HopelijkMeessen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:00:
[...]
Daarvan heb ik alleen PAY, dus die andere 5 coins zullen het vast goed gaan doen
Nu Bittrex je ook de beschikking over Bitcoin Gold geeft; wat is wijsheid? Daar je BTC plaatsen of toch op je eigen wallet zodat je de private key hebt? In het laatste geval zal je echter ook moeten wachten op een wallet die Bitcoin Gold ondersteunt. Wat doen jullie?
is de snapshot secondenwerk, zodra de teller op nul staat? ik wil namelijk zo snel mogelijk verkopen na de snapshot.migila schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:52:
https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/
Countdown clock met het block nummer erbij.
Dan kun je beter bijvoorbeeld hier kijken https://blockexplorer.com/jasper7878 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:52:
[...]
is de snapshot secondenwerk, zodra de teller op nul staat? ik wil namelijk zo snel mogelijk verkopen na de snapshot.
en wachten tot blok 491407 (het blok waar de snapshot plaatsvind) is gemined, volgens mij.
Live stream LTC charlie lee
https://www.facebook.com/...videos/?ref=page_internal
offtopic
lijkt wel dat ie een Richard Mile horloge omheeft van een kleine 100k
https://www.facebook.com/...videos/?ref=page_internal
offtopic
lijkt wel dat ie een Richard Mile horloge omheeft van een kleine 100k
[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 23-10-2017 09:43 ]
Ik houd mijn btc in een exodus wallet. Ik verwacht dat ik met mijn private key wel weer ergens btg kan gaan claimen met als met bch gebeurde: https://bitcoinmagazine.c...coin-cash-and-selling-it/bigeagle1986 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:21:
Nu Bittrex je ook de beschikking over Bitcoin Gold geeft; wat is wijsheid? Daar je BTC plaatsen of toch op je eigen wallet zodat je de private key hebt? In het laatste geval zal je echter ook moeten wachten op een wallet die Bitcoin Gold ondersteunt. Wat doen jullie?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Let op de replay protection die mogelijk in Bitcoin Gold ontbreekt: bij haastwerk verkoop je misschien zowel je Bitcoin alsmede Bitcoin Gold?jasper7878 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:52:
[...]
is de snapshot secondenwerk, zodra de teller op nul staat? ik wil namelijk zo snel mogelijk verkopen na de snapshot.
Inderdaad. Er is nog geen replay protection in Bitcoin Gold en het is nog maar de vraag of die er gaat komen. De developer van Bitcoin Gold kan het in ieder geval niet zelf en heeft een beloning uitgeschreven voor de persoon die replay protection kan implementeren: https://github.com/BTCGPU/BTCGPU/issues/51Guus Leeuwis schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Let op de replay protection die mogelijk in Bitcoin Gold ontbreekt: bij haastwerk verkoop je misschien zowel je Bitcoin alsmede Bitcoin Gold?
Prutsers.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
BTG heeft replay protection. zie: https://btcgpu.org/Guus Leeuwis schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Let op de replay protection die mogelijk in Bitcoin Gold ontbreekt: bij haastwerk verkoop je misschien zowel je Bitcoin alsmede Bitcoin Gold?
dus wat op de website staat is een leugenRannasha schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:57:
[...]
Inderdaad. Er is nog geen replay protection in Bitcoin Gold en het is nog maar de vraag of die er gaat komen. De developer van Bitcoin Gold kan het in ieder geval niet zelf en heeft een beloning uitgeschreven voor de persoon die replay protection kan implementeren: https://github.com/BTCGPU/BTCGPU/issues/51
Prutsers.
[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 23-10-2017 09:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Volgens hun marketing website ja. Op die site staat ook niets over een pre-mine. Op Github zie je dat er nog enorm veel issues open staan en dat er een bounty staat op het fixen van de replay. Die bounty komt uit de pre-mine.spartacusNLD schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
BTG heeft replay protection. zie: https://btcgpu.org/
[...]
dus wat op de website staat is een leugen

Wat verwacht je van de koers? Stel je hebt 1K aan bitcoin, hoeveel gaat die BTG dan geven als je 'instant' probeert te verkopen en hoeveel nog na bv. een dag of 2?spartacusNLD schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
cashen dat spul en dumpen dan maar.. ik zat serieus te overwegen om het te gaan minen haha
Mij lijkt het persoonlijk direct onverkoopbaar te worden. Kan me niet voorstellen wie dit gaat opkopen dus die 1K aan bitcoin geeft misschien 10€ aan BTG? (of ben ik te pessimistisch?)
Zou je als je het gaat minen dan ook BTC krijgen, omdat replay protection ontbreekt? Dus eigenlijk andersom?spartacusNLD schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
cashen dat spul en dumpen dan maar.. ik zat serieus te overwegen om het te gaan minen haha
Wij hopen allemaal dat de koers +1000'en procenten stijgt natuurlijk. Over verwachtingen is niets te zeggen in deze jonge markt. Niemand weet wat de prijs is, ook niet na 2 dagen of een week.Lambo LP670 SV schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:35:
Wat verwacht je van de koers? Stel je hebt 1K aan bitcoin, hoeveel gaat die BTG dan geven als je 'instant' probeert te verkopen en hoeveel nog na bv. een dag of 2?
Mij lijkt het persoonlijk direct onverkoopbaar te worden. Kan me niet voorstellen wie dit gaat opkopen dus die 1K aan bitcoin geeft misschien 10€ aan BTG? (of ben ik te pessimistisch?)
Ik probeer lekker mee te doen met BTC gold, ook al is het pure onzin. Als ik zo makkelijk wat geld kan verdienen, is het heel mooi, maar BTC gold geef ik geen lang leven.
Bittrex Bitcoin wallet:
'Wallet Offline for 24 hours pending BTG fork - Deposits/Withdrawals will open after block 491407'
Lekker dan, wilde de boel nog even omzetten naar fiat of USDT omdat ik weinig vertrouwen heb dat Gold iets substantieels gaat opleveren.
'Wallet Offline for 24 hours pending BTG fork - Deposits/Withdrawals will open after block 491407'
Lekker dan, wilde de boel nog even omzetten naar fiat of USDT omdat ik weinig vertrouwen heb dat Gold iets substantieels gaat opleveren.
Zeg ik nou iets raars of kun je er nog wel gewoon USDT mee kopen? Ik had nog wat staan en heb net nog alts gekocht..rop380 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:43:
Bittrex Bitcoin wallet:
Klopt, traden met btc werkt nog gewoon als het goed isCamiel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:45:
[...]
Zeg ik nou iets raars of kun je er nog wel gewoon USDT mee kopen? Ik had nog wat staan en heb net nog alts gekocht..
Je kunt alleen niet meer withdrawen of depositen in de BTC wallet op Bittrex.
Ah inderdaad, thanks.RutgervdZ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Klopt, traden met btc werkt nog gewoon als het goed is
Je kunt alleen niet meer withdrawen of depositen in de BTC wallet op Bittrex.
Nee.Iksie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Zou je als je het gaat minen dan ook BTC krijgen, omdat replay protection ontbreekt? Dus eigenlijk andersom?
Een block dat geldig is op de BTC blockchain is per definitie niet geldig op de BTG blockchain na de fork. BTC zal geldigheid immers valideren met een SHA256 hash algoritme, terwijl BTG Equihash gebruikt.
Het gebruiken van vers geminede coins is dan ook een manier om je alsnog in te dekken tegen replay aanvallen. Als je een transactie maakt met een aantal BTC die je voor de fork al had en daar een aantal BTC die na de fork zijn gemined aan toevoegt, dan zal deze transactie geldig zijn op het BTC netwerk, maar niet op het BTG netwerk omdat de nieuw geminede coins geen BTG-equivalent hebben, die bestaan niet op BTG. En andersom ook: Je kunt vers geminede BTG gebruiken om een transactie te bouwen die enkel op het BTG netwerk geldig is.
Zodra je op deze manier coins hebt gesplitst, zijn de coins die daaruit voortkomen ook weer te gebruiken als input voor een splitsingstransactie (in plaats van vers de geminede coins). Naarmate de tijd verstrijkt, zal dus een steeds grotere fractie van de coins die actief in omloop zijn in aanraking zijn geweest met vers geminede coins of afstammelingen daarvan en dus effectief gesplitst zijn.
Hoe zit het eigenlijk met de pre-mine. Welke coins kunnen ze prive gemined hebben als ze de blockchain van Bitcoin overnemen? Is dat alsnog een "genesis block" ?
RPX word de 28e voor het eerst gelist..
Kent iemand Kucoin? Zij gaan als eerste RPX verhandelen, maar ik zie ze bijvoorbeeld niet op worldcoinindex.
Uit de mail van Red Pulse:
Kucoin will be the first exchange to list Red Pulse (RPX), the upcoming markets includes RPX/BTC and RPX/ETH. users can start depositing RPX to Kucoin at 12:00, 26th, October (UTC+8), and trading at 20:00, 28th, October (UTC+8).
Founded by a group of blockchain enthusiasts who had proved themselves in industry giants like Ant Financial and GF Securities, Kucoin aims at providing users digital asset transaction and exchange services which are even more safe and convenient, integrating premium assets worldwide, and constructing state of the art transaction platform.
Kucoin will be the first exchange to list Red Pulse (RPX), the upcoming markets includes RPX/BTC and RPX/ETH. users can start depositing RPX to Kucoin at 12:00, 26th, October (UTC+8), and trading at 20:00, 28th, October (UTC+8).
Founded by a group of blockchain enthusiasts who had proved themselves in industry giants like Ant Financial and GF Securities, Kucoin aims at providing users digital asset transaction and exchange services which are even more safe and convenient, integrating premium assets worldwide, and constructing state of the art transaction platform.
Helaas. XLM partnership met Paypal is niet waar.
https://twitter.com/StellarXLM/status/922389202012078081
https://twitter.com/StellarXLM/status/922389202012078081
Is het dus straks ook zo dat als de fork komt ik mijn Bitcoin Gold op Blockchain kan claimen?
Is het onverstandig om nu nog BTC te gaan overboeken naar electrum, kan er iets misgaan. Bittrex heeft bv BTC al uitgeschakeld ivm met onderhoud en BTG.
En tot hoelang zou het slim zijn over te maken. Zou vervelend zijn als er geld kwijt raakt (als dat mogelijk is) door BTG/BTC fork
En tot hoelang zou het slim zijn over te maken. Zou vervelend zijn als er geld kwijt raakt (als dat mogelijk is) door BTG/BTC fork
[ Voor 31% gewijzigd door ErikRo op 23-10-2017 12:00 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hm had het omgekeerd wilde wat BTC naar bittrex overzetten om naar usdt om te zetten na eerst wat gratis btg te pakken. Wie weet komt er nog wat uit. Maar dat lukt dus niet meer.rop380 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:43:
Bittrex Bitcoin wallet:
Wat je we zou kunnen doen als je fiat wilt, maar wel omslachtig, traden naar bv ltxc of eth, dat transferen naar exchange die nog niet btc geblokt heeft en vandaar naar bitonic voor cash geld, bitonic vraagt wel relatief hoge fee
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Waarom besluipt mij het gevoel dat het een koude kermis wordt vanmiddagmorgen ochtend. Zodra de fork geweest is kakt BTC in omdat iedereen de afgelopen dagen zijn alts heeft verkocht tbv "gratis geld bitcoin-fork" en dus zijn centen weer uit BTC trekt.
Bitcoin Gold zal ook snel kelderen in waarde omdat iedereen meteen zijn "gratis geld" wil innen. Ik hoop/denk dat de altcoin er wel bij varen omdat mensen opzoek gaan naar een nieuw investing potential. Just my 2 cents, maar dit verwacht ik er van.
Bitcoin Gold zal ook snel kelderen in waarde omdat iedereen meteen zijn "gratis geld" wil innen. Ik hoop/denk dat de altcoin er wel bij varen omdat mensen opzoek gaan naar een nieuw investing potential. Just my 2 cents, maar dit verwacht ik er van.
Juist daarom zie je in mijn portfolio op dit moment alleen maar alts staan. Heel het Bitcoin gold kan mij gestolen worden, veel alts staan momenteel erg laag en daar zie ik veel meer potentie in dan deze onzin fork.Noxa schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:34:
Waarom besluipt mij het gevoel dat het een koude kermis wordt vanmiddagmorgen ochtend. Zodra de fork geweest is kakt BTC in omdat iedereen de afgelopen dagen zijn alts heeft verkocht tbv "gratis geld bitcoin-fork" en dus zijn centen weer uit BTC trekt.
Hopen op 1,5 week knallen met de alts voordat de echte fork plaatsvindt, vervolgens op tijd proberen te switchen naar fiat of BTC voor de fork om daarna weer op tijd terug in de alts te zitten
Wordt weer een zenuwachtige maandje wat betreft de koersen

Verwijderd
Ik wilde ook mijn overige investering vandaag gaan doen. Nu is dus de BTC wallet op Bittrex gesloten tot na de block van BTCGold...
Ik zit nu te denken om via Litebit 1 altcoin aan te schaffen, deze op mijn Bittrex account te laten storten en zodra de coin daar dezelfde waarde of klein beetje winst heeft direct te verkopen. Zo krijg ik alsnog mijn BTC beschikbaar, kan ik deze investeren in de coins waar ik afgelopen weken op heb ingekocht (om zo de gemiddelde inkoopwaarde omlaag te krijgen), en de overige BTC te investeren in andere altcoins of in USDT.
Zie ik iets over het hoofd of heeft iemand anders nog een geniaal idee om mijn investering die ik nog wil doen op een andere manier beschikbaar te krijgen op Bittrex?
Ik zit nu te denken om via Litebit 1 altcoin aan te schaffen, deze op mijn Bittrex account te laten storten en zodra de coin daar dezelfde waarde of klein beetje winst heeft direct te verkopen. Zo krijg ik alsnog mijn BTC beschikbaar, kan ik deze investeren in de coins waar ik afgelopen weken op heb ingekocht (om zo de gemiddelde inkoopwaarde omlaag te krijgen), en de overige BTC te investeren in andere altcoins of in USDT.
Zie ik iets over het hoofd of heeft iemand anders nog een geniaal idee om mijn investering die ik nog wil doen op een andere manier beschikbaar te krijgen op Bittrex?
Je BTC blijft gewoon beschikbaar om mee te traden.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:45:
Ik wilde ook mijn overige investering vandaag gaan doen. Nu is dus de BTC wallet op Bittrex gesloten tot na de block van BTCGold...
Je kunt alleen niet een deposit of withdraw van je bitcoins doen.
Verwijderd
Sorry, misschien was ik niet duidelijk. Ik wil juist nu meer geld op Bittrex zetten zodat ik meer kan inkopen in altcoins.RutgervdZ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:04:
[...]
Je BTC blijft gewoon beschikbaar om mee te traden.
Je kunt alleen niet een deposit of withdraw van je bitcoins doen.
Ah oké, my bad.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Sorry, misschien was ik niet duidelijk. Ik wil juist nu meer geld op Bittrex zetten zodat ik meer kan inkopen in altcoins.
Hmm, dan lijkt het erop dat je inderdaad altcoins aan moet schaffen (degene met de laagste fee via -zoals je al aangaf- litebit bijv.?) en dan omzetten in BTC. Maar wellicht dat hier mensen zijn die een andere oplossing zien idd!
Jep, ik ben al een poosje lid van Kucoin en heb al wat contact gehad met hun team members. Ze zijn een exchange die opereert vanuit Hong Kong, en ze zijn sinds half september actief. Hun eigen coin KCS (Kucoin Shares) is een utility token, vergelijkbaar met BNB op Binance en COSS op Coss.ioEd Ease schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:18:
Kent iemand Kucoin? Zij gaan als eerste RPX verhandelen, maar ik zie ze bijvoorbeeld niet op worldcoinindex.
De vergelijking met COSS is het beste omdat ook bij Kucoin 50% van de dagelijkse fees verspreid worden over alle mensen die Kucoin Shares hebben, in gelijkmatige hoeveelheid. Dat is nu echt nog heel weinig, maar naarmate de populariteit toeneemt (RPX helpt daar natuurlijk direct bij vanaf de 26e) en de fee discount (nu 80% discount op trading fees) voorbij is, dan gaat het wel serieus "divident" genereren.
Ik heb zelf een paar honderd Kucoin Shares, ben echt beniewd hoe Kucoin zich gaat ontwikkelen de komende periode. Aangezien het niet de bedoeling is om referral links te plaatsen zal ik dat ook zeker niet doen, je kunt via deze link inschrijven: https://www.kucoin.com/#/signup
mocht je het laatste veld niet leeg willen laten dan doe je mij uiteraard een groot plezier door hier E2SHrw in te vullen
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Toch maar gekozen om de helft in BTC te zetten in Electrum, god mag weten of er nog wat leuks uitkomt aan BTG, voor zelfde geld loopt het wel als een trein. En andere helft ga ik in de loop van de dag in ALT steken.
Toch altijd spannend gevoel als je grote bedragen overboekt van ene naar andere exchange/wallet. Ik heb geen rust totdat ik iets in historie zie staan ook al is het maar unconfirmed, toch altijd ergens bang dat er wat mis gaat ondanks 3 x alles checken voor verzenden.
Toch altijd spannend gevoel als je grote bedragen overboekt van ene naar andere exchange/wallet. Ik heb geen rust totdat ik iets in historie zie staan ook al is het maar unconfirmed, toch altijd ergens bang dat er wat mis gaat ondanks 3 x alles checken voor verzenden.
Vandaag komt Stratis met de nieuwe Breeze wallet release: een beta versie met btc en strat op testnet. Op 30 oktober komt de eerst alpha release van de Masternodes.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Wat stom net BTC overboekt naar Electrum omdat er vannacht nog steeds niets bekend was gemaakt over BTG en wat zie ik vandaag bij nieuws...
Binance doet ook mee met BTG omzetting 1:1
Vraag me alleen af, je mag niet opnemen of storten tijdens de snapshot, maar waarschijnlijk net als bij BT wel handelen. Wat gebeurt er als je tijdens de snapshot ALT koopt loop je dan je BTG mis en moet je wachten met handelen tot na de snapshot. Vermoed van wel maar wel fijn om te weten als je buitenkansje ziet in ALT
--------------------------------------------------------------
Fellow Binancians,
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Binance during the BTG snapshot block 491,407, we are preparing for the upcoming distribution with the following procedures:
Binance will suspend deposit and withdrawal of bitcoin on 2017/10/23 16:00 (UTC Time) ;
When the Bitcoin block height reach to 491,407, Binance will create a snapshot for BTC holders;
We will resume deposit and withdrawal of Bitcoin after the snapshot;
BTC holders on Binance will be credited the equivalent amount of Bitcoin Gold (BTG) on a 1:1 basis as the snapshot. The deposit and withdrawal time for BTG will be announced later, and Binance will decide whether to open a Bitcoin Gold trading market after the BTG blockchain is in a functional state;
If you are unsure on how to deal with the technical issues regarding the bitcoin forking, feel free to deposit your Bitcoins on Binance exchange in advance and we will handle it for you and ensure you will have all possible assets after the fork.
Binance doet ook mee met BTG omzetting 1:1
Vraag me alleen af, je mag niet opnemen of storten tijdens de snapshot, maar waarschijnlijk net als bij BT wel handelen. Wat gebeurt er als je tijdens de snapshot ALT koopt loop je dan je BTG mis en moet je wachten met handelen tot na de snapshot. Vermoed van wel maar wel fijn om te weten als je buitenkansje ziet in ALT
--------------------------------------------------------------
Fellow Binancians,
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Binance during the BTG snapshot block 491,407, we are preparing for the upcoming distribution with the following procedures:
Binance will suspend deposit and withdrawal of bitcoin on 2017/10/23 16:00 (UTC Time) ;
When the Bitcoin block height reach to 491,407, Binance will create a snapshot for BTC holders;
We will resume deposit and withdrawal of Bitcoin after the snapshot;
BTC holders on Binance will be credited the equivalent amount of Bitcoin Gold (BTG) on a 1:1 basis as the snapshot. The deposit and withdrawal time for BTG will be announced later, and Binance will decide whether to open a Bitcoin Gold trading market after the BTG blockchain is in a functional state;
If you are unsure on how to deal with the technical issues regarding the bitcoin forking, feel free to deposit your Bitcoins on Binance exchange in advance and we will handle it for you and ensure you will have all possible assets after the fork.
[ Voor 11% gewijzigd door ErikRo op 23-10-2017 14:30 ]
Ik heb zojuist de helft van mijn BTC verkocht. best gek om dat te doen na hodlen sinds 2013. Ik heb nog steeds vertrouwen in de lange termijn, maar ik verwacht in een dip de komende 2 dagen meer BTC terug te kunnen kopen. De euro's blijven dan ook gewoon op de Exchange staan om weer in te kopen bij een dip.
welk exchange gebruik je?orf schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:32:
Ik heb zojuist de helft van mijn BTC verkocht. best gek om dat te doen na hodlen sinds 2013. Ik heb nog steeds vertrouwen in de lange termijn, maar ik verwacht in een dip de komende 2 dagen meer BTC terug te kunnen kopen. De euro's blijven dan ook gewoon op de Exchange staan om weer in te kopen bij een dip.
... en het volgende moment is hij $7,50 ... erg speculatief werk zie ik op die sitealki schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:43:
Bitcoin Gold staat op Yobit al op 750 dollar
Sowieso een rare manier van werken. Ze hebben alle BTC deposits en withdrawals stopgezet en alvast virtuele BTG uitgedeeld aan alle BTC-houders, voordat er uberhaubt een fork plaats heeft gevonden. Als de BTG-fork wordt uitgesteld of zelfs afgelast (de code is nog lang niet compleet, er mist onder andere nog replay protection), dan zit Yobit in een vreemde situatie waarin er veel gebruikers zijn met een saldo in een munt die niet bestaat. En veel gebruikers die hun BTC willen opnemen of storten.Boltinus schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:14:
[...]
... en het volgende moment is hij $7,50 ... erg speculatief werk zie ik op die site
Bitfinex pakt dat een stuk degelijker aan (maar dan voor de SW2X fork) door expliciet te handelen in futures-tokens met duidelijke voorwaarden waarin staat hoe de boel gesettled gaat worden en wat er gebeurt als de fork niet door gaat.
Goeie terugtrekkende beweging nu in de markt. Zit te pinpointen wanneer goed moment te zijn om in te stappen
$STRAT is nu bezig aan een leuke stijging. Hoop dat we eindelijk weer eens stabiele stijging gaan zien.zomertje schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:10:
Vandaag komt Stratis met de nieuwe Breeze wallet release: een beta versie met btc en strat op testnet. Op 30 oktober komt de eerst alpha release van de Masternodes.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik heb maar mijn winst genomen en wacht BTG niet meer af, of dat slim was zullen we morgen zien. Ben bang dat veel mensen BTC al gaan weghalen en de BTC voortijdig zakt ik ben al tevreden met de huidige winsten volhouden nu BTC nog hoog staat.
Ben helemaal in ALT gestapt dus hopelijk heeft iedereen gelijk dat de ALT straks gaan stijgen en de BTC zakt dan eindig ik met meer BTC en meer dollars, altijd fijne combi :-)
In theorie hoef ik me een zorgen te maken maar ik heb al gekkere dingen gezien de laatste twee weken. Nu tijd voor HODL.
Ben helemaal in ALT gestapt dus hopelijk heeft iedereen gelijk dat de ALT straks gaan stijgen en de BTC zakt dan eindig ik met meer BTC en meer dollars, altijd fijne combi :-)
In theorie hoef ik me een zorgen te maken maar ik heb al gekkere dingen gezien de laatste twee weken. Nu tijd voor HODL.
96 BTC op 62000 in de BIDS kant (Bittrex) ... iemand die ons probeert te laten denken dat er een buffer staat en hij er niet doorheen kan zakken ...?Ruud2001 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
$STRAT is nu bezig aan een leuke stijging. Hoop dat we eindelijk weer eens stabiele stijging gaan zien.
Ik denk dat je niet alleen bent als je de plotse dalingen van BTC ziet. Ik gok persoonlijk nog wel dat hij terug wat opveert voor morgen vroeg, maar we gaan het zien.ErikRo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:41:
Ik heb maar mijn winst genomen en wacht BTG niet meer af, of dat slim was zullen we morgen zien. Ben bang dat veel mensen BTC al gaan weghalen en de BTC voortijdig zakt ik ben al tevreden met de huidige winsten volhouden nu BTC nog hoog staat.
Verwijderd
Ik heb net even zitten rekenen. We zitten nu in block 491327. De block waar men naar aftelt is 491407. Dat betekent dat we nog 80 blocks te gaan hebben. De afgelopen 4 uur hebben ze 24 blocks gegenereerd. Dat betekent dat circa elke 10 minuten 1 block klaar was. Met nog 80 blocks te gaan kom je op iets meer dan 13 uur te gaan.
Zou mij daarom niets verbazen als het morgen in de loop van de ochtend al zo ver is...
Zou mij daarom niets verbazen als het morgen in de loop van de ochtend al zo ver is...
Klopt. De eerder hier geposte link beaamt dat: https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:50:
Ik heb net even zitten rekenen. We zitten nu in block 491327. De block waar men naar aftelt is 491407. Dat betekent dat we nog 80 blocks te gaan hebben. De afgelopen 4 uur hebben ze 24 blocks gegenereerd. Dat betekent dat circa elke 10 minuten 1 block klaar was. Met nog 80 blocks te gaan kom je op iets meer dan 13 uur te gaan.
Verwijderd
Hahaha, ai. Het rekenwerk voor niks gedaan dus. Excuus! Naja hopelijk wist nog niet iedereen het, dan nu weljt81 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:52:
[...]
Klopt. De eerder hier geposte link beaamt dat: https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/
https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:50:
Hier komen ze met de zelfde rekensom. Morgenochtend om even voor 6u zal het gebeuren. Benieuwd hoe de wereld eruit ziet als ik wakker word
Door te weinig onderzoek kom ik er net achter dat Kraken geen Bitcoin Gold ondersteund. Snel mijn (bescheiden) aantal BTC richting Yobit gestuurd, maar zie dat daar het handelen in BTG al begonnen is. Ga er voor het gemak vanuit dat het dan ook al is uitgekeerd?
Weten jullie of ik mijn BTG nog ergens claimen?
Yobit heeft BTC deposits en withdrawals bevroren om zo eerder BTG aan te kunnen bieden. Waarschijnlijk zit je deposit vast tot na het fork-moment.Dubbel Fristie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:04:
Door te weinig onderzoek kom ik er net achter dat Kraken geen Bitcoin Gold ondersteund. Snel mijn (bescheiden) aantal BTC richting Yobit gestuurd, maar zie dat daar het handelen in BTG al begonnen is. Ga er voor het gemak vanuit dat het dan ook al is uitgekeerd?
De laatste paar dagen zie ik behoorlijk veel positieve berichten over Dogecoin en Vertcoin.
Waar komen deze ineens vandaan en is dit terecht?
Ik ben een blinde inversteerder die gewoon op de gok coins koopt en zoveel mogelijk verschillende.
Maar wellicht is er iemand die mij iets meer kan vertellen over deze 2 projecten?
Ik ben een blinde inversteerder die gewoon op de gok coins koopt en zoveel mogelijk verschillende.
Maar wellicht is er iemand die mij iets meer kan vertellen over deze 2 projecten?
Dogecoin is letterlijk begonnen als grap. Dus met recht een shitcoin te noemen. Kan me niet voorstellen dat die 'positieve verhalen' op iets gebaseerd zijninimini2007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:12:
De laatste paar dagen zie ik behoorlijk veel positieve berichten over Dogecoin en Vertcoin.
Dus je gelooft niet in de waarde avan BTC Gold, of het interesseert je niet?orf schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:32:
Ik geloof inderdaad niet in Bitcoin Gold. Ik ben erg benieuwd hoe het morgen rond 06:00 uur gaat met een altcoin waarvan de source nog niet af is.simlock schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:24:
[...]
Dus je gelooft niet in de waarde avan BTC Gold, of het interesseert je niet?
Verwijderd
Het feit dat Dogecoin #53 is betreft market cap zegt een boel over het wereldje waar we ons in begeven.Luuk schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:58:
[...]
Dogecoin is letterlijk begonnen als grap. Dus met recht een shitcoin te noemen. Kan me niet voorstellen dat die 'positieve verhalen' op iets gebaseerd zijn
Of over hoe weinig 'market cap' eigenlijk betekend.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:57:
[...]
Het feit dat Dogecoin #53 is betreft market cap zegt een boel over het wereldje waar we ons in begeven.
Verwijderd
Zijn er mensen die Bitstamp als exchange gebruiken? Ik kan geen status betreft bitcoin gold vinden
Sinds 2013 HODL en nu een gedeelte verkopen, dan verwacht je nogal een diporf schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:32:
Jan-2013 stond hij $13,31 ... ja staat al op een kleine 450x je inleg ... €1000,- toen is nu $450.000,-. (€383.000,-)
Dat is iets waar velen hier alleen maar van kunnen dromen om dat rendement ooit te kunnen halen.
Maar goed als de prijs vanaf nu een kleine 20 - 40 % terugval toont, ben je zeker geen spekkoper.
Trouwens heb ik ook ongeveer 50% van mijn BTC's even omgezet in € en neergelegd op een aantal plekken in de eventueel komende dip ... mocht die er komen ... want dat is de grote vraag.
Morgenochtend weten we het, maar bij mij staat alles klaar om het op te vangen/ bij te kopen.
Verwijderd
Bittrex is een grote speler in de altcoin markt. Aangezien zij BTG toekennen, verwacht ik een behoorlijke dip van de altcoins vlak voor de dip en een snelle stijging vlak erna. Er zullen nog genoeg traders zijn die op het laatste moment nog BTC willen verzamelen. Aangezien er gekeken wordt naar je BTC balance op het moment van de snapshot en dit allemaal gebeurt in een paar minuten.
Zie ik wat over het hoofd? Wordt het spectaculair?
Zie ik wat over het hoofd? Wordt het spectaculair?
Er komt nog een fork aan.Noxa schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:34:
Slecht geïnformeerd.
Daar gaan mensen niet op wachten anders had de koers wel verder doorgestegen lijkt me? Koers is al licht aan het dalen vandaag...alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Er komt nog een fork aan.
Slecht geïnformeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door simlock op 23-10-2017 20:54 ]
Dat zullen we de komende week zien.simlock schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Daar gaan mensen niet op wachten anders had de koers wel verder doorgestegen lijkt me? Koers is al licht aan het dalen vandaag...
Voor morgen is het zelfs niet zeker of deze doorgaat. Dat zou een leuke grap zijn.
Iedereen verwacht iets... Maar ik vind het raar dat men verwacht dat btc een serieuze dip zou krijgen (ik lees bvb 20%-40%) om dan terug op te bouwen naar de s2x fork?
De afgelopen dagen was Vertcoin de coin waar iedereen blijkbaar maar moeilijk vanaf kon blijven.
Een tekstboek voorbeeld van FOMO volgens deze YT-ber
Goede uitleg van gevoelens van missing-out on some big money ... or was there also a risk of loosing even more?
Een tekstboek voorbeeld van FOMO volgens deze YT-ber
Goede uitleg van gevoelens van missing-out on some big money ... or was there also a risk of loosing even more?
Verwijderd
Wtf ik kan geen BTC overmaken via Bitstamp.
Ik kan inloggen met 2FA. Maar als ik BTC overmaak moet ik opnieuw inloggen met 2FA maar de code is ongeldig
terwijl ik 100% zeker ben dat het juist is...
Ik kan inloggen met 2FA. Maar als ik BTC overmaak moet ik opnieuw inloggen met 2FA maar de code is ongeldig

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 21:30 ]
Ik kom er vandaag ook achter dat die fork nu al gaat plaatsvinden, had steeds ergens in November in gedachten.
Aangezien ik alleen Ethereum bezit, wat verwachten jullie dat deze coin gaat doen? Natuurlijk heeft niemand een glazen bol, maar is het voor mij de moeite waard om een wekker te zetten om te kopen/verkopen?
Aangezien ik alleen Ethereum bezit, wat verwachten jullie dat deze coin gaat doen? Natuurlijk heeft niemand een glazen bol, maar is het voor mij de moeite waard om een wekker te zetten om te kopen/verkopen?
Inderdaad had ik ook wel een paswoord verwacht, maar blijkbaar bij deze wallet overbodig ...Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:17:
Wtf ik kan geen BTC overmaken via Bitstamp.
Ik kan inloggen met 2FA. Maar als ik BTC overmaak moet ik opnieuw inloggen met 2FA maar de code is ongeldigterwijl ik 100% zeker ben dat het juist is...
Exodus Step-By-Step Backup
Ben het met je eens hoor.simlock schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Daar gaan mensen niet op wachten anders had de koers wel verder doorgestegen lijkt me? Koers is al licht aan het dalen vandaag...
Zojuist btc omgezet in geld om even af te wachten en weer in te kopen bij dip
Je bent niet verkeerd, in november is de Segwitx2 fork 
brick5492 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:31:
Ik kom er vandaag ook achter dat die fork nu al gaat plaatsvinden, had steeds ergens in November in gedachten.![]()
Aaah oke, dankje.karimmm schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:36:
Je bent niet verkeerd, in november is de Segwitx2 fork
[...]
Dus als jij het mis hebt ga jij ze allebei mislopen? Zowel de fork als de dip?ApC_IcE schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:34:
[...]
Ben het met je eens hoor.
Zojuist btc omgezet in geld om even af te wachten en weer in te kopen bij dip
Niets persoonlijk hoor, maar bij Bitcoin zijn er bij wijze van spreken _altijd_ 10 meningen en 10 analyses met elk hun eigen groene en blauwe lijntjes op de grafieken...
Soort van, Als ik het mis heb is er geen dip. Ik heb er goedkope alts voor terug gekocht. Ik sla de BTG over inderdaad.alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Dus als jij het mis hebt ga jij ze allebei mislopen? Zowel de fork als de dip?
Niets persoonlijk hoor, maar bij Bitcoin zijn er bij wijze van spreken _altijd_ 10 meningen en 10 analyses met elk hun eigen groene en blauwe lijntjes op de grafieken...
Is ook niet persoonlijk opgevat. ik heb er een aantal keer naast gezeten en een aantal keer goed.
ja, waarom 1 keer cashen als het 2 keer kan??alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:59:
[...]
Dat zullen we de komende week zien.
Voor morgen is het zelfs niet zeker of deze doorgaat. Dat zou een leuke grap zijn.
Iedereen verwacht iets... Maar ik vind het raar dat men verwacht dat btc een serieuze dip zou krijgen (ik lees bvb 20%-40%) om dan terug op te bouwen naar de s2x fork?
Mogelijks gaat hij morgen wat opveren. Althans, dat is toch de algemene verwachting doordat men BTC terug gaat inruilen voor iets anders (wat ETH) kan zijn, maar niets moet natuurlijk..brick5492 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
Aaah oke, dankje.Verwacht je dat deze Bitcoin Gold fork (toch?
) veel invloed zal hebben op de ETH prijzen?
Momenteel heb ik mijn bitcoins in een Jaxx wallet staan. Na wat research blijkt Jaxx toch niet de beste keuze ivm beveiliging. Nu zie ik electrum of coinomi veel voorbij komen. Welke raden jullie aan en hoe verhuis ik mijn coins dan naar die nieuwe wallet? Overboeken of hoe gaat dat in zijn werk? Restoren dmv de 12 woorden phrase?
Omdat je de markt niet kan voorspellen.simlock schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
ja, waarom 1 keer cashen als het 2 keer kan??
Achteraf is het altijd makkelijk praten: "wegens dit, wegens dat". Ik begrijp wel wat je nu doet, maar dit is gewoon niet te voorspellen.
Een tijdje geleden was er ook de 'weekend dip', ook een mythe die je achteraf pas bevestigd en vaak de term 'self fulfilling prophecy' kreeg.
Hopelijk krijg je gelijk en word je blij, lol. Worden we beide wel beter van, maar ik raad je dit ten stelligste af.
Met de goedkope alts kun je inderdaad wel een slagje slaan! Maar toch niet gewoon als euro laten staan?ApC_IcE schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:42:
[...]
Soort van, Als ik het mis heb is er geen dip. Ik heb er goedkope alts voor terug gekocht. Ik sla de BTG over inderdaad.
Is ook niet persoonlijk opgevat. ik heb er een aantal keer naast gezeten en een aantal keer goed.
Succes!
De ether staat ook bijzonder laag nu, dus.. als ik alles voor ether inruil en er veranderd niets verlies ik ook niets.alBildjiekiyya schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:58:
[...]
Omdat je de markt niet kan voorspellen.
Achteraf is het altijd makkelijk praten: "wegens dit, wegens dat". Ik begrijp wel wat je nu doet, maar dit is gewoon niet te voorspellen.
Een tijdje geleden was er ook de 'weekend dip', ook een mythe die je achteraf pas bevestigd en vaak de term 'self fulfilling prophecy' kreeg.
Hopelijk krijg je gelijk en word je blij, lol. Worden we beide wel beter van, maar ik raad je dit ten stelligste af.
Ik heb vanmiddag eens rondgekeken op twitter toen BTC onder de €4900 kwam, en las dat mensen al de winst pakken van de steiging van afgelopen maand, nog vóór de fork, omdat BTG ze zowiezo geen hol interesseert.
Bitcoin deposit (blockchain.info -> kraken) staat al paar uur op confirming status,
Zijn er toevallig nog mensen die morgen meedoen met de crowdsale van RIPIO credit network (https://ripiocredit.network/) ?
Marstek Venus 5,12 v.151 - Homewizard P1 (in gebruik) - CT003 v.114 - Sagemcom S211
Nog 15 blocks voor de fork.. Gaat snel nu
Die fork komt steeds eerder, vanav 00:30 nog maar 15 blokken... dat is 150 minuten = 2.5 uur, is dus om.... 03:00migila schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:53:
[...]
https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/
Hier komen ze met de zelfde rekensom. Morgenochtend om even voor 6u zal het gebeuren. Benieuwd hoe de wereld eruit ziet als ik wakker word
Even voor de zekerheid, in verband met eventueel een wekker zetten en wellicht tikje slecht ingelezen..
-als- de Bitcoin zou gaan dippen, zal die dan zijn grotendeels zijn dieptepunt iets na de fork hebben, aankomende middag of in de loop van komende dagen?
Met andere woorden: Als je de dip wilt kopen, kan je dan waarschijnlijk wél of niet uitslapen?
-als- de Bitcoin zou gaan dippen, zal die dan zijn grotendeels zijn dieptepunt iets na de fork hebben, aankomende middag of in de loop van komende dagen?
Met andere woorden: Als je de dip wilt kopen, kan je dan waarschijnlijk wél of niet uitslapen?
Dat zouden wij allemaal wel willen weten...Vilscon schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:00:
Even voor de zekerheid, in verband met eventueel een wekker zetten en wellicht tikje slecht ingelezen..
Ben zelf ook voor de tweede keer Etherbezitter. De eerste keer aan €310 verkocht. Ik hodl weer tot tenminste €300,-. Helaas daardoor na de Byzantium-fork niets verkocht (koers: €295) maar hodlen geneest uiteindelijk altijd alles.brick5492 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:31:
Ik kom er vandaag ook achter dat die fork nu al gaat plaatsvinden, had steeds ergens in November in gedachten.![]()
Verwijderd
Idem voor mij. Met de winst van de BTC weer zo'n 30 ETH gekocht voor 236 afgelopen nacht. Nu weer hodl tot ca 300. Goedkoop nu!The Redman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:10:
[...]
Ben zelf ook voor de tweede keer Etherbezitter. De eerste keer aan €310 verkocht. Ik hodl weer tot tenminste €300,-. Helaas daardoor na de Byzantium-fork niets verkocht (koers: €295) maar hodlen geneest uiteindelijk altijd alles.
Nog meer mensen die er zo voor klaar zitten? Hoe lang duurt her nemen van de snapshot?
Niets, het is een kopie maken van de chain tot een bepaald block en dan is het alweer klaar. Snapshot is over een uurtje of zoietsGrazendeKoe schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 02:31:
Nog meer mensen die er zo voor klaar zitten? Hoe lang duurt her nemen van de snapshot?
Snap ik. Ik bedoel vooral, zodra block 491407 tevoorschijn komt op blockchain.info, is de snapshot dan instant genomen? Of kan dat bijv. een paar minuten in 491407 duren?Yamotek schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 02:50:
[...]
Niets, het is een kopie maken van de chain tot een bepaald block en dan is het alweer klaar. Snapshot is over een uurtje of zoiets.
De reden dat ik dat vraag is omdat ik wil proberen Bitcoin te shorten zodra de snapshot genomen is.
Zoals ik zei, er wordt een kopie gemaakt. Ook al duurt dit 10 dagen, de blokken zijn er al. Het hele idee van de blockchain is dat het niet veranderbaar isGrazendeKoe schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 03:06:
[...]
Snap ik. Ik bedoel vooral, zodra block 491407 tevoorschijn komt op blockchain.info, is de snapshot dan instant genomen? Of kan dat bijv. een paar minuten in 491407 duren?
De reden dat ik dat vraag is omdat ik wil proberen Bitcoin te shorten zodra de snapshot genomen is.
Dus als het op block 491407 gebeurt (de snapshot) dan kan je je BTC op 491408 er vanaf halen.
Dus zodra 491407 verschijnt in de explorer zijn alle blocks binnen voor de snapshot (want dan is t/m block 491407 gemined)? Dus vanaf het moment dat miners beginnen te minen voor block 491408 kun je je Bitcoin al verkopen. Block 491408 hoeft dus nog niet zichtbaar te zijn in de explorer?Yamotek schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 03:11:
[...]
Zoals ik zei, er wordt een kopie gemaakt. Ook al duurt dit 10 dagen, de blokken zijn er al. Het hele idee van de blockchain is dat het niet veranderbaar is.
Dus als het op block 491407 gebeurt (de snapshot) dan kan je je BTC op 491408 er vanaf halen.
Klopt, als er 491407 blokken zijn dan wordt dit nooit meer veranderd en kan je het meteen van je wallet afhalen als dit blok er isGrazendeKoe schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 03:15:
[...]
Dus zodra 491407 verschijnt in de explorer zijn alle blocks binnen voor de snapshot (want dan is t/m block 491407 gemined)? Dus vanaf het moment dat miners beginnen te minen voor block 491408 kun je je Bitcoin al verkopen. Block 491408 hoeft dus nog niet zichtbaar te zijn in de explorer?
Yep. Nouja dit was een mooie generale voor B2X want heel veel profijt heb ik er nu niet uitgehaald. Ik heb niet goed nagedacht want op Binance kun je geen conditionals instellen. Het ging zo snel naar beneden dat ik pas op $5750 heb kunnen verkopen en waarvan niet eens mijn hele stack Bitcoin verkocht werd.Yamotek schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 03:20:
[...]
Klopt, als er 491407 blokken zijn dan wordt dit nooit meer veranderd en kan je het meteen van je wallet afhalen als dit blok er is. Ze zouden ook volgende week nog een snapshot kunnen maken tot block 491407, snap je het idee ervan nu? Dus je hebt gelijk, omdat je dan op block 491407 je BTC op je wallet hebt, wat er op het volgende block is maakt niet uit voor de snapshot
[ Voor 8% gewijzigd door GrazendeKoe op 24-10-2017 03:38 ]
Ik dacht eerst dat er een fout zat in de btg conversie software, zo snel zag ik net mijn dollar en btc koers oplopen, btc ging bleke later echt in 5 min van 5950 naar 5600 dollar en daarna weer omhoog. Mijn alts zijn nu al gemiddeld 15% gestegen in dollar en btc en blijven klimmen.
Nu de hamvraag voor mezelf HODL om te kijken of er meer in zit, de klim kan dagen doorzetten bij wijze van spreken of gaan slapen en morgen ontdekken dat alles weer gezakt is en je alle winst weer kwijt bent.
Naar btc omzetten kan maar als btc idd flink gaat zakken verdampt de winst ook.
Naar fiat zou een idee zijn maar ik kan alleen via bitonic omdat ik nergens paspoort heb laten zien dus kan nergens meer dan 2 btc er af halen per 24 uur en de kosten zijn flink hoger.
USDT schijnt ook niet zo veilig te zijn lees ik hier.
Denk dat ik maar ga vasthouden en hopen dat morgen of in de loop van de week het niet verdampt.
Nu de hamvraag voor mezelf HODL om te kijken of er meer in zit, de klim kan dagen doorzetten bij wijze van spreken of gaan slapen en morgen ontdekken dat alles weer gezakt is en je alle winst weer kwijt bent.
Naar btc omzetten kan maar als btc idd flink gaat zakken verdampt de winst ook.
Naar fiat zou een idee zijn maar ik kan alleen via bitonic omdat ik nergens paspoort heb laten zien dus kan nergens meer dan 2 btc er af halen per 24 uur en de kosten zijn flink hoger.
USDT schijnt ook niet zo veilig te zijn lees ik hier.
Denk dat ik maar ga vasthouden en hopen dat morgen of in de loop van de week het niet verdampt.
[ Voor 21% gewijzigd door ErikRo op 24-10-2017 05:29 ]
Dit is lekker wakker worden.
Gisteravond met winst uit BTC wat LTC en ETH bijgekocht. Ik hoop dat deze nog verder omhoog schieten.
Intussen heeft ADX ook een boost gehad, die zie ik nog wel een paar keer verdubbelen zodra hun platform live gaat.
Gisteravond met winst uit BTC wat LTC en ETH bijgekocht. Ik hoop dat deze nog verder omhoog schieten.
Intussen heeft ADX ook een boost gehad, die zie ik nog wel een paar keer verdubbelen zodra hun platform live gaat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]