[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.120 views

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:55:
[...]

Als je al btc hebt staan Binance. Is overigens prima terug te vinden in dit topic, daar hoef je geen NU voor te plaatsen...
NU als in niet een week wachten.

Ik heb momenteel ETH en LTC, maar wat ik wil is gewoon een aantal Verge en andere coins hebben zonder voor 1000 euro's ergens in te stappen

Het leven is te kort om te testen

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
@stoploss discuasie hierboven:

En een soort backup stop loss, een iets lagere, kan dat op bv. binance? Of instellen op een marge, bv. stoploss op 0,00005 +/- 5%?

Weet iemand een exchange waarop een van beiden mogelijk is?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:58:
In Binance staat veranderd de balans niet maar er staat wel in order voor al m'n XVG. Ze zijn nu toch wel al geruild voor ETH hoop ik?
Kijk eens bij Open orders, als hij daar staat heb je pech... wacht hij op de prijs die jij wil voor verkoop, die allang voorbij is....

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-12 23:25
Beneveerg schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:59:
[...]

Ik heb momenteel ETH en LTC, maar wat ik wil is gewoon een aantal Verge en andere coins hebben zonder voor 1000 euro's ergens in te stappen
Lees de openingspost eens, scheelt een hoop onnodige vragen.

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-12 21:45

NoE

Que?

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:56:
[...]

Ja denk het ook, tron gaat sterk omhoog en xvg daalt. Denk dat meerdere mensen zo een switch maken.
ik heb ze beide, is ook een mogelijkheid?

We love the smell of innovation in the morning!

• paradoXical
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:38:
Tron TRX begint langzaam maar gestaag aan een stijging. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen.
100 miljard TRX totaal en nu 0.5cent met cap op 3.6B. Zou geen XVG % verwachten any time soon. Maar binnen paar weken kan alles natuurlijk ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:44
Persoonlijk ben ik nu aan het kijken naar Sia om aan te kopen. Ben gelukkig nog binnengeraakt op bittrex.
Alleen ga ik nog even een dipje afwachten.
Heb zo het gevoel dat 2018 gewoon mega hard gaat gaan. Hoeveel vrienden mij niet aanspreken om ook coins te kopen ... niet normaal.

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12 08:17
argon007 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:49:
Het handmatig bijhouden met de Delta app valt al bij al wel nog mee vind ik. Het gaat er mij vooral om over die Fees. Bij Bittrex zou blijkbaar iedere fee 0.25% zijn. Toch slaag ik er niet in om dit op één of andere manier goed te krijgen.
Voor het invoeren van bittrex orders in de Delta app kan je het beste de price met de functie "in total" opgeven. Hier vul je de totale cost/proceeds van bittrex in uit je order(history). Hiermee hoef je helemaal de fee's niet te gebruiken. Deze zit dan direct verrekend in je prijs en je btc balans blijft gelijk aan bittrex. Vooral bij orders met een aantal wat geen rond getal is kan het zijn dat de actual rate die bittrex toont bij het narekenen meer cijfers achter de komma heeft dan je ziet. Bij duizenden kan dit een significant verschil geven..

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
De Aziatische kant ontwaakt, zou zo maar zijn dat XVG zakt tot $0,20 weer stabiel staat op $0,31 als jij wakker wordt. Wie zal het zeggen. Met dagtraden koop je toch aardig wat muntjes minder.... maar kan ook verder dalen. Dat is de gok en het vertrouwen in de munt die je moet hebben.😊

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Beneveerg schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:59:
[...]

Dan stuur je je ltc of eth naar Binance, verkoopt ze voor btc en koopt xvg? Geen idee of eth/xvg een handelspaar is maar dat kan ook nog. Vanwaar de paniek? Je hebt de boot al lang en breed gemist? :?

Dus doe het NU ipv nog een week te wachten...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Denk dat er al heel wat vxg verkocht is net in de dip.. nu hodlen en gas erop. De grote jongens hebben al gecashed denk ik. Die lopen geen risico met zoveel moneys.

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Iemand hier die Bitcoin futures trade? ( http://www.cmegroup.com/t...dex/us-index/bitcoin.html )

Ctrl+k

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
shakespeare schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:10:
Denk dat er al heel wat vxg verkocht is net in de dip.. nu hodlen en gas erop. De grote jongens hebben al gecashed denk ik. Die lopen geen risico met zoveel moneys.
Ik twijdelde ook nog, maar ga toch de gok nemen en hopen op een grotere payout (of hodl till death :)).

Vind verkopen eigenlijk erg moeilijk merk ik. Zelfs bij x10 of meer laat ik het liever staan met natuurlijk het risico op dumps.

Sterker nog, ga er denk ik nog maar wat bijkopen. We zien het wel....

[ Voor 6% gewijzigd door GustavSan op 23-12-2017 23:13 ]

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:08:
[...]

Dan stuur je je ltc of eth naar Binance, verkoopt ze voor btc en koopt xvg? Geen idee of eth/xvg een handelspaar is maar dat kan ook nog. Vanwaar de paniek? Je hebt de boot al lang en breed gemist? :?

Dus doe het NU ipv nog een week te wachten...
dat weet je nooit :)

met ripple heb ik het ook gehad op 75 cent..

maar zelf leg ik liever in op wat kleinere coins waar ik een goed gevoel bij heb. Bij een aantal coins heb ik wat ingelegd en dat zijn 0.01-0.05 coins daar kun je evt best leuke slagen mee maken..

Dit had ik anders bij Verge ook gehad.. ik ben er achteraf te vroeg uitgestapt en later weer in maar als ik in de + sta stap ik er definitief uit.

Het gevoel is niet goed en dan mis ik evt maar een boot :)

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je op Binance crypto om kan zetten naar usdt? Moet dit mbv de withdrawal functie? Wel handig om te weten mocht er weer een crash komen zoals afgelopen week..

• loonatick78
Zo, inleg is eruit. Met puur mazzel aardig ingezet op Verge een maand geleden.

Nu hodlen met de helft en de andere helft maar eens lekker mee traden.
Moer wel zeggen dat dit wel een uitzonderlijke steiging was van Verge. Maanden niets en de laatste 2 weken ineens sky high.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:24
GustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:12:
[...]

Ik twijdelde ook nog, maar ga toch de gok nemen en hopen op een grotere payout (of hodl till death :)).

Vind verkopen eigenlijk erg moeilijk merk ik. Zelfs bij x10 of meer laat ik het liever staan met natuurlijk het risico op dumps.

Sterker nog, ga er denk ik nog maar wat bijkopen. We zien het wel....
Hehe, de omgekeerde FOMO (niet kunnen verkopen, want wat als!)

Nee, maar herkenbaar... Ik merk dat ik mijn emotie laat overheersen en het dus heel moeilijk vind/vond munten te verkopen. Maar aan de andere kant, voor nu (zit er net een dag of 3-4 in) is het denk ik beter gewoon op safe te spelen en op die manier meer gevoel te krijgen voor alles.

Anders loop ik het risico dat ik overal maar achteraan hobbel en maar hodl met blinde hoop...

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:07:
[...]

De transactiekosten vallen wel mee, als je op litebit je coins verstuurd komt de transactiekost erop. Ben al mn coins daar aan het weghalen . De koers verschilt toch niet iets teveel ...
Enig idee hoe lang dat ongeveer duurt? (XVG van LiteBit naar Binance)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:15:
Iemand enig idee hoe je op Binance crypto om kan zetten naar usdt? Moet dit mbv de withdrawal functie? Wel handig om te weten mocht er weer een crash komen zoals afgelopen week..
Vraag ik mij ook af? Of moet alles naar BTC en dan verplaatsen?

[ Voor 32% gewijzigd door technorabilia op 23-12-2017 23:21 ]

• Crypts
banaanbanaan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:14:
[...]

dat weet je nooit :)

Het gevoel is niet goed en dan mis ik evt maar een boot :)
En dat is ook hoe ik handel, je weet het nooit maar als het gevoel niet goed is dan stap je uit. Ik handel de hele dag (en soms nacht ;( ) door maar daar hou ik wel aan vast. ;)

Overigens is het vanuit mijn oogpunt iets anders, ik stap in en altijd snel uit tenzij ik er een goed gevoel bij heb. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar TRX / Tron gaat nu heel lekker. We wisten het allemaal, maar Azië gaat open en er komt een anouncement waar (hopelijk voor de Tron investeerders) bekend wordt gemaakt dat er een samenwerking met ali baba aangegaan wordt.

In dat geval gaat TRX exploderen.

Fijne avond/nacht en goede zaken heren.

• dChained
  • Laatst online: 29-12 12:18
Zojuist 75% van mijn XVG verkocht en hier een kleine winst uitgehaald. Meteen wat TRX gekocht en hopen dat er een mooie trein voorbij komt (Lees McAfee 8)7 ). Ben benieuwd wat TRX gaat opleveren zie er wel wat in namelijk.

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
RedHat schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:20:
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar TRX / Tron gaat nu heel lekker. We wisten het allemaal, maar Azië gaat open en er komt een anouncement waar (hopelijk voor de Tron investeerders) bekend wordt gemaakt dat er een samenwerking met ali baba aangegaan wordt.

Bron?

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 00:11
Rechtsboven kan je kiezen tussen BTC/LTC/UDST. Als je dan naar USBT gaat zie je welke currencies je kan wisselen voor USBT. Vervolgens is het een kwestie van een sell order plaatsen van een van de coins naar USDT.

• Crypts
Vergeet de dames niet. ;)

• RedHat
https://twitter.com/justinsuntron

HitBTC is trouwens kapot gegaan...

Je kan alleen je munten transferen naar DOGE -> Bittrext/Exchange, doe je dit niet is alles gone.

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 23-12-2017 23:26 ]

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Gewoon je coin verkopen naar usdt, niks Withdraw

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:56:
[...]

Ja denk het ook, tron gaat sterk omhoog en xvg daalt. Denk dat meerdere mensen zo een switch maken.
Heb ze beide al een tijdje :P
TRX in 0.002
XVG in 0.007

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Als je dit bedoeld: https://twitter.com/justinsuntron/status/944581698741682176

dan is het zeker niet Ali Baba, die hebben veel meer gebruikers.

• loonatick78
Zou niet te vroeg uit Verge stappen, loopt weer lekker op nu (1790 sat)

[ Voor 9% gewijzigd door loonatick78 op 23-12-2017 23:29 ]

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemans ervaring met btc direct overzetten van Bittrex naar Binance? Transactie staat als verwerkt in Bittrex maar komt (nog) niet aan bij Binance...

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
loonatick78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:28:
Zou niet te vroeg uit Verge stappen, loopt weer lekker op nu (1790 sat)
Helaas ben juist in de dip uitgestapt om te gaan slapen (1731 sat) -.-

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
RmNL90 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:29:
Iemans ervaring met btc direct overzetten van Bittrex naar Binance? Transactie staat als verwerkt in Bittrex maar komt (nog) niet aan bij Binance...
Btc kan zo een paar uur duren.

• GustavSan
Ik ben benieuwd naar jullie input. Stel ik steek in 10 ICO's €50. Is dit mogelijk of geldt er doorgaans een minimale inleg? Ik lees regelmatig dat mensen instapten voor bv €0,02 of minder. Is dat ook binnen ICO of juist na de 1e dip als ze door de ICO heen zijn?

Buiten de bekende websites, hoe bepaal ik of een ICO kans maakt. Iemand tips?

Bv de bestaande stijgers. Hoe konden jullie hier destijds instappen en wat deed jullie dit doen besluiten?

• Crypts
Worstkaas schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:31:
[...]

Btc kan zo een paar uur duren.
en is behoorlijk duur, volgende keer een ander muntje pakken.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Heeft iemand enig idee hoe de marktwaardes over de hele wereld een beetje verdeeld zijn? Het klopt namelijk dat elke ochtend de Aziatische markt een grote invloed heeft op wat er die dag hier gebeurt. Zit bijvoorbeeld de halve marketcap (300 miljard) in Azië? Of in de EU of VS? Best interessant om zodoende te bedenken wat wel eens zou kunnen gaan stijgen. Maar denk dat dit ook moeilijk te traceren is exact..

• GustavSan
Malawolar schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:33:
Heeft iemand enig idee hoe de marktwaardes over de hele wereld een beetje verdeeld zijn? Het klopt namelijk dat elke ochtend de Aziatische markt een grote invloed heeft op wat er die dag hier gebeurt. Zit bijvoorbeeld de halve marketcap (300 miljard) in Azië? Of in de EU of VS? Best interessant om zodoende te bedenken wat wel eens zou kunnen gaan stijgen. Maar denk dat dit ook moeilijk te traceren is exact..
Exacte getallen heb ik niet, maar het zou mij niet verbazen dat er echt heel veel €€€ vanuit China, Japan en Zuid- Korea in crypto gestoken wordt...

Ik zat hier ook aan te denken. Heb bv bekenden in HK wonen die mij prima mogen wekken voor interessante ontwikkelingen :)

[ Voor 8% gewijzigd door GustavSan op 23-12-2017 23:37 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
GustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:32:
Ik ben benieuwd naar jullie input. Stel ik steek in 10 ICO's €50. Is dit mogelijk of geldt er doorgaans een minimale inleg? Ik lees regelmatig dat mensen instapten voor bv €0,02 of minder. Is dat ook binnen ICO of juist na de 1e dip als ze door de ICO heen zijn?

Bv de bestaande stijgers. Hoe konden jullie hier destijds instappen en wat deed jullie dit doen besluiten?
Hangt van de ICO af. Je ziet vaak inderdaad een minimum instapbedrag, denk aan 0.5 ETH of iets meer. Die 0.5ETH was eerst nog vrij 'laag', maar met de recente stijging is het iets prijziger om in te stappen. Een aantal doen geen minimum bedrag, dus dan kan je inzetten wat je wil.

M.b.t. kans maken, er zijn vaak wel reviews over te vinden, of mensen die middels een YouTube video hun mening erover geven. Je moet gewoon die website en whitepaper doornemen, kijken naar het team en of de vermeldde personen ook echt bestaan en ervaringen hebben, maar zelf lijkt mij het belangrijkste om te kijken of wat zij willen doen, ook echt een waardevolle toevoeging is en veel ruimte heeft om te groeien.

Ik heb aan slechts 1 ICO meegedaan, PayPie, en die is toch wel behoorlijk gestegen (na aanvankelijk een halvering van de ICO-prijs) en staat nog steeds enkel op EtherDelta.

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:59:
[...]

Yup was te al te zien bij de correctie. Morgen gaat Tron naar een ander platform, dus meer gebruikers erbij. Na de aankondiging ging de prijs niet echt stijgen. Zit trouwens ook best diehard in Tron bij 200 satoshi, maar deze HODL ik wel. Voornamelijk omdat die CEO best rap partnerships sluit en echt zijn best doet om positieve exposure te creeëren. Ook al vind ik de coin zelf iets minder qua tech, maar de manier waarop hij het aanpakt bewonder ik wel.

Edit: lees telkens in al die telegram groepen dat iedereen switcht van XVG naar TRX omdat de stijging te intens was om te volgen.
Hoe laat is die actie van Tron morgen Nederlandse tijd?

• RedHat
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:39:
[...]

Azie gaat open over ~3 uur.. Dus 3 tot 11 uur als je van kantoortijden uit gaat.

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 18:30
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:39:
[...]

Hij gaf niet echt een tijd aan, maar de aankondiging is meestal al genoeg. Ik laat Tron wel gewoon staan want die dipt heus niet terug naar 200 satoshi's, dus verlies zal ik niet maken.

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-12 09:48
GustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:32:

De ico's met lage instap zijn er zo goed als niet meer of die vind je bijna niet. TheGobOnes op youtube heeft ergens een excel blad staan met een lijst potentiele munten. Hij heeft ze met een formule een waarde gegeven.
Er worden ook goede tips gegeven op kleine slack, discord chats. Daar heb ik genoeg goede tips gekregen en gegeven. Wat heb jij allemaal gevonden tot nu toe?

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
ik zet toch ff een sell order voor me trx

ik lees op de binance telegram ook weer van allerlei geouwehoer e.d. en straks krijg je weer hetzelfde als met de EMC2 annoucement ;)

met die dingen zit ik ook nog steeds in me maag

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Danny.G schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:38:
[...]

Hangt van de ICO af. Je ziet vaak inderdaad een minimum instapbedrag, denk aan 0.5 ETH of iets meer. Die 0.5ETH was eerst nog vrij 'laag', maar met de recente stijging is het iets prijziger om in te stappen. Een aantal doen geen minimum bedrag, dus dan kan je inzetten wat je wil.

M.b.t. kans maken, er zijn vaak wel reviews over te vinden, of mensen die middels een YouTube video hun mening erover geven. Je moet gewoon die website en whitepaper doornemen, kijken naar het team en of de vermeldde personen ook echt bestaan en ervaringen hebben, maar zelf lijkt mij het belangrijkste om te kijken of wat zij willen doen, ook echt een waardevolle toevoeging is en veel ruimte heeft om te groeien.

Ik heb aan slechts 1 ICO meegedaan, PayPie, en die is toch wel behoorlijk gestegen (na aanvankelijk een halvering van de ICO-prijs) en staat nog steeds enkel op EtherDelta.
Zit zelf na te denken om in te stappen in de ICO van ShipChain.. heb de indruk dat hier een goed team, gedachte en mogelijk product achter zit. Iemand suggesties?

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Danny.G schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:38:
[...]

*knip

Waarom is dat eigenlijk, dat sommige heel erg lang op EtherDelta blijven en niet doorgroeien naar andere exchanges?
Wanneer wordt een cryptovaluta opgenomen door andere exchanges, wat is daarvoor nodig, iemand hier een antwoord op?

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:25
Pierlala schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:49:
[...]

Waarom is dat eigenlijk, dat sommige heel erg lang op EtherDelta blijven en niet doorgroeien naar andere exchanges?
Wanneer wordt een cryptovaluta opgenomen door andere exchanges, wat is daarvoor nodig, iemand hier een antwoord op?
Er kan gestemd worden op verschillende coins om ze op bijv. Binance te krijgen.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
Pierlala schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:49:
[...]

Dat is een beetje afhankelijk van waar het team gepositioneerd zit (in verband met "security coins"), maar het heeft vaak met de vraag vanuit de community te maken. Daarnaast vragen exchanges nog wel een behoorlijke fee (Binance zo'n $100k geloof ik), maar dat gebeurt pas nadat ze weten dat er voldoende vraag is.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12 22:05
m0ridin schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:36:
[...]

En zelfs weer boven de 1800, maar ja... ik merk dat ik gewoon geen lange termijn zicht heb. Moet me eerst echt gaan verdiepen in alle munten, en dan nog zijn er zoveel mogelijkheden.
Niemand heeft 'lange termijn zicht'. Het is allemaal speculatie.

Je kunt hoogstens kijken wat voor techniek/plan/team er achter een coin zit, maar dat hoeft ook niet heel veel te betekenen.

Een redelijke aanname is dat coins die anonimiteit bieden aan het langste eind gaan trekken, maar verder...

[ Voor 9% gewijzigd door hershel op 23-12-2017 23:58 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:25

Onbekend

...

hershel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:57:
Een redelijke aanname is dat coins die anonimiteit bieden aan het langste eind gaan trekken, maar verder...
Dat zou ik juist niet direct aannemen. Anonieme coins zijn juist bedoeld om anoniem aankopen te doen, en daarvoor zou je graag een stabiele munt willen hebben en niet een munt die veel in waarde fluctueert.
Ook zijn anonieme coins toch gevoeliger voor diefstal aangezien ze dus niet te traceren zijn.

Voor het "beleggen" (gokken) wat nu gebeurt maakt het niet echt uit of een coin anoniem is of niet, maar voor langere termijn gaat het erom dat een coin betrouwbaar is.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:47
Zijn er tweakers die ervaring hebben met auto-traders? Ik ken bijvoorbeeld Gunbot en Cryptohopper. Zijn er nog alternatieven?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Net op 0.29 $ voor het eerst mijn XVG laten omzetten naar USD. Heb mijn initiele inleg x40 nu in USD. Morgen hopen op een dip en dan weer mijn positie terugkopen. Kon het niet langer aan om niet wat winst eruit te halen en speculeer nu op een dip. En een leuk kadootje halen voor mezelf en mijn vriendinnetje morgen :) :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-12 16:27
Op Bittrex 5 XRP withdrawal fee? Qué? 8)7

Op kraken 0.02, op poloniex 0.15. Seems more like it...
ETH is goedkoper, maar dan kan ik morgen pas de boel uitcashen op Bitstamp. Heb mijn schoonheidsslaapje ook nodig.... :O

[ Voor 37% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 24-12-2017 00:50 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
+10% drop BTC. Anyone?

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-12 12:51

Jebus4life

BE User

Iemand hier de koers van TRX aan het volgen. Dit is gewoon een regelrechte crash aan het worden.

Ik ga holden en hopen dat het stabiliseert, maar dit is niet normaal; 0.00078 naar 0.000068 in 15 minuten

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12 14:25
Jebus4life schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:50:
Iemand hier de koers van TRX aan het volgen. Dit is gewoon een regelrechte crash aan het worden.

Ik ga holden en hopen dat het stabiliseert, maar dit is niet normaal; 0.00078 naar 0.000068 in 15 minuten
Lijkt weer een dipje bezig te zijn met alle coins, niet enkel TRX.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12 11:32
Jebus4life schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:50:

Kijk je wel naar de juiste verhouding; tot BTC? Hij is nog altijd 4 of 5 dollarcent, dus niks schokkends aan de hand...

• RedHat
Soeski schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:53:
[...]

Kijk je wel naar de juiste verhouding; tot BTC? Hij is nog altijd 4 of 5 dollarcent, dus niks schokkends aan de hand...
Zijn short-term-panic-sellers....
Daar verdien ik het meeste aan, dus ik vind helemaal oke :)

Dit gebeurd gewoon en dat maakt dit spannend / leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 24-12-2017 00:54 ]

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

[...]

Inderdaad, ik ben aan het vergelijken met de etherprijs (op binance is het ETH of BTC, en ik handel liever in ETH)
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:54:
[...]

Zijn short-term-panic-sellers....
Daar verdien ik het meeste aan, dus ik vind helemaal oke :)

Dit gebeurd gewoon en dat maakt dit spannend / leuk :)
True, maar in een waan van vreugde van m'n grote XVG winst op 24 uur dacht ik even hetzelfde te doen met TRX met de aankomende announcement. Ik zit dus nu met 25% van m'n bankroll (jaja, dom I know, maar het is nu zo :p )te kijken naar een crashende munt, wetende dat als ik uitstap rond 0.00069 (ETH dus) ik break even draai :p

[ Voor 46% gewijzigd door Jebus4life op 24-12-2017 00:57 ]

• Rated
[...]

schommelt een beetje tussen de 334 / 360. niet zo spannend inderdaad.

Verwijderd

Goedenavond,
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de Ripple, maar kon op een vraag het antwoord niet vinden. Ik vroeg me namelijk af door wat de Circulating Supply bepaald wordt, aangezien de Ripple niet gemined kan worden.

• RedHat
Rated schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:55:
[...]

schommelt een beetje tussen de 334 / 360. niet zo spannend inderdaad.
Juist het verschil tussen daling BTC en de tijd dat altcoins daarop dalen is echt goud...
Was voor mij weer even 12% farmen in 15 seconden :)

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

(Ik was trouwens even aan tunnelvisie aan het lijden trouwens inderdaad, quasi alles staat gewoon in het rood het laatste uur, niks met TRX te maken :+ )

• dChained
TRX zit nu onder de prijs waarvoor ik 'm aankocht maar verwacht dat de stijging straks pas komt tijdens/na de aankondiging. Sta tot nu toe met alles behalve BTC in de plus dus maak me geen zorgen.

Heb er een stop/limit in staan die zeer positief is maar hopelijk halen we die, en anders maar niet :) .

Heb nu het volgende Portofolio: BTC, XVG, ICX, XRP, TRX. Lijkt me goed voor 2018.

Is er een mogelijkheid dat ik een invite krijg voor het slack kanaal? Zie dat de invite niet werkt namelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:02:
[...]

Ik heb weer ingestapt op 13050 euro en hoop dat bitcoin snel naar de 20000 gaat dan heb ik verlies terug.
Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:24
TRX nog op de prijs waarvoor ik m kocht, kleine coin (CTR) gekocht die juist blijft sitjgen ondanks alles...

Voor een relatief minimaal bedrag, maar toch leuk.

• Rated
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:57:
[...]

Juist het verschil tussen daling BTC en de tijd dat altcoins daarop dalen is echt goud...
ahh lekker. Ben pas begonnen met handelen dus doe het wat voorzichtiger aan. Heb de fee/opslag van anycoin ook nog die ik eruit moet halen dus wacht nog even af.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:03:
[...]

Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.
8)7

Tip: blijf vanaf nu echt weg bij crypto. Dit is niks voor jou.

Verwijderd

In Korea is het nu 9 uur. Daar wordt meer Tron verkocht dan gekocht:

https://www.coinnest.co.kr/info-tron

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:57:
[...]

Wat bedoel je? dat je altcoins hebt ingekocht?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

dChained schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:02:
TRX zit nu onder de prijs waarvoor ik 'm aankocht maar verwacht dat de stijging straks pas komt tijdens/na de aankondiging. Sta tot nu toe met alles behalve BTC in de plus dus maak me geen zorgen.

Heb er een stop/limit in staan die zeer positief is maar hopelijk halen we die, en anders maar niet :) .

Heb nu het volgende Portofolio: BTC, XVG, ICX, XRP, TRX. Lijkt me goed voor 2018.

Is er een mogelijkheid dat ik een invite krijg voor het slack kanaal? Zie dat de invite niet werkt namelijk.
Ik heb TRX, LTC, XRP QSP & REP momenteel
QSP/REP voor 2018; LTC & XRP wegens relatief stabiel & TRX nu even voor de komende dag of 2 ^^
Muntje of 5/6 vind ik ook het leukste om aan te houden, houdt het nog wat overzichtelijk.

Hoe houden jullie de waarde van jullie altcoins eigenlijk bij? In de verhouding altcoin/BTC of in Altcoin/Euro-Dollar? Want ik vind het soms nogal verwarrend om de waarde van die coins in te schatten (en bij te houden op langere termijn)
[...]

Dan zou ik toch in het algemeen eruit stappen. Ik zie m'n portfolio momenteel ook gewoon serieus zakken, maar dan is het proberen kalm blijven (wat ook niet altijd lukt) en beslissen of je verlies kan accepteren of niet... Als je wilt winnen moet je ook kunnen verliezen helaas
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:09:
In Korea is het nu 9 uur. Daar wordt meer Tron verkocht dan gekocht:

https://www.coinnest.co.kr/info-tron
Ze zijn gewoon doorgedraaid daar als ik die koers blijf volgen.
Ik blijf gewoon wakker omdat ik het hilarisch vind (en zenuwslopend, maar ik ga toch holden dus heeft het geen zin om te kijken ernaar. Maar toch, compleet gestoord zijn ze in Azië (of ze weten zaken die wij nog niet weten ^^)

[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 24-12-2017 01:13 ]

• RedHat
iNSANiTi schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:10:
[...]

Wat bedoel je? dat je altcoins hebt ingekocht?
BTC daalt 10%, ALT Coin blijft staan, Je verkoopt alles (altcoins), correctie BTC > Altcoin 10%, Incl panic sells.... Dan weer kopen = 10%+ profit

• DeeSung
  • Niet online
[...]

1 dag ook lol.

Vind het wel mooi om mezelf toch terug te zien. Al dat paniekerige gedoe.

Maar het komt wel dat mensen de meerwaarde van cryptos gaan inzien. Het is zoiezo niet niets waard.

Alles op de blockchain later. Cloudopslag is een goeie.

Je merkt wel dat alles nog lekker in de kinderschoenen staat dus er zit zoiezo risico aan en de blockchains van alle coins ed moeten nog met elkaar kunnen communiceren.

Later heb je gewoon 1 wallet met al je coins en al he tokens en kan je die gaan swappen waneer je wilt.

Je kan meedoen aan loterijen zonder dat die graaiers (staatsloterij ed) er wat aan verdienen.

Heerlijke toekomst.

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:12:
[...]

BTC daalt 10%, ALT Coin blijft staan, Je verkoopt alles (altcoins), correctie BTC > Altcoin 10%, Incl panic sells.... Dan weer kopen = 10%+ profit
Eigenlijk zou er een functie moeten zijn op de exchanges om direct al je altcoins in BTC om te zetten. :9

• dChained
Vraagje over Blockfolio: ik houd hier ook mijn BTC/USD in bij maar kan hier geen Binance selecteren uiteraard. Ik heb nu Coinbsse maar ligt deze koers het dichtste bij die van Binance of moet ik een andere aanhouden?

(Excuses als het hier niet hoort)

• RedHat
Pierlala schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:14:
[...]

Eigenlijk zou er een functie moeten zijn op de exchanges om direct al je altcoins in BTC om te zetten. :9
Zou lekker zijn. Al dat paniekvolk leggen mij in ieder geval geen windeieren.. De bounce geeft zoveel +EV

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 23:16
De ticker van Kraken (BTC/EURO) heeft een verschil van soms 200 euro in vergelijking tot Bitfinex en Coinbase. Ik snap wel dat exchanges natuurlijk andere volumes hebben en prijzen (vraag + aanbod). Ik vroeg me af waarom het verschil dan alsnog zo groot is.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik kan het niet meer aanzien. Holden, slapen en hopen dat het morgen er terug beter uitziet :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:15:
[...]

Zou lekker zijn. Al dat paniekvolk leggen mij in ieder geval geen windeieren.. De bounce geeft zoveel +EV
Lol d:)b

Maar doe je dit handmatig of stel je dit van te voren in op de verschillende exchanges?

• RedHat
D-Ed schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:22:
[...]

Lol d:)b

Maar doe je dit handmatig of stel je dit van te voren in op de verschillende exchanges?
Nee ik hou gewoon de BTC koers per tick bij... Als die ineens in een paar ticks van een minuut 10% daalt en mensen roepen CRASH OMG ALLES WEG WE GAAN DEAUD LATAAHHH dan sell ik voor de altcoin drop, de altcoin corrigeert zich vervolgens naar de BTC en dan koop je voor veel minder weer die altcoin in.

Die BTC waarde die bounced volgens de historie altijd wel goed dus het 'verlies' is er niet of de BTC moet echt blijvend dalen.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:26:
[...]

Nee ik hou gewoon de BTC koers per tick bij... Als die ineens in een paar ticks van een minuut 10% daalt en mensen roepen CRASH OMG ALLES WEG WE GAAN DEAUD LATAAHHH dan sell ik voor de altcoin drop, de altcoin corrigeert zich vervolgens naar de BTC en dan koop je voor veel minder weer die altcoin in.

Die BTC waarde die bounced volgens de historie altijd wel goed dus het 'verlies' is er niet of de BTC moet echt blijvend dalen.
Lekker bezig _/-\o_ Dan zit ik er nog wat ‘te romantisch’ in.. Ik houd het zo ‘tussen de bedrijven door’ wel in de gaten maar niet zo scherp.. Dat Verge nu zakt doet mij niet zoveel omdat ik laag ben ingestapt maar eigenlijk had ik moeten handelen ipv HODL om echt meer winst eruit te halen..

Ach tja, tot dusverre verloopt het goed en start ik met de juiste coins dus aan de knoppen draaien bewaar ik voor 2018 :9

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11 18:24
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:26:
[...]

Als ik het goed begrijp verkoop je dus je alts wanneer BTC dropt omdat deze laggen tov de BTC/USD koers?
En even later met de vrijgekomen BTC balance weer alts inkopen?
Interessant, dit fenomeen heb ik nog niet eerder waargenomen. Zit je dan ook echt op 1m candles te kijken?

• RedHat
Pap3rclip schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:50:
[...]

Als ik het goed begrijp verkoop je dus je alts wanneer BTC dropt omdat deze laggen tov de BTC/USD koers?
En even later met de vrijgekomen BTC balance weer alts inkopen?
Interessant, dit fenomeen heb ik nog niet eerder waargenomen. Zit je dan ook echt op 1m candles te kijken?
Na de dump van gister ging dit 'perongeluk' goed.. Nu kijk ik op 1M candles.... Nu weet ik (Zit nog niet zo lang in de coins maar ben wel bekend met markten) dat delay = strategie = winst... Golfbewegingen maken mensen vandaag de dag nog rijk buiten de coins om. Het is niet zo'n gekke strategie als het gebeurd wanneer je weet dat het gemanipuleerd is of dat het toch wel bounced.

Machtige mensen gebruiken deze strategie al eeuwen, waarom zou het niet in de marge werken? Of je op een miljard 10~20% pakt of op een euro, het blijft 10~20% .

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 24-12-2017 01:56 ]

• paradoXical
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

[...]

Heb een beetje vertrouwen. Nog geen nacht slecht geslapen, en sta met 100k+ in coins. Volle vertrouwen in wat ik aan het doen ben, en zo niet dan ook bereid verlies te nemen.

Is dit wel jouw markt?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11 18:24
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:54:
[...]

Na de dump van gister ging dit 'perongeluk' goed.. Nu kijk ik op 1M candles.... Nu weet ik (Zit nog niet zo lang in de coins maar ben wel bekend met markten) dat delay = strategie = winst... Golfbewegingen maken mensen vandaag de dag nog rijk buiten de coins om. Het is niet zo'n gekke strategie als het gebeurd wanneer je weet dat het gemanipuleerd is of dat het toch wel bounced.

Machtige mensen gebruiken deze strategie al eeuwen, waarom zou het niet in de marge werken?
Inderdaad, in theorie moet dit wel werken, er van uitgaande dat BTC uitgezoomd een bullish market is. Lijkt mij echter moeilijk om er op in te spelen gezien het instant, 24/7 en globale karakter van de cryptomarkt.
Voorlopig was ik altijd meer een 'just HODL' persoon tijdens de ietwat zwaardere dipjes, misschien moet ik jou strategie ook eens proberen...

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:54:
[...]

Machtige mensen gebruiken deze strategie al eeuwen, waarom zou het niet in de marge werken? Of je op een miljard 10~20% pakt of op een euro, het blijft 10~20% .
Maar als dit met 10 minuten plaatsvindt kan je het dan nog wel op tijd terug kopen?
(als je all-in gaat natuurlijk)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• RedHat
Pap3rclip schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:59:
[...]

Inderdaad, in theorie moet dit wel werken, er van uitgaande dat BTC uitgezoomd een bullish market is. Lijkt mij echter moeilijk om er op in te spelen gezien het instant, 24/7 en globale karakter van de cryptomarkt.
Voorlopig was ik altijd meer een 'just HODL' persoon tijdens de ietwat zwaardere dipjes, misschien moet ik jou strategie ook eens proberen...
Het is een simpel principe..

Altcoin 1 = 1 BTC waard
Altcoin 1 blijft in waarde staan, terwijl BTC 50% in waarde verminderd.
Je hold een Altcoin die ineens dubbel zo veel waard is voor de correctie.
Altcoin = 2 BTC waard... Je sellt...

De correctie komt nu... Altcoin wordt gecorrigeerd naar 1 op 1, waar hij op stond.
Je koopt de altcoin, 50% profit.

(In het extreme genomen).

Arbitrage is een beetje hetzelfde principe (Geld door verschillende platformen laten gaan omdat ze later zijn met het overnemen met de nieuwe prijs of juist te lang blijven hangen in een oude prijs).

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 24-12-2017 02:05 ]

• Jaïr.exe
paradoXical schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:59:
[...]

Heb een beetje vertrouwen. Nog geen nacht slecht geslapen, en sta met 100k+ in coins. Volle vertrouwen in wat ik aan het doen ben, en zo niet dan ook bereid verlies te nemen.

Is dit wel jouw markt?
Inderdaad, sta hier ook met 50 euro en toen die qua waarde naar 26 euro ging (bijna 50%!), nou toen sliep ik ook prima hoor. Twijfelde alleen wel een seconde bij mijn andere coin, want die wilde ik incashen voor een buskaartje maar gelukkig kwam de bounce terug (ik weet dat met OV chipkaart goedkoper is, maar dat geld voor de OV chipkaart zat dus in die andere coin).
Als je niet kan slapen om meer dan de helft te verliezen, dan moet je er nu meteen mee stoppen. Ballen van staal moet je hebben en het geduld van een Bitcoin transactie zonder fees.

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Altcoins worden toch haast nergens (meer) verhandeld?
Alleen Cryptopia en C-CEX voor zo ver ik kan zien.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-12 13:54
iNSANiTi schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:19:
Altcoins worden toch haast nergens (meer) verhandeld?
Alleen Cryptopia en C-CEX voor zo ver ik kan zien.
huh? Op alle exchanges. Binance, Bittrex, Kucoin etc...

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• RedHat
MrBlueEyes schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:27:
[...]

Het verplaatsen van geld (of eigenlijk waarde) op het juiste moment is juist een beetje het hele ding van exchange... Als Exchanges daar op korten is de handel weg.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 24-12-2017 02:31 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-12 13:54
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:31:
[...]

Het verplaatsen van geld (of eigenlijk waarde) op het juiste moment is juist een beetje het hele ding van exchange... Als Exchanges daar op korten is de handel weg.
Ja, ik vond het dan ook maar een rare opmerking. Zeker omdat er met de dag zo'n beetje altcoins bijkomen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dankzij dit topic, zag ik dat er een alternatief was voor Blockfolio, genaamd Delta.

Ik ben nu een paar weken een beetje aan het traden (op Binance en Bittrex) geslagen en heb zo nauwkeurig mogelijk alles bijgehouden in Delta. Toch wel handig dat ik ergens een overzicht heb. Alleen het probleem met beide apps waar ik nu mee zit, ze hebben geen backup functie! Ik had al vernomen dat Delta hiermee wel bezig is en er snel een Backup & Restore functie komt, maar ik weet natuurlijk niet wanneer dit is.

Ik ga waarschijnlijk binnenkort mijn telefoon terug sturen ter reparatie, maar ik wil niet al mijn ingevoerde gegevens kwijt in Delta. Volgens mij zijn hier genoeg Android apps hiervoor om toch je gegevens tijdelijk op een ander toestel te kunnen krijgen. Ik dacht voordat ik straks allemaal gekke apps ga proberen, is het iemand anders misschien al gelukt om dit netjes over te kunnen zetten (zonder root)? Ik kom namelijk voornamelijk apps tegen die de apps zelfs kan backuppen en niet de data, maar daar heb ik in dit geval niks aan.

Anders ga ik serieus eerst op een update wachten van Delta, wanneer je wel netjes een backup kan maken.

/edit
https://medium.com/getdel...ack-ups-more-1d128704219a

nog eventjes geduld gewoon zie ik, hoef ik zelf niet met de data te gaan klooien :).

[ Voor 8% gewijzigd door xileS op 24-12-2017 03:15 ]

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

MrBlueEyes schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:27:
[...]

We hebben het toch over ALT?
Ik zie nergens ALT op Binance... misschien moet ik gaan slapen. ;)

Ik snap het al, je bedoelt Altcoins in het algemeen. :o

Trouwens over Binance gesproken, ik heb hetzelfde deposit address voor BTC en BCH, maar ook voor ETH en TRX. Er wordt op reddit hier ook over gesproken, maar ik word er niet veel wijzer van.

Any thoughts?

Dit heeft er vast mee te maken https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115001422032-Binance-refunds-the-TRON-TRX-token

[ Voor 24% gewijzigd door iNSANiTi op 24-12-2017 03:29 ]

• Atiilaa
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-10 10:56
Kyumia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:18:
[...]

[...]

Je signature zegt nog zo mooi "Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg". You were saying? :9 XVG is inmiddels 60x over de kop gegaan in fiat ten opzichte van die datum. ;)
ik had 3 Millioen verge . maar verkocht vlakvoor Bitcoincash hardfork
rektt x)
maar het is echt een pump and dump coin

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:47
Atiilaa schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:45:
[...]

ik had 3 Millioen verge . maar verkocht vlakvoor Bitcoincash hardfork
rektt x)
maar het is echt een pump and dump coin
Als je nu de koers omlaag ziet gaan lijken alle coins pump en dump te zijn geweest....

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:25
John McAfee is blijkbaar bereid om coins te promoten in ruil voor BTC: https://twitter.com/ONEXCapital/status/944662092757569536

Pump and dump :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Jaïr.exe
Richh schreef op zondag 24 december 2017 @ 04:09:
John McAfee is blijkbaar bereid om coins te promoten in ruil voor BTC: https://twitter.com/ONEXCapital/status/944662092757569536

Pump and dump :)
Is een fake account (officiaimcafee - dus met een hoofdletter i - I)

Enige wat hij wel echt doet is zijn geslachtsdeel afhakken als Verge geen 15$ haalt in 2018. Maar op die leeftijd gebruik je dat ding toch niet naast plassen.

[ Voor 19% gewijzigd door Jaïr.exe op 24-12-2017 04:27 ]

• Atiilaa
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-10 10:56
Matadores schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:58:
[...]

Als je nu de koers omlaag ziet gaan lijken alle coins pump en dump te zijn geweest....
maar Verge heeft geen tech.
Github 5x geupdate
XVG is een kopie van bitcoin met een zogenaamde anonymous wallet wat in 2 uur inelkaar is geknutselt

• Jaïr.exe
Atiilaa schreef op zondag 24 december 2017 @ 04:40:
[...]

maar Verge heeft geen tech.
Github 5x geupdate
XVG is een kopie van bitcoin met een zogenaamde anonymous wallet wat in 2 uur inelkaar is geknutselt
Net als in de echte wereld hoeven prestaties niet naar waarheid te zijn. Kijk maar naar de fake moon landing. (fake) Man op de maan = hype. (fake) Cryptocoin op de maan = hype.

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:02:
[...]

Het is een simpel principe..

Altcoin 1 = 1 BTC waard
Altcoin 1 blijft in waarde staan, terwijl BTC 50% in waarde verminderd.
Je hold een Altcoin die ineens dubbel zo veel waard is voor de correctie.
Altcoin = 2 BTC waard... Je sellt...

De correctie komt nu... Altcoin wordt gecorrigeerd naar 1 op 1, waar hij op stond.
Je koopt de altcoin, 50% profit.

(In het extreme genomen).

Arbitrage is een beetje hetzelfde principe (Geld door verschillende platformen laten gaan omdat ze later zijn met het overnemen met de nieuwe prijs of juist te lang blijven hangen in een oude prijs).
Als bitcoin daalt dan is de waarde van een altcoin automatisch ook aangepast naar de waarde van de bitcoin koers.

Bijvoorbeeld een coin is 0.1 bitcoin waard. Bitcoin zakt 20 procent. Je raad het al, je coin is dus nog steeds 0.1 bitcoin waard en dus ook 20 procent gezakt.

Wel kan je inspelen op de paniek verkopen en dat is wat jij dan denk ik doet. Dat zijn de mensen die ook daadwerkelijk hun altcoins gaan verkopen nadat ze zien dat hun coin door bitcoin aan het zakken is.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Nickkok schreef op zondag 24 december 2017 @ 06:28:
[...]

Als bitcoin daalt dan is de waarde van een altcoin automatisch ook aangepast naar de waarde van de bitcoin koers.

Bijvoorbeeld een coin is 0.1 bitcoin waard. Bitcoin zakt 20 procent. Je raad het al, je coin is dus nog steeds 0.1 bitcoin waard en dus ook 20 procent gezakt.

Wel kan je inspelen op de paniek verkopen en dat is wat jij dan denk ik doet. Dat zijn de mensen die ook daadwerkelijk hun altcoins gaan verkopen nadat ze zien dat hun coin door bitcoin aan het zakken is.
Je moet niet naar de $ of € koers kijken, maar naar de koers van die Altcoin in btc. Als de btc dropt, zit er blijkbaar een vertraging in voordat traders hun altcoins droppen. Tot dat moment is je altcoin nog steeds dezelfde hoeveelheid btc waard. Als dit een gegeven is, kan je daar gebruik van maken om in een bearish market je positie in altcoins te versterken.

Stel je ziet dat de bitcoin 10% daalt, je verkoopt je altcoin voor btc en daarna gaat je altcoin in koers tov de bitcoin ook met 10% omlaag. Dan kan je na die daling 11% meer van dezelfde altcoin kopen dan voorheen. (minus de transaction fee)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Pagina: 1 ... 163 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]