[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.067 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik ook maar een coin maken. Met deze coin kan je, net als bij justeat, eten bestellen. Daarnaast ga ik een coin maken om drinken te bestellen. Er komt uiteraard een aparte coin voor de sauzen.

Ze krijgen allemaal een eigen website + ICO.

- EATCOIN
- DRINKCOIN
- SAUSCOIN

Wie heeft interesse? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migila schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:16:
Alle nadelen die jullie noemen bij ticketswap, zijn niet juist volgens mij.
Je mag/kan daar geen woekerprijs vragen (max 10% boven de prijs die vermeld staat op het ticket).
Barcodes zijn uniek, kunnen niet dubbel worden aangeboden. Volgens mij krijg je nu zelfs een nieuw kaartje op je eigen naam.
"iedereen" heeft Facebook, als je een kaartje koopt van iemand kun je zien van wie, hoe de account van fb is (dus 0 vrienden is een nep account) en wat de ervaringen van mensen zijn met de verkoper.

Concureren tegen tickswap gaat dus niet zomaar, het is zo een goed en bekend concept. Ik blijf weg bij GUTS omdat ik ts te goed vind, en dat dus liever steun.
Ik heb één keer een ticket via Ticketswap gekocht, en dat was meteen best wel een dure (2x120 euro). Ik had er geen fijn gevoel bij. Ik kreeg gewoon het ticket van het andere persoon, met zijn/haar naam erop en dezelfde barcode, in mijn geval was het zelfs nog een andere naam dan het Facebook profiel dat was verbonden aan de verkoper, daar kwam ik pas na de koop achter. Als diegene eerder bij de venue is en zijn ticket laat scannen, kom je dus mooi niet binnen. Ofwel: ik was blij toen ik eenmaal binnen was. Weet niet of eea inmiddels is veranderd maar i kzie het niet op hun website terugkomen.

Er wordt van je verwacht dat je de verkoper uitkiest op basis van reputatie of Facebook-profiel, dat betekent ook dat als je zelf voor het eerst aan gaat bieden je niet zo snel je ticket kwijt bent als de meer 'ervaren' verkopers. Die kunnen vanzelfsprekend ook de volledige 20% meerprijs vragen die TS als max hanteert. Allemaal nadelen die met dit project (kunnen) verdwijnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Ik heb één keer een ticket via Ticketswap gekocht, en dat was meteen best wel een dure (2x120 euro). Ik had er geen fijn gevoel bij. Ik kreeg gewoon het ticket van het andere persoon, met zijn/haar naam erop en dezelfde barcode, in mijn geval was het zelfs nog een andere naam dan het Facebook profiel dat was verbonden aan de verkoper, daar kwam ik pas na de koop achter. Als diegene eerder bij de venue is en zijn ticket laat scannen, kom je dus mooi niet binnen. Ofwel: ik was blij toen ik eenmaal binnen was. Weet niet of eea inmiddels is veranderd maar i kzie het niet op hun website terugkomen.

Er wordt van je verwacht dat je de verkoper uitkiest op basis van reputatie of Facebook-profiel, dat betekent ook dat als je zelf voor het eerst aan gaat bieden je niet zo snel je ticket kwijt bent als de meer 'ervaren' verkopers. Die kunnen vanzelfsprekend ook de volledige 20% meerprijs vragen die TS als max hanteert. Allemaal nadelen die met dit project (kunnen) verdwijnen O-)
Dit staat op Ticketswap.nl:

Kan de verkoper het kaartje zelf nog uitprinten en gaan?

In theorie is dit mogelijk, maar gelukkig komt dit bijna nooit voor. TicketSwap ontvangt persoonlijke informatie van verkopers. Dit maakt het plegen van fraude zeer onaantrekkelijk. Wanneer het toch misgaat, komt dit vaak door een fout van de verkoper, die de verkeerde barcode heeft gebruikt. Wanneer je contact met ons opneemt, openen we een chat tussen jou, de verkoper en een medewerker van TicketSwap. Zo kan er samen naar een oplossing worden gezocht.

Bovenstaande geldt niet voor evenementen waarbij Secure Swap gebruikt is. In deze gevallen wordt een verkocht ticket onbruikbaar gemaakt, en krijgt de koper een gloednieuw ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:39:
[...]

Dit staat op Ticketswap.nl:

Kan de verkoper het kaartje zelf nog uitprinten en gaan?

In theorie is dit mogelijk, maar gelukkig komt dit bijna nooit voor. TicketSwap ontvangt persoonlijke informatie van verkopers. Dit maakt het plegen van fraude zeer onaantrekkelijk. Wanneer het toch misgaat, komt dit vaak door een fout van de verkoper, die de verkeerde barcode heeft gebruikt. Wanneer je contact met ons opneemt, openen we een chat tussen jou, de verkoper en een medewerker van TicketSwap. Zo kan er samen naar een oplossing worden gezocht.

Bovenstaande geldt niet voor evenementen waarbij Secure Swap gebruikt is. In deze gevallen wordt een verkocht ticket onbruikbaar gemaakt, en krijgt de koper een gloednieuw ticket.
Exact, dus tenzij je Secure Swap kan gebruiken kan het altijd overkomen dat je simpelweg niet binnenkomt. Leuk en aardig dat TicketSwap daarin gaat bemiddelen, maar zie het maar voor elkaar te krijgen als je al voor de deur van de venue staat. En dan hebben we het nog niet eens over mogelijk gehackte Facebook-profielen. Dan heb ik toch liever de zekerheid die dit project biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:42:
[...]

Exact, dus tenzij je Secure Swap kan gebruiken kan het altijd overkomen dat je simpelweg niet binnenkomt. Leuk en aardig dat TicketSwap daarin gaat bemiddelen, maar zie het maar voor elkaar te krijgen als je al voor de deur van de venue staat. En dan hebben we het nog niet eens over mogelijk gehackte Facebook-profielen. Dan heb ik toch liever de zekerheid die dit project biedt.
Met Secure Swap worden verkochte tickets onbruikbaar gemaakt en krijgt de koper een compleet nieuw en uniek exemplaar.

Wat zijn de voordelen?

De koper is 100% zeker dat het gekochte ticket bruikbaar en nooit eerder gebruikt is.

Wat zijn de kosten?

Er zitten geen kosten verbonden aan Secure Swap. Onze missie is om bij zoveel mogelijk tickets veiligheid te kunnen garanderen. We zijn daarom alleen maar blij dat we dit gratis kunnen aanbieden.

Hoe werkt het?

Wij gaan samenwerkingen aan met organisatoren en ticketbedrijven. Op deze manier willen we bij zoveel mogelijk tickets 100% veiligheidsgarantie bieden. Vind je dat een evenement waar je heen gaat dit ook aan zou moeten bieden? Laat het ons of de organisatie hierachter weten!

------------------------------

Zoals je leest zijn ze er mee bezig om dit overal aan te bieden. Het is daarnaast gratis en zal dus steeds vaker gebruikt gaan worden.

Als ze in de toekomst BTC of ETH accepteren is GUTS overbodig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:45:
[...]

Met Secure Swap worden verkochte tickets onbruikbaar gemaakt en krijgt de koper een compleet nieuw en uniek exemplaar.

Wat zijn de voordelen?

De koper is 100% zeker dat het gekochte ticket bruikbaar en nooit eerder gebruikt is.

Wat zijn de kosten?

Er zitten geen kosten verbonden aan Secure Swap. Onze missie is om bij zoveel mogelijk tickets veiligheid te kunnen garanderen. We zijn daarom alleen maar blij dat we dit gratis kunnen aanbieden.

Hoe werkt het?

Wij gaan samenwerkingen aan met organisatoren en ticketbedrijven. Op deze manier willen we bij zoveel mogelijk tickets 100% veiligheidsgarantie bieden. Vind je dat een evenement waar je heen gaat dit ook aan zou moeten bieden? Laat het ons of de organisatie hierachter weten!

------------------------------

Zoals je leest zijn ze er mee bezig om dit overal aan te bieden. Het is daarnaast gratis en zal dus steeds vaker gebruikt gaan worden.

Als ze in de toekomst BTC of ETH accepteren is GUTS overbodig lijkt me.
Dan vraag ik mij momenteel vooral af hoeveel % van de tickets nu met secureswap wordt aangeboden. Misschien is de launch van GUTS voor hun extra incentive om dat voor ieder ticket mogelijk te maken. We gaan het zien :)
Vind het wel leuk om eens te investeren in een ICO, leuk projectje die ik weer een tijd in de gaten kan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Dit heb ik eerder vandaag al via een DM gestuurd:

https://blog.guts.tickets/ op deze website wordt een blog bijgehouden voor GUTS tickets, er wordt een zogenoemde ICO op 15 november (initial coin offering) gehouden waarbij je dus Ethereum verstuurd en er GET tokens voor terugkrijgt (voor een bepaalde prijs). Deze munten zijn dus eigenlijk wat je koopt. Later zullen deze munten ook verhandelbaar worden op handelsplaatsen en is het mogelijk om ze dan ook te kopen.

Het kan echter dat de prijs op de handelsplaats lager (onwaarschijnlijk) of hoger (waarschijnlijk met hoe ver ze eigenlijk al zijn met hun product) uitvallen. Het is dus een keus om meer risico te nemen om eerder te 'investeren' maar dit kan ook resulteren in een hogere winst.

Omdat jij nog weinig ervaring hebt met crypto zou ik misschien eerst wat inlezen in hoe transacties zelf werken, hoe Ethereum werkt en hoe alles veilig te bewaren is.

Je hebt inderdaad een 'cold wallet' nodig, omdat je een token terug krijgt op hetzelfde adres waarvan jij de Ether stuurt, de meeste exchanges ondersteunen dit niet en als je het via een exchange doet ben jij je munten kwijt. MyEtherWallet.com is een website waar je online een Ethereum wallet aan kan maken, kijk echter uit! Vandaag nog was het in het nieuws op Tweakers dat er zeer veel mee wordt opgelicht, kijk goed of je op de juiste website zit.

Ook zeer interessant leesvoer over GUTS:

https://guts.tickets/file...r-GUTS-Tickets-latest.pdf
Ik gebruik op dit moment de MacOS versie van de Exodus wallet. Kan je mij vertellen of zij geschikt zijn om ETH mee te versturen en GET mee te ontvangen? Ik zie dat ik diverse tokens heb met hetzelfde Ether adres, maar GET staat uiteraard nog niet in de lijst om in deze wallet zelf op te slaan.. Ik wil dus niet straks €500 aan GET mislopen..

Update:
Non-exhaustive list of exchanges/wallets that should NOT be used to participate in this ICO:
Bittrex, Blockchain.info, Coinbase, Poloniex, Bitfinex, Kraken, Cex.io, Coinomi, Exodus, Jaxx, many more.
Bron: Guts iCO FAQ.

Crap, welke wallet nu..? :s

Update: MyEtherWallet maar gedaan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeefr op 26-10-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Vilscon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:59:
[...]

Ik gebruik op dit moment de MacOS versie van de Exodus wallet. Kan je mij vertellen of zij geschikt zijn om ETH mee te versturen en GET mee te ontvangen? Ik zie dat ik diverse tokens heb met hetzelfde Ether adres, maar GET staat uiteraard nog niet in de lijst om in deze wallet zelf op te slaan.. Ik wil dus niet straks €500 aan GET mislopen..

Update:
Non-exhaustive list of exchanges/wallets that should NOT be used to participate in this ICO:
Bittrex, Blockchain.info, Coinbase, Poloniex, Bitfinex, Kraken, Cex.io, Coinomi, Exodus, Jaxx, many more.
Bron: Guts iCO FAQ.

Crap, welke wallet nu..? :s
MyEtherWallet werkt goed, eigenlijk iedere wallet waarvan je in beheer bent van de private key (omdat je dan ook in beheer bent van alle transacties die gedaan kunnen worden). Het werkt in de browser en dus onafhankelijk van het besturingssysteem.

Nogmaals wat ik voor iedereen echt duidelijk wil maken: ICO's brengen grote risico's met zich mee (eigenlijk alles met crypto) beleg dus geen geld wat niet gemist kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Yamotek schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:11:
[...]

MyEtherWallet werkt goed, eigenlijk iedere wallet waarvan je in beheer bent van de private key (omdat je dan ook in beheer bent van alle transacties die gedaan kunnen worden). Het werkt in de browser en dus onafhankelijk van het besturingssysteem.

Nogmaals wat ik voor iedereen echt duidelijk wil maken: ICO's brengen grote risico's met zich mee (eigenlijk alles met crypto) beleg dus geen geld wat niet gemist kan worden!
Ja, wellicht een te groot bedrag, maar laten we alsnog hopen dat het groot gaat groeien. Heb met de Jochem Myjer ticket sale Guts getest en het werkte ge-wel-dig. (was dan ook 5e in de rij en had direct goede tickets =D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Vilscon schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:13:
[...]

Ja, wellicht een te groot bedrag, maar laten we alsnog hopen dat het groot gaat groeien. Heb met de Jochem Myjer ticket sale Guts getest en het werkte ge-wel-dig. (was dan ook 5e in de rij en had direct goede tickets =D )
Ik heb al iets meer informatie gehoord wat de komende weken komen gaat ;) ik ben er echt positief over. Maar je bent niet de enige met een te groot bedrag.. we gaan het zien in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Ik heb mij nog te weinig ingelezen, maar wat ik vanavond heb gelezen is de kans veel groter dat je op z'n minst je investering terug krijgt. Mocht het groot worden, dan ben ik alleen maar blij dat ik er wat in heb gestopt.. =)

Update: Tokens zijn binnen op MEW. Nu rustig afwachten.. =)

[ Voor 12% gewijzigd door Sjeefr op 26-10-2017 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 00:44

grq

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:50:
[...]
Misschien is de launch van GUTS voor hun extra incentive om dat voor ieder ticket mogelijk te maken. We gaan het zien :)
Dat is aan de organisatie van de events, TicketSwap zal er sowieso voor open staan. De organisatie zal alleen ook een stuk van de (doorverkochte) taart willen hebben en daar zal 'm de pijn zitten.

GUTS is interessant, maar zoals anderen zeggen lost TicketSwap dit probleem al op. Fraude kun je tegen gaan met nieuwe barcodes of een soort escrow systeem en je kunt het fair houden door de max. vraagprijs te beperken. De blockchain an sich is dus niet oplossing voor het probleem, maar het kan wel een oplossing zijn. En dat TicketSwap een monopolie heeft/krijgt is ook niet wenselijk, dus op zich is er niets mis mee om GUTS te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 02:50
migila schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:16:
Alle nadelen die jullie noemen bij ticketswap, zijn niet juist volgens mij.
Je mag/kan daar geen woekerprijs vragen (max 10% boven de prijs die vermeld staat op het ticket).
Barcodes zijn uniek, kunnen niet dubbel worden aangeboden. Volgens mij krijg je nu zelfs een nieuw kaartje op je eigen naam.
"iedereen" heeft Facebook, als je een kaartje koopt van iemand kun je zien van wie, hoe de account van fb is (dus 0 vrienden is een nep account) en wat de ervaringen van mensen zijn met de verkoper.

Concureren tegen tickswap gaat dus niet zomaar, het is zo een goed en bekend concept. Ik blijf weg bij GUTS omdat ik ts te goed vind, en dat dus liever steun.
Ticketswap is voor de tweedehandsmarkt. GUTS is voor de gehele markt.

Een partij als Ticketmaster koopt ook kaartjes op bij een organisator zoals Ziggo Dome en verkoopt die met een flinke prijsverhoging weer door via hun andere website seatwave.

Niemand zit daar op te wachten. De Ziggo Dome niet, cabaretiers niet, bands niet en alle andere soortgelijke organisatoren ook niet. Als zij alleen nog maar hun tickets via GUTS zouden aanbieden, wordt de gehele woekerprijzen markt afgesloten. Ik denk dat er heel veel animo vanuit die hoek gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

keihardekip schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:10:
Ticketswap is voor de tweedehandsmarkt. GUTS is voor de gehele markt.

Een partij als Ticketmaster koopt ook kaartjes op bij een organisator zoals Ziggo Dome en verkoopt die met een flinke prijsverhoging weer door via hun andere website seatwave.

Niemand zit daar op te wachten. De Ziggo Dome niet, cabaretiers niet, bands niet en alle andere soortgelijke organisatoren ook niet. Als zij alleen nog maar hun tickets via GUTS zouden aanbieden, wordt de gehele woekerprijzen markt afgesloten. Ik denk dat er heel veel animo vanuit die hoek gaat komen.
Dat klopt niet helemaal. De tickets worden verkocht door de promotor (bijvoorbeeld Mojo) en die kunnen daarvoor een ticketingpartner gebruiken (bijvoorbeeld Ticketmaster, of GUTS). Op SeatWave worden ook tweedehands tickets aangeboden. Dat daar woekerprijzen gevraagd kunnen worden komt door TicketMaster, maar zij bieden de tickets niet zelf aan.

[ Voor 159% gewijzigd door grq op 26-10-2017 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Heeft iemand met interesse in GUT dit wel gelezen dan, de politiek heeft geen haast...
https://www.nu.nl/politie...n-tickets.html?redirect=1
Lijkt me niet geheel onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 02:50
grq schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:26:
[...]

Dat klopt niet helemaal. De tickets worden verkocht door de promotor (bijvoorbeeld Mojo) en die kunnen daarvoor een ticketingpartner gebruiken (bijvoorbeeld Ticketmaster, of GUTS). Op SeatWave worden ook tweedehands tickets aangeboden. Dat daar woekerprijzen gevraagd kunnen worden komt door TicketMaster, maar zij bieden de tickets niet zelf aan.
Maar die prijsverhogingen zijn er nou eenmaal wel. Artiesten, promotors, venues hebben helemaal geen belang bij hogere prijzen dan die ze zelf aanbieden. Die willen zoveel mogelijk mensen naar hun shows en niet dat er nog derde partijen aan mee verdienen. Dat is precies wat GUTS oplost.

GUTS zal dan als een soort iDeal bij de originele partijen gebruikt moeten worden. Zo wordt die hele doelloze derde partijen markt uitgeschakeld en ontstaat er een tweedehandsmarkt die eerlijk is.
RaptorXS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:26:
Heeft iemand met interesse in GUT dit wel gelezen dan, de politiek heeft geen haast...
https://www.nu.nl/politie...n-tickets.html?redirect=1
Lijkt me niet geheel onbelangrijk.
GUTS kan inderdaad mooi de mislukte wet omzeilen en het probleem alsnog oplossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grq

grq

keihardekip schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:44:
GUTS zal dan als een soort iDeal bij de originele partijen gebruikt moeten worden. Zo wordt die hele doelloze derde partijen markt uitgeschakeld en ontstaat er een tweedehandsmarkt die eerlijk is.
GUTS is een ticketingpartner net als Ticketmaster, Eventim, etc. Al deze partijen kunnen een soortgelijk systeem aanbieden waarmee de woekerverkoop gestopt wordt. Wat GUTS doet om dit tegen te gaan is 1. de barcodes pas kort voor het event beschikbaar maken en niet bij aanschaf 2. de barcodes móeten vanaf de telefoon van de koper gescand worden omdat ze dynamisch zijn (prints, screenshots, etc. werken niet) 3. doorverkoop kan alleen via GUTS, waarbij de prijs is vastgezet. Het lijkt me op zich een prima oplossing, maar daar heb je het hele GET protocol niet voor nodig.

Ticketmaster kan best eenzelfde app maken waarbij je ticket alleen vanuit die app gescand kan worden en je alleen kunt doorverkopen voor max. de aanschafprijs aan mensen die ook een Ticketmaster-account hebben. Dat zullen ze echter niet doen, omdat ze met SeatWave veel extra geld kunnen verdienen. Artiesten en promoters hebben geen belang bij die hoge prijzen? Waarom gaan ze dan met Ticketmaster in zee? Omdat Livenation en Mojo (waarmee de artiesten deals sluiten) zusterbedrijven zijn van Ticketmaster. Dat geld krijgen ze uiteindelijk dus gewoon zelf.

Bedrijven zoals Hekwerk die niet meedoen aan die smeerlapperij hebben in GUTS een goede partner. Alleen, de voordelen van fraude proofheid en geen woekerprijzen zijn geen voordelen die exclusief aan de blockchain ontleend worden. Andere ticketingpartners kunnen deze implementeren zonder van GET gebruik te maken. Voor consumenten chill, voor investeerders in GET waarschijnlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb op LTC na alles in cash gezet en blijf er de komende tijd uit met al die ICO meuk en forks wordt het er niet beter op.

Koop BTC wel weer als die onder de 3k komt elke stijging is ook weer met minimaal 50% gecorrigeerd dus zal nu ook wel weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik heb gister 0.1 BTC op mijn Kucoin account gezet.
Gewoon om eens te proberen met een exchange.
Ik las dat er vandaag Red Pulse (RPX) gedoneerd kan worden. Maar hoe kan ik aan RPX komen?

Heb gister voor de gein 100 KCS gekocht ook om dat eens te bekijken hoe dat werkt.
Kan je daarmee RPX kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
beebie121 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:45:
Ik heb gister 0.1 BTC op mijn Kucoin account gezet.
Gewoon om eens te proberen met een exchange.
Ik las dat er vandaag Red Pulse (RPX) gedoneerd kan worden. Maar hoe kan ik aan RPX komen?

Heb gister voor de gein 100 KCS gekocht ook om dat eens te bekijken hoe dat werkt.
Kan je daarmee RPX kopen?
Red Pulse is onlangs live gegaan met een ICO op de NEO blockchain, volgens mij is het nog niet verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:42:
Koop BTC wel weer als die onder de 3k komt elke stijging is ook weer met minimaal 50% gecorrigeerd dus zal nu ook wel weer gebeuren.
BTC onder de 3k? Ik ben geen expert maar volgens mij is de correctie waar je het over hebt allang geweest.
Met de stijging naar 4k in aug is er al een correctie geweest in sep naar 3k.
Dus ik zou zeggen als er straks een correctie komt op de ATH 5k dan zal de correctie naar 4k (hooguit 3.5k?) moeten gaan toch?

Nogmaals, ben nog een newbie dus correct me if I'm wrong :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 11:04
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:42:
ik heb op LTC na alles in cash gezet en blijf er de komende tijd uit met al die ICO meuk en forks wordt het er niet beter op.

Waarom lijkt LTC voor jouw dan zo een veilige belegging terwijl je BTC afschrijft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Wat gaat Stratis hard deze week. Ein-de-lijk zou ik zeggen, hopelijk haal ik er nog wat winst uit, heb ze gemiddeld rond de 8 euro gekocht -_-

Ze hebben dan ook een uitstekend team die echt wel oplevert wat ze zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:34
Satangel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:56:
Wat gaat Stratis hard deze week. Ein-de-lijk zou ik zeggen, hopelijk haal ik er nog wat winst uit, heb ze gemiddeld rond de 8 euro gekocht -_-

Ze hebben dan ook een uitstekend team die echt wel oplevert wat ze zeggen.
Hoor het laatste vaak, terwijl men vergeet dat een goed team en goed product niet altijd miljoenen/miljarden betekent. Mensen vergeten te kijken naar het feit dat een munt een soort aandeel is en dus de waarde van een bedrijf representeert. Hierdoor betekent het niet dat een munt naar de €10,- gaat, maar dat de huidige waarde perfect kan reflecteren wat de waarde is van het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Hoor het laatste vaak, terwijl men vergeet dat een goed team en goed product niet altijd miljoenen/miljarden betekent. Mensen vergeten te kijken naar het feit dat een munt een soort aandeel is en dus de waarde van een bedrijf representeert. Hierdoor betekent het niet dat een munt naar de €10,- gaat, maar dat de huidige waarde perfect kan reflecteren wat de waarde is van het bedrijf.
Exact :) En Stratis timmert goed aan de weg, in de komende maand gaan weer nieuwe features volgen (breeze wallet en masternodes). Ik heb gekocht toen de prijs op $2,80 stond afgelopen weekend, tof dat een van de eerste coins waar ik geld in heb gestopt het meteen goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Armo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

BTC onder de 3k? Ik ben geen expert maar volgens mij is de correctie waar je het over hebt allang geweest.
Met de stijging naar 4k in aug is er al een correctie geweest in sep naar 3k.
Dus ik zou zeggen als er straks een correctie komt op de ATH 5k dan zal de correctie naar 4k (hooguit 3.5k?) moeten gaan toch?

Nogmaals, ben nog een newbie dus correct me if I'm wrong :+
Lees de voorgaande topics maar door en kijk naar de grafieken elke keer dat ie skyhigh is gegaan is er ook +/- 50% afgegaan laatste keer toen die op 3k euro stond riep ook iedereen hij komt daar niet meer onder zou komen blabla en vervolgens zakten we terug naar de +/-1800Euro.
Merendeel van die mensen zie ik hier ook niet meer terug.

Niemand weet het maar als je naar de markt kijkt en vergelijkt met voorgaande is de kans imo zeer groot, er komen teveel forks en ICO's bij als die straks toch niet opleveren wat men denkt zullen er een hoop gaan dumpen merendeels zijn particuliere bellegers die de ''gold rush'' niet willen missen.
Er is een gezegde dat als een taxi chauffeur over een bepaalde belleging praat dan heb je al de boot eigenlijk al gemist :P

btw, ik ben ook een newbie in de cryptowereld ben ergens in April ingestapt al snel 250% rendement maar de laatste tijd ook redelijk weer moeten inleveren
jos707 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Waarom lijkt LTC voor jouw dan zo een veilige belegging terwijl je BTC afschrijft ?
LTC is redelijk stabiel imo, ETH wordt een beetje verpest door die ICO meuk waar mensen direct dumpen.
de rest van de ''shitcoins'' doe ik niet aan mee, maar er zijn wel een aantal goede zoals een Monero, Dash.
BTC is te snel omhooggegaan en verwacht er een correctie op als ik alle nieuws en forums zo lees maar nogmaals ik ben geen expert puur mijn eigen verwachtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Veel over de GUTS ico hier. Een andere partij die de (ethereum) blockchain wilt gebruiken voor het verhandelen van tickets is het (Nederlandse) BlockTix. Die staan sinds vandaag gelist op Bittrex (https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-TIX).
Ik had er nog niet van gehoord, kan er ook maar weinig van terugvinden. Ze willen het platform promoten door een budget van +- 3M USD uit te geven voor 20 events. Ze zouden druk bezig zijn met het bouwen van de apps, enkel zie ik daar nog geen commits van.

https://blocktix.io/
The Blocktix System is a platform that replaces the current fragmented markets of event ticket distribution, ticket transfer and event promotion. Blocktix is a single system for all services and provides a low overhead for distributors and promoters, freeing up money otherwise wasted in inefficient market based systems.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vldr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07-2023
Sc0tTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:04:
Is het probleem wat GUTS probeerd op te lossen niet al opgelost met TicketSwap? Ik zie ook niet zo snel Kees en Ingrid een kaartje kopen met GET om naar een feestje te gaan. Met TicketSwap heb je reviews van verkopers en kun je makkelijk met iDeal betallen in Euro's die mensen begrijpen.
GUTS schermt de blockchain techniek ook af, je betaalt gewoon met iDeal of creditcard. Check de sandbox, echt heel mooi.

TicketSwap gaat zwarthandel niet tegen, gebruik ervan is namelijk niet verplicht. Het is een platform voor mensen die toch al eerlijk zijn. Al kan je er evengoed wel valse kaartjes kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
.... laatste keer toen die op 3k euro stond riep ook iedereen hij komt daar niet meer onder zou komen blabla en vervolgens zakten we terug naar de +/-1800Euro.
Uhm..zie ik iets over het hoofd ofzo? :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FIJPMooFw6pBkSWCekBtOLGJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Armo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Uhm..zie ik iets over het hoofd ofzo? :/

[afbeelding]
Tussen Juni en Juli toen stond ik +/-2700 euro en zakte terug naar +/-1700
ik was in de war met dollar

edit en als je nog verder terug kijkt zie je dat het elke keer zo is gegaan

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 26-10-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Noxa schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

Red Pulse is onlangs live gegaan met een ICO op de NEO blockchain, volgens mij is het nog niet verhandelbaar.
Red Pulse Token is vanaf vandaag verhandelbaar bij Kucoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simlock
  • Laatst online: 08-07-2021
Kan dr geen speciaal GUTS thread worden aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op de ICO hiervan ingetekend lijkt een succes te worden iemand enig idee hoe lang het duurt voor zoiets op Bittrex komt?

https://twitter.com/voteclearpoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Toch ben ik wel verbaasd dat BTC niet verder is gedaald. Ik had echt verwacht dat iedereen na de fork zijn BTC zou verkopen omdat ze hun BTG hadden gekregen.

Iemand een idee hoe het komt dat het niet is gedaald?
Zit nu toch weer te twijfelen om in te stappen.
Hoewel de SegwitX2 me dan weer niet zo lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@beebie121 BTG is totaal oninteressant. De echte fork komt nog: SegWit2x.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
.oisyn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:53:
Toch was dat, volgens velen hier, de reden dat de BTC zo hoog kwam te staan afgelopen week.
Ik ben het met je eens dat BTG niet zoveel waard is en voorstelt. Echter vraag ik me af, waarom zou je dan nu holden/kopen als Segwit2x voor de deur staat?

Het is toch niet zo dat je straks 2 coins hebt i.p.v. 1? (zoals met BTG en BCH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
beebie121 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:55:
Het is toch niet zo dat je straks 2 coins hebt i.p.v. 1? (zoals met BTG en BCH)
Het is een fork. Bij elke fork heb je daarna al je coins op 2 verschillende chains. Dat wil zeggen, als er miners zijn die niet overstappen. Anders is de andere chain gewoon ineens dood ;)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2017 11:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
? volgens mij pas 28 okt.
Vraag mij alleen af of ik ze kan kopen met NEO of/en KCS
MaZo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
Red Pulse Token is vanaf vandaag verhandelbaar bij Kucoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
.oisyn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:53:
'De echte fork'? Wat is er dan zo interessant aan SegWit2x? Ik vind ook dat totaal niet interessant namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Danny.G schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

'De echte fork'? Wat is er dan zo interessant aan SegWit2x? Ik vind ook dat totaal niet interessant namelijk.
Het doet er niet zo toe wat jij of ik interessant vinden, waar het om gaat is dat SegWit2x direct Bitcoin aangaat, want het is een verandering in het protocol. Bitcoin Gold heeft feitelijk geen zak met bitcoin te maken, alleen hebben ze een snapsnot van de blockchain gepakt om verder mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
.oisyn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Het doet er niet zo toe wat jij of ik interessant vinden, waar het om gaat is dat SegWit2x direct Bitcoin aangaat, want het is een verandering in het protocol. Bitcoin Gold heeft feitelijk geen zak met bitcoin te maken, alleen hebben ze een snapsnot van de blockchain gepakt om verder mee te werken.
Vandaar dat ik vroeg wat er zo interessant is aan SegWit2x. Als het zo interessant is als wordt gezegd, wil ik wel weten wat ik dan mis in mijn oordeel erover. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Danny.G schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Vandaar dat ik vroeg wat er zo interessant is aan SegWit2x. Als het zo interessant is als wordt gezegd, wil ik wel weten wat ik dan mis in mijn oordeel erover. ;)
Wie zei dan dat het interessant is? Als je doelt op mijn reactie, ik had het over de fork en het bijbehorende koersverloop, dat vind ik interessant. De feature zelf vind ik niet echt boeiend: block size gaat naar 2MB. Volgens mij is dat het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
beebie121 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:39:
Toch ben ik wel verbaasd dat BTC niet verder is gedaald. Ik had echt verwacht dat iedereen na de fork zijn BTC zou verkopen omdat ze hun BTG hadden gekregen.

Iemand een idee hoe het komt dat het niet is gedaald?
Zit nu toch weer te twijfelen om in te stappen.
Hoewel de SegwitX2 me dan weer niet zo lekker zit.
Je doet nu net alsof 'iedereen' in altcoins zit en BTC totaal links laat liggen. Dat is natuurlijk niet zo. BTC is en blijft voor heel veel mensen (waaronder ikzelf) de primaire coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
.oisyn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Wie zei dan dat het interessant is? Als je doelt op mijn reactie, ik had het over de fork en het bijbehorende koersverloop, dat vind ik interessant. De feature zelf vind ik niet echt boeiend: block size gaat naar 2MB. Volgens mij is dat het wel :)
Hahah dan heb ik je inderdaad niet helemaal goed begrepen, of ik heb het te letterlijk geïnterpreteerd. :) In dat geval ben ik het met je eens, voor koersverloop kan het interessant worden, maar de feature zelf vind ik ook niet erg boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:33
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Tussen Juni en Juli toen stond ik +/-2700 euro en zakte terug naar +/-1700
ik was in de war met dollar

edit en als je nog verder terug kijkt zie je dat het elke keer zo is gegaan
Op een bepaald punt is dit gedachtegang toch achterhaald. Als Bitcoin ooit 95.000 euro aantikt, zakt ie dan ook terug naar 50.000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
alBildjiekiyya schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Op een bepaald punt is dit gedachtegang toch achterhaald. Als Bitcoin ooit 95.000 euro aantikt, zakt ie dan ook terug naar 50.000 euro?
Gedachtegang is waarschijnlijk resultaten behaald in het verleden zijn garantie ...
A few moments later: o toch niet :F .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is die harde fork nou? Het is al 26 october en de BTC prijs gaat niet omhoog of omlaag. Dit zou toch wel impact hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:05:
Wanneer is die harde fork nou? Het is al 26 october en de BTC prijs gaat niet omhoog of omlaag. Dit zou toch wel impact hebben :S
Welke hardfork doel je op? BTC Gold is net geweest. Invloed? Bijna niks. Kleine initiële dump van BTC na de snapshot richting altcoins, maar dat is inmiddels weer gestabiliseerd. Segwit2x is pas voorzien rond 16 november. Tot die tijd kan er dus nog van alles gebeuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:05:
Lees je even een beetje in voor je dit soort vragen post. Het gaat al dagen over niks anders hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Welke hardfork doel je op? BTC Gold is net geweest. Invloed? Bijna niks. Kleine initiële dump van BTC na de snapshot richting altcoins, maar dat is inmiddels weer gestabiliseerd. Segwit2x is pas voorzien rond 16 november. Tot die tijd kan er dus nog van alles gebeuren.
Ik zit op Bitstamp en op hun site zie ik niks over bitcoin gold. Ook niet op andere bekende exchanges. Wanneer word bitcoin gold dan "globaal" actief op de bekendere exchanges?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:33
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:31:
Ik ga denk ik ook maar een coin maken. Met deze coin kan je, net als bij justeat, eten bestellen. Daarnaast ga ik een coin maken om drinken te bestellen. Er komt uiteraard een aparte coin voor de sauzen.

Ze krijgen allemaal een eigen website + ICO.

- EATCOIN
- DRINKCOIN
- SAUSCOIN

Wie heeft interesse? :P
Ff wel preminen niet vergeten.

Softcap erop. Hardcap erop bij de ICO.

Goeie team. Ex Coca Cola arbeider. Decentralized. Whitepaper der tegenaan smijten.

En je bent vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Ik zit op Bitstamp en op hun site zie ik niks over bitcoin gold. Ook niet op andere bekende exchanges. Wanneer word bitcoin gold dan "globaal" actief op de bekendere exchanges?
Zolang er geen aankondiging van de exchanges is weet niemand het. Sommige zullen het wel aanbieden, anderen niet. Interessant is het in ieder geval niet, want de prijs van BTC Gold is al flink gezakt en de meeste kunnen er nog niet eens bij om het te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Ik zit op Bitstamp en op hun site zie ik niks over bitcoin gold.
Bitcoin Cash ook niet. En die is een stuk belangrijker dan Bitcoin Gold. Bitstamp doet gewoonweg niet zoveel currency pairs, en BTG is gewoon just another altcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Kwam twee tegenstrijdige comments tegen op Reddit over de 'diversify' vs 'bitcoin only' strategie.

Pro diversify:
Imagine a year ago you invested $1000 in each of the top 10 alt coins.
Alternatively imagine you had invest 10k into bitcoin.

You'd have an 8x return on bitcoin, that's fantastic profit. But lets look at the altcoins:
  • Ethereum, then $10ish, now $300ish - 30x profit
  • Ripple: then $0.0077, $0.2 now - 25x profit
  • Litecoin: then $4ish, Now 55ish - 14x profit
  • Ethereum Classic: Then $ 0.89ish, Now $10.50 ish - 12x profit
  • Monero: then $5ish, Now $90ish - 18x profit
  • Dash: Then $8.80ish, Now $289ish - 32x profit
  • Augur: Then $4.30ish, Now $17ish - 4x profit
  • Waves: $0.35 Then, Now $3.72 - 10x profit
  • Maidsafe: $0.07 then, Now $0.35 Now - x5 profit
  • XEM: $0.0035 then, Now $ 0.21 Now - 59x profit
You'd have $80,000 worth of bitcoin now with option 1. With Option 2 you'd have around $209,000.
$158,000 if you didn't buy XEM as it wasn't a top ten coin and instead bought 1k of bitcoin to go with the rest.

No strategy, no research, that's if you simply picked the coins at the top of the market cap list and invested one year ago. 8 of those top 10 altcoins had better returns than bitcoin.
Pro Bitcoin:
Many alts in 2013 were seen as superior tech to Bitcoin and would one day take its spot. Here is what would happen if you bought a diverse $8,000 alt portfolio in 2013 and hodl'd for a year:

December 1, 2013:
  • Litecoin: $39.77
  • Peercoin: $7.58
  • Feathercoin: $1.20
  • BBQ coin: $0.27
December 7, 2014:
  • Litecoin: $3.69 - minus 10x
  • Peercoin: $0.72 - minus 10x
  • Feathercoin: $0.02 - minus 60x
  • BBQ coin: $0.001 - minus 270x
TL;DR If you invested $8,000 in four coins in 2013 you had $440 in 2014.
"There are three kinds of lies: lies, damned lies and statistics."

Oftewel, goed oppassen met statistieken, ze kunnen heel makkelijk de werkelijkheid verdraaien. Bij mijn vorige opleiding konden we met handige truukjes aantonen dat rokers langer leefden dan niet-rokers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Wat denken jullie? Ik ben van plan om verder te investeren in Bitcoin maar het is zo hard gegaan de laatste maand. Een correctie lijkt me onvermijdelijk maar then again, iedereen verwacht er een en net daarom denk ik dat we er geen gaan zien. Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Nee ik geloof niet meer in een correctie. BTC zal imo weer langzaam gaan stijgen zoals het al een dag gaat.
Alt's vrees ik voorlopig voor die zullen voornamelijk stil staan of gaan zakken terwijl iedereen overstapt naar de bekendste klimmer.

Je kan wel verdienen aan sommige munten als je snel bij een pump en dump bent. Maar iets te laat en je kan dag tegen je geld zeggen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, de GET token is hier uitgebreid besproken.

Op dit moment kan je in de presale 708,5 GET/ETH krijgen dus ongeveer 700GET voor 250 euro.

De minimale prijs voor GET wordt €0,50, dus je krijg 350 euro sowieso terug? Oftewel gegarandeerd 100 euro winst? Als we er vanuit gaan dat de prijs voor Ether stabiel blijft.

[ Voor 9% gewijzigd door Qast op 26-10-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Qast schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:48:
Even voor de duidelijkheid, de GET token is hier uitgebreid besproken.

Op dit moment kan je in de presale 708,5 GET/ETH krijgen dus ongeveer 700GET voor 250 euro.

De minimale prijs voor GET wordt €0,50, dus je krijg 350 euro sowieso terug? Oftewel gegarandeerd 100 euro winst? Als we er vanuit gaan dat de prijs voor Ether stabiel blijft.
Als iedereen massaal die coin gaat dumpen kunnen ze die minimale prijs natuurlijk nooit vasthouden. Maar ik heb het idee dat het wel minder risico is dan de meeste ICO's. Als de prijs van ether morgen halveert zul je dat er ook nooit meer voor krijgen denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 26-10-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
En er moet een grote beurs zijn die ze wil verhandelen anders geen vraag.
BTC gaat lekker zo gisteren ergens 5450 nu al 400 omhoog die gaat de 6000 weer halen in dat tempo.
Voor mij te duur om nu te kopen ik wacht tot hij hopelijk weer eens zakt alvorens in te stappen.
Beter gisteren de overstap gewaagd.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikRo op 26-10-2017 14:08 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:07:
Dit kan ik niet volgen voor een dergelijke praktische token. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:07:
BTC gaat lekker zo gisteren ergens 5450 nu al 400 omhoog die gaat de 6000 weer halen in dat tempo.
Voor mij te duur om nu te kopen ik wacht tot hij hopelijk weer eens zakt alvorens in te stappen.
Beter gisteren de overstap gewaagd.
Ja, ik baal er ook van dat ik gisteren niet ben ingestapt. Ben tegelijkertijd te voorzichtig en te risico nemend. Mijn ALT portfolio heeft een verlies van gemiddeld 50% (enkele voorbeelden.. DGB, -88%, SC, -85%, GNT (-80%) |:( Maar ingestapt met BTC @ 1850 in Juni en daarmee nu 150% gemaakt, wat het verlies ruimschoots goed maakt. Het had desondanks wel een stuk mooier kunnen zijn.. :)

As of writing staat ie op Bittrex op $5940 en verwacht ik (helaas?) ook dat ie de 6000 wel gaat halen. Laten we hopen dat iemand flink gaat dumpen en de prijs weer eventjes omlaag zakt. Zou huilen als ie einde vd week de 7000 aantikt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Vilscon schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:15:
Laten we hopen dat iemand flink gaat dumpen en de prijs weer eventjes omlaag zakt. Zou huilen als ie einde vd week de 7000 aantikt..
Spreek voor jezelf aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Buy low, sell high!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Precies. En ik heb gekocht op $450. Dus nee, van mij hoeft ie niet te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Bitcoin smart contracts? Zou nadelig kunnen uitvallen voor Ethereum...

https://twitter.com/rsksmart/status/922856477504753665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
o-TANK-o schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:23:
Bitcoin smart contracts? Zou nadelig kunnen uitvallen voor Ethereum...

https://twitter.com/rsksmart/status/922856477504753665
Rootstock is opzich geen nieuws hoor. Is al een behoorlijke tijd in ontwikkeling. Maar zeker een goede stap voor Bitcoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enorme stijging van BTC zou mogelijk komen door een announcement vandaag van Amazon. Heeft iemand enig idee of hier meer over bekend is? Tijdstip? Als er geen announcement komt, of niet degene waar iedereen op hoopt (Amazon accepteert BTC als betaalmiddel), dan zie ik BTC wel weer een correctie maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:55:
De enorme stijging van BTC zou mogelijk komen door een announcement vandaag van Amazon. Heeft iemand enig idee of hier meer over bekend is? Tijdstip? Als er geen announcement komt, of niet degene waar iedereen op hoopt (Amazon accepteert BTC als betaalmiddel), dan zie ik BTC wel weer een correctie maken...
Maar wat zal er gebeuren als ze dat wel aankondigen? Wie kijkt er even in z'n glazen bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
Gisteren na ampel beraad besloten ook mee te doen in de GET ico. Om een aantal redenen.

- Ik heb affiniteit met concert bezoek en kom daarom regelmatig in aanraking met ticket verkoop. Zowel uit eerste en uit 2e hand.
- Zo ben ik ooit opgelicht met ticket verkoop 2e hands, dus ik heb aan de lijve ondervonden hoe vervelend dat is.
- GET/GUTS lost een real world probleem op met blockchain technologie en dat is gewoon tof!
- GET/GUTS lost een probleem op waar conventionele partijen niets aan willen doen of aan kunnen doen.

- GET/GUTS heeft een solide plan maar bovenal een werkend product! In tegenstelling tot de meeste ICO's van tegenwoordig die meestel een hoop gebakken lucht verkopen maar wel een fuckload geld binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
Als men massaal besluit over een paar dagen hun BTG te dumpen voor BTC, kan dit dan nog impact hebben op de BTC-prijs of is de markt daarvoor te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
The Redman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:13:
Als men massaal besluit over een paar dagen hun BTG te dumpen voor BTC, kan dit dan nog impact hebben op de BTC-prijs of is de markt daarvoor te klein?
Veel te klein. BTG gaat momenteel voor ~0,01BTC, en er zijn er net zoveel, dus de prijs beweegt hooguit 1%. Daarnaast is het BTG orderboek lang niet zo diep, dus die keldert hij enorm als men massaal gaat verkopen.

Het brengt dus net zoveel verandering teweeg aan BTC als dat de fork zelf al deed: nagenoeg niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Laatst online: 08-07-2021
Interessant stukje:

http://daskapital.nl/2017..._banken_geven_crypto.html

Relevantste informatie: klanten die met crypto's spelen worden 'NAUWLETTEND' in de gaten gehouden door de bank.

[ Voor 4% gewijzigd door simlock op 26-10-2017 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:55:
Zeer waarschijnlijk een false flag ;)

https://www.reddit.com/r/...78r7s4/i_want_to_believe/ (check de comments vooral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
simlock schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:22:
Interessant stukje:

Relevantste informatie: klanten die met crypto's spelen worden '[/b]NAUWLETTEND[b] in de gaten gehouden.
Niks om je druk om te maken. In uiterste geval krijg je vragenbrief die je netjes beantwoord als je legaal bezig bent en dan is er niks aan de hand omdat bank compliant blijft. Als je wel een boefje bent, bijvoorbeeld omdat je de herkomst van het fiat geld op je rekening dat je daarna omzet in crypto niet kan aantonen, dan wordt je rekening misschien gesloten maar dat is geen verrassing dan :)

Wees blij dat je bank monitort of er gekke dingen met je rekening gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

https://www.reddit.com/r/...78r7s4/i_want_to_believe/ (check de comments vooral)
Dank! Vanavond om half 12 onze tijd is er een announcement van Amazon dus. Nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? Hij is ook al van 1200 USD terug naar 200 USD gegaan, qua verhouding is dat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Waarom denk je van niet? Elke koers volgt een logaritmische schaal. Een stijging van $10 naar $20 is net zoveel als een stijging van $100 naar $200 en van $50.000 naar $100.000.

Wat natuurlijk wél zo is, is dat volatiliteit afneemt naarmate de het volume toeneemt. In dat opzicht zullen de schommelingen waarschijnlijk inderdaad kleiner worden.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
simlock schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:22:
Interessant stukje:

Relevantste informatie: klanten die met crypto's spelen worden 'NAUWLETTEND' in de gaten gehouden door de bank.
Het gaat de bank geen bal aan waar mijn geld vandaan komt.
Vragenbrieven verdwijnen dus de kliko in.
Ze melden het maar lekker als verdachte transactie bij de autoriteiten, die kunnen antwoord krijgen
en vervolgens haal ik alles weg bij desbetreffende bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 07:20
Het is druk bij de get ICO :)

Queue is paused
New whitelist requests are currently on hold. We will whitelist you soon and you'll be notified by email when it is your turn to contribute.
Your Position 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:42:
Iemand gehoord over GUTS tickets? Zij willen de blockchain gebruiken om in een app tickets te kopen en verkopen om woekerprijzen tegen te gaan en valste tickets. Ook hebben ze een systeem waarbij je in een wachtrij wordt geplaatst tijdens het kopen van tickets (pre-sale start over een paar uur) en het werkt allemaal best netjes eigenlijk. Potentie is er ook om als geduchte concurrent tegen de grote ticket bedrijven marktaandeel op te pakken omdat hun product veel beter werkt.

Het is een Nederlandse startup en als adviseur hebben ze er ook een aantal grote namen bij (bv de manager van Martin Garrix) en hebben ze al een werkend product (beta was met tickets voor Jochem Meijer). De website is hier te vinden: https://guts.tickets/

Zelf zal dit de eerste ICO zijn waar ik aan mee doe en mocht er iemand nog een referral willen, stuur dan een DM :).

Edit: Ook hebben ze de Buma meets tech award gewonnen, zijn door meerdere kranten en bladen geïnterviewd (als voorbeeld: http://www.telegraaf.nl/n...an-fraude-concertkaartjes)
Het is op dit moment nog erg 'under the radar' maar ik verwacht dat het oplopend naar de ICO (midden november) toch wel steeds meer gehyped gaat worden.

Hier is een sandbox om te kijken hoe het eigenlijk werkt: https://sandbox.guts.tickets/events/9
Heb er een paar Ether ingestopt. Aventus begint ook zoiets maar die heb ik laten schieten. Vind dit er wat betrouwbaarder uit zien en zij zijn ook al veel verder. Het is een perfect consumentenprodukt wat problemen daadwerkelijk op gata lossen. Ik ben benieuwd hoever ze komen.

Ik heb helaas niet de tijd om alle 120 gemiste posts door te lezen, dus weet niet of iemand het al gezegd had, maar het lost de zwarthandel compleet op doordat je ze persé weer via hun aan moet bieden. Via Ticketswap kan de handelaar 20% max extra vragen. Nu dus niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door FireFox1980 op 26-10-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
RaptorXS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Het gaat de bank geen bal aan waar mijn geld vandaan komt.
Vragenbrieven verdwijnen dus de kliko in.
Ze melden het maar lekker als verdachte transactie bij de autoriteiten, die kunnen antwoord krijgen
en vervolgens haal ik alles weg bij desbetreffende bank.
En je nieuwe bank stelt dezelfde vragen en dan ga je daar ook weg? :z

Mij lijkt gewoon antwoord geven een stuk minder energie te kosten voor dezelfde uitkomst: constateren dat je niks fout doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- dat doen we dus niet -

[ Voor 84% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Rookert25 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:11:
[...]

En je nieuwe bank stelt dezelfde vragen en dan ga je daar ook weg? :z

Mij lijkt gewoon antwoord geven een stuk minder energie te kosten voor dezelfde uitkomst: constateren dat je niks fout doet. :)
Verwijzen naar je aangifte (box 3) en het probleem is opgelost.
Een brief van de Belastingdienst krijg je vanzelf wel na melding van die bank.

edit: Het gaat de bank geen bal aan hoeveel Crypto's ik heb, De Belastingdienst wel.
En die bank mag ook zijn ongevraagde persoonlijke accountmanager van me met pensioen sturen :+

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 26-10-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Op Binance 99% van alle Alt's in het rood ik zie mijn eigen munten ook steeds verder inzakken. HODL zeggen ze dan maar tot hoever moet je holden alles lijkt weer richting de prijs te gaan voor de fork. En denk dat ze daar nog wel even blijven hangen. Hopelijk blijkt dat Amazon nieuws nep anders vrees ik dat ze zelfs onder het vertrekpunt gaan zakken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Armo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Eén van die comments is wel interessant. "Hoe meer adoptie van Bitcoin in het normale betalingsverkeer plaatsvindt, hoe minder HODL-ers er zullen zijn om de prijs hoog te houden. Want Amazon moet uiteindelijk cashen in dollars en dus verkopen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bron IEX
Op 1 januari 2016 stond de koers van bitcoin nog op $370. Vorige week zette de cryptovaluta een top op $6180. De totale marktkapitalisatie van bitcoin ging afgelopen vrijdag door de $100 miljard en daarmee was bitcoin meer waard dan Goldman Sachs. Steeds meer beleggers verwachten dat bitcoin een blijvertje is en verdiepen zich in de wondere nieuwe wereld van cryptocurrencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Guus Leeuwis schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Eén van die comments is wel interessant. "Hoe meer adoptie van Bitcoin in het normale betalingsverkeer plaatsvindt, hoe minder HODL-ers er zullen zijn om de prijs hoog te houden. Want Amazon moet uiteindelijk cashen in dollars en dus verkopen."
Overstock.com denkt daar toch anders over:

https://www.coindesk.com/...oin-payments-investments/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
ErikRo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:13:
Op Binance 99% van alle Alt's in het rood ik zie mijn eigen munten ook steeds verder inzakken. HODL zeggen ze dan maar tot hoever moet je holden alles lijkt weer richting de prijs te gaan voor de fork. En denk dat ze daar nog wel even blijven hangen. Hopelijk blijkt dat Amazon nieuws nep anders vrees ik dat ze zelfs onder het vertrekpunt gaan zakken. :'(
Je alts zakken omdat BTC weer hard stijgt vanwege het Amazon gerucht, en misschien wel vanwege de aankomende fork al. Maar ik zie die alts nog wel een boost maken de komende dagen. Zeker een paar specifieke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
RaptorXS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:28:
[...]

Verwijzen naar je aangifte (box 3) en het probleem is opgelost.
Een brief van de Belastingdienst krijg je vanzelf wel na melding van die bank.

edit: Het gaat de bank geen bal aan hoeveel Crypto's ik heb, De Belastingdienst wel.
En die bank mag ook zijn ongevraagde persoonlijke accountmanager van me met pensioen sturen :+
Als je net bent ingestapt (zoals veel hier) zal 1 januari 2018 pas je eerste meetmoment zijn voor box 3, waardoor je pas in april 2019 naar je aangifte over tijdvak 2018 kan verwijzen.

Of bedoel je dat je alleen zegt; "ik neem het op in box 3, doei" en dat is voldoende? Dat zou ook simpel zijn namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Ik zit steeds meer te twijfelen wat te doen..
Ik ben 0.05% aan bitcoins, dit is denk ik 250 euro geweest ofzo. Ben “veel te laat” (lees midden 2017) ingestapt.

Is het uberhaupt wel verstandig om te holden? Of nog bij te blijven kopen? 1btc is voor mij bijna niet haalbaar en de coin moet echt x100 gaan wil ik een beetje leuk verdienen..

Wat zeggen jullie? Elke maand een x bedrag investen en holden, of gewoon stoppen met lage bedragen bijkopen (50e max elke maand) en die 0,05 holden?

Miljoenen maken is niet mijn visie (uiteraard wel een droom)
Maar een leuk centje verdienen aan mijn inverstering zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
seadogg schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:59:
Ik ben 0.05% aan bitcoins, dit is denk ik 250 euro geweest ofzo. Ben “veel te laat” (lees midden 2017) ingestapt.

Is het uberhaupt wel verstandig om te holden? Of nog bij te blijven kopen? 1btc is voor mij bijna niet haalbaar en de coin moet echt x100 gaan wil ik een beetje leuk verdienen..

Wat zeggen jullie? Elke maand een x bedrag investen en holden, of gewoon stoppen met lage bedragen bijkopen (50e max elke maand) en die 0,05 holden?

Je vraagt ons om onze mening, maar eigenlijk geef je zelf al aan wat je visie is en hoe je dat kan gaan doen.
BTC moet x100 gaan wat niet gaat werken, dus de andere optie. Met 50 euro per maand ga je sowieso geen miljoenen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Slux schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:34:
Bron IEX
Op 1 januari 2016 stond de koers van bitcoin nog op $370. Vorige week zette de cryptovaluta een top op $6180. De totale marktkapitalisatie van bitcoin ging afgelopen vrijdag door de $100 miljard en daarmee was bitcoin meer waard dan Goldman Sachs. Steeds meer beleggers verwachten dat bitcoin een blijvertje is en verdiepen zich in de wondere nieuwe wereld van cryptocurrencies.
After toppling Goldman, bitcoin is about to chase down Apple, says crypto bull

Aldus Ronnie Moas. Diegene die voorspelde dat er in 2017/2018 de waarde van BTC naar 5000+ dollar zou stijgen.

Nu zegt ie het volgende:
Either way, when bitcoin was trading at $2,600 earlier this year, Moas targeted $5,000 by 2018. After it cleared that hurdle, he pushed his target up to $7,500. He reiterated his long-term call on Tuesday, predicting bitcoin to possibly reach $50,000 within a decade and drive its market cap up to a trillion dollars.
Bron: http://www.marketwatch.co...ys-crypto-bull-2017-10-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 17:04

CasGas

.

Iemand die een goed alternatief weet voor Ethereum Wallet/Mist 0.9.2? Ik heb genoeg ruimte om mijn disk om te syncen, maar hij wil niet meer synchroniseren, ik loop gemiddeld 10 dagen altijd achter. Op het moment dat ik mijn chaindata weggooi en opnieuw ga syncen, dan loop ik weer tegen exact hetzelfde probleem. Er gaat iets niet goed, maar een wallet die niet alle data hoeft te hebben zie ik ook wel zitten.

Ik heb al wel Exodus gezien bijvoorbeeld, want een Web Wallet zie ik dan niet zo zitten eerlijk gezegd, dat hou ik liever in eigen beheer. Iemand die een goed alternatief weet als software wallet?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023

Lees de TS. Je bent echt 4 jaar te laat wakker geworden om met 50e nog miljonair te worden. Er worden hier steeds vaker vragen gesteld die echt nergens over gaan, helaas.

Als iedereen nou gewoon de TS leest en beseft dat niemand een glazen bol heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Zie niet echt een reden waarom Amazon BTC zou gaan accepteren. Daar lijkt het me nog veel te vroeg voor.
Maar je weet het nooit in dit wereldje. Denk overigens dat dit niet per se de hoofdreden is voor de stijging vandaag. Marc Cuban heeft op YT aangeraden BTC en ETH te beleggen en November komt er rap aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Rookert25 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:58:
[...]

Als je net bent ingestapt (zoals veel hier) zal 1 januari 2018 pas je eerste meetmoment zijn voor box 3, waardoor je pas in april 2019 naar je aangifte over tijdvak 2018 kan verwijzen.

Of bedoel je dat je alleen zegt; "ik neem het op in box 3, doei" en dat is voldoende? Dat zou ook simpel zijn namelijk :9
Ben al jaren geleden ingestapt, als zijnde de zogenaamde "nerd" die werd uitgelachen als je er over begon bij verjaardagsfeestjes. Maar geef ze sinds die tijd wel netjes aan op de belastingaangifte dus niemand doet me wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

takemenow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:13:
Zie niet echt een reden waarom Amazon BTC zou gaan accepteren. Daar lijkt het me nog veel te vroeg voor.
Maar je weet het nooit in dit wereldje. Denk overigens dat dit niet per se de hoofdreden is voor de stijging vandaag. Marc Cuban heeft op YT aangeraden BTC en ETH te beleggen en November komt er rap aan.
Ik ga vanavond een pizza bestellen op thuisbezorgd, waar zal ik mee betalen? Waarom zou Amazon dit ook niet doen? Overal waar ik met crypto kan betalen doe ik vanaf nu ook. Zodoende vanuit mijn individu laat ik zien dat ik dit betaalmiddel wel zie zitten en graag voor winkel/webshops ga die crypto accepteren.

Zelfde met restaurants in het buitenland vraag ik vaak eerst of ik met mastercard kan betalen. Nee? Wellicht kijk ik dan verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023

Met 50 euro kom je er niet, mocht je je stack gaan vergroten dan kan je met alt coins goed geld verdienen. Kost meer tijd maar kwa uurloon ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo

Sowieso 50 euro aan BTC kost verhoudingsgewijs veel aan extra kosten dan als je een tiende koopt. Koop dan een grotere hoeveelheid en vooral besef je dat het bij wijze van spreken ook zo voorbij kan zijn of je kan alles verliezen als je op verkeerde munt gokt. Oftewel gebruik alleen geld wat je kunt missen als het morgen allemaal weg is. En verder zoals iedereen al zegt lees als eerste de topicstart en de laatste 2 pagina's voor je hier je vragen stelt

[ Voor 17% gewijzigd door ErikRo op 26-10-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kleine beetje Bitcoin gaat je waarschijnlijk wél (veel) meer opleveren dan het geld op je spaarrekening laten staan.
Ik ben zelf ook laat ingestapt en investeer niet meer dan 100 per maand. Met dergelijke bedragen is miljonair worden niet echt haalbaar. Maar dat betekent niet dat je investering niet nuttig kan zijn. Lees je eens in in het principe en de technologie achter Bitcoin en ideeën achter Altcoins, kijk wat jij zelf een mooi project vindt en in durft te investeren. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen van de coins en verdiep je in hoe de markt werkt. Kijk hoe je reageert wanneer je crypto stijgen, en dalen.
De reden waarom ik crypto koop is niet alleen om (als het meezit) wat geld te verdienen, maar vooral om me te verdiepen in de tech en hoe de/een markt zich ontwikkelt. Een beginnersklas in beleggen in een zeer toegankelijke markt, om uiteindelijk een uitstapje naar andere beleggingen te maken. Misschien wel de volgende markt die zo rap groeit als crypto. Succes!
Pagina: 1 ... 16 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]