Om even terug te komen op mijn vorige post:
Timberly2 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
Waarom ik denk dat Binance coin (BNB) in 2018 gaat knallen.
Volume in die berekening van mijn vorige post is achterhaald. Binance zit nu structureel op 2miljard + 24hr volume. Opgenomen 2,5mrd.
De aanname 2 over transactiekosten was te laag, Binance pakt namelijk bij zowel koper als verkoper de 0,05%. Dus aangepast in de berekening.
Netto winst marge van 50% omlaag geschroeft naar 33%, dit is netto marge vergelijkbaar bij Visa en Mastercard. Twee zeer interessante aandelen, kijk die koersen maar eens over de afgelopen 10 jaar. Zogenaamde compounders.
De koers winst verhouding van 5 die ik er op los gelaten had is schromelijk laag. Een bedrijf als Amazon heeft een koers winst verhouding van 300 bijv. Nou dat is onwerkelijk, maar 20 moeten we op binance kunnen loslaten.
Zie dan de uitkomst:
https://imgur.com/a/1UW1q
Tel daarbij op de de Binance coin ook gebruikt gaat worden op het binance launch pad t.b.v. ICO's. Creeërt extra vraag, niet meegenomen in deze berekening. Binance vraagt fees bij het terughalen van coins, niet meegenomen in deze berekening. Huidige exponentiële groei op 0 gezet alszijnde 24hr volume gelijk gehouden. Verwachting is dat transactievolume alleen maar zal toenemen. Deze business schaalt heerlijk.
Risico's zijn enorm: geen juridisch eigenaar als token holder, gehackte exchange, regulering in welke toepassing dan ook.
Ik merk dat ik ondertussen de oogkleppen op heb, dus schiet maar raak op mijn stelling dat Binance coin naar 5mrd marketcap kan gaan, dus x10 vanaf hier.
[
Voor 4% gewijzigd door
Timberly2 op 23-12-2017 14:08
]