[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Hi,

Gistere begonnen met 500 euro. Worst time ever om te beginnen maar dat terzijde :P
Ik had TRX/BTC en XRP/BTC ingekocht... enorm in waarde gedaald.... im holding on for dear life haha...

Bitonic.nl vraagt minimaal 1000 euro af te nemen bij aankopen van bitcoin. Dit is mij wat te veel... ik wil wat inkopen nu bitcoin aardig in waarde is gedaald. Iemand een ander alternatief wat werkt met ideal?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 09:48
Als je verder kijkt dan de clickbait titel, dan is het eigenlijk best een inhoudelijk goed item...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
P-Nut schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:55:
Hi,

Gistere begonnen met 500 euro. Worst time ever om te beginnen maar dat terzijde :P
Ik had TRX/BTC en XRP/BTC ingekocht... enorm in waarde gedaald.... im holding on for dear life haha...

Bitonic.nl vraagt minimaal 1000 euro af te nemen bij aankopen van bitcoin. Dit is mij wat te veel... ik wil wat inkopen nu bitcoin aardig in waarde is gedaald. Iemand een ander alternatief wat werkt met ideal?
Dat is dan wel even zuur ja. Je kan btcdirect proberen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Wanneer gaan de moderators eens aan de slag?

Heb een beetje genoeg van de nietszeggende posts over sites zoals bitonic en litebit. Echt die posts dat ze weer voorraad hebben en of geen voorraad hebben voegt totaal niets toe. Of dat je minimaal 1000 euro moet kopen yada yada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Deef_K schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:57:
[...]

Dat is dan wel even zuur ja. Je kan btcdirect proberen.
ik krijg meerdere resultaten in google heb je de volledige url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 19:54
P-Nut schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:55:
Hi,

Had ook trx gekocht op 0,00000300 btc en nu bungelt het op 230 ongeveer..
ik was sowieso van plan het te holden, dit dipje doet daar niks aan af.
ik verwacht dat na de kerst we weer omhoog gaan, misschien koop ik wel wat bij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:55:
[...]

Als je verder kijkt dan de clickbait titel, dan is het eigenlijk best een inhoudelijk goed item...
Ik zit op mobiel en heb heb het niet bekeken vanwege policies maar zal dat ff doen. Moest alleen ff lachen om de titel.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik kwam zojuist deze afbeelding tegen, best tof om te zien. Je moet je afvragen hoe lang zoiets stand blijft houden, maar goed..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRqlvRiUEAATdMU.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:55:
[...]

Echt? Op de vraag welke coin een goede organisatie zit en kijken naar lange termijn en dan antwoorden BCash... :F . Kan ik niet serieus nemen. Eens over clickbait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Danny.G schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:02:
Ik kwam zojuist deze afbeelding tegen, best tof om te zien. Je moet je afvragen hoe lang zoiets stand blijft houden, maar goed..

[afbeelding]
Ik zag deze eerder vandaag ook langskomen.
Volgens mij kloppen de percentages niet, maar verder een interessant staatje.
Als er herstel komt kan het ongeveer 100 dagen duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieB
Krul schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:03:
[...]
Echt? Op de vraag welke coin een goede organisatie zit en kijken naar lange termijn en dan antwoorden BCash... :F . Kan ik niet serieus nemen. Eens over clickbait.
Dit zijn institutionele beleggers.. Voor hen is BCash zeker interessant ongeacht of Roger Ver er achter zit of niet...
Waarom? Het is technisch een beter product dan Bitcoin (zoals hij aangeeft) en heeft een dusdanige lagere markercap dan BTC dat het ook nog flink kan groeien.

Dat gezegd hebbende, moet ik er zelf niks van hebben omdat ik de community echt verschrikkelijk vind, neemt niet weg dat het een interessante belegging is.

Tenslotte heeft hij hier de mogelijkheid om flink te shillen op een publiek platform.. tja, dan zou ik ook de coins noemen waar ik het meeste in heb zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:55
[...]

Inderdaad. Tot dan vond ik het nog best een goed verhaal. 'Achter Bitcoin zit geen goed governance systeem', nee gelukkig heeft BCash dat goed geregeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Cis

P-Nut schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:59:
[...]

www.disney.com

Als je niet eens weet hoe je een betrouwbare partner of site kunt vinden, adviseer ik je om niet verder te zoeken, maar lekker je geld op een spaarrekening te zetten.

En nee: dit is geen grap, en dit zeg ik je niet om je dwars te zitten.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
[...]

Ik walg van Bitcoin Cash en de personen die erachter zitten. Roger Ver en Jihan Wu (alleen die Twitter al), Craig Wright. Maar eerlijk is eerlijk, ze bieden wel een directe oplossing voor het schalingsprobleem dat Bitcoin heeft. Bitcoin wedt op één paard (Lightning) en dat is ook de reden waarom ik nu van beide munten evenveel heb. Faalt de een, dan zit de ander nog in mijn portfolio. BTC en BCH maken samen 28% van mijn portfolio uit, dus meer dan voldoende variatie. Procentueel is mijn BTC 24%, BCH maar 4%.

Ik geloof absoluut in layer 2 solutions maar zonder een echte ETA en enkel een proof of concept blijf ik huiverig.

Op de lange termijn brengt de grotere blocksize van BCH absoluut centralisatie met zich mee wanneer de blockchain dusdanig groot worden dat een particulier geen node meer kan draaien. Maar goed, Bitcoin mining farms zijn ook deels gecentraliseerd. Als Slushpool er abrupt mee kapt ben ik benieuwd naar hoe het netwerk zich weerhoudt :P.

Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis

Cis

Prima video toch. Goede onderbouwing. Duidelijk verhaal.
Ik snap niet waarom je die lachende smiley erbij doet. Als je meer dan een ton wil gaan beleggen in cryptocurrency, is het investeren in Bitcoin een groot risico. Er zijn veel betere alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ribo89
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:07:
[...]

Dit zijn institutionele beleggers.. Voor hen is BCash zeker interessant ongeacht of Roger Ver er achter zit of niet...
Waarom? Het is technisch een beter product dan Bitcoin (zoals hij aangeeft) en heeft een dusdanige lagere markercap dan BTC dat het ook nog flink kan groeien.

Dat gezegd hebbende, moet ik er zelf niks van hebben omdat ik de community echt verschrikkelijk vind, neemt niet weg dat het een interessante belegging is.

Tenslotte heeft hij hier de mogelijkheid om flink te shillen op een publiek platform.. tja, dan zou ik ook de coins noemen waar ik het meeste in heb zitten...
Onzin. Dat BCash sneller en goedkoper is komt alleen doordat er veel minder transacties in BCash worden gedaan. BCash was gewoon een 'quick fix' met het grote nadeel dat grotere blokken het systeem centraliseren omdat grotere blokken meer rekenkracht vereisen om in de blockchain opgenomen te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 12:18

TradeMarkNL

Videoproducer
iNSANiTi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:18:
[...]

welke tier?

Bij mij duurt tier2 nu al 5 dagen....
Anyway kraken werkt bij mij toch al niet lekker krijg vandaag veel 525/502/520
Zondag account aangemaakt op Kraken, vanavond Tier 2 verificatie gekregen. Straks nog maar een paar pogingen wagen om er wat geld op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShininNL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:14:
M'n bankoverschrijving van afgelopen maandag is nog steeds niet aangekomen bij coinbase!!!! Mensen kijk aub uit dit zooitje kan ieder moment in elkaar klappen, volgens mij hebben ze niet genoeg liquide middelen bij coinbase/gdax :(
Ze puilen uit van de cash, alleen ze geven prioriteit aan uitbetalingen boven de 1000 euro. Kleine betalingen duren langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Nut
Cis schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:11:
[...]

www.disney.com

Als je niet eens weet hoe je een betrouwbare partner of site kunt vinden, adviseer ik je om niet verder te zoeken, maar lekker je geld op een spaarrekening te zetten.

En nee: dit is geen grap, en dit zeg ik je niet om je dwars te zitten.
Lekker vriendelijk.... verkeerde been uit bed gestapt? :9

Heb de website inmiddels gevonden... better to be safe than sorry.... anyhoo https://btcdirect.eu/nl-nl
heeft momenteel ook last van de drukte...

"Registreren is tijdelijk niet mogelijk. Vanwege de drukte hebben wij besloten tijdelijk geen nieuwe registraties te accepteren. Wij richten ons op de verwerking van de huidige aanvragen en doen er alles aan om zo snel mogelijk weer nieuwe registraties te accepteren. Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Cis schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:13:
[...]

Prima video toch. Goede onderbouwing. Duidelijk verhaal.
Ik snap niet waarom je die lachende smiley erbij doet. Als je meer dan een ton wil gaan beleggen in cryptocurrency, is het investeren in Bitcoin een groot risico. Er zijn veel betere alternatieven.
Ik had de video nog niet bekeken zoals eerder vermeld. Maar timing van artikel + titel werkte even op mijn lachspieren. Meestal ga ik niet naar telegraaf voor inhoudelijke opiniestukken maar klaarblijkelijk hebben ze een video weten te produceren die wel de moeite is om even te bekijken wat ik dus zodra de kids hier naar bed zijn even ga doen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:32:
[...]

Je bitcoins zijn vermogen. Vermogen groeit.
Vraag dat aan die Koreanen die voor $23,000 BTC hebben gekocht deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis

Cis

juggle schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:18:
[...]

Ik had de video nog niet bekeken zoals eerder vermeld. Maar timing van artikel + titel werkte even op mijn lachspieren. Meestal ga ik niet naar telegraaf voor inhoudelijke opiniestukken maar klaarblijkelijk hebben ze een video weten te produceren die wel de moeite is om even te bekijken wat ik dus zodra de kids hier naar bed zijn even ga doen. 😀
Nou... Of het de moeite waard is, weet ik niet. Maar de betreffende gast gaat een crypto-beleggingsfonds opzetten met een minimale inleg van 100.000 euro. En 2018 wordt het jaar van de cryptocurrency, zegt hij.
Dat is eigenlijk alles.

Ik denk dat hij in de jaren 2000 bij WC eend heeft gewerkt :+

Maar al met al zegt hij geen onwaarheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Straks op RTL4 nieuws een reportage over Daan die 90.000 euro aan BTC kwijt raakte omdat hij op een verkeerd knopje drukte.
De FUD van de MSM pers is begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

P-Nut schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:18:
[...]

Lekker vriendelijk.... verkeerde been uit bed gestapt? :9

Heb de website inmiddels gevonden... better to be safe than sorry.... anyhoo https://btcdirect.eu/nl-nl
heeft momenteel ook last van de drukte...

"Registreren is tijdelijk niet mogelijk. Vanwege de drukte hebben wij besloten tijdelijk geen nieuwe registraties te accepteren. Wij richten ons op de verwerking van de huidige aanvragen en doen er alles aan om zo snel mogelijk weer nieuwe registraties te accepteren. Onze excuses voor het ongemak."
Gewoon lekker via een exchange doen joh. Gdax ofzo.
Kun je kopen en verkopen wanneer je wilt. Altijd voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:21:
[...]

Ik ben benieuwd wat je reactie is als we eventueel over een paar dagen op $1,000 staan.
Dit staat buiten alle proporties wat hier gebeurt, ingezet door Bitcoin Jesus aka Roger Ver.
Ik lees hier alleen maar emotie, geen redelijkheid. Je laat de angst regeren.
Ben benieuwd wat je reactie is als we over een paar dagen gewoon op $ 15k staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

Mozes123 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:21:
[...]

Speculatief ja, verdiep je daar maar eens in.
Als de FOD gans de cryptohandel omschrijft als "handel met speculatief karakter" is er niet veel ruimte voor discussie hé.

En nee, we gaan die discussie hier ook niet voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Laatst online: 21-07 20:18
Cis schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:28:
[...]

Gewoon lekker via een exchange doen joh. Gdax ofzo.
Kun je kopen en verkopen wanneer je wilt. Altijd voorraad.
Of liever bitstamp, zijn niet scammy met ineens bcash handelen en bitstamp support segwit, easy choice lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
Spannend, straks komt de NAGA (NGC) coin uit op Hitbtc (22:00). Nu is de markt behoorlijk in een dip, dus verwacht hier ook zeker wel een dip. Imho heeft de coin wel veel potentie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:25:
Straks op RTL4 nieuws een reportage over Daan die 90.000 euro aan BTC kwijt raakte omdat hij op een verkeerd knopje drukte.
De FUD van de MSM pers is begonnen!
En ze vervolgens weer terug heeft gekregen via een data recovery bedrijf. Het ging trouwens niet om BTC maar om NEO twv 90k. Dit was te zien in 'de grote cryptoshow' op RTLZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 15:30
P-Nut schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:59:
[...]

https://btcdirect.eu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
och man wat trek die icx toch heerlijk de kar hier. heb alles daar gestald in de "Crisis".
Sta alweer precies zover als dat ik voor de crash stond met de portfolio _/-\o_
maar psoitie drastisch verbeterd qua extra kopen

Waar hebben jullie het geld geparkeerd als ik vragen mag en hoe staan jullie er nu voor?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.

Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.

Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:46:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.

Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.

Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ik hoop dat dit een troll bericht is.... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Je maakt een grap, toch? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:41

Tsja, sorry, maar je hebt niet de memo gekregen dat bitcoin en crypto in het algemeen een zeer speculatief beleggingsproduct is? Je uberhaupt nooit 100% van je spaargeld in een belegging van welke aard dan ook moet steken?

Ben bang dat je toch niet genoeg gelezen en onderzocht hebt in dit geval.

Toch wil ik je hierbij bedanken voor je goedkope bitcoins! :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

Als uw omgeving u het advies gegeven heeft om al uw spaargeld in bitcoin te steken zou ik toch eens een andere omgeving opzoeken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Luuk schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:49:
[...]

Je maakt een grap, toch? :')
Aangezien dit zijn enige post is, vermoed ik een trol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ohh jammer niet Bitcoin maat ethereum gaat al het betalingsverkeer overnemen. Ik zou dus wat je nog hebt daarop inzetten!

[ Voor 5% gewijzigd door juggle op 22-12-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:44
rsmits007 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:47:
[...]

Ik hoop dat dit een troll bericht is.... :o
hpeters
Geregistreerd op 22 december 2017.

Forumreacties 1 (1,00 per dag)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Snowman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:41:
Paar uur geleden wat Verge gekocht via litebit, echter zie ik ze nog niet verschijnen in de litebit wallet. Ontvangstadres klopt gewoon en de bestelling staat op afgerond. Als ik er op klik staan ze ook gewoon geparkeerd op de Verge blockchain onder dat adres. Even een ticket inschieten of maar meer geduld hebben? :P
en al in de wallet staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

darkownage schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:49:
[...]

Aangezien dit zijn enige post is, vermoed ik een trol :)
dat moet jezelf weten maar ik lees al mee een langere tijd op dit tweakers forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123

Damn, hoeveel pijn moet die 1.500€ verlies wel niet doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:19
Wallet staat nog op onderhoud. Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:11

Had ook even advies gevraagd wat je in dit geval moest doen dan. In paniek nooit handelen namelijk.
Al je spaargeld inzetten is hoe dan ook al vragen om problemen.
Het klinkt hard maar wellicht is het een goede (helaas dure) les voor je geweest.

De storm lijkt weer wat neer te dalen en als ik mijn schade op maak dan valt het reuze mee.
We zijn dik een maand als een raket gegaan en hebben nu een goede correctie gehad die haast onvermijdelijk leek.
Ik sta met al mijn munten nog steeds in de plus en heb zelfs wat iota bij kunnen traden.
Nu onderstaande verdeling naar eigen inzicht:

BTC 40%
LTC 30%
XVG 10%
IOTA 20%

Alle XRP’s, Dash, en ETC de deur uit gedaan op aardige pieken en zodoende de andere munten kunnen ophogen in aantallen.

[ Voor 16% gewijzigd door GeeMoney op 22-12-2017 19:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Erg naar, en wel een klassieke beginnersfout.
Als je gewoon was gaan slapen en niets had verkocht had je nog geen verlies gehad.
En het aller rotste is, als je over twee weken weer kijkt staat ie weer boven die 16.000.
Niet omdat het zo'n geweldig product is, maar omdat niets is opgewassen tegen hebzucht. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Oliedom. Dat is precies waarom men altijd blijft zeggen dat je niet al je geld erin moet zetten en al helemaal niet als je je emoties niet de baas kan blijven.

Je hebt blijkbaar de les op de harde manier moeten leren, maar dit had je van te voren kunnen weten en als je je echt goed had ingelezen, had je geweten dat deze correctie eraan zat te komen.

Die 16k euro raakt Bitcoin wel weer aan binnenkort, dus het is vooral erg zonde en onnodig voor je geld. Mensen bewust maken van de gevaren van cryptocurrencies is goed, maar ga niet meedoen met de FUD. Meedoen kan prima, zolang je het kan missen of je de boel een beetje in de gaten blijft houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 22-12-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:54
Waar komt deze enorme drop op het moment vandaan ?
Ik zou paar dagen terug net wat kopen voor mijn coins maar ze zitten ondertussen al 3 dagen vast in transit als unconfirmed.
Da's best wel zuur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Snowman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:53:
[...]

Wallet staat nog op onderhoud. Nog even wachten dus.
ja dat klopt wacht er ook nog op vandaar mijn vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09

'Na veel gelezen en onderzoek te hebben gedaan...' Blijkbaar niet voldoende onderzoek. Ik vind het ontzettend sneu dat je je spaargeld bent kwijtgeraakt maar wees eerlijk: hoeveel onderzoek heb je gedaan? De gouden basisregels die je op ieder forum (Tweakers, Reddit, 4chan, noem het maar op) voorbij ziet komen zijn:
- Only invest what you can afford to lose;
- Buy low, sell high (ha.ha.);
- Don't time the market;
- If you can't accept the fact that your portfolio will drop by 50%, don't do it.

Ik citeer nog even Charlie Lee (Litecoin) zijn Twitter post toen LTC ontzettend hard is gestegen:

"I bought my first BTC at $30 and watched it tumble to $2 in the next year. If you can't stomach a 90% drop in crypto, don't adopt early. 😀🚀". Link: https://twitter.com/satoshilite/status/927672914048040960.

Hoe lullig het ook is, eigen schuld en je had beter onderzoek moeten doen vind ik.

Edit: Jezus, ik lach serieus om je post hierboven. 'Zal ik het weer terugkopen?' Doe onderzoek en vorm je eigen mening; laat je mening niet vormen door anderen. Intrinsieke motivatie is key.

Edit2: vandaag pas geregistreerd, dus vraag me af of je wel serieus bent of hier even huile huilie komt doen O+.

[ Voor 6% gewijzigd door GekkeHenk op 22-12-2017 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

996

Mankind in it's purest form...
Mr_Ripple schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:56:
[...]

Niet omdat het zo'n geweldig product is, maar omdat niets is opgewassen tegen hebzucht. ;)
Waarheid als een koe die je hier aanhaalt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35

Ik gok trol, maar anders echt heel erg dom.

Toen ik net naar mijn crypto's keek stond de 24 uur change bij de meeste alweer bijna op 0%, met andere woorden je hebt door paniek en onkunde je geld verspeeld.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Steady maar slow klimt het terug op.
-50% is nu -30% :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:48
Ik snap de paniek wel vn mensen als je ziet dat btc vanmiddag sinds gisteren 5k heeft verloren.

Dan raak je als mens in paniek.
Maar wie op 20k heeft geïnvesteerd vind ik persoonlijk niet slim.

Goed je weet niet wat de munt doet, maar je hoort van vele kanten dat het onstabiel is hiermee bedoel ik het kan snel omhoog gaan maar ook flink dalen.

Je hebt gewoon stalen zenuwen nodig en niet snel in paniek raken.

Ik wil bijvoorbeeld zelf ook een bedrag investeren, maar houdt de markt nog even een beetje in de gaten :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
@ hpeters, erg zuur voor je
Maar waarom plaats je deze ervaring hier, moet dit als waarschuwing dienen voor andere of wil je getroost worden?

Laat even weten wanneer je iets gaat kopen of verkopen, je hebt namelijk wel een goed gevoel waar de uiterste waardes liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 19:54
Al mijn alts gaan weer gestaag omhoog, ik denk dat we over het dal heen zijn.
Verschillende alts met leuk nieuws zoals ICX verwacht ik wel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Heb straks in een soort van verstandsverbijstering all mijn ripples verkocht op 0,65
Vervolgens toch maar weer gekocht op 0,75 8)7
Vervolgens weer verkocht op 0,80.
Wou weer inkopen op 0,77.
Krijg ik mijn order er op kraken niet door.....overkomt jullie dit veel?
Alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:15:
[...]

ik heb dit als waarschuwing geplaatst nadat ik lang meelees hier en fake info heb gekregen wil ik waarschuwen. dat is het enige dat ik nog heb het geld krijg ik toch niet meer terug.
Ok dat is heel netjes van je. Maar heb je zelf ook geleerd van je handelen?

- Niet met geld beleggen wat je niet kan missen
- Zelf nadenken en bij goed gevoel investeren niet omdat anderen het zeggen
- Niet in blinde paniek verkopen (Dit voorkom je ook door 1e punt)
- Bitcoin of welke coin dan ook gaat niet op korte termijn het betalingsverkeer vervangen.
- Begin gewoon rustig investeer nu 1.000 en probeer daarmee winst te maken. Hierdoor leer je met dips om te gaan

Nogmaals, je hele post zit vol beginnersfouten. Ik vind dat oprecht heel zuur voor je en heb je niet verdiend. Maar laat het er les zijn en leer van je fouten je fouten. Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:45
Welk forum of website bezoeken jullie, die echt wat dieper ingaan op de analyses van de markt?
Wil namelijk wel serieus tijd investeren in de Crypto any tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 10:58
Heb me vorige week ingeschreven bij coinbase, netjes verificatie gedaan 1x paspoort en 1x rijbewijs (dus dubbel) en mijn bankrekening geverifeerd door een betaling van een euro te doen.. Na dit allemaal gedaan te hebben en proberen te kopen krijg ik het volgende:

Aankopen zijn momenteel uitgeschakeld voor uw account. Onze excuses voor het ongemak.

Als ik dan ga naar waarom zijn aankopen uitgeschakeld voor mijn account vind ik niks wat niet in orde zou kunnen zijn. Heeft iemand hier ook last van of eventueel een oplossing

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Viep schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:18:
[...]

Pffffff......dat iemand hier nog op reageert. :w
Ach, ze zullen er echt wel zijn hoor die in paniek raken bij een dal als eerder vandaag en flink geld verliezen. Zo zachtjes aan begint zelfs de bakker er over dat 'ie toch echt bitcoin moet gaan kopen omdat hij anders naast de pot piest.

[ Voor 27% gewijzigd door XyritZz op 22-12-2017 20:22 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Zo net nog even btc ingeslagen.. en die ga ik hodlen. Meer mensen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Bitcoin-portemonnee Coinbase stopt transacties tijdelijk door drukte

Gepubliceerd: 22 december 2017 19:35 Laatste update: 22 december 2017 20:07

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:36
smok84 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:21:
Welk forum of website bezoeken jullie, die echt wat dieper ingaan op de analyses van de markt?
Ik vind deze wel interessant: https://coinmarketcap.com/charts/
Wanneer het totale market cap zakt of stijgt zie ik dit indirect terug in de koers van de bitcoin.
Daarnaast geeft het een prima beeld van altcoins.

[ Voor 5% gewijzigd door 0xygen op 22-12-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
shakespeare schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:23:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

smok84 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:21:
Start eens met kijken op sites als https://coinmarketcap.com/ en ga zelf op onderzoek uit.

- Google eens zaken als Market Cap en Circulating Supply en kijk naar (historishe) data van verschillende munten
- Registreer een account op een beurs als BittTrex, Kraken, Coinbase
- Zoek een coin waar je feeling mee hebt en download de wallet, en ga hier eens mee spelen
- Check de fora en twitter van de coin
- Koop je eerste coin, en start niet meteen met teveel euro's
- Handel met geld wat je niet mist

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik op 11.900 was straks met ltc bezig. Jij rond de 9k? 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Coinbase praktijken zijn weer een duidelijk voorbeels hoe je als net ingestapte consument gewoon keihard door de bubble geowned wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
[...]

ik heb dit als waarschuwing geplaatst nadat ik lang meelees hier en fake info heb gekregen wil ik waarschuwen. dat is het enige dat ik nog heb het geld krijg ik toch niet meer terug.
Ik vind je verhaal toch niet consequent. Als je al zo lang meeleest had je moeten weten dat het niet verstandig is om snelle beslissingen te nemen met veel geld.
En blijkbaar ben je toch volgzaam want nu vraag je of je met de rest toch bitcoins moet kopen. Dit in combinatie met het feit dat je net een account hebt geregistreerd vind ik het geen sterk verhaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
nee niemand, jij ben de enige. En als hij vannacht weer daalt verkoop je ze weer, en andere lachen want die hebben jou geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gister ook pas begonnen met echt investeren maar ga vandaag bijkopen.. Maar ik gooi niet al m'n spaargeld erin als een dolle joker.. hebzucht.. gouden regels.. Alles is erover gezegd.
Vind het wel leuk en zeker interessant, fijne app ook van Binance. Jammer dat ik geen BTC heb bewaard toch ik ze kocht voor 25E ongeveer, maar wist ik veel. Grappige is dat ik het nou nog steeds niet weet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Yep. Op €11k gekocht. Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

noMSforme schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:17:
[...]

Gewoon vannacht weer opblijven en je bitcoins terug kopen voor 9000 euro.

Dit feestje is namelijk nog lang niet over.
Ik heb hetzelfde gevoel als ik naar de stats kijk.
Waaruit leidt jij dit af?

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Bornin1972 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:37:
[...]

Ik heb hetzelfde gevoel als ik naar de stats kijk.
Waaruit leidt jij dit af?
Stond op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
wokkelz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:35:
[...]

Zeker al is het voor relatief weinig :)
dit soort opmerkingen hebben ook totaal geen betekenis.
Waarom is het weinig? typ je dat morgenochtend nog als we op 7000 euro staan?
kortom, je weet het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:39:
[...]

dit soort opmerkingen hebben ook totaal geen betekenis.
Waarom is het weinig? typ je dat morgenochtend nog als we op 7000 euro staan?
kortom, je weet het niet 8)7
Nee relatief weinig inleg qua geld, niet qua waarde van btc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:07:
Heb ik vandaag eens een account en wallet aangemaakt op Litebit om wat Ripples aan te kopen, zijn ze al de gehele dag niet te koop.. Schiet niet echt op zo.
Doe je goed, toen ik vandaag een account wilde aanmaken kon het al niet meer...

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
shakespeare schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:27:
[...]

Ik op 11.900 was straks met ltc bezig. Jij rond de 9k? 😋
11k € :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Spannend, straks komt de NAGA (NGC) coin uit op Hitbtc (22:00). Nu is de markt behoorlijk in een dip, dus verwacht hier ook zeker wel een dip. Imho heeft de coin wel veel potentie!
Was net te laat voor de ico sale, ga deze zeker meenemen, binnen een paar weken op de grote exchanges dus nu snel slag slaan, heeft de NGC een eigen wallet of kan je hem ook op bijvoorbeeld myetherwallet zetten ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwd2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-02 20:53
Ik snap eigenlijk niet waarom iedere nieuwkomer zo graag op coinbase wilt traden?
Koop je BTC in bij Bitonic, Satos, Bitrush en nog vele andere partijen, geef als wallet address de address op van je exchange deposit address en koop dan je andere altcoins?

Btw, ik zit al sinds 2014 in de crypto en coinbase was voor mij en velen niet interessant. Hoezo nu wel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
qwd2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:49:
Ik snap eigenlijk niet waarom iedere nieuwkomer zo graag op coinbase wilt traden?
Koop je BTC in bij Bitonic, Satos, Bitrush en nog vele andere partijen, geef als wallet address de address op van je exchange deposit address en koop dan je andere altcoins?

Btw, ik zit al sinds 2014 in de crypto en coinbase was voor mij en velen niet interessant. Hoezo nu wel? :+
Gebruikersgemak, zelfs mijn moeder kan nog via Coinbase Bitcoin kopen.
Maar een wallet opzetten, met adressen werken etc. is voor de normale mensen niet zo makkelijk als wij denken.
Daar is echt nog winst te behalen (REQ!!) als Crypto echt populair wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
qwd2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:49:

Voor jou misschien niet, maar voor heel veel beginners wel. Coinbase heeft een gemakkelijke interface en je kunt er gemakkelijk (zeker voor Amerikanen) coins kopen. Daarnaast hebben ze (volgens mij) een Amerikaanse licentie waaronder ze de exchange mogen voeren en zijn tegoeden verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
dennislangstraa schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:48:
[...]

Was net te laat voor de ico sale, ga deze zeker meenemen, binnen een paar weken op de grote exchanges dus nu snel slag slaan, heeft de NGC een eigen wallet of kan je hem ook op bijvoorbeeld myetherwallet zetten ?
NGC is een ERC-20 coin dus kan op MEW. Als je ze hebt gestuurd naar je MEW adres moet je ze nog wel manual laden door eigen tokens in je MEW aan te maken. Op etherscan zoeken naar NGC, adres kopiëren naar MEW en inladen maar :)

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 19:17

Ethirty

Who...me?

[...]

Je bent kennelijk alleen de basisprincipes vergeten, die hier uitgebreid als waarschuwing in de startpost staan. Ook zijn hier zelden mensen die beweren dat de steiging oneindig is, (grote) correcties horen er al jaren bij.

Lullig voor je als je serieus bent, maar ik kan geen medelijden met je hebben. Al je spaargeld in crypto stoppen en dan in blinde paniek verkopen, om dan vervolgens hier te komen doen alsof dat onze schuld is. :?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwd2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-02 20:53
Ribo89 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:53:
[...]

Voor jou misschien niet, maar voor heel veel beginners wel. Coinbase heeft een gemakkelijke interface en je kunt er gemakkelijk (zeker voor Amerikanen) coins kopen. Daarnaast hebben ze (volgens mij) een Amerikaanse licentie waaronder ze de exchange mogen voeren en zijn tegoeden verzekerd.
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:52:
[...]

Gebruikersgemak, zelfs mijn moeder kan nog via Coinbase Bitcoin kopen.
Maar een wallet opzetten, met adressen werken etc. is voor de normale mensen niet zo makkelijk als wij denken.
Daar is echt nog winst te behalen (REQ!!) als Crypto echt populair wil worden.
Aha, gebruiksgemak dus. Ja, dan geef ik ze wel gelijk. Maar ik zou toch verder kijken wegens coinbase traagheid + fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 20-09 23:58
Met de slechte markt van vandaag en het aantal paren dat ik trade had het toch slechter kunnen zijn
Time: 22-12-2017 21:00
Current: 0,6743 BTC ($8833,70)
Previous: 0,6731 BTC ($9940,21)
Difference: 0,0012 BTC ($-1106,51)
Change: 0,18% BTC (-11,13% USD)

maar dit valt alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
adres kopiëren naar MEW en inladen maar :)
Wot-stats

22 december 2017 20:57
Ok ja dat heb ik met de icx ook gedaan. Als ik op safe druk staat hij wel in de lijst met tokens alleen als ik later opnieuw inlog staat hij er niet meer tussen en moet ik hem weer opnieuw invoeren (onthoud gelukkig wel het saldo) iemand bekend met dat probleem in mew? Log in via ledgernano

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
MdO82 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:10:
Ik snap de paniek wel vn mensen als je ziet dat btc vanmiddag sinds gisteren 5k heeft verloren.

Dan raak je als mens in paniek.
Nee hoor? :? Dat is gewoon het spelletje en weet je voordat je ermee begint. ;)

Het maakt me echt niet warm of koud en ja ik was er deels ook niet snel genoeg bij, tsja jammer dan. Het is maar geld... Het is niet alsof je een dierbare kwijtraakt oid?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

RSP

Phew - Dat was wel ff spannend vandaag :-)

Ik was vlak ervoor uit veel coins gestapt, maar nu heb ik daar handig gebruik van gemaakt om in mooie verdelingen weer in diverse coins te stappen: XVG, RDD, LTC en ETH. Ik heb nog wat DGB, maar die laat ik lekker staan.

Ik heb nog een paar honderd euro over, en zit nog te bedenken of ik m'n positie in XVG zou moeten vergroten nu de kansen er nog liggen.

Misschien hebben we morgen nog een tweede rode dag?
Crypts schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:07:
[...]

Nee hoor? :? Dat is gewoon het spelletje en weet je voordat je ermee begint. ;)
Jij niet nee, maar je buurman die vorige week 'ook bitcoins' heeft gekocht wel denk ik ...

[ Voor 24% gewijzigd door RSP op 22-12-2017 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Crypts schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:07:
[...]

Het maakt me echt niet warm of koud en ja ik was er deels ook niet snel genoeg bij, tsja jammer dan. Het is maar geld... Het is niet alsof je een dierbare kwijtraakt oid?
Dat is wel heel erg makkelijk.

Ik heb in augustus zo'n 3000 Euro aan BTC gekocht met geld dat ik makkelijk kon missen.

Begin december 4000 Euro eruit gehaald en nog 12.500 Euro aan BTC over.

Ondanks de winst die ik al had kreeg ik toch een beetje last van mijn zenuwen afgelopen 24h...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Weet iemand nog een betrouwbare site waar ik via Ideal BTC of Ripple kan kopen?
Ik kocht alles via bitoinc maar die heeft nu een minimale inleg van 1000 euro en dat is teveel voor mij.

Litebit heeft geen ripple in de aanbieding en doet moeilijk met nieuwe registratie. Ik kwam ook crypto500.nl tegen maar ik ken de site niet en weet niet of die betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
kaasaanfiets schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:10:
Ik kocht alles via bitoinc maar die heeft nu een minimale inleg van 1000 euro en dat is teveel voor mij.

Litebit heeft geen ripple in de aanbieding en doet moeilijk met nieuwe registratie. Ik kwam ook crypto500.nl tegen maar ik ken de site niet en weet niet of die betrouwbaar is.
https://www.bitkassa.nl/kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

kaasaanfiets schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:10:

Doe gewoon iets met SEPA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest dierbare ! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ja dat is het ook. Winst is pas winst als je het omzet in euro's. Ik zie het echt als 1 grote speeltuin. Het is niet tastbaar en zolang het niet tastbaar is doet het me eigenlijk niks. Ik kan best goed ziek worden als ik een briefje van 50 verlies op straat maar een paar honderd of duizend aan crypto's doet me echt helemaal niks.

Zou ook niet goed zijn want dan zit het je in de weg om er meer van te maken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 19:17

Ethirty

Who...me?

Swerfer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:10:
[...]

Dat is wel heel erg makkelijk.

Ik heb in augustus zo'n 3000 Euro aan BTC gekocht met geld dat ik makkelijk kon missen.

Begin december 4000 Euro eruit gehaald en nog 12.500 Euro aan BTC over.

Ondanks de winst die ik al had kreeg ik toch een beetje last van mijn zenuwen afgelopen 24h...
Als je zo dik in de plus staat en dan nog steeds de zenuwen krijgt van gratis(!) geld, dan is crypto misschien niks voor je.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Crypts schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:23:
[...]

Ja dat is het ook. Winst is pas winst als je het omzet in euro's. Ik zie het echt als 1 grote speeltuin. Het is niet tastbaar en zolang het niet tastbaar is doet het me eigenlijk niks. Ik kan best goed ziek worden als ik een briefje van 50 verlies op straat maar een paar honderd of duizend aan crypto's doet me echt helemaal niks.

Zou ook niet goed zijn want dan zit het je in de weg om er meer van te maken. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/aCnfE0GMUwbAjmpT0v0ZLGXikxHU3Jv1uM-meTNY9Y0.jpg?w=490&s=ab24f23fbe03890904c352f299114a31

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:25:
[...]

Als je zo dik in de plus staat en dan nog steeds de zenuwen krijgt van gratis(!) geld, dan is crypto misschien niks voor je.
Het is altijd zonde om iets in waarde te zien dalen, ook als het dikke winst is. Maar ja, gewoon hodlen want de koers loopt vanzelf wel weer op.

Het is niet zo dat ik uit paniek ga verkopen of zo, maar ik zie liever $16.000 dan $10.000 in BTC...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swerfer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:28:
[...]

Het is altijd zonde om iets in waarde te zien dalen, ook als het dikke winst is. Maar ja, gewoon hodlen want de koers loopt vanzelf wel weer op.

Het is niet zo dat ik uit paniek ga verkopen of zo, maar ik zie liever $16.000 dan $10.000 in BTC...
Verkopen met verlies is het domste wat je kan doen. Mogelijk sta je een paar maanden in de min, maar de kans dat je weer in de plus komt te staan is vele malen groter dan dat het verlies blijft. Zelfs al heb je ingekocht op de top is het gewoon lang genoeg vasthouden.
Pagina: 1 ... 155 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]