[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.089 views

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kwebie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:32:
[...]

Ik heb Lightning al mogen testen en ik zie er wel de toekomst in.
Uiteindelijk is het toch altijd de vraag, hoe de markt het product op pakt.
Ik zie er wel toekomst in, maar ik denk niet dat het effect groot genoeg is om de huidige en toekomstige capaciteitsproblemen op te lossen. Het helpt, maar er wordt gedaan alsof het de totale oplossing voor alle capaciteitsproblemen is, en dat betwijfel ik erg.

Testen zegt niet heel veel, als je BTC gebruikte in de begindagen (of tot eigenlijk redelijk recent), ging het ook snel en goedkoop om wat te versturen.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12 10:56
hgeert schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:57:
[...]

Als hij weer groen komt terug klikken, na een keer of 5 heb je je order dan toch gemaakt (bij mij lukt het toch zo)
Vergeet niet dat wanneer je de middelen of coins hebt dat de order er soms ook maar dubbel of driedubbel instaat. Dus enige voorzichtigheid is gepast!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-12 12:49
Kwebie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:22:
[...]

Met Segwit2x en Lightning Network, zouden veel problemen opgelost moeten worden.

Segwit2x komt 28 december en Lightning Network volgt in 2018. Test lopen al, staan wel interessante filmpjes over op youtube en er is al een testpagina, waar je Lightning zelf kan testen.
Segwit2x is een hardfork en dus niks te maken met BTC zelf
LN is een extra laag bovenop de BTC Core.
Ik vind LN niet de oplossing omdat de meeste betalingen eenmalig zijn en je dus de hub moet sluiten om alsnog de transactie te verifiëren. De bottleneck met 7max transacties per seconden blijft bestaan. Wie verzint nu een extra balance account waar je BTC gestald wordt tot je het sluit en werkelijk in je wallet ontvangt.

[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 23-12-2017 12:44 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dat is wel erg kortaf. :P

Even voor de duidelijkheid worden er met kerst dus ook betalingsopdrachten verwerkt. Voor jullie wellicht voor de hand liggend maar voor mij wat minder, kerst wordt namelijk niet in de hele wereld op 25 en 26 december gevierd. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:28
RobbieB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:57:
[...]

Dit is voor mij nu precies de reden waarom BTC op lange termijn wegzakt. Op een gegeven moment is het niet meer rendabel om BTC te minen en gaan al die mining farms over naar een andere POW-coin omdat daar wel weer geld mee te verdienen is. De community is dan aangewezen op kleine gebruikers, waardoor de hashrate gigantisch daalt en transacties nog langer duren.
Zo werkt het niet. Als er minder miners zijn, daalt de difficulty.

Ik zie niet in waarom een andere coin fors meer profitable zal worden dan BTC.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:43:
[...]

Dat is wel erg kortaf. :P

Even voor de duidelijkheid worden er met kerst dus ook betalingsopdrachten verwerkt. Voor jullie wellicht voor de hand liggend maar voor mij wat minder, kerst wordt namelijk niet in de hele wereld op 25 en 26 december gevierd. ;)
nee haha worden niet gedeposit op exchanges in het weekend iig kraken niet.. sepa withdrawls ook niet. Maandagochtend ben je de 1ste.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
lol. segwit2x. https://b2x-segwit.io/

Team van 3 man (oke, 1 vrouw) en de directeur is een Nederlander. :D

Nee, weinig vertrouwen in deze altcoin.
I promise that all BTC holders will receive not only B2X in the ratio of 1 to 1, but also a proportional number of Satoshi Nakamoto`s Bitcoins as a reward for their commitment to progress.

Jaap Terlouw, Founder of the project
Satoshi Nakamoto's stash gaat eindelijk verdeeld worden jongens _O-

[ Voor 51% gewijzigd door Luuk op 23-12-2017 12:51 ]

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-12 13:34

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor Poloniex.com het terug storten van coins wordt niet gedaan. Ook al zeggen ze van wel. Ik wacht nu al een paar dagen op LTC. (dat zou er binnen een paar uu moeten zijn) De tranactie is ook niet terug te vinden op de blockchain en de txid is ook nep, die je krijgt van Poloniex.com

Zie ook. Staat er aardig vol mee
https://www.reddit.com/r/PoloniexForum/

Usenet handleidingen

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:50
TheDudez schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:06:
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor Poloniex.com het terug storten van coins wordt niet gedaan. Ook al zeggen ze van wel. Ik wacht nu al een paar dagen op LTC. (dat zou er binnen een paar uu moeten zijn) De tranactie is ook niet terug te vinden op de blockchain en de txid is ook nep, die je krijgt van Poloniex.com

Hmmm, was me aan het inschrijven voor poloniex tot ik al eerder slechte verhalen over ze hoorde... Vooral het complete gebrek aan support. Blij dat ik het niet door heb gezet, hopelijk voor de mensen komt dit toch nog goed en is dit dus een voorbeeld van de crappy service... Heb ook 12u moeten wachten op een LTC aanschaf via btcdirect, waar deze normaal binnen 5-10min gaan, dus misschien is er gewoon vertraging op dat gebied...

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12 10:21
TheDudez schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:06:

Heb je wel je email bevestigd? Ik heb gisteren nog LTC's van Poloniex naar GDAX verzonden, zonder problemen.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

ja email heb ik gehad en volgens poloniex zou het agerond moeten zijn.
RaymondD schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:14:
[...]

Heb je wel je email bevestigd? Ik heb gisteren nog LTC's van Poloniex naar GDAX verzonden, zonder problemen.

Usenet handleidingen

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:50:
[...]

Ontwijken is iets anders dan ontduiken
Dat klopt. Je kan wel 3 duimen krijgen, maar zijn tip om crypto niet op te geven is gewoon ontduiken want het telt gewoon mee in je vermogen. Ontwijken is bv wanneer je het via een slimme truc onder een ander belastingtarief laat vallen.

• RaymondD
  • Laatst online: 05-12 10:21
TheDudez schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:18:
ja email heb ik gehad en volgens poloniex zou het agerond moeten zijn.

[...]
Heb nu een kleine withdrawal gedaan, en binnen paar minuten op de blockchain.... raar..

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

• Oepsje
  • Laatst online: 15-12 12:28
Jaerock schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:20:
[...]

Dat klopt. Je kan wel 3 duimen krijgen, maar zijn tip om crypto niet op te geven is gewoon ontduiken want het telt gewoon mee in je vermogen. Ontwijken is bv wanneer je het via een slimme truc onder een ander belastingtarief laat vallen.
Inderdaad! En daarbij gaat het om de waarde die je op 1/1/2017 in Crypto's had. Als je er toen een flink bedrag in had zitten is het nu geen ramp daar 1,2% belasting over af te dragen...

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Het lijkt vooral bij LTC fout te gaan
RaymondD schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:22:
[...]

Heb nu een kleine withdrawal gedaan, en binnen paar minuten op de blockchain.... raar..

Usenet handleidingen

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
shakespeare schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:46:
[...]

nee haha worden niet gedeposit op exchanges in het weekend iig kraken niet.. sepa withdrawls ook niet. Maandagochtend ben je de 1ste.
Maandag en dinsdag is het kerst pannenkoek. :P
Woensdag pas weer. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

De twee coins die de laatste paar dagen wat achterblijven en waar ik heel veel van verwacht omdat ze gewoon hun zaken goed op orde hebben (zie hun whiye papers, teams, roadmaps, communicatie) zijn TRX (tron) en XLM (stellar). Het zijn ook goedkope coins in euros en dollars. Die hebben wat meer potentiële groei. Kijk maar naar Ripple, in een maand van een kwartje naar een euro.

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03:47
Ik zat eens naar de withdrawal fees te kijken op Kraken en zag onderstaande staan.
Ligt het aan mij of is het vreemd dat het minimum 5* zo hoog is als het maximum 8)7
Amount
Minimum ฿0.00500
Maximum ฿0.00100

Fee ฿0.00100
Lijkt er op dat hierdoor momenteel helemaal geen XBT withdrawals mogelijk zijn? |:(

• Vdwbbj
  • Laatst online: 28-12 15:49
Oepsje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:22:
[...]

Inderdaad! En daarbij gaat het om de waarde die je op 1/1/2018 in Crypto's had. Als je er toen een flink bedrag in had zitten is het nu geen ramp daar 1,2% belasting over af te dragen...
Nee, voor de aangifte begin volgend jaar telt de waarde op 1 januari 2017

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Vdwbbj schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:25:
[...]

Nee, voor de aangifte begin volgend jaar telt de waarde op 1 januari 2017
Ik had geen crypto op 1 januari 2017; dus ik moet op dit moment niets aangeven?

Voor de aangifte van begin 2019 telt dan de value van 1 januari 2018? Dus als ik op mijn exchange op 31-12 al m'n crypto omwissel naar Euro. En op 2 januari al m'n euro terug omwissel naar Crypto zou ik daar geen belastingen op moeten betalen? Dat lijkt me toch maar... euh... dubieus?

*Edit: ben Belg, daar is het tarief 33%, dus dan is het wel de moeite waard om even die moeite te doen..."

[ Voor 8% gewijzigd door Jebus4life op 23-12-2017 13:29 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-12 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:24:
De twee coins die de laatste paar dagen wat achterblijven en waar ik heel veel van verwacht omdat ze gewoon hun zaken goed op orde hebben (zie hun whiye papers, teams, roadmaps, communicatie) zijn TRX (tron) en XLM (stellar). Het zijn ook goedkope coins in euros en dollars. Die hebben wat meer potentiële groei. Kijk maar naar Ripple, in een maand van een kwartje naar een euro.
Precies de twee waar ik het meest in heb zitten :+
HODL

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:24:
Wanneer leer je nou eens je posts te onderbouwen met goede argumenten? Coin x is goed, kijk maar naar de whitepapers en kijk naar coin y, die doet het ook goed 8)7

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Vdwbbj
Jebus4life schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:28:
[...]

Voor de aangifte van begin 2019 telt dan de value van 1 januari 2018? Dus als ik op mijn exchange op 31-12 al m'n crypto omwissel naar Euro. En op 2 januari al m'n euro terug omwissel naar Crypto zou ik daar geen belastingen op moeten betalen? Dat lijkt me toch maar... euh... dubieus?

*Edit: ben Belg, daar is het tarief 33%, dus dan is het wel de moeite waard om even die moeite te doen..."
Voor Belgen weet ik het niet.

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:12:
[...]

Morgen heb je weer spijt dat je vandaag niet bent ingestapt.
De dip is geweest en de munt die zich het best heeft gehouden is de ICX, daarnaast zitten er een paar grote dingen op het programma komende paar dagen/weken.
Alsnog een klein beetje ingestapt 😉

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:14

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Jebus4life schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:28:
[...]

Feit blijft dat je dan op 1-1-2018 de euro's hebt die je uit je crypto hebt gehaald. Maakt dus geen verschil.

Wel kan je op 1-1-2018 de laagste stand van je crypto pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door WishmasterNL op 23-12-2017 13:33 ]

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

Vdwbbj schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:30:
[...]

Aha,
(even wat off-topic, maar ik deel het maar voor andere Belgen die misschien meelezen)

Speculeren of niet?
Als u belegt in bitcoin - u maakt er dus geen fulltime job van - is de situatie natuurlijk anders. De meerwaarde die u dan boekt op de verkoop van uw bitcoins, of welk ander beleggingsproduct, is vrijgesteld van personenbelasting. Daar is wel een voorwaarde aan gekoppeld. De fiscus verwacht dat die transacties binnen het normale beheer van het privévermogen vallen.

Als u niet als zo'n goede huisvader optreedt en met hoge risico's inspeelt op hevige prijsschommelingen, voert u in de ogen van de fiscus verrichtingen met een speculatief karakter uit. Is dat het geval, dan geldt daar een belastingtarief van 33 procent voor.

Net zoals dat voor andere beleggingsproducten het geval is, zit je hier in de praktijk in een soort grijze zone. Want hoe definieer je een goedehuisvaderbeleid exact? En vanaf wanneer ben je speculatief bezig? Bovendien vinden de transacties in bitcoin plaats op handelsplatformen waarop geen toezicht wordt gehouden.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Amerika wordt wakker, wat denken jullie dat er gaat gebeuren!?
Zie flinke dalingen, maar die direct weer volgezet worden....

[ Voor 33% gewijzigd door Thommie.nl op 23-12-2017 13:35 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:35:
Zie flinke dalingen, maar die direct weer volgezet worden....
Misschien een kleine dip door mensen die gister hebben ingekocht in de dip en nu denken ik pak me winst, maar ik denk dat we voornamelijk door zullen stijgen.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:25

gws24

Thinking is hard!

PKing83 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:24:
Ik zat eens naar de withdrawal fees te kijken op Kraken en zag onderstaande staan.
Ligt het aan mij of is het vreemd dat het minimum 5* zo hoog is als het maximum 8)7

[...]

Lijkt er op dat hierdoor momenteel helemaal geen XBT withdrawals mogelijk zijn? |:(
Nee hoor. Het maximum is meestal je balans in btc (tot het maximum van je withdraw limiet). Is je balans niet 0.001 btc op Kraken? :P

Betekent wel dat je kleine btc bedragen niet kan withdrawen door de hoge fees die op het moment op het netwerk nodig zijn. Dus omzettem naar ltc bijvoorbeeld en daarmee withdrawen.

[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 23-12-2017 13:39 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-12 11:51
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:35:
Ik denk dat ze uiteindelijk uit hun bed komen. Lekker gaan ontbijten en daarna... misschien iets leuks gaan doen met de familie. Het is tenslotte wekend. :)

Edit: Ik zie dat je wat hebt toegevoegd...
Er is nog altijd niemand met een glazen bol, dus ik denk niet dat er ook maar iets te voorspellen is.

[ Voor 18% gewijzigd door Steamwitz op 23-12-2017 13:40 ]

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:26

Ethirty

Who...me?

gws24 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:37:
[...]
Nee hoor. Het maximum is meestal je balans in btc (tot het maximum van je withdraw limiet). Is je balans niet 0.001 btc op Kraken? :P

Betekent wel dat je kleine btc bedragen niet kan withdrawen door de hoge fees die op het moment op het netwerk nodig zijn. Dus omzettem naar ltc bijvoorbeeld en daarmee withdrawen.
Dat, of nog een open order. Die gaat ook af van je opname limieten.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Moet trouwens zeggen dat Kraken vandaag goed werkt. Gisteren nog heel veel 502 cloudfare meldingen maar vandaag laad alles vooralsnog perfect.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
gws24 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:42:
Moet trouwens zeggen dat Kraken vandaag goed werkt. Gisteren nog heel veel 502 cloudfare meldingen maar vandaag laad alles vooralsnog perfect.
laden wel, maar kun je ook orders plaatsen? ik probeer al dagen lang van euro naar bijvoorbeeld ethereum en ripple aan te kopen, zonder succes.

Ik blijf maar op die groene buy knop klikken :'(

Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary.

[ Voor 10% gewijzigd door XippIX op 23-12-2017 13:46 ]

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Vdwbbj schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:30:
[...]

Maakt niet uit toch, je betaalt belasting over de waarde van je kapitaal. Of dat nou is verdeeld over bitcoins alleen, bitcoins en euro's, of alleen euro's. Als je op 31 dec al je bitoicns omzet naar euro, heb je op 1 jan 2018 meer euro's en betaal je daar gewoon belasting over..

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-12 16:08
Jebus4life schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:32:
[...]

Aha,
(even wat off-topic, maar ik deel het maar voor andere Belgen die misschien meelezen)

Speculeren of niet?
Als u belegt in bitcoin - u maakt er dus geen fulltime job van - is de situatie natuurlijk anders. De meerwaarde die u dan boekt op de verkoop van uw bitcoins, of welk ander beleggingsproduct, is vrijgesteld van personenbelasting. Daar is wel een voorwaarde aan gekoppeld. De fiscus verwacht dat die transacties binnen het normale beheer van het privévermogen vallen.

Als u niet als zo'n goede huisvader optreedt en met hoge risico's inspeelt op hevige prijsschommelingen, voert u in de ogen van de fiscus verrichtingen met een speculatief karakter uit. Is dat het geval, dan geldt daar een belastingtarief van 33 procent voor.

Net zoals dat voor andere beleggingsproducten het geval is, zit je hier in de praktijk in een soort grijze zone. Want hoe definieer je een goedehuisvaderbeleid exact? En vanaf wanneer ben je speculatief bezig? Bovendien vinden de transacties in bitcoin plaats op handelsplatformen waarop geen toezicht wordt gehouden.
Heb dit artikel ook zien passeren. Als Belg zijnde toch wel verontrustend..

Ikzelf zit er nu met een bedrag in <500. Ik stel me dan ook de vraag, of ze beleggers op mijn niveau (klein dus) gaan aanpakken met bovenstaande regel.

Ik heb altijd vernomen dat je pas op je tellen moet letten vanaf een 10k bedrag. Enkel twijfel ik daar nu over.

Ook vind ik dat er hier te weinig aan besteed wordt in dit topic. Ik zou toch wel graag weten als Belg, waar ik aan toe ben als ik laat uitbetalen.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:44:
[...]

laden wel, maar kun je ook orders plaatsen? ik probeer al dagen lang van euro naar bijvoorbeeld ethereum en ripple aan te kopen, zonder succes.

Ik blijf maar op die groene buy knop klikken :'(

Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary.
Orders plaatsen gaat tot nu toe ook goed. Er zit nog wel een kleine vertraging in van een aantal seconden maar in ieder geval niet meer zoals gisteren dat orders niet worden uitgevoerd of 5 minuten later toch zijn uitgevoerd.

• XippIX
  • Niet online
gws24 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:52:
[...]

Orders plaatsen gaat tot nu toe ook goed. Er zit nog wel een kleine vertraging in van een aantal seconden maar in ieder geval niet meer zoals gisteren dat orders niet worden uitgevoerd of 5 minuten later toch zijn uitgevoerd.
mm vreemd, ik plaats orders bij "new order" -> simple

vul daar het aantal in, en klik dan op de groene knop.. maar orders (ripple) komen niet door?

Ik heb alleen euro's in kraken staan, moet ik deze eerst verplaatsen ergens anders heen?

• hgeert
  • Laatst online: 22:51
XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:54:
[...]

vul daar het aantal in, en klik dan op de groene knop.. maar orders (ripple) komen niet door?

Ik heb alleen euro's in kraken staan, moet ik deze eerst verplaatsen ergens anders heen?
ik heb juist 200 ripples gekocht met euro's zonder probleem... ik gebruik chrome als browser...

• Thommie.nl
Amerika zal zo wel instappen in de Verge denk ik?
Is nu alle icx aan het verkopen haha en alle koreanen kopen het direct terug, prachtig om te zien.

• Tominatie
  • Niet online
XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:54:
[...]

Nee vul gewoon het aantal euro's in die je aan XRP kwijt wilt en zet de prijs waarvoor jij ze wilt kopen, na 5x proberen is hij er wel doorheen. tip: klik op de refreshbutton

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-12 03:08

Tourniquet

Hiya, fellas!

Luuk schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:49:
lol. segwit2x. https://b2x-segwit.io/

Team van 3 man (oke, 1 vrouw) en de directeur is een Nederlander. :D

Nee, weinig vertrouwen in deze altcoin.

[...]

Satoshi Nakamoto's stash gaat eindelijk verdeeld worden jongens _O-
Die fork is gewoon overduidelijk onzin of een scam-poging. In het Bitcointalk-topic is het vrij hilarisch hoe men zich in allerlei bochten probeert te wringen om kritische vragen te beantwoorden.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

p0st schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:33:
Even een tip: Pas op met kopen van ICX (ICON) op Binance. Wordt gigantisch gehyped als "ethereum of korea" maar is pas dit weekend gereleased en wordt nu al verkocht voor $2+ met een supply van 400 miljoen coins. ICO prijs was 0,10-0,20 dollar... Dus als je 'm koopt, weet dan dat hij al x10-x20 gegaan is in een weekend :)
Hij staat nu op $4. 5 dagen later. Heb je nog meer adviezen?

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:58:
[...]

Hij staat nu op $4. 5 dagen later. Heb je nog meer adviezen?
Ik hoop het wel, want dan doe ik gewoon het tegenovergestelde >:)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
OcNewB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:46:
[...]

Maakt niet uit toch, je betaalt belasting over de waarde van je kapitaal. Of dat nou is verdeeld over bitcoins alleen, bitcoins en euro's, of alleen euro's. Als je op 31 dec al je bitoicns omzet naar euro, heb je op 1 jan 2018 meer euro's en betaal je daar gewoon belasting over..
Wij belgen betalen geen belasting op vermogen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:46:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.

Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.

Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ik heb weer ingestapt op 13050 euro en hoop dat bitcoin snel naar de 20000 gaat dan heb ik verlies terug.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:02:
[...]

Ik heb weer ingestapt op 13050 euro en hoop dat bitcoin snel naar de 20000 gaat dan heb ik verlies terug.
Je bent grappig :+ _/-\o_

• Timberly2
  • Laatst online: 13-12 12:35
Om even terug te komen op mijn vorige post:
Timberly2 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

Waarom ik denk dat Binance coin (BNB) in 2018 gaat knallen.

Volume in die berekening van mijn vorige post is achterhaald. Binance zit nu structureel op 2miljard + 24hr volume. Opgenomen 2,5mrd.
De aanname 2 over transactiekosten was te laag, Binance pakt namelijk bij zowel koper als verkoper de 0,05%. Dus aangepast in de berekening.
Netto winst marge van 50% omlaag geschroeft naar 33%, dit is netto marge vergelijkbaar bij Visa en Mastercard. Twee zeer interessante aandelen, kijk die koersen maar eens over de afgelopen 10 jaar. Zogenaamde compounders.

De koers winst verhouding van 5 die ik er op los gelaten had is schromelijk laag. Een bedrijf als Amazon heeft een koers winst verhouding van 300 bijv. Nou dat is onwerkelijk, maar 20 moeten we op binance kunnen loslaten.

Zie dan de uitkomst: https://imgur.com/a/1UW1q

Tel daarbij op de de Binance coin ook gebruikt gaat worden op het binance launch pad t.b.v. ICO's. Creeërt extra vraag, niet meegenomen in deze berekening. Binance vraagt fees bij het terughalen van coins, niet meegenomen in deze berekening. Huidige exponentiële groei op 0 gezet alszijnde 24hr volume gelijk gehouden. Verwachting is dat transactievolume alleen maar zal toenemen. Deze business schaalt heerlijk.

Risico's zijn enorm: geen juridisch eigenaar als token holder, gehackte exchange, regulering in welke toepassing dan ook.

Ik merk dat ik ondertussen de oogkleppen op heb, dus schiet maar raak op mijn stelling dat Binance coin naar 5mrd marketcap kan gaan, dus x10 vanaf hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 23-12-2017 14:08 ]

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:55

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Klinkt als een weloverwogen beslissing :+

Verwijderd

Wat denken jullie over de Myriadcoin?

Ik heb er nog aar weinig informatie over kunnen vinden...

Verwijderd

[...]

Hoop = Uitgestelde teleurstelling ....

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:08:
Wat denken jullie over de Myriadcoin?

Ik heb er nog aar weinig informatie over kunnen vinden...
Kijk gewoon even op Reddit rond en op andere forums.

"That's what I do. I drink and I know things."

• XippIX
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:57:
[...]

Nee vul gewoon het aantal euro's in die je aan XRP kwijt wilt en zet de prijs waarvoor jij ze wilt kopen, na 5x proberen is hij er wel doorheen. tip: klik op de refreshbutton
?
refresh button van de browser of van refresh data?

• Tominatie
  • Niet online
XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:13:
[...]
?
refresh button van de browser of van refresh data?
Resfresh data

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou ik ben er ook "ingetrapt" ;) .

Net via litebit 259 en een beetje ripples gekocht. Heb er wel vertrouwen in dat die op lange termijn stabieler blijkt te zijn. Zeker omdat er wel een centrale organisatie is en (moet nog blijken) dat de gevestigde orde daar mee wil en zal samenwerken.

Ik ben al te oud om vertrouwen te hebben in de hele anarchistische cryptovaluta, mijn mening is dat een cryptovaluta pas echt langdurige meerwaarde kan hebben als deze ook daadwerkelijk als volwaardig betaalmiddel geaccepteerd wordt door alle partijen (dus ook de gevestigde orde als in banken en cc maatschappijen).

En hopelijk kan de waanzin zoals bij sommige cryptovaluta een beetje afgevlakt worden. Ik heb de ambitie niet om over 2 jaar te kunnen stoppen met werken, ben al rijk zat (lees: tevreden met wat ik heb). Maar vind het wel grappig een gokje te wagen.

En gisteren wat "guldens" gekocht. Waarom, omdat het kan. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-12 18:26
wat is er met DigiByte aan de hand die stijgt ook flink niet dat ik klaag btw :*)

• Frozenhands
Bedankt John McAfee, muntje gaat over de kop! Net optijd ingestapt en pak de winst mee 8)7
https://twitter.com/officialmcafee/status/944555048880746497

• XippIX
  • Niet online
ik denk dat jullie allemaal geluk hebben, ik probeer het al de hele ochtend,maar kom er niet door.

Wordt er vaak uitgegooid, soms melding "permission denied"?
misschien later nog maar eens proberen.

• bie100
Frozenhands schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:26:
Bedankt John McAfee, muntje gaat over de kop! Net optijd ingestapt en pak de winst mee 8)7
https://twitter.com/officialmcafee/status/944555048880746497
ow vandaar :+

• Frozenhands
Yup vandaar. Advies; registreer je op Reddit en koppel de sub-reddits aan je homepage, dan krijg je de updates snel genoeg binnen.

• bie100
Frozenhands schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:28:
[...]

Yup vandaar. Advies; registreer je op Reddit en koppel de sub-reddits aan je homepage, dan krijg je de updates snel genoeg binnen.
had deze op de zijlijn er bij lopen verbaasd me dat die zo stijgt om een tweet

• Frozenhands
bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:30:
[...]

had deze op de zijlijn er bij lopen verbaasd me dat die zo stijgt om een tweet
Dit gebeurde ook met Verge de vorige keer en bijna alle andere munten. Mensen nemen zijn tweets voor waarheid aan.

• bie100
Frozenhands schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:32:
[...]

Dit gebeurde ook met Verge de vorige keer en bijna alle andere munten. Mensen nemen zijn tweets voor waarheid aan.
ja dat blijkt kijken hoe lang het duurt

• Oepsje
John heeft weer eens getwitterd, DGB de nieuwe XVG?

• Frozenhands
bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:34:
[...]

ja dat blijkt kijken hoe lang het duurt
Over het algemeen geeft het een enorme boost voor de munt, kijk maar naar Verge wat die de afgelopen week heeft gedaan.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11
Ik was weer eens te vroeg; flinke stapel UBQs verkocht voor 1,85 per stuk, staan ze nu voor 3,88 verkoop :')

En dan zwijg ik nog maar over de BTC transactie die 4 dagen(!) nodig had om verwerkt te worden... -O-

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• JaxMcFadden
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06-2022
[...]

Wat kan er verkeerd gaan 7(8)7

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Frozenhands schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:28:
[...]

Nee , advies: zorg dat je mcafee op twitter volgt en dat je notificaties krijgt als hij iets twittert , dan ben je er nog sneller bij >:)

www.degroot-it.nl

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 18:30
Goed nieuws voor mensen die hadden geinvesteerd in Confido: https://news.kucoin.com/e...rade-to-compensate-users/

• Frozenhands
degroot schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:46:
[...]

Nee , advies: zorg dat je mcafee op twitter volgt en dat je notificaties krijgt als hij iets twittert , dan ben je er nog sneller bij >:)
Ja, dat zou je ook kunnen doen, maar ik heb liever Reddit de hele tijd open dan de spamberichten op Twitter.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Frozenhands schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:49:
[...]

Ja, dat zou je ook kunnen doen, maar ik heb liever Reddit de hele tijd open dan de spamberichten op Twitter.
Hoezo? je stelt notificatie in. Dan kan je de twitter app gewoon sluiten ( op iOS tenminste) Als Johnny dan twet krijg je netjes notificatie. Verder geen spam toch?

www.degroot-it.nl

• Oepsje
Waarom heeft die man zoveel invloed eigenlijk? Ik ben wel heel benieuwd waar DGB eindigd, ik had nog een hele stapel liggen van rond juni, dus wellicht gaan die eindelijk eens in het groen belanden :)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CTlzCW44q9EupBhHajSjjADV/full.png

Bijna verdubbeld in pakweg 5 minuten :o #DGB

www.google.nl

Verwijderd

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:02:
[afbeelding]

had ik daar maar op ingezet godverdomme ik heb altijd ongeluk.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42

FlyEragon

Alien Monkeys

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:02:
[afbeelding]

Stom dat die niet op binance zat. Nu ben ik weer aaan het aanmelden op verschillende exchanges. Yobit gevonden voorlopig.

• KunDun
  • Laatst online: 27-12 11:03
Litebit heeft me helaas al heel veel geld gekost, maar heb nu na relatief lang wachten toegang tot drie grote exchanges, en nu word het pas echt leuk.

Heb er wel letterlijk slapeloze nachten van, en niet omdat ik bang ben geld te verliezen, maar meer omdat ik het niet los kan laten haha.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

KunDun schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:06:
Litebit heeft me helaas al heel veel geld gekost, maar heb nu na relatief lang wachten toegang tot drie grote exchanges, en nu word het pas echt leuk.
Hoezo heeft LiteBit je geld gekost? Ik mis je punt volgens mij :P

www.google.nl

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-12 12:49
FlyEragon schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:04:
[...]

Stom dat die niet op binance zat. Nu ben ik weer aaan het aanmelden op verschillende exchanges. Yobit gevonden voorlopig.
Ik zou maar eens review googlen over yobit

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42

FlyEragon

Alien Monkeys

lighting_ schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:08:
[...]

Ik zou maar eens review googlen over yobit
https://www.bestbitcoinexchange.io/
Hier had ik hem gevonden, en hij stond hoger dan binance. Zal nog even doorzoeken dan.

Verwijderd

Momenteel alleen bezig op Binance, maar merk dat daar niet altijd de coins op zitten die ik wil kopen.
Toen dacht ik aan Bittrex, maar dan kan ik niet registreren.
Zijn er nog andere exchanges die betrouwbaar zijn volgens jullie? Wilde eerst coinbase doen, maar had daar wat negatieve dingen over gelezen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb m'n portfolio ook maar even verkleind. 10 coins vond ik met mijn stakes iets teveel van het goeie en wilde het graag centraliseren op 1 exchange (Binance) dus een paar shitcoins de deur uit gedaan.

Hopen dat onze vriend McAfee morgen een Binance coin adviseert dan kunnen we ff mee liften.

• KunDun
  • Laatst online: 27-12 11:03
MisteRMeesteR schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:07:
[...]

Hoezo heeft LiteBit je geld gekost? Ik mis je punt volgens mij :P
Omdat iedere keer dat ik wat wilde kopen, er geen voorraad was, beste voorbeeld is ripple, als ik had kunnen kopen op de juiste momenten, had ik al flink in de plus gestaan, zelfde geld nu in mindere mate voor dgb ;)

• prijsstunt
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-12 19:31
Ik vind 10% van je spaargeld in crypto steken echt véél te veel als advies. Je gaat toch niet 10% vergokken, dat neem je toch ook niet mee naar een casino? Er zullen vast mensen zijn die het wel doen, maar ik vind het altijd onverstandig. Als je weinig spaargeld hebt, hoe je waarschijnlijk niet veel over en moet je er veel moeite voor doen om het weer terug te verdienen. En kan je het waarschijnlijk goed gebruiken voor noodsituaties.

Ik heb een klein beetje geïnvesteerd in BTC, maar echt puur voor de lol, en ga echt geen procent van mijn spaargeld in zoiets onvoorspelbaars steken.
Ik heb mijn geld nog liever met verlies op de bank staan, dan is het tenminste beschikbaar als er zich een verstandigere investeringskans voordoet, of ik het geld nodig heb als bedrijfskapitaal.
Om die reden los ik ook niet extra af op de hypotheek van mijn woonhuis, ik heb dat geld liever beschikbaar.

Aan de andere kant begrijp ik het ook niet goed als mensen met een paar honderd euro gaan speculeren, want dan valt er nauwelijks iets te verdienen, mijn bedrag is eigenlijk ook al niet de moeite waard.

Ik heb dan ook besloten BTC te kopen en deze niet meer te verkopen, ongeacht wat de prijs doet. Of de technische basis nu minder goed is dan andere bij andere munten maakt me niet uit. Voorlopig is de BTC nog veruit de meest bekende munt. Een zeer groot aandeel van de kopers heeft geen enkel idee van beleggen en heeft geen enkel idee wat de BTC nu eigenlijk is maar denkt daar geld mee te kunnen verdienen en blijft dus gewoon BTW kopen. Ik denk dus dat het nog wel een tijd prima zal gaan met BTC.

Maar ook dit is allemaal maar een gok, dus kan net zo goed andersom zijn. Als ik 10% van mijn spaargeld kwijt zou raken zou ik dat best een beetje niet leuk vinden.
Ik zou adviseren dat je gaat gokken met geld dat je niet alleen kan missen, maar ook vooral helemaal niet een klein beetje erg vindt om te missen.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

KunDun schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:11:
[...]

Omdat iedere keer dat ik wat wilde kopen, er geen voorraad was, beste voorbeeld is ripple, als ik had kunnen kopen op de juiste momenten, had ik al flink in de plus gestaan, zelfde geld nu in mindere mate voor dgb ;)
Oh zo 'gekost' :P

Paar minuten geleden had je voor zowel Ripple als DGB je slag kunnen slaan @Litebit. :)

www.google.nl

• Oepsje
Ligt er denk ik ook aan hoeveel spaargeld je beschikbaar hebt. Indien je een goede buffer hebt om eventuele noodsituaties te ondervangen (kapotte auto of iets dergelijks) kun je mijns inziens best 10% missen. Daarbij is het woord gokken ook niet helemaal op z'n plek als je je een beetje inleest. Natuurlijk is het onvoorspelbaar wat de markt doet maar je kunt de goede van de slechte ideeën splitsen en ook kijken naar de technologie erachter. Dat is daadwerkelijk anders dan hopen dat het balletje op rood 3 valt bij roulette...

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 00:11
Gebruik nu litebit maar die zitten dus continue tegen het werkkapitaal aan waardoor ik niet kan instappen wanneer ik dat wil. Bittrex heeft de registratie uitgezet. Zijn er nog andere marketplaces waar je leuk met altcoins kan handelen? Ik zie namelijk alleen maar de grote jongens op de marketplaces zoals kraken ect.

• ybos
  • Laatst online: 28-12 10:56
KunDun schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:11:
[...]

What if :O

Slaat helemaal nergens op. Misschien had je wel een aantal munten gekocht die zwaar gecrasht waren. Gelukkig heeft Litebit je dit geld bespaard. Exact hetzelfde verhaal alleen de andere kant op geredeneerd.

"Als ik had kunnen kopen op de juiste momenten"... Ja, als. Achteraf is het mooi wonen ;)

enne "zelfde geldT nu in ..."

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-12 19:25

Ligone

Moeha!

Planespotter schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:10:

Hopen dat onze vriend McAfee morgen een Binance coin adviseert dan kunnen we ff mee liften.
Heeft ie blijkbaar al gedaan vandaag: https://twitter.com/officialmcafee

• Stuubmans
  • Laatst online: 22-12 10:53
Rated schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:17:
Gebruik nu litebit maar die zitten dus continue tegen het werkkapitaal aan waardoor ik niet kan instappen wanneer ik dat wil. Bittrex heeft de registratie uitgezet. Zijn er nog andere marketplaces waar je leuk met altcoins kan handelen? Ik zie namelijk alleen maar de grote jongens op de marketplaces zoals kraken ect.
Ik zit al een tijd op Cryptopia. nog nooit problemen mee gehad

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nej. DGB staat op Bittrex (en wat kleinere exchanges) maar niet op Binance.

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-12 19:25

Ligone

Moeha!

Planespotter schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:22:
[...]

Nej. DGB staat op Bittrex (en wat kleinere exchanges) maar niet op Binance.
ah, sorry! valt wel op dat quasi exact op de moment hij de tweet doet er een groene kaars van jewelste staat.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-12 21:26

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:50
Ligone schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:28:
[...]

ah, sorry! valt wel op dat quasi exact op de moment hij de tweet doet er een groene kaars van jewelste staat.
Yup, de macht van McAffee... Wel handig voor hem, koop een zwik munten, tweet erover, profit, next.

Blijf het lastig vinden om te kiezen, heb ondertussen wat NAV, XVG, NEM, BTC, LTC, DOGE (I know) en ICX. Ondertussen alles bij elkaar toch aardig wat geinvesteerd (nee nee, niet zoooo veel) maar heb het idee dat minder dan een 100e van een coin initieel kopen toch niet veel nut heeft.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

prijsstunt schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:13:
Ik vind 10% van je spaargeld in crypto steken echt véél te veel als advies. Je gaat toch niet 10% vergokken, dat neem je toch ook niet mee naar een casino? Er zullen vast mensen zijn die het wel doen, maar ik vind het altijd onverstandig. Als je weinig spaargeld hebt, hoe je waarschijnlijk niet veel over en moet je er veel moeite voor doen om het weer terug te verdienen. En kan je het waarschijnlijk goed gebruiken voor noodsituaties.

Ik heb een klein beetje geïnvesteerd in BTC, maar echt puur voor de lol, en ga echt geen procent van mijn spaargeld in zoiets onvoorspelbaars steken.
Ik heb mijn geld nog liever met verlies op de bank staan, dan is het tenminste beschikbaar als er zich een verstandigere investeringskans voordoet, of ik het geld nodig heb als bedrijfskapitaal.
Om die reden los ik ook niet extra af op de hypotheek van mijn woonhuis, ik heb dat geld liever beschikbaar.

Aan de andere kant begrijp ik het ook niet goed als mensen met een paar honderd euro gaan speculeren, want dan valt er nauwelijks iets te verdienen, mijn bedrag is eigenlijk ook al niet de moeite waard.

Ik heb dan ook besloten BTC te kopen en deze niet meer te verkopen, ongeacht wat de prijs doet. Of de technische basis nu minder goed is dan andere bij andere munten maakt me niet uit. Voorlopig is de BTC nog veruit de meest bekende munt. Een zeer groot aandeel van de kopers heeft geen enkel idee van beleggen en heeft geen enkel idee wat de BTC nu eigenlijk is maar denkt daar geld mee te kunnen verdienen en blijft dus gewoon BTW kopen. Ik denk dus dat het nog wel een tijd prima zal gaan met BTC.

Maar ook dit is allemaal maar een gok, dus kan net zo goed andersom zijn. Als ik 10% van mijn spaargeld kwijt zou raken zou ik dat best een beetje niet leuk vinden.
Ik zou adviseren dat je gaat gokken met geld dat je niet alleen kan missen, maar ook vooral helemaal niet een klein beetje erg vindt om te missen.
Ik heb geen spaargeld dus ik hoef er ook geen zorgen om te maken dat ik het kwijtraak. ;)

En heb nu voor 350€ aan cryptocurrency gekocht. En heb het mentaal al afgeschreven, aangezien ik er in feite helemaal niks voor gekocht hebt.

It's just for fun, je moet er niet meer van maken dan het is. Je moet geen Crypto kopen van je laatste 100€ terwijl je nog geen boodschappen gedaan hebt, maar dat lijkt me nogal een dooddoener.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-12 21:48
Flagg schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:46:
[...]

Ik heb geen spaargeld dus ik hoef er ook geen zorgen om te maken dat ik het kwijtraak. ;)

En heb nu voor 350€ aan cryptocurrency gekocht. En heb het mentaal al afgeschreven, aangezien ik er in feite helemaal niks voor gekocht hebt.

It's just for fun, je moet er niet meer van maken dan het is. Je moet geen Crypto kopen van je laatste 100€ terwijl je nog geen boodschappen gedaan hebt, maar dat lijkt me nogal een dooddoener.
Ik probeer er juist wel meer van te maken ;)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:25

HaTe

haat niet

Zo hard als het gisteren omlaag ging, zo hard gaat het vandaag allemaal weer omhoog..
Lijkt mij ook niet helemaal gezond

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Vdwbbj
NXT zit ook lekker in de lift. :)

Ik heb besloten om hem vóór de IGNIS uitgifte te verkopen.
Als hij nog een paar dagen zo doorgroeit, heb ik mijn initiële inleg in coins eruit, en kan ik in het vervolg van zuivere winst gaan spelen.
Geeft toch een goed gevoel om het nieuwe jaar in te gaan.

En dan volgend jaar regelmatig een beetje afromen en terug verkopen naar Euro.

Verwijderd

Ik heb even een vraagje.

Mijn Verge munten staan op dit moment op litebit.

Het bedrag loopt nu aardig op, maar ik merk dat ik wel heel veel mis loop als ik mijn coins aan litebit verkoop.

Wat is de beste/makkelijkste site om mijn coins naar toe te sturen en het te verkopen voor een hogere prijs dan op litebit?

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:17:
Ik heb even een vraagje.

Het bedrag loopt nu aardig op, maar ik merk dat ik wel heel veel mis loop als ik mijn coins aan litebit verkoop.

Wat is de beste/makkelijkste site om mijn coins naar toe te sturen en het te verkopen voor een hogere prijs dan op litebit?
Bijhouden tot na 1 jan. En zelfs daarna HODLen.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

hoeveel denk je mis te lopen dan ?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:17:
Ik heb even een vraagje.

Prepare for the next ATH

Verwijderd

BFmango schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:18:
[...]

Bijhouden tot na 1 jan. En zelfs daarna HODLen.
Ja was ze ook nog niet helemaal van plan om ze te verkopen.

Het was meer een 'wat als' vraagje.

HODLen lijkt me ook de beste optie nu :P
Pagina: 1 ... 159 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]