[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.018 views

Verwijderd

BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:16:
Ik dacht ik check even mijn NXT wallet (officiële) om te kijken of er al iets veranderd is maar ik kom er niet in.
Hebben jullie hier ook last van? Snapshot is toch al geweest?
ik kom er ook niet in

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:38
oldgrumpy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb geen idee of snapshot al is geweest. Iemand?
Nog +- 2:30 uur te gaan.
https://www.reddit.com/r/...lock_height_for_snapshot/

[ Voor 14% gewijzigd door dylan111111 op 28-12-2017 10:19 ]

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:09
Ik zelf denk dat XVG nog hard onderuit gaat op 30ste of 31ste dec. Gezien de geschiedenis van XVG en deadlines lijkt het niet raar om aan te nemen dat ze niet zullen kunnen leveren. Ik denk echter dat ie nog wel even naar 13 of 14 euro cent gaat vandaag dus heb op iets meer dan 10 cent gekocht.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Had ik gisteren ook last van. Heb toen de laatste versie geinstalleerd en als light node laten fungeren. Uiteindelijk werkte het toen wel. Je kunt je saldo ook gewoon bekijken via de NXT block explorer als je je NXT adres weet...

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:38

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

oldgrumpy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb geen idee of snapshot al is geweest. Iemand?
Nu bij block 1636221. Snapshot bij 1636363.

www.oldskoolnl.nl

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Limbeckx schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:19:
Ik zelf denk dat XVG nog hard onderuit gaat op 30ste of 31ste dec. Gezien de geschiedenis van XVG en deadlines lijkt het niet raar om aan te nemen dat ze niet zullen kunnen leveren. Ik denk echter dat ie nog wel even naar 13 of 14 euro cent gaat vandaag dus heb op iets meer dan 10 cent gekocht.
Dit... wellicht sla ik mezelf wel voor mijn kop dat ik mijn winst eruit heb gehaald op 0.24.... Tot op heden lijkt het een zeer goede beslissing.. Zelfs mijn rebuy op 0.15 is 30% minder waard op dit moment..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
Oh oke. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het om 8 uur vanochtend was. Maar blijkbaar komt ie dan nog.
Als meer mensen er niet in komen dan is het vast omdat ze voorbereidingen aan het treffen zijn ofzo..

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:55
kickbakker schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:18:
Moet eerlijk zeggen. De hele gtst soap rondom verge blijft me wel bezig houden. Dit wordt OF de grootste scam tot nu toe in de cryptowereld of een stijging a la bitcoin. Ja ik heb xvg coins maar zelfs al wordt het uiteindelijk niks dan heb ik mij wel kostelijk vermaakt
Ik heb met telkens 1000 XVG kopen en weer verkopen mijn inleg er al uit. Ik wacht daarom ook rustig af >:)

Ik kan niet in mijn nxt wallet. Lijkt er op dat de API eruit ligt

[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 28-12-2017 10:23 ]

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:38
BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:21:
[...]

Oh oke. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het om 8 uur vanochtend was. Maar blijkbaar komt ie dan nog.
Als meer mensen er niet in komen dan is het vast omdat ze voorbereidingen aan het treffen zijn ofzo..
Hier de timer: https://www.ardor.world/en/ (30sec wachten)
Waarom ze het vast hebben gezet, geen idee eerlijk gezegd..

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-12 16:58
Flagg schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat de mensen achter ripple er alles aan zullen doen om niet al teveel schommelingen te krijgen, als ze het vertrouwen willen krijgen van de gevestigde orde dan zal er stabiliteit moeten zijn.

Nu neem ik aan dat ze redelijk de pieken en dalen kunnen dempen omdat alles pre-mined is maar of ze dat daadwerkelijk kunnen (en doen) weet ik natuurlijk ook niet. Tot nu toe is het ondanks een leuke stijging wel redelijk rustig en lijkt zich minder aan te trekken van de btc koers.

En de toekomst who knows, ik denk dat de ripple een van de beter business cases heeft voor de langere termijn. Voor daytraders is het niet zo interessant misschien, en das maar goed ook.
Eigenlijk is de hoeveelheid uitgegeven munten niet eens relevant, net als de marketcap.
Mensen "beargumenteren" vaak de maximaal mogelijke prijs door de aantal munten te vermenigvuldigen met bedrag x om op een "realistische" market cap uit te komen, maar het is niet rechtlijnig.
Voorbeeld 1kg goud = 1000 euro. Er bestaan 1000 van deze 1kg staven, dat zou de waarde op 1000 x 1000 euro zetten. Maar dat is natuurlijk alleen zo, als alle staven beschikbaar én verkocht worden. Als alles in 1x gedumpt wordt zal de prijs waarschijnlijk snel afnemen.

Verder zijn het aantal munten niet interessant aangezien er gewoon achter de komma verder wordt gerekend.

Maar mbt. XRP, ik denk dat dat nog wel even kan blijven stijgen aangezien banken het voor onderlinge transacties kunnen gebruiken en daarvoor is het enkel van belang dat het een waarde in fiat heeft, maar de hoogte er van niet relevant is, zolang het maar voorspelbaar is.

Ach, ik heb gewoon vertrouwen in ripple/xrp.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
radem205 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:08:
Hebben meerdere mensen het probleem dat het kopen en verkopen in de binance app (android) niet werkt? Als ik een hoeveelheid coins wil verkopen geeft ie aan dat het totaal 0 btc kost. Vervolgens geeft ie een error als je de aan-/verkoop bevestigd.

De app is verder top, maar deze bug maakt direct handelen toch wat lastiger.
Zojuist nog wat TRX gekocht via de app zonder problemen.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
uNoTopia schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:17:
[...]

En wie zegt dat die screens echt een gesprek laten zien van iemand van XVG? Hoe kan jij zien dat het geen nep account is dan? Ik zie zo even snel niks op het account van Verge die dit beaamd.
Kan ook zomaar nep zijn ja. Ik zei ook niet dat ik het geloof. Dit is wat ik bedoelde met copy paste.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
ICX break-out

• Dobey
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-10 11:15
Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:24:
[...]

Kan ook zomaar nep zijn ja. Ik zei ook niet dat ik het geloof. Dit is wat ik bedoelde met copy paste.
Het is niks meer dan koffiedik kijken. Ik wacht af tot 31-12, winst is er sowieso. Misschien valt het mee en anders wat het ter lering en vermaak :)

• hmr

hmr

Welke app raden jullie aan om mijn portfolio op Binance bij te houden qua waarde. De Binance app is namelijk niet te downloaden uit de appstore en dat vind ik wel een risico..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
hmr schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:37:
Welke app raden jullie aan om mijn portfolio op Binance bij te houden qua waarde. De Binance app is namelijk niet te downloaden uit de appstore en dat vind ik wel een risico..
Delta of Blockfolio :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:37
hmr schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:37:
Na veel apps te hebben geprobeerd ben ik uiteindelijk uitgekomen bij CMC (coin market cap). Zeer overzichtelijk en up to date. Naar mijn mening een vd beste in de market.
Edit: blockfolio idd ook zeer prima.

[ Voor 3% gewijzigd door BillMcNeal op 28-12-2017 10:40 ]

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-12 15:42

watercoolertje

Untertitel

Flagg schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:09:
[...]

Nee jammer voor je, ik heb alleen geen aversie tegen banken al is dat wel de mode de afgelopen jaren. En er is nog een verschil tussen liegen en de boel een beetje mooier maken (lees: je eigen mening een beetje extra staven) dan het is. Maar als jij het zelf als liegen kenmerkt prima, maar je windt je op voor niks, al is dat ook mode om altijd vooral beledigd te zijn.

Jij neemt alles aan voor waarheid wat op internet gezet wordt uiteraard. :Y)

En ik loop al lang genoeg mee dat het verschil tussen "feiten"en "perceptie" heel groot kan zijn, zeker als er een zekere vooringenomen mening is over een partij.
Ah jah ik heb het vast gedroomd..

Feiten zijn vrij simpel, mijn betalingen kwamen niet door en vervolgens werd ik gebeld met de vragen die ik heb aangegeven. Valt weinig anders van te maken dan wat het is. Mijn mening heeft daar werkelijk niks mee te maken.

Maar dat hoef je niet te geloven, dat zegt helemaal niemand, maar dan hoef je ook niet te doen of ik uit mijn nek kletst. Als ik iets 100% zeker weet is het toch echt wat ik zelf mee maak...

Vervolgens druk je nog een stempel op me, ook nergens voor nodig.

En tuurlijk ben ik beledigd, ik kwam om iemand te helpen en dan kom jij te onrechte piepen dat dat verhaal niet klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 28-12-2017 10:44 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12 13:52
Delta is erg fijn (uit eigen ervaring)

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:50

Rouwette

Rouwette.com

Roppedop schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:20:
[...]

Nu bij block 1636221. Snapshot bij 1636363.
Ik heb block 1636253 staan geen idee of dat genoeg is?

https://www.rouwette.com/

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

2 weken terug op een oude hardeschijf waar ik destijds mee gemined heb een paar honderduizen dogecoins tegengekomen. Ik doe voorlopig een hodl. Iedereen schreeuwt van de daken dat het een shitcoin is, toch bewijst de pricing het tegendeel. Al 3,5 jaar lang stabiel en of stijgende. Zeker de laatste weken is dat laatste het geval, nog lang niet dood dus.

Op Poloniex nog een bak met EFL’s tegengekomen die ik was vergeten, nu alleen wachten op het verificatie proces. Echt ontzettend traag en de support is bizar slecht.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:56
zie ook dat ardor een snapshot maakt op bittrex. maar of je hier ook ignix voor krijgt is me onduidelijk.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-12 22:00
-Splash- schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:40:
[...]

Delta is erg fijn (uit eigen ervaring)
Voeren jullie alle transacties handmatig in dus ook de fees van BNB?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
schuurman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:55:
[...]

Ja.

• schuurman
  • Laatst online: 26-12 22:00
Zo doe ik het ook hoor :-)
Had alleen gehoopt dat er een eenvoudiger manier was.

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-12 17:55
Icx volume is hoog. Aanval op $6 is ingezet

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
AlxRoelofs schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:39:
Ik zal nu wel op mijn vingers getikt gaan worden, maar het is echt ongelooflijk hoeveel regels er in dit topic verbroken worden zonder dat er iets aan gedaan word.

Geef mensen gewoon een week lang geen toegang tot de reactie knop op dit topic. Dit topic volgen is gewoon geen doen meer. Soms zijn er 20 berichten in 10 minuten waarvan er 15 tegen de regels (en dus onzin) zijn.

Ongelofelijk...
post dit in schop een modje als je het een probleem vindt

• Oepsje
C6DL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:09:
[...]

post dit in schop een modje als je het een probleem vindt
Ik vind het wel prettig, die onzinnige posts zie je meteen en daar lees je toch overheen... staan ook veel interessante reacties op (al is het maar hoe men over een bepaalde coin denkt, dat is even zo belangrijk als de technische analyse of inhoud is wel gebleken)

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
kickbakker schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:09:
Icx volume is hoog. Aanval op $6 is ingezet
Waar komt dit vandaan? Ik heb net al even lopen googelen, maar ik vind niets terug wat de pump kan veroorzaken..

• Vdwbbj
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-12 12:50
NXT snapshot pas over 'n uur of zo.
Ik zag zojuist een live-teller: https://www.reddit.com/live/106mxc9h4vniu

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12

FlyEragon

Alien Monkeys

Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:11:
[...]
Waar komt dit vandaan? Ik heb net al even lopen googelen, maar ik vind niets terug wat de pump kan veroorzaken..
Chaos Theory? Een willekeurige samenloop van omstandigheden met versterkend sneeuwbal effect? Kan getriggered zijn door nieuwe van vanochtend dat Korea wel/niet moeilijk zou doen met de coins etc, wat vervolgens weer FUD bleek. Soort van butterfly effect. Ik heb de goedkopere ICX'en al verkocht, nou nog degene die ik iets duurder had gekocht nog wegdoen. Ik koop ze straks wel weer na de val. Ik vermoed dat die toch wel gaat komen na deze snelle pump.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Godver, met VEN dacht ik, mooi de stijging, maar ik HODL, en toen raakte ik mn halve winst weer 'kwijt' bij de daling. Met ICX had ik al per ongeluk te hoog ingekocht eergisteren, dus nu hij in de buurt kwam en weer wat zakte dacht ik, verkopen dan kan ik zometeen lager weer terugkopen. En nou stijgt hij weer flink hard door...

Ik heb nog veel te leren.

• sjorremans
  • Nu online
mark-k schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:13:
Godver, met VEN dacht ik, mooi de stijging, ik HODL, en toen raakte ik mn halve winst weer 'kwijt' bij de daling. Met ICX had ik al per ongeluk te hoog ingekocht eergisteren, dus nu hij in de buurt kwam en weer wat zakte dacht ik, verkopen dan kan ik zometeen lager weer terugkopen. En nou stijgt hij weer flink hard door...

Kortom niet op ATH kopen en gelijk weer verkopen wanneer de koers een beetje terug zakt ;) Niet gelijk in paniek raken :+

Zowel VEN als ICX gaan nog verder stijgen dus ik zulke gevallen kan je ze het beste vasthouden.

Jij bent er niet voor gemaakt om de markt te timen en verlies je dus alleen maar. Daar heb ik in het begin ook 'veel' geld mee verloren. Ik houd alles lekker vast, voor mij werkt dat het beste dan wanneer ik probeer hoog te verkopen en laag terug te kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door sjorremans op 28-12-2017 11:16 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• hmr

hmr

Godver, met VEN dacht ik, mooi de stijging, maar ik HODL, en toen raakte ik mn halve winst weer 'kwijt' bij de daling. Met ICX had ik al per ongeluk te hoog ingekocht eergisteren, dus nu hij in de buurt kwam en weer wat zakte dacht ik, verkopen dan kan ik zometeen lager weer terugkopen. En nou stijgt hij weer flink hard door...

Het eerste wat je moet leren is dat als je HODL-ed, korte termijn volstrekt irrelevant is...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• technoaddict
  • Laatst online: 19:42
Godver, met VEN dacht ik, mooi de stijging, ik HODL, en toen raakte ik mn halve winst weer 'kwijt' bij de daling. Met ICX had ik al per ongeluk te hoog ingekocht eergisteren, dus nu hij in de buurt kwam en weer wat zakte dacht ik, verkopen dan kan ik zometeen lager weer terugkopen. En nou stijgt hij weer flink hard door...

En stel dat ICX inderdaad hard ging dalen? Het is bijna onmogelijk om te 'leren' hoe het verloop zal zijn.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-12 16:58

Yep, ongepast taalgebruik om je frustratie te ventileren....

Maar Hodl betekend: niet anticiperen op elke koerssprong hoog/laag. Ik heb eea. gewoon op de nano s gezet aangezien ik anders ook teveel bezig ga met handelen en dat steeds op het verkeerde moment doe.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
1 vd Grootste beursen in China list ICX!
Wees snel gaat als een dolle
https://www.huobi.pro/notice_detail/?id=807

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Iemand ervaring met arbitrage trading op bitcoin? Arbitrage trading is gebruik maken van verschillende BTC koersen op exchanges. Als je meet dat op 1 exchange de koers omhoog springt en de andere nog niet kun je daar op handelen. Idem met daling. Je kunt deze strategie ook markt neutraal doen, dan loop je weinig risico.

De CC markt en exchanges zijn in tegenstelling tot brokers op de aandelenmarkt nog erg onvolwassen dus lijkt me een uitgelezen kans.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Oepsje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:11:
[...]

Ik vind het wel prettig, die onzinnige posts zie je meteen en daar lees je toch overheen... staan ook veel interessante reacties op (al is het maar hoe men over een bepaalde coin denkt, dat is even zo belangrijk als de technische analyse of inhoud is wel gebleken)
Mwoah, het is ook echt niet meer te volgen, zoals het nu gaat. Ik had laatst een dag niet gekeken en het was meteen +50 pagina's. Ja, dan ben je zo een uur verder met lezen. Zodoende heeft een topic ook niet veel nut meer, het wordt dan meer een naslagwerk als je eens wat wilt opzoeken in plaats van kennis opdoen en elkaar helpen.

Het denk ik eens goed om te kijken of er niet teveel materie in 1 topic geduwd wordt. Mogelijk is er een opsplitsing in meerdere topics mogelijk, waardoor elk topic meer relevant wordt en beter te volgen en te moderaten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:08
Vaevictis_ schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:18:
Iemand ervaring met arbitrage trading op bitcoin? Arbitrage trading is gebruik maken van verschillende BTC koersen op exchanges. Als je meet dat op 1 exchange de koers omhoog springt en de andere nog niet kun je daar op handelen. Idem met daling. Je kunt deze strategie ook markt neutraal doen, dan loop je weinig risico.

De CC markt en exchanges zijn in tegenstelling tot brokers op de aandelenmarkt nog erg onvolwassen dus lijkt me een uitgelezen kans.
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:49
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:22:
[...]

Mwoah, het is ook echt niet meer te volgen, zoals het nu gaat. Ik had laatst een dag niet gekeken en het was meteen +50 pagina's. Ja, dan ben je zo een uur verder met lezen. Zodoende heeft een topic ook niet veel nut meer, het wordt dan meer een naslagwerk als je eens wat wilt opzoeken in plaats van kennis opdoen en elkaar helpen.

Het denk ik eens goed om te kijken of er niet teveel materie in 1 topic geduwd wordt. Mogelijk is er een opsplitsing in meerdere topics mogelijk, waardoor elk topic meer relevant wordt en beter te volgen en te moderaten.
qua naslagwerk dmv zoeken in forum werkt prima.
Ik zou niet weten waarom je tig forums moet aanmaken.
exchange ervaring? coins? etc?

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12 14:27
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:31:
[...]

Maar is dat niet met veel dingen het zelfde? Als je er geen of weinig moeite in stekt pak je wel je winst, maar niet de excessen mee zoals een dag stijging van 300%.

Natuurlijk is het zo dat als je er meer moeite in steekt je er meer uit haalt. Maar het brengt ook veel meer risico met zich mee. Elke dag daytraden kan je volhouden, en ook dit moet op de lange termijn meer opleveren.

DT en hodl zijn twee hele verschillende tactieken. Ik denk dat de meeste mensen niet zozeer de kennis niet hebben voor daytrade, maar meer de tijd niet hebben.

Ik moet zeggen dat met mijn hodl momenteel t/o augustus een 4x winst en t/o juli 8x zoveel als wat ik er ingestoken heb het niet verkeerd gaat. Maar ik weet zeker dat als ik in deze 5 maanden tijd had gehad voor daytrade er meer in gezeten had. Maar ik heb er de tijd niet voor.
VeChain krijgt nog een grote announcement over 2 dagen. Het nieuws rond partnership met BitOcean was al mooi maar het grote nieuws moet nog komen, voor countdown zie: http://itsalmo.st/#vechainapotheosis2 :)

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
stefan1988 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:26:
[...]

VeChain krijgt nog een grote announcement over 2 dagen. Het nieuws rond partnership met BitOcean was al mooi maar het grote nieuws moet nog komen, voor countdown zie: http://itsalmo.st/#vechainapotheosis2 :)
Prima. Maar niemand weet toch de aard van de aankondiging? Ik heb een aantal VEN staan, en natuurlijk zou ik het leuk vinden als deze gaat stijgen. Maar wat de anouncement inhoud weten we toch niet?

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
stefan1988 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:26:
[...]

Zo is er over iedere coin wel iets te melden. Ripple gaat binnenkort weer 2 nieuwe namen van klanten vrijgeven.

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
De link voor de countdown gaf bij mij net een negatieve countdown aan van 111 dagen nog wat.
https://www.ardor.world/en/

Staat deze bij jullie ook negatief?

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
Ranora schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:33:
De link voor de countdown gaf bij mij net een negatieve countdown aan van 111 dagen nog wat.
https://www.ardor.world/en/

Staat deze bij jullie ook negatief?
hij moet nog 60 blokken dus het is bijna zover

https://www.reddit.com/live/106mxc9h4vniu

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:11:
[...]

ICX had redelijk wat momentum - tot de main net launch werd uitgesteld van 31 december naar 24 januari en dipte toen wat. Nu weer wat positief nieuws (vending machine gelanceerd) en IMO een snelle/duidelijke reactie op de 'vertraging' door de ICX founder.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zo heb ik m'n NXT in m'n wallet gekregen vanaf Poloniex (circa 5-10 min, zojuist gedaan op m'n Android telefoon):

Stap 1) Download en installeer de NXT Client hier
Stap 2) Volg deze stappen
Stap 3) Bekijk deze instructievideo via YouTube
Stap 4) Wacht af totdat de NXT in de NXT Client staat.

Bij mij staat deze er bij voor block 1636363, dus als je in dezelfde situatie zit, dan kan dit helpen. Ze zijn nu al bij block 1636311.

LET OP: noteer je passphrase voor jezelf!

Flickr

Verwijderd

Vaevictis_ schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:18:

Ik werk veel met arbitrage.

Bitcoin arbitrage voer ik manueel uit en is eigenlijk alleen interessant als je een holder bent, op bitcoin verdien ik op werkdagen zo'n 4-6% rendement per dag die ik meteen realiseer, mijn rendement wordt zwaar gedrukt door creditcard limieten en SEPA transactietijden.

Als je geen bitcoin hold is het interessanter om je transacties te automatiseren, ik ben momenteel een arbitragebot aan het ontwikkelen die realtime in alle crypto's op alle grote beurzen trade and transfer orders uitvoert. Er komt bij de mensen thuis een raspberry te staan die alle interessante arbitrage direct uitvoert zodra onze server een commando geeft waar mensen zelf helemaal geen omkijken naar hebben. Voor hen is het installeren, risicoprofiel kiezen, investeren en rentenieren.

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:46:
[...]

Bitcoin arbitrage voer ik manueel uit en is eigenlijk alleen interessant als je een holder bent, op bitcoin verdien ik op werkdagen zo'n 4-6% rendement per dag die ik meteen realiseer, mijn rendement wordt zwaar gedrukt door creditcard limieten en SEPA transactietijden.

Als je geen bitcoin hold is het interessanter om je transacties te automatiseren, ik ben momenteel een arbitragebot aan het ontwikkelen die realtime in alle crypto's op alle grote beurzen trade and transfer orders uitvoert. Er komt bij de mensen thuis een raspberry te staan die alle interessante arbitrage direct uitvoert zodra onze server een commando geef en waar mensen zelf geen omkijken naar hebben. Voor hen is het installeren, investeren en rentenieren.
Waar kan men evt. de status terugzien van je project?

"That's what I do. I drink and I know things."

Verwijderd

je houdt dan beide valuta op beide exchanges en koopt / verkoopt op het geschikte moment zonder eerst transfers te maken?
[...]
Voor hen is het installeren, risicoprofiel kiezen, investeren en rentenieren.
Waar kan ik me aanmelden als beta tester? :)

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
[...]

Als je geen bitcoin hold is het interessanter om je transacties te automatiseren, ik ben momenteel een arbitragebot aan het ontwikkelen die realtime in alle crypto's op alle grote beurzen trade and transfer orders uitvoert. Er komt bij de mensen thuis een raspberry te staan die alle interessante arbitrage direct uitvoert zodra onze server een commando geeft waar mensen zelf helemaal geen omkijken naar hebben. Voor hen is het installeren, risicoprofiel kiezen, investeren en rentenieren.
Klinkt interessant, is er een mogelijkheid tot testen?

• MAX3400
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Frozenhands schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:48:
[...]

Waar kan men evt. de status terugzien van je project?
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:49:
[...]

Maar uiteindelijk blijft het speculeren.
O-)

Zonder ook maar enige afbreuk te doen aan de ideeen en ontwikkeling van @Verwijderd maar met 2 posts in een crypto-topic, weet ik persoonlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:52:
[...]

[...]

O-)

Zonder ook maar enige afbreuk te doen aan de ideeen en ontwikkeling van @Verwijderd maar met 2 posts in een crypto-topic, weet ik persoonlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet ;)
Daarom vraag ik ook waar we zijn project kunnen terugvinden, zodat we zelf kunnen beoordelen of het de moeite waard is.

"That's what I do. I drink and I know things."

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:01:
De BTC trekt alles weer even flink naar beneden.
Kan jij niet gewoon eens wegblijven van dit forum ofzo...
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer

• Oepsje
Het wordt hoog tijd dat niet meer alles gerelateerd is aan bitcoin maar je elke crypto direct met euro's of dollars kun kopen op een exchange....

Verwijderd

Dag Heren en dames,

Ik heb een vraag, Ik heb van mijn Dogecoins een andere Coin gekocht op Cryptopia. Hoe zie ik nu welke waarde hij heeft?
wie heeft hier ervaring mee normaal koop ik BTC>...
Nu is het Doge>...

Ik snap het niet allemaal... :(

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

sjorremans schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:14:
[...]

Kortom niet op ATH kopen en gelijk weer verkopen wanneer de koers een beetje terug zakt ;) Niet gelijk in paniek raken :+

Zowel VEN als ICX gaan nog verder stijgen dus ik zulke gevallen kan je ze het beste vasthouden.

Jij bent er niet voor gemaakt om de markt te timen en verlies je dus alleen maar. Daar heb ik in het begin ook 'veel' geld mee verloren. Ik houd alles lekker vast, voor mij werkt dat het beste dan wanneer ik probeer hoog te verkopen en laag terug te kopen.
Klopt ja, ik dacht eerst ik HODL n deel en n deel traden, wilde dat wel leren. Uiteindelijk dus n foutje gemaakt, maarja, kan gebeuren.

Wat ik net deed was veel erger. Ik dacht eens kijken hoeveel ik nou verloren had als ik nu zou inkopen, zat op de app btw, dus duwde ff op 100%, raak ik daarna met mn dikke vingers ook de buy knop :'( Toen geprobeerd weer een sell order in te zetten maar hij zakte alweer meteen.

Achja, volgende keer dus ietsje uitkijken met wat ik aanraak als ik op de wc zit xD

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-12 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:03:
Dag Heren en dames,

Ik heb een vraag, Ik heb van mijn Dogecoins een andere Coin gekocht op Cryptopia. Hoe zie ik nu welke waarde hij heeft?
Nu is het Doge>...

Sorry ik ben ook een beginner. Maar ik stoor me steeds meer aan dit soort figuren. Probeer eens dingen zelf uit te zoeken of om te calculeren.

• Swerfer
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Dag Heren en dames,

Nu is het Doge>...

Je ziet op Cryptopia de waarde in (waarschijnlijk) BTC en als je de Euro-prijs wilt weten, moet je zelf even een rekensommetje maken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Haha, eindelijk ICX terug omhoog. Met wat te spelen met de koers had ik m'n verlies al een stuk kunnen goedmaken en m'n average buy price van 860 ETH naar 792 ETH kunnen drukken.

Wou daar nog wat vanaf doen, maar zie dat er terug volop verkocht wordt, dus nu is het weer volop holden. Sta nu net onder break-even. Ik hold toch voor de long term, dus maakt op zich niet zoveel uit, maar ik werd de voorbije dagen wel nerveus toen ik op een verlies van 40% ofzo stond op m'n ICX portfolio :+

Ben benieuwd wat onze Chinese vrienden gaan doen als hij daar om 23:00 beschikbaar komt! Hopelijk geven die er ook een leuke boost aan zodat ik permanent in de groene cijfers zit, dan ga ik vanzelf ietsje minder nerveus worden (en dan kan ik toch een stukje verkopen, zit met 60% van m'n portfolio in ICX momenteel, niet zo gezond...)

Alleen TRX, jongens toch, ik heb bijgekocht toen ik dacht dat de curve terug opwaarts zou gaan, heb ik mij mispakt. Ik sta echt op -50% inmiddels. Begin te denken dat ik gewoon met accepteren dat het voorbij is met dat geld...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-12 15:15
Dag Heren en dames,

Nu is het Doge>...

Ik hoop dat je dan nu zelf ook realiseert dat je wel moet weten waar je mee bezig bent, voordat je er aan begint...

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Ik hoor de laatste tijd minder gezeur over kraken, werkt het daar nu inmiddels weer goed?

[ Voor 70% gewijzigd door KookSpook op 28-12-2017 12:12 ]

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:32
Oepsje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:03:
Het wordt hoog tijd dat niet meer alles gerelateerd is aan bitcoin maar je elke crypto direct met euro's of dollars kun kopen op een exchange....
Inderdaad, ik kijk hier ook naar uit. Vrees toch dat m'n hele portfolio mee zal duiken met een toekomstige crash van bitcoin (die ik toch wel een beetje aan voel komen)

Ik vraag me overigens wel af hoeveel invloed deze pairing nu echt heeft. Kijk bijvoorbeeld naar Ethereum, op bijna elke exchange kun je dit inmiddels wel direct kopen met usd/eur. Toch duikt 't vrijwel altijd achter Bitcoin aan (of stijgt lekker mee, natuurlijk).

Maar misschien heb ik het mis en lossen meer crypto/fiat pairs het probleem wel grotendeels op?

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:06:
Alleen TRX, jongens toch, ik heb bijgekocht toen ik dacht dat de curve terug opwaarts zou gaan, heb ik mij mispakt. Ik sta echt op -50% inmiddels. Begin te denken dat ik gewoon met accepteren dat het voorbij is met dat geld...
Same here.. toch ga ik deze een kans geven, HODL!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Heeft iemand hier een idee hoe Coinbase de koop-waarde van coins berekent? Ik merk veel verschil tussen GDAX, en Coinbase, maar als ik een buy order plaats van 1 of 50 coins, is de prijs nog steeds te hoog voor de huidige waarde van de coin. Snap er niks van.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

Sorry heren dat ik jullie lastig val... dat staat er niet bij.. ik heb het uitgezocht en ben verward...
Ik vraag bijna nooit wat en volg het hier iets meer dan 6mnd tot nu toe alles zelf gevonden..

maar duidelijk ik zal niks meer vragen...

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:09:
[...]

Ja, het heeft toch weinig nut om nu te verkopen inderdaad... Of we nu de helft of 3/4e van onze inleg verliezen zal het nu ook niet meer maken ;w

Kwam er ook geen aankondiging morgen of overmorgen ofzo? Of ben ik nu aan het verwarren met de uitgestelde main net release van ICX?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:12:
Sorry heren dat ik jullie lastig val... dat staat er niet bij.. ik heb het uitgezocht en ben verward...
Ik vraag bijna nooit wat en volg het hier iets meer dan 6mnd tot nu toe alles zelf gevonden..

Volgens mij heb ik je gewoon een goed antwoord gegeven...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• -Splash-
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:12:

Dit is vrij basic kennis. Niemand wilt je afvallen, maar als je 6 maanden al meeleest en alles zelf kan uitzoeken dan snap ik je vraag niet echt.

Maar Swerfer heeft je de goede kant op geduwd toch? Kom je daar uit?

[ Voor 8% gewijzigd door -Splash- op 28-12-2017 12:16 ]

• MAX3400

MAX3400

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:14:
[...]

Volgens mij heb ik je gewoon een goed antwoord gegeven...
98% correct :)

Als je van DOGE direct een andere coin koopt (wat kan op Cryptopia), heb je alleen de nieuwe coin in je portfolio en alleen de aankoopprijs van je DOGE. Die 2 zijn niet aan elkaar gerelateerd dus @Verwijderd moet ook het winst/verlies-percentage weten in de transactie DOGE->COINX

• -Splash-
MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:16:
[...]

Als je van DOGE direct een andere coin koopt (wat kan op Cryptopia), heb je alleen de nieuwe coin in je portfolio en alleen de aankoopprijs van je DOGE. Die 2 zijn niet aan elkaar gerelateerd dus @Verwijderd moet ook het winst/verlies-percentage weten in de transactie DOGE->COINX
Ah, dat wist ik weer niet (ook geen cryptopia gebruiker).

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:16:
[...]

Super dankjewel ik wist niet hoe ik het moest uitleggen.. Dit is de eerste keer dat ik met DOGE coin wat heb gekocht.. vandaar..

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:09:
[...]

Oh wat erg jongens, horen jullie dat? trx is al 1,5 week niet meer terug omhoog gegaan! geld is verloren! Wat nu?!

• -Splash-
schuurman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:55:
[...]

Ja, wel oppassen als je nieuwe ethereum/bitcoin gebruikt voor je aankoop van coins die dus niet uit je exchange zelf komt.

Dan klopt je eigen voorraad ethereum / bitcoin niet meer.

Hij doet namelijk aankopen vanuit je Ethereum stash die je opgeeft (tenzij je het uitvinkt bij een aankoop).

Eh.. beetje warrig uitgelegd, volg je het? :)

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Lucky0wn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:50:
[...]

Klinkt interessant, is er een mogelijkheid tot testen?
Ik ken een andere project dat dit al doet: https://github.com/butor/blackbird/blob/master/README.md

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:06

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

tsjongejonge wat keldert alles toch weer :-(
https://coinmarketcap.com/

als je serieus geld hierin hebt zitten zul je je nu toch wel even achter het oor krabben

heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt? of valt dit nog onder "normaal" gedrag...?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:20:

als je serieus geld hierin hebt zitten zul je je nu toch wel even achter het oor krabben

heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt? of valt dit nog onder "normaal" gedrag...?
Dit is 'normaal'. De BTC daalt door welke reden dan ook en neemt daarmee de rest mee…

Als de BTC straks weer stijgt, gaan de alts ook meestal wel weer mee...

[ Voor 7% gewijzigd door Swerfer op 28-12-2017 12:21 ]

Verwijderd

wilmundo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:40:
Zo heb ik m'n NXT in m'n wallet gekregen vanaf Poloniex (circa 5-10 min, zojuist gedaan op m'n Android telefoon):

Stap 1) Download en installeer de NXT Client hier
Stap 2) Volg deze stappen
Stap 3) Bekijk deze instructievideo via YouTube
Stap 4) Wacht af totdat de NXT in de NXT Client staat.

Bij mij staat deze er bij voor block 1636363, dus als je in dezelfde situatie zit, dan kan dit helpen. Ze zijn nu al bij block 1636311.

LET OP: noteer je passphrase voor jezelf!
ben benieuwd of jij dan ook weet hoe je ze kan verkopen/inwisselen vanuit je eigen NXT wallet aangezien je een public key moet hebben van de andere partij en die is nergens te vinden, alleen hun wallet adres 8)7

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:06:
[...]

Je ziet op Cryptopia de waarde in (waarschijnlijk) BTC en als je de Euro-prijs wilt weten, moet je zelf even een rekensommetje maken...
Dat weet ik ook... Nu zie ik alleen maar het aantal coins die ik heb gekocht.. Maar is goed ik laat ze staan en als ze werkelijk wat waard worden zoek ik het wel uit.. Dank iig!

• Rubberen
Jebus4life schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:13:
[...]

Ja, het heeft toch weinig nut om nu te verkopen inderdaad... Of we nu de helft of 3/4e van onze inleg verliezen zal het nu ook niet meer maken ;w

Kwam er ook geen aankondiging morgen of overmorgen ofzo? Of ben ik nu aan het verwarren met de uitgestelde main net release van ICX?
Neen er zijn voor zover ik weet geen aankondigingen meer in 2017. De aankondigingen zijn momenteel op 24jan & 31jan.

''ICON Mainnet will officially launch on January 24, 2018''

''On January 31, 2018, ICON team will host our 1st ICON Annual Summit titled “The Genesis”, appropriately at one of the most iconic, tallest skyscrapers in the world''

https://medium.com/helloi...se-candidate-6a6c5b5d86da

Verwijderd

Thaam schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:05:
[...]

Sorry ik ben ook een beginner. Maar ik stoor me steeds meer aan dit soort figuren. Probeer eens dingen zelf uit te zoeken of om te calculeren.
Als je mijn vraag zou begrijpen zou je niet zo antwoorden anyway sorry dat je mijn vraag moest lezen...

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:22:
[...]

Dat weet ik ook... Nu zie ik alleen maar het aantal coins die ik heb gekocht.. Maar is goed ik laat ze staan en als ze werkelijk wat waard worden zoek ik het wel uit.. Dank iig!
Dan begrijp ik niet echt wat je bedoeld. Stel je hebt 1000 coins X, dan hebben die toch een waarde van Y BTC? Dan weet je toch hoeveel ze waard zijn?

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:23:
[...]

Dan begrijp ik niet echt wat je bedoeld. Stel je hebt 1000 coins X, dan hebben die toch een waarde van Y BTC? Dan weet je toch hoeveel ze waard zijn?
Ik heb ze gekocht met DOGE coin.. staat alleen het aantal bij geen waarde meer ..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:41
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:20:

bijna het einde van het jaar vast houden en dagen tellen en dan pas kijken hoe het er voor staat :z

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:24:
[...]

Ik heb ze gekocht met DOGE coin.. staat alleen het aantal bij geen waarde meer ..
Je hebt die DOGE niet gratis gekregen, gok ik? Wat hebben die gekost en wat hebben nu voor waarde de nieuwe coins?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Swerfer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:21:
[...]

Dit is 'normaal'. De BTC daalt door welke reden dan ook en neemt daarmee de rest mee…

Als de BTC straks weer stijgt, gaan de alts ook meestal wel weer mee...
Nou nee.

Zo zie je een Ripple al sterk plussen de afgelopen weken. Terwijl BTC keihard is ingekakt.

De link is er wellicht wel, maar om te zeggen dat alts direct rood gaan wanneer BTC gedumpt wordt, nee.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

Wat is de meest handige manier om even tijdelijk geld weg te zetten zodat je even niet mee doet met de fluctuaties op bijvoorbeeld Binance? Stel je wilt een munt verkopen op een (naar jouw idee) hoog punt en je hebt nog even geen idee welke andere munt je wilt investeren (of je hebt wel een idee, maar je wilt een dip van deze munt afwachten). Wat is dan de effectiefste manier (lees: kost het minste geld) om even een "overbruggingsperiode" in te bouwen? Omzetten naar USDT?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:01

me1299

$ondertitel

ScreamGT schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:26:
[...]

Nou nee.

Zo zie je een Ripple al sterk plussen de afgelopen weken. Terwijl BTC keihard is ingekakt.

De link is er wellicht wel, maar om te zeggen dat alts direct rood gaan wanneer BTC gedumpt wordt, nee.
Uitzonderingen daar gelaten.. maar als je het globale beeld bekijkt dan zie je dat alles op dit moment is ingestort.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• RmNL90
Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:22:
[...]

Neen er zijn voor zover ik weet geen aankondigingen meer in 2017. De aankondigingen zijn momenteel op 24jan & 31jan.

''ICON Mainnet will officially launch on January 24, 2018''

''On January 31, 2018, ICON team will host our 1st ICON Annual Summit titled “The Genesis”, appropriately at one of the most iconic, tallest skyscrapers in the world''

https://medium.com/helloi...se-candidate-6a6c5b5d86da
Ik meen ook laatst iets gelezen te hebben over aankondigingen van TRX, kan deze helaas niet terugvinden. Iemand?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:27:
Wat is de meest handige manier om even tijdelijk geld weg te zetten zodat je even niet mee doet met de fluctuaties op bijvoorbeeld Binance? Stel je wilt een munt verkopen op een (naar jouw idee) hoog punt en je hebt nog even geen idee welke andere munt je wilt investeren (of je hebt wel een idee, maar je wilt een dip van deze munt afwachten). Wat is dan de effectiefste manier (lees: kost het minste geld) om even een "overbruggingsperiode" in te bouwen? Omzetten naar USDT?
Inderdaad, zodra je denkt dat alles down the drain gaat, meteen alles naar USDT. En dan op het moment dat je denkt dat de boel stijgt weer terugkopen. At the end profiteer je dan ook van dit soort dipjes. Ervan uitgaande dat de boel zich weer herstelt. Je hebt dan namelijk meer van het aantal coins voor je voor de dip had.

Maargoed allemaal leuk op papier maar in de praktijk nog best lastig. Overigens is USDT ook maar een coin, welke zich op zich prima stabiel gedraagt.

• larsc
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
RmNL90 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:28:
[...]

Ik meen ook laatst iets gelezen te hebben over aankondigingen van TRX, kan deze helaas niet terugvinden. Iemand?
https://twitter.com/justinsuntron/status/943851114432102400
deze?

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
[...]

code / source release van TRX. staat gewoon op twitter ;)

Ik had voor de zekerheid toch een stop loss op NXT gezet en ja hoor daar vloog die er vlak voor even door..

qua satoshi heb ik iig iets winst en ik verwacht dat hij straks toch wel zakt.

• Rubberen
[...]

http://coinmarketcal.com

Wel even zelf moeite nemen aub.. Er zijn verschillende kalenders te vinden die alle evenementen aangeven. Simpel te bekomen door in google 'coin evenementen' in te geven!

• RmNL90
Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:32:
[...]

http://coinmarketcal.com

Wel even zelf moeite nemen aub.. Er zijn verschillende kalenders te vinden die alle evenementen aangeven. Simpel te bekomen door in google 'coin evenementen' in te geven!
Thx!

• tha_crazy
  • Laatst online: 17:28

tha_crazy

Mafketel

Snapshotblock voor NXT is ondertussen gepasseerd trouwens voor degene die NXT in bezit hebben.

Nu ben ik wel benieuwd wat de markt op bittrex gaat doen zodra deze weer actief wordt.

Edit.....
Mother of all dumps

[ Voor 40% gewijzigd door tha_crazy op 28-12-2017 12:39 ]

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:38:
Snapshotblock voor NXT is ondertussen gepasseerd trouwens voor degene die NXT in bezit hebben.

Nu ben ik wel benieuwd wat de markt op bittrex gaat doen zodra deze weer actief wordt.
Let the dump begin ;)

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:38:

Edit.....
Mother of all dumps
direct 50% down, pff dit grapje kost me veel geld
Ik hodl dan maar

• tha_crazy
  • Laatst online: 17:28

tha_crazy

Mafketel

oldgrumpy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:40:
[...]

direct 50% down, pff dit grapje kost me veel geld
Ik hodl dan maar
Gaat alweer omhoog, kon niet inkopen op 3500 >.<

• Oepsje
thamm schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:08:
[...]

Inderdaad, ik kijk hier ook naar uit. Vrees toch dat m'n hele portfolio mee zal duiken met een toekomstige crash van bitcoin (die ik toch wel een beetje aan voel komen)

Ik vraag me overigens wel af hoeveel invloed deze pairing nu echt heeft. Kijk bijvoorbeeld naar Ethereum, op bijna elke exchange kun je dit inmiddels wel direct kopen met usd/eur. Toch duikt 't vrijwel altijd achter Bitcoin aan (of stijgt lekker mee, natuurlijk).

Maar misschien heb ik het mis en lossen meer crypto/fiat pairs het probleem wel grotendeels op?
Ik verwacht dat meer crypto/fiat pairs het probleem wel grotendeels oplossen maar het zal wel tijd nodig hebben. Zelf koop ik bijvoorbeeld ook altijd BTC om daar mee te gaan traden ipv dat ik ETH koop...Het zou sowieso gezonder voor de markt zijn als niet alles zo om 1 munt draait
Pagina: 1 ... 183 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]