[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Maarten2212 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:43:
Ik heb een vraagje over hoe te handelen in cryptocurrencies met een klein bedrag, ik weet niet of ik dit hier op de juist plek vraag? Ik volg dit topic en dit topic al een tijdje, maar ben nog niet veel wijzer geworden over specifiek mijn situatie.

Mijn situatie:
Ik ben student en wil graag wat leren in cryptocurrencies te handelen, twee jaar terug heb ik enkele euro's geïnvesteerd in BTC en dat is nu ongeveer 36 euro geworden.
Mijn plan is om te beginnen met 50 extra's euro's om wat bekend te raken met handelen. Ik weet dit is een klein bedrag en ik zal hier dus geen hoge (absolute) winsten op maken maar het is echt puur om uit te zoeken hoe alles werkt.
Wat ik graag wil:
- graag geen identificatieplicht (ik vind het prima om mij te identificeren als ik mijn geld over een paar jaar wil omzetten naar euro's)
- een lage fee, ik wilde laatst van mijn Coinbase wallet 10 euro overmaken naar Electroneum maar zag dat de fee boven de euro was (dus meer dan 10%). Ik zoek dus iets met een %-fee dus als ik weinig euro investeer ik ook weinig fee betaal. Bij coinbase was er dacht ik een absolute fee, om zo winst te maken moet er wel heel veel koersstijging zijn.

Tenslotte, ik vind het leuk om veel tijd te steken in snel handelen. En ik snap dat ik die 50 euro niet opeens verdubbel met handelen, het is meer om het te leren. Ik heb het er helemaal voor over om uren bezig te zijn met kopen en verkopen voor maar een euro winst.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik snap helemaal hoe je tegen leergeld aankijkt. Zo ben ik begin dit jaar ook begonnen met 20 euro (inmiddels wat meer :X) en heb ik vooral van alles uitgeprobeerd. Soms lucratief, soms niet...

De grootste limitatie hier is dat je je niet wilt identificeren. Mijns inziens zijn dit handige volgende stappen:
1. Kies een exchange uit met veel keuze aan coins, lekker volume, lage eisen voor identificatie (tenminste, als je niet wilt withdrawen - als je dat wel wilt ben je bijna altijd de klos) en, belangrijk, lage fees (mik op 0.15% maker fee of lager). En eventueel een fijne API als je die kant op wilt.
2. Maak daar een account aan. Wacht, maak er maar overal een aan (zonder ID natuurlijk), dan zie je meteen of je zo'n exchange lekker vindt werken en dan vind je de eventuele beperkingen/voorwaarden die pas achter de login-wall staan.
3. Koop met je euro's extra coins en stuur die (en je Coinbase-spul) naar de exchange van je keuze. Kopen op een exchange die fiat ondersteunt (Bitstamp, Kraken) is het goedkoopst, maar dat zal je waarschijnlijk een kopie ID kosten. Als alternatief kun je litebit etc. overwegen. Als je ETH koopt i.p.v. BTC heb je waarschijnlijk lagere (miner) fees bij het depositen naar de exchange. Ga wel eerst via een eigen wallet (bijv. myetherwallet), gewoon voor de zekerheid, en bovendien is dat nog leerzaam ook.
4. Laat alles lekker op die exchange en ga lekker handelen. Wanneer je wilt cashen zul je potentieel wel nog je identificatieprobleem tegenkomen, maar zoals je schrijft, dat zie je dan wel weer.

Exchanges waar ik aan denk, maar de verificatie aldaar is voor mij lang geleden, zijn Poloniex (hoog volume, vrij lage fee, maar vrij shady management - voor die 70 euro wel te gokken) en Bittrex (meer alts dan Poloniex, in het algemeen een iets nettere club, maar ik geloof wel een iets hogere fee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:08
Ik probeer in mijn excel voor alle trades de initiële aanschafprijs in EUR te bepalen.

Weet iemand hoe je via de coinmarketcap api op basis van een datum (eventueel zelfs met tijdstip) een historische prijs in EUR kunt inladen in excel?

Wat ik probeer te bereiken is om per coin inzichtelijk te hoeveel winst/verlies ik heb gemaakt in EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

SquareOne schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:01:
Ik probeer in mijn excel voor alle trades de initiële aanschafprijs in EUR te bepalen.

Weet iemand hoe je via de coinmarketcap api op basis van een datum (eventueel zelfs met tijdstip) een historische prijs in EUR kunt inladen in excel?

Wat ik probeer te bereiken is om per coin inzichtelijk te hoeveel winst/verlies ik heb gemaakt in EUR.
Kan je niet beter daarvoor je trades raadplegen. Dat een koers X was, wil niet zeggen dat je voor exact die prijs hebt gekocht/verkocht is mijn ervaring.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ethirty schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Kan je niet beter daarvoor je trades raadplegen. Dat een koers X was, wil niet zeggen dat je voor exact die prijs hebt gekocht/verkocht is mijn ervaring.
Klopt, maar het gaat om de trades die ik niet in EUR heb gedaan omdat dit niet mogelijk was op de exchanges.
Bijvoorbeeld een pair XLM/BTC

1500XLM gekocht voor 0,0603BTC.

Nu wil ik graag de EUR waarde weten van 0,0603 BTC op die datum/tijdstip zodat ik weet hoeveel EUR ik heb geïnvesteerd in XLM. Daarnaast wil ik mijn investering in BTC dan verminderen met deze EUR waarde om te bepalen wat mijn inleg in BTC is.

Hoe berekenen jullie dit?

[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 21-10-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SquareOne schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Klopt, maar het gaat om de trades die ik niet in EUR heb gedaan omdat dit niet mogelijk was op de exchanges.
Bijvoorbeeld een pair XLM/BTC

1500XLM gekocht voor 0,0603BTC.

Nu wil ik graag de EUR waarde weten van 0,0603 BTC op die datum/tijdstip zodat ik weet hoeveel EUR ik heb geïnvesteerd in XLM. Daarnaast wil ik mijn investering in BTC dan verminderen met deze EUR waarde om te bepalen wat mijn inleg in BTC is.

In Blockfolio wellicht? Of wil je per se vasthouden aan je Excel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:43
Allereerst; bedankt voor de hulp en tips, daar heb ik echt wat aan.
kristof1234 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Ok, dat begrijp ik. Maar ik wou u gewoon even bewust maken van praktische limitaties
Daar ben ik ook erg blij mee! Het is altijd goed als men je (nogmaal) bewust maakt van de mogelijke risico's en limitaties.
bjoost schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Ik snap helemaal hoe je tegen leergeld aankijkt. Zo ben ik begin dit jaar ook begonnen met 20 euro (inmiddels wat meer :X) en heb ik vooral van alles uitgeprobeerd. Soms lucratief, soms niet...
Ik ben nu begonnen met Bitfinex met 30 euro, het is interessant om te zien hoe het allemaal werkt. Momenteel ben ik aan het kijken naar IOTA/BTC (-21% op dit moment), ben benieuwd hoe deze verder gaat lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Maarten2212 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:27:
Ik ben nu begonnen met Bitfinex met 30 euro, het is interessant om te zien hoe het allemaal werkt. Momenteel ben ik aan het kijken naar IOTA/BTC (-21% op dit moment), ben benieuwd hoe deze verder gaat lopen.
goedzo! proficiat.

Kleine tip nog: litecoin transacties kosten ongeveer 10 euro cent. IOTA transacties zijn zelfs zonder fees. Bitcoin transacties zijn wel duur (enkele euros). Misschien handig om kosten te besparen als je met kleinere bedragen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn9mm
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11-2024

aparte kolom maken met de BTC EUR waarde op dat moment
(of opzoeken in verleden op https://www.investing.com/currencies/btc-eur-historical-data)
en zo de waarde van je aankoop omzetten in EUR

de andere kolommen (huidige koers ed) voer ik in google spreadsheets in via deze plugin
Cryptofinance plugin
https://chrome.google.com...nenhgbmmdapapblnlcn?hl=en

ververst tegenwoordig elke minuut dacht ik

[ Voor 8% gewijzigd door fn9mm op 21-10-2017 13:48 . Reden: verkeerde link naar cryptofinance ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Maarten2212 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:27:
Allereerst; bedankt voor de hulp en tips, daar heb ik echt wat aan.

[...]

Daar ben ik ook erg blij mee! Het is altijd goed als men je (nogmaal) bewust maakt van de mogelijke risico's en limitaties.

[...]

oei... bereid je maar voor op een flinke waardedaling op 26 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Heeft iemand zich verdiept in crypto-hedge (HDG)?
Het is net uitgekomen op etherdelta en Hitbtc. Ik ben lid geworden op hun telegram en de devs zijn heel actief. Ze zijn nu bezig met nog enkele exchanges en maandag zou Reuters er een artikel over brengen. De market cap is maar 2-3 miljoen. Het staat zelfs niet op coinmarketcap (moet eerst een bepaalde trade volume bereiken blijkbaar). Ik ga denk ik hier enkele euro's insteken. Door de kleine marketcap zie ik dit snel in waarde stijgen met wat publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
fn9mm schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

aparte kolom maken met de BTC EUR waarde op dat moment
(of opzoeken in verleden op https://www.investing.com/currencies/btc-eur-historical-data)
en zo de waarde van je aankoop omzetten in EUR

de andere kolommen (huidige koers ed) voer ik in google spreadsheets in via deze plugin
Cryptofinance plugin
https://chrome.google.com...nenhgbmmdapapblnlcn?hl=en

ververst tegenwoordig elke minuut dacht ik
Thanks, kan inderdaad overstappen naar google spreadsheets, maar zou graag gebruik willen blijven maken van excel.

Daarnaast wil ik de historische koers het liefst automatisch inladen op basis van datum en tijdstip. Handmatig opzoeken kan natuurlijk ook, maar zou het graag automatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik zit er aan te denken om mij ook in te schrijven bij een exchange.
Echter vragen de meesten nu om een kopie van je idkaart/paspoort.
Dit houdt mij een beetje tegen...

Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
larsiey schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:05:
Ik zit er aan te denken om mij ook in te schrijven bij een exchange.
Echter vragen de meesten nu om een kopie van je idkaart/paspoort.
Dit houdt mij een beetje tegen...

Hoe gaan jullie hiermee om?
BSN nummer onleesbaar maken waar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
SquareOne schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

BSN nummer onleesbaar maken waar mogelijk.
Blurren?
Wordt hij dan geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
larsiey schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Blurren?
Afhankelijk van de exchange. Bij mij is een rijbewijs met geblurred BSN geaccepteerd terwijl er in eerste instantie bij stond dat het dan niet geaccepteerd zou worden. Give it a try, wanneer ze het niet accepteren kun je altijd nog een non-blurred versie uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:46
larsiey schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Blurren?
Gewoon proberen. Bitstamp ging bij mij wel janken om BSN die geblurred was, toen maar dik watermerk erdoorheen gejast.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
simlock schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:58:
[...]
oei... bereid je maar voor op een flinke waardedaling op 26 oktober.
Ik heb nog flink wat IOTA staan en naar aanleiding van je bericht ben ik even wat gaan Google'n. Ik zie wel wat berichten over marketplaces, presentaties en een concurrent, maar wat is er dan exact op 26 oktober? En kan de koers tegen de verwachting in ook stijgen, of is een verdere daling zeker? Want dan zit die correctie toch waarschijnlijk al in de huidige waarde verwerkt?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Meer mensen die voor de fork hun bitcoin verkopen en evt. omwisselen in altcoins? Zo ja, wanneer? Ik zie namelijk niks in Bitcoin Gold dus hoef het ook niet per se te ontvangen. Verwacht eigenlijk wel een kleine dip in prijs na de fork (al zal dat in het niet vallen bij de segwit2x fork).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

The Redman schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:32:
Meer mensen die voor de fork hun bitcoin verkopen en evt. omwisselen in altcoins? Zo ja, wanneer? Ik zie namelijk niks in Bitcoin Gold dus hoef het ook niet per se te ontvangen. Verwacht eigenlijk wel een kleine dip in prijs na de fork (al zal dat in het niet vallen bij de segwit2x fork).
Ik las vanochtend dat de fork waarschijnlijk al plaats heeft gevonden, maar ze de peildatum daarvan pas woensdag bekend maken bij block X. Mogelijk kan je dus nu al weer naar altcoins, of voor de zekerheid nog even wachten.... Ik verwacht ook wel een dip.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Ik las vanochtend dat de fork waarschijnlijk al plaats heeft gevonden, maar ze de peildatum daarvan pas woensdag bekend maken bij block X. Mogelijk kan je dus nu al weer naar altcoins, of voor de zekerheid nog even wachten.... Ik verwacht ook wel een dip.
Bij coinbase geven ze inderdaad aan dat de fork al heeft plaatsgevonden.
"When will this fork occur?

The fork has already privately occurred at a point known only to the Bitcoin Gold development team. The Bitcoin Gold blockchain will be made publicly available when the Bitcoin blockchain reaches block number 491,407, which is currently estimated to occur on October 25, 2017"

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
[...]

heb net buy orders gezet op Quotum, IOTA en STRAT, op bedrag nog onder huidige koers, ik verwacht nog maar een kleine stijging BTC, alts die nog een klein beetje zakken en dan hopelijk deze week het herstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
[...]

Vanwege de fork op 25 oktober, je bent hoog ingestapt met BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Bij coinbase geven ze inderdaad aan dat de fork al heeft plaatsgevonden.

[...]
Ok... dus zodra block 491406 gevalideerd is kan ik mn BTC weer dumpen mocht ik zo veel mogelijk bitcoin gold willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

simlock schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:54:
[...]

Vanwege de fork op 25 oktober, je bent hoog ingestapt met BTC.
Ik ben niet hoog ingestapt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
[...]

Verwacht eerst nog maar een piek op de23/24e ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn9mm
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11-2024
Thanks, kan inderdaad overstappen naar google spreadsheets, maar zou graag gebruik willen blijven maken van excel.

Daarnaast wil ik de historische koers het liefst automatisch inladen op basis van datum en tijdstip. Handmatig opzoeken kan natuurlijk ook, maar zou het graag automatiseren :)
Er zijn verschillende oplossingen voor excel op reddit te vinden, oa :
https://www.reddit.com/r/...rrency_prices_into_excel/

Eens zoeken in
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/
en
https://www.reddit.com/r/altcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:59:
[...]

Ik ben niet hoog ingestapt hoor :)
Nee was eigenlijk voor Maarten bedoelt. Ik verwacht een enorme prijsdaling de 26e, gezien de absurde steiging van de afgelopen maand in aanloop naar de Bitcoin gold split.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:43
simlock schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:06:
[...]

Nee was eigenlijk voor Maarten bedoelt. Ik verwacht een enorme prijsdaling de 26e, gezien de absurde steiging van de afgelopen maand in aanloop naar de Bitcoin gold split.
De BTC heb ik al sinds een jaartje of 2. Vandaag heb ik wel een deel gestopt in IOTA, op het moment dat die ongeveer op -15% stond (ondertussen -8%). Want persoonlijk verwacht ik niet dat BTC op de zeer korte termijn nog veel zal stijgen (disclaimer: newbie), maar zit nog wel in twijfel of ik nog in andere crypto's zal investeren dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Er komt een zeer interessante week aan. Bitcoin stijgt de laatste dagen explosief en 25 oktober staat de hardfork gepland. Hoeveel wordt Bitcoin gold waard? Gaat Bitcoin zelf dalen na 25 oktober of stijgt die gewoon lekker verder. Een hoop ontwikkelingen de aankomende week. Iedereen succes gewenst.:)

Wat doen jullie met btc en btg na 25 oktober; verkopen, holden of kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik twijfel enorm met BTC of ik deze op Bittrex moet laten staan en gold moet laten lopen, of omzetten naar personlijk wallet met als risk om geen stoploss in te kunnen bouwen... Omzetten naar wallet en terug duur toch al snel een paar dagen/uren?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:04
Wat ik niet zo goed snap is waarop de bekendste altcoins niet meeliften met de Bitcoin. Mij valt de koers van met name LiteCoin en Ethereum best wel tegen de laatste tijd. Maar praktisch alles wat ik heb gaat niet echt heel geweldig, terwijl de BitCoin op dit moment eigenlijk de enige is die echt lekker loopt.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Luuk1983 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:16:
Wat ik niet zo goed snap is waarop de bekendste altcoins niet meeliften met de Bitcoin. Mij valt de koers van met name LiteCoin en Ethereum best wel tegen de laatste tijd. Maar praktisch alles wat ik heb gaat niet echt heel geweldig, terwijl de BitCoin op dit moment eigenlijk de enige is die echt lekker loopt.
Meest voor de hand liggende reden is dat men hun alts verkoopt voor bitcoin. Waarschijnlijk is dat ook gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Luuk1983 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:16:
Heel logisch wat mij betreft: De grote massa kent alleen Bitcoin en de meeste munten worden tov BTC uitgedrukt. Als NEO of ETH bijvoorbeeld niets nieuws te vertellen heeft, dan stijgen ze niet. Als BTC stijgt, omdat steeds meer mensen instappen, dan zal NEO/ETH/etc. stil blijven staan of zelfs dalen tov BTC. De vraag is zelfs of BTC de beste praktijk toekomst heeft, of dat er alts zijn die meer toekomstmogelijkheden hebben dan BTC. Het wordt of tijd voor de overige ALT's om zich los te weken van BTC, of we gaan met zijn allen voor alleen BTC en vergeten 99% van de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:23:
[...]

Heel logisch wat mij betreft: De grote massa kent alleen Bitcoin en de meeste munten worden tov BTC uitgedrukt. Als NEO of ETH bijvoorbeeld niets nieuws te vertellen heeft, dan stijgen ze niet. Als BTC stijgt, omdat steeds meer mensen instappen, dan zal NEO/ETH/etc. stil blijven staan of zelfs dalen tov BTC. De vraag is zelfs of BTC de beste praktijk toekomst heeft, of dat er alts zijn die meer toekomstmogelijkheden hebben dan BTC. Het wordt of tijd voor de overige ALT's om zich los te weken van BTC, of we gaan met zijn allen voor alleen BTC en vergeten 99% van de rest :)
Nee dat klopt niet, in jouw scenario zouden ze juist met bitcoin meestijgen. Die koersen (vooral de kleinere alts) zitten aan de BTC vast. @FearOfTheDarkk geeft een meer voor de hand liggende reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Bartske schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

Nee dat klopt niet, in jouw scenario zouden ze juist met bitcoin meestijgen. Die koersen (vooral de kleinere alts) zitten aan de BTC vast. @FearOfTheDarkk geeft een meer voor de hand liggende reden.
In Dollars of in x/BTC? Waarom zou een NEO (voorbeeld) morgen 40 Dollar waard zijn en vandaag 26 Dollar, puur omdat alleen BTC stijgt en er verder geen positief nieuws over NEO is?. Ik denk dat erg veel mensen in Dollars denken en een alt niet meer waard vinden worden zonder bijbehorend positief nieuws, puur omdat BTC stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

In Dollars of in x/BTC? Waarom zou een NEO (voorbeeld) morgen 40 Dollar waard zijn en vandaag 26 Dollar, puur omdat alleen BTC stijgt en er verder geen positief nieuws over NEO is?. Ik denk dat erg veel mensen in Dollars denken en een alt niet meer waard vinden worden zonder bijbehorend positief nieuws, puur omdat BTC stijgt.
Dus verkopen ze alts en kopen ze bitcoin, de [alt]/USD koers blijft dus gelijk maar de [alt]/BTC koers daalt.

Als de vraag/demand naar bijvoorbeeld NEO (de vraag in NEO's niet in USD) gelijk zou blijven bij een stijgende BTC koers zal de NEO/USD koers ook stijgen.

Maar volgensmij heb ik je eerste bericht niet helemaal goed gelezen en bedoel je hetzelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 21-10-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:13
simlock schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:06:
[...]

Maar er is nog een 2de fork in november. Dan ben je wel heel slecht geïnformeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Ging ook wel erg hard vandaag, ineens €200 van de koers af.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe concurrent voor COSS en Binance: Kucoin 8)

https://www.kucoin.com/#/signup

Is pas sinds oktober actief blijkbaar maar het gaat heel snel...Nederlandse UI is zelfs mogelijk. Bedrijf opereert uit Hong Kong en er is geen verificatie (ID, bewijs van woonst,...) nodig. Enkel bevestiging via e-mail. Het is blijkbaar de bedoeling van de oprichters om traders zonder veel hindernissen te laten verhandelen. Nog niet terug te vinden op Coinmarketcap, evenals hun eigen coin: Kucoin Shares (KCS).

Vergelijkbaar principe als met BNB en het zou de bedoeling zijn om klanten af te snoepen van Binance en COSS, dat is duidelijk!

Ziet er veelbelovend uit, in elk geval ga ik al wat Kucoin Shares inslaan voordat ze op Coinmarketcap verschijnen :9

https://www.reddit.com/r/kucoin/

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2017 01:25 . Reden: referral link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:56:

Is pas sinds oktober actief blijkbaar maar het gaat heel snel...Nederlandse UI is zelfs mogelijk. Bedrijf opereert uit Hong Kong en er is geen verificatie (ID, bewijs van woonst,...) nodig. Enkel bevestiging via e-mail. Het is blijkbaar de bedoeling van de oprichters om traders zonder veel hindernissen te laten verhandelen. Nog niet terug te vinden op Coinmarketcap, evenals hun eigen coin: Kucoin Shares (KCS).

Vergelijkbaar principe als met BNB en het zou de bedoeling zijn om klanten af te snoepen van Binance en COSS, dat is duidelijk!

Ziet er veelbelovend uit, in elk geval ga ik al wat Kucoin Shares inslaan voordat ze op Coinmarketcap verschijnen :9

De BTC is daar iig goedkoop: BTC/USDT Last Price USDT 5752.31798224 (koers nu bij bittrex: 5985USDT)

[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2017 01:26 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Net via LiteBit nog maar een paar Altcoins gekocht. Blijft echt super praktisch via iDEAL, je hoeft niet eerst te converteren naar Bitcoin of Ethereum. Gaat ook snel ook.

ShapeShift of Changelly is ook handig om ze dan weer om te zetten naar een andere coin. Met allebei goede ervaringen.

Ik zoek alleen nog naar een betrouwbaar trader platform. Je leest zoveel berichten over sites die het dan ineens niet meer doen.

Ik twijfel nog erg of ik ETH in zal slaan nu de koers zo laag is. Als die volgende week weer $310+ is dan kun je toch een leuke marge behalen. Wel eerst nog maar even zien hoe ver het verder inzakt.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2017 22:28 . Reden: Referrer-meuk verwijderd ]

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Zyphrax schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:10:
Net via LiteBit nog maar een paar Altcoins gekocht. Blijft echt super praktisch via iDEAL, je hoeft niet eerst te converteren naar Bitcoin of Ethereum. Gaat ook snel ook.

ShapeShift of Changelly is ook handig om ze dan weer om te zetten naar een andere coin. Met allebei goede ervaringen.

Ik zoek alleen nog naar een betrouwbaar trader platform. Je leest zoveel berichten over sites die het dan ineens niet meer doen.

Ik twijfel nog erg of ik ETH in zal slaan nu de koers zo laag is. Als die volgende week weer $310+ is dan kun je toch een leuke marge behalen. Wel eerst nog maar even zien hoe ver het verder inzakt.
Ik kan Bittrex aanbevelen, nog nooit problemen gehad.

En ik dacht gisteren ook even mooi te scoren met ETH @ 303 Dollar toen hij ineens van 309 naar 303 Dollar zakte. Vandaag zakte hij verder tot zelfs 291, 2e verkeerde keuze deze week :)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2017 22:30 . Reden: Refs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Zyphrax schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:10:

Ik heb nog wat fiat staan daar koop ik nu ETH van, ik zie die volgende week wel weer stijgen idd.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2017 22:30 . Reden: Refs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:16:
[...]

Ik kan Bittrex aanbevelen, nog nooit problemen gehad.

En ik dacht gisteren ook even mooi te scoren met ETH @ 303 Dollar toen hij ineens van 309 naar 303 Dollar zakte. Vandaag zakte hij verder tot zelfs 291, 2e verkeerde keuze deze week :)
Dat had ik dus ook. Maar ik verwacht wel dat hij weer omhoog gaat na de fork.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Toch maar even de USDT/FIAT in. Rek lijkt mij eruit. Wat doet de meute, wachten tot Bitcoin Gold? Maar kan toch niet waar zijn dat het wederom zo makkelijk cash verdienen is? Ik sorteer alvast voor, verwacht dat de helft sws richting fiat gaat en niet terug in de altcoins.

Houd grootste deel wel in de altcoins aan, maar een deel fiat kan nooit kwaad.
Verbaas me nu wel over de enorme crash van Iconomi die gaande is. Als je kijkt naar hun coin holdings, dan zitten ze vrijwel op 'boekwaarde'. Het werkende platform krijg je er vrijwel gratis bij.

Boekwaarde einde Q2 was namelijk 108mln $. https://medium.com/iconom...port-q2-2017-dced466c67e8

Iconomi houdt, samen met ICNP wat er ook onder valt, zo'n 3500 bitcoins aan. Dit alleen al is 21mln waard op moment van schrijven, dat is ruim 10mln meer dan einde Q2.
Daar is bitcoin Cash nog aan toe te voegen, die kwam na Q2.
Verder is de ethereum positie ongewijzigd.

LISK, ook t.o.v. eind Q2 gezamenlijk zo'n 10mln meer waard. Ik zal morgen even totaalplaatje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Alle alt's zakken behalve vtc, je had je geld kunnen verdubbelen in twee dagen. Wat is er toch zo speciaal aan deze munt?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timberly2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:36:
Toch maar even de USDT/FIAT in. Rek lijkt mij eruit. Wat doet de meute, wachten tot Bitcoin Gold? Maar kan toch niet waar zijn dat het wederom zo makkelijk cash verdienen is? Ik sorteer alvast voor, verwacht dat de helft sws richting fiat gaat en niet terug in de altcoins.

Verbaas me nu wel over de enorme crash van Iconomi die gaande is. Als je kijkt naar hun coin holdings, dan zitten ze vrijwel op 'boekwaarde'. Het werkende platform krijg je er vrijwel gratis bij.

Boekwaarde einde Q2 was namelijk 108mln $. https://medium.com/iconom...port-q2-2017-dced466c67e8

Iconomi houdt, samen met ICNP wat er ook onder valt, zo'n 3500 bitcoins aan. Dit alleen al is 21mln waard op moment van schrijven, dat is ruim 10mln meer dan einde Q2.

LISK, ook t.o.v. eind Q2 gezamenlijk zo'n 10mln meer waard. Ik zal morgen even totaalplaatje maken.
Ik weet niet waarom het bedrijf zo terughoudend is in de communicatie en opheldering over het ICN token. Je laat toch een groot gedeelte van je oorspronkelijke geldschieters in de steek..

Deze post vat het goed samen op https://www.reddit.com/r/...ts/77tavk/this_community/
Even though I see some FUD being spread, I dont think we need to stop debating or criticizing Iconomi. Before the end of the year is a really broad deadline and for me personally, most updates come across with a snarky undertone. Like: we know what were doing just shut up and wait till we announce it. But in a more diplomatic way.

Dont get me wrong I applaud their business sense and making profit within a year is something to be proud about. But dont forget about people who thought they were buying ICN tokens and prosper with you and are now seeing an all time low (versus ETH).

Generally, I’d like to see a more communicative and ICN tokenholder friendly approach. This will detox the community and give trolls less food.

Just my 2 cents

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

Ref linkjes is niet de bedoeling, foei! 8)7
Quote het dan ook niet }:|

Kucoin is wel een mooi concept, ben benieuwd als het volume oppakt wat het met de KCS koers doet!
Voor nu al een paar dagen wat "divident" mogen ontvangen, het leuke is dat je van elke coin die op de exchange verhandeld wordt een beetje krijgt van de transaction fees. Nu zijn die nog laag (actie dat de fees 80% lager zijn) maar zodra dat voorbij is dan wordt het wel wat meer.

Inschrijven doe je dus gewoon via https://www.kucoin.com/

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2017 01:27 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

p0st schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:29:
[...]

Kucoin is wel een mooi concept, ben benieuwd als het volume oppakt wat het met de KCS koers doet!
Voor nu al een paar dagen wat "divident" mogen ontvangen, het leuke is dat je van elke coin die op de exchange verhandeld wordt een beetje krijgt van de transaction fees. Nu zijn die nog laag (actie dat de fees 80% lager zijn) maar zodra dat voorbij is dan wordt het wel wat meer.

Het is niet de bedoeling om referral links te delen.

Daarnaast zou ik ver weg blijven van KuCoin. Ze zeggen je 50% fees te geven, maar dat is volledig in handen van de exchange en kan ieder moment naar 0% veranderd worden. Aangezien dat gecentraliseerd is. Daarnaast hebben andere chinese exchanges hun handel op dit moment stil gelegd. Maar KuCoin gaat gewoon door.

[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2017 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

ionn schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:39:
[...]

[...]

Het is niet de bedoeling om referral links te delen.

Daarnaast zou ik ver weg blijven van KuCoin. Ze zeggen je 50% fees te geven, maar dat is volledig in handen van de exchange en kan ieder moment naar 0% veranderd worden. Aangezien dat gecentraliseerd is. Daarnaast hebben andere chinese exchanges hun handel op dit moment stil gelegd. Maar KuCoin gaat gewoon door.
Yeah dat zei ik dus :>

Ja dat is altijd zo, ook bij COSS kunnen ze zoiets eenzijdig aanpassen, that's how it works. Zie voor meer info ook: https://medium.com/@CKTSU...is-on-kucoin-8307f2b6e539

Verder maak ik me geen zorgen over het feit dat ze vanuit Hong Kong opereren, ze zeggen zelf "We are based in Hong kong. And as you know they got another system than the rest of china. Nothing to worry about.". Mocht het toch misgaan dan zien we dat dan wel weer, hoe zeggen ze dat ook alweer, high risk high reward toch :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

p0st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:58:
[...]

Yeah dat zei ik dus :>

Ja dat is altijd zo, ook bij COSS kunnen ze zoiets eenzijdig aanpassen, that's how it works. Zie voor meer info ook: https://medium.com/@CKTSU...is-on-kucoin-8307f2b6e539

Verder maak ik me geen zorgen over het feit dat ze vanuit Hong Kong opereren, ze zeggen zelf "We are based in Hong kong. And as you know they got another system than the rest of china. Nothing to worry about.". Mocht het toch misgaan dan zien we dat dan wel weer, hoe zeggen ze dat ook alweer, high risk high reward toch :9
Ah staat Hong Kong los van China als het gaat om wetten dan? Bij COSS kunnen ze trouwens die fee niet aanpassen ;) Als de DAO af is kunnen ze daar niet meer aanzitten. :) 15 van 25 werken al! Waarschijnlijk morgen werken ze allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door ion op 22-10-2017 01:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ionn schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 01:01:
[...]

Ah staat Hong Kong los van China als het gaat om wetten dan? Bij COSS kunnen ze trouwens die fee niet aanpassen ;) Als de DAO af is kunnen ze daar niet meer aanzitten. :) 15 van 25 werken al! Waarschijnlijk morgen werken ze allemaal.
Ik zit ook bij COSS, het mooie is dat zij uitbetalen in alle coins die op het platform verhandeld worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Wel jammer dat Litebit niet te kiezen is in Blockfolio/Delta als buy optie.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:29:
[...]
[mbr]Quote het dan ook niet }:|[/]

Ik heb wel op de link geklikt om te kijken wat kucoin precies was en me later geregistreerd. Betekent dit dat @Verwijderd voor eeuwig als referral aan mijn account gelinked is en een commissie krijgt iedere keer als ik ga handelen daar ? Zag niet dat het een referral link was. Dacht gewoon dat iemand wat info wilde delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Weet niet of het al gemeld is. Zag een flinke stijging van Bitcoin Cash (heb een beetje als hedge tegen de BTC) en toen ik op onderzoek uitging naar de verklaring denk ik dat dit de verklaring is:

BCH gaat een fork uitbrengen op 13 November om het DAA probleem op te lossen.
https://bitsonline.com/bitcoin-cash-hard-fork/

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
iets over btc gold via bittrex

Statement on Bitcoin Gold [BTG]
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the BTG snapshot block 491,407 occurring approximately on October 24, 3am PT (bla bla bla

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

wally228 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 08:53:
iets over btc gold via bittrex

Statement on Bitcoin Gold [BTG]
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the BTG snapshot block 491,407 occurring approximately on October 24, 3am PT (bla bla bla

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451
Interessant, maar gezien het recente rumoer over Bittrex ga ik daar mijn BTC niet heensturen.
Wat ik van plan ben is het volgende:

1) op het moment van de fork heb ik mijn BTC in een offline wallet met public en private key.
2) na de fork knal ik mijn BTC naar een nieuwe wallet
3) dan gooi ik mijn originele private key in de Bitcoin Gold wallet (gaat die echt komen?) om mijn Bitcoin Gold te claimen.

Ik vertrouw dit nog niet helemaal dus denk ik dat het het veiligst is om mijn BTC uit originele wallet te verwijderen alvorens mijn private key te disclosen in de Bitcoin Gold wallet.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
troxx schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:28:
[...]

Interessant, maar gezien het recente rumoer over Bittrex ga ik daar mijn BTC niet heensturen.

1) op het moment van de fork heb ik mijn BTC in een offline wallet met public en private key.
3) dan gooi ik mijn originele private key in de Bitcoin Gold wallet (gaat die echt komen?) om mijn Bitcoin Gold te claimen.

Ik vertrouw dit nog niet helemaal dus denk ik dat het het veiligst is om mijn BTC uit originele wallet te verwijderen alvorens mijn private key te disclosen in de Bitcoin Gold wallet.
Waarom zet je niet op bijvoorbeeld Bitstamp of Kraken hoef je ook niet zo moeilijk te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 02:47:
[...]

Ik heb wel op de link geklikt om te kijken wat kucoin precies was en me later geregistreerd. Betekent dit dat @Verwijderd voor eeuwig als referral aan mijn account gelinked is en een commissie krijgt iedere keer als ik ga handelen daar ? Zag niet dat het een referral link was. Dacht gewoon dat iemand wat info wilde delen.
Ja voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
ErikRo schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:54:
Alle alt's zakken behalve vtc, je had je geld kunnen verdubbelen in twee dagen. Wat is er toch zo speciaal aan deze munt?
Erg veel goed nieuws de laatste tijd waaronder ledger support waardoor het denk ik voor mensen interessant is om te holden.
Het is ook nog eens te minen met gpu waardoor veel mensen er in geïnteresseerd zijn denk ik. Plus er komt een halving aan in december die misschien nu al meegenomen wordt in de prijs?
Ik ben het met je eens dat hij erg hard gaat maar ik klaag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

pietz0r schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:47:
[...]

Erg veel goed nieuws de laatste tijd waaronder ledger support waardoor het denk ik voor mensen interessant is om te holden.
Het is ook nog eens te minen met gpu waardoor veel mensen er in geïnteresseerd zijn denk ik. Plus er komt een halving aan in december die misschien nu al meegenomen wordt in de prijs?
Ik ben het met je eens dat hij erg hard gaat maar ik klaag niet
Ik verwacht ook wel dat er na de vork nog meer bij komt. Ik ben het ook aan het minen met mij 2 videokaarten maar je kan wel merken dat het in zeer korte tijd een stuk moeilijker is geworden.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Als ik op kraken inlog heb ik sinds een tijd een x aantal Lumen (XLM) erbij staan.
Ik heb deze nooit gekocht eigenlijk,maar het is ondertussen wel 30 euro

Wat kan ik hiermee doen?
Kan ik ze omzetten naar euros?.. zoek me rot, maar het lijkt erop alsof ik ze niet kwijt kan raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:17

orf

C6DL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:43:
Als ik op kraken inlog heb ik sinds een tijd een x aantal Lumen (XLM) erbij staan.
Ik heb deze nooit gekocht eigenlijk,maar het is ondertussen wel 30 euro

Wat kan ik hiermee doen?
Kan ik ze omzetten naar euros?.. zoek me rot, maar het lijkt erop alsof ik ze niet kwijt kan raken?
Kraken heeft geen XLM/EUR listing meer. Je kunt ze dus niet ineens omzetten naar Euro’s. Je kunt ze wel omzetten naar Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Om eens een ander licht te schijnen op de verhalen rondom Bittrex.

Had 2FA aanstaan maar de key niet opgeschreven. Telefoon ging onverwacht kapot en 2FA moest dus van mijn account af.

Ticket ingeschoten, 12 uur later instructies gekregen wat te doen, deze opgestuurd en weer paar uur later 2FA eraf. Al met al binnen 20 uur opgelost. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Laatst online: 15-08 14:29
troxx schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:28:
[...]

De BTC gold snapshot is toch allang geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:18
uNoTopia schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

De BTC gold snapshot is toch allang geweest?
nee kijk op de bitcoin gold site voor de countdown klok.

https://btcgpu.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 02:47:
[...]

Je kan natuurlijk gewoon een nieuw account aanmaken en evt aangeven dat je de vorige verwijderd wil hebben. Of misschien dat je ze kan vragen om de referral ongedaan te naken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:49:

Had 2FA aanstaan maar de key niet opgeschreven. Telefoon ging onverwacht kapot en 2FA moest dus van mijn account af.

Ticket ingeschoten, 12 uur later instructies gekregen wat te doen, deze opgestuurd en weer paar uur later 2FA eraf. Al met al binnen 20 uur opgelost. O+
Ik trade ook op bittrex. Wat s jullie limiet om daar te houden..? Ik twijfel of ik iets terug moet halen nl. Heb $7k daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Michel242186 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

nee kijk op de bitcoin gold site voor de countdown klok.

https://btcgpu.org/
Tsja dat doet vermoeden van niet maar vanuit Coinbase wordt gezegd dat het al gebeurd is. En er wordt gesproken over een 8000 block premine. Ik heb niet de kennis om door de code te neuzen.

https://www.reddit.com/r/...coin_gold_fork_privately/

Ik heb vooralsnog geen spijt dat ik m'n BTC nabij de ATH heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:49:

Gebruik Authy dan kan je altijd bij je 2FA keys.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo'n 2 maanden geleden met een klein bedrag begonnen met crypto. Nu wacht ik al een aantal weken op een dip van BTC om meer te gaan investeren. Ik verwacht/denk zelf dat vanaf woensdag BTC wel weer wat zal gaan zakken, na het hele BTCGold gebeuren.
Nu kwam zojuist ineens het idee in mij op om misschien juist nu te investeren in altcoins. Ik zou deze dan wel moeten kopen via Litebit, omdat ik nu geen BTC beschikbaar heb op Bittrex. Ik weet dat het wat duurder is, maar dit kan denk ik prima uit gezien ik verwacht dat de altcoins binnenkort weer zullen gaan stijgen. Nu twijfel ik dus tussen 2 opties;
- Wachten met meer investeren totdat BTC is gezakt in waarde, en daardoor meer BTC kunnen inkopen, OF
- Nu investeren via Litebit in altcoins. Dan heb ik nu eerst minder BTC, maar de altcoins zullen mogelijk komende tijd weer 'flink' stijgen, waardoor het meer BTC waarde krijgt. Echter zal de BTC waarde mogelijk gaan dalen en schiet je qua euro's er niet zoveel mee op. Echter wil ik proberen zoveel mogelijk BTC te verzamelen omdat ik denk dat BTC komende jaren nog meer zal gaan stijgen...

Heeft iemand een goed advies, goed idee of wat volgens hem/haar het slimste is om te doen? Alvast veel dank! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Timberly2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:36:

https://imgur.com/a/WRKAt

Om hier even op terug te komen. Als je alle munten die Iconomi in bezit heeft (conform Q2 rapport) wegzet tegen de huidige koers dan kom je op een 'boekwaarde' van ruim 109mln dollar. Huidige marketcap Iconomi is 115mln. Dit betekent dat het hele ETF platform van Iconomi door deze markt gewaardeerd wordt op 6mln dollar. Koopje lijkt me? Ik ben iig op deze koersen aan het kopen.

Q3 rapport komt binnenkort, dan zal blijken hoeveel munten ze nog hebben. Vermoedelijk wel meer byteball dankzij de airdrops. Maar die heb ik even gelijk gehouden. Alles valt of staat natuurlijk wel met de hoeveelheid vermogen dat zal instromen. Dit zal wel snel richting vele honderden miljoenen moeten gaan, wil je een mooie kasstroom genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Timberly2 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

https://imgur.com/a/WRKAt

Om hier even op terug te komen. Als je alle munten die Iconomi in bezit heeft (conform Q2 rapport) wegzet tegen de huidige koers dan kom je op een 'boekwaarde' van ruim 109mln dollar. Huidige marketcap Iconomi is 115mln. Dit betekent dat het hele ETF platform van Iconomi door deze markt gewaardeerd wordt op 6mln dollar. Koopje lijkt me? Ik ben iig op deze koersen aan het kopen.

Q3 rapport komt binnenkort, dan zal blijken hoeveel munten ze nog hebben. Vermoedelijk wel meer byteball dankzij de airdrops. Maar die heb ik even gelijk gehouden. Alles valt of staat natuurlijk wel met de hoeveelheid vermogen dat zal instromen. Dit zal wel snel richting vele honderden miljoenen moeten gaan, wil je een mooie kasstroom genereren.
En wat koop je dan bij, BLX of een andere DAA, of ICN zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 13:03
Weet iemand of het klopt dat wanneer je aanspraak wilt maken op bitcoin gold, je de beschikking moet hebben over je private keys en dat het daarmee dus niet handig is om ten tijde van de fork je bitcoin bij een exchange te hebben staan?

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MickMack schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:48:
Weet iemand of het klopt dat wanneer je aanspraak wilt maken op bitcoin gold, je de beschikking moet hebben over je private keys en dat het daarmee dus niet handig is om ten tijde van de fork je bitcoin bij een exchange te hebben staan?
Hangt van je exchange af geloof ik.
Bittrex heeft zojuist aangekondigd (zie eerder in dit topic) dat als jij tijdens de fork BTC op bittrex in je wallet hebt staan je wel Bitcoin Gold ontvangt. Andere exchanges weet ik niet wat ze doen.
Je eigen private keys beheren is natuurlijk wel het 'veiligst' in de vorm dat je zeker weet dat je ook na de fork toegang hebt tot bitcoin gold, maar sommige exchanges faciliteren dit dus ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
uNoTopia schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

En wat koop je dan bij, BLX of een andere DAA, of ICN zelf?
Dan koop ik ICN. BLX is namelijk de ETF waarmee je de markt 'trackt'. Dat hoef ik niet, ik ben geïnteresseerd in de waarde van ICN. Ze stellen zelf namelijk dat je als tokenholder eigenaar bent van iig hun holdings en recht hebt op de cashflows in de vorm van buybacks. Zoals eerder als een behandeld, ICN / Iconomi is het eerste bedrijf met daadwerkelijk onderliggende cashflow met een bewezen businessmodel.

Allemaal lastiger dan bij aandelen, maar je bevind je met bitcoins en andere crypto's sws op vrijwel ongereguleerd terrein.

[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 22-10-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al eens eerder voorbij gekomen op het forum, maar ik heb er nu ook een probleem mee;

Ik wilde zojuist op Bittrex mijn Basic account verifiëren. Typfoutje in de straatnaam gemaakt en nu heeft hij geen match gevonden. Ik krijg nu echter enkel nog de kans om te upgraden naar Enhanced account, terwijl je daar een selfie en kopie paspoort etc. voor moet opsturen. Ik zou graag nog een poging willen doen om mijn Basic account te verifiëren, en nu zonder typfout in de straatnaam. Deze optie zie ik dus echter niet. Heeft iemand enig idee of dit wel mogelijk is?

Hoe hebben jullie je account uiteindelijk geverifieerd? Basic of Enhanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

kronolith

[EDIT]

Vertcoin.... In 5 dagen tijd mijn inleg verdrievoudigt zien worden. Waar houdt het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
kronolith schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:45:
Vertcoin.... In 5 dagen tijd mijn inleg verdrievoudigt zien worden. Waar houdt het op?
Ik dacht al veel eerder... Maar in dit tempo zou het nog wel eens zo gek kunnen worden als toen LTC ineens naar $30 schoot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:28:
Het is al eens eerder voorbij gekomen op het forum, maar ik heb er nu ook een probleem mee;

Ik wilde zojuist op Bittrex mijn Basic account verifiëren. Typfoutje in de straatnaam gemaakt en nu heeft hij geen match gevonden. Ik krijg nu echter enkel nog de kans om te upgraden naar Enhanced account, terwijl je daar een selfie en kopie paspoort etc. voor moet opsturen. Ik zou graag nog een poging willen doen om mijn Basic account te verifiëren, en nu zonder typfout in de straatnaam. Deze optie zie ik dus echter niet. Heeft iemand enig idee of dit wel mogelijk is?

Ticket aanmaken? Ik heb gewoon basic maar ik heb er niet zoveel staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:28:

Ik had zelfs met de juiste info een 'NO PUBLIC RECORD MATCH'

Toen maar een foto gemaakt van voor en achterkant van m'n rijbewijs (met klein stukje papier over het BSN nummer) Selfie erbij en ik had binnen 10 minuten een enhanced account op Bittrex. Stelt dus niet zoveel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag waar niemand direct antwoord op heeft maar ik ben nu op vakantie en probeer al het nieuws wel een beetje bij te houden en heb nu even geen idee. Sta op het punt om een relatief groot bedrag via Kraken om te zetten in btc of een altcoin maar de bedoeling is het via deze weg naar Bittrex en andere exchanges te loodsen. Gezien de hoogte van het bedrag is de fee dus niet direct een probleem maar wat is nu handig? Op een relatief laagtepunt gewoon btc in te kopen en door te sluizen of nog een gokje met een altcoin te nemen? Gold krijgen is leuk maar geen noodzaak, na zorgvuldig inlezen ben ik steeds minder in de fork gaan zien en dus ook in de waarde die gold gaat vertegenwoordigen alhoewel het natuurlijk wel zo is dat er vlak na een fork wel flinke bewegingen zijn tot een koers relatief stabiel wordt.

Zit iemand wellicht in hetzelfde schuitje? Nu instappen en niet precies weten wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:06:
Een vraag waar niemand direct antwoord op heeft maar ik ben nu op vakantie en probeer al het nieuws wel een beetje bij te houden en heb nu even geen idee. Sta op het punt om een relatief groot bedrag via Kraken om te zetten in btc of een altcoin maar de bedoeling is het via deze weg naar Bittrex en andere exchanges te loodsen. Gezien de hoogte van het bedrag is de fee dus niet direct een probleem maar wat is nu handig? Op een relatief laagtepunt gewoon btc in te kopen en door te sluizen of nog een gokje met een altcoin te nemen? Gold krijgen is leuk maar geen noodzaak, na zorgvuldig inlezen ben ik steeds minder in de fork gaan zien en dus ook in de waarde die gold gaat vertegenwoordigen alhoewel het natuurlijk wel zo is dat er vlak na een fork wel flinke bewegingen zijn tot een koers relatief stabiel wordt.

Zit iemand wellicht in hetzelfde schuitje? Nu instappen en niet precies weten wat te doen?
Ik snap het probleem niet helemaal... Wat wil je, eenmaal op Bittrex (e.a.), met je geld gaan doen? Als je BTC of ETH wilt holden moet je natuurlijk helemaal niet naar Bittrex gaan maar een eigen lokale wallet aanmaken. Als je op Bittrex alts wilt kopen, kies de coin met de laagste withdrawal-fees en maak die (evt via een eigen wallet) over naar Bittrex en doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:06:

Ik zit ook in dat schuitje.
Gevoelsmatig na het zien van div eerdere schommelingen neig ik naar fiat net voor de BTC, even markt aankijken en als BTC flinkt zakt en de markt weer stabiel raakt opnieuw goedkoop BTC inkopen, of alt als dat gunstiger is.
Of nu al naar ALT overstappen en de BTG maar laten voor wat het is. Als BTC idd al meer dan 10% flink stijgt is dat al meer waard dan BTG winst imo.
Helaas geen glazen bol dus ik kies nu voor behoudend risico. Welke van de twee het wordt weet ik nog niet.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik kies ervoor direct na block 491407 mijn alt portfolio weer te herstellen zoals ik die had 2 weken geleden, toen ben ik volledig over gestapt in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik twijfel ook of ik (verder) in BTC ga, met een stop loss order ben je in principe redelijk veilig voor een evt. koersval direct na de fork, maar, ik moet die de avond ervoor al klaarzetten ivm een aantal afspraken de dag daarna. Ik verwacht grote schommelingen in de koers en je zult altijd zien dat de stop loss de nacht ervoor al wordt aangetikt :) Of ik moet hem enorm laag zetten, maar dan verwacht ik dat de top die BTC zal halen tov de laagte van de stop loss een groter bedrag is dan dat Bitcoin Gold waard zal zijn.

Hoe zit het nu overigens met de Chinese besluiten? Wanneer is daar meer over bekend?

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 22-10-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 20:46
Volgens mij zit iedereen een beetje te twijfelen wat ie nu precies het beste kan doen met de fork van woensdag. Relatief nog nieuw (gestart in juni) en zit nu te twijfelen hoe ik mijn 15K aan BTC wil gaan benutten i.c.m. de fork.

Op dit moment is het gevalletje risicospreiding
- 33.3% behouden
- 33.3% verkopen voor USDT en als de Bitcoin weer gezakt is (<5000) dan weer opkopen
- 33.3% in positief verwachtende alts voor short term. Winst pakken en terug in BTC (of behouden, afhankelijk van BTC koers).

Alts kan nu al, want de BTC is hoog en alt is laag.. Maar wanneer zal ik de BTC verkopen? Eerlijk gezegd, 6000 of 6100 maakt mij nou niet zo heel veel uit. Dus maakt het uit of ik het verkoop na de fork of gewoon vannacht als die een leuk bedrag aantikt?

Bitcoin gold interesseert mij in ieder geval niet. Ik denk dat ik met €1000 in alts (aan BTC), meer winst maak dan ik profiteer straks van BCG. Laat staan als ik er 5K in pomp. Of ben ik nu erg naïef? |:( ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sjeefr op 22-10-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Vilscon schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:21:
Op dit moment is het gevalletje risicospreiding
- 33.3% behouden
- 33.3% verkopen voor USDT en als de Bitcoin weer gezakt is (<5000) dan weer opkopen
- 33.3% in positief verwachtende alts voor short term. Winst pakken en terug in BTC (of behouden, afhankelijk van BTC koers).

Maar wanneer zal ik de BTC verkopen? Eerlijk gezegd, 6000 of 6100 maakt mij nou niet zo heel veel uit. Dus maakt het uit of ik het verkoop na de fork of gewoon vannacht als die een leuk bedrag aantikt?

Bitcoin gold interesseert mij in ieder geval niet. Ik denk dat ik met €1000 in alts (aan BTC), meer winst maak dan ik profiteer straks van BCG. Laat staan als ik er 5K in pomp. Of ben ik nu erg naïef? |:( ;)
6100? Ik denk dat de 6500 ook wel aangetikt gaat worden. Ik zou hem nog even aanhouden, ik verwacht niet dat hij gaat zakken binnen 1,5dag (totdat de fork is).
Dit is mijn visie, geen advies. Altijd zelf oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 20:46
migila schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:25:
[...]

6100? Ik denk dat de 6500 ook wel aangetikt gaat worden. Ik zou hem nog even aanhouden, ik verwacht niet dat hij gaat zakken binnen 1,5dag (totdat de fork is).
Zoveel nog? Damn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
migila schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:25:
[...]

Zojuist mijn meuk verkocht. Verwacht eigenlijk wel een daling voor de fork (speculatief tho). Denk dat er meer mensen zijn zoals ik die niets geven om Bitcoin Gold en een dump na de fork voorzien en dus wijselijk besluiten zelf voor de fork te verkopen.

Ergens na de Gold fork hoop ik zelf weer in te kopen voor de wel relevante novemberfork.

[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 22-10-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
The Redman schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Zojuist mijn meuk verkocht. Verwacht eigenlijk wel een daling voor de fork (speculatief tho). Denk dat er meer mensen zijn zoals ik die niets geven om Bitcoin Gold en een dump na de fork voorzien en dus wijselijk besluiten zelf voor de fork te verkopen.

Ergens na de Gold fork hoop ik zelf weer in te kopen voor de wel relevante novemberfork.
Waarom geen ALT's? Niks interessants tussen? Zijn nu nog goedkoop in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
ErikRo schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

Waarom geen ALT's? Niks interessants tussen? Zijn nu nog goedkoop in theorie.
Wel alts. Zit nog in de ether, al ben ik bang dat alts nog ff onderdrukt blijven tot na de 2x fork. Daarna verwacht ik eigenlijk wel stijgende alts als btc onrustig wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 22-10-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

The Redman schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:46:
[...]

Wel alts. Zit nog in de ether, al ben ik bang dat alts nog ff onderdrukt blijven tot na de 2x fork. Daarna verwacht ik eigenlijk wel stijgende alts als btc onrustig wordt.
Daarom zit ik er over na te denken in NEO te stappen, kan je ondertussen mooi GAS genereren terwijl je wacht op de 2x fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die ook continu woensdag in hun hoofd hebben; De eigen aftelklok van BTCGold geeft als tijdstip trouwens dinsdagmiddag 14:40 uur aan voor in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:58:
Voor de mensen die ook continu woensdag in hun hoofd hebben; De eigen aftelklok van BTCGold geeft als tijdstip trouwens dinsdagmiddag 14:40 uur aan voor in NL.
Op de mainpage geeft die aan 1 dag en 17 uur
Druk ik op faq page zie ik staan 2 dagen en 4 uur. Hoe onduidelijk??

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
https://www.crypto-news.n...ard-fork-countdown-clock/

Countdown clock met het block nummer erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Th@_M@ster schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:08:
[...]

Op de mainpage geeft die aan 1 dag en 17 uur
Druk ik op faq page zie ik staan 2 dagen en 4 uur. Hoe onduidelijk??
Het gaat ook op blocknummer en niet op tijd dus een precieze tijd is niet te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Altcoins kan ik het beste voorlopig houden ?

Ik heb ivm spreiding wat coins gekocht maar vroeg me af welke nu de moeite waard zijn om aan te houden.
Ik heb nu de volgende coins : VIA, SYS, OMG, PAY, CVC, EDG
Maar wil dit terugbrengen naar 3-4. Enige suggestie welke ik het beste kan houden ?
Of welke ik zou kunnen opnemen in mijn "portfolio" met het oog op langere termijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:04:

Ik heb ivm spreiding wat coins gekocht maar vroeg me af welke nu de moeite waard zijn om aan te houden.
Maar wil dit terugbrengen naar 3-4. Enige suggestie welke ik het beste kan houden ?
Of welke ik zou kunnen opnemen in mijn "portfolio" met het oog op langere termijn.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:04:

Daarvan heb ik alleen PAY, dus die andere 5 coins zullen het vast goed gaan doen :+
Pagina: 1 ... 12 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]