Ah, 30% maar in de maand, komt voor de bakker
3 Ripple $54,601,275,096 $1.41 $2,647,810,000 38,739,144,847 XRP * 27.13%Wietsee. schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:01:
[...]
Ah, 30% maar in de maand, komt voor de bakker. Zeker nog nooit een beursaandeeltje gekocht?
ze doen het bijna in 24uur.
Zijn nu ook 3e op market cap list
Ik heb 200 euro in ripple zitten. Ik kocht ze voor 0.65 Euro. Ik denk niet dat ik hiermee enorm veel geld mee gaat verdienen. Maar elke euro winst is er 1. Ik denk dat het een stabiele coin is.
Ikzelf ben op zoek naar orginele coins die nog moeten ontwikkelen in de toekomst. Ik heb een hekel om achter de kudde aan te lopen en zoek liever mn eigen weg. Al dat snelle traden is niks voor mij.
Waar ik veel vertrouwen in heb is Decentraland (Game) en Medbloc (Medisch gebied). Ik hoor er niet veel over maar het zijn coins met weinig tot geen concurentie.
Ikzelf ben op zoek naar orginele coins die nog moeten ontwikkelen in de toekomst. Ik heb een hekel om achter de kudde aan te lopen en zoek liever mn eigen weg. Al dat snelle traden is niks voor mij.
Waar ik veel vertrouwen in heb is Decentraland (Game) en Medbloc (Medisch gebied). Ik hoor er niet veel over maar het zijn coins met weinig tot geen concurentie.
Wat geeft je de indruk dat we hier te maken hebben met een marketplace die lijkt op de aandelenbeurs? Maar je hebt gelijk 1m graph staat op 391% excuus.Wietsee. schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:01:
[...]
Ah, 30% maar in de maand, komt voor de bakker. Zeker nog nooit een beursaandeeltje gekocht?
Het heeft ook niet zoveel zin om hier over te discussieren. Heb het gevoel dat we eerder de midden oosten problematiek oplossen...
Nee maar er wordt te veel de indruk gewekt "ik leg geld in een munt dus ik ga lekker winst maken". En 30% wordt als peanuts aangeprezen. Wacht maar tot het tegenovergestelde eens echt gebeurd, dan gaan er veel op de bek. Bomen groeien niet tot aan de hemel.
[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 27-12-2017 22:10 ]
Het was niet mijn bedoeling die indruk te wekken. Ripple heeft niet zo lang geleden op 80c gestaan. Je hebt gelijk dat zou best weer terug kunnen gaan naar de prijs van 80c.Wietsee. schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:07:
Nee maar er wordt te veel de indruk verkregen "ik leg geld in een munt dus ik ga lekker winst maken". En 30% wordt als peanuts aangeprezen. Wacht maar tot het tegenovergestelde eens echt gebeurd. Bomen groeien niet tot aan de hemel.
Edit: gezien het verloop van XRP kan het best zo zijn dat ie even daalt overigens. Ik zelf hoop dat ie als dat gebeurd weer hersteld en doorgroeit. Ik schrijf express hoop ipv verwacht omdat de crypto markt OP DIT MOMENT meer hoop dan verwachting is voor mij.
[ Voor 20% gewijzigd door Limbeckx op 27-12-2017 22:12 ]
edit: Ik ben nog maar een beginner. (Wel veel gevolgd en gelezen) maar neem niks van mij of iemand anders klakkeloos aan.Thaam schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:04:
Ik heb 200 euro in ripple zitten. Ik kocht ze voor 0.65 Euro. Ik denk niet dat ik hiermee enorm veel geld mee gaat verdienen. Maar elke euro winst is er 1. Ik denk dat het een stabiele coin is.
het hodlen van NXT in afwachting van de airdrop bgint me nu wel geld te kosten.
Twijfelomalsnog uit te stappen, maar dan is natuurlijk alles voor niks geweest
Kan me goed vinden in jouw post. Het daytraden is mij te intensief , ik werk nu eenmaal ook..Thaam schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:04:
Daarom ben ik ook meer van het hold camp, en ben ik daaraangekoppeld op zoek naar goeie hold coins.
En met die 20% van vandaag gaat die 30 best lukken deze maand vermoed ik.Limbeckx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:59:
[...]
Oke done. Nee echt ik heb net XRP gekocht. En inderdaad ik verwacht geen 1000% in een maand maar 30% in een maand is goed genoeg. Ik heb wel wat met een stabiele weg naar boven...
Ik vind de ripple best grappig heb er in totaal 535 oid en ik hoef ook geen 1000% per uur op en neer te zien gaan, heb het voor de grap gekocht omdat ik dacht dat xrp wat meer te bieden heeft dan de "wat de gek ervoor geeft" zoals Bitcoin.
Met een beetje mzzl kunnen ze straks hun vinger hebben in het wereldwijde betalingsverkeer en daar ook daadwerkelijk iets tóevoegen ipv van alleen maar heel interessant een Bitcoin proberen te zijn die echt helemaal niks toevoegt maar toevallig de bekendste is. Vind ook dat de blockchain technologie iets meer verdient dan een gehyped cryptomuntje.
Heb het nieuws een beetje in de gaten gehouden en de Bitcoin begint een beetje op een religie te lijken, op threads van xrp komen mensen roepen dat "btc the only way is" en zelfs kreten als "in btc we trust" of "sell your ripple and come back to us". Zie je dat al gebeuren bij de iex?
Er zitten een hele hoop sneue figuren in de cryptowereld die zonder enige kennis whatsoever toevallig wat verdiend hebben op een markt waar je amper kon verliezen.
Mocht de cryptomarkt ooit volwassen worden (lees: niet zo volatiel) en je daadwerkelijk meer kennis nodig hebt dan wat twitterberichtjes volgen dan verdwijnen die vanzelf met de staart tussen de benen en krijgen we wat stabiliteit. Als de coins zo op en neer blijven stuiteren is het snel gedaan, nu is het leuk voor daytraiders maar daar kan een markt niet alleen op overleven denk ik.
Maar nu is de vraag stel dat de Bitcoin opeens stabiel zou worden en bij wijze van spreken dezelfde schommelingen zou hebben als aardolie? Dan jaag je 90% van de Happy Go lucky daytraiders weg en wat blijft er dan over, wat is dan nog de meerwaarde van btc? (Is een serieuze vraag geen retorische)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Begin ook meer van de lange termijn te worden, daytraden is te intensief voor me (en voor mij nog te onvoorspelbaar... elke keuze lijkt verkeerd uit te pakken
)
Ben je niet de enige.... begint hier nu ook aardig wat geld te kosten....oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:14:
Vermoed wel dat het nog wat gaat stijgen hoor, denk dat er nu even enorm gedumpt wordt om dan goedkoop terug te kopen
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 27-12-2017 22:23 ]
Hoelang hodl je dan al? Wanneer besluit je tijdens het hodlen om te verkopen? Ik heb munten er tussen zitten van bijvoorbeeld januari, puur gekocht op hodl,. Als ik nu cash kan ik op op bijvoorbeeld Lumen 15 keer mijn inzet pakken. Dat is leuk (het enige waar ik het meeste spijt van heb is dat ik niet meer heb gekocht) , maar toch hodl ik deze nog langer. Wat je zegt; je maakt verlies als je nu uitstapt. Wat kan er gebeuren als je het geld er houd? Je hebt het geld toch al niet meer. En als het goed is had je het geld ook niet nodig.oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:14:
Dat ken ik. Telkens als ik denk, nu is het een goede zet keert het tij en is het toch niet zo goed. Tactiek is om het te besluiten, maar dan toch anders te doen. Werkt ook niet. De ene dag heb je mazzel de andere dag niet. daytraden is leuk, maar of het rendabel is... mwah.m0ridin schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:21:
Begin ook meer van de lange termijn te worden, daytraden is te intensief voor me (en voor mij nog te onvoorspelbaar... elke keuze lijkt verkeerd uit te pakken)
Toch apart, IGNIS future staat op $ 4.38. Voor elke NXT krijg je 0,5 IGNIS vanacht. Een NXT staat op $1.19Ranora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:26:
[...]
Hoelang hodl je dan al? Wanneer besluit je tijdens het hodlen om te verkopen? Ik heb munten er tussen zitten van bijvoorbeeld januari, puur gekocht op hodl,. Als ik nu cash kan ik op op bijvoorbeeld Lumen 15 keer mijn inzet pakken. Dat is leuk (het enige waar ik het meeste spijt van heb is dat ik niet meer heb gekocht) , maar toch hodl ik deze nog langer. Wat je zegt; je maakt verlies als je nu uitstapt. Wat kan er gebeuren als je het geld er houd? Je hebt het geld toch al niet meer. En als het goed is had je het geld ook niet nodig.
[...]
Dat ken ik. Telkens als ik denk, nu is het een goede zet keert het tij en is het toch niet zo goed. Tactiek is om het te besluiten, maar dan toch anders te doen. Werkt ook niet. De ene dag heb je mazzel de andere dag niet. daytraden is leuk, maar of het rendabel is... mwah.
Dus voor elke $1.19 krijg je $2.19 at the moment
Zelfde hier, probeer alleen met dips wat bij te kopen. Zit nog steeds op POWER, NEO en BQX (ethos)m0ridin schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:21:
Begin ook meer van de lange termijn te worden, daytraden is te intensief voor me (en voor mij nog te onvoorspelbaar... elke keuze lijkt verkeerd uit te pakken)
Zien wat 2018 gaat brengen
Ik heb geen antwoorden voor je maar ik ben het wel met je eens. Op dit moment is de btc onbruikbaar (om redenen die al heel vaak genoemd zijn). Sommige mensen denken dat er innovaties aankomen die transactietijd en kosten moeten gaan verbeteren. Ik hoop dat het zo is.Flagg schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:20:
[...]
En met die 20% van vandaag gaat die 30 best lukken deze maand vermoed ik.![]()
Ik vind de ripple best grappig heb er in totaal 535 oid en ik hoef ook geen 1000% per uur op en neer te zien gaan, heb het voor de grap gekocht omdat ik dacht dat xrp wat meer te bieden heeft dan de "wat de gek ervoor geeft" zoals Bitcoin.
Met een beetje mzzl kunnen ze straks hun vinger hebben in het wereldwijde betalingsverkeer en daar ook daadwerkelijk iets tóevoegen ipv van alleen maar heel interessant een Bitcoin proberen te zijn die echt helemaal niks toevoegt maar toevallig de bekendste is. Vind ook dat de blockchain technologie iets meer verdient dan een gehyped cryptomuntje.
Heb het nieuws een beetje in de gaten gehouden en de Bitcoin begint een beetje op een religie te lijken, op threads van xrp komen mensen roepen dat "btc the only way is" en zelfs kreten als "in btc we trust" of "sell your ripple and come back to us". Zie je dat al gebeuren bij de iex?
Er zitten een hele hoop sneue figuren in de cryptowereld die zonder enige kennis whatsoever toevallig wat verdiend hebben op een markt waar je amper kon verliezen.
Mocht de cryptomarkt ooit volwassen worden (lees: niet zo volatiel) en je daadwerkelijk meer kennis nodig hebt dan wat twitterberichtjes volgen dan verdwijnen die vanzelf met de staart tussen de benen en krijgen we wat stabiliteit. Als de coins zo op en neer blijven stuiteren is het snel gedaan, nu is het leuk voor daytraiders maar daar kan een markt niet alleen op overleven denk ik.
Maar nu is de vraag stel dat de Bitcoin opeens stabiel zou worden en bij wijze van spreken dezelfde schommelingen zou hebben als aardolie? Dan jaag je 90% van de Happy Go lucky daytraiders weg en wat blijft er dan over, wat is dan nog de meerwaarde van btc? (Is een serieuze vraag geen retorische)
En desondanks blijven NXT gedumpt worden.Rhautvast schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:29:
[...]
Toch apart, IGNIS future staat op $ 4.38. Voor elke NXT krijg je 0,5 IGNIS vanacht. Een NXT staat op $1.19
Ik begrijp er niks van
Op welk tarief ben je ingestapt?oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:30:
[...]
En desondanks blijven NXT gedumpt worden.
Ik begrijp er niks van
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Wanneer wordt de NXT snapshot gemaakt?oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:30:
[...]
Ik begrijp er niks van
Dus, investeer je 120 euro; ontvang je 220 euro?Rhautvast schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:29:
[...]
Toch apart, IGNIS future staat op $ 4.38. Voor elke NXT krijg je 0,5 IGNIS vanacht. Een NXT staat op $1.19
Ontvang je het alleen over nieuw aangekocht, of ook op wat je in je wallet hebt zitten?oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:30:
[...]
Ik begrijp er niks van
Ik merk dat veel mensen zo denken, maar stel je zou nu uitstappen en direct weer instappen, zonder fee's, dan zou je weer exact dezelfde hoeveelheid coins terugkrijgen. Je maakt dus niet verlies als je uitstapt, je hebt gaandeweg al verlies gemaakt maar dat ontken je tot op de dag van vandaag. Als jij 1.000 coins a 1 Euro koopt a 1.000 Euro in totaal (en even niet omgerekend in BTCRanora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:26:
je maakt verlies als je nu uitstapt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lijken allemaal feiten, maar misschien mis ik iets:Ranora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:32:
[...]
Dus, investeer je 120 euro; ontvang je 220 euro?
[...]
Ontvang je het alleen over nieuw aangekocht, of ook op wat je in je wallet hebt zitten?
Snapshot (02:04 CET)
https://support.bittrex.c...irdrop-to-Nxt-NXT-holders
Futures:
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/
Hè verdorie als je de antwoorden wel zou hebben zouden we samen stinkend rijk kunnen worden.Limbeckx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:29:
[...]
Ik heb geen antwoorden voor je maar ik ben het wel met je eens. Op dit moment is de btc onbruikbaar (om redenen die al heel vaak genoemd zijn). Sommige mensen denken dat er innovaties aankomen die transactietijd en kosten moeten gaan verbeteren. Ik hoop dat het zo is.
Ik hoop alleen dat de blockchain wat serieuzere dingen gaat voortbrengen en ik zie xrp als een soort Kickstarter projectje die ik aan het backen ben. Geld heb ik al afgeschreven en ik hoop dat ik het gekke ding vergeet en over 10 jaar een "omg xrp staat op 5000€" momentje heb.
En dan mijn wallet niet meer kan benaderen...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb me vandaag hetzelfde afgevraagd maar niemand kan er een antwoord op geven. Enige is dat die futures prijs natuurlijk theoretisch is. Je weet niet wat de vraag en of het aanbod gaan zijn
Hier te zien: https://www.ardorplatform...or-genesis-snapshot-ignis
Is een schatting, want men weet nooit hoe snel het minen exact gaat.
Wat betreft de future prijzen van IGNIS: die gaan nog hard tegenvallen denk ik. Overigens ook voor Bittrex hodlers: je hebt niet direct beschikking tot IGNIS coins na de airdrop, de vraag is wanneer en of ze überhaupt een wallet ervoor maken.
[ Voor 27% gewijzigd door Majesty op 27-12-2017 22:36 ]
Oke, je "pakt" je verlies als je nu uitstapt moet het zijn. Echter is het zo dat je niet kan uitstappen en instappen zonder fee's. Het zelfde als ik nu hier op straat 1000 euro neerleg, dan ben ik het toch ook pas kwijt als het opgepakt word.Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:32:
[...]
Ik merk dat veel mensen zo denken, maar stel je zou nu uitstappen en direct weer instappen, zonder fee's, dan zou je weer exact dezelfde hoeveelheid coins terugkrijgen. Je maakt dus niet verlies als je uitstapt, je hebt gaandeweg al verlies gemaakt maar dat ontken je tot op de dag van vandaag. Als jij 1.000 coins a 1 Euro koopt a 1.000 Euro in totaal (en even niet omgerekend in BTC), en die coin wordt langzaamaan 0,50 Euro waard, dan heb je gaandeweg al 50% verlies gemaakt. Dat wordt echt niet ineens verlies als je ze verkoopt, dat is in het verleden al gebeurd...
Als je nu uitstapt, pak je dus je verlies dan weet je zeker dat je een deel kwijt bent. Als je niet uitstapt kan het alsnog verder zakken, maar ook stijgen. Maar dat is toch het risico, het leuke ook wel weer aan handelen.
Dus, ja.. als je stopt heb je niet het verlies je pakt het alleen.
Dumpen ze het niet massaal om de prijs naar beneden te drijven? Dus straks in een keer meer kopen? Of denk ik dan te simpel?Rhautvast schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:34:
[...]
Lijken allemaal feiten, maar misschien mis ik iets:
Futures:
BedanktMajesty schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:35:
[...]
Hier te zien: https://www.ardorplatform...or-genesis-snapshot-ignis
Is een schatting, want men weet nooit hoe snel het minen exact gaat.
Wat betreft de future prijzen van IGNIS: die gaan nog hard tegenvallen denk ik. Overigens ook voor Bittrex hodlers: je hebt niet direct beschikking tot IGNIS coins na de airdrop, de vraag is wanneer en of ze überhaupt een wallet ervoor maken.
Je zou een deel kunnen omzetten naar fiat, bijvoorbeeld je eerste inleg en met de rest verder handelen/hodlen. Je kan ook na bijvoorbeeld 15% stijging 10% eruit halen. Je haalt er dan steeds een deel uit terwijl je coins alsnog steeds meer waard worden.Ranora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:26:
[...]
Hoelang hodl je dan al? Wanneer besluit je tijdens het hodlen om te verkopen?
Lekker veilig. Crashed een coin, dan heb je in ieder geval je eerste inleg terug en waarschijnlijk meer...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Aan de andere kant, voor 100 euro pak je momenteel 100 NXT; als je de gok wil wagen dan is het leuk. Ik ga vandaag niets meer gokken.Rhautvast schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:34:
[...]
Lijken allemaal feiten, maar misschien mis ik iets:
Futures:
Dat is zeker veilig. Ik denk dat het ook erg aan je inleg moet liggen. Voor XLM van 1 cent ga je niet die moeite doen. Denk ik dan.Swerfer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:40:
[...]
Je zou een deel kunnen omzetten naar fiat, bijvoorbeeld je eerste inleg en met de rest verder handelen/hodlen. Je kan ook na bijvoorbeeld 15% stijging 10% eruit halen. Je haalt er dan steeds een deel uit terwijl je coins alsnog steeds meer waard worden.
Lekker veilig. Crashed een coin, dan heb je in ieder geval je eerste inleg terug en waarschijnlijk meer...
[ Voor 38% gewijzigd door Ranora op 27-12-2017 22:44 ]
Dat is niet correct, je pakt het verlies direct op het moment dat een munt in waarde daalt. Je portfolio is immers zoveel waard als het aantal munten x hun huidige waarde, niet x hun historische waarde. Je hoopt alleen dat je het weer goed maakt als die munt stijgt, maar, dat is niet anders dan op dat moment opnieuw instappen zonder de historische waarde toen jij ooit hoger instapte. Het is een emotioneel stukje dat meespeelt, maar in feite niet correct.Ranora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:37:
[...]
Dus, ja.. als je stopt heb je niet het verlies je pakt het alleen.
Verlies neem je niet bij verkoop, verlies is direct van toepassing als een munt in waarde daalt, al voelt het misschien wel anders.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja en nee.Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:42:
[...]
Dat is niet correct, je pakt het verlies direct op het moment dat een munt in waarde daalt. Je portfolio is immers zoveel waard als het aantal munten x hun huidige waarde, niet x hun historische waarde. Je hoopt alleen dat je het weer goed maakt als die munt stijgt, maar, dat is niet anders dan op dat moment opnieuw instappen zonder de historische waarde toen jij ooit hoger instapte. Het is een emotioneel stukje dat meespeelt, maar in feite niet correct.
Verlies neem je niet bij verkoop, verlies is direct van toepassing als een munt in waarde daalt, al voelt het misschien wel anders.
Als ik mijn huis koop voor 300.000 en de waarde daalt daarna naar 200.000 heb je wel een verlies van 100.000 maar alleen als ik het huis op dat moment verkoop heb ik dat verlies ook echt geleden. Het is niet dat ik 100.000 minder op mijn rekening heb staan.
Zelfde als het stijgt naar 400.000, dat geld heb ik nog niet dus zie ik het nog niet als winst.
Plat gezien; ja heb je verlies op het moment dat je munt gedoken is. Maar je verlies kan nog winst of gelijk worden op het moment dat je het laat staan. Op het moment dat je verkoopt is het definitief. En ja, je kan heus wel weer kopen en dan winst pakken als je later als het nog lager staat weer koopt en het dan weer stijgt.
Ik snap je punt, en ja je hebt er ook gelijk in. Maar bij hodl is het volgens mij belangrijk om het te laten staan en niet in paniek te raken als je munt duikt.
Ben echt ZO benieuwd naar hoe verge gaat gaan..
NXT heb ik niets bij te kijken, maar XVG en Wraith is zo een mysterie dat ik me echt afvraag wat dit gaat geven.
Hun communicatie is echt zooo RUK
NXT heb ik niets bij te kijken, maar XVG en Wraith is zo een mysterie dat ik me echt afvraag wat dit gaat geven.
Hun communicatie is echt zooo RUK
Het grijze gebied zit hem in het vergelijk tussen een tastbaar huis waar je niet dagelijks tussen wisselt en een digitale cryptocoin waar je per seconde tussen zou kunnen wisselen. Ook eens met jouw statement dusRanora schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:49:
Plat gezien; ja heb je verlies op het moment dat je munt gedoken is. Maar je verlies kan nog winst of gelijk worden op het moment dat je het laat staan. Op het moment dat je verkoopt is het definitief.
Net toch maar even mijn 500 stuks xrp verkocht. Aangekocht voor 0,21 euro.
Heb nu een mooi budget(je) bij elkaar gesprokkeld om te gaan daytraden.
Zit te denken om het in XLM te steken.
Pfoe. zonder verlies te leiden uit vechain gestapt. Of het de juiste keuze was? waarschijnlijk niet maar dat zien we morgen wel weer.
Heb er net ook verkocht, maar wel weer een buy order in gezet. verwacht dat hij vanacht een dip maakt en daarna weer hersteld.wielhelm schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:54:
Ik overwoog net om 500 XRP bij te kopen. Order mislukte bij litebit echter op €1.03, daarna geen voorraad en nu inmiddels €1.13.wielhelm schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:54:
Waarom stap je eruit dan?Nickkok schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:04:
Pfoe. zonder verlies te leiden uit vechain gestapt. Of het de juiste keuze was? waarschijnlijk niet maar dat zien we morgen wel weer.
Hier ookYerap schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:05:
[...]
Heb er net ook verkocht, maar wel weer een buy order in gezet. verwacht dat hij vanacht een dip maakt en daarna weer hersteld.
Hoezo zonder verlies? VET gaat toch prima vandaag?Nickkok schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:04:
www.google.nl
Verwijderd
Roger Ver zit zich thuis helemaal te verbijten dat Ripple hem uit de top drie heeft gekickt. Die heeft nu een bloeddruk van 180
Ik heb net weer een limit order van 400 stuks geplaatst op 0,85. Ik denk en hoop dat xrp nu wel weer even gaat dippen.datisgaaf schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:05:
[...]
Ik overwoog net om 500 XRP bij te kopen. Order mislukte bij litebit echter op €1.03, daarna geen voorraad en nu inmiddels €1.13.
Gaat inderdaad erg goed vandaag met VET maar ik stapte in bij 0.000142 en momenteel staat die op 135. Vandaag had ik al niet zulke goede trades gemaakt dus was allang blij dat ik zonder verlies uiteindelijk nog kon verkopen. Elke keer duiken die grote sell walls (sommige bijna een miljoen) en dan zakt de prijs weer naar beneden.MisteRMeesteR schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:06:
[...]
Hier ook
[...]
Hoezo zonder verlies? VET gaat toch prima vandaag?
Welk stop-limit zouden jullie nemen voor VEN / VET als "nachtwacht"?
0.00012500 zou ik doen maar ligt eraan voor welke prijs je hebt ingekocht. Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen hoeveel verlies kan ik lijden voor je echt sagerijnig wakker word.0xygen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:21:
Welk stop-limit zouden jullie nemen voor VEN / VET als "nachtwacht"?
Cardano (ADA) is IOTA voorbij gegaan wat betreft marketcap en Ripple is BCH voorbij. Nog een paar weken dan verwacht ik dat ADA ook LTC voorbij gaat. Gisteren werd hier een YouTube video gepost van een Italiaanse die aangaf dat BTC aan marketcap aan het verliezen was tov alts. 2 maanden geleden had ik verwacht dat BCH die plek zou innemen, maar op dit moment verwacht ik dat XRP en ADA/ETH richting #1 en #2/#3 gaan. De BTC waarde van mijn portfolio blijft maar stijgen, terwijl de Dollar waarde afneemt, puur omdat de alts harder omhoog gaan dan BTC. Ik zie iedereen hier ook alleen maar over alts praten, nagenoeg niemand neemt (dus niet heeft!) een positie in BTC.
Er is dus volgens mij inderdaad sprake van een flippening, maar niet tussen BTC/BCH, maar tussen BTC en alts die BTC in mogelijkheden voorbij streven. Ik verwacht dat dit in 2018 dan ook zal doorzetten waarbij veel alts wat betreft BTC waarde richting nihil zullen gaan. Kijk ook maar eens naar de grafieken op https://coinmarketcap.com/, alleen XRP laat in de top 10 een afwijkende lijn zien, de rest is teveel aan BTC gelinked, waarbij ADA en IOTA nog wel een bepaald momentum hebben waardoor ze gaandeweg hoger komen te staan.
Er is dus volgens mij inderdaad sprake van een flippening, maar niet tussen BTC/BCH, maar tussen BTC en alts die BTC in mogelijkheden voorbij streven. Ik verwacht dat dit in 2018 dan ook zal doorzetten waarbij veel alts wat betreft BTC waarde richting nihil zullen gaan. Kijk ook maar eens naar de grafieken op https://coinmarketcap.com/, alleen XRP laat in de top 10 een afwijkende lijn zien, de rest is teveel aan BTC gelinked, waarbij ADA en IOTA nog wel een bepaald momentum hebben waardoor ze gaandeweg hoger komen te staan.
Ik heb net XBY gekocht, hopelijk wordt dat wat
Ik weet niet of dat echt zo is. We praten niet over BTC omdat het simpelweg de meeste dagen niet interessant is, de koers wijzigt vaak maar een paar procent per dag. Maar vrijwel iedereen hier heeft reserves in BTC (ik ook). Je ziet dat tijdens de dip van afgelopen weekend het hier vrijwel alleen maar over BTC ging, omdat er toen ineens wel van alles op het spel stond.Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:24:
Cardano (ADA) is IOTA voorbij gegaan wat betreft marketcap en Ripple is BCH voorbij. Nog een paar weken dan verwacht ik dat ADA ook LTC voorbij gaat. Gisteren werd hier een YouTube video gepost van een Italiaanse die aangaf dat BTC aan marketcap aan het verliezen was tov alts. 2 maanden geleden had ik verwacht dat BCH die plek zou innemen, maar op dit moment verwacht ik dat XRP en ADA/ETH richting #1 en #2/#3 gaan. De BTC waarde van mijn portfolio blijft maar stijgen, terwijl de Dollar waarde afneemt, puur omdat de alts harder omhoog gaan dan BTC. Ik zie iedereen hier ook alleen maar over alts praten, nagenoeg niemand neemt (dus niet heeft!) een positie in BTC.
zijn er nog sites waar je onder de 100euro met ideal een coin kan kopen xD? litebit heeft alles op 150 gezet, bitonic op 200 en overige sites nemen geen nieuwe accounts aan 
tips
?
tips
Verge is aan het zakken. Koopkans voor de greedy newbies. To the moon ... verge naar 15 dollar ... man man ik had echt plaatsvervangende schaamte.
https://anycoindirect.eu/en/buy/ethersls789 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:30:
zijn er nog sites waar je onder de 100euro met ideal een coin kan kopen xD? litebit heeft alles op 150 gezet, bitonic op 200 en overige sites nemen geen nieuwe accounts aan
tips?
of even wachten op Litebit, die wisselen nog wel
Meh
Nee, maar er zijn wel een aantal mensen op dit forum, inclusief ikzelf, die hier en daar nog weleens helpen als iemand wat wil aanschaffenls789 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:30:
tips?
Ik wacht al 4 dagen op het overmaken van 0.65 ETH via Anycoindirect, wel iets om rekening mee te houden...dano_nl schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:31:
[...]
https://anycoindirect.eu/en/buy/ethers
of even wachten op Litebit, die wisselen nog wel
ik begrijp nog niet helemaal wat het betekent als een coin op Suspend staat op Binance, NAV staat staat withdrawal nu op suspend?
Meh
McAfee begint ineens over SC/Siacoin, mooie pump...
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 27-12-2017 23:38 ]
ja ik heb zelf een Ledger met wat bitcoin (gedeelte geen heleTaro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:32:
[...]
Nee, maar er zijn wel een aantal mensen op dit forum, inclusief ikzelf, die hier en daar nog weleens helpen als iemand wat wil aanschaffenMaar, kan je niet beter gewoon voor x00 Euro aan coins kopen en naar een Exchange overzetten? Iedere keer kleine porties kopen kost je ook veel aan overhead en via een Exchange als Bittrex of Binance kan je daarna erg veel verschillende alts aanschaffen.
Mijn schoonbroer ziet geld en die wil dus voor 50 euro wat kopen voor de long run.. wil zelf mijn wallet niet aanraken maar zag dus dat sites nogal moeilijk doen voor dit soort bedragen hehe
Hoorde idd wel wat slechte verhalen over anycoin
Mooi, want de laatste 48 uur is de boel alleen maar gezakt..Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:37:
Volgensmij is Mcafee's twitter gehackt. coin of the day: $sc LOAD THE FUCK UP ON IT
En dat terwijl gewoon z'n vrouw waarschijnljk op z'n account postTaro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:37:
coin of the day: $sc LOAD THE FUCK UP ON IT
[ Voor 15% gewijzigd door Wietsee. op 27-12-2017 23:40 ]
Verwijderd
Ik heb net voor 101e bij Anycoindirect gedaan, en meteen laten zetten op binance... totale tijd, 10minTaro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:34:
[...]
Ik wacht al 4 dagen op het overmaken van 0.65 ETH via Anycoindirect, wel iets om rekening mee te houden...
Denk het ook. Nu is het NXT...armed2dateeth schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:39:
Volgensmij is Mcafee's twitter gehackt. coin of the day: $sc LOAD THE FUCK UP ON IT
Waarom denk je dat?wielhelm schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:13:
[...]
Ik heb net weer een limit order van 400 stuks geplaatst op 0,85. Ik denk en hoop dat xrp nu wel weer even gaat dippen.
Met bepaalde dingen in het achterhoofd:
- Korea gaat waarschijnlijk vrolijk verder handelen vanacht;
- Wederom positief nieuws uit het Ripple kamp wat het wederom een goede investering maakt;
- Positieve berichten voor 2018 omtrent Ripple plus de verwachtingen van verschillende analisten;
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YmlAwQPwgYQ]
https://twitter.com/CryptoBenelux/status/945998873276944384
https://www.investing.com...pple-moves-higher-1034108
https://hype.codes/ripple...apanese-bank-card-issuers
Dus een dipje? Misschien de standaard correctie, maar 0,85 gaat volgens mij nog wel een tijdje duren. Of je moet nieuws hebben wat een negatief effect gaat hebben op Ripple / XRP.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Of McAfee heeft teveel op, of hij is gehacked. Nu ineens noemt hij NXT en verstuurt erg veel tweets achter elkaar, daar is wat aan de hand....
McAfee twitter = gehacked..paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:21:
Toch knap dat ik NXT op de laagste koers verkocht heb :-)
Ging van 10450 sat naar 8500, bij 8900 weggedaan. Wat een stress pfft, helaas niet meer tijd vandaag.
Mooi 50%/50% STRATIS / ARDR. Dank u NXT@ 0.04cent
Erg benieuwd wat al dat geld in NXT gaat doen. Zal ARDR profiteren?
NXT call
Have Fun
https://twitter.com/officialmcafee/status/946148617999519744RedHat schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:42:
[...]
McAfee twitter = gehacked..
NXT call
Have Fun
"the creator of one of the most popular antiviruses was hacked how ironic lmao"
"Need to install McAfee antivirus"
Schitterend
Zou dit geen actie van John zelf zijn om de bots die zijn account volgen te trollen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 27-12-2017 23:46 ]
Ik heb gelukkig net mijn 55k sc kunnen verkopen bijna tijdens de top van de pump.
[ Voor 71% gewijzigd door Orange_Dirk op 27-12-2017 23:46 ]
Fysics van traden, bergen en dalen. Maar 0.85 verwacht ik niet, neem aan dat hij eurocent bedoeld. ik denk zelf rond de $1.18 misschien zelf wel 1.10 maar dat zou een extreme dip zijn.Damien schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:40:
[...]
Waarom denk je dat?
Dus een dipje? Misschien de standaard correctie, maar 0,85 gaat volgens mij nog wel een tijdje duren. Of je moet nieuws hebben wat een negatief effect gaat hebben op Ripple / XRP.
en ook de koreaanse markten zijn al 10 dollar ct gedaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Yerap op 27-12-2017 23:51 ]
Dat denk ik zelf ook...Bmfd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:46:
Zou dit geen actie van John zelf zijn om de bots die zijn account volgen te trollen?
In dat geval wel kudo's voor die gast...
Ik denk zelf dat de $1,18 zodadelijk al behaald wordt @Binance. De XRP schommelt nu al rond de $1.20/1.21.Yerap schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:48:
[...]
Fysics van traden, bergen en dalen. Maar 0.85 verwacht ik niet, neem aan dat hij eurocent bedoeld. ik denk zelf rond de $1.18 misschien zelf wel 1.10 maar dat zou een extreme dip zijn.
@McAfee, die gast is 1 grote troll, die heeft mijn z'n volgelingen zoveel 'macht' dat hij bij wijze van spreke $1m aan een Rus geeft om z'n Twitter 'te hacken' om samen met z'n vriendjes het spul te kunnen bumpen..
Ok, genoeg aandacht voor de beste man.
www.google.nl
Toch reageert de markt duidelijk op deze tweets.
"De Markt"Wietsee. schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:52:
Toch reageert de markt duidelijk op deze tweets.
[afbeelding]
Zijn gewoon Bots
Holy shit, Sia! Ineens+20% van het één op het andere moment, ik vertrouwde er niks van dus op 2200 kunnen verkopen, nu weer mooi ingezakt. Mooi figuur die McAfee.
Haha dit zijn wel mooie momenten om van je shitcoins af te komen...
Weer een nieuwe:Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:56:
En John's tweets zijn weer weg
coin of the day: $xrp its getting added to coinbase before newyears. buy buy buy
die bots moeten nu toch haast wel verlies maken... ik neem niet aan dat er nog mensen zijn die dom genoeg zijn om die coins te kopen en juist wachten tot ze iets voor een mooi prijsje kunnen weg doen om vervolgens weer cheap in te kopen...
Op John's Instagram staat:
Anyway, het McAfee effect zal vanaf nu wel geschiedenis zijn...
UPDATE:
Nu op z'n Twitter:
Waarbij ik me dan afvraag of hij gehacked is of het toch gewoon zelf doet...officialjohnmcafeePlease wake up and realize how easily social media is compromised by others and twisted to suit their objectives. If you are taking investment advice from INSTAGRAM you need your head examined; there is no other conclusion. Instagram is no more secure from phishing and social engineering than any other website. Do your homework!
Anyway, het McAfee effect zal vanaf nu wel geschiedenis zijn...
UPDATE:
Nu op z'n Twitter:
Urgent: My account was hacked. Twitter has been notified. The coin of the day tweet was not me. As you all know... I am not doing a coin of the day anymore!!!!
[ Voor 16% gewijzigd door datisgaaf op 28-12-2017 00:05 ]
Zie ik het nou goed dat je op Kraken totaal geen dingen meer als t/p, s/l, enz. kan instellen? Was eens een mail over maar had niet verwacht dat zelfs die basisfunctionaliteit uitgezet zou worden....
Alleen 'Conditional Close' is er nog. Eens zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Saturnus op 28-12-2017 00:10 ]
Klopt helaasSaturnus schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:10:
Zie ik het nou goed dat je op Kraken totaal geen dingen meer als t/p, s/l, enz. kan instellen? Was eens een mail over maar had niet verwacht dat zelfs die basisfunctionaliteit uitgezet zou worden....
https://twitter.com/officialmcafee/status/946154726307127298
bevestiging dat hij inderdaad gehacked is
hopelijk is de schade voor XRP beperkt.
bevestiging dat hij inderdaad gehacked is
Balen. Kan een openstaande short positie dan dus ook geen sluitcondities meer meegeven. Zal maar handmatig moeten sluiten voor het slapen ant overnight gaan is wsl te riskant.
Kocht toevallig XPR om de nacht in te gaan, toen kwam de call...Yerap schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:19:
https://twitter.com/officialmcafee/status/946154726307127298
bevestiging dat hij inderdaad gehacked ishopelijk is de schade voor XRP beperkt.
Binance liep compleet vast en heb op 7900 gekocht (voor de pump) en op 8000 verkocht (Was een klein dipje)..
Goede timing maar kut dat Binance vast liep en dus het minste voor m'n Ripples kreeg.
En het vertrouwen in Riipple voor de nacht is weg, dus ik ga de nacht in met alleen BTC
Zit echt in m'n maag met XVG. Geen idee wat die gaat doen. Het project is op zich goed, de uitwerking en communicatie wat minder. Over het team valt weinig te lezen, geen roadmap voor 2018 en de roadmap van 2017 lopen ze aardig op achter. Heel veel FUD en weinig tegenbericht van de devs... Terwijl ik toch voorzie als ze waarmaken wat ze beloven, kan het wel een sterk product worden.
Is er een goed alternatief voor XVG?
Verwijderd
Dat hangt er vanaf voor welke eigenschap je een alternatief zoekt.HeyGGL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:26:
Zit echt in m'n maag met XVG. Geen idee wat die gaat doen. Het project is op zich goed, de uitwerking en communicatie wat minder. Over het team valt weinig te lezen, geen roadmap voor 2018 en de roadmap van 2017 lopen ze aardig op achter. Heel veel FUD en weinig tegenbericht van de devs... Terwijl ik toch voorzie als ze waarmaken wat ze beloven, kan het wel een sterk product worden.
XZC ofwel Zcoin. Is wel redelijk gehyped maar verwacht dat binnenkort nog wel een goeie stijging aan zit te komen. Bekijk de filmpjes op YouTube zou ik zeggen.HeyGGL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:26:
Privacy; Verge claimt dat mobiele transacties niet te traceren zijn. Vind ik sterk selling-point.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:28:
[...]
Dat hangt er vanaf voor welke eigenschap je een alternatief zoekt.
Heb ik wel eens voorbij zien komen, maar was ik inmiddels al weer vergeten.. Ik ga het eens uitzoeken.XZC ofwel Zcoin. Is wel redelijk gehyped maar verwacht dat binnenkort nog wel een goeie stijging aan zit te komen. Bekijk de filmpjes op YouTube zou ik zeggen.
Verwijderd
Je zou dan moeten gaan voor Monero (XMR).HeyGGL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:36:
[...]
Privacy; Verge claimt dat mobiele transacties niet te traceren zijn. Vind ik sterk selling-point.
[...]
Heb ik wel eens voorbij zien komen, maar was ik inmiddels al weer vergeten.. Ik ga het eens uitzoeken.
Die is, wat privacy betreft, ongeëvenaard en het meest veelbelovend.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 00:38 ]
Ik zit er met nog zo'n 40k in (euro). Beetje hetzelfde. Heb wel wat weg getrade naar XRP/STRAT/ARDR maar aandeel blijft groot. Als ik XVG devs zou zijn, dan zou ik over 20 minuten releasen, vlak nadat NXT/ARDR/IGNIS dicht gaat...HeyGGL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:26:
Blijf nog even wakker om te kijken..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik zou alles in XRP durven dumpen, dat is echt wel een coin die op termijn naar 2 euro gaat. Ripple voelt erg veilig, zeker met die market cap en ook daadwerkelijke toepassing.RedHat schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:25:
[...]
Kocht toevallig XPR om de nacht in te gaan, toen kwam de call...
Binance liep compleet vast en heb op 7900 gekocht (voor de pump) en op 8000 verkocht (Was een klein dipje)..
Goede timing maar kut dat Binance vast liep en dus het minste voor m'n Ripples kreeg.
En het vertrouwen in Riipple voor de nacht is weg, dus ik ga de nacht in met alleen BTC
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dacht dat Monero wat werkbare problemen had en niet 100% private was. Maar alsnog het verdiepen misschien waard, ik dacht dat het meeste al wel uit het vat was voor XMR.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:38:
[...]
Je zou dan moeten gaan voor Monero (XMR).
Betwijfel het met hun laatste tweetparadoXical schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:41:
[...]
Ik zit er met nog zo'n 40k in (euro). Beetje hetzelfde. Heb wel wat weg getrade naar XRP/STRAT/ARDR maar aandeel blijft groot. Als ik XVG devs zou zijn, dan zou ik over 20 minuten releasen, vlak nadat NXT/ARDR/IGNIS dicht gaat...![]()
Blijf nog even wakker om te kijken..
Ik ben ook zeer sceptisch nu. Ik had nog veel vertrouwen, maar het plaatje klopt gewoon niet meer. Wraight zou 'zo goed als klaar zijn'.
Nou, volgens mij is een momentum wel nodig nu.
Aan de andere kant, dat weten ze bij dat project natuurlijk ook, dus wellicht hebben ze het echt voor elkaar. Dit is ook de reden dat ik waarschijnlijk niet uit stap zo meteen en 38K XRP oppik, wat nu erg aantrekkelijk lijkt....
Naar wat ik heb gelezen over monero blijkt het tegenovergestelde het geval te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:38:
Je zou dan moeten gaan voor Monero (XMR).
Bron: https://dotnetrussell.com...a-transaction-broadcasts/
Tweet wat er op neer komt dat ze geen tijdslimiet op de release van hun wraith-protocol willen leggen. Er ging een gerucht (en ik zweer dat ik het volgens mij toch echt via de officiële kanalen ergens gelezen had) dat deze de 31e word ge-released.
Je zou inderdaad zeggen dat de DEVs toch het e.e.a. voor elkaar hebben wil het nog bestaansrecht hebben. Het is er echt op of eronder voor mij. Wat ik niet begrijp; waarom niet meer communicatie, een sneak-peek, waarom niet de de FUD uit de lucht halen? Je wil toch dat mensen in je product investeren...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]