[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.001 views

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:59:
[...]

Daarom vraag ik ook waar we zijn project kunnen terugvinden, zodat we zelf kunnen beoordelen of het de moeite waard is.
Ik verwacht niet dat er binnenkort een nieuwsbericht komt met de titel "Tweaker schrijft software die cryptocurrency-handelaren slapend rijk maakt door automatisch in te spelen op prijsverschil diverse markten". Zodra die software bestaat (en z'n werk doet) zal dat wellicht ook en 'bel ploppende' werking hebben.

Aan de andere kant weet ik te weinig over het onderwerp om een gefundeerde mening te kunnen hebben.

Iets anders, wat de slowchat ergernissen betreft; zolang het slowchat slack kanaal down is kan ik me indenken dat er meer geslowchat wordt. Mijn leesplezier is er vooralsnog niet minder van geworden.

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 28-12-2017 12:52 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

Verwijderd

wilmundo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:40:
Zo heb ik m'n NXT in m'n wallet gekregen vanaf Poloniex (circa 5-10 min, zojuist gedaan op m'n Android telefoon):

Stap 1) Download en installeer de NXT Client hier
Stap 2) Volg deze stappen
Stap 3) Bekijk deze instructievideo via YouTube
Stap 4) Wacht af totdat de NXT in de NXT Client staat.

Bij mij staat deze er bij voor block 1636363, dus als je in dezelfde situatie zit, dan kan dit helpen. Ze zijn nu al bij block 1636311.

LET OP: noteer je passphrase voor jezelf!
Hier zie je hem
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rFIEbtb.png

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
Huobi will launch ICON (ICX) on December 28, 2017.

Deposits are available from 17:00, December 28, 2017 (KST/UTC+9).
ICX/BTC and ICX/ETH trading will be available on the platform from 15:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9). Of note, withdrawals will be available from 17:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9).n het rode vlak

Ter indicatie, Nederland & België is UTC +1

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-12 22:00
-Splash- schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:19:
[...]

Ja, wel oppassen als je nieuwe ethereum/bitcoin gebruikt voor je aankoop van coins die dus niet uit je exchange zelf komt.

Dan klopt je eigen voorraad ethereum / bitcoin niet meer.

Hij doet namelijk aankopen vanuit je Ethereum stash die je opgeeft (tenzij je het uitvinkt bij een aankoop).

Eh.. beetje warrig uitgelegd, volg je het? :)
Duidelijk _/-\o_
Wel jammer dat je niet direct de fee in BNB kunt opgeven. Bij het handmatig toevoegen van een transactie bij BNB moet je een prijs in BTC invoeren en die weet je niet bij een LTC/USDT transactie. :?

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12 23:52
schuurman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:47:
[...]

Duidelijk _/-\o_
Wel jammer dat je niet direct de fee in BNB kunt opgeven. Bij het handmatig toevoegen van een transactie bij BNB moet je een prijs in BTC invoeren en die weet je niet bij een LTC/USDT transactie. :?
Je geeft prijs 0 bij de fee transactie van BNB en add to BTC holdings uit.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
thamm schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:08:
[...]

Inderdaad, ik kijk hier ook naar uit. Vrees toch dat m'n hele portfolio mee zal duiken met een toekomstige crash van bitcoin (die ik toch wel een beetje aan voel komen)

Ik vraag me overigens wel af hoeveel invloed deze pairing nu echt heeft. Kijk bijvoorbeeld naar Ethereum, op bijna elke exchange kun je dit inmiddels wel direct kopen met usd/eur. Toch duikt 't vrijwel altijd achter Bitcoin aan (of stijgt lekker mee, natuurlijk).

Maar misschien heb ik het mis en lossen meer crypto/fiat pairs het probleem wel grotendeels op?
Waarom een bitcoin crash?
staat er iets te wachten dan?

Verwijderd

Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:48:
[...]

Waar kan men evt. de status terugzien van je project?
We zijn op dit moment niet van plan om publiekelijk updates van het product uit te brengen.
je houdt dan beide valuta op beide exchanges en koopt / verkoopt op het geschikte moment zonder eerst transfers te maken?
Exact, als je dit niet doet ben je volledig afhankelijk van de koersschommelingen tijdens de transactie en de activiteit op de beurs waar je verkoopt voor het rendement, bij bitcoin niet interessant, litecoin is een mogelijkheid maar ik garandeer mijn rendement liever direct. Daarbij helpt het om de kosten van de arbitrage procentueel laag te houden.
Waar kan ik me aanmelden als beta tester? :)
Lucky0wn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:50:
[...]

Klinkt interessant, is er een mogelijkheid tot testen?
Zoals het er nu uitziet hebben we genoeg testers maar als er wat veranderd krijgen jullie beide een berichtje.
Arbitrage is geen speculatie, de verhandelde producten zijn wel speculatief maar hier kun je jezelf tegen verzekeren.
Zonder ook maar enige afbreuk te doen aan de ideeen en ontwikkeling van @Verwijderd maar met 2 posts in een crypto-topic, weet ik persoonlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet ;)
Voor crypto geralteerde onderwerpen gebruik ik online unieke usernames, doxxing is een ding.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 12:57 ]

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ah ik denk dat ik het snap. Ik denk dat je het een beetje moet zien als jouw contactenlijst bij internetbankieren. Recipient is bv Zorgverzekering en daaronder het rekeningnummer van de zorgverzekeraar. Dus Recipient is bv 'Wallet bij Poloniex' en Public Key is het depositadres van NXT als je kijkt bij deposit/withdrawal, beginnend met NXT. Dus dat NXT adres moet 1 regel lager.

Flickr

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:56
Zal het houden van NXT nog nut hebben of is er met de munt niets meer te doen? iedereen is nu dumpen, en ik kan wel hodlen maar als het niets meer wordt heeft dat ook geen zin. dilemma :P

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik wil ETH van mijn Nano naar Bittrex sturen maar krijg telkens een foutmelding op de transactie. De foutmelding luidt "Warning! Error encountered during contract execution [Out of gas]". Ik heb bij het versturen gewoon de standaard fee (2100 gas) genomen.
Iemand die mij weet wat er niet goed gaat en mij weer wat wijzer kan maken?

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-12 22:00
jkool07 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:53:
[...]

Je geeft prijs 0 bij de fee transactie van BNB en add to BTC holdings uit.
Bedankt, had ik zelf kunnen bedenken 7(8)7

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Maak je er zelf gebruik van? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het "echt" werkt.

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
remcoXP schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:55:
Zal het houden van NXT nog nut hebben of is er met de munt niets meer te doen? iedereen is nu dumpen, en ik kan wel hodlen maar als het niets meer wordt heeft dat ook geen zin. dilemma :P

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 14:01
Rijkelijk laat dat jullie daar eens over na gaan denken. Die snapshot stond volgens mij al een tijdje gepland, nu paniekerig om advies gaan vragen is een beetje mosterd na de maaltijd. 8)7

Verwijderd

Arbitragebots bestaan natuurlijk al langer, blackbird is een relatief simpele bot, de bot van haasonline is bijvoorbeeld al uitgebreider en efficiënter maar ons product is veel gebruiksvriendelijker en onze rendementen zien er meer belovend uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 13:12 ]

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:47:
Huobi will launch ICON (ICX) on December 28, 2017.

Deposits are available from 17:00, December 28, 2017 (KST/UTC+9).
ICX/BTC and ICX/ETH trading will be available on the platform from 15:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9). Of note, withdrawals will be available from 17:00, December 29, 2017 (KST/UTC+9).n het rode vlak

Ter indicatie, Nederland & België is UTC +1
EN deze niet te vergeten;
ICON (ICX) from ICON Foundation (https://icon.foundation ) has been listed on COSS.IO. ICX/BTC & ICX/ETH trading pairs are now available

• Pingu007
  • Laatst online: 15-10 22:15
wann0wfhc schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:09:
[...]

Rijkelijk laat dat jullie daar eens over na gaan denken. Die snapshot stond volgens mij al een tijdje gepland, nu paniekerig om advies gaan vragen is een beetje mosterd na de maaltijd. 8)7
Zeker niet paniekerig om advies vragen..vraag me gewoon af of NXT een toekomst heeft qua ontwikkeling etc.

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-12 18:10
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:57:
[...]

Ik heb het een tijdje gedraaid tussen BitFinex en Bitstamp, maarhet duurt echt eeuwen voor je het complete cirkeltje rond hebt. Omdat het met margin-trading werkt moet eerst BitFinex hoger staan dan Bitstamp, en daarna Bitstamp hoger dan BitFinex. Dat gebeurd wel, maar het kan zomaar een week duren. Daarnaast werkte ik met zulke kleine bedragen (< €100) waardoor de winsten ook slechts enkele tienden van procenten daarvan zijn.

Hoe meer mensen er zo'n bot draaien hoe groter de kans is dat iemand anders de arbitragemogelijkheid voor je neus wegkaapt natuurlijk.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
NXT blijft bestaan, er is trouwens een project lopende in Oostenrijk voor het ogenblik:

https://www.jelurida.com/a-trust-gmbh-blockchain-nxt

Ik hodl voorlopig

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Vaevictis_ schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:18:
Iemand ervaring met arbitrage trading op bitcoin? Arbitrage trading is gebruik maken van verschillende BTC koersen op exchanges. Als je meet dat op 1 exchange de koers omhoog springt en de andere nog niet kun je daar op handelen. Idem met daling. Je kunt deze strategie ook markt neutraal doen, dan loop je weinig risico.

De CC markt en exchanges zijn in tegenstelling tot brokers op de aandelenmarkt nog erg onvolwassen dus lijkt me een uitgelezen kans.
Op gatecoin.com staat al dagen 176 (nu intussen 173) bitcoin te koop voor 13000 euro. Nu is de koers weer gedaald maar de afgelopen 2 dagen had je op veel momenten 600-800 euro kunnen pakken. Probleem is, het is traag (je moet via euro's heen en weer, via andere munten werkt het niet omdat die ook laag staan), en dan gaat het via de bank, en dat duurt veel te lang. Anders had ik (of iemand anders) allang een botje geschreven om die 176 bitcoins te kopen en elders te verkopen :)

Er is wat risico (de koers kan tijdens de transactie van 1 exchange naar een andere zakken), maar als je dit de hele tijd doet en niet eenmalig raak je het koersrisico wel kwijt (de ene keer stijgt ie, de andere keer daalt ie, bij neutraal pak je al een paar honderd euro winst).

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-12 19:53

Liberteh

All your base belong to me

oldgrumpy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:13:
[...]

NXT blijft bestaan, er is trouwens een project lopende in Oostenrijk voor het ogenblik:

https://www.jelurida.com/a-trust-gmbh-blockchain-nxt

Ik hodl voorlopig
Ik heb de dip net gekocht. :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:11:
[...]

Arbitragebots bestaan natuurlijk al langer, blackbird is een relatief simpele bot, de bot van haasonline is bijvoorbeeld al uitgebreider en efficiënter maar ons product is veel gebruiksvriendelijker en onze rendementen zien er meer belovend uit.
Helaas in het Engels. Ik snap het nauwelijks in het Nederlands.
Wat ook leuk zou zijn is dan een test/proefomgeving.

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-12 11:54
Voor de mensen die Delta of Blockfolio gebruiken. Ik kom net een app tegen die heet bitrift, is nog vrij nieuw. Op de play store 1000 download. Werkt opzicht heel prettig. Komt ook met backup en restore function

• Ranora
Specy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:16:
[...]

Op gatecoin.com staat al dagen 176 (nu intussen 173) bitcoin te koop voor 13000 euro. Nu is de koers weer gedaald maar de afgelopen 2 dagen had je op veel momenten 600-800 euro kunnen pakken. Probleem is, het is traag (je moet via euro's heen en weer, via andere munten werkt het niet omdat die ook laag staan), en dan gaat het via de bank, en dat duurt veel te lang. Anders had ik (of iemand anders) allang een botje geschreven om die 176 bitcoins te kopen en elders te verkopen :)

Er is wat risico (de koers kan tijdens de transactie van 1 exchange naar een andere zakken), maar als je dit de hele tijd doet en niet eenmalig raak je het koersrisico wel kwijt (de ene keer stijgt ie, de andere keer daalt ie, bij neutraal pak je al een paar honderd euro winst).
Werkt toch ook andersom? Je hebt bijvoorbeeld op Kraken bitcoin staan?
Die sluis je door naar Gatecoin. Daar verkoop je voor € 12.999.
Die laat je of uit betalen in euro op je rekening. Of je koopt er bijvoorbeeld ETH van.

Momenteel:

1 Bitcoin, oversluisen: 12.999 euro.
12.999 = ~20 ETH
~21.8 ETH sluis je terug naar Kraken.
~21.8 ETH = € ~12906 op kraken.

€ ~ 12906 euro = 1,07302 BTC
Of je sluist die 900 euro naar je rekening en hebt weer 1 BTC.

Maar als het zo makkelijk is als ik nu schets; dan wordt dat toch wel gedaan? Ik denk dat op Getcoin niet heel gehandeld word als ik het zo inschat.

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:11:
[...]

Mocht je ooit een tester nodig hebben, drop maar een pm.

"That's what I do. I drink and I know things."

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:49:
[...]

je houdt dan beide valuta op beide exchanges en koopt / verkoopt op het geschikte moment zonder eerst transfers te maken?
Ik begrijp het niet goed....of wel
Maar als op beurs hoog bijv ltc hebt staan
Op beurs laag fiat.
Als het verschil groot genoeg is verkoop je ltc beurs hoog. En koopt ltc beurs laag voor zelfde bedrag.
Alle orders uitgevoerd. Dan fiat van beurs hoog naar beurs laag. En ltc van beurs laag naar beurs hoog.....

Als ik het zo goed zie dan loop je toch continu risico op koersdaling/stijging met je ltc.

Dus of je doet dit met munten waar je in geloof.....of het risico van bezit is groter dan tijdens de transactie.

Welke munten zijn hier intressant voor. Btc is toch duur en langzaam;-)

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
Chris.nl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:44:
[...]

Ik verwacht niet dat er binnenkort een nieuwsbericht komt met de titel "Tweaker schrijft software die cryptocurrency-handelaren slapend rijk maakt door automatisch in te spelen op prijsverschil diverse markten". Zodra die software bestaat (en z'n werk doet) zal dat wellicht ook en 'bel ploppende' werking hebben.

Aan de andere kant weet ik te weinig over het onderwerp om een gefundeerde mening te kunnen hebben.

Iets anders, wat de slowchat ergernissen betreft; zolang het slowchat slack kanaal down is kan ik me indenken dat er meer geslowchat wordt. Mijn leesplezier is er vooralsnog niet minder van geworden.
https://tools.dinotrader.com

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Wat verwachten jullie van Zclassic aankomende maand?

31jan vindt namelijk een btc fork plaats (BTP) waar Zclassic ook aan meedoet, 1:1
Misschien interessant om op in te zetten.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand ervaring met uitbetalen van litebit credits? Ik heb dit 23-12 gedaan (en bevestigd per mail), echter nog niks op mn rekening. Vorige payouts stond het er dezelfde dag op. Weet iemand hoe dit zit?

• Junia
  • Laatst online: 26-12 20:51
Egbert1907 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:35:
[...]

Ik begrijp het niet goed....of wel
Maar als op beurs hoog bijv ltc hebt staan
Op beurs laag fiat.
Als het verschil groot genoeg is verkoop je ltc beurs hoog. En koopt ltc beurs laag voor zelfde bedrag.
Alle orders uitgevoerd. Dan fiat van beurs hoog naar beurs laag. En ltc van beurs laag naar beurs hoog.....

Als ik het zo goed zie dan loop je toch continu risico op koersdaling/stijging met je ltc.

Dus of je doet dit met munten waar je in geloof.....of het risico van bezit is groter dan tijdens de transactie.

Welke munten zijn hier intressant voor. Btc is toch duur en langzaam;-)
In mijn geval doe ik het zo (fictieve nummers):
Ik heb al 5 LTC gekocht om te hodlen, dus deze hou ik in mijn portfolio, echter zet ik deze op de exchange met hoge koers. Vervolgens koop ik op een exchange met lage koers 5 LTC terwijl ik tegelijkertijd mijn 5 op de hoge exchange verkoop. Vervolgens stuur ik deze weer naar de hoge exchange en wacht tot deze aangekomen zijn en herhaal.... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 28-12-2017 13:41 ]

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:38:
Iemand ervaring met uitbetalen van litebit credits? Ik heb dit 23-12 gedaan (en bevestigd per mail), echter nog niks op mn rekening. Vorige payouts stond het er dezelfde dag op. Weet iemand hoe dit zit?
Ik had die van de 23e vandaag pas op mijn rekening

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Hier ook de volgende dag ( drie keer laten uitbetalen)

Niet

• Ferra
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:39:
[...]

Ik had die van de 23e vandaag pas op mijn rekening
Had je ook een ticket aangemaakt?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:15
ik had het ook rond die datum gedaan stond er vandaag op miste alleen wat euro's maar goed ik heb een ticket er in geschoten ff afwachten

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:39:
[...]

nee, ik ging uit van de feestdagen en dat er niets zou gebeuren / er een flinke vertraging zou zijn

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Ik stel me nu eigenlijk een (misschien domme?) vraag.

Hoe gaat het precies in z'n werk als een coin naar een nieuwe exchange komt?
Het proces vanaf een ICO tot listing is zo straightforward als het maar kan. Vervolgens gaat marktwerking de prijs bepalen.

Als deze vervolgens gelist gaat worden op een nieuwe exchange, hoe gaat dat dat precies. Zijn dat dan (een deel van) de coins die nog niet vrijgegeven zijn die naar de nieuwe exchange gaan? En dat die dan tegen parkweg de reeds bestaande marktprijs beschikbaar gemaakt worden waarop het spel van vraag en aanbod opnieuw begint, maar dan startend vanaf die bestaande marktprijs?

Heb er even naar gezocht, maar vond het niet direct online, maar wist ook niet hoe ik het best kon verwoorden in m'n search dus kan ook gewoon aan mij liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 28-12-2017 13:48 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Ferra
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:41:
[...]

ik had het ook rond die datum gedaan stond er vandaag op miste alleen wat euro's maar goed ik heb een ticket er in geschoten ff afwachten
Miste je veel? Hebben jullie ook abn amro?

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:38:
[...]

In mijn geval doe ik het zo (fictieve nummers):
Ik heb al 5 LTC gekocht om te hodlen, dus deze hou ik in mijn portfolio, echter zet ik deze op de exchange met hoge koers. Vervolgens koop ik op een exchange met lage koers 5 LTC terwijl ik tegelijkertijd mijn 5 op de hoge exchange verkoop. Vervolgens stuur ik deze weer naar de hoge exchange en wacht tot deze aangekomen zijn en herhaal.... :)
Welke route legt je fiat af?

• Junia
  • Laatst online: 26-12 20:51
Hoewel je erg weinig risico hebt is dit de grote bottleneck, je moet immers wachten tot je sepa is gearriveerd.... dat kan nog wel eens "lang" duren bij sommige exchanges.

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:39:
[...]

van twitter:

LiteBit.eu

@litebiteu
2 min.2 minuten geleden

We recently identified an issue with a partially completed SEPA batch. Due to this, some payouts were not processed. We have solved the issue together with our bank, you should receive your payout within 3 days. Our apologies for the inconvenience.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:51
Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:47:
Ik stel me nu eigenlijk een (misschien domme?) vraag.

Hoe gaat het precies in z'n werk als een coin naar een nieuwe exchange komt?
Het proces vanaf een ICO tot listing is zo straightforward als het maar kan. Vervolgens gaat marktwerking de prijs bepalen.

Als deze vervolgens gelist gaat worden op een nieuwe exchange, hoe gaat dat dat precies. Zijn dat dan (een deel van) de coins die nog niet vrijgegeven zijn die naar de nieuwe exchange gaan? En dat die dan tegen parkweg de reeds bestaande marktprijs beschikbaar gemaakt worden waarop het spel van vraag en aanbod opnieuw begint, maar dan startend vanaf die bestaande marktprijs?

Heb er even naar gezocht, maar vond het niet direct online, maar wist ook niet hoe ik het best kon verwoorden in m'n search dus kan ook gewoon aan mij liggen :)
Mensen kunnen hun coins van ExchangeInitial naar ExchangeNew verplaatsen en daar komt het aanbod vandaan. Vaak ontploffen prijzen wel eens omdat er vanaf de eerste seconde vraag is maar nog nauwelijks/geen aanbod. Vergeet niet dat je (ver)koopt van (aan) anderen, niet van (aan)de exchange.

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:47:
[...]

Mijn uitbetalingen van deze site van 24-12-2017 zijn vandaag op mijn rekening (Rabo B) gestort. het bedrag in mindering betreft "bij mij" de vermelde €0,45 per transactie.

Normaliter is de verwerking dezelfde dag, uiterlijk een dag erna. Waarschijnlijk vanwege de feestdagen (officieel zijn dat zondagen) vertraging in de transacties.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:15
Sbakker1982 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:47:
[...]

mist rond de 130 euro heb de SNS bank

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Als je binnen een platform trade, moet je dan ook btc transaction fees betalen?
Dit lijkt mss een domme vraag, maar heb momenteel nog geen 20 dollar afgetrokken gezien op binance. Wel de 0.1% fee die ze zelf vragen.

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
buffel1997 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:54:
Dit lijkt mss een domme vraag, maar heb momenteel nog geen 20 dollar afgetrokken gezien op binance. Wel de 0.1% fee die ze zelf vragen.
Nee, binnen de exchange hoef je dat niet te betalen. Dit is alleen het geval als je de BTC echt van de exchange afhaalt.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• The Redman
  • Laatst online: 00:51
Exchanges vragen alleen commissie. Technisch gezien staan de coins zelfs op hun wallet. Als je iets tradet, betaal je alleen commissie en geen btc tx fee. Het gaat immers niet over de blockchain. De exchange houdt bij op hoeveel coins uit het exchangewallet je recht hebt na traden.

Trivia: exchanges zijn dus eigenlijk net als banken vertrouwde derde partijen die beheren hoeveel coins iemand recht op heeft. Net waar Bitcoin niet voor bedoeld is.

[ Voor 19% gewijzigd door The Redman op 28-12-2017 13:59 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Platforms hanteren een vaste marge voor traden. Voor coins zelf betaal je geen transfer, aangezien ze gewoon in 1 of meerdere centrale wallets staan, en jij 'credits' krijgt. Coins staan niet daadwerkelijk in jouw wallet, dit zou traden namelijk onmogelijk maken. Stel je eens voor dat voor iedere trade er moet coins geschoven moet worden.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Weet iemand hoeveel gebruikers Binance ongeveer heeft?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sam2013 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:13:
Weet iemand hoeveel gebruikers Binance ongeveer heeft?
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/HwTJrZEvsjRJrspNqTJp6FmJeGIGwk45m2kMO2bgp6g.png?w=640&s=123bd533e118be8d7e372356d1d65aeb

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Raiblocks inmiddels op plaats 24 coinmartketcap. :9

Wat verwachten de medebezitters van XRB hier, verwachten jullie een dip zodra deze op kucoin beschikbaar is?
Wat doen jullie, tegen die tijd gewoon blijven hodlen?

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
Misschien een domme vraag maar ik kom er echt niet uit.
Ik heb op diverse wallets kleine amounts coins staan (ETH / ripple / verge / bitcoin cash/gold en nog een paar kleintjes)
Ik wilde dit eerst als longterm gebruiken maar nu begin ik te twijfelen. Ik ga een tijdje uit de bitcoins dus wil eigenlijk alles op 1 coin richten.

Echter zijn de bedragen dusdanig laag dat ik niet weet waar en hoe ik ze kan omzetten naar bijvoorbeeld BTC.
Iemand tips om dit te doen met kleine bedragen? (alles bij elkaar is slechts +/- 100 euro, maar omdat het verspreid is over diverse coins is het bedrag +/- 15 tot 25 euro per coin..)

Alvast dank.

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
seadogg schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:21:
Ik heb op diverse wallets kleine amounts coins staan (ETH / ripple / verge / bitcoin cash/gold en nog een paar kleintjes)
Ik wilde dit eerst als longterm gebruiken maar nu begin ik te twijfelen. Ik ga een tijdje uit de bitcoins dus wil eigenlijk alles op 1 coin richten.

Echter zijn de bedragen dusdanig laag dat ik niet weet waar en hoe ik ze kan omzetten naar bijvoorbeeld BTC.
Iemand tips om dit te doen met kleine bedragen? (alles bij elkaar is slechts +/- 100 euro, maar omdat het verspreid is over diverse coins is het bedrag +/- 15 tot 25 euro per coin..)

Alvast dank.
De meeste exchanges hanteren een minimale hoeveelheid van een coin. Dus wellicht eerst waar mogelijk via handelen alles binnen 1 exchange naar 1 coin en dan naar btc of anders....

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Alvast dank.
Waarom je risico bij 1 coin neerleggen (en nog fee betalen om het voor elkaar te krijgen) als je uitstapt kun je het toch gewoon laten waar het staat? (Gok dat je later wel weer in wil stappen?)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Raiblocks inmiddels op plaats 24 coinmartketcap. :9

Wat verwachten de medebezitters van XRB hier, verwachten jullie een dip zodra deze op kucoin beschikbaar is?
Wat doen jullie, tegen die tijd gewoon blijven hodlen
HODLEN en bijkopen

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:57:
[...]

Nee ik handel helemaal niet in crypto-currencies, volg het gewoon omdat ik de markt interessant vind.

Je kan meer over lezen op HN: https://news.ycombinator.com/item?id=15993962

[ Voor 11% gewijzigd door jerkitout op 28-12-2017 14:32 ]

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-12 13:47
Net een account gemaakt bij Kraken maar kom bij Get Verified niet verder, Feature Disabled this feature is not currently available.
Kan dus voorlopig niks is dat normaal of komt dat door bv de drukte op de site?

[ Voor 4% gewijzigd door audiojunk op 28-12-2017 14:34 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Verwijderd

Alvast dank.
Google, naar de enige site welke met Ideal werkt (ik wil geen reclame genereren). Hier kan je je eerste aankoop doen voor de €100,-. Wil je dan gaan spelen met meerdere munten in kleinere bedragen, kan je ervoor kiezen je winst of waarde van dat moment om te zetten naar de credits van die site. Vanuit die credits kan je weer in de kleinere bedragen die je wenst aankopen doen. Let op; sommige munten hebben ook daar een minimum

• Stefan S
  • Laatst online: 19-07-2022
audiojunk schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:33:
Net een account gemaakt bij Kraken maar kom bij Get Verified niet verder, Feature Disabled this feature is not currently available.
Kraken accepteerd op dit moment geen nieuwe klanten. het is nog niet bekend wanneer je weer kan verifieren.

• Ranora
audiojunk schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:33:
Kraken heeft momenteel aardig wat preformance issues, ik krijg redelijk vaak een 502 error (Cloudflare).

https://blog.kraken.com/post/1399/

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-12 13:47
Stefan S schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:34:
[...]

Kraken accepteerd op dit moment geen nieuwe klanten. het is nog niet bekend wanneer je weer kan verifieren.
Raar want ik kon me net wel inschrijven en heb dus een account.
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:35:
[...]

Kraken heeft momenteel aardig wat preformance issues, ik krijg redelijk vaak een 502 error (Cloudflare).

https://blog.kraken.com/post/1399/
Ja dat kreeg ik ook als ik op Get Verified drukte :(

[ Voor 36% gewijzigd door audiojunk op 28-12-2017 14:38 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Verwijderd

Wie maakt de grote tweakers poll met de top 20 populairste coins van dit moment?

Dus coins als BTC, ETH, LTC, Ripple

Maar ook ICX, Verge, TRX, VEN, Siacoin, Reddcoin, etc?

Als we die wekelijks kunnen maken, dan kun je zien welke coins veelbelovend zijn (zoals ICX en VEN) en welke verlaten worden (zoals EMC2 nu)

Wie heeft een idee voor een opzet?

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:40:
Wie maakt de grote tweakers poll met de top 20 populairste coins van dit moment?
Jij?

Verwijderd

Als we die wekelijks kunnen maken, dan kun je zien welke coins veelbelovend zijn (zoals ICX en VEN) en welke verlaten worden (zoals EMC2 nu)

Wie heeft een idee voor een opzet?
Best een goed idee. Wellicht ook wat met veelbelovende ICO's.

Heeft iemand sowieso een idee over een een veelbelovende ICO? Het is natuurlijk zwemmen in scamland, maar de payoffs kunnen aanzienlijk zijn. Bovendien is het interessant om in stoel van dragon's den te zitten.

• Swerfer
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:33:
[...]

Google, naar de enige site welke met Ideal werkt (ik wil geen reclame genereren).
Er zijn diverse sites waar je coins kan kopen met iDEAL. Dus niet maar één...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:45:
[...]

Best een goed idee. Wellicht ook wat met veelbelovende ICO's.

Heeft iemand sowieso een idee over een een veelbelovende ICO? Het is natuurlijk zwemmen in scamland, maar de payoffs kunnen aanzienlijk zijn. Bovendien is het interessant om in stoel van dragon's den te zitten.
Cypherium, ShipChain, Thrive

• MAX3400

MAX3400

Iets is veelbelovend omdat er mensen anoniem een poll kunnen aanklikken? Lijkt me geen strak plan.

Nog afgezien van het feit dat ik een whale zou kunnen zijn van COINX met 65% van de supply. Doe ik lekker stiekem meeklikken om de poll te beinvloeden; jullie kopen bij en spekken mijn dump van 19 februari.

• Fast_coin
  • Laatst online: 09-02-2023
Hi All,

Ik ben een nieuw bee here en thanks to you'all staat er aardig al wat info op dit form d:)b d:)b d:)b . Ik wil graag NEOs kopen om te holden. Ik heb een coinbase en binance account en heb al een test rondje gedaan. EUR 25 overgemaakt naar mijn coinbase> BCTs aangekocht en overgemaakt naar mijn binance account. Echter van de EUR 25 euro is er door de netwerkkosten nog slecht 2 euro over :( om NEOs te kopen op binance. Iemand een idee hoe dit goedkoper of makkelijker kan?

Alvast dank!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 13:27
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:48:
Hi All,

Ik ben een nieuw bee here en thanks to you'all staat er aardig al wat info op dit form d:)b d:)b d:)b . Ik wil graag NEOs kopen om te holden. Ik heb een coinbase en binance account en heb al een test rondje gedaan. EUR 25 overgemaakt naar mijn coinbase> BCTs aangekocht en overgemaakt naar mijn binance account. Echter van de EUR 25 euro is er door de netwerkkosten nog slecht 2 euro over :( om NEOs te kopen op binance. Iemand een idee hoe dit goedkoper of makkelijker kan?

Alvast dank!
Niet.. NEO's moet je volgens mij in hele kopen.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30
Hi All,

Alvast dank!
Ja beter met ltc coins aankopen en die weer omzetten op binance naar btc

• aquarobin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-12 15:39
Hi All,

Alvast dank!
Indien mogelijk eerst omzetten naar een andere munt (Bijvoorbeeld LTC) en die tussen de exchanges sturen. Daarna op de andere exchange weer omwisselen naar BTC. Dit scheelt een hoop in transactiekosten en LTC heeft volume genoeg om snel te kunnen overzetten.

• Acidrain
  • Nu online
Op coinbase nog een 2de verificatie doen zodat je kan handelen op hun exchange (gdax) je euro's van coinbase naar gdax schrijven daar eth (of ltc maar dan moet je op binance eerst weer naar eth of btc) van kopen en versturen naar Binance.

Op gdax betaal je geen fee zolang je een limit order plaatst (dus geen market order plaatsen daar!!) en eth of ltc zijn goedkoper en sneller te versturen naar binance dan btc

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Hi All,

Alvast dank!
Ik heb zojuist een aankoop gedaan.
Heb via anycoin 100 euro aan ETH gekocht en dat direct verstuurd naar mijn Binance wallet. Daar koop ik dan op binance NEO mee.

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27
Poll: Welke coin HODL je in 2018?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Bitcoin Cash
Litecoin
Cardano
IOTA
Dash
NEM
Monero
Bitcoin Gold
NEO
Qtum
Stellar
Ethereum Classic
BitConnect
Lisk
Verge
Zcash
RaiBlocks
Stratis
BitShares
Waves
Hshare
Bytecoin
Dogecoin
Komodo
Siacoin
Nxt
Steem
Ark
PIVX
MonaCoin
Decred
DigiByte
VeChain
Byteball Bytes
ZCoin
Syscoin
Electroneum
BitcoinDark
Factom
ReddCoin
Vertcoin
GameCredits
NAV Coin
Skycoin
Cryptonex
GXShares
KuCoin Shares
BitBay
Einsteinium
Rise
Nexus
Ubiq
Blocknet
Particl
Voxels
SmartCash
DigitalNote
CloakCoin
ZenCash
Peercoin
Emercoin
Metaverse ETP
Asch
Groestlcoin
Achain
Burst
Viacoin
DECENT
XTRABYTES
Neblio
HempCoin
Counterparty
Pura
Experience Po...
LBRY Credits
SIBCoin
Feathercoin
PotCoin
BlackCoin
SaluS
ZClassic
Shift
WhiteCoin
BridgeCoin
Gulden
Lykke
Aeon
Namecoin
ION
FairCoin
Elastic
Omni
MonetaryUnit
Crown
MinexCoin
I/O Coin
Expanse
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399855&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Laten we allemaal terug blijven gaan naar pagina 737 _/-\o_

• MAX3400

MAX3400

@stefan1988 Ik mis er nog wat; er staan er dik 1300 op coinmarketcap O-)

/edit: hahah, je mag maar 1x stemmen per IP... Handig als je een supergoede HODL-portfolio van 8 coins hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 28-12-2017 14:58 ]

• Fast_coin
Yes, I know, de test was enerzijds om vast te stellen wat er van de EUR 25 overbleef aan t eind van de keten
Steefmeister schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:50:
[...]

Niet.. NEO's moet je volgens mij in hele kopen.

• Acidrain
  • Nu online
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:57:
Yes, I know, de test was enerzijds om vast te stellen wat er van de EUR 25 overbleef aan t eind van de keten

[...]
Je kan op Binance wel gedeeltes van Neo kopen je kan echter alleen hele neo's verkopen uiteindelijk.

• Fast_coin
Heb daar meer over gelezen idd. Zijn de netwerkkosten bij ltc netwerk lager? zal daar ook heen test rondje voor doen
alki schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:51:
[...]

Ja beter met ltc coins aankopen en die weer omzetten op binance naar btc

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Hi All,

Alvast dank!
Ik ben ook nieuw. Zelf heb ik enkele dagen geleden 50 euro naar Bitstamp overgemaakt, daar Litecoins gekocht en deze overgezet naar mijn Binance wallet. Vervolgens heb ik dit daar getrade voor bitcoins en van daaruit ben ik wat gaan "spelen" met de markt.

Dat geld naar Bitstamp kostte helaas door kerst bijna een week. Maar Bitstamp --> Binance was binnen een kwartier overgezet. Uiteindelijk was van mijn 50 euro ongeveer 47 euro aan litecoin overgezet. 15 cent staat nog op bitstamp door afronding in de aankoop. Diezelfde afrondingen zorgen er voor dat ik op Binance nu nog 0.00750000 LTC en 0.00009738 BTC heb waar ik niks mee kan :P

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:57:
[...]

Laten we allemaal terug blijven gaan naar pagina 737 _/-\o_
Je kan de post ook bookmarken ;)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Weet iemand wat de fees zijn van coinbase. Ik heb net euro's naar ETH omgezet, en ik ben 10% armer!!!! WTF! Bij mijn eerst buy was ik niet zoveel kwijt....

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Therapy777 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:59:
[...]

Ik ben ook nieuw. Zelf heb ik enkele dagen geleden 50 euro naar Bitstamp overgemaakt, daar Litecoins gekocht en deze overgezet naar mijn Binance wallet. Vervolgens heb ik dit daar getrade voor bitcoins en van daaruit ben ik wat gaan "spelen" met de markt.

Dat geld naar Bitstamp kostte helaas door kerst bijna een week. Maar Bitstamp --> Binance was binnen een kwartier overgezet. Uiteindelijk was van mijn 50 euro ongeveer 47 euro aan litecoin overgezet. 15 cent staat nog op bitstamp door afronding in de aankoop. Diezelfde afrondingen zorgen er voor dat ik op Binance nu nog 0.00750000 LTC en 0.00009738 BTC heb waar ik niks mee kan :P
Wanneer je op Binance BNB koopt worden alle fee's daar van betaald, zo hou je ook geen kruimels over !

https://support.binance.c...ble-fees-does-BNB-charge-

[ Voor 5% gewijzigd door Shiznit op 28-12-2017 15:03 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:46:
[...]

Mijn excuus, ik keek verkeerd, maar ik doelde op lite bit (bah toch reclame...)

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
ik mid de RPX, red pulse coin. mijn inziens de topper van 2018.
goede developers, roadmap en werkend product. word deze week nog gelist op 2 top 10 exchanges !
(en ja, ik heb deze coin zelf)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:01:
Weet iemand wat de fees zijn van coinbase. Ik heb net euro's naar ETH omgezet, en ik ben 10% armer!!!! WTF! Bij mijn eerst buy was ik niet zoveel kwijt....
https://support.binance.c...-Fee-Structure-on-Binance

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:47:
[...]

Cypherium, ShipChain, Thrive
Damn, ShipChain ziet er conceptueel echt wel goed uit als ik dat allemaal heel snel bekijk.
Vanavond eens goed doorlezen & het team eens bekijken, zien of dat een leuke ICO kan worden.

Ga ik zeker in het oog houden, merci voor de tip :)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Shiznit schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:01:
[...]

Wanneer je op Binance BNB koopt worden alle fee's daar van betaald, zo hou je ook geen kruimels over !

https://support.binance.c...ble-fees-does-BNB-charge-
Dank voor die tip! Was het niet ook zo dat je dan 50% korting op fees krijgt?

• DaanDH
Acidrain schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:59:
[...]

Je kan op Binance wel gedeeltes van Neo kopen je kan echter alleen hele neo's verkopen uiteindelijk.
Hmm, zojuist via Binance 1 NEO gekocht, daar blijft 0.99900000 van over.
Dit kan ik nu dus niet verkopen? Even kijken of ik nog wat erbij koop op toch op 1 te komen.

Zie de NEO wel als betrouwbare munt die nog erg kan groeien in de toekomst.

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:46:
[...]

Excuus je hebt gelijk, ik had in mijn zoekterm XRP bijgesloten. Ik doelde op de site litebit (bah... toch reclame) waar seadogg evt gebruik van kan maken voor de kleinere transacties.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30
Fast_coin schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:59:
Heb daar meer over gelezen idd. Zijn de netwerkkosten bij ltc netwerk lager? zal daar ook heen test rondje voor doen

[...]
Stukken lager en 10x zo snel

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:05:
[...]

Dit kan ik nu dus niet verkopen? Even kijken of ik nog wat erbij koop op toch op 1 te komen.

Koop bnb en vink 50% korting aan. De fee gaat dan van de bnb en je houdt wat je koopt.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
[...]

Je had ze naar mijn inzien beter kunnen kopen bij anycoin.. direct via ideal betalen en lage fees.
Daarbij krijg je ze gewoon per stuk (volgens mij zijn NEO's ook niet op te delen?)
Gooi ze in een wallet om GAS te generaten wat je weer kunt gebruiken voor het evt overschrijven van de coins.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-12 13:04
[...]

Je kan Neo ook bij anycoin kopen, en dan eventueel naar Binance sturen.

• DaanDH
BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:09:
[...]

Je had ze naar mijn inzien beter kunnen kopen bij anycoin.. direct via ideal betalen en lage fees.
Daarbij krijg je ze gewoon per stuk (volgens mij zijn NEO's ook niet op te delen?)
Gooi ze in een wallet om GAS te generaten wat je weer kunt gebruiken voor het evt overschrijven van de coins.
Dat wilde ik dus doen, maar ik moest een precies bedrag van €100 besteden om mijn account te verifiëren. Met NEO kwam ik dus net iets boven de 100 uit. Ik heb toen dus ETH gekocht, verplaatst naar Binance en daarvan NEO gekocht.. Wat nu dus net niet 1 NEO is.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

FrankGuthrie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:01:
Euro's naar Coinbase overmaken, daarna via GDAX gratis omzetten naar ETH.... Pas 32.768x langsgekomen hier...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:09:
[...]

Bij binance zijn ze op te delen en ze geven vanaf januari ook weer gas.

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Volgens mij hoef je geen hele NEO's te hebben om er GAS voor te krijgen.

Op de Binance staat het volgende:
"GAS distribution number = total distribution number of GAS * NEO holder position ratio (with 8 digits after the decimal point)"

https://support.binance.c...ibutes-GAS-to-NEO-Holders

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:57:
@stefan1988 Ik mis er nog wat; er staan er dik 1300 op coinmarketcap O-)

/edit: hahah, je mag maar 1x stemmen per IP... Handig als je een supergoede HODL-portfolio van 8 coins hebt.
Ja, beter is maximaal 5 coins per IP.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Taro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:12:
[...]

Euro's naar Coinbase overmaken, daarna via GDAX gratis omzetten naar ETH.... Pas 32.768x langsgekomen hier...
Euuhmm, sorry, maar ik heb vorig week voor hetzelfde bedrag op coinbase euro's omgezet naar ETH, en dat was bij langen na geen 10%. Ik ga aan de bel trekken bij Coinbase, want dit klopt niet. Bij het kopen vond ik het al verdacht. De prijs van Eth stond op 590, maar bij het kopen ga ie aan dat ze voor @639 euro aangekocht worden. Waar dat prijs verschil in wat ze laten zien in de dashboard en wat je daadwerkelijk koopt...

De redenen dat ik het niet via GDax heb gedaan is dat ik het een week geleden naar Binance heb overgemaakt en toen was alles binnen de prijs. Nu ben ik 10% kwijtgeraakt bij mijn aankoop van Ethereum op Coinbase zelf.....Viorig week was dat 1 procent.....

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Nog even over Binance. Waarom bieden ze niet de mogelijkheid om die restjes muntjes om te zetten naar hun eigen gedrukte gratis geldcoin BNB?
Dan krijg je nog wat euros terug en kunnen ze hun eigen munt die ze in eigen beheer hebben lekker pumpen.
Pagina: 1 ... 184 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]