Maarja je weet natuurlijk nooit wanneer hij op zijn top zit en wanneer je moet verkopen, en waar steek je het dan in? Een "safe" coin (als die überhaupt bestaan)?loonatick78 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:30:
[...]
Je moet ook niet inkopen bij een ATH, kopen in een dip, verkopen......
Tja als iedereen dat zou doen zou die hele markt niet bestaan he, elke euro winst komt uit iemand anders zn zak.loonatick78 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:30:
[...]
Je moet ook niet inkopen bij een ATH, kopen in een dip, verkopen......
Er zijn altijd wel indicatoren om te zien of een coin overbought is. Een technical analysis kan hierbij helpen om een beetje in te schatten wat een coin gaat doen, in hoeverre dat mogelijk is in crypto natuurlijk. Daarnaast zijn naar mijn mening de coins met al een werkend product, of een platform (neo/eth) wel de veiligere coins voor de mid/long-term aangezien andere coins er van afhankelijk zijn. Maar neem dit niet direct als investeringsadvies aan en lees jezelf in.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:32:
[...]
Maarja je weet natuurlijk nooit wanneer hij op zijn top zit en wanneer je moet verkopen, en waar steek je het dan in? Een "safe" coin (als die überhaupt bestaan)?
hmm litebit verkoopt nu alleen nog maar vanaf 250 euro? zijn er sites die lagere bedragen accepteren? Ik wilde wat etherrum kopen (50 eu)
Meh
Anycoindirect is volgens mij vanaf 100 euro.dano_nl schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:39:
hmm litebit verkoopt nu alleen nog maar vanaf 250 euro? zijn er sites die lagere bedragen accepteren? Ik wilde wat etherrum kopen (50 eu)
Even een n00b vraagje (tenminste ik gok dat het een n00b vraagje is...) en ik hoop dat jullie welwillend zijn om hem te beantwoorden, zodat ik het wat beter begrijp 
Ik zit momenteel 50/50 op XVG en TRX. Beiden staan over de laatste 24 uur in de plus (ruim in de plus). Maar toch zie ik mijn waarde op Binance dalen.
Ik zie ook dat de BTC in het algemeen weer flink gedaald is en in Binance je waarde in dollars wordt berekend op basis van de waarde van je wallet in BTC. Dus als de BTC waarde daalt, is het dus ook logisch dat mijn wallet waarde daalt, ook al doe ik vrijwel geen BTC in die wallet.
Klopt dit een beetje? Of zie ik dit echt totaal verkeerd?
Ik zit momenteel 50/50 op XVG en TRX. Beiden staan over de laatste 24 uur in de plus (ruim in de plus). Maar toch zie ik mijn waarde op Binance dalen.
Ik zie ook dat de BTC in het algemeen weer flink gedaald is en in Binance je waarde in dollars wordt berekend op basis van de waarde van je wallet in BTC. Dus als de BTC waarde daalt, is het dus ook logisch dat mijn wallet waarde daalt, ook al doe ik vrijwel geen BTC in die wallet.
Xvg ingekocht op 1653
Deze uiteindelijk nog niet zo slecht ingekocht. Hij bounched enkel constant op de 2000 lijn. Echter zou ik willen op 1950 een automatische sell order plaatsen op binance, maar ik weet nog niet hoe dat moet
Trx ingekocht op 331
Hier ligt de potentiële ramp.. te snel en impulsief aangekocht. ‘Een spring snel op de trein’ momentje, die wellicht slecht zal aflopen!
En helaas zit ik momenteel in volgende verhouding erin: xvg 20% / Trx 60% / ltc 20%
Maar we leren bij!
Deze uiteindelijk nog niet zo slecht ingekocht. Hij bounched enkel constant op de 2000 lijn. Echter zou ik willen op 1950 een automatische sell order plaatsen op binance, maar ik weet nog niet hoe dat moet
Trx ingekocht op 331
Hier ligt de potentiële ramp.. te snel en impulsief aangekocht. ‘Een spring snel op de trein’ momentje, die wellicht slecht zal aflopen!
En helaas zit ik momenteel in volgende verhouding erin: xvg 20% / Trx 60% / ltc 20%
Maar we leren bij!
Klopt.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:44:
Alle munten waarmee je via een andere exchange eventueel zou kunnen uitcashen (BTC, LTC, ETH, XRP bijvoorbeeld) zijn ook wat gedaald, en dus de waarde van je portfolio op Binance ook.
StoplimitRubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:45:
Xvg ingekocht op 1653
Deze uiteindelijk nog niet zo slecht ingekocht. Hij bounched enkel constant op de 2000 lijn. Echter zou ik willen op 1950 een automatische sell order plaatsen op binance, maar ik weet nog niet hoe dat moet![]()
Trx ingekocht op 331
Maar we leren bij!
Stop: 0.00001955
Limit: 0.00001950
Ah thnx... weer een lampje die bij me gaat brandenTimTube schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:46:
[...]
Klopt.
Alle munten waarmee je via een andere exchange eventueel zou kunnen uitcashen (BTC, LTC, ETH, XRP bijvoorbeeld) zijn ook wat gedaald, en dus de waarde van je portfolio op Binance ook.
Als de BTC dus weer gaat stijgen (ooit) dan stijgt mijn wallet waarde dus dubbel mee. En met de trades die ik heb en doordat BTC stijgt.
Ik zit met verbazing dit te lezen hier allemaal....
Bitcoin = geld, als mensen dat gaan begrijpen zien ze ook hoe dom het is om te verkopen bij een Crash. Die crashes zijn opgezet werk zoveel is wel duidelijk, en angst is het gevolg/oorzaak daarvan. Iedereen die voorin de bus zat verlaat zijn plekje en alle rijke stinkerts gaan snel zitten....
Komt bij dat als je belegd in een flut portfolio je ook de kans hebt om flink op KORTE termijn te stijgen....
Maar ook de klap te krijgen bij een dip. Want de bounce back is vele malen kleiner bij net beginnende en basically gokjes dan bij de altcoins die zich aan het bewijzen zijn,
Bitcoin = geld, als mensen dat gaan begrijpen zien ze ook hoe dom het is om te verkopen bij een Crash. Die crashes zijn opgezet werk zoveel is wel duidelijk, en angst is het gevolg/oorzaak daarvan. Iedereen die voorin de bus zat verlaat zijn plekje en alle rijke stinkerts gaan snel zitten....
Komt bij dat als je belegd in een flut portfolio je ook de kans hebt om flink op KORTE termijn te stijgen....
Maar ook de klap te krijgen bij een dip. Want de bounce back is vele malen kleiner bij net beginnende en basically gokjes dan bij de altcoins die zich aan het bewijzen zijn,
[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 24-12-2017 15:04 ]
Volgens mij snap je er zelf weinig van als je echt denkt dat de 'crashes' gerigged zijn.
Is niet altijd het geval, kan ook gebeuren dat btc flink stijgt en het geld van de altcoins terug vloeit naar btcNoedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:48:
[...]
Ah thnx... weer een lampje die bij me gaat branden
Als de BTC dus weer gaat stijgen (ooit) dan stijgt mijn wallet waarde dus dubbel mee. En met de trades die ik heb en doordat BTC stijgt.
Denk dat voor heel veel mensen geld dat ze niet om de 5 minuten naar blockfolio moeten kijken zodat ze niet gelijk in paniek schieten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Coin of the day: Reddcoin (RDD) - a sleeper - most widely used social network coin in the world - flying under the radar since 2014. Working with every Social Media platform, it is the only currency that many children under the age of 10 have ever known.
Aldus Mcafee
Nu wachten op de pump vermoed ik zo.
Aldus Mcafee
[ Voor 6% gewijzigd door BertP op 24-12-2017 15:00 ]
https://twitter.com/officialmcafee/status/944700613618782208
Reddcoin.
Edit: Te laat
Reddcoin.
Edit: Te laat
[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 24-12-2017 15:00 ]
Nou, McAfee raadt ReddCoin aan, ik ben benieuwd.
Edit: Ook te laat haha
Edit: Ook te laat haha
[ Voor 21% gewijzigd door TimTube op 24-12-2017 15:00 ]
Vandaag ReddcoinRhautvast schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:24:
[...]
Schijnbaar tussen 14:00 en 15:00, teminste dat was de vorige 2 dagen zo
Als je een grote speler (lees hedgefund ect) een grote dump doet reflecteert dit op de prijs. Mensen zien een "crash" en verkopen in paniek om toch maar een beetje winst te pakken of de verliezen te minimaliseren waardoor de koers nog verder zakt. Zodra de koers lekker gezakt is kopen de grote jongens zich weer in waardoor deze weer stijgt en iedereen weer in de boot wilt stappen.Giant87 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:54:
Volgens mij snap je er zelf weinig van als je echt denkt dat de 'crashes' gerigged zijn.
Zie het niet als rigged maar als beïnvloedbaar door grote jongens/orders.
Had ik al een beetje verwacht, dus heb er paar dagen geleden een paar gekocht.
Zeer spijtig dat ik gister 11k aan Reddcoins heb verkocht
Het is jammer dat deze niet op Binance te vinden is.Tim de Jong schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:01:
[...]
Had ik al een beetje verwacht, dus heb er paar dagen geleden een paar gekocht.
Gelijk al 2,5x meer waard geworden zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door radem205 op 24-12-2017 15:02 ]
Overigens ook niet aan te schaffen via Kraken. Wonderbaarlijk wel hoe zo'n man op twitter een sneeuwbal effect in de markt kan creëren.radem205 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:01:
[...]
Het is jammer dat deze niet op Binance te vinden is.
Haha dat is dan geluk hebben, had een uur geleden 36k aan Reddcoins gekocht. Die zal dan nu al flink gaan stijgen
Binnen een minuut oid van 80 naar 180...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nice, 7500 RDD gekocht vorige week, is al mooi groen zie ik
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
gefeliciteerd merry x mass:)!Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:02:
Jeetje tweet onze vriend over de RDD...ik heb er een half miljoen.
Hmz, die sprong van Reddcoin gebeurde voordat de tweet van McAfee online stond??
Maar dat is wel wat anders en hoe het altijd bij beleggen gaat. Niet zozeer 'vals' ofzo.Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:00:
[...]
Als je een grote speler (lees hedgefund ect) een grote dump doet reflecteert dit op de prijs. Mensen zien een "crash" en verkopen in paniek om toch maar een beetje winst te pakken of de verliezen te minimaliseren waardoor de koers nog verder zakt. Zodra de koers lekker gezakt is kopen de grote jongens zich weer in waardoor deze weer stijgt en iedereen weer in de boot wilt stappen.
net order gedaan market offline bittrex
Hier wil ik even op inhaken, namelijk, op een gegeven moment gaat die jongen inloggen op zijn computer en niemand mag dat zien, dat begrijp ik. Ook dat hij camera's heeft hangen in zijn huis en nog meer dingen geeft aan dat hij beveiliging erg serieus neemt.Woohooo schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:45:
De meeste van jullie kennen het filmpje denk ik wel van de poffertjes man;
[video]
Is het misschien een idee om in een apart topic te bespreken hoe je de zaak een beetje kun beveiligen of is dat iets wat iedereen maar voor zichzelf uit moet zoeken.
In ieder geval kan ik me zo voorstellen dat als je een computer hebt met meerdere VM's er op dat je al aardig kunt voorkomen dat je gehacked wordt. Nu heb ik daar zelf even niet echt mogelijkheden voor omdat mijn computer dat allemaal niet trekt, maar een browser in Virtual Box draaien, dat lukt nog wel.
Idee om dit te bespreken ergens, of is het te algemeen valt dit meer over beveiliging in het algemeen ?
Op bittrex is er zo'n enorme gekte op Reddcoin gekomen dat je ze niet eens meer kan kopen/verkopen daar
Lees ook al een tijdje mee en tot nu toe niet gereageerd, maar ik vind dat je de spijker op zijn kop slaat. De enigen die beter worden van deze dips zijn de “grote” jongens... Reken maar van yes dat zij goed rijk worden van dit soort paniekvoetbal, die ze waarschijnlijk zelf getriggerd hebben. Als je toevallig dezelfde “bus” te pakken hebt, kun je leuk cashen maar anders moet je volgens mij lekker de rit uitzitten. Anders spek je alleen hun bankrekening, waar het ze om te doen is.Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:53:
Ik zit met verbazing dit te lezen hier allemaal....
Na 2 weekjes te handelen heb ik het idee dat ik al meer van de Bitcoin begrijp dan menig ander hier;
Voor mij zal het wel makkelijk praten zijn, heb totaal nergens geld inzitten, heb 50k Bytecoins gemined de afgelopen 6 maanden voor een prikkie aan stroomkosten, als ze me al 25 euro hebben gekost is het veel. Bij de huidige koers is dat nu 300 dollar. Laat ze lekker staan waar ze staan, en zie het vanzelf wel een keer. Heb met mezelf een bedrag afgesproken wanneer ik ze verkoop, ga ze cashen en dan was dat voor mij mijn crypto avontuur. En als het niks wordt, geen (of amper) centje pijn. Dan was het leuk geprobeerd maar ach, zo hebben anderen dat jaren geleden bij Bitcoin gedaan, waarom zou datzelfde truukje niet met een alt-coin kunnen, die enigsins mineable is/was? Ga het vanzelf wel zien. Heb wel het idee dat ik hiermee meer kans maak dan een eindejaarslot van de staatsloterij
Hij zakt anders aardigTominatie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:08:
Op bittrex is er zo'n enorme gekte op Reddcoin gekomen dat je ze niet eens meer kan kopen/verkopen daar
mijn order is er net doorheen op 161 veelste veel denk ik hahahah
Geeft de onvolwassenheid van de markt aan. Dit heeft niks meer met een coin te maken. En er wordt maar een persoon nog rijker van en dat is desbetreffende man zelf.Tominatie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:09:
Op litebit kan je ook niks meer verkopen, wat één man kan aanrichten..
Haha, ik wilde wat overzetten van Binance die kant op maar dat doe ik maar niet, hup laptop dicht en voorbereiden voor de kerstTominatie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:08:
Binance heeft geen reddcoinD-Ed schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:10:
[...]
Haha, ik wilde wat overzetten van Binance die kant op maar dat doe ik maar niet, hup laptop dicht en voorbereiden voor de kerst
Cryptocoins aankopen is echt ruk de laatste tijd.
Ik wil graag Verge kopen met Euro's, maar dat lijkt niet mogelijk;
Binance = enkel aankopen met andere cryptocoins
Litebit = geen nieuwe klanten meer
Kraken = heeft geen Verge
Dus maar wachten tot litebit weer verge verkoopt.
idd pure waanzin, die man heeft weken al die munt goedkoop ingekocht en nu kassa kassaWietsee. schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:10:
[...]
Geeft de onvolwassenheid van de markt aan. Dit heeft niks meer met een coin te maken. En er wordt maar een persoon nog rijker van en dat is desbetreffende man zelf.
Verwijderd
Inderdaad, om 14:30 ging het berg opwaards. Tweet is om 15:00 geplaatst.technoaddict schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:05:
Hmz, die sprong van Reddcoin gebeurde voordat de tweet van McAfee online stond??
Je hebt de boot al gemist he 
Misschien zo ff inspringen als de coin behoorlijk gedaald is.
Misschien zo ff inspringen als de coin behoorlijk gedaald is.
Sepa naar Kraken, hier XRP kopen en overzetten naar Bittrex (fee is 0,02 XRP). Dan XRP verkopen voor BTC en dan vervolgens rustig Verge kopen.hanzer schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:12:
Cryptocoins aankopen is echt ruk de laatste tijd.
Dat is pure handel inderdaad.Giant87 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:07:
[...]
Maar dat is wel wat anders en hoe het altijd bij beleggen gaat. Niet zozeer 'vals' ofzo.
Ik vond het nogal opmerkelijk dat hij zijn beveiliging zo serieus neemt, maar wel met eigen naam medewerking verleent aan zo'n rapportage waardoor iedereen weet dat hij "cryptomiljonair" is. Moest hierbij denken aan deze xkcd comic:smokeandnoise schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:07:
[...]
Hier wil ik even op inhaken, namelijk, op een gegeven moment gaat die jongen inloggen op zijn computer en niemand mag dat zien, dat begrijp ik. Ook dat hij camera's heeft hangen in zijn huis en nog meer dingen geeft aan dat hij beveiliging erg serieus neemt.
[...]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Haha en hij schiet gelijk als een gek omhoog!BertP schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:59:
Coin of the day: Reddcoin (RDD) - a sleeper - most widely used social network coin in the world - flying under the radar since 2014. Working with every Social Media platform, it is the only currency that many children under the age of 10 have ever known.
Aldus Mcafee
De mensen die dicht bij hem staan krijgen al eerder een tip, die kopen zich flink in. Tweet posten en iedere randdebiel koopt (ja ik zou ook kopen als binance de coin had) en de prijs schiet als een raket omhoog. En die gozers hebben binnen 5 minuten hun geld verdubbeld en lachen zich kapot.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
[...]
Haha en hij schiet gelijk als een gek omhoog!
Die tweet (fake of niet) dat hij promoot in ruil voor geld zou mij totaal niets verbazen.
Dit doe ik echt nooit meer, uiteraard te laat.
Tja, het is nog legaal ook hoe het allemaal gaat, ik vind het prima ik heb nog wat coins er van staan. Niet te vergeten, afgelopen week was ReddCoin al erg in de lift.Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:18:
[...]
De mensen die dicht bij hem staan krijgen al eerder een tip, die kopen zich flink in. Tweet posten en iedere randdebiel koopt (ja ik zou ook kopen als binance de coin had) en de prijs schiet als een raket omhoog. En die gozers hebben binnen 5 minuten hun geld verdubbeld en lachen zich kapot.
Die tweet (fake of niet) dat hij promoot in ruil voor geld zou mij totaal niets verbazen.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ja, het is bizar dat hij deze invloed heeft.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
[...]
Kan hij niet gewoon ff BTC promoten! Daar heeft iedereen wat aan...Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:18:
[...]
De mensen die dicht bij hem staan krijgen al eerder een tip, die kopen zich flink in. Tweet posten en iedere randdebiel koopt (ja ik zou ook kopen als binance de coin had) en de prijs schiet als een raket omhoog. En die gozers hebben binnen 5 minuten hun geld verdubbeld en lachen zich kapot.
Waar heb je het over? Nog maar 1% van de bevolking is aan het handelen met cryptocurrency. De nerds en slimme mensen zagen dit aankomen....dat jij denkt dat je te laat bent is een bevooroordeel omdat je denkt snel rijk te worden op deze manier. Uiteindelijk zal het systeem winnen. Wat de boer niet kent vreet ie niet😁 Dat mensen die lang hun bitcoin aangekocht hebben is hun beloning. Snelle correcte informatie verspreiden naar de nodige instanties zit veel geld in en dit is ook een onderdeel van de blockchain. Hier zal veel mee bespaard worden en veel tijd. We staan nog maar aan het begin. Nu mis jij de boot....
Dan weet je toch wat te doen? Zet je morgen klaar met 75k euries met al je exchanges open en refresh twitter
Verwijderd
Zouden we echt nog maar op 1% zitten?jorisdeket schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:21:
Waar heb je het over? Nog maar 1% van de bevolking is aan het handelen met cryptocurrency. De nerds en slimme mensen zagen dit aankomen....dat jij denkt dat je te laat bent is een bevooroordeel omdat je denkt snel rijk te worden op deze manier. Uiteindelijk zal het systeem winnen. Wat de boer niet kent vreet ie niet😁 Dat mensen die lang hun bitcoin aangekocht hebben is hun beloning. Snelle correcte informatie verspreiden naar de nodige instanties zit veel geld in en dit is ook een onderdeel van de blockchain. Hier zal veel mee bespaard worden en veel tijd. We staan nog maar aan het begin. Nu mis jij de boot....
Ik hoor werkelijk waar iedereen om me heen handelen. Ik denk alleen al zo'n 50% op mijn werk.
Voor de fun zat ik vandaag ook eens klaar voor de Mcafee tweet (helaas op Binance dus niets gekocht).Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
[...]
Heb de tweet live zien verschijnen en voor de lol Bittrex maar opengedaan. Als ik daar klaarstond met BTC zou ik tegen de 145 sat ingekocht kunnen hebben, van het order book uitgaande. Daarna even naar ~170 uitgeschoten maar nu al een hele tijd rond de 120-130 weer, 20 minuten na de tweet.
Lijkt me dus niet de moeite om proberen mee te liften op z'n tweets...
Waarom heeft die man zo'n "macht" dat iedereen zo'n gekochte tweet van hem overneemt en erin springt!? Het is immers niet meer dan namedropping c.q. reclame wat hij doet.
Dat denk ik ook. Iedereen die de laatste 2 weken is ingestapt betaalt de winst van de early investors.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:22:
[...]
Zouden we echt nog maar op 1% zitten?
Ik hoor werkelijk waar iedereen om me heen handelen. Ik denk alleen al zo'n 50% op mijn werk.
Gebeurt weer exact hetzelfde als met elke andere bubbel. De massa komt te laat. Beetje gegeneraliseerd natuurlijk, want je kunt nog steeds best winst maken. Maar het is wel lastiger.
(Ben er zelf volledig uitgestapt onlangs. Had mijn ethers destijds voor €8 gekocht)
Hij heeft gelijk... Een minuut ongeveer vantevoren knalde het volume al omhoog...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Self fulfilling prophecy. Mensen weten inmiddels dat een coin gaat stijgen als hij een tweet plaatst. Dus koopt iedereen de coin. En dan stijgt de prijs.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:25:
Waarom heeft die man zo'n "macht" dat iedereen zo'n gekochte tweet van hem overneemt en erin springt!? Het is immers niet meer dan namedropping c.q. reclame wat hij doet.
NOSIG
Mijn order kwam door op 159. Desondanks ook hier dure les. zo'n 'beleggingsadvies' van McAfee is alleen iets waard als je de coin al had. Om dan vooral de verkoop in te zetten. En om na afloop uit de rokende puinhopen iets op een leuk prijsje uit te zoeken. ik denk dat ik mijn te dure RDD lekker laat staan als waarschuwing voor mezelf.shakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:10:
mijn order is er net doorheen op 161 veelste veel denk ik hahahah
Het kan niet anders dan dat McAfee of ervoor betaald wordt of zelf flink profiteert van de pump door te traden. Tot nu toe heeft hij nog geen serieuze coin genoemd. Ik blijf ver van wat hij tweet.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
ik ook op 161.. heb ze alweer verkocht op 120. jammer dan...Detlev schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:28:
[...]
Mijn order kwam door op 159. Desondanks ook hier dure les. zo'n 'beleggingsadvies' van McAfee is alleen iets waard als je de coin al had. Om dan vooral de verkoop in te zetten. En om na afloop uit de rokende puinhopen iets op een leuk prijsje uit te zoeken. ik denk dat ik mijn te dure RDD lekker laat staan als waarschuwing voor mezelf.
Nou ik ben erg blij met xvg maar ik krijg er toch een beetje nare smaak van nu ik zie dat er weldegelijk mensen met voorkennis zijn... Eigenlijk weet je dat ook wel maar toch...zomertje schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:28:
Het kan niet anders dan dat McAfee of ervoor betaald wordt of zelf flink profiteert van de pump door te traden. Tot nu toe heeft hij nog geen serieuze coin genoemd. Ik blijf ver van wat hij tweet.
Zolang er iets te verdienen is met die onzin die hij uitkraamt zeg ik geen nee maar hij wordt er niet sympathieker op zo.
Ik hoop wis en waarachtig niet dat hij gaat tweeten over de icx en de strat, want alles waar hij over tweet wordt het een pump en dump ipv een nette belegging.
Hij heeft opzich geen macht, maar er is een nogal grote schare fans die blind op zijn advies koopt.Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:25:
En ik poste vanmorgen nog een bericht over Redcoin...
Echt of niet?
Slimme Meneer Mcafee... Dit ging over RDD
Slimme Meneer Mcafee... Dit ging over RDD
[ Voor 21% gewijzigd door Tranzy op 24-12-2017 15:32 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Als je er op tijd bij bent kan je profiteren, alleen krijgt zijn inner circle de tip al eerder waardoor je al een 50/60% achterloopt. Mijn opinie over die man, ik weet het niet, vertrouw hem voor geen meter en dit is allemaal uit eigenbelang wat hij doet.akaQ schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:30:
[...]
Hij heeft opzich geen macht, maar er is een nogal grote schare fans die blind op zijn advies koopt.
Mcafee heeft zeer goede grammatica + heel erg makkelijk na te maken zo een screenshot.
Hoogstwaarschijnlijk fake dus.
Xvg is ook maar een klein project, daar moet nog een goed product uit komen. Als ik zie hoe een project als Stratis met 12+ devvers probeert goede producten te bouwen dan vraag ik me af wat je kan doen met 2 of 3 man.Crypts schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:29:
[...]
Nou ik ben erg blij met xvg maar ik krijg er toch een beetje nare smaak van nu ik zie dat er weldegelijk mensen met voorkennis zijn... Eigenlijk weet je dat ook wel maar toch...
Zolang er iets te verdienen is met die onzin die hij uitkraamt zeg ik geen nee maar hij wordt er niet sympathieker op zo.
Maar er wordt heel veel naar prijs gekeken, ook hier in dit topic, meer dan naar een lange termijn project.
De screenshot mag dan fake zijn, ik zie wel een waarheid erachter.Pap3rclip schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:32:
[...]
Mcafee heeft zeer goede grammatica + heel erg makkelijk na te maken zo een screenshot.
Denk het wel. Iedereen heeft het erover maar denk dat 80% van de “jan met de pet” mensen een coinbase account aanmaakt als ze het al snappen en Bitcoins kopen. En dan popi jopi doen op feestjes dat ze ook in crypto zitten.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:22:
[...]
Zouden we echt nog maar op 1% zitten?
Voorbeeld: Mijn buurman heeft op die manier 100 euro Bitcoins gekocht en hij internet al bijna een jaar op zijn onbeveiligde wifi
Dat sowieso, hij en z'n vriendjes worden rijk maar als volgend schaap moet je er niet veel uit proberen te halen (z'n tweets)Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:34:
[...]
De screenshot mag dan fake zijn, ik zie wel een waarheid erachter.
Mijn punt was meer dat een image als deze op het juiste Twitter account een aardige verschuiving kan veroorzaken!Pap3rclip schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:32:
[...]
Ik heb ook een leuke computer..
Dat keerpunt komt vanzelf.zomertje schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:33:
[...]
Xvg is ook maar een klein project, daar moet nog een goed product uit komen. Als ik zie hoe een project als Stratis met 12+ devvers probeert goede producten te bouwen dan vraag ik me af wat je kan doen met 2 of 3 man.
Maar er wordt heel veel naar prijs gekeken, ook hier in dit topic, meer dan naar een lange termijn project.
De thrill is natuurlijk wel prachtig!
*kuch*Dakillerbean schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:34:
[...]
Het enige wat hij doet is de bankrekeing van de grote jongens spekken. En met hem zijn er vermoedelijk heel erg veel...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Wtf is een 'Social Network Coin' überhaupt?BertP schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:59:
Aldus Mcafee
Klinkt elke keer als onzin van die coins voor een bepaald segment, alsof een techniek daarop discrimineert.
Verwijderd
Zit wel wat in, ik denk dat een hoop mensen niet eens snappen hoe ze aan crypto currency kunnen komen, de technische kennis missen, laat staan dat ze over beleggen iets zinnigs kunnen zeggen.Dakillerbean schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:34:
[...]
Denk het wel. Iedereen heeft het erover maar denk dat 80% van de “jan met de pet” mensen een coinbase account aanmaakt als ze het al snappen en Bitcoins kopen. En dan popi jopi doen op feestjes dat ze ook in crypto zitten.
Voorbeeld: Mijn buurman heeft op die manier 100 euro Bitcoins gekocht en hij internet al bijna een jaar op zijn onbeveiligde wifi. Ze hebben totaal geen idee wat ze doen maar hebben ergens gelezen dat je er wel eens rijk van zou kunnen worden. Het enige wat hij doet is de bankrekeing van de grote jongens spekken. En met hem zijn er vermoedelijk heel erg veel...
Ik hoor zelfs net van iemand dat er maar 1 dev is en dat verge overleeft op de community. Klinkt voor mij als een waarschuwing, zeker omdat deze zo hard gestegen is de afgelopen tijd.....Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:35:
[...]
Dat keerpunt komt vanzelf.
De thrill is natuurlijk wel prachtig!
Facebook is ook door 1 dev begonnen en pas later uitgebreid met personeel / vertrouwen.zomertje schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:39:
[...]
Ik hoor zelfs net van iemand dat er maar 1 dev is en dat verge overleeft op de community. Klinkt voor mij als een waarschuwing, zeker omdat deze zo hard gestegen is de afgelopen tijd.....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
https://github.com/vergecurrency Ik ben even niet ingelogd, maar wat zie je daar qua developers?zomertje schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:39:
[...]
Ik hoor zelfs net van iemand dat er maar 1 dev is en dat verge overleeft op de community. Klinkt voor mij als een waarschuwing, zeker omdat deze zo hard gestegen is de afgelopen tijd.....
Zonder enige bronvermelding is deze post pure speculatie... kom op ze minst met een bronzomertje schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:39:
[...]
Kortom, de grote jongens bepalen de markt en niet de kleine spelers die met een paar honderd euro wat proberen te verdienen. Ik zie een grote overeenkomst met de aandelen markt ook al is dit technisch geheel anders. Het gaat om de effecten die je ziet.Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:00:
[...]
Als je een grote speler (lees hedgefund ect) een grote dump doet reflecteert dit op de prijs. Mensen zien een "crash" en verkopen in paniek om toch maar een beetje winst te pakken of de verliezen te minimaliseren waardoor de koers nog verder zakt. Zodra de koers lekker gezakt is kopen de grote jongens zich weer in waardoor deze weer stijgt en iedereen weer in de boot wilt stappen.
Valt ook op dat de coins elkaar lijken de volgen. Gaat de grafiek omhoog gebeurt dit bij de ander ook.
https://steemit.com/crypt...ew-with-a-verge-developerFrozenhands schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:46:
[...]
Zonder enige bronvermelding is deze post pure speculatie... kom op ze minst met een bron
I had the pleasure of asking one of the Verge Developers a few questions.
Half of our community members are InfoSec geeks like me, and the other half are people interested in privacy and new to cryptocurrency. Everyone on the development team has experience with secure networks and come from high profile companies.
Paar interessante tweets over de invloed van de market cap op XRP:
https://twitter.com/mmosiuc/status/944404857242472451
Dit omdat veel mensen zo vaak herhalen dat XRP niet zo heel veel waard kan worden ivm aantallen coins/market cap...
Dit omdat veel mensen zo vaak herhalen dat XRP niet zo heel veel waard kan worden ivm aantallen coins/market cap...
Volgens mij moet ik lessen gaan geven in crypto-trading... en als mensen dan precies het tegenovergestelde gaan doen komt het helemaal goed met ze
'one of the Verge Developers'
Yup, ik kan lezen
Ik ben al weer waar ik was voor de dip.
en nu wer lekker achterover gaan zitten en een gedeelte van de "belegger" zien investeren in deze veilige havens:).
Nog wel even bijstorten om lekker wat te kunnen gokken haha want dat is ook wel erg leuk om meer coins terug te krijgen dan dat je had verkocht;)
en nu wer lekker achterover gaan zitten en een gedeelte van de "belegger" zien investeren in deze veilige havens:).
Nog wel even bijstorten om lekker wat te kunnen gokken haha want dat is ook wel erg leuk om meer coins terug te krijgen dan dat je had verkocht;)
Wat is je volgende voorspelling danm0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:57:
Volgens mij moet ik lessen gaan geven in crypto-trading... en als mensen dan precies het tegenovergestelde gaan doen komt het helemaal goed met ze
Ik zou zeggen, stap eruit want het wordt niks allemaal!
Nah, maar serieus... tot nu toe pakt alles net verkeerd uit
Blijf me gewoon inlezen en hopelijk ga ik er gewoon meer feeling voor krijgen.
[ Voor 32% gewijzigd door m0ridin op 24-12-2017 16:01 ]
Verwijderd
Er is ook een video vanPap3rclip schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:32:
[...]
De tweets gaan niet echt over de invloed van market cap op XRP. De market cap is een som van aantal coins * waarde van de coin. Het enige wat hij zegt is dat de prijs van XRP veel stabieler is tov andere coins omdat er een usecase voor is en ook al echt word gebruikt ipv dat er alleen over gespeculeerd wordt.GustavSan schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:57:
Paar interessante tweets over de invloed van de market cap op XRP:
De coins die hij tweet zijn gewoon well established coins die allang voordat hij ze tweet in waarde verdubbeld zijn sinds release.
Iedereen mag blij zijn dat hij dat doet en aandacht brengt naar de verschillende cryptos.
Je kan nu die coins verkopen met winst gewoon doen als je het niet vertrouwd.
John tweet elke dag 1 coin dus over een jaar hebben we er 365 gehad.
Volgens mij maakt iedereen reclame voor de coins die degene in bezit heeft en waarom niet als je erin geloofd?
Als mensen vragen welke coins ik heb noem ik ze toch ook allemaal op. Zelfde met john waar ook talloze mensen die vragen om zijn mening.
Ik merk vooral dat de haters van john er niet tegenkunnen dat hun coin niet wordt genoemt die dag en alles omzich heen in waarde zien verdubbelen en de boot missen.
Elke markt wordt bepaald door de rijke en degene die invloed heeft op de massa. Waarom denk je dat youtube zo populair is en er talloze vragen zijn van mensen die graag de mening horen over coins waar de youtubers nog nooit over gepraat hebben.
We zoeken allemaal nieuwe kansen om ons geld in te stoppen en vragen hier ook om de mening van andere crypto eigenaren of we kondigen zelf aan wat er gekocht is.
Buitendat is Fiat is netzo krom kijk maar naar de 10 rijkste families op aarde. De hele wereld is krom. Prijsafspraken tussen bedrijven. Kinderarbeid. Oorlog ed. Misbruik heb je overal niet alleen in cryptos.
Kijk als john de bigboobscoin tweet is het een ander verhaal.😂 maar tot nu toe zijn het legitieme coins.
Iedereen mag blij zijn dat hij dat doet en aandacht brengt naar de verschillende cryptos.
Je kan nu die coins verkopen met winst gewoon doen als je het niet vertrouwd.
John tweet elke dag 1 coin dus over een jaar hebben we er 365 gehad.
Volgens mij maakt iedereen reclame voor de coins die degene in bezit heeft en waarom niet als je erin geloofd?
Als mensen vragen welke coins ik heb noem ik ze toch ook allemaal op. Zelfde met john waar ook talloze mensen die vragen om zijn mening.
Ik merk vooral dat de haters van john er niet tegenkunnen dat hun coin niet wordt genoemt die dag en alles omzich heen in waarde zien verdubbelen en de boot missen.
Elke markt wordt bepaald door de rijke en degene die invloed heeft op de massa. Waarom denk je dat youtube zo populair is en er talloze vragen zijn van mensen die graag de mening horen over coins waar de youtubers nog nooit over gepraat hebben.
We zoeken allemaal nieuwe kansen om ons geld in te stoppen en vragen hier ook om de mening van andere crypto eigenaren of we kondigen zelf aan wat er gekocht is.
Buitendat is Fiat is netzo krom kijk maar naar de 10 rijkste families op aarde. De hele wereld is krom. Prijsafspraken tussen bedrijven. Kinderarbeid. Oorlog ed. Misbruik heb je overal niet alleen in cryptos.
Kijk als john de bigboobscoin tweet is het een ander verhaal.😂 maar tot nu toe zijn het legitieme coins.
Die video is op een dusdanige manier genomen, dat het eigenlijk bevestigt dat het nep is. Het werd dan wel gefilmd, maar iedere pummel kan via de broncode de content aanpassen. Verzoeken om de website eens opnieuw te bezoeken en het gesprek opnieuw te openen, worden natuurlijk genegeerd.
Erg nep dus.
(.)(.) Big boobs waar!?DeeSung schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:06:
Verwijderd
Dus de RDD kan de 1 dollar wel aantikken in 2018 denk je?DeeSung schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:06:
De coins die hij tweet zijn gewoon well established coins die allang voordat hij ze tweet in waarde verdubbeld zijn sinds release.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]