[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
MP_Z4 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

sinds aantal weken volg ik povolotski op twitter, hij heeft tot nu toe hele bruikbare signalen gegeven, ik probeer daar iig naar te luisteren (en af en toe tussen de regels door te lezen), het blijft oppassen natuurlijk. iemand ervaring met zijn privechannel op Telegram?
Lid worden kost 0,05 btc? 300 dollar per maand? Best prijzig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Rookert25 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:09:

Denk dat nu een korte piek volgt waarna de boel weer naar BTC vloeit voor Segwit2X.
Waarom in BTC gaan voor de sw2x ? Ik zou juist eerder eruit gaan totdat duidelijk is wie van de twee de winnaar wordt. Mij te vaag en onduidelijk allemaal, zou erg vervelend zijn als je op verkeerde paard wed en er iets misgaat toch?
Of weet jij iets wat ik niet weet?

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 17:59 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:57
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:58:
[...]
Waarom in BTC gaan voor de sw2x ? Ik zou juist eerder eruit gaan totdat duidelijk is wie van de twee de winnaar wordt. Mij te vaag en onduidelijk allemaal, zou erg vervelend zijn als je op verkeerde paard wed en er iets misgaat toch?
Of weet jij iets wat ik niet weet?
SW2X is pas in november dus op dat moment wil je toch zoveel mogelijk BTC? Pas daarna maakt het uit wie de winnaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De website van Bitcoin Gold ligt eruit, heel apart: https://btcgpu.org/. Natuurlijk zal het druk zijn, maar met CloudFlare ervoor moet je dat toch doorgaans kunnen redden als je niet teveel dynamische info presenteert. Blijf het maar een houtje touwtje project vinden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Taro schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:33:
De website van Bitcoin Gold ligt eruit, heel apart: https://btcgpu.org/. Natuurlijk zal het druk zijn, maar met CloudFlare ervoor moet je dat toch doorgaans kunnen redden als je niet teveel dynamische info presenteert. Blijf het maar een houtje touwtje project vinden.
https://twitter.com/coindesk/status/922815345290809344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
SteeringWheel schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:12:
Easy money op dit moment in IOTA/BTC tussen Bitfinex en Binance. 15% verschil momenteel.
Goed gebruik van gemaakt?

Ik kon het helaas niet doen doordat ik op me werk was. Nu is het verschil zo klein dat je met een, voor mij te, groot volume moet handelen om nette winst te halen.

Vraag me af hoe er zo'n groot verschil kan ontstaan op een coin die geen transactie kosten heeft en binnen 1 minuut overgeschreven is.

Edit: Op Bitfinex staat IOTA withdraw op maintenance |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Meessen op 24-10-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Die vertcoin blijft maar stijgen, zelf zie ik me er geen geld in steken. Te weinig vertrouwen nog in. Maar degenen die het wel deden hebben lekker geïncasseerd. Meer dan de bekende kanshebbers als neo, omg, wtc terwijl die op papier beter moeten zijn.
Benieuwd wanneer de groei stopt zou me niet verbazen als hij nog verder stijgt.

Trouwens op Binance is je BTG al zichtbaar maar wel op suspend. Ik had blijkbaar nog een ,000x BTX en daar heb ik nu BTG voor gekregen. Benieuwd wanneer suspend eraf gaat kunnen we eindelijk zien hoeveel hij waard is.

[ Voor 24% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 21:02 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Meessen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:29:
[...]
Goed gebruik van gemaakt?
[...]
Nee had helaas zelf de mogelijkheid ook niet, maar gun het mijn medetweakers natuurlijk wel :)
Meessen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:29:
[...]
Edit: Op Bitfinex staat IOTA withdraw op maintenance |:(
Dat is de reden ervan denk ik, is dan van tijdelijke aard (https://www.reddit.com/r/..._and_gui_update_tomarrow/).

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
migila schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:33:
[...]

Lid worden kost 0,05 btc? 300 dollar per maand? Best prijzig!
is idd prijzig, maar ik heb voor meer verloren afgelopen maanden, ik ga het een maandje uitproberen

heeft iemand ervaring met de Android app van Binance? ik zag dat die te downloaden was alleen niet via de Android app store (en ben daarom voorzichtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:41:
Benieuwd wanneer suspend eraf gaat kunnen we eindelijk zien hoeveel hij waard is.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-gold/

-53.24% lol

Straks als iedereen het kan spenderen (kijk wel goed uit wat je doet overigens!) dan worden ze massaal gedumpt. Maar goed, het was (terecht) al voor de fork al gedoemd te mislukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
net mijn BTG gedumpt op Binance voor 0.033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:43

orf

Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-gold/

-53.24% lol

Straks als iedereen het kan spenderen (kijk wel goed uit wat je doet overigens!) dan worden ze massaal gedumpt. Maar goed, het was (terecht) al voor de fork al gedoemd te mislukken :+
$154.08 (-69.96%)

Gaat hard zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICN kopers lijken eindelijk wakker geschud te zijn. Q3 rapport moet haast wel deze week verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
orf schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

$154.08 (-69.96%)

Gaat hard zo :)
154 dollar terug voor een Bitcoin die bijna 500 dollar gezakt is op dit moment...

Blij dat ik net voor de fork al mijn BTC's in alts heb omgezet, lekker dagje geweest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
MP_Z4 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:40:
[...]

is idd prijzig, maar ik heb voor meer verloren afgelopen maanden, ik ga het een maandje uitproberen
Laat nog eens weten hoe het bevalt als je wilt, ben wel eens nieuwsgierig naar de kwaliteit van tips van een "dure" pro.

[ Voor 20% gewijzigd door ErikRo op 25-10-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:04
Kucoin staat op marketing.
Op zich nette exchanges maar wordt pas interessant als er meer coins worden toegevoegd.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Offens1490 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:18:
Kucoin staat op marketing.
Op zich nette exchanges maar wordt pas interessant als er meer coins worden toegevoegd.
net even een account aangemaakt, aangezien vanaf morgen je er red pulse tokens kan verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
jasper7878 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

net even een account aangemaakt, aangezien vanaf morgen je er red pulse tokens kan verhandelen.
Vanaf morgen kun je RPX depositen. Het verhandelen is pas op zaterdag de 28e om 14:00 Nederlandse tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 25-10-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
jasper7878 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

De account staat al even en ik hoop dat ze meer coins gaan listen om echt interessant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:04
Kucoin is ook een exchange waar je op kan handelen?

Maar heb je daar geen paspoort controle etc etc voor nodig? Ik dacht dat dit overal noodzakelijk was.

Heb nog nooit echt via een exchange gehandeld maar wil dit wel gaan doen.
Heb wel BTC verhandeld door laag in te kopen en na een tijdje weer te verkopen.
Zo heb ik een aardige winst gemaakt (voor mij tenminste) van iets van 3500 vanaf juli met een begin inleg van 4500.
Maar ik wil wel eens kijken of ik wat meer kan daytraden op een exchange. En aangezien ik hier aldoor lees over Kraken wat traag is etc. En dat ze RPX gaan verhandelen dacht ik, ik maak een account aan. Heb nog niks gedeposit hoor. Maar vroeg me dus af of er geen ID controle is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
beebie121 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:55:
Kucoin is ook een exchange waar je op kan handelen?

Maar heb je daar geen paspoort controle etc etc voor nodig? Ik dacht dat dit overal noodzakelijk was.

Heb nog nooit echt via een exchange gehandeld maar wil dit wel gaan doen.
Heb wel BTC verhandeld door laag in te kopen en na een tijdje weer te verkopen.
Zo heb ik een aardige winst gemaakt (voor mij tenminste) van iets van 3500 vanaf juli met een begin inleg van 4500.
Maar ik wil wel eens kijken of ik wat meer kan daytraden op een exchange. En aangezien ik hier aldoor lees over Kraken wat traag is etc. En dat ze RPX gaan verhandelen dacht ik, ik maak een account aan. Heb nog niks gedeposit hoor. Maar vroeg me dus af of er geen ID controle is.
nee, geen controle. ik heb wat btc erheen gestuurd en KCS gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
jasper7878 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

nee, geen controle. ik heb wat btc erheen gestuurd en KCS gekocht.
Inderdaad nu nog geen ID nodig om iets te kunnen.
Dat KCS kopen voor de RXP uitrol zijn blijkbaar meerdere mensen aan het doen :+ (incl IK)

De grafieken zijn nog een beetje houterig ... heb voor mijn doen niet veel houvast met alleen een MA, maar goed ze beginnen net en er is dus ruimte voor verbeteringen.

BTW, loopt nu wel tegen een weerstand aan van mensen die 100% ( 7000ST) aan het maken zijn rond de 14000ST

[ Voor 9% gewijzigd door Boltinus op 25-10-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Boltinus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:06:
[...]

Inderdaad nu nog geen ID nodig om iets te kunnen.
Dat KCS kopen voor de RXP uitrol zijn blijkbaar meerdere mensen aan het doen :+ (incl IK)

De grafieken zijn nog een beetje houterig ... heb voor mijn doen niet veel houvast met alleen een MA, maar goed ze beginnen net en er is dus ruimte voor verbeteringen.
idd, zelf heb ik ook 13000 RPX, kreeg 30% extra ivm inleg in eerste uur. ik twijfel om deze meteen te dumpen zodra t kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Iemand gehoord over GUTS tickets? Zij willen de blockchain gebruiken om in een app tickets te kopen en verkopen om woekerprijzen tegen te gaan en valste tickets. Ook hebben ze een systeem waarbij je in een wachtrij wordt geplaatst tijdens het kopen van tickets (pre-sale start over een paar uur) en het werkt allemaal best netjes eigenlijk. Potentie is er ook om als geduchte concurrent tegen de grote ticket bedrijven marktaandeel op te pakken omdat hun product veel beter werkt.

Het is een Nederlandse startup en als adviseur hebben ze er ook een aantal grote namen bij (bv de manager van Martin Garrix) en hebben ze al een werkend product (beta was met tickets voor Jochem Meijer). De website is hier te vinden: https://guts.tickets/

Zelf zal dit de eerste ICO zijn waar ik aan mee doe en mocht er iemand nog een referral willen, stuur dan een DM :).

Edit: Ook hebben ze de Buma meets tech award gewonnen, zijn door meerdere kranten en bladen geïnterviewd (als voorbeeld: http://www.telegraaf.nl/n...an-fraude-concertkaartjes)
Het is op dit moment nog erg 'under the radar' maar ik verwacht dat het oplopend naar de ICO (midden november) toch wel steeds meer gehyped gaat worden.

Hier is een sandbox om te kijken hoe het eigenlijk werkt: https://sandbox.guts.tickets/events/9

[ Voor 19% gewijzigd door Yamotek op 25-10-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:15

Qwerty-273

Meukposter

IC Markets laat je nu ook speculeren op crypto's/USD. Het is natuurlijk wel een CFD, bekend uit de forex markten. Je kan er dus snel mee handelen en met MT4/5 het laten inregelen om (semi-)automatisch transacties te doen.
We are now offering the opportunity to trade 5 of the most popular and liquid Cryptocurrencies across our MT4 and MT5 platforms! Bitcoin (BTCUSD), Ethereum (ETHUSD), Bitcoin Cash (BCHUSD), Lite Coin (LTCUSD) and Dash Coin (DSHUSD) are now available! IC Markets Cryptocurrency products are traded as CFDs, allowing traders to benefit from Crypto volatility by going both long and short, a feature not available on most cryptocurrency exchanges. IC Markets is licensed and regulated by the ASIC. No need to worry about unregulated cryptocurrency exchanges.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2311582.0

8)7

De volgende fork in December, Bitcoin Silver, volgt de code van BCC.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:00:

8)7

Nog een keer een split :? wie worden daar eigenlijk beter van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Boltinus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Nog een keer een split :? wie worden daar eigenlijk beter van :?
Degenen die het doen. Zelfs die scammers van BTG hebben nog USD30m opgehaald.
Hoop dat dit soort geintjes op 0 support van de community kunnen rekenen. Voegt niks toe. Geen team, geen whitepaper.

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:00:

8)7

Make Bitcoin Decentralized Again
Hmm, waar ken ik die van... 8)7

Edit: Het is waarschijnlijk een "grap". Lijkt namelijk op een (bijna) complete copy/paste van de BTG thread :o

[ Voor 64% gewijzigd door Armo op 25-10-2017 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:18
Armo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

[...]

Hmm, waar ken ik die van... 8)7

Edit: Het is waarschijnlijk een "grap". Lijkt namelijk op een (bijna) complete copy/paste van BTG thread :o
Een woord:

Vertcoin, maar dan niet een preminede BTC cloon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:42:
Iemand gehoord over GUTS tickets? Zij willen de blockchain gebruiken om in een app tickets te kopen en verkopen om woekerprijzen tegen te gaan en valste tickets. Ook hebben ze een systeem waarbij je in een wachtrij wordt geplaatst tijdens het kopen van tickets (pre-sale start over een paar uur) en het werkt allemaal best netjes eigenlijk. Potentie is er ook om als geduchte concurrent tegen de grote ticket bedrijven marktaandeel op te pakken omdat hun product veel beter werkt.

Het is een Nederlandse startup en als adviseur hebben ze er ook een aantal grote namen bij (bv de manager van Martin Garrix) en hebben ze al een werkend product (beta was met tickets voor Jochem Meijer). De website is hier te vinden: https://guts.tickets/

Zelf zal dit de eerste ICO zijn waar ik aan mee doe en mocht er iemand nog een referral willen, stuur dan een DM :).

Edit: Ook hebben ze de Buma meets tech award gewonnen, zijn door meerdere kranten en bladen geïnterviewd (als voorbeeld: http://www.telegraaf.nl/n...an-fraude-concertkaartjes)
Het is op dit moment nog erg 'under the radar' maar ik verwacht dat het oplopend naar de ICO (midden november) toch wel steeds meer gehyped gaat worden.

Hier is een sandbox om te kijken hoe het eigenlijk werkt: https://sandbox.guts.tickets/events/9
Dit is gister ook in het half8 nieuws geweest bij RTL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Welke wallet hebben jullie gebruikt om je Bitcoin Gold te claimen? Coinomi en Freewallet staan beiden op de BTG website, maar ik heb zelf geen ervaring met deze wallets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Baal wel behoorlijk ik zag de dip van vandaag wel aankomen en de sprong omhoog van de alts eerder ook, aan de laatste heb ik leuk verdiend maar omdat de winst niet naar snel genoeg fiat kon laten omzetten (max 2 btc pd) zie ik alles alsnog in rap tempo verdwijnen. Normaal is BTC mijn veilige tussentijdse haven maar met kans op mogelijke BTC dip dit keer niet. En dan kom je erachter dat als je geen backup mogelijkheid hebt je de sjaak bent. Dus ik ontkom er niet aan om toch maar onbewerkte paspoort kopie op te sturen naar 1 of meerdere exchanges. Hopelijk gaat het weer omhoog, vrees er voorlopig voor, maar dit grapje kost me wel duizenden euro's aan winst. :'(

Overigens zou het me niet verbazen als iedereen de BTC weer omarmd met hoop op meer winsten nu ze zien wat voor kansen er liggen en gaat is dip afgezien van nu wat zakken al voorbij.

Harde les weer geweest voor mij.

[ Voor 56% gewijzigd door ErikRo op 25-10-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
CorvusGS schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:33:
Welke wallet hebben jullie gebruikt om je Bitcoin Gold te claimen? Coinomi en Freewallet staan beiden op de BTG website, maar ik heb zelf geen ervaring met deze wallets.
Coinomi ondersteunt (nog) geen BTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Luuk schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Coinomi ondersteunt (nog) geen BTG.
Dus die Freewallet kan het wel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:38:
Baal wel behoorlijk ik zag de dip van vandaag wel aankomen en de sprong omhoog van de alts eerder ook, aan de laatste heb ik leuk verdiend maar omdat de winst niet naar snel genoeg fiat kon laten omzetten zie ik alles alsnog in rap tempo verdwijnen. Normaal is BTC mijn veilige tussentijdse haven maar met kans op mogelijke BTC dip dit keer niet. En dan kom je erachter dat als je geen backup mogelijkheid hebt je de sjaak bent. Dus ik ontkom er niet aan om toch maar onbewerkte paspoort kopie op te sturen naar 1 of meerdere exchanges. Hopelijk gaat het weer omhoog, vrees er voorlopig voor, maar dit grapje kost me wel duizenden euro's aan winst. :'(

Overigens zou het me niet verbazen als iedereen de BTC weer omarmd met hoop op meer winsten nu ze zien wat voor kansen er liggen en gaat is dip afgezien van nu wat zakken al voorbij.

Je hebt toch winst gemaakt in BTC met je alts neem ik aan? Dan is er toch niets aan de hand? Die gaat wel weer omhoog hoor.
Of doel je op 'winst' in Bitcoin waarde? Dan nog: vasthouden. Waarom zou je in fiat gaan? Heb je het geld nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Majesty schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Je hebt toch winst gemaakt in BTC met je alts neem ik aan? Dan is er toch niets aan de hand? Die gaat wel weer omhoog hoor.
Of doel je op 'winst' in Bitcoin waarde? Dan nog: vasthouden. Waarom zou je in fiat gaan? Heb je het geld nodig?
Wel winst in dollar maar die winst is wel 2/3 gezakt ten opzichte van de top waarop ik eruit wilde.
BTC waarde is iets meer 1/3 gezakt en alles zakt nog steeds. Dus wachten is nu idd het beste en hopen dat de schade meevalt. Van 1 coin denk ik echter niet dat die voorlopig het oude niveau weer gaat halen.

Fiat vind ik verstandiger even aankijken voor een week hoe de markt reageert en dan meer terugkopen dan ik had in alts of BTC afhankelijk wat slimste zou zijn op dat moment.

[ Voor 12% gewijzigd door ErikRo op 25-10-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
CorvusGS schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:42:

Wat let je om dat zelf even te checken? ;)

On a serious note:
Ik ben een tijdje terug ook maar eens ingestapt onder het het motto beter laat dan nooit :+
Meeste (schijntje in vergelijking met de ervaren mensen hier) heb ik nu in een aantal Alts staan, welke tijdens de dip gekocht zijn.. Helaas net te laat met de boel verkopen (en het snappen / in kunnen stellen van automated sells enzo :+ )..
Voorlopig maar ff laten staan en kijken of de boel weer wat gaat pieken om het beetj verlies wat ik nu heb goed te maken of een kleine winst te behalen.. Time will tell!
Gelukkig is dit leergeld wel een bedrag wat ik kan, maar natuurlijk liever niet wil :+ , missen. Dat voorkomt gelukkig het in paniek met verlies verkopen om elders hopelijk wél winst te pakken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nnoitra op 25-10-2017 13:58 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:30
En dan kom je erachter dat als je geen backup mogelijkheid hebt je de sjaak bent. Dus ik ontkom er niet aan om toch maar onbewerkte paspoort kopie op te sturen naar 1 of meerdere exchanges.
Maar dat hoeft toch helemaal niet? Ik heb alleen op Kraken een verified account, maar heb nu mijn geld in US Dollars staan op Bitfinex. Je kan gewoon bijvoorbeeld op Kraken je Euro's omzetten naar ETH, ETH versturen naar Bitfinex en daar weer omzetten naar Dollars. Zolang je niet wilt/hoeft uit te betalen naar een bankrekening is verificatie niet nodig.
Jij kan dus je geld verspreiden over meerdere exchanges zonder dat je verified bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Knielen op 25-10-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik heb wel wat over gelezen maar kom er niet uit, misshcien iemand hier wel. Kun je zonder problemen je BTC van Binance naar Electrum sturen en vandaar naar BL3P? Ik las wat over mogelijk gevaar dat ze verwisseld kunnen worden op de chain waardoor je BTC als BTG zou worden gezien of omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
CorvusGS schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:42:
[...]

Met die wallet heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Knielen schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:01:
[...]
Maar dat hoeft toch helemaal niet? Ik heb alleen op Kraken een verified account, maar heb nu mijn geld in US Dollars staan op Bitfinex. Je kan gewoon bijvoorbeeld op Kraken je Euro's omzetten naar ETH, ETH versturen naar Bitfinex en daar weer omzetten naar Dollars. Zolang je niet wilt/hoeft uit te betalen naar een bankrekening is verificatie niet nodig.
Jij kan dus je geld verspreiden over meerdere exchanges zonder dat je verified bent.
Ik handel veel op Binance en daar zit een beperking van 2 BTC op als je wilt withdrawen naar eigen wallet of andere exchange. Dus dan pas kan 2 BTC overmaken dan minstens 24 uur wachten weer 2 BTC, etc. Dan kan de koers alweer flink gezakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Baal wel behoorlijk ik zag de dip van vandaag wel aankomen en de sprong omhoog van de alts eerder ook, aan de laatste heb ik leuk verdiend maar omdat de winst niet naar snel genoeg fiat kon laten omzetten (max 2 btc pd) zie ik alles alsnog in rap tempo verdwijnen. Normaal is BTC mijn veilige tussentijdse haven maar met kans op mogelijke BTC dip dit keer niet. En dan kom je erachter dat als je geen backup mogelijkheid hebt je de sjaak bent. Dus ik ontkom er niet aan om toch maar onbewerkte paspoort kopie op te sturen naar 1 of meerdere exchanges. Hopelijk gaat het weer omhoog, vrees er voorlopig voor, maar dit grapje kost me wel duizenden euro's aan winst. :'(

Euhmmmm, mag ik dan vragen voor hoeveel $ jij in crypto zit? Lijkt me toch een akelig groot bedrag zo zonder dat je verified bent.

En, Kraken al geprobeerd? Je kan daar gewoon terug naar euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Ik heb de laatste dagen echt verkeerde keuzes gemaakt, helaas mijn masternode verloren hierdoor bij WTC.

Ik heb eergisternacht al mijn WTC omgezet naar BTC om mijn BTG op te eisen, vervolgens de wekker gezet om tijdens 491.407 snel weer terug in te kunnen kopen. Hoewel ik de wekker al anderhalf uur eerder had gezet dan de countdown werd ik alsnog bij block 491.421 wakker. Zeer frustrerend: Nu waren de alts al weg en kon ik dus niet meer anticiperen zoals me bij BCC wel gelukt was.

Mijn 6 BTG heb ik op Binance verkocht voor 0,0502, echter moet ik nu op de een of andere manier mijn masternode weer veilig zien te stellen.. Of $3500 extra erin pompen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een vreselijk onvoorspelbare tijd is het wat mij betreft. Vele altcoins lijken een stabiel niveau te hebben gevonden de afgelopen 24 uur. Maar nu. Hoelang blijft dit stabiel, en zal de eerstvolgende uitschieter negatief of positief zijn voor de alts...

Mijn visie: Ik denk dat er nog wel tijd is voor de alts om nog wat verder omhoog te herstellen. Echter, hoe dichter we bij de SegWit2x fork komen, hoe gekker de markt weer gaat worden. Vele zullen hun alts verkopen en enkel BTC houden ten tijde van de fork. Denk ik...

Ik probeer in elk geval komende 1.5 week nog in alts te blijven en daarna maar even zien hoe verder. Iemand een duidelijke visie op komende weken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:19:
Vele zullen hun alts verkopen en enkel BTC houden ten tijde van de fork. Denk ik...
Nogmaals waarom zou de btc in waarde stijgen vanwege de fork. Bij de BTG werd nog gratis btg gegeven als lokkertje. Hier krijg je niks.
Ik zie echt niet in waarom iedereen perse in de BTC wil tegen die tijd

[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 25-10-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Nogmaals waarom zou de btc in waarde stijgen vanwege de fork. Bij de BTG werd nog gratis btg gegeven als lokkertje. Hier krijg je niks.
Misschien zie ik het helemaal verkeerd. Maar voor elke BTC die je ten tijde van de fork in je wallet hebt, krijg je dan toch een BTC op beide takken? Dus hoe meer BTC je op dat moment in je wallet hebt, hoe meer BTC je op beide takken krijgt? Het gaat volgens mij niet zozeer om een waardestijging van BTC, meer om het feit dat je je beschikbare BTC na de fork op 2 takken hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zou natuurlijk zoals bij de vorige wijziging kunnen gaan; ervoor een dip ivm onzekerheid. Daarna knallen. Maar inderdaad, vind het allemaal nogal onvoorspelbaar. Ook of de S2x fork nou goed of slecht is. Nouja, hij mag nog wel even iets zakken, wil nog wat extra BTC, want op het holden daarvan heb ik tot nu toe toch het meeste succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:13:
[...]
Ik handel veel op Binance en daar zit een beperking van 2 BTC op als je wilt withdrawen naar eigen wallet of andere exchange. Dus dan pas kan 2 BTC overmaken dan minstens 24 uur wachten weer 2 BTC, etc. Dan kan de koers alweer flink gezakt zijn.
Op Binance kan je gewoon van BTC naar USDT gaan, en dan een dag later BTC (lager) kopen en withdrawen.
Je kan dan je winst in USDT houden en kan BTC lekker verder zakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Bij de 2x fork heb je gewoon coins op beide chains hoor, je hebt dus (om het zo maar even te noemen) na de fork 1x coins en 2x coins, net zoals je nu Bitcoin Gold hebt gekregen.
Daarom is het ook een fork, anders was het wel een nieuwe coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ernemmer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

Op Binance kan je gewoon van BTC naar USDT gaan, en dan een dag later BTC (lager) kopen en withdrawen.
Je kan dan je winst in USDT houden en kan BTC lekker verder zakken.
Daar heb ik dus gisteren nacht de hele tijd naar zitten zoeken. Ik kon wel van BTC naar USDT maar vond tot mijn verbazing nergens de optie om van USDT weer terug naar BTC te kunnen. Ik zag alleen maar één richting verkeer. Maar die moet er dus wel zijn ...
Vond hem niet onder de USDT lijst van binance en niet onder BTC lijst. Misschien een linkje voor een bijziend forumlid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:29:
[...]
Daar heb ik dus gisteren nacht de hele tijd naar zitten zoeken. Ik kon wel van BTC naar USDT maar vond tot mijn verbazing nergens de optie om van USDT weer terug naar BTC te kunnen. Ik zag alleen maar één richting verkeer. Maar die moet er dus wel zijn ...
Vond hem niet onder de USDT lijst van binance en niet onder BTC lijst. Misschien een linkje voor een bijziend forumlid?
Als je op USDT klikt zie je kopen en verkopen. Ofwel je koopt bitcoins met usdt of je verkoopt bitcoins tegen usdt.

Of eth natuurlijk. Er zijn geen andere pairs beschikbaar om tegen usdt te traden op binance.

[ Voor 7% gewijzigd door dudee op 25-10-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:29:
[...]
Zoals bovenstaand kan dat via onderstaande link.

https://www.binance.com/trade.html?symbol=BTC_USDT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Misschien zie ik het helemaal verkeerd. Maar voor elke BTC die je ten tijde van de fork in je wallet hebt, krijg je dan toch een BTC op beide takken? Dus hoe meer BTC je op dat moment in je wallet hebt, hoe meer BTC je op beide takken krijgt? Het gaat volgens mij niet zozeer om een waardestijging van BTC, meer om het feit dat je je beschikbare BTC na de fork op 2 takken hebt...
Ok dat van twee coins was me idd niet bekend.
Al vraag ik me af wat de waarde zal zijn van twee coins. Straks zakt en daalt de waarde en heb je ipv één coin van 5000, twee coins van 1500 en 3500. Als je dan op verkeerde paard hebt gewed...
Mijn voorkeur blijft nog steeds in alt steken of je moet straks echt twee coins van 5000 hebben na de fork, dan wil ik.ook wel.
ps bedankt nog diegene die betekenis fork tegenover coin even uitlegde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Bij de vorige 2 forks was het duidelijk dat er niet genoeg support was om de originele BTC te verdrijven.
Bij de aankomende fork is er 80% support voor de nieuwe variant. De kans is volgens mij dan ook redelijk groot dat B2X straks meer waard is dan BTC.
Hoe het verloop van de alts t.o.v. BTC en USD gaat zou ik echt niet kunnen voorspellen. Ik weet wel dat ik zelf 100% BTC ga zitten tot na de fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
ErikRo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:38:
[...]

Ok dat van twee coins was me idd niet bekend.
Al vraag ik me af wat de waarde zal zijn van twee coins. Straks zakt en daalt de waarde en heb je ipv één coin van 5000, twee coins van 1500 en 3500. Als je dan op verkeerde paard hebt gewed...
Mijn voorkeur blijft nog steeds in alt steken of je moet straks echt twee coins van 5000 hebben na de fork, dan wil ik.ook wel.
ps bedankt nog diegene die betekenis fork tegenover coin even uitlegde.
Je hebt gewoon beide coins, de waardes bij elkaar opgeteld zijn in jouw geval dus gewoon 5000. Je kiest er niet een ten tijde van de fork, je hebt ze beiden. Je hoeft dus niet op het verkeerde paard te wedden.

Ik ga ze gewoon een tijd vasthouden en kijken welke kant ze opgaan, de "hoofdchain" zal toch wel blijven groeien na een initiele dip en dan heb je gewoon gratis een altcoin er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
dudee schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Als je op USDT klikt zie je kopen en verkopen. Ofwel je koopt bitcoins met usdt of je verkoopt bitcoins tegen usdt.

Of eth natuurlijk. Er zijn geen andere pairs beschikbaar om tegen usdt te traden op binance.
Was het echt zo simpel. Goh wat stom dat ik dat niet gezien heb. ok het was dan wel drie uur 's nachts maar dan nog :-) teveel gefocused op verkeerde oplossing. Zou me veel verlies bespaard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Ethereum Gold gekocht ?
Vanmorgen bij 0.07euro gekocht .. inmiddels 0.20 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:59:
Pak je winst snel..dump zal zo volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ernemmer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:48:
Bij de vorige 2 forks was het duidelijk dat er niet genoeg support was om de originele BTC te verdrijven.
Bij de aankomende fork is er 80% support voor de nieuwe variant. De kans is volgens mij dan ook redelijk groot dat B2X straks meer waard is dan BTC.
Hoe het verloop van de alts t.o.v. BTC en USD gaat zou ik echt niet kunnen voorspellen. Ik weet wel dat ik zelf 100% BTC ga zitten tot na de fork.
80% support van miners die de NYC agreement hebben getekend ja. Support onder gebruikers zal nihil zijn. De prijs wordt bepaald door gebruikers, niet door miners. Ik verwacht de kans zeer gering dat B2X meer waard zal worden dan BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel BTC als Alts dalen. Iemand enig idee waar al het geld naartoe gaat ? Bij de volgende fork zal ik hier zeker rekening mee houden. Alles UP na de fork en nu alles weer down, hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Luuk schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

80% support van miners die de NYC agreement hebben getekend ja. Support onder gebruikers zal nihil zijn. De prijs wordt bepaald door gebruikers, niet door miners. Ik verwacht de kans zeer gering dat B2X meer waard zal worden dan BTC.
Als 80% van de miners overstapt op B2X zullen de blocks op de originele chain er heel lang over gaan doen om gemined te worden. Dit heeft tot gevolg dat transacties heel lang gaan duren. De transactie fees zullen erg hard stijgen als je een beetje snelle transactie wilt hebben.

Als de miners het een tijdje uit kunnen houden om de minder winstgevende chain (B2X) te minen wordt de originele chain vanzelf te duur voor de gebruikers en die zullen dan overstappen op de veel goedkopere en snellere B2X chain.

PS, dit is hoe ik er over denk en in crypto is natuurlijk van alles mogelijk, ik heb geen glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 00:44

grq

Ik zag de groei, hoe kwam je er bij om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh van waar heb je dat gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg enthousiast over guts! Niet alleen een whitepaper zoals vele ico's maar al een fantastich mooi product zeker gezien de discussie in de tweede kamer, zie link. precies op juiste moment!
https://www.ad.nl/politie...rhandel-tickets~acc9a286/

De presale loopt nog 24uur dus je kunt nog meedoen. Ik denk dat dit erg groot kan gaan worden dus fill that bag!
https://ico.guts.tickets/

Bijgaand ook nog een coinreview vanuit de bitcoin.pub

https://docs.google.com/s...-62NO1fE/edit?usp=sharing

_/-\o_ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Ik ben erg enthousiast over guts! Niet alleen een whitepaper zoals vele ico's maar al een fantastich mooi product zeker gezien de discussie in de tweede kamer, zie link. precies op juiste moment!

De presale loopt nog 24uur dus je kunt nog meedoen. Ik denk dat dit erg groot kan gaan worden dus fill that bag!

Ik heb geen ervaring met tickets en dergelijke en handel eigenlijk alleen op Kraken. Ik zie dat ik een etherwallet nodig heb, deze heb ik momenteel nog niet. Hoe werkt het bij Guts dan, ik lever Ether in voor tickets? Hoeveel Ether voor hoeveel tickets etc. Ik ben een redelijke newbie hierin dus mocht iemand een korte uitleg hebben graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:30:
[...]

Ik heb geen ervaring met tickets en dergelijke en handel eigenlijk alleen op Kraken. Ik zie dat ik een etherwallet nodig heb, deze heb ik momenteel nog niet. Hoe werkt het bij Guts dan, ik lever Ether in voor tickets? Hoeveel Ether voor hoeveel tickets etc. Ik ben een redelijke newbie hierin dus mocht iemand een korte uitleg hebben graag.
Dit heb ik eerder vandaag al via een DM gestuurd:

https://blog.guts.tickets/ op deze website wordt een blog bijgehouden voor GUTS tickets, er wordt een zogenoemde ICO op 15 november (initial coin offering) gehouden waarbij je dus Ethereum verstuurd en er GET tokens voor terugkrijgt (voor een bepaalde prijs). Deze munten zijn dus eigenlijk wat je koopt. Later zullen deze munten ook verhandelbaar worden op handelsplaatsen en is het mogelijk om ze dan ook te kopen.

Het kan echter dat de prijs op de handelsplaats lager (onwaarschijnlijk) of hoger (waarschijnlijk met hoe ver ze eigenlijk al zijn met hun product) uitvallen. Het is dus een keus om meer risico te nemen om eerder te 'investeren' maar dit kan ook resulteren in een hogere winst.

Omdat jij nog weinig ervaring hebt met crypto zou ik misschien eerst wat inlezen in hoe transacties zelf werken, hoe Ethereum werkt en hoe alles veilig te bewaren is.

Je hebt inderdaad een 'cold wallet' nodig, omdat je een token terug krijgt op hetzelfde adres waarvan jij de Ether stuurt, de meeste exchanges ondersteunen dit niet en als je het via een exchange doet ben jij je munten kwijt. MyEtherWallet.com is een website waar je online een Ethereum wallet aan kan maken, kijk echter uit! Vandaag nog was het in het nieuws op Tweakers dat er zeer veel mee wordt opgelicht, kijk goed of je op de juiste website zit.

Ook zeer interessant leesvoer over GUTS:

https://guts.tickets/file...r-GUTS-Tickets-latest.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Heb ook meegedaan, Medium artikelen zijn ook helder, ben benieuwd naar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Dit heb ik eerder vandaag al via een DM gestuurd:

https://blog.guts.tickets/ op deze website wordt een blog bijgehouden voor GUTS tickets, er wordt een zogenoemde ICO op 15 november (initial coin offering) gehouden waarbij je dus Ethereum verstuurd en er GET tokens voor terugkrijgt (voor een bepaalde prijs). Deze munten zijn dus eigenlijk wat je koopt. Later zullen deze munten ook verhandelbaar worden op handelsplaatsen en is het mogelijk om ze dan ook te kopen.

Het kan echter dat de prijs op de handelsplaats lager (onwaarschijnlijk) of hoger (waarschijnlijk met hoe ver ze eigenlijk al zijn met hun product) uitvallen. Het is dus een keus om meer risico te nemen om eerder te 'investeren' maar dit kan ook resulteren in een hogere winst.

Omdat jij nog weinig ervaring hebt met crypto zou ik misschien eerst wat inlezen in hoe transacties zelf werken, hoe Ethereum werkt en hoe alles veilig te bewaren is.

Je hebt inderdaad een 'cold wallet' nodig, omdat je een token terug krijgt op hetzelfde adres waarvan jij de Ether stuurt, de meeste exchanges ondersteunen dit niet en als je het via een exchange doet ben jij je munten kwijt. MyEtherWallet.com is een website waar je online een Ethereum wallet aan kan maken, kijk echter uit! Vandaag nog was het in het nieuws op Tweakers dat er zeer veel mee wordt opgelicht, kijk goed of je op de juiste website zit.

Ook zeer interessant leesvoer over GUTS:

https://guts.tickets/file...r-GUTS-Tickets-latest.pdf
Goede uitleg 👍🏻. Het is idd best even ingewikkeld zeker als je net begint. Pas idd op met links vanuit mail/forums etc en tik zorgvuldig het adres van myetherwallet zelf in anders loop jet t risico al je eth kwijt te zijn. Er zijn helaas meerdere mensen die al veel kwijt zijn geraakt dus pas op! Het is opmzich ook voor een newbie goed te doen. Je vult je eth adres in en geeft aan met hoeveel eth je wil meedoen. In presale max 6eth. Dan krijg je mail van guts waarin staat wat je moet doen. Goed de stappen volgen en alles netjes volgen. En myetherwallet kan je de token 'get' toevoegen en worden je gekochte tokens zichtbaar. Tijdens presale kosten ze 0,37 en dat loopt op in public sale tier 1,2,3 en 4. Bij live gaan is 0,5 gegarandeerd wn dan s t een kwestie van vraag/aanbod. Kan best hard gaan waardoor je met je investering veel winst kan maken (geen garanties maar nogmaals ze hebben een heel goed product en al grote partijen die mee willen doen!) give it a try zou ik zeggen! 🔝🚀📈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Bitcoin Silver in December??

https://cointelegraph.com...n-amid-more-2x-rejections

Laten we hopen van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billes
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 09:56
Ik zie het niet helemaal in GUTS. Waarom zou ik niet alsnog een ticket kopen (bv voor 1 token) en doorverkopen (bv via Tweakers ;)) voor 1 token + €100? Het wordt mij niet duidelijk hoe dit wordt uitgesloten, of begrijp ik het nu verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Billes schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:38:
Ik zie het niet helemaal in GUTS. Waarom zou ik niet alsnog een ticket kopen (bv voor 1 token) en doorverkopen (bv via Tweakers ;)) voor 1 token + €100? Het wordt mij niet duidelijk hoe dit wordt uitgesloten, of begrijp ik het nu verkeerd?
Dat kan niet. Zijn unieke nrs op de blockchain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf wel een klein bedrag in GET te investeren. Zojuist een Etherwallet aangemaakt online, maar ik zie GET nog niet in het lijstje met tokens. Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:50:
Ik durf wel een klein bedrag in GET te investeren. Zojuist een Etherwallet aangemaakt online, maar ik zie GET nog niet in het lijstje met tokens. Kan dat kloppen?
Als je tokens gekocht hebt tijdens de ICO kun je op de volgende link controleren of je ze ontvangen hebt:
https://etherscan.io/address/%JE_WALLET_ADRES%

Door klikken geeft je de details van al je tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaRSTeaM schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:54:
[...]

Als je tokens gekocht hebt tijdens de ICO kun je op de volgende link controleren of je ze ontvangen hebt:
https://etherscan.io/address/%JE_WALLET_ADRES%

Door klikken geeft je de details van al je tokens.
Dat is duidelijk, maar MyEtherWallet geeft dus schijnbaar nog niet de mogelijkheid de coins al weer te geven nadat ik ze zou aanschaffen, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Kleven er nog voordelen aan het invullen van een referral link bij die GET ico?

Edit: Ja ik bedoelde eigenlijk ook meer voor degene die het invult, niet de referrer :P
Maar thanks.

[ Voor 39% gewijzigd door uNoTopia op 25-10-2017 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 15:52
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:00:
[...]

Dat is duidelijk, maar MyEtherWallet geeft dus schijnbaar nog niet de mogelijkheid de coins al weer te geven nadat ik ze zou aanschaffen, kan dat kloppen?
https://blog.guts.tickets...-your-wallet-25fd4bf33b96

Contract address: 0x8a854288a5976036A725879164Ca3e91d30c6A1B
Ticket symbol: GET
Decimals: 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
uNoTopia schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:13:
direct vanaf de website:
REFER A FRIEND:
EARN 2% IN GET OF THEIR CONTRIBUTION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvesh schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

https://blog.guts.tickets...-your-wallet-25fd4bf33b96

Contract address: 0x8a854288a5976036A725879164Ca3e91d30c6A1B
Ticket symbol: GET
Decimals: 18
Gaaf! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal,

Ik heb even een graag over de aankomende fork. Is het verstandig om al mijn altcoins om te zetten naar BTC? En hoe werkt het dan precies? Krijg ik dan het aantal BTC op beide versies? En wordt de waarde per coin dan verdeeld over beide versies of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:22:
Hi allemaal,

Ik heb even een graag over de aankomende fork. Is het verstandig om al mijn altcoins om te zetten naar BTC? En hoe werkt het dan precies? Krijg ik dan het aantal BTC op beide versies? En wordt de waarde per coin dan verdeeld over beide versies of?
Of het verstandig is weet je pas achteraf.

Je krijgt het aantal BTC (1) dat je ten tijde van de fork hebt als aantal BTC (1) en BTC2x (1). De waarde kan echter per coin/chain verschillen en de waarde wordt niet verdeeld. Het kan wel zo zijn dat 1 van de 2 stijgt en de ander daalt, dan wordt op zich de waarde wel een beetje verdeeld, maar dat is dus niet een echte verdeling, dat is dan gevolg van vraag en aanbod per individuele munt. Het kan ook zijn dat ze beide in waarde stijgen. Dus nee, niet verdeeld, wel kan je verwachten dat mensen hun inleg verdelen en dat daardoor indirect de waarde verdeeld wordt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:22:
Hi allemaal,

Niemand weet wat verstandig is, de tijd zal het leren :). Dat is het idee van de markt, dat deze niet voorspelbaar is.

Bij een 'fork' heb je op hetzelfde BTC adres niet alleen BTC maar ook de 'fork' munten staan. Deze hebben beide onafhankelijk (in zekere mate) een prijs. Hoe de prijs van de ene of de andere munt zal zijn is ook afwachten, dit hangt er weer vanaf hoeveel exchanges en mensen interesse hebben in de munt.

Ditzelfde is gebeurt met Bitcoin Cash op 1 augustus.

Ook is het handig om de munten niet op een exchange te hebben staan maar in een 'cold wallet' in eigen beheer. Het kan namelijk zo zijn dat een exchange geen ondersteuning bied voor één van beide munten en hierdoor loop je dan geld mis.
uNoTopia schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:13:

Edit: Ja ik bedoelde eigenlijk ook meer voor degene die het invult, niet de referrer :P
Maar thanks.
En nee, voor degene die het invult zit er geen voordeel aan. Nu kan je natuurlijk vragen aan degene die je referred of die 1% naar jou toe wilt sturen :) dan heb je er wel aan beide kanten voordeel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

He wat een tof concept! Ik vind dit echt de missing link in ticket sales. 2e Hands kaartjes kopen is nooit zonder risico (been there). En als dit het probleem op lost hebben ze misschien wel iets moois in handen.

Ik vraag me alleen af hoe ze het volatiliteit probleem op gaan lossen. Wat als je je tickets vandaag verkoopt en tegen de tijd dat het concert is is de prijs van ETH gedaald en zijn die dure tickets opeens een stuk goedkoper. Of een GET word op eens een stuk gewilder en dus duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Noxa schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:38:
[...]

He wat een tof concept! Ik vind dit echt de missing link in ticket sales. 2e Hands kaartjes kopen is nooit zonder risico (been there). En als dit het probleem op lost hebben ze misschien wel iets moois in handen.

Ik vraag me alleen af hoe ze het volatiliteit probleem op gaan lossen. Wat als je je tickets vandaag verkoopt en tegen de tijd dat het concert is is de prijs van ETH gedaald en zijn die dure tickets opeens een stuk goedkoper. Of een GET word op eens een stuk gewilder en dus duurder?
In de whitepaper wordt het heel mooi uitgelegd, ze hebben als het ware een 'fund' waarin 14% van de GET tokens zitten en die per tijdseenheid de prijs bepaald vanuit exchanges. Voor een ticket is €0,50 aan GET nodig, dus GET = 1 euro --> 0,5 GET per kaartje, GET = 0,50 --> 1 GET per kaartje.

Ze hebben dan ook een bodemprijs voor de terugkoop van GET tokens vastgesteld op €0,50. Alleen zal de eerste koop van de markt plaatsvinden ergens in Q2 2018, en hoeveel ze kopen hangt ook van de vraag af.

De event organizers kopen weer van het fund en die gebruiken dat voor hun tickets. Hoe meer tickets er nodig zijn (dus hoe hoger de verkoop van GUTS) hoe meer tokens ze van de markt nodig hebben en hoe hoger de prijs zal worden. De terugkoop prijs van €0,50 is dan ook een minimum, het kan ook hoger worden maar niet lager.

Feitelijk is het dan ook dom om het onder die prijs door te verkopen, toch zal in de cryptowereld niets mij meer verbazen...

Voor de tickets:
De tickets worden 'gemaakt' met behulp van het GET token, dit betekent dus niet dat de ticketprijzen afhankelijk zijn van de crypto markt, die is er volledig gescheiden van. Maar ik zou je aanraden om de whitepaper door te lezen, het systeem is niet zo makkelijk uit te leggen namelijk maar zit echt heel mooi in elkaar: https://guts.tickets/file...r-GUTS-Tickets-latest.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Adnanos schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:01:
Heeft iemand zich verdiept in crypto-hedge (HDG)?
Het is net uitgekomen op etherdelta en Hitbtc. Ik ben lid geworden op hun telegram en de devs zijn heel actief. Ze zijn nu bezig met nog enkele exchanges en maandag zou Reuters er een artikel over brengen. De market cap is maar 2-3 miljoen. Het staat zelfs niet op coinmarketcap (moet eerst een bepaalde trade volume bereiken blijkbaar). Ik ga denk ik hier enkele euro's insteken. Door de kleine marketcap zie ik dit snel in waarde stijgen met wat publiciteit.
+150% op HDG in 24h. En het mooie is dat het geen pump & dump is, maar gewoon een coin met een prachtig team erachter en een belachelijk lage marketcap. Nu nog enkel op etherdelta en hitbtc beschikbaar, maar komt binnenkort op de grote exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

In de whitepaper wordt het heel mooi uitgelegd, ze hebben als het ware een 'fund' waarin 14% van de GET tokens zitten en die per tijdseenheid de prijs bepaald vanuit exchanges. Voor een ticket is €0,50 aan GET nodig, dus GET = 1 euro --> 0,5 GET per kaartje, GET = 0,50 --> 1 GET per kaartje.

Ze hebben dan ook een bodemprijs voor de terugkoop van GET tokens vastgesteld op €0,50. Alleen zal de eerste koop van de markt plaatsvinden ergens in Q2 2018, en hoeveel ze kopen hangt ook van de vraag af.

De event organizers kopen weer van het fund en die gebruiken dat voor hun tickets. Hoe meer tickets er nodig zijn (dus hoe hoger de verkoop van GUTS) hoe meer tokens ze van de markt nodig hebben en hoe hoger de prijs zal worden. De terugkoop prijs van €0,50 is dan ook een minimum, het kan ook hoger worden maar niet lager.

Feitelijk is het dan ook dom om het onder die prijs door te verkopen, toch zal in de cryptowereld niets mij meer verbazen...

Voor de tickets:
De tickets worden 'gemaakt' met behulp van het GET token, dit betekent dus niet dat de ticketprijzen afhankelijk zijn van de crypto markt, die is er volledig gescheiden van. Maar ik zou je aanraden om de whitepaper door te lezen, het systeem is niet zo makkelijk uit te leggen namelijk maar zit echt heel mooi in elkaar: https://guts.tickets/file...r-GUTS-Tickets-latest.pdf
Zat er al in te neuzen maar je legt het helder uit. Thnx.

Ik ga in ieder geval even mijn ETH adres white-listen, even nachtje over slapen of ik er een paar ETH in stop. Ik houd van dit soort praktische toepassingen van blockchain. Er zijn tal van ICO's die gouden bergen beloven maar nog niet eens een werkend product hebben.

Deze jongens hebben een werkend product! En ze lossen een probleem op waar tot op heden niemand echt een slimme oplossing had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Niemand weet wat verstandig is, de tijd zal het leren :). Dat is het idee van de markt, dat deze niet voorspelbaar is.

Bij een 'fork' heb je op hetzelfde BTC adres niet alleen BTC maar ook de 'fork' munten staan. Deze hebben beide onafhankelijk (in zekere mate) een prijs. Hoe de prijs van de ene of de andere munt zal zijn is ook afwachten, dit hangt er weer vanaf hoeveel exchanges en mensen interesse hebben in de munt.

Ditzelfde is gebeurt met Bitcoin Cash op 1 augustus.

Ook is het handig om de munten niet op een exchange te hebben staan maar in een 'cold wallet' in eigen beheer. Het kan namelijk zo zijn dat een exchange geen ondersteuning bied voor één van beide munten en hierdoor loop je dan geld mis.
[...]

En nee, voor degene die het invult zit er geen voordeel aan. Nu kan je natuurlijk vragen aan degene die je referred of die 1% naar jou toe wilt sturen :) dan heb je er wel aan beide kanten voordeel aan.
Thnx voor de uitleg!

Zijn er hier ook mensen die hun alts niet gaan omwisselen naar BTC? En waarom kies je daar voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 14:21
Is het probleem wat GUTS probeerd op te lossen niet al opgelost met TicketSwap? Ik zie ook niet zo snel Kees en Ingrid een kaartje kopen met GET om naar een feestje te gaan. Met TicketSwap heb je reviews van verkopers en kun je makkelijk met iDeal betallen in Euro's die mensen begrijpen.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamotek
Sc0tTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:04:
Is het probleem wat GUTS probeerd op te lossen niet al opgelost met TicketSwap? Ik zie ook niet zo snel Kees en Ingrid een kaartje kopen met GET om naar een feestje te gaan. Met TicketSwap heb je reviews van verkopers en kun je makkelijk met iDeal betallen in Euro's die mensen begrijpen.
Het is niet dat mensen crypto moeten kopen, het is een onderliggend protocol. De gebruiker 'merkt' er niets van, behalve een betere service met het kopen en verkopen van kaarten zonder woekerprijzen en dat 'vervalsde' tickets ook niet mogelijk zijn.

Zoals ik al een paar keer heb vermeld, kijk even op de blog van GUTS of scan even de whitepaper door. Daar staat het veel beter uitgelegd dan hoe ik het hier kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:09:
[...]

De gebruiker 'merkt' er niets van, behalve een betere service met het kopen en verkopen van kaarten zonder woekerprijzen en dat 'vervalsde' tickets ook niet mogelijk zijn.
Ik snap dat de onderliggende technology handig kan zijn maar ik zie de grote ticketboeren daar niet in stappen (die willen juist zoveel mogelijk winst maken). Het verkopen/kopen van tweedehands tickets voor een eerlijke prijs is al opgelost met (de geweldige service van) TicketSwap.

Edit: En als de boeren er niet instappen bied de service geen meerwaarde voor fraude want je weet net zo goed/slecht waar de tickets vandaan komen als bij TicketSwap.

Het is voor mij reden genoeg om niet in GUTS te stappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sc0tTy op 25-10-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:19
Sc0tTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Ik snap dat de onderliggende technology handig kan zijn maar ik zie de grote ticketboeren daar niet in stappen (die willen juist zoveel mogelijk winst maken). Het verkopen/kopen van tweedehands tickets voor een eerlijke prijs is al opgelost met (de geweldige service van) TicketSwap.

Ticketswap vereist echter medewerking van de achterliggende ticket database om dubble verkoop te voorkomen. Iets wat nu, zeker bij 1st time users op unsupported events gewoon nog mogelijk is!.

Guts voorkomt dat totaal.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
[...]

GUTS is juist de concurrent van die ticketboeren ;). Het zijn de event organizers (dus managers van bands en dat soort mensen) die hier juist op zitten te wachten. Afgelopen jaar was het ook in het nieuws dat de zwarte cross woekerprijzen verafschuwd en het als een groot probleem ziet, GUTS zou daar de ideale oplossing voor kunnen bieden.

Maar het is je natuurlijk volkomen vrij om het niet te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
[...]

Edit: En als de boeren er niet instappen bied de service geen meerwaarde voor fraude want je weet net zo goed/slecht waar de tickets vandaan komen als bij TicketSwap.

TicketSwap werkt best aardig maar vereist een Facebook account. Niet iedere heeft die. Daarnaast is het nog steeds gebaseerd op wederzijds vertrouwen, ik krijg jouw kaartje en jij krijgt mijn geld.

TicketSwap voorkomt niet dat er mensen zijn die 10 kaarten kopen en er daarvan 7 met dikke winst door verkopen, GUTS kan dat wel voorkomen.

De grote ticketboeren zullen pas instappen als hun klanten van hun verlangen dat tickets op een eerlijke manier verkocht gaan worden en niet voor woekerwinsten doorverkocht worden. Daar zijn er genoeg van, Lowlands bijvoorbeeld maakt actief beleid op doorverkoop/handel van tickets. Ik zie hun dit systeem zo gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Ik ben ook zojuist (voor mijn budget) voor een leuk bedrag ingestapt in GUTS. Super leuk project om te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ik als party animal juich een eerlijk systeem toe (heb overigens nog nooit last van woekerprijzen gehad). Maar een paar kleine events gaan zo'n platform niet dragen lijkt me.

Hebben de grote boeren niet juist baat bij de woekerprijzen omdat mensen er dan eerder kaartjes kopen? Geen idee of daar onderzoek naar is.

Overigens denk ik dat wanneer het technisch een success is ze zomaar overgenomen kunnen worden door een Ticketmaster (of die beginnnen hun eigen blockchain).

Als ze wel op hun eigen kunnen blijven staan (hulde) en hun blockhain een regelrechte hit word snap ik nog niet waarom je GET tokens zou inkopen. Nu ben ik een (alt)coin newb maar de EUR-GET moet toch hetzelfde blijven om de ticketprijs eerlijk te houden? Ik heb de WP door gescanned maar kan daarover niets vinden in o.a. "3.2.1 Why the protocol needs its own token"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamotek
Sc0tTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:31:
Ik als party animal juich een eerlijk systeem toe (heb overigens nog nooit last van woekerprijzen gehad). Maar een paar kleine events gaan zo'n platform niet dragen lijkt me.

Hebben de grote boeren niet juist baat bij de woekerprijzen omdat mensen er dan eerder kaartjes kopen? Geen idee of daar onderzoek naar is.

Overigens denk ik dat wanneer het technisch een success is ze zomaar overgenomen kunnen worden door een Ticketmaster (of die beginnnen hun eigen blockchain).

Als ze wel op hun eigen kunnen blijven staan (hulde) en hun blockhain een regelrechte hit word snap ik nog niet waarom je GET tokens zou inkopen. Nu ben ik een (alt)coin newb maar de EUR-GET moet toch hetzelfde blijven om de ticketprijs eerlijk te houden? Ik heb de WP door gescanned maar kan daarover niets vinden in o.a. "3.2.1 Why the protocol needs its own token"
Probleem met ticketmaster en dat soort bedrijven dat ze ook vaak 2de hands markten bezitten waarbij ze een percentage krijgen van de omzet. Voor dat soort bedrijven zijn die woekerprijzen ook interessant, voor de evenementen zelf juist niet omdat mensen buiten de boot vallen omdat ze er niet zoveel geld voor (over) hebben.

Voor GUTS is dit natuurlijk voor hun een investeringsronde waarbij ze flink wat geld binnen kunnen halen om te kunnen groeien. Om het aantrekkelijk te maken voor investeerders moet er wel een reden zijn om de munten te kopen. Daarom bieden ze ook een 'bodem terug koop prijs' die de minimale terugkoop prijs garandeerd. Zoals ik in een vorige post ook al uit heb gelegd (om mezelf dan ook makkelijk te quoten):
Yamotek schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

Het blijft natuurlijk ook speculatie, zeker met een bedrijf wat zich nog niet op de grote markt bewezen heeft. Ik zie er echter wel grote potentie in waarom ik er aan deelgenomen heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat GET gekocht. Bedankt voor jullie tips & hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:11:
Ik heb wat GET gekocht. Bedankt voor jullie tips & hulp :)
Top! Daar ga je geen spijt van krijgen!!📈🚀🚀🔝

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
Alle nadelen die jullie noemen bij ticketswap, zijn niet juist volgens mij.
Je mag/kan daar geen woekerprijs vragen (max 10% boven de prijs die vermeld staat op het ticket).
Barcodes zijn uniek, kunnen niet dubbel worden aangeboden. Volgens mij krijg je nu zelfs een nieuw kaartje op je eigen naam.
"iedereen" heeft Facebook, als je een kaartje koopt van iemand kun je zien van wie, hoe de account van fb is (dus 0 vrienden is een nep account) en wat de ervaringen van mensen zijn met de verkoper.

Concureren tegen tickswap gaat dus niet zomaar, het is zo een goed en bekend concept. Ik blijf weg bij GUTS omdat ik ts te goed vind, en dat dus liever steun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

migila schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:16:
Alle nadelen die jullie noemen bij ticketswap, zijn niet juist volgens mij.
Je mag/kan daar geen woekerprijs vragen (max 10% boven de prijs die vermeld staat op het ticket).
Barcodes zijn uniek, kunnen niet dubbel worden aangeboden. Volgens mij krijg je nu zelfs een nieuw kaartje op je eigen naam.
"iedereen" heeft Facebook, als je een kaartje koopt van iemand kun je zien van wie, hoe de account van fb is (dus 0 vrienden is een nep account) en wat de ervaringen van mensen zijn met de verkoper.

Concureren tegen tickswap gaat dus niet zomaar, het is zo een goed en bekend concept. Ik blijf weg bij GUTS omdat ik ts te goed vind, en dat dus liever steun.
Ik zie het probleem ook niet echt wat ze oplossen. Dit wil niet zeggen dat er geen winst op gemaakt kan worden. Ik denk alleen wel dat er steeds meer verschillende soorten crypto komen voor verschillende soorten problemen. Moet ik over een aantal jaar 300 verschillende crypto bezitten om 300 verschillende dingen te betalen?

Waarom maken ze geen business gebouwd om een bestaande coin en vragen ze een kleine fee per verkocht kaartje? Dit geld trouwens voor veel coins (ook de coins die ik in bezit heb xD).

EDIT: Zodra Ticketswap besluit om ook crypto toe te staan, is dit bedrijf overbodig?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 23:28 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]