[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.469.425 views

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 16:13
Ik denk dat je met deze wedstrijd in ordes van miljoenen dollars moet gaan denken. Daar maken wij als kleine spelers never nooit kans op.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Dus als ik het goed begrijp.... hebben ze een lading geld verdiend met een ICO? Dat geld spenderen ze vervolgens aan Maserati's en andere gadgets, om te geven aan de mensen met de hoogste trade volumes, die natuurlijk perfect in staat zijn om de prijs lekker op te drijven....
Juist, klinkt allemaal heel legit.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Scaw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Rookert25 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:06:
[...]

De munt schijnt alleen niks te doen wat ze beloven. Het is een mooie pump maar zou winst pakken en in munt stoppen wat wel milestones haalt.
Schijnt? Heb je zelf ook onderzoek gedaan of vertel je me nu wat je gehoord hebt?

Men roept veel (met name vanuit de fanbase van andere privacy coins), maar de release van Wraith gaat het plaatje toch echt compleet maken:

- ToR en I2P t.b.v. anonimiteit
- Snelle transacties
- Gedecentraliseerd
- Open Source
- Wraith Protocol

Introductie van Wraith zorgt er voor dat je per transactie kunt bepalen of deze in de public ledger of in de private ledger komt te staan. Daarmee wordt privacy een keuze, ik vind dat een keuze die de munt onderscheidend maakt.

There is no spoon

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Lucky0wn schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:18:
Ik denk dat je met deze wedstrijd in ordes van miljoenen dollars moet gaan denken. Daar maken wij als kleine spelers never nooit kans op.
Nou...ondanks die contest, gebeurd er weinig op TRX gebied.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-02 09:16
Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:20:
[...]

Nou...ondanks die contest, gebeurd er weinig op TRX gebied.
TRX heb ik voor de lange termijn. Ik ben benieuwd volgend jaar rond deze tijd. Ik heb Redcoin niet gekocht. Ik vraag me nog steeds af wat daarmee gaat gebeuren. Veel vinden het niks. Maar toch....

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-02 22:55
[b][message=53676961,noline]
Introductie van Wraith zorgt er voor dat je per transactie kunt bepalen of deze in de public ledger of in de private ledger komt te staan. Daarmee wordt privacy een keuze, ik vind dat een keuze die de munt onderscheidend maakt.
Dit doet Navcoin nu ook al.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

armageddon_2k1 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:18:
Dus als ik het goed begrijp.... hebben ze een lading geld verdiend met een ICO? Dat geld spenderen ze vervolgens aan Maserati's en andere gadgets, om te geven aan de mensen met de hoogste trade volumes, die natuurlijk perfect in staat zijn om de prijs lekker op te drijven....
Juist, klinkt allemaal heel legit.
Het enige dat legit is in deze handel zijn de foto's van je ID die je opstuurt.
De rest bestaat uit winst pakken terwijl een ander keihard de boot ingaat. ;) 8)7

XRP = trash

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:00
Benieuwd of die nog verder gaat zaken wanneer USA zo wakker gaat worden! Dit ziet eruit als een correctie. Nog "erger" dan die van eergisteren!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:06
Mr_Ripple schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:26:
[...]

Het enige dat legit is in deze handel zijn de foto's van je ID die je opstuurt.
De rest bestaat uit winst pakken terwijl een ander keihard de boot ingaat. ;) 8)7
Tja, dat is waarom het grootste deel vd mensen hierin zit toch? (Je 2e opmerking). Profiteren van de lage verkoop van anderen om hoog weer te verkopen...

Anders doet iedereen wel munten uitzoeken die ze mooi vinden en deze voor lange tijd vast zetten

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
GovertNL schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:27:
Benieuwd of die nog verder gaat zaken wanneer USA zo wakker gaat worden! Dit ziet eruit als een correctie. Nog "erger" dan die van eergisteren!
Dit gaat wel weer dalen ja. Gordels én riemen vast jongens!

• Noedels
Thaam schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:25:
[...]

TRX heb ik voor de lange termijn. Ik ben benieuwd volgend jaar rond deze tijd. Ik heb Redcoin niet gekocht. Ik vraag me nog steeds af wat daarmee gaat gebeuren. Veel vinden het niks. Maar toch....
Er wordt wel veel gekocht momenteel, circa 2/3 van de trades is aankoop. Maar in volume is verkoop stuk groter... Maar we zullen zien op de langere termijn wat hij gaat doen.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:08
Noedels schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:30:
[...]

Er wordt wel veel gekocht momenteel, circa 2/3 van de trades is aankoop. Maar in volume is verkoop stuk groter... Maar we zullen zien op de langere termijn wat hij gaat doen.
Denk dat deze dip maar van korte duur is, niet zo hard als vorige keer.
Maar bon, niemand heeft een glazen bol.
Het is in elk geval niet vaak saai in cryptoland

• vvilco
  • Laatst online: 30-01 14:42
De onderkant van de berenflag is bereikt:

https://ibb.co/heX6vR

Als hij niet flink opveert zit een flinke daling in het verschiet.

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:00
Ik zit nog niet zolang in de crypto maar dit is de 2de keer in korte tijd. Is dit omdat er zoveel mensen bijkomen en dat die snel panikeren ?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 16:13
Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:39:
Ik zit nog niet zolang in de crypto maar dit is de 2de keer in korte tijd. Is dit omdat er zoveel mensen bijkomen en dat die snel panikeren ?
Nee, einde van het jaar zie je alle koersen inzakken. Ook op de beurs. Komt in januari wel weer goed.

Verwijderd

vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:35:
De onderkant van de berenflag is bereikt:

https://ibb.co/heX6vR

Als hij niet flink opveert zit een flinke daling in het verschiet.
Goed verhaal ja. Als hij niet omhoog gaat, dan gaat ie meestal naar beneden :+

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Lekker kort ook.

• vvilco
  • Laatst online: 30-01 14:42
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:40:
[...]

Het gaat om het woordje flink

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 12:15
Ook maar weer een stapje, nu ook Binance account gemaakt om XVG te kopen. Wordt alleen wel veel aan elkaar geknoop zo haha. Dus of alles overzetten van GDAX naar Binance of alleen voor de 'kleinere' coins Binance gebruiken. Net BTC naar Binance verzonden, inschatting GDAX is 1uur.

• Noedels
Lucky0wn schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:40:
[...]

Nee, einde van het jaar zie je alle koersen inzakken. Ook op de beurs. Komt in januari wel weer goed.
Op de beurs is het toch juist altijd een "einde-jaar rally"? Dit met crypto lijkt juist andersom.
In short, ik heb net op verkeerde moment gekocht vrees ik.... dan maar wachten tot het "een keer" weer lekker opkrabbelt.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02 22:38

FlyEragon

Alien Monkeys

Eens proberen nu of USDT een safe heaven is op Binance. De daling gaat er rap in op ETH.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00
Ben ondertussen die frauderende zooi van LiteBit echt zat. Zodra er een dip is en er gekocht kan worden zijn binnen een seconde ALLE coins op 0. Alsof alle coins op hetzelfde moment uitverkocht zijn.

• lighting_
  • Laatst online: 06-02 11:23
We lijken toch naar nieuwe bodem af te gaan.

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-02 09:13
Giant87 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:42:
Ook maar weer een stapje, nu ook Binance account gemaakt om XVG te kopen. Wordt alleen wel veel aan elkaar geknoop zo haha. Dus of alles overzetten van GDAX naar Binance of alleen voor de 'kleinere' coins Binance gebruiken. Net BTC naar Binance verzonden, inschatting GDAX is 1uur.
Ik weet niet wat de waarde van jouw portfolio op dit moment is, maar het lijkt me sowieso goed om te spreiden over meerdere exchanges. Zeker in deze tijden waar een exchange er nog wel eens uit kan liggen door overbelasting van de servers. Daarnaast heeft bijvoorbeeld Coinbase schijnbaar op vrijdag de handel circa 2 u gestopt door de abrupte daling.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:08
lighting_ schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:46:
Ach , ideale kans voor diegenen die nog een cadeautje voor Kerst moeten kopen.
Er zijn koopjes te doen :-)

Verwijderd

oldgrumpy schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:48:
[...]

en wat mag het koopje zijn??? :P

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 12:15
Ribo89 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:47:
[...]

Ik weet niet wat de waarde van jouw portfolio op dit moment is, maar het lijkt me sowieso goed om te spreiden over meerdere exchanges. Zeker in deze tijden waar een exchange er nog wel eens uit kan liggen door overbelasting van de servers. Daarnaast heeft bijvoorbeeld Coinbase schijnbaar op vrijdag de handel circa 2 u gestopt door de abrupte daling.
Ja klopt qua spreiding. Alleen qua snelheid van handelen wordt het er wat langzamer van als ik wat wil verzenden tussen Exchanges/wallets.

• MaStar
lighting_ schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:46:
Inderdaad. En dus een mooi inkoopmoment nu.

Heb zelf ADA bijgekocht, aangezien die wel erg gunstig geprijsd is.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:49:
[...]

en wat mag het koopje zijn??? :P
XVG? Ondanks dat er wel eens geroepen wordt dat het een 'shitcoin' is, overleeft deze de dips behoorlijk goed.

• Noedels
oldgrumpy schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:48:
[...]

Gisteren al gedaan, maar helaas is dat kerst cadeautje inmiddels alweer voor 20% verdampt....

• MaStar
radem205 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:50:
[...]

XVG? Ondanks dat er wel eens geroepen wordt dat het een 'shitcoin' is, overleeft deze de dips behoorlijk goed.
Niet kopen op all-time high ;)

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-02 12:35
Er is een dip aan de gang en de bodem is nog niet bereikt. Als us wakker wordt zal het ook iets dalen.

Mijn tip voor de daytraders. Zet je munten om in USDTether. Wacht wat voor jou acceptabel is en koop in.
Ik ga zelf voor XVG ICX, STRAT en LTC.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Lucky0wn schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:40:
[...]

Vergeet de halvering rond 12 januari niet althans, voorgaande jaren gebeurde dat wel!

XRP = trash

Verwijderd

radem205 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:50:
[...]

Jaa klopt, heb ik er al aardig wat van, maar het kan geen kwaad om bij te kopen 8)

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:15
dangerpaki schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:46:
Ben ondertussen die frauderende zooi van LiteBit echt zat. Zodra er een dip is en er gekocht kan worden zijn binnen een seconde ALLE coins op 0. Alsof alle coins op hetzelfde moment uitverkocht zijn.
Ben ondertussen alle posts over litebit en bitonic zat.

Sommige mensen verdienen het om genaaid te worden door litebit/bitonic etc. Er zijn tig andere opties echter blijven jullie het steeds gebruiken.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:03
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:40:
[...]

Grappig, maar zodra hij straks nog lager gaat, is dit topic weer vol paniek.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:07
MaStar schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:50:
[...]

Niet kopen op all-time high ;)
Ik had niet de mogelijkheid op de grote dip te kopen deze week, ben er nog steeds gefrustreerd van nu ik zie hoe hoog die staat.. :+

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

xminator schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:51:
[...]

Sommige mensen verdienen het om genaaid te worden door litebit/bitonic etc. Er zijn tig andere opties echter blijven jullie het steeds gebruiken.
Is omdat heel veel mensen dit spelletje willen spelen, buiten de belastingdienst om.
In feite betalen ze de belasting dubbel als ze bij een broker blijven handelen. 8)7

XRP = trash

• lighting_
  • Laatst online: 06-02 11:23
Mr_Ripple schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:50:
[...]

Vergeet de halvering rond 12 januari niet althans, voorgaande jaren gebeurde dat wel!
volgens mij goed te verklaren.
Mensen trekken het geld weg voor kerst en nieuwjaar aankopen
Want iedereen beseft hoe snel verdampt kan zijn.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:53:
[...]

volgens mij goed te verklaren.
Mensen trekken het geld weg voor kerst en nieuwjaar aankopen
Want iedereen beseft hoe snel verdampt kan zijn.
Ik denk altijd dat alle geminde coins dan pas worden verkocht.

XRP = trash

• Ribo89
Giant87 schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:49:
[...]

Ja klopt qua spreiding. Alleen qua snelheid van handelen wordt het er wat langzamer van als ik wat wil verzenden tussen Exchanges/wallets.
Ik persoonlijk gebruik Bitstamp nu als 'main' exchange aangezien ze in Europa gevestigd zijn en SEPA transfers aanbieden (zowel deposit (gratis) als withdrawal (0.90 euro fee)). Daarnaast rekenen ze geen fees voor withdrawals van BTC/LTC/ETH/BCH/XRP, zodat het heel voordelig is om de grotere coins te kopen en deze direct naar een andere exchange te sturen. Zo heb ik laatst bijvoorbeeld 0,5 Litecoin gekocht en verzonden naar Binance waarna er 0,5 Litecoin op mijn Binance balance stond.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach tja, dan hebben we voor de belastingaangifte allemaal een lekker laag bedrag om aan te geven :+

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-02 09:32

Malarky

Wils voor wat ieder

Leuke spelletjes op Verge. Zodra de BTC onder druk staat limit-marketorderen (ben er vrij zeker van dat ze een limitorder over het orderbook heen op exact 1600 plaatsen anders krijg je hem niet steeds exact daar) bepaalde figuren hem direct tot exact 1800, daarna 1700, daarna 1600.

Sta je met een limitorder op 1601 kun je 3minuten later alweer cashen voor 1750. Verge heeft gisteren en ook daarvoor laten zien dat na elke BTC dip er direct weer een gigantische pump is naar 2000. Niet dat ik daar op wacht, bij 1950 ben ik er wel vanaf.

Maar als er zo een ongelofelijke drift is om de Verge naar 2000 te krijgen, waarom dan marketorderen naar de bodem? Dat is mij een raadsel.

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 24-12-2017 13:02 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:03
Malarky schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:58:
Leuke spelletjes op Verge. Zodra de BTC onder druk staat limit-marketorderen bepaalde figuren hem direct tot exact 1800, daarna 1700, daarna 1600.

Sta je met een limitorder op 1601 kun je 3minuten later alweer cashen voor 1750. Verge heeft gisteren en ook daarvoor laten zien dat na elke BTC dip er direct weer een gigantische pump is naar 2000. Niet dat ik daar op wacht, bij 1950 ben ik er wel vanaf.

Maar als er zo een ongelofelijke drift is om de Verge naar 2000 te krijgen, waarom dan marketorderen naar de bodem? Dat is mij een raadsel.
Dat zijn hoogstwaarschijnlijk whales. Met zulke praktijken kan je echt leuke winst pakken. Bij 1600 aardig wat XVG halen, en zodra hij weer gestegen is, dump je weer een deel zodat men schrikt en de koers weer daalt. Herhaal dat en na verloop van tijd hou je een leuke winst over.

Viel mij sowieso al op bij XVG dat er soms behoorlijk stevige fake sell walls stonden. Dat beviel mij niet dus ik ben uitgestapt.

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-02 09:40
Danny.G schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:02:
[...]

Dat zijn hoogstwaarschijnlijk whales. Met zulke praktijken kan je echt leuke winst pakken. Bij 1600 aardig wat XVG halen, en zodra hij weer gestegen is, dump je weer een deel zodat men schrikt en de koers weer daalt. Herhaal dat en na verloop van tijd hou je een leuke winst over.

Viel mij sowieso al op bij XVG dat er soms behoorlijk stevige fake sell walls stonden. Dat beviel mij niet dus ik ben uitgestapt.
Vergeet de 70 BTC buywall op 298 niet. Alsof iemand de daling wilde stoppen maar helaas.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 16:49

dano_nl

Meh

hmmm vraagje, ik ben al even bezig met traden maar nog nooit iets opgenomen. Op binance kan ik voor withdrawal kiezen en krijg dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7hJw7tpHZh8SpI8XRkD69COZ/full.png

ik ben een beetje in de war wat je waar in moet vullen, adres moet de ontvanger zijn neem ik aan (die code) maar de rest?

Meh

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Danny.G schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:02:
[...]

Ja, ik ben en was zo zeker van mijn buy op 1601 dat ik all-in ging net mijn bitcoins op de limit. Je ziet hoe snel die weer tegen de 1800 aantikt, dat is meer dan 10%. Wat mij betreft, vrijwel risicoloos. Gisteren trapten ze hem door naar 1400, maar dat zullen ze nu alleen doen als de BTC naar 11500 gaat (elke dip/correctie over elkaar is kleiner dan de vorige). Maar dat die wel de 1700-1900 aantikt ergens vandaag weer is een zekerheidje bijna. Er is zoveel wil op Verge. Als de BTC er 200 bij doet is Verge al 3% verder.

Edit: sterker, zelfs zonder dat de BTC omhoog is staat de Verge alweer van 1600 op 1825, zo graag wil iedereen er weer bij zijn voor de dump op 1990 :9

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 24-12-2017 13:20 ]

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-02 09:40
dano_nl schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:05:
hmmm vraagje, ik ben al even bezig met traden maar nog nooit iets opgenomen. Op binance kan ik voor withdrawal kiezen en krijg dan dit:

[afbeelding]

ik ben een beetje in de war wat je waar in moet vullen, adres moet de ontvanger zijn neem ik aan (die code) maar de rest?
Label is om het adres een naam te geven voor later. Zoals prive wallet of uitgeef wallet etc.
Adres is je bestemmingswallet en hoeveelheid je aantal coins.

• Kevinjanssenz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik heb gisteren vanuit Coinbase mijn bitcoins naar Binance gestuurd, maar moest echt huilen van die transactie kosten..

Zijn er nog andere kostdrukkende manieren?

Intel Core i5-8600 - GeForce GTX 1080Ti

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01 08:38
Kevinjanssenz schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:07:
Ik heb gisteren vanuit Coinbase mijn bitcoins naar Binance gestuurd, maar moest echt huilen van die transactie kosten..

Geen bitcoin gebruiken..

• GovertNL
  • Laatst online: 23:00

Even eerst naar GDAX sturen! Kun je met inloggegevens van Coinbase inloggen!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Ander muntje. No offense maar dat is echt al honderden keren gezegd in dit topic. Ook is het handig even te kijken wat de fees precies zijn voordat je iets verstuurd. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-02 12:25

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Gebruik een andere coin zo als ripple bitcoin is ook erg traag.

Usenet handleidingen

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 13:15
He tweakers,

Tijdje terug al wel eens gehandeld met crypto's, nu aan het kijken voor een vervolg.
Ik zit al eent ijdje door dit topic te bladeren, maar zie veel verschillende dingen voorbij komen. Welke exchange kunnen jullie momenteel aanbevelen? Ik verwacht niet 24/7 aan het traden te zijn, maar als ik iets wil doen wil ik wel graag dat het snel en betrouwbaar werkt uiteraard.

• Ribo89

Zie mijn post hierboven. Bitstamp gebruiken. Zij (ook tot mijn verbazing een paar dagen geleden) betalen blijkbaar de transactiekosten bij withdrawals van BTC/LTC/ETH/XRP/BCH.

Verwijderd

Even een vraagje,

Ik wil gaan beginnen met handelen op Binance.

Welke coin is het snelst/goedkoopst om te kopen en te versturen naar binance?

Alvast bedankt

• toorts
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:14:
Even een vraagje,

Ik wil gaan beginnen met handelen op Binance.

Welke coin is het snelst/goedkoopst om te kopen en te versturen naar binance?

Alvast bedankt
Edit: je kan imo het best ethereum gebruiken aangezien je dit gelijk kan traden.

[ Voor 9% gewijzigd door toorts op 24-12-2017 13:15 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker man deze schommeldagen. Eergister 40% in de min, gister 40% in de plus en zojuist op 15% winst maar even alles omgezet in USDT en de winst in euro.

Eventjes rustig bijkomen en kijken waar het schip gaat stranden alvorens ik er weer in stap (en natuurlijk even onze vriend McAfee afwachten)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-01 19:46

mark-k

AKA markkNL

Als ik nu ETH bij anycoindirect zou kopen en dat richting binance wil sturen, kan ik dan gewoon dat deposit address van binance invullen bij het adres van anycoin? Of moet ik nog met een wallet ertussen gaan zitten (en dus eigenlijk 2x overmaken)?

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:22

Jebus4life

BE User

Planespotter schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:21:
Lekker man deze schommeldagen. Eergister 40% in de min, gister 40% in de plus en zojuist op 15% winst maar even alles omgezet in USDT en de winst in euro.

Eventjes rustig bijkomen en kijken waar het schip gaat stranden alvorens ik er weer in stap (en natuurlijk even onze vriend McAfee afwachten)
Idem, ben er ook even uitgestapt nu met al m'n coins die positief stonden.
Ik vermoed (hoop :+ ) dat de boel nog even naar beneden gaat nu de US zone per zone ontwaakt. Als ze daar panikeren kan er nog wel een serieus dipje volgen en stap ik vanavond of morgen ofzo terug in...

Van mij mag er nu alles naar -20% zakken dus :)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• toorts
mark-k schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:25:
Als ik nu ETH bij anycoindirect zou kopen en dat richting binance wil sturen, kan ik dan gewoon dat deposit address van binance invullen bij het adres van anycoin? Of moet ik nog met een wallet ertussen gaan zitten (en dus eigenlijk 2x overmaken)?
Kan gewoon idd, wel zorgen dat je het echt naar je ethereum wallet verzend.

• dangerpaki
xminator schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:51:
[...]

Zeg: loop jij ook altijd in webreviews hier op tweakers tegen iedereen te zeiken dat je het niet eens bent met waar ze hun spullen kopen? Dat is toch jouw zaak niet waar iemand iets koopt. Ik vertel iets wat mij hier opvalt.

Overigens ter info voor jouw (waarom ik verdien om genaaid te worden): Mijn Kraken account wacht nog steeds op verificatie en Binance heb ik niet genoeg op staan om iets groots mee te doen, en aangezien Binance geen Fiat accepteert moet ik toch ergens extern kopen. Coinbase/GDAX elke keer zonder reden verificatie afgewezen.

Dus vertel jij mij dan waar ik dan coins kan kopen.

• MaStar
Jebus4life schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:26:
[...]

Idem, ben er ook even uitgestapt nu met al m'n coins die positief stonden.
Hoe 'stap" je er zo even tussenuit? Gewoon alle coins op Binance / Bittrex verkopen en daar weer BTC / dollars voor komen? :?

Je hebt dan toch ook te maken met fee's die weer ongunstig zijn.

Verder zou ik nu niet zo uit de Verge - stappen - die zit juist in een mooie lift 8)7

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-01 19:46

mark-k

AKA markkNL

muusq schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:27:
[...]

Kan gewoon idd, wel zorgen dat je het echt naar je ethereum wallet verzend.
Top, thanks. nog ff kijken of ETH niet nog wat verder dipt, wil eigenlijk pas onder de 600USD inkopen :P

ook nog even een onduidelijkheidje qua koers, ik zie bijvoorbeeld op cryptopia een koerst van 0.00001835 XVG/BTC staan en op Binance 0.00001746XVG/BTC. Ik neem aan dat met inkopen dus Binance gunstiger is en met verkopen cryptopia?

Overigens mag de topic warning wel aangepast worden, mocht bitcoin nu opeens op 2800 USD staan is dat denk ik wel het melden waard hier :+

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 15:07
Nog even een noob vraag van mijn kant :X

Als ik bv ripple wil omzetten naar verge, moet ik de ripple eerst omzetten naar BTC of ETH en daar dan vervolgens verge van kopen. Ik neem aan dat hier ook transactie kosten voor gelden dus welke tussen stap (BTC/ETH) kies je dan? De coin met de gunstigste koers (lees: laagste)?

Wederom bedankt voor het ophelderen!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:22

Jebus4life

BE User

MaStar schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:29:
[...]

Hoe 'stap" je er zo even tussenuit? Gewoon alle coins op Binance / Bittrex verkopen en daar weer BTC / dollars voor komen? :?

Je hebt dan toch ook te maken met fee's die weer ongunstig zijn.

Verder zou ik nu niet zo uit de Verge - stappen - die zit juist in een mooie lift 8)7
Omgezet naar LTC en die naar Euro; die fee was niet onoverkomelijk.

Of die zet juist was of niet zal straks of morgen blijken. Ik heb geen goed gevoel bij de huidige koersen en verwacht een extra dip van x aantal procenten vandaag. Als die dip diep genoeg is verdien ik dus aan uitstappen en op een lager niveau terug inkopen. (maar zoals gezegd, de dip moet diep genoeg zijn, als die nu blijft hoveren tussen de 215 & 225 zal ik er netto wat bij inschieten, maar zakt hij naar 210 of lager kan ik eraan verdienen.

Maar dipt hij onder de pakweg 200 dan gaat het wel heel snel natuurlijk.

***EDIT***
Net even geteld; als ik terug inkoop op 220€ per LTC draai ik break-even als ik de transactie fees die er op volgen in het achterhoofd hou

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 24-12-2017 13:40 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Sta nu ook met mijn speelgeld in Usdt op Binance, even kijken waar dit heen gaat de komende uren. Ik denk dat ik rond 16uur mijn speelgeld verspreidt over de volgende 6 munten;
-Ada
-Icx
-VeChain
-Xvg
-Trx
-Req

En dan kerst ga vieren o<:)

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
YouTube: Technical analysis - BTC & BCH breaking down (BCH dip opportunity)

Alhoewel het iets te technisch is, vind ik het wel een interessante analyse.

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-02 10:32
Malarky schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:06:
[...]

Ja, ik ben en was zo zeker van mijn buy op 1601 dat ik all-in ging net mijn bitcoins op de limit. Je ziet hoe snel die weer tegen de 1800 aantikt, dat is meer dan 10%. Wat mij betreft, vrijwel risicoloos. Gisteren trapten ze hem door naar 1400, maar dat zullen ze nu alleen doen als de BTC naar 11500 gaat (elke dip/correctie over elkaar is kleiner dan de vorige). Maar dat die wel de 1700-1900 aantikt ergens vandaag weer is een zekerheidje bijna. Er is zoveel wil op Verge. Als de BTC er 200 bij doet is Verge al 3% verder.

Edit: sterker, zelfs zonder dat de BTC omhoog is staat de Verge alweer van 1600 op 1825, zo graag wil iedereen er weer bij zijn voor de dump op 1990 :9
Ik probeer jouw tactiek te begrijpen (ben nog een noob..)
Op dit moment zakt XVG richting de 1700, op 1700 zie ik wel een grote limit order staan van +/- 21 bitcoin aan XVG. Betekend dit dan dus dat als ik mijn limit order op 1701+ zet, dat de koers door de grote order op 1700 omhoog schiet tot 1800+?
Uiteraard met de kans dat de koers ook verder naar beneden kan schieten.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15

Woohooo

Smilie, James Smilie

De meeste van jullie kennen het filmpje denk ik wel van de poffertjes man;

Ik vraag mij serieus af waarom hij een bedrijf als Ernst & Young in de arm zou nemen voor zijn boekhouding. Zou hij via een bedrijfsconstructie meer overhouden ttt de belasting op vermogen in box3 prive?

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
marteltor schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:56:
[...]
cointracking.info werkt zoveel fijner. En als je je telefoon kwijt bent, installeer je op andere telefoon weer de app, je logt in en klaar.
Thanks die kende ik nog niet, maar als ik filmpje mag geloven werkt het wel heel erg makkelijk. Gewoon CVS import of API koppeling en dus niet telkens handmatig hoeven in te voeren.

Vraag mij wel af of dit in praktijk met alle exchanges probleemloos werkt (ik zit nu bij binance en bittrex).

Mijn Delta overzicht lijkt iig erg accuraat. Als ik bv mijn portfolio saldo-winst doe, zie ik mijn inleg in euro's (als je tussendoor steeds extra inlegt, weet je niet meer precies hoeveel dat was). Als ik extra btc inkoop op Bitonic bijvoorbeeld, voer ik dat in Delta in als exchange Bl3P of Coinbase, want dan kan ik trading pair BTC/euro kiezen. Zo kan ik gewoon netjes invoeren hoeveel euro ik ervoor betaald heb.

Dit zal met cointracking niet automatisch kunnen, aangezien die niet weet hoeveel euro ik ervoor betaald heb. Maar misschien is dit wel makkelijk aan te passen. Ook al was ik best tevreden over Delta, is het misschien alsnog niet verkeerd om eens te kijken of cointracking beter geschikt is voor mij.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

rainier15 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:45:
[...]

Ik probeer jouw tactiek te begrijpen (ben nog een noob..)
Op dit moment zakt XVG richting de 1700, op 1700 zie ik wel een grote limit order staan van +/- 21 bitcoin aan XVG. Betekend dit dan dus dat als ik mijn limit order op 1701+ zet, dat de koers door de grote order op 1700 omhoog schiet tot 1800+?
Uiteraard met de kans dat de koers ook verder naar beneden kan schieten.
Op dit moment moet de BTC een serieuze nieuwe dip maken (11500 of daaronder) voordat de Verge weer extreem zal zakken. De grootste koersschommelingen zijn altijd op het begin en/of als nieuwe BTC patterns worden gebroken.

Als jij een limitorder op 1700 hebt staan en er wordt gemarketordered tot exact 1700 (dat doen ze door zelf een grote limitorder op 1700 te plaatsen en daarom effectief alles tot en met 1700 te market orderen), dan heb je inderdaad op 1701 ingekocht :P

Hebben we daarna wel een echte BTC herstel tot 13000 nodig voordat Verge weer serieus omhoog gaat, het kan ook dat de BTC verder onderuit gaat natuurlijk, dan zal je langer moeten wachten.

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Net al mijn crpyto's verkocht voor USDT. Benieuwd of de markt nog verder dipt wanneer USA helemaal wakker is...

• MaStar
Ik heb mijn WABI verkocht voor ETH op Binance.
Zie nu onder Orders staan "In Order .... ". Hoelang duurt het voordat dit bevestigd wordt?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MaStar schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:52:
Ik heb mijn WABI verkocht voor ETH op Binance.
Zie nu onder Orders staan "In Order .... ". Hoelang duurt het voordat dit bevestigd wordt?
Totdat je WaBi's gekocht worden. Waarschijnlijk zijn er mensen gelijk over jouw sell price heen gegaan waardoor je order nog niet fulfilled is.

• MaStar
Planespotter schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:53:
[...]

Totdat je WaBi's gekocht worden. Waarschijnlijk zijn er mensen gelijk over jouw sell price heen gegaan waardoor je order nog niet fulfilled is.
Ok - is het dan handig om te wachten, of moet ik iets aanpassen? ;)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MaStar schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:54:
[...]

Ok - is het dan handig om te wachten, of moet ik iets aanpassen? ;)
Dat ligt eraan hoe wanhopig je bent om je WaBi's om te zetten in ETH en hoeveel vertrouwen je hebt in een stijging van WaBi zodat jouw sell price gematched wordt.

Als je er direct vanaf wilt zal je je order moeten cancellen en de laagste sell price moeten matchen. Maar aangezien de meeste munten zo hard omlaag gaan is er nogal veel actie en dalen de prijzen sneller dan normaal :+

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:08
kraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:59:
@thunder8 @vinpower Bij Bitfinex heb ik bijvoorbeeld 40 IOTA staan. Bitfinex zegt dan $134 waarde en Delta geeft $144 aan. Dat is toch vreemd?
Dat is mijn "probleem" met Delta dus ook... die heeft alle koersen substantieel hoger staan.

• two-one
  • Laatst online: 13-10-2025
ApC_IcE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:50:
[...]
Schijnt dat Bl3p ook goed is (ook onderdeel van bitonic) maar die reg is vol geloof ik
bl3p is top.

Supersnel.
Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
snel en Nederlands support
Via ideal betalen en je kunt meteen aan de gang, ook met grotere bedragen.
En, niet onbelangrijk: bij inwisselen heb je je geld zeer snel op je bankrekening.

Alleen jammer dat ze niet meer coins hebben. Zelfs geen Ethereum.
Ze hebben alleen Bitcoin, Bitcoin cash en Litecoin

Verwijderd

Jebus4life schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:36:
[...]

Omgezet naar LTC en die naar Euro; die fee was niet onoverkomelijk.

Of die zet juist was of niet zal straks of morgen blijken. Ik heb geen goed gevoel bij de huidige koersen en verwacht een extra dip van x aantal procenten vandaag. Als die dip diep genoeg is verdien ik dus aan uitstappen en op een lager niveau terug inkopen. (maar zoals gezegd, de dip moet diep genoeg zijn, als die nu blijft hoveren tussen de 215 & 225 zal ik er netto wat bij inschieten, maar zakt hij naar 210 of lager kan ik eraan verdienen.

Maar dipt hij onder de pakweg 200 dan gaat het wel heel snel natuurlijk.

***EDIT***
Net even geteld; als ik terug inkoop op 220€ per LTC draai ik break-even als ik de transactie fees die er op volgen in het achterhoofd hou
Ik let zelf totaal niet op fees, zijn verwaarloosbaar met zulke koersfluctuaties. Bovendien betaal je minder fees als je BNB bezit op Binance. Ik kan mijn hersenen niet nog eens gaan belasten met rekenen over fees, tijdens het traden :P .

Ik ben ook uitgestapt. Ik zei dit eergister ook al, het ruikt naar een klassieke klassieke financial psy-op net als in 2013. Dagenlang berichten in de media over een knallende bitcoin koers, koersmanipulatie met bitcoin cash via Coinbase en Wallstreet gaat short op futures.

Charlie Lee verkoopt al zijn Litecoin en een dag later valt de koers. Hij waarschuwde kort daarvoor ook voor een lange bearmarket. Misschien is hij nog een van de weinig enigzings eerlijke mensen in de cryptowereld die zijn volgers probeert te waarschuwen, alleen 95%van zijn volgers begrijpt zijn tweets niet.

Misschien kunnen we ook nog wel een MTgoxje verwachten met Bitfinex en Tether.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:01:
[...]
Misschien kunnen we ook nog wel een MTgoxje verwachten met Bitfinex en Tether.
En coinbase/gdax gevalletje insider trading (bcc/bch).

• Crypts
Bnb gaat ook lekker, deze schuift elke keer weer net onder de radar door. :P
Is natuurlijk Binance only en niet heel spectaculair maar toch leuke rendementen op te pakken en nodig heb ik ze toch al voor fees. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-02 14:19
MichawwZki schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:51:
Net al mijn crpyto's verkocht voor USDT. Benieuwd of de markt nog verder dipt wanneer USA helemaal wakker is...
Dit is het eenige wat ik eingelijk nog niet snap, zou jij of iemand anders mij uitleg kunnen geven.

Voorheen handelde ik op Litebit, door hun tijdelijke maatregelen ben ik afgehaakt en zit nu op binance. Bij Litebit kon ik meteen in euro's verkopen bij binance niet dat weet ik... Maar wat ik dus niet snap, stel er is weer een dip en ik wil mijn coins snel verkopen, of veilig hebben. Hoe krijg ik het uiteindelijk terug in euro en wanneer komt USDT bij kijken.

• m0ridin
sakurakilla schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:12:
[...]

Dit is het eenige wat ik eingelijk nog niet snap, zou jij of iemand anders mij uitleg kunnen geven.

Voorheen handelde ik op Litebit, door hun tijdelijke maatregelen ben ik afgehaakt en zit nu op binance. Bij Litebit kon ik meteen in euro's verkopen bij binance niet dat weet ik... Maar wat ik dus niet snap, stel er is weer een dip en ik wil mijn coins snel verkopen, of veilig hebben. Hoe krijg ik het uiteindelijk terug in euro en wanneer komt USDT bij kijken.
USDT is een beetje de stabiele coin (is het idee) en zou 1 op 1 moeten blijven lopen met de dollar. Komt dus het meest in de buurt van een USD bij gebrek aan beschikbaarheid ervan. (Correct me if I'm wrong anyone)

Heb net mijn BTC ook maar omgezet naar USDT... Ging net even hardlopen en die timing was vrij matig zeg maar

• MaStar
m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:17:
[...]
Heb net mijn BTC ook maar omgezet naar USDT... Ging net even hardlopen en die timing was vrij matig zeg maar
Gaat hard omlaag ja.
Kerstdagen.

• gws24
  • Laatst online: 22:42

gws24

Thinking is hard!

toineneman schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:56:
[...]

bl3p is top.

Supersnel.
Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
snel en Nederlands support
Via ideal betalen en je kunt meteen aan de gang, ook met grotere bedragen.
En, niet onbelangrijk: bij inwisselen heb je je geld zeer snel op je bankrekening.

Alleen jammer dat ze niet meer coins hebben. Zelfs geen Ethereum.
Ze hebben alleen Bitcoin, Bitcoin cash en Litecoin
Bitcoin cash is op het moment niet mogelijk bij BL3P. Zal waarschijnlijk te maken hebben met die shitshow op gdax van een aantal dagen geleden.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Zitten we klaar voor Mcafee's coin of the day? _/-\o_

• dangerpaki
@toineneman Ook jammer dat de registratie er uit staat al tijden. Zou er voor de LTC echt willen zijn.

• Crypts
Rhautvast schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:22:
Oh is het weer zover? Doet ie dat eigenlijk op een vaste tijd?

Verwijderd

Hoe laat geeft hij de tip ?

• m0ridin
MaStar schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:20:
[...]

Gaat hard omlaag ja.
Kerstdagen.
Mjah, hopelijk gaat ie idd verder omlaag nu ;)

Ik vind het wel lastig op welke schaal ik moet kijken bij die (candlestick) graphs om een beetje de goede momenten qua verkoop/aankoop te zoeken... Toggle tussen 5min (geeft direct inzicht maar is wel heel krorte termijn... maar helemaal als alles zo snel zakt/stijgt wel weer praktisch) en 15min...

Is hier een beetje een leidraad voor? BTC stijgt natuurlijk weer precies net iets na mn verkoop :P

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Crypts schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:23:
[...]

Oh is het weer zover? Doet ie dat eigenlijk op een vaste tijd?
Schijnbaar tussen 14:00 en 15:00, teminste dat was de vorige 2 dagen zo

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10-2025
We weten allemaal dat die man maar wat uitkraamt, maar iedereen eet uit zijn handjes dus als wij daar iets van mee kunnen pikken. :)

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 12:14
Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:24:
[...]

We weten allemaal dat die man maar wat uitkraamt, maar iedereen eet uit zijn handjes dus als wij daar iets van mee kunnen pikken. :)
Zojuist vanochtend die documentaire over de best man gezien, behoorlijk nare man in elk geval :X

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-02 14:19
m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:17:
[...]

USDT is een beetje de stabiele coin (is het idee) en zou 1 op 1 moeten blijven lopen met de dollar. Komt dus het meest in de buurt van een USD bij gebrek aan beschikbaarheid ervan. (Correct me if I'm wrong anyone)

Super bedankt voor de uitleg, en als laatste stel ik wil de usdt laten uitbetalen in euro. Zou ik dan moeten wachten tot btc weer gunstig is en dan usdt -> btc -> gdax -> coinbase -> euro. Of kan het makkelijker

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-02 13:53
Soeski schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:56:
[...]

Dat is mijn "probleem" met Delta dus ook... die heeft alle koersen substantieel hoger staan.
Dan trade je het toch ook weer gewoon op ED? 8)7 Daarnaast is ED naar mijn mening wel DE exchange om goedkoop (als je de ICO van iets hebt gemist) aan juweeltjes te komen.

Wot-stats

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-02 18:18
Gisteren Trx/xvg aangekocht, op basis van de geruchten dat deze verder gingen stijgen.

Enkel ligt de markt behoorlijk ‘plat’, dus tot niet toe enkel verlies gedraaid. Ik ben wel blij dat ik er maar met kleine bedragen in zit, want mijn geld zomaar zien verdampen is toch niet bepaald fijn!

Natuurlijk wist ik wel van voordien dat dit part of the game is, en het binnen een aantal uur dik in de plus kan komen te staan.

Toch een bizar iets de crypto markt!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-02 10:21
Rubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:28:
Gisteren Trx/xvg aangekocht, op basis van de geruchten dat deze verder gingen stijgen.

Enkel ligt de markt behoorlijk ‘plat’, dus tot niet toe enkel verlies gedraaid. Ik ben wel blij dat ik er maar met kleine bedragen in zit, want mijn geld zomaar zien verdampen is toch niet bepaald fijn!

Natuurlijk wist ik wel van voordien dat dit part of the game is, en het binnen een aantal uur dik in de plus kan komen te staan.

Je moet ook niet inkopen bij een ATH, kopen in een dip, verkopen......

• Noedels
Rubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:28:

Over de afgelopen 24 uur staan die twee nog wel flink in de plus op dit moment. Alleen doordat de BTC weer flink is gedaald, merk je daar dus bar weinig van. Tenminste dat lijkt mijn conclusie te zijn, maar ik ben hier ook pas sinds kort mee bezig.
Pagina: 1 ... 165 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]