Armo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:52:
[...]
BTC onder de 3k? Ik ben geen expert maar volgens mij is de correctie waar je het over hebt allang geweest.
Met de stijging naar 4k in aug is er al een correctie geweest in sep naar 3k.
Dus ik zou zeggen
als er straks een correctie komt op de ATH 5k dan zal de correctie naar 4k (hooguit 3.5k?) moeten gaan toch?
Nogmaals, ben nog een newbie dus correct me if I'm wrong

Lees de voorgaande topics maar door en kijk naar de grafieken elke keer dat ie skyhigh is gegaan is er ook +/- 50% afgegaan laatste keer toen die op 3k euro stond riep ook iedereen hij komt daar niet meer onder zou komen blabla en vervolgens zakten we terug naar de +/-1800Euro.
Merendeel van die mensen zie ik hier ook niet meer terug.
Niemand weet het maar als je naar de markt kijkt en vergelijkt met voorgaande is de kans imo zeer groot, er komen teveel forks en ICO's bij als die straks toch niet opleveren wat men denkt zullen er een hoop gaan dumpen merendeels zijn particuliere bellegers die de ''gold rush'' niet willen missen.
Er is een gezegde dat als een taxi chauffeur over een bepaalde belleging praat dan heb je al de boot eigenlijk al gemist
btw, ik ben ook een newbie in de cryptowereld ben ergens in April ingestapt al snel 250% rendement maar de laatste tijd ook redelijk weer moeten inleveren
LTC is redelijk stabiel imo, ETH wordt een beetje verpest door die ICO meuk waar mensen direct dumpen.
de rest van de ''shitcoins'' doe ik niet aan mee, maar er zijn wel een aantal goede zoals een Monero, Dash.
BTC is te snel omhooggegaan en verwacht er een correctie op als ik alle nieuws en forums zo lees maar nogmaals ik ben geen expert puur mijn eigen verwachtingen