Dit snap ik werkelijk waar niet.NielsdeB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:16:
[...]
Ik vind dit wederom zo'n fantastisch voorbeeld van alles weer terugrekenen naar veilige euro's op je bank (ik zei het eerder vandaag). Je zit hier toch ook in omdat je gelooft in de techniek of denk ik dan te rooskleurig over het tweakers forum?
Waarom zou je geld in iets stoppen "omdat je geloofd in de techniek" om er vervolgens nooit wat mee te doen -> zoals eerder gezegd, holden tot de dood. Dan kan je net zo goed je geld in de sloot gooien...
Ik geloof ook in een bedrijf als ik daar aandelen van koop op de beurs, maar investeer niet in ze omdat ik geloof in hun techniek, primaire reden is gewoon euro's verdienen.
Lijkt me dat dat voor iedereen in crypto net zo is.
Ik krijg een beetje een gevoel dat het een self fullfilling prophecy gaat worden zo. McAfee die maar vaak genoeg dit zegt en mensen die FOMO er achter aan lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:28:
[...]
John McAfee verwacht dat hij op $15 staat over 6 maanden. Do the math.
Natuurlijk klaag ik nu zeker niet met al die mensen die het op basis van zijn tweets kopen.
Verwijderd
Ok, ik doe the math: 15 dollar keer 16.555.000.000 is bijna 250 miljar dollar. Ja, moet wel lukkenVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:28:
[...]
John McAfee verwacht dat hij op $15 staat over 6 maanden. Do the math.
Die BTC ratios slaan nergens op. Iedereen vergelijkt alles met FIAT maar wanneer het om altcoins gaat vergelijkt men opeens weer met BTC.Malarky schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:28:
[...]
Iedereen heeft het hier altijd maar over NEO. Staat sinds zijn grote introductie in Augustus consequent op verlies tegenover de BTC en dalende en dalende. Zelfs in de hype van afgelopen week heeft die nog geen 20% daarvan goed gemaakt.
Als jullie coins zoeken die consequent het afleggen tegenover de BTC, kan ik er nog wel 90% noemen. Zelfde geldt voor ETH, verlies op verlies. Ja, niet in dollars, maar het minimale wat ik van een alt verwacht is redelijk on-par blijven met BTC.
Echt consequent sterke coins dit jaar waren Monero en Dash en in mindere mate Litecoin. Zelfs Ripple, het hele jaar gehyped op GoT heeft sinds mei 2500% ingeleverd tegenover de BTC en dat maand in maand uit. Nu een klein piekje terug, maar goed welke alt heeft deze week geen mooie piek gehad.
Ja, je had meer waarde kunnen halen als je alles gewoon in BTC liet staan, wat is het punt?
Verwijderd
Nee, 1 bitcoin van 1 cent op $17.000 is normaal.Prosac schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:16:
Ik wil steeds wel Verge bijkopen.. die gaat maar heen en weer, maar wel omhoog. Alleen als je ooit kocht op 0.0002 euro, dan zijn dit belachelijk hoge prijzen.
Verge wordt 24/7 verhandeld. Slaap lekker!crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:16:
Geloof me, Verge is een van de grootste pump en dump munten die nu op de markt is. Een paar weken terug hadden ze een countdown voor de Wraith Protocol en dit hebben ze niet waar kunnen maken. Veel mensen gaven aan dat het toen al een dode coin was. Maanden hiervoor gaf McAfee ook al tweets over Verge en toen gebeurde er nauwelijks iets met de prijs. Nu er zo veel nieuwe mensen de crypto markt hebben betreden, hebben mensen geen flauw idee waar ze in investeren en dit is zeer gevaarlijk. Ik adviseer mensen om uit te kijken voor dit. De top 100 XVG heeft ruim 95%, als er 1 dump komt dan ben je vaak al te laat, want dit wordt op tijdstippen gedaan wanneer mensen slapen etc.
[...]
Verwijderd
Einsteinium is DE reden dat ik niet meer inkoop voor een dergelijk event, kijk daarna wel wat er gebeurd. En ja misschien mis je de eerste stijging van tientallen procenten, maar je zit in ieder geval niet gelijk -50% a la EinsteiniumJunia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:18:
[...]
- ETH lijkt mij een stabiele vlieger die niet zo hard zal stijgen als sommige alts, maar zeker zal gaan stijgen.
[...]
Hoop echt dat dit geen Einsteinum mind blowing partnership gaat worden
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:33:
[...]
Nee, 1 bitcoin van 1 cent op $17.000 is normaal.
[...]
Verge wordt 24/7 verhandeld. Slaap lekker!
Niet helemaal eens, ik snap je redenatie maar ik zie xvg persoonlijk nog wel een stuk doorgroeien dus zelfs als het orderbook even gedrukt wordt dan is dat prima. Ik ben niet van het holden maar het kan wel met een klein deel van de inleg. Voor nu blijf ik die ritjes gewoon meepakken en imho is dit ook iets heel anders dan die pump en dumps op bch.Jaïr.exe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:28:
[...]
Snap ik, maar dat is telkens een gok met FOMO gevoel. 30/50 euro bijwinst (dus met 1000 euro inleg) voor de kans op een te grote dip vind ik te groot. Je hebt 1 whale nodig met 30BTC om al die orderbooks te clearen en alle stoplosses te activeren. Ga liever in met een verzekerde 100-150 euro winst (met 1000 euro inleg) dan de ritsjes als deze. Heb het eerder meegemaakt met de Bcash ritten, telkens net ernaast en veel verloren (gelukkig allemaal wel teruggetrade met nieuwe strategieën)
Als je er net naast zit is dat rottig natuurlijk maar ik zit er maar met een klein deel in dus dan is dat prima te overzien.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
netjes, als je nu 1mio verge nu hebt.crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:26:
Ik zit zelf in Verge sinds eind april en dit ging om een heel klein bedrag. Toen kon je voor ruim 50-100 euro 1 miljoen Verge kopen. Dat was je kans, maar nu om in een market cap van 4 miljard in te stappen is niet verstandig. Ik zie Verge niet boven NEO staan. De team is te klein om een product waar te maken (dit hebben ze al laten zien met hun deadline). Nog een andere tip wat jullie wellicht niet weten: Verge is een fork van dogecoin.
[...]
btw inkoop dipje
We love the smell of innovation in the morning!
Thanks voor je advies, verkocht op 0.29, nu misschien zo terug inkopen... even zien wat er gebeurdcrypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:28:
Dit begrijp ik, maar een pump en dump group werkt sneaky. Voor je het weet zakt de boel in en hebben ze je geld. Je bent gewaarschuwd, ga nooit mee in deze fomo.
[...]
Naja ik ga er wel in bij 1700 als de stoploss orders nu verder doorslaan hoor. Alleen wil graag de wat grotere rittenCrypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:36:
[...]
Niet helemaal eens, ik snap je redenatie maar ik zie xvg persoonlijk nog wel een stuk doorgroeien dus zelfs als het orderbook even gedrukt wordt dan is dat prima. Ik ben niet van het holden maar het kan wel met een klein deel van de inleg. Voor nu blijf ik die ritjes gewoon meepakken en imho is dit ook iets heel anders dan die pump en dumps op bch.
Als je er net naast zit is dat rottig natuurlijk maar ik zit er maar met een klein deel in dus dan is dat prima te overzien.
Nu doe ik het als volgt:
- Ik koop een munt in
- Open de Delta app en vermenigvuldig het aantal gekochte munten * de waarde en trek dit daarna af van de totale kost die Bitterix mij toon. Zo ken ik mijn fee
- Voor verkoop doe ik dus eigenlijk net hetzelfde.
Zijn er makkelijkere manieren?
Zonder dollen; het is nogal vertekenend. Niet tof.
NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:36:
[...]
netjes, als je nu 1mio verge nu hebt.
btw inkoop dipje
Verwijderd
Je kunt ook Blockfolio gaan gebruiken. Dat voldoet wel aan je wensen zoals ik het lees.Soeski schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:40:
Ik houd mijn portfolio bij op Coinlib.io, maar het nadeel vind ik dat de waardering van de munten daar echt structureel hoger is dan waar ik mijn munten heb staan (Binance). Voor XVG b.v., wordt deze 6 dollarcent hoger gewaardeerd. Dat scheelt voor mij specifiek dus 15.000 dollarcent, ofwel 150 dollar. Ik kan nergens kiezen welke Exchange ik wil gebruiken voor de waardebepaling, dus mogelijk doet Coinlib dit global. Of, ik wil weten welke Exchange zij gebruiken voor de prijzen want dan ga ik daar verkopen
Zonder dollen; het is nogal vertekenend. Niet tof.
Waarom die mensen niet gewoon hun winst pakken is beyond me. Risico spreiden is (lijkt me) veel verstandiger, en met de profits kun je een positie in 10 andere coins kopen.crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:40:
Ik ken een aantal mensen die 10-15 miljoen Verge hebben en die zeggen ook dat dit niet goed gaat. Het is natuurlijk logisch dat McAfee zijn eigen zakken vult met deze twitter berichten.
[...]
Ik snap jou ook wel hoor. Inmiddels heb ik redelijk wat ervaring en calculeer ik ook een verlies in, dat gaat onherroepelijk af en toe komen maar dan nog zijn dit soort dingen gewoon leuk:Jaïr.exe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:38:
[...]
Naja ik ga er wel in bij 1700 als de stoploss orders nu verder doorslaan hoor. Alleen wil graag de wat grotere ritten
1
2
| 12-23 21:39:10 XVG/BTC Limit Sell 0.00001900 0.00001900 5,000 5,000 0.09500000 -- Filled 12-23 21:37:56 XVG/BTC Limit Buy 0.00001793 0.00001800 5,000 5,000 0.08965000 -- Filled |
Net over de anderhalve minuut en plus $72.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als je zegt dat crypto weggegooid geld is zolang je het niet terug ruilt naar euro's dan hoef ik hier niet serieus op te reageren. Toch?ybos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:30:
[...]
Dit snap ik werkelijk waar niet.
Waarom zou je geld in iets stoppen "omdat je geloofd in de techniek" om er vervolgens nooit wat mee te doen -> zoals eerder gezegd, holden tot de dood. Dan kan je net zo goed je geld in de sloot gooien...
Ik geloof ook in een bedrijf als ik daar aandelen van koop op de beurs, maar investeer niet in ze omdat ik geloof in hun techniek, primaire reden is gewoon euro's verdienen.
Lijkt me dat dat voor iedereen in crypto net zo is.
misschien doen ze dat nu ook.. gaat echt op en neer nuRSP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:42:
[...]
Waarom die mensen niet gewoon hun winst pakken is beyond me. Risico spreiden is (lijkt me) veel verstandiger, en met de profits kun je een positie in 10 andere coins kopen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook "on the fence". Bijeen mooie dip tussen nu en 12 uur koop ik weer in.NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:45:
[...]
misschien doen ze dat nu ook.. gaat echt op en neer nu
Maar da's een app... niet een website. Dat is nou juist het mooie van Coinlib, een site met alles er op. Ik heb niet de hele tijd mijn smartphone of tablet scherm aan staan naast me en dan nog, dat is te klein.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:42:
[...]
Je kunt ook Blockfolio gaan gebruiken. Dat voldoet wel aan je wensen zoals ik het lees.
Anyway, bedankt voor de suggestie. Ik heb Delta app al, maar alles met de hand bijhouden is ook geen pretje steeds, met de conversies, fees etc.
De rest ICX,XRP,TRX gaan lekker. NEO had ik ook graag gehad maar daar was ik helaas veel te laat voor je hebt hier veel volume voor nodig om gas te verkrijgen. En die was zwaar gaan stijgen en had deze niet aangekocht....
Gisteren stond ie $48.- op zijn laagste... 1000x48? Nee, feestje ging niet door
[ Voor 12% gewijzigd door jorisdeket op 23-12-2017 21:54 ]
Zie hier:argon007 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:39:
Gebruiken hier mensen de app "Delta" om hun portefeuille bij te houden? Ik werk praktisch altijd met de Exchange van Bitterix. Ik vroeg mij echter af hoe jullie het %BTC aan Fee invullen zodat Delta dit zelf kan berekenen?
Nu doe ik het als volgt:
- Ik koop een munt in
- Open de Delta app en vermenigvuldig het aantal gekochte munten * de waarde en trek dit daarna af van de totale kost die Bitterix mij toon. Zo ken ik mijn fee
- Voor verkoop doe ik dus eigenlijk net hetzelfde.
Zijn er makkelijkere manieren?
Bittrex has the following fees
Trades - All trades are charged .25% of the profits of the trade. This is calculated by taking the (amount * purchase price * .0025). Any portion of an order that has not execute, will be refunded fully upon the cancellation of the order.
Ik ben even aan het kijken naar een conditional sell.
Als ik hem dan zet op " less then or equal to" met onderstaande gegevens, betekend dat dan dat die het verkoopt als die op of onder de 1600 komt?
Verwijderd
Als ze dat echt menen, dan hebben ze 0 verge.crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:40:
Ik ken een aantal mensen die 10-15 miljoen Verge hebben en die zeggen ook dat dit niet goed gaat. Het is natuurlijk logisch dat McAfee zijn eigen zakken vult met deze twitter berichten.
[...]
Denk dat je nog niet te laat bent voor ICX en TRX. ICX moet de mainnet nog launchen en waarschijnlijk worden ze nog op een paar exchanges gelist. TRX is nu bezig met een competition op binance en ik denk dat ze daarna ook weer goed gaan stijgen. Want vergeleken met de rest is TRX nog niet echt opgekrabbeld.jorisdeket schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:48:
Maak iedereen maar lekker bang met XVGwaarschijnlijk komt een correctie De rest blijft lekker in de rit naar boven. Veel mensen zitten er in van het begin.
De rest ICX,XRP,TRX gaan lekker. NEO had ik ook graag gehad maar daar ben ik helaas veel te laat voor je hebt hier veel volume voor nodig om gas te verkrijgen. En die is zwaar gaan stijgen en had deze niet aangekocht....
RSP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:42:
[...]
Waarom die mensen niet gewoon hun winst pakken is beyond me. Risico spreiden is (lijkt me) veel verstandiger, en met de profits kun je een positie in 10 andere coins kopen.
Correct, maar de wijze waarop je het doet, is niet goed. De condition is inderdaad "wanneer" en bij ask moet je neerzetten wat vervolgens de prijs is die je wil hebben. De BTC waarde onderaan wordt dan zelf ingevuld.tha_crazy schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:52:
Even een vraagje,
Ik ben even aan het kijken naar een conditional sell.
Als ik hem dan zet op " less then or equal to" met onderstaande gegevens, betekend dat dan dat die het verkoopt als die op of onder de 1600 komt?
[afbeelding]
tweet van mcafee hahaha.. gaat nergens over.Rookert25 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:54:
Digibyte is weer smaak van de week? Afgelopen mei en juni ook, toen niks meer van gehoord
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:38:
[...]
Thanks voor je advies, verkocht op 0.29, nu misschien zo terug inkopen... even zien wat er gebeurd
Hmm, oke, apart.Danny.G schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:54:
[...]
Correct, maar de wijze waarop je het doet, is niet goed. De condition is inderdaad "wanneer" en bij ask moet je neerzetten wat vervolgens de prijs is die je wil hebben. De BTC waarde onderaan wordt dan zelf ingevuld.
Ik snap er geen ene zak van in ieder geval
Bij de condition, moet daar dan de hoeveelheid total BTC, of de ASK staan
NVM, snap hem al
nog even zelf ook wat rondgezocht
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 23-12-2017 22:02 ]
Ik ga op me gevoel af en op mensen waarvan ik denk dat ze iets zeggen en er verstand van hebben, dus zoals ik al zei heb ik alles verkocht tegen de 0.30 aan, en net wat ITC bijgekocht waar ik al erg vroeg in zat.crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:53:
Natuurlijk pakken deze mensen de winst, maar niet in een keer. Hoe hoger Verge gaat hoe meer er wordt verkocht (als percentage van hun portfolio).
[...]
Mijn gut feeling zegt dat inderdaad aan de Verge iets niet klopt, maar goed toch een mooie rit achter de rug.
ENige suggesties om wat in te stoppen?
Verwijderd
Mag ik weten wat je gut feeling is over een Bitcoin die $17,000 is?Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:58:
[...]
Ik ga op me gevoel af en op mensen waarvan ik denk dat ze iets zeggen en er verstand van hebben, dus zoals ik al zei heb ik alles verkocht tegen de 0.30 aan, en net wat ITC bijgekocht waar ik al erg vroeg in zat.
Mijn gut feeling zegt dat inderdaad aan de Verge iets niet klopt, maar goed toch een mooie rit achter de rug.
Was niet heel duidelijk inderdaad, sorry.tha_crazy schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:58:
[...]
Hmm, oke, apart.
Ik snap er geen ene zak van in ieder geval
Bij de condition, moet daar dan de hoeveelheid total BTC, of de ASK staan
Conditional: Ik wil dat als de huidige koers op of onder de 0.004 sats komt, de order gezet wordt.
Ask: Als de order is gezet, vraag ik er 0.00399 sats (voorbeeld) voor.
Het BTC vakje zal vervolgens automatisch ingevuld worden. Zorg in ieder geval dat je een beetje speling houdt tussen wanneer die order gezet wordt en wat je vraagt, want soms schiet de koers sterk terug waardoor je vraagprijs hoger is dan de huidige koers, waardoor niemand hem wil.
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:58:
[...]
Ik ga op me gevoel af en op mensen waarvan ik denk dat ze iets zeggen en er verstand van hebben, dus zoals ik al zei heb ik alles verkocht tegen de 0.30 aan, en net wat ITC bijgekocht waar ik al erg vroeg in zat.
ENige suggesties om wat in te stoppen?
crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:01:
Mooi, zolang je portfolio groeit, valt er niets te klagen. Mis je soms een kans? Geen probleem, een tip is dat je nooit kansen moet rushen, maar geduldig moet wachten op het juiste moment. Ik zou eens kijken naar Stratis. Natuurlijk is dit op eigen risico, je hoort hier zelf een oordeel over te geven.
[...]
Kan je replyen onder de quote in plaats van erboven?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ja had zelf eerst een onduidelijke infographic gevonden, maar kwam ook nog deze tegenDanny.G schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:01:
[...]
Was niet heel duidelijk inderdaad, sorry.
Conditional: Ik wil dat als de huidige koers op of onder de 0.004 sats komt, de order gezet wordt.
Ask: Als de order is gezet, vraag ik er 0.00399 sats (voorbeeld) voor.
Het BTC vakje zal vervolgens automatisch ingevuld worden. Zorg in ieder geval dat je een beetje speling houdt tussen wanneer die order gezet wordt en wat je vraagt, want soms schiet de koers sterk terug waardoor je vraagprijs hoger is dan de huidige koers, waardoor niemand hem wil.
https://medium.com/@scozk...g-on-bittrex-55237f482ef5
Dus dan stop loss op 1600.
Op 1300 ingekocht dus dat zit wel goed.
Ik verwacht namelijk dat verge wel weer gaat zakken,
Maar zo niet dan heb ik nog wat over
http://i0.wp.com/money.vi...ic-1360.png?zoom=3&w=1360
Benieuwd hoe die graphic er over tien jaar uit ziet.
Op DGB toch een mooie 500% kunnen pakken en op DOGE ook zoiets.
Nu 50% XVG, 30% TRX en 20% XRP
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Zonder verdere correcte regulering complete nonsense.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:00:
[...]
Mag ik weten wat je gut feeling is over een Bitcoin die $17,000 is?
STRAT heb ik daarstraks ook ingekocht, ziet er lekker bullish uit volgens TA!crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:01:
Mooi, zolang je portfolio groeit, valt er niets te klagen. Mis je soms een kans? Geen probleem, een tip is dat je nooit kansen moet rushen, maar geduldig moet wachten op het juiste moment. Ik zou eens kijken naar Stratis. Natuurlijk is dit op eigen risico, je hoort hier zelf een oordeel over te geven.
[...]
De eerste 50% heb ik alvast op ~0.0015 sat ingezet.
Als ie weer dipt kun je er weer bij.loonatick78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:10:
Gaat lekker op litebit, had nog wat verge staan, kan er niets mee. Hele avond al walletonderhoud.
mvg
litebit
Waarom kies je dan voor een beurs?loonatick78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:10:
Gaat lekker op litebit, had nog wat verge staan, kan er niets mee. Hele avond al walletonderhoud.
Ziet er goed uit!Pap3rclip schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:08:
STRAT heb ik daarstraks ook ingekocht, ziet er lekker bullish uit volgens TA!
De eerste 50% heb ik alvast op ~0.0015 sat ingezet.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door crypto558 op 23-12-2017 22:14 ]
yep heb er ook last van tuigloonatick78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:10:
Bitstamp & Binance. Vermijd de rest. Poloniex, Coinbase....en schaf een Ledger Nano S aan. 🙏loonatick78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:10:
[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 23-12-2017 22:15 ]
Verwijderd
Lees over stop löss, is daar een FAQ van ofzo?
Of ik zet tijdelijk mijn inleg om in ETH zat ik te denken.. Crash dat ik bijna alles kwijt ben vind ik geen goede optie.
Funds > Deposits & WithdrawalsSbakker1982 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:14:
Hoe zorg ik ervoor dat ik BTC op litebit koop en deze op binance beschikbaar krijg? Ik zie nergens iets van een wallet daar...
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik zit op bittrex maar zie daar allen de koers btc/xvg
Hoe weten jullie de prijzen in euro
binance.comEgbert1907 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:17:
Waar kopen jullie xvg.
XVG is een BTC market op Bittrex. Je ziet de prijs in USD in het klein naast de chart.Egbert1907 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:17:
Waar kopen jullie xvg.
Omzetten naar usdt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:16:
Sinds 2 dagen pas begonnen en nu vrijwel alles op XVG gezet in Binance. Nu wil ik graag mijn inleg eruit halen, zo rijk ben ik niet momenteel, maar die verificatie bij Coinbase gaat wel even duren. Wat kan ik nu het beste doen?
Lees over stop löss, is daar een FAQ van ofzo?
Of ik zet tijdelijk mijn inleg om in ETH zat ik te denken.. Crash dat ik bijna alles kwijt ben vind ik geen goede optie.
Of account aanmaken bij kraken. Tier2 verificatie is 2000 usd per dag withdraw
dies gaandejorisdeket schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:22:
Let wel op met XVG dat er een correctie gaat komen mijn onderbuik gevoel zegt; terug naar $0,15 maar goed heb geen glazenbol. Want de bottom is $0,10
Eens proberen de val voor te zijn ipv achter de feiten aanlopen
Even wachten wat er gebeurt dan weer instappen.
Mijn andere alt LINK gaat nu ook wel lekker.
[ Voor 100% gewijzigd door MmarkM op 24-12-2017 00:31 ]
Dodged a bullit thanks to you. sold op 0.29
btw direct maar Stratis aangeschaft, en zo op net nog maar even een plukje gekocht op 0.24 van dat Verge ding, als ik morgen wakker wordt en het is wel flink in de lift vergeef ik het mezelf nooit
Gaan het zien, blijft een beetje gokken natuurlijk maar misschien maar even wat safer spelen aan mijn kant in ieder geval.
staat alweer op de 1700...m0ridin schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:31:
Ach, valt misschien nog wel mee met dat droppen... zijn wel meerdere kleine drops geweest natuurlijk.
Gaan het zien, blijft een beetje gokken natuurlijk maar misschien maar even wat safer spelen aan mijn kant in ieder geval.
(ow sorry, slowchat, mocht er een slack channel invite ergens te verkrijgen zijn dan hoor ik dat graag uiteraard)
[ Voor 13% gewijzigd door NoE op 23-12-2017 22:32 ]
Ligt eraan waar je kijkt, ik trek voor vandaag iig mijn geld eruit en morgen weer verder.
Ondanks dat het min of meer een soort van werk is (kan het met de beste bedoelingen nog steeds geen werk noemen
And as we speak gaan we weer omho... Nee stoppen voor vandaag. Morgen weer een dag.
Verwijderd
Mensen, hij staat alweer op 1874, 1750, 1800....wat een paniekvoetbal!Lucky0wn schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:31:
Zojuist even schrik gehad toen die naar 1700 dipte, maar zojuist toch voor 1950 kunnen verkopen (XVG) Helaas niet op de 2100 satoshi waar ik 'm voor zag
Na elke stijging komt een correctie, maar kijk naar de toekomst.
HODL kan kansen bieden.
Inderdaad, ik slaap niet lekker als ik XVG laat staan vannacht ipv omruilenCrypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:33:
[...]
Ligt eraan waar je kijkt, ik trek voor vandaag iig mijn geld eruit en morgen weer verder.![]()
Ondanks dat het min of meer een soort van werk is (kan het met de beste bedoelingen nog steeds geen werk noemen) vind ik het wel gezegend voor vandaag.
![]()
And as we speak gaan we weer omho... Nee stoppen voor vandaag. Morgen weer een dag.
Precies, niks laten staan zonder zekerheid. Heb ook al m'n doelen voor vandaag bereikt dus gewoon weer een geslaagde dag.Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:33:
[...]
Ligt eraan waar je kijkt, ik trek voor vandaag iig mijn geld eruit en morgen weer verder.![]()
Ondanks dat het min of meer een soort van werk is (kan het met de beste bedoelingen nog steeds geen werk noemen) vind ik het wel gezegend voor vandaag.
![]()
- LITEBIT: Kan geen account aanmaken.
- BITONIC: Min €1000.-
- BITRUSH: Tijdelijk uitgeschakeld.
- SATOS: Min €250,-
- COINBASE: Telt een absurd bedrag aan fees (€37 bij €50 overboeking).
- BTCDirect: Min €500,-
Eventueel is een buitenlandse ook geen probleem, gezien mijn CC, heb alleen vanavond nog nieuwe BTC nodig
Ha oke, dat werkt niet zo heel fijn op mijn ipadRSP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:18:
[...]
XVG is een BTC market op Bittrex. Je ziet de prijs in USD in het klein naast de chart.
Die indeling daar ia een zooitje
AnycoinJuhrat schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:34:
Iemand die mij kan helpen met een goede website waar ik voor €100,- / €150,- BTC kan kopen en tegen een redelijke fee naar mijn Binance kan versturen (vanavond nog)?
Eventueel is een buitenlandse ook geen probleem, gezien mijn CC, heb alleen vanavond nog nieuwe BTC nodig
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
KrakenJuhrat schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:34:
Iemand die mij kan helpen met een goede website waar ik voor €100,- / €150,- BTC kan kopen en tegen een redelijke fee naar mijn Binance kan versturen (vanavond nog)?
En zelfs weer boven de 1800, maar ja... ik merk dat ik gewoon geen lange termijn zicht heb. Moet me eerst echt gaan verdiepen in alle munten, en dan nog zijn er zoveel mogelijkheden.NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:31:
[...]
staat alweer op de 1700...
(ow sorry, slowchat, mocht er een slack channel invite ergens te verkrijgen zijn dan hoor ik dat graag uiteraard)
Dus nu maar gewoon op zeker spelen, leuke winst met XVG gepakt en pakken dan maar.. (Ook gevoed door de vele kritische opmerkingen erover).
Zit op reddit wel eens bij alle coins te kijken en daar zijn ze er allemaal van overtuigd dat hun coin de grootste wordt, sure... Net ook mn dogecoin verkocht, toch nog >10% winst op gepakt (en dat met in- en verkoop bij litebit!).
Ik denk dat dat mijn tactiek misschien maar meer gaat worden, gewoon af en toe de winst pakken en in de tussentijd verder verdiepen en echt long-term keuzes maken (die vast zetten dan ook en er voorlopig niet meer naar kijken)
Verwijderd
Op Anycoin heb ik gekocht, vervolgens de melding gekregen dat ik ze niet kan transferen omdat de servers tot de 27e dicht zijn.
Viel mij ook op, lijkt er op dat veel van de XVG weglopers overstappen op TRXVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:38:
Tron TRX begint langzaam maar gestaag aan een stijging. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen.
Zojuist ook nog snel een beetje bijgekocht, kijken wat morgen gaat brengen inderdaad. Momenteel lijken er velen mee te gaan op de hype rondom een coin gepaard met een goede dosis FOMO (zie XVG). Mocht er morgen dus inderdaad een leuke partnership aangekondigd worden voor TRX dan zouden we hier ook nog wel een leuke stijging kunnen zien.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:38:
Tron TRX begint langzaam maar gestaag aan een stijging. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen.
Werken stoplosses goed op bittrex?
Mwoah, onwaarschijnlijk. Ik heb de combinatie van Litebit vs. Verge zo enorm veel gezien afgelopen dagen, en constant vragen waar ze nu hun Verge moeten halen en bewaren. TRX kan je alleen bij exchanges vinden en dat lijkt me voor een grote groep van die mensen nou weer een stap te ver.Junia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:39:
[...]
Viel mij ook op, lijkt er op dat veel van de XVG weglopers overstappen op TRX
Misschien een beginnersvraag maar bij een stoploss is het toch niet gegarandeerd dat ze ook verkocht worden of wel?shakespeare schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:40:
Ik heb een stop loss gezet op mijn verge. Als die zover zakt rond de 1100 satoshi is er meer aan de hand. Hou ik iig nog mijn inzet;) kan je tenminste enigzins rustig slapen.
Werken stoplosses goed op bittrex?
Ik heb nu overigens met een kleine inleg, een boel fees en wat foutjes toch al een rendement van 10pct in mijn eerste nog niet volledige week. Leuke hobby
Ik HODL nu mijn BTC, ETH, WABI en ICX nu ik weet hoe het werkt en zie het verder hopelijk de goede kant op gaan.
Bijdragers aan dit topic: bedankt.
Veel van geleerd, ook van de beginnersvragen van mij en anderen die wsl al honders keer beantwoord waren.
HODl is 99% beter dan dagtraden, maar alles wat zo snel naar boven gaat kan ook snel naar beneden. Soms moet je je verlies pakken maar dan zie dat je wel je positie behoud.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:34:
[...]
Mensen, hij staat alweer op 1874, 1750, 1800....wat een paniekvoetbal!
Na elke stijging komt een correctie, maar kijk naar de toekomst.
HODL kan kansen bieden.
Klopt, de prijs kan ook dusdanig hard naar beneden gaan, dat jouw vraagprijs al veel te hoog is voor de huidige koers.vaagisdenaam schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:45:
[...]
Misschien een beginnersvraag maar bij een stoploss is het toch niet gegarandeerd dat ze ook verkocht worden of wel?
Ik heb nu overigens met een kleine inleg, een boel fees en wat foutjes toch al een rendement van 10pct in mijn eerste nog niet volledige week. Leuke hobby![]()
Ik HODL nu mijn BTC, ETH, WABI en ICX nu ik weet hoe het werkt en zie het verder hopelijk de goede kant op gaan.
Veel van geleerd, ook van de beginnersvragen van mij en anderen die wsl al honders keer beantwoord waren.
Heb er nog 10.000 staan die ik erg goedkoop heb ingekocht dus stop/loss op 800 en sells lekker positief tussen de 2250 en 2750. Gaat hem waarschijnlijk niet worden maar verlies heb ik er niet op worst case scenario.Lucky0wn schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:34:
[...]
Inderdaad, ik slaap niet lekker als ik XVG laat staan vannacht ipv omruilen
Dit deel is overigens geen onderdeel van mijn handelsportefeuille.
Me too....Junia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:39:
[...]
Klein beetje xvg nu en vol in de trx
Ik heb hier net letterlijk 30 minutes geleden LTC gehaald omdat de rest inderdaad allemaal niets had of registratiestop heeft.Juhrat schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:39:
[...]
Op Anycoin heb ik gekocht, vervolgens de melding gekregen dat ik ze niet kan transferen omdat de servers tot de 27e dicht zijn.
Mijn XVG verkocht op 0.29 en een gedeelte naar Stratis voor de lange termijn en net 10.000 trxjes gekocht om even hopelijk paar daagjes op de trein te kunnen zitten.Worstkaas schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:47:
[...]
Me too....
Klein beetje xvg nu en vol in de trx
Puur op gevoel maar weer
Deed tot nu toe meestal market price betalen gewoon (want meteen deal), maar toch wat meer aan het spelen met eigen limits stellen... daar vallen natuurlijk ook kleine winsten mee te behalen al.
Het leven is te kort om te testen
Jawel de bedoeling is dat hij dan verkocht wordt.. echter weet ik niet of dit altijd werkt bij een massive dump. Iemand ervaring mee?vaagisdenaam schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:45:
[...]
Misschien een beginnersvraag maar bij een stoploss is het toch niet gegarandeerd dat ze ook verkocht worden of wel?
Ik heb nu overigens met een kleine inleg, een boel fees en wat foutjes toch al een rendement van 10pct in mijn eerste nog niet volledige week. Leuke hobby![]()
Stoploss op inzet altijd goed, kans dat hij lager gaat is aanzienlijk
Als je al btc hebt staan Binance. Is overigens prima terug te vinden in dit topic, daar hoef je geen NU voor te plaatsen...Beneveerg schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:52:
Wie heeft de tip voor iemand die NU wil instappen. Bittrex accepteerd geen nieuwe accounts meer, zo ook Litebit.eu niet meer
Verwijderd
Ja denk het ook, tron gaat sterk omhoog en xvg daalt. Denk dat meerdere mensen zo een switch maken.Junia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:39:
[...]
Wow! Je bent geen snelle leerling maar gaandeweg komt het toch nog.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:56:
[...]
Ja denk het ook, tron gaat sterk omhoog en xvg daalt. Denk dat meerdere mensen zo een switch maken.
Sorry, kon het gewoon niet laten.
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2017 23:02 ]
Yup was te al te zien bij de correctie. Morgen gaat Tron naar een ander platform, dus meer gebruikers erbij. Na de aankondiging ging de prijs niet echt stijgen. Zit trouwens ook best diehard in Tron bij 200 satoshi, maar deze HODL ik wel. Voornamelijk omdat die CEO best rap partnerships sluit en echt zijn best doet om positieve exposure te creeëren. Ook al vind ik de coin zelf iets minder qua tech, maar de manier waarop hij het aanpakt bewonder ik wel.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:56:
[...]
Ja denk het ook, tron gaat sterk omhoog en xvg daalt. Denk dat meerdere mensen zo een switch maken.
Edit: lees telkens in al die telegram groepen dat iedereen switcht van XVG naar TRX omdat de stijging te intens was om te volgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Jaïr.exe op 23-12-2017 23:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]