[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
FireFox1980 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:50:
[...]
Je alts zakken omdat BTC weer hard stijgt vanwege het Amazon gerucht, en misschien wel vanwege de aankomende fork al. Maar ik zie die alts nog wel een boost maken de komende dagen. Zeker een paar specifieke.
Goed punt. Toch zie ik die alts geen boost maken eerlijk gezegd, dat roepen ze al dagen en ik zie het alleen maar zakken. Mocht het Amazon verhaal idd waar zijn dan zie ik de eerste maand zeker geen interessante stijging in alts. Kijk alleen al naar NEO grote beloften goed team en niemand wil ze blijkbaar blijft maar op $28 hangen terwijl ze voorheen toch wel de $31 a $33 haalden en soms even hoger. Sinds de fork van $27 naar $32 en nu weer op $28.
Wat ook niet helpt zijn alle ico's die je om de oren vliegen, de ene munt na de ander , de ene fork na de andere. mensen weten niet meer wat te kiezen en kiezen voor stabiliteit omhoog en dan kom je bij BTC uit.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:28:
[...]

Kijk alleen al naar NEO grote beloften goed team en niemand wil ze blijkbaar blijft maar op $28 hangen terwijl ze voorheen toch wel de $31 a $33 haalden en soms even hoger. Sinds de fork van $27 naar $32 en nu weer op $28.
Ik denk dat neo een heel ander verhaal is, als NEO de ETH van China moet worden zullen ze eerst de regulaties moeten bekend maken dan pas zal de consument het product kopen en gaan gebruiken.

Cryptoland lijkt een week of een maand oneindig lang te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:33
Guus Leeuwis schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Eén van die comments is wel interessant. "Hoe meer adoptie van Bitcoin in het normale betalingsverkeer plaatsvindt, hoe minder HODL-ers er zullen zijn om de prijs hoog te houden. Want Amazon moet uiteindelijk cashen in dollars en dus verkopen."
Dit is een mythe.

Holders kopen met bitcoin en kopen nagenoeg atm hetzelfde aantal terug.

Iedereen heeft zijn les wel geleerd met die 2 pizza's geloof ik?

Als je iets koopt met btc, koop dan gewoon het aantal btc terug (zou een standaard optie moeten zijn bij TenX bvb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:33
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? Hij is ook al van 1200 USD terug naar 200 USD gegaan, qua verhouding is dat nog meer.
Er is zakken en er is zakken.

Ik geloof wel dat het kán zakken van 95.000 naar 50.000 maar het is het niet waard om dit specifiek te vermelden, want de prijs zou dan zakken in een traag goud-achtige manier (enorme markt).

Dus niet het zakken dat we nu kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Trouwens iemand wel eens opgevallen dat de koersen die Blockfolio toont van bv Binance niet overeenkomen met wat er gelijktijdig op hun website staat. Met NEO scheelde dat $ 0,40 best veel afwijking en dat gold voor meerdere munten.
Getest met allebei tegelijk verversen.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRo op 26-10-2017 18:43 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo in de Wereld draait door op tv, de familie die alles verkocht voor Bitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Segwit2x Upgrade is “Full Steam Ahead”
Segwit2x Developer Says November Hard Fork is Full Steam AheadThe maintainer of the Segwit2x code, Jeff Garzik has revealed an October “status update” to the development community through the Linux mailing list. The last time Garzik greeted the public was back in August when the Segregated Witness (Segwit) protocol was applied to the Bitcoin network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:19:
[...]

Ik ga vanavond een pizza bestellen op thuisbezorgd, waar zal ik mee betalen? Waarom zou Amazon dit ook niet doen? Overal waar ik met crypto kan betalen doe ik vanaf nu ook. Zodoende vanuit mijn individu laat ik zien dat ik dit betaalmiddel wel zie zitten en graag voor winkel/webshops ga die crypto accepteren.

Zelfde met restaurants in het buitenland vraag ik vaak eerst of ik met mastercard kan betalen. Nee? Wellicht kijk ik dan verder...
Ik zou het zonde van mijn BTC vinden om daar een pizza mee te betalen.. Met andere crypto wellicht maar BTC, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

takemenow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:28:
[...]

Ik zou het zonde van mijn BTC vinden om daar een pizza mee te betalen.. Met andere crypto wellicht maar BTC, nee.
Volgens mij begrijp je de insteek van mijn bericht niet helemaal. Het verplaatsen van je saldo van je betaalrekening naar bitcoin en vanuit daar aankopen doen is een stuk lucratiever gezien de bitcoin blijft stijgen. Hoef je het niet weer terug te zetten naar euro en dan je aankopen doen. Als steeds meer consumenten dit gaan doen wat heeft dit voor een gevolg voor de bitcoin? Hoe adaptief is de financiële sector met dit soort nieuwe technologieën? Kijk bijv. naar Ripple/XRP die het wel ziet zitten om SWIFT te vervangen als betalingsoverdracht systeem voor banken/bedrijven. En dat gaat ze misschien nog wel lukken gezien SWIFT niet heel erg positief in het nieuwsbeeld staat. Er staan nogal wat openstaande kansen te wachten voor de hele financiële sector als dit hele crypto geintje doorzet naar instanties als Amazon. Straks komt er een manier om met elke soort crypto vanuit één creditcard wereldwijd te kunnen betalen. Geen idee waar dit naartoe gaat eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:28:
[...]

Goed punt. Toch zie ik die alts geen boost maken eerlijk gezegd, dat roepen ze al dagen en ik zie het alleen maar zakken. Mocht het Amazon verhaal idd waar zijn dan zie ik de eerste maand zeker geen interessante stijging in alts. Kijk alleen al naar NEO grote beloften goed team en niemand wil ze blijkbaar blijft maar op $28 hangen terwijl ze voorheen toch wel de $31 a $33 haalden en soms even hoger. Sinds de fork van $27 naar $32 en nu weer op $28.
Wat ook niet helpt zijn alle ico's die je om de oren vliegen, de ene munt na de ander , de ene fork na de andere. mensen weten niet meer wat te kiezen en kiezen voor stabiliteit omhoog en dan kom je bij BTC uit.
Daarom wacht ik nog een paar dagen af vanwege wat releases en daarna ga ik weer vol terug in Bitcoin.. Ik denk na de 30ste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:43:
Trouwens iemand wel eens opgevallen dat de koersen die Blockfolio toont van bv Binance niet overeenkomen met wat er gelijktijdig op hun website staat. Met NEO scheelde dat $ 0,40 best veel afwijking en dat gold voor meerdere munten.
Getest met allebei tegelijk verversen.
Goede reden om over te gaan op de portfolio app van onze Belgische vrienden: ∆ Delta

Ik vind de app het vermelden echt waard. Super aardige gasten zijn het en is volop in ontwikkeling met toffe features waaronder mogelijkheid tot multi-platform (incl desktop) synchronisatie binnenkort, import & export, custom tokens/coins, blahblah. Daarnaast nog eens super slick en snel. What can we ask more.

Komt ook zo lekker promoting over dit. Ik ben slechts een tevreden gebruiker oké. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Waarom hoor ik nog steeds veel mensen zeggen dat ze te laat zijn ingestapt? Ja, als je een jaar geleden was ingestapt had je nu 700% winst gehad. Wie zegt dat dat volgend jaar ook niet zo is? Bitcoin zit nog steeds in de kinderschoenen om zo maar te zeggen. Langzaam aan worden mensen wakker, langzaam aan komt er steeds meer positief nieuws dan negatief. En het zal niet lang meer duren voordat de grote inverstereerders de stap gaan zetten.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
- linkdrop -

[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2017 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boltinus
Danny.G schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:12:
[...]

Goede reden om over te gaan op de portfolio app van onze Belgische vrienden: ∆ Delta

Ik vind de app het vermelden echt waard. Super aardige gasten zijn het en is volop in ontwikkeling met toffe features waaronder mogelijkheid tot multi-platform (incl desktop) synchronisatie binnenkort, import & export, custom tokens/coins, blahblah. Daarnaast nog eens super slick en snel. What can we ask more.

Komt ook zo lekker promoting over dit. Ik ben slechts een tevreden gebruiker oké. :+
Heb deze app sinds een tijdje in gebruik en is even wennen.
Ook zitten er hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes (bugjes) in, maar voor de rest wel tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Danny.G schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:12:
[...]

Thnx, ik zal hem dan eens proberen, net geïnstalleerd. Ik irriteer me al een tijdje aan dingen die niet handig zijn in PF. De moeizame wissel tussen euro en dollarwaarde. Het niet kunnen meegeven van dollarwaarde aankoop naast btc waarde zodat je voorgeschotelde winst niet juist is per coin.
Het niet consequent op kunnen halen coins/exchange bv neo van binance maar niet de btc van binance zodat ik biitrex moet gebruiken terwijl de btc op binance staan.

Hopelijk doet Delta dat beter moest overigens wel zoeken in de app store want op delta komt alleen delta loyd pas als je Opus toevoegt toonde hij hem, misschien tip voor de maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Zijn er betrouwbare sites waar je direct Etherium via iDeal kunt aanschaffen? LiteBit is nu al een paar keer gehacked dus dat lijkt me niet echt een verstandige optie. Met de hoge BTC prijs van dit moment lijkt me niet verstanding om BTC via Bitonic aan te schaffen om die dan weer om te zetten..

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:00
Sc0tTy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:15:
Zijn er betrouwbare sites waar je direct Etherium via iDeal kunt aanschaffen? LiteBit is nu al een paar keer gehacked dus dat lijkt me niet echt een verstandige optie. Met de hoge BTC prijs van dit moment lijkt me niet verstanding om BTC via Bitonic aan te schaffen om die dan weer om te zetten..
Bitrush.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
FireFox1980 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:06:
[...]
Daarom wacht ik nog een paar dagen af vanwege wat releases en daarna ga ik weer vol terug in Bitcoin.. Ik denk na de 30ste.
Misschien slechte keus maar ik kon het niet meer aanzien, lager en lager werd mijn bezit in btc en $ tot ik onder het startpunt kwam en toen heb ik de stekker eruit getrokken en alles naar btc omgezet. Ik zag ze nog wel lager zakken. Zonde, alle winst van afgelopen dagen helemaal weg nu.

Nog geen vijf min daarna zakte de btc met 100 euro :( en stegen de andere munten. Ik heb echt een zeer slecht gevoel voor timing met dit soort zaken, elke keer als ik zo'n actie doe zakt de boel binnen 5 a 10 minuten heb ik gemerkt. Je kunt er de klok op gelijk zetten.

Sowieso is mijn kennis over de munten niets meer waard nu het munten landschap gebombardeerd is door de laatste fork. Daar haalde ik mijn winsten uit (verdubbeling start bedrag in nog geen 1 maand) en ik weet niet of me dat nog een tweede keer gaat lukken, tijd zal het leren. Eerst moet de bTC weer langere tijd stabiel worden.

Speelt ook mee dat hoewel ik denk dat Amazon deal onzin is, ik niet de kans wil lopen dat ik deze boot ook mis. En zo ja dan ga ik met BTC op hold die zal uiteindelijk ook wel weer stijgen alleen loop ik dan wel de kans op handel mis. De koerswinst was maar klein deel van mijn winst tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 20:10
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Misschien slechte keus maar ik kon het niet meer aanzien, lager en lager werd mijn bezit in btc en $ tot ik onder het startpunt kwam en toen heb ik de stekker eruit getrokken en alles naar btc omgezet. Ik zag ze nog wel lager zakken. Zonde, alle winst van afgelopen dagen helemaal weg nu.

Nog geen vijf min daarna zakte de btc met 100 euro :( en stegen de andere munten. Ik heb echt een zeer slecht gevoel voor timing met dit soort zaken, elke keer als ik zo'n actie doe zakt de boel binnen 5 a 10 minuten heb ik gemerkt. Je kunt er de klok op gelijk zetten.

Sowieso is mijn kennis over de munten niets meer waard nu het munten landschap gebombardeerd is door de laatste fork. Daar haalde ik mijn winsten uit (verdubbeling start bedrag in nog geen 1 maand) en ik weet niet of me dat nog een tweede keer gaat lukken, tijd zal het leren. Eerst moet de bTC weer langere tijd stabiel worden.

Speelt ook mee dat hoewel ik denk dat Amazon deal onzin is, ik niet de kans wil lopen dat ik deze boot ook mis. En zo ja dan ga ik met BTC op hold die zal uiteindelijk ook wel weer stijgen alleen loop ik dan wel de kans op handel mis. De koerswinst was maar klein deel van mijn winst tot nu toe.
Ik leef met je mee.. Ik kocht vanmiddag Stratis, al mn BTC erin gestoken, ik denk nog geen 5 minuten later stortte alles in :(

Ik heb een goed gevoel voor verkeerde timing denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
solidslayer schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:31:
[...]

Ik leef met je mee.. Ik kocht vanmiddag Stratis, al mn BTC erin gestoken, ik denk nog geen 5 minuten later stortte alles in :(

Ja, je bent NA de steiging ingestapt. Koop op rode dagen, verkoop op groene dagen. Weet het, makkelijk praten, makkelijker gezegd ook... maar heb mezelf ook wel eens door de fomo laten meeslepen (toen BTC E600 was en 2 dagen daarna @250)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
Zitten wel 10E boven de ETH-EUR koers en 200E boven de BTC-EUR. Lijkt me een beetje veel maar Bittonic zit 100E boven de BTC-EUR koers. Litebit zit maar 3E boven de ETH-EUR koers.

Is dat een "eerlijke prijs" of wordt je genaaid, ik vind het moeilijk om in te schatten

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

[...]

Was er een reden dat je alles in strat heb gezet? Ikzelf heb ingezet in strat voordat de fork plaats vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simlock schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:41:
[...]

Ja, je bent NA de steiging ingestapt. Koop op rode dagen, verkoop op groene dagen. Weet het, makkelijk praten, makkelijker gezegd ook... maar heb mezelf ook wel eens door de fomo laten meeslepen (toen BTC E600 was en 2 dagen daarna @250)
Kopen op rode dagen is mij tot nu toe wel gelukt, ik vind het vooral lastig te bepalen wanneer iets te verkopen of in te wisselen. Ik stond gisteren op 60% winst op Stratis, maar toch besloten te holden omdat ik een relatief laag bedrag erin heb zitten (heb zo'n 30 coins). Toen de koers wat lager ging was de verleiding toch groot om in te wisselen voor BTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:54:
[...]

Kopen op rode dagen is mij tot nu toe wel gelukt, ik vind het vooral lastig te bepalen wanneer iets te verkopen of in te wisselen. Ik stond gisteren op 60% winst op Stratis, maar toch besloten te holden omdat ik een relatief laag bedrag erin heb zitten (heb zo'n 30 coins). Toen de koers wat lager ging was de verleiding toch groot om in te wisselen voor BTC...
Ik zou toch wachten om te kijken wat er gaat gebeuren tot aan 30 oktober als stratus op die dag hun masternode online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Ik zou toch wachten om te kijken wat er gaat gebeuren tot aan 30 oktober als stratus op die dag hun masternode online gooien.
Da's het plan :)
En vandaag was idd niet zo'n goede dag voor Strat maar je coins kunnen ook niet elke dag met 20% stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

simlock schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:41:
[...]

Klinkt als een mooi bij-koop momentje (met de kennis van nu)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Weet iemand waarom de koers van XBT op kraken niet meer wordt weergegeven op bitcoinwisdom?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Je moet ook niet altijd blindstaren op holden vind ik. Met lumes ging ik goed de boot in 5 min naar aankoop stortte de boel in. Verkocht met behoorlijk verlies, op hodl tot hij weer bij was zat ik nu nog te wachten. Maar met het geld wat ik vrij kreeg wist met ik 1 of 2 deals het verlies te kunnen omzetten in een nette winst.
Ik vond hodl niet altijd een wonderinstrument, hangt er ook vanaf hoeveel geld en tijd tijd je hebt en of je kansen ziet om verlies goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan voor Litecoin nog ontwikkelingen op de agenda voor de korte termijn? Zit erover na te denken wat LTC in te wisselen voor Strat vóór de masternode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:01:
Staan voor Litecoin nog ontwikkelingen op de agenda voor de korte termijn? Zit erover na te denken wat LTC in te wisselen voor Strat vóór de masternode.
Weet iemand hoeveel STRAT je nodig hebt voor een masternode ? Bij WTC zijn dit er 5000. Met een prijs rond 7$ is dat 35.000$. Best wel heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:18:
[...]

Weet iemand hoeveel STRAT je nodig hebt voor een masternode ? Bij WTC zijn dit er 5000. Met een prijs rond 7$ is dat 35.000$. Best wel heftig.
Moet je met masternodes geen rekening houden met dat het regelmatig inkomen is en mogelijk dus box1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Naar mijn weten waren dat 250.000 coins voor een masternode

edit: + 5 bitcoins.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchMan op 26-10-2017 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
[...]

Heb jij gezien hoeveel die gestegen is de laatste dagen? Ik heb die 3 dagen geleden gekocht, toen had het zin. Nu toch niet meer.
Maargoed, de masternode release is de 30ste, die gaat nog wel omhoog. Net als Decred, Florin, OMG en Syscoin. :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:20:
[...]
Moet je met masternodes geen rekening houden met dat het regelmatig inkomen is en mogelijk dus box1?
Ja, als je een masternode hebt dan krijg je maandelijks volgens mij wat uitgekeerd
Hoe het met belastingaangifte zit weet ik niet.
DutchMan schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:23:
Naar mijn weten waren dat 250.000 coins voor een masternode
edit: + 5 bitcoins.
250.000 * $4 = 1 mijoen USD. Dat heb ik helaas niet.
5 BTC komt ook op 30.000USD uit. Heb ik helaas ook niet.

Quote van een Reddit gebruiker : "2.83M $ to set up a Stratis Masternode, this is crazy xD"

Tja, we gaan maar proberen te investeren in een goedkope coin die misschien later flink omhoog gaat en ook masternodes gaat uitbrengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:58:
[...]

Ja, als je een masternode hebt dan krijg je maandelijks volgens mij wat uitgekeerd
Valt het niet gewoon onder box3? Rendement uit bezit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:09:
[...]
Valt het niet gewoon onder box3? Rendement uit bezit? 8)7
Maakt voor de meeste mensen niet uit want onbetaalbaar. Je hebt blijkbaar 250.000 coins EN 5 BTC nodig minimaal voor een Masternode. Duizelingwekkend :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 15-09 11:34

Cliffie

Trompetslet

[...]

Heb nu eens een keer geduld. Allemaal willen we profit in 1 dag, ain't gonna happen. Ik heb die dingen al maaaaaaanden. Proberen de markt te timen resulteert alleen maar in dit soort berichten. Kijk naar het grote plaatje.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 15-09 11:34

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:58:
[...]

[...]

250.000 * $4 = 1 mijoen USD. Dat heb ik helaas niet.
5 BTC komt ook op 30.000USD uit. Heb ik helaas ook niet.

Quote van een Reddit gebruiker : "2.83M $ to set up a Stratis Masternode, this is crazy xD"

Tja, we gaan maar proberen te investeren in een goedkope coin die misschien later flink omhoog gaat en ook masternodes gaat uitbrengen.
Het is helemaal niet de bedoeling dat zomaar iedereen een masternode gaat draaien. Ze willen daar niet te veel van hebben, dat is voor de implementatie ook helemaal niet nodig.

Er schijnen ook kleinere nodes te komen, de details zijn daar nog niet van bekend.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik weet dat we geen glazen bol hebben, maar is toch leuk om te speculeren. Wat gaat BTC doen in de aanloop naar de segwitx2 fork volgende maand? Met cash en gold ging de prijs omhoog vanwege het 'gratis geld' gevoel wat men had. Dit keer is het volgens mij een stuk crucialer.. ik ben er niet van overtuigd dat men massaal weer BTC koopt, maar eerder tijdelijk uitstapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
Cliffie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:29:
[...]
Heb nu eens een keer geduld. Allemaal willen we profit in 1 dag, ain't gonna happen. Ik heb die dingen al maaaaaaanden. Proberen de markt te timen resulteert alleen maar in dit soort berichten. Kijk naar het grote plaatje.
Grappig dat je dat zegt. Ik ben niet zo naïef dat ik verwacht had dat ik met de koop van wat crypto ineens rijk zou worden, maar ik moet wel zeggen dat het mij tot nu toe tegen valt. Ik de crypto die ik gekocht heb gekocht met het idee ze een tijd vast te houden en ik ben denk ik in juni/juli ofzo begonnen. Ik sta overall denk ik een euro of 100 in de min (op iets van 600 a 700 euro). Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het blijft mij ook verbazen hoe de koersen soms ineens op en neer gaan.

Feit is dat ik altijd het verkeerde moment pak om te kopen lijkt het soms wel. Sommige aankopen zijn (achteraf) gewoon dom, andere vallen gewoon tegen. Zo heb ik wat Ripple gekocht vlak voor alle 'grote' aankondigingen die laatst gedaan zijn.
  • Ripple stond toen op € 0,22, vrij kort daarna gingen ze naar € 0,17.
  • Toen LiteCoin een paar maanden geleden ineens de lucht in ging en bleef gaan, heb ik voor € 67 nog wat LiteCoin gehaald. Stomme keuze, want zoals zo vaak werd de koers daarna weer gecorrigeerd en ging de LiteCoin weer omlaag naar ongeveer € 50,-
  • NavCoin vind ik nog steeds een heel mooi project en dat blijf ik ook zeker steunen, maar de koers is niet echt geweldig. Je weet natuurlijk nooit of het nog een keer de lucht in gaat, want de techniek, het idee en het team zijn geweldig, maar ook dat valt tegen.
En zo zijn er nog wat wat andere dingen die niet echt meezitten. Het enige waar ik echt mee in de plus sta is een deel van mijn Ethereum dat ik in juni gekocht heb. Ik vind sowieso de koersen na de grote correctie van laatst snel hersteld zijn, maar daarna behoorlijk aan het kwakkelen zijn. Alleen BTC heeft een nieuwe ATH, maar met name Ethereum en LiteCoin vallen mij heel erg tegen.

Daarnaast heb ik hier en daar gewoon wat kleine munten met de hoop dat deze misschien nog wat waard gaan worden.

Goed ik hou mijn munten voorlopig gewoon vast en we zien wel waar we uitkomen. Maar eerlijk is eerlijk, toen ik eraan begon had ik er mee van verwacht. Maar goed, de keuze is wel een beetje: OF lang vasthouden, of snel reageren op marktbewegingen en daar je winst proberen te pakken. En voor dat laatste heb ik eigenlijk te weinig tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 27-10-2017 08:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:53:
[...]

Grappig dat je dat zegt. Ik ben niet zo naïef dat ik verwacht had dat ik met de koop van wat crypto ineens rijk zou worden, maar ik moet wel zeggen dat het mij tot nu toe tegen valt. Ik de crypto die ik gekocht heb gekocht met het idee ze een tijd vast te houden en ik ben denk ik in juni/juli ofzo begonnen. Ik sta overall denk ik een euro of 100 in de min (op iets van 600 a 700 euro). Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het blijft mij ook verbazen hoe de koersen soms ineens op en neer gaan.

Feit is dat ik altijd het verkeerde moment pak om te kopen lijkt het soms wel. Sommige aankopen zijn (achteraf) gewoon dom, andere vallen gewoon tegen. Zo heb ik wat Ripple gekocht vlak voor alle 'grote' aankondigingen die laatst gedaan zijn.
  • Toen LiteCoin een paar maanden geleden ineens de lucht in ging en bleef gaan, heb ik voor € 67 nog wat LiteCoin gehaald. Stomme keuze, want zoals zo vaak werd de koers daarna weer gecorrigeerd en ging de LiteCoin weer omlaag naar ongeveer € 50,-
  • NavCoin vind ik nog steeds een heel mooi project en dat blijf ik ook zeker steunen, maar de koers is niet echt geweldig. Je weet natuurlijk nooit of het nog een keer de lucht in gaat, want de techniek, het idee en het team zijn geweldig, maar ook dat valt tegen.
En zo zijn er nog wat wat andere dingen die niet echt meezitten. Het enige waar ik echt mee in de plus sta is een deel van mijn Ethereum dat ik in juni gekocht heb. Ik vind sowieso de koersen na de grote correctie van laatst snel hersteld zijn, maar daarna behoorlijk aan het kwakkelen zijn. Alleen BTC heeft een nieuwe ATH, maar met name Ethereum en LiteCoin vallen mij heel erg tegen.

Daarnaast heb ik hier en daar gewoon wat kleine munten met de hoop dat deze misschien nog wat waard gaan worden.

Goed ik hou mijn munten voorlopig gewoon vast en we zien wel waar we uitkomen. Maar eerlijk is eerlijk, toen ik eraan begon had ik er mee van verwacht. Maar goed, de keuze is wel een beetje: OF lang vasthouden, of snel reageren op marktbewegingen en daar je winst proberen te pakken. En voor dat laatste heb ik eigenlijk te weinig tijd.
Tijdens grote stijgingen kopen is altijd riskant. Litecoin vind ik ook tegenvallen qua prijsontwikkeling de laatste tijd.
Mag ik vragen wat er zo goed is aan NavCoin en wat het differentieert van de rest? Als ik zo op hun website kijkt lijkt het me toch weer 'zo'n andere cryptomunt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Tijdens grote stijgingen kopen is altijd riskant. Litecoin vind ik ook tegenvallen qua prijsontwikkeling de laatste tijd.
Mag ik vragen wat er zo goed is aan NavCoin en wat het differentieert van de rest? Als ik zo op hun website kijkt lijkt het me toch weer 'zo'n andere cryptomunt'.
Laat ik beginnen dat ik geen expert bent, maar wat ik zie en lees is dat het een heel goed team is dat al langere tijd werkt aan een kwalitatief goed product, met real life applications die nu al mogelijk zijn, goede plannen voor toekomstige verbeteringen en zich verder niet bezig houden met overdreven marketing. Zeg maar een heel solide munt, met een solide idee en een goed team erachter. Geen bubbles of dingen rushen, maar geloven in het product.

What sets us apart is:
Faster transactions times (30 seconds versus 10+ mins).
Low cost transactions (only 0.0001 NAV).
A Proof of Stake wallet, that doesn’t require a huge server to run. Even a 5v Raspberry Pi can run it.
A highly active development team, with updates every week.
Users earn a 5% return on the amount in their wallet simply by staking.
Optional, but fully anonymous transactions.
A proactive & forward thinking community of users. Our users voted on, and activated Segregated Witness (SegWit) in only 2 weeks.
We’ve built trust the hard way – by being around for 3 years now, and with no intention of stopping.
A partnership with Changelly that will allow people to switch between coins anonymously.
Projects that will make Nav Coin much more than a simple currency – such as the ability to create anonymous distributed apps.

Natuurlijk er zijn meerdere coins die bovenstaande problemen aanpakken, maar ik vind ze tot nu goed bezig.

[ Voor 36% gewijzigd door Luuk1983 op 27-10-2017 09:04 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:00
Sc0tTy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Zitten wel 10E boven de ETH-EUR koers en 200E boven de BTC-EUR. Lijkt me een beetje veel maar Bittonic zit 100E boven de BTC-EUR koers. Litebit zit maar 3E boven de ETH-EUR koers.

Is dat een "eerlijke prijs" of wordt je genaaid, ik vind het moeilijk om in te schatten
Wat is jouw definitie van eerlijk?

De fees zijn niet verborgen, dus je maakt de keus om het af te nemen of niet. Het verdienmodel van die webshops is de premium fee i.c.m. iDEAL.

Wil je een goedkoper alternatief, dan moet je een account aanmaken bij een exchange.

Al was Litebit gratis, ik vertrouw die prutsers nooit meer mijn privégegevens toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Crasheeee schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
Al was Litebit gratis, ik vertrouw die prutsers nooit meer mijn privégegevens toe.
Dat snap ik heel goed. Ik heb echter voor mijzelf besloten dat ik ze nog wel gebruik. Ik heb al mijn coins in mijn eigen wallets en niet bij hun staan. De vraag is dus even wat ze van mij buit kunnen maken waar ze echt wat aan hebben. Als ik mijn coins wel op een exchange zou zetten, dan is het zeker niet bij LiteBit nee. Verder is het natuurlijk altijd maar de vraag hoe veilig je persoonsgegevens zijn bij een Amerikaans of Chinees bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Dat snap ik heel goed. Ik heb echter voor mijzelf besloten dat ik ze nog wel gebruik. Ik heb al mijn coins in mijn eigen wallets en niet bij hun staan. De vraag is dus even wat ze van mij buit kunnen maken waar ze echt wat aan hebben. Als ik mijn coins wel op een exchange zou zetten, dan is het zeker niet bij LiteBit nee. Verder is het natuurlijk altijd maar de vraag hoe veilig je persoonsgegevens zijn bij een Amerikaans of Chinees bedrijf...
Elke bank of exchange is onderhevig aan voordurende aanvallen van hackers, puur omdat het gewin groot kan zijn als je de juiste deur op een kier kunt zetten.
Ga maar navraag doen bij de ING of ABN, dat is meer dan een dagtaak voor de ICT afdelingen om na te gaan waar de hackers naar opzoek zijn in hun responces.

Dus waar je je muntjes ook koopt of omzet loop je risico en het algemene advies is dan ook ... laat een zo klein mogelijk bedrag achter bij die bedrijven.
Zelf handel ik met rond de $1000,- tussen diverse exchanges, gaat het dat fors te boven, haal ik waar nodig geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Boltinus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Elke bank of exchange is onderhevig aan voordurende aanvallen van hackers, puur omdat het gewin groot kan zijn als je de juiste deur op een kier kunt zetten.
Ga maar navraag doen bij de ING of ABN, dat is meer dan een dagtaak voor de ICT afdelingen om na te gaan waar de hackers naar opzoek zijn in hun responces.

Dus waar je je muntjes ook koopt of omzet loop je risico en het algemene advies is dan ook ... laat een zo klein mogelijk bedrag achter bij die bedrijven.
Zelf handel ik met rond de $1000,- tussen diverse exchanges, gaat het dat fors te boven, haal ik waar nodig geld terug.
Zeker, dat is sowieso een goed idee en prima advies. Alleen in dit specifieke geval over LiteBit gaat het erom dat het blijkbaar al twee keer gelukt is om in te breken. Vandaar dat er genoeg mensen zijn die LiteBit specifiek niet meer vertrouwen:

nieuws: Cryptocurrency-handelaar LiteBit meldt inbraak op servers
nieuws: Cryptocurrency-handelaar LiteBit meldt nieuwe inbraak op server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
DutchMan schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Was er een reden dat je alles in strat heb gezet? Ikzelf heb ingezet in strat voordat de fork plaats vond.
Ik had voor de stijging al wat andere coins gekocht, neo's etc, van het laatste restje BTC had ik dus nog 25 STRATIS gekocht, niets schokkends, gewoon om te kijken of ik er nog een beetje op kon mee liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Cliffie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:29:
[...]

Daar ben ik inmiddels ook achter. Echter shop ik andere coins goedkoop bij elke daling, met het resterende BTC wat ik had probeerde ik mijn geluk uit met Stratis. Het ging meer om de timing van het kopen, dan dat ik dikke profit wil zien op 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
FireFox1980 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:44:
[...]

Heb jij gezien hoeveel die gestegen is de laatste dagen? Ik heb die 3 dagen geleden gekocht, toen had het zin. Nu toch niet meer.
Maargoed, de masternode release is de 30ste, die gaat nog wel omhoog. Net als Decred, Florin, OMG en Syscoin. :P :P
Thanks voor de tip! OMG ook ja? Hier heb ik 2 mnd terug eens gekocht, sindsdien is deze alleen maar gezakt. nog op tijd kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TropischFruit
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
solidslayer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Thanks voor de tip! OMG ook ja? Hier heb ik 2 mnd terug eens gekocht, sindsdien is deze alleen maar gezakt. nog op tijd kunnen verkopen.
Zo te zien weet jij ook niet wat hodlen is dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
TropischFruit schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Zo te zien weet jij ook niet wat hodlen is dus 8)7
In juli gekocht op 280 SAT en verkocht op 288 nu gezakt naar 130.. ik ben blij dat ik niet gehodled heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Amazonnieuws bleek nep gisteren.
Btc ging 10 procent omhoog ten tijde van het nieuws.
Je zou zeggen dat na het nepnieuws btc weer terugzakte maar nope geen terugval.
De btc beweging is ook geen touw op te trekken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23
ErikRo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:26:
Amazonnieuws bleek nep gisteren.
Btc ging 10 procent omhoog ten tijde van het nieuws.
Je zou zeggen dat na het nepnieuws btc weer terugzakte maar nope geen terugval.
De btc beweging is ook geen touw op te trekken :-)
10% enkel door dit nieuws is natuurlijk ook nogal overdreven. Zal vast niet de enige reden van de koersstijging zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
SquareOne schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

10% enkel door dit nieuws is natuurlijk ook nogal overdreven. Zal vast niet de enige reden van de koersstijging zijn geweest.
nee blijkbaar niet of mensen vinden het wel goed zo.
Las gisteren een artikel waarom Amazon fake moest zijn en waarom je niet moest kopen. Compleet met grafieken van koers voor en na de mededeling vandaar.
Vanmiddag verwacht ik wel weer wat stijging gebeurt vaker zo op vrijdag middag maar dan zal ik dan ook wel weer naast zitten. :+

[ Voor 12% gewijzigd door ErikRo op 27-10-2017 11:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:53:
[...]

De BTC koers is sinds juli meer dan 100% gestegen. Als je dan nog geen winst hebt gemaakt doe je ook echt wat fout. Zou ook iedereen adviseren het grootste gedeelte van z'n portfolio in BTC te stoppen. Altcoins blijven mij toch wel een beetje roulette idee geven. Leuk om mee te spelen maar ik verwacht daar niet het grootste gedeelte van mijn winst vandaan te halen.

Maar ieder zijn strategie natuurlijk. Ik zit sinds maart ofzo 75% in BTC 20% ETH en 5% in andere alts en dat bevalt me prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Toch zie je leuke stijgingen in sommige alt's bv vertcoin alleen als je niet op tijd in en uit stapt kun je hard omlaag gaan. Zeker laatste tijd lijkt btc de meest stabiele factor minder winst maar ook minder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Het gaat lekker met GET tokens pre sale van GUTS :)
Na 2 dagen al meer dan 2 miljoen euro aan tokens verkocht! Als het zo doorgaat zal de pre-sale vandaag afgerond worden verwacht ik.

Als je de trein niet wil missen dan zou ik er snel bij zijn --> https://ico.guts.tickets/

Edit: referral link weg gehaald. Schijnt niet toegestaan te zijn. Was me niet bekend 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Armo op 27-10-2017 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Armo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:58:
Het gaat lekker met GET tokens pre sale van GUTS :)

Na 2 dagen al meer dan 2 miljoen euro aan tokens verkocht! Als het zo doorgaat zal de pre-sale vandaag afgerond worden verwacht ik.

Als je de trein niet wil missen dan zou ik er snel bij zijn --> https://ico.guts.tickets/
24 uur geleden was de presale ook al bijna voor 100% gevuld, zo snel gaat het laatste gedeelte dus niet..
Maargoed jij wou natuurlijk alleen ff snel je referral link droppen ;)

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 27-10-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

De BTC koers is sinds juli meer dan 100% gestegen. Als je dan nog geen winst hebt gemaakt doe je ook echt wat fout. Zou ook iedereen adviseren het grootste gedeelte van z'n portfolio in BTC te stoppen. Altcoins blijven mij toch wel een beetje roulette idee geven. Leuk om mee te spelen maar ik verwacht daar niet het grootste gedeelte van mijn winst vandaan te halen.

Maar ieder zijn strategie natuurlijk. Ik zit sinds maart ofzo 75% in BTC 20% ETH en 5% in andere alts en dat bevalt me prima tot nu toe.
Het grote verschil is dat jij in ieder geval een (goede) strategie hebt. Veel mensen kopen maar wat muntjes en schreeuwen daarna maanden “HODL” terwijl hun investering als sneeuw voor de zon verdwijnt. Puur “holden” geldt m.i. alleen voor BTC en ETH. Als je dat met altcoins gaat doen kun je net zo goed gelijk alles op rood zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
chr0me1 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:02:
[...]
24 uur geleden was de presale ook al bijna voor 100% gevuld, zo snel gaat het laatste gedeelte dus niet..
Bijna 100%? Je moet niet alleen naar het balkje kijken maar naar het aantal tokens die nog over zijn.

En idd, waarom niet mijn referral link droppen als je gratis tokens kan verdienen en delen met andere
tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Bartske schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Achteraf heb je daar natuurlijk gelijk in. Maar ik heb JUIST niet in BTC geïnvesteerd omdat ze zoveel waard/duur zijn. Mijn idee was en is dat in absolute waarde de Bitcoin natuurlijk heel snel meer waard wordt, maar procentueel dat het veel lastiger is om veel te stijgen. Achteraf ben ik stiekem toch verbaasd dat de Bitcoin toch nog weer zoveel meer waard is geworden. Ik had verwacht dat de koers onder druk zou komen te staan door alle hard forks, het gedoe met SegWit etc.

Ik had meer verwacht van Ethereum, ik denk dat ongeveer de helft van mijn waarde in ETH zit. Daarnaast had ik ook meer verwacht van LiteCoin, wat toch vaak het 'zilver' van van het BitCoin goud genoemd wordt. Van deze twee had ik verwacht dat ze wat meer met de BitCoin zouden optrekken en stabieler zouden zijn dan veel andere AltCoins.

Zoals gezegd, met Ethereum sta ik best wel wat op winst, maar de rest staat allemaal in de min. Natuurlijk, sommige coins waren gewoon een gokje met het idee: misschien worden ze ooit wat waard. Maar nee, ik doe zeker iets niet goed nee. Alleen ga ik NU niet investeren in BitCoin, daar wacht ik de volgende correctie wel voor af als de koers weer wat gezakt is.

Om je een idee te geven (en misschien nog wat advies te krijgen ;)) van wat ik ongeveer heb:
  • +/- 1,5 ETH (€ 376) - daar sta ik mee in de plus. Niet heel veel, maar genoeg.
  • +/- 100 GNT (Golem, € 17) - Dik in de min
  • +/- 1.7 LTC (LiteCoin € 80) - Dik in de min, eigen schuld, op verkeerd moment gekocht, gebruik LiteCoin nu vooral ook om andere coins te ruilen.
  • 0,95 QTUM (€ 8) - Dik in de min, rond de 12 euro gekocht, 0,05 moeten gebruiken om naar de nieuwe blockchain te moeten converteren.
  • 52 BAT (€ 6,50) - Dik in de min, geloof voor iets van 10 euro kocht
  • 64 NAV (NavCoin, € 41,22) - Dik in de min
  • 9 ARK (€ 20) - Ongeveer hetzelfde, maar krijg nog ARK binnen vanwege delegate mining
  • 75 XRP (Ripple, € 13,05) - Dik in de min, voor ongeveer 20 euro gekocht
  • +/- 2500 Electroneum - heeft nog geen koers
Kortom, ik koop waarschijnlijk de verkeerde munten en/of op de verkeerde tijd. Nogmaals, sommige zijn gewoon een gokje en dan heb je het risico dat ze snel minder waard worden, dat is niet erg. Het is vooral brak dat ETH niet meer waard wordt in mijn geval. Maar ik weet zeker dat als ik mijn ETH nu ga omruilen voor BTC dat de koers van ETH ineens omhoog gaat, zo gaat het namelijk elke keer ;)

Met andere woorden: ik hou alles voor nu gewoon lekker vast en we zien wel waar we over een tijd staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Armo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Bijna 100%? Je moet niet alleen naar het balkje kijken maar naar het aantal tokens die nog over zijn.

En idd, waarom niet mijn referral link droppen als je gratis tokens kan verdienen en delen met andere
tweakers :)
Omdat het niet mag, zie de opmerking bij dit topic. Hup, snel je post aanpassen!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Achteraf heb je daar natuurlijk gelijk in. Maar ik heb JUIST niet in BTC geïnvesteerd omdat ze zoveel waard/duur zijn. Mijn idee was en is dat in absolute waarde de Bitcoin natuurlijk heel snel meer waard wordt, maar procentueel dat het veel lastiger is om veel te stijgen. Achteraf ben ik stiekem toch verbaasd dat de Bitcoin toch nog weer zoveel meer waard is geworden. Ik had verwacht dat de koers onder druk zou komen te staan door alle hard forks, het gedoe met SegWit etc.

Ik had meer verwacht van Ethereum, ik denk dat ongeveer de helft van mijn waarde in ETH zit. Daarnaast had ik ook meer verwacht van LiteCoin, wat toch vaak het 'zilver' van van het BitCoin goud genoemd wordt. Van deze twee had ik verwacht dat ze wat meer met de BitCoin zouden optrekken en stabieler zouden zijn dan veel andere AltCoins.

Zoals gezegd, met Ethereum sta ik best wel wat op winst, maar de rest staat allemaal in de min. Natuurlijk, sommige coins waren gewoon een gokje met het idee: misschien worden ze ooit wat waard. Maar nee, ik doe zeker iets niet goed nee. Alleen ga ik NU niet investeren in BitCoin, daar wacht ik de volgende correctie wel voor af als de koers weer wat gezakt is.

Om je een idee te geven (en misschien nog wat advies te krijgen ;)) van wat ik ongeveer heb:
  • +/- 1,5 ETH (€ 376) - daar sta ik mee in de plus. Niet heel veel, maar genoeg.
  • +/- 1.7 LTC (LiteCoin € 80) - Dik in de min, eigen schuld, op verkeerd moment gekocht, gebruik LiteCoin nu vooral ook om andere coins te ruilen.
  • 0,95 QTUM (€ 8) - Dik in de min, rond de 12 euro gekocht, 0,05 moeten gebruiken om naar de nieuwe blockchain te moeten converteren.
  • 9 ARK (€ 20) - Ongeveer hetzelfde, maar krijg nog ARK binnen vanwege delegate mining
Kortom, ik koop waarschijnlijk de verkeerde munten en/of op de verkeerde tijd. Nogmaals, sommige zijn gewoon een gokje en dan heb je het risico dat ze snel minder waard worden, dat is niet erg. Het is vooral brak dat ETH niet meer waard wordt in mijn geval. Maar ik weet zeker dat als ik mijn ETH nu ga omruilen voor BTC dat de koers van ETH ineens omhoog gaat, zo gaat het namelijk elke keer ;)

Met andere woorden: ik hou alles voor nu gewoon lekker vast en we zien wel waar we over een tijd staan.
Ik zou wat meer samenvoegen qua coins. Met zulke kleine bedragen wordt het na transactiekosten e.d. toch wel erg lastig winst te maken. Ik investeer zelf ook geen grote bedragen maar wil me beperken tot 4 á 5 coins. Heb momenteel vooral LTC en Stratis, heel klein beetje ETH (overgehouden na de Guts ICO). Wil sowieso nog Waves kopen op het juiste moment en SOMN lijkt me ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

• +/- 1,5 ETH (€ 376) - OK voor mid/long term hold.
  • +/- 100 GNT (Golem, € 17) - Dumpen bij de eerst volgende pump.
  • +/- 1.7 LTC (LiteCoin € 80) - Zelfde fundamentals als Bitcoin Cash, Gold, 2X.. in het beste geval een testnet voor Bitcoin. Omdat het 1 van de eerste forks was krijgt deze coin respect maar ik zeg dumpen bij de eerst volgende pump.
  • 0,95 QTUM (€ 8) - Weet ik te weinig over. Lijkt okay voor in ieder geval mid term hold (6 maanden).
  • 52 BAT (€ 6,50) - Zie jij de massa een andere internet browser gebruiken op hun mobiele device? Precies.. dumpen!
  • 64 NAV (NavCoin, € 41,22) - Weet ik te weinig over.
  • 9 ARK (€ 20) - Dumpen bij de volgende pump. Ethereum en Neo komen zelf met cross chain functies.
  • 75 XRP (Ripple, € 13,05) - 8)7
  • +/- 2500 Electroneum - Dumpen bij de aankondiging van een respectabele exchange listing.
Kortom, ik koop waarschijnlijk de verkeerde munten en/of op de verkeerde tijd.
Dat is inderdaad, samen met je keuze voor shit coins, je grootste fout.
Nogmaals, sommige zijn gewoon een gokje en dan heb je het risico dat ze snel minder waard worden, dat is niet erg.
Je houdt niet van geld? ;)
Vooral je kop in het zand steken en HODL roepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
solidslayer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Ik hoop dat je ze na mijn tip terug gekocht hebt maar daar gaan ze..... Roadmap release vandaag, vandaar.
Overigens hold ik ze ook niet, ik gooi ze er dadelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
Zelf heb ik drie Crypto portfolios: HOLD, Daytrade & geautomatiseerd (via een Cryptobot (Gunbot)). Nu zit ik met een vraagstuk waar ik even geen goed antwoord voor heb: Heb ik nou verlies, winst en wat moet ik nu doen?

In Juni gestart met de bot, Augustus de bot uitgezet en toevallig kijk ik er vandaag weer naar. De Bitcoin is sinds augustus flink gestegen en dat heeft als resultaat dat veel munten nu een lagere BTC-prijs per munt hebben. Een voorbeeld:

02-08 DASH gekocht tegen 0,0673 BTC/DASH | 1 Dash = $183 toen.
27-10 | Dash is nu 0,048 BTC/DASH tegen een koers van $280 per DASH.

Conclusie: Mijn DASH is meer geld waard, maar minder Bitcoin.
Conclusie 2: Ik moet blij zijn.

In een Telegram group met andere Gunbot users schreef ik dit ook (weinig reactie though), maar werd gezegd: Je hebt winst, maar je moet proberen het verlies aan BTC wel terug te draaien.

Hoe zien jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Het is simpel.

Ga je uitkeren, heb je winst.
Laat je het er in zitten om verder te handelen, heb je verlies. Omdat je van dezelfde coin er minder kunt kopen.

Die gunbot, werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
FireFox1980 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:01:
Het is simpel.

Ga je uitkeren, heb je winst.
Laat je het er in zitten om verder te handelen, heb je verlies. Omdat je van dezelfde coin er minder kunt kopen.

Die gunbot, werkt dat een beetje?
Hm, tja blijf het even een lastig gedachtespinsel vinden.. :p

Gunbot werkend.. Hm op zich doet het z'n werk, maar heel veel winst heb ik nog niet. Moet de configuraties nog goed krijgen en de juiste munten weten te vinden waarmee je regelmatig 'buy low, sell high' kan toepassen. Heb heel veel shitcoins destijds ingesteld, zoals SC, BAT en ARK.. En daarmee nu zowel BTC als $$ verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Wat is je visie op XRP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
chr0me1 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Modbreak:Quote hem dan ook niet!

Echt, zoveelste keer dat ik iemand tegenkom die zegt dat referrals niet zijn toegestaan, maar het dan wel in de quote laten staan |:(

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 27-10-2017 13:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Vilscon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:56:
Zelf heb ik drie Crypto portfolios: HOLD, Daytrade & geautomatiseerd (via een Cryptobot (Gunbot)). Nu zit ik met een vraagstuk waar ik even geen goed antwoord voor heb: Heb ik nou verlies, winst en wat moet ik nu doen?

In Juni gestart met de bot, Augustus de bot uitgezet en toevallig kijk ik er vandaag weer naar. De Bitcoin is sinds augustus flink gestegen en dat heeft als resultaat dat veel munten nu een lagere BTC-prijs per munt hebben. Een voorbeeld:

02-08 DASH gekocht tegen 0,0673 BTC/DASH | 1 Dash = $183 toen.
27-10 | Dash is nu 0,048 BTC/DASH tegen een koers van $280 per DASH.

Conclusie: Mijn DASH is meer geld waard, maar minder Bitcoin.
Conclusie 2: Ik moet blij zijn.

In een Telegram group met andere Gunbot users schreef ik dit ook (weinig reactie though), maar werd gezegd: Je hebt winst, maar je moet proberen het verlies aan BTC wel terug te draaien.

Hoe zien jullie dat?
Ben het met jou conclusie eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel2 op 27-10-2017 13:11 . Reden: Vraag er uitgehaald aangezien iemand mij net voor was + antwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Vilscon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Hm, tja blijf het even een lastig gedachtespinsel vinden.. :p

Gunbot werkend.. Hm op zich doet het z'n werk, maar heel veel winst heb ik nog niet. Moet de configuraties nog goed krijgen en de juiste munten weten te vinden waarmee je regelmatig 'buy low, sell high' kan toepassen. Heb heel veel shitcoins destijds ingesteld, zoals SC, BAT en ARK.. En daarmee nu zowel BTC als $$ verlies.
Ik vind ARK en Sia alles behalve shitcoins, hoewel Sia teveel concurrentie heeft die het misschien wel beter doen. Bat zijn de meningen over verdeeld, ik zie het er niet in zitten.
Maargoed een gunbot moet toch ook met shitcoins pieken en dalen zien en daar winst uit kunnen genereren of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb mijn strategie gewijzigd:
  1. Geen verscheidenheid aan alt's meer, alleen nog NEO, ETH en BTC
  2. Wel stop loss orders op NEO en ETH, maar niet meer op BTC
  3. Op BTC alleen hoge sell orders en laag inkopen, maar geen stop loss meer, want die werden regelmatig aangetikt om daarna de koers direct weer te zien oplopen. Met de 2x fork verwacht ik dat hij na een dip iedere keer wel minimaal weer de 5900-5950 zal aantikken met rondom de fork hogere pieken
Vooral de BTC strategie werkt de laatste dagen prima. Gisteren bijvoorbeeld weer laag ingekocht, vannacht automatisch hoog verkocht en zojuist weer voor 5810 ingekocht en hopelijk later vandaag weer ver boven de 5900 verkopen. Als ik dat de komende paar weken kan volhouden vergroot ik mooi het BTC volume voor de fork.

Ik zit vandaag wel paraat om bij een evt. diepgaande weekenddip handmatig uit te stappen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
FireFox1980 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Ik vind ARK en Sia alles behalve shitcoins, hoewel Sia teveel concurrentie heeft die het misschien wel beter doen. Bat zijn de meningen over verdeeld, ik zie het er niet in zitten.
Maargoed een gunbot moet toch ook met shitcoins pieken en dalen zien en daar winst uit kunnen genereren of zie ik dat verkeerd?
In principe is dat zeker waar, maar gunbot koopt enkel 1 partij per keer (wel meerdere coins, maar niet meerdere van dezelfde). SC bijvoorbeeld, die is gekocht op 400sats en is in relatief korte tijd onder de 100 gedoken. Aangezien ik 'm ingesteld heb om nooit met een verlies te verkopen is ie daarop blijven hangen. Hij zal dan ook nooit kopen of verkopen, omdat ie z'n "huidige' target niet heeft behaald.

Simpelweg wat ie doet is technische analyses toepassen (Boilinger Band, stepgain, etc.) en zo behalen op basis van de huidige geschiedenis op welke momenten die moet kopen en wanneer verkopen. Die marges kan je zelf instellen. Volgens mij staat ie bij mij ingesteld op 3%/3%. Oftewel: Wanneer ie 3% gezakt is onder de gemiddelde lijn, dan kopen en 3% erboven het gemiddelde weer verkopen.

Hier de BB van Stratis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UgwObFqpExHB06IcOzNUr8mY/full.png

Zoals je ziet komt ie niet onder de helft van de lijn uit. Mijn interpretatie is dan dat de munt stijgende is. Mocht je dan boven de lijn kopen (binnen de band), dan is de kans dat je verlies hebt als ie zakt. Koop je nou aan de onderkant van de band ('buy low') dan is het risico direct kleiner en ook makkelijker om winst te maken als ie weer herstelt naar midden/boven de lijn. Je ziet twee goede momenten overigens. Kopen om 05:00 ongeveer en een half uur geleden had ie 'm dan moeten verkopen. Helaas heb ik Stratis pas net geconfigureerd en heb ik deze dus niet mee kunnen pakken.

Let op: Ik ben verre van een expert hierin. Driekwart van de settings snap ik niet eens. Heb er gelukkig ook geen mega bedrag in zitten. Hij handelt nu met ~ €50 per munt per keer en de winst hieruit is €1 bij iedere trade.

Fyi, ik had twee bots (1 op Poloniex, die heb ik gestopt sinds augustus en daar ging m'n post ook over - En een andere op Bittrex, die staat nog altijd aan en is break-even gebleven, maar wel minder BTC..)

[ Voor 4% gewijzigd door Sjeefr op 27-10-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
[...]

Ik heb het idee dat bitcoin nu behoorlijk gaat stijgen in de komende tijd totdat de volgende fork komt, daarna zal er een terugval gaan komen.

Litecoin was interessant imho in 2014 toen het nog een onderscheidende factor had als eerste altcoin. Behalve een pump en dump laatst is daar echt niks interessants meer mee gebeurt heb ik het idee.

Het scheelt dat je iig wel gespreid een portfolio hebt samengesteld van alts, maar voor de meeste die je hebt is het enige waar je op kunt hopen een pump en dump (denk ik). Ik heb zelf ook NAV omdat ik daar in geloof (al staat hij bij mij ook op verlies nu) en die ben ik van plan vast te houden. Ik zou voor die kleine coins sell orders klaar zetten zodat mocht er een pump komen hij automatisch verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Bartske schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:19:
Ik zou voor die kleine coins sell orders klaar zetten zodat mocht er een pump komen hij automatisch verkoopt.
Zoals gezegd, ik heb alles in eigen (lokale) wallets zitten en niet op exchanges. Dit is tweeledig: ten eerste gaat het mij allemaal nog een beetje boven mijn pet (en moet ik mij er nog verder in verdiepen), ten tweede had ik altijd het idee dat ik de coins allemaal voor lange tijd zou vasthouden. Ik begin er langzaam wel op terug te komen dat ik daar mogelijk een tweedeling in zou kunnen maken: een deel actiever traden en een deel laten staan. Maar aangezien ik tot nu toe nog niet zo'n succes heb (en ook niet echt het vertrouwen dat ik het allemaal 'slim' en goed aanpak), weet ik nog niet precies hoe ik dat ga doen.

Ook de berichten hier over mensen die allerlei problemen met van allerlei exchanges hebben helpt niet echt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het bedrijf Ripple is een game changer maar de currency openbaar verhandelen is kansloos. Je kan het niet staken, minen etc. Er is ook geen dividend uitkering. En de uitgifte van coins voor partners die er gebruik van maken gebeurd naar verluid centraal door Ripple zelf.

Waarom zou je het token dan als particulier dan kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Zoals gezegd, ik heb alles in eigen (lokale) wallets zitten en niet op exchanges. Dit is tweeledig: ten eerste gaat het mij allemaal nog een beetje boven mijn pet (en moet ik mij er nog verder in verdiepen), ten tweede had ik altijd het idee dat ik de coins allemaal voor lange tijd zou vasthouden. Ik begin er langzaam wel op terug te komen dat ik daar mogelijk een tweedeling in zou kunnen maken: een deel actiever traden en een deel laten staan. Maar aangezien ik tot nu toe nog niet zo'n succes heb (en ook niet echt het vertrouwen dat ik het allemaal 'slim' en goed aanpak), weet ik nog niet precies hoe ik dat ga doen.

Ook de berichten hier over mensen die allerlei problemen met van allerlei exchanges hebben helpt niet echt :P
Sinds ik begonnen ben in Mei handel ik enkel en alleen op Bittrex. Wel eens wat met Poloniex gedaan, maar vind die veel minder prettig werken.. Nog nooit problemen gehad met Bittrex. Enkel de tweede level aan verificatie duurde twee weken, maar als dat het ergste is.. Kleine valuta's kan je daar gewoon behouden als je two factor authentication aan heb staan. Grotere dingen, zoals je Bitcoins zou ik lekker in een lokale wallet behouden. Ik heb hiervoor lang Bitpay gebruikt, maar gebruik nu Exodus als multi wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
Vilscon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:55:
Sinds ik begonnen ben in Mei handel ik enkel en alleen op Bittrex. Wel eens wat met Poloniex gedaan, maar vind die veel minder prettig werken..
...
Ik heb hiervoor lang Bitpay gebruikt, maar gebruik nu Exodus als multi wallet.
Ik hoor ook goede dingen over coss.io, daar heb ik al een (beperkt) account voor, dus misschien dat ik daar naar ga kijken. Ik snap nog niet wat alles betekent op de exchanges en hoe het werkt met kopen en verkopen en sell/buy orders etc. Nog genoeg om in te verdiepen dus!

Ik gebruik zelf ook Exodus, een erg fijne wallet inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Luuk1983 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Ik hoor ook goede dingen over coss.io, daar heb ik al een (beperkt) account voor, dus misschien dat ik daar naar ga kijken. Ik snap nog niet wat alles betekent op de exchanges en hoe het werkt met kopen en verkopen en sell/buy orders etc. Nog genoeg om in te verdiepen dus!

Ik gebruik zelf ook Exodus, een erg fijne wallet inderdaad!
Lees je in ( heb ik zelf wellicht ook nog te weinig gedaan), maar als je dan toch coss.io gaat uitproberen, steek dan direct wat geld in coss zelf. Munt die iedere week dividend uitkeert obv de transactie fees op de Exchange.

Ik denk dat dit op zich nog leuk kan gaan oplopen als de munten op zich zelf meer waard gaan worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
idd.. dit was toch 5 uur geleden al bekend en daarom is de koers toch ook wat omhoog gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Pusherman_ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

idd.. dit was toch 5 uur geleden al bekend en daarom is de koers toch ook wat omhoog gegaan?
Had het hier nog niet voorbij zien komen dus dacht ik deel het even hier voor de gene die het nog niet wisten :+

Vind het erg goed nieuws voor OMG!

Zoals er in de link staat; Hubii already serves content to 50 million customers, generating millions of transactions across the world every day.

Partnerships zijn toch belangrijke dingen in deze onzekere crypto wereld. Blij om te zien dat ze vooruitgang boeken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
o-TANK-o schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Had het hier nog niet voorbij zien komen dus dacht ik deel het even hier voor de gene die het nog niet wisten :+

Vind het erg goed nieuws voor OMG!

Zoals er in de link staat; Hubii already serves content to 50 million customers, generating millions of transactions across the world every day.

Partnerships zijn toch belangrijke dingen in deze onzekere crypto wereld. Blij om te zien dat ze vooruitgang boeken _/-\o_
Helemaal gelijk, dit soort zaken zijn natuurlijk goed nieuws. ik vatte de manier waarop je het postte op alsof je dacht dat het breaking news was haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:56

zomertje

Barisax knorretje

Cliffie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:31:
[...]

Het is helemaal niet de bedoeling dat zomaar iedereen een masternode gaat draaien. Ze willen daar niet te veel van hebben, dat is voor de implementatie ook helemaal niet nodig.

Er schijnen ook kleinere nodes te komen, de details zijn daar nog niet van bekend.
In principe kunnen ze niemand verbieden een masternode te draaien. Als je maar aan de voorwaarden voldoet (250K + 5 btc). De masternodes gaan zorgen voor privacy van BTC via Tumblebit, en dit werkt het beste als er niet teveel van zijn. Ze mikken op 20 a 30, dus hebben de lat expres zo hoog gelegd.

Er komen nog andere nodes voor andere taken zoals sidechains etc.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er hier ook mensen op de slack van cryptotrader? Daar wordt ook veel kennis gedeeld😁👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

[...]

[...]

Je houdt niet van geld? ;)

[...]

Vooral je kop in het zand steken en HODL roepen!
Brave browsers wordt door al gigantisch veel mensen gebruikt, dus onzin om je bat te dumpen.

Je hebt daarnaast ook weinig in ARK verdiept als je die ook al wil dumpen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Weet iemand voor wanneer de Segwit2x fork gepland staat?

Ik heb namelijk van mensen uit mijn omgeving vernomen dat het problemen kan opleveren als ik mijn BTC op een exchange site laat staan ipv een private wallet.

Iemand hier mee bekend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pusherman_
inimini2007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:29:
Weet iemand voor wanneer de Segwit2x fork gepland staat?

Ik heb namelijk van mensen uit mijn omgeving vernomen dat het problemen kan opleveren als ik mijn BTC op een exchange site laat staan ipv een private wallet.

Iemand hier mee bekend?
Je kunt dit heel makkelijk uitrekenen.

Je gaat naar boven in deze pagina in je browser, daar zie je een zoekvenster. Daarin typ je segwit2x en dan klik je op enter.

Daarna krijg je een prachtig overzicht waarin je heel snel kunt vinden wanneer het plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Pusherman_ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:35:
[...]

Je kunt dit heel makkelijk uitrekenen.

Je gaat naar boven in deze pagina in je browser, daar zie je een zoekvenster. Daarin typ je segwit2x en dan klik je op enter.

Daarna krijg je een prachtig overzicht waarin je heel snel kunt vinden wanneer het plaatsvindt.
De laatste Fork van Bitcoin Gold was ook eerder dan verwacht, maar waar het mij meer om gaat is of ik mijn BTC veilig kan laten staan op een exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
inimini2007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:42:
[...]

De laatste Fork van Bitcoin Gold was ook eerder dan verwacht, maar waar het mij meer om gaat is of ik mijn BTC veilig kan laten staan op een exchange.
Zover ik het begrijp werkt dit alleen als jou exchange dit ondersteunt. Zekere voor onzekere is in wallet opslaan.
Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Rushhour77 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:44:
[...]

Zover ik het begrijp werkt dit alleen als jou exchange dit ondersteunt. Zekere voor onzekere is in wallet opslaan.
Correct me if im wrong.
Dit zijn wel de dingen die toch wel aangeven hoe erg in de kinderschoenen staat allemaal. Ik kwam er laatst per toeval achter de QTUM over ging op een nieuw netwerk en ik mijn bestaande QTUM moest omzetten omdat ik ze anders zou verliezen. Gelukkig heb ik maar één QTUM, maar anders was ik het zo kwijt geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:04
Heeft iemand het 'Amazon gaat bitcoin supporten'-nieuws gevolgd? Er is zoveel (fake)nieuws geweest over dat ze dit gisterenavond bekend zouden maken. Nu lees ik niks recents meer hierover, zal wel kolder zijn geweest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PascalvE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:38:
Heeft iemand het 'Amazon gaat bitcoin supporten'-nieuws gevolgd? Er is zoveel (fake)nieuws geweest over dat ze dit gisterenavond bekend zouden maken. Nu lees ik niks recents meer hierover, zal wel kolder zijn geweest?
Kijk eens terug in dit topic? Dan vind je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ionn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Brave browsers wordt door al gigantisch veel mensen gebruikt, dus onzin om je bat te dumpen.

Je hebt daarnaast ook weinig in ARK verdiept als je die ook al wil dumpen. :+
"Gigantisch veel" is dan relatief, want niemand op iOS gaat die browser gebruiken. Dat zijn gigantisch veel mensen die het dus in ieder geval niet nodig hebben ;)

ARK is/wordt enorm gehyped en het is veelbelovende technologie, maar ik verwacht dat NEO en Ethereum zelf cross-chain functies gaan toevoegen en ARK dus overbodig gaan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:54:
[...]

"Gigantisch veel" is dan relatief, want niemand op iOS gaat die browser gebruiken. Dat zijn gigantisch veel mensen die het dus in ieder geval niet nodig hebben ;)

ARK is/wordt enorm gehyped en het is veelbelovende technologie, maar ik verwacht dat NEO en Ethereum zelf cross-chain functies gaan toevoegen en ARK dus overbodig gaan maken.
85% van de wereld draait ongeveer Android :+ Heb je uberhaupt de browser geprobeerd. Hij is sneller dan firefox, chrome en helemaal safari.

Over NEO en ethereum lees ik alleen maar dat de broncode best wel bagger is. Dus ik zie niet waarom ARK overbodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ionn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:23:
[...]
85% van de wereld draait ongeveer Android :+ Heb je uberhaupt de browser geprobeerd. Hij is sneller dan firefox, chrome en helemaal safari.
Nagenoeg iedere nieuwe browser is sneller, totdat je eisen en wensen van gebruikers gaat implementeren en plug-ins gaat toestaan. Daarna gaat de snelheid omlaag, ga je een hoeveelheid gebruikers verliezen die overstappen op een andere browser, etc.

Fijn dat jij het als een voordeel ziet, ik zie het als een tijdelijk iets, daarna kakt het in en ben je terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb per ongeluk vanuit een verkeerde wallet (Coinbase) 0,5 ETH overgemaakt naar GUTS GET ICO, niet wetende (n00b als ik ben) dat ik dan geen GET kan ontvangen op mijn coinbase. In de chart en via mail is er daar niemand die respond. Ik zou graag nog steeds 0,5 ETH willen investeren maar nu via een wallet die wel GET applicable is.

Zijn er nog anderen die communicatieproblemen hebben met GUTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
MS-DOOS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:43:
Ik heb per ongeluk vanuit een verkeerde wallet (Coinbase) 0,5 ETH overgemaakt naar GUTS GET ICO, niet wetende (n00b als ik ben) dat ik dan geen GET kan ontvangen op mijn coinbase. In de chart en via mail is er daar niemand die respond. Ik zou graag nog steeds 0,5 ETH willen investeren maar nu via een wallet die wel GET applicable is.

Zijn er nog anderen die communicatieproblemen hebben met GUTS?
Je kan de telegram groep joinen
https://t.me/joinchat/ANlpzQ9ZgrY7rE9E2eAFCw
Pagina: 1 ... 17 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]