She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
en toch sommige whales die vullen hun zakken ermee..paradoXical schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:58:
[...]
Ja dat snap ik dus ook niet. Dit klinkt gewoon totaal onlogisch voor me. Je ziet wel dat er wat mensen uitstappen, echt iedereen zit gespannen af te wachten. Ergens is dit ook erg vet om te doen, jammer dat er zoveel geld mee gemoeid gaat..
Is is pure speculatie momenteel.
ik zit om het uur op een verge adress te kijken en die whale koop in een kwartier soms 4-5x 500 000 XVG
als hij die nu op deze koers koopt en bij 1400 satoshi weer dropt.. dan ben je snel 'rijk'
ik stap zo weer in, rond de 1.18 dollarLucky0wn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 01:12:
Wil graag ripples kopen, probeer even het juiste moment te vinden!
Verwijderd
De conclusie hieruit is dus dat als je monero over tor verstuurt, het dus zowel untraceable (wat het zonder tor al is) als anoniem.Bertholt-1 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:53:
[...]
Naar wat ik heb gelezen over monero blijkt het tegenovergestelde het geval te zijn.
Bron: https://dotnetrussell.com...a-transaction-broadcasts/
De plannen van het Monero dev team voor de nabije toekomst zullen dit probleem overigens uit de weg ruimen (met de implementatie van het i2p protocol).
Maar we hebben daarnaast nog een aantal andere verbeteringen in het verschiet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 01:35 ]
Is er niet meer. Ripple afgelopen tijd al zwaar gestegen.Lucky0wn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 01:12:
Wil graag ripples kopen, probeer even het juiste moment te vinden!
Zo ben ik ook met bitcoin begonnen heheGaargod schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:20:
[...]
Daarvoor, in 2013 / 2014, gebruikte ik wel eens BTC om eea. van te kopen
Het lijkt er op dat het nu echt over is. Hoe kan dit zich nog herstellen, men kan dit toch niet meer serieus nemen?banaanbanaan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 01:00:
[...]
en toch sommige whales die vullen hun zakken ermee..
ik zit om het uur op een verge adress te kijken en die whale koop in een kwartier soms 4-5x 500 000 XVG
als hij die nu op deze koers koopt en bij 1400 satoshi weer dropt.. dan ben je snel 'rijk'
Dit is wel zuur zo... Tijd voor WraithMatadores schreef op donderdag 28 december 2017 @ 06:56:
[...]
Het lijkt er op dat het nu echt over is. Hoe kan dit zich nog herstellen, men kan dit toch niet meer serieus nemen?
Niet
Als je op het punt dat je investeerde geen rekening gehouden hebt, met de mogelijkheid dat deze sterk kan dalen heb je de laatste dagen toch echt liggen slapen..
-John tweet
-Fake nieuws
-Enorme pump and dump
-developer die niet echt een professionele houding aanneemt.
-Deadlines die in het verleden niet zijn behaald
-Team zou uit 1 persoon bestaan( miss fake nieuw geen idee)
Dan kan je indd hopen dat het wraith protocol voor licht in de duisternis zorgt, maar objectief gezien is dit tegenwoordig een zeer gevaarlijke coin om in te investeren.
Ik had hem ook, en gelukkig met een miniem verlies kunnen verkopen.
jaRideWithUz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:22:
REQ , ICX of XRB ?
____
Biitcoin heeft weer een aardig tikje gehad zie ik... Altijd afwachten als je 's morgens wakker wordt en je Delta/Blockfolio refresht om te zien of er ergens iets goed/fout gaat
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ook gaat RISE meedoen aan de "Community Coin of the Month - Round 5".
RISE is een Dpos token en houders krijgen net als NEO passive inkomsten (GAS).
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Met 700% winst kan je moeilijk klagenRideWithUz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:22:
Ben ook uit Verge gestapt. Laatste tweet van het dev team was de druppel. Toch nog wel met 700% winst. Helaas niet op ath verkocht , shit happens. Winst maar weer doorbeleggen... REQ , ICX of XRB ?
Ik veronderstel dat je ook eerder long term nadenkt? Dan zit je met ICX toch wel behoorlijk goed, echter heb je wel een pump gemist, maar uiteindelijk is deze nu voorlopig toch behoorlijk stabiel (wat stabiel ook mag betekenen in crypto wereld).
In januari hebben ze 2 belangrijke evenementen staan, waar de coinprijs toch positief zou moeten op reageren.
Over REQ/XRB geen idee.
Ikzelf zit momenteel ook mijn portefeuille voor 2018 aan te maken (long term). Ik denk zelf aan volgende combo;
-ICX (zit ik al in)
-ADA ( pump gemist, maar uiteindelijk toch behoorlijk correctie, waardoor instappen op long term toch nog interessant is.)
-NEO (Goed concept, goed team. echter staat deze al behoorlijk hoog, maar met geruchten dat dit 2de ethereum zou kunnen zijn, wil ik hier toch nog op inpikken)
-VET ( slecht moment om in te kopen, ik hoop op een dump na de aankondiging - dan koop ik in.)
Besluit, ik heb eigenlijk overal de boot gemist. Ook met XRP is het niet anders. Echter heb ik echt geen tijd om dit dagelijks op te volgen, laat staan traden. Daarom deze keuze van bovenstaande coins & vervolgens de HODL tactiek toepassen.
En ik wil daaraan toevoegen; Dyson & Apple waren ook zo goed als bankroet voordat ze uitgroeide tot een succes.
Wil niet zeggen dat dat bij XVG gebeurd, maar ik geloof daar wel in. Dit zijn slimme mensen die voor ons mooie software schrijven. Dat daar geen PR bij zit dan is dat maar zo, is ook niet van belang. Dit is mij persoonlijke mening.
[ Voor 21% gewijzigd door jorisdeket op 28-12-2017 08:21 ]
Ik zou gewoon meer dan die 100 of 150 uitgeven, je bent anders een groot percentage kwijt aan het versturen en wisselen op een exchange denk ik, maar ik kan niet in je portemonnee kijken.ls789 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:30:
zijn er nog sites waar je onder de 100euro met ideal een coin kan kopen xD? litebit heeft alles op 150 gezet, bitonic op 200 en overige sites nemen geen nieuwe accounts aan
tips?
Kon net niet zien wat het minimum is bij btcdirect.eu, krijg alleen cloudflare foutmelding te zien, maar anders idd anycoin.eu zoals hierboven genoemd of bitcoinmeester.nl gebruiken.
En anders iets meer geduld hebben en gewoon een SEPA overboeking doen naar Kraken of een andere exchange, maar dan moet je 1 of 2 dagen wachten voordat je verder kan denk ik. Of hebben die tegenwoordig ook een limiet?
Alles in het rood .
[ Voor 13% gewijzigd door MaStar op 28-12-2017 08:14 ]
https://www.zerohedge.com...-sparks-crypto-carnage-20
BTC heeft een gigantisch aantrekkingsveldMaStar schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:09:
Het is weer een slachtveld bij de coins. Stilzitten en HODL-en
Alles in het rood .
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
South Korea Is Not Banning Bitcoin Trade, Financial Regulators Clarifypirojil schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:16:
Dit is waarschijnlijk de reden dat de meeste coins vannacht het rood in gegaan zijn...
https://www.zerohedge.com...-sparks-crypto-carnage-20
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Toch een verkeerde inschatting gemaakt om gelijk na Kerst weer in te kopen. Inmiddels is de koers nog verder gedaald. Mijn inschatting was dat iedereen de vorige dip als een gezonde, stabiliserende dip zag en gelijk weer zou instappen. Oftewel: laatste instapmomentje.Liberteh schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:16:
[...]
BTC heeft een gigantisch aantrekkingsveld
Toch iets te vroeg geweest. Geeft maar weer aan hoe moeilijk het is om een inschatting te maken.
Ik bedoelde inderdaad euro cent,Yerap schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:48:
[...]
Fysics van traden, bergen en dalen. Maar 0.85 verwacht ik niet, neem aan dat hij eurocent bedoeld. ik denk zelf rond de $1.18 misschien zelf wel 1.10 maar dat zou een extreme dip zijn.
en ook de koreaanse markten zijn al 10 dollar ct gedaald.
Helaas heeft hij de 0,85 eurocent niet aangetikt vannacht, maar had zomaar kunnen gebeuren met die tweets
Net weer voor 400 XRP gekocht tegen dezelfde koers als dat ik ze verkocht heb gisteren. Het blijft toch echt een stabiele munt.
Niemand heeft het over bannen in het nieuws bericht. Maar alleen het feit dat Zuid-Korea strengere eisen wil stellen aan het investeren in bitcoins zorgde al voor het negatieve sentiment.
Of het wel of geen succes gaat worden weet ik niet maar de punten die je noemt heb je zelf niet objectief bekeken. De meeste punten zijn zaken waar Verge zelf niks aan kan doen en waarvan je de helft nog niet eens zeker bent.Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:07:
Ik begrijp niet goed dat mensen nog investeren in de verge coin.
Als je op het punt dat je investeerde geen rekening gehouden hebt, met de mogelijkheid dat deze sterk kan dalen heb je de laatste dagen toch echt liggen slapen..
-John tweet
-Fake nieuws
-Enorme pump and dump
-developer die niet echt een professionele houding aanneemt.
-Deadlines die in het verleden niet zijn behaald
-Team zou uit 1 persoon bestaan( miss fake nieuw geen idee)
Dan kan je indd hopen dat het wraith protocol voor licht in de duisternis zorgt, maar objectief gezien is dit tegenwoordig een zeer gevaarlijke coin om in te investeren.
Ik had hem ook, en gelukkig met een miniem verlies kunnen verkopen.
Wat ik hiermee wil zeggen, ik maak veel fouten gebruik eigenlijk nooit de stop loss order. Misschien iets vaker gebruik van maken.
ik ga toch denk ik toch beginnen met HODL'en. Het is erg lastig om dat te doen vind ik.
Wat mij ook opvalt de laatste paar dagen is dat TRX niet heel veel doet. Ik las dat er morgen een release komt, Wat verwachten jullie morgen met TRX? Inkopen?
Haha, weet je dat zeker?Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:47:
[...]
Of het wel of geen succes gaat worden weet ik niet maar de punten die je noemt heb je zelf niet objectief bekeken. De meeste punten zijn zaken waar Verge zelf niks aan kan doen en waarvan je de helft nog niet eens zeker bent.
Het team achter Verge kan zeker wel wat aan doen aan de punten die Rubberen beschreef
Als ik in die week tijd iets geleerd heb, is dat ieder gerucht zorgt voor een dip of een pump. Iedereen gedraagt zich zoals een bende schapen, met alle gevolgen van dien.Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:47:
[...]
Of het wel of geen succes gaat worden weet ik niet maar de punten die je noemt heb je zelf niet objectief bekeken. De meeste punten zijn zaken waar Verge zelf niks aan kan doen en waarvan je de helft nog niet eens zeker bent.
Dus je kan het indd objectief bekijken, wat ik ook graag zou doen, maar als het merendeel zich laat leiden door andermans gedrag ben je eraan met je objectieve redenering, en moet je je daar ook aan aanpassen. Dit is ook de reden dat ik nu ga inzetten op coins wat naar mijn mening een goeie basis bezitten, en ik toekomst zie op lange termijn.
Daytraden of op relatief korte termijn handelen, is naar mijn mening niet interessant omdat de markt veel te sterk gemanipuleerd word.
En wie loopt Verge nu weer te pumpen?jesse111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:51:
[...]
Haha, weet je dat zeker?Vorige keren dat Wraith werd aangekondigd en de dev zei dat Wraith écht af was ging dit precies hetzelfde allemaal. Extreme hype, veel mensen die er in geloofden, maar op het moment dat het gereleased zou moeten worden haakte de dev af en had hij een slaap excuus
![]()
Het team achter Verge kan zeker wel wat aan doen aan de punten die Rubberen beschreef
Niemand? Hij zakt alleen nog maar.Matadores schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:00:
[...]
En wie loopt Verge nu weer te pumpen?
Zou je dit ook even willen toelichten?vvilco schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:00:
Technisch plaatje voor BTC ziet er niet zo vrolijk uit vanochtend.
https://ibb.co/j8yenG
Official countdown voor de Wraith protocol release.
Verge misschien toch nog potentie?
Wanneer was dat precies?jesse111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:51:
[...]
Haha, weet je dat zeker?Vorige keren dat Wraith werd aangekondigd en de dev zei dat Wraith écht af was ging dit precies hetzelfde allemaal. Extreme hype, veel mensen die er in geloofden, maar op het moment dat het gereleased zou moeten worden haakte de dev af en had hij een slaap excuus
![]()
Dit is al de zoveelste "count down"..HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:06:
http://myviralonline.com/...h-protocol-countdown-mvo/
https://twitter.com/vergecurrency/status/946019556623114240
Het lijkt op de volgende hype...
[ Voor 23% gewijzigd door Dobey op 28-12-2017 09:12 ]
Die is reeds voorbij gekomen.HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:06:
We zullen het zien. Van mij mag het.
Weekend-hype...HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:06:
Maar ja, we zullen het zien. Heb nog een redelijke sloot XVG liggen en als 'ie ergens richting de 1200SAT gaat, vind ik het wel even mooi geweest, zeg maar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Na die tweet van gisteren? Hoeveel potentie heeft een officiele countdown dan nog?HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:06:
Is dit niet fake?HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:06:
Niet
Ben het met je eens maar dit geld toch ook voor iedere andere coin?Rubberen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:53:
[...]
Als ik in die week tijd iets geleerd heb, is dat ieder gerucht zorgt voor een dip of een pump. Iedereen gedraagt zich zoals een bende schapen, met alle gevolgen van dien.
Dus je kan het indd objectief bekijken, wat ik ook graag zou doen, maar als het merendeel zich laat leiden door andermans gedrag ben je eraan met je objectieve redenering, en moet je je daar ook aan aanpassen. Dit is ook de reden dat ik nu ga inzetten op coins wat naar mijn mening een goeie basis bezitten, en ik toekomst zie op lange termijn.
Daytraden of op relatief korte termijn handelen, is naar mijn mening niet interessant omdat de markt veel te sterk gemanipuleerd word.
Die gast post elke dag een nietszeggende grafiek met wat nietszeggende lijntjes. Gewoon negeren en hopen dat mods eens linkdrops gaan modden.wielhelm schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:05:
[...]
Zou je dit ook even willen toelichten?
Is fake ja. Op twitter bevestigd op vergecurrency acc
Dat geldt inderdaad voor nagenoeg iedere coin. Wil wel eens weten hoeveel fiat geld er nu werkelijk zit in de totale marketcap van alle coins samen. Welk percentage zou dat ongeveer zijn? 20%Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:08:
[...]
Ben het met je eens maar dit geld toch ook voor iedere andere coin?
Hij was uit de neergaande trend gebroken maar nu is hij zowel terug gekeerd in de neergaande trend en tevens uit de berenflag gevallen... Op naar 8k.wielhelm schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:05:
Zou je dit ook even willen toelichten?
Ik zou gewoon even dagje gaan lezen over projecten, inkopen en er geen zak meer aan doen en wachten. Mensen vergeten weleens dat achter de grotere projecten gewoon mensen aan de bak zijn. Er staat geen groot verkeerslicht in hun zaal die op Groen springt als de koers stijgt en dat ze alleen dan werken en op Rood springt als de koers daalt en dat het dan stil ligt. Nee, er wordt gewoon geprogrammeerd, genetwerkt, onderzoek gedaan et cetera. Sinds ik dat een beetje doorheb doen de dagkoersen me weinig meer. Sinds november in projecten zoals Neo en VeChain en dat gaat zeker goed. Je mist hypecoins zoals XVG die in 3 dagen 300% stijgen maar op lange termijn doen NEO en VeChain dat ookHaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:50:
Oh man wat een aflevering in de cryptowereld. Ik heb gisteren niet actief gehandeld en de VETte trein gemist. Op de momenten dat ik ging handelen heb ik de verkeerde coins gekocht, waardoor mijn portfolio met 40% is afgenomen ... Auw
Wat ik hiermee wil zeggen, ik maak veel fouten gebruik eigenlijk nooit de stop loss order. Misschien iets vaker gebruik van maken.
ik ga toch denk ik toch beginnen met HODL'en. Het is erg lastig om dat te doen vind ik.
Wat mij ook opvalt de laatste paar dagen is dat TRX niet heel veel doet. Ik las dat er morgen een release komt, Wat verwachten jullie morgen met TRX? Inkopen?
ja en dit moeten we geloven ? leuk hulpmiddel.. maar vaak zegt het niet zoveel volgens mij.vvilco schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:16:
[...]
Hij was uit de neergaande trend gebroken maar nu is hij zowel terug gekeerd in de neergaande trend en tevens uit de berenflag gevallen... Op naar 8k.
Je hoeft het niet te geloven, maar negeren mag je het ook niet.shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:19:
[...]
ja en dit moeten we geloven ? leuk hulpmiddel.. maar vaak zegt het niet zoveel volgens mij.
Niveautje hier, met de knaken investeerders van tegenwoordig.
[ Voor 10% gewijzigd door Trent900 op 28-12-2017 09:21 ]
Allemaal BTC bijkopen dan helpen we de koers weer in een stijgend trendkanaal! Tweakers to the rescueTrent900 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:20:
[...]
Je hoeft het niet te geloven, maar negeren mag je het ook niet.
De negatieve signalen worden gelukkig (nog) niet ondersteund door hogere volumes.
[ Voor 12% gewijzigd door 996 op 28-12-2017 09:22 ]
Ja, maar niet op fortmaat van wat met verge gebeurd is en aan het gebeuren is.Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:08:
[...]
Ben het met je eens maar dit geld toch ook voor iedere andere coin?
Die tweets van die ontwikkelaar ook.. Een countdown zorgt voor mij persoonlijk voor nog meer argwaan. Je kan bijna precies je sell order plaatsen na de introductie van wraith.
Ik ben echt oprecht benieuwd wat er zal gebeuren na de vrijgeving van wraith. Op dit moment zou ik er zelfs niet van schrikken als het één grote hoax zou zijn.
Niet doen. Je kunt beter massaal switchen naar XRP. Dat is in ieder geval beter voor mijn portemonnee.996 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:21:
[...]
Allemaal BTC bijkopen dan helpen we de koers weer in een stijgend trendkanaal! Tweakers to the rescue
Maar...er is écht maar 1 developer voor Verge. 1 iemand die daadwerkelijk code schrijft: Justin Vendetta (Sunerok).jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:50:
Wat mensen vergeten dat je inversteerd in een munt, niet op de prijs. Wat er met XVG is gebeurd is eerst FOMO door die eikel virusscanner, tweet, mega inkoop. Wat er toe leidde voor FUD. Maar om te zeggen dat deze jongens slecht communiceren....net je of je zo belangrijk bent, die developers zijn druk bezig met hun wraith protocol. Tuurlijk hoor ik je zeggen, die komt toch nooit. Haal je winst eruit en zet je geld maar weer op een andere munt die wel weer in het groen staat. Welkom in cryptocurrency, hodl and buy low. We zien wel hoe het afloopt...Heb XRP,ICX, TRX,XVG, AMLT en daar geloof ik in. Dat bepaal jezelf.
En ik wil daaraan toevoegen; Dyson & Apple waren ook zo goed als bankroet voordat ze uitgroeide tot een succes.
Wil niet zeggen dat dat bij XVG gebeurd, maar ik geloof daar wel in. Dit zijn slimme mensen die voor ons mooie software schrijven. Dat daar geen PR bij zit dan is dat maar zo, is ook niet van belang. Dit is mij persoonlijke mening.
Ben het wel met je eens dat er veel FUD is...maar dat krijg je vanzelf wanneer een Coin zoveel keer over de kop gaat na een paar tweetjes.
Ik hoop op een Wraith pump maar ik vrees dat er eerst nog een veel grotere drop gaat komen. Als het gerucht van een release op 31 december 23.59 waar is hoop ik dat ze een timezone erbij vermelden. Ik heb gekocht op €0.0065 en €0.023 dus ik zal niet snel verlies lijden maar ik vind dit geen Coin voor de toekomst.
haha.. man crypto's fluctueren zo snel.. op het moment dat je hier technische gegevens op los laat..Trent900 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:20:
[...]
Je hoeft het niet te geloven, maar negeren mag je het ook niet.
Niveautje hier, met de knaken investeerders van tegenwoordig.
niveautje hier.. wat doe je hier dan.
Verwijderd
Ik vind hem ook intressant. Ik heb er ongv 4000 dus niet echt veel, denk dat ik er vandaag wat bijkoop.DaanDH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:11:
Net wat TRX erbij gekocht, zie veel potentie in deze munt.
Wat is jullie mening hierover?
Ik ben vooral benieuwd naar nieuws over de airdrop.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:21:
Nog meer mensen benieuwd wat NXT nog gaat doen vandaag....?
Gisteren een slechte buy gedaan, dat tot op heden toe redelijk gecorrigeerd.
net weer ingekocht voor 7905 dus dat gaat wel goed nu.
Maar over die airdrop is weinig te vinden, en de block explorers werken er ook niet van
Om eerlijk te zijn geloof ik best wel in Ripple en dat daar grootse dingen staan te gebeuren. Maar in mijn achterhoofd knaagt het feit dat er zoveel XRP uitgegeven is en dat het verbruik helemaal niet hoog is / zal worden. Er blijft dus heel veel XRP in de markt zweven wat wellicht de koers zal drukken. Dat belet mij persoonlijk om erin te stappen.th4k1ck3r schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:22:
[...]
Niet doen. Je kunt beter massaal switchen naar XRP. Dat is in ieder geval beter voor mijn portemonnee.
Maar desalniettemin zijn er de afgelopen dagen prachtige, jaloersmakende rendementen op te behalen! Top voor wie die kansen ziet en pakt.
Verwijderd
Klopt, ik ben een n00b maar als ik gewoon NXT in mijn officiele NXT client heb staan zou ik dus ook recht hebben op IGNIS en die worden in dezelfde wallet erbij gevoegd ofzo?tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:25:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar nieuws over de airdrop.
Gisteren een slechte buy gedaan, dat tot op heden toe redelijk gecorrigeerd.
net weer ingekocht voor 7905 dus dat gaat wel goed nu.
Maar over die airdrop is weinig te vinden, en de block explorers werken er ook niet van
In juni/juli kwam announcement dat Wraith in Augustus zou komen, toen kwam ie niet. Daarna kwam er een in oktober een statement dat ie in september uit zou komen (werd bevestigd door de dev in Discord), toen kwam ie niet. Deze 2 waren de enige officiële announcements over Wraith, deze in december nu ook weer. We gaan het merken over 3 dagen. Als de github weer een indicator is net als de vorige keren, dan ziet het er weer slecht uit.
Maar is dat niet met veel dingen het zelfde? Als je er geen of weinig moeite in stekt pak je wel je winst, maar niet de excessen mee zoals een dag stijging van 300%.Rookert25 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:16:
[...]
Sinds november in projecten zoals Neo en VeChain en dat gaat zeker goed. Je mist hypecoins zoals XVG die in 3 dagen 300% stijgen maar op lange termijn doen NEO en VeChain dat ook(VeChain dus gisteren, zit daar op meer dan 650% virtuele winst).
Natuurlijk is het zo dat als je er meer moeite in steekt je er meer uit haalt. Maar het brengt ook veel meer risico met zich mee. Elke dag daytraden kan je volhouden, en ook dit moet op de lange termijn meer opleveren.
DT en hodl zijn twee hele verschillende tactieken. Ik denk dat de meeste mensen niet zozeer de kennis niet hebben voor daytrade, maar meer de tijd niet hebben.
Ik moet zeggen dat met mijn hodl momenteel t/o augustus een 4x winst en t/o juli 8x zoveel als wat ik er ingestoken heb het niet verkeerd gaat. Maar ik weet zeker dat als ik in deze 5 maanden tijd had gehad voor daytrade er meer in gezeten had. Maar ik heb er de tijd niet voor.
Klopt je hebt er recht op als je op block 1636363 bevestigd in je wallet heb staanVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:27:
[...]
Klopt, ik ben een n00b maar als ik gewoon NXT in mijn officiele NXT client heb staan zou ik dus ook recht hebben op IGNIS en die worden in dezelfde wallet erbij gevoegd ofzo?
Echter hoe het zit met IGNIS krijgen durf ik niet te zeggen, bij mij loopt het via Bittrex
Ik hoop van harte dat ie wacht na 1 januari met het vrijgeven van wraith protocol....wat je zegt deze munt is zoveel keer over de kop geweest dat het smaakt naar FOMO. Balen van staal en laat de schaapjes maar verkopen en terug instappen....Zoals een APP Discord zijn er genoeg online groepen de PUMP & dump aan zetten op een bepalend uur....Laat je niet beïnvloeden door een prijs, maar in het product.TimTube schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:22:
[...]
Maar...er is écht maar 1 developer voor Verge. 1 iemand die daadwerkelijk code schrijft: Justin Vendetta (Sunerok).
Ben het wel met je eens dat er veel FUD is...maar dat krijg je vanzelf wanneer een Coin zoveel keer over de kop gaat na een paar tweetjes.
Ik hoop op een Wraith pump maar ik vrees dat er eerst nog een veel grotere drop gaat komen. Als het gerucht van een release op 31 december 23.59 waar is hoop ik dat ze een timezone erbij vermelden. Ik heb gekocht op €0.0065 en €0.023 dus ik zal niet snel verlies lijden maar ik vind dit geen Coin voor de toekomst.
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:27:
[...]
Klopt, ik ben een n00b maar als ik gewoon NXT in mijn officiele NXT client heb staan zou ik dus ook recht hebben op IGNIS en die worden in dezelfde wallet erbij gevoegd ofzo?
Verwijderd
Thanks, had je mijn direct message nog gezien over verkoop? Ik moet dus blijkbaar de public key hebben van elke exchange partij waar ik wil omwisselen maar ik heb alleen hun wallet adress. Ze hebben er geen public key aan gekoppeld als ik die opzoek. Hoe kan ik dan ooit NXT verkopen of exchangen? Want bij elke transactie vanuit mijn NXT client MOET ik een public key invoeren van de ontvangende partij.tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:32:
[...]
Klopt je hebt er recht op als je op block 1636363 bevestigd in je wallet heb staan
Echter hoe het zit met IGNIS krijgen durf ik niet te zeggen, bij mij loopt het via Bittrex
Je kan je NXT dus gewoon op Bittrex laten staan?tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:32:
[...]
Klopt je hebt er recht op als je op block 1636363 bevestigd in je wallet heb staan
Ah ja vluchtig maar moest er vandoor toen.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:35:
[...]
Thanks, had je mijn direct message nog gezien over verkoop? Ik moet dus blijkbaar de public key hebben van elke exchange partij waar ik wil omwisselen maar ik heb alleen hun wallet adress. Ze hebben er geen public key aan gekoppeld als ik die opzoek. Hoe kan ik dan ooit NXT verkopen of exchangen? Want bij elke transactie vanuit mijn NXT client MOET ik een public key invoeren van de ontvangende partij.
Maar dat durf ik niet te zeggen, op het moment is het sowieso niet mogelijk om NXT op bittrex te storten ivm de snapshot
KloptMozes123 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:38:
[...]
Je kan je NXT dus gewoon op Bittrex laten staan?
https://support.bittrex.c...irdrop-to-Nxt-NXT-holders
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 28-12-2017 09:40 ]
Verwijderd
No problem, maar mooi klote dus, heb je NXT, kun je het niet verkopentha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:39:
[...]
Ah ja vluchtig maar moest er vandoor toen.
Maar dat durf ik niet te zeggen, op het moment is het sowieso niet mogelijk om NXT op bittrex te storten ivm de snapshot
[...]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het helemaal niet wordt vrijgegeven. Het is al 2x uitgesteld, waarom dan niet nog een 3e keer?jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:34:
[...]
Ik hoop van harte dat ie wacht na 1 januari met het vrijgeven van wraith protocol....wat je zegt deze munt is zoveel keer over de kop geweest dat het smaakt naar FOMO. Balen van staal en laat de schaapjes maar verkopen en terug instappen....Zoals een APP Discord zijn er genoeg online groepen de PUMP & dump aan zetten op een bepalend uur....Laat je niet beïnvloeden door een prijs, maar in het product.
Nope, Lees dit maar....https://imgur.com/a/BiXdtjesse111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:30:
[...]
In juni/juli kwam announcement dat Wraith in Augustus zou komen, toen kwam ie niet. Daarna kwam er een in oktober een statement dat ie in september uit zou komen (werd bevestigd door de dev in Discord), toen kwam ie niet. Deze 2 waren de enige officiële announcements over Wraith, deze in december nu ook weer. We gaan het merken over 3 dagen. Als de github weer een indicator is net als de vorige keren, dan ziet het er weer slecht uit.
Dit geeft iedereen de kans om XVG te kopen aan een mooie prijs, wat je ermee doet is aan jou....En nee, het was niet aangekondigd voordien. Veel mensen spreken voor iemand anders....FUD
[ Voor 13% gewijzigd door jorisdeket op 28-12-2017 09:46 ]
1 NXT on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 0.5 IGNIStha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:39:
[...]
Ah ja vluchtig maar moest er vandoor toen.
[...]
Klopt
https://support.bittrex.c...irdrop-to-Nxt-NXT-holders
Ik heb nu net 2sec voor de stop nog 100+ ingekocht, ik krijg dus 50+ IGNIS erbij op mijn bittrex account ?
Ziet er veel belovend uit, maar dan nog is het afwachten of de release echt zal zijn of zal uitblijven, aangezien ik zelf ook XVG coins heb hoop ik natuurlijk het 1ejorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:42:
[...]
Nope, Lees dit maar....https://imgur.com/a/BiXdt
Dit geeft iedereen de kans om XVG te kopen aan een mooie prijs, wat je ermee doet is aan jou....En nee, het was niet aangekondigd voordien. Veel mensen spreken voor iemand anders....FUD
Gewoon omdat het leuk is om oude quotes terug te lezen (deze gaat over ripple).PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:10:
[...]
Droom verder
Van 0.24 cent naar 1 dollar in een paar weken tijd ? Never gonna happen.
Maar eigenlijk ben ik meer benieuwd wat jullie mening is over de segwit2x hardfork die voor vandaag aangekocht staat, ik vind het nogal rammelen aan alle kanten en de naam Jaap Terlouw geeft al niet heel veel fijne hits op google.
https://blog.drhack.net/segwit2x-28-december-scam/amp/
[ Voor 4% gewijzigd door Sneezzer op 28-12-2017 09:50 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dan zal je moeten wachten tot bittrex het weer toestaat om te storten, of bij een andere exchange aankloppen die niet de stortingen tijdelijk stil legt, probleem is echter wel dat die dan ook geen INGIS creditenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:41:
[...]
No problem, maar mooi klote dus, heb je NXT, kun je het niet verkopen
De stop van het storten of handelen?dylan111111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:47:
[...]
1 NXT on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 0.5 IGNIS
Ik heb nu net 2sec voor de stop nog 100+ ingekocht, ik krijg dus 50+ IGNIS erbij op mijn bittrex account ?
Want handelen heeft nog niet stil gestaan volgens mij.
Ik beide gevallen weet ik het trouwens niet.
Wel staat er in het eerdere nieuwsbericht
dus ik vermoed dan die tijd...?Note: Bittrex will be closing our NXT wallet to deposits and withdrawals. Bittrex may temporarily stop trading the NXT token to take accurate snapshots of balances around block 1636363. If any NXT deposits you had sent to Bittrex are not settled (i.e. marked as pending) by 6:00 PM PT, on 12/27/2017 (2:00 AM on 12/28/2017 UTC), you may not be credited with IGNIS.
[ Voor 52% gewijzigd door tha_crazy op 28-12-2017 09:52 ]
Thanks, ik lees veel informatie van mensen die maar napraten wat ze ergens anders lezen zonder de bron te verifieren. Vandaar ook mijn eerdere reactie. Als je de twitter accounts bekijkt van de mensen die met XVG bezig zijn zie je veel activiteit. Ze zijn de laatste weken druk geweest met plaatsen van nieuwe servers heb ik begrepen. Er word van alles klakkeloos gectrl c + v't. Paar posts geleden weer een official countdown counter die helemaal niet officia is. Een simpel bezoek aan het officiele verge twitter account en je kunt dit al controleren...jorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:42:
[...]
Hij staat hier wel tussen, dus vermoed van wel (nieuwsbericht niet gelezen, trade daar niet)Clashmaster schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:54:
HitBTC ondersteunt de drop toch ook?
https://www.jelurida.com/ico
Verwijderd
Maar al die exchange partijen hebben dus geen public key waardoor ik het helemaal niet kan storten.tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:51:
[...]
Dan zal je moeten wachten tot bittrex het weer toestaat om te storten, of bij een andere exchange aankloppen die niet de stortingen tijdelijk stil legt, probleem is echter wel dat die dan ook geen INGIS crediten
dus ik vermoed dan die tijd...?
Ja leuk, maar dit is bullshit. Ik zit sinds het begin van het maken van de Verge Discord er in en de dev zelf heeft het daar gezegd + bevestigd, voor de release in november was zelfs een countdown site opgezet, dit werd door de dev opnieuw bevestigd, maar nadat de counter op 0 stond wist hij er opeens niks meer van af en was het een solo actie van een marketing medewerkerjorisdeket schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:42:
[...]
Ik geloof al lang niet meer wat die dev zegt en vertrouw ook dit project helemaal niet meer.
Ik denk dat de mensen achter ripple er alles aan zullen doen om niet al teveel schommelingen te krijgen, als ze het vertrouwen willen krijgen van de gevestigde orde dan zal er stabiliteit moeten zijn.996 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:25:
[...]
Om eerlijk te zijn geloof ik best wel in Ripple en dat daar grootse dingen staan te gebeuren. Maar in mijn achterhoofd knaagt het feit dat er zoveel XRP uitgegeven is en dat het verbruik helemaal niet hoog is / zal worden. Er blijft dus heel veel XRP in de markt zweven wat wellicht de koers zal drukken. Dat belet mij persoonlijk om erin te stappen.
Maar desalniettemin zijn er de afgelopen dagen prachtige, jaloersmakende rendementen op te behalen! Top voor wie die kansen ziet en pakt.
Nu neem ik aan dat ze redelijk de pieken en dalen kunnen dempen omdat alles pre-mined is maar of ze dat daadwerkelijk kunnen (en doen) weet ik natuurlijk ook niet. Tot nu toe is het ondanks een leuke stijging wel redelijk rustig en lijkt zich minder aan te trekken van de btc koers.
En de toekomst who knows, ik denk dat de ripple een van de beter business cases heeft voor de langere termijn. Voor daytraders is het niet zo interessant misschien, en das maar goed ook.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De handel van NXT staat nu +-5 minuten stil en als melding "Preparing for snapshot at block 1636363"tha_crazy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:51:
[...]
Dan zal je moeten wachten tot bittrex het weer toestaat om te storten, of bij een andere exchange aankloppen die niet de stortingen tijdelijk stil legt, probleem is echter wel dat die dan ook geen INGIS crediten
[...]
De stop van het storten of handelen?
Want handelen heeft nog niet stil gestaan volgens mij.
Ik beide gevallen weet ik het trouwens niet.
Wel staat er in het eerdere nieuwsbericht
[...]
dus ik vermoed dan die tijd...?
Ik meld gewoon de feiten die mij overkomen zijn, doe er mee wat je wilt, maar ga niet zeggen dat ik zit te liegen.Flagg schreef op woensdag 27 december 2017
En is idd een apart verhaal, ws ook een beetje spannender gemaakt dan het daadwerkelijk was. Maar als ware cryptoliefhebber zijn banken natuurlijk evil.
Jij werkt zeker voor ING
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Is toch al een paar uur zo hoordylan111111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:01:
[...]
De handel van NXT staat nu +-5 minuten stil en als melding "Preparing for snapshot at block 1636363"
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
TA kan wel degelijk helpen, als je er enige verstand van hebt en het goed toepast. Het geeft wat meer informatie dan de pure onzin die ik hier lees: "X is wel een goeie moment hoor, ik zie deze nog wel x2 gaan en anders ga ik lekker HODL'en!!!!!11 LOLOLOL kijk mij eens goed bezig zijn ik follow 3 mensen met invloed en ik denk dat ik het mannetje ben hier"shakespeare schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:23:
[...]
haha.. man crypto's fluctueren zo snel.. op het moment dat je hier technische gegevens op los laat..![]()
![]()
niveautje hier.. wat doe je hier dan.
Natuurlijk kan de werkelijkheid anders zijn dan de TA, er gebeurd constant van alles. Maar dat wil niet zeggen dat de basis niet klopt. De markt vertoont vaak dezelfde patronen als bij reguliere markten.
Maar goed, blijf lekker gokken op basis van shills, koop shit op basis van tweets om daarna direct te roepen dat deze coin echt supergeweldig is om anderen te proberen te overtuigen om ook in te stappen. Dat is zo onderhand de helft van dit topic. Goed bezig!
Op bittrex niet, daar gaat de handel vrolijk door op het momentdylan111111 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:01:
[...]
De handel van NXT staat nu +-5 minuten stil en als melding "Preparing for snapshot at block 1636363"
Hoop dat die nog even blijft stijgen... Want begin mijn vertrouwen wel flink te verliezen in dit project. Twijfel om bij winst gelijk alles te verkopen en te stopen in ICX, REQ of XLM.HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:02:
XVG zit weer in delift. Vanmorgen nog 825 sats nu rond 980
Ze hebben letterlijk gezegd dat het doel inderdaad een stabiele stijging is. Zij zullen nooit gebaat zijn bij continue pump&dump praktijken. Ondanks de XRP's in escrow hebben ze er nog genoeg waar ze mee kunnen spelen.Flagg schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:59:
[...]
Ik denk dat de mensen achter ripple er alles aan zullen doen om niet al teveel schommelingen te krijgen, als ze het vertrouwen willen krijgen van de gevestigde orde dan zal er stabiliteit moeten zijn.
Nu neem ik aan dat ze redelijk de pieken en dalen kunnen dempen omdat alles pre-mined is maar of ze dat daadwerkelijk kunnen (en doen) weet ik natuurlijk ook niet. Tot nu toe is het ondanks een leuke stijging wel redelijk rustig en lijkt zich minder aan te trekken van de btc koers.
En de toekomst who knows, ik denk dat de ripple een van de beter business cases heeft voor de langere termijn. Voor daytraders is het niet zo interessant misschien, en das maar goed ook.
De app is verder top, maar deze bug maakt direct handelen toch wat lastiger.
Nee jammer voor je, ik heb alleen geen aversie tegen banken al is dat wel de mode de afgelopen jaren. En er is nog een verschil tussen liegen en de boel een beetje mooier maken (lees: je eigen mening een beetje extra staven) dan het is. Maar als jij het zelf als liegen kenmerkt prima, maar je windt je op voor niks, al is dat ook mode om altijd vooral beledigd te zijn.watercoolertje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:02:
[...]
Ik meld gewoon de feiten die mij overkomen zijn, doe er mee wat je wilt, maar ga niet zeggen dat ik zit te liegen.
Jij werkt zeker voor ING
Jij neemt alles aan voor waarheid wat op internet gezet wordt uiteraard.
En ik loop al lang genoeg mee dat het verschil tussen "feiten"en "perceptie" heel groot kan zijn, zeker als er een zekere vooringenomen mening is over een partij.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 28-12-2017 10:10 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik had daar ook laatst last van totdat ik ontdekte dat als je alles wil verkopen onze telefoons standaard een komma zetten als scheidingsteken voor decimalen. Als je de komma "," vervangt door een punt "." kun je het wel verkopen.radem205 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:08:
Hebben meerdere mensen het probleem dat het kopen en verkopen in de binance app (android) niet werkt? Als ik een hoeveelheid coins wil verkopen geeft ie aan dat het totaal 0 btc kost. Vervolgens geeft ie een error als je de aan-/verkoop bevestigd.
De app is verder top, maar deze bug maakt direct handelen toch wat lastiger.
Hier het zelfde, en een wachtwoord herstel pakt hij niet. Ik krijg op elk e-mail adres wat ik invoer een mail met een wachtwoord herstel link; maar ze werken geen van allen. Ik heb een ticket ingeschoten bij ze. Als het goed is moet ik binnen 8 werk uren antwoord hebben.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:03:
Ik ben op een nogal domme wijze mijn wachtwoord portemonnee sleutel kwijt van de Adcoin wallet. Iemand ervaring uit wat voor vereiste combinatie dit moest bestaan; hoofdletter? speciale teken? cijfer? Als ik dit weet kan ik het e.e.a. elimineren en een paar uur verschillende combinaties proberen.
Je wil toch NXT handelen? Volgens mij werkt deze nog bij poloniex.comVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:57:
[...]
Maar al die exchange partijen hebben dus geen public key waardoor ik het helemaal niet kan storten.
Oef, dat je daar op deze manier achter moet komen!HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:10:
[...]
Ik had daar ook laatst last van totdat ik ontdekte dat als je alles wil verkopen onze telefoons standaard een komma zetten als scheidingsteken voor decimalen. Als je de komma "," vervangt door een punt "." kun je het wel verkopen.![]()
Dat had je veel geld kunnen kosten, een punt of komma is bij Angelsaksische beurzen precies andersom dan bij ons.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Tnx! Alleen lijkt het erop dat ie ook maximaal 1 decimaal achter de punt accepteert.HaskoF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:10:
[...]
Ik had daar ook laatst last van totdat ik ontdekte dat als je alles wil verkopen onze telefoons standaard een komma zetten als scheidingsteken voor decimalen. Als je de komma "," vervangt door een punt "." kun je het wel verkopen.![]()
Hebben jullie hier ook last van? Snapshot is toch al geweest?
Ik heb geen idee of snapshot al is geweest. Iemand?BillMcNeal schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:16:
Ik dacht ik check even mijn NXT wallet (officiële) om te kijken of er al iets veranderd is maar ik kom er niet in.
Hebben jullie hier ook last van? Snapshot is toch al geweest?
En wie zegt dat die screens echt een gesprek laten zien van iemand van XVG? Hoe kan jij zien dat het geen nep account is dan? Ik zie zo even snel niks op het account van Verge die dit beaamd.Machlah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:55:
[...]
Thanks, ik lees veel informatie van mensen die maar napraten wat ze ergens anders lezen zonder de bron te verifieren. Vandaar ook mijn eerdere reactie. Als je de twitter accounts bekijkt van de mensen die met XVG bezig zijn zie je veel activiteit. Ze zijn de laatste weken druk geweest met plaatsen van nieuwe servers heb ik begrepen. Er word van alles klakkeloos gectrl c + v't. Paar posts geleden weer een official countdown counter die helemaal niet officia is. Een simpel bezoek aan het officiele verge twitter account en je kunt dit al controleren...
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]