[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Yamotek schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 03:20:
[...]

Klopt, als er 491407 blokken zijn dan wordt dit nooit meer veranderd en kan je het meteen van je wallet afhalen als dit blok er is :). Ze zouden ook volgende week nog een snapshot kunnen maken tot block 491407, snap je het idee ervan nu? Dus je hebt gelijk, omdat je dan op block 491407 je BTC op je wallet hebt, wat er op het volgende block is maakt niet uit voor de snapshot
Op btcgpu.org staat iets anders:
The first Equihash block will be block 491407 of the Bitcoin Gold blockchain, and from that point on GPU miners participating in the Bitcoin Gold network will begin mining more Equihash blocks on top of it. In this way, the Bitcoin blockchain will bifurcate and a new coin - Bitcoin Gold (BTG) - will be created.

Everyone who holds BTC at block 491406 will then control an equal amount of coins on the BTG blockchain branch,

which can be spent at any time in the future with the corresponding private keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
uNoTopia schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:17:
Dit is lekker wakker worden.
Gisteravond met winst uit BTC wat LTC en ETH bijgekocht. Ik hoop dat deze nog verder omhoog schieten.

Intussen heeft ADX ook een boost gehad, die zie ik nog wel een paar keer verdubbelen zodra hun platform live gaat.
Zeg dat wel. Alles gehodled waaronder 50% btc en valt alles mee. Kan uiteraard nog verandering in komen maar de verwachtte dip is niet gekomen.

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Heeft er iemand hier meer ervaring met Litebit dan ik?

Ik heb enkele keren Ripples gekocht en deze had ik vrijwel instant beschikbaar.
Nu heb ik afgelopen avond STRAT's gekocht echter blijft de order op 'betaald staan'.
Blockchain explorer laat 0 sent en 0 in transaction zien. Ligt het aan de techniek van Stratis dat dit langer duurt in tegenstelling tot Ripple? Of ligt de bal bij LiteBit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:58:
[...]

Omdat je de markt niet kan voorspellen.

Achteraf is het altijd makkelijk praten: "wegens dit, wegens dat". Ik begrijp wel wat je nu doet, maar dit is gewoon niet te voorspellen.

Een tijdje geleden was er ook de 'weekend dip', ook een mythe die je achteraf pas bevestigd en vaak de term 'self fulfilling prophecy' kreeg.

Hopelijk krijg je gelijk en word je blij, lol. Worden we beide wel beter van, maar ik raad je dit ten stelligste af.
hmm... nou, die enorme dip die ik had verwacht is uitgebleven, beetje jammer. Maar op die kleine dip toch 0.14 BTC op vooruit gegaan.

Over 2 weken weer!

[ Voor 4% gewijzigd door simlock op 24-10-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
mklkhanou schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:56:

Nu heb ik afgelopen avond STRAT's gekocht echter blijft de order op 'betaald staan'.
Blockchain explorer laat 0 sent en 0 in transaction zien. Ligt het aan de techniek van Stratis dat dit langer duurt in tegenstelling tot Ripple? Of ligt de bal bij LiteBit?
Ik zou even kijken of je je bankrekening niet opnieuw moet verifiëren, dat geintje overkwam mij ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

mklkhanou schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:56:

Volgens mij heeft Litebit sinds gister al problemen. Zelfde is gebeurd met ETH bij een vriend van mij en op hun site staat nu ook dat verkoop "in onderhoud" is...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

Met de goedkope alts kun je inderdaad wel een slagje slaan! Maar toch niet gewoon als euro laten staan?

Succes!
Dip was minimaal. zeg maar niet.
Maar BTC op bijna piek dus verkocht, xrp buy order op 0.168 en is nu 0.20.
toch met winst eruit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Wat is jullie gevoel na 'het moment' van afgelopen nacht waar weken naar toe is geleefd. (Segwit2x nog even afwachten natuurlijk)

- De Bitcoin community wordt steeds groter, dus ook veel mensen die niet op forums meelezen/af wisten van de fork.

- De fork wordt op GoT heel erg opgeblazen, op andere forums valt het wel mee (? geen idee, ik lees alleen hier)

- De fork viel in Europe precies midden in de nacht, de dip is dus meegevallen.

- ... vul aan/reageer

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

orf

De fork was aangekondigd voor morgen. Ik denk dat er ook best wat mensen zullen zijn die morgen of overmorgen BTC verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

orf schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:18:
De fork was aangekondigd voor morgen. Ik denk dat er ook best wat mensen zullen zijn die morgen of overmorgen BTC verkopen.
Of die wachten tot "ze hun BTG hebben"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Impry schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:17:
Wat is jullie gevoel na 'het moment' van afgelopen nacht waar weken naar toe is geleefd. (Segwit2x nog even afwachten natuurlijk)

- De Bitcoin community wordt steeds groter, dus ook veel mensen die niet op forums meelezen/af wisten van de fork.
Dat, en veel mensen hebben de vorige fork nog in gedachten. Dat heeft veel mensen makkelijk geld opgeleverd.
- De fork wordt op GoT heel erg opgeblazen, op andere forums valt het wel mee (? geen idee, ik lees alleen hier)
Ik denk niet dat wij op GoT verantwoordelijk zijn voor de koerstijging van BTC de afgelopen weken.

- ... vul aan/reageer
Sommige delen van de wereld moeten nog wakker worden, of wachten inderdaad totdat ze hun BTG veilig in handen hebben. En ik denk dat een groot deel ook wacht tot de volgende fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
RutgervdZ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Ik zou even kijken of je je bankrekening niet opnieuw moet verifiëren, dat geintje overkwam mij ooit.
Puck schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:14:
[...]

Volgens mij heeft Litebit sinds gister al problemen. Zelfde is gebeurd met ETH bij een vriend van mij en op hun site staat nu ook dat verkoop "in onderhoud" is...
Thanks! Inmiddels is 'ie aan het afronden dus volgens mij gaat het allemaal goed. En uiteraard tegen de koers van afgelopen avond (€3,05). Inmiddels kosten ze daar €3,50 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Impry schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:17:

- ... vul aan/reageer
- De meeste mensen geven helemaal niks om een zoveelste shitcoin en laten het lekker voorbij gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

mklkhanou schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

[...]

Thanks! Inmiddels is 'ie aan het afronden dus volgens mij gaat het allemaal goed. En uiteraard tegen de koers van afgelopen avond (€3,05). Inmiddels kosten ze daar €3,50 :9~
Litebit is heel makkelijk in munten kopen. Echter met kritische momenten altijd 'onderhoud' of wat voor flutsmoes ook.. heb ze wel eens gebeld. "ja onze order btc is nog niet binnen" waarom staan dan alle munten op 0? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Als je veel in altcoins zit kan je beter bitcoin via bitonic doen en dan naar bittrex sturen om je gewenste altcoin aan te schaffen.

Mocht je het op een goedkopere manier maar wel langzamere manier ivm verificatie willen doen dan coinbase via gdax zonder fees bitcoin kopen en sturen naar bittrex of binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:48
BabyRattle schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:43:
Als je veel in altcoins zit kan je beter bitcoin via bitonic doen en dan naar bittrex sturen om je gewenste altcoin aan te schaffen.

Mocht je het op een goedkopere manier maar wel langzamere manier ivm verificatie willen doen dan coinbase via gdax zonder fees bitcoin kopen en sturen naar bittrex of binance.
Precies, heb mijn account via Litebit opgezegd na de 2e hack in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakie7
  • Laatst online: 14-09 21:54
Heb mijn BTG (Bitfinex) voor 115 dollar verkocht. Staat ondertussen op 170 dollar.
Achja alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
True. Ik heb daarom ook nul documenten geüpload en ik maak geen gebruik van mijn primaire e-mailadres.
Inmiddels heb ik wél voor enkele honderden euro's aan altcoins gekocht via Litebit en kreeg ze telkens netjes in mijn wallet. Bij Stratis duurde het helaas iets langer. :-(
BabyRattle schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:43:

Yes, maar de BTC was niet toegangelijk vanwege de fork, en ik wou graag nog 'cheap' altcoins inslaan. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Whis! op 24-10-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer Bitcoin Gold via Bittrex beschikbaar komt ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
edit verkeerde topic

[ Voor 116% gewijzigd door MrBlueEyes op 24-10-2017 10:21 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00
ZeRoC00L schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:10:
niet dacht ik

edit: https://blockchain-world....ist-bitcoin-gold-trading/

[ Voor 21% gewijzigd door SchieveZot op 24-10-2017 10:17 ]

PSN: SchieveZot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Wanneer het beschikbaar komt is volgens mij nog niet bekend.
Zie ook hun statement https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451
Daar staat:
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the BTG snapshot block 491,407 occurring approximately on October 23, 11pm PT (6am UTC), you will be additionally credited the equivalent amount of Bitcoin Gold (BTG) on a 1:1 basis. i.e. 1 BTC on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 1 BTG. BTC held on orders will also be credited. Only the BTC held on your account is eligible for BTG.
Echter, het lijkt er niet op dat je binnenkort met de Bitcoin Gold kunt gaan handelen, zie verderop in hun statement:
At this time, the information and codebase presented by the Bitcoin Gold team is not in a functional state and Bittrex will not commit to opening a Bitcoin Gold trading market.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:34
https://support.bittrex.c...ment-on-Bitcoin-Gold-BTG-
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the BTG snapshot block 491,407 occurring approximately on October 23, 11pm PT (6am UTC), you will be additionally credited the equivalent amount of Bitcoin Gold (BTG) on a 1:1 basis. i.e. 1 BTC on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 1 BTG. BTC held on orders will also be credited. Only the BTC held on your account is eligible for BTG. Full details below.
Je hebt het al, maar het is nog niet zichtbaar. Wanneer wel? Geen idee.
Maar vooralsnog lijk je er op bittrex niets mee te kunnen gaan doen, behalve doorsluizen:
At this time, the information and codebase presented by the Bitcoin Gold team is not in a functional state and Bittrex will not commit to opening a Bitcoin Gold trading market.
--- Edit ---
Geweldige timing :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Lekker wakker worden zo :) Ik verwacht eigenlijk zeer binnenkort wel weer een rush op bitcoin (wegens 2x). Hoe lang blijven jullie in alts voordat jullie btc kopen? Of blijft iedereen nu in alts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Hoe zit dat nu met die hardfork van BTC ? deze zou toch morgen plaatsvinden?
Als ik het nu zo lees en de BTC volg zijn er dus al een hoop mensen die de BTG al binnen hebben en de BTC al verkocht hebben?

Weet iemand hoe dit in elkaar steekt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

Cliffie

Trompetslet

inimini2007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:37:
Hoe zit dat nu met die hardfork van BTC ? deze zou toch morgen plaatsvinden?
Als ik het nu zo lees en de BTC volg zijn er dus al een hoop mensen die de BTG al binnen hebben en de BTC al verkocht hebben?

Weet iemand hoe dit in elkaar steekt?
Je zou ook gewoon dit topic eens door kunnen lezen... ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Dus krijgen we BTG uitgekeerd in BTC op bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
solidslayer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:40:
Nee, dat zou betekenen dat Bittrex het traden voor jou zou doen.
Je krijgt gewoon BTG, alleen de vraag is wanneer en of ze een markt creëren of dat je het alleen naar een wallet kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:26
solidslayer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:40:
Nee, waar zie je dit staan? Je krijgt BTG, alleen wanneer is nog niet bekend. Ook niet of zij een markt met trading pairs zullen open (denk aan NEO/BTG).

Ze gaan analyseren wat hun aanpak zal zijn en op basis daarvan acteren. Doelstelling is zeker wel om BTG uit te keren. Je krijgt BTG niet uitgekeerd in BTC, want zo werkt de fork niet. Je kan alleen BTC voor BTG krijgen indien je BTG voor BTC verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Orangelights23 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Nee, waar zie je dit staan? Je krijgt BTG, alleen wanneer is nog niet bekend. Ook niet of zij een markt met trading pairs zullen open (denk aan NEO/BTG).

Ze gaan analyseren wat hun aanpak zal zijn en op basis daarvan acteren. Doelstelling is zeker wel om BTG uit te keren. Je krijgt BTG niet uitgekeerd in BTC, want zo werkt de fork niet. Je kan alleen BTC voor BTG krijgen indien je BTG voor BTC verkoopt.
Ok duidelijk! maar als ze geen trading pairs opzetten dan kan je toch niet van je BTG af geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
solidslayer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Ok duidelijk! maar als ze geen trading pairs opzetten dan kan je toch niet van je BTG af geraken?
Jawel doorsluizen naar exchange die wel handelt erin en dan omzetten naar BTC

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02-2024
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the BTG snapshot block 491,407 occurring approximately on October 23, 11pm PT (6am UTC), you will be additionally credited the equivalent amount of Bitcoin Gold (BTG) on a 1:1 basis. i.e. 1 BTC on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 1 BTG. BTC held on orders will also be credited. Only the BTC held on your account is eligible for BTG.
Dus als ik het goed lees, kun je inmiddels al met je Bitcoin handelen en krijg je het saldo wat je ten tijde van de Fork had uitgekeerd, ook al is je BTC saldo straks 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:26
solidslayer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:44:

Als ze een wallet zullen maken voor BTG en geen trading pairs opzetten, dan kun je het naar een andere exchange sturen waar je BTG kunt verkopen.

Als ze trading pairs maken, dan kun je BTG gewoon verkopen. Mochten ze dit gaan doen, zal het waarschijnlijk alleen BTG/BTC zijn, gezien BTG onzin is verder.
Kaluee schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Dus als ik het goed lees, kun je inmiddels al met je Bitcoin handelen en krijg je het saldo wat je ten tijde van de Fork had uitgekeerd, ook al is je BTC saldo straks 0 ?
Er is een snapshot gemaakt van een specifieke block, je aantal BTC op dat moment is geldig voor het aantal BTG. Mocht je tijdens de snapshot 1 BTC hebben en nu 10 BTC, dan heb je alsnog 1 BTG te pakken.

[ Voor 32% gewijzigd door Orangelights23 op 24-10-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Kaluee schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Orangelights23 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Als ze een wallet zullen maken voor BTG en geen trading pairs opzetten, dan kun je het naar een andere exchange sturen waar je BTG kunt verkopen.

Als ze trading pairs maken, dan kun je BTG gewoon verkopen. Mochten ze dit gaan doen, zal het waarschijnlijk alleen BTG/BTC zijn, gezien BTG onzin is verder.

[...]

Er is een snapshot gemaakt van een specifieke block, je aantal BTC op dat moment is geldig voor het aantal BTG. Mocht je tijdens de snapshot 1 BTC hebben en nu 10 BTC, dan heb je alsnog 1 BTG te pakken.
Dat zou mooi zijn, want ik wil geen extra account aanmaken op een andere exchange puur alleen om van mn BTG af te komen. Even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 15:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Zou iemand mij, in laymans terms, kunnen uitleggen wat al die aankomende forks nu precies inhouden? Ik snap er echt oprecht vrij weinig van namelijk.

Ik heb al een tijdje wat bitcoin staan bij Coinbase (waar ik overigens volgens Reddit geen goede keuze in heb gemaakt, geen idee waarom?), daar krijg ik als het goed is dezelfde waarde aan Gold bij op het moment van de fork. Wat betekend dit nu verder? Moet ik dingen gaan regelen, aanpassen of verhuizen? Wat gaan al die forks betekenen?

[ Voor 9% gewijzigd door kaanmijo op 24-10-2017 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
kaanmijo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:33:
Zou iemand mij, in laymans terms, kunnen uitleggen wat al die aankomende forks nu precies inhouden? Ik snap er echt opeecht vrij weinig van namelijk.

Ik heb al een tijdje wat bitcoin staan bij Coinbase, daar krijg ik als het goed is dezelfde waarde aan Gold bij op het moment van de fork. Wat betekend dit nu verder? Moet ik dingen gaan regelen, aanpassen of verhuizen? Wat gaan al die forks betekenen?
Zie hier een artikel van @Rannasha over de komende Segwit2x fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Het ziet er naar uit dat bitonic geen optie voor me is om tijdelijk naar fiat om te zetten dat kost me zo te zien 1/10 heen en terug.

Als ik dan toch moet naar een exchange moet die wel fiat uitbetaald.
Welke zouden jullie aanraden qua veiligheid dus niet eerder gehackt, goede naam, en minst moeilijk met documenten dus liefst dat je bsn mag doorstrepen en kopie in grote letters erop mag vermelden zonder dat document wordt afgekeurd. Kan dat? ivm is diefstal ben ik gewoon niet happig op even perfecte digitale kopie van ID kaart opsturen.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 11:56 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
kaanmijo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:33:
Zou iemand mij, in laymans terms, kunnen uitleggen wat al die aankomende forks nu precies inhouden? Ik snap er echt oprecht vrij weinig van namelijk.

Ik heb al een tijdje wat bitcoin staan bij Coinbase (waar ik overigens volgens Reddit geen goede keuze in heb gemaakt, geen idee waarom?), daar krijg ik als het goed is dezelfde waarde aan Gold bij op het moment van de fork. Wat betekend dit nu verder? Moet ik dingen gaan regelen, aanpassen of verhuizen? Wat gaan al die forks betekenen?
Er zijn twee bitcoinforks: Bitcoin Gold en Bitcoin Segwit2x (naam TBC). Bitcoin Gold is vannacht geforkt. Zoals het ernaar uitziet is die munt een scam die meelift op de bitcoinnaam. De S2X fork van medio november wordt wel mogelijk interessant, omdat er daadwerkelijk twee groepen tegenover elkaar staan inzake hoe de bitcoin moet veranderen. Vooralsnog lijkt de huidige chain de leidende chain te blijven, maar we hebben nog een paar weken te gaan...

Zelf ook begonnen op Coinbase trouwens. Hoge fees, langzaam en als er iets misgaat, ben je je geld kwijt wegens niet bestaande support. Ik zou overstappen. ;) Daarnaast zijn online wallets niet bepaald veilig en is de kans reëel dat je nu naar je bitcoin gold kan fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Zie ik nu goed dat BTG $294,- noteert op Binance!?

Ikzelf heb mijn Bitcoins op een blockchain Wallet staan. Hoe kan ik mijn BTG claimen, als dit überhaupt kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:54:
Het ziet er naar uit dat bitonic geen optie voor me is om tijdelijk naar fiat om te zetten dat kost me zo te zien 1/10 heen en terug.

Als ik dan toch moet naar een exchange moet die wel fiat uitbetaald.
Welke zouden jullie aanraden qua veiligheid dus niet eerder gehackt, goede naam, en minst moeilijk met documenten dus liefst dat je bsn mag doorstrepen en kopie in grote letters erop mag vermelden zonder dat document wordt afgekeurd. Kan dat? ivm is diefstal ben ik gewoon niet happig op even perfecte digitale kopie van ID kaart opsturen.
Bij BLP3 was ik binnen 2 uur geverifieerd met een rijbewijs waar de BSN doorgestreept was + kopie in grote letters erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
BekSide schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:00:
Zie ik nu goed dat BTG $294,- noteert op Binance!?

Ikzelf heb mijn Bitcoins op een blockchain Wallet staan. Hoe kan ik mijn BTG claimen, als dit überhaupt kan?
Je moet in bezit zijn van de private key van de wallet waarop je BTC stonden tijdens de fork. Zodra er een BTG-wallet uit is, kun je daarin de gegevens van je BTC-wallet laden en voilá, 1:1 BTG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15
BekSide schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:00:
Niet, de BTG software is nog niet uitgebracht (of uberhaubt af).

Exchanges die nu BTG handel aanbieden doen dat met database-entries zonder een daadwerkelijke cryptocurrency die erachter zit. Distributie en handel van BTG is gebaseerd op de aanname dat de fork heeft plaatsgevonden op de aangekondigde manier en dat de wallet-software binnenkort in definitieve vorm uitgebracht wordt.

Het is mogelijk dat de BTG ontwikkelaar de handdoek in de ring gooit en de software nooit officieel uitkomt. Zoiets zou best awkward zijn voor deze exchanges gezien ze dan gebruikers tokens hebben gegeven en hebben laten handelen in iets dat niet bestaat. Persoonlijk zou ik deze situatie het leukst vinden :)
The Redman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Je moet in bezit zijn van de private key van de wallet waarop je BTC stonden tijdens de fork. Zodra er een BTG-wallet uit is, kun je daarin de gegevens van je BTC-wallet laden en voilá, 1:1 BTG.
En voilà, meteen ook je BTC kwijt. Tenzij BTG slaagt om replay protection in te bouwen. Voorlopig heeft men dat nog niet en is er een openstaande bounty om het in te bouwen: https://github.com/BTCGPU/BTCGPU/issues/51

[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 24-10-2017 12:09 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 15:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Luuk schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Zie hier een artikel van @Rannasha over de komende Segwit2x fork.
Bedankt! Die ga ik vanavond even doorlezen.
The Redman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Er zijn twee bitcoinforks: Bitcoin Gold en Bitcoin Segwit2x (naam TBC). Bitcoin Gold is vannacht geforkt. Zoals het ernaar uitziet is die munt een scam die meelift op de bitcoinnaam. De S2X fork van medio november wordt wel mogelijk interessant, omdat er daadwerkelijk twee groepen tegenover elkaar staan inzake hoe de bitcoin moet veranderen. Vooralsnog lijkt de huidige chain de leidende chain te blijven, maar we hebben nog een paar weken te gaan...

Zelf ook begonnen op Coinbase trouwens. Hoge fees, langzaam en als er iets misgaat, ben je je geld kwijt wegens niet bestaande support. Ik zou overstappen. ;) Daarnaast zijn online wallets niet bepaald veilig en is de kans reëel dat je nu naar je bitcoin gold kan fluiten.
Oke, dat is al een stukje duidelijker. Over het switchen: ik zie erg veel websites langskomen. Als ik de meesten moet geloven zijn er voor Europeanen twee keuzes: Kraken en Bitstamp. Kraken schijnt het goedkoopste en beste te zijn maar als ik dan de berichten hier op Tweakers zie, lees ik erg veel gezeur over (drie) dubbele transacties, langzame websites etc.. Ik heb zelf ook al naar Bitstamp gekeken maar ook daar lees je erg veel wisselende dingen over op Reddit.

Wat is nu dé beste online exchange/wallet? Ik weet overigens dat hardware wallets veiliger zijn, maar ik vind het dat op dit moment nog niet waard om daar in te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
The Redman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Ok dank, Dat is simpelweg mijn ''portomonee iD'' dan dus van blockchain wallet.

Raar hoe dit allemaal gaat, en denk ook dat als straks iedereen in bezit is van zijn/haar coins dat de koers fors naar beneden zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
BekSide schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Ok dank, Dat is simpelweg mijn ''portomonee iD'' dan dus van blockchain wallet.
Nee, dat is het niet.

Private keys exporteren uit blockchain.info: https://bitcoin.stackexch...-key-from-blockchain-info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:19
Rannasha schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Het is mogelijk dat de BTG ontwikkelaar de handdoek in de ring gooit en de software nooit officieel uitkomt. Zoiets zou best awkward zijn voor deze exchanges gezien ze dan gebruikers tokens hebben gegeven en hebben laten handelen in iets dat niet bestaat. Persoonlijk zou ik deze situatie het leukst vinden :)
Ik ook, hopelijk is het dan afgelopen met dat kinderspel in de toekomst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
kaanmijo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Bedankt! Die ga ik vanavond even doorlezen.

[...]

Oke, dat is al een stukje duidelijker. Over het switchen: ik zie erg veel websites langskomen. Als ik de meesten moet geloven zijn er voor Europeanen twee keuzes: Kraken en Bitstamp. Kraken schijnt het goedkoopste en beste te zijn maar als ik dan de berichten hier op Tweakers zie, lees ik erg veel gezeur over (drie) dubbele transacties, langzame websites etc.. Ik heb zelf ook al naar Bitstamp gekeken maar ook daar lees je erg veel wisselende dingen over op Reddit.

Wat is nu dé beste online exchange/wallet? Ik weet overigens dat hardware wallets veiliger zijn, maar ik vind het dat op dit moment nog niet waard om daar in te investeren.
Hier een newbie die pas 20-10 zijn eerste digitale altcoin heeft gekocht. Ik heb dit gedaan via Kraken (wegens rechtstreeks geld overmaken) en het klopt dat ik hier in het begin vaak foutmeldingen kreeg en niet duidelijk was of de orders nou geplaatst waren of niet. Ik ben van plan om wat verschillende dingen te kopen en gewoon hodlen, dus het maakte op zich niet zoveel uit. Voor de registratie heb ik nog geen Id opgestuurd (wel adres verificatie) waardoor ik alleen maar tot 5000 per dag aan crypto mag laten uitbetalen. Fiat 2000 per dag. Dit is voor nu wel ruim voldoende om mee te spelen.
Op zich ben ik nog wel redelijk tevreden over Kraken. Maar misschien is dat ook omdat ik geen andere ervaringen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Is iemand hier goed bekend met Bitfinex? Ik heb vannacht OMG verkocht, maar de order komt niet tussen mijn 'executed order history' te staan. Als ik naar het tabje 'all' ga, staat ie er wel tussen maar niet volledig gevuld. Er staat ook iets bij over margin, maar ik heb nog nooit margin getrade, tenzij ik vannacht om 4.15 uur met mijn slaperige kop een foutje gemaakt heb.

Hier is een afbeelding van de situatie: https://imgur.com/a/aUxby.

Weet iemand hoe ik dit fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Rushhour77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Hier een newbie die pas 20-10 zijn eerste digitale altcoin heeft gekocht. Ik heb dit gedaan via Kraken (wegens rechtstreeks geld overmaken) en het klopt dat ik hier in het begin vaak foutmeldingen kreeg en niet duidelijk was of de orders nou geplaatst waren of niet. Ik ben van plan om wat verschillende dingen te kopen en gewoon hodlen, dus het maakte op zich niet zoveel uit. Voor de registratie heb ik nog geen Id opgestuurd (wel adres verificatie) waardoor ik alleen maar tot 5000 per dag aan crypto mag laten uitbetalen. Fiat 2000 per dag. Dit is voor nu wel ruim voldoende om mee te spelen.
Op zich ben ik nog wel redelijk tevreden over Kraken. Maar misschien is dat ook omdat ik geen andere ervaringen heb :)
Ik ben ook pas een paar maanden bezig.
Heb wat Bitcoin staan op Blockchain.info (hodl), wat XRP, ARK, ETH en wat andere modieuze hypemuntjes in kleine bedragen op Bittrex staan (hodl). Ben tevreden over bittrex. Ik koop de munten meestal direct via iDeal via Litebit.eu. Ik weet dat de wisselkoers daar niet ideaal is maar het is erg gemakkelijk en snel. Ik wil mijn bitcoin ook niet gebruiken om altcoins te kopen.

Inmiddels lees ik hier op het forum al een flink aantal weken mee en probeer zoveel mogelijk te leren. Pas als ik het echt begin te begrijpen ga ik voorzichtig beginnen te speculeren. Vooralsnog dagelijks meelezen, leren en holden. Interessant om de 'tips' die voorbij komen te volgen en dan te kijken hoe het uitpakt voor anderen. (bijvoorbeeld ARK, XLM etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Bij BLP3 was ik binnen 2 uur geverifieerd met een rijbewijs waar de BSN doorgestreept was + kopie in grote letters erop.
Inderdaad bij BL3P (Ref: L3P is a product of Bitonic) gaat alles best wel snel.
Laatst mijn 2FA probleem binnen 1 uur opgelost, wel binnen kantooruren natuurlijk.

Heb de 2FA nog niet weer aktief gezet, omdat dit toen de enige site binnen de Googel Ath. App was die de 2FA faalde ... heel opvallend.

Fees zijn 0,25% per transaktie van € -> BTC en v.v., de rest van de info kun je op hun site vinden.
Ik zit er vooral, omdat het werkt als een exchange waarbij ik kan bepalen bij welke prijs ik koop/verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Binance heeft alles toch al snel geregeld.. heb mn btg binnen en kan er al mee handelen:

https://www.binance.com/trade.html?symbol=BTG_BTC

Ben vannacht ook wakker gebleven voor de fork.. man man man wat ging dat snel! Direct nadat het block was gemined schoot de koers omhoog. Heb gelukkig nog wat vtc kunnen inslaan op bittrex direct na de fork op 0.00051 btc per coin.. Die gaat nu ook lekker... Dus was het wachten zeker waard..

Glazen bol visie:
Ik denk dat de Alts de komende dagen nog veel meer gaan stijgen als iedereen zijn Btg heeft. De komende week a 2 weken verwacht ik flinke stijgingen in de Alts waarna vervolgens iedereen het weer omzet naar Btc voor x2 fork. Alts --> dalen. En na deze fork weer flinke stijgingen in de alts.. December ziet er veel belovend uit voor de Alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Boltinus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Heb de 2FA nog niet weer aktief gezet, omdat dit toen de enige site binnen de Googel Ath. App was die de 2FA faalde ... heel opvallend.
Het gebruik van Googel Ath. App kan best gevaarlijk zijn heb ik zelf ervaren.
Er wordt namelijk nergens een backup gemaakt. Of je moet zelf handmatig backups maken van de (QR) codes. Dus als je om wat voor reden dan ook een backup moet herstellen, of je krijgt een nieuwe tel dan ben je al je tokens kwijt met alle gevolgen van dien.

Ik gebruik zelf Authy. Ondersteund multi-device & encrypted cloud backup. Alles wat met Googel Ath. App werkt, werkt ook met Authy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Er wordt namelijk nergens een backup gemaakt. Of je moet zelf handmatig backups maken van de (QR) codes. Dus als je om wat voor reden dan ook een backup moet herstellen, of je krijgt een nieuwe tel dan ben je al je tokens kwijt met alle gevolgen van dien.

Ik gebruik zelf Authy. Ondersteund multi-device & encrypted cloud backup. Alles wat met Googel Ath. App werkt, werkt ook met Authy.
Je kan toch gewoon de 2FA code backuppen.
Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Ja, dan ben je dus zelf handmatig backups aan het maken
Klopt, gewoon in Keepass gezet en database veilig op USB stick.

[ Voor 16% gewijzigd door GrazendeKoe op 24-10-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
[...]

Kan aan mij liggen maar met installeren van GA of je exchange, weet even niet meer waar ik het zag in proces. Krijg je toch een Google auth secret Key te zien met de mededeling dat je die goed moet bewaren. Ik neem toch aan dat dat je backup is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Ok dank dan gaan we daar eens naar kijken in NL gevestigd is idd ook wel fijn en vooral als je wat mag afschermen. Ik ga me eens aanmelden 0,25% klinkt al beter. Ze mogen best verdienen aan me maar het moet niet absurd worden

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
GrazendeKoe schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:45:
[...]
Je kan toch gewoon de 2FA code backuppen.
Ja, dan ben je dus zelf handmatig backups aan het maken
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:46:
[...]
Kan aan mij liggen maar met installeren van GA of je exchange, weet even niet meer waar ik het zag in proces. Krijg je toch een Google auth secret Key te zien met de mededeling dat je die goed moet bewaren. Ik neem toch aan dat dat je backup is?
Waarschijnlijk is dat de 2FA sleutel van 1 bepaalde site. Dus als je alles wil back-uppen dan moet je alle 2FA sleutels handmatig back-uppen voordat je ze daadwerkelijk toevoegt in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
[...]

Gevaarlijk is denk ik niet het juiste woord, want als er nergens een backup staat die eventueel misbruikt kan worden ... zie ik dat juist weer als veiliger. Je hebt gewoonweg meer moeite nodig om eventueel een backup te kunnen maken.

Ben inderdaad wel overgestap op het gebruik van Authy voor die backup functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:48
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Ok dank dan gaan we daar eens naar kijken in NL gevestigd is idd ook wel fijn en vooral als je wat mag afschermen. Ik ga me eens aanmelden 0,25% klinkt al beter. Ze mogen best verdienen aan me maar het moet niet absurd worden
Gebruik het zelf ook om € => Bitcoins te krijgen.
Grootste voordeel is dat ze snel zijn met verificaties enzo
Nadeel ervan is dat er niet veel gebruikers op zitten. Zit nogal een hoge spread op de inkoop vs verkoop prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik las https://www.rtlnieuws.nl/...-een-huishouden-per-maand. Een bitcoin transactie zou evenveel energie kosten als een huishuiden in de maand.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? Is dit uberhaupt waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Boltinus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Gevaarlijk is denk ik niet het juiste woord, want als er nergens een backup staat die eventueel misbruikt kan worden ... zie ik dat juist weer als veiliger. Je hebt gewoonweg meer moeite nodig om eventueel een backup te kunnen maken.

Ben inderdaad wel overgestap op het gebruik van Authy voor die backup functionaliteit.
Klopt maar de reden dat ik "gevaarlijk" zeg is omdat je bij sommige diensten/websites je ineens je eigen account niet meer kan gebruiken. Sommige sites/diensten vragen (terecht) om een 2FA code als je je account wil herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:00:
[...]

Nadeel ervan is dat er niet veel gebruikers op zitten. Zit nogal een hoge spread op de inkoop vs verkoop prijs.
Dat is inderdaad waar, maar daarom is het juist handig om gebruik te maken van een exchange.
Als het te duur is en je betaalt liever iets minder ... zet je de bid iets lager en gaat wachten.

Als je ze gelijk nodig hebt, wat eigenlijk gebeurt als je de limit niet aanvinkt ... dan koop je op de hogere Ask prijs om je aanvraag te voldoen.
Daar ging ik even de eerste keer de boot mee in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Gumball schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:03:
Ik las https://www.rtlnieuws.nl/...-een-huishouden-per-maand. Een bitcoin transactie zou evenveel energie kosten als een huishuiden in de maand.
Dit hoort eigenlijk in het andere topic. Hoeveel energie denk je dat banken zelf gebruiken? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Gumball schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:03:
Heb je ook gelezen wie de bron is?
"Dat stelt Teunis Brosens, econoom bij ING"
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Armo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:07:
[...]

Heb je ook gelezen wie de bron is?

[...]

:+
Klopt. De bronnen zijn wat lastig na te gaan dus het komt ook op mij over als een stukje negatieve propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:12:
[...]

Idem voor mij. Met de winst van de BTC weer zo'n 30 ETH gekocht voor 236 afgelopen nacht. Nu weer hodl tot ca 300. Goedkoop nu!
een aantal bitcoin verkocht door de steiging van afgelopen maand? Dan hqeb je wel minder bitcoin voor de volgende split... maar NU kun je natuurlijk je ETH weer met winst verkopen. Als je snel bent.. die zitten ook zo weer op de €250 denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Easy money op dit moment in IOTA/BTC tussen Bitfinex en Binance. 15% verschil momenteel.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Zou Devcon3 (Ethereum vierdaagse) de Ether nog omhoog duwen? Ik zie op het programma overigens bijzonder weinig over Constantinople (Metropolis pt. II) of volgende updates staan, ook al lijkt mij dat juist erg belangrijk atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Vraagje, momenteel gebruik ik Google Authenticator op mijn Android telefoon voor toegang tot Exchange Bitstamp. Binnenkort ga ik op vakantie naar het buitenland en gebruik ik een SIM kaart van een lokale provider aldaar (vanwege lage bel/internet kosten). Kan ik dan nog steeds gebruikmaken van Google Authenticator voor toegang tot Exchange Bitstamp? Of moet ik mijn Nederlands SIM kaart weer terugstoppen? Wie o wie weet dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:49
SmartCazeX schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:15:
Vraagje, momenteel gebruik ik Google Authenticator op mijn Android telefoon voor toegang tot Exchange Bitstamp. Binnenkort ga ik op vakantie naar het buitenland en gebruik ik een SIM kaart van een lokale provider aldaar (vanwege lage bel/internet kosten). Kan ik dan nog steeds gebruikmaken van Google Authenticator voor toegang tot Exchange Bitstamp? Of moet ik mijn Nederlands SIM kaart weer terugstoppen? Wie o wie weet dit?
Ik neem aan dat de Authenticator gekoppeld is aan de telefoon / google account. Zou dus niets uit moeten maken, maar je kunt het nu al testen door het te proberen zonder simkaart in je telefoon.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rannasha
Gumball schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Klopt. De bronnen zijn wat lastig na te gaan dus het komt ook op mij over als een stukje negatieve propaganda.
Feitelijk klopt het verhaal wel.

Maar wat niet word vemeld is dat het verbruik van het netwerk niet afhangt van de hoeveelheid transacties, dus als Bitcoin (of een andere cryptocurrency) wereldwijd door vele mensen dagelijks gebruikt wordt, dan is het energieverbruik niet per se hoger dan dat het nu is (het kan wel, als minen financieel aantrekkelijker wordt, maar het hoeft niet).

In een toekomst met een grootschalig gebruikte cryptocurrency, met layer-2 lightning netwerken en al dat soort gekkigheid, zal het verbruik per transactie dan ook orders van grootte lager liggen dan wat het nu is. Het daadwerkelijke gebruik van cryptocurrency staat nog in de kinderschoenen, maar de mining operaties zijn al heel wat volwassener en grootschaliger.

Dit komt deels doordat verreweg het grootste gedeelte van de inkomsten van het minen voortkomt uit de uitgifte van nieuwe bitcoins. Hierdoor is er geen sterke link tussen de winstgevendheid van minen en het transactievolume. Er komt langzamerhand verandering in. Waar een paar jaar terug de transactie-fees verwaarloosbaar waren voor miners, zijn ze dat inmiddels niet meer (~15% van de totale opbrengsten). Naarmate de nieuwe uitgifte verder daalt (halvering iedere 4 jaar) en de totale fee-inkomsten verder stijgen, zal de winstgevendheid van het minen steeds sterker gekoppeld worden aan het transactievolume. Op dat moment zullen de mining-kosten van een transactie (electriciteit, hardware, enz...), gedwongen door economische krachten, iets lager liggen dan de te betalen fee.
Google Authenticator is niet gekoppeld aan een telefoonnummer of uberhaubt een telefoon. Het enige dat nodig is, is een enigszins nauwkeurige klok en de geheime code (eventueel in de vorm van een QR code) die je hebt ingevoerd bij het activeren. Zolang deze code in de app opgeslagen blijft, kun je de authenticator blijven gebruiken.

De Authenticator is in feite niets meer dan een app die de operatie
code:
1
hashfunctie( secret + huidige_tijd )

uitvoert en dat op het scherm toont. Dit algoritme is open source en gestandaardiseerd. Google Authenticator is de meest gebruikte implementatie, maar er zijn allerlei alternatieven en iedere programmeur kan zelf een eigen versie maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Rannasha op 24-10-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 09:46
Je kan blijven gebruik maken an je Google Authenticator op je telefoon. Ook met een andere SIM erin.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Laatst online: 26-02 11:11
Bedankt voor jullie antwoorden medetweakers!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bitcoin een energieslurpend netwerk is sowieso te verantwoorden, zelfs als het meer verbruikt dan alle banken bij elkaar. Een eerlijk en decentraal geldsysteem is nu eenmaal minder efficient dan een gecentraliseerd systeem. Een beetje zoals een democratie minder efficient is dan een dictatuur. Toch leef ik liever in het eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Laatst online: 15-08 14:29
En ga jij eens topicreports aanmaken in de toekomst

[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Ik heb toch een beetje een onderbuikgevoel als ik zie hoe 'rustig' de bitcion waarde eigenlijk blijft liggen.
Kan niet de vinger op de zere plek leggen, maar het lijkt erop dat de storm nog moet komen en dat we nu alleen nog maar een briesje voelen.

Want ik geloof nooit dat BTG een scam zou zijn om de koers van BTC op te jagen .... er moet iets meer zijn.

Ik heb het gevoel, dat de grote jongens eerst even hun BTG aan het zekerstellen zijn en in positie aan het brengen voor verkoop op een winstgevende positie.
Daarna komt de klap voor zowel BTC als BTG als een slag bij heldere hemel.

De wereld zit af te wachten ... en de grote vraag is ... waarop en waarheen in waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Boltinus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:48:
Ik heb toch een beetje een onderbuikgevoel als ik zie hoe 'rustig' de bitcion waarde eigenlijk blijft liggen.
Kan niet de vinger op de zere plek leggen, maar het lijkt erop dat de storm nog moet komen en dat we nu alleen nog maar een briesje voelen.

Want ik geloof nooit dat BTG een scam zou zijn om de koers van BTC op te jagen .... er moet iets meer zijn.

Ik heb het gevoel, dat de grote jongens eerst even hun BTG aan het zekerstellen zijn en in positie aan het brengen voor verkoop op een winstgevende positie.

De wereld zit af te wachten ... en de grote vraag is ... waarop en waarheen in waarden
Wat zegt jouw onderbuik over Alts, grote jongens gaan dan over in alts en dan grote sprong alts omhoog of juist mee omlaag?

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 13:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik denk dat BTG in dit topic veel groter wordt gemaakt dan het is. Ook denk ik dat we de onderbuik zo veel mogelijk uit dit topic moeten houden. Niemand heeft er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Boltinus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:48:

https://www.ubs.com/magaz...rse/2016/gut-feeling.html
Kortom, bij investeren staat (onderbuik)gevoel en emotie vaak gelijk aan fouten maken.

waar baseer je die "klap" op ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Ledger Nano S vraagje:
'k Wil mijn YOYOW tokens verzenden naar HitBTC via MyEtherwallet. Alleen: MyEtherwallet ziet het saldo niet, blijft op 0 staan. Ik heb het token al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar nog steeds geen saldo.

Wat kan ik hier aan doen? (op ethplorer.io staat gelukkig wél het juiste saldo).

Wanneer ik het saldo overneem van ethplorer, zegt MyEtherwallet dat het over te schrijven bedrag niet ok is...

Zou ik ook met de originele ledger apps die tokens kunnen overschrijven?

Juist...Even het juiste Token path selecteren. Pannenkoek.

[ Voor 22% gewijzigd door hansdegit op 24-10-2017 15:25 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Jouw antwoord deed me iets uitzoeken. Klopt het dat ze de prijs van Bitonic aanhouden die al iets 2,5% hoger is daar de fee nog overheen. Dan kun je toch net zo goed via Bitonic doen?
Even heen en terug binnen een week kost je dan minimaal €1.000 per elke € 20.000 best een duur grapje dan toch?
Weet niet wat bv een Kraken rekent maar dacht een flink stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Jouw antwoord deed me iets uitzoeken. Klopt het dat ze de prijs van Bitonic aanhouden die al iets 2,5% hoger is daar de fee nog overheen. Dan kun je toch net zo goed via Bitonic doen?
Even heen en terug binnen een week kost je dan minimaal €1.000 per elke € 20.000 best een duur grapje dan toch?
Weet niet wat bv een Kraken rekent maar dacht een flink stuk minder.
De prijs die je op Bitonic ziet is de prijs die je betaalt, daar zit hun fee al bij in.

En ja, dat is meer dan wat je betaalt op een exchange, maar dat is de prijs van snelheid en gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Ik handel zonder emotie kan ik je verzekeren, dat lesgeld heb ik jaren geleden al betaald.

Ook is een onderbuikgevoel totaal iets anders dan emotie.
Dit onderbuikgevoel zegt mij alleen maar dat er kansen liggen die we nu nog niet zien, dus het voorsorteren op die kansen is nu nog een glazen bol.

Alle alt-coins .. op een aantal uitzonderingen na ... hebben 10% of factoren daarvan winst laten zien ... en daar stopt het nu even mee ... Neem bijv. $NEO de uitersten OPEN - CLOSE liggen niet hoger dan op ongeveer 20% ... waarom niet meer herstel nu de kou uit de lucht is?
Als iemand een verklaring heeft waarom de alt-coins niet veel verder herstellen nadat de split is geweest, mag het opschrijven.

Ben dus niet de enige met een onderbuikgevoel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Hoe ik het zie: BTC is iets gezakt omdat mensen een crash hadden verwacht en direct na het bewuste blok zijn gaan versassen naar alts.
Toch valt de dip mee omdat veel mensen nog slapen/werken/gewoon wachten tot ze hun BCG hebben, of in 1 ruk hun BTC blijven behouden tot na de NYA fork over een paar weken.

Op het moment dat BCG wordt uitgekeerd, verwacht ik dat dit massaal verkocht wordt voor BTC, wat vaak het enige handelspaar zal zijn. BTC stijgt dus nog wat verder, afhankelijk van de timing mede gevoed door BTC accumulatie naar aanloop van de NYA fork.

En daarná wordt het spannend imo...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Rannasha schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:13:
[...]
En ja, dat is meer dan wat je betaalt op een exchange, maar dat is de prijs van snelheid en gebruiksgemak.
Ok duidelijk.

Jij waarschuwde tijdje terug hier over het gevaar USDT/Tether gebruiken omdat hun bronnen bijna droog waren en dus risico dat geld niet meer gedekt is. Allereerst zeer nuttige info, waar kan een gebruiker dit soort dingen lezen?
Ten tweede is het geschetste probleem al opgelost? Anders zou parkeren in USDT een mogelijke oplossing zijn. Sneller en goedkoper maar idd alleen zinvol als er een bank achter staat. Zonde als je alles kwijt raakt omdat ze falliet gaan

[ Voor 9% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 16:59
Vergeet niet dat heel lang 25 oktober 2017 als foto voor BTG en als fork datum zijn gecommuniceerd overal, er zijn dus mensen die morgen pas gaan kijken wat te doen (maar ja, hoeveel?).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rannasha
ErikRo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Jij waarschuwde tijdje terug hier over het gevaar USDT/Tether gebruiken omdat hun bronnen bijna droog waren en dus risico dat geld niet meer gedekt is. Allereerst zeer nuttige info, waar kan een gebruiker dit soort dingen lezen?
Ten tweede is het geschetste probleem al opgelost? Anders zou parkeren in USDT een mogelijke oplossing zijn. Sneller en goedkoper maar idd alleen zinvol als er een bank achter staat. Zonde als je alles kwijt raakt omdat ze falliet gaan
Het is niet zozeer dat de bronnen van Tether bijna droog waren, maar dat Tether hun bank-rekeningen niet konden gebruiken om ingeruilde USDT uit te betalen aan gebruikers. Hierdoor was de belofte om USDT 1:1 om te ruilen met USD slechts een wassen neus. Tether heeft altijd beweerd dat ze meer USD in bezit hadden dan dat er USDT in omloop waren, dus dat iedere USDT volledig gedekt was.

Hoewel er geen bewijs is voor deze uitspraak (een volledige audit is er nog niet geweest volgens mij, maar ik hou het niet heel actief in de gaten), is er ook niet echt een reden om er aan te twijfelen. Recentelijk blijkt het voor grote gebruikers weer mogelijk te zijn om grote hoeveelheden USDT om te ruilen en uit te laten betalen. Veel details zijn er echter niet. Tether verwijst gebruikers zelf tegenwoordig naar exchanges die USDT aanbieden als plek om USDT te kopen en verkopen.

Ook al heeft Tether genoeg USD om alle USDT uit te betalen, dan nog blijft het bezit van USDT risicovoller dan het bezit van USD. Als, om welke reden dan ook, opeens veel gebruikers hun USDT willen laten uitbetalen, dan zal dat voor de meesten niet direct via Tether mogelijk zijn, waardoor men een uitweg zal zoeken op een exchange. Dit zal de prijs drukken, waardoor je uiteindelijk minder dan $1 per USDT krijgt.

Je geld tijdelijk parkeren in USDT kan zeker, de verwachte volatiliteit zal ongetwijfeld lager zijn dan BTC, maar je moet je wel realizeren dat USDT een cryptocurrency is en geen volwaardige USD. Er kleven dus extra risico's aan die moeilijk precies in te schatten zijn.

Daar komt bij dat USDT een blockchain-token is dat op het Bitcoin-netwerk draait (via het Omni protocol). Dit maakt USDT gevoelig voor technische problemen die zouden kunnen optreden als gevolg van de fork. Omni is gebaseerd op Bitcoin Core en zal deze tak, in ieder geval in eerste instantie, ook volgen. Mocht het zo zijn dat SegWit2X / btc1 de overhand heeft en er weinig miners meer overblijven op de Core tak, dan zullen transacties op de Core tak vrijwel stilvallen (met hele hoge fees voor de transacties die nog wel doorgaan) en daarmee ook Omni / USDT transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Rannasha schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

Het is niet zozeer dat de bronnen van Tether bijna droog waren, maar dat Tether hun bank-rekeningen niet konden gebruiken om ingeruilde USDT uit te betalen aan gebruikers. Hierdoor was de belofte om USDT 1:1 om te ruilen met USD slechts een wassen neus. Tether heeft altijd beweerd dat ze meer USD in bezit hadden dan dat er USDT in omloop waren, dus dat iedere USDT volledig gedekt was.

Hoewel er geen bewijs is voor deze uitspraak (een volledige audit is er nog niet geweest volgens mij, maar ik hou het niet heel actief in de gaten), is er ook niet echt een reden om er aan te twijfelen. Recentelijk blijkt het voor grote gebruikers weer mogelijk te zijn om grote hoeveelheden USDT om te ruilen en uit te laten betalen. Veel details zijn er echter niet. Tether verwijst gebruikers zelf tegenwoordig naar exchanges die USDT aanbieden als plek om USDT te kopen en verkopen.

Ook al heeft Tether genoeg USD om alle USDT uit te betalen, dan nog blijft het bezit van USDT risicovoller dan het bezit van USD. Als, om welke reden dan ook, opeens veel gebruikers hun USDT willen laten uitbetalen, dan zal dat voor de meesten niet direct via Tether mogelijk zijn, waardoor men een uitweg zal zoeken op een exchange. Dit zal de prijs drukken, waardoor je uiteindelijk minder dan $1 per USDT krijgt.

Je geld tijdelijk parkeren in USDT kan zeker, de verwachte volatiliteit zal ongetwijfeld lager zijn dan BTC, maar je moet je wel realizeren dat USDT een cryptocurrency is en geen volwaardige USD. Er kleven dus extra risico's aan die moeilijk precies in te schatten zijn.

Daar komt bij dat USDT een blockchain-token is dat op het Bitcoin-netwerk draait (via het Omni protocol). Dit maakt USDT gevoelig voor technische problemen die zouden kunnen optreden als gevolg van de fork. Omni is gebaseerd op Bitcoin Core en zal deze tak, in ieder geval in eerste instantie, ook volgen. Mocht het zo zijn dat SegWit2X / btc1 de overhand heeft en er weinig miners meer overblijven op de Core tak, dan zullen transacties op de Core tak vrijwel stilvallen (met hele hoge fees voor de transacties die nog wel doorgaan) en daarmee ook Omni / USDT transacties.
Man man man ik heb deze tekst meteen opgeslagen in mijn Excelsheet als naslag. Zoals jij dat kan uitleggen en onderbouwen, dat zie je niet veel, respect! _/-\o_
Jij bent de Max Verstappen van de crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
NEO is nu ook te verhandelen direct via Koreaanse won op Upbit.com; de nieuwe crypto exchange van de Koreaanse Whatsapp zeg maar. Veel volume en prijsstijging, maar is afwachten of ze het volhouden. Mogelijk gaat men dit gebruiken om direct NEO aan te kopen en NEO om te wisselen voor RPX, dat eind deze week te verhandelen is op Kucoin. Die biedt tevens als eerste een directe pair tussen NEO en NeoGAS aan, waardoor je niet meer via BTC hoeft te verkopen als je dat interesseert :)

Denk dat nu een korte piek volgt waarna de boel weer naar BTC vloeit voor Segwit2X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Hee hooi allemaal,

Ik heb al het een en ander zitten lezen en ook in dit topic maar vroeg me af hoe jullie aan vertcoins komen? Heb nu een keepkey (erg blij mee en een bewuste veilige keuze) en het enige wat ik tot nu toe heb (lees kan) is ether kopen via Kraken. Van de rest heb ik nog weinig kaas gegeten.. Zou graag wat euro's om willen wisselen voor vertcoins als dat kan maar vraag me af waar en hoe. Ik zal dus een aparte wallet aan gaan moeten maken denk ik, want keepkey ondersteunt vertcoin niet. Ik zat te denken aan electrum wallet en via litebit met ideal vertcoins aan te schaffen? Is dit de makkelijkste en veiligste weg?
P.S. ik wil m'n coins langere tijd behouden en niet gelijk weer dumpen vandaar dat ik ook geen eth wil wisselen voor vertcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:18
MF Doom schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:12:
Hee hooi allemaal,

Ik heb al het een en ander zitten lezen en ook in dit topic maar vroeg me af hoe jullie aan vertcoins komen? Heb nu een keepkey (erg blij mee en een bewuste veilige keuze) en het enige wat ik tot nu toe heb (lees kan) is ether kopen via Kraken. Van de rest heb ik nog weinig kaas gegeten.. Zou graag wat euro's om willen wisselen voor vertcoins als dat kan maar vraag me af waar en hoe. Ik zal dus een aparte wallet aan gaan moeten maken denk ik, want keepkey ondersteunt vertcoin niet. Ik zat te denken aan electrum wallet en via litebit met ideal vertcoins aan te schaffen? Is dit de makkelijkste en veiligste weg?
P.S. ik wil m'n coins langere tijd behouden en niet gelijk weer dumpen vandaar dat ik ook geen eth wil wisselen voor vertcoin.
Je kan een account aanmaken bij Bittrex. Daar stuur je dan je ETH of LTC heen (goedkoper en sneller dan BTC). Op bittrex koop je VTC met BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timderoos1
  • Laatst online: 03-08-2023
The Redman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:57:

Ik heb gisteravond, vannacht en vanmorgen 3 keer geprobeerd mijn BTC via Coinbase te verkopen naar zowel Satos, BTC Direct en Bitonic. Ik heb ervaren dat Coinbase hier uren over doet, en de order zodoende niet aankomt. De miners fee aanpassen kan ik niet, want dat doet Coinbase automatisch. En inderdaad, reageren doen ze ook niet (ook al niet op eerdere vragen).

Help!

Heb je tips over hoe ik in hemelsnaam mijn coins weg krijg bij Coinbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ik heb in een soort van volslagen verstandsverbijstering BTC gekocht via BITMYMONEY.com.

Werkte snel, via IDEAL betaald. Ben natuurlijk veels te laat met alles. Deze stap gezet om niet langer langs de zijlijn mee te kijken. Ga nu eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Is er een goed blog (naast dit forum) waar een beginner goed terecht kan voor first steps?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
Xecuter NL schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:41:
Ik heb in een soort van volslagen verstandsverbijstering BTC gekocht via BITMYMONEY.com.

Werkte snel, via IDEAL betaald. Ben natuurlijk veels te laat met alles. Deze stap gezet om niet langer langs de zijlijn mee te kijken. Ga nu eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Is er een goed blog (naast dit forum) waar een beginner goed terecht kan voor first steps?
Google
Reddit
Coinmarketcap
en Twitter :)

Verder gewoon googlen op interessante coin's om te kijken of je het zelf wat vindt, dan kun je met die coin zoeken op twitter en reddit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 16:19

Wat is er niet duidelijk aan de openingspost? Deze beschrijft kort en bondig waar je oa direct bitcoins kan kopen via iDeal, (bitonic.nl) of via een betrouwbare exchange, zoals kraken.com.

Ik ga er vanuit dat je niet vandaag nog actief wilt gaan handelen, dus dan heb je nog alle tijd om de rest van de topicstart door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even in de rush van BTC, maar hebben mensen ook al de aankondiging gezien van Metronome?

https://www.bloomberg.com...k-on-multiple-blockchains

https://www.coindesk.com/...ryptocurrency-token-sale/

De USP is met name het feit dat het over meerdere blockchains kan werken, wat weer snelheid ten goede zou komen (als ik 't goed heb begrepen :+)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
BtM909 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:02:
Even in de rush van BTC, maar hebben mensen ook al de aankondiging gezien van Metronome?
Interessant detail is dat de bedenker van Metronome niemand minder is dan Jeff Garzik. De hoofd-ontwikkelaar van btc1 / SegWit2X. Binnen de Bitcoin-gemeenschap vinden velen het enigszins apart dat de belangrijkste ontwikkelaar achter SegWit2X nu een concurrerend project begint. Dat doet vermoeden dat Garzik zelf weinig vertrouwen heeft in SW2X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56

sinds aantal weken volg ik povolotski op twitter, hij heeft tot nu toe hele bruikbare signalen gegeven, ik probeer daar iig naar te luisteren (en af en toe tussen de regels door te lezen), het blijft oppassen natuurlijk. iemand ervaring met zijn privechannel op Telegram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rannasha schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Interessant detail is dat de bedenker van Metronome niemand minder is dan Jeff Garzik. De hoofd-ontwikkelaar van btc1 / SegWit2X. Binnen de Bitcoin-gemeenschap vinden velen het enigszins apart dat de belangrijkste ontwikkelaar achter SegWit2X nu een concurrerend project begint. Dat doet vermoeden dat Garzik zelf weinig vertrouwen heeft in SW2X.
Ja, excuses! ik wilde dat nog even erbij vermelden. Thanks voor de aanvulling!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1 ... 14 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]