[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.073 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het kan een misvatting van mij zijn maar Bittrex heeft zijn deel gedaan volgens mij? Not yet redeemed lijkt mij te wijzen op dat Cryptopia de munten nog niet heeft opgepakt op een of andere manier. Bittrex heeft ze overgeschreven en ik kan ze volgens mij nu alleen nog via Cryptopia uitgeven maar als ze ze niet beschikbaar maken wordt dat een beetje lastig...

Cryptopia heeft een wachttijd van 5 dagen op het moment met support tickets.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

dangerpaki schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 03:54:
Moet toch even mn frustraties kwijt dat ik gisterenochtend vroeg (laat in de nacht) de hele crash heb meegemaakt en graag heel wat coins had willen inslaan maar dit gewoon niet gelukt is omdat ik die nergens kon kopen. Nu stijgt het allemaal en is het dus allemaal minder aantrekkelijk om te kopen.

Maar goed, ik wil hier een leermoment uit trekken. Hoe kan ik de volgende keer zorgen dat ik makkelijk bij kan kopen. Ik vind het zelf toch fijn om met euro's te werken, dus dacht zelf om snel m'n gemaakte Kraken account verifieren. Maar die zal bij drukte natuurlijk ook problemen geven.

Wat is nou het handigst? Want veel van die brokers gooien meteen hun website dicht met de melding maintenance of hebben geen coins te koop. Dus daar schiet ik niet mee op.
Ik had precies hetzelfde, ben denk ik net als jouw laat begonnen en ik denk dat het pas halverwege januari wat makkelijker wordt betreft de verificaties en de exchanges/brokers die nu geen nieuwe leden aannemen, maar ik hoop toch echt eerder. Het ''grappige'' is, dat ik al jaren de nieuwsberichten over bitcoin volg.

Mijn leermoment is dus, wanneer er iets nieuws op duikt wat mijn interesse wekt dat dan ook serieus blijven volgen en liever gelijk met beide handen aanpakken. Kom altijd te laat... met het internet, digitaal muziek en nu digitaal geld... whats next. In elk geval iets digitaal. ;)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sibylle schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 04:05:
[...]

Slecht idee. Daytraden en market timen in een extreem volatile product waar niet eens volwassen brokers voor te vinden zijn...
Buy, hold, forget
En hopen dat de bubbel niet te hard barst :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren,

voor degene die nog geen verge gekocht hebben, hij is weer stijgende sinds gisteravond 21:00. had ze net bij de crash verkocht dammit.. nu maar ingekocht op een wat hogere koers. nu hodlen.

leermomenten zeg maar...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 00:35:
[...]

En weer 55k Ripple's beschikbaar! :P
Hoe kan je dat zo snel zien. Ik zie namelijk supersnel getallen voorbijschieten bij binance. Dat ia bijna niet te volgen die orders.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Monaco (MCO) misschien ook een coin om in de gaten te houden.

• shakespeare
die btc transactie fees zijn ook gigantisch 50 euro op 1900,-

[ Voor 65% gewijzigd door shakespeare op 23-12-2017 06:17 ]

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 01:06:
[...]

Wow, dat deze scamcoin nog bestaat... ze hebben zeker weer geld geroken. Kijk eens welke exchanges Bytecoin verhandelen:

https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/#markets

En nu Monero:
https://coinmarketcap.com/currencies/monero/#markets

Zie je het verschil?

Hmmm, misschien komt dat door het feit dat BCN een gigantische pre-mine was? Of wacht, mogelijk omdat ze enorm lang vertikte om een behoorlijke cryptonote exploit te patchen?

Wegblijven bij Bytecoin!
Hey, fijne reactie eindelijk discussie :) Ik ben hierover aan het lezen nu (https://github.com/amjuarez/bytecoin/issues/104) maar de resultaten zijn verdeeld. Ik moet wel toegeven dat ik niet zo'n hele hoge pet op heb van het Monero dev team.

Dus het is duidelijk dat er bij Bytecoin ook een grote hack is geweest van 693.000.000 BCN, je zegt dat ze dit zelf hebben gedaan en in de github wordt het Monero team ervan beschuldigd. Je weet het met dit soort dingen echt nooit zeker wie wat gedaan heeft. Kijk naar deze tweet van FluffyPony bijvoorbeeld: https://twitter.com/fluffypony/status/865619303651053568

En ja dat hele kliekje van Monero heb ik ook geen hoge pet van op. Nu met die AEON rebase bijvoorbeeld, die bounty schoot me wel echt in het verkeerde keelgat. Smooth zei maanden geleden dat de rebase 'soon' eraan komt. Dit is gewoon keihard shilling. En het is ook niets meer dan normaal dat het Monero team Bytecoin onderuit wilt trappen en vice versa, het is een vies wereldje.

Heb je misschien wat meer referentie naar je scam beschuldiging?

Maar de inactiviteit van Bytecoin de afgelopen tijd heeft een boel mensen teleurgesteld. Maar als je eens rondkijkt op bytecoin.org en de web wallet probeert op bytecoin.money dan merk je dat dit toch wel een echt ding is. De exchange listings hebben hier verder helemaal niks mee te maken.

Verder hebben ze drie dagen geleden ook wel een heel interessant stukje gepost op hun blog: https://bytecoin.org/blog...kens-and-proof-of-concept

Ik sta er verder objectief tegenover hoor, maar om het nu gelijk aan de kant te leggen als scam vind ik op dit moment nogal kort door te bocht. Nu ik bijvoorbeeld via Telegram informatie aan het inwinnen ben, krijg ik een ander verhaal te horen (Bytecoin is niet op de hoogte gebracht van Monero team over de exploit, maar Monero heeft wel alle andere Cryptonote coins op de hoogte gebracht... en dat zijn er nogal wat)

[ Voor 27% gewijzigd door Rudy op 23-12-2017 07:43 ]

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
ik heb op de bodem van de crash een x aantal litecoins bijgekocht via BTC direct, ka je betaald te veel maar ja, wat is teveel met zo een crash he.......

Dus als je snel moet schakelen omdat de koers erg erg laag staat. ja neem dan ook gewoon risico en zeur niet over een paar tientjes. Die verdienen zichzelf wel weer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 23-12-2017 07:47 ]

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:43
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 07:46:
ik heb op de bodem van de crash een x aantal litecoins bijgekocht via BTC direct, ka je betaald te veel maar ja, wat is teveel met zo een crash he.......

Dus als je snel moet schakelen omdat de koers erg erg laag staat. ja neem dan ook gewoon risico en zeur niet over een paar tientjes. Die verdienen zichzelf wel weer terug.
Voor middernacht ook LTC bij btcdirect besteld, maar daar lijkt toch iets mis gegaan. Bestelling staat wel in mijn profiel, maar (nog steeds) geen bevestigingsmail ontvangen en' ook niets in mn wallet gekregen. Geld is wel afgeschreven van mijn rekening :/

3 eerdere orders zijn wel prima gegaan, wallet adres klopt ook, vanmiddag dus maar even contzct met ze op te zien nemen...

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 01:06:
[...]

Wow, dat deze scamcoin nog bestaat... ze hebben zeker weer geld geroken. Kijk eens welke exchanges Bytecoin verhandelen:

https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/#markets

En nu Monero:
https://coinmarketcap.com/currencies/monero/#markets

Zie je het verschil?

Hmmm, misschien komt dat door het feit dat BCN een gigantische pre-mine was? Of wacht, mogelijk omdat ze enorm lang vertikte om een behoorlijke cryptonote exploit te patchen?

Wegblijven bij Bytecoin!
Over de Monero gesproken.....

https://www.rtlz.nl/crypt...id-via-facebook-messenger

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:38
Sibylle schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 04:05:
[...]

Slecht idee. Daytraden en market timen in een extreem volatile product waar niet eens volwassen brokers voor te vinden zijn...
Buy, hold, forget
Ik bedoelde eigenlijk meer om te kopen en holden. Laag kooen zeg maar. Maar dat was dus gisteren nacht niet te doen omdat alle brokers eruit lagen.
iNSANiTi schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 04:12:
[...]

Ik had precies hetzelfde, ben denk ik net als jouw laat begonnen en ik denk dat het pas halverwege januari wat makkelijker wordt betreft de verificaties en de exchanges/brokers die nu geen nieuwe leden aannemen, maar ik hoop toch echt eerder. Het ''grappige'' is, dat ik al jaren de nieuwsberichten over bitcoin volg.

Mijn leermoment is dus, wanneer er iets nieuws op duikt wat mijn interesse wekt dat dan ook serieus blijven volgen en liever gelijk met beide handen aanpakken. Kom altijd te laat... met het internet, digitaal muziek en nu digitaal geld... whats next. In elk geval iets digitaal. ;)
Klopt pas 2 weken actief bezig met inlezen en wat kopen. Voel me redelijk nieuw en laat erbij. Moet ook denk ik de leeftijd zijn. Vroeger zat ik echt bovenop dit soort dingen. Nu gaan ze echt aan me voorbij even.
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 07:46:

Vind ik ook. Had alleen geen account bij ze helaas. En was even uitgeschakeld. Anders had ik het ook zo gedaan. Dat verschil heb je over het algemeen bij de eerste stijging er alweer uit. Sterker nog tijdens de crash nog STRAT proberen te kopen en dat was op dat moment op Binamce gewoon nog ietsjes duurder dan bv op Anycoin (en dan raak je nog fees kwijt als je die nog wilt zenden vanaf Binamce om langdurig in je wallet te laten staan).

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-12 17:55
Icx gaat er eindelijk weer vandoor.

• Thommie.nl
kickbakker schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:22:
Icx gaat er eindelijk weer vandoor.
Ja ik zit er ook vuistdiep in. en dan gaat hij begin deze week nog pas open op de doelgroep markt Korea toch?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:14
Sam2013 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:45:
och man wat trek die icx toch heerlijk de kar hier. heb alles daar gestald in de "Crisis".
Sta alweer precies zover als dat ik voor de crash stond met de portfolio _/-\o_
maar psoitie drastisch verbeterd qua extra kopen

Waar hebben jullie het geld geparkeerd als ik vragen mag en hoe staan jullie er nu voor?
Hier ook gekozen voor ICX en deze doet het nu inderdaad goed.
Verlies van gisteren is weer gecompenseerd.

Verder in XVG/ADA/IOTA/DATA/WABI/XRP/TRX/QASH.

IOTA/DATA/WABI blijven een beetje sukkelen.
TRX op een piek gekocht dus mjah...

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:31
Gewoon 1,5e dag niet kijken en het is alsof er geen crash is geweest. Mijn portfolio (BQX, POWR, NEO) is weer mooi bijgetrokken _/-\o_

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-12 17:55
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:24:
[...]

Ja ik zit er ook vuistdiep in. en dan gaat hij begin deze week nog pas open op de doelgroep markt Korea toch?
Lancering mainnet zou binnen 2 weken moeten zijn + meer exchanges

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Hoe de wereld van cryptocurrency er 24 uur later weer heel anders uit kan zien. Helaas niet geprofiteerd van de crash en dus niet extra ingekocht, maar mede door o.a. Verge, NXT en Lisk staat mijn wallet weer op +240%.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Crypts schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:07:
[...]

Het maakt me echt niet warm of koud en ja ik was er deels ook niet snel genoeg bij, tsja jammer dan. Het is maar geld... Het is niet alsof je een dierbare kwijtraakt oid?
Dat is wel heel erg makkelijk.

Ik heb in augustus zo'n 3000 Euro aan BTC gekocht met geld dat ik makkelijk kon missen.

Begin december 4000 Euro eruit gehaald en nog 12.500 Euro aan BTC over.

Ondanks de winst die ik al had kreeg ik toch een beetje last van mijn zenuwen afgelopen 24h...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 20:36
Toch wel een klein beetje voordeel gehad. Gisteren toen hij op 12.5k ingekocht. Even spijt omdat ie kort daarna nog iets verder daalde. Kostte wat moeite maar deed t via bitonic. Waarschijnlijk wel iets meer fees dan bij kraken en coinbase maar wel snel afgehandeld en binnen 2u stond t op mijn wallet. Nu gewoon verspreiden over aantal altcoins en hodlen.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:01
walletje-w schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:35:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. De whitepaper, maar ook de website en het concept. Allemaal al gedaan, weinig unieks, en bijna niets concreets.

Het punt is dat ik het tegenwoordig echt niet meer weet. Het maakt allemaal niet meer uit, ineens kan een munt gewoon +400% doen. De gokfactor is eigenlijk nog wel gigantisch toegenomen. En ik zat hier eerst even verbaasd naar te kijken omdat ik eerst die perceptie niet had. Maar ik heb voor de gein dus even gekeken hoeveel munten er nu bijgekomen zijn en welke als potentiele toppers genoemd zijn de afgelopen dagen. De meeste hiervan heb ik nog nooit van gehoord of zijn ook hartstikke nieuw.
  • Aion
  • Tron
  • Nxt
  • ICON
  • Neblio
  • AMbrosus
  • Decentraland
  • Kwhcoin (ICO)
  • REQ
  • QSP
  • Verge XVG
  • Stellar XLM
  • ETHLend
  • Electroneum ETN
  • VeChain VET
  • Reddcoin
  • Metaverse
  • Ardor
Goed punt. Je kan niet overal je geld op zetten.
De vraag is dus ook: welke vanuit hierboven zijn de échte toppers ;)

Zelf heb ik WABI, REQ, Verge en Vechain. Maar ook Statis en ICON op het oog voor de komende dagen.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Welke exchanges met SEPA ondersteuning gebruiken jullie? Kraken werkt met SEPA funding en withdrawels altijd snel en betrouwbaar (en nagenoeg geen fee op SEPA). De rest is echter om te huilen tegenwoordig. Zijn er betere alternativen?

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
MaStar schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:25:
[...]

Goed punt. Je kan niet overal je geld op zetten.
De vraag is dus ook: welke vanuit hierboven zijn de échte toppers ;)

Zelf heb ik WABI, REQ, Verge en Vechain. Maar ook Statis en ICON op het oog voor de komende dagen.
En zoals ik ook al aangeef zou je ons er ontzettend veel plezier mee doen om je redenen voor die specifieke munten uiteen te zetten. Daar hebben we veel meer aan dan het lijstje met munten die je nu geeft. No offence, maar dit kan ook simpelweg zijn omdat je die naar 3 keer voorbij hebt zien komen en die andere namen maar 1 keer. Dat je dan dus denk, "Oh die moet wel goed zijn!" Als we in dit topic voor een hogere informatie density gaan dan zal blijken dat we allemaal betere keuzes maken! (Ik wi je niet aan het werk zetten hoor op je (vermoedelijk) vrije zaterdag ;) )

• Crypts
Swerfer schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:14:
[...]

Dat is wel heel erg makkelijk.

Ik heb in augustus zo'n 3000 Euro aan BTC gekocht met geld dat ik makkelijk kon missen.

Begin december 4000 Euro eruit gehaald en nog 12.500 Euro aan BTC over.

Ondanks de winst die ik al had kreeg ik toch een beetje last van mijn zenuwen afgelopen 24h...
Ben je vannacht tot een ander inzicht gekomen of stond deze nog in je reactieveld? :?

Ik blijf iig bij mijn standpunt. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Voor eens en altijd, beste mensen.

De kans dat je coins kunt kopen bij een crash is nihil wanneer je niet voorbereid bent. Dit komt door de gigantische stijging van transacties die het verkeer lamleggen.

1. Zorg dat je accounts op de beurzen / trading sites geverifieerd zijn
2. Zorg dat je USD/EUR hebt op een beurs

Anders mis je de boot, simpel.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Crypts
Jay-v schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:28:
Welke exchanges met SEPA ondersteuning gebruiken jullie? Kraken werkt met SEPA funding en withdrawels altijd snel en betrouwbaar (en nagenoeg geen fee op SEPA). De rest is echter om te huilen tegenwoordig. Zijn er betere alternativen?
Deze mag ingelijst worden. :D
Kraken noemen en de rest aanmerken als om te huilen. :+ Wat dacht u van Bitstamp en Coinbase om maar iets te noemen?

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:19
paradoXical schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:33:

De kans dat je coins kunt kopen bij een crash is nihil wanneer je niet voorbereid bent. Dit komt door de gigantische stijging van transacties die het verkeer lamleggen.

Is een beetje mosterd na de maaltijd... verificatie gaat nu een beetje lang duren. En meeste sites accepteren geen nieuwe leden

Het leven is te kort om te testen

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Markt lijkt zich wel snel te herstellen. Gisteren las ik her en der over dat het een correctie was na de sterke stijgingen van de laatste weken / maanden. Is het dan normaal dat een dag na de sterke drop de markt zich opnieuw al zo sterk herstelt? Ik dacht dat een correctie iets is wat normaal enkele dagen of weken kan duren?

• paradoXical
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Beneveerg schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:35:
[...]

Is een beetje mosterd na de maaltijd... verificatie gaat nu een beetje lang duren. En meeste sites accepteren geen nieuwe leden
Dit is helemaal geen mosterd na de maaltijd, maar pure logica, en dit patroon herhaalt zich bij iedere crash weer. En wanneer over 3 maanden weer een dip is zul je precies hetzelfde zien.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Crypts schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:34:
[...]

Deze mag ingelijst worden. :D
Kraken noemen en de rest aanmerken als om te huilen. :+ Wat dacht u van Bitstamp en Coinbase om maar iets te noemen?
Wat ik bedoelde dat Kraken top is met SEPA stortingen en withdrawels. De rest van Kraken's functionaliteit is om te huilen ;-). Vandaar de vraag voor een andere exchange welke ook goed is wat SEPA stortingen betreft :-).

• shakespeare
Rebbelx schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:37:
Markt lijkt zich wel snel te herstellen. Gisteren las ik her en der over dat het een correctie was na de sterke stijgingen van de laatste weken / maanden. Is het dan normaal dat een dag na de sterke drop de markt zich opnieuw al zo sterk herstelt? Ik dacht dat een correctie iets is wat normaal enkele dagen of weken kan duren?
Gaat altijd snel ja

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Vraagje:

Zelf gebruik ik kraken voor SEPA overboekingen, ja het is traag maar over het algemeen werkt het.
Het nadeel van kraken is wel dat er niet veel alt coins verkrijgbaar zijn. Hiervoor gebruik ik binance op dit moment. Nadeel van binance is weer dat je weer niet naar fiat kan boeken. Dus nu boek ik mijn coins om van kraken naar binance om daar te handelen in alt coins.
Is er ook een exchange welke en SEPA toestaat, USD/ EUR withdrawal en alle (veel) alt coins heeft.?

Ik bezit nu bijvoorbeeld ICX , stel nou dat deze over een tijdje een mooie winst oplevert moet ik dit eerst omzetten naar BTC, versturen naar kraken, en dan naar fiat halen.

Kan dit anders?

• Crypts
Jay-v schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:42:
[...]

Wat ik bedoelde dat Kraken top is met SEPA stortingen en withdrawels. De rest van Kraken's functionaliteit is om te huilen ;-). Vandaar de vraag voor een andere exchange welke ook goed is wat SEPA stortingen betreft :-).
Dat dacht ik al wel, Kraken is idd voor stortingen erg goed. De rest... Tsja je moet een beetje geduld hebben. :)

Ik ben er inmiddels achter dat ik niet de enige ben met problemen met een deposit van xst op Cryptopia. Ik word er (nog) niet zenuwachtig van maar het arbitragekansje is natuurlijk wel redelijk verkeken... Vervelend ook dat er toch wel een redelijk bedrag nu ergens vastzit en niet gebruikt kan worden. Hoop wel echt dat dit snel opgelost gaat worden...

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rebbelx schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:37:
Normaal zou zijn als iets al vaker voorkomt. Deze markt is nieuw en pas in de laatste jaren echt ontploft. Dus ja kan vrij weinig zeggen over wat "normaal" is.

blup

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 07:49
Ik hoop dat Litebit snel hun voorraad weer aanvult.
Dacht scherp wat extra coin's bij te kunnen kopen tov. de huidige koers..
Kennelijk hebben ze meer verkocht dan ze op voorraad hadden waardoor ik langer op m'n bestelling moet wachten en hopen dat de koers gelijk blijft of stijgt...

Zie http://litebit.omega-thunder.nl/?time=30

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

paradoXical schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:33:

BTC kan je wel direct kopen met fiat. Bij Bitonic krijg je de BTC die je koopt op moment X. Ook al moet je je bankrekening nog verifieren en zit daar een weekend tussen, je krijgt de BTC voor de prijs van het moment dat je op 'Bevestigen' klikt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:42
Verge gaat momenteel weer door het dak. Staat op zijn ATH.
Jammer genoeg heb ik gisteren niet bijgekocht...

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12 15:25

RSP

Crypts schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:47:
[...]

Dan had de buurman een andere hobby moeten zoeken. ;)

Ik snap sommige mensen/posts gewoon niet, als je werkt lever je arbeid in ruil voor loon. Als je handelt 'speculeer' je met geld om er meer geld van te maken. Werken levert dus altijd loon op met als tegenprestatie tijd en moeite. Handel kost je geld, dat kun je verliezen of je kunt er veel meer van maken. Als mensen nu eens op deze manier naar crypto's gaan kijken dan scheelt dat zoveel ellende...

Het is niet gek veel anders dan een partij opkopen om op de markt te gaan staan en erachter komen dat niemand je zooi wil hebben. Dat is gewoon het ondernemers risico.
Als het een sure bet was stond iedereen wel met zijn waar op de markt toch? :)
Jij loopt 10 stappen voor op de kudde. Je moet er juist niet gek van opkijken dat mensen door angst van een dalende koers hun munten verkopen, speel er gewoon op in! Als ik een berichtje op NOS.nl zie dat BTC aan het zakken is denk ik: Hoppa, daar komt weer een korting aanzetten.

Zo denk jij waarschijnlijk ook. Over een paar jaar is dat denk ik wel weg. De markt zal (moet) zich stabiliseren om Crypto's een doel te geven voor de lange termijn. Nu kun je er nog mooi van profiteren, en netjes 10-20% per dag kunnen pakken met handige trades.

Verwijderd

Rudy schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 07:30:
[...]

Hey, fijne reactie eindelijk discussie :) Ik ben hierover aan het lezen nu (https://github.com/amjuarez/bytecoin/issues/104) maar de resultaten zijn verdeeld. Ik moet wel toegeven dat ik niet zo'n hele hoge pet op heb van het Monero dev team.

Dus het is duidelijk dat er bij Bytecoin ook een grote hack is geweest van 693.000.000 BCN, je zegt dat ze dit zelf hebben gedaan en in de github wordt het Monero team ervan beschuldigd. Je weet het met dit soort dingen echt nooit zeker wie wat gedaan heeft. Kijk naar deze tweet van FluffyPony bijvoorbeeld: https://twitter.com/fluffypony/status/865619303651053568

En ja dat hele kliekje van Monero heb ik ook geen hoge pet van op. Nu met die AEON rebase bijvoorbeeld, die bounty schoot me wel echt in het verkeerde keelgat. Smooth zei maanden geleden dat de rebase 'soon' eraan komt. Dit is gewoon keihard shilling. En het is ook niets meer dan normaal dat het Monero team Bytecoin onderuit wilt trappen en vice versa, het is een vies wereldje.

Heb je misschien wat meer referentie naar je scam beschuldiging?

Maar de inactiviteit van Bytecoin de afgelopen tijd heeft een boel mensen teleurgesteld. Maar als je eens rondkijkt op bytecoin.org en de web wallet probeert op bytecoin.money dan merk je dat dit toch wel een echt ding is. De exchange listings hebben hier verder helemaal niks mee te maken.

Verder hebben ze drie dagen geleden ook wel een heel interessant stukje gepost op hun blog: https://bytecoin.org/blog...kens-and-proof-of-concept

Ik sta er verder objectief tegenover hoor, maar om het nu gelijk aan de kant te leggen als scam vind ik op dit moment nogal kort door te bocht. Nu ik bijvoorbeeld via Telegram informatie aan het inwinnen ben, krijg ik een ander verhaal te horen (Bytecoin is niet op de hoogte gebracht van Monero team over de exploit, maar Monero heeft wel alle andere Cryptonote coins op de hoogte gebracht... en dat zijn er nogal wat)
Ik ben het met je eens dat het voornamelijk een Monero vs Bytecoin verhaal is. Maar het handelen met een munt die op weinig grote exchanges staat, blijft heel risicovol. Mocht er nog 1 de stekker eruit trekken, dan is de kans groot op een flinke panic sell.

Is Aeon officieel verbonden met Monero? Ik zou dat echt zien als 2 losse projecten.

• Crypts
RSP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:10:
[...]

Jij loopt 10 stappen voor op de kudde. Je moet er juist niet gek van opkijken dat mensen door angst van een dalende koers hun munten verkopen, speel er gewoon op in! Als ik een berichtje op NOS.nl zie dat BTC aan het zakken is denk ik: Hoppa, daar komt weer een korting aanzetten.

Zo denk jij waarschijnlijk ook. Over een paar jaar is dat denk ik wel weg. De markt zal (moet) zich stabiliseren om Crypto's een doel te geven voor de lange termijn. Nu kun je er nog mooi van profiteren, en netjes 10-20% per dag kunnen pakken met handige trades.
Ik deel diezelfde gedachte idd, als mensen me bij een correctie of crash zorgelijk aankijken 'omdat jij toch die ene bent die in bitcoin zit?' dan ben ik in gedachten al aan het bedenken welke opties ik op mijn nieuwe Tesla wil. 8)

Nee dat is een geintje maar je hebt zeker gelijk dat je wel echt een ondernemersgeest moet hebben wil je je een beetje succesvol door dal en dip heen bewegen in de crypto's. Je zult even dat knopje om moeten zetten en kansen zien. Zoals ik al vaker hier heb gezegd, zowel in een dalende als stijgende markt is (veel) geld te verdienen en hoe heftiger de bewegingen des te groter het risico maar de rewards zijn er dan ook naar.

Edit: wat is eigenlijk de manier om een mid market prijs per dag te berekenen van btc? Het hangt niet zo gek nauw maar voor mijn gevoel is een gemiddelde tussen high en low iets te simpel of denk ik te moeilijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 23-12-2017 10:34 ]

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:15:
[...]

Ik ben het met je eens dat het voornamelijk een Monero vs Bytecoin verhaal is. Maar het handelen met een munt die op weinig grote exchanges staat, blijft heel risicovol. Mocht er nog 1 de stekker eruit trekken, dan is de kans groot op een flinke panic sell.

Is Aeon officieel verbonden met Monero? Ik zou dat echt zien als 2 losse projecten.
De lead developer van AEON is Smooth, maar hij developed op dit moment alleen maar voor Monero. Het is een tweede project van een Monero developer.

• NoE
  • Laatst online: 26-12 21:45

NoE

Que?

dat Verge muntje loopt goed... had iets meer moeten inkopen :)

We love the smell of innovation in the morning!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:26
NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:34:
loopt idd goed blij dat ik er nog wat bij gekocht heb gisteren

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:37:
[...]

loopt idd goed blij dat ik er nog wat bij gekocht heb gisteren
Maar nu de grote hamvraag; wanneer eruit stappen?

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:12
radem205 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:38:
[...]

Niet?

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Traden = ALTIJD teleurstelling :) Omarm de teleurstelling

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRsMg3BUEAAytIA.jpg:large

• bie100
[...]

ja klopt dat is altijd een dingetje ;) we gaan het zien

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-12 13:39

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

vvilco schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:38:
[...]

Traden = ALTIJD teleurstelling :) Omarm de teleurstelling

[afbeelding]
Welkom bij de hebzucht van de mens, en het nóoit tevreden kunnen zijn. :D

Professioneel Heftruck Syndroom

• Thommie.nl
Ja veel positieve berichten, die John Mcafee gaf recentelijk aan dat hier aardig wat rek in zit.
Zit zelf vol in deze en icx, die compleet hot is en ook echt potentie heeft volgens alle raadgevers, dus die tikte vanmorgen de 4 al aan.

Veel geld vloeit nu naar de alt coins, het grote publiek begint dat nu te ontdekken langzaamaan.
Heb besloten niet te gaan spreiden maar gewoon er vol in te gaan op deze twee icx/Verge projecten. Vermaak me kostelijk hier.

• NoE

NoE

Que?

NeFoRcE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:40:
[...]

Welkom bij de hebzucht van de mens, en het nóoit tevreden kunnen zijn. :D
zat er gister lang naar te kijken, dat ie niet echt mee zakte met de rest.. ach ja we hebben nog reddcoin en myriad... misschien gaan die het net zo goed doen.

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
[...]

12 maart 2019, 13:45 uur

• Mitsah
bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:39:
[...]

Ik HODL em voorlopig nog ondanks een plus van 2400% 😳. Het feit dat ie gisteren tijdens de crash bij mij nog steeds op ruim +1000% stond geeft mij het gevoel dat er nog wel meer in het vat zit met deze coin

Verwijderd

is litebite.eu de enige die reddcoin verkoopt of weten jullie nog een site ?

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:42
[...]

Verge is een project waar ik echt in geloof. Het is eigenlijk de beste privacy coin, vergeleken met Monero, PIVX etc.
Vergelijk de waarde van al deze munten, en besluit dat Verge gaat exploderen.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12 15:25

RSP

[...]

Ik ga bij 2x inzet, die tikt hij bijna aan (ja ik was vrij laat). M'n positie is ook niet zo groot, dus ik wil weer verder kijken naar andere kansen.

Bij de volgende dip koop ik er zeker meer.

• Thommie.nl
bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:39:
[...]

Als je er vroeg in zit, is het toch bizar om je positie op te geven bij veel winst?
helemaal als hij eenmaal een bepaald punt over is en de centen echt binnen kunnen rollen....

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:43:
is litebite.eu de enige die reddcoin verkoopt of weten jullie nog een site ?
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets

• bie100
Mitsah schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:43:
[...]

Ik HODL em voorlopig nog ondanks een plus van 2400% 😳. Het feit dat ie gisteren tijdens de crash bij mij nog steeds op ruim +1000% stond geeft mij het gevoel dat er nog wel meer in het vat zit met deze coin
ik HODL um ook maar goed je weet hoe snel het kan gaan he

• NoE

NoE

Que?

je zou maar 100K of meer verge muntjes hebben voor weinig... ik niet helaas.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:15
Anton.net schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:44:
[...]

Verge is een project waar ik echt in geloof. Het is eigenlijk de beste privacy coin, vergeleken met Monero, PIVX etc.
Vergelijk de waarde van al deze munten, en besluit dat Verge gaat exploderen.
Staar je niet blind op de prijs van de coins. Verve zit nu op een marketcap die ongeveer de helft is van Monero. Dat houdt dus in dat als Verge vanaf nu verdubbelt (~€0,32) gelijk is aan Monero op ~€300.
Het is totaal onrealistisch om van Verge te verwachten dat de coin dezelfde waarde gaat krijgen (in ieder geval op kort-mid termijn, want niemand weet wat de markt doet).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Thommie.nl
NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:49:
hij gaat als een dolle op het moment..... heb vanmorgen ingekocht op 0.15 staat nu net op 0.19 het lijkt op een sneltrein op dit moment. TUUT TUUT

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
NoE schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:49:
Pff het gaat echt hard. Nu al aan de 20 cent per XVG.

• NielsdeB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
Wat ik nog steeds een van de grappigere dingen vind is dat hier zoveel over EUR/dollar gepraat wordt. Het hele idee van veel crypto’s is dat ze een geaccepteerde betaalnorm gaan worden. Zo lang mensen de ‘als ik er 50k mee heb verdiend haal ik het eruit’ instelling blijven hebben, mist het compleet z’n doel en werkt het niet ter bervordering van het vertrouwen wat je in de betreffende crypto moet hebben om hem het waard te laten zijn.

Het is niet erg, iedereen mag er om zijn/haar redenen inzitten, maar vind het grappig om te zien.

Daarnaast de 2 coins die mijn interesse hebben voor 2018 zijn de, nog niet héél vaak genoemde req / qsp, beide worden gebacked door y-combinator (heeft oa spotify, airbnb, dropbox en coinbase als startup gefund, niet gemakkelijk om binnen te komen). Qsp houdt zich bezig met het belangrijkste beveiligingsprotocol te zijn van de hele blockchain. En req maakt het met blockchain mogelijk om Facturaties / salarissen en klein betalingsverkeer (zoals tikkie) aan te laten sluiten op de veranderende markt. Ook gebacked door y-combinatie dus.
Beide coins ook gericht op China overigens.

These are just my 2 cents. Zit er nu net een half jaartje in, weet ook niet alles, dus wees maar kritisch als je het niet met me eens bent of me kan helpen!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:24:
[...]

Ik heb grote problemen met Neblio en dat wordt met name veroorzaakt door hun white Paper. Die bestaat volledig uit een hoop marketingwoorden en simpele blockchain prietpraat, maar nergens is te lezen hoe het technisch in elkaar steekt. Dat is nu net het doel van een white paper.

Komt mij vooralsnog een beetje over als een leuk iniatief, maar nergens blijkt uit dat er een gedegen team met veel kennis en kunde erachter zit.
Die twijfel had ik ook voor ik instapte bij hun ICO in augustus. Ik denk dat deze reddit post wel veel uitlegt:
https://www.reddit.com/r/...liskarkneo_boat_then_you/

Als ik kijk naar de ontwikkelingen die ze doormaken, zowel als team, maar ook met betrekking tot de technische zaken die ze afleveren denk ik juist dat het een coin is die met name gericht is op resultaat en het marketing aspect momenteel een beetje laat liggen.

Bij twijfel raad ik ook aan gewoon lid te worden van hun slack channel. De developers reageren regelmatig zelf op een vraag als deze inhoudelijk van aard is.

Verwijderd

bie100 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:45:
[...]

ik HOLD um ook maar goed je weet hoe snel het kan gaan he
Verge staat over enkele maanden in de top 10 coins. Deze coin zit zo goed in elkaar qua concept, team etc.

• Mitsah
RobbieB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:51:
[...]

Staar je niet blind op de prijs van de coins. Verve zit nu op een marketcap die ongeveer de helft is van Monero. Dat houdt dus in dat als Verge vanaf nu verdubbelt (~€0,32) gelijk is aan Monero op ~€300.
Het is totaal onrealistisch om van Verge te verwachten dat de coin dezelfde waarde gaat krijgen (in ieder geval op kort-mid termijn, want niemand weet wat de markt doet).
Eens, jezelf gek maken heeft ook totaal geen zin. Maar een beetje dagdromen en kijkend naar waar Monero in 2015 stond en waar die nu 2 jaar later staat tovert dat toch een klein glimlachje op m'n gezicht. 😉

• Mitsah
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:41:
[...]

Ja veel positieve berichten, die John Mcafee gaf recentelijk aan dat hier aardig wat rek in zit.
Zit zelf vol in deze en icx, die compleet hot is en ook echt potentie heeft volgens alle raadgevers, dus die tikte vanmorgen de 4 al aan.

Veel geld vloeit nu naar de alt coins, het grote publiek begint dat nu te ontdekken langzaamaan.
Heb besloten niet te gaan spreiden maar gewoon er vol in te gaan op deze twee icx/Verge projecten. Vermaak me kostelijk hier.
Ja, ik had ook de bedoeling om in ICX te stappen en had dat gisteren moeten doen...niet gedaan en twijfel of het ik alsnog nu moet doen of niet. Niet all-in maar wellicht nu een deel en bij een dipje eventueel bijkopen...

• RobbieB
Mitsah schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:55:
[...]

Eens, jezelf gek maken heeft ook totaal geen zin. Maar een beetje dagdromen en kijkend naar waar Monero in 2015 stond en waar die nu 2 jaar later staat tovert dat toch een klein glimlachje op m'n gezicht. 😉
Even een snelle rekensom ervan uitgaande dat Verge op €0,25 staat en dan ~3 miljard cap heeft.

300/0.25 = 1200x over de kop.
3 x 1200 = 3600 miljard

Dat is bijna 8x de waarde van de gehele markt van vandaag...

• Thommie.nl
Mitsah schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:55:
[...]

Ja en vergeet niet dat de consumenten nu ook verder beginnen te kijken dan coinbase en de altcoins ontdekken. das een hele grote markt die er aan komt, en nu al gedeeltelijk bezig is de verschuiving.

Die Bitcoin Miljonairs zijn dat omdat wij en anderen de coin kopen, nu het verschuift worden er nu andere miljonairs gemaakt. Zolang je maar rustig blijft zitten en je positie niet opgeeft. Je zit nu voorin de bus, je hoeft alleen maar te gaan zitten:) :+

• Thommie.nl
Mitsah schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:01:
[...]

Ja, ik had ook de bedoeling om in ICX te stappen en had dat gisteren moeten doen...niet gedaan en twijfel of het ik alsnog nu moet doen of niet. Niet all-in maar wellicht nu een deel en bij een dipje eventueel bijkopen...
Morgen heb je weer spijt dat je vandaag niet bent ingestapt.
De dip is geweest en de munt die zich het best heeft gehouden is de ICX, daarnaast zitten er een paar grote dingen op het programma komende paar dagen/weken.

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:55:
[...]

Verge staat over enkele maanden in de top 10 coins. Deze coin zit zo goed in elkaar qua concept, team etc.
Het is al vaker gezegd tegen je maar je blijft dingen als absolute waarheid verkondigen... Je weet het niet dus kun je daar aub mee stoppen? Er zijn daadwerkelijk mensen die op basis van dit soort posts ergens instappen. ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12 21:07

Jebus4life

BE User

NielsdeB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:53:
Wat ik nog steeds een van de grappigere dingen vind is dat hier zoveel over EUR/dollar gepraat wordt. Het hele idee van veel crypto’s is dat ze een geaccepteerde betaalnorm gaan worden. Zo lang mensen de ‘als ik er 50k mee heb verdiend haal ik het eruit’ instelling blijven hebben, mist het compleet z’n doel en werkt het niet ter bervordering van het vertrouwen wat je in de betreffende crypto moet hebben om hem het waard te laten zijn.

Het is niet erg, iedereen mag er om zijn/haar redenen inzitten, maar vind het grappig om te zien.

Daarnaast de 2 coins die mijn interesse hebben voor 2018 zijn de, nog niet héél vaak genoemde req / qsp, beide worden gebacked door y-combinator (heeft oa spotify, airbnb, dropbox en coinbase als startup gefund, niet gemakkelijk om binnen te komen). Qsp houdt zich bezig met het belangrijkste beveiligingsprotocol te zijn van de hele blockchain. En req maakt het met blockchain mogelijk om Facturaties / salarissen en klein betalingsverkeer (zoals tikkie) aan te laten sluiten op de veranderende markt. Ook gebacked door y-combinatie dus.
Beide coins ook gericht op China overigens.

These are just my 2 cents. Zit er nu net een half jaartje in, weet ook niet alles, dus wees maar kritisch als je het niet met me eens bent of me kan helpen!
Mmm, heb gisteren nog 3K overgemaakt met een SEPA transfer (mja, tegen dat ik die funds binnen heb zijn we een veek verder met het Kerstweekend, met wat pech zelfs nieuwjaar...).

Heb midden van de crash wat extra gespread naar XRP & XVG (goede keuze blijkbaar, want m'n XVG is dus verdubbelt, jammer genoeg is dat monetair niet zo heel veel :p ) maar ik vermoed/vrees dat het wat laat is om binnen een week nog veel in XVG te steken dus dit zijn misschien wel leuke alternatieven
*Ik ben nogal casual met crypto, ken er niet zo héél veel van en volg regelmatig enkele adviezen in dit topic + lees me dan een klein beetje in, voorlopig werkt dat dus :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• vvilco
Of we zijn op weg naar "Return to normal"... vergeet niet, alles kan!

Afbeeldingslocatie: https://www.bigtrends.com/wp-content/uploads/2012/01/Bubble-Phases.png

• shakespeare
Jebus4life schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:19:
[...]

Mmm, heb gisteren nog 3K overgemaakt met een SEPA transfer (mja, tegen dat ik die funds binnen heb zijn we een veek verder met het Kerstweekend, met wat pech zelfs nieuwjaar...).

Heb midden van de crash wat extra gespread naar XRP & XVG (goede keuze blijkbaar, want m'n XVG is dus verdubbelt, jammer genoeg is dat monetair niet zo heel veel :p ) maar ik vermoed/vrees dat het wat laat is om binnen een week nog veel in XVG te steken dus dit zijn misschien wel leuke alternatieven
*Ik ben nogal casual met crypto, ken er niet zo héél veel van en volg regelmatig enkele adviezen in dit topic + lees me dan een klein beetje in, voorlopig werkt dat dus :D
daar weet je niks van.. die kan ik de loop van de tijd gewoon een dollar worden hoor.

• Thommie.nl
vvilco schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:20:
[...]

Of we zijn op weg naar "Return to normal"... vergeet niet, alles kan!
Er is een kans dat je gelijk hebt, maar het geld gaat niet weg he als de "bubbel" knapt.
Het betekend alleen dat er iemand anders vandoor gaat met het geld, en dat is de slimste.
en deze combinatie zal blijven bestaan tot er een nieuwe slimste komt.

Het is te vergelijken met een potje poker, je mag niet opstaan totdat iemand al het geld heeft, maar de rest mag zich wel opnieuw inbuyen. Totdat het geld op is, maar ja die man aan de poker tafel koopt allerlei dingen van het verdiende geld, dat geld gaat weer naar de minder slimme mensen en die schuiven toch weer aan bij de pokertafel. Dus ik geloof gewoonweg niet zo in een Bubbel, noem het naïef tijd zal het leren.:)

Verwijderd

bij al die aanbieders moet ik gaan exchangen op hun markt , echter zou ik liever net zoals bij litebit mijn adres in willen voeren en dat het daarop gestort word kan dit ?

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-12 22:16
Gister deel xvg naar trx gezet, gaat lekker :+
Gelukkig gaan de meeste alts wel omhoog, verwacht veel van icon.

• Thommie.nl
ICX gaat beserk, weerstand is weg van 4...!

• vvilco
Sam2013 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:28:
[...]

Het is te vergelijken met een potje poker
Er is sinds kort een ander soort speler aan de tafel geschoven. (de psychopaten van de CME, zie GBTC). En die gaan echt nog wel even flink aan de boom schudden denk ik. Dit weekend zijn ze er niet, dus doe er je voordeel mee.

Verwijderd

Wanneer ik bij mijn funds kijk in Binance, zie ik bij mijn Ripple een aantal coins onder 'In Order' staan en dus niet bij 'Available Balance'. Dit is nu al een aantal uur zo, wat betekent dit? Komt dit misschien daardoor ik met market price een aantal coins heb gekocht?

Verwijderd

Wat denken jullie over de Myriadcoin?

Ik kan bijna geen informatie over de coin vinden..

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:32

Onbekend

...

De enige reden waarom ik verwacht dat de bitcoin altijd weer terug zal herstellen is dat er fysieke hardware is gekocht om de bitcoins te minen. Er zijn zelfs vele serverparks ingericht om alleen maar te kunnen minen, en de prijs van videokaarten (europrijs dus) is daarom deels daaraan gekoppeld.
Die investering in videokaarten moet natuurlijk terug verdiend worden, waardoor de miners nooit met verlies hun gegenereerde bitcoins willen verkopen. Zolang er dus bepaalde videokaarten nauwelijks verkrijgbaar zijn, terwijl deze volop geproduceerd worden, zal de bitcoinprijs gemiddeld stijgen.

Dit zegt overigens alleen iets over het koersverloop over de langere termijn, en niets over pieken en dalen over de kortere termijn. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-12 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:49:
Wanneer ik bij mijn funds kijk in Binance, zie ik bij mijn Ripple een aantal coins onder 'In Order' staan en dus niet bij 'Available Balance'. Dit is nu al een aantal uur zo, wat betekent dit? Komt dit misschien daardoor ik met market price een aantal coins heb gekocht?
Het kan zijn dat de prijs voor Ripple nu hoger ligt dan dat jij hebt aangeboden. Je kan de order cancelen en opnieuw indienen tegen de huidige marktprijs.

Verwijderd

5 dagen geleden na een tip van een vriend ICX gekocht op de Binance release date. Omdat hij het vaker bij het juiste eind heeft had ik gelijk maar ingekocht op 0.0001063 satoshi. Gaandeweg begon ik er meer over te lezen en nu denk ik dat het een van de knallers van 2018 kan gaan worden, nu al bijna x3 in satoshi en lijkt van de dip van de laatste dagen geen last te hebben.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Afgelopen week wat euro's overgemaakt naar Kraken, stond er binnen 3 uurtjes al op.
Alleen nu probeer ik al dagen lang een paar crypto's te kopen.

Klik op de "groene" buy knop, na een tijdje wordt deze lichtgrijs (en begint het systeem te laden) daarna wordt de groene koop knop weer licht groen.

Zal wel door de drukte te maken hebben denk ik?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:49:
Nee, met de optie market price worden je coins direct gekocht/verkocht. 'In order' betekent dat een deel van je munten niet beschikbaar is omdat je een transactie hebt geplaatst (limit order of stop-limit). Als je dat niet wilt, kun je die orders cancellen indien niet aan de door jou gestelde voorwaarde werd voldaan.

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:51
XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:53:
Afgelopen week wat euro's overgemaakt naar Kraken, stond er binnen 3 uurtjes al op.
Alleen nu probeer ik al dagen lang een paar crypto's te kopen.

Klik op de "groene" buy knop, na een tijdje wordt deze lichtgrijs (en begint het systeem te laden) daarna wordt de groene koop knop weer licht groen.

Zal wel door de drukte te maken hebben denk ik?
Als hij weer groen komt terug klikken, na een keer of 5 heb je je order dan toch gemaakt (bij mij lukt het toch zo)

• RobbieB
Onbekend schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:51:
De enige reden waarom ik verwacht dat de bitcoin altijd weer terug zal herstellen is dat er fysieke hardware is gekocht om de bitcoins te minen. Er zijn zelfs vele serverparks ingericht om alleen maar te kunnen minen, en de prijs van videokaarten (europrijs dus) is daarom deels daaraan gekoppeld.
Die investering in videokaarten moet natuurlijk terug verdiend worden, waardoor de miners nooit met verlies hun gegenereerde bitcoins willen verkopen. Zolang er dus bepaalde videokaarten nauwelijks verkrijgbaar zijn, terwijl deze volop geproduceerd worden, zal de bitcoinprijs gemiddeld stijgen.

Dit zegt overigens alleen iets over het koersverloop over de langere termijn, en niets over pieken en dalen over de kortere termijn. :)
Dit is voor mij nu precies de reden waarom BTC op lange termijn wegzakt. Op een gegeven moment is het niet meer rendabel om BTC te minen en gaan al die mining farms over naar een andere POW-coin omdat daar wel weer geld mee te verdienen is. De community is dan aangewezen op kleine gebruikers, waardoor de hashrate gigantisch daalt en transacties nog langer duren.

Verwijderd

Jordy8 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:51:
[...]

Het kan zijn dat de prijs voor Ripple nu hoger ligt dan dat jij hebt aangeboden. Je kan de order cancelen en opnieuw indienen tegen de huidige marktprijs.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:55:
[...]

Nee, met de optie market price worden je coins direct gekocht/verkocht. 'In order' betekent dat een deel van je munten niet beschikbaar is omdat je een transactie hebt geplaatst (limit order of stop-limit). Als je dat niet wilt, kun je die orders cancellen indien niet aan de door jou gestelde voorwaarde werd voldaan.
Ohjaaa had natuurlijk nog wat orders openstaan haha, tis nog vroeg :+

• XippIX
  • Niet online
hgeert schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:57:
[...]

Als hij weer groen komt terug klikken, na een keer of 5 heb je je order dan toch gemaakt (bij mij lukt het toch zo)
mmm hier nog niet echt, maar blijf het proberen thanks:)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:32

Onbekend

...

RobbieB schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:57:
[...]

Dit is voor mij nu precies de reden waarom BTC op lange termijn wegzakt. Op een gegeven moment is het niet meer rendabel om BTC te minen en gaan al die mining farms over naar een andere POW-coin omdat daar wel weer geld mee te verdienen is. De community is dan aangewezen op kleine gebruikers, waardoor de hashrate gigantisch daalt en transacties nog langer duren.
Op de hele lange termijn heb je gelijk. Maar voorlopig (zeker het komende jaar) blijven het bitcoins die ze gaan minen.
XippIX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:59:
[...]
mmm hier nog niet echt, maar blijf het proberen thanks:)
Als het niet echt lukt, zou je kunnen proberen om de orderbevestiging uit te zetten. (Let wel goed op wat je dan heb ingevuld, maar weinigen lezen dan ook de waarden in de orderbevestiging. :) )

Speel ook Balls Connect en Repeat

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Worden SEPA betalingen verwerkt in het weekend (zowel aan bank/kraken kant)? Door de weeks werkt het prima bij mij (kraken) maar nog niet eerder in een weekend een overboeking gedaan.

Op de site van mijn bank worden alleen werkdagen genoemd, en met de search hier kom ik alleen een post tegen dat banken in het weekend gesloten zijn.

• shakespeare
BertP schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:08:
Worden SEPA betalingen verwerkt in het weekend (zowel aan bank/kraken kant)? Door de weeks werkt het prima bij mij (kraken) maar nog niet eerder in een weekend een overboeking gedaan.

Op de site van mijn bank worden alleen werkdagen genoemd, en met de search hier kom ik alleen een post tegen dat banken in het weekend gesloten zijn.
nee

• XippIX
  • Niet online
Onbekend schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:06:

[...]

Als het niet echt lukt, zou je kunnen proberen om de orderbevestiging uit te zetten. (Let wel goed op wat je dan heb ingevuld, maar weinigen lezen dan ook de waarden in de orderbevestiging. :) )
ja klopt ook al geprobeerd, en klikken als een dolle op die groene knop helpt ook al niet.. hahah ik wacht het wel af, er zullen we meerdere mensen voor mij zijn ;)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-12 12:49
[...]

op dit moment heeft BTC al een probleem.
De verwerking is traag en duur. BTC verzenden kost je nu 25 euro.
2 dagen geleden was het nog 60 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 23-12-2017 12:17 ]

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
lighting_ schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:14:
[...]

op dit moment heeft BTC al een probleem.
De verwerking is traag en duur. BTC verzenden kost je nu 25 euro.
2 dagen geleden was het nog 60 euro.
Met Segwit2x en Lightning Network, zouden veel problemen opgelost moeten worden.

Segwit2x komt 28 december en Lightning Network volgt in 2018. Test lopen al, staan wel interessante filmpjes over op youtube en er is al een testpagina, waar je Lightning zelf kan testen.

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-12 11:13
Kwebie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:22:
[...]

Met Segwit2x en Lightning Network, zouden veel problemen opgelost moeten worden.
Daar zijn de meningen over verdeeld:

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

• thunder8
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

BTC heeft ASIC-miners. Niet veel coins hebben ASIC-compatible algoritme. Als veel miningfarms zouden overschakelen naar een andere coin, wordt de difficulty over max 2 weken weer flink bijgesteld, omdat anders het te lang duurt voordat blocks gevonden worden. Daarmee worden die farms automatisch weer meer rendabel. Een dergelijke gigantische drop in hashrate heeft dus alleen invloed zolang de diffuculty niet wordt aangepast, daarna past het netwerk zich aan op de aanwezige hashrate en wordt het dus automatisch weer meer rendabel.

Verder staat BTC qua ontwikkelingen niet stil, echter zal de toekomst moeten uitwijzen of deze goed genoeg zijn en snel genoeg komen. Maar dan komen we in Glazen Bol werk uit. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
SteeringWheel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:24:
[...]

Daar zijn de meningen over verdeeld:

[...]
Ik heb Lightning al mogen testen en ik zie er wel de toekomst in.
Uiteindelijk is het toch altijd de vraag, hoe de markt het product op pakt.

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Kwebie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:22:
[...]

Segwit2x komt 28 december en Lightning Network volgt in 2018. Test lopen al, staan wel interessante filmpjes over op youtube en er is al een testpagina, waar je Lightning zelf kan testen.
Nieuwe gasten die de oude naam van SegWit2X overnemen en er vervolgens iets anders mee gaan doen? Moeilijk om vertrouwen in te hebben. Gebruikt ook een andere algoritme dan BTC trouwens (X11 vs SHA256)

Volgens mij is de grootste groep van voormalig SegWit2X supporters al lang naar BCH vertrokken, en van hen die nog in het BTC kamp zitten zie ik ze dit ook niet serieus support geven.

Lightning Network is al betwijfelbaar of het goed gaat werken en niet sterk centralizerend zal zijn, en is ook al erg lang 'binnenkort verkrijgbaar'. Beloftes. Tot het echt in productie gaat is LN irrelevant.

[ Voor 3% gewijzigd door BoomSmurf op 23-12-2017 12:38 ]

Pagina: 1 ... 158 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]