[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.083 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:59
Vanaf morgen kan je RPX verhandelen op Kucoin ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren! Ik zal er vroeg bij zijn met de hoop om goedkope coins in te slaan :)

Als iemand van plan is om te reggen zou ik het op prijs stellen om mij een PM te sturen, ze hebben best een grappig bonus systeempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Taro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Nagenoeg iedere nieuwe browser is sneller, totdat je eisen en wensen van gebruikers gaat implementeren en plug-ins gaat toestaan. Daarna gaat de snelheid omlaag, ga je een hoeveelheid gebruikers verliezen die overstappen op een andere browser, etc.

Fijn dat jij het als een voordeel ziet, ik zie het als een tijdelijk iets, daarna kakt het in en ben je terug bij af.
Heb je de browser gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ionn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:01:
[...]
Heb je de browser gebruikt?
Nee, waarom zou ik? Chrome voldoet prima, mits je geen of niet teveel plug-ins installeert. Chrome integreert verder ook prima met Android :) Mensen zoeken overal maar naar redenen waarom hun alt-coins een goede investering zouden moeten zijn. Ik ben tevreden met Chrome, waarom zou ik een dergelijke browser gaan gebruiken?

Ik zag laatst ook iemand reageren die ging investeren in een alt coin omdat ze iets gingen doen met muziek en video, top, geweldig, maar de dagelijkse use case is ver te zoeken. Ga lekker meeliften op de hype, als je beseft dat de dagelijkse waarde van je portefeuille iedere dag verder zakt, dan besef je ineens dat eigenlijk niemand behoefte had aan die nieuwe browser, je hoopte het alleen.

Niet lullig bedoeld, maar ik geloof er niet in, net als in vele andere coins.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Thanks! Ik zal laten weten hoe het afloopt. Ik zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Taro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:13:
[...]

Nee, waarom zou ik? Chrome voldoet prima, mits je geen of niet teveel plug-ins installeert. Chrome integreert verder ook prima met Android :) Mensen zoeken overal maar naar redenen waarom hun alt-coins een goede investering zouden moeten zijn. Ik ben tevreden met Chrome, waarom zou ik een dergelijke browser gaan gebruiken?

Ik zag laatst ook iemand reageren die ging investeren in een alt coin omdat ze iets gingen doen met muziek en video, top, geweldig, maar de dagelijkse use case is ver te zoeken. Ga lekker meeliften op de hype, als je beseft dat de dagelijkse waarde van je portefeuille iedere dag verder zakt, dan besef je ineens dat eigenlijk niemand behoefte had aan die nieuwe browser, je hoopte het alleen.

Niet lullig bedoeld, maar ik geloof er niet in, net als in vele andere coins.
Hoe kun je iets niet geloven als je het niet hebt gebruikt 8)7 In plaats van lopen te oordelen, installeer brave en kom dan pas terug met commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ionn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Hoe kun je iets niet geloven als je het niet hebt gebruikt 8)7 In plaats van lopen te oordelen, installeer brave en kom dan pas terug met commentaar.
Ik zeg niet dat ik niet geloof in die browser. Ik zeg dat ik geen behoefte heb aan een andere browser dan Chrome en dat ik de meerwaarde ervan in combinatie met een alt-coin waar ik geld in zou moeten investeren (lees: waarschijnlijk zal gaan verliezen) niet zie. Ik steek mijn geld liever in bijv. BTC. Klaar toch?

Als jij er wel behoefte aan hebt, dan is dat jouw keuze, die respecteer ik. Zullen we op 27-10-2018 nog weer even via een DM contact hebben om te kijken of je er rijk van bent geworden, of dat je je investering voor een groot deel bent verloren? Krijg je van mij 100 Euro als je investering 100x zoveel waard is geworden. Is dat minder dan 100x, dan krijg ik 50 Euro van jou. Voorwaarde is wel dat je nu bewijs via DM opstuurt van je investering om daar achteraf geen discussie over te krijgen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 13:16
Waarom zie ik hier weinig over vertcoin?
Gaat erg hard laatste tijd. Tor wallet is nu uit en binnenkort komt er waarschijnlijk een eigen android wallet (gerucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
pietz0r schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:30:
Gaat erg hard laatste tijd. Tor wallet is nu uit en binnenkort komt er waarschijnlijk een eigen android wallet (gerucht)
Ik wacht al even op een instapmomentje, maar hij knalt maar door |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Jeetje had ik 2000 GRS vanmiddag, dacht ik er gaat niet veel meer gebeuren laat ik hem maar omzetten naar btc. Knalt hij 170% omhoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ionn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:54:
[...]

Het kan vast wel een goede browser zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het bij het brede publiek zal aanslaan. Mensen die zich met zulke zaken bezighouden zullen het vast wel proberen en wellicht blijven gebruiken, maar zie het maar bij de 95+% van de mensen te introduceren die het worst zal wezen welke browser ze gebruiken. Voor mij een reden om niet in deze coin te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietz0r schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:30:
Ja fuck, ik zat al naar deze coin te kijken toen die op $2 stond, vond/vind de coin in de opzet niks bijzonders en besloot niet te kopen. Zal nu ook niet meer instappen, what goes up must go down :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
Ik heb ze voor de fun een beetje gemined met mijn 1080ti, tussen het gamen door :p Heb er zo aardig wat kunnen binnen halen, ben ik nu erg blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GUTS announcement. Blij dat ik ingestapt ben 🚀

https://blog.guts.tickets...payne-of-itb-266795e94804

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 17:01
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:12:
[...]

Ja fuck, ik zat al naar deze coin te kijken toen die op $2 stond, vond/vind de coin in de opzet niks bijzonders en besloot niet te kopen. Zal nu ook niet meer instappen, what goes up must go down :9
Als je ze had gekocht op 2 dollar zou je nu een ander toontje slaan, haha. We denken (hopen) altijd in ons voordeel. Btc laag gekocht: gaat alleen maar stijgen.

Dip gemist: Coin zal wel dalen.

Enz...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietz0r
Als je in de coin gelooft en voor langere termijn erin wilt kan je altijd op meerdere momenten wat kleinere aankopen doen. Zo krijg je een mooi gemiddelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik probeer het allemaal te lezen en te begrijpen over de aanstaande hard fork maar het gaat mij een beetje de pet te boven.
Mijn btc incl alts staan op bittrix maar daar schijnt een risico aan te zitten.
Begrijp ik nu dat het verstandig is om deze om te zetten naar mijn (lege) blockchain wallet en met de 12 woorden vraag te beveiligen?
Of zou ik ook gewoon alts voor kunnen halen (al heeft die beslissing mij in het verleden mijn winst gekost).

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

madmaus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:43:
Ik probeer het allemaal te lezen en te begrijpen over de aanstaande hard fork maar het gaat mij een beetje de pet te boven.
Begrijp ik nu dat het verstandig is om deze om te zetten naar mijn (lege) blockchain wallet en met de 12 woorden vraag te beveiligen?
Of zou ik ook gewoon alts voor kunnen halen (al heeft die beslissing mij in het verleden mijn winst gekost).
Je BTC kan je het beste in je eigen beheer houden met een wallet waar je toegang heb tot je private key. Heb je je coins op een exchange staan dan ben je afhankelijk van wat de exchange gaat doen. Als voorbeeld Coinbase waar mensen moeten wachten tot 1 januari om toegang te krijgen tot hun deel bitcoin cash.

Edit: De Fork heeft alleen betrekking tot je BTC.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

Het kan vast wel een goede browser zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het bij het brede publiek zal aanslaan. Mensen die zich met zulke zaken bezighouden zullen het vast wel proberen en wellicht blijven gebruiken, maar zie het maar bij de 95+% van de mensen te introduceren die het worst zal wezen welke browser ze gebruiken. Voor mij een reden om niet in deze coin te investeren.
Dat zal inderdaad moeilijk worden maar als je ziet hoe snel hij is, dan belooft dat wat. Ik denk dat je daardoor, en de privacy, wel degelijk mensen zo ver krijgt.
Bovendien zullen er ook veel mensen geïnteresseerd zijn in het krijgen van cash als ze wat ads kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door FireFox1980 op 27-10-2017 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

madmaus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:43:
Even los van of de betreffende Exchange meegaat in de fork, is ook de vraag voor welk bedrag je er hebt staan. Als dat 50 Euro is en ze geven je toegang tot de Gold of X2 coin, dan zou ik het lekker laten staan, bespaart je wat fee's. Als het 15.000 Euro is, dan zou ik het lokaal bewaren, maar dan zou je waarschijnlijk deze vraag ook niet hebben gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik ben ook ingestapt met 2 ETH na een hoop gedoe met een withdrawal hold bij Bitfinex.
Uiteindelijk maar alles omgezet naar XRP en dat weer naar Bittrex gestuurd.
Een hoop transacties om mee te doen aan een ICO :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op hoe makkelijk het is om zelfs relatief robuuste coins (in de zin van volume, market cap) te manipuleren in korte tijd. Ik keek net naar de koers van Funfair, ging in een uur tijd +10% en weer terug. Er was geen nieuws. Het orderboek liet zien dat er iemand aan het spelen was met een buy wall van 5 a 10 btc die continu werd weggehaald en bovenaan gezet. Toen de wall voor lange tijd wegbleef, zakte de koers weer in.

Funfair heeft een interessant product, best wel leuk volume op zowel Bittrex als Binance en zit tevens aanzienlijk in de FCI DAA van Iconomi. Geen shitcoin dus. Toch lijkt een paar btc genoeg om met de koers te fucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

inimini2007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:58:
Jeetje had ik 2000 GRS vanmiddag, dacht ik er gaat niet veel meer gebeuren laat ik hem maar omzetten naar btc. Knalt hij 170% omhoog :(
Jep hier ook een poosje meegelift op de stijging van vanmorgen vroeg tot vroeg in de middag. Daarna helaas besloten om uit te stappen, knalt 'ie de lucht in! Had mijn hoop gezet op een échte announcement rondom Vcash maar dat bleek alleen een nieuwe website te zijn qua nieuws. Nu maar weer wat GRS teruggekocht op 0,20 omdat daar echt nog wel potentie in zit. Mine zelf ook Vertcoin (sinds de zomer) en wat dat betreft past GRS wel in dat rijtje (ASIC resistance, lightning, snelle transacties).

Als je trouwens meer over vertcoin wilt lezen (zag iemand met die vraag) dan kan ik je /r/cryptocurrency aanraden, daar wordt VTC tegenwoordig dagelijks geshilled :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:59:
Valt me op hoe makkelijk het is om zelfs relatief robuuste coins (in de zin van volume, market cap) te manipuleren in korte tijd. Ik keek net naar de koers van Funfair, ging in een uur tijd +10% en weer terug. Er was geen nieuws. Het orderboek liet zien dat er iemand aan het spelen was met een buy wall van 5 a 10 btc die continu werd weggehaald en bovenaan gezet. Toen de wall voor lange tijd wegbleef, zakte de koers weer in.

Funfair heeft een interessant product, best wel leuk volume op zowel Bittrex als Binance en zit tevens aanzienlijk in de FCI DAA van Iconomi. Geen shitcoin dus. Toch lijkt een paar btc genoeg om met de koers te fucken.
Ik zie niet zo goed in wat diegene daar aan heeft. Kun je me dat eens uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
MS-DOOS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Thanks! Ik zal laten weten hoe het afloopt. Ik zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem
Het stond/staat prima uitgelegd op hun site.

En in de FAQ op https://ico.guts.tickets/ , onderaan de pagina, staat:
Can I send the funds from an exchange?
NO. Do not send your contributions from an exchange that is not capable of handling ERC20 tokens. GET is an ERC20 token. You cannot send the funds from any kind of exchange. Please make sure that you have full access over your private key, if you do not control or are able to extract your private key the wallet you are using is probably considered an exchange. Sending ether to the contract from an exchange will most probably result in the loss of both your sent ether as well as the GET you bought!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alBildjiekiyya schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Als je ze had gekocht op 2 dollar zou je nu een ander toontje slaan, haha. We denken (hopen) altijd in ons voordeel. Btc laag gekocht: gaat alleen maar stijgen.

Dip gemist: Coin zal wel dalen.

Enz...
Ben ik het ook zeker mee eens! Vind het nu echt te riskant, ondanks dat het balen is om de boot gemist te hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nnoitra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 02:10:
[...]

Het stond/staat prima uitgelegd op hun site.

En in de FAQ op https://ico.guts.tickets/ , onderaan de pagina, staat:

[...]
Ik zie dit 'probleem' nog regelmatig voorbij komen en verbaas mij hier iedere keer weer over.

Naast dat het inmiddels algemeen bekend zou moeten zijn (als je jezelf een beetje in ICO's inleest) dat crypto overmaken vanaf een exchange naar een ICO 9 v/d 10 keer geen goed idee is, staat het eigenlijk altijd in de instructies.

Het moet toch frustrerend zijn voor jou als bedrijf dat mensen ondanks meerdere waarschuwingen en de tekst "DO NOT SEND YOUR CONTRIBUTION FROM AN EXCHANGE." bij de instructies, hun investering versturen vanaf een exchange. En dat er dan ook nog van jou verwacht wordt dat jij daar support op gaat verlenen.

@MS-DOOS Het beste wat je kunt doen is de exchange benaderen en vragen of zij de GET-tokens voor je kunnen extracten. Deze tokens zijn door het smart-contract namelijk automatisch verstuurd naar het exchange adres waar jij je Ether vandaan overgeboekt hebt. Hier kan GUTS niets meer aan veranderen. Zij kunnen de tokens niet voor je terug halen o.i.d. Dat is zo'n beetje de essentie van blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:53:
[...]

Ik zie niet zo goed in wat diegene daar aan heeft. Kun je me dat eens uitleggen?
De prijs kortstondig opvoeren om op het hoogste punt weer te verkopen. Mini pump en dump.

Misschien heb ik het mis en heb je meer vermogen nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:47:
Het moet toch frustrerend zijn voor jou als bedrijf dat mensen ondanks meerdere waarschuwingen en de tekst "DO NOT SEND YOUR CONTRIBUTION FROM AN EXCHANGE." bij de instructies, hun investering versturen vanaf een exchange. En dat er dan ook nog van jou verwacht wordt dat jij daar support op gaat verlenen.
Daar heb je ook gelijk in en het is ook mijn eigen schuld. Als newbie heb ik speciaal voor deze move ETH van Bittrex naar Coinbase gestuurd, door tijdsdruk van de ICO slecht inlezen over de platformen, denkende dat Coinbase meer een wallet dan een Exchange is.

Bedankt ook voor je tip om het met Coinbase op te nemen, ik verwacht ook niet direct dat het vanuit GUTS gerectificeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

De prijs kortstondig opvoeren om op het hoogste punt weer te verkopen. Mini pump en dump.

Misschien heb ik het mis en heb je meer vermogen nodig..
Dat laatste denk ik ook.

Maar je zet een buy order hoog neer... Maar dan wordt daar toch meteen aan verkocht en zakt hij weer in waardoor je verlies hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Zijn er meer mensen die funfair tokens bezitten? Heb er net een aantal gekocht, mede ook omdat hij vrij laag staat op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Dat laatste denk ik ook.

Maar je zet een buy order hoog neer... Maar dan wordt daar toch meteen aan verkocht en zakt hij weer in waardoor je verlies hebt?
Het idee is dat je de buy bovenaan zet, maar nog wel onder de hoogste "ask", zodat hij niet meteen wordt uitgevoerd. Bots en mogelijk mensen denken dat de koers omhoog gaat en plaatsen buy orders boven die van jou en zo worden die orders ook uitgevoerd. Dus ja, er zal worden verkocht op jouw muur maar tegelijk ook aan die van anderen. Het drijft de prijs omhoog en als de whale er genoeg van heeft, pikt hij alle hoge bids er zelf weer uit om een lading coins te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
DutchMan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:09:
Zijn er meer mensen die funfair tokens bezitten? Heb er net een aantal gekocht, mede ook omdat hij vrij laag staat op het moment.
Ik heb er een paar (850). Vorige maand beetje mee aan het daytrayden geweest en begin van deze maand uiteindelijk gestopt met daytrayden en 150 laten staan (gekocht met BTC op Binance tegen BTC koers van 0.00000760) daarna heb ik hem uiteindelijk alleen maar zien zakken (of BTC zien stijgen eigenlijk...) Halverwege de maand nog 700 bijgekocht met wat ETH wat ik over had (wederom Binance tegen ETH koers van 0.00009697) en wederom zag ik hem alleen maar zakken.
Hopen dat ze komende maanden wat goed nieuws uitbrengen en hij weer een beetje de lucht in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:09:
Ik denk dat Funfair een goede investering is aangezien ze daadwerkelijk een mooie usecase voor de blockchain hebben, namelijk verifieerbare online casino games. Althans ze gaan het platform aanbieden / licenseren aan derde partijen. Ze zijn niet de enige, je hebt ook Edgeless en Etheroll, maar Funfair ziet er imho het meest professioneel uit. Ik hoor het graag als mensen hier anders over denken.

En qua prijs, wat is laag, dat is altijd moeilijk te zeggen. Als je de charts van het afgelopen half jaar bekijkt, dan kun je zeggen dat de prijs op dit moment niet erg opgepompt is. De prijs is momenteel ongeveer 2x de ico prijs. En ze hebben onlangs een flink aantal tokens geburned. Het is in ieder geval een coin die nog relatief laag onder de rader vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Het feit dat je met ICO's vanuit je wallet moet sturen ipv een exchange komt doordat je in je wallet maar 1 adres hebt en op een exchange heb je voor elke coin een apart adres.

Kijk je dus naar ERC20 coins/tokens dan heb je 1 ETH adres in je wallet voor PAY/OMG/DLT etc. etc. maar op een exchange heb je een apart adres voor iedere coin/token. Zodoende komt de Coin van de ICO niet aan op jouw eigen adres in een exchange.

Nu heb ik laatst een fout gemaakt om een groot aantal OMG vanaf mijn wallet naar mijn PAY adres op Bittrex te sturen. Na het aanmaken van een ticket gelukkig wel alles teruggekregen, maar daar ging wel een maand overheen.

Dus als je de fout gemaakt hebt en je neemt contact op heb je wel kans dat de exchange alsnog je coins geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door sNielz123 op 28-10-2017 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Ik denk dat Funfair een goede investering is aangezien ze daadwerkelijk een mooie usecase voor de blockchain hebben, namelijk verifieerbare online casino games. Althans ze gaan het platform aanbieden / licenseren aan derde partijen. Ze zijn niet de enige, je hebt ook Edgeless en Etheroll, maar Funfair ziet er imho het meest professioneel uit. Ik hoor het graag als mensen hier anders over denken.

En qua prijs, wat is laag, dat is altijd moeilijk te zeggen. Als je de charts van het afgelopen half jaar bekijkt, dan kun je zeggen dat de prijs op dit moment niet erg opgepompt is. De prijs is momenteel ongeveer 2x de ico prijs. En ze hebben onlangs een flink aantal tokens geburned. Het is in ieder geval een coin die nog relatief laag onder de rader vliegt.
Aan het team mag het niet liggen in ieder geval:

https://funfair.io/explore/team/

Jez San heeft een CV waar je u tegen kan zeggen (van StarFox tot PKR.com) en recent is David Greyling aangenomen als Chief Operating Officer, die al jaren gewerkt heeft voor een traditioneel online casino.

Het product is solide en als ze het nu zouden releasen dan was het alsnog beter dan menig ander project.

De grote vraag is of ze voldoende operator's kunnen aantrekken, die op hun beurt weer genoeg speler moeten aantrekken. Ik heb vertrouwen dat Jez, David en de rest van het team dit zal lukken en men heeft al gehint op grote intresse van potentiele operators (interesse is natuurlijk niet meteen verkoop).

Devcon zijn ze een grote sponsor en hopelijk geven ze daar nog wat details vrij. Release is gepland in Q1 2018. Eentje om in de gaten te houden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb er net 2400 in mijn exodus wallet gezet. Ben idd benieuwd of die devcon nog iets gaat doen met de prijs. Of anders de public beta ergens begin 2018.

En wat anders.. Weet iemand waar die "pump" van BCH vandaan komt? BTC zie ik er niet door dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zijn er nog meer mensen naar KuCoin aan het staren sinds Red Pulse live is gegaan om 14:00?

Net een peak van 3x de ICO-prijs... heb m'n initiële investering er uit gehaald op de top en laat de rest staan. Kijken wat het gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Kucoin heeft nu al problemen: https://twitter.com/kucoincom
https://www.reddit.com/r/...799od8/kucoin_cant_login/

Vind het jammer dat RPX niet naar Binance komt ipv Kucoin.

[ Voor 13% gewijzigd door Meessen op 28-10-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
yinx84 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:12:
Zijn er nog meer mensen naar KuCoin aan het staren sinds Red Pulse live is gegaan om 14:00?

Net een peak van 3x de ICO-prijs... heb m'n initiële investering er uit gehaald en laat de rest staan. Kijken wat het gaat doen :)
RPX trading is al live? :o Ik dacht dat dit om 22:00 onze tijd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Meessen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

RPX trading is al live? :o Ik dacht dat dit om 22:00 onze tijd zou zijn.
Nope! Ging om 14:00 live. Vandaar dat de website helemaal swamped is.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 28-10-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
even mijn grote teen in de vijver gehouden en wat gekocht voor 0.19 blijft een leuk avontuur
yinx84 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
yinx84 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Dat is balen, wilde meteen inkopen bij release. Nu al x3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Meessen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Dat is balen, wilde meteen inkopen bij release. Nu al x3 :'(
Hij zakt weer hard hoor... dus geluk bij een ongeluk lijkt me!. Heb verkocht op 1505 sats en staat nu op 975... ruim -%30 binnen 20 min. Dan had je met zware zakken gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:59
gekocht voor 1000 sats en verkocht voor 1500 nu maar ff geduldig afwachten :)
helaas maar voor een erg klein bedrag winst kunnen pakken 500 tokens ipv 5000 ingevuld ouch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
yinx84 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Hij zakt weer hard hoor... dus geluk bij een ongeluk lijkt me!. Heb verkocht op 1505 sats en staat nu op 975... ruim -%30 binnen 20 min. Dan had je met zware zakken gezeten.
Laad de koers grafiek bij jou ook niet? Beetje lastig volgen zo.

Edit: Kan nu helemaal niks meer doen op Kucoin -.-. Ze zijn echt niet klaar voor dit soort traffic.

[ Voor 12% gewijzigd door Meessen op 28-10-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Laad de koers grafiek bij jou ook niet? Beetje lastig volgen zo.

Edit: Kan nu helemaal niks meer doen op Kucoin -.-. Ze zijn echt niet klaar voor dit soort traffic.
Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Een beginnende exchange, meteen 1 van de grootste hypecoins lanceren. Daar kun je bijna niet op voorbereiden. Alles verloopt via dezelfde bottleneck: in het midden van het orderboek. Een decentrale exchange die simpelweg kopers en verkopers aan elkaar verbindt waarbij je krankzinnige prijzen kunt afspreken heeft dit probleem veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
RPX Omzet valt mij ook tegen $ 300.000 eerste uur
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Een beginnende exchange, meteen 1 van de grootste hypecoins lanceren. Daar kun je bijna niet op voorbereiden. Alles verloopt via dezelfde bottleneck: in het midden van het orderboek. Een decentrale exchange die simpelweg kopers en verkopers aan elkaar verbindt waarbij je krankzinnige prijzen kunt afspreken heeft dit probleem veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik ben ADA aan het onderzoeken, maar ik snap de bootstrap era niet zo goed. Is het nou zo dat de genesis wallets voting right hebben zelfs als ze de coins ergens anders heensturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

intouss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:58:
RPX Omzet valt mij ook tegen $ 300.000 eerste uur
[...]
Dat komt volgens mij hoofdzakelijk omdat de site helemaal krak is. Kwam er rond 14:15 wel op maar bij verkopen kreeg ik een time-out. Dus nu maar gewoon even afwachten tot het stof neergedaald is, ik heb in ieder geval al mijn RPX coins nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik ben benieuwd wat de meningen hier zijn over litecoin vs bitcoin cash. Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn ltc ga omzetten naar bch. Ik wil hier geen btc voor gebruiken omdat ik van mening ben dat qua opslag, cq het nieuwe goud er wel een toekomst is voor btc. Voor de gewone betalingen zie ik meer toekomst in bitcoin cash dan in ltc. Dit met name door de naam en dat het steeds meer gebruikt gaat worden.

Maar zoals wij allen weten is er de angs dat als je je coins omzet naar een andere coin dat juist de oude coin naar de maan schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 17:01
DutchMan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:12:
Ik ben benieuwd wat de meningen hier zijn over litecoin vs bitcoin cash. Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn ltc ga omzetten naar bch. Ik wil hier geen btc voor gebruiken omdat ik van mening ben dat qua opslag, cq het nieuwe goud er wel een toekomst is voor btc. Voor de gewone betalingen zie ik meer toekomst in bitcoin cash dan in ltc. Dit met name door de naam en dat het steeds meer gebruikt gaat worden.

Maar zoals wij allen weten is er de angs dat als je je coins omzet naar een andere coin dat juist de oude coin naar de maan schiet.
Heb je al gehoord van s2x ? B2x of bitcoin2x?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Het idee is dat je de buy bovenaan zet, maar nog wel onder de hoogste "ask", zodat hij niet meteen wordt uitgevoerd. Bots en mogelijk mensen denken dat de koers omhoog gaat en plaatsen buy orders boven die van jou en zo worden die orders ook uitgevoerd. Dus ja, er zal worden verkocht op jouw muur maar tegelijk ook aan die van anderen. Het drijft de prijs omhoog en als de whale er genoeg van heeft, pikt hij alle hoge bids er zelf weer uit om een lading coins te verkopen.
Maar als ik de hoogte buy order neer zou zetten, lager dan de hoogste ask (wat volgens mij altijd is) gaan mensen die snel willen verkopen daar toch meteen op in?
Of bedoel je het zo dat je dat met een dusdanig aantal BTC doet, dat je die dus deels koopt, maar deels ook niet, en dat er dan hogere buy orders komen waar je ze meteen weer voor verkoopt. Dat gaat dus erg snel?

Begrijp ik het zo goed?
Snel whale worden dus. :P ;)
Beetje cliché maar goed team en voor mij het beste bet platform. Heb er dus ook een stel. 1 November platform demo op de beurs.

[ Voor 11% gewijzigd door FireFox1980 op 28-10-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus heeft fee's? Staat nergens...

Ik heb bijna 5 euro aan fee betaald om ff BTC van mijn Exodus wallet naar een echange te versturen. Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:28:
Exodus heeft fee's? Staat nergens...

Ik heb bijna 5 euro aan fee betaald om ff BTC van mijn Exodus wallet naar een echange te versturen. Wtf
Ligt niet aan exodus, fee van een transactie gaat naar de minders van het nieuwste blok (waar de transacthie in zit) ligt aan Bitcoin. Belachelijk inderdaad. En gezien de traagheid waarmee bitcoin zich aanpast heeft het niet echt de toekomst, zo kun je niet ff iets kopen ergens... De bank is trouwens nog sneller.

[ Voor 34% gewijzigd door simlock op 28-10-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
simlock schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Ligt niet aan exodus, fee van een transactie gaat naar de minders van het nieuwste blok (waar de transacthie in zit) ligt aan Bitcoin. Belachelijk inderdaad. En gezien de traagheid waarmee bitcoin zich aanpast heeft het niet echt de toekomst, zo kun je niet ff iets kopen ergens... De bank is trouwens nog sneller.
Soms zet ik het zelfs eerst om naar ltc en dan verstuur ik het omdat het zo traag is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simlock schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Het ergste is dat je niet weet hoeveel fee je betaald. Mag je lekker zelf berekennen :) had wel iets beter gekund qua informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
Factom een hot item voor November of wordt daar door de kenners weinig van verwacht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:44:
[...]

Het ergste is dat je niet weet hoeveel fee je betaald. Mag je lekker zelf berekennen :) had wel iets beter gekund qua informatie.
Nooou... dat staat gewoon rechts onderin het transactievenstertje in Exodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
EVX oftewel Everex is hier volgens mij niet echt bekend? Roadmap beschikbaar worden elk kwartaal tokensteruggekocht ( buy back )door everex. Eerste buy back in Q1 2018.

Marketcap van rond de 35 miljoen
Max van 25 miljoen tokens 16.5m circulating supply ter vergelijking OMG heeft er 140m tokens en +- 100m circulating supply

Werkend product
Sinds 2 dagen verhandelbaar op Binance deze schiet makkelijk naar de 20 a 25 usd per stuk.

Ik zit erin met 16000 tokens sinds de ico.

https://www.everex.io/

ZWAAR ondergewaardeerd

[ Voor 14% gewijzigd door BabyRattle op 28-10-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

BabyRattle schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:01:
EVX oftewel Everex is hier volgens mij niet echt bekend? Roadmap beschikbaar worden elk kwartaal tokensteruggekocht ( buy back )door everex. Eerste buy back in Q1 2018.

Max van 25 miljoen tokens

Werkend product
Sinds 2 dagen verhandelbaar op Binance deze schiet makkelijk naar de 20 a 25 usd per stuk.

Ik zit erin met 16000 tokens.

Kek wat... 20 á 25 dollar per stuk? En toen werd je wakker :9
Heb vandaag ook wat gains op EVX gepakt, vond 't wel weer leuk geweest net.

Succes met je 16k tokens, al had je ook gewoon kunnen zeggen "flink bedrag" ipv aangven dat je even casuallly met +30k aan het gamblen bent :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max van 25 miljoen tokens 16.5m circulating supply ter vergelijking OMG heeft er 140m tokens en +- 100m circulating supply

Werkend product

ZWAAR ondergewaardeerd
Ziet er naar mijn mening uit als nog zo'n één in een dozijn coins. Denk niet dat ik hierin zou investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:10:
[...]

Ziet er naar mijn mening uit als nog zo'n één in een dozijn coins. Denk niet dat ik hierin zou investeren.
Misschien beter voor je om de whitepaper en de reddit van everex door te nemen
Deze is naar mijn mening legit gezien de partnerships en het goed snelwerkende product dat door de migranten gebruikt word.

Dit bedrijf is een ruwe diamand en aan het hardgroeiende aantal reddit subscribers te zien nog onontdekt.

Hoeveel shitcoins zitten op 100m+ marketcap zonder roadmap zonder product etc etc

Zal niet lang duren tot evx opvalt en de prijs hard stijgt doordat er maar 16.5m tokens beschikbaar zijn.
Stap voor stap

Lees dit nieuws bijvoorbeeld over een recente meeting van Everex. Everex is meer dan alleen een programma voor migrantenwerkers:

"Everex had its first meeting with our Chinese investor Holley Group, a diversified global manufacturing company. Discussed China-Thailand and international trade strategies along with other cooperations between Everex and the Hangzhou-based firm. We are pleased to report plans for an upcoming pilot project to implement our payment technology into their internal operations. More information will be forthcoming. Thank you again for your continued support of Everex."

Ik had informatie gezocht over die investeerder "Holley group" bedrijf die sinds 1970 bestaan en rond de 10.000 medewerkers heeft over de wereld.
http://www.holley.cn/en/about_intro.php

[ Voor 50% gewijzigd door BabyRattle op 29-10-2017 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
BabyRattle schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:24:
[...]

Misschien beter voor je om de whitepaper en de reddit van everex door te nemen
Deze is naar mijn mening legit gezien de partnerships en het goed snelwerkende product dat door de migranten gebruikt word.

Dit bedrijf is een ruwe diamand en aan het hardgroeiende aantal reddit subscribers te zien nog onontdekt.

Hoeveel shitcoins zitten op 100m+ marketcap zonder roadmap zonder product etc etc

Zal niet lang duren tot evx opvalt en de prijs hard stijgt doordat er maar 16.5m tokens beschikbaar zijn.
Interessant verhaal, jammer genoeg niet een paar dagen terug. Hoe ben je achter deze coin gekomen tussen de honderden anderen? Ik vind kaf van koren scheiden namelijk best lastig.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ik ben vaak paar dagen van huis en kan dan niet handelen wat ik soms erg vervelend vind.
Ik heb al eens op mn mobiel binance geopend maar het ziet er niet uit. Alsof velden in elkaar schuiven en overzicht is ver te zoeken. Eigenlijk vond ik het onwerkbaar.

Wat gebruiken jullie om toch even te kunnen handelen buiten de deur?
Welke app en hardware?
Laptop meeslepen elke reis zie ik niet echt zitten ben sowieso groot scherm en veel overzicht gewend dus zou al grote laptop moeten worden.
Ik heb nog een oude iPad 4 liggen of is een 13 inch iPad pro toch het minimum voor lekker werken?
Is er misschien iets op mobiel te krijgen waardoor alles wel lekker duidelijk en makkelijk te bedienen is?

En anders iets wat relatief licht is met groot scherm Chromebook misschien.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 29-10-2017 00:19 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:17:
Ik ben vaak paar dagen van huis en kan dan niet handelen wat ik soms erg vervelend vind.
Ik heb al eens op mn mobiel binance geopend maar het ziet er niet uit. Alsof velden in elkaar schuiven en overzicht is ver te zoeken. Eigenlijk vond ik het onwerkbaar.

Welke app en hardware?
Laptop meeslepen elke reis zie ik niet echt zitten ben sowieso groot scherm en veel overzicht gewend dus zou al grote laptop moeten worden.
Ik heb nog een oude iPad 4 liggen of is een 13 inch iPad pro toch het minimum voor lekker werken?
Is er misschien iets op mobiel te krijgen waardoor alles wel lekker duidelijk en makkelijk te bedienen is?

Binance heeft ook een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle

Welke app en hardware?

Teamviewer ideaal! Vooral als ik in azie ben om de mensen achter de crypto bedrijven te spreken. Mijn pc is 24/7 aan thuis waar jk naartoe verbind.

Hoe ik achter Everex kwam ? Tijdens de ico zit ik er in en de reddit fora en twitter etc zoeken zoeken en onderzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door BabyRattle op 29-10-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BabyRattle Je hebt al eerder wat goede voorspellingen gedaan, dus tof dat je hier je kennis blijft delen.

Overigens was 1 dag eerder nog beter geweest, maar ja, niemand weet natuurlijk wanneer een bull run begint.

Welke coins staan nog meer op je lijsje momenteel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
Fandango deze 60% vandaag bij EVX is nog maar het begin. Je hebt nog genoeg % de komende maanden zodra het balletje begint te rollen bij de mensen die het doorlezen.

Voorlopig zal VTC ook gestaag doorgaan al vind ik wel dat er meer developers bij moeten komen want die ene heeft op dit moment nog het voordeel van de twijfel. Al zijn er wel vorderingen met het inhuren van developers bij VTC.

Adex staat in Q1 op de planning met de release van het platform. Staat nu voor een aantrekkelijke prijs.

Zowiezo is het weekend dus zijn de prijzen al lager dan doordeweeks met de uitzonderingen zoals NEO vele keren weekends flink in het groen of EVX en VTC in dit geval.

[ Voor 26% gewijzigd door BabyRattle op 29-10-2017 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam de volgende ICO's tegen en wilde graag de mening van onze mede tweakers of die de moeite waard zijn om in te investeren. Zou mijn eerste investering in een ICO zijn.

QCHAIN - A New Paradigm for Autonomy and Transparency in Digital Marketing.
ICO loopt to december
Ze schijnen het goed voor elkaar te hebben, whitepaper, roadmap, team etcc..
https://qchain.co/

UNIVERSA - Faster Transactions. Smarter Contracts. Fully Customizable Blockchain
Russisch initiatief met John Mcafee als adviseur. Kan alleen om publiciteit zijn maar hij schijnt ook later een eigen coin op deze blockchain uit te gaan brengen
https://www.universa.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 02:07:
Ik kwam de volgende ICO's tegen en wilde graag de mening van onze mede tweakers of die de moeite waard zijn om in te investeren. Zou mijn eerste investering in een ICO zijn.

QCHAIN - A New Paradigm for Autonomy and Transparency in Digital Marketing.
ICO loopt to december
Ze schijnen het goed voor elkaar te hebben, whitepaper, roadmap, team etcc..
https://qchain.co/

UNIVERSA - Faster Transactions. Smarter Contracts. Fully Customizable Blockchain
Russisch initiatief met John Mcafee als adviseur. Kan alleen om publiciteit zijn maar hij schijnt ook later een eigen coin op deze blockchain uit te gaan brengen
https://www.universa.io/
Universa haalt een beetje het idee van decentralisatie weg toch?: "The Universa blockchain is a cooperative ledger of state changes, performed by licensed and trusted nodes, and is capable of handling thousands or tens-of-thousands of transactions per second"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Weet iemand waarom bitcoin cash zo aan het stijgen is?
Ik heb sinds gisteren flink wat wist gemaakt maar ik weer niet wanneer ik een dip moet verwachten?
Komt dit door de aanstaande fork van BTC?

Ik lees hierboven iets over evx. Maar waar koop je dat dan? Bij mijn exchange lees ik er niets over.

[ Voor 20% gewijzigd door madmaus op 29-10-2017 07:17 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Werkend product

ZWAAR ondergewaardeerd
Gelukkig, daar is BabyRattle weer om een coin onder de aandacht te brengen. Net als met NavCoin die snel door de 5 Dollar zou schieten zeker? Als je vroegtijdig uit EVX stapt omdat hij de 25 Dollar niet haalt, meld je dat dan ook even netjes hier? Zou je sieren ipv alleen dit soort berichten te posten.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
Het is goed te zien dat verschillende altcoins flink aan het stijgen zijn gegaan gisteren en vannacht. Ik had 'maar' 500 feathercoins gekocht 2 maanden geleden voor in totaal 26.90 EUR / 0,0538 EUR p/s. Daarna heeft de coin de afgelopen tijden lager gestaan, zo rond de 0,03/0,04 p/s, tot gisterenmiddag. Hij haalde zowat de 0,06 EUR p/s. Voor mezelf een limit gesteld als mijn totale verkoop 31,90 werd (5 euro winst) dat ik hem zou verkopen. Elke keer raakte hij het net niet aan, dus maar met de vriendin een film gaan kijken en naar bed gegaan. Wordt ik net wakker. BAM koers is ineens 0,117 EUR p/s. Gelijk een verkooporder aangemaakt en verkocht voor 53,79 EUR. Dat is zo goed als 100% winst :). Dit alles wel op Litebit.

Daarnaast is de Groestlcoin flink aan het stijgen. Deze was 3 dagen geleden nog 0,08 EUR p/s. Deze tikte vannacht even de 0,44 EUR p/s aan. Zelf niet gekocht, maar zo zullen er nog wel andere coins zijn die hard gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

Gelukkig, daar is BabyRattle weer om een coin onder de aandacht te brengen. Net als met NavCoin die snel door de 5 Dollar zou schieten zeker? Als je vroegtijdig uit EVX stapt omdat hij de 25 Dollar niet haalt, meld je dat dan ook even netjes hier? Zou je sieren ipv alleen dit soort berichten te posten.....
In zijn verdediging denk ik dat niemand verplicht is om aan te geven wanneer hij of zij eruit stapt... het is gratis advies waar je mee mag doen wat je wilt. Overigens is NAV inderdaad niet zo hard gegaan, maar na zijn aankondiging was er minstens een verdubbeling. Het was mijn fout om niet op tijd te verkopen..

Is een topicwarning nog een idee? Zoiets van "advies is geen garantie, investeer op eigen risico etc.."

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app en hardware?

Ik gebruik een iPad 10.5 en als exchange de website van bitstamp. Werkt perfect. De app is gaar dus vandaar de site

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:53:
[...]

In zijn verdediging denk ik dat niemand verplicht is om aan te geven wanneer hij of zij eruit stapt... het is gratis advies waar je mee mag doen wat je wilt. Overigens is NAV inderdaad niet zo hard gegaan, maar na zijn aankondiging was er minstens een verdubbeling. Het was mijn fout om niet op tijd te verkopen..
Klopt, maar tussen de regels van zijn berichten door zit altijd een opzwepende toon, alsof er veel zekerheid is en je niet slim bent als je niet ook instapt. Hij zou alles een stuk objectiever kunnen brengen, er zijn hier immers veel mensen die (eigen schuld en misschien wél een goede keuze), nu zullen gaan instappen. Het is niet de eerste keer dat hij later ineens weer opduikt, zegt dat hij inmiddels in munt X ipv EVX is gestapt en daar dikke winst mee heeft gemaakt. Hij noemt ook graag de bedragen, dat hij minder is gaan werken, etc.

Je moet hier gewoon oppassen met wat je zegt, iedereen heeft een onderzoeksplicht en ik zeg niet dat zijn adviezen niet goed zijn, het is echter wel zo dat hij zelf een investering in die munt heeft gedaan en er dus persoonlijk voordeel bij heeft als anderen nu ook instappen. Ik ben er inmiddels een beetje allergisch voor geworden, maar dat had je al wel door denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
WIE is hier Btc Cash aan het pumpen??

[ Voor 8% gewijzigd door simlock op 29-10-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
simlock schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:11:
Ik lift mee.
Sinds gisteren al 200 euro erbij maar ik twijfel of ik moet uitstappen of het nog even doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:02:
[...]

Klopt, maar tussen de regels van zijn berichten door zit altijd een opzwepende toon, alsof er veel zekerheid is en je niet slim bent als je niet ook instapt. Hij zou alles een stuk objectiever kunnen brengen, er zijn hier immers veel mensen die (eigen schuld en misschien wél een goede keuze), nu zullen gaan instappen. Het is niet de eerste keer dat hij later ineens weer opduikt, zegt dat hij inmiddels in munt X ipv EVX is gestapt en daar dikke winst mee heeft gemaakt. Hij noemt ook graag de bedragen, dat hij minder is gaan werken, etc.

Je moet hier gewoon oppassen met wat je zegt, iedereen heeft een onderzoeksplicht en ik zeg niet dat zijn adviezen niet goed zijn, het is echter wel zo dat hij zelf een investering in die munt heeft gedaan en er dus persoonlijk voordeel bij heeft als anderen nu ook instappen. Ik ben er inmiddels een beetje allergisch voor geworden, maar dat had je al wel door denk ik :)
Ik snap je punt. Normaliter zou ik een dergelijke toon ook opvallend vinden, echter met een goed trackrecord kan ik me er minder druk om maken. En klopt, uiteindelijk is er altijd een bias. Maar dat is ook logisch. Ik zou het ook vreemd als iemand stellig advies geeft maar vervolgens zelf niks erin heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met minen via NiceHash (op advies van iemand uit dit topic overigens). We hebben inmiddels de meeste GPU's in de organisatie geupgrade naar 1060's (gefinanced uit de BTC revenues), maar ik had nog een paar honderd euro over, en heb deze nu voor het eerst in altcoins gestopt. Ik heb een paar LTC gekocht en BCH (toevallig net voor de stijging).

Er zit geen briljante strategie achter, maar het zou leuk zijn als ik winst kan maken over de komende paar maanden. Ik heb ook maar gelijk een verkoop order ingesteld, want ik maak mezelf helemaal gek door steeds de koersen te refreshen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

simlock schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:11:
Ik dacht eerst dat de BCH/BCC uitkering van Coinbase rond 1 januari niets zou gaan opleveren, het BTG gevoel zeg maar, maar zo langzaam aan kan dat toch leuk uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Even een leuke ervaring met SmartCash delen: SmartCash heeft een rewardsprogramma. Als je een maand je coins laat staan krijg je voor iedere 1000 coins een x percentage erbij. Gister voor het eerst mijn reward ontvangen en dit kwam neer op 25%!! Toen dook de koers ook nog eens naar beneden vanwege een panic sell (ze hebben een probleem met de software gehad waardoor exchanges tijdelijk de handel stilgelegd hadden en gister was het opgelost en kon je weer handelen waarna een dump volgde) en kon ik voor de helft van de prijs bijkopen. De koers is nu weer herstellende dus dit zijn voor mij dikke winsten in 2 dagen tijd :) .

Prognose voor komende maand is een reward van tussen de 12 en 15 procent. Ik pak nog een paar maanden mee en hoop dan tegen een leuke prijs te kunnen verkopen.

Let wel, ik zie niet echt de meerwaarde van deze coin in tov wat er allemaal al is maar dat rewardsprogramma heeft wel een bepaalde aantrekkingskracht ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Met betrekking tot BCH. Gisteren heb ik dus mijn LTC omgezet in BCH en tot nu toe geen spijt van gehad. Natuurlijk wel in de gaten houden wanneer op het juiste moment uit te stappen.

Onderstaand verhaal heeft me de stap doen zetten om mijn LTC om te zetten.
https://www.tradingview.c...d-Short-Term-Projections/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht mijn LTC omgezet naar meer Stratis, en naar TenX. Het laatste is een sterk product met werkende cards en de prijs is nu laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
Heeft iemand enig idee waarom vertcoin en GRS het zo goed doen? Heeft dit met de fork te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inimini2007 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:22:
Heeft iemand enig idee waarom vertcoin en GRS het zo goed doen? Heeft dit met de fork te maken?
Nee dit komt door t lightning netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:45:
Met betrekking tot BCH. Gisteren heb ik dus mijn LTC omgezet in BCH en tot nu toe geen spijt van gehad. Natuurlijk wel in de gaten houden wanneer op het juiste moment uit te stappen.

Onderstaand verhaal heeft me de stap doen zetten om mijn LTC om te zetten.
https://www.tradingview.c...d-Short-Term-Projections/
Iemand wel eens verzonnen dat bch na de fork van btc en b2x wel eens de lachende derde zou kunnen zijn..🙄 Of denk je dat jihan wu voor zn lol bch mined met elke dag vet verlies...en weet dat hij de markt beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:45
Wauw, Bitcoin Cash gaat als een raket terwijl ik het toch geen uitzonderlijke munt vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:55:
Wauw, Bitcoin Cash gaat als een raket terwijl ik het toch geen uitzonderlijke munt vind.
Lees je niet wat ik hierboven schrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Lees je niet wat ik hierboven schrijf?
Ik heb het ook gelezen, maar ik begrijp het niet helemaal. Hoe zie je dat die Wu gozer BCH mined? Ik heb z'n twitter gechecked, maar daar kan ik ook geen kaas van maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03

Woohooo

Smilie, James Smilie

Achteraf makkelijk praten, er is op die manier altijd wel een verhaal van te maken. Niemand kan de markt voorspellen van november/december, ook niet Sjakie Jihan Wu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Precies, en als dat de reden is kun je je ook weer afvragen waarom hij niet eerder steeg...
Kan ook zijn dat ze hem wat omhoog pumpen, met S2x in het vooruitzicht. Dan wat nieuws de lucht in slingeren, komt dat plaatje weer langs waarin BCC het meeste lijkt op de idealen van BTC. En dan hopen dat mensen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
RSP schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Ik heb het ook gelezen, maar ik begrijp het niet helemaal. Hoe zie je dat die Wu gozer BCH mined? Ik heb z'n twitter gechecked, maar daar kan ik ook geen kaas van maken.
Oh, die waarde was niet van lange duur, hoe verklaar je dan dat hij nu alweer aan het dalen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

simlock schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Oh, die waarde was niet van lange duur, hoe verklaar je dan dat hij nu alweer aan het dalen is??
Een correctie. Die heb je meestal na zo'n stijging. Hij zal tot een bepaald punt dalen om daarna weer te gaan stijgen. Attans, dat is mijn mening. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:07:
Ik heb vannacht mijn LTC omgezet naar meer Stratis, en naar TenX. Het laatste is een sterk product met werkende cards en de prijs is nu laag.
TenX is heerlijk. Als je de blogs leest, bruist het team van de mooie ideeën. Jammer genoeg staan die ideeën nog niet in een concrete roadmap, en jammer genoeg zit de uitdaging méér in externe afhankelijkheden dan in de techniek. Lange termijn token. Ik hold en support.

P.S... en er zit een Tweaker bij TenX in het team!! @Martijn19

[ Voor 6% gewijzigd door Guus Leeuwis op 29-10-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Taro schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

Heb al een aantal keer leuke winsten gehaald door tips van hem over ondergewaardeerde coins, dus +1 voor BabyRattle zijn bijdragen.

Blijf je eigen onderzoek doen en pak je winst wanneer jij dat wil, bij Navcoin heb ik ook niet gewacht op de 5 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb nog net een lekkere winst kunnen pakken met bitcoin cash voordat de daling begon. Had nog meer kunnen zijn maar ik was te laat de eerste 10% was al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

madmaus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:12:
Ik heb nog net een lekkere winst kunnen pakken met bitcoin cash voordat de daling begon. Had nog meer kunnen zijn maar ik was te laat de eerste 10% was al weg
Ik had hem op 510$ verkocht. Ging toen nog door tot 545$?
Ik heb dit middels exodus gedaan, omgezet naar eth omdat die altijd wel vrij stabiel is. Voordeel voor mij is dat die vlak daarna ook iets de hoogte is in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
DutchMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Ik had hem op 510$ verkocht. Ging toen nog door tot 545$?
Ik heb dit middels exodus gedaan, omgezet naar eth omdat die altijd wel vrij stabiel is. Voordeel voor mij is dat die vlak daarna ook iets de hoogte is in gegaan.
Ik net iets daar onder. Ik zat helaas net even niet op te letten terwijl ik hem ergens wel verwachtte. Naja nu heb ik ook ether ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na maanden o.a. dit topic te volgen en veel inlezen heb ik een paar weken geleden besloten om ook wat geld dat ik kan missen in cryptocurrency te steken.
Heb het meeste in BTC zitten en met een klein gedeelte probeer ik met altcoins wat extra profit te genereren. Heb redelijk mee kunnen liften op vertcoin en er onlangs uitgestapt. Nu natuurlijk de vraag of ik daar nog een keer in zal stappen.
Wat denken jullie?
Pagina: 1 ... 18 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]