Hoe er rekenschap mee dat het overzetten zomaar 24 tot 32 uur kan duren. Is mij en andere tweakers ook gebeurd. Achteraf heeft dat mij veel goeds gebracht. Kon hier door niet verkopen tijdens de crash donderdag/vrijdag. Nu weer blij met de koers.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:27:
Ik had net de bedoeling om mijn verge weg te halen uit litebit en naar binance over te zetten. Natuurlijk staat de wallet weer in onderhoud ... nu is mij ook iets opgevallen, bij iedere coin is de waarde op litebit veel minder dan de werkelijke waarde. Verge bijvoorbeeld staat nu op 0.189€ terwijl de waarde op binance nu op 0.230dollar( 0.193 euro ) is. Of zie ik spoken ?
Ik wil ook wat kopen, maar kom er niet achter waar dit kan? Tips?Thaam schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:26:
Ik heb net wat Decentraland coins (MANA) gekocht. Ik hoor er niet veel over, maar ik vind het een interessant project. Hoe succesvol het zal worden is nog maar de vraag. Iemand die deze coin ook interessant vind?
Dit is een voor mij echt een lange termijn investering.
Haha lekker zuur doen met hindsight, goed bezig! Als ik in het vervolg even je glazen bol mag lenen dan graag! Fijne kerstdagen manVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:58:
[...]
Hij staat nu op $4. 5 dagen later. Heb je nog meer adviezen?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wel een goed idee. Ik heb ook een berg bij LiteBit staan. Enig idee wat de transactiekosten dan zijn? Kan er niets over vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:27:
Ik had net de bedoeling om mijn verge weg te halen uit litebit en naar binance over te zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door technorabilia op 23-12-2017 19:41 ]
Wellicht hier iemand met ervaring;
Ik heb vanmiddag een x hoeveelheid Ether verstuurd van Bitstamp naar Bittrex. Bitstamp geeft aan dat de verzending succesvol is, bij verschillende trackers is er ook geen probleem te vinden. Echter is er niks aangekomen in mijn wallet op Bittrex.
Eist deze transactie wat meer geduld?
Een zelfde hoeveelheid heb ik ook naar Binance gestuurd, deze stond er 10 min later wel op. Wellicht zie ik iets over het hoofd?
Ik heb vanmiddag een x hoeveelheid Ether verstuurd van Bitstamp naar Bittrex. Bitstamp geeft aan dat de verzending succesvol is, bij verschillende trackers is er ook geen probleem te vinden. Echter is er niks aangekomen in mijn wallet op Bittrex.
Eist deze transactie wat meer geduld?
Een zelfde hoeveelheid heb ik ook naar Binance gestuurd, deze stond er 10 min later wel op. Wellicht zie ik iets over het hoofd?
Als je dat niet weet, blijf er dan van wegGustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:33:
[...]
Ik wil ook wat kopen, maar kom er niet achter waar dit kan? Tips?
Als je toch je geld kwijt wilt, stort het dan maar gelijk op op mijn bankrekeningGustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:33:
[...]
Seriously? Nope, not a bit...
Iemand ook net last van een bug op cryptopia? Waren opeens nog maar voor 0.5 BTC aan buy orders op XVG. Direct van de hand gedaan om leuke winst veilig te stellen. Gelukkig net op tijd want de prijs staat alweer 100 satoshi lager. Vraag me af of dit een bug was, toen ik refreshte stond er weer voor 50BTC aan buy orders.
ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij wil/kan helpen.
Sinds kort trade ik dus ook, maar ik heb ervoor gekozen 2 coins te selecteren en die aan te kopen. Dit heb ik dan ook gedaan eerder deze week.
Wat ik heb aangekocht staat op binance, de icx en de xvg. Lopen allebei prima en gaat voorlopig met wat geluk ook nog wel even goed. Dus mijn strategie is om het lang in eigen bezit te gaan houden.
1. Is het veilig genoeg op Binance om het erop te laten staan?
2. Zo nee, wat kan ik dan precies het beste doen met de Coins die ik zelf wil bewaren voor langere tijd en hoe moet dat precies?
3. Ik wil op den duur mijn inleg er wel weer uit halen, hoe doe ik dit?
Thanks.
Sinds kort trade ik dus ook, maar ik heb ervoor gekozen 2 coins te selecteren en die aan te kopen. Dit heb ik dan ook gedaan eerder deze week.
Wat ik heb aangekocht staat op binance, de icx en de xvg. Lopen allebei prima en gaat voorlopig met wat geluk ook nog wel even goed. Dus mijn strategie is om het lang in eigen bezit te gaan houden.
1. Is het veilig genoeg op Binance om het erop te laten staan?
2. Zo nee, wat kan ik dan precies het beste doen met de Coins die ik zelf wil bewaren voor langere tijd en hoe moet dat precies?
3. Ik wil op den duur mijn inleg er wel weer uit halen, hoe doe ik dit?
Thanks.
mij is niks opgevallen.Lucky0wn schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:52:
Iemand ook net last van een bug op cryptopia? Waren opeens nog maar voor 0.5 BTC aan buy orders op XVG. Direct van de hand gedaan om leuke winst veilig te stellen. Gelukkig net op tijd want de prijs staat alweer 100 satoshi lager. Vraag me af of dit een bug was, toen ik refreshte stond er weer voor 50BTC aan buy orders.
wel valt me op dat er dikke 150 satoshi verschil in zit vergeleken met me bittrex. arbitrage loont dan nog wel bij grotere aantallen.. alleen moet je dan een coin zien te vinden die op cryptopia weer goedkoper is en ook snel naar bittrex kan
Begin eens met het volgen van de koers op bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/decentraland/GustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:33:
[...]
Daar kun je ook direct zien op welke plaatsen deze te koop is. Check of de voorwaarden die daar gelden overeen komen met je verwachtingen en beslis dan waar je je zelf in wilt schrijven. Hou er rekening mee dat dit enige tijd kan duren. Beslis dan hoeveel geld je kunt missen om hier in te investeren en doe je ding.
En lees je in waar je in investeert. Geef geld uit aan initiatieven waar je achter staat.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
https://coinmarketcap.com/currencies/decentraland/#marketsKorkss schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:
[...]
Als je dat niet weet, blijf er dan van weg
Gisteren dus succesvol een aankoop van BTC op bitstamp.
Nu is de volgende stap Binance!
Ik heb momenteel mijn aangekochte BTC overgezet naar Binance. Op Bitstamp zegt hij dat de order bevestigd is, maar het is nog niet aangekomen op binance. Het is nog maar 5minuten geleden, dus wellicht nog een 10tal minuten wachten tot dit aankomt.
De bedoeling is om met de BTC, Verge aan te kopen. Mijn doel is om 30% winst te pakken op deze coin om vervolgens uit te stappen. Echter zit hier het probleem naar mijn idee. Op binance kan ik niet laten uitbetalen in euro's. Maw ik moet kijken welke coins bitstamp aanbiedt, om vervolgens de Verge op binance om te zetten naar een coin die bitstamp heeft.
Dan verstuur ik die coin (laat ons zeggen BTC), op naar bitstamp en kan ik mij laten uitbetalen in euro's.
Klopt dit wat ik hier vertel? Zoja, is er makkelijkere manier om dit te doen?
Ik heb momenteel mijn aangekochte BTC overgezet naar Binance. Op Bitstamp zegt hij dat de order bevestigd is, maar het is nog niet aangekomen op binance. Het is nog maar 5minuten geleden, dus wellicht nog een 10tal minuten wachten tot dit aankomt.
De bedoeling is om met de BTC, Verge aan te kopen. Mijn doel is om 30% winst te pakken op deze coin om vervolgens uit te stappen. Echter zit hier het probleem naar mijn idee. Op binance kan ik niet laten uitbetalen in euro's. Maw ik moet kijken welke coins bitstamp aanbiedt, om vervolgens de Verge op binance om te zetten naar een coin die bitstamp heeft.
Dan verstuur ik die coin (laat ons zeggen BTC), op naar bitstamp en kan ik mij laten uitbetalen in euro's.
Ik zie het,misschien gelijk aan het trekken eindelijk. Volume is vele malen kleiner waar het mogelijk ook aan kan liggen.banaanbanaan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:55:
[...]
mij is niks opgevallen.
wel valt me op dat er dikke 150 satoshi verschil in zit vergeleken met me bittrex. arbitrage loont dan nog wel bij grotere aantallen.. alleen moet je dan een coin zien te vinden die op cryptopia weer goedkoper is en ook snel naar bittrex kan
ik ben gisteravond op cryptopia ingestapt voor rond de 800 satoshi en nu met 1731 eruit. Als die onder de 1600 zakt dan wil ik er wel enkele bij gaan kopen natuurlijk. Moet ie wel eerst door die dikke buy-wall van 1.7 BTC 6BTC komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 23-12-2017 20:02 ]
Nou, Litebit is wat mij betreft ook klaar. Heb toch besloten een zwikkie XVG van de hand te doen (zit nu tegen de 2400%+), netjes naar die wallet daar gestuurd, vervolgens is dat ding 'in onderhoud' want het systeem kan het niet aan. Gevolg is dat mijn centen door Litebit gegijzeld zijn, hopelijk is het nog wat waard als ze er mee klaar zijn 
Gisteren was dit ook al gaande in de ochtend en middag, de algehele tendens op alle exchanges en weet ik veel wat is dat het 'druk' is. Volgens mij staan we pas aan de vooravond van de echte drukte, maar oké.
Gisteren was dit ook al gaande in de ochtend en middag, de algehele tendens op alle exchanges en weet ik veel wat is dat het 'druk' is. Volgens mij staan we pas aan de vooravond van de echte drukte, maar oké.
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Klopt, al gebruik je best nooit BTC om je geld tussen de exchanges over te zetten, is erg traag en kost veel te veel aan fees. LTC/ETH/XRP zijn allemaal een pak sneller en worden ook gewoon ondersteund op Bitstamp.Rubberen schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:59:
Gisteren dus succesvol een aankoop van BTC op bitstamp.
Dat is de verkoopwaarde, wat ze ervoor willen geven. Dat is altijd lager dan de echte waarde want hun schoorsteen moet ook roken. Maar je kan natuurlijk wel altijd elders shoppen om te kijken waar je de beste prijs krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:27:
Ik had net de bedoeling om mijn verge weg te halen uit litebit en naar binance over te zetten. Natuurlijk staat de wallet weer in onderhoud ... nu is mij ook iets opgevallen, bij iedere coin is de waarde op litebit veel minder dan de werkelijke waarde. Verge bijvoorbeeld staat nu op 0.189€ terwijl de waarde op binance nu op 0.230dollar( 0.193 euro ) is. Of zie ik spoken ?
Verwijderd
Ja eigenlijk wat hierboven ook word gevraagd.. Waar kan ik het beste laten uitbetalen? In mijn geval van Binance mijn ETH naar ? En dan op mijn bankrekening. Gaat om kleine bedragen zoals een paar honderd Euro.
Verwijderd
De transactiekosten vallen wel mee, als je op litebit je coins verstuurd komt de transactiekost erop. Ben al mn coins daar aan het weghalen . De koers verschilt toch niet iets teveel ...kraades schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:40:
[...]
Wel een goed idee. Ik heb ook een berg bij LiteBit staan. Enig idee wat de transactiekosten dan zijn? Kan er niets over vinden.
Litebit is dan ook geen exchange maar een webshop. Een webshop die in "onderhoud" gaat zodra de markt instort of "mooned" zodat ze hun posities kunnen afbouwen en herpostitioneren.Tyson schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:03:
Nou, Litebit is wat mij betreft ook klaar. Heb toch besloten een zwikkie XVG van de hand te doen (zit nu tegen de 2400%+), netjes naar die wallet daar gestuurd, vervolgens is dat ding 'in onderhoud' want het systeem kan het niet aan. Gevolg is dat mijn centen door Litebit gegijzeld zijn, hopelijk is het nog wat waard als ze er mee klaar zijn
Serieus?GustavSan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:33:
[...]
als het om een klein bedrag gaat gewoon even googlen.
Oke super! Bedankt voor de tipPap3rclip schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:05:
[...]
Klopt, al gebruik je best nooit BTC om je geld tussen de exchanges over te zetten, is erg traag en kost veel te veel aan fees. LTC/ETH/XRP zijn allemaal een pak sneller en worden ook gewoon ondersteund op Bitstamp.
DigiByte wallet is ook in onderhoud valt wel opTyson schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:03:
Verwijderd
Bij deze ben ik daar dus ook weg met al mn cryptovalutawheeler 2 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:06:
[...]
Dat is de verkoopwaarde. Dat is de verkoopwaarde, wat ze ervoor willen geven. Dat is altijd lager dan de echte waarde want hun schoorsteen moet ook roken. Maar je kan natuurlijk wel altijd elders shoppen om te kijken waar je de beste prijs krijgt.
Registreren bij coinbase en verifieren, die kunnen coins SEPA'en naar je IBAN.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:07:
Ja eigenlijk wat hierboven ook word gevraagd.. Waar kan ik het beste laten uitbetalen? In mijn geval van Binance mijn ETH naar ? En dan op mijn bankrekening. Gaat om kleine bedragen zoals een paar honderd Euro.
Zo,
Zojuist een nieuw e-mailadres aangemaakt en nieuw Twitter account waarmee ik wat meer crypto kopstukken wil gaan volgen. Ik volg nu de accounts van de founders van de munten die ik heb (én John McAfee natuurlijk
)
Hebben jullie nog tips wie te volgen?
Ik denk dat ik ook op Reddit ga starten maar dat komt later wel.
Zojuist een nieuw e-mailadres aangemaakt en nieuw Twitter account waarmee ik wat meer crypto kopstukken wil gaan volgen. Ik volg nu de accounts van de founders van de munten die ik heb (én John McAfee natuurlijk
Je zou ook: https://t.me/binanceexchange kunnen volgen, is een telegram groep van Binance English. Haal er best leuke tips uit tussen de bagger.D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:13:
Zo,
Zojuist een nieuw e-mailadres aangemaakt en nieuw Twitter account waarmee ik wat meer crypto kopstukken wil gaan volgen. Ik volg nu de accounts van de founders van de munten die ik heb (én John McAfee natuurlijk)
Ik (ver)koop zelf mijn coins via Bittrex naar Bitronic (waarbij ik de altcoins eerst omzet in btc bij bittrex). Wat is het voordeel van coinbase?Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:10:
[...]
Registreren bij coinbase en verifieren, die kunnen coins SEPA'en naar je IBAN.
Daarbij ben ik van plan diverse tokens aan te schaffen.. zie dat de meeste lopen via mew. Hoe moet ik deze tokens vervolgens zien? Vertegenwoordigen die de waarde van munt? Moet ik deze zelf omzetten in munten? Mijn dank is groot.
Verwijderd
Bedankt, maar wat is dan het verschil als ik ze bv. door anycoindirect haal?Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:10:
[...]
Registreren bij coinbase en verifieren, die kunnen coins SEPA'en naar je IBAN.
https://twitter.com/aantonopD-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:13:
Zo,
Zojuist een nieuw e-mailadres aangemaakt en nieuw Twitter account waarmee ik wat meer crypto kopstukken wil gaan volgen. Ik volg nu de accounts van de founders van de munten die ik heb (én John McAfee natuurlijk)
https://twitter.com/TuurDemeester
https://twitter.com/chijs
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Via litebit en/of anycoin direct betaal je een flinke opslag.
voorbeeld: Verkoop 1 LTC via ANC = €238 en via CB: @ € 263,17 per LTC
voorbeeld: Verkoop 1 LTC via ANC = €238 en via CB: @ € 263,17 per LTC
[ Voor 65% gewijzigd door Imperium op 23-12-2017 20:21 ]
Ik vind @richardheartwin en @parabolictrav altijd wel verfrissend uit de hoek komen op twitter.D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:13:
Zo,
Verwijderd
kan je je verge vanaf litebit gelijk overzetten naar binance of moet je het eerst in BTC omzetten?
Verwijderd
je kan het gelijk overzettenVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:29:
kan je je verge vanaf litebit gelijk overzetten naar binance of moet je het eerst in BTC omzetten?
Wil graag via Telegram volgen maar dat is niet zo ‘prive’. Iedereen uit die groep kan mij dan bellen toch? (Ik gebruik Telegram alleen voor contact met collega’s en vrienden tot nu)Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:14:
[...]
Je zou ook: https://t.me/binanceexchange kunnen volgen, is een telegram groep van Binance English. Haal er best leuke tips uit tussen de bagger.
@Tourniquet en @Luuk Thx!
Heb mijn verge overgezet van Cryptopia naar Binance. Even een stop loss order geplaatst Ging trouwens supersnel.
Je kan in de privacy instelling aangeven dat niemand (of select contacts) je kan bellen.D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:33:
[...]
Wil graag via Telegram volgen maar dat is niet zo ‘prive’. Iedereen uit die groep kan mij dan bellen toch? (Ik gebruik Telegram alleen voor contact met collega’s en vrienden tot nu)
@Tourniquet en @Luuk Thx!
Ltc.banaanbanaan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:55:
[...]
mij is niks opgevallen.
Cryptopia is leuk maar de volumes zijn niet zo gek groot dus handelen met veel centen is een beetje lastig.
en de 5000NZD limit waar ik elke dag bijna wel tegenaan loop... Iemand een idee of en hoe je die kan verhogen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zekers en het vooruitzicht is prima! Gaat weer als een raket....
Uit nieuwsgierigheid, waar zet jij je stop-loss op? ik twijfel namelijk.com2,1ghz schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:34:
Heb mijn verge overgezet van Cryptopia naar Binance. Even een stop loss order geplaatst Ging trouwens supersnel.
Top, Thx!Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:34:
[...]
Je kan in de privacy instelling aangeven dat niemand (of select contacts) je kan bellen.
Boven je inkoopprijs maar onder de huidige verkoopprijs. Dus bij een beginnende stijgende trend kopen (daarom kopen bij dips, want veeeeel meer kans op stijging).Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:42:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, waar zet jij je stop-loss op? ik twijfel namelijk.
Bij iedere +20% stijging doe je je stoploss 5% bij. Zodat je telkens wat meer maakt totdat de minibubbel barst.
[ Voor 13% gewijzigd door Jaïr.exe op 23-12-2017 20:45 ]
Ik zit eraan te denken om mijn stack Verge wat te vergroten maar wacht op een ‘dip’Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:41:
[...]
Zekers en het vooruitzicht is prima! Gaat weer als een raket....
Je denkt dat hij nog even blijft stijgen?D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:45:
[...]
Ik zit eraan te denken om mijn stack Verge wat te vergroten maar wacht op een ‘dip’
Heb hem nu even gezet op 1700 sat en aan de hand van de situatie weer inkopen. Ik geloof wel dat deze coin potentie heeft, echter door al dat hyping van McAfee kan dit net zo hard weer naar beneden gaan.Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:42:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, waar zet jij je stop-loss op? ik twijfel namelijk.
De vraag is: wanneer is het een dip, en wanneer is het een complete crash?Jaïr.exe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:44:
[...]
Boven je inkoopprijs maar onder de huidige verkoopprijs. Dus bij een beginnende stijgende trend kopen (daarom kopen bij dips, want veeeeel meer kans op stijging).
Bij iedere +20% stijging doe je je stoploss 5% bij. Zodat je telkens wat meer maakt totdat de minibubbel barst.
Verge is net gevlogen naar 0.26 USD, pff
dat Minersgate hem opneemt is nu best hot.... Dus een dipje krijg je wel, maar nu nog niet denk ik....D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:45:
[...]
Ik zit eraan te denken om mijn stack Verge wat te vergroten maar wacht op een ‘dip’
en dat dipje, tja wellicht ziet ie der 0.26 nooit meer terug ^^ Laat ff weten wat je hebt gedaan:)
Rond $0,05 ingestapt met de gedachte dat hij niet snel door de 10cent zou gaan.. Maar toch wel, als John erachter staat geeft dat wel een boost. Ik lees goede dingen over Verge dus tja.. Klein gokje erbij durf ik wel te maken..Dirk0s schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:45:
[...]
Je denkt dat hij nog even blijft stijgen?
Dat zie je aan de grafieken. Simpel richtlijn om te verkopen is als de Moving Average Exponental gekruisd wordt door de koers die naar beneden gaat dan is het een moment om te verkopen. Dipje weer gehad en stijgt hij weer en kruist hij deze lijn, weer kopen.Anton.net schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:46:
[...]
De vraag is: wanneer is het een dip, en wanneer is het een complete crash?
Nou is dit een hele grove richtlijn aangezien het debiel hard stijgt en zakt allemaal. Het is ook afhankelijk aan de hand van je interval van je candle bars.
Verwijderd
Verge, totale grap. Ik gun het iedereen van harte maar kan me niet voorstellen dat dit lang goed blijft gaan.
McAfee denkt 15 dollar over 6 maanden.Dirk0s schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:45:
[...]
Je denkt dat hij nog even blijft stijgen?
Een dip vind ik als die z'n 24h All Time Low bereikt. Dan kun je inkopen wetende dat de kans dat die omhoog gaat zeer groot is. Net als met TRX voor de pump, haalde 200, bijna op ATL. Ingekocht, ging toen enkel omhoog door de grote buywall op 200.Anton.net schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:46:
[...]
De vraag is: wanneer is het een dip, en wanneer is het een complete crash?
Verge moet je telkens per bult bekijken en inschatten waar hij weer omhoog gaat (door de sell en buywalls te bekijken). Maar dat is haast nutteloos want bij een goeie voorspelling heb je 5% winst of keldert het verder naar beneden door FUD.
Nu nog met Verge een graantje bijpikken is lastig gezien de grote volume, tenzij je lekker lang wil vasthouden totdat het Wraith gebeuren wordt gelanceerd.
Na wat leermomentjes, zoals geen BTC direct naar je wallet kopen, maar beter naar een exchange sturen als je plan is altcoins te kopen. Les 2 was, beter direct LTC kopen en naar de exchange sturen en die inwisselen voor BTC en dan weer voor altcoins. Veel sneller en fees vind ik verwaarloosbaar ( €0,50 t.o.v. €25 voor BTC).
Heb nu eindelijk alles vanuit mijn Wallet op Binance staan, XVG / ICX / CTR (resp. 50/30/20%) en ondanks de kostbare leermomentjes nu toch weer op mijn oorspronkelijke inleg terug gekomen (600 euro).
Nu is het wachten, wachten, wachten en mezelf in bedwang houden om niet nog meer te kopen
Heb er weer een hobby bij hoor
Mijn dank aan jullie allemaal om het geduld op te brengen om al die "noob-vragen" te beantwoorden. Ik heb er veel van geleerd
Heb nu eindelijk alles vanuit mijn Wallet op Binance staan, XVG / ICX / CTR (resp. 50/30/20%) en ondanks de kostbare leermomentjes nu toch weer op mijn oorspronkelijke inleg terug gekomen (600 euro).
Nu is het wachten, wachten, wachten en mezelf in bedwang houden om niet nog meer te kopen
Mijn dank aan jullie allemaal om het geduld op te brengen om al die "noob-vragen" te beantwoorden. Ik heb er veel van geleerd
Succes! en enjoy the ride:)metallicattim schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:50:
Na wat leermomentjes, zoals geen BTC direct naar je wallet kopen, maar beter naar een exchange sturen als je plan is altcoins te kopen. Les 2 was, beter direct LTC kopen en naar de exchange sturen en die inwisselen voor BTC en dan weer voor altcoins. Veel sneller en fees vind ik verwaarloosbaar ( €0,50 t.o.v. €25 voor BTC).
Er zijn ook LTC exchanges, zodat je niet nog eens de conversie naar BTC hoeft te maken.metallicattim schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:50:
Ha. Had ik ook.metallicattim schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:50:
Sterker nog. Tijdje terug een keer vergist in het BTC bedrag en vervolgens voor €13 BTC gekocht, waarvan €12 transactiekosten
heb je argumenten? Want het voelt niet helemaal lekker moet ik zeggen zit er ook dik in omdat ik met wat mazzel zag aankomen maargoed...Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:49:
Verge, totale grap. Ik gun het iedereen van harte maar kan me niet voorstellen dat dit lang goed blijft gaan.
Zijn er hier meer gebruikers met de Bitbox hardware wallet? Heb in de afgelopen 2 maanden verschillende bitcoin transacties gedaan, ging gewoon goed. Maar win10 app waar je een tx mee genereert meldt nu "invalid fee per KB". En helaas kan ik die niet handmatig instellen, ik kan alleen kiezen tussen priority, standard etc.
Helaas kent de sw geen mogelijkheid zelf een fee in te stellen
Andere bitbox gebruikers die hetzelfde zien? Of ben ik de enige?
Helaas kent de sw geen mogelijkheid zelf een fee in te stellen
Andere bitbox gebruikers die hetzelfde zien? Of ben ik de enige?
Verge gebruikt TOR om annoniem te zijn.Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:53:
[...]
heb je argumenten? Want het voelt niet helemaal lekker moet ik zeggen zit er ook dik in omdat ik met wat mazzel zag aankomen maargoed...
En zoals iedereen tegenwoordig zou moeten weten in tor helemaal niet meer zo anoniem...
android since G1.
@metallicattim Hier nog een kleine tip
Ik heb een document aangemaakt waar ik quotes, tactieken, belangrijke url’s etc. plaats. Er staan ook veel tips hier uit het forum in. Zo heb ik een naslagwerk en probeer ik mijn vragen hier zo laag mogelijk te houden.
Ik verwacht deze kerst veel vragen van familie te krijgen dus kan ze meteen een fijn document sturen mocht daar behoefte aan zijn
Happy trading (én HODL)!
Ik heb een document aangemaakt waar ik quotes, tactieken, belangrijke url’s etc. plaats. Er staan ook veel tips hier uit het forum in. Zo heb ik een naslagwerk en probeer ik mijn vragen hier zo laag mogelijk te houden.
Ik verwacht deze kerst veel vragen van familie te krijgen dus kan ze meteen een fijn document sturen mocht daar behoefte aan zijn
Happy trading (én HODL)!
PoW consensus mechanisme heeft zijn langste tijd wel gehad door hoog energiegebruik en schaalbaarheid. Reputatie van het team is vrij matig te noemen, voorzover je van een team kan spreken.Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:53:
[...]
heb je argumenten? Want het voelt niet helemaal lekker moet ik zeggen zit er ook dik in omdat ik met wat mazzel zag aankomen maargoed...
Het wraith-protocol hebben ze na zoveel jaar nog niet werkend, zie puntje team.
Daarnaast denk ik, gaan instanties als overheden en banken nooit privacy coins gebruiken (AML) en staan deze mainstream adoptie enkel in de weg.
Misschien leuk om dat met het forum te delen? Of is dat te veel gevraagd?D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:56:
@metallicattim Hier nog een kleine tip![]()
Ik verwacht deze kerst veel vragen van familie te krijgen dus kan ze meteen een fijn document sturen mocht daar behoefte aan zijn![]()
Happy trading (én HODL)!
Niets is anoniem, wel grappig want de grote jongens beginnen nu ook in te stappen.coredalae schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:54:
[...]
Verge gebruikt TOR om annoniem te zijn.
En zoals iedereen tegenwoordig zou moeten weten in tor helemaal niet meer zo anoniem...
Tweakers excel sheet waar geverifieerde gebruikers tips kunnen dumpen?Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:59:
[...]
Misschien leuk om dat met het forum te delen? Of is dat te veel gevraagd?
Wil ik graag doen maar daar is het nog lang niet goed genoeg voor.. Is echt in de loop van de laatste vijf maanden een document geworden waar ik veel in heb gezet.Imperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:59:
[...]
Misschien leuk om dat met het forum te delen? Of is dat te veel gevraagd?
Leuk dat je dit noemt. Bij thanksgiving was er een enorme piek. Die werd o.a. verklaard door veel kinderen die hun ouders hielpen met account verificatie en geld storten omdat zij toch ook wel benieuwd waren naar de grote crypto wereld. Ik verwacht (en hoop eigenlijk) dat iets soortgelijks met kerst gaat gebeuren.D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:56:
@metallicattim
op 2 cent ingestapt daarna op 12 cent extra en op 15 cent ook weer extra..D-Ed schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:48:
[...]
Rond $0,05 ingestapt met de gedachte dat hij niet snel door de 10cent zou gaan.. Maar toch wel, als John erachter staat geeft dat wel een boost. Ik lees goede dingen over Verge dus tja.. Klein gokje erbij durf ik wel te maken..
alleen zakte die daarna behoorlijk en heb ik het even aangekeken maar later dacht ik laat ik me 'winst' pakken en een sell order plaatsen..
en de winst was met alle 3 de aankoop bedragen gecombineerd want ik 'vreesde' dat het een pump en dump was van McAfee..
nu ben ik qua btc echt heeeeeeeeeeeeeel iets gegroeid..
maar dit doet zeer..
maar ik heb niks verloren, alleen kansen gemist en al doende leert men
Zouden jullie nu nog instappen in Verge? Of kan ik beter even afwachten.
Buy the dip! Don't FOMO! :-)Mastasidaz schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:07:
Litebit heeft weer ripple beschikbaar voor de liefhebbers. Stond een kwartier geleden 450k, nu nog 200k dus moet je snel bij zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Twijfels op 23-12-2017 21:10 ]
Verwijderd
* Weinig developers.Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:53:
[...]
* Zoals al gezegd is, gebruikt het een Tor-achtige manier voor privacy. Dit verbergt je IP bij transacties. Ik denk niet dat dit lek is zoals hierboven wordt geclaimed, maar het belangrijkste gedeelte van een privacy cryptovaluta is juist het blockchain gedeelte. Bij Verge kun je nog steeds mijn tegoed en andere transacties zien als ik jou wat overmaak in Verge. Of op het moment dat je bij Litebit Verge koopt, kan Litebit en iedereen die daar aanklopt eenvoudig zien wat jij met je Verge doet. Het blockchain gedeelte private maken is erg moeilijk, daarom duurt de ontwikkeling van het Wraith protocol ook zo lang.
* Doen aan hyping, zoals een countdown lanceren voor het Wraith protocol. Die dus nog steeds in ontwikkeling is.
* Optionele privacy, dus dat maakt private transacties extra verdacht (en dus de moeite waard om op in te zoomen als kwaadwillende). De coins zijn ook niet fungible, wat betekent dat exchanges blacklists kunnen aanhouden van Verge coins die een bepaalde oorsprong hebben. Die bijvoorbeeld buit zijn gemaakt bij een hack. Dat is een slecht idee, want dat betekent dat 1 Verge niet perse gelijk staat aan 1 Verge, en jij als onschuldige partij ook extra goed moet controleren dat jij geen verdachte coins accepteert. Toegegeven, dit probleem bestaat bij bijna alle cryptovaluta aangezien vrijwel geen enkele doet aan verplichte privacy (behalve Monero).
Thanks man. Dit soort inzichten zijn altijd reuze interessant. Heb je een andere privacy coin die je favoriet is?Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:10:
[...]Goede post
Pfff, als ik lees hoe Verge de laatste dagen gaat, dan baal ik wel een beetje van mijn portfolio. Over het algemeen erg tevreden (in een half jaar tijd m'n inleg ruim verdubbeld), maar ik haal zeker niet de percentages die ik hier voorbij zie komen.
Toch lijkt m'n portfolio redelijk solide qua coins, alleen zitten er niet van die klappers tussen:
ETH 47%
STRAT 34%
NEO 13%
ADA 3%
OMG 4%
Zelf hoop ik dat Stratis nog eens flink gaat stijgen, die hebben een goed product alleen valt het qua marketing af en toe een beetje tegen.
Wat zouden jullie nog toevoegen aan deze lijst?
Toch lijkt m'n portfolio redelijk solide qua coins, alleen zitten er niet van die klappers tussen:
ETH 47%
STRAT 34%
NEO 13%
ADA 3%
OMG 4%
Zelf hoop ik dat Stratis nog eens flink gaat stijgen, die hebben een goed product alleen valt het qua marketing af en toe een beetje tegen.
exact dit dus..Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:10:
[...]
* Weinig developers.
* Zoals al gezegd is, gebruikt het een Tor-achtige manier voor privacy. Dit verbergt je IP bij transacties. Ik denk niet dat dit lek is zoals hierboven wordt geclaimed, maar het belangrijkste gedeelte van een privacy cryptovaluta is juist het blockchain gedeelte. Bij Verge kun je nog steeds mijn tegoed en andere transacties zien als ik jou wat overmaak in Verge. Of op het moment dat je bij Litebit Verge koopt, kan Litebit en iedereen die daar aanklopt eenvoudig zien wat jij met je Verge doet. Het blockchain gedeelte private maken is erg moeilijk, daarom duurt de ontwikkeling van het Wraith protocol ook zo lang.
* Doen aan hyping, zoals een countdown lanceren voor het Wraith protocol. Die dus nog steeds in ontwikkeling is.
* Optionele privacy, dus dat maakt private transacties extra verdacht (en dus de moeite waard om op in te zoomen als kwaadwillende). De coins zijn ook niet fungible, wat betekent dat exchanges blacklists kunnen aanhouden van Verge coins die een bepaalde oorsprong hebben. Die bijvoorbeeld buit zijn gemaakt bij een hack. Dat is een slecht idee, want dat betekent dat 1 Verge niet perse gelijk staat aan 1 Verge, en jij als onschuldige partij ook extra goed moet controleren dat jij geen verdachte coins accepteert. Toegegeven, dit probleem bestaat bij bijna alle cryptovaluta aangezien vrijwel geen doet aan verplichte privacy.
ik heb me ingelezen maar kwam later toen ik in was gestapt nog een aantal dingen tegen en de wraith is al 3x eerder uitgesteld.. ik kreeg er iig geen fijn gevoel van en alles leek op een pump en dump en daarom heb ik toen verkocht.
maar goeie post
Serious? Ik lach me helemaal ziek met xvg... Pak elke keer kleine ritjes mee van een paar minuten, daar weer €30 dan weer €50.Jaïr.exe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:50:
Nu nog met Verge een graantje bijpikken is lastig
En als je wil kun je nog een beetje aan arbitrage doen ook, Cryptopia zit weer 100 sat boven de prijs.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Sorry was m'n post nog aan het editen: Monero is de beste privacy coin. Goede community, 100% private, actieve developers. In mijn ogen is er geen waardige concurrent. Waardig in de zin van een coin die een vergelijkbare market cap en lange termijns bestaansrecht heeft.RSP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:12:
[...]
Thanks man. Dit soort inzichten zijn altijd reuze interessant. Heb je een andere privacy coin die je favoriet is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2017 21:18 ]
Geloof me, Verge is een van de grootste pump en dump munten die nu op de markt is. Een paar weken terug hadden ze een countdown voor de Wraith Protocol en dit hebben ze niet waar kunnen maken. Veel mensen gaven aan dat het toen al een dode coin was. Maanden hiervoor gaf McAfee ook al tweets over Verge en toen gebeurde er nauwelijks iets met de prijs. Nu er zo veel nieuwe mensen de crypto markt hebben betreden, hebben mensen geen flauw idee waar ze in investeren en dit is zeer gevaarlijk. Ik adviseer mensen om uit te kijken voor dit. De top 100 XVG heeft ruim 95%, als er 1 dump komt dan ben je vaak al te laat, want dit wordt op tijdstippen gedaan wanneer mensen slapen etc.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:10:
[...]
* Weinig developers.
* Optionele privacy, dus dat maakt private transacties extra verdacht (en dus de moeite waard om op in te zoomen als kwaadwillende). De coins zijn ook niet fungible, wat betekent dat exchanges blacklists kunnen aanhouden van Verge coins die een bepaalde oorsprong hebben. Die bijvoorbeeld buit zijn gemaakt bij een hack. Dat is een slecht idee, want dat betekent dat 1 Verge niet perse gelijk staat aan 1 Verge, en jij als onschuldige partij ook extra goed moet controleren dat jij geen verdachte coins accepteert. Toegegeven, dit probleem bestaat bij bijna alle cryptovaluta aangezien vrijwel geen doet aan verplichte privacy.
Ik wil steeds wel Verge bijkopen.. die gaat maar heen en weer, maar wel omhoog. Alleen als je ooit kocht op 0.0002 euro, dan zijn dit belachelijk hoge prijzen.
Pump and dump totdat de mega pump van mcaffee kwam ja.banaanbanaan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:14:
[...]
exact dit dus..
ik heb me ingelezen maar kwam later toen ik in was gestapt nog een aantal dingen tegen en de wraith is al 3x eerder uitgesteld.. ik kreeg er iig geen fijn gevoel van en alles leek op een pump en dump en daarom heb ik toen verkocht.
maar goeie post
Ik zou een paar tientjes op TRX zetten, die zal komende week de lucht in gaan volgens alle geruchten wegens een announcement van de developer: https://twitter.com/justinsuntron/status/944581698741682176Amras schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:13:
Pfff, als ik lees hoe Verge de laatste dagen gaat, dan baal ik wel een beetje van mijn portfolio. Over het algemeen erg tevreden (in een half jaar tijd m'n inleg ruim verdubbeld), maar ik haal zeker niet de percentages die ik hier voorbij zie komen.
ETH 47%
STRAT 34%
NEO 13%
ADA 3%
OMG 4%
Digibyte wordt op 25 december toegevoegd aan OKEx samen met XEM. Wellicht volgt er nog een leuke stijging voor digibyte bovenop de stijging na de tweet van Mcafee.
- ETH lijkt mij een stabiele vlieger die niet zo hard zal stijgen als sommige alts, maar zeker zal gaan stijgen.Amras schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:13:
ETH 47%
STRAT 34%
NEO 13%
ADA 3%
OMG 4%
- STRAT heb ik zelf ook over zitten twijfelen, maar ben zelf uiteindelijk voor waves gegaan, deze lijkt op het moment nog zwaar ondergewaardeerd te zijn.
- NEO lijkt zeer stabiel en heeft veel groei potentie.
- ADA lijkt een long term hold potentie te hebben.
- Geen idee qua OMG.
Al met al lijkt het me een prima portfolio.
Hoop echt dat dit geen Einsteinum mind blowing partnership gaat wordenImperium schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:17:
[...]
Ik zou een paar tientjes op TRX zetten, die zal komende week de lucht in gaan volgens alle geruchten wegens een announcement van de developer: https://twitter.com/justinsuntron/status/944581698741682176
[ Voor 16% gewijzigd door Junia op 23-12-2017 21:20 ]
Verge??Amras schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:13:
ETH 47%
STRAT 34%
NEO 13%
ADA 3%
OMG 4%
Maar even serieus, ziet er goed uit. Ik zou persoonlijk het aandeel NEO vergroten, maar dat is omdat ik deze nog wel zie exploderen en ze hebben al echt een flink ecosysteem wat zich verder en verder uitbreidt.
Een andere waar ik veel potentie in zie is PowerLedger. Is een australische start up voor het regelen van energielevering op blockchain en heeft een daadwerkelijk getest product. Ze worden gesteund door de australische overheid en hebben samenwerkingscontracten in India en Taiwan. Dit is niet zo maar een muntje om mee te betalen, maar om echt iets specifieks en zinvols aan te pakken.
Neo en POWR idd
Maar de meest stabiele waar echt toekomst in zit voor mijn gevoel is Ripple.
Cryptopia zit al boven de 2000 satoshi.. ik heb er nog wat verge staan en ga de arbitrage eens uitproberen
Cryptopia zit al boven de 2000 satoshi.. ik heb er nog wat verge staan en ga de arbitrage eens uitproberen
nja maar is die met meerdere coins zo ? btc is ook voor een groot gedeelte bij de 1a2% mensencrypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:16:
Geloof me, Verge is een van de grootste pump en dump munten die nu op de markt is. Een paar weken terug hadden ze een countdown voor de Wraith Protocol en dit hebben ze niet waar kunnen maken. Veel mensen gaven aan dat het toen al een dode coin was. Maanden hiervoor gaf McAfee ook al tweets over Verge en toen gebeurde er nauwelijks iets met de prijs. Nu er zo veel nieuwe mensen de crypto markt hebben betreden, hebben mensen geen flauw idee waar ze in investeren en dit is zeer gevaarlijk. Ik adviseer mensen om uit te kijken voor dit. De top 100 XVG heeft ruim 95%, als er 1 dump komt dan ben je vaak al te laat, want dit wordt op tijdstippen gedaan wanneer mensen slapen etc.
[...]
En alweer volledig wegTwijfels schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:09:
Litebit heeft weer ripple beschikbaar voor de liefhebbers. Stond een kwartier geleden 450k, nu nog 200k dus moet je snel bij zijn
Thanks voor jullie adviezen, ik zal deze coins nog eens heroverwegen. Persoonlijk wil ik m'n percentage Stratis eigenlijk verkleinen en inruilen voor een (of meerdere) andere coins, alleen ben ik een beetje bang (FOMO) dat ie dan eindelijk de verdiende klapper gaat maken en ik er niet meer bij zit.
Verge naar 0.29 gaat nu echt mega snel....
Maaruh, hopelijk kijtk er niemand mee
Maaruh, hopelijk kijtk er niemand mee
[ Voor 33% gewijzigd door Thommie.nl op 23-12-2017 21:24 ]
https://medium.com/@ericm...h-as-alibaba-cf4fcb84c4f8Junia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:18:
[...]
Hoop echt dat dit geen Einsteinum mind blowing partnership gaat worden
Denk het niet
Ik zit zelf in Verge sinds eind april en dit ging om een heel klein bedrag. Toen kon je voor ruim 50-100 euro 1 miljoen Verge kopen. Dat was je kans, maar nu om in een market cap van 4 miljard in te stappen is niet verstandig. Ik zie Verge niet boven NEO staan. De team is te klein om een product waar te maken (dit hebben ze al laten zien met hun deadline). Nog een andere tip wat jullie wellicht niet weten: Verge is een fork van dogecoin.
shakespeare schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:21:
[...]
nja maar is die met meerdere coins zo ? btc is ook voor een groot gedeelte bij de 1a2% mensen
24h wereldmarkt...crypto558 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:16:
als er 1 dump komt dan ben je vaak al te laat, want dit wordt op tijdstippen gedaan wanneer mensen slapen etc.
[...]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
John McAfee verwacht dat hij op $15 staat over 6 maanden. Do the math.Mastasidaz schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:07:
Snap ik, maar dat is telkens een gok met FOMO gevoel. 30/50 euro bijwinst (dus met 1000 euro inleg) voor de kans op een te grote dip vind ik te groot. Je hebt 1 whale nodig met 30BTC om al die orderbooks te clearen en alle stoplosses te activeren. Ga liever in met een verzekerde 100-150 euro winst (met 1000 euro inleg) dan de ritsjes als deze. Heb het eerder meegemaakt met de Bcash ritten, telkens net ernaast en veel verloren (gelukkig allemaal wel teruggetrade met nieuwe strategieën)Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:15:
[...]
Serious? Ik lach me helemaal ziek met xvg... Pak elke keer kleine ritjes mee van een paar minuten, daar weer €30 dan weer €50.![]()
En als je wil kun je nog een beetje aan arbitrage doen ook, Cryptopia zit weer 100 sat boven de prijs.
Iedereen heeft het hier altijd maar over NEO. Staat sinds zijn grote introductie in Augustus consequent op verlies tegenover de BTC en dalende en dalende. Zelfs in de hype van afgelopen week heeft die nog geen 20% daarvan goed gemaakt.banaanbanaan schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:21:
Neo en POWR idd
Als jullie coins zoeken die consequent het afleggen tegenover de BTC, kan ik er nog wel 90% noemen. Zelfde geldt voor ETH, verlies op verlies. Ja, niet in dollars, maar het minimale wat ik van een alt verwacht is redelijk on-par blijven met BTC.
Echt consequent sterke coins dit jaar waren Monero en Dash en in mindere mate Litecoin. Zelfs Ripple, het hele jaar gehyped op GoT heeft sinds mei 2500% ingeleverd tegenover de BTC en dat maand in maand uit. Nu een klein piekje terug, maar goed welke alt heeft deze week geen mooie piek gehad.
Dit begrijp ik, maar een pump en dump group werkt sneaky. Voor je het weet zakt de boel in en hebben ze je geld. Je bent gewaarschuwd, ga nooit mee in deze fomo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]