Goed punt. Toch zie ik die alts geen boost maken eerlijk gezegd, dat roepen ze al dagen en ik zie het alleen maar zakken. Mocht het Amazon verhaal idd waar zijn dan zie ik de eerste maand zeker geen interessante stijging in alts. Kijk alleen al naar NEO grote beloften goed team en niemand wil ze blijkbaar blijft maar op $28 hangen terwijl ze voorheen toch wel de $31 a $33 haalden en soms even hoger. Sinds de fork van $27 naar $32 en nu weer op $28.FireFox1980 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:50:
[...]
Je alts zakken omdat BTC weer hard stijgt vanwege het Amazon gerucht, en misschien wel vanwege de aankomende fork al. Maar ik zie die alts nog wel een boost maken de komende dagen. Zeker een paar specifieke.
Wat ook niet helpt zijn alle ico's die je om de oren vliegen, de ene munt na de ander , de ene fork na de andere. mensen weten niet meer wat te kiezen en kiezen voor stabiliteit omhoog en dan kom je bij BTC uit.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant