bepaald dat withdrawen van funds niet met crypto trading te maken heeft, ik withdraw meerdere keren per week verschillende bedragen bijv..

Het feit is dat er issues zijn met de betalingen vanuit coinbase en daar is dit forum wel de juiste plaats voor.
Loop niet zo te zeuren man, er zijn gewoon veel mensen die nieuw zijn op dit gebied.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:24:
[...]

Als je de enige was zou het niet zo'n probleem zijn, maar zoals je ziet zie je elke dag vele posts over deze rommel voorbij komen. Wellicht apart topic voor maken als dit zo interessant is, want het hoort hier imo niet thuis.
Misschien iets voor in de topic start? Want het is wel redelijk relevant in de zin waarom trade je? Om geld te verdienen. Dat is voor crypto's net zo relevant als alle andere vormen van handel. :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heren,

Kan iemand mijn dit verklaren:
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/8c/62/IEXYVGP5_o.png

Waarom vraagt Coinbase zo'n hoge exchange rate.

Ethereum is niet zo hoog geweest. Dit lijkt me een beetje gortig.

Dit is namelijk hoeveel ik heb betaald voor Ethereum, en dat terwijl Ethereum niet zo hoog staat?

[ Voor 4% gewijzigd door FrankGuthrie op 28-12-2017 18:29 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:28:
Waarom vraagt Coinbase zo'n hoge exchange rate.
Die vraag ging je toch al bij Coinbase neerleggen? Daar kunnen wij geen antwoord op geven.

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Ben blij om te horen dat er steeds meer mensen zich ergeren aan dit forum vanwege die nieuwelingen die amper onderzoek doen, denken snel rijk te worden, de zoekfunctie niet gebruiken ( hoe vaak heb ik wel niet dezelfde vragen voorbij zien komen), in de stress raken als een coin daalt etc. Het is ook een kwestie van zelf uitproberen en je inlezen zo heb ik het ook geleerd.

Ik wil niet alle nieuwelingen over een kam scheren, want er zijn ook vast genoeg nieuwe mensen die wel gedegen onderzoek doen, alles zelf uitproberen en met nuttige tips komen.

Als er een topic komt met meer verdieping dan houd ik mij aanbevolen.

• bac0tje
[...]

En dat is dan ook precies het gene wat er mis is. Er vind simpelweg veel topicvervuiling plaats omdat sommige mensen niet zelfstandig/zelfredzaam genoeg zijn. Je hebt: Twitter, Slack, Telegram, Reddit en Discord. Mij ga je niet wijsmaken dat daar de informatie niet te halen is.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Taro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:29:
[...]

Die vraag ging je toch al bij Coinbase neerleggen? Daar kunnen wij geen antwoord op geven.
Ligt eral, maar misschien dat iemand een verklaring kan geven.

Coinbase is zich van geen kwaad bewust, maar er zit nog steed een groot verschil. Ik heb een mail;tje gehad waarin staat wat ik zou moetne hebben in Euro's. Dit bedrag ligt nogsteed 9% lager. Ethereum is sinds die tijd geen 9% gedaald.... Ik heb support van Coinbase terug gemailt, in wacht nog op antwoord. Nogmaal vorig week was het wel normaal. Mocht je niks toe te voegen hebben, dan hoef je niet te reageren.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

macapple82 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:32:
[...]

Jij bent wel een gefrusteerd mannetje of niet? Elke keer reageer jij vijandig op andere mensen of je loopt te schelden......
Ach Shakespeare stond er redelijk bekend om dat hij wat grof was.

Yet there is method in this madness. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• bac0tje
shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:26:
[...]

Het feit is dat er issues zijn met de betalingen vanuit coinbase en daar is dit forum wel de juiste plaats voor.
Ja juist. Als mijn werkgever me niet op tijd betaald ga ik ook zeuren bij het Rabobank forum op FOK.

• Junia
Vind het wel erg mooi dat mijn vraag als voorbeeld werd gesteld.
- Vraag is concreet en nog niet beantwoord, kan enkel beantwoord worden op basis van mensen hun ervaringen. Hell, ik zou het wel erg graag hier willen lezen als opeens niemand meer betalingen ontvangt van een bepaalde exchange ;)

edit: blamage, zie nu dat iemand wel een ervaring erover had gedeeld :+ :+

[ Voor 12% gewijzigd door Junia op 28-12-2017 18:36 ]

• Snowdog
FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:33:
[...]

Ligt eral, maar misschien dat iemand een verklaring kan geven.

Coinbase is zich van geen kwaad bewust, maar er zit nog steed een groot verschil. Ik heb een mail;tje gehad waarin staat wat ik zou moetne hebben in Euro's. Dit bedrag ligt nogsteed 9% lager. Ethereum is sinds die tijd geen 9% gedaald.... Ik heb support van Coinbase terug gemailt, in wacht nog op antwoord. Nogmaal vorig week was het wel normaal. Mocht je niks toe te voegen hebben, dan hoef je niet te reageren.
Coinbase is geen non-profit ze mogen ervoor vragen wat ze willen? Als er mensen bereid zijn dat te betalen, dan is het prima?

• bac0tje
Junia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:35:
Vind het wel erg mooi dat mijn vraag als voorbeeld werd gesteld.
- Vraag is concreet en nog niet beantwoord, kan enkel beantwoord worden op basis van mensen hun ervaringen. Hell, ik zou het wel erg graag hier willen lezen als opeens niemand meer betalingen ontvangt van een bepaalde exchange ;)
No hard feelings Junia. Maar als je je eigen research had gedaan dan had je geweten dat het nu door de mass-adoption werkelijk bijna overal veel te druk is en dat ze het met de huidige en nieuwe mensen niet bij kunnen houden. Wacht gewoon een paar dagen, of geef ze iig de ruimte.

Ik hoop dat dit je iets meer geruststelt. d:)b

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Snowdog schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:35:
[...]

Coinbase is geen non-profit ze mogen ervoor vragen wat ze willen? Als er mensen bereid zijn dat te betalen, dan is het prima?
Dus als je op onverklaarbare redenen een bak kwijt ben moet je je mond maar houden.... Ik denk dat je goed moeten lezen wat ik heb neergezet. Ik zet hier niet zomaar een reactie neer. Vorig week niks aan de hand, deze week ontbreekt er gewoon 10%. Als jij dat normaal vindt, dan is dat jou recht, ik vind het niet normaal en probeer te achterhalen waar dat vandaan komt. Als je niks kan onderbouwen en zomaar dit zsoort dingen roept, laat dan lekker je reactie weg.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1 ... 185 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]