zo.. wat is er met BTC weer gebeurd..
? Chinezen aan het lozen geweest?
Precies wat ik zeg toch? Maar het is niet gegarandeerd dat wanneer bitcoin zakt dat de altcoins altijd in bitcoinwaarde zakken. Zoals vandaag was mijn salt gestegen in bitcoinwaarde na dus een kleine correctie van bitcoin.thunder8 schreef op zondag 24 december 2017 @ 07:22:
[...]
Je moet niet naar de $ of € koers kijken, maar naar de koers van die Altcoin in btc. Als de btc dropt, zit er blijkbaar een vertraging in voordat traders hun altcoins droppen. Tot dat moment is je altcoin nog steeds dezelfde hoeveelheid btc waard. Als dit een gegeven is, kan je daar gebruik van maken om in een bearish market je positie in altcoins te versterken.
Stel je ziet dat de bitcoin 10% daalt, je verkoopt je altcoin voor btc en daarna gaat je altcoin in koers tov de bitcoin ook met 10% omlaag. Dan kan je na die daling 11% meer van dezelfde altcoin kopen dan voorheen. (minus de transaction fee)
Kijk, dit soort discussies maakt dit forum nu zo waardevol! Leuk om de verschillende strategieën te lezen.thunder8 schreef op zondag 24 december 2017 @ 07:22:
[...]
Je moet niet naar de $ of € koers kijken, maar naar de koers van die Altcoin in btc. Als de btc dropt, zit er blijkbaar een vertraging in voordat traders hun altcoins droppen. Tot dat moment is je altcoin nog steeds dezelfde hoeveelheid btc waard. Als dit een gegeven is, kan je daar gebruik van maken om in een bearish market je positie in altcoins te versterken.
Stel je ziet dat de bitcoin 10% daalt, je verkoopt je altcoin voor btc en daarna gaat je altcoin in koers tov de bitcoin ook met 10% omlaag. Dan kan je na die daling 11% meer van dezelfde altcoin kopen dan voorheen. (minus de transaction fee)
Nee niet wat jij zei. Jij focust op de prijs van de altcoin in euro/dollar, waardoor je ziet dat deze mee daalt bij een daling van de prijs van een bitcoin. De persoon waar jij op reageerde, heeft het over de prijs van de altcoins in btc-waarde, niet in fiat-waarde. Wezenlijk verschil.Nickkok schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:00:
[...]
Precies wat ik zeg toch? Maar het is niet gegarandeerd dat wanneer bitcoin zakt dat de altcoins altijd in bitcoinwaarde zakken. Zoals vandaag was mijn salt gestegen in bitcoinwaarde na dus een kleine correctie van bitcoin.
Als je in eerste instantie naar de btc-waarde van die altcoin kijkt, zal die waarde niet gedaald zijn, terwijl de bitcoin wel in fiat-waarde daalt. Als dat een trigger is voor de altcoins om in btc-waarde te dalen met een vertraging, dan kan je daar inderdaad gebruik van maken als je daar snel genoeg bij bent. En het ging niet om kleine dalingen, maar echt de dips, waarbij de bitcoin 10% of meer inlevert.
En zeker zal niet elke altcoin meegaan in de daling van de bitcoin. Het is ook geen vast gegeven. Maar als 9 van de 10 altcoins wel die daling inzetten en je hebt een gespreide portfolio, kan je wel je positie verbeteren, ondanks dat er dan 1 van de 10 in je portfolio niet daalt. De ene keer blijft Dash stabiel, de andere keer Ripple en nu in jouw geval SALT.
Het is (nog) niet mijn strategie.robb. schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:06:
[...]
Kijk, dit soort discussies maakt dit forum nu zo waardevol! Leuk om de verschillende strategieën te lezen.
[ Voor 15% gewijzigd door thunder8 op 24-12-2017 08:14 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
? Hoe ga je anders aan waardebepaling doen? Euro heeft een waarde tov dollar en andersom, net als elke andere munt. Crypto's werken anders, alts hebben een waarde tov btc/eth/usdt/of een andere (eigen) munt. Btc/eth/usdt heeft een waarde tov euro/dollar.robb. schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:09:
Wellicht een domme vraag maar ik kan het antwoord niet in dit forum vinden.
Waarom zijn er handelsparen in de cryptocurrency? Ik snap het nut niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Welke altcoins koop je dan in, degene (uit bijv. de top 20 marketcap) die procentueel het meeste gezakt zijn?thunder8 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:11:
[...]
Nee niet wat jij zei. Jij focust op de prijs van de altcoin in euro/dollar, waardoor je ziet dat deze mee daalt bij een daling van de prijs van een bitcoin. De persoon waar jij op reageerde, heeft het over de prijs van de altcoins in btc-waarde, niet in fiat-waarde. Wezenlijk verschil.
Als je in eerste instantie naar de btc-waarde van die altcoin kijkt, zal die waarde niet gedaald zijn, terwijl de bitcoin wel in fiat-waarde daalt. Als dat een trigger is voor de altcoins om in btc-waarde te dalen met een vertraging, dan kan je daar inderdaad gebruik van maken als je daar snel genoeg bij bent. En het ging niet om kleine dalingen, maar echt de dips, waarbij de bitcoin 10% of meer inlevert.
En zeker zal niet elke altcoin meegaan in de daling van de bitcoin. Het is ook geen vast gegeven. Maar als 9 van de 10 altcoins wel die daling inzetten en je hebt een gespreide portfolio, kan je wel je positie verbeteren, ondanks dat er dan 1 van de 10 in je portfolio niet daalt. De ene keer blijft Dash stabiel, de andere keer Ripple en nu in jouw geval SALT.
[...]
Het is (nog) niet mijn strategie.Ik heb niet de tijd om continue naar de koersen te kijken, heb gewoon een dagbaan.
Maar wel een interessante om in de gaten te houden. Als dit keer op keer voorkomt, dan kan je daar inderdaad goed gebruik van maken en je portfolio goed spekken.
Wat vinden jullie trouwens van de stijging van Stratis, tijdens de dip teruggegaan naar 7eu, en nu weer bijna terug op 14eu. Hoor eigenlijk vrij weinig van strat.
Zijn er veel mensen die strat hebben?
Oke dat snap ik dan. Kan de BTC bij een sterke koersdaling van het handelspaar (€ of $) dan dus ook in waarde verminderen? En welk handelspaar gebruik je dan bij voorkeur. ETH gebruik ik bijv, zonder goeie reden nooit.Crypts schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:14:
[...]
? Hoe ga je anders aan waardebepaling doen? Euro heeft een waarde tov dollar en andersom, net als elke andere munt. Crypto's werken anders, alts hebben een waarde tov btc/eth/usdt/of een andere (eigen) munt. Btc/eth/usdt heeft een waarde tov euro/dollar.
and climbing.. hoop wel dat het wraith protocol nu wel gaan releasen.. als ze dit niet doen vrees ik dat het echt een dump gaat worden.Sbakker1982 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:28:
Al dat paniekvoetbal op XVG... hij staat bij mij op 0,23 nog steeds...
Heb een beetje twijfel bij het hele team van xvg.. allemaal vrijwilligers. er is ook niet echt duidelijke communicatie etc.. wel een vage trailer over wraith.
Op Bittrex is staat hij op bijna 0.26. https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITTREX%3AXVGUSD.Sbakker1982 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:28:
Al dat paniekvoetbal op XVG... hij staat bij mij op 0,23 nog steeds...
Hij krijgt best veel correcties maar hij blijft maar stijgen. Hopelijk nog door naar de 0.40.
Ja ik heb nu net binance, alleen ik vraag me af of het nou slim is om m’n verge te verplaatsen van litebit naar binance. En hoe dit moet..Munns schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:32:
[...]
Op Bittrex is staat hij op bijna 0.26. https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITTREX%3AXVGUSD.
Hij krijgt best veel correcties maar hij blijft maar stijgen. Hopelijk nog door naar de 0.40.
Kan je XVG direct traden voor euro's en die doorsturen naar je rekening op Kraken/GADX? Of moet je ze eerst naar btc omzetten? Ben nog niet geverifieerd bij kraken dus kan nog niet op de Exchange.. bij litebit kan je ze niet meer verkopen..
Kreeg van coinbase een bericht dat de naam van mijn rekeningnummer niet matched met mijn naam in coinbase .. heel apart . dus daar kan ik ook geen fiat omzetten..
Kreeg van coinbase een bericht dat de naam van mijn rekeningnummer niet matched met mijn naam in coinbase .. heel apart . dus daar kan ik ook geen fiat omzetten..
Je kan het ook op binance verkopen. Ik neem aan dat, als de coin op een andere exchange stijgt, de prijs bij andere exchanges ook mee stijgen. Heb net een klein gedeelte verkocht op 0.27 op binance.Sbakker1982 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:51:
[...]
Ja ik heb nu net binance, alleen ik vraag me af of het nou slim is om m’n verge te verplaatsen van litebit naar binance. En hoe dit moet..
Had iemand hier een oplossing voor?dChained schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:15:
Vraagje over Blockfolio: ik houd hier ook mijn BTC/USD in bij maar kan hier geen Binance selecteren uiteraard. Ik heb nu Coinbsse maar ligt deze koers het dichtste bij die van Binance of moet ik een andere aanhouden?
(Excuses als het hier niet hoort)
Gisteren meegegaan op de TRX hype maar deze is voor nu nog niet gestegen.. Terwijl Verge is gedipt en weer terug is gekomen. Domme zet helaas.
Wat vind iedereen hier van de aankondiging vam TRX? Ik denk namelijk niet dat er
wat door gaat veranderen. Bron: https://mobile.twitter.co...status/944802855860371456
Wat moet je van die steiging vinden? Ik kan er blij mee zijn want ik heb ze in mijn portfolio zitten.rickstant85 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:20:
Wat vinden jullie trouwens van de stijging van Stratis, tijdens de dip teruggegaan naar 7eu, en nu weer bijna terug op 14eu. Hoor eigenlijk vrij weinig van strat.
De dip heeft iedere coin hard getroffen en Stratis is daar erg goed van hersteld inderdaad.
Ik hoor op dit forum ook niks over RaiBlocks (timmert hard aan de weg), die gaat ook flink omhoog volgend jaar, evenals Ardor (de hebben een eerste samenwerking met een commerciele partij aangekondigd) en Navcoin, hebben oa Navpay voor Android uitgebracht en straks voor iOS.
Allemaal coins waar ik nauwelijks iets over hoor hier maar die nu ondergewaardeerd zijn, al weet je het nooit wat de toekomst gaat brengen.
Die aankondiging van TRX vind ik toch teleurstellend.. blij dat ik nog xvg heb gehouden gisteren
Ik doe op dit moment zoveel mogelijk eth sparen. Alles trade ik om naar eth en andersom. Litebit koop ik niks van omdat ik de fees daar te hoog vind. Ik zag van de week dat ik daar 30-40 euro meer moest betalen voor dezelfde eth.RideWithUz schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:54:
Kan je XVG direct traden voor euro's en die doorsturen naar je rekening op Kraken/GADX? Of moet je ze eerst naar btc omzetten? Ben nog niet geverifieerd bij kraken dus kan nog niet op de Exchange.. bij litebit kan je ze niet meer verkopen..
Ik koop mijn eth bij anycoindirect als ik het meteen nodig heb. Daar betaal je 3-4 euro meer dan de marktwaarde en bij kraken duurt het even voordat het geld op je kraken account staat dus kan je ook pas later eth kopen. Als ik dan genoeg eth heb gespaard van al mijn altcoins, dan trade ik die om via kraken terug naar mijn rekening. Transactie fees van eth zijn laag, 50 cent tegenover de 30 dollar van BTC, plus de fees van mijn exchanges zijn mininmaal.
Dat maakt niet zo heel veel uit. Als de koers in de buurt ligt van je eigen exchange, dan zit je goed. Dit soort apps zijn een leidraad, geen harde cijfers helaas. Je houdt bij hoeveel je van welke coin hebt en dan heb je een redelijk inzicht van winsten en verliezen. Echter is de totaalprijs en winst op je portfolio nooit 100% accuraat. Volgens mij kan je in Blockfolio geen exacte tijd doorgeven van je trade, bij Delta wel. Daarnaast kan ik in Blockfolio geen fee meegeven die je betaalt per trade. Weet niet of de app daar zelf rekening mee houdt of dat dit er niet in verwerkt is. Delta kan je dit zelf invullen.
Ik ben gisteravond op verge uitgestapt rond de 0,04 eth. Had verwacht dat het vannacht wel zou dalen. Blijft beetje tegen de sellwall aanhangen.
Vandaag maar even kijken of er een goede vervanger is of wachten op een crash zo dat ik weer voordelig kan inkopen.
Mijn icx groeit ook nog gestaag, misschien daar in wat bijkopen.
Vandaag maar even kijken of er een goede vervanger is of wachten op een crash zo dat ik weer voordelig kan inkopen.
Dat snap ik wel. Ik wou alleen aangeven dat de max supply niet de enige graadmeter is voor de waarde van een coin. Misschien was ik hierin niet duidelijk.poderosoo schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:21:
[...]
Je snapt hopelijk dat Ripple en Verge totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, los van beide hoge supply? Zo niet, ga alsjeblieft onderzoek doen.
24h wereldmarkt...crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:16:
als er 1 dump komt dan ben je vaak al te laat, want dit wordt op tijdstippen gedaan wanneer mensen slapen etc.
[...]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Hoeveel had je er dan als ik vragen mag?Tito129 schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:09:
Ik ben gisteravond op verge uitgestapt rond de 0,04 eth. Had verwacht dat het vannacht wel zou dalen. Blijft beetje tegen de sellwall aanhangen.
Dat instappen op 0,02 en uitstappen op 0,04 waarvoor je waarachijnlijk elke 3 minuten de koers moet bekijken schiet toch niet op? Of je hebt er 50k, dan begint het wat te doen.
Ik heb 3000 XVG gekocht op 0,0050 dollar en ik houd ze vast totdat hij de 1 dollar aantikt en dan haal ik aleen maar mijn investering terug om in een andere potentieel te zetten.
Wat voor media volg je hiervoor? Ik ben zoekende naar goede kanalen om op tijd in te stappen bij potentieel, zoals jij deed bij Verge.GeeMoney schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:17:
[...]
Hoeveel had je er dan als ik vragen mag?
Dat instappen op 0,02 en uutstappen op 0,04 waarvoor je waarachijnlijk elke 3 minuten de koers moet bekijken schiet toch niet op? Of je hebt er 50k, dan begint het wat te doen.
Ik heb 3000 XVG gelocht op 0,0050 dollar en ik houd ze vast totdat hij de 1 dollar aantikt en dan haal ik aleen maar mijn investering terug om in een andere potentieel te zetten.
Heb nu mijn coins verzameld op alleen bitfinex en binance en nu het nog maar twee totalen zijn viel mij op dat de Delta app (portfolio) structureel meer waarde toekent dan wat op de Exchanges zelf staan. Zo ongeveer 8-10%. Ik heb de transacties in Delta nog eens nagekeken en dit lijkt te kloppen.
Wat zou de reden zijn? Delta lijkt dus een positiever beeld dan de werkelijkheid te geven?
Wat zou de reden zijn? Delta lijkt dus een positiever beeld dan de werkelijkheid te geven?
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik stapte in op 0.018 omdat Mcafee Verge noemde in zijn tweet. Natuurlijk een pump naar de 0.06 dat nu zelf doorgaat naar de 0.25.RmNL90 schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:20:
[...]
Wat voor media volg je hiervoor? Ik ben zoekende naar goede kanalen om op tijd in te stappen bij potentieel, zoals jij deed bij Verge.
Anoniem: 159816
Het is wel een reallife toepassing, andere coins waar mensen op gokken hebben dat vaak niet eens.dChained schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:56:
[...]
Had iemand hier een oplossing voor?
Gisteren meegegaan op de TRX hype maar deze is voor nu nog niet gestegen.. Terwijl Verge is gedipt en weer terug is gekomen. Domme zet helaas.
Wat vind iedereen hier van de aankondiging vam TRX? Ik denk namelijk niet dat er
wat door gaat veranderen. Bron: https://mobile.twitter.co...status/944802855860371456
Eergisteren eens begonnen met cryptocurrency. Gestart met Verge en gisterenavond verkocht toen het begon te dalen. Prima eerste ervaring tot nu toe.
Alles doe ik nu via litebit. Ze hebben vaak alleen weinig beschikbaar. Nu wil ik toch weer Verge terugkopen maar dat is dus even geduld hebben.
Alles doe ik nu via litebit. Ze hebben vaak alleen weinig beschikbaar. Nu wil ik toch weer Verge terugkopen maar dat is dus even geduld hebben.
Respectfully, TTB.
Zit te wachten om die in een dip te kopen. Maar toen de dip er was kon ik die nergens bij een broker kopen. Wacht op de volgende dip. Verwachting is dat ie echt wel een heel stuk gaat stijgen.rickstant85 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:20:
Ik had hem juist in de dip gekocht, precies op tijd.. van mij mag hij wel doorgaan nu naar de 20eu...dangerpaki schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:34:
[...]
Zit te wachten om die in een dip te kopen. Maar toen de dip er was kon ik die nergens bij een broker kopen. Wacht op de volgende dip. Verwachting is dat ie echt wel een heel stuk gaat stijgen.
BL3P heeft nu al tijden een stop op nieuwe accounts. Zijn hier mensen die B3LP gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vooral voor wat betreft exchange van/naar fiat.
O ja, mocht iemand een B3LP account hebben maar toch niet gebruikten, wil ik hem wel overnemen
O ja, mocht iemand een B3LP account hebben maar toch niet gebruikten, wil ik hem wel overnemen
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Persoonlijk denk ik dat dat in trade boekingen zit, omdat je bij traden tijdelijk van en naar btc boekt (of eth of ltc)kraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:24:
Heb nu mijn coins verzameld op alleen bitfinex en binance en nu het nog maar twee totalen zijn viel mij op dat de Delta app (portfolio) structureel meer waarde toekent dan wat op de Exchanges zelf staan. Zo ongeveer 8-10%. Ik heb de transacties in Delta nog eens nagekeken en dit lijkt te kloppen.
Naast mijn eigen portfolio die ik in Blockfolio bijhoudt, heb ik ook samen een portfolio met een maat. Ik geef alle trades aan hem door en hij krijgt andere resultaten in de app dan ik. Hij heeft Android en ik iOS, maar het lijkt erop dat er ergens met het op en afboeken tussen trades ook de winst wordt "geboekt" in de resultaten. Beste is denk ik tijdens het overschakelen tussen 2 alts, het saldo niet in je btc/ltc/eth in en uit te boeken.
[ Voor 6% gewijzigd door thunder8 op 24-12-2017 09:46 ]
Fees, daarom kan je nu ook fees toevoegen aan je transacties in de Delta app.kraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:24:
Tnx. Dat is idd de volgende stap.kraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:40:
@ttb_82 Tip: gebruik een exchange; daar is altijd "voorraad" en deze zet een wallet niet op "onderhoud" als het hen uitkomt.
Respectfully, TTB.
Ik heb wat NXT gekocht en wil deze in mijn wallet zetten. Deze is flink uitgebreid, is je walletadres nu het nxt-xxxxx adres?
Ik zie tevens dat er een airdrop plaats gaat vinden en je dus "gratis" Ignis coins erbij krijgt
Ik zie tevens dat er een airdrop plaats gaat vinden en je dus "gratis" Ignis coins erbij krijgt
Heb met 250 euro inleg er dik 1000 euro op verdiend. Ja ik weet dat je met hold geluk kunt hebben. Maar ik vind 1000 euro best veel geld Ookal kan ik dat missen. Er zijn denk ik maar weinig die het geduld kunnen hebben en het risico willen lopen om een jaar te wachten op misschien wel niks.GeeMoney schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:17:
[...]
Hoeveel had je er dan als ik vragen mag?
Dat instappen op 0,02 en uitstappen op 0,04 waarvoor je waarachijnlijk elke 3 minuten de koers moet bekijken schiet toch niet op? Of je hebt er 50k, dan begint het wat te doen.
Ik heb 3000 XVG gekocht op 0,0050 dollar en ik houd ze vast totdat hij de 1 dollar aantikt en dan haal ik aleen maar mijn investering terug om in een andere potentieel te zetten.
Dat zeg ik zeker niet. Als je wacht tot je daadwerkelijk met crypto kan betalen of er andere nuttige zaken mee kan, kan je dus een product of dienst afnemen voor je crypto. Echter Holden tot de dood of daadwerkelijk zeggen dat je ze nooit meer wegdoet omdat je gelooft in het product, dat snap ik niet.NielsdeB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:44:
[...]
Als je zegt dat crypto weggegooid geld is zolang je het niet terug ruilt naar euro's dan hoef ik hier niet serieus op te reageren. Toch?
En, zou graag zien dat je wel serieus reageert, geeft eens wat afwisseling tussen de posts dat men niet kan inloggen, transactie al erg lang duurt enz
cointracking.info werkt zoveel fijner. En als je je telefoon kwijt bent, installeer je op andere telefoon weer de app, je logt in en klaar.xileS schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:08:
Dankzij dit topic, zag ik dat er een alternatief was voor Blockfolio, genaamd Delta.
Ik ben nu een paar weken een beetje aan het traden (op Binance en Bittrex) geslagen en heb zo nauwkeurig mogelijk alles bijgehouden in Delta. Toch wel handig dat ik ergens een overzicht heb. Alleen het probleem met beide apps waar ik nu mee zit, ze hebben geen backup functie! Ik had al vernomen dat Delta hiermee wel bezig is en er snel een Backup & Restore functie komt, maar ik weet natuurlijk niet wanneer dit is.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort mijn telefoon terug sturen ter reparatie, maar ik wil niet al mijn ingevoerde gegevens kwijt in Delta. Volgens mij zijn hier genoeg Android apps hiervoor om toch je gegevens tijdelijk op een ander toestel te kunnen krijgen. Ik dacht voordat ik straks allemaal gekke apps ga proberen, is het iemand anders misschien al gelukt om dit netjes over te kunnen zetten (zonder root)? Ik kom namelijk voornamelijk apps tegen die de apps zelfs kan backuppen en niet de data, maar daar heb ik in dit geval niks aan.
Anders ga ik serieus eerst op een update wachten van Delta, wanneer je wel netjes een backup kan maken.
/edit
https://medium.com/getdel...ack-ups-more-1d128704219a
nog eventjes geduld gewoon zie ik, hoef ik zelf niet met de data te gaan klooien.
Handelen in alts betekent dubbel valuta risico, de waarde van de alt fluctueert tov btc en btc fluctueert tov fiat. Dat maakt het risico dus ook zo groot maar de rewards daarentegen ook.robb. schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:22:
[...]
Oke dat snap ik dan. Kan de BTC bij een sterke koersdaling van het handelspaar (€ of $) dan dus ook in waarde verminderen? En welk handelspaar gebruik je dan bij voorkeur. ETH gebruik ik bijv, zonder goeie reden nooit.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nou, mijn keuze om XVG eruit te doen en TRX terug te nemen was duidelijk niet de juiste, you live and you learn 
Aan degenen die hem wel hebben gehouden of bij hebben gekocht in de dip, well done.
NIeuwe dag, nieuwe kansen.
Aan degenen die hem wel hebben gehouden of bij hebben gekocht in de dip, well done.
Heb gister hetzelfde gedaan. Nig niet verkocht omdat ik niet met verlies eruit wil stappen. Komt vast goed... of niet. Ach het is allemaal een spelletjem0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:57:
Nou, mijn keuze om XVG eruit te doen en TRX terug te nemen was duidelijk niet de juiste, you live and you learn
Same here, maar dan eth naar trx. Dacht even een xvg'tje te doen omdat ik daar maar met weinig was ingestapt en ook nog eens te laat.m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:57:
Maar wie weet komt de McAfee boost nog, dat zou wel helpen. Ik ga TRX wel holden, want potentie heeft het zeker wel. Denk dat we ook een beetje gek gemaakt worden door alle woekerwinsten van snel stijgende shitcoins.
Power Ledger is trouwens iets waar ik nog wel potentie in zie. Qua techniek kan ik t niet inschatten maar qua real life toepassing zie ik het wel zitten. Blockchain gebruiken voor energy trade. Gezien de complexiteit van die trade vooral ook naar de toekomst waarin iedereen energieleverancier kan zijn lijkt het mij een mooie toepassing...
Vreemde is wel dat ie niet heel veel doet
Vreemde is wel dat ie niet heel veel doet
Ik stond gisterenavond op het punt hetzelfde te doen, geleid door de berichten hier. Toch maar ballen gehad en niet gedaan.m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:57:
10k aan verges gekocht voor 1,5cent. Gelukkig zie ik mijn verges nog steeds op ruim 1200% groei staan ;-)
Volgens mij heb ik er zelfs een voorbeeld bij gegeven waarin staat dat wanneer bitcoin zakt in waarde in dollar dat de altcoins nog steeds dezelfde waarde hebben op basis van bitcoin. Maar wanneer dus die waarde van bitcoin 20 procent zakt dat dus ook de waarde van de altcoin 20 procent zakt. Niet in bitcoinwaarde maar wel in dollar waarde. Dus de enige manier om hierop geld te verdienen is wanneer de altcoins ook daadwerkelijk in bitcoinwaarde zakken.thunder8 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:11:
[...]
Nee niet wat jij zei. Jij focust op de prijs van de altcoin in euro/dollar, waardoor je ziet dat deze mee daalt bij een daling van de prijs van een bitcoin. De persoon waar jij op reageerde, heeft het over de prijs van de altcoins in btc-waarde, niet in fiat-waarde. Wezenlijk verschil.
[...]
Het is (nog) niet mijn strategie.Ik heb niet de tijd om continue naar de koersen te kijken, heb gewoon een dagbaan.
Maar wel een interessante om in de gaten te houden. Als dit keer op keer voorkomt, dan kan je daar inderdaad goed gebruik van maken en je portfolio goed spekken.
Hoeveel bied je?Swerfer schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:39:
BL3P heeft nu al tijden een stop op nieuwe accounts. Zijn hier mensen die B3LP gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vooral voor wat betreft exchange van/naar fiat.
Ben zelf gisteren pas geverifieerd daar (had sinds mei of zo een account maar nooit verificatie gedaan) en nog geen trades gedaan maar wat wel opvalt is dat het orderboek vrij dun is dus als je wat grotere hoeveelheden wil gaan traden dan zal er aardig wat slippage zijn. Wat betreft exchange naar/van fiat zag ik bij mij als nieuwe user een limiet van 100.000,- euro op deposits en withdrawals per dag wat als ik het vergelijk met andere exchanges een beetje in het midden zit. Kraken is bij Tier 3 bv $25.000 per dag en Bitstamp heeft weer geen limieten (bij hogere bedragen krijg je daar wel weer een apart KYC formulier). Qua snelheid van de daadwerkelijke uitbetaling en deposit lijkt me het wel goed te zitten aangezien Bitonic achter B3LP zit.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha OMG; net per ongeluk m'n TRX verkocht aan 299
Was even aan het tellen op welk punt ik break even zou draaien en ik per ongeluk effectief op Sell geklikt blijkbaar
Nu maar even hopen dat de koers wat zakt dat ik kan terugkopen 
***EDIT***
NVM; heb kunnen terugkopen met 5 coins winst, jeej
Was even aan het tellen op welk punt ik break even zou draaien en ik per ongeluk effectief op Sell geklikt blijkbaar

***EDIT***
NVM; heb kunnen terugkopen met 5 coins winst, jeej
[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 24-12-2017 10:11 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Kun je dan meteen het deposit address van een exchange opgeven waar anycoin je ETH naar moet sturen? Of moet je eerst een eigen wallet adres gebruiken?Munns schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:58:
[...]
Ik doe op dit moment zoveel mogelijk eth sparen. Alles trade ik om naar eth en andersom. Litebit koop ik niks van omdat ik de fees daar te hoog vind. Ik zag van de week dat ik daar 30-40 euro meer moest betalen voor dezelfde eth.
Ik koop mijn eth bij anycoindirect als ik het meteen nodig heb. Daar betaal je 3-4 euro meer dan de marktwaarde en bij kraken duurt het even voordat het geld op je kraken account staat dus kan je ook pas later eth kopen. Als ik dan genoeg eth heb gespaard van al mijn altcoins, dan trade ik die om via kraken terug naar mijn rekening. Transactie fees van eth zijn laag, 50 cent tegenover de 30 dollar van BTC, plus de fees van mijn exchanges zijn mininmaal.
Ben verified op BL3P en het is mijn go-to exchange om van of naar fiat te gaan. In eerste instantie door middel van BTC maar de laatste verkies ik vanwege de lagere fees graag voor LTC. Opnames worden normaalgesproken binnen een dag verwerkt dus niets te klagen.Swerfer schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:39:
edit: Ieuw, overstap XVG > TRX was onverstandig. Rode cijfertjes brr

[ Voor 5% gewijzigd door London op 24-12-2017 10:25 ]
Tesla M3LR '21
heb om die reden ook alles weg gehaald bij litebit had meer winst kunnen hebben misschien maar het kost ook geld als die wallet steeds op onderhoud staat, welke exchange gebruik jij btwkraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:40:
@ttb_82 Tip: gebruik een exchange; daar is altijd "voorraad" en deze zet een wallet niet op "onderhoud" als het hen uitkomt.
Strat hier redelijk wat iets van halve BTC.rickstant85 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:20:
Gaat goed voor de moment.
Ik ga mijn positie in ARDR flink vergroten voor het einde van het jaar, ga ook % XVG zetten naar ARDR. Dit is een coin die het gaat maken in 2018. Ook gewoon een solide bedrijf, wat qua marketing nog wat kan leren, maar ze gaan hun personeelsbestand uitbreiden, en hebben ook 15 miljoen kapitaal daarvoor opgehaald in de IGNIS token sale.smokeandnoise schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:57:
[...]
Wat moet je van die steiging vinden? Ik kan er blij mee zijn want ik heb ze in mijn portfolio zitten.
De dip heeft iedere coin hard getroffen en Stratis is daar erg goed van hersteld inderdaad.
Ik hoor op dit forum ook niks over RaiBlocks (timmert hard aan de weg), die gaat ook flink omhoog volgend jaar, evenals Ardor (de hebben een eerste samenwerking met een commerciele partij aangekondigd) en Navcoin, hebben oa Navpay voor Android uitgebracht en straks voor iOS.
Allemaal coins waar ik nauwelijks iets over hoor hier maar die nu ondergewaardeerd zijn, al weet je het nooit wat de toekomst gaat brengen.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ikzelf ben geregistreerd op Bitfinex, Binance, GDAX. Helaas nog geen Bittrex. Mijn advies zou zijn op diverse aan te melden (hoewel dat nu lastig is ivm diverse leden stops). Dit ivm het diverse coin aanbod, spreiding van risico (hack, downtime e.d.). Ook is het handig om wat btc/fiat klaar te hebben staan zodat je direct kunt reageren mocht je iets willen kopen.bie100 schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:28:
[...]
heb om die reden ook alles weg gehaald bij litebit had meer winst kunnen hebben misschien maar het kost ook geld als die wallet steeds op onderhoud staat, welke exchange gebruik jij btw
👉🏻 Blog 👈🏻
EMC2 is waarschijnlijk mijn eerste munt die uiteindelijk gaat uitdoven. Heb gelukkig alleen vlak voor de mind blowing, world changing announcement een portie gekocht en hoewel het leuk was geweest als het zou stijgen, kan ik hier ook wel mee leven. Zijn er ook mensen die echt een beetje de boot zijn ingegaan met EMC2?
Vind/vond het irritante van gdax dat ze 2 verificaties willen hebben, niet alleen rijbewijs maar ook id/paspoort... Maar ja, denk dat dat maar moet dan.
Overigens vannacht ook nog een deel CTR gekocht, die gaat ook wel lekker.
Overigens vannacht ook nog een deel CTR gekocht, die gaat ook wel lekker.
yes, helaas ook hiermee echt voor het eerst serieus verlies gepakt.GustavSan schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:40:
EMC2 is waarschijnlijk mijn eerste munt die uiteindelijk gaat uitdoven. Heb gelukkig vlak voor de mind blowing, world changing announcement een portie gekocht en hoewel het leuk was geweest als het zou stijgen, kan ik hier ook wel mee leven. Zijn er ook mensen die echt een beetje de boot zijn ingegaan met EMC2?
na die announcement dropte de value 35% haha... wat een nepperts zijn dat.GustavSan schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:40:
EMC2 is waarschijnlijk mijn eerste munt die uiteindelijk gaat uitdoven. Heb gelukkig vlak voor de mind blowing, world changing announcement een portie gekocht en hoewel het leuk was geweest als het zou stijgen, kan ik hier ook wel mee leven. Zijn er ook mensen die echt een beetje de boot zijn ingegaan met EMC2?
Kraken heeft de eerste upgrade om performance problemen op te lossen uitgerold: https://blog.kraken.com/p...-performance-and-upgrade/
Ik weet niet precies wanneer dat is gebeurd maar sinds gisteravond werkt voor mij kraken weer heel behoorlijk en vanochtend kon ik zonder problemen handelen. Hopelijk dat met de komende upgrades de dienstverlening van kraken weer structureel op een goed niveau komt
.
Ik weet niet precies wanneer dat is gebeurd maar sinds gisteravond werkt voor mij kraken weer heel behoorlijk en vanochtend kon ik zonder problemen handelen. Hopelijk dat met de komende upgrades de dienstverlening van kraken weer structureel op een goed niveau komt
Ik heb iig de helft van m'n TRX verkocht tegen +- 10% verlies Ik zie het op korte termijn niet goed komen(ik handel TRX/ETH en zie dat er bijna 200 ETH te koop staan net boven de huidige koers (629-623). Meestal volg ik het niet zo in detail, maar ik heb niet het gevoel dat we daar plots overgaan.
De andere helft hold ik wel, want ik geloof ook effectief erin, maar nu heb ik er percentueel teveel insteken. Niet gezond
**EDIT**
Zie dat et ook weer gezakt is tot onder 620, dus goede timing qua verkoop precies
De andere helft hold ik wel, want ik geloof ook effectief erin, maar nu heb ik er percentueel teveel insteken. Niet gezond
**EDIT**
Zie dat et ook weer gezakt is tot onder 620, dus goede timing qua verkoop precies
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Benieuwd of ze dan op (korte?) termijn ook weer de advanced orders (stop loss ed) weer actief zetten en extra coins toevoegen om te kunnen traden.xos schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:42:
Kraken heeft de eerste upgrade om performance problemen op te lossen uitgerold: https://blog.kraken.com/p...-performance-and-upgrade/
Ik weet niet precies wanneer dat is gebeurd maar sinds gisteravond werkt voor mij kraken weer heel behoorlijk en vanochtend kon ik zonder problemen handelen. Hopelijk dat met de komende upgrades de dienstverlening van kraken weer structureel op een goed niveau komt.
Las ergens dat als je op Kraken niet kunt verifiëren je dit op kunt lossen door een nieuw account te maken. Dan kun je daarna wel verifiëren. Niet zelf geprobeerd maar wel de moeite om te vermelden volgens mij.
Rookworst zonder r is ook worst.
kan wel kloppen iemand in mijn omgeving heeft vrijdag account op kraken gemaakt om te beginnen en was eigelijk in no time tier 2Bartvandelaar schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:51:
Las ergens dat als je op Kraken niet kunt verifiëren je dit op kunt lossen door een nieuw account te maken. Dan kun je daarna wel verifiëren. Niet zelf geprobeerd maar wel de moeite om te vermelden volgens mij.
bedankt voor de tipBartvandelaar schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:51:
Hmmm, ik loop wel eens tegen het volgende aan (op binance)...
Ik heb 40 CTR gekocht (kan alleen hele CTR kopen), binance pakt daar een fee van 0.1% van, dat is 0.04CTR. Resultaat is dat ik 39.96CTR heb gekregen, maar omdat ik ook weer alleen hele kan verkopen kan ik maar 39CTR verkopen en blijf ik zitten met 0.96CTR...
Tenzij ik hoeveelheden van 1000 ga kopen zie ik niet echt in hoe ik dit kan voorkomen... Zie ik iets over het hoofd? Want uiteindelijk blijf je met allemaal van die beetjes zitten dan.
Ik heb 40 CTR gekocht (kan alleen hele CTR kopen), binance pakt daar een fee van 0.1% van, dat is 0.04CTR. Resultaat is dat ik 39.96CTR heb gekregen, maar omdat ik ook weer alleen hele kan verkopen kan ik maar 39CTR verkopen en blijf ik zitten met 0.96CTR...
Tenzij ik hoeveelheden van 1000 ga kopen zie ik niet echt in hoe ik dit kan voorkomen... Zie ik iets over het hoofd? Want uiteindelijk blijf je met allemaal van die beetjes zitten dan.
Koop wat BNB op binance dan betaal je de fee daaruit als je dat ook in je profiel aanzet. En je krijgt een standaard korting. Lost je probleem niet helemaal op helaas.m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:03:
Hmmm, ik loop wel eens tegen het volgende aan (op binance)...
Enige tijd terug heb ik wat REQ gekocht en in mijn MyEtherWallet gezet. Moet ik nu ETH in mijn MyEtherWallet hebben om de fee, uitgedrukt in Gas? te kunnen betalen als ik mijn REQ naar Binance wil verplaatsen? Hoe weet je dan hoeveel je nodig hebt? Gas limit werd automatisch ingevuld op iets van 52k. Maar kon mijn REQ niet versturen omdat ik geen funds (wss ETH) heb.
Is het trouwens vanaf Bitkassa ook mogelijk gelijk naar Binance te storten? Gebruik altijd Bitonic maar die zijn leeg.
Ah, maar eventuele toekomstige welcubuz schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:08:
[...]
Koop wat BNB op binance dan betaal je de fee daaruit als je dat ook in je profiel aanzet. En je krijgt een standaard korting. Lost je probleem niet helemaal op helaas.
Ik heb flink veel XVG staan, en ik hold voorlopig. Als ik de markt lees (eind van het jaar) voorzie ik nog niet zo snel een dip. Ik heb ook veel vrienden en familie aangeraden in te stappen en sommigen hebben mijn advies gevolgd.Tito129 schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:52:
[...]
Heb met 250 euro inleg er dik 1000 euro op verdiend. Ja ik weet dat je met hold geluk kunt hebben. Maar ik vind 1000 euro best veel geld Ookal kan ik dat missen. Er zijn denk ik maar weinig die het geduld kunnen hebben en het risico willen lopen om een jaar te wachten op misschien wel niks.
Er is best wel een hype rond XVG (is dit niet waarop voor crypto zo hard meelift nu? Laten we eerlijk zijn..) ontstaan en je hoort overal de wilde verhalen. Marketcap kan zomaar die van Monero passeren binnen nu en een paar maanden, dan ga je nog *10. Echt niets is onmogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door paradoXical op 24-12-2017 11:23 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Gisterochtend mijn speelgeld uit Vechain en XVG geruild voor TRX op 285 sat, en gisteravond weer verkocht op 370 sat toen ik zag dat BTC daalde. Juiste keuze
. Ik merk wel nu ik steeds vaker trade je echt moet proberen om niet gierig te zijn. En nooit in moet paniek verkopen.
Stapte in op dus 285 sat gisterochtend waarna het steeg naar ongeveer 325sat en toen weer daalde naar 290.. Wou toen bijna verkopen uit paniek om toch nog winst te pakken. Toch uiteindelijk niet gedaan omdat er vandaag een announcement zou komen en de koers dus echt nog wel zou gaan stijgen. Toen de koers gisteren ineens flink steeg naar 379sat op binance zag je een paar minuten de koers stil staan en hier niet doorheen breken, dat was het moment dat ik dacht; verkopen! Toen op 370sat verkocht waarna alles naar beneden ging.
Er gingen geruchten dat er een partnership zou komen met Ali Baba maar dat was natuurlijk te mooi om waar te zijn. Zulke geruchten zorgen meestal voor een flinke stijging en wanneer blijkt dat het niet klopt gaat de koers vaak snel naar beneden. Zulke geruchten zijn vaak killing voor de koers van een munt. Een voorbeeld is het gerucht omtrent OMG een paar maanden terug. Dat ze een partnership met Apple zouden hebben. De koerst steeg toen enorm. Toen bleek dat het fud was klapte deze heel snel in elkaar. Ander voorbeeld was laatst met NEO.
Je ziet gewoon dat er heel snel van een mug een olifant wordt gemaakt wat zorgt voor enorme koers stijgingen / dalingen. Ik probeer hier nu op in te spelen met mijn speelgeld en het gaat tot dusver redelijk goed. Heb ook helaas 'grote fouten' gemaakt de afgelopen tijd.
XVG bijvoorbeeld gekocht rond de 40 sat en verkocht op 100sat, Iota gekocht op 40 cent en verkocht op 1 dollar. Eigenlijk is het niet eens een fout want heb toch mijn winst gepakt, maar veel minder dan het had kunnen zijn als ik gewoon had gehold.
En dat bedoel ik dus eigenlijk met niet gierig proberen te zijn. Als ik 50-100% kan pakken dan pak ik het gelijk om zo in ieder geval de winst zeker te stellen. Enige risico wat je hier dus loopt is dat de koers veel verder knalt (zoals bij XVG, IOTA), maar je loopt ook zeker een risico dat de koers na 50-100% stijging weer goed zakt. Dus dan maar blij zijn met wat je pakt
, winst is winst.
XVG zat ik in sinds September en was door de tijd heen zeer ontevreden over het 'team' achter XVG. Weinig communicatie en het Wraith protocol dat steeds werd uitgesteld. Al met al besloot ik dus op 100sat uit te stappen. Deze stijging van de afgelopen tijd had ik echt nooit verwacht. En ben later dus nog wel een paar keer in en uitgestapt met mijn speelgeld om toch wat te profiteren. Ben erg benieuwd of dat het deze keer wel gaat uitkomen of niet. Maar als het weer wordt uitgesteld dan verwacht ik een enorme daling in de prijs.
De TRX mededeling van vandaag is zeker geen slecht nieuws, reallife usecase is altijd goed. Alleen voor zover ik begrijp gaan ze TRX munten niet gebruiken maar krijgen ze een eigen munt? Ze zullen wel draaien op het TRX netwerk.
Verder is er nu een wedstrijd aan de gang op Binance omtrent TRX. Er gaan geruchten dat er flink gedumpt zal worden wanneer deze wedstrijd voorbij is. Dus ik blijf nu even weg van TRX. Opzoek naar de volgende pump, suggesties zijn welkom
Stapte in op dus 285 sat gisterochtend waarna het steeg naar ongeveer 325sat en toen weer daalde naar 290.. Wou toen bijna verkopen uit paniek om toch nog winst te pakken. Toch uiteindelijk niet gedaan omdat er vandaag een announcement zou komen en de koers dus echt nog wel zou gaan stijgen. Toen de koers gisteren ineens flink steeg naar 379sat op binance zag je een paar minuten de koers stil staan en hier niet doorheen breken, dat was het moment dat ik dacht; verkopen! Toen op 370sat verkocht waarna alles naar beneden ging.
Er gingen geruchten dat er een partnership zou komen met Ali Baba maar dat was natuurlijk te mooi om waar te zijn. Zulke geruchten zorgen meestal voor een flinke stijging en wanneer blijkt dat het niet klopt gaat de koers vaak snel naar beneden. Zulke geruchten zijn vaak killing voor de koers van een munt. Een voorbeeld is het gerucht omtrent OMG een paar maanden terug. Dat ze een partnership met Apple zouden hebben. De koerst steeg toen enorm. Toen bleek dat het fud was klapte deze heel snel in elkaar. Ander voorbeeld was laatst met NEO.
Je ziet gewoon dat er heel snel van een mug een olifant wordt gemaakt wat zorgt voor enorme koers stijgingen / dalingen. Ik probeer hier nu op in te spelen met mijn speelgeld en het gaat tot dusver redelijk goed. Heb ook helaas 'grote fouten' gemaakt de afgelopen tijd.
XVG bijvoorbeeld gekocht rond de 40 sat en verkocht op 100sat, Iota gekocht op 40 cent en verkocht op 1 dollar. Eigenlijk is het niet eens een fout want heb toch mijn winst gepakt, maar veel minder dan het had kunnen zijn als ik gewoon had gehold.
En dat bedoel ik dus eigenlijk met niet gierig proberen te zijn. Als ik 50-100% kan pakken dan pak ik het gelijk om zo in ieder geval de winst zeker te stellen. Enige risico wat je hier dus loopt is dat de koers veel verder knalt (zoals bij XVG, IOTA), maar je loopt ook zeker een risico dat de koers na 50-100% stijging weer goed zakt. Dus dan maar blij zijn met wat je pakt
XVG zat ik in sinds September en was door de tijd heen zeer ontevreden over het 'team' achter XVG. Weinig communicatie en het Wraith protocol dat steeds werd uitgesteld. Al met al besloot ik dus op 100sat uit te stappen. Deze stijging van de afgelopen tijd had ik echt nooit verwacht. En ben later dus nog wel een paar keer in en uitgestapt met mijn speelgeld om toch wat te profiteren. Ben erg benieuwd of dat het deze keer wel gaat uitkomen of niet. Maar als het weer wordt uitgesteld dan verwacht ik een enorme daling in de prijs.
De TRX mededeling van vandaag is zeker geen slecht nieuws, reallife usecase is altijd goed. Alleen voor zover ik begrijp gaan ze TRX munten niet gebruiken maar krijgen ze een eigen munt? Ze zullen wel draaien op het TRX netwerk.
Verder is er nu een wedstrijd aan de gang op Binance omtrent TRX. Er gaan geruchten dat er flink gedumpt zal worden wanneer deze wedstrijd voorbij is. Dus ik blijf nu even weg van TRX. Opzoek naar de volgende pump, suggesties zijn welkom
Bizar die "paniek" hier en elders af en toe..heb geduld. En dan nog..
Afgelopen vrijdag was die "crash" mijn portfolio was met 40% gedaald. Shit happens. Einde van de vrijdag was het verlies weer grotendeels goed gemaakt en vandaag sta ik 15% boven de waarde van afgelopen donderdag.
Vriend van me wilde vrijdag ook uitstappen, paniek. Gezegd dat hij gewoon geduld moest hebben. Ik handel niet actief, maar volg wel. En alles wat ik van iedere niet-daytrader heb geleerd is dat je in crypto tegen diepe dalen moet kunnen en geduld moet hebben.
Zeker bij de kleinere munten.
Afgelopen vrijdag was die "crash" mijn portfolio was met 40% gedaald. Shit happens. Einde van de vrijdag was het verlies weer grotendeels goed gemaakt en vandaag sta ik 15% boven de waarde van afgelopen donderdag.
Vriend van me wilde vrijdag ook uitstappen, paniek. Gezegd dat hij gewoon geduld moest hebben. Ik handel niet actief, maar volg wel. En alles wat ik van iedere niet-daytrader heb geleerd is dat je in crypto tegen diepe dalen moet kunnen en geduld moet hebben.
Zeker bij de kleinere munten.
Wat bedoel je daarmee, een wedstrijd op Binance?o-TANK-o schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:25:
<knip>
Google is your friend: https://support.binance.c...i-Mercedes-Benz-Giveaway-m0ridin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:28:
[...]
Wat bedoel je daarmee, een wedstrijd op Binance?
Ugh! Letterlijk een wedstrijd... mi scusa. Ik ging uit van een crypto-term...Ribo89 schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:30:
[...]
Google is your friend: https://support.binance.c...i-Mercedes-Benz-Giveaway-
De wedstrijd zorgt er ook voor dat er een neerwaartse druk is op de prijs, vanwege het grote aantal tradevolumes. We gaan zien wat het na afloop gaat doen met de prijs.
https://ibb.co/h6wD9m
Wanneer de berenvlag gebroken wordt kan het zo naar 8k.
Wanneer de berenvlag gebroken wordt kan het zo naar 8k.
[ Voor 6% gewijzigd door vvilco op 24-12-2017 11:38 ]
Heb deze kiet verkocht direct na de announcement (had anders 20% winst kunnen pakken). Had al geen lange termijns vertrouwen in deze munt als ik de site zo las. Voor mij was het dus een gratis les.GustavSan schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:40:
EMC2 is waarschijnlijk mijn eerste munt die uiteindelijk gaat uitdoven. Heb gelukkig alleen vlak voor de mind blowing, world changing announcement een portie gekocht en hoewel het leuk was geweest als het zou stijgen, kan ik hier ook wel mee leven. Zijn er ook mensen die echt een beetje de boot zijn ingegaan met EMC2?
NOSIG
Door mijn XVG om te zetten naar TRX flink wat verlies gepakt maar hoop dat de munt zich nog hersteld. Dan sell ik alles en zet ik het om in XVG en ICX waar ik veel meer van verwacht.
jammer dat XVG niet geshort kan worden... die gaat nu wel een stukje dalen denk ik
Dat heb ik al een stuk of vijf keer gedacht, uiteindelijk nog veel winst op deze coin kunnen pakken maar het had veel hoger kunnen zijn.vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:50:
jammer dat XVG niet geshort kan worden... die gaat nu wel een stukje dalen denk ik
Zit nog even te zoeken naar het juiste moment om weer in te stappen. Heb buy-order op 1850 satoshi staan nu.
[ Voor 14% gewijzigd door Lucky0wn op 24-12-2017 11:54 ]
en waarom denk je dat?vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:50:
Ja, ik ben ook wel benieuwd waar ik zulk soort info vandaan kan halen
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Heb je de sellwall op 2000 gezien.vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:55:
[...]
Volume en kracht nemen af, nieuwe high is mislukt.
https://ibb.co/ckZapm
Het aankondigen van Wraith en vervolgens niet leveren verdiende inderdaad geen schoonheidsprijs. Het team lijkt daar echter wel lessen uit te hebben getrokken, vooral voor wat betreft de communicatie. Belangrijkste wat ik er zelf uit meegenomen heb is dat het team qua development een gezonde aanpak kiest: alleen releasen als iets echt klaar is. Ik vind dat ze daarmee positief afsteken tegen vele andere projecten die veel beloven (of de indruk wekken dat er grote dingen aankomen) en vervolgens veel minder leveren dan men deed geloven. Een zware min voor de communicatie dus, maar een absolute plus voor de werkwijze als het op development aankomt.o-TANK-o schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:25:
Als ik op Twitter en Reddit af moet gaan staat Wraith nu toch echt klaar voor de launch, de belofte om in Q4 te releasen lijkt waarheid te worden.
Ik ben in september ingestapt en heb daardoor op dit moment een rendement van zo'n 2600%. Ik kijk het dus lekker aan, afhankelijk van wat er de komende dagen gebeurd maak ik veel winst of heel veel winst.
There is no spoon
Ja, alleen is het orderboek niet betrouwbaar omdat dit gebruikt kan worden om een bepaald beeld te schetsen. Candles liegen nooit.
hoelang duurt het bij kraken voor dat je tier 1 bent of ben ik ongeduldig
Bij mij was dat bijna realtime doorgevoerd.bie100 schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:59:
hoelang duurt het bij kraken voor dat je tier 1 bent of ben ik ongeduldig
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
mmm bij mij staat die nog op Processingrmathijssen schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:00:
[...]
Bij mij was dat bijna realtime doorgevoerd.
dit klopt. ik zag steeds dat het niet mogelijk was. na jouw bericht een nieuw account aangemaakt met nieuw email adres en nu lukt het wel. ben nu aan het wachten op goedkeuring.Bartvandelaar schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:51:
De munt schijnt alleen niks te doen wat ze beloven. Het is een mooie pump maar zou winst pakken en in munt stoppen wat wel milestones haalt.paradoXical schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:22:
[...]
Ik heb flink veel XVG staan, en ik hold voorlopig. Als ik de markt lees (eind van het jaar) voorzie ik nog niet zo snel een dip. Ik heb ook veel vrienden en familie aangeraden in te stappen en sommigen hebben mijn advies gevolgd.
Er is best wel een hype rond XVG (is dit niet waarop voor crypto zo hard meelift nu? Laten we eerlijk zijn..) ontstaan en je hoort overal de wilde verhalen. Marketcap kan zomaar die van Monero passeren binnen nu en een paar maanden, dan ga je nog *10. Echt niets is onmogelijk.
Wacht eff, dus mensen met veel geld die heul veul TRX kunnen kopen, krijgen daardoor ook nog eens goodies in de vorm van auto's e.d?Ribo89 schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:30:
[...]
Google is your friend: https://support.binance.c...i-Mercedes-Benz-Giveaway-
Sounds about right
En ook een Porsche en Masserati, echt bizarre contest inderdaad.metallicattim schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:07:
[...]
Wacht eff, dus mensen met veel geld die heul veul TRX kunnen kopen, krijgen daardoor ook nog eens goodies in de vorm van auto's e.d?
Sounds about right
Ja en ze hebben meer van die acties, ik had ook echt zoiets van 'wtf, giveaway naar rijke mensen' toen ik dat zag.metallicattim schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:07:
[...]
Wacht eff, dus mensen met veel geld die heul veul TRX kunnen kopen, krijgen daardoor ook nog eens goodies in de vorm van auto's e.d?
Sounds about right
Als ze nou een wedstrijd deden wie het meeste % winst had geboekt tegenover de inleg, dan is er voor iedereen een kans. Maargoed, daar verdienen zij niks aan he
Telt de hele dag 10k TRX verkopen en kopen ook mee
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]